Energiedirect

Energiedirect is een online energieleverancier en heeft haar hoofdkantoor gevestigd in Best. Energiedirect werd in 2002 opgericht en is tevens 100% eigendom van energiebedrijf Essent, dat overigens weer onderdeel is van RWE, een Duits energiebedrijf. Energiedirect.nl levert energie aan meer dan 700.000 klanten en is hoofdsponsor van de voetbalclub PSV. Wilt u overstappen naar energiedirect? Lees dan altijd de ervaringen over het bedrijf en vergelijk de tarieven met andere energieleveranciers. Start met energie vergelijken om te weten of energiedirect de voordeligste energie levert of niet.

Energiedirect ervaringen

Geef Energiedirect een beoordeling

236 Energiedirect ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Energietarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

Permanentje
26/08/2016
via website
thumbs up

Energiedirect leverde vorig jaar energie tegen de laagste prijs. Nu ik weer de prijzen van energie vergelijk zie ik dat ze nog steeds goedkoop zijn, maar dat is alleen voor nieuwe klanten en niet voor de bestaande klanten zoals ik. Het scheelt toch wel zo’n 200 euro op jaarbasis. Ik heb daarom contact opgenomen om een beter aanbod te krijgen. Volgens de medewerker van Energiedirect is dit niet mogelijk omdat ik (volgens hun) al de laagste prijs heb gekregen en dat het aanbod op deze website alleen geldig is voor nieuwe klanten. Ik vind dat niet eerlijk.

Bekijk mijn scores
Gjc Boer
29/06/2016
via website
thumbs up

Na overgestapt te zijn van nuon naar energie direct werd mij beloofd dat de boete voor rekening was voor energie direct toch krijg ik 100 euro boete van nuon.Mijn vraag hoe zit dit nu. hg GJC Boer ref nof803/0132148641

Bekijk mijn scores
koops
20/06/2016
via website
thumbs down

Wij krijgen echt gewoon dreig telefoontjes dat we de maand april niet hebben betaald, ik kan het bewijs zo aan ze voorleggen. Maar daar willen ze niets van weten nee de betaling is niet binnen gekomen en je zorgt maar dat je betaald en anders wordt je afgesloten dus wij hebben weer betaald en inmiddels een brief met de afschriften van de bang erin verstuurd en we hopen dat ze ons nu serieus nemen ze kunnen toch ook zien dat we alle andere maanden al jaren betalen we willen gewoon samen kijken waar het dat fout is gegaan maar daar kunnen ze bij energie direct blijkbaar niet aan mee werken dat is echt heel jammer dat geeft een hele nare indruk.

Bekijk mijn scores
R. Bergman
18/06/2016
via website
thumbs up

Stukken goedkoper dan alle andere energieleveranciers. Maar je moet niet te laat betalen, want dan krijg je wel snel incasso. Verder prima prijzen!

Bekijk mijn scores
Ikke
18/06/2016
via website
thumbs down

Na een warme winter een spookrekening van ruim 500 euries gekregen…….
Nooit naar overstappem dus!!!

Bekijk mijn scores
Roomer
11/05/2016
via website
thumbs down

Wij zijn in januarie overgestapt naarEnergiedirect erwas een overstap boete van2x50 reuro wat beloofd was aan ons terug betaald zou worden
Nu is het mei en nog steeds niet verrekend.
Wanneer kan ik het geld verwachten.
Gr mevr Roomer
Klant nr132096871/KNMRK200084622

Bekijk mijn scores
Roomer
11/05/2016
via website
thumbs down
Bekijk mijn scores
michel
10/05/2016
via website
thumbs down

wat een stelletje eikels daar.
Had me een kontrakt laten aanlullen…tja…..
ik bellen om er vanaf te komen, denk je wat….gaat die pipo daar een discussie met me aan, werd zelfs boos dat ik niet verder wilde……..nou…ik had die gast niet voor mń neus moeten krijgen

Bekijk mijn scores
TonnyT
13/04/2016
via website
thumbs down

Vandaag een colporteur aan de deur gehad, niet onvriendelijk maar zeer opdringerig!!
Wanneer iemand duidelijk maakt dat er geen interesse is moet dat gerespecteerd worden!! Deze persoon bleef maar “doorduwen” op het irritante af!!
De hele presentatie ruikt naar oplichting!!
NIET MEER AAN DE DEUR KOMEN SVP!!
IK HEB GEEN INTERESSE!!

Bekijk mijn scores
Wim
18/03/2016
via website
thumbs down

Zonder onze toestemming klant geworden bij Energidirect vraag mij af hoe zij aan mijn gegevens komen inmiddels advocaat in geschakeld met als doel Energidirect gerechtelijk te vervolgen

Bekijk mijn scores
miesie
18/02/2016
via website
thumbs down

tot 3 x toe zelf met verkeerde klant nummer betaald plus 1 maand dubbel betaald , toen brief dat ze me geen diensten meer gaan leveren en niet eerder brieven ontvangen van dat ik nog niet betaald heb, ben gaan nakijken wel betaald maar met verkeerde klant nummer ben aan telefoneren gegaan 3 dagen bezig geweest om alles te regel zodat ik wel gewoon klant van hun zou blijven . krijg ik mail dat de betalingen overgeboekt zijn naar correcte klantgegevens. alles zou geregeld zijn , krijg ik opeens brief binnen dat ze hun diensten niet meer gaan verlenen , ik weer terug bellen nee sorry kan niets meer doen voor u , u kunt nog wel x bedrag over maken om evt afsluiting te voorkomen maar kan u geen garantie geven dat u niet wordt afgesloten , dus eerst betalen niet zeker zijn en dan weken wachten op je geld terwijl ik nog 1 maand terug moet krijgen ivm met dubbel betaald in februari nog niks terug geboekt gekregen , MAFIA ENERGIEDIRECT

Bekijk mijn scores
Antje
12/02/2016
via website
thumbs up

Het overstappen (via deze site) is goed gegaan. Energiedirect heeft mijn oude energiebedrijf voor mij opgezegd en mijn energierekening is nu van 136 naar 118 euro gegaan. Scheelt me dus ruim 200 euro per jaar. Tot nu toe dik tevreden.

Bekijk mijn scores
G Westra
10/02/2016
via website
thumbs up

Energiedirect heeft dan wel lage tarieven maar de klantvriendelijkheid is ver te zoeken. Als dat je niet uitmaakt, dan is dit een goede keuze. Heb je liever wel een klantvriendelijke service, dan kun je het beter ergens anders proberen.

Bekijk mijn scores
Anton
28/01/2016
via website
thumbs down

Colportage aan de deur.
Sluwe verkopers prachtig verhaal, met veel voordeel voor mij.
Bij doorvragen blijkt het voordeel pas na een jaar betaald te worden. Verder was het niet mogelijk eerst een offerte te doen, maar direct een contract dat je dan binnen 14 dagen kon opzeggen!!!
Colporteur vraagt tot slot om wat parafen bij vragen te zetten voor zijn beoordeling naar zijn baas.
Vragen gaan echter al snel over naar een paraaf voor instemming met contract!!!! Heel sluw,dus Pas Op!!!!!!

Bekijk mijn scores
Irene
06/01/2016
via website
thumbs down

Eerder geen problemen gehad.
Nu ging ik overstappen, 5 weken na het doorgeven van de meterstanden kreeg ik mij eindnota, krijg geld terug, het word over 14 dagen terugbetaald…
Banken doen er tegenwoordig 1-2 dagen over om je geld te storten.
Dus waarom pas over 14 dagen?

Ik heb ze daarom gebeld (doet dit niet! het is zinloos en duur!)
Binnen de richtlijnen, geld gaat in blokken naar de bank en ik viel net onder een later blok, niets aan te doen enz…)
Dus doen ze maar niets.

Energiedirect maakt dus gebruik van een heel slecht werkend systeem, of houd gewoon met opzet het geld vast, bij mij in totaal 7 weken.
Vervolgens kunnen ze de rente opstrijken.
Als ze dat bij iedereen doen die geld terug moet krijgen, dan zal dat vast een leuk bedrag zijn!

Moet je betalen of meterstanden moet doorgeven, dan moet je dat BINNEN 5 dagen doen! Doe je dat pas OVER 5 dagen, dan heb je een probleem.

Pluspunten: ze zullen er vast rijk van worden.
Minpunten: telefoonnummer klantenservice is te duur (is geen service), geen (goede) afhandeling van vragen en klachten. ze komen oneerlijk en onbetrouwbaar over.

Bekijk mijn scores
Jolanda
29/12/2015
via website
thumbs down

Energiedirect laat mensen overstappen naar hun d.m.v. zogenaamde onafhankelijke energievergelijkers die d.m.v. van leugens mensen over laten stappen naar energiedirect. De telefoniste van de onafhankelijke energievergelijker beloofde dat zij de overstapboete zouden overnemen en als dat niet gebeurde zou ik haar kunnen bereiken via energiedirect. Zij zou het dan alsnog oplossen. Ik zou ook nog twee weken mezelf kunnen bedenken om te stappen. Als ik de overstap zou bevestigen zou ik een email of sms krijgen om de meterstanden door te geven. Vanaf dan zouden de 2 weken ingaan waarin ik me nog kon bedenken. Achteraf blijken het allemaal leugens. Niet zij nemen de overstapboete over maar energiedirect zelf. Er wordt niet bijgezegd dat zij dit pas na 1 jaar terug betalen, terwijl ik daar door eerdere ervaringen nadrukkelijk naar had gevraagd. Ook opzeggen is er niet meer bij want de twee weken blijken al in te zijn gegaan als je de overstap hebt bevestigd en er wordt helemaal geen contact opgenomen voor de meterstanden. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice van energiedirect, maar zij kunnen mij niet zeggen wie mij bij hun heeft aanbevolen. Terwijl de onafhankelijke energievergelijker door hun wordt betaald als ze klanten binnen brengen. Ze weten dus echt wel wie hun d.m.v. leugens nieuwe klanten brengt. Maar als je aandringt kappen ze het gesprek gewoon af. Als je alleen d.m.v. leugens probeert klanten te winnen dan vind ik dat echt niet kunnen.

Bekijk mijn scores
Dennis
23/12/2015
via website
thumbs down

Waardeloos! Dit bedrijf (dochter Essent) gedraagt zich als een criminele organisatie. De klantenservice zet je vaak in de wacht, en overlegt dan met een leidinggevende. Vervolgens komt degene die je aan de lijn hebt terug met een antwoord, wat duidelijk een leugen is. Soms hoor je zelfs iemand woorden influisteren wanneer je doorvraagt. Vraag je naar een reden voor een antwoord dan wordt gezegd: “Omdat het zo is”. Absurd.

Bekijk mijn scores
H Knoben
13/11/2015
via website
thumbs down

Tot maart 2015 geleden had ik geen klachten over energiedirect. Echter daarna begonnen de problemen. Energiedirect maakte een fout waardoor mijn bedrag in maart niet automatisch geincasseerd werd. Hierdoor kreeg ik in april een incasso met 20 euro administratiekosten. Bovendien bleek dat energiedirect 5 jaar lang van mij geen meterstanden zou hebben ontvangen. Wat ik betwijfel omdat zij wel de gasmeterstanden verwerkt hadden. Daardoor een verhoging van mijn maandbedrag in 1 keer. Ik heb toen betaalregeling aangevraagd en zelf iedere maand tijdig ervoor gezorgd dat alle termijnen goed gingen. Totdat ik in augustus een dwangbrief van energiedirect kreeg waarin beweerd werd dat ik de termijnen niet had betaald. Ik heb vervolgens een brief gemaakt en kon aantonen middels bankoverschrijving dat ik wel degelijk netjes op tijd betaald had. De enige reactie na enkele weken van energiedirect was dat er geen openstaande posten meer waren. Op mijn klachten omtrent gebrek aan communicatie werd niet ingegaan. Dit was voor mij het moment om direct over te stappen. Bij de huidige leverancier betaal ik stukken minder. En de communicatie verloopt veel beter. Ik raad iedereen energie direct af sinds zij overgenomen zijn.

Bekijk mijn scores
Etta
05/10/2015
via website
thumbs down

Ben dit bedrijf meer dan zat, boeken betalingen te laat en verkeerd af waardoor je onterechte aanmaankosten nu al (2x 25 euro) aan je broek krijgt, als je dan vervolgens belt wordt je onbeschoft te woord gestaan, er wordt niet meegedacht en ook een oplossing kunnen ze niet bieden. Dit maakt het voor mij minder erg dat ik ook nog een overstap boete moet betalen, die betaal ik graag, als ik maar nooit meer het woord energiedirect hoef te horen!
Wat mij nog het meeste stoort is dat er totaal niet aan klantgericht handelen of denken wordt gedaan en al helemaal niet als de fout niet bij mij, de klant ligt, maar bij de administratie van het bedrijf.
Om bovenstaande redenen ben ik dus overgestapt naar Greenchoice, en dat is een prima bedrijf!

Bekijk mijn scores
Etta
05/10/2015
via website
thumbs down

Ben dit bedrijf meer dan zat, boeken betalingen te laat en verkeerd af waardoor je onterechte aanmaankosten nu al 2x 25 euro) aan je broek krijgt, als je dan vervolgens belt wordt je onbeschoft te woord gestaan, er wordt niet meegedacht en ook een oplossing kunnen ze niet bieden. Dit maakt het voor mij minder erg dat ik ook nog een overstap boete moet betalen, die betaal ik graag, als ik maar nooit meer het woord energiedirect hoef te horen!
Wat mij nog het meeste stoort is dat er totaal niet aan klantgericht handelen of denken wordt gedaan en al helemaal niet als de fout niet bij mij, de klant ligt, maar bij de administratie van het bedrijf.

Bekijk mijn scores
alex kiepe
08/09/2015
via website
thumbs down

Beste Otla,
Met verbazing zie ik deze mail en ik heb dan ook per direct de overstap naar Delta gemaakt.
Op 18 Mei vraagt u mei 115,xx over te maken danwel te incasseren wat niet ging in het verleden omdat er een blokkade was op mijn bankrekening. Daarom betaalde mijn vriendin dit altijd`vanaf haar ING rekening.
Vervolgens stort mijn vriendin op 9 juni 115,xx niet wetende dat u op mijn rekening van de ASN bank 91,88 euro gestort heeft, hier kom ik pas achter na het controleren van de afschrijvingen (u stuurt geen ENKEL bericht over het bedrag wat u terugstort op 4 juni)
Daarna incasseert u ook nog eens ZONDER toestemming van mij 177 euro van de ASN bank op 25 juni waardoor mijn schuldsaneringstraject in gevaar komt doordat de zorgpremie niet betaald kan worden….. welke ik storneer omdat u daar geen toestemming voor heeft EN omdat het bedrag van 177 Euro van de ING rekening moet komen zoals dat altijd al ging.

Vervolgens ontstaat er onduidelijkheid over het openstaande bedrag omdat die 91,88 nergens gecommuniceerd is, meerdere gesprekken heb ik hierover gehad maar blijkbaar stond de toon u niet zo aan want NIEMAND is hier ingedoken.
Er is vanuit mijn zijde nooit onwil geweest, de houding van uw incasso afdeling is ronduit arrogant te noemen en incapabel: niet kunnen opzoeken omdat er 2 systemen zijn (niet mijn probleem) niet willen terugbellen, enz.
Deze mail schrijven en construeren kost mij zon 2 uur, samen met alle belacties zit ik nu op een werkdag van 8 uur ongeveer en wat telefoonkosten.
Maar blijkbaar is de tijd die ik hier al insteek vanaf notabene eind juni helemaal niets waard en moet ik gewoon opdraaien voor uw starheid, fouten enz…
Ik heb deze gang van zaken overigens al voorspeld eind juli, echt erbarmelijk dat het ook nog eens realiteit is geworden.
Ik heb 61,88 euro gestort op uw rekening en beschouw de zaak hiermee als afgedaan, hoewel een excuses op zijn plaats zou zijn.
In afwachting op u reactie,
Alexander Kiepe

Bekijk mijn scores
Simone
26/08/2015
via website
thumbs down

Wat een verschrikkelijk bedrijf eerst 6 x mailen want men kan t niet lezen…er mist een pagina.. (Die niet van toepassing was) toen moest alles in een email..toen naar een ander email adres…en daarvoor al 3 x gemaild wat men van mij nodig had voor de opzegvergoeding…deze is uiteindelijk toegezegd..maar wordt pas volgend jaar betaald of men het even een jaar wil voorschieten…trap er niet in!

Bekijk mijn scores
Navin
25/08/2015
via website
thumbs down

NOOIT MAAR DAN OOK ECHT NOOIT AAN BEGINNEN!!
Dit is de meest slechte leveraar ooit. Stuurt nota’s van €1200,- voor 6 maanden stroom?! Dit omdat ze aangeven dat je aangesloten ben bij ze en de meterstanden niet heb door gegeven. Maken je klant zonder dat je er iets van af weet!
Pas op voor deze maffia’ want o o je moet betalen

Bekijk mijn scores
Henk M.
08/08/2015
via website
thumbs down

L.s.,

Tot nu toe geen goede ervaring opgedaan met Energiedirect.nl. Al dagen verzoek ik de mail te ontvangen waarmee ik de meterstanden kan doorgeven. Nog altijd niets gehoord en het contract gaat volgens de mij toegezonden informatie over twee dagen in (het is nu weekend). Ik weiger te bellen om het geregeld te krijgen. Ik ben benieuwd hoe het afloopt.

Groeten,

Henk

Bekijk mijn scores
klant
26/06/2015
via website
thumbs down

Nog nooit zo’n slechte en onbetrouwbare energieleverancier gehad. Bar slechte communicatie ook na 5 duidelijke mails. Voorschot meer als dubbel zo hoog gezet ook na opsturen bewijzen van verbruik dat 60 % minder is door dak vol zonnepanelen. Heb nu de nieuwe voorschot afboeking bij mijn bank onmiddellijk ingetrokken. Ga nu procedure starten bij consuwijzer. Ook zal ik de media zoals radar, kassa enz. op de hoogte brengen. Als ik de klachten over dit bedrijf lees, kunnen we nog heel wat verwachten. Als ik er nog vanaf kan komen, dan doe ik dat. Daar heb ik zelfs boete voor over. Nog liever dan een maagzweer krijgen van energiedirect!

Bekijk mijn scores
jan de sonnaville
Geen oordeel
04/08/2015
via website

te schandalig voor woorden

Rick Vermunt
16/06/2015
via website
thumbs down

Ongevraagd blijk ik zomaar ineens overgestapt te zijn. Ik heb niet eens een bevestigingsbrief gehad, nee, ik hoorde het gisteravond van zo’n callcentermiep aan de telefoon! Ik ga hier werk van maken.Tuig is het!

Bekijk mijn scores
JK
08/06/2015
via website
thumbs down

Het zijn complete Dieven en Oplichters bende.Waardeloos !!!!!!

Bekijk mijn scores
jurgen de Jong
25/05/2015
via website
thumbs up

Prima overstap, geen problemen met de levering; toppie!!!

Bekijk mijn scores
Arnold
15/05/2015
via website
thumbs down

Toch echt het meest klantonvriendelijke bedrijf dat ik ooit heb meegemaakt. Mijn vader (op leeftijd) heeft zich per abuis 2x aangemeld voor een contract bij Energiedirect, komende van een andere energieleverancier. Hierdoor is hij ‘al eerder klant geweest’ en heeft daarom geen recht op de korting die een nieuwe klant krijgt. Dit terwijl hij natuurlijk helemaal nooit eerder klant is geweest. Ook na uitleg van deze situatie weigert Energiedirect om ook maar iets van begrip in de situatie te tonen en zegt doodleuk dat ze de korting echt niet kunnen berekenen want vanwege het 2x aanmelden is er al een keer eerder een contract geweest. Belachelijk, zo snel mogelijk weg bij dit bedrijf en op zoek naar een leverancier die wel waarde hecht aan zijn klanten. Het enige pluspunt is dat de mailwisseling over dit probleem snel verliep.

Bekijk mijn scores
G. van der Steur
11/05/2015
via website
thumbs down

Walgelijk bedrijf met walgelijke medewerkers. Ik wou mijn contract beëindigen en had daarvoor mijn eind factuur voldaan. Echter blijven zei mij steeds lastig vallen met dreig mail/telefoon. Meerdere malen uitgelegd dat ik de factuur al heb voldaan. Zelfs als ik inlog op de account van Energie Direct staat dat mijn factuur is voldaan. Zei willen van niks weten en gaan door met dreigingen. Nooit meer zal ik en mijn naasten energie afnemen van dit walgelijk bedrijf!

Bekijk mijn scores
cortenraad auto's margraten.
19/04/2015
via website
thumbs down

niks anders dan grote problemen en enorm veel ellende. terwijl ik alles goed heb gedaan en alles netjes op tijd heb betaald. je zou kunnen denken dat er niets anders dan tuig en criminelen bij energie-direct werken. woorden schieten gewoonweg tekort…..

Bekijk mijn scores
Mart
30/03/2015
via website
thumbs down

Afgewezen voor energie levering, waarschijnlijk ivm betalgedrag vorige bewoners. Trieste klantenservice, niveau medewerkers beneden peil.

Bekijk mijn scores
Albert
09/03/2015
via website
thumbs down

Overstappen?? Men claimt dat je het contract een dag te vroeg opzegt met
als gevolg opzegvergoeding. Contract duur wordt dus gemakshalve 1 jaar + 1 dag………….

Bekijk mijn scores
Anneke
14/02/2015
via website
thumbs down

Ik vind Energiedirect zeer klantonvriendelijk. De eindafrekeningen kloppen niet. Een voor de klant acceptabele betalingsregeling afspreken willen ze niet. De medewerkers van Energiedirect lezen je mails slecht. Zijn weinig flexibel. Energiedirect komt niet terug op de door hun genomen beslissingen ( het beëindiging van de levering van gas en electriciteit in de winter), ondanks het feit dat je aangeeft een betalingsregeling wil treffen.
Het wordt tijd dat Radar, VARA Kassa, de Kifit of AFM deze maatschappij onder de loep neemt. Ik ga in ieder geval bij alle 4 bedrijven mijn beklag doen.
Het spijt mij ontzettend dat ik met Energiedirect in zee ben gegaan.
Ik zal niémand Energiedirect aanraden!!!!!!!!!!!

Bekijk mijn scores
L.Booms
Geen oordeel
26/04/2015
via website

Zeer slechte ervaringen en buitengewoon klantonvriendelijk .
Woon alleen, kook halogeen , stook houtkachel, gebruik géén warm water ! Toch voorschot van 361€ per maand en jaar afrekening van meer dan 1000 € !
Betalingsregeling : in een maand tijd 1194,76 € betaald maar dit is nog niet voldoende, zelfs op zondag dreig telefoontjes,. Idem mails en brieven !
BEGIN NOOIT AAN ENERGIE DIRECT !

Willeke Barens
29/01/2015
thumbs down

@energiedirect er komt vanavond een monteur, maar het blijft een abominabele service #Fail #essent #essentlaatmeindekouzitten

Bekijk mijn scores
Sef
09/01/2015
via website
thumbs down

Ik heb slechte ervaring met Energiedirect, zij hebben mij misleid bij het aangaan van een nieuwe verlening van mijn contract.
Ik had namelijk een mooie aanbieding van een ander Energiebedrijf ontvangen maar door Energiedirect zijn truc van verkoop en misleiding van dat zij het zelfde aanbod konden doen om als vaste klant te blijven en te belonen heb ik ingestemd. Nu heel er veel spijt !!!! Want er klopt niks van.

Mijn klacht bij Energie direct is ook niet serieus genomen. want natuurlijk mij hebben ze al dus waarom veel moeite doen.

Kort samen gevat mensen :

Trap er nooit in als Energie direct u een beter aanbod of het zelfde aanbod doet, bij hun klopt er niks van !! U voelt zich later ook niet opgelicht !

Mijn advies is dan ook :

– Vind u bij een andere energiemaatschappij een goede aanbod na dat u op internet een vergelijking heeft gemaakt bij het verstrijken van uw contract ? Doe het dan want deze klopt gewoon !!

– Bij Energiedirect doen ze je optillen als vaste klant. Ze doen zich voor dat ze je graag als vaste klant willen behouden maar je krijgt een onaangename verrassing op je rekening !!!

LET OP DUS MET ENERGIEDIRECT MENSEN !!!!!!

Bekijk mijn scores
WillemijnvdWalle
09/01/2015
thumbs down

@energiedirect Samen zingen vind ik hartstikke leuk Rick. Praten over m’n energierekening echter niet. Over en uit.

Bekijk mijn scores
Margje
19/11/2014
via twitter
Margje (@MargjeJ)
thumbs down

Bizar slechte klantonvriendelijke service #energiedirect

Bekijk mijn scores
MOinteriordesign
13/11/2014
thumbs down

Hoe moeilijk kun je t maken @energiedirect ? Eerst mn dochter geld terug beloven na foute afrekening en nu moet ze opeens betalen??

Bekijk mijn scores
J. van Kempen
11/11/2014
via website
thumbs down

Staat nooit over naar deze leverancier want ze betalen het teveel op je jaarafrekening niet terug en zijn ook niet bereikbaar voor vragen hierover. We krijgen van onze jaarrekening al vanaf 3 september een hoop geld terug. Tot op heden hier nog niks van gezien en er wordt ook niet gereageerd op vragen hierover.

Bekijk mijn scores
Martijn Hartman
06/11/2014
thumbs up

Ook dit jaar blijven we bij @energiedirect voor stroom en gas. Gaat prima en is betaalbaar. Overstappen levert te weinig op #energie

Bekijk mijn scores
Jurriaan Gossink
29/10/2014
thumbs up

@energiedirect laat zien dat service helemaal van deze tijd is! Jullie zijn top jongens!

Bekijk mijn scores
Lesley van V.
15/10/2014
thumbs up

Prima geholpen door @energiedirect Vaste klant met een betere prijs. Zo hoort het! #trouweklant

Bekijk mijn scores
Katja Torbijn
14/10/2014
thumbs down

Overigens jammer @energiedirect dat het ’n maand duurt om terug te storten. Wel binnen 3 dgn standen moeten doorgeven, niet snel betalen…

Bekijk mijn scores
Maurits Hooghiemstra
08/10/2014
thumbs up

@energiedirect #Top. Jaarnota binnen week en geld ook al op mijn rekening!

Bekijk mijn scores
Marion Wante
01/10/2014
via website
thumbs down

2 Maanden geleden overgestapt van Energie Direct naar een andere leverancier. Op de vraag wanneer mijn eindnota komt (op de website staat: binnen 6 weken) krijg ik geen duidelijk antwoord. Allerlei uitvluchten over meterstanden (terwijl we een slimme meter hebben) en dat er allerlei “processen” vastzitten aan het opmaken van een eindnota. Bah…. Vanzelfsprekend mail ik mijn klachten aan hen, want geen zin om ook nog eens 0,70 per minuut te betalen.
Geen aanrader dus.

Bekijk mijn scores
Sandra Mets
26/09/2014
via twitter
Sandra Mets (@MetsSm)
thumbs down

@energiedirect gaat over de maand augustus, direct boete en dreigen met BKR? geen betalingsregeling mogelijk dus volgens klantenservice…

Bekijk mijn scores
Michel Longuich
22/09/2014
thumbs down

Het is weer zover. @energiedirect stuurt geen factuur en wil een willekeurig bedrag afschrijven. Dacht het niet ….

Bekijk mijn scores
Hans Last
19/09/2014
thumbs down

@energiedirect 3 maanden 100% teveel voorschot betalen omdat het ‘beleid’ is?
Klantenservice weet het niet uit te leggen, dikke #FAIL

Bekijk mijn scores
Alles komt goud
05/09/2014
thumbs down

#Energiedirect maakt zich geen zorgen om betalingstermijnen. Als je geld terug krijgt dan. Daar nemen ze gewoon vijf weken de tijd voor.

Bekijk mijn scores
Es Double-U
13/08/2014
thumbs down

Klantvriendelijkheid volgens @energiedirect: Een sms sturen met de tekst “Beste klant, geef binnen 2 dagen de meterstanden door.” #Woef

Bekijk mijn scores
Vincent Nauta
08/08/2014
thumbs up

BAM! Fiks bedrag terug gekregen van Energiedirect! Dat krijg je als je zuinig leeft qua stroom haha! Wat fijn!

Bekijk mijn scores
Abdellah Dami®
06/08/2014
thumbs down

€3258 vraagt @energiedirect mij te betalen aan hen als eenpersoons huishouden. Op berichten wordt al twee weken niet gereageerd.

Bekijk mijn scores
Wilma Heemskerk
01/08/2014
thumbs down

@energiedirect ben ook nooit echt een klant geweest heb alleen een offerte aangeboden gekregen. belmeniet heet niet voor niets belmeniet

Bekijk mijn scores
EatBrainzz
26/07/2014
via twitter
EatBrainzz (@teejoow)
thumbs down

@energiedirect zou ik een maand geen betaling kunnen maken, heb t gevoel dat we al 200 meer hebben betaald dan wss nodig is. Alvast bedankt

Bekijk mijn scores
daffy
25/07/2014
thumbs down

@energiedirect ik heb een brief met betalingsachterstand geregen. Maar heb niks bij jullie lopen?? Hoe kan dit. Adres ook niet bekend(site)

Bekijk mijn scores
Nelleke
15/07/2014
via twitter
Nelleke (@Amoya27)
thumbs up

@energiedirect super bedankt voor de snelle actie!

Bekijk mijn scores
JT K
11/07/2014
via website
thumbs down

Schlecht

Bekijk mijn scores
Peterse
08/07/2014
via website
thumbs down

Geld bij je ophalen gaat snel en zonder problemen.
Krijg je de eindafrekening, weten ze spontaan niet dat je bent overgestapt naar een ander, en houden ze gewoon een nieuwe termijnbetaling in van het geld dat je terug dient te krijgen.
En dat terug krijgen, tjaaa ga dáár maar eens lekker op zitten wachten, want dan zijn ze ineens NIET zo snel, die energieNIETzodirect
dus voor mij heten ze voortaan energieverrekt

Bekijk mijn scores
yolanda
02/07/2014
via twitter
yolanda (@YTraets)
thumbs down

@energiedirect @depostduif_ ja daar zijn ze goed in bij energiedirekt geld binnen halen!! Raad iedereen aan geen klant te worden!

Bekijk mijn scores
Benedicte
01/07/2014
thumbs down

@energiedirect ..voor die prijs ook. Lage prijzen.. #amehoela.

Bekijk mijn scores
Benedicte
01/07/2014
thumbs down

@energiedirect Bijzonder klantonvriendelijk. En dan kan je als bedrijf wel vermelden dat je altijd bereikbaar bent, maar daar dat mag..

Bekijk mijn scores
Benedicte
01/07/2014
thumbs down

@energiedirect Een klantenservicelijn van 0,70 euro excl. gebruikelijke belkosten.. Is dat een manier om mensen níet te laten bellen?

Bekijk mijn scores
Thijs de Valk
26/06/2014
thumbs up

Bedankt voor de goede service @energiedirect!

Bekijk mijn scores
yolanda
20/06/2014
via twitter
yolanda (@YTraets)
thumbs down

@energiedirect @LilianWeerd kijk uit bij energiedirect zijn echt heel fout bezig !
Als je volgens hun te laat betaald gewoon 25 euro erbij!!

Bekijk mijn scores
Peterse
Geen oordeel
08/07/2014
via website

Juist, dat merk ik dus óók, geld ophalen gaat per dag, eindafrekening terugbetalen??? ga maar lekker wachten.

En onze ministers hebben het te druk om dat soort ongewenst gedrag aan banden te leggen

Lies Woudstra
02/06/2014
thumbs down

Pff vermoeiend beleid van @energiedirect. Flexibiliteit en deskundigheid is ver te zoeken. Iemand suggesties andere aanbieder? #fail

Bekijk mijn scores
Rinus Machielse
05/05/2014
thumbs down

Binnen 4 dagen je meterstanden moeten doorgeven en dan 2 maanden wachten op je geld, dat is nog een #service! Of niet dan,@energiedirect

Bekijk mijn scores
Alexandra Maas
28/04/2014
thumbs up

Topservice van Energiedirect, opzeggen zonder boete! En razendsnelle klantenservice. #zokanhetook #allespania

Bekijk mijn scores
BusinessTechnology
25/04/2014
thumbs down

#EnergieDirect klant onvriendelijk en verdienen door het begin bedrag laag te houden en later Oeps, je blijkt toch meer verbruikt te hebben

Bekijk mijn scores
Inktstation & Kantoorvakhandel DEWI
Geen oordeel
03/02/2015
via website

Via ACN USA) hier valt Energie Direct en The Phonehouse onder. Via ACN beland ik bij Energie Direct.
Zogenaamd goedkoper. Beloven een laag bedrag inderdaad in het begin En na 5 maanden heb je een eindafrekening met een bedrag zo hoog, dat je je afvraag hoe is dat mogelijk?
Het is gewoon een Sprinkhaan, zoals een kamerlid het verwoorde.en daar moet men zeker wat aan doen.

M. Hovingh
15/04/2014
thumbs down

@energiedirect ruim 300 per maand met alle achteraf betalingen die er steeds gevorderd worden. Ik voel me zwaar belazerd door jullie bedrijf

Bekijk mijn scores
Natasja
14/04/2014
via website
thumbs down

Bedrijf dat veel beloofd en niks nakomt.Ben al 4 maanden bezig over een afrekening.geld innen kunnen ze wel maar als zij moeten terugstorten klopt mijn banknr ineens niet en opnieuw uitbetalen kunnen ze niet….zé verreken t wel.
Ballen bedrijf!

Bekijk mijn scores
Michel Tromp
08/04/2014
thumbs up

Overgestapt op @energiedirect en mijn voorschotbedrag gaat bijna met 45% omlaag. #besparen #ordeopzaken

Bekijk mijn scores
Folkert de Waard
05/04/2014
thumbs down

@energiedirect Goedemorgen, jullie overstapservice heeft bij mij niet goed gewerkt. Eneco schrijft ten onrechte af over april. Wat nu?

Bekijk mijn scores
sabrina[tele]patty
04/04/2014
thumbs down

Krijg een hartverzakking van de jaarnota van €788 van @energiedirect !Woon in een kleine 3kmr flat!Stelletje bloedzuigers die @energiedirect

Bekijk mijn scores
Rozemarijn Nieuwland
04/04/2014
thumbs down

….huilt zachtjes….
voorschot energie/gas met 30% gestegen? Waarom geen waarschuwing? #istochnietnormaal #energiedirect

Bekijk mijn scores
edreob
01/04/2014
via twitter
edreob (@edreob)
thumbs up

Hoppa. Alweer een service-actie van @energiedirect Dank jullie wel. #schouderklopje geeft!

Bekijk mijn scores
Henk M.
Geen oordeel
08/08/2015
via website

Hallo EDREOB,

Gezien jouw taalgebruik, de beoordeling en het tijdstip waarop je de review hebt achtergelaten, verdenk ik je ervan dat jij en Stefan van Rijswijk bekenden of zelfs een en dezelfde persoon zijn.

Groet,

Henk M.

Stefan van Rijswijk
01/04/2014
thumbs up

@energiedirect top, dankje! Precies gelukt dus, die 5 werkdagen ;)

Bekijk mijn scores
voetbal_vrouw
28/03/2014
thumbs down

@energiedirect ‘uw maximale wachttijd is 5 minuten’ Nou!!! Zit inmiddels al meer dan 10 min aan de lijn!! Geldklopperij!!!!

Bekijk mijn scores
Fransisca
24/03/2014
via website
thumbs down

Een leugenachtig bedrijf.Reageren sporadisch op mails, en laten je weken wachten.Dat ook maar iemand nog in zee gaat met dit bedrijf.Als alles goed gaat en er komt geen kink in de kabel heb je niets te vrezen, maar als er maar een dingetje fout gaat, berg je dan maar.

Bekijk mijn scores
edreob
21/03/2014
via twitter
edreob (@edreob)
thumbs up

Das een fijn klantenkontakt met #energiedirect. Even melden dat de overstap netjes is geregeld en dat eancodes gevonden zijn! #mooizo

Bekijk mijn scores
angelsheart
20/03/2014
thumbs down

@energiedirect en dan nog over klantvriendelijk gesproken….hangen op aan je oor..terwijl je belt om een regeling te treffen voor de klant

Bekijk mijn scores
Birgit de Dreu
19/03/2014
thumbs down

@energiedirect Nog steeds van mening dat het een waardeloos bedrijf is. Beloven je tegoed te betalen, maar dan weten ze niet precies wanneer

Bekijk mijn scores
Dennis M. 
18/03/2014
thumbs down

Zo tijd om @energiedirect te ontvolgen. Gekozen voor een andere leverancier omdat we er met de prijs niet uitgekomen zijn. #zodoenwedat

Bekijk mijn scores
bert
18/03/2014
via website
thumbs up

Einde contract wachten op het tegoed word niet betaald.
mail reageren ze niet op

Bekijk mijn scores
Anne
Geen oordeel
03/04/2014
via website

Welkom bij de club van wachtenden mensen op hun tegoed. Waardeloos.
Enne ben je overgestapt laten ze je nog langer wachten.

Peter van den Heuvel
17/03/2014
thumbs down

@energiedirect onbegrijpelijk hoe klantonvriendelijk een organisatie kan zijn…..#fail#afspraaknietnakomen

Bekijk mijn scores
peter bogards
16/03/2014
thumbs down

waarschuwing ga niet overstappen naar energie direct service waardeloos ruim acht jaar daar geweest stank voor dank snel naar een ander

Bekijk mijn scores
peter bogards
15/03/2014
thumbs down

ik ben al jaren bij energie direct tot nu tevreden maar wat nu gebeurt is zak mijn broek van af en zal snel overstappen naar een ander

Bekijk mijn scores
Robert Smid
14/03/2014
thumbs down

@energiedirect wat een slechte organisatie. Er wordt niet gereageerd op vragen en al drie keer worden beloftes niet waargemaakt #nietverder

Bekijk mijn scores
Hans van den Heuvel
26/02/2014
thumbs down

Ga NOOIT in zee met @energiedirect BELOVEN VEEL DOEN NIETS bezint eer ge begint

Bekijk mijn scores
Marina de Boer
26/02/2014
thumbs down

Kapot geschrokken van jaarnota @energiedirect ondanks #duurzaam omspringen met van alles #energie #adviseur in the house? #Brabant

Bekijk mijn scores
anna
26/02/2014
via website
thumbs down

Ga hier zo snel mogelijk weg. Communiceren doen ze niet.
Heb al 6 emails gestuurd. Krijg nooit antwoord.
Zeer ergerlijk.

Bekijk mijn scores
Rob van Dijk
25/02/2014
thumbs down

Bij #energiedirect zijn ze gek geworden. Blijven willens en wetens rekeningen sturen terwijl de dienst is opgezegd #fail #oplichters

Bekijk mijn scores
Tupla M.
24/02/2014
thumbs down

@energiedirect Twee weken geleden beloofde de klantenservice dat iemand contact met me zou opnemen, daarna niks meer gehoord

Bekijk mijn scores
overbeek
23/02/2014
thumbs down

Ik heb inmiddels abonnement bij energiedirect opgezegd omdat zij zich niet aan hun afspraken houden.

Bekijk mijn scores
Harvey Daal
22/02/2014
thumbs down

Zijn er meer mensen die plotseling incassokosten krijgen van energiedirect onder het mom van betalingsachterstand auto betaling??

Bekijk mijn scores
Denis
19/02/2014
via website
thumbs down

Energiedirect is ongelofelijk slecht, ik probeer zsm om mij zaken af te ronden met hun

Bekijk mijn scores
Hugo Bläser
19/02/2014
thumbs down

@energiedirect, al aantal dagen geprobeerd online opzegvergoeding terug te vragen. Iedere keer foutmelding, op mail geen antwoord. Wat nu?

Bekijk mijn scores
Hans van den Heuvel
19/02/2014
thumbs down

Let op #energiedirect en #afspraken nakomen zijn 2 zaken die niet met elkaar samen gaan bewaar ALLES

Bekijk mijn scores
Wesley Dielemans
12/02/2014
thumbs up

@energiedirect dankzij de goede inzet van Monique van de Berg alles netjes opgelost. #goedeservice

Bekijk mijn scores
Wesley Dielemans
12/02/2014
thumbs down

Bedankt @energiedirect Bestaande klanten iets beloven en achteraf niet waarmaken. En zelfs niet terugbellen #energiedirect #fail #service

Bekijk mijn scores
Diane van Aalderen
11/02/2014
thumbs down

Ben zo blij dat mij tijd erop zit bij jullie @energiedirect eens gauw kijken voor een andere leverancier! #EnergieDirectOplichters

Bekijk mijn scores
Bas
10/02/2014
via twitter
Bas (@Bazziebazzie)
thumbs down

Als jullie geld van mij moeten hebben gaat het over het algemeen een stuk soepeler @energiedirect!

Bekijk mijn scores
Marc de Kinderen
08/02/2014
thumbs down

Dus @energiedirect ons verbruik was minder dan geraamd, krijgen geld terug maar het voorschot gaat dik €30 omhoog? Bijzonder… #ikzeghoudoe

Bekijk mijn scores
Ad van den Berg
07/02/2014
thumbs down

@energiedirect Heb begin januari jaarnota ontvangen. Zou voor 7 febr. het teveel betaalde EUR 314,83 terugkrijgen, maar heb niets ontvangen

Bekijk mijn scores
G. AYkens
07/02/2014
via website
thumbs down

Overstappen van Eneco naar Energie Direct zou makkelijk gaan…Het dringt echter niet door tot dit bedrijf dat het bij mij alleen om elektriciteit gaat. Uiteindelijk sturen ze zelfs een mail waarin ze dreigen dat het gas wordt afgesloten als ik niet snel de aansluitingscode doorgeef!! (Terwijl ik dus helemaal geen gasaansluiting heb!) De tussenpersoon-juffrouw die mij eenmaal heeft gebeld, is zelf niet bereikbaar, omdat ze haar nummer ‘verbergt’. Een teken van weinig vertrouwen! Daarom direct gebruik gemaakt van de mogelijkheid om binnen 14 dgn de overstap ongedaan te maken. En ja, dat kan natuurlijk niet online, maar alleen via een peperduur telefoonnummer waar je prepaid telefoon op leegloopt! Energie Direct : Begin er nooit aan!!!!

Bekijk mijn scores
Mark Visser
05/02/2014
thumbs down

@energiedirect … alsnog te ontvangen. Mijn klantnummer is 1121956. Na 2 maanden geef ik jullie nog tot morgen om mij te woord te staan.

Bekijk mijn scores
Mark Visser
05/02/2014
thumbs down

@energiedirect Ik verwacht dat jullie me met een fatsoenlijke medewerker terugbellen. Zo niet, dan zal ik stappen ondernemen om mijn geld…

Bekijk mijn scores
Mark Visser
05/02/2014
thumbs down

@energiedirect Luister Energiedirect. Ik krijg nog geld van jullie, jullie klantenservice hangt de telefoon op en jullie weigeren te betalen

Bekijk mijn scores
Dave
20/01/2014
via twitter
Dave (@Twedave)
thumbs up

@energiedirect Goed geholpen door Lisette. Bedankt! #Uitstekendeservice

Bekijk mijn scores
Sprokkie
13/01/2014
thumbs down

@energiedirect is het nou echt zo druk bij de klantenservice dat het dure 0900 nummer steeds ingesprek is ?

Bekijk mijn scores
frank van leeuwen
13/01/2014
thumbs down

@energiedirect nogsteeds niet opgelost. Echt ongelofelijk, ik heb nog nooit zo’n slecht bedrijf meegemaakt.

Bekijk mijn scores
Doenja
12/01/2014
via twitter
Doenja (@Doenja)
thumbs down

@ellendidthis @energiedirect oh en bellen is 10cnt per minuut! #moetnietgekkerworden!

Bekijk mijn scores
Doenja
12/01/2014
via twitter
Doenja (@Doenja)
thumbs down

@ellendidthis @energiedirect ja psies! nieuwe maandbedrag wordt 160… #dachttniet!

Bekijk mijn scores
Arjan van de Steeg
11/01/2014
thumbs down

@energiedirect ik kan niet inloggen op de site én ontvang geen nieuw wachtwoord via de mail. Is er iets niet goed aan jullie kant?

Bekijk mijn scores
Nathalie Kochheim
11/01/2014
thumbs down

@energiedirect Ik wil m’n eindnota bekijken op Energiedirect, maar krijg melding dat er al een account is. Kan ook geen ww opvragen.

Bekijk mijn scores
Roy
11/01/2014
via twitter
Roy (@groentuinhek)
thumbs down

@energiedirect Ik kan niet inloggen (m’n gegevens zijn correct!) en met wachtwoord vergeten krijg ik geen e-mail? Whatsup?

Bekijk mijn scores
Arjen Vrolijk
09/01/2014
thumbs down

@energiedirect is duidelijk maar blijft een belachelijke en respectloze gang van zaken

Bekijk mijn scores
Marcel v/d Breemen
08/01/2014
thumbs down

@energiedirect rekening ontvangen, willen zeker wat meer verdienen in 2014, vele fouten in factuur #tarieven #makkelijkverdienen

Bekijk mijn scores
Fresia
05/01/2014
via twitter
Fresia (@Fresiakady)
thumbs down

Druk met het schrijven van een klacht over @energiedirect aan @energiedirect als ik het nu weer allemaal lees word ik weer woest! #service

Bekijk mijn scores
Roland
03/01/2014
thumbs down

@energiedirect ik word nu wel erg verdrietig van de fouten die jullie continu maken. Graag contact om snel op te lossen.

Bekijk mijn scores
JJPloeg
02/01/2014
via twitter
JJPloeg (@mozinus)
thumbs down

@energiedirect #meterstanden doorgeven lukt absoluut niet. #fail

Bekijk mijn scores
Wendy Grimbergen
02/01/2014
thumbs down

Wat een ongelooflijk klantonvriendelijkheid bedrijf #energiedirect

Bekijk mijn scores
Alphard van Bommel
18/12/2013
thumbs up

Ik had het moeilijk maar dankzij Mieneke van @Nuon ben ik stress vrij!!! HEEL ERG BEDANKT VOOR DE GEWELDIGE SERVICE!!! Nu @energiedirect nog

Bekijk mijn scores
Dennis Reith
11/12/2013
thumbs down

Volgend jaar gaan we weer eens voor groene stroom. En ondanks dat nog bezuinigen ook! Dag #energiedirect, welkom #greenchoice. #bezuinigen

Bekijk mijn scores
Zoé Red
11/12/2013
via twitter
Zoé Red (@Zoe_Red1)
thumbs down

@energiedirect Inmiddels is dit bijna een maand geleden. Ik ben toen gebeld, en nooit meer teruggebeld (ondanks belofte). Goed bezig!

Bekijk mijn scores
Menno Nicolai
05/12/2013
thumbs down

In plaats van een gecorrigeerde jaarafrekening stuurt @energiedirect een aanbod voor schuldhulpverlening wegens een mij onbekend bedrag.

Bekijk mijn scores
Wouter Abbink
02/12/2013
thumbs down

@energiedirect helaas bellen jullie me niet terug? Binnen 20 minuten zouden jullie bellen? We zijn nu 6 dagen later? #moeilijklidworden

Bekijk mijn scores
Esther Klazen
27/11/2013
thumbs up

Gelijk @energiedirect aan de telefoon!! Top! #snellejongens

Bekijk mijn scores
Hans van den Heuvel
27/11/2013
thumbs down

#energiedirect wat een slechte communicatie ze beloven alles en doen niets :-(

Bekijk mijn scores
Gertjan Bijzet
26/11/2013
thumbs down

En om de soap compleet te maken: na belletje met #enexis blijkt dat @Electrabel mij ongevraagd heeft overgenomen van @energiedirect. Tuig.

Bekijk mijn scores
Gertjan Bijzet
26/11/2013
thumbs down

Ben pas klant, maar @energiedirect doet er alles aan me weg te jagen. Eindnota sturen terwijl ik mijn contract niet heb opgezegd…

Bekijk mijn scores
Beautyill
23/11/2013
thumbs down

@energiedirect mijn energie kan elk moment afgesloten worden. Wat een slechte service..

Bekijk mijn scores
Beautyill
23/11/2013
thumbs down

@energiedirect al ruim twee weken zou mijn energie geregeld zijn. Nu krijg ik wéér een dreigbrief van @Endinet!?!

Bekijk mijn scores
Peter de Ruiter
22/11/2013
thumbs down

@energiedirect goed aanbod ontvangen van concurrent. Gebeld met jullie: ‘wachttijd minder dan 2 min.’ Na 7 minuten wachten opgehangen #fail

Bekijk mijn scores
Karlijn Speller
22/11/2013
thumbs up

Jeetje bij Energie Direct ben ik per maand ruim 30 euro minder kwijt dan bij Eneco! En mijn huis is nu 3x zo groot.. wat een verschil.

Bekijk mijn scores
Richard
20/11/2013
via twitter
Richard (@guzmann)
thumbs down

Die #energieverkopers aan de deur worden steeds brutaler. Voed ze eens op @energiedirect.

Bekijk mijn scores
Raymond1979
19/11/2013
thumbs up

@energiedirect bedankt voor de snelle service, je hebt me prima geholpen! Fijne avond nog.

Bekijk mijn scores
Mirelle
14/11/2013
via twitter
Mirelle (@mireller)
thumbs up

@energiedirect top gewerkt!! Beste service.

Bekijk mijn scores
Lijfzaken
13/11/2013
thumbs up

@Elsa18 Zit nu bij @energiedirect kan ik aanbevelen. Goedkoop en klantvriendelijk, tot nu toe:))

Bekijk mijn scores
 Yograj Bielderman
11/11/2013
thumbs up

@energiedirect Vriendelijk geholpen, goede service. Top!

Bekijk mijn scores
Ruud Tjepkema
11/11/2013
thumbs down

Zonder het te weten overgestapt van @Eneco naar @energiedirect niks getekend, ingevuld of wat dan ook. Gebeurd vaker volgens @Stedin

Bekijk mijn scores
milly
Geen oordeel
04/01/2014
via website

Wat heb je gedaan om het weer in orde te krijgen?

jannekee
06/11/2013
via twitter
jannekee (@jannekee)
thumbs up

Krijg je toch opeens na drie jaar een fout berekend bedrag van @energiedirect terug dat is netjes. Bedankt hier voor.

Bekijk mijn scores
Myriam Knook
05/11/2013
thumbs down

Het moet niet gekker worden #essent maakt fout, # energiedirect volgt het op, betaaltermijn afgesproken, ik betaal per 23ste, is te vroeg??

Bekijk mijn scores
Thijs van der Schee
04/11/2013
thumbs up

Compliment voor @energiedirect! Komen er achter dat ik 6 jaar geleden teveel heb betaald en corrigeren dat nu alsnog! Klasse #zokanhetook

Bekijk mijn scores
DJ Van Harten
29/10/2013
thumbs down

Net als @Greenchoice heeft ook @energiedirect moeite met terug lever standen en lezen ze hun mail niet, of pas na meer dan een week.

Bekijk mijn scores
hijdievechttegencor.
28/10/2013
thumbs down

@energiedirect heb dus een overstap #boete terwijl ik niet ben overgestapt ben? , maar allen van huis ben veranderd.. Binnen het jaar.

Bekijk mijn scores
Bjorn
28/10/2013
thumbs down

@energiedirect Er is nog geld afgeschreven terwijl het abbo al is opgezegd en eindstand ook opgeven is, hoe kan dit? Graag even bellen aub

Bekijk mijn scores
Menno van Wichen
24/10/2013
thumbs up

@d_hoogendoorn @Toob_Alers @GreenchoiceNL ik ben zeer tevreden over @energiedirect. Alles digitaal en scherpe prijzen

Bekijk mijn scores
Restaurant De Belt
18/10/2013
thumbs down

@energiedirect. Zeer slecht in communiceren en klanten te woord staan

Bekijk mijn scores
Rob Koetsier
04/10/2013
thumbs down

Kom ik thuis, afgesloten! Moeilijk hè, Liander, Greenchoice en Energie Direct! En ik had nog wel ‘Overstapgarantie’, wat dat dan ook is.

Bekijk mijn scores
Aggie Beerthuyzen
01/10/2013
thumbs up

Ze zijn er, klantgerichte bedrijven. Zojuist aardig telefoontje Energiedirect nav mijn mailtje.

Bekijk mijn scores
MartinevandenBrink
Geen oordeel
20/09/2013

Vind je service óók belangrijk bij je #energiemaatschappij? Kies dan zeker voor #EnergieDirect!

Linda
19/09/2013
via twitter
Linda (@lin1975)
thumbs down

@energiedirect achterlijk hoge energie rekening. Betaalde bij Eneco €26 per maand en kreeg na jaar terug. Bij jullie €40 per maand en moet

Bekijk mijn scores
Linda
19/09/2013
via twitter
Linda (@lin1975)
thumbs down

Kortom…..overstappen naar energiedirect….nooit doen. Je komt niet meer van ze af en nu betaal ik dubbel…. #eindeklaagtweets

Bekijk mijn scores
Linda
19/09/2013
via twitter
Linda (@lin1975)
thumbs down

€40 voor kook-gas….dat slaat echt nergens op!! Heb al eerder gezegd geen gas meter te hebben. Stap echt nooit meer over #energiedirect

Bekijk mijn scores
Tanja Tuinstra
18/09/2013
thumbs down

Een achterlijk hoge jaarafrekening van #energiedirect, wie nog meer?

Bekijk mijn scores
Myriam Knook
13/09/2013
thumbs up

Lof voor Renske van #energiedirect! alles uitlegd, eenvoudig en duidelijk, dankjewel! Nu nog even wachten op #essent, zou ik nog iets horen?

Bekijk mijn scores
Bert van Wolde
13/09/2013
thumbs up

Super service bij @energiedirect jaarnota aangepast nu met wel juiste gegevens en direct voorschot op goede niveau #complimenten

Bekijk mijn scores
Rik van beek
12/09/2013
thumbs down

@energiedirect ik moet mijn standen doorgeven maar de link werkt niet op pers. Pagina.

Bekijk mijn scores
nic de riddder
04/09/2013
thumbs down

@energiedirect mijn maandelijks voorschot bedrag is bij jullie 126 euro en was bij nuon 127 euro en dan maar roepe wij zijn de goed koopste

Bekijk mijn scores
Johan Laffra
04/09/2013
thumbs down

<- zit ik vast aan een voordeelpas-incasso. En omdat je van @energiedirect niet kunt winnen: met stip op 2. #koudedouche #fail

Bekijk mijn scores
Guido van Benthem
02/09/2013
thumbs down

#energiedirect lijkt goedkoop, maar als de volumes lager worden, dan werkt hun hoge vastrecht averechts….

Bekijk mijn scores
zinkmeister
30/08/2013
thumbs down

@energiedirect als jullie al je klanten zo behandelen dan hoeft de concurrentie weinig moeite meer te doen gelukkig per maand #opzeggen

Bekijk mijn scores
zinkmeister
30/08/2013
thumbs down

Ik ben klaar met #energiedirect.nl wat een #slechte service, krijg niet eens een leidinggevende te spreken. #fail #eindecontract

Bekijk mijn scores
Edwin Woudt
23/08/2013
thumbs down

Als @energiedirect geld moet terugbetalen reageren ze niet op emails :-( #fail #greenchoice #overstap #gaslicht

Bekijk mijn scores
Bewoner Veenkoloniën
20/08/2013
thumbs down

Jaarafrekening @energiedirect groene stroom, plotseling #extra kostenpost windgarantie? voor een beter milieu? Boekhoudkundige truc?

Bekijk mijn scores
Ilona van der Vis
20/08/2013
thumbs down

@energiedirect kun je geen meterstanden doorgeven middels iPhone /iPad? De onderste groenebalk “nieuwe meterstanden doorgeven” werkt niet

Bekijk mijn scores
Deelife
15/08/2013
via twitter
Deelife (@Deelife0)
thumbs up

@energiedirect kan er niks anders over zeggen! A+

Bekijk mijn scores
Deelife
15/08/2013
via twitter
Deelife (@Deelife0)
thumbs up

@frisohuizinga @iefke_kuperus @energiedirect #energiedirect Topservice. Ik ga met hangende pootjes terug!!!

Bekijk mijn scores
Peter R
08/08/2013
via twitter
Peter R (@xxpeterr)
thumbs down

@energiedirect Afspraak van het beloofde geld op 7 augustus wederom niet nagekomen.
Krijg ik nu 25,- extra omdat jullie te laat zijn

Bekijk mijn scores
Eva Ly
07/08/2013
via twitter
Eva Ly (@EvaLy2)
thumbs up

Breekt nou mijn klomp…..@Vastelastenbond, @energiedirect heeft keurig mijn boete vanwege overstappen naar hun terugbetaald. Netjes hoor

Bekijk mijn scores
Humphry van Asdonck
06/08/2013
thumbs down

@energiedirect Thanks,maar gaat m niet worden zoals je zult begrijpen.Of is t logisch dat je 1000 euro moet betalen om klant te mogen worden

Bekijk mijn scores
Arjan de Goffau
06/08/2013
thumbs down

@energiedirect beëindig dan ook meteen dat 0900 nummer. Is echt enorm klantonvriendelijk. Zeker met lange wachttijden.

Bekijk mijn scores
Arjan de Goffau
06/08/2013
thumbs down

Goedemorgen @energiedirect om 9.04 uur wordt jullie dure 0900 nummer nog niet opgenomen. Terwijl jullie om 9.00 uur open gaan. #lekkerbezig

Bekijk mijn scores
Bakkerij 't Mikske
05/08/2013
thumbs down

@energiedirect bij incasso te weinig afboeken en dan een aanmaning dat de rest binnen 5 dagen voldaan moet worden, anders extra kosten #fail

Bekijk mijn scores
Mariek
03/08/2013
via twitter
Mariek (@twidderkip)
thumbs down

Hoe kan je portomonnee het nou zwaar hebben als je geld eruit vliegt. #energiedirect.nl

Bekijk mijn scores
BeMessedUp
28/07/2013
thumbs down

@energiekiezen Energiedirect blijft de mensen bedonderen, lage prijzen bij aanname, maar gaandeweg tweemaal hoger. Stop met bedonderen!

Bekijk mijn scores
Maaike
27/07/2013
via twitter
Maaike (@maaikekever)
thumbs down

Waardeloos @energiedirect schrijft zomaar €104 teveel af en klantenservice reageert niet#nietnetjes

Bekijk mijn scores
Ana
26/07/2013
via twitter
Ana (@Ana89P)
thumbs down

Zijn er ook Nee-Nee stickers voor verkopers aan de deur? Zojuist een verkoper van @energiedirect weggestuurd #irritant #onwenselijk

Bekijk mijn scores
Johan Laffra
25/07/2013
thumbs down

Triest om te zien hoe sommige bedrijven met hun klanten omgaan. Als je maar betaalt en verder kun je doodvallen. #energiedirect #fail

Bekijk mijn scores
Johan Laffra
23/07/2013
thumbs down

Als het niet zo’n enorme bak geld zou kosten zou het zowaar ‘grappig’ zijn: zelfs #nuon blijkt goedkoper dan #energiedirect.

Bekijk mijn scores
Johan Laffra
23/07/2013
thumbs down

Van #nuon overgestapt naar #energiedirect omdat het volgens hen ‘goedkoper’ kon. Tussentijdse meting laat gat van EUR 360,00 zien. #fail

Bekijk mijn scores
Björn Kuipers
22/07/2013
thumbs up

Ik heb zojuist veel geld bespaard door over te stappen naar Energiedirect.nl via http://t.co/t56w0lxmiT. Waar zal ik dat eens aan uitgeven?

Bekijk mijn scores
Anita Bos
19/07/2013
via twitter
Anita Bos (@AnietBos)
thumbs up

@energiedirect Ralf, geweldig, je hebt mijn vraag al beantwoord, duidelijk en aanbod dus! Op dit moment bellen niet nodig.

Bekijk mijn scores
Ewald Segers
18/07/2013
thumbs down

@energiedirect al op 4 verschillende pc’s geprobeerd meterstanden door te geven maar jullie site loopt steeds vast, wat nu?

Bekijk mijn scores
Alexandra
18/07/2013
via twitter
Alexandra (@AlexHeij)
thumbs down

@besparenkan ik krijg een mail van jullie dat ik ga overstappen naar energiedirect. Heb nog nooit contact gehad en wil ook niet overstappen

Bekijk mijn scores
Sidney Kersten
13/07/2013
thumbs down

@energiedirect > .. en nu krijg ik een mail dat jullie zeggen dat ik mijn contract weer wil afsluiten terwijl dat niet zo is?

Bekijk mijn scores
Wouter Baars
12/07/2013
thumbs up

@energiedirect bedankt voor de service!

Bekijk mijn scores
Khalil Aamir
12/07/2013
thumbs down

@energiedirect
Ik heb een mail van energiedirect ontvangen om meterstanden door te geven maar dat lukt niet online klantnr. 1291334

Bekijk mijn scores
MoFoMedia
12/07/2013
thumbs down

@energiedirect Meterstanden via de website doorgeven werkt niet. Verschillende browsers geprobeerd. Suggesties?

Bekijk mijn scores
RuzzleOnline
11/07/2013
thumbs down

@energiedirect Meermaals telefonisch bevestigd dat € 50 energietegoed voor 2012/2013 verrekend wordt op jaarrekening, niet gebeurd… 714214

Bekijk mijn scores
carol1072
11/07/2013
thumbs down

@energiedirect Hoi, Ik wil graag inloggen op mijn energie.nl maar dit lukt niet ook een nwe wachtwoord krijgen niet

Alvast bedankt

Bekijk mijn scores
Francine Nijkamp
08/07/2013
thumbs down

Borgsom bij #Energiedirect EUR 1.000 Euro! #Schandalig!!!!

Bekijk mijn scores
ButcherJF
06/07/2013
thumbs down

@energiedirect week de tijd gegeven op mijn mail te reageren, noppes. Bye bye #energiedirect, welkom #NederlandseEnergieMaatschappij

Bekijk mijn scores
Peter R
04/07/2013
via twitter
Peter R (@xxpeterr)
thumbs down

@energiedirect ik hoop van alle facturen. Ik heb morgenvroeg gesprek net m’n jurist gezeik met jullie zat

Bekijk mijn scores
Maarten ter Avest
04/07/2013
thumbs down

@energiedirect ik moet mn meterstanden doorgeven, maar ik kan niet inloggen op mijn energie direct. Wat moet ik doen?

Bekijk mijn scores
Peter R
03/07/2013
via twitter
Peter R (@xxpeterr)
thumbs down

@energiedirect wat een gezeik weer kosten voor acceptgiro terwijl ik geldkrijg dus nietverzonden acceptgirodit ondanks machtiging. Oplichter

Bekijk mijn scores
Janneke
03/07/2013
thumbs down

@energiedirect Ik kan niet inloggen op mijnenergiedirect. Bij nieuw ww aanvraag, ontvang ik geen mail. Ik wil graag mijn jaarnota inzien.

Bekijk mijn scores
Pauline van Dongen
03/07/2013
thumbs down

@energiedirect de ww reset functie van mijnenergiedirect werkt niet. Na twee dagen eindelijk een ww, wat helaas niet werkt..#weerwachten

Bekijk mijn scores
Frank van de Werff
03/07/2013
thumbs down

Eerste voorschotbedrag van @energiedirect ontvangen. Het zou allemaal veel goedkoper worden. Toch betaal ik meer…#dommeklant

Bekijk mijn scores
Frank
02/07/2013
thumbs up

@energiedirect Bedankt voor de snelle reactie op mn tweet! Goed opgelost!!

Bekijk mijn scores
Natascha van 'tHooft
01/07/2013
thumbs down

helpdesk van @energiedirect meldt dat ze nu gesloten zijn. Openingstijden van negen tot vijf. #fail

Bekijk mijn scores
Bianca van Loon
29/06/2013
thumbs up

Alvast aan het verdiepen in de energiemarkt om in september over te gaan stappen! Kanshebbers: @energiedirect en @BudgetEnergie

Bekijk mijn scores
Raymond Slegers
28/06/2013
thumbs down

@energiedirect Ik willen mijn meterstanden weten maar op de website kan ik de terugleverstanden niet invullen, hoe meot ik deze doorgeven?

Bekijk mijn scores
Tom van den Berg
24/06/2013
thumbs up

Naar aanleiding van tweet over aanmelding, gelijk gebeld door @energiedirect. Zo wordt afsluiting door netbeheerder voorkomen #goeieservice

Bekijk mijn scores
Onno Verbeek
21/06/2013
thumbs up

Topservice van @energiedirect #magookweleensgezegdworden

Bekijk mijn scores
Alfred Meester
12/06/2013
thumbs down

@energiedirect belt. Ik zeg: Stuur aanbod per mail. “Nee, dat kan niet.” Zonder nadenken telefonisch contract aangaan is dus de bedoeling.

Bekijk mijn scores
Mark den Hooglander
12/06/2013
thumbs down

Waarom krijg ik geen nieuw wachtwoord toegezonden? Heb al minstens vijf keer een nieuwe aangevraagd. @energiedirect

Bekijk mijn scores
Sambamagico
11/06/2013
thumbs down

@PeterTapijt @nottakenyet @energiedirect de entiteit @UPC is de absolute koploper waar het dedain voor de klant om de hoek komt kijken

Bekijk mijn scores
Paula Tromp
08/06/2013
thumbs down

@energiedirect Ik wil graag mijn wachtwoord resetten maar ik krijg geen reset email! Kan iemand mij helpen?

Bekijk mijn scores
Ulrike
08/06/2013
thumbs down

@energiedirect Bedankt. Ik verwachtte welkomstbonus aan begin, niet aan ’t eind als ‘energietegoed’. Daar zul je weinig aan kunnen doen? :-)

Bekijk mijn scores
Erik Hogeboom
06/06/2013
thumbs up

Handig die webcare van #energiedirect. Pakken mijn ereor zelfde avond al op. Beter!

Bekijk mijn scores
Willem-Siebe
06/06/2013
thumbs down

@energiedirect Waarom heb ik nooit een reactie ontvangen op mijn e-mail van 7 mei 2013 05:32 aan klantenservice@energiedirect.nl?

Bekijk mijn scores
Erica Westerweel
02/06/2013
thumbs up

@BertLekx Ik probeer soms mensen te overtuigen om bij de Nuon weg te gaan Energie direct is wel goedkoop maar ook een vreselijk bedrijf.

Bekijk mijn scores
Guus Beugelink
01/06/2013
thumbs down

@energiedirect Geen deadline? Geen procesplanning? Beetje mager, hoor!

Bekijk mijn scores
Laurens Koot
26/05/2013
thumbs down

@energiedirect jullie vrienden voordeel systeem lijkt kapot. Het systeem heeft mij nu al 12x gemaild met hetzelfde mailtje

Bekijk mijn scores
Eva Ly
23/05/2013
via twitter
Eva Ly (@EvaLy2)
thumbs up

@energiedirect Jazeker en ik heb jullie bij al mijn vrienden aanbevolen op Hyves. Ga zo door met de klantvriendelijkheid, wordt gewaardeerd.

Bekijk mijn scores
Eva Ly
23/05/2013
via twitter
Eva Ly (@EvaLy2)
thumbs up

@energiedirect Ook weer bedankt voor t snelle bijstellen van mijn voorschot. Goed bedrijf en heerlijk voordelig. Sla uw slag.

Bekijk mijn scores
D.Massop 
22/05/2013
thumbs down

@energiedirect ik probeer mijn opzegvergoeding terug te vragen via jullie website, maar ik krijg de melding deze pagina is niet beschikbaar

Bekijk mijn scores
Peter R
22/05/2013
via twitter
Peter R (@xxpeterr)
thumbs down

@energiedirect Indien het probleem 100% correct is opgelost zal ik er overdenken de naam te verwijderen. Kansen genoeg gehad dacht ik zo

Bekijk mijn scores
Peter R
21/05/2013
via twitter
Peter R (@xxpeterr)
thumbs down

@energiedirect Klantenservice zou zo anders en veel beter moeten zijn.
Als ik mijn klanten zo behandel, heb ik morgen geen werk meer

Bekijk mijn scores
Billy Bob Trueblood
21/05/2013
thumbs down

@nottakenyet @energiedirect zogenaamde goedkoop is duurkoop!

Bekijk mijn scores
marloeskerver
18/05/2013
thumbs up

@martijnbiemans mij bevalt @energiedirect goed. Zowel qua prijs als service.

Bekijk mijn scores
Peter R
16/05/2013
via twitter
Peter R (@xxpeterr)
thumbs down

@energiedirect
Ik zou zeggen doe hier GEEN zaken mee komen afspraken niet na,. liegen alles aan elkaar vast!!

Bekijk mijn scores
@WiegerPostma
14/05/2013
via twitter
@WiegerPostma
thumbs down

Net te horen gekregen dat #diefstal van @energiedirect blijkbaar normaal is benieuwd wat #trosradar en #kassa van m’n verhaal vinden

Bekijk mijn scores
Cow chaser
14/05/2013
thumbs down

@energiedirect hallo lisette, 8932ek 54, heb net contact gehad met jullie kl. Service.. Hoop dat jij wel klantvriendelijk bent, Gr. Wieger

Bekijk mijn scores
Cow chaser
13/05/2013
thumbs down

@energiedirect Het kan toch niet zo zijn, dat na 6 weken ik een afrekening krijg, en jullie MIJN geld nog 24 dagen op jullie rekening houden

Bekijk mijn scores
@Waterstofrijder
11/05/2013
via twitter
@Waterstofrijder
thumbs down

@energiedirect WEL reactie bij mogelijk nieuwe klant en geen reactie’s bij vragen of klachten. alleen betaald in de wacht staan lukt ???

Bekijk mijn scores
3.6

Vergelijken

Onafhankelijk vergelijken van prijzen en aanbiedingen - energie, internet, tv, bellen, verzekering. Vergelijk.com.

energie vergelijken

scores

Algehele indruk
Energietarieven
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
48 positief – 180 negatief

Top 5

Shares
Energiedirect 1.81 stars 236 reviews