Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Blog
Energie
Geen categorie
Internet
Mobiel
Nieuws
Verzekeren

Eneco

Eneco heeft met 1,6 miljoen klanten iets meer dan 22% van het marktaandeel van energiebedrijven in Nederland in handen, en hoewel Eneco zeer internationaal is, staat het hoofdkantoor gewoon in Rotterdam. Het Eneco dat wij nu kennen, is opgericht in 1995 en maar liefst 55 gemeenten in Nederland hebben aandelen in dit bedrijf. Eneco is momenteel in onderhandeling over het uitlenen van een generator van de gloednieuw Enecogen gascentrale, omdat de afzet minder was dan verwacht. Daarnaast zet Eneco zich in voor duurzame energie en is het een bekende sponsor in de wielersport.

Eneco ervaringen

Geef Eneco een beoordeling

328 Eneco ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Energietarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

Leo O.
14/09/2017
via website
thumbs down

Dear expats, I beg you–do not use any of the Eneco services. This company is a catastrophe at customer service, they will steal your money and kill so much of your time being footballed between different “customer service” departments staffed with incompetents that you will give up and be thankful they didn’t steal more. Avoid this ENECO at ALL costs.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sonai WiWi
Geen oordeel
18/05/2017
via website

Eneco mensen niet aan beginnen!! Ik was dus overgestapt naar eneco want ze hadden mij verteld dat ik met toon de baas zou zijn in huis.. Niets is minder waar!!? Lampen gaan vanzelf aan en uit en de ene dag is het net of ik in de sahara woon of in egypte of zo.. De volgende dag lijkt mn huis wel de noordpool zo koud dat ik een hele grote bontkraagjas heb moeten kopen van mijn zwartgeld.. Eneco naait em is,,

Nuttig? Ja   Nee

J.v.Dalen
04/05/2017
via website
thumbs down

Bij verschil van mening tussen Eneco en de klant krijg je geen antwoord van de contactpersoon. Het klachtenformulier werkt niet bij uitgebreide klachten. De klachten afhandeling is beneden alle peil en pas na het dreigen om de zaak voor de rechter uit te vechten wordt er plotseling een regeling uit coulance aangeboden. Uit coulance??? Dat geloven ze vast zelf ook niet.
Laat je niet intimideren als je gelijk hebt, laat ze maar naar de rechter stappen om hun gelijk te halen en geef meerdere malen schriftelijk aan dat alle kosten, inclusief incasso, voor rekening Eneco zijn. Spreek niets mondeling af! Zorg dat je bewijs hebt. Die lui zijn absoluut niet te vertrouwen!.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Andrzej Smigiel
20/04/2017
via website
thumbs down

Ik ben zeer ontevreden over de diensten van Eneco. Ik heb het gevoel dat Eneco mensen bewust in de maling nemen bij een overstap van andere energieleverancier.
Eerste zegt Eneco dat het nieuwe contract begint, na de beëindiging van oude contract, maar het nieuwe contract begint eerder.
Waarbij ik duidelijk heb aangegeven alleen te willen overstappen bij behoud van bonus/overstap vergoeding en zonder mogelijke boetes.
De klant krijgt een boete en verliest komt-erbij korting bij oude leverancier. Daarna geeft Eneco toe dat zij een fouten gemaakt hebben en dat verlies van korting/bonus wordt gecompenseerd,
om daarna weer aan te geven dat zij de kosten door de gemaakte fout niet zullen vergoeden. Door deze fouten van Eneco loop ik 200 euro voordeel mis.
Ik ga mensen die ik tegenkom zeker in de toekomst afraden om de Eneco diensten af te nemen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
janneke van steegman
07/04/2017
via website
thumbs down

Eneco mensen niet doen ik ben al jaren lang klant bij Eneco en ben naar geen ander bedrijf gegaan omdat ik trouw ben en niet houdt van veranderingen. En ik kwam er later achter dat Eneco niet zelf stroom produceert maar inkoopt om het duurder door te verkopen mensen zoek een ander bedrijf dan dit. Want je wordt er gewoon opgelicht zonder dat je het weet.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mohamed Alkhabari abdi solayman
Geen oordeel
07/04/2017
via website

Hoi beste mensen nooit doen . Ik ben al 32 jaar al klant bij Eneco en betaal netjes mijn rekeningen elke maand en op een dag kreeg ik een brief opgestuurd dat ik 1242 euro moest gaan bij betalen. Wist niet meer wat ik moest doen. Ik ben alleenstaande moedertje en heb maar een kleine uitkering. Toen kwam er een hele vriendelijke Jongeman aan de deur van een ander bedrijf die rooie schoenen aanhad. Toen was ik ervan overtuigd dat ik mee moest. Toen heb ik aangemeld en 2 dagen later belt Eneco mij op omdat ze weer willen dat ik klant ga worden. Ik zei Eneco NAAIT EMM!! Jullie zijn echt de grootste oplichters.

Nuttig? Ja   Nee

Arie van Kesteren
19/01/2017
via website
thumbs down

Ik heb me een tijd geleden een 4 jarig contract bij Eneco aan laten smeren incl Toon.
Vooral Toon is een onding voor ons, mijn vrouw kan er helemaal niet mee overweg en mijn gasverbruik is bijna verdubbeld i.p.v. verminderd.
Ik laat binnenkort een nieuwe ketel plaatsen met weer een simpel te bedienen thermostaat.
Eneco moet beter opletten voor welke doelgroep Toon bestemd is, zeker niet voor 70+ , en niet willens en wetens opdringen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Helen
21/12/2016
via website
thumbs down
Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bob
11/12/2016
via website
thumbs down

In de ochtend is de toon er mee gekapt. Gelijk Eneco gebeld. Ze zouden er gelijk een monteur opzetten. In de loop van de dag 3 keer gebeld want er kwam maar niemand. Uiteindelijk 10 uur savonds weer gebeld. Ze gingen er achteraan en natuurlijk bellen ze niet terug. Wat een waardeloze service!! En ze konden zogenaamd op dat moment weinig voor me betekenen. Tijd om over te stappen!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Stegeman
16/11/2016
via website
thumbs up

Toon deed het niet meer. Binnen twee minuten een vriendelijke dame aan de telefoon en binnen 2 uur (terwijl ze er 24 voor hebben staan) een monteur op de stoep. Ik dacht positieve ervaringen mogen ook wel eens gezegd worden👍🏼

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
A.J. Bandel
02/10/2016
via website
thumbs down

Zeggen veel!! Hoop bla bla! zou zeggen bijna een malafide clan!! Pas op voor dit bedrijf!! Geven hun fout toe en doen geen ene donder!!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mark
19/06/2016
via website
thumbs down

Alleen slechte ervaringen met hun.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
jet
26/04/2016
via website
thumbs down

volgens de Toon moesten wij 600 euro terug krijgen en volgens de Eneco moeten wij 900 euro terug betalen………. niet beter van geworden!!!!!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
martin
13/04/2016
via website
thumbs down

nieuw contract met hen afgesloten. zou bevestigd worden per 26 maart. geen bevestiging ontvangen. Voor alle zekerheid in mijn producten gekeken wat blijkt tarief voor gas verhoogd tov contract. na mail geen antwoord. na tel contact geen uitleg kon medewerker geven. Beter dat u klacht indient via contact formulier zei hij. gedaan geen kopie of reactie ontvangen. weer mail gestuurd en ineens werd mijn contract na 1 maand wel bevestigd uiteraard met verhoogd tarief voor gas!! Dit is ENECO zal wel uit de hand gelopen zijn allemaal te groot

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Anoniem
21/03/2016
via website
thumbs down

Slecht

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Erica
08/03/2016
via website
thumbs down

Eneco de grootste oplichters … na een overstap naar een nieuwe leverancier in December kregen we bericht dat wat we terugkregen binnen 2 weken op onze rekening gestort zou worden … moesten we wel even ons rekeningnr. geven (wat al onzin is want die hadden ze maar goed) dus wij opbellen en doorgeven werd nog een keer gezegd binnen 2 weken staat het op jullie rekening … na 3 weken wij nog een keer bellen waar blijft ons geld … zeiden ze geen probleem het is woensdag overgemaakt … vrijdag nog geen geld .. maandag nog niet .. bank gebelt gevraagd hoe lang dat ongeveer kan duren als iemand geld naar ons overmaakt ..

dat duurt dus een dag ook van bank tot bank ..

dus wij weer bellen zegt diegene aan de telefoon ….. HOE HEEFT ZE DAT KUNNEN ZEGGEN WOENSDAG IK GA ER METEEN ACHTERAAN WANT DAT MAG ZE NIET ZEGGEN MAAR IK KAN HIER ZIEN DAT HET VERWERKT IS EN DAT HET VANNOCHTEND VERSTUURD IS .. ok wij dus maar weer wachten en wachten inmiddels nog geen geld

Weer bellen maar wat krijgen we te horen … U geld is nog helemaal niet overgemaakt en dat kan nog wel 2 weken duren ….

grrrr dus ja dan mag ik wel zeggen oplichters we zijn inmiddels 4 maanden weg bij Eneco en hebben ons geld wat voor ons best een flink bedrag is dus nog niet gekregen .. BEDANKT ENECO ga ervan uit dat over 2 weken het er ook niet opstaat

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
stan
09/02/2016
via website
thumbs down

Overgestapt van Oxxio naar Eneco. Met alle beloften van het positieve van Eneco..(dus niet). Jaar nota binnen gehad en betalen 486,- euro meer.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Peter smeulders
Geen oordeel
10/04/2017
via website

Mensen Eneco niet. Eneco koopt gas en stroom in. Ze produceren het niet maar verkopen het duurder aan jullie door. Laat je niet in de maling nemen.

Nuttig? Ja   Nee

stan
09/02/2016
via website
thumbs up
Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
anoniem
08/01/2016
via website
thumbs down

Betaal veel meer bij Eneco dan bij mijn vorige energieleveraar Essent.

Ook heb ik steeds problemen met het betalen van de nota’s. Zo haalden ze laatst een dubbel bedrag van mijn rekening terwijl ik 1 daarvan al had betaald.

Zojuist wilde ik weer een bedrag overmaken, wat om 1 of andere reden niet lukte en daardoor kan ik de nota nu niet meer in mijn lijst zien staan. Het is dus niet betaald.. maar doordat ik het nergens de nota terug kan vinden kan ik nu dus niet betalen!

Dan komt er volgende maand ook nog een dikke rekening aan van minstens 400,- omdat ze mijn maandbedrag waarschijnlijk niet goed hebben berekend. Héél fijn!

De site ligt er ook regelmatig uit.. en de app ook. Kan dus amper wat regelen als ik iets moet regelen

algehele indruk.. SLECHT

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
P van der Linde
22/12/2015
via website
thumbs up
Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Maki
01/11/2015
via website
thumbs down

Naar aanleiding van een bezoek van een monteur van Eneco installatie op 11 september 2011 is er een verkeerde verdeelblok bij mij geplaatst. Met als gevolg dat ik vanaf die datum fors meer ben gaan verbruiken ondanks dat mijn radiatoren uitstaan. Door de verkeerde T –Splitsing bleef het warme water maar stromen/ circuleren door de leidingen zo langs de meter. Dit houdt in dat door Eneco B.V. logischerwijs meer is geleverd( terwijl ik dit niet verbruik heb.). ik verbruik elk jaar gemiddeld 13 GJ. Dit is makkelijk na te verifiëren op de oude jaar nota’s. Er bleef maar water stromen door de leidingen zoals ook een ( andere) monteur heeft geconstateerd op 15 april 2013 bij mijn thuis, deze is daar van geschrokken en heeft toen met spoed de juiste verdeelblok geplaatst. De monteur heeft mij erop gewezen dat ik bij Eneco B.V. mijn klacht kon indienen. Na heen en weer gecorrespondeerd te hebben met de klachtenafdeling van Eneco B.V. moest ik me weer tot jullie( Eneco warm en koud) wenden. Het gevolg hiervan is dat de jaarnota van 2011 en 2012 niet juist is aangezien er 47 GJ meer verbruikt is buiten mijn schuld om. Immers, Eneco (warm en Koud)zijn in gebreken gebleven en hebben niet de juiste maatregelen genomen om de fouten te herstellen. Dit heeft Eneco middels de brief gedateerd op 4 juni 2013 ook toegegeven. Sterker nog leidinggevende van de monteur heeft mij telefonisch benaderd op 29 mei omstreeks 11.10 om mij hierin te compenseren met 3,15 GJ( 75, -). je begrijpt dat een persoon als ik deze berekening niet onmiddellijk begrijp en dat ik daar wat meer achtergrond informatie bij nodig heb. Vandaar dat ik een afspraak met de leidinggevende van de monteur op kantoor wilde maken. We hebben een datum vast gesteld en nu blijkt dat het eenzijdig geannuleerd word zonder uitleg. Op voorhand heb ik het aanbod geweigerd dat hij mij geboden had, ik wilde eerst een afspraak op kantoor hebben. Op deze manier kon ik hem mijn jaarnota’s in laten zien zodat hij ook in 1 blik overzicht heeft. De leiding gevende van de monteur had hier jammer genoeg geen interesse meer in. Wel zou ik graag zwart op wit willen hebben wat mij is aangeboden door de leiding gevende van de monteur. Dat hebben ze een week later per brief bevestigd. De eerste stap is al gezet door er een juiste verdeelblok te plaatsen, alleen mijn verbruik is nu ruim 5 keer zoveel geweest vanaf 11 september 2011 daar wil ik in gecompenseerd worden wat mij logisch lijkt. Zowel de jaarnota van 2011 als de jaarnota 2012 (geschatte verbruik van 13 GJ) is nu niet betrouwbaar en onjuist. Ik heb inmiddels de correctienota ontvangen van 1100 euro. dat moet ik zo maar even ophoesten en betalen. want ja het is toch geleverd zeggen ze dan. en mij klacht over de monteur van Eneco Installatie, ja dat is een ander bedrijf volgens de klanten service van Eneco B.V.. ik woon al 10 jaar in dit appartement mijn historische verbruik is gemiddeld 13 GJ per jaar. nu de monteur de juiste verdeelblok heeft geplaats loopt de meter weer normaal. Het wrange is dat hun aanbod/compensatie van 3,15 GJ ( 75, -) maar 1 maand geldig is vanaf datum opmaak brief. de reactiebrief op mijn klacht. dus hun zijn maar 1 maandje aansprakelijk te stellen en dan niet meer of zo.
de overheid moet echt gaan ingrijpen bij Eneco en ons consumenten beter beschermen. een klacht indienen bij de geschillen commissie kan niet want ik heb geen contract met Eneco installatie maar mijn woningbouw. een service en of onderhoudscontract. dus kan alleen een civiele procedure aanspannen.
Nadat ik een advocaat heb ingeschakeld heeft Eneco mij gedeeltelijk gecompenseerd. Ik wilde niet door procederen omdat dit mij teveel geld zou kosten en weinig zou opbrengen ( advies van advocaat). Helaas heb ik uit overmacht een summiere compensatie gekregen en moeten accepteren.

Ik ben wel direct overgestapt naar een andere energie leverancier. Helaas zit ik met stadsverwarming vast aan Eneco.

Reactie Eneco op klacht.nl
Reeds contact gehad via andere kanalen. Mede na bemiddeling advocaat, kwestie opgelost. Monteur is langs geweest, alles nagekeken en de historische verbruiken zijn uitgelezen. Op basis hier een gepaste compensatie geboden aan de klant.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
F.Poutsma
14/10/2015
via website
thumbs down

Contactwijziging mnd aan telefoon doorgenomen voor enkele adressen. Zonder boete kon dat niet voor 1 adres, daar dus geen wijzing, wel voor andere adressen. Wie schetst verbazing dat er later toch een boete wordt gerekend. Bellen daarover leert dat men de opname gaat beluisteren en men belooft terug te bellen. Dan gebeurt niet. In arre moede maar zelf gebeld.
Opnames terug luisteren kan ondanks toezegging niet. Daarvoor moet ik dan weer schriftelijk naar eneco. Een actief ontmoedigingsbeleid dus. Zo wordt na een dorlopend contract vanaf 1977 dus behandeld. Tja, loyaliteit moet echt van 1 kant komen. Niet meer dus. Op zoek naar andere leverancier dan maar voor enige adressen.
Doen wat je belooft (1. afspreken dat je geen boete berekent en dat dan vervolgens wel doen past dan niet. 2 Beloven terug te bellen en dat niet doen past ook niet. 3 beloven dat je makkelijk direct kunt terugluisteren en dat vervolgens niet waarmaken draagt ook niet bij aan vertrouwen in functioneren) . Dat is begin en ook eind van relatie. Eneco staat dus voor wat mij betreft voor bewust niet nakomen van afspraken.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Martin
14/10/2015
via website
thumbs down

Een ongelofelijke kut tent. BLIJF ER WEG.!!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Roy
01/09/2015
via website
thumbs down

Door een deurverkoper een contract met toon afgesloten.
Volgens de verkoper geen probleem dat de meterkast aan de buitenkant van het huis zit.
Vervolgens gewacht tot alles rond was.
Activatie van het welkoms cadeau gedaan via een mederwerker, de site werkte niet.
Wederom een paar vragen beantwoord, wederom geen probleem met de meterkast. Er moest alleen wel een stopcontact geplaatst worden. Dus stopcontact geplaatst.
Kreeg ik een telefoontje voor het maken van een afspraak voor het installeren van toon..toen begon de ellende!
Volgens Eneco kwam het externe bedrijf die de installatie voor hun doet niet als de meterkast zich niet binnen de woning bevond ( zou teveel storing opleveren) fijn dat te horen terwijl je al bent overgestapt en aan een 3 jarig contract vastzit.
De oplossing was: 100 euro korting
Ik gaf aan dat ik toon wou en dat de reden was dat ik voor Eneco had gekozen.
Na veel overleg kwamen ze er toch weer mee dag ze het niet wouden installeren.
Toen heb ik ze laten weten dat ik mij keihard genaaid voelde en dit geen manier van zaken doen is.
En ook dat ze gekwalificeerde mensen in dienst moeten nemen die weten waar ze het over hebben, en niet van die paupers die je alleen maar een abonnement komen aansmeren en dit soort ellende veroorzaken.
Vervolgens kwamen ze weer met de 100 euro korting.. Toen ben ik mij een partijtje boos geworden.
Het kwam er op neer dat ik niks meer met Eneco te maken wilde hebben!
Kreeg ik weer iemand anders aan de lijn, en nu kan ik boetevrij overstappen over 14 dagen.

Ik kan bij deze eneco voor iedereen dan ook afraden!
Wat een kut bedrijf!!

Met vriendelijke groet,

Een ontevreden (ex-klant)

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
rinakant
18/07/2015
via website
thumbs down

Van Dong verplicht overgegaan naar Eneco. Omdat het niet lekker liep bij Eneco overgestapt naar Essent. Bij de eindafrekening kwamen ze erachter dat ze de begin standen, die ze van Dong kregen, verkeerd hebben overgenomen. Heel veel nota’s, creditnota’s en correcties verder snapt niemand er meer iets van. Na zelf een schaduwfactuur gemaakt te hebben, bleek de eindafrekening veel te hoog. Nu al 4 maanden en nog meer nota’s verder is het nog steeds niet opgelost. Alleen dreigingen met een deurwaarder en een boete. De klantenservice doet echt zijn best, maar de facturatie klopt helemaal niets van.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Arie de Vries
13/06/2015
via website
thumbs down

Leugenaars zijn het, en wat ze doen klopt niet, en dan dreigen met een deurwaarder.

Wij kregen een eindrekening nadat we overstapten naar Essent. 14 maanden later kregen nog een rekening van 150 Euro. ???

Wij gaven aan dat we een eindrekening hadden gehad en deze hadden betaald.

We werden natuurlijk door deze vervelende leugenachtige grootmacht geïntimideerd zodat we wel moesten betalen, deurwaarders enz, je kent het wel.

Tevens is de helpdesk, geen helpdesk, maar een tegenwerkdesk. Als je belt voor wat dan ook, dan krijg je het niet voor elkaar, ze begrijpen het gewoon niet, en blijven hun eigen antwoord alleen maar herhalen.

Ik kom hier NOOIT meer !!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
E Mötter
29/05/2015
via website
thumbs down

Eneco? Een grote boevenbende daar.
Ze smeren aan de deur mijn moeder van 83 een contract aan onder het mom van dat het alleen ging om een bevestiging van het Eneco aanbod…Moeder tekent in haar naïviteit en vervolgens valt het contract in de bus…
14 dagen annuleringstermijn…..vanaf moment van ontvangst van de bevestiging van het contract…nu is die term al schimmig op zichzelf: immers blijkt na een gesprekje dat zij tellen vanaf het moment van dagtekening op de bevestiging in plaats van de daadwerkelijke datum van ontvangst…..en ze tellen de dag van de dagtekening als eerste dag van de 14 dagen opzeg termijn..
Geen enkele vorm van coulance…overdreven politieke correctheid daar aan de telefoon die resulteert in een starre houding die niet het perspectief van de klant dient. Dus…moeders zit vast voor 3 jaar aan een prutscontract met schimmige voorwaarden. Immers zat bij de bevestiging welgeteld drie sets voorwaarden…compleet niet transparant.

Eneco,,bedankt en profisijat met jullie ontevreden klant…ik ga het jullie moeilijk maken en heeeeel vervelend doen…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
priscilla
27/05/2015
via website
thumbs down

ENECO een schandalig bedrijf!!!! Zodra je overstapt proberen ze je te naaien!

Bij mijn jaarnota kreeg ik te horen dat ik nog een bedrag moest betalen van 116,82. Na 2 weken kreeg ik een brief dat ik vanwege meerdere sommaties (????? Jaja) nu 201.30 moest betalen. Ik gebeld want zodra je overstapt kan je kennelijk ook mijneneco niet meer in om het na te kijken, klopt allemaal was de eindnota. Goed dit maar betaald dan ben je er maar vanaf.

Nu krijg ik vorige week maandag een brief van het incassobureau!!! Dat de openstaande vordering van 116,82 betaald moest worden met bijkomende incassokosten van ruim 40 euro!! Aangegeven dat ik nog geen 3 weken geleden het bedrag 201,30 betaald heb en dat ik, zover ik wist alles betaald was. Groenewegen ging dit uitzoeken, na anderhalf week wisten ze het nog niet want ENECO reageert niet.

Zelf maar ENECO gebeld! Wat blijkt ze hadden 1 mail gestuurd met een herinnering naar (hoe toevallig) het verkeerde mailadres en daaropvolgend maar meteen het incassobureau ingeschakeld!!! Hallo waarom geen brieven? Waarom maar 1 mail? WTF

Eind van het verhaal ze konden mij (natuurlijk) niet helpen! Dus ik mocht weer terug naar het incassobureau!

Echt ik ga nooit maar dan ook echt NOOIT meer met jullie in zee. Wat een schandalige behandeling zeg! En dat terwijl je godverdomme 5 jaar trouw lid ben geweest! Echt een K*T bedrijf.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Westerhoff
14/04/2015
via website
thumbs down

op 1 april 2015 liep mijn 3 jarig contract af. begin januari gaan bellen. in totaal 7 keer gebeld iedere keer een ander verhaal 2 x mijn offerte geanuleerd omdat het niet klopte met wat er beloofd was. overgestapt naar andere leverancier. bij de eind afrekening kreeg ik een boete van 250 euro. ikhad een mondelinge afspraak gemaakt voor een nieuw kontrakt van 3 jaar gemaakt, helaas weet ik hier niets van. ze willen wel dat ik betaald. ik voel mij opgelicht.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
rcv
04/02/2015
via website
thumbs down

ca. 1 jaar geleden over gestapt naar eneco en zoals altijd bij hun ook aangegeven voor automatische betaling sinds die tijd word gas automatisch afgeschreven maar elektra niet na tig keer ze bellen en maar moeten aanhoren dat het in orde komt
is er bijna 1 jaar later nog niets opgelost

SLECHT SLECHT

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ben
20/01/2015
via twitter
Ben (@Blootvoets)
thumbs down

Hey Eneco ik probeer al sinds twee dagen mijn meterstanden door te geven.. Doe is wat aan jullie site. iwezmv….

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
schaeffer
07/01/2015
via website
thumbs down

Weken geleden een afspraak gemaakt met ENECO SERVICE voor groot onderhoud aan de ketel.
Vandaag tuusen 8.00 en 10.00 uur ou de monteur komen.
Een vrije dag genomen, eigen bedrijf dus extra personeelskosten, maar om half elf nog geen monteur.
Een tijd lang aan de telefoon gezeten, er was een probleem met planningssysteem,
Eerst volgende mogelijkheid zou zijn de 23e. Zou dus weer een dag vrij moeten regelen,, heb dan ook flink mijn poot stijf gehouden en nu maar hopen dat tussen 12.00 en 14.00 uur er een monteur verschijnt.
Wat een drama gebeuren die service van Eneco, is mij al vaker overkomen dat je een afspraak maakt en er niemand komt opdagen.
Wie heeft er nog meer zulks een ervaring?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Monique Lartey
02/01/2015
thumbs down

Handig, zo’n ketelonderhouds contract. Totdat je ze nodig hebt en je de hele avond in de kou zit met je MCG kind. #eneco #fail #heikneuters

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Peter de Voogt
02/01/2015
thumbs down

@Peter_deVoogt
Dus geen ‘lul-praatjes’ van @Eneco over winterpanelen,
maar zonnepanelen zijn ook ’s winters nuttig

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Fred
02/01/2015
via website
thumbs down

Eneco is met een aanbieding wel eens voordelig om over te stappen, maar laat je niet verleiden! Gemiddeld ben je altijd duur uit bij ze. Op andere punten scoren ze ronduit slecht. Klantenservice, ja ik bedoel dan echte, waarbij er echt oplossingen komen na een klacht, daar doet Enenco niet aan! Veel te veel bureaucratie. En jij mag dat financieren! Iedere andere concurrent is beter, want slechter als Eneco kan haast niet. Let op: Oxxio valt er ook onder.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
kenneth
23/12/2014
via twitter
kenneth (@knnth_dh)
thumbs down

Wat een draak van een site, @Eneco. Ik kon me niet online aanmelden, nu kan ik weer geen account aanmaken. WTF is een functionele fout?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Cees
23/12/2014
via twitter
Cees (@ceeswinter)
thumbs down

@Eneco En dat is niet erg, maar daarmee zorg je dat een, tot voor kort tevreden grootgebruiker, plots om zich heen gaat kijken.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Cees
23/12/2014
via twitter
Cees (@ceeswinter)
thumbs down

En dan krijg ik -op gas- een korting aangeboden mits ik me 3 jaar vastleg. Ik denk dat @Eneco niet naar het probleem luistert,

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Cees
23/12/2014
via twitter
Cees (@ceeswinter)
thumbs up

Bedoel, energiereuzen als @Eneco spenderen kapitalen om nieuwe klanten te werven, maar laten bestaande erg makkelijk opstappen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ilse Lenora Boersma
23/12/2014
thumbs down

#Eneco #klacht Respectloos. Komen afspraken niet na zowel telefonisch als aan de deur. Na bijna 2weken nog niks opgelost!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Maarten
22/12/2014
via website
thumbs down

Enenco laat trouwe klanten in de kou staan. Meer dan 20 jaar klant en nog steeds teveel betalen. Het wordt tijd om over te stappen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
L I E S B E T H
14/12/2014
via website
thumbs down

Bijzonder slechte ervaring met Eneco, zowel service als klachtafhandeling!
Zondag 7-12 viel de combiketel bij mijn moeder uit (vrouw van 90 jaar, zelfstandig wonend).. Na de resetknop ingedrukt te hebben deed de ketel het weer, echter maandagmorgen bleef verwarming en boiler koud. Mijn moeder Eneco gebeld, monteur kwam binnen een paar uur. Kon de ketel niet repareren en moest voor 16.00 u weg omdat hij naar school moest. Moeder dinsdag weer gebeld: monteur geweest zonder resultaat. Woensdag en donderdag idem dito: geen warmte en geen enkele mededeling wat er aan de hand was. De donderdagmonteur heeft de fabrikant gebeld en er is een klein elektrisch kacheltje achtergelaten. Vrijdagmorgen zou mijn moeder door Eneco teruggebeld worden, maar gebeurde niet, zoals ook de vorige dagen niet gebeurd is i.t.t. de afspraken. Ik naar de fabrikant gebeld en mijn ontevredenheid uitgesproken en gezegd dat een vrouw van 90 jaar zo niet het weekend kan ingaan. De telefonist garandeerde dat de reparatie succesvol zou zijn en na mijn vraag wat er zou gebeuren als dit niet het geval zou zijn, werd mij te kennen gegeven dat ik wel erg negatief dacht! Deze mijnheer vond het vreemd dat de ver weg van moeder wonende kinderen zich druk maakten…… Hij kon wel aangeven dat de monteur naar Bilthoven was en daarna zou doorrijden naar mijn moeder en dat deze rond het middaguur moeder zou bellen. Dat gebeurde en na de reparatie deed gelukkig zowel cv als boiler het en kon moeder eindelijk weer eens met warm water in bad. Maar…….. zaterdagmorgen bleek alles weer uitgevallen te zijn. Mijn gealarmeerde broer heeft zes keer naar Eneco moeten bellen, voordat er tegen 17.00 u een monteur op de stoep van mijn moeder stond. Iedere keer andere telefonistes, aan wie iedere keer het verhaal uitgelegd moest worden. Iedere keer zou teruggebeld worden en dit is geen enkele keer gebeurd. Intussen stond er in de CV-ruimte een grote plas water en dit kwam omdat slangetjes door de fabrikant volgens Eneco niet goed aangesloten waren (???). Aangezien mijn moeder niet thuis is, kan ik niet zeggen of de ketel soms vanmorgen uitgevallen was. Ik vermoed van wel, omdat mijn moeder die slecht ter been is altijd thuis is en nu niet de telefoon aanneemt. Zij zal wel opgehaald zijn om zich bij kennissen te mogen warmen. Is dit service anno 2014 van Eneco? Denkt Eneco dat er ook maar één euro voor deze service betaald zou worden en dat onze familie, zo ze al energie van Eneco krijgen, bij een dergelijke firma aangesloten blijven.? Mocht mijn moeder nog steeds in de kou zitten, dan zal ik tot de reparatie succesvol is uitgevoerd, iedere dag op dit klachtenforum onze bevindingen schrijven.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
R o y z
04/12/2014
via twitter
R o y z (@royz010)
thumbs down

@Eneco aangezien ook bestaande klanten nu Toon krijgen, vervalt daarmee mijn abbo van 42 euro per jaar?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
JurvanHel
04/12/2014
thumbs up

@Eneco PM is verzonden, als het goed is komt er vanmiddag nog iemand langs! Bedankt voor de snelle reactie!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
JurvanHel
04/12/2014
thumbs down

@Eneco 4 dg 30 min aan de lijn gehangen met belofte dat ik word teruggebeld 4x nul op het rekest…topservice #geengeiser #koudedouche

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Peter Planken
25/11/2014
thumbs up

Zo de ketel draait weer. Dank aan @Eneco voor de snelle reactie!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Maarten v. Putten
19/11/2014
thumbs up

Eneco levert Google tien jaar windstroom | Duurzaam Bedrijfsleven http://t.co/Rx33qaGOdS via @duurzaamBV

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
margje van der leeuw
19/11/2014
thumbs down

Kletskoek @Eneco persoonlijk aanbod is altijd voor jullie beter dan voor mij.Door zelf initiatief te nemen onderscheid je je. Nu dus niet

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Edwin 
19/11/2014
thumbs down

Is @Eneco bezig met huis-aan-huis actie in Albrandswaard? Al paar keer iemand aan de deur gehad. Geen interesse op dit moment.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
margje van der leeuw
19/11/2014
thumbs down

Nee @Eneco ik wil geen persoonlijk aanbod, jullie zouden alle klanten die lang klant zijn ZELF moeten benaderen. Neem zelf het initiatief

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Armin van der Hoeven
19/11/2014
thumbs down

@Eneco maakt ieder jaar een afspraak voor onderhoud, dit jaar niet. Zelf plannen via de site lukt ook al 2 uur niet! http://t.co/nyyLvZUQtA

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Arthur Philipp
19/11/2014
thumbs down

Korting op m’n eindafrekening verwacht en dan beweren dat ik de codes niet heb geactiveerd, bedankt hoor #eneco!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Etienne van Basten
17/11/2014
thumbs up

@BertPantalon @Eneco vind ik wel als het niet goed is dan zegt ik het ook maar het is gewoon allemaal heel goed gegaan en netjes uitgelegd

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Thijs van Wanrooij
17/11/2014
thumbs up

@Eneco wie weet! Was zeker niet ontevreden over de service (is zeer goed) maar zelfde product was echt goedkoper bij jullie collega’s.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Etienne van Basten
17/11/2014
thumbs up

@Eneco beste Eneco ik wil even mijn complimenten geven toon is geïnstalleerd goede uitleg gehad en goede service van monteur

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
moniek
14/11/2014
via website
thumbs down

wij zaten bij dongenergie maar deze is er helaas mee gestopt. zonder dat we er iets over te zeggen hadden werd ons contract over genomen door eneco.
de eerste maand wilde ik er al vanaf. meteen de eerste maand fout bij incasseren. klantenservice gebeld en moest 12 minuten wachten. ik had mijn contract getekend bij dong energie en niet bij hun. helaas kom ik er niet onderuit tenzij ik een boete van 150 euro betaal. eneco heeft slechte service en volgensmij is het een chaos daar.
nooit meer eneco.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rick Kaihatu
12/11/2014
thumbs up

. @eneco jullie helpdesk is TOP! Denken écht mee. Nogmaals dank! #complimenten

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
E . T
10/11/2014
via twitter
E . T (@Esta_loca)
thumbs down

Niemand staat je fatsoenlijk te woord. Praten elke jaar langs elkaar heen en blijf me blauw betalen aan shit.. @Eneco klaar er mee

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Paul Rispens
10/11/2014
thumbs up

Hopla: termijnbedrag van € 245 naar € 197 bij @Eneco en een flink bedrag terug. #zonnepanelen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Micha Nabarro
30/10/2014
thumbs up

Zojuist na een prima aanbod overgestapt naar @Eneco. De enige die wel met een combi kwam van goed contact en een mooie aanbieding.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Therese Klok
15/10/2014
thumbs down

Probeert voor de derde keer in twee weken tijd haar Eneco op te zeggen #hetluktechtnietmevrouw #nietdoorheentekomen #weerindewachtrij

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bart Scheenaard
14/10/2014
thumbs down

Niet heel tof van @Eneco, wil kijken naar aanbieding voor een nieuw contract werken de links niet en betalen voor klantenservice #wachttijd

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
pino
14/10/2014
via twitter
pino (@pino669)
thumbs up

Zo na twee weken weer overgestapt naar @Eneco . @Nuon heeft mooie praatjes en ik maar betalen ja daag @Nuon we Willen u graag terug pffff.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gülsah
14/10/2014
via twitter
Gülsah (@Gulliey)
thumbs down

-_- wil je meterstanden doorgeven ligt de site plat @Eneco

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
G.W. Mensink
13/10/2014
thumbs down

Wow! Eneco klantenservice is populair vandaag. ‘Er zijn nog 39 wachtenden voor u’. #nothanks

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gabriella
13/10/2014
thumbs down

Wacht al een maand op jaarnota dan wel eindafrekening van @Eneco en inmiddels kan ik ook niet meer inloggen. Blij dat ik heb opgezegd!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kay
11/10/2014
via twitter
Kay (@kayotickitchen)
thumbs down

@BaarsDaniel @Eneco maar je krijgt er ‘gratis’ een Toon bij die voor €275 incl installatie dus helemaal niet gratis blijkt te zijn.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Michelle
19/09/2014
thumbs up

Ik had echt een leuke vent aan de lijn bij @eneco Sexy stem, halleluja! #flirtmodusaan #Toon

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
John Oonincx
17/09/2014
thumbs down

Zeg lieve mensen van @Eneco, wij wachten nu al wel héél erg lang op de installatie van #Toon!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marco Visser
11/09/2014
thumbs down

@Eneco Hou es op met die vreselijk irritante geautomatiseerde telefoontjes! Ik heb het nummer geblokkeerd en een klacht ingediend bij de ACM

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jacq van Velthuizen
09/09/2014
thumbs up

@KPNwebcare jullie kunnen nog wat leren van @Eneco.
Goede service en direct reactie op mail. Bij jullie na 1 week nog geen reactie.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marco Hoogenraad
05/09/2014
thumbs up

@Eneco Dat is dan weer erg attent om een Bloemenbon te sturen als excuus voor het lange wachten! #netjes #bedankt

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Pieter Veerman
23/08/2014
thumbs down

@Eneco Ik heb zowel via de post als via het online opzegformulier opgezegd (maar dit werkt niet). Wanneer ontvang ik de bevestiging??

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Remco Snoey 
22/08/2014
thumbs up

@Eneco ik wil jullie toch even een complimentje geven!!! Ik heb jullie nu een paar keer telefonisch gesproken, iedere keer gelijk aan de beurt en heel netjes geholpen! Dank daarvoor! #toppie

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marieke
22/08/2014
via twitter
Marieke (@MariekeSch)
thumbs down

Ik zit al 7 uur (!) op de #eneco monteur te wachten. Hij komt echt zeggen ze. Wat is het nut van een servicecontract eigenlijk?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
jandebehanger
22/08/2014
thumbs down

Vandaag een elektrische waterkoker gekocht om te voorkomen dat mijn zonnestroom met een kolenfooi vergoed wordt. @Essent @Eneco

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jelmer Rozendal
22/08/2014
thumbs up

Blij met @Eneco. @KPNwebcare blijft helaas achter, wil mij beboeten omdat ik opzeg wegens verhuizing waar ik geen nuts-keuze heb.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Onno Wouters
21/08/2014
thumbs down

Overigens ook al 3 keer geprobeerd bij @eneco een afspraak te maken voor een service contract via website. Nog geen succesvolle poging 🙁

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hans Hoogerheide
21/08/2014
thumbs up

Energiebedrijf Eneco schijnt ook korting aan vaste klanten te geven Je moet er zelf om vragen en een overstap in het vooruitzicht stellen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Fred
Geen oordeel
02/01/2015
via website

Is toch schandalig dat u als klant van Eneco dus eigenlijk teveel betaald? U onderneemt zelf actie en dat heeft resultaat. Maar hoeveel “houd” Eneco in eigen zak? Over zakken gesproken: Zakkenvullers zijn het!

Nuttig? Ja   Nee

ThuisZonnepanelen.nl
Geen oordeel
14/08/2014

Tip! #Eneco gebeld over probleem invullen meterstanden teruglevering. Oplossing is standen mailen naar zon@eneco.com.

Nuttig? Ja   Nee

Henk Verschoor
10/08/2014
via website
thumbs down

Een slecht bedrijf dat op je geld uit is , met een slechte klantenservice..
Je moet meerdere keren bellen voordat ze een klacht behandelen en dan maken ze er nog een grote pijnhoop van..
onterechte bedragen incasseren..
kortom als je belazerd wilt worden blijf dan vooral bij Eneco..of met een paar knoppen naar een betere energieleverancier over stappen. waar ik heel blij mee ben , het scheelt me een hoop geld waar ik leuke dingen mee kan dan, dan het aan die zakkenvullers geven.

Eneco niet voor mij meer!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Chris van der Deijl
13/07/2014
thumbs down

Dankzij admin. puinhoop @Eneco voor de 3e keer onterecht €1400,- (!) afgeschreven. Klantenservice faalt wederom. Wat te doen? #overstappen ?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Fred
Geen oordeel
02/01/2015
via website

Ja, zo snel mogelijk weg bij Eneco en overstappen! Enenco treedt “professioneel” naar buiten, maar klachten oplossen doen ze niet aan, (technische) Kennis en uitvoering op bijvoorbeeld CV ketels is om te huilen en dat voor schandalig hoge tarieven! Iedere concurrent doet het beter en goedkoper. Tip: Oxxio is ook Eneco.

Nuttig? Ja   Nee

M. Bremer
10/06/2014
via website
thumbs down

Eneco medewerker zeer slecht gemanierd en uiterst opdringerig, ik doe geen zaken met Eneco, bah!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Fred
Geen oordeel
02/01/2015
via website

De enig juiste conclusie! Kijk eens wat om je heen op internet: de ene klacht is nog stuitender dan de andere! En dat mag(moet) jij financieren..

Nuttig? Ja   Nee

SPIKE
02/06/2014
thumbs up

Steeds meer mensen kiezen voor Hollandse wind hoor ik van Eneco .. OK,.. Speciaal voor jullie heb ik er daarom nog eentje gelaten.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Fred
Geen oordeel
02/01/2015
via website

Hij is leuk Spike ;-))

Nuttig? Ja   Nee

Martijn de Bruijne
01/06/2014
thumbs down

Slechte service van @Eneco. Wil mn contract wel verlengen alleen komt de beloofde aanbieding maar niet. Toch maar een overstappen dan #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kopernek
30/05/2014
via twitter
Kopernek (@Kopernek)
thumbs down

Hoe harder het waait, hoe hoger de korting. #tuurlijk #eneco
Wie trapt daar nou in?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ramazan
13/05/2014
thumbs up

@Eneco supersnel geholpen en klantvriendelijk. Top!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Johan Versloot
13/05/2014
thumbs down

Allemachtig wat een stroperige organisatie bij @eneco als ze een mutatie onjuist doorvoeren!! #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ben Spruyt
05/05/2014
thumbs down

Eneco sucks, slechte boekhouding en dan alles in ene keer via een ingebrekestelling sturen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
melina
19/04/2014
thumbs down

Eneco dit kan echt niet !! Bijna 1 jaar bezig om een service contract op te zeggen. En iedere keer beloven ze dat het echt geregeld is.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Folkert de Waard
05/04/2014
thumbs down

@energiedirect Goedemorgen, jullie overstapservice heeft bij mij niet goed gewerkt. Eneco schrijft ten onrechte af over april. Wat nu?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Nisrine
01/04/2014
via twitter
Nisrine (@nsrn22)
thumbs down

@Eneco Hoi, ik heb een aanmaning gekregen, van 3 verschillende bedragen. Kunt u mij vertellen waar deze voor zijn? Mvg.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Net verhuisd
31/03/2014
via website
thumbs down

Net verhuisd. Eneco heeft alles mis laten lopen. We betalen nu nog voor ons oude adres, voor onze nieuwe buren en voor ons nieuwe adres. In totaal meer dan 500 euro per maand. Talloze keren is telefonisch toegezegd dat alles geregeld is.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Brokling
25/03/2014
via website
thumbs down

We zijn in januari over gestapt naar Eneco… Er zou een Toon opgehangen worden. Lukt niet omdat er geen slimme meter in me meter kast zit…… Duh er werken ook geen slimme mensen bij Eneco…….. Wat een waardeloze service…
Dan bellen ze je om hier andere afspraak over te maken……., vraag je of ze later op de middag terug kunnen bellen geen probleem…… Na een week , nog niks vernomen te hebben bel je maar zelf even…… Is de hele Toon plaatsing geannuleerd….. OKE….. Dus gaat het hele liedje weer van voor af aan beginnen….Zitten we in april en hebben ze nog de boel niet voor elkaar……… Dus meld je dat je een klacht wil indienen….. melden ze je….”Als u naar de site gaat kan u formulier in vullen” Oke …… LET OP DOEN ZE OOK GEEN FUCK MEE……..
WAAR BEN IK AAN BEGONNEN WAT EEN WAARDELOZE SERVICE…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
F. Brand
15/03/2014
via twitter
F. Brand (@FBrand2)
thumbs down

Er zijn mensen, die vinden dat je dat “Toon” apparaat van #Eneco beter niet in huis kunt halen. Ik geef ze groot gelijk. #privacy

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
iPadje6
07/03/2014
via twitter
iPadje6 (@iPadje6)
thumbs up

Ik zeg goodbye @nuon en hello @Eneco
Eindelijk nu overgestapt, meteen al goed geregeld door Eneco #klantvriendelijk en ik krijg mijn #TOON

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Joost Middendorp 
07/03/2014
thumbs down

Net een verkoper van @Eneco aan de deur gehad voor #Toon thermostaat geen interesse in en de verkoper wordt boos! Dit kan echt niet #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Niels Mooij
07/03/2014
via twitter
Niels Mooij (@NLS_82)
thumbs down

Sigaar uit eigen doos @Eneco gratis #Toon bij 4 jarig contract, maar hogere tarieven dan bij 2- en 3-jaars contract. #fail slechte sercice

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ben
27/02/2014
via twitter
Ben (@tobneb)
thumbs down

okay, opeens n aanmaning van bijna €300,- van Eneco, ergens klopt iets niet.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bas Toemen
27/02/2014
thumbs down

@Eneco Erg vervelend dat er nu ‘gedreigd’ wordt met geschatte meterstanden die bindend zijn. Niet echt klantvriendelijk!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
P.v.d.Rijken
18/02/2014
via website
thumbs down

Per 1-1-2014 overgestapt van Eneco naar Budget Energie.
Eneco schreef voor januari 2014 nog wel voorschot af?
Zes weken na 1-1-2014 nog steeds geen eindafrekening van Eneco;
Gemaild naar Eneco waar eindafrekening bleef; werd hierover gebeld met mededeling dat ik nog steeds klant was van Eneco; het contract was niet opgezegd. Budget Energie bevestigde echter de opzegging en hun levering per 1-1-2014. Weer gebeld met Eneco; bleek dat het contract toch was beëindigd per 1-1-2014.
De eindafrekening zou op 22 februari 2014 worden verzonden.
Het account van Mijn Eneco was inmiddels verwijderd. Je kunt dus ook niets meer inzien van het verleden.
Hoopt dat eindafrekening klopt;
Bij een eerdere afrekening hanteerde Eneco heel andere meterstanden dan die ik had doorgegeven en door hun waren bevestigd per e-mail. Duurde weken en veel heen en weer gebel voordat dit was hersteld.
Geen goede ervaringen dus met Eneco.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Antoon van Olderen
12/02/2014
thumbs down

@Unica_NL Unica en Eneco laten ons al sinds september in de kou zitten. Warmtepomp moet vervangen worden en Unica/Eneco geven geen thuis!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Antoon van Olderen
12/02/2014
thumbs down

@Eneco ENECO laat ons al sinds september in de kou zitten. Warmtepomp moet vervangen worden en ENECO geeft geen thuis. Waardeloos!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ester Dammers
12/02/2014
thumbs up

Net gebeld door @Eneco of alles nog naar wens is. Kijk, daar houd ik nou van, zo’n stukje #klantgerichtheid en #service!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hakinstallatie
11/02/2014
thumbs down

Tip; mensen de #toon van Eneco is NIET gratis…. U gaat maandelijks meer betalen. Geen aanschaf kosten maar maandelijks meer. #slim?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marinus-Jan
07/02/2014
thumbs down

@Eneco ik snap nog steeds niet waarom het tarief verdubbeld is. Is niks redelijke aan. #warmtewet

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
melanie van Rijn
07/02/2014
thumbs down

Door een fout van de Eneco liepen we subsidie van de zonnepanelen bijna mis. Door de service van FBTO komt het in orde.Top fbto complimenten

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
natasja
07/02/2014
via twitter
natasja (@tasje64)
thumbs up

Soms lukt iets niet, even gebeld met @Eneco en probleem is opgelost.#Service met hoofdletter #S

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Robin Lijffijt
07/02/2014
thumbs down

@eneco Eneco overtreed alle privacy wetgeving, en neemt contact op met werkgevers van klanten. !!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
R Snoek
23/01/2014
via twitter
R Snoek (@r_snoek)
thumbs down

Net gehoord hoe @eneco klant aan het lijntje houdt en terug geleverde stroom niet uitbetaald. #flauw

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Paul Rispens
23/01/2014
thumbs down

Energieprijzen gaan verder dalen, dus energieleveranciers zoals @Eneco bieden vaste contracten aan en geven kadootjes weg. Trap er niet in!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
jacqueline
13/01/2014
thumbs down

Toeval of niet, sinds we overgestapt zijn van @eneco naar @essent. Hebben we alle verkeerslichten tegen. Niks #groenestroom

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mac -  - Bigfoot
13/01/2014
thumbs down

@webcarestedin En nu verwijst @Eneco naar @Stedin, waar men zegt dat zoiets onmogelijk zou zijn. #kastjemuur

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hylke A. Feenstra
07/01/2014
thumbs down

Zojuist een verkoper van @Eneco aan de deur gehad. Die verwacht ik voorlopig niet meer terug. :’)

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Eigenberg
27/12/2013
thumbs down

Twee jaarafrekeningen van @eneco
een met bijbetaling aan @eneco
en een met terugbetaling door @eneco

Mag ik kiezen welke de echte is?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jolijn Scholtes
27/12/2013
thumbs down

Wat een goed welkomstcadeau van #eneco. Je ontvangt het pas nadat je contract is afgelopen, januari 2015 pfff moet niet gekker worden

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Karishma Sanchit
23/12/2013
thumbs up

Sinds vandaag #Toon thuis! Geweldig thermostaat van #Eneco!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Eddy Lezer
16/12/2013
thumbs down

@Eneco Lekkere service van Eneco.. #belachelijkslecht #geenservice

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Dolf te Velde
07/12/2013
thumbs down

Mooie aanbieding zeg: gratis een heel slimme thermostaat. U betaalt alleen 75,- montage en maandelijks 3,50. #gratis #Eneco

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mirian van Leeuwen
07/12/2013
thumbs down

Aanmaning van een #incasso buro inzake onbetaalde rekening @Eneco . Ben helemaal geen klant van @Eneco en ook nooit geweest. Vreemd!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
mirella
30/11/2013
via twitter
mirella (@mirel0211)
thumbs down

@Eneco stap je over op #eneco ga je €35 p/mnd meer betalen dan je oude leverancier. Hoe kan dit?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Pieter Vonk
29/11/2013
thumbs down

Na vertrek uit onvrede over service zegt @Eneco :”als u terugkomt krijgt u een lager tarief”. VER-BIJS-TE-REND! Hoe dom kunnen ze zijn….

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hilde Van Malderen
29/11/2013
thumbs down

Tien minuten in wacht gezet worden en de medewerker nooit meer terug horen. Dat is nogal eens een service #eneco! #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bernard Werk
24/11/2013
thumbs down

Wil je aan de #toon van #eneco? Bezint eer ge begint! Heb het nu bijna een week en de hoeveelheid vastlopers doet denken aan de 1e pc’s.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mark Meinema
22/11/2013
thumbs down

Wat bezielt #Eneco trouwens om een verkoper (heul opdringerig) langs de deur te sturen? Ben niet echt ineens gecharmeerd van ze namelijk…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
vrachtwagensgespot.n
22/11/2013
thumbs down

@Eneco waarom is de automatishe incasso een week vervroegd? dat is niet fijn!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Danoon
22/11/2013
via twitter
Danoon (@D_Verlinden)
thumbs down

Weer een hoog niveau bij Klaverblad en Eneco. Wat een trieste werknemers daar. Slechtere bedrijven bestaan er volgens mij niet.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rosalie
22/11/2013
via twitter
Rosalie (@Rosaliejl)
thumbs down

Nog een uurtje totdat ik bevroren ben gok ik. #eneco laat me gewoon zonder warm water en cv zitten dit weekend. #bizar

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Yvette Kleibergen
02/11/2013
thumbs down

Eneco; spijt als haren op mijn hoofd dat ik contract verlengd heb!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Peer de Rijk
Geen oordeel
01/11/2013

@JeroenvanDijen: is #pszld aan het aansturen op verkoop/fusie @DELTAnv aan/met @Eneco ? Vandaag praat GS Zeeland daar toch over?

Nuttig? Ja   Nee

Marike Spee
31/10/2013
thumbs up

Ik BAAL van Eneco! Maken ze me wijs dat ik veel minder maandlasten ga hebben, zijn het uiteindelijk maar een paar flutcenten. WAARDELOOS!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Juf schrijft
30/10/2013
thumbs down

Onbeschofte #Eneco colporteur blaft me toe: ‘Dan betaalt u maar teveel!’ Pardon??? @eneco Doet u zo zaken?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mark van der Wel
27/10/2013
thumbs down

Dat wordt machtige windkrachtkorting van #eneco morgen met die storm. Molens #Houten gaan als malle draaien. Of nee, rem gaat er vast op…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Monique Elzinga
23/10/2013
thumbs down

#Electrabel en #Eneco al bij de deur gehad wie volgt #aandedeurwordtnietgekocht

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Luuk
18/10/2013
via twitter
Luuk (@hisluuk)
thumbs down

Was altijd tevreden met @Eneco, maar nu een beetje klaar met steeds incasseren van bedrag op basis v foutieve meterstanden van netbeheerder.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Iris vd Wijngaard
13/10/2013
thumbs down

@Eneco ik wil graag inloggen op mijn Eneco, maar dan krijg ik de melding dat ik niet besta als klant! #irritatie #slechtezaak

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Pieter Smit
12/10/2013
thumbs down

Verrassend: geld terug krijgen van een energie maatschappij gaat verre van snel – zelfs na toezegging dat in orde gemaakt is #eneco

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Odin Janse
11/10/2013
thumbs down

Best irritant! Na 30 minuten in de wacht bij @eneco niet horen hoelang de wachtrij is…iedereen al naar huis?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Joop Idema
04/10/2013
thumbs down

Deze week al 3 maal ’s avonds íemand aan de deur. Kinderpostzegels, prima, collecte dierenbescherming, ok, Eneco, rot op man!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Aquademy
04/10/2013
via twitter
Aquademy (@Aquademy)
thumbs down

@Eneco Ik bel jullie om klant te blijven en word tot trainingsmateriaal gebombardeerd. En nu moet ik andere kanalen inzetten? #kansloos

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sabberdijosia
28/09/2013
thumbs down

@Eneco #Laatste #Herinnering. Wat een toon zeg! Schaam jullie. Nooit eerste verzoeken gehad voor #meterstanden. #bezuidenhout

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marlous Heiser
22/09/2013
thumbs down

Nou @Eneco dat mag wel wat klantvriendelijker. 2 weken op vakantie en ik krijg 2 mails + halve dreigbrief om meterstanden door te geven

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
jordi_re
22/09/2013
via twitter
jordi_re (@jordi_re)
thumbs down

@Eneco best slecht dat ik maar 2 weken de tijd krijg om mtrstanden door te geven. Lekker thuis komen na de vakantie #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
rien
20/09/2013
via twitter
rien (@Rienhanssen)
thumbs down

@Eneco nieuwe afspraak voor oktober de 21 e … en bij klachten moet ik maar een formulier invullen geen gezeur …
onbeschoft gedrag …

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Andrea vd Linden
19/09/2013
thumbs down

Van mijn stoel gevallen. @eneco adviseert je over te gaan op ander product omdat het goedkoper is. Maandbedrag wordt 30 euro duurder. #fail.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
JvBQ
16/09/2013
via twitter
JvBQ (@070advocaten)
thumbs down

Ondenemers let op. Eneco vraagt met een kleine achterstand uw faillissement aan. Neem in dat geval direct contact met ons op 070 26 000 00.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Toby Ellson
13/09/2013
thumbs up

Slimme thermostaat #Toon is vandaag geïnstalleerd. Erg blij mee. #Eneco

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
rene zijlstra
13/09/2013
thumbs up

Compliment maken voor #eneco. Hebben het super opgepakt. Mag ook wel is gezegd worden.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Brenda de Beer
13/09/2013
thumbs up

@FrankTebbe nee hoor, ben al mijn hele leven een tevreden klant van #Eneco

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bernadette
12/09/2013
thumbs down

@Eneco anderhalve week terug contract afgesloten en niks in de post. 3 keer laten verzenden maar nop. Vast al naar nieuwe adres toe. #faal

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jenna Kleingeld
11/09/2013
thumbs up

Blij dat ik weer overgestapt ben naar #eneco, goede service minstens even belangrijk als de stroom!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Simon
08/09/2013
thumbs down

@Eneco Wanneer gaat Mijn Eneco weer online? Van mijn bankrekening worden onduidelijke bedragen afgeboekt en ik heb geen inzicht.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
☺ Torrenttop100.nl ☺
07/09/2013
thumbs down

@Eneco lekker handig zijn jullie maar niet heus wel rekening sturen maar geen vermelding en specificatie wat een zooitje! #Overstappen dus!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Richard Langerak
06/09/2013
thumbs down

Wat een teleurstelling! Afspraak met monteur, geen monteur te zien. Dag vrije ochtend! Klacht indienen? Eerst rekeningnr doorgeven.. @Eneco

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Miranda
06/09/2013
via twitter
Miranda (@Salama2103)
thumbs up

@ietsist Maar Eneco is qua duurzaamheid altijd nog 100 keer beter dan Nuon waar ik eerst zat.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Lorraine
06/09/2013
thumbs down

Oke er kwam zo’n Eneco mannetje aan de deur, of ik de hoofdbewoner ben.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
MelodyMaker
06/09/2013
thumbs down

@Eneco Ik zet aan de tel met de klantenservice en de verbinding valt weg. Zien ze mijn nummer? Bij UPC belt de medewerker gelijk terug

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
MelodyMaker
06/09/2013
thumbs down

@Eneco Goedemiddag. Ik prober net jullie 0900 0201 nr te bellen maar krijg de melding dat het niet in gebruik is

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Danny de bree
06/09/2013
thumbs up

Topservice van @Eneco zo hoort webcare te zijn! #webcare

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gerard
05/09/2013
thumbs down

@Eneco zegt dan wel dat bespaartips veel geld opleveren, echter terugverdientijd is vaak meer dan 7 jaar!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Martin de Bes
05/09/2013
thumbs down

@Eneco Ja mooi praten, maar de servicemedewerkers kunnen niets voor mij betekenen. Het klachtenformulier is mijn deel. #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Aleid Landeweerd
04/09/2013
thumbs down

Als ze bij @Eneco een rekenfout in je factuur hebben gemaakt kan de KPN rijk worden van je telefoontjes….

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Martijn Schmidt
04/09/2013
thumbs up

Zo! @eneco dat is top service. Snel snel!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hayley
03/09/2013
via twitter
Hayley (@hayltje)
thumbs down

@sljvalk @Eneco omdat ze gewoon slecht zijn en alleen maar aan het geld denken, maar niet aan het welzijn van de klant..

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Taco Oldenburger
03/09/2013
thumbs up

Veel toko’s kunnen wat leren van de klantenservice van @eneco Professioneel, snel en vriendelijk! Top!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Eeke Anne de Ruig
01/09/2013
thumbs down

Woest op verkoopmdw @eneco die mijn moeder heeft laten overstappen zonder dat ze doorhad dat ze van leverancier wisselde. #82envergeetachtig

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
RoßÎn Paalvast
01/09/2013
thumbs down

@LidwienMeijers ja, dat is snel verdiend en mijn ervaringen waren ook niet al te best met #Eneco maar ze zeggen daarvan te hebben geleerd.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Lidwien Meijers
31/08/2013
thumbs down

@RobinPaalvast @jwijnings ik heb #eneco allang in de ban gedaan. Die komen er bij mij niet meer al zijn de goedkoopste. Slechte service.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
piet w.
30/08/2013
thumbs up

@Eneco Bedankt voor de snelle service na mijn ‘klaagtweet’!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Erik Rous
29/08/2013
via twitter
Erik Rous (@erikrous)
thumbs down

Bedankt #Eneco voor de boete van €125 ondanks de onmogelijke situatie om mijn contract mee te nemen naar een nieuw adres.. #fail #dieven

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Eric Andrieu
28/08/2013
via twitter
Eric Andrieu (@EJA40)
thumbs down

Stop maar dat “vervelend” en “snap ik” heb ik genoeg gehoord van het #eneco callcenter. Nu gewoon leveren wat je bent overeengekomen. #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Eric Andrieu
28/08/2013
via twitter
Eric Andrieu (@EJA40)
thumbs down

Na twee maanden #eneco wanprestaties werkt het energiedashboard hellemaal niet meer #fail #zonnepanelen Meer gebruikers hier last van? #dtv

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
JBO
28/08/2013
via twitter
JBO (@11jbo)
thumbs down

Met het webcare team van @Eneco zit het prima… maar de rest van het bedrijf.. #StroomMaffia

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ik Weet Het Beter
27/08/2013
thumbs down

Nog een paar dagen dan eindelijk verlist van die verschrikkelijke @Eneco oplichters zijn het. 5 dagen te laat, 20 euro aanmaning kosten!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rita Meulenkamp
27/08/2013
thumbs down

“Tussen half 4 en 4 komt er een monteur langs…” Aha… u bedoelt 18.15 #fail #eneco Maar we hebben nu wel #Toon

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
KristienS
26/08/2013
thumbs down

Eneco=foute facturen, mistery switchen, geldwolven,hallucinante berekeningen, zeker niet naar klanten luisteren, kortom miserie met hopen!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
JP
26/08/2013
via twitter
JP (@JPBOLHUIS)
thumbs up

Adequate supportafhandeling door @Eneco. Bedankt Kelly.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Francoise Pel
23/08/2013
thumbs up

Netjes van @Eneco Ivm aanschaf nieuwe ketel twee mnd oude Toon onbruikbaar. Eneco haalt hem op en geeft 100 euro korting op de jaarrekening!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
nicolette
22/08/2013
thumbs down

@Eneco 3 pers. op 100m2 & meer dan €4000 betaalt in een jaar.Nu moet daar nog 800 bij. @eneco stuurt me naar liander, en zij weer naar eneco

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
nicolette
22/08/2013
thumbs down

@Eneco nou dan zou je de eerste zijn in 1,5 jaar! Ik krijg al 1,5 jaar facturen die niet kloppen maar waar niemand naar wil kijken!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
nicolette
22/08/2013
thumbs down

Zelden zo’n disfunctioneel, slecht bedrijf meegemaakt als @Eneco is. Noooit mee in zee gaan hoor!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Eline
22/08/2013
via twitter
Eline (@Eline_100)
thumbs up

@NuonWebcare Gek dat Eneco na 10 minuten al reageert en dat Nuon na een uur nog geen reactie heeft gegeven…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Michel van den Berg
19/08/2013
thumbs down

Bel je de Eneco ivm mogelijke overstap omdat zij p/mnd 24 Euro duurder zijn, wordt nieuwe leverancier zwart gemaakt met negatieve verhalen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tom Baars
19/08/2013
via twitter
Tom Baars (@tombaars)
thumbs down

@nuon jullie zouden me helpen met de foutieve eindafrekening van @Eneco. Helaas hebben ze toch een boel geld afgeschreven.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
EllenV
19/08/2013
thumbs up

Toch lief van #Eneco om mij nog eens een afrekening te sturen. Zie dat ik opeens geld te veel op mijn rekening had staan! #tof

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Evert Waaijenberg
18/08/2013
via website
thumbs up

Prima energie leverancier. Informeren je vooraf netjes over wijzigingen van maandtarief. Jaarnota ziet er overzichtelijk uit. Fijne website voorzien van al je persoonlijke gegevens. Enkele energie leveranciers zijn echt wel goedkoper, maar ben tevreden en zie voorlopig geen reden tot overstappen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jelly the Belly
14/08/2013
thumbs down

Klantenservice @eneco is echt zwaar zielig en triest, drukken gewoon je stem weg als je aan het praten bent en valse beloftes #overstappen!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Erwin Kemink
13/08/2013
thumbs up

Gelukkig zijn er ook nog klantgerichte medewerkers bij de energiebedrijven Thumbs up voor de webcare medewerkers van #eneco

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Axel V
13/08/2013
thumbs down

#Eneco is ‘momentje graag’ ‘ ik zet u even in de wacht’ ‘dat kijk ik even na’ ‘ dan verbind ik u door’ enz enz..!!! 50 min verder. #triest

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
patrick verdam
12/08/2013
thumbs down

Gezellig zo’n opdringerige/ grappige not verkoper van #eneco @Eneco

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sebastiaan de Graaf
11/08/2013
thumbs down

@eneco 10 april ben ik overgestapt. Binnen 6 weken zou er een activeringscode voor de cashback gestuurd worden. Helaas nog niks ontvangen?!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Joop Schippers
11/08/2013
thumbs down

Zelfs de enquête op @Eneco-website loopt vast! #Jaarrekening krijg ik ook niet te zien. Hoe ingewikkeld kun je het maken? #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
DriekusScaniaV8
10/08/2013
thumbs down

Haha stond net 1tje van eneco voor de deur zeg ze goeiedag eneco hier zeg me pa rot op met je eneco en gooit de deur dicht xD

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Richard Muller
10/08/2013
thumbs down

De zoveelste energiemaatschappij aan de deur @eneco #geengeleuraandedeur

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sietze Vermeulen
07/08/2013
thumbs up

@MirjamHagen de wondere wereld van webcare…had laatst ook goede hulp van Eneco

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Angela
06/08/2013
via twitter
Angela (@Beetlepinky)
thumbs down

Hoeveel energiekosten zouden we landelijk kunnen besparen als de maatschappij niet steeds naar consumenten belt? #eneco #essent #verspilling

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Frans Staal
05/08/2013
via twitter
Frans Staal (@fstaal)
thumbs down

.@Eneco vandaag weer 2 keer gebeld en gezegd dat ik geen interesse heb.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
NvN
05/08/2013
via twitter
NvN (@FR_NvN)
thumbs up

Fijn. Voor de vierde keer in vijf dagen monteur van @Eneco langs. Top service dan het zo snel kan, maar verder hele slechte zaak…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Johan de Jong
05/08/2013
thumbs down

@Eneco Is geregeld! Probleemloos overstappen is er echter niet bij helaas…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
M H
03/08/2013
via twitter
M H (@mmwhoff)
thumbs down

Ik laat het nu op een rechtzaak aankomen en storneer alle afschrijvingen die #eneco doet zonder dat ze daar recht op heeft!! Zo frustrerend!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
M H
03/08/2013
via twitter
M H (@mmwhoff)
thumbs down

Zo kansloos #eneco dit duurt nu al bijna een jaar, wat een klote maatschappij! Echt ongelofellijk dat #eneco zo met mensen omgaat #onrecht !

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Johan de Jong
03/08/2013
thumbs down

Overstappen van energieleverancier zou een eitje moeten zijn in dit land, maar tegengestelde belangen @Greenchoice & @Eneco leiden tot chaos

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Johan de Jong
03/08/2013
thumbs down

Is er iemand die het nog snapt? Moeizame overstap van @Greenchoice naar @Eneco, krijg ik nu opeens aparte rekening #Liander via #Nuon #zucht

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Frans Staal
03/08/2013
via twitter
Frans Staal (@fstaal)
thumbs down

Zeg @Eneco, stop eens met bellen. Ik sta in het bel-me-niet register.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Benjamin
03/08/2013
via twitter
Benjamin (@Askewe)
thumbs down

@Eneco Toch jammer dat na 2x telefonisch contact en belofte uitstel foutieve rekening het bedrag toch is afgeschreven. 1/2

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Indra
02/08/2013
via twitter
Indra (@InSprink)
thumbs down

Na 1,5 mnd wachten op antwoord van @Eneco gemaild. “Het kan zijn dat de afhandeling van uw vragen iets langer duurt. Joh? #service #bagger

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Schrijven is Blijven
01/08/2013
thumbs down

Erg… Ik ken het nr van de klantenservice van Eneco uit mijn hoofd… #ontdekkking

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sietze Vermeulen
31/07/2013
thumbs up

+1 Een half uur later en nu complimenten voor Kelly van @Eneco webcare. Via social media komen wél oplossingen! #top

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
edwinveth
30/07/2013
thumbs down

Nieuwe hobby van Eneco: vaste klanten lastig vallen met onterechte boetes en voor 10ct per minuut steeds laten bellen om t op te lossen…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
JD ♔
30/07/2013
via twitter
JD ♔ (@dasgoed)
thumbs down

@Gigawiek ik zal voortaan geen stroom meer van @Eneco kopen!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rik Muijtjens
29/07/2013
thumbs down

Ik wil geen russisch gas/olie meer ivm #corruptie #inhumaan beleid en #discriminatie. Bij wie moet ik zijn? @nuonwebcare @essent @eneco

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jenn
29/07/2013
via twitter
Jenn (@ditisjenn)
thumbs up

Was wel een leuke eneco man, dus ik heb even met m geflirt. Hij deed mee. Vond ik leuk. Gezelligheid

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
kritisch_ede
27/07/2013
thumbs down

Afgelopen week #dingdong #nuon #eneco #warchild #leesmap verkopers aan de deur. Boodschap doen op stadspoort #daklozenkrant #warchild #pfff

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tjerk
26/07/2013
via twitter
Tjerk (@_VANDELUNE)
thumbs down

Goh wat verassend….afdeling van @Eneco om een afspraak te maken is reeds gesloten…#klantenservice

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Harold Nelissen
22/07/2013
thumbs down

Net gebeld door #eneco ivm overstap naar #essent na 15 jaar trouw klant zijn. Als ik voor 3 jaar teken matchen ze 1 jaar abo eneco #LMAO

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Peter van Rossum
22/07/2013
thumbs down

#Eneco installatiebedrijven slecht bereikbaar. Ik wil op zeggen, maar emailadres op site lijkt niet te bestaan. En telefoon lijkt te druk.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Paul Knappe
19/07/2013
thumbs down

@eneco krijg mails van jullie die ik niet wil ontvangen en mijzelf ook niet voor kan uitschrijven. Graag stopzetten. Klantnr 21053297

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
annemarieken
19/07/2013
thumbs down

Schrikbeeld #terwijde RT @Gigawiek: Heerlijk weer, raam dicht, anders houdt de windturbine van #Eneco ons weer eens een nacht wakker #Houten

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
OUXU
19/07/2013
via twitter
OUXU (@OUXU)
thumbs up

..en @Eneco ook groen is, ben ik weer klaar om terug te gaan naar @Eneco. —> @OxxioService : Jullie hebben gefaald in jullie werk.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
vrachtwagensgespot.n
19/07/2013
thumbs down

@Eneco kan het kloppen dat ik niet kan inloggen bij mijn Eneco? Want volgens zeggen ben ik geen klant bij jullie.. Terwijl ik dat wel ben..

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
hans verkerk
19/07/2013
thumbs down

Al 4 uur met @Eneco gebeld van 10 cent per minuut. Wie van de 2 is gek #Eneco of ik

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Yakim van Zuijlen
14/07/2013
thumbs down

“Samen gaan we voor duurzaam, Eneco.” Bleh, die zin veel te veel gezien vandaag.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
IdeK
14/07/2013
thumbs down

@Eneco weer storing op mijn eneco?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Stephan v't H.....
14/07/2013
thumbs down

Waarom lees ik op facebook en twitter dat heel erg veel mensen uit Schoonhoven flink moeten bijbetalen bij de jaarnota van @Eneco ?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
iPhoneYouNot
13/07/2013
thumbs down

Ik krijg alle mogelijke foutmeldingen bij het aanmaken van een Mijn #Eneco account en ben vervolgens geblokkeerd. Slechte #usability zo..

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Walter Heukels
13/07/2013
thumbs down

Geweldige brief van Eneco: “Ga naar <lang https URL> en vul <10-cijferig klantnummer> en <16-cijferige pincode> in.”

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Darya
13/07/2013
via twitter
Darya (@D62Darya)
thumbs down

WOOW nota eindafrekening binnen v #eneco. zoals gewoonlijk snap ik er niets van! ik ga overstappen!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
BullMas†iff66 ♉
12/07/2013
thumbs down

@Eneco belooft vergoeding van je boete als je overstapt naar @Eneco maar ze hebben na 4 maanden nog niets vergoed!!! 🙁

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jessica Klein
12/07/2013
thumbs up

Vandaag een positieve ervaring met #Eneco gehad. Top geregeld!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
john f. kroon
12/07/2013
thumbs down

Klant heeft, blijkbaar, geen waarde. Pas na opzegging is er actie. KPN, Veronica, AD, ENECO, …. Klantgerichtheid ontbreekt. #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
RoberD
11/07/2013
via twitter
RoberD (@Rob_erD)
thumbs down

Gas en licht maar even bekeken. Direct overgestapt, veel te duur die #eneco. #thanks @BenWoldring

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Breurtie
11/07/2013
via twitter
Breurtie (@breurtie)
thumbs down

Wanneer komt er een bel-niet-aan register #Eneco #DTV

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
kumari
11/07/2013
via twitter
kumari (@kumi83)
thumbs down

Pff eneco aan de deur. Wat ik aan het koken ben. Doet dat er iets toe? Dacht het niet! Overstappen nee dankje. Gladjakkers Brr

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Linda
11/07/2013
via twitter
Linda (@lin1975)
thumbs up

Nette afhandeling wat betreft die boete door Eneco!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bjorn W
11/07/2013
via twitter
Bjorn W (@Bjorn_W)
thumbs down

He @Eneco colportage is een hele slechte strategie & duur woord voor lastigvallen. Zorgt er ook voor dat ik nooit meer #Eneco klant wordt!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
jolandapenning
11/07/2013
thumbs up

Thnx @eneco voor de top service #magookweleensgezegdworden.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Canan Karaca
11/07/2013
thumbs up

Een hele aardige meneer installeert Toon bij ons. Wat een vet ding zeg! Toon vertelt zelfs of er files staan en of de zon schijnt #eneco

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Melanie van Dijk
09/07/2013
thumbs down

De deurbel. Strompel ik helemaal naar de voordeur om daar een veel te gladde en pushende verkoper van #eneco te treffen. Doei.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
gerardadvolaaf
08/07/2013
thumbs down

Lompe Eneco colporteur aan de deur. Telefonische klacht daarover is wassen neus: ze vragen niet eens naar betreffende adres. #Eneco = #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Dieter de Vroomen
08/07/2013
thumbs down

@Eneco Geen foutmelding, alleen “Safari kan de pagina niet openen”. Ik wil mijn jaarnota inzien.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Dieter de Vroomen
08/07/2013
thumbs down

@Eneco De hyperlinks in jullie mail lopen vast (jaarnota e.d.). Alternatief voorhanden?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Linda de Man
08/07/2013
thumbs down

@Eneco heeft wel een aparte definitie van z.s.m. Wacht al ruim een maand op antwoord op mijn klacht. #jammer

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ron Hakhoff
08/07/2013
thumbs up

Snelle reactie van #eneco en weer in orde gemaakt !! dat is weer een #goede beurt ! 🙂

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Stephan v't H.....
07/07/2013
thumbs down

@Eneco is er een storing op mijn eneco? Krijg de jaarnota niet gedownload.. Lijkt dat deze niet klopt….

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ron Hakhoff
06/07/2013
thumbs down

#eneco #fail krijg 2x boete omdat ik contractbreuk heb gepleegd per 1-07 liep mijn contract af en heb bij hun voor 4 jaar verlengd per 1-07

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jarno van Heuveln
05/07/2013
thumbs down

@Eneco We gaan echt niet overstappen als er iemand strak in pak met een te blij gezicht voor de deur staat om ons te overtuigen. #irritant

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tess
05/07/2013
via website
thumbs down

Erg onbeleefd behandeld bij de klantenservice. Slechte informatie gekregen over hun product, het gebruik ervan en de kosten ervan. Dit heeft helaas een flinke duit gekost en niks opgeleverd.

Eneco… zie jullie beoordelingen en doe er wat mee!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marc van Maanen
05/07/2013
thumbs down

Ongevraagd #eneco colportage meneren aan de deur. Zolang dat allemaal uit kan betalen we nog steeds teveel voor energie dus :-s

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jurgen Sweegers
05/07/2013
thumbs down

Eneco-colporteur aan de deur. Het eerste wat hij deed was hand uitsteken, om me hand te geven. Vind ik wel raar. Ik ken heel die man niet.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kelly Scheldeman
04/07/2013
thumbs up

Vriendelijke mensen bij #eneco. Mag ook eens gezegd worden 🙂

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Daphne x
04/07/2013
thumbs down

Net mensen van eneco aan de deur, die vent telkens naar mij kijken omgggg

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Wouter de Koning
04/07/2013
thumbs down

Slim. Rekeningen versturen zonder specificatie van maand. Klant denkt: ‘Dit is betaald’. Eneco stuurt een aanmaning en wint 20 euro. #Eneco

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Oscar Meijer
04/07/2013
thumbs down

Binnen 2 dagen zou ik reactie krijgen van #klantenservice @Eneco, wacht nu al 10 dagen… #fail Incident nr 130623-000557

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jeroen
04/07/2013
via twitter
Jeroen (@djdatcho)
thumbs down

@Eneco stop met de Colportage. Jullie hoeven geen inzicht in mijn Nuon rekening te krijgen. Ik stap zelf over wanneer ik dat wil, ALS ik wil

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Erik Bennink
03/07/2013
thumbs down

Verkoper van @eneco aan de deur, maar hun tarieven liggen boven de tarieven van @Essent

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Dr Eva Lantsoght
03/07/2013
thumbs down

@Eneco Nee, de scrolfunctie in het pop-up venster (ingeven van meterstanden) mankeert, zodat je niet tot bij “verzenden” komt

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Dr Eva Lantsoght
Geen oordeel
03/07/2013

Jullie online meterstanden invullen doet het niet in Firefox, @Eneco

Nuttig? Ja   Nee

Jeroen
03/07/2013
via twitter
Jeroen (@djdatcho)
thumbs down

Colportage van #Eneco. Of we de jaarrekening van de #nuon willen doornemen. #beetjevreemd

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores

03/07/2013