Generic selectors
Exacte woorden
Titel
Content
Categorie
Energie
Internet
Mobiel
Verzekeren
2.9

Aanbiedingen

scores

Algehele indruk
Energietarieven
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
Gemiddeld oordeel
58 positief – 271 negatief

Top 5

Schrijf ervaringen en maak zo kans op een gratis vvv waardebon van 50 euro!

Eneco.nl

Eneco heeft met 1,6 miljoen klanten iets meer dan 22% van het marktaandeel van energiebedrijven in Nederland in handen, en hoewel Eneco zeer internationaal is, staat het hoofdkantoor gewoon in Rotterdam. Het Eneco dat wij nu kennen, is opgericht in 1995 en maar liefst 55 gemeenten in Nederland hebben aandelen in dit bedrijf. Eneco is momenteel in onderhandeling over het uitlenen van een generator van de gloednieuw Enecogen gascentrale, omdat de afzet minder was dan verwacht. Daarnaast zet Eneco zich in voor duurzame energie en is het een bekende sponsor in de wielersport.

Eneco.nl ervaringen

Geef Eneco.nl een beoordeling

349 Eneco.nl ervaringen

Remco Snoey 
22/08/2014
thumbs up

@Eneco ik wil jullie toch even een complimentje geven!!! Ik heb jullie nu een paar keer telefonisch gesproken, iedere keer gelijk aan de beurt en heel netjes geholpen! Dank daarvoor! #toppie

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marieke
22/08/2014
via twitter
Marieke (@MariekeSch)
thumbs down

Ik zit al 7 uur (!) op de #eneco monteur te wachten. Hij komt echt zeggen ze. Wat is het nut van een servicecontract eigenlijk?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
jandebehanger
22/08/2014
thumbs down

Vandaag een elektrische waterkoker gekocht om te voorkomen dat mijn zonnestroom met een kolenfooi vergoed wordt. @Essent @Eneco

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jelmer Rozendal
22/08/2014
thumbs up

Blij met @Eneco. @KPNwebcare blijft helaas achter, wil mij beboeten omdat ik opzeg wegens verhuizing waar ik geen nuts-keuze heb.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Onno Wouters
21/08/2014
thumbs down

Overigens ook al 3 keer geprobeerd bij @eneco een afspraak te maken voor een service contract via website. Nog geen succesvolle poging 🙁

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hans Hoogerheide
21/08/2014
thumbs up

Energiebedrijf Eneco schijnt ook korting aan vaste klanten te geven Je moet er zelf om vragen en een overstap in het vooruitzicht stellen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
ThuisZonnepanelen.nl
Geen oordeel
14/08/2014
thumbs down

Tip! #Eneco gebeld over probleem invullen meterstanden teruglevering. Oplossing is standen mailen naar zon@eneco.com.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Henk Verschoor
10/08/2014
via website
thumbs down

Een slecht bedrijf dat op je geld uit is , met een slechte klantenservice..
Je moet meerdere keren bellen voordat ze een klacht behandelen en dan maken ze er nog een grote pijnhoop van..
onterechte bedragen incasseren..
kortom als je belazerd wilt worden blijf dan vooral bij Eneco..of met een paar knoppen naar een betere energieleverancier over stappen. waar ik heel blij mee ben , het scheelt me een hoop geld waar ik leuke dingen mee kan dan, dan het aan die zakkenvullers geven.

Eneco niet voor mij meer!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Chris van der Deijl
13/07/2014
thumbs down

Dankzij admin. puinhoop @Eneco voor de 3e keer onterecht €1400,- (!) afgeschreven. Klantenservice faalt wederom. Wat te doen? #overstappen ?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
M. Bremer
10/06/2014
via website
thumbs down

Eneco medewerker zeer slecht gemanierd en uiterst opdringerig, ik doe geen zaken met Eneco, bah!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
SPIKE
02/06/2014
thumbs up

Steeds meer mensen kiezen voor Hollandse wind hoor ik van Eneco .. OK,.. Speciaal voor jullie heb ik er daarom nog eentje gelaten.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Martijn de Bruijne
01/06/2014
thumbs down

Slechte service van @Eneco. Wil mn contract wel verlengen alleen komt de beloofde aanbieding maar niet. Toch maar een overstappen dan #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kopernek
30/05/2014
via twitter
Kopernek (@Kopernek)
thumbs down

Hoe harder het waait, hoe hoger de korting. #tuurlijk #eneco
Wie trapt daar nou in?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ramazan
13/05/2014
thumbs up

@Eneco supersnel geholpen en klantvriendelijk. Top!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Johan Versloot
13/05/2014
thumbs down

Allemachtig wat een stroperige organisatie bij @eneco als ze een mutatie onjuist doorvoeren!! #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ben Spruyt
05/05/2014
thumbs down

Eneco sucks, slechte boekhouding en dan alles in ene keer via een ingebrekestelling sturen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
melina
19/04/2014
thumbs down

Eneco dit kan echt niet !! Bijna 1 jaar bezig om een service contract op te zeggen. En iedere keer beloven ze dat het echt geregeld is.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Folkert de Waard
05/04/2014
thumbs down

@energiedirect Goedemorgen, jullie overstapservice heeft bij mij niet goed gewerkt. Eneco schrijft ten onrechte af over april. Wat nu?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Nisrine
01/04/2014
via twitter
Nisrine (@nsrn22)
thumbs down

@Eneco Hoi, ik heb een aanmaning gekregen, van 3 verschillende bedragen. Kunt u mij vertellen waar deze voor zijn? Mvg.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Net verhuisd
31/03/2014
via website
thumbs down

Net verhuisd. Eneco heeft alles mis laten lopen. We betalen nu nog voor ons oude adres, voor onze nieuwe buren en voor ons nieuwe adres. In totaal meer dan 500 euro per maand. Talloze keren is telefonisch toegezegd dat alles geregeld is.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Brokling
25/03/2014
via website
thumbs down

We zijn in januari over gestapt naar Eneco… Er zou een Toon opgehangen worden. Lukt niet omdat er geen slimme meter in me meter kast zit…… Duh er werken ook geen slimme mensen bij Eneco…….. Wat een waardeloze service…
Dan bellen ze je om hier andere afspraak over te maken……., vraag je of ze later op de middag terug kunnen bellen geen probleem…… Na een week , nog niks vernomen te hebben bel je maar zelf even…… Is de hele Toon plaatsing geannuleerd….. OKE….. Dus gaat het hele liedje weer van voor af aan beginnen….Zitten we in april en hebben ze nog de boel niet voor elkaar……… Dus meld je dat je een klacht wil indienen….. melden ze je….”Als u naar de site gaat kan u formulier in vullen” Oke …… LET OP DOEN ZE OOK GEEN FUCK MEE……..
WAAR BEN IK AAN BEGONNEN WAT EEN WAARDELOZE SERVICE…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
F. Brand
15/03/2014
via twitter
F. Brand (@FBrand2)
thumbs down

Er zijn mensen, die vinden dat je dat “Toon” apparaat van #Eneco beter niet in huis kunt halen. Ik geef ze groot gelijk. #privacy

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
iPadje6
07/03/2014
via twitter
iPadje6 (@iPadje6)
thumbs up

Ik zeg goodbye @nuon en hello @Eneco
Eindelijk nu overgestapt, meteen al goed geregeld door Eneco #klantvriendelijk en ik krijg mijn #TOON

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Joost Middendorp 
07/03/2014
thumbs down

Net een verkoper van @Eneco aan de deur gehad voor #Toon thermostaat geen interesse in en de verkoper wordt boos! Dit kan echt niet #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Niels Mooij
07/03/2014
via twitter
Niels Mooij (@NLS_82)
thumbs down

Sigaar uit eigen doos @Eneco gratis #Toon bij 4 jarig contract, maar hogere tarieven dan bij 2- en 3-jaars contract. #fail slechte sercice

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ben
27/02/2014
via twitter
Ben (@tobneb)
thumbs down

okay, opeens n aanmaning van bijna €300,- van Eneco, ergens klopt iets niet.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bas Toemen
27/02/2014
thumbs down

@Eneco Erg vervelend dat er nu ‘gedreigd’ wordt met geschatte meterstanden die bindend zijn. Niet echt klantvriendelijk!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
P.v.d.Rijken
18/02/2014
via website
thumbs down

Per 1-1-2014 overgestapt van Eneco naar Budget Energie.
Eneco schreef voor januari 2014 nog wel voorschot af?
Zes weken na 1-1-2014 nog steeds geen eindafrekening van Eneco;
Gemaild naar Eneco waar eindafrekening bleef; werd hierover gebeld met mededeling dat ik nog steeds klant was van Eneco; het contract was niet opgezegd. Budget Energie bevestigde echter de opzegging en hun levering per 1-1-2014. Weer gebeld met Eneco; bleek dat het contract toch was beëindigd per 1-1-2014.
De eindafrekening zou op 22 februari 2014 worden verzonden.
Het account van Mijn Eneco was inmiddels verwijderd. Je kunt dus ook niets meer inzien van het verleden.
Hoopt dat eindafrekening klopt;
Bij een eerdere afrekening hanteerde Eneco heel andere meterstanden dan die ik had doorgegeven en door hun waren bevestigd per e-mail. Duurde weken en veel heen en weer gebel voordat dit was hersteld.
Geen goede ervaringen dus met Eneco.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Antoon van Olderen
12/02/2014
thumbs down

@Unica_NL Unica en Eneco laten ons al sinds september in de kou zitten. Warmtepomp moet vervangen worden en Unica/Eneco geven geen thuis!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Antoon van Olderen
12/02/2014
thumbs down

@Eneco ENECO laat ons al sinds september in de kou zitten. Warmtepomp moet vervangen worden en ENECO geeft geen thuis. Waardeloos!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ester Dammers
12/02/2014
thumbs up

Net gebeld door @Eneco of alles nog naar wens is. Kijk, daar houd ik nou van, zo’n stukje #klantgerichtheid en #service!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hakinstallatie
11/02/2014
thumbs down

Tip; mensen de #toon van Eneco is NIET gratis…. U gaat maandelijks meer betalen. Geen aanschaf kosten maar maandelijks meer. #slim?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marinus-Jan
07/02/2014
thumbs down

@Eneco ik snap nog steeds niet waarom het tarief verdubbeld is. Is niks redelijke aan. #warmtewet

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
melanie van Rijn
07/02/2014
thumbs down

Door een fout van de Eneco liepen we subsidie van de zonnepanelen bijna mis. Door de service van FBTO komt het in orde.Top fbto complimenten

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
natasja
07/02/2014
via twitter
natasja (@tasje64)
thumbs up

Soms lukt iets niet, even gebeld met @Eneco en probleem is opgelost.#Service met hoofdletter #S

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Robin Lijffijt
07/02/2014
thumbs down

@eneco Eneco overtreed alle privacy wetgeving, en neemt contact op met werkgevers van klanten. !!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
R Snoek
23/01/2014
via twitter
R Snoek (@r_snoek)
thumbs down

Net gehoord hoe @eneco klant aan het lijntje houdt en terug geleverde stroom niet uitbetaald. #flauw

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Paul Rispens
23/01/2014
thumbs down

Energieprijzen gaan verder dalen, dus energieleveranciers zoals @Eneco bieden vaste contracten aan en geven kadootjes weg. Trap er niet in!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
jacqueline
13/01/2014
thumbs down

Toeval of niet, sinds we overgestapt zijn van @eneco naar @essent. Hebben we alle verkeerslichten tegen. Niks #groenestroom

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mac -  - Bigfoot
13/01/2014
thumbs down

@webcarestedin En nu verwijst @Eneco naar @Stedin, waar men zegt dat zoiets onmogelijk zou zijn. #kastjemuur

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hylke A. Feenstra
07/01/2014
thumbs down

Zojuist een verkoper van @Eneco aan de deur gehad. Die verwacht ik voorlopig niet meer terug. :’)

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Eigenberg
27/12/2013
thumbs down

Twee jaarafrekeningen van @eneco
een met bijbetaling aan @eneco
en een met terugbetaling door @eneco

Mag ik kiezen welke de echte is?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jolijn Scholtes
27/12/2013
thumbs down

Wat een goed welkomstcadeau van #eneco. Je ontvangt het pas nadat je contract is afgelopen, januari 2015 pfff moet niet gekker worden

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Karishma Sanchit
23/12/2013
thumbs up

Sinds vandaag #Toon thuis! Geweldig thermostaat van #Eneco!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Eddy Lezer
16/12/2013
thumbs down

@Eneco Lekkere service van Eneco.. #belachelijkslecht #geenservice

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Dolf te Velde
07/12/2013
thumbs down

Mooie aanbieding zeg: gratis een heel slimme thermostaat. U betaalt alleen 75,- montage en maandelijks 3,50. #gratis #Eneco

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mirian van Leeuwen
07/12/2013
thumbs down

Aanmaning van een #incasso buro inzake onbetaalde rekening @Eneco . Ben helemaal geen klant van @Eneco en ook nooit geweest. Vreemd!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
mirella
30/11/2013
via twitter
mirella (@mirel0211)
thumbs down

@Eneco stap je over op #eneco ga je €35 p/mnd meer betalen dan je oude leverancier. Hoe kan dit?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Pieter Vonk
29/11/2013
thumbs down

Na vertrek uit onvrede over service zegt @Eneco :”als u terugkomt krijgt u een lager tarief”. VER-BIJS-TE-REND! Hoe dom kunnen ze zijn….

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hilde Van Malderen
29/11/2013
thumbs down

Tien minuten in wacht gezet worden en de medewerker nooit meer terug horen. Dat is nogal eens een service #eneco! #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
1 3 4 5 6 7
Eneco.nl 1.43 stars 349 reviews