Generic selectors
Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Blog
Energie
Geen categorie
Internet
Mobiel
Nieuws
Verzekeren
4.7

Aanbiedingen

scores

Algehele indruk
Energietarieven
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
89 positief – 149 negatief

Top 5

Energie vergelijken

Profiteer van de beste deals! Nu energie vergelijken en overstappen levert geld op.

energie vergelijken

Greenchoice

Greenchoice is een energieleverancier die uitsluitend groene energie levert. Het bedrijf werd in 2004 opgericht door 2 ex werknemers van Eneco. Inmiddels is Greenchoice een van de grootste energieleveranciers van Nederland met meer dan 500.000 klanten. Het bedrijf is voor 33% eigendom van Eneco.

Greenchoice aanbiedingen en tarieven 2017

Profiteren van extra korting, actie's en aanbiedingen bij Greenchoice. Met onze onafhankelijke prijsvergelijkers kunt u alle tarieven van Greenchoice vergelijken. Zo weet u binnen enkele minuten of Greenchoice voor u de beste keuze is! Vervolgens kunt u overstappen naar Greenchoice of naar een andere aanbieder...

Greenchoice ervaringen

Geef Greenchoice een beoordeling

244 Greenchoice ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Energietarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

Gabby Zegers
04/07/2013
thumbs up

Wat heeft de #greenchoice toch een fijn online dossier! Met mooie grafiekjes van verbruik en opwekking #datmagookweleensgezegd

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sjoerd van Gurp
04/07/2013
thumbs up

@Silly051980 zit bij greenchoice, niet de aller goedkoopste, wel goede service en groene stroom, en wel goedkoper dan bijvoorbeeld Essent…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rob Mentasti
04/07/2013
thumbs up

De twitter klantenservice van @Greenchoice is top! #klantcontact

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
John Heynen
03/07/2013
thumbs down

@Greenchoice ja, 1st verbrk daarna teruglevernota, volgorde omkeren zou ik klantvriendelijker vinden,vr uitstel verbrknota actie klant nodig

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Peter Zweedijk
02/07/2013
via website
thumbs down

Mij via breedbandwinkel.nl aangemeld vanwege de lage prijzen bij Greenchoice.
1 dag later kreeg ik een brief in de bus van Greenchoice dat ik 10 (TIEN) dagen de tijd heb om van mijn keuze af te zien.
Na het inmiddels lezen van ZEER veel negatieve recenties besloten om me inderdaad af te melden (via email + schriftelijk). Dit binnen TWEE dagen gedaan , dus binnen 4 dagen MOETEN ze dat ontvangen hebben zou je zeggen.
Echter , al na 8 (ACHT) dagen laten kreeg ik van mijn huidige energie-aanbieder een mail dat ik had opgezegd !

WAT een oplichters !!!
Na alle negatieve reakties (en dat waren er HEEL veel !!!) over Greenchoice kan ik alleen maar concluderen dat zij ook ECHT oplichters zijn !
SCHANDE !!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Greenchoice
Geen oordeel
03/07/2013
via website

Geachte heer Zweedijk,

Bedankt voor het bekend maken van uw klacht.

U geeft aan niet over te willen stappen naar Greenchoice naar aanleiding van negatieve recenties. U heeft uw overstap naar Greenchoice zowel via e-mail als brief geannuleerd. Echter heeft u na de annulering een bericht ontvangen van uw huidige leverancier dat Greenchoice de levering van energie voor uw adres zal overnemen.

Greenchoice heeft uw annulering op 28-06-2013 ontvangen. Deze is vandaag direct verwerkt en Greenchoice zal dus ook niet uw adres gaan leveren.

Als een klant zich aanmeld bij een nieuwe energieleverancier, krijgt de huidige leverancier hier altijd direct bericht van. De huidige leverancier ontvangt een bericht waarin wordt aangegeven dat de klant van plan is om over te stappen van leverancier. Dit bericht wordt al verstuurd voordat de wettelijke bedenktijd van 7 werkdagen voorbij is. Dit bericht is enkel ter kennisgeving en houdt dus ook niet in dat u al bent overgestapt en dat uw contract niet meer geannuleerd kan worden. Veel energieleveranciers nemen naar aanleiding van dit bericht contact op met hun klant om te controleren of zij daadwerkelijk willen overstappen en om hen mogelijk nog als klant te behouden.

Greenchoice heeft dus ook niet uw contract onterecht overgenomen van uw huidige leverancier. Ik heb u vandaag direct afgemeld als toekomstige klant van Greenchoice en uw contract bij uw huidige leverancier zal onafgebroken doorlopen.

Ik vind het erg vervelend dat u veel negatieve reacties heeft gelezen over Greenchoice en ook hierdoor heeft besloten uw contract te annuleren. Ik hoop dat ik met mijn uitleg de situatie heb kunnen verduidelijken en dat uw laatste ervaring met Greenchoice uiteindelijk toch positief is geweest.

Met vriendelijke groet,
Esmée
Greenchoice

Nuttig? Ja   Nee

Rob
01/07/2013
via twitter
Rob (@RobvnL)
thumbs down

@greenchoice wat een waardeloze energieleverancier. Nooit mee in zee gaan , allemaal bedrog!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Johan de Jong
29/06/2013
thumbs down

#Greenchoice is overigens ook behoorlijk nalatig in het communiceren over de door hun uit de duim gezogen meterstanden… #dubbelfail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
NL 3531 Duurzaam
26/06/2013
thumbs down

@Greenchoice @3531duurzaam Greenchoice gebeld. Blijkt menselijke (verrassend?) fout te zijn van GC medewerker. Jaarnota wordt gecorrigeerd.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
LO studio
26/06/2013
thumbs down

@Hanneman_ Ik had vragen over offerte, maar klantenservice reageerde zeer ongeïnteresseerd #greenchoice , viel me zwaar tegen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
NL 3531 Duurzaam
26/06/2013
thumbs down

Zou door @Greenchoice @GreenchoiceNL foutief (te hoog) weergeven vd meterstanden op jaarrekening fraude of economisch delict kunnen zijn?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
NL 3531 Duurzaam
26/06/2013
thumbs down

Meterstanden weer ingevuld bij @GreenchoiceNL @Greenchoice .Site klaagt over negatieve kWh met advies voorschot op 19K/mnd te zetten. #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Thijs van der Schee
25/06/2013
thumbs up

@kenvdhorst Heb vorige maand onderzoek gedaan! Greenchoice is best en doen je een nog beter voorstel als je ze vraagt!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
LO studio
24/06/2013
thumbs down

Klantenservice van #GreenChoice is geen reden meer om klant te blijven #fail , op zoek naar andere groene energieleverancier?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hans
21/06/2013
via website
thumbs down

Ik ben erg ontevreden over Greenchoice, ze communiceren slecht en hun tarieven zijn best hoog. prima om meer te betalen voor groene stroom, maar 200 euro per jaar vind ik echt belachelijk.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Henk Smit
20/06/2013
thumbs up

Gebeld door energieleverancier die dacht goed aanbod te hebben. Toen ik huidige leverancier noemde, was gesprek afgelopen 🙂 #greenchoice

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Harry Gerritsen
19/06/2013
thumbs down

@Greenchoice Ben er niet gerust op! Nota verwijderen is iets anders dan correctie op nota. Bevestiging per brief met excuses misschien?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Harry Gerritsen
19/06/2013
thumbs down

@Greenchoice Dat duurt lang. Ik ga echt geen hoger voorschot betalen en het bedrag van de jaarrekening!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bianca
19/06/2013
via twitter
Bianca (@Biancaw05)
thumbs down

Jammer dat @Greenchoice blijft volharden in het leveren van slechte service. En mijn e-mails steeds door een ander laten beantwoorden. #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gecko Groen
18/06/2013
thumbs down

Ondanks een nieuwe aanbieding van Nuon is de klant toch over naar #Greenchoice. Beter qua prijs en met zekerheid 100% groen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Judith Ploegman
17/06/2013
thumbs up

@Nalden Ik heb heel goede ervaringen met Greenchoice.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Lennart
14/06/2013
via twitter
Lennart (@Lennart81)
thumbs down

@Greenchoice Er gaat iets niet goed, ik krijg opeens een jaarafrekening vanwege nieuwe meter, heb ik helemaal niet! Stand klopt ook niet…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bianca
14/06/2013
via twitter
Bianca (@Biancaw05)
thumbs down

Op mijn vraag waarom ik meterstanden zou moeten bewijzen, wordt maar niet meer gereageerd door @Greenchoice.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bianca
13/06/2013
via twitter
Bianca (@Biancaw05)
thumbs down

Geef je meterstanden door, geloven ze je niet…. En dan die klantenservice!! Service is niet het sterkste punt van @Greenchoice #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Pieter
12/06/2013
via twitter
Pieter (@pieter_slob)
thumbs down

Meneer van #nuon aan de deur: 1. Weet niet wat ‘niet colporteren’ is en 2. Weet het vastrecht tarief van @Greenchoice niet… Jammer joh! xD

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Peter Oudenes
11/06/2013
thumbs up

@Greenchoice #greenchoice Zo heb mijn offerte doorgevoerd. We gaan weer een jaar met Greenchoice verder. Ben een tevreden klant!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Karin Garritsen
10/06/2013
thumbs up

@EnergieSupport Ja, keurig en snel geholpen door @greenchoice

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Luuk Vos
10/06/2013
via twitter
Luuk Vos (@LuukVos)
thumbs down

@Greenchoice Waarom volledig bedrag jaarnota incasseren i.p.v. eerst verrekenen met teruglevernota?!?!?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Karin Garritsen
10/06/2013
thumbs down

@Greenchoice Hoe kan het dat jullie ineens €270!!!!! meer afschrijven deze maand?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Stephan
10/06/2013
via twitter
Stephan (@SKoese)
thumbs up

@Marqant ik moet dat ook doen. Ben jij er al uit? Ik voel er veel voor om gewoon mijn oude, vertrouwde Greenchoice te kiezen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
bianca&brenda
10/06/2013
thumbs up

We zijn er uit: we blijven bij @Greenchoice .Omdat ze een goed tarief bieden én we hartstikke tevreden zijn! #vanharte 😉

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jos Kwakman
09/06/2013
thumbs up

@Scorpinus @pwdijks #greenchoice Ook mijn ervaringen zijn goed, maar die staan niet op die klaagsite.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marion Hoeffgen
03/06/2013
thumbs up

@marionshine geen idee hoe je het kunt overzien. Wij nemen gas + stroom af via #Greenchoice en zijn blij met de open wijze van communiceren.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rolf Winter
27/05/2013
thumbs down

Bij verhuizing van #Essent naar #Greenchoice gasstanden wel juist overgenomen elektrastanden door Essent geschat?! Scheelt 260 euro! #klacht

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jasper Aikema
24/05/2013
thumbs up

@DeHeldin @Stofeerlijk Ik zou voor Greenchoice. Ze hebben goedkope energie en groen ook. Wij hebben er nooit problemen mee gehad.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Klaasje
24/05/2013
via twitter
Klaasje (@DeHeldin)
thumbs up

OK, greenchoice it is, goede prijs en goede reacties. Geen nut om er nog lang moeilijk over te doen dan 🙂

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Grietje Goedkoop
24/05/2013
thumbs up

#GreenChoice bedankt voor de goeie service @GC_Service

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
anne
23/05/2013
via twitter
anne (@wolf__a)
thumbs down

Controleer ff m’n meterstanden op website #Greenchoice. ‘We adviseren u uw maandbedrag aan te passen naar €11492. Programmeerfoutje hoop ik?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Liefstralend
21/05/2013
thumbs down

@GC_Service ik mag de maandbedragen niet verlagen van Greenchoice en betaal dus 559€ per jaar te veel, #rente voor #Greenchoice

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
@MsMikk
Geen oordeel
15/05/2013
via twitter
@MsMikk

Een verkoper van Eneco aan de deur. wij zijn bij greenchoice. “oja dat is ook goed!” En verkoper vertrekt weer #grappig

Nuttig? Ja   Nee

Oscar
Geen oordeel
16/05/2013
via website

Beste Kim, Greenchoice is voor 30% eigendom van Eneco. Ik denk dat dat e.e.a. verklaart…

Nuttig? Ja   Nee

@MaartenToner
14/05/2013
via twitter
@MaartenToner
thumbs up

@iGert Daarom heb ik ook Greenchoice genomen, die neppen niet met certificaten wat de meeste wel doen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
@mariekezijp
14/05/2013
via twitter
@mariekezijp
thumbs up

@LoesMeys die ken ik alleen van Twitter, CS is meer dan dat. Greenchoice communiceert goed en helder, hebben gewoon netnummer,

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
@MaartenToner
14/05/2013
via twitter
@MaartenToner
thumbs up

@iGert Veel groene stroom is kernenergie uit frankrijk, kan je in de kleine letters van je contract terug vinden. Greenchoice =minst liegen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marieke Zijp
14/05/2013
thumbs up

@LoesMeys Greenchoice. Tot nu toe nergens anders zulke fijne ervaringen gehad.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
@MatinevdHaar
14/05/2013
via twitter
@MatinevdHaar
thumbs up

@MartinvandeKolk overstappen op greenchoice leek ons het beste. En scheelt weer boel geld, zeker nu we zonnepanelen krijgen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Aafke
14/05/2013
via twitter
Aafke (@AafkeBrons)
thumbs down

Ik ben over gegaan op GreenChoice wegens Goedkopere en bewustere vorm van bedrijfsvoering. Niet omdat een Kabel Groen is.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Francis Tari
13/05/2013
thumbs up

@glea beide nooit gehad, dus kan ik niet zeggen. Maar wel: ik ben heeeeel blij met Greenchoice.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
@LuukVos
13/05/2013
via twitter
@LuukVos
thumbs down

Net jaarnota Greenchoice ontvangen zonder directe verrekening teruglevering ondanks slimme meter WTF?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
@Leander87
09/05/2013
via twitter
@Leander87
thumbs up

Jaarafrekening van #greenchoice in de bus. Ik krijg bijna €150,- van ze terug. #lief

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
@C_by_E
07/05/2013
via twitter
@C_by_E
thumbs up

Prettige service van #Greenchoice verhuizing via de twitter geregeld door telefoonstoring bij hen! Dank je wel @GC_Service

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
charlene van ulst
07/05/2013
via website
thumbs up

Ik ben al jaren een tevreden klant van Greenchoice. Hun klantenservice is goed en ze staan voor een écht groene wereld. Wat wel irritant is dat ze na het eerste jaar de prijzen flink ophogen…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
1 2 3 5

Greenchoice ervaringen 2017

Heeft u ervaringen met Greenchoice en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u Greenchoice beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.

Ons doel is altijd dat u snel en simpel de beste keuze kan maken en zorgeloos kan overstappen. Of u nu kiest voor Greenchoice of voor een andere aanbieder. Die keuze is aan u en wij helpen u graag!

Greenchoice 2.37 stars 244 reviews