Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Blog
Energie
Geen categorie
Internet
Mobiel
Nieuws
Verzekeren

Greenchoice

Greenchoice is een energieleverancier die uitsluitend groene energie levert. Het bedrijf werd in 2004 opgericht door 2 ex werknemers van Eneco. Inmiddels is Greenchoice een van de grootste energieleveranciers van Nederland met meer dan 500.000 klanten. Het bedrijf is voor 33% eigendom van Eneco.

Greenchoice ervaringen

Geef Greenchoice een beoordeling

243 Greenchoice ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Energietarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

martin
Geen oordeel
01/09/2017
via website

kut bedrijf 400 borg neer betaald na drie jaar bel ik eens wanneer ik het terug krijg eerst wordt ik ff snel naar beneden gehaald dat ze elke maand een mail sturen dat ik nog moet betalen mis elke maand is betaald voor de 25e maar dat zij alleen met hun auto incasso werken dus daarom krijg wel me 400 terug moet er alleen ff TWEE WEKEN OP WACHTEN grote schande raad iedreeen af om contract af te sluiten pure OPLICHTERS

Nuttig? Ja   Nee

Ben
13/06/2017
via website
thumbs down

Is Greenchoice de klant aan het misleiden, oplichten of is Greenchoice aan het frauderen?

Wat staat er precies in mijn offerte, zie hieronder:

Begin offerte:
De exacte leveringskosten voor het stroom en/of gas vindt u hieronder.

N.B. Het leest een beetje moeilijk maar het linkergetal is levering en het rechter getal is All-in (wat dat ook mogen zijn?)

Levering All-in
Enkeltarief per kWh € 0,0410 € 0,1782
Vaste leveringskosten dag € 0,0787 € 0,0952
Gas m³ € 0,2100 € 0,5723
Vaste leveringskosten per dag € 0,0787 € 0,0952

Netbeheerkosten stroom per dag € 0,6261
Netbeheerkosten gas per dag € 0,4022

Jaarverbruik Jaarkosten
Groene stroom 5200 kWh € 1.190,80
Gas 1750 m³ € 1.183,63
Vermindering energiebelasting € 376,08

Totale kosten op jaarbasis € 1.998,35
Termijnbedrag per maand € 166,00
Inclusief 21% btw en/of energiebelasting en heffing Opslag Duurzame Energie (ODE). Deze overheidsheffingen gelden voor het huidige kalenderjaar en een maximaal jaarverbruik van 10.000 kWh stroom en 170.000m3 gas. Bij een hoger verbruik hoort een ander tarief van de
overheidsheffingen en varieert het all-in tarief.

Dit tarief heeft een vaste looptijd van 12 maanden
Einde offerte

Zoals ik het lees zijn alle bedragen Inclusief 21% BTW en/of energiebelasting en heffing Opslag Duurzame energie (ODE).

Dus ook: Levering met Enkeltarief per kWh van € 0,0410.

Opmerking van mijn kant:
Wat de door Greenchoice gebruikte term: All-in in de offerte inhoudt is mij in het geheel niet duidelijk, nergens in de offerte wordt deze term verklaard, omschreven of uitgelegd. Daarnaast staat de term All-in ook niet op de website in de Algemene Leveringsvoorwaarden of in de Contractvoorwaarden voor Greenchoice groen garantie.

Gegevens:

Daarnaast moet een offerte aan de Consument (dit in tegenstelling tot een offerte aan bedrijven) altijd inclusief BTW zijn.

Nadat de klant een offerte binnen de daarvoor gestelde termijn heeft geaccepteerd ontstaat er een bindende overeenkomst voor beide partijen.

Nu mijn klacht:

Echter dit geldt niet voor Greenchoice tenminste dat vinden ze zelf, want ze hebben mijn offerte eenzijdig, zonder overleg en zonder mijn uitdrukkelijk toestemming op een paar zeer essentiële punten in haar voordeel aangepast.

Dit is juridisch gezien compleet onjuist.

Wat heeft Greenchoice gedaan, ze hebben de offerte zo aangepast door een * (asterisk) te plaatsen bij “All-in” en bij “Inclusief 21% btw en/of energiebelasting en heffing Opslag Duurzame Energie (ODE). Deze overheidsheffingen gelden voor het huidige kalenderjaar en een maximaal jaarverbruik van 10.000 kWh stroom en 170.000m3 gas. Bij een hoger verbruik hoort een ander tarief van de overheidsheffingen en varieert het all-in tarief.”

Oftewel de kolom met levering is niet meer inclusief maar nu exclusief BTW, belasting en toeslagen! Ik kwam er achter bij de eindafrekening want alle correspondentie van Greenchoice staat online in Mijn Dossier bij Greenchoice behalve toevallig deze herziene bevestiging van de offerte.

Wat is het volgens u?, Fraude, misleiding of oplichting?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ben
Geen oordeel
15/06/2017
via website

Ik sprak vanmiddag met een consumentenrecht advocaat en die gaf me de volgende tip:

Artikel 38 Wet op de omzetbelasting 1968

Hoofdstuk VI.
Diverse bepalingen Afdeling 5.
Bijzondere bepalingen
Artikel 38 Het is de ondernemer verboden aan anderen dan ondernemers en publiekrechtelijke lichamen goederen en diensten aan te bieden tegen prijzen met zodanige aanduidingen dat de omzetbelasting niet in de prijzen zou zijn begrepen.

Kortom het is aan Greenchoice niet toegestaan om prijzen te noemen in een consumentenofferte die exclusief BTW zijn. Dat houd dus in dat alle bedragen genoemd in de offerte en dat alle bedragen genoemd in de contractbevestiging inclusief 21% BTW zijn. Dus ook de bedragen genoemd bij Levering zijn inclusief 21% BTW (welke volgens Greenchoice exclusief zijn).

Nuttig? Ja   Nee

GB
02/10/2016
via website
thumbs down

De constructie met de windcentrale is m.i. oplichting!!! Ik heb helaas in 2014 een winddeel gekocht voor 215 euro. Vanaf 2014 tot heden, heb ik in totaal 66 euro onderhoudskosten moeten betalen. Ik heb inmiddels mijn winddeel terugverkocht. Dat bleek nog maar 101 euro waard te zijn, dus het heeft mij in totaal 180 euro gekost! Het brengt nauwelijks iets op (5 euro per jaar ongeveer).
Verder worden die onderhoudskosten natuurlijk alleen maar hoger in de toekomst.
Ik ben blij dat ik er vanaf ben en naar een andere energieleverancier ben overgestapt.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Boyke
09/09/2016
via website
thumbs up

Al meer dan 5 jaar klant en nooit problemen gehad!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
A Snijder
16/04/2016
via website
thumbs down

Afgelopen maand mijn voorschotbedrag afgerekend, wel ietsje later dan normaal, maar betaald is betaald toch?! Niet dus, deze werd door Greenchoice met de volgende maand verrekend???!!! Dan krijg je dus een brief van een ene Wouter Joosten dat je de vorige maand niet hebt betaald.. Met als gevolg administratieve kosten en een achterstand. Een achterstand die Greenchoice dus eigenlijk zelf veroorzaakte. Ik heb Wouter een brief naar het hoofdkantoor gestuurd die nog steeds onbeantwoord blijft. Het is erg moeilijk een email adres re vinden van dit bedrijf. Ze willen alles via de telefoon dien, maar dan krijg je als antwoord dat ze niets zullen veranderen aan deze administratieve fout. Dit is niet de eerste keer. Ik kan vele voorbeelden opnoemen waaraan Greenchoice zich schuldig maakt en zal alles op alles zetten deze misstanden online aan het licht te brengen. De allergrootste misser is hun online dossier. Daar klopt niets van!! Vertrouw nooit wat er op het dossier staat mensen. Er kan staan dat de afgelopen maand is betaald terwijl dat niet zo is!!! Zo komen er vergissingen met als gevolg extra kosten. Zeer slecht geregeld dus.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
M Bergm
21/02/2016
via website
thumbs down

Ik ben heel ontevreden over de afhandeling bij overstap. Ik ben 2 december overgestapt van Greenchoice naar Essent. Vervolgens schrijven ze alsnog een maandtermijn af maar terugbetalen ho maar. Nog steeds heb ik de eindafrekening niet. Her is nu 18 februari 2016. Hun excuus is dat ze naar een ander systeem zijn overgestapt. Heel erg teleurstellend. De redelijk goede indruk die ik had is wel verpest

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ben
05/02/2016
via website
thumbs down

Wij zijn verhuisd en hebben dat netjes doorgegeven aan GREENCHOICE echter die bleken niet in staat om de naam goed te spellen (5x verkeerd) waardoor de eindafrekening nooit op het juiste adres aan is gekomen terwijl wij gewoon klant bij hun zijn gebleven.
Na ongeveer 1.5 jaar stond er een deurwaarder aan de deur met de eindafrekening en een fikse verhoging (aasgieren),ik heb hun toen gezegd dat ik de afrekening natuurlijk wilde betalen maar geen kosten van hun kant,dit werd niet geaccepteerd wat er in resulteerde dat GREENCHOICE ons voor de rechter daagde echter de rechter gaf ons gelijk en oordeelde dat de fout inderdaad bij hun lag maar omdat ik geen betaling had gedaan vwb de eindafrekening kan ik nu 545 euro aan griffiekosten betalen,lekker dat je in Nederland gestraft word door de fouten van een ander,dus mijn oordeel,GREENCHOICE is een ….bedrijf!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ben
05/02/2016
via website
thumbs up

Gewoon dik tevreden.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Peter van der Meulen
25/03/2015
via website
thumbs down

Heb 2 jaar GREENCHOICE gehad en zou volgens hun minder gaan betalen dan bij Eneco.
Nou mis dus ,ben flink genaaid door dat zooitje ongeregeld.
Ben in januari weer overgestapt naar Eneco .
kreeg wel even een naheffing van 250 euro voor de afgelopen 3 maanden omdat ik in hun ogen teveel had betaald,waanzin heb juist door koolmonoxide gevaar een hele maand niets mogen gebruiken ?????.Oja ze hadden ook dat bedrag zonder te overleggen direct van mijn rekening afgeschreven.
heb dat inmiddels terug laten boeken en bepaal nu zelf hoe ik dat in termijnen terug betaald.TIP VAN PETER STAP NOOIT OVER NAAR GREENCHOICE
HET ZIJN IN MIJN OGEN EEN GROTE DIEVEN BENDE

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
eenhuis
05/03/2015
via website
thumbs down

Stelselmatig achterhouden van tegoeden zal het wel niet meer mogen heten, maar…… als je te veel aan voorschotten hebt betaald dan moet je na beeindigen van het contract wel maaaaaanden wachten op je geld. In mijn geval bijna 600 euro, dus best lullig! Klantenservice is tel. onbereikbaar en op mails reageren ze nauwelijks. Mijn ervaring : als je komt lijkt GC een leuk bedrijf maar o wee als je vertrekt….. Dan komt de ware aard van GC boven. GELDWOLVEN!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Stefan van Vessem
14/01/2015
thumbs up

@Greenchoice hartelijk dank! Prima service zo!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Stefan van Vessem
14/01/2015
thumbs down

11 minuten in de wacht voor helpdesk van #greenchoice of per e-mail reactie binnen 10 werkdagen… #geduldiseenschonezaak? #dtv?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jan Jaap Thijs
14/01/2015
thumbs down

@Greenchoice hardnekkig… Aanmaning energierekening voor huis waar ik niet woon. Ondanks toezeggingen dat het in orde zou zijn. #schandalig

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Erik Felderhof
07/01/2015
thumbs down

@Greenchoice graag!Helaas wordt ik v.d kast nr de muur gestuurd omtrent onrealistische facturatie met dus als resultaat opzegging contract

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Erik Felderhof
07/01/2015
thumbs down

1/2 @Consumentenbond maak graag melding over slechte service @Greenchoice zonder waarschuwing 2 dagen voor kerst afsluiten stroom,gas, water

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
NomaNescio
23/12/2014
thumbs up

@JDreport De meesten zitten bij Greenchoice omdat die alleen maar groene stroom produceren. En stroom is stroom, waar je betaalt bepaalt…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
KKleinhesselink
03/12/2014
thumbs down

@Greenchoice, heb 2 emails gestuurd over aanvraag groengas (11 min wachten aan telefoon vind ik te lang), maar krijg geen antwoord. Nu wel?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rogier le Blanc
25/11/2014
thumbs down

@Greenchoice huis gekocht met zonnepanelen, vorige eigenaar had GreenChoice maar een nieuw contract afsluiten bij GC is lastig voor GC. Hmm!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
BeMessedUp
22/11/2014
thumbs up

@xxMorticiaa Als je nogniet gekozen hebt kies geen @nle doe bv greenchoice zijn tenminste eerlijk zelfs na 3 jaren werd netjes terugbetaald

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Roland Mathijssen
11/11/2014
thumbs down

Ik krijg flink geld terug van @Greenchoice , heb stroom van @Windcentrale en mijn voorschot wordt verhoogd?? Wat is dat voor domme actie??

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Patrick van Elk
10/11/2014
thumbs down

12 minuten wachttijd bij de klantenservice van @Greenchoice… waarom kan ik niet online of schriftelijk opzeggen?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ellen Webbink
05/11/2014
thumbs up

Krijg een dikke 500 euro terug van Greenchoice. Eens kijken hoe is dat het beste kan besteden om de daling van het BNP kan compenseren :p

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
eelko van dijk
04/11/2014
thumbs down

Geld terug van @Greenchoice zijn supertraag daar. Einde contract 4 okt. mnd later op 4 nov. eindafrekening en terugbetalen doen ze 10 dec

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jeroen Juwett
03/11/2014
thumbs down

20 minuten gewacht voor klantenservice @GreenchoiceNL vervolgens hoor je een telefoon overgaan en dan niets meer… Fijn Greenchoice, mail?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Alexander
30/10/2014
thumbs up

Na veel wikken en wegen toch maar een energiecontract bij @Greenchoice afgesloten voor m’n nieuwbouwhuis. #Greenchoice #ScherpeTarieven

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Henriëtte Klijnstra
22/10/2014
thumbs down

@Greenchoice Nieuwe inlogmethode werkt niet. Nieuw ww aangevraagd. Pakt ie ook niet. Jaarnota mag heus dan wel in de mail danku

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Okkie
22/10/2014
via twitter
Okkie (@Goofy_1969)
thumbs down

#Benieuwd wanneer #incompetente #energieleverancier #Greenchoice #eindelijk eens #uitbetaald. Op hun website staan enorm veel #fouten. #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Martie Jeuken
21/10/2014
thumbs down

Mijn jaarnota @Greenchoice niet te raadplegen op website. Ook opgevraagde offerte niet…dus gebeld…wachttijd 18 minuten. Da’s nu service!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marcoen Hopstaken
13/10/2014
thumbs up

Zo’n klantenservice als die van #Greenchoice wens je iedereen toe. Top! #hetkanduswel #fb

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Philip Scheel
29/09/2014
thumbs up

@bloomlifeevents @mening_geven Zoek maar op: Greenchoice is best een goede keus, en bovendien de vriendelijkste @Greenchoice !!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Dirk Hens
27/09/2014
via twitter
Dirk Hens (@dirkhens)
thumbs up

@daanjobsis @blackwhitezebra @martinatwork klopt. Met een jaartje greenchoice heb je je los gekochte Nest ook terug verdiend.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Thijs van Wanrooij
25/09/2014
thumbs up

@Eneco keuze gemaakt, @Greenchoice had het beste aanbod. Bedankt voor de service afgelopen 3 jaar. #overstappen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Leo Rolf
16/09/2014
via twitter
Leo Rolf (@Leo_boppe)
thumbs down

Wat doet @Greenchoice met mijn teruglevering stroom via @Windcentrale, info of afrekening ontbreekt nog steeds

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Harriët Robijn
11/09/2014
thumbs down

Heb nu 2 keer geprobeerd @Greenchoice te bellen. Poging 1: wachttijd 9m, poging 2: 14m. Heel anders dan ze beweren http://t.co/MGZH195Pkq

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jurgen van der Steen
11/09/2014
thumbs down

@Greenchoice dank u voor de uitleg. In dat geval loont het voor mij om verder te shoppen. Ik ga niet meer betalen voor hetzelfde.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Krijtje v.d. Stoep
05/09/2014
thumbs down

@Greenchoice Dit is onzorgvuldig! Jullie willen meterstanden via mijn dossier, maar die mogelijkheid hebben jullie zelf gesloten op dossier

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Esther Waal
28/08/2014
thumbs up

Wat een goed gesprek met de klantenservice al niet met je doet! Pluim voor @Greenchoice.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
David Goeloe
26/08/2014
thumbs down

@Essent ik was kennelijk in de foutieve veronderstelling dat jullie mij een goed aanbod gingen doen, want @Greenchoice is bijv. goedkoper.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Terrence Weynschenk
22/08/2014
thumbs up

Even een applausje voor #Greenchoice: mijn probleem werd snel, vakkundig en vriendelijk verholpen. Chapeau! #NoFail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Michiel Firet
20/08/2014
thumbs down

@Greenchoice nee, u weet intern wie mijn klacht behandelt. Afhandeling duurt inmiddels maanden en heeft trekjes van Kafka. Daarom geen DM.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Math De Loo
08/08/2014
thumbs up

Heb al elektriciteit via zonnepanelen; ben zojuist voor gas overgestapt naar GREENCHOICE: 100% bosgecompenseerd gas
http://t.co/OhmLgadvs4.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Claudia Heimensen
06/08/2014
thumbs down

Hoezo duurzaam…Greenchoice en hun wanbeleid is allerminst maatschappelijk verantwoord…! Overstappen dan maar; http://t.co/FKCd0HuUkK

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jaap C. Overeem
28/07/2014
thumbs up

Hulde voor #Greenchoice, telefoon in een keer opgenomen, geen menus maar meteen Lisa aan de lijn en probleem in halve minuut opgelost.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mark Poley
17/07/2014
thumbs down

@Greenchoice #klacht zonder attendering of afrekening vaste periode verlopen. Enorme stille tariefstijging door hoog variabel tarief.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mark Hoogland
17/07/2014
thumbs down

@Greenchoice Idd,tijd om verder te gaan. Alhoewel afscheid nemen als klant gaat wegens het geautomatiseerde proces niet soepel.#ervaring

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
kolder in de polder
15/07/2014
thumbs up

@Greenchoice Bedankt, Manuel. Alle jaren heb ik een correcte, vriendelijke service gekregen, dat telt. Het kaf is nu gescheiden vh koren. 🙂

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Richard Dräer
14/07/2014
thumbs down

Jammer dat @Greenchoice bestaande klanten niet serieus neemt bij verlenging. Alleen nieuwe klanten krijgen scherp tarief. Overstappen dus…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sandor Incze
20/06/2014
thumbs down

#Greenchoice. Nee meneer u bent al jaren klant en krijgt niet de beste tarieven. Dat is beleid! Bye Greenchoice. http://t.co/7dYV3gync1

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Nikkie Vinke
19/06/2014
thumbs up

Spannend, 1e eigen jaarafrekening: bijna €250 retour en (al laag ingeschatte) maandbedrag met 1/3 omlaag! #Energiebesparing @greenchoice

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bianca&Brenda
05/06/2014
thumbs down

Nwe offerte @Greenchoice ontvangen: tarieven veel ongunstiger dan via @gaslicht_com . Fraai!?. Toch ff mail aan gewaagd. Scheelt teveel!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Roelf-Jan Drent
25/05/2014
thumbs down

Offerte opgevraagd bij @Greenchoice voor een nieuw jaar gas en stroom. Helaas te duur. Ik vrees na 2 jaar overstap naar andere leverancier.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Fred Rutgers
23/05/2014
via website
thumbs down

Het lijkt nog steeds beleid om voorschotten en eindafrekeningen pas teug te storyen als zehet echt niet langer uit kunnen stellen!
Voorschotbedragen zijn onredelijk hoog en pas na maanden bellen, mailen en zeuren lijkt het nudan toch te gaan gebeuren!

Pas op! Het blijven boefjes!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Annelies
21/05/2014
thumbs up

Yeah, jaarafrekening @Greenchoice ver onder het landelijke gemiddelde en ook nog eens minder verbruikt dan geschat.. Best een beetje trots!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ype Brada
13/05/2014
via twitter
Ype Brada (@YpeBrada)
thumbs up

Mooi dat je bij @greenchoice kunt kiezen voor energiebron. Gekozen voor biogasinstallatie Tamminga bij Leeuwarden.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
tux ♫
09/05/2014
via twitter
tux ♫ (@tuxeltje)
thumbs down

@deverrefietser de meesten wel idd, greenchoice niet, de service is wel behoorlijk kut

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
René de Visser 
09/05/2014
thumbs down

Over gestapt van #greenchoice naar de #nuon nu word ik dubbel afgeschreven!! Ik baal hier weer zo van!!! Grrrrrr

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Patty Deeders
02/05/2014
via website
thumbs down

Ik kreeg ineens een eindafrekening van bloody 1600€!!! Wat zou betekenen dat ik in mijn eentje voor 180€ PM aan energie verbruikt zou hebben. Duurzaam voor wie? Zeker DUUR voor mij

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Иʏиκɛ Ƙσσιƨтяα
29/04/2014
thumbs down

Net de jaarafrekening ontvangen van @Greenchoice en er klopt NIETS van! Mail gestuurd, benieuwd waarom men verkeerde meterstanden gebruikt.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Judith Ploegman
24/04/2014
thumbs up

Kudos voor de klantenservicemevrouw van Greenchoice die me uiterst geduldig wist uit te leggen hoe het complexe facturerinssysteem werkt.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Chris Mouw
23/04/2014
thumbs up

Wat wordt ik altijd blij van prettige helpdesken. Zoals van #greenchoice Tot nu toe altijd duidelijk en prettig geholpen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Luuk Vos
07/04/2014
via twitter
Luuk Vos (@LuukVos)
thumbs down

@Greenchoice @GreenchoiceNL Weer een jaarnota waarin de teruglevering niet is verrekend met als gevolg onterechte verhoging voorschotbedrag!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Aimee Stax
16/03/2014
via twitter
Aimee Stax (@a_stax)
thumbs down

Ondanks telefoontje naar Greenchoice toch weer een brief van enexis en endinet dat ik geen leverancier heb en ze me willen alsuiten! #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Astrid Mos
08/03/2014
thumbs up

Nog maar net de meterstanden doorgegeven en nu al de jaarnota van Greenchoice binnen. En nog geld terug ook. Met dank aan de zachte winter!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
maniosus
05/03/2014
via twitter
maniosus (@maniosus)
thumbs down

@Greenchoice heeft scherpe tarieven in hun Groenmix pakket voor nieuwe klanten. Als trouwe klant betaal je echter de hoofdprijs. Jammer!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
bu
26/02/2014
via website
thumbs down

In maart 2012 is onze meter gewisseld. Greenchoice is alleen “vergeten” om de omschakeling van de meterwissel in orde te maken (Liander heeft dit keurig doorgegeven).

Afgelopen week ontving ik een e-mail dat er met onjuiste meterstanden is gewerkt. Geen excuus, alleen een melding dat er een correctienota wordt opgesteld.

Tot nu toe wordt er niet op e-mail gereageerd en de klantenservice kan mij niet verder helpen. Het enige wat aangegeven wordt is dat er een fout gemaakt is met als gevolg dat de jaarnotoa’s van de afgelopen 2,5 jaar opnieuw worden verstuurd.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Richard de Vries
21/02/2014
thumbs up

Prima service van de klantenservice van @Greenchoice! Snel en helder antwoord. Bedankt, Nikki!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Richard de Vries
20/02/2014
thumbs down

@Greenchoice hoe kan het dat ik ruim €500 moet bijbetalen voor energie, maar dat het voorschotbedrag omlaag gaat pet 1-3?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
ΜΛΛΓΤΞΠᵈᵉШΙΤ
19/02/2014
thumbs down

@BasFlipsen Greenchoice is een leuke leverancier, jaren klant van geweest, maar koploper?? Ze staan op de ranglijst 6e, met een magere 6,5

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bas Flipsen
19/02/2014
thumbs up

@maartendewit zit bij @greenchoice, al jaren koploper, daarnaast energie uit mijn @winddelen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
PETER GELDERBLOM
18/02/2014
thumbs down

Iets iets vriendelijker zijn kan geen kwaad hoor @Greenchoice , je zelf inschrijven is toch geen straf ? #klantvriendelijk

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Casper Vogel
14/02/2014
thumbs down

#greenchoice levert buitengewoon slechte overstap service! !! Niet aan beginnen. #service #klacht #ontevreden

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Carla
12/02/2014
via twitter
Carla (@cardir)
thumbs up

Jaarafrekening #Greenchoice net ontvangen. Blij dat ik al die energie verkopers de deur heb gewezen #Greenchoice is duidelijk!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Olaf Wiggers
23/01/2014
thumbs down

Toen plaatste #Greenchoice op eigen verzoek een slimme meter. Nu blijkt dat die meter vooral slim is geweest t.b.v. de firma Greenchoice 2/2

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Timon Rammeloo
19/01/2014
thumbs down

@Greenchoice Hoi! op miraculeuze wijze ben ik ineens geen klant meer van jullie maar heb ook nog geen afrekening oid gehad. Hoe nu? DM?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Valentijn Scholten
13/01/2014
thumbs down

@greenchoice Mijn jaarnota is al 3 maanden te laat, wanneer komt deze? Telefonisch onbereikbaar, contact formulier wordt niet op gereageerd!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tjeerd Boekhorst
03/01/2014
thumbs up

Nette service van @Greenchoice. Ik krijg met spoed een nulnota. Daarna een terugleverfactuur.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Frank Schuitema
20/12/2013
thumbs up

@Greenchoice heeft mijn klacht binnen een paar uur perfect afgehandeld. #goedeservice #krachtvansocialmedia

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Dennis Reith
11/12/2013
thumbs up

Volgend jaar gaan we weer eens voor groene stroom. En ondanks dat nog bezuinigen ook! Dag #energiedirect, welkom #greenchoice. #bezuinigen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Karel Smouter
09/12/2013
thumbs down

@Greenchoice Jaarlijks (10 jaar) mijn verbruik 25% hoger begroten dan mijn geschiedenis aannemelijk maakt = ‘randje fraude’

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bertus Douma
08/12/2013
thumbs down

Overstapgekte? Nog steeds geen atwoord na 2x de overstapservice van @Greenchoice te versturen. Lang leve m’n eigen groene zonnepaneel-stroom

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Carla van der Ploeg
07/12/2013
thumbs down

Heel netjes #greenchoice vind ineens dat mijn jaar maar 11 maanden duurt en stuurt jaarnota zonder definitieve meterstanden #sukkels

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Damaris Beems©
01/12/2013
thumbs down

Wil ik mijn meterstanden online doorgeven aan greenchoice.nl – liggen ze eruit. #MijnGoedeBedoelingenWordenNietBeloond

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
RogierVF
29/11/2013
via twitter
RogierVF (@RogierVF)
thumbs down

Hè leuk, robbertje vechten met @Greenchoice over moeder gaat voort. @Geschillencommissie gaat zich ermee bemoeien. #spelisopdewagen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Onstenk
28/11/2013
thumbs down

Dagenlang telefonische berichten ‘Negen wachtende voor u’ en nu helemaal niet meer bereikbaar. Mmmmm. #GreenChoice.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ro van O
28/11/2013
via twitter
Ro van O (@Ro_van_O)
thumbs down

#greenchoice tot mijn spijt moest ik overstappen naar Nuon, ik kan de groene gedachte niet meer betalen!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Pepijn
25/11/2013
via twitter
Pepijn (@pepijntb)
thumbs down

@Greenchoice ik probeer jullie te bereiken via de tel maar er zijn ALTIJD 9 wachtenden voor me. Na ongeveer 5 minuten is het gewoon stil!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Onstenk
19/11/2013
thumbs down

Lange wachttijden telefoon #Greenchoice. Zijn er meer groene klanten die te weinig stroom verbruiken en té duurzaam voor Greenchoice zijn?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Onstenk
19/11/2013
thumbs down

Uit jaarafrekening Greenchoice blijk ik €100,- teveel voorschot te hebben betaald. Verlagen van het maandbedrag kan echter niet. DUURzaam.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jos Albers
19/11/2013
via twitter
Jos Albers (@JoOZl)
thumbs down

@greenchoice telefonisch onbereikbaar en nog geen antwoord op mail. Hoe zit het met mijn teruglevernota?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Peter Verbeek
15/11/2013
thumbs up

@draeckensteijn Hahaha; ik zou #Greenchoice nemen. Groen en sociaal ook nog…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gerben Tegenbosch
15/11/2013
thumbs down

Gedoe met m’n energierekening, blij dat @TheBillDoctor me hierbij helpt! #energie #eindafrekening #greenchoice

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
DuurzaamRoermond
15/11/2013
thumbs down

Mijn vraag aan Greenchoice over niet automatisch betalen van teruglevernota geeft in de zaal herkenning en applaus. #eho2013 foto: @flomok47

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Roxy_D*4Elements*
14/11/2013
thumbs down

@Greenchoice zijn die 9 wachtenden standaard in de wachtrij? #altijd #9wachtenden #Onbereikbaar #Greenchoice Kost stroom hè..#Geïrriteerd

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
menno aalders
13/11/2013
thumbs down

“@gerritcoppens: Telefoon @Greenchoice van 9 naar 2 wachtende bent gezakt verbreekt men de verbinding. Nieuwe start idem”#fail #greenchoice

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
MarcoMaasMultiMedia
12/11/2013
thumbs up

Dank aan Lieke van @Greenchoice voor de correcte snelle oplossing. Twitter werkt beter dan de mail bij #Greenchoice 🙂

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
MarcoMaasMultiMedia
12/11/2013
thumbs down

@greenchoice Ik vroeg n betalingsregeling aan: geen antwoord. Wel zomaar ineens afschrijven en aanmanen binnen 24u na storneren! #schofterig

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Eline de Goede
05/11/2013
thumbs down

nog nooit zulke grove en veelvoudige fouten meegemaakt als bij Greenchoice. Kost me mijn avond uitzoeken anders komt het niet goed

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Eymert Versteegt
05/11/2013
thumbs up

Complimentjes tweet ik ook graag. In dit geval aan @Greenchoice :). Complimenten voor super snelle service en gecorrigeerde jaarafrekening.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
BTW terugvragen
Geen oordeel
29/10/2013

@Greenchoiceb2b Liever toch advies of uitbesteden? Zie onze site voor meer informatie! #zonderbtw

Nuttig? Ja   Nee

Marc de Groot
29/10/2013
thumbs up

@Greenchoice jaarnota inmiddels binnen en zeer tevreden! Bedankt @Greenchoice

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
DJ Van Harten
29/10/2013
thumbs down

Net als @Greenchoice heeft ook @energiedirect moeite met terug lever standen en lezen ze hun mail niet, of pas na meer dan een week.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
J. Gent
24/10/2013
via website
thumbs down

Wat een Kanker bedrijf! Oplichters zijn het! Helpdesk gooit gewoon de hoorn op de haak. Moest veel bijbetalen vanwege lange winter. Bleek dat de tariefgroepen niet klopte dus had ik een wijziging gevraagd naar een enkel tarief want dat zou voordeliger zijn zij de dame. Heb nog gezegd niet veranderen als het niet zo is. Wat blijkt?, Nu ben ik duurder uit en krijg ik de jaarafrekening opnieuw! Of ik weer even meer dan 200 euro wil betalen. Eerste gesprek met Amanda van de helpdesk. Wat een Kut Wijf. Gooide gewoon de hoorn op de haak. Daarna opnieuw gebeld. Een of andere sukkel die mij meer dan 30 minuten aan de lijn hield omdat hij bleef beweren dat de rekening zou kloppen! Daarna een financieel adviseur de boel laten uitzoeken en ja hoor. Ze naaien de boel. Ik had de rekening al betaald! Deze heeft gebeld en die dame zou het wel snappen.. Nu 3 weken wachten op een nieuwe jaar nota die wel WEER niet zal kloppen! Nu de laatste betalingen gestorneerd en de toekomstige ook! Ik heb een rechtsbijstand verzekering dus ze komen maar op die oplichters! Ze krijgen van mij geen cent meer!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Krijtje v.d. Stoep
23/10/2013
thumbs down

@GreenchoiceNL de telefonische bereikbaarheid van greenchoice is verschrikkelijk slecht. alleen op zaterd. telefoontjes? kan echt niet!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gerard de Boer
22/10/2013
thumbs down

@GreenchoiceNL Jaarafrekening Greenchoice gekregen, tarief voor gas ineens veel hoger (0,18ct/m3) dan afgesproken in 2012.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kristiaan
19/10/2013
via twitter
Kristiaan (@Kr1s)
thumbs down

Jeuj, gecorrigeerde jaarnota van @Greenchoice is binnen. Helaas klopt deze weer niet. Ze houden je lekker bezig zo… #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sebastiaan bleuanus
17/10/2013
thumbs down

@Greenchoice Waarom kan een nieuwe klant een 10% lagere gasprijs krijgen dan ik als vaste klant? Misschien toch overstappen. #DTV

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kristiaan
11/10/2013
via twitter
Kristiaan (@Kr1s)
thumbs down

Of ik 12 wkn wil wachten op 300 euro terug (jaarnota), en dan ook nog het lef hebben om 125 euro onterecht af te boeken @Greenchoice #fail !

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
MCvdG
07/10/2013
via twitter
MCvdG (@MCvdG)
thumbs up

@Greenchoice, wat een topservice! Ik loop zelf te prutsen met meterstanden, dus enorme voorschotten, en jullie maken alles weer ok! #bedankt

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
DJ Van Harten
04/10/2013
thumbs down

@Greenchoice mijn schatting is 0 kWh en 1000 m3 is 63€ per maand, ik kan online niet lager dan 91€.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
DJ Van Harten
04/10/2013
thumbs down

@Greenchoice Maar de afrekeningsnota van verbruik moet ik evengoed betalen voor ik de teruglevernota krijg.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rob Koetsier
04/10/2013
thumbs down

Kom ik thuis, afgesloten! Moeilijk hè, Liander, Greenchoice en Energie Direct! En ik had nog wel ‘Overstapgarantie’, wat dat dan ook is.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
DJ Van Harten
03/10/2013
thumbs down

@Greenchoice gaat mijn maandbedrag met 15€ verhogen terwijl mijn elektraverbruik negatief is.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
bianca&brenda
02/10/2013
thumbs up

Yesss…ondanks voorschotbedrag van 90 euro voor gas&licht @Greenchoice nóg 133 euro teveel betaald! #zuinig #energie

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Nigel
27/09/2013
via twitter
Nigel (@singlesignon)
thumbs down

Helemaal gek word ik van @Greenchoice al maanden bezig meterstanden goed te krijgen, nu weer een verkeerde jaarafrekening.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Dick Verduin
27/09/2013
thumbs down

@GreenchoiceNL #klantenservice Blijkbaar heeft #greenchoice een erg star computersysteem. Klant moet zich daar naar voegen! Onbegrijpelijk

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jeroen Dekker
22/09/2013
thumbs down

@PetervanderWal1 verliep transitie van 1 naar ander goed? Lees ook klachten over onduidelijke jaarnota’s e.d. bij Greenchoice..

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Juan van Ginkel
21/09/2013
thumbs down

@Greenchoice NIET bedankt voor jarenlange strijd om een fatsoenlijke rekening ivm salderen. Mijn vertrouwen is weg ik ga naar Budgetenergie

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Dirk van Impe
19/09/2013
thumbs up

Daar word ik nou vrolijk van. Afrekng Greenchoice gehad: elektriciteitsverbuik € 2.69 #zonnepanelen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Suzanne Unck
11/09/2013
thumbs down

Jammer dat ik bij @Greenchoice mijn verbruik niet meer kan bekijken en vergelijken. Was juist zo handig. Wanneer weer online?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marc van der Woude
11/09/2013
thumbs down

Jammer dat zelfs bij een groene provider als #greenchoice van die sukkels werken die niet weten hoe ze klantgericht moeten communiceren.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
anita reerink
10/09/2013
thumbs down

@Greenchoice Weer 8 wachtende afwachten? Net als 20 min geleden? Gc zou direct terugbellen? Gesprek onverstaanbaar: half kraak computerstem

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
sander kerkhoff
10/09/2013
thumbs down

@Greenchoice ik kan de meterstanden niet invoeren voor de jaar nota, dag stand is negatief, systeem accepteert dat niet? Ik heb zonnepanelen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Dorota S.Rolak
10/09/2013
thumbs down

@Greenchoice proces bij de rechtbank Amsterdam volgt nog! Kut oplichster!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Wilma
09/09/2013
via twitter
Wilma (@Grannny63)
thumbs down

Hallo @Greenchoice Waarom kan ik mijn meterstanden niet meer controleren op de site?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Benno Zwanenburg
06/09/2013
thumbs down

Pas op voor @Greenchoice Dit zijn oplichters die het voor elkaar krijgen om ongevraagd en zónder machtiging geld van je rekening te halen!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Vr
06/09/2013
via twitter
Vr (@vrheid)
thumbs down

#Moetnietgekkerworden #Greenchoice weigert tussentijds nota te maken Zij willen liever einde winter afrekenen als de gasprijs het hoogst is

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Miranda
06/09/2013
via twitter
Miranda (@Salama2103)
thumbs down

@ietsist Nee, Eneco. Greenchoice had een wat ontoegankelijke website voor mij, daar moet ik helaas ook op letten.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Henk van den Beld
04/09/2013
thumbs up

#heerlijk gevoel. Overgestapt van #Nuon naar #Greenchoice. Nog goedkoper ook.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rena
04/09/2013
thumbs up

@KarinWalters greenpeace zegt ook dat Greenchoice ok is…dat wel

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Roelfien
03/09/2013
via twitter
Roelfien (@Roelfienm)
thumbs up

@JoostBoers Nou, graag! Zeker nu duurzame energie zo goedkoop kan zijn. Joehoe… @greenchoice 🙂

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Christien Kuiper
03/09/2013
thumbs up

Weer super snelle en uiterst correcte service van #greenchoice. Top.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gerben van Dijk
02/09/2013
thumbs up

Daar word ik nu vrolijk van! Bedrijven die hun #webcare op orde hebben. @Greenchoice is er een van. Verhuizing via twitter geregeld.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Thomas Platzer
31/08/2013
thumbs up

Klantenservice greenchoice blijft ongeëvenaard! Wederom groot compliment!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Martien Kok
30/08/2013
thumbs up

Fijn! Jaarafrekening electra ontvangen van Greenchoice: -89,54 eur totale kosten. En dan nog de voorschotten eraf 🙂 #zonnepanelen #topjaar

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
krispijnbeek
28/08/2013
thumbs up

@GVVulpen gewoon andere leverancier kiezen, die regelt opzegging wel voor je. Wij al jaren tevree bij greenchoice, ook geen megasalarissen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gerard
27/08/2013
via twitter
Gerard (@gerard76)
thumbs down

Het gaat niet zo goed met de @Greenchoice klantenservice. Mails worden niet beantwoord, telefonische beloftes niet nagekomen….

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Frances Aikema
27/08/2013
thumbs up

@angela_petrillo ik ga @Greenchoice kiezen: vriendelijk, betaalbaar en goed bereikbaar. Zeer slechte ervaring bij @NUON_NV #klantenservice

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Joëlle Hibbel
25/08/2013
thumbs up

@leenvandijke Mooie van #Greenchoice is dat ze écht een groen bedrijf zijn, ook met bescheiden directiesalarissen etc.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jan de Wit
25/08/2013
thumbs up

@leenvandijke was bij ons ook zo, daarom 2 j geleden overgestapt naar Greenchoice. Nooit spijt gehad.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Leen van Dijke
25/08/2013
thumbs up

Bekeek #Energieleveranciers.nl vergeleek wat ik huidige leverancier betaal met #Greenchoice Zou ruim € 400 pj. goedkoper zijn #kloptdatecht

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Arnoud Proos
22/08/2013
thumbs up

@TiemenW @Greenchoice heel goed! Ben al jaren klant & fan.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tiemen Westerduin
22/08/2013
thumbs up

Vanavond voor elektriciteit en gas overgestapt naar @Greenchoice. 100% groen #duurzaammaarnietduurder

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Dave Hofmans
21/08/2013
thumbs down

Terug naar @essent groene stroom. @Greenchoice rekent vastrecht per jaar €482 (GAS en ELEKTRA), @essent €83.92! #overstappen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Peter Verbeek
20/08/2013
thumbs up

@aurianearends Ik nu half jaar en verschil is echt groot! Service, meedenken en prijs zijn veel beter #greenchoice

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Willem Zelisse
20/08/2013
thumbs down

Zo jammer dat #greenchoice niet waar maakt wat ze beloven.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
auriane37
20/08/2013
thumbs up

@Meebeweger Na veel ellende nu al jaren zeer tevreden klant bij Greenchoice! !

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Peter Verbeek
20/08/2013
thumbs up

Na alle ellende met energie-boeren moet ik zeggen dat #Greenchoice tot nu toe een verademing is! Socialer beleid; meedenken en goedkoper

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Willem Zelisse
19/08/2013
thumbs down

#greenchoice waarom werkt het electronische dossier na vele klachten nog niet!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
André Kemmeren
19/08/2013
thumbs up

Zou @NuonWebcare mij een beetje intressant aanbod kan doen, heb nu het tarief zonder contract, Greenchoice ziet er stuk intressanter uit…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
hloo
14/08/2013
via twitter
hloo (@haevst)
thumbs down

Blijkbaar lastig om een correcte jaarafrekening energie te maken met teruglevering. Bij #essent en bij #greenchoice even achteraan bellen…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sidney kersting
14/08/2013
thumbs down

@Greenchoice zou juist gesproken met jullie service afdeling pffff wat een slechte ervaring zeg.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hillie
14/08/2013
thumbs down

#Greenchoice Stuurt de jaarrekening niet op tijd en verandert wel vast tarief in duurder variabel tarief. Dat accepteren we dus niet..

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Karin Snippe
14/08/2013
thumbs down

@ankevanw Nou, lekkere klantvriendelijkheid!
Is het soms niet groen om even te bellen, excuses aan te bieden en te overleggen? #greenchoice

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Anke
14/08/2013
via twitter
Anke (@ankevanw)
thumbs down

Zijn er ook nog energiebedrijven die hun administratie wel op orde hebben/houden? Heb dit geintje ook al eens gehad bij Nuon. #greenchoice

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Anke
14/08/2013
via twitter
Anke (@ankevanw)
thumbs down

Omdat ze vorig jaar vergeten zijn om een Jaarafrekening te sturen. Dus betaal nu voor 2 jaar in een keer. Eikels! #greenchoice

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Anke
14/08/2013
via twitter
Anke (@ankevanw)
thumbs down

#Greenchoice schrijft zomaar 950,- euro af van m’n rekening, zonder bericht vooraf. Voor extra gebruikt stroom/gas.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jacqueline Fackeldey
13/08/2013
thumbs down

@Greenchoice via jullie site aangevraagd, jullie zouden ernaar informeren en mij dan binnen 2 werkdagen berichten maar nog niks vernomen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jacqueline Fackeldey
13/08/2013
thumbs down

@greenchoice heb 2/8 gevraagd of jullie bij huidige leverancier naar opzegtermijn willen informeren maar nog niks gehoord, duurt dat zolang?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
P.J.M. Rentinck
13/08/2013
thumbs down

@Greenchoice telefoonnummers onbereikbaar en webforms werken niet. Hoe kan ik dan overstappen op Greenchoice… #weinigvertrouwen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Stavroula Mougiakos
13/08/2013
thumbs down

Wat is er aan de hand bij Greenchoice? Al de hele tijd in gesprek. Storing??? #greenchoice

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Vincent van Leeuwen
13/08/2013
thumbs down

Hey @greenchoice, waarom nemen jullie de telefoon niet op? Das niet echt klantenservice…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Max Xam
12/08/2013
via twitter
Max Xam (@maxxam58)
thumbs down

Ze zeggen wel eens overstappen is gemakkelijk…nou niet met #Greenchoice. Als je eindafrekening niet klopt doen ze gewoon niets. Makkelijk

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Roelf-Jan Drent
12/08/2013
thumbs down

Vandaag verspreid over de dag 3x @GC_Service geprobeerd te bellen en elke keer 9 wachtenden voor mij. Nu maar mailtje gestuurd. #greenchoice

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hillie
12/08/2013
thumbs down

#Greenchoice De layout van eindafrekening en offerte vorig jaar komen niet overeen – waarom voor klant zo onduidelijk en moeilijk maken?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hillie
12/08/2013
thumbs down

Bij #Greenchoice worden we aardig op kosten gejaagd door een telefooncentrale die niet doorverbindt en op 9 wachtenden blijft hangen. pfft

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Frans van Ginkel
11/08/2013
thumbs up

Vrijdag (ja loop achter met tweets) contact gehad met helpdesk van #greenchoice. Daar kunnen heel veel bedrijven een voorbeeld aan nemen!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Roger Smeets
07/08/2013
thumbs up

@nieskens greenchoice. Niet duur en goede, snelle, bereikbare service

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Juan van Ginkel
07/08/2013
thumbs down

@INGnl_webcare Greenchoice is weer automatisch gaan incasseren gevolg nu is het maandelijke voorschot twee keer afgeschreven. en nu?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Petra
06/08/2013
via twitter
Petra (@Petra0037)
thumbs up

@francois_k Bij wie zit je nu dan? Wij bij #Greenchoice en zijn daar heel tevreden mee, zijn ook erg klantvriendelijk (uit eigen ervaring)

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Lenny van de Ven
03/08/2013
thumbs down

@Greenchoice waarom duurt het 7 weken voor jullie stroom/gas kunnen gaan leveren? Had ik dat 2 maanden van tevoren al aan moeten vragen?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Johan de Jong
03/08/2013
thumbs down

@IetzeOostinga en na 3 jaar enthousiaste deelnemer bleek ik bij Greenchoice veel duurder uit te zijn dan bij menig andere aanbieder

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Johan de Jong
03/08/2013
thumbs down

@IetzeOostinga greenchoice blijkt de boef in dit verhaal te zijn, slechte verliezers en saboteurs

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Wil Hazelhorst
31/07/2013
thumbs up

Hoera mij warme #douche gaat naar @ziggobv en @Greenchoice voor #klantvriendelijkheid advies en service. #zoudenermeermoetendoen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Stadsplan Verona
28/07/2013
thumbs up

Ik ga blijkbaar veel geld besparen door over te stappen naar #Greenchoice via #gaslicht. Waar zal ik dat eens aan uitgeven?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Koen Vermeulen
28/07/2013
thumbs down

@Greenchoice Vorige week gemaild met een vraag. Geen ontvangstbevestiging en geen antwoord ontvangen. Is de mail wel aangekomen?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Udo
25/07/2013
via website
thumbs up

Ik zou keen ander Energiebedrijf willen!
voor de jaarnota hebben ze 24 uur nodig via e-mail.
TOP BEDRIJF!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Wouter Krop
25/07/2013
thumbs down

@OxxioService Nee bedankt, we zijn na diversie selecties toch het meest geïnteresseerd in Greenchoice

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Johan de Jong
24/07/2013
thumbs down

Boeven zijn het bij @greenchoice, ze frustreren overstap naar andere aanbieder door verkeerde gegevens in ccp-systeem te vermelden #klaarmee

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
joost van dijk
20/07/2013
thumbs up

Eneco blijft me stalken met cadeaus om me terug te halen. Stop daarmee @Eneco! ik zit nu prima bij @Greenchoice en blijf daar voorlopig! 1/2

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Otto Willemsen
19/07/2013
thumbs up

Greenchoice geeft gewoon een halve cent meer terug voor pv stroom die ik teruglever tov gekochte stroom. netto over jaar 5 euro terug! #zon

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Dorota S.Rolak
19/07/2013
thumbs down

Eindelijk heeft Greenchoice naar behoren gereageerd. Na hoeveel maanden? Wilt u vooraan zo naar mensen reageren?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rik Timmermans
19/07/2013
thumbs up

Gisteren samen met @Greenchoice geregeld dat we weer #DuurzameEnergie hebben. Dat wat fout ging, hebben ze prima hersteld!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Wim Aalbers
18/07/2013
thumbs down

onbegrijpelijk schrijven van #greenchoice; en of ik maar even 24 euro wil dokken voor de regiocorporatie

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Annemiek v.d. Meulen
18/07/2013
thumbs up

Dit is echt een hele vervelende ervaring met de Nederlandse Energie Maatschappij @PaulVermast. Was ik maar bij #Greenchoice gebleven.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Edo Koch
17/07/2013
via twitter
Edo Koch (@edokoch)
thumbs down

@Greenchoice Wij stappen over naar jullie en moeten de mtrstanden doorgeven, maar login doet het niet en gaan morgen op vakantie. Wat nu?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
dick rakhorst
15/07/2013
thumbs down

Zou het wel op prijs stellen als Greenchoice nu wat opschoot met betalen teruggeleverde energie Vandaag gaan we voor Juli de 1,5MWh halen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Diana Slot-Montagne
10/07/2013
thumbs up

@mmmijsje @Greenchoice goede keuze hoor. Wij zitten er al 6 jaar. Tot zeer grote tevredenheid…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Debbie
09/07/2013
via twitter
Debbie (@Debbuzz)
thumbs down

@Greenchoice Goedenavond, doen jullie ook nog aan jaarnota’s versturen of moet ik daar zelf achteraan? Mvg

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Brenda Visscher
08/07/2013
thumbs down

Ik heb wel recht op een vergoeding voor al die #telefoontjes naar #greenchoice. misschien eens kijken naar zo n major #bug in hun systeem

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Brenda Visscher
08/07/2013
thumbs down

#greenchoice heeft volgens mij nog nooit gehoord van elektrisch koken. Jaar in jaar uit bel ik weer omdat men denkt dat ik gas gebruik..

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gabby Zegers
04/07/2013
thumbs up

Wat heeft de #greenchoice toch een fijn online dossier! Met mooie grafiekjes van verbruik en opwekking #datmagookweleensgezegd

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sjoerd van Gurp
04/07/2013
thumbs up

@Silly051980 zit bij greenchoice, niet de aller goedkoopste, wel goede service en groene stroom, en wel goedkoper dan bijvoorbeeld Essent…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rob Mentasti
04/07/2013
thumbs up

De twitter klantenservice van @Greenchoice is top! #klantcontact

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
John Heynen
03/07/2013
thumbs down

@Greenchoice ja, 1st verbrk daarna teruglevernota, volgorde omkeren zou ik klantvriendelijker vinden,vr uitstel verbrknota actie klant nodig

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Peter Zweedijk
02/07/2013
via website
thumbs down

Mij via breedbandwinkel.nl aangemeld vanwege de lage prijzen bij Greenchoice.
1 dag later kreeg ik een brief in de bus van Greenchoice dat ik 10 (TIEN) dagen de tijd heb om van mijn keuze af te zien.
Na het inmiddels lezen van ZEER veel negatieve recenties besloten om me inderdaad af te melden (via email + schriftelijk). Dit binnen TWEE dagen gedaan , dus binnen 4 dagen MOETEN ze dat ontvangen hebben zou je zeggen.
Echter , al na 8 (ACHT) dagen laten kreeg ik van mijn huidige energie-aanbieder een mail dat ik had opgezegd !

WAT een oplichters !!!
Na alle negatieve reakties (en dat waren er HEEL veel !!!) over Greenchoice kan ik alleen maar concluderen dat zij ook ECHT oplichters zijn !
SCHANDE !!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Greenchoice
Geen oordeel
03/07/2013
via website

Geachte heer Zweedijk,

Bedankt voor het bekend maken van uw klacht.

U geeft aan niet over te willen stappen naar Greenchoice naar aanleiding van negatieve recenties. U heeft uw overstap naar Greenchoice zowel via e-mail als brief geannuleerd. Echter heeft u na de annulering een bericht ontvangen van uw huidige leverancier dat Greenchoice de levering van energie voor uw adres zal overnemen.

Greenchoice heeft uw annulering op 28-06-2013 ontvangen. Deze is vandaag direct verwerkt en Greenchoice zal dus ook niet uw adres gaan leveren.

Als een klant zich aanmeld bij een nieuwe energieleverancier, krijgt de huidige leverancier hier altijd direct bericht van. De huidige leverancier ontvangt een bericht waarin wordt aangegeven dat de klant van plan is om over te stappen van leverancier. Dit bericht wordt al verstuurd voordat de wettelijke bedenktijd van 7 werkdagen voorbij is. Dit bericht is enkel ter kennisgeving en houdt dus ook niet in dat u al bent overgestapt en dat uw contract niet meer geannuleerd kan worden. Veel energieleveranciers nemen naar aanleiding van dit bericht contact op met hun klant om te controleren of zij daadwerkelijk willen overstappen en om hen mogelijk nog als klant te behouden.

Greenchoice heeft dus ook niet uw contract onterecht overgenomen van uw huidige leverancier. Ik heb u vandaag direct afgemeld als toekomstige klant van Greenchoice en uw contract bij uw huidige leverancier zal onafgebroken doorlopen.

Ik vind het erg vervelend dat u veel negatieve reacties heeft gelezen over Greenchoice en ook hierdoor heeft besloten uw contract te annuleren. Ik hoop dat ik met mijn uitleg de situatie heb kunnen verduidelijken en dat uw laatste ervaring met Greenchoice uiteindelijk toch positief is geweest.

Met vriendelijke groet,
Esmée
Greenchoice

Nuttig? Ja   Nee

Rob
01/07/2013
via twitter
Rob (@RobvnL)
thumbs down

@greenchoice wat een waardeloze energieleverancier. Nooit mee in zee gaan , allemaal bedrog!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Johan de Jong
29/06/2013
thumbs down

#Greenchoice is overigens ook behoorlijk nalatig in het communiceren over de door hun uit de duim gezogen meterstanden… #dubbelfail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
NL 3531 Duurzaam
26/06/2013
thumbs down

@Greenchoice @3531duurzaam Greenchoice gebeld. Blijkt menselijke (verrassend?) fout te zijn van GC medewerker. Jaarnota wordt gecorrigeerd.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
LO studio
26/06/2013
thumbs down

@Hanneman_ Ik had vragen over offerte, maar klantenservice reageerde zeer ongeïnteresseerd #greenchoice , viel me zwaar tegen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
NL 3531 Duurzaam
26/06/2013
thumbs down

Zou door @Greenchoice @GreenchoiceNL foutief (te hoog) weergeven vd meterstanden op jaarrekening fraude of economisch delict kunnen zijn?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
NL 3531 Duurzaam
26/06/2013
thumbs down

Meterstanden weer ingevuld bij @GreenchoiceNL @Greenchoice .Site klaagt over negatieve kWh met advies voorschot op 19K/mnd te zetten. #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Thijs van der Schee
25/06/2013
thumbs up

@kenvdhorst Heb vorige maand onderzoek gedaan! Greenchoice is best en doen je een nog beter voorstel als je ze vraagt!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
LO studio
24/06/2013
thumbs down

Klantenservice van #GreenChoice is geen reden meer om klant te blijven #fail , op zoek naar andere groene energieleverancier?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hans
21/06/2013
via website
thumbs down

Ik ben erg ontevreden over Greenchoice, ze communiceren slecht en hun tarieven zijn best hoog. prima om meer te betalen voor groene stroom, maar 200 euro per jaar vind ik echt belachelijk.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Henk Smit
20/06/2013
thumbs up

Gebeld door energieleverancier die dacht goed aanbod te hebben. Toen ik huidige leverancier noemde, was gesprek afgelopen 🙂 #greenchoice

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Harry Gerritsen
19/06/2013
thumbs down

@Greenchoice Ben er niet gerust op! Nota verwijderen is iets anders dan correctie op nota. Bevestiging per brief met excuses misschien?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Harry Gerritsen
19/06/2013
thumbs down

@Greenchoice Dat duurt lang. Ik ga echt geen hoger voorschot betalen en het bedrag van de jaarrekening!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bianca
19/06/2013
via twitter
Bianca (@Biancaw05)
thumbs down

Jammer dat @Greenchoice blijft volharden in het leveren van slechte service. En mijn e-mails steeds door een ander laten beantwoorden. #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gecko Groen
18/06/2013
thumbs down

Ondanks een nieuwe aanbieding van Nuon is de klant toch over naar #Greenchoice. Beter qua prijs en met zekerheid 100% groen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Judith Ploegman
17/06/2013
thumbs up

@Nalden Ik heb heel goede ervaringen met Greenchoice.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Lennart
14/06/2013
via twitter
Lennart (@Lennart81)
thumbs down

@Greenchoice Er gaat iets niet goed, ik krijg opeens een jaarafrekening vanwege nieuwe meter, heb ik helemaal niet! Stand klopt ook niet…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bianca
14/06/2013
via twitter
Bianca (@Biancaw05)
thumbs down

Op mijn vraag waarom ik meterstanden zou moeten bewijzen, wordt maar niet meer gereageerd door @Greenchoice.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bianca
13/06/2013
via twitter
Bianca (@Biancaw05)
thumbs down

Geef je meterstanden door, geloven ze je niet…. En dan die klantenservice!! Service is niet het sterkste punt van @Greenchoice #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Pieter
12/06/2013
via twitter
Pieter (@pieter_slob)
thumbs down

Meneer van #nuon aan de deur: 1. Weet niet wat ‘niet colporteren’ is en 2. Weet het vastrecht tarief van @Greenchoice niet… Jammer joh! xD

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Peter Oudenes
11/06/2013
thumbs up

@Greenchoice #greenchoice Zo heb mijn offerte doorgevoerd. We gaan weer een jaar met Greenchoice verder. Ben een tevreden klant!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Karin Garritsen
10/06/2013
thumbs up

@EnergieSupport Ja, keurig en snel geholpen door @greenchoice

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Luuk Vos
10/06/2013
via twitter
Luuk Vos (@LuukVos)
thumbs down

@Greenchoice Waarom volledig bedrag jaarnota incasseren i.p.v. eerst verrekenen met teruglevernota?!?!?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Karin Garritsen
10/06/2013
thumbs down

@Greenchoice Hoe kan het dat jullie ineens €270!!!!! meer afschrijven deze maand?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Stephan
10/06/2013
via twitter
Stephan (@SKoese)
thumbs up

@Marqant ik moet dat ook doen. Ben jij er al uit? Ik voel er veel voor om gewoon mijn oude, vertrouwde Greenchoice te kiezen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
bianca&brenda
10/06/2013
thumbs up

We zijn er uit: we blijven bij @Greenchoice .Omdat ze een goed tarief bieden én we hartstikke tevreden zijn! #vanharte 😉

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jos Kwakman
09/06/2013
thumbs up

@Scorpinus @pwdijks #greenchoice Ook mijn ervaringen zijn goed, maar die staan niet op die klaagsite.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marion Hoeffgen
03/06/2013
thumbs up

@marionshine geen idee hoe je het kunt overzien. Wij nemen gas + stroom af via #Greenchoice en zijn blij met de open wijze van communiceren.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rolf Winter
27/05/2013
thumbs down

Bij verhuizing van #Essent naar #Greenchoice gasstanden wel juist overgenomen elektrastanden door Essent geschat?! Scheelt 260 euro! #klacht

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jasper Aikema
24/05/2013
thumbs up

@DeHeldin @Stofeerlijk Ik zou voor Greenchoice. Ze hebben goedkope energie en groen ook. Wij hebben er nooit problemen mee gehad.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Klaasje
24/05/2013
via twitter
Klaasje (@DeHeldin)
thumbs up

OK, greenchoice it is, goede prijs en goede reacties. Geen nut om er nog lang moeilijk over te doen dan 🙂

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Grietje Goedkoop
24/05/2013
thumbs up

#GreenChoice bedankt voor de goeie service @GC_Service

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
anne
23/05/2013
via twitter
anne (@wolf__a)
thumbs down

Controleer ff m’n meterstanden op website #Greenchoice. ‘We adviseren u uw maandbedrag aan te passen naar €11492. Programmeerfoutje hoop ik?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Liefstralend
21/05/2013
thumbs down

@GC_Service ik mag de maandbedragen niet verlagen van Greenchoice en betaal dus 559€ per jaar te veel, #rente voor #Greenchoice

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
@MsMikk
Geen oordeel
15/05/2013
via twitter
@MsMikk

Een verkoper van Eneco aan de deur. wij zijn bij greenchoice. “oja dat is ook goed!” En verkoper vertrekt weer #grappig

Nuttig? Ja   Nee

Oscar
Geen oordeel
16/05/2013
via website

Beste Kim, Greenchoice is voor 30% eigendom van Eneco. Ik denk dat dat e.e.a. verklaart…

Nuttig? Ja   Nee

@MaartenToner
14/05/2013
via twitter
@MaartenToner
thumbs up

@iGert Daarom heb ik ook Greenchoice genomen, die neppen niet met certificaten wat de meeste wel doen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
@mariekezijp
14/05/2013
via twitter
@mariekezijp
thumbs up

@LoesMeys die ken ik alleen van Twitter, CS is meer dan dat. Greenchoice communiceert goed en helder, hebben gewoon netnummer,

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
@MaartenToner
14/05/2013
via twitter
@MaartenToner
thumbs up

@iGert Veel groene stroom is kernenergie uit frankrijk, kan je in de kleine letters van je contract terug vinden. Greenchoice =minst liegen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marieke Zijp
14/05/2013
thumbs up

@LoesMeys Greenchoice. Tot nu toe nergens anders zulke fijne ervaringen gehad.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
@MatinevdHaar
14/05/2013
via twitter
@MatinevdHaar
thumbs up

@MartinvandeKolk overstappen op greenchoice leek ons het beste. En scheelt weer boel geld, zeker nu we zonnepanelen krijgen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Aafke
14/05/2013
via twitter
Aafke (@AafkeBrons)
thumbs down

Ik ben over gegaan op GreenChoice wegens Goedkopere en bewustere vorm van bedrijfsvoering. Niet omdat een Kabel Groen is.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Francis Tari
13/05/2013
thumbs up

@glea beide nooit gehad, dus kan ik niet zeggen. Maar wel: ik ben heeeeel blij met Greenchoice.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
@LuukVos
13/05/2013
via twitter
@LuukVos
thumbs down

Net jaarnota Greenchoice ontvangen zonder directe verrekening teruglevering ondanks slimme meter WTF?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
@Leander87
09/05/2013
via twitter
@Leander87
thumbs up

Jaarafrekening van #greenchoice in de bus. Ik krijg bijna €150,- van ze terug. #lief

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
@C_by_E
07/05/2013
via twitter
@C_by_E
thumbs up

Prettige service van #Greenchoice verhuizing via de twitter geregeld door telefoonstoring bij hen! Dank je wel @GC_Service

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
charlene van ulst
07/05/2013
via website
thumbs up

Ik ben al jaren een tevreden klant van Greenchoice. Hun klantenservice is goed en ze staan voor een écht groene wereld. Wat wel irritant is dat ze na het eerste jaar de prijzen flink ophogen…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores

Greenchoice ervaringen

Heeft u ervaringen met Greenchoice en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u Greenchoice beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.
4.5

Bekijk aanbiedingen

Profiteer van de beste deals! Nu energie vergelijken en overstappen levert geld op.

energie vergelijken

Top 5

scores

Algehele indruk
Energietarieven
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
88 positief – 149 negatief
Greenchoice 2.25 stars 243 reviews