Generic selectors
Exacte woorden
Titel
Content
Categorie
Energie
Internet
Mobiel
Verzekeren
4.2

Aanbiedingen

scores

Algehele indruk
Energietarieven
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
Gemiddeld oordeel
88 positief – 156 negatief

Top 5

Schrijf ervaringen en maak zo kans op een gratis vvv waardebon van 50 euro!

Greenchoice

Greenchoice is een energieleverancier die uitsluitend groene energie levert. Het bedrijf werd in 2004 opgericht door 2 ex werknemers van Eneco. Inmiddels is Greenchoice een van de grootste energieleveranciers van Nederland met meer dan 500.000 klanten. Het bedrijf is voor 33% eigendom van Eneco.

Greenchoice ervaringen

Geef Greenchoice een beoordeling

255 Greenchoice ervaringen

Jaap C. Overeem
28/07/2014
thumbs up

Hulde voor #Greenchoice, telefoon in een keer opgenomen, geen menus maar meteen Lisa aan de lijn en probleem in halve minuut opgelost.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mark Poley
17/07/2014
thumbs down

@Greenchoice #klacht zonder attendering of afrekening vaste periode verlopen. Enorme stille tariefstijging door hoog variabel tarief.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mark Hoogland
17/07/2014
thumbs down

@Greenchoice Idd,tijd om verder te gaan. Alhoewel afscheid nemen als klant gaat wegens het geautomatiseerde proces niet soepel.#ervaring

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
kolder in de polder
15/07/2014
thumbs up

@Greenchoice Bedankt, Manuel. Alle jaren heb ik een correcte, vriendelijke service gekregen, dat telt. Het kaf is nu gescheiden vh koren. 🙂

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Richard Dräer
14/07/2014
thumbs down

Jammer dat @Greenchoice bestaande klanten niet serieus neemt bij verlenging. Alleen nieuwe klanten krijgen scherp tarief. Overstappen dus…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sandor Incze
20/06/2014
thumbs down

#Greenchoice. Nee meneer u bent al jaren klant en krijgt niet de beste tarieven. Dat is beleid! Bye Greenchoice. http://t.co/7dYV3gync1

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Nikkie Vinke
19/06/2014
thumbs up

Spannend, 1e eigen jaarafrekening: bijna €250 retour en (al laag ingeschatte) maandbedrag met 1/3 omlaag! #Energiebesparing @greenchoice

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bianca&Brenda
05/06/2014
thumbs down

Nwe offerte @Greenchoice ontvangen: tarieven veel ongunstiger dan via @gaslicht_com . Fraai!?. Toch ff mail aan gewaagd. Scheelt teveel!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Roelf-Jan Drent
25/05/2014
thumbs down

Offerte opgevraagd bij @Greenchoice voor een nieuw jaar gas en stroom. Helaas te duur. Ik vrees na 2 jaar overstap naar andere leverancier.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Fred Rutgers
23/05/2014
via website
thumbs down

Het lijkt nog steeds beleid om voorschotten en eindafrekeningen pas teug te storyen als zehet echt niet langer uit kunnen stellen!
Voorschotbedragen zijn onredelijk hoog en pas na maanden bellen, mailen en zeuren lijkt het nudan toch te gaan gebeuren!

Pas op! Het blijven boefjes!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Annelies
21/05/2014
thumbs up

Yeah, jaarafrekening @Greenchoice ver onder het landelijke gemiddelde en ook nog eens minder verbruikt dan geschat.. Best een beetje trots!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ype Brada
13/05/2014
via twitter
Ype Brada (@YpeBrada)
thumbs up

Mooi dat je bij @greenchoice kunt kiezen voor energiebron. Gekozen voor biogasinstallatie Tamminga bij Leeuwarden.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
tux ♫
09/05/2014
via twitter
tux ♫ (@tuxeltje)
thumbs down

@deverrefietser de meesten wel idd, greenchoice niet, de service is wel behoorlijk kut

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
René de Visser 
09/05/2014
thumbs down

Over gestapt van #greenchoice naar de #nuon nu word ik dubbel afgeschreven!! Ik baal hier weer zo van!!! Grrrrrr

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Patty Deeders
02/05/2014
via website
thumbs down

Ik kreeg ineens een eindafrekening van bloody 1600€!!! Wat zou betekenen dat ik in mijn eentje voor 180€ PM aan energie verbruikt zou hebben. Duurzaam voor wie? Zeker DUUR voor mij

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Иʏиκɛ Ƙσσιƨтяα
29/04/2014
thumbs down

Net de jaarafrekening ontvangen van @Greenchoice en er klopt NIETS van! Mail gestuurd, benieuwd waarom men verkeerde meterstanden gebruikt.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Judith Ploegman
24/04/2014
thumbs up

Kudos voor de klantenservicemevrouw van Greenchoice die me uiterst geduldig wist uit te leggen hoe het complexe facturerinssysteem werkt.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Chris Mouw
23/04/2014
thumbs up

Wat wordt ik altijd blij van prettige helpdesken. Zoals van #greenchoice Tot nu toe altijd duidelijk en prettig geholpen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Luuk Vos
07/04/2014
via twitter
Luuk Vos (@LuukVos)
thumbs down

@Greenchoice @GreenchoiceNL Weer een jaarnota waarin de teruglevering niet is verrekend met als gevolg onterechte verhoging voorschotbedrag!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Aimee Stax
16/03/2014
via twitter
Aimee Stax (@a_stax)
thumbs down

Ondanks telefoontje naar Greenchoice toch weer een brief van enexis en endinet dat ik geen leverancier heb en ze me willen alsuiten! #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Astrid Mos
08/03/2014
thumbs up

Nog maar net de meterstanden doorgegeven en nu al de jaarnota van Greenchoice binnen. En nog geld terug ook. Met dank aan de zachte winter!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
maniosus
05/03/2014
via twitter
maniosus (@maniosus)
thumbs down

@Greenchoice heeft scherpe tarieven in hun Groenmix pakket voor nieuwe klanten. Als trouwe klant betaal je echter de hoofdprijs. Jammer!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
bu
26/02/2014
via website
thumbs down

In maart 2012 is onze meter gewisseld. Greenchoice is alleen “vergeten” om de omschakeling van de meterwissel in orde te maken (Liander heeft dit keurig doorgegeven).

Afgelopen week ontving ik een e-mail dat er met onjuiste meterstanden is gewerkt. Geen excuus, alleen een melding dat er een correctienota wordt opgesteld.

Tot nu toe wordt er niet op e-mail gereageerd en de klantenservice kan mij niet verder helpen. Het enige wat aangegeven wordt is dat er een fout gemaakt is met als gevolg dat de jaarnotoa’s van de afgelopen 2,5 jaar opnieuw worden verstuurd.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Richard de Vries
21/02/2014
thumbs up

Prima service van de klantenservice van @Greenchoice! Snel en helder antwoord. Bedankt, Nikki!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Richard de Vries
20/02/2014
thumbs down

@Greenchoice hoe kan het dat ik ruim €500 moet bijbetalen voor energie, maar dat het voorschotbedrag omlaag gaat pet 1-3?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
ΜΛΛΓΤΞΠᵈᵉШΙΤ
19/02/2014
thumbs down

@BasFlipsen Greenchoice is een leuke leverancier, jaren klant van geweest, maar koploper?? Ze staan op de ranglijst 6e, met een magere 6,5

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bas Flipsen
19/02/2014
thumbs up

@maartendewit zit bij @greenchoice, al jaren koploper, daarnaast energie uit mijn @winddelen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
PETER GELDERBLOM
18/02/2014
thumbs down

Iets iets vriendelijker zijn kan geen kwaad hoor @Greenchoice , je zelf inschrijven is toch geen straf ? #klantvriendelijk

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Casper Vogel
14/02/2014
thumbs down

#greenchoice levert buitengewoon slechte overstap service! !! Niet aan beginnen. #service #klacht #ontevreden

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Carla
12/02/2014
via twitter
Carla (@cardir)
thumbs up

Jaarafrekening #Greenchoice net ontvangen. Blij dat ik al die energie verkopers de deur heb gewezen #Greenchoice is duidelijk!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Olaf Wiggers
23/01/2014
thumbs down

Toen plaatste #Greenchoice op eigen verzoek een slimme meter. Nu blijkt dat die meter vooral slim is geweest t.b.v. de firma Greenchoice 2/2

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Timon Rammeloo
19/01/2014
thumbs down

@Greenchoice Hoi! op miraculeuze wijze ben ik ineens geen klant meer van jullie maar heb ook nog geen afrekening oid gehad. Hoe nu? DM?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Valentijn Scholten
13/01/2014
thumbs down

@greenchoice Mijn jaarnota is al 3 maanden te laat, wanneer komt deze? Telefonisch onbereikbaar, contact formulier wordt niet op gereageerd!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tjeerd Boekhorst
03/01/2014
thumbs up

Nette service van @Greenchoice. Ik krijg met spoed een nulnota. Daarna een terugleverfactuur.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Frank Schuitema
20/12/2013
thumbs up

@Greenchoice heeft mijn klacht binnen een paar uur perfect afgehandeld. #goedeservice #krachtvansocialmedia

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Dennis Reith
11/12/2013
thumbs up

Volgend jaar gaan we weer eens voor groene stroom. En ondanks dat nog bezuinigen ook! Dag #energiedirect, welkom #greenchoice. #bezuinigen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Karel Smouter
09/12/2013
thumbs down

@Greenchoice Jaarlijks (10 jaar) mijn verbruik 25% hoger begroten dan mijn geschiedenis aannemelijk maakt = ‘randje fraude’

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bertus Douma
08/12/2013
thumbs down

Overstapgekte? Nog steeds geen atwoord na 2x de overstapservice van @Greenchoice te versturen. Lang leve m’n eigen groene zonnepaneel-stroom

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Carla van der Ploeg
07/12/2013
thumbs down

Heel netjes #greenchoice vind ineens dat mijn jaar maar 11 maanden duurt en stuurt jaarnota zonder definitieve meterstanden #sukkels

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Damaris Beems©
01/12/2013
thumbs down

Wil ik mijn meterstanden online doorgeven aan greenchoice.nl – liggen ze eruit. #MijnGoedeBedoelingenWordenNietBeloond

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
RogierVF
29/11/2013
via twitter
RogierVF (@RogierVF)
thumbs down

Hè leuk, robbertje vechten met @Greenchoice over moeder gaat voort. @Geschillencommissie gaat zich ermee bemoeien. #spelisopdewagen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Onstenk
28/11/2013
thumbs down

Dagenlang telefonische berichten ‘Negen wachtende voor u’ en nu helemaal niet meer bereikbaar. Mmmmm. #GreenChoice.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ro van O
28/11/2013
via twitter
Ro van O (@Ro_van_O)
thumbs down

#greenchoice tot mijn spijt moest ik overstappen naar Nuon, ik kan de groene gedachte niet meer betalen!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Pepijn
25/11/2013
via twitter
Pepijn (@pepijntb)
thumbs down

@Greenchoice ik probeer jullie te bereiken via de tel maar er zijn ALTIJD 9 wachtenden voor me. Na ongeveer 5 minuten is het gewoon stil!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Onstenk
19/11/2013
thumbs down

Lange wachttijden telefoon #Greenchoice. Zijn er meer groene klanten die te weinig stroom verbruiken en té duurzaam voor Greenchoice zijn?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Onstenk
19/11/2013
thumbs down

Uit jaarafrekening Greenchoice blijk ik €100,- teveel voorschot te hebben betaald. Verlagen van het maandbedrag kan echter niet. DUURzaam.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jos Albers
19/11/2013
via twitter
Jos Albers (@JoOZl)
thumbs down

@greenchoice telefonisch onbereikbaar en nog geen antwoord op mail. Hoe zit het met mijn teruglevernota?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Peter Verbeek
15/11/2013
thumbs up

@draeckensteijn Hahaha; ik zou #Greenchoice nemen. Groen en sociaal ook nog…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gerben Tegenbosch
15/11/2013
thumbs down

Gedoe met m’n energierekening, blij dat @TheBillDoctor me hierbij helpt! #energie #eindafrekening #greenchoice

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
DuurzaamRoermond
15/11/2013
thumbs down

Mijn vraag aan Greenchoice over niet automatisch betalen van teruglevernota geeft in de zaal herkenning en applaus. #eho2013 foto: @flomok47

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
1 2 3 4 5 6
Greenchoice 2.12 stars 255 reviews