Generic selectors
Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Energie
Internet
Mobiel
Verzekeren
2.7

Aanbiedingen

Energie vergelijken?

Profiteer van de beste deals! Nu energie vergelijken en overstappen levert geld op.

Energie vergelijken onafhankelijk

scores

Algehele indruk
Energietarieven
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
36 positief – 157 negatief

Top 5

Schrijf ervaringen en maak zo kans op een gratis vvv waardebon van 50 euro!

NLE NL energie

NLE (Voorheen de Nederlandse Energie Maatschappij) ervaringen delen met andere mensen op het internet kan snel en simpel op OverstapErvaringen.nl. NLE, NLEnergie of NEM, oftewel ‘de Nederlandse Energie Maatschappij’ is met met meer dan 750.000 klanten een van de grootste onafhankelijke energieleveranciers van Nederland. De Nederlandse Energie maatschappij biedt alleen energie aan die gewonnen wordt door water. De klantenservice van NLE scoort normaliter redelijk goed. NLE is ook actief op internet om klachten van gebruikers te beantwoorden.

NLE werd opgericht in 2005 opgericht door Pieter Schoen en Harald Swinkels. Beide heren hebben inmiddels een plek bemachtigd in de Quote 500. Sinds 2011 heeft de Nederlandse energie maatschappij ook een zakelijk energiepakket, genoemd NLE Zakelijk. De Nederlandse Energiemaatschappij is voornamelijk bekend vanwege de reclames met bekende Nederlanders, en als sponsor van het Nederlands elftal.

NLE NL energie ervaringen

Geef NLE NL energie een beoordeling

208 NLE NL energie ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Energietarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

C.D. Vroegindeweij
29/08/2019
via website
thumbs down

NLE, mijn slechtste klantenservice ervaring OOIT!!!!
Na een verhuizing zonnepanelen gelegd en er niet aangedacht om de panelen aan te melden. Na een jaar geef ik mijn meterstanden door incl. teruggeleverde standen. De uiteindelijk factuur liet zoiezo al lang op zich wachten, maar na controle bleek dat mijn teruggeleverde energiestanden niet verwerkt waren. Diverse malen contact gezocht en uiteindelijk klachten ingediend via de mail. Nergens werd op gereageerd. Pas na stornering van mijn betaling kreeg ik een reactie die overigens ook nog heel teleurstellend was. “Meneer, u had uw zonnepanelen maar moeten melden”. Geen excuses voor de gebrekkige service van hun kant. Dag daarna meteen dreigmail over incasso’s. Toen ik daar over klaagde werd me ineens verteld dat ze diverse malen contact hadden gezocht maar mij maar niet te pakken kregen. Helaas wist ik dat dit niet klopte, heb het huis nummer van mijn ouders opgegeven toendertijd, enerzijds omdat ik geen huistelefoon heb, ten tweede heeft mijn moeder een ziekte waardoor ze het hele jaar thuis is. LETTERLIJK! Ook zij heeft geen gemiste telefoontjes gehad. heb mevrouw ook verteld dat het overduidelijk een leugen was maar als ze al gelijk zou hebben dat ik het dan niet bijster slim vind dat niemand er aan denkt om even te mailen of de ouderwetse post gebruikt. Elk zelfrespecterend bedrijf zou dit voor zijn klanten moeten doen. We moeten eerlijk zijn, er zijn meerdere leveranciers, hoe ze zich onderscheiden is bepalend. NLE heeft in ieder geval de slechtste klantenservice waar ik ooit mee te maken gehad heb. In April zijn mijn meterstanden doorgegeven, vandaag 29-8-2019, dus minimaal 4 maanden na dato nog geen correcte afrekening ontvangen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kees van keulen
14/08/2019
via website
thumbs down

Zou graag een 0 geven aan dit bedrijf.
Echt ze leveren niets al 5 maanden geen internet of tv of telefoon.
Monteur komt niet opdagen.
Liggen nu rekeningen van over de 1000 euro!!! Dreigen met incasso s.
Nooit iets geleverd en toch betalen.
Worden continu geld afgeschreven.
Zie het al een virus het paard van Troje.
1maal gehapt reageren ze nergens meer op een aan je lot overgelaten.
Al 300 mails verstuurd en niet op gereageerd in de laatste 5 maanden. Bellen is onmogelijk.
Echt dit is geen bedrijf hier zit mafia achter.
Als je van de 8900 reviews maar 3 %positief hebt waar blijft de consumenten bond???Ik betaal niets Kees word vervolgd

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
F.Touwslager
15/07/2019
via website
thumbs up

Sinds 09-10-2017 heb ik een contract betreffende internet,tv en bellen hier ben ik zeer tevreden over.Voorheen zat ik bij ziggo,in het begin 2 weken zonder alles gezeten.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Herman Wiegers
Geen oordeel
10/04/2019
via website

Wat een heel slecht bedrijf .Mijn boete is niet betaald.Slecht te bereiken en van de 10x dat ik ze na zeer lang wachten te woord kreeg 8x onbeschoft te woord gestaan en foute informatie 1x vriendelijk te woord gestaan door een eerlijke jongedame .Maar wel direct de euro,s van mijn bankrekening gehaald .( Het enige wat precies klopte ).
Als ze me een boete geven stoneer ik deze en ga dit melden aan een bekent tv progamma .Ik ben een verkeersregelaar als ik mijn beroep op deze wijze voer wordt ik een moordenaar en kom in het gevang . schandelijk dat er zulke rommelbedrijven kunnen bestaan .dus 0 sterren

Nuttig? Ja   Nee

theo
10/01/2019
via website
thumbs down

Ik heb een jaar lang NLE gehad en tevens NLEx.
De energie en de internet.

In beiden gevallen slecht:
– Slechte klantenservice
– verkeerde informatie
– verschillende informatie
– ik krijg een incasso, terwijl ik deze niet zou krijgen
– telefonische en via facebook zeer slecht bereikbaar
– meermaals inlogproblemen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Laura
22/08/2018
via website
thumbs down

Na jaren klant te zijn en altijd netjes mijn rekeningen te betalen heb ik zojuist telefonisch contact gehad aangezien ik een aanmaning heb gekregen die niet juist is. Vervolgens ben ik onbeschoft te woord gestaan en is de telefoon in mijn oor opgehangen. Blijkbaar nog steeds veel bedrijven die niet snappen dat klanten behouden moeilijker is dan ze binnenkrijgen. Mij zijn ze in ieder geval kwijt!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Frits Heij
07/08/2018
via website
thumbs down

Zeer maar dan ook een zeer slechte club, niet mee beginnen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Frits Heij
07/08/2018
via website
thumbs down

Zeer maar dan ook zeer slechte service ,foute nota ,niet bereikbaar , er zijn 10 wachtende voor u, mail wordt niet beantwoord enz enz
.
Mijn advies is niet aan beginnen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
1 3 4 5

Wat mensen over NLE NL energie vertellen.

Heeft u ervaringen met NLE NL energie en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u elke aanbieder beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.

Ons doel is altijd dat u snel en simpel de beste keuze kan maken en zorgeloos kan overstappen. Die keuze is aan u en wij helpen u graag!

Aanbieders vergelijken

Met onze onafhankelijke vergelijkers kunt u alle tarieven en aanbiedingen vergelijken. Zo weet u binnen enkele minuten welk aanbod voor u de beste keuze is.

NLE NL energie 1.37 stars 208 reviews