Generic selectors
Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Blog
Energie
Geen categorie
Internet
Mobiel
Nieuws
Verzekeren
3

Aanbiedingen

scores

Algehele indruk
Energietarieven
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
35 positief – 139 negatief

Top 5

Energie vergelijken

Profiteer van de beste deals! Nu energie vergelijken en overstappen levert geld op.

energie vergelijken

NLE NL energie

NLE (Voorheen de Nederlandse Energie Maatschappij) ervaringen delen met andere mensen op het internet kan snel en simpel op OverstapErvaringen.nl. NLE, NLEnergie of NEM, oftewel ‘de Nederlandse Energie Maatschappij’ is met met meer dan 750.000 klanten een van de grootste onafhankelijke energieleveranciers van Nederland. De Nederlandse Energie maatschappij biedt alleen energie aan die gewonnen wordt door water. De klantenservice van NLE scoort normaliter redelijk goed. NLE is ook actief op internet om klachten van gebruikers te beantwoorden.

NLE werd opgericht in 2005 opgericht door Pieter Schoen en Harald Swinkels. Beide heren hebben inmiddels een plek bemachtigd in de Quote 500. Sinds 2011 heeft de Nederlandse energie maatschappij ook een zakelijk energiepakket, genoemd NLE Zakelijk. De Nederlandse Energiemaatschappij is voornamelijk bekend vanwege de reclames met bekende Nederlanders, en als sponsor van het Nederlands elftal.

NLE NL energie aanbiedingen en tarieven 2017

Profiteren van extra korting, actie's en aanbiedingen bij NLE NL energie. Met onze onafhankelijke prijsvergelijkers kunt u alle tarieven van NLE NL energie vergelijken. Zo weet u binnen enkele minuten of NLE NL energie voor u de beste keuze is! Vervolgens kunt u overstappen naar NLE NL energie of naar een andere aanbieder...

NLE NL energie ervaringen

Geef NLE NL energie een beoordeling

185 NLE NL energie ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Energietarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

joyce
03/09/2013
via twitter
joyce (@joy_la)
thumbs down

Net eindafrekening gekregen. Meterstanden niet als doorgegeven. Wederom een fout bij eindafrekening @NLEnergie#waardeloos

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Cees Bos
03/09/2013
via twitter
Cees Bos (@CeesBos)
thumbs down

@NLEnergie en niet uitgaan van opgegeven eindstanden, maar van schattingen. Tjonge.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Cees Bos
03/09/2013
via twitter
Cees Bos (@CeesBos)
thumbs down

@NLEnergie 2000m3 teveel aan gas in op eindopgaaf, twee keer hoogtarief electra terwijl jullie werken met hoog/laagtarief en 2/3

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Herman Delwig
01/09/2013
thumbs down

Bunder in de markt: De Nederlandse Energiemaatschappij schrijft aan mij dat hun eigen verkopers niet te vertrouwen zijn.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
DJ Ralf
24/08/2013
via twitter
DJ Ralf (@DJ_Ralf1)
thumbs down

Energiemaatschappij #Oxxio negatief advies!!! Astronomische bedragen bij eindafrekeningen waar niets van klopt #slechteservice

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jan van den Berg
22/08/2013
thumbs down

Ik stap dus over VAN @NLEnergie naar een ander. Op de eindafrekening 410m3/808kWh vs. 214m3/609kWh. Ik ben niet gek. Ik hou alles zelf bij.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jeannette Klarenbeek
21/08/2013
thumbs down

Wat een vervelende telemarketing mevrouw @nederlandse energie maatschappij!!! @nem

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
M@rc
19/08/2013
via twitter
M@rc (@mhmvanmaanen)
thumbs down

Balen, #nle #energieNL heeft me nooit gewezen op de opzegvergoeding #kleinelettertjes #boeven

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
De Verhalenverteller
12/08/2013
thumbs down

Waarom belt de #energiemaatschappij om je een #meerjarencontract aan te smeren als iedereen kan aanvoelen dat de #prijs gaat dalen?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Erik Boonstra
08/08/2013
thumbs down

Bijna vergeten: m’n jaarlijkse overstap van energieleverancier, dit keer bleek #Delta de goedkoopste. Dag NLE! #snelverdiend

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Dorine Schoon
04/08/2013
thumbs down

Ik betaal 175 p m aan gas en electra bij @NLEnergie voor 1 persoon. Gister kreeg ik de jaarrekening en moet bijna 500 bijbetalen. Dat kan

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
bas
30/07/2013
via twitter
bas (@svandamme_nl)
thumbs down

# nlenergie is weer lekker bezig #faalpartij #nooitnemen # crimineel #raar gelukkig zijn wij nooit #ingetrapt #nle #nem #dehond #doen #NOT

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
THANKS CASSIUS♥♡
29/07/2013
thumbs up

#followmekelvin ik zeg doen. Nederlandse energie maatschappij.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
patrick wiltjer
29/07/2013
thumbs down

@NLEnergie ben geen klant van jullie gaat erom hoe de d2d verkopers hun gedragen bij potienele klanten kunnen hun niet op krachten verkopen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gemma Brands
29/07/2013
thumbs down

Benieuwd wanneer we geld terug krijgen van de energierekening – teruggave Ned. Energie maatschappij. Van het kastje naar de muur

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gemma Brands
29/07/2013
thumbs down

Energiemaatschappij heeft moeite om terugleverantie van de zonnepanelen te verwerken. We wachten al 2 maanden op teruggave op nota 🙁

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
JackvanNieuwenhuizen
26/07/2013
thumbs down

@NLEnergie “door prijsontwikkelingen zijn de energieprijzen per 1 juli 2013 gestegen” MET MEER DAN 23 % #bullshit #diefstal #ikzegnietdoen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
ⓐⓛⓚ
19/07/2013
via twitter
ⓐⓛⓚ (@alk005)
thumbs up

Zeer vriendelijk geholpen door @NLEnergie met een ingewikkelde vraag! #fingerscrossed

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tubaljan .·.
18/07/2013
thumbs down

@sigrid66 @NLEnergie Ik snap niet dat je bij die oplichtersclub zit? Invloed van De Hond?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
sigrid van der meer
18/07/2013
thumbs down

Serieus mensen. Ik geef meterstanden door en moet email invullen.. En dan geef ik dus bij @NLEnergie automatisch toestemming voor spammail!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Annemiek v.d. Meulen
18/07/2013
thumbs up

De klantenservice van @NLEnergie heeft mijn klacht, dankzij deze tweet, keurig opgelost. Daarvoor dank! @PaulVermast

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Annemiek v.d. Meulen
18/07/2013
thumbs down

Dit is echt een hele vervelende ervaring met de Nederlandse Energie Maatschappij @PaulVermast. Was ik maar bij #Greenchoice gebleven.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Annemiek v.d. Meulen
18/07/2013
thumbs down

TIP: Stap niet over naar #NLEnergie. Ik kreeg een te hoge eindafrekening en de klantenservice is abominabel.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
diederik weve
12/07/2013
thumbs down

@NLEnergie hoe snel kunnen jullie een foute jaarrekening corrigeren?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Daniël Oosterloo
11/07/2013
thumbs down

@MargrietBenak Dat is wel vreemd. Beste advies is nooit Oxxio of NLE te nemen. Ook niet via collectief.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ina
11/07/2013
via twitter
Ina (@Babloth)
thumbs down

@NLEnergie @MargrietBenak dus mensen die niet klagen hebben dan gewoon maar pech.? Slechtte zaak je word sowieso genaaid met meterkosten

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
margriet benak
11/07/2013
thumbs down

Van overstap energieleverancier niet blij.Tussenbalans leert dat #NLE me straks meer kost aan einde rit dan #Essent. m.d.a. Ver. Eigen Huis.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
margriet benak
Geen oordeel
11/07/2013

Van overstap energieleverancier niet blij.Tussenbalans leert dat #NLE me straks meer kost aan einde rit dan #Essent. m.d.a. Ver. Eigen Huis.

Nuttig? Ja   Nee

Jasper Oosterman
11/07/2013
thumbs down

@NLEnergie Download knop op die pagina werkt niet in Chrome. Andere plek om de pdf te vinden?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rick van 't Hul
09/07/2013
thumbs up

Nieuw contract afgesloten bij @NLEnergie , goede service vasthouden!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
berk
Geen oordeel
06/07/2013
via website

wat een klote bedrijf zeg eerst beloven ze gouden bergen en ze zeggen dat ze de goedkoopste zijn nou wacht maar tot je dan je eerste jaar nota ontvangt pffff gelijk genezen effe 1600 betalen , wat goedkoop oplichters zijn het

Nuttig? Ja   Nee

Frank Molenschot
26/06/2013
thumbs down

@NLEnergie @TROSRadar @kassa_vara en we zijn weer een maandje verder, weer een te hoge factuur. nog 9 maanden en een klantje minder bij nle.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
bas hupje
25/06/2013
thumbs down

Je zou maar bij De Nederlandse Energie Maatschappij werken

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Melissa ✌
19/06/2013
thumbs down

De Nederlandse Energie Maatschappij.. Ik zeg toch, niet doen nu ik het contract voor me heb..

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Remy van der Meer
19/06/2013
thumbs down

@Belmewel Ik neem dan ook voetstoots aan dat @NLEnergie de medewerkers instrueert. En stopt met archaïsche marketingmethoden.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Remy van der Meer
18/06/2013
thumbs down

@NLEnergie Bedrijven kunnen zich niet aanmelden voor het bel-me-niet-register. Jullie callcenter zegt van wel. Niet meer bellen, oké?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Eliane Groenendijk
10/06/2013
thumbs down

@NLEnergie Het is vrij eenvoudig: het #belmenietregister werkt onvoldoende. Zal m’n gegevens nogmaals doorgeven. Ik wil geen energie via NLE

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gerwin van der Kamp
07/06/2013
thumbs up

@NLEnergie Is logisch. Jullie bellen MIJ als ik een vraag heb en sturen een kaartje als bedankje. Dat verwacht je niet! TOP.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gerwin van der Kamp
07/06/2013
thumbs up

Zojuist via veiling @eigenhuis contract bij @NLEnergie verlengd. Tegenbod is zeer scherp en jullie service uitstekend!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Eliane Groenendijk
05/06/2013
thumbs down

Wat een agressie kreeg ik te verduren toen ik bij de Nederlandse Energie Maatschappij aangaf geen prijs te stellen op telefonische verkoop!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Dennis van den Burg
02/06/2013
thumbs down

Net weer nieuwe #energieleverancier voor 1 jaar. #NLE heeft het vastrecht enorm verhoogd en de 100 euro bonus krijg je ook niet meer !

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
suzanne huijbregts
22/05/2013
thumbs down

Toppunt van klantonvriendelijkheid #Nederlandse Energie Maatschappij met de verbruiksmonitor die aangeeft of je geld overhoudt of niet.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Theo Renes
20/05/2013
via twitter
Theo Renes (@M_Renes)
thumbs down

Dag #nle , hallo #essent . #scheelttochweereuro’s

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
♦ Kinky Denise ♦ ©
18/05/2013
thumbs down

Echt hé …
@NLEnergie Fuck you en je eindafrekening! #nietleuk

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Lysanne Lamers
18/05/2013
thumbs down

de #Nederlandse energie maatschappij
kan pittig telefoontje verwachten! Minder verbruik dan verwacht maar verdubbeling kosten! #schandalig

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
A3Kok
17/05/2013
via twitter
A3Kok (@A3Kok)
thumbs down

Bestaat er een smeriger bedrijf dan de Nederlandse Energie Maatschappij – #NLE? Oxxio misschien? Banken? Verzekeraars? Het antwoord is nee.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Francis Starreveld
17/05/2013
thumbs up

@NLEnergie Dank voor de reactie ik heb inmiddels contact gehad met uw collega en het gaat geregeld worden! Snel contact met klantenservice!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
A3Kok
16/05/2013
via twitter
A3Kok (@A3Kok)
thumbs down

Hé #Consumentenbond, word eens wakker. NEM/NLE is erg aan het vervelen en treiteren. Wat een kolere bedrijf.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
@DorotheVos
15/05/2013
via twitter
@DorotheVos
thumbs up

Prima voorstel tot afwikkeling van onze bizarre meterstanden door @NLEnergie 🙂 #Klantenservice

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
@Juffers_Katwijk
15/05/2013
via twitter
@Juffers_Katwijk
thumbs down

Geruisloos overstappen @NLEnergie pffff wat een drama #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
1 2 3 4

NLE NL energie ervaringen 2017

Heeft u ervaringen met NLE NL energie en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u NLE NL energie beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.

Ons doel is altijd dat u snel en simpel de beste keuze kan maken en zorgeloos kan overstappen. Of u nu kiest voor NLE NL energie of voor een andere aanbieder. Die keuze is aan u en wij helpen u graag!

NLE NL energie 1.49 stars 185 reviews