Generic selectors
Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Energie
Internet
Mobiel
Verzekeren
2.7

Aanbiedingen

scores

Algehele indruk
Energietarieven
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
36 positief – 159 negatief

Top 5

Schrijf ervaringen en maak zo kans op een gratis vvv waardebon van 50 euro!

NLE NL energie

NLE (Voorheen de Nederlandse Energie Maatschappij) ervaringen delen met andere mensen op het internet kan snel en simpel op OverstapErvaringen.nl. NLE, NLEnergie of NEM, oftewel ‘de Nederlandse Energie Maatschappij’ is met met meer dan 750.000 klanten een van de grootste onafhankelijke energieleveranciers van Nederland. De Nederlandse Energie maatschappij biedt alleen energie aan die gewonnen wordt door water. De klantenservice van NLE scoort normaliter redelijk goed. NLE is ook actief op internet om klachten van gebruikers te beantwoorden.

NLE werd opgericht in 2005 opgericht door Pieter Schoen en Harald Swinkels. Beide heren hebben inmiddels een plek bemachtigd in de Quote 500. Sinds 2011 heeft de Nederlandse energie maatschappij ook een zakelijk energiepakket, genoemd NLE Zakelijk. De Nederlandse Energiemaatschappij is voornamelijk bekend vanwege de reclames met bekende Nederlanders, en als sponsor van het Nederlands elftal.

NLE NL energie ervaringen

Geef NLE NL energie een beoordeling

210 NLE NL energie ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Energietarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

Rayman
04/02/2016
via website
thumbs up

We zijn al 3 jaar tevreden met de NLE en we stappen ook niet meer over. NLE? Gewoon doen!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Maikel
12/01/2016
via website
thumbs down

NLE heeft met de dubbele rekening actie veel klanten verloren, waaronder ook mij. Momenteel zijn ze wanhopig aan het spammen met aanbiedingen en gaat geregeld de telefoon over. Mij zien ze in ieder geval niet meer terug. U bent gewaarschuwd!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
PjotR
04/01/2016
via website
thumbs down

heel slecht en zeer veel onnodige extra kosten, 2 dagen te laat na dubbele afschrijving incasso kosten !!!!!

innen in een keer 2 x ,

NLE, kijk uit er mee

PjotR

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Daniel
30/12/2015
via website
thumbs down

Kom er bij bonus is niet te vergelijken met hoe andere maatschappijen dat regelen met betrekking tot betalingen/sepa machtiging. Ook word er niet opgeatteneerd bij de eindnota als je er geen recht op hebt. Er moet moeite genomen worden hier achter te komen.

De kom er bij bonus klinkt niet meer als bonus dat je erbij komt. Je krijgt het pas als je minimaal het gehele contractsduur automatisch het voorschot laat incasseren. Beter gezegd automatische incasso bonus. Lekker duidelijk en misleidend. Des te interessanter om dit aan reclame commissie voor te leggen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
A van der werf
27/10/2015
via website
thumbs down

Je word belazerd waar je bij staat ga nooit met dit bedrijf in zee naast de dubbele tarief, bieden ze ook nog geen klantenservice website om jaar verbruik op door te geven werkt ook nog en naar bijna 6 weken weet ik nog niet wat ik terug kan ze vertellen je ook doodleuk aan de telefoon je hebt recht op 130 euro eind van het jaar nu ik erom vroeg kreeg ik als antwoord je hebt een keer te laat betaald en daarom geen recht meer op dat geld, dat is mij aan de telefoon nooit verteld ik noem dat dan ook oplichterij!!
Zelfde met contract verlenging duidelijk aangegeven ik wil eerst weten wat ik terug krijg dan mag mijn nieuwe contract ingaan wat doen ze contract gewoon laten ingaan en weet nog steeds niet wat ik terug krijg!
maar het nieuwe contract staat alwel vast…..
ik heb al meer dan 10 jaar energie via verschillende maatschappijen maar heb nog nooit zoveel drama bij 1 bedrijf meegemaakt !!!! een complete schande dit bedrijf
zowel bij opgelicht als bij kassa zal ik ook melding maken.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
klaas kobus
20/10/2015
via website
thumbs down

Energie prutsbedrijf. Dubbel tarief betalen voor september, 400 euro in het achter.
Dit alles wordt rechtgeluld met een flut mail. Vet vet vet slecht. Gelukkig zijn er ook goede leveranciers lekker overstappen dus.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Peter
19/10/2015
via website
thumbs down

Probeer, na overstap, mijn geld terug te krijgen…maar dat valt niet mee. NLE blundert er keer-op-keer op los, de klantenservice is belabbert, en ik moet op mijn geld wachten. ik mail, app, twitter etc etc maar ze blijven bij hun opvatting dat ze niet eerder kunnen terugbetalen, terwijl ze aanvankelijk mijn geld 22 oktober zouden storten, maar een blunder begingen op de eindnota, wordt het ineens 5 november omdat ze vertikken eerder een betalingsopdracht aan de bank te verstrekken. wat een waardeloze bende… ik ben er gelukkig bijna vanaf. Go Qurrent

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
H.bd.L
16/10/2015
via website
thumbs down

Twee keer incasseren in september is een domme aktie zoals al velen voor mij opmerkten.Maar een klant meerdere keren benaderen zowel per mail als tel.en dan een nieuw waardeloos aanbod doen is nog dommer.
Bij de eerste veiling van energie werd mij voorgerekend dat het contract VERLENGEN bij NLE voor mij ook 170 euro goedkoper zou zijn ,dus via de veiling zou de vaste klant goedkoper uit zijn, dit is toch voor mij helemaal de bodem en vertrek nu dus ook zeker bij deze “mensen”.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
E
09/10/2015
via website
thumbs down

Bijzonder slechte ervaringen met dit ”bedrijf”. gelukkig stap ik over, maar het is 1 en al ellende. om over de klantenservice niet te spreken en de manier hoe je behandeld wordt door hen. vooral nu ze, zonder redelijke bedenktijd en termijn, klanten opzadelen met dubbele termijnbedragen. vooral nu zijn er erg weinig mensen die dit kunnen bekostigen. maar daar heeft NLE volgens mij flink de ****** aan, aangezien ze niet bereid zijn om mensen tegemoed te komen door dit te wijzigen. eveneens heeft CB hierover een brief opgesteld naar de NLE. De uitspraken van NLE nav deze, zijn tevens niet kloppend, gezien deze niet worden aangegeven naar de klanten toe. kortom; wordt geen klant bij NLE!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Stephan
21/08/2015
via website
thumbs down

Alsjeblieft, bega niet dezelfde fout als ik door in deze zogenaamd goedkope rommel te tuinen. Er werken mensen met het IQ van een aardappel en de term klantenservice kennen ze niet. Vermijden, snel!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Cloudt
19/08/2015
via website
thumbs down

Werkelijke reden vooruit betalen : 750.000 Klanten * zeg 200 € per/maand = 150.000.000 € extra inkomsten
Is dit niet een leuk extratje !!!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
saskia booot
18/08/2015
via website
thumbs down

Ik heb het idee dat deze “plotselinge” verandering om de maand vooruit te betalen, niet zo plotseling is. Maar dat NLE dit al vorig jaar had bedacht. De € 110,= euro bonus werd eerst als lokkertje, en nu als chantage middel gebruikt. Slecht! Zeer slecht!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jan jansen
17/08/2015
via website
thumbs down

Net telefonisch opgezegd, meteen gevraagd voor bevestiging met email.
Maar heb het idee dat ze daar geen zin in hebben(te druk denk ik).
Bonus is door deze eenzijdige actie van dit klote bedrijf door me neus geboord.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Maikel
17/08/2015
via website
thumbs down

Dubbele kosten in september. Dit is gewoon niet acceptabel! Het alternatief? Zonder kosten het contract opzeggen, ofja kosteloos? Wel je kom erbij bonus kwijt van 110 euro. Kortom gewoon erg klantonvriendelijk!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Oguz Donmez
17/08/2015
via website
thumbs down

Dit zijn de grootste oplichters! Ik ben zakelijke klant geweest en heb 1800 euro borg moeten betalen om nieuw klant te kunnen.
Dit heb ik uit vertrouwen gedaan maar aan het einde van het jaar heb ik besloten over te stappen omdat je telefonisch niet goed word geholpen of uitgelachen of nog beter er word in je gezicht opgehangen bij het vragen van simpele informatie.

Wanneer ik beroep wilde doen op het geldbedrag wat ik als borg heb moeten betalen € 1800 euro werd het verrekend!! Wat eerder ook is gebeurd en toevallig € 1800 euro.

BELACHELIJK allemaal.

Zijn er meer gedupeerden neem contact op met:

o.donmez@live.nl

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
joebel
Geen oordeel
17/08/2015
via website

…als ze dan nog niet failliet zijn.

Nuttig? Ja   Nee

joebel
Geen oordeel
17/08/2015
via website

O ja, op dezelfde dag nog opgezegd op opgegeven telefoonnummer. Zou binnen een week een schriftelijke bevestiging per e-mail krijgen. Ben benieuwd. In de gaten houden, anders nog een aangetekende brief erachteraan. Anders kun je niet alleen fluiten naar je welkomstpremie van € 100,-, maar kun je ook nog eens een opzegboete van 2x € 50,- aan deze ‘banksters’ overmaken. En dat zijn we natuurlijk niet van plan.
Nooit meer NLE.

Nuttig? Ja   Nee

joebel
17/08/2015
via website
thumbs down

Paar maanden geleden via Gaslicht.com contract met deze lui afgesloten
Binnen 5 maanden wijzigt NLE ons lopend contract (de betalingsvoorwaarden) eenzijdig. Mag in september 2015 2x betalen. Naar eigen zeggen “om de afschrijvingskosten op hun wanbetalers” te kunnen opbrengen. Daar hebben ze kennelijk veel van. Zo te horen gaat het daar niet goed. Anders laat je je goede klanten niet opdraaien voor de wanbetalers. Dreigt daar een faillissementje?
Klacht ingediend bij ACM/Consuwijzer en Gaslicht.com

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rob
14/08/2015
via website
thumbs down

Onbetrouwbare leverancier.Wijzigt voorwaarden en klant kan de gevolgen betalen.
Je krijgt je welkomst bonus niet ondangs dat NLE de voorwaarden wijzigd.
Gelukkig onderneemt de consumenten bond en radar actie.
Direct opzeggen en andere leverancier zoeklen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
J.Broeders
14/08/2015
via website
thumbs down

NLE meldt dat ze eenzijdig de betalingsvoorwaarde aan gaan passen. Betaling vooraf ipv achteraf. Resultaat : In September 2 maal een factuur. Maar melden ze je mag kosteloos het contract voortijdig beeindigen. Is NLE hiermee coulant naar de klant toe ? Nee, want juridisch kunnen ze niet anders. Eenzijdig primaire contractvoorwaarden aanpassen betekent dat men het contract zelf openbreekt. Ofwel, het contract is niet langer meer rechtgeldig.

Vervolgens ben ik telefonisch op gaan zeggen. Men probeert mij van mijn beslissing af te houden door mij een “betalingsregeling” aan te bieden. Ik hou mijn poot stijf en vraag of men de opzegging ook per email willen bevestigen. Dat wordt beloofd. En dan gebeurd er iets erg grappigs. NLE belooft mij ongevraag dat ze mij niet af zullen sluiten voordat ik een nieuwe leverancier heb. NLE doet net of ze weer erg coulant naar mij toe zijn. Ik vraag me af of dat ook het geval zou zijn als eea niet erg goed per Nederlandse wet geregeld zou zijn ? Een week later echter nog geen mail met bevestiging. Maar wel word ik door mijn nieuwe leveracier gebeld. In hun contact met NLE wordt hen medegedeeld dat mijn contract nog doorloopt tot 2018 !!!! OP die manier frusteren ze ook nog het overstap proces. Lachwekkend eigenlijk zo’n schandelijke behandeling van een voormalige klant.

Misschien nog een marketing-lesje voor managers bij NLE. ” Bedenk dat een klant die wegloopt voor ALTIJD verloren is”

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
J.Broeders
14/08/2015
via website
thumbs down

Hier gaat NLE spijt van krijgen!!!! Zeker weten dat er een of meerdere koppen gaan rollen bij NLE. Men heeft onderschat dat de moderne klant het niet pikt als een leverancier zomaar eenzijdig de betalingsvoorwaarden van een aangegaan contract aan gaat passen. Dit dan vervolgens als een vaststaand feit communiceren. Pas als men gaat klagen dat een dubbele rekening in één maand een beetje teveel van het goede is gaat men een “betalings-regeling”( sic!) aanbieden. Ja, zo lust ik er nog wel een.

Een of meerdere managers ( je weet wel van die mensen in een strak pak) bij NLE zijn volledig incompetent. Deze actie gaat NLE aanzienlijk marktaandeel kosten. Daar zullen de aandeelhouders erg blij mee zijn.

Opzeggen van het contract met een onbetrouwbare partij is naar mijn mening het enige verstandige wat je kunt doen. Heb ik ook gedaan. Maar ook daar gaat NLE niet netjes om met klanten. Daarover meer in mijn volgende reaktie.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tjeerd Prins
13/08/2015
via website
thumbs down

De NLE gaat in september 2 maal mijn energie kosten incasseren!?

Betaling was altijd achteraf en nu willen ze vooraf incasseren.

“Verandering van de spelregels tijdens de wedstrijd”

Als het niet over sport gaat heet dit volgens mij contractbreuk, een eenzijdige verandering van de afspraken.

Wat zou de NLE ervan vinden als ik hen een mailtje stuur waarin ik mededeel dat ik vanaf heden een maand later zal gaan betalen?

Gedurende mijn lopende contract wil ik dat de betaling blijft zoals is afgesproken.

Beste NLE, ik voorspel u dat dit heel veel klanten gaat kosten.

Ik adviseer mensen die overwegen om over te stappen naar NLE eerst maar even te wachten hoe dit gaat aflopen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rob
13/08/2015
via website
thumbs down

NLE incassert 2 tyermijnen in 1X! Waardeloos om de betaaltermijn naar voren te halen, erg iritant ook om dit als voordeel te verpakken! Ik krijg nog een laatste storting voor mijn 5-jarige contract en kan dus niet opzeggen, maar volgend jaar ben ik weg!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jeroen
11/08/2015
via website
thumbs down

Zijn ze helemaal gek geworden bij nlenergie?? Ze gaan ff 2 keer voorschot incasseren. Zeer klantonvriendelijk, niet aan beginnen dus. Onbetrouwbare partij, ik stap snel over naar andere leverancier.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Pol
10/08/2015
via website
thumbs down

Slechte ervaringen.
Ben benaderd door NLE om klant te worden.
Allemaal mooie woorden en beloftes.
Ze nemen je alles uit handen, regelen alles voor je!
Ook de opzegging bij vorige leverancier.
Kan ikzelf opdraaien voor de opzegvergoeding van 100,00 euro bij Nuon!
Andere maatschappijen nemen die kosten voor hun rekening. Zoniet dan horen ze me daarover te informeren.
Weg voordeel!!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ruud
Geen oordeel
06/08/2015
via website

Duim naar beneden.., duzz

Nuttig? Ja   Nee

Ruud
06/08/2015
via website
thumbs up

Iedere vaste klant krijgt in september een dubbele afrekening!!
Agv vooraf gaan betalen
Dit graaien kun je niet maken, denk
dat veel vaste klanten ‘ns verder gaan kijken

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
johan de jager
02/07/2015
via website
thumbs down

wanneer komt de site weer online, ligt er al dagen uit, dit is niet de manier om met klanten om te gaan. bij de eerst volgende gelegenheid stap ik over naar een aanbieder die het wel in orde heeft.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Noud
28/05/2015
via website
thumbs up

2x de korting gehad dank jullie wel NLE. 50 euro voor niks doen.

Dat is wel lachen natuurlijk.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jessica van Leeuwen
27/05/2015
via website
thumbs down

Zeeeeeeer slechte ervaring! Nooit aan deze leverancier beginnen! Ook zeker niet via D en A advies in Alkmaar!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
frank
18/05/2015
via website
thumbs up

zeer goede ervaring met de nle,en mensen zeg nou zelf,het verbruik heb je zelf in de hand,verwachte teruggave dit jar minimaal 500 euro,s

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bschuit
07/05/2015
via website
thumbs down

Echt ongelofelijk boos, binnen een halfjaar twee keer een JAAR afrekening. Komt nog bij dat de jaarafrekening in december voor het gemak?? bestond uit maand november,maand december en een nabetaling, zodat je een gigantische rekening in één keer krijgt, waarom november niet gewoon regulier afgeschreven is vermeld het verhaal niet…. Omdat de tweede keer pal na de winter valt moet je dik bijbetalen, wat logische is want de maandlasten zijn gebaseerd op een HEEL jaar zodat je na één jaar redelijk uitkomt..(zomer maanden stook je nu eenmaal niet of nauwelijks) Dit is gebeurd omdat ik een nieuw aanbod voor andere tarieven heb geaccepteerd.. Argument van NLE dat je dan een nieuw contract start, wat ik overigens verder niet gezien of ontvangen heb….. Waardeloos , volgend jaar wegwezen bij NLE , dit soort grappen zijn ergerlijk als je een normaal inkomen hebt….

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Moettie
24/04/2015
via website
thumbs down

Geen goede ervaringen!!! Slechte klantenservice en wordt echt niet serieus genomen bij een vraag of utleg om iets te krijgen. Met een betaling van een jaarnota zijn wij nu al sinds aug. 2014 bezig. Per 12 maart overgestapt.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
kees den braven
11/04/2015
via website
thumbs down

wanneer kan ik rekening inzien.Mijn NLE werkt niet!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
van ageelen
05/04/2015
via website
thumbs down

ik ben gestopt met de nle en verwacht een eindafrekening.
deze kwam op mijn mail adres, maar is niet te zien, want mijn klantnummer is al verwijderd.
ik weet nu , wat er op de eindafrekening allemaal is berekend.
han.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
klinktgoed
04/04/2015
thumbs down

@NLEnergie eindnota ontvangen maar heb niet de gelegenheid gekregen om de meterstanden door te geven. Waarom NLE daar niet naar gevraagd?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Aline Vonk
03/04/2015
thumbs down

Beste @NLEnergie, als nieuwe klant heb ik meterstanden doorgegeven en is bevestigd per mail. Maar blijf reminders ontvangen. Wat te doen?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
bert
Geen oordeel
30/03/2015
via website

uitzonderingen bevestigen de regel u heeft geluk gehad

Nuttig? Ja   Nee

bert
Geen oordeel
30/03/2015
via website

hpoelik krijg ik nog wel mijn 84 euro terug

Nuttig? Ja   Nee

bert
30/03/2015
via website
thumbs down

Ik heb een jaar producten afgenomen endan verwacht jebij de eindnota ook de kom erbij bonus.
niet gekregen omdat ik niet per automatische incasso heb betaald.
per acceptgiro is zelfs nog 2,42 duurder.
mensen trap niet in NLE

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Energie acties
27/03/2015
via website
thumbs down

Verlengaanbod ontvangen van NLE. Was nog veel duurder dan een klant die nieuw afsluit bij NLE. Wilde geen andere aanbieding doen voor vaste klant. Vaste klant is dus nu weg en naar andere maatschappij. Geen dief van eigen portemonnee. Stroom en gas van een andere firma zullen ook wel werken denk ik…..

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ger van Hout
27/03/2015
via website
thumbs up

Ze doen wat ze moeten doen. Ik krijg electriciteit uit de muur en gas uit de gaskraan. Niet meer en niet minder maar wel voor de allerlaagste prijs. En ik heb zonnepanelen. Ik heb zwart op wit dat ik onbeperkt tot mijn jaarverbruik mag terugleveren. En dat is mooi omdat ik dan alle stroom gratis heb. Voor mij een prima leverancier.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Peter
16/03/2015
via website
thumbs down

Als je zonnepanelen hebt, en je lever meer terug dan je verbruikt heeft NLE hier geen boodschap aan. De mooie beloftes om je binnen te halen staan haaks op werkwijze van NLE.

Lang wachten op je eindnota’s, allerlei beweringen in je email, en oplossen ho maar.
Dus, je bent gewaarschuwd. NLE, doe er geen zaken mee!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Meeteren
09/12/2014
via website
thumbs up

Snap niet waar al die mensen moeilijk over doen. De verkoper aan de telefoon wilde wel heel erg graag, heb ik even moeten afremmen om zelf te bekijken of het echt zo interessant is, maar ten opzichte van Essent ben ik nu 16% goedkoper uit! op bijna 3.000 euro energiebetalingen in een heel jaar is dat best veel geld!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
De Haan
09/12/2014
via website
thumbs down

Veel beloven weinig gegeven doet een gek in vreugde leven.

Afsluiten binnen 5 minuten, de telefoon hiervoor word ook binnen 1 sec opgenomen. Maar opzeggen….. alleen al om er door te komen, moet ik nu al 17 minuten wachten!!!!!! Nee nu al 20 minuten.

Slechte, dwingende sales campagnes, blijven terug bellen om een nieuw contract door je strot te duwen.

een beetje eng zelfs

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Esther
05/12/2014
via website
thumbs down

Slechte service. NEM maakte een fout door eerder dan afgesproken het contract in te laten gaan, waardoor ik de korting bij mijn vorige leverancier miste. Ze gaven de fout wel toe, en zegden steeds toe het gemiste bedrag zelf over te maken, maar deden dat vervolgens dan niet. Ik heb hier heel vaak over moeten bellen, want ze logen dan zelfs dat ze mij gebeld hadden! Maar als ze klanten willen binnenhalen, dan weten ze jou wel zelf te bellen. Hoe goedkoop ook, deze maatschappij zal ik nooit meer klant van worden.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
;-)Miranda Storm
12/11/2014
thumbs down

2 #NLE #Nederlandeenergiemaatschappij en wel 2 maandbedragen binnen 2 wkn automatisch afschrijven. Heel vervelend!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bram den Os
15/09/2014
via website
thumbs down

Het is bevestigd door NLE dat nieuwe klanten (naast een bonus) lagere tarieven krijgen aangeboden dan vaste klanten.
Zo snel mogelijk overstappen dus.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Peter Drewes
09/09/2014
thumbs down

Achter ‘sloop de crisis’ zit o.a. een vd oprichters van de Nederlandse energie maatschappij. Misleidende sluikreclame. #dubbeltje

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
 Randy
23/08/2014
thumbs down

Een telefoontje van de Nederlandse Energie Maatschappij. Als ik iets niet op prijs stel, zijn het telefonische verkopers.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
1 2 3 4 5

Wat mensen over NLE NL energie vertellen.

Heeft u ervaringen met NLE NL energie en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u elke aanbieder beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.

Ons doel is altijd dat u snel en simpel de beste keuze kan maken en zorgeloos kan overstappen. Die keuze is aan u en wij helpen u graag!

Aanbieders vergelijken

Met onze onafhankelijke vergelijkers kunt u alle tarieven en aanbiedingen vergelijken. Zo weet u binnen enkele minuten welk aanbod voor u de beste keuze is.

NLE NL energie 1.37 stars 210 reviews