Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Blog
Energie
Geen categorie
Internet
Mobiel
Nieuws
Verzekeren

Nuon

Nuon is van oudsher één van de drie grote energiebedrijven van Nederland, naast Essent en Eneco. Met meer dan vier miljoen aansluitingen heeft Nuon maar liefst 28,5% van het marktaandeel in Nederland. In 2009 is Nuon overgenomen door het Zweedse staatsbedrijf Vattenfall, een geïntegreerd energiebedrijf dat zich inzet op gebied van elektriciteit, warmte en gas. Vattenfall is vooral actief in Duitsland, Zweden en Nederland. Na de overname door Vattenfall is het netwerkbedrijf van Nuon afgesplitst en gaat het zelfstandig door onder de naam Alliander. Geografisch is Nuon vooral sterk vertegenwoordigd in Noord-Holland, Gelderland en Friesland.  Nuon is via Vattenfall betrokken in vele onderzoeken naar aanwendingen voor duurzame energie.

Nuon ervaringen

Geef Nuon een beoordeling

418 Nuon ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Energietarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

wegblijven bij nuon
Geen oordeel
19/09/2017
via website

NOOIT bij nuon gaan.. ik ben er nu achter.. ik geef vorig jaar mijn eindstand door via de email.
Nuon zei alleen maar we willen u bellen.NOOIT meer op de mail gereageerd.
Nuon gaat dus de klant verplichten om hun manipulaties via de telefoon aan te horen en de klant mag niet voor emails kiezen schijnbaar.
Want ze luisteren niet naar uw verhaal ;u krijgt het welbekende kruisverhoor waarin ze u voor achterlijk houden en zelf nooit de schuld hebben.
HUN GESCHATTE EINDSTAND VAN 2 JAAR TERUG IS NAMELIJK DE WAARHEID BIJ NUON EN NIET DE DAADWERKELIJKE STAND DIE U EEN JAAR EERDER AL HEEFT DOORGEMAILD. ZO CORRUPT ZIJN ZE DUS.
Ik geef door reageer via de email.
Nu ben ik een jaar verder .krijg ik een jaarRekening met een mijn oude” geschatte” eindstand van 2015.
Resultaat een dubbel watt verbruik natuurlijk. Want de eindstand die ik in aug 2016 aan ze heb gegeven die 60,000 was hebben ze nooit genoteerd.
Wanneer je dit meldt krijg je te horen JA HEBBEN WE NIET VERWERKT VORIG JAAR ;MAAR IS NU NIETS MEER AAN TE DOEN.

echt waar ik lieg het niet.

RESULTAAT: mijn daadwerkelijk verbruik moest dus zijn 60,000-63000 van aug 2016-2017 = 3000 watt,maar is nu 56000+ – 63000+ 6800 watt. resultaat 925 euro bijbetalen.

voor een eenpersoons huishouden. ter vergelijking gemiddeld verbruik 5 personen is 5300 watt.Dan weet je dus dat een persoon zoiets nooit verbruikt in een jaar.
.ik heb in 14 jaar bij nuon nooit meer dan 3000 per jaar verbruikt..maar doordat men dus een geschatte beginstand neemt van 2015 wordt ik compleet genaaid.
En ze zeggen gewoon dat het niet hun fout is.

Een criminele bende. want ze kunnen wel een geschat verbruik van 2 jaar terug gaan herberekenen(ze denken dat je meer verbruikt hebt maar kunnen dit helemaal niet aantonen ) halen ;maar als ze vorig jaar mijn doorgemailde stand compleet negeren(ik heb de emails die door 3 nuon mensen zijn genegeerd) dan kunnen ze een jaar later het ineens niet meer corrigeren, hun eigen fout en gaan ze vrolijk een geschatte begin stand van 2015 gebruiken voor de afrekening van 2017.

Nuttig? Ja   Nee

Jb
Geen oordeel
23/02/2017
via website

Verkoper nuon aan de deur gehad.te mooi voor woorden.gesprek is opgenomen beeld en geluid.iets leuks voor op youtube. Hoe je legaal genaaid kan worden. Ik wacht even nuon af

Nuttig? Ja   Nee

Evelien
02/02/2017
via website
thumbs down

Zeer slecht Nuon beloofd je van alles maar maakt het niet waar

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Henk
Geen oordeel
12/01/2017
via website

Vanavond stond er ineens een verkoper van Nuon aan de deur. Ongehoord. Wat een inbreuk op de privacy. Ik bepaal zelf wel of en wanneer ik overstap. Maar 1 ding is zeker, met Nuon ben ik voor eens en altijd klaar

Nuttig? Ja   Nee

Kasper Den Hartog
05/12/2016
via website
thumbs down

Nuon is an sich een redelijke leverancier, maar kan die lage energieprijzen alleen bieden doordat ze goedkoop kolen inkopen in Colombia. Voor die kolen zijn enkele duizenden mensen verjaagd door de mijnbouwbedrijven daar, ze hebben zelfs mensen vermoord! Ik vind het van den zotte dat Nuon zich hier nog mee inlaat – voor de ‘eerlijkheid’ van het product dus een dikke min. Nadat ze hier vorige week weer voor de deur stonden met die verkopers ben ik overgestapt, tot nooit meer ziens Nuon.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gerrit
21/10/2016
via website
thumbs up

In 2015 overgestapt van E.ON naar NUON omdat NUON toen voor mij de voordeligste aanbieding had. Ik ben zeer tevreden over de klantenservice en de gebruiksapp “Mijn Nuon”. Omdat mijn contract bij NUON afliepen ben ik via Pricewise de aanbieders maar weer eens gaan vergelijken. BudgetEnergie kwam er ditmaal als voordeligste uit maar omdat ik heel tevreden was over NUON heb ik hen ook gevraagd om een tegenvoorstel te doen. Helaas heeft NUON blijkbaar een marketingafdeling die liever veel geld steekt in het binnenhalen van nieuwe klanten dan minder geld kwijt te zijn aan het behoud van bestaande klanten. Als ik nu bij NUON als nieuwe klant binnen zou komen krijg ik een bonus van € 145,00. Echter omdat ik een bestaande klant ben wilde NUON mij een uiterste bod doen dat gelijk is aan een nieuwe klant exclusief de bonus. Ik heb nog een tegenvoorstel gedaan waarbij NUON aan mij op het aanbod slechts een bonus van € 85,00 kwijt zou zijn. T.o.v. Een nieuwe klant dus een voordeel voor NUON van € 65,00. Helaas bleek dit niet mogelijk en ben ik eigenlijk tegen mijn zin in door NUON gedwongen om over te stappen naar een andere leverancier omdat het financiële gat nu te groot werd. De blijverskorting van NUON is volstrekt niet interessant omdat je toch jaarlijks de tarieven moet vergelijken en dan blijkt dat het ergens anders voordeliger kan. Hopelijk worden de marketingafdeling en de financiële afdeling van NUON nog een keer wakker en beseffen zij dat er waarschijnlijk best veel tevreden klanten zijn die niet welwillend maar door het beleid van NUON worden gedwongen om over te stappen. Aan de medewerkers van jullie klantenservice zal het niet liggen want die zijn uiterst vriendelijk en meedenkend maar ze worden wel met handen en voeten gebonden om klanten te kunnen behouden.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hans.B
06/09/2016
via website
thumbs up

2 jaar geleden overgestapt van Nuon naar Essent. Toen kreeg ik een welkomstkorting van 300 euro. Nu ben ik weer van Essent naar Nuon overgestapt en krijg ik weer een welkomstkorting van 250 euro. Die energiebedrijven zijn helemaal gek geworden, maar ik klaag niet hoor. Ik stap gewoon steeds over en bespaar honderden euro’s.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
maurice vermeij
25/08/2016
via website
thumbs down

niet bereikbaar via een normaal telefoonnummer! alleen via de oplichterslijn met een 0900-nummer! afgrijselijke terreur dat ze mensen lastig vallen aan de deur, terwijl er een sticker op zit: ”GEEN VERKOOP AAN DE DEUR”. het niveau van nuon is kennelijk gedaald tot het niveau rioolput…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
V. Francis
17/06/2016
via website
thumbs down

Nuon stuurt fake eindafrekeningen op basis van (natuurlijk in eigen voordeel) veel te hoge schattingen, terwijl ze de standen met het werkelijke verbruik in hun bezit hebben. Als je vraagt om een correcte eindafrekening word je afgepoeierd met een smoes dat het verschil niet groot genoeg is om te corrigeren (terwijl Nuon honderden euro’s terug moet betalen!). Waardeloos. Doet men vaker; hebben ze, vorige week nog, ook bij een vriendin van mij trachten te doen. Nooit aan Nuon beginnen! Nu weet ik weer waarom ik al eerder bij Nuon ben weg gegaan. Had niet terug moeten gaan. Nooit doen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
wegblijven bij nuon
Geen oordeel
19/09/2017
via website

@v francis..dit is dus precies hetzelfde hetgeen ze bij mij ook hebben geflikt..

Heel verhelderend je commentaar ,want het bewijst wederom wat er bij mij ook is gebeurd.

Nuttig? Ja   Nee

Pjotr
15/04/2016
via website
thumbs down

Overstapdatum is niet zoals beloofd. Dat levert veel ellende op, bijv. met de netwerkleverancier. Om te achterhalen waar en waarom het fouit ging gingen al vele mailberichten en telefoontjes op en neer. Zonder oplossing. Aldus werd ik slachtoffer van de slechte kwaliteit van de medewerkers bij Nuon. Een chef/manager/teamleider is er niet. Dus de ellende gaat eindeloos voort.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Arend
25/02/2016
via website
thumbs up

Yes, eindelijk ook een voordeel voor trouwe klanten en niet alleen voor nieuwe klanten.

Verder tevreden over de helpdesk,
facturen kloppen gewoon en vandaag via de site gas en stroom voor een goed tarief vastgezet voor een jaartje. Daarna zien we wel weer.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
rvschaik4@hotmail.com
21/12/2015
via website
thumbs down
Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Nawaz
17/11/2015
via website
thumbs down

Nuon !! NEEEE. Nooooit.

Dit is mijn advies aan iedereen. Dit is een oneerlijke, onduidelijke en een zeer tricky bedrijf.

Redenen waarom niet.

1. Afspraken door de vertegenwoordiger zijn loze beloftes. En deze baseren op leugens.
2. Na een berekende en afgesproken maandbedrag krijg je toch altijd en steeds maar hogere maandbedragen in rekening.
3. Na een of twee keer contact opnemen en uitleggen willen ze niet begrijpen en klacht oplossen. Je moet maar eindeloos blijven energie en tijd insteken om een fout van hun recht te laten zetten.
4. Bij de jaareinde afrekening betaal je toch flink erbij. Terwijl van te voren door de vertegenwoordiger veel berekend en beloofd was.
5. Als je, je contract opzegt dan proberen ze je alsnog op rotte manieren af te plukken. Dat door middel van onbegrijpelijke boetes op te leggen voor te laat betalingen enz. Terwijl dit eerder nooit gebeurt, zolang je het contract niet opgezegd hebt.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Nawaz
16/11/2015
via website
thumbs down

Nuon !! NEEEE. Nooooit.

Dit is mijn advies aan iedereen. Dit is een oneerlijke, onduidelijk en een tricky bedrijf.

Redenen waarom niet.

1. Afspraken door de vertegenwoordiger zijn loze beloftes. En deze baseren op leugens.
2. Na een berekende en afgesproken bedrag krijg je toch altijd en steeds maar hogere maandbedragen in de rekening.
3. Na een of twee keer contact opnemen en uitleggen willen ze niet begrijpen en klacht oplossen. Je moet maar eindloos blijven energie en tijd insteken om een fout van hun recht te laten zetten.
4. Bij de jaareind afrekening betaal je toch flink erbij. Terwijl van te voren door de vertegenwoordiger veel berekend en beloofd was.
5. Als je, je contract opzegt dan proberen ze alsnog op rotte manieren af te plukken. Dat door middel van onbegrijpelijke boetes voor te laat betalingen enz. Terwijl dat eerder nooit gebeurt als je de contract niet opgezegd hebt.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mark Plantenga
23/09/2015
via website
thumbs down

Beste Renée Moonen

Geef nou is gewoon antwoord op de klachten per punt.
Zie hier onder de mail probeer graag per punt.
Ik ga van uit dat het nu gaat lukken drie keer vragen ik heb toch recht op antwoorden per punt.
Ik ga ook van uit dat als jullie medewerkster verkeer de info geven en ik daar over klanten geeft dat jullie het oplossen ook ga ik er van uit als ik in buitenland ben en geen mail en of rek kan in kijken dat ik op zijn minst sorry hoor.
Jullie web was in onderhoudt en stond niks in.
Jullie lijken wel op volkswagen zie journaal kunnen ook niks toe geven.

Nog maal per punt antwoord ben echt niet blij.
Moet ik het nog hoger op zoeken wil alleen antwoorden en een aangepaste rek per mail graag waar.

Ik weet dat ik moet betalen maar ik heb de volgende punten en klachten
waar het zeker niet mee eens ben.
1. Ik heb meer malen telefonisch aangegeven dat ik pas per 1 sep wil overstappen.
2. Van af het begin al problemen met jullie naam stellen ga zo maar door gehele administratie niet duidelijk ga zo maar door internet niet werkend.
3. Eind afrekening niet in te zien op internet aangezien we in buitenland zijn.
4. Jullie gebruiken niet goede mail adres dat zou ook telefonisch in orde gemaakt woorden mail zou naar mijn mail
5. Zo maar heel groot bedrag van mijn rekening afschrijven zonder dat ik ook maar op internet een eind afbreking heb kunnen ben kijken en wat ergers is zonder aankondiging en of mail.
6. Ik mis mijn cashback nu van jullie om dat jullie mij eerder hebben laten overstappen. Terwel een van jullie medewerkers heeft aangegeven dat dat niet eerder kon dan
per 1 sep over stappen.

Kort om was echt bij jullie gebleven als deze problemen niet hadden voor gedaan zo als ik aan even van jullie medewerkster heb verteld.

Mijn voor stel is dat jullie de cashback als nog van de rekening aftrekken dan nieuwe rekening sturen per mail naar goede mail adres.

Dan zorg ik er voor dat jullie zo dra ik thuis ben 21 sep in de morgen weer thuis
Voor eind 25 sep heb betaald.
Het dreigen met incasso kosten lijkt mij wat snel en gaan ook geen extra kosten ga ik niet betalen aangezien er zo veel fouten zijn gemaakt, nu wachten jullie maar op mij.
Ik ben de manieren waar op Nuon met klanten om gaat echt niet blij mee.
Mogen jullie hier geen gehoor aan geven zal ik op zo veel mogelijk plaatsen leden wat er in een jaar verkeert kan gaan bij jullie. Melden Consumentenbond en gas.licht. Com en op internet zo veel mogelijk. Mijn punten neer zetten.

Ik ga zeker betalen na nieuwe rekening

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
sijtske
19/04/2015
via website
thumbs down

ene grote dievebende ze maken zelf heel veel fouten met contracten waar de klant geen toesteming voor geef maar ook niet van de veranderingen op de hoogte is gebracht je betaald netjes de maandelijkse termijnen het bedrag waar wij onze contract op hebben afgesloten en dan beweren ze gewoon dat je niet betaald en krijg je hele lelijke dreigementen telefonisch naar je hoofd geslingerd en als je dan zelf voor je rechten op komt gooien ze telefoon neer SCHANDALIG BEDRIJF die zouden eigenlijk niet meer hun bestaan meer voort mogen zetten

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Nuon
23/12/2014
via twitter
Nuon (@Nuon)
thumbs up

@Breuning Als je je gegevens via DM stuurt dan kijken we graag nog voor je na of we je een ander passen aanbod kunnen doen. Alvast bedankt!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Eric Smeets
04/12/2014
thumbs down

Veel te koud om met open deur te luisteren naar verkooppraatje @nuon. Mss beter in de zomer nog een keer? #energiebesparing

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tim Bunskoeke
25/11/2014
thumbs up

Goed geholpen door de klantenservice van @Nuon, verhuizing online doorgeven lukte niet, binnen drie werkdagen reactie + oplossing. Toppie.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jurriën Koops
12/11/2014
thumbs down

Service? #nuon verzoekt terug te bellen voor gasmeterstand. Klantenservice, wachtrij. Terwijl meter op afstand uit te lezen zou zijn #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Wilbert Linders
10/11/2014
thumbs down

@Nuon is wel slecht. Klantonvriendelijkheid ten top. Geen informatief moment ingebouwd maar botte bijl. Is niet automatisch maar persoonlijk

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Harold Bruggers
27/10/2014
via website
thumbs down

Vandaag kwam ik er achter dat mijn oude maandtermijn (121 eur) weer werd geincasseerd. Vanaf 15 juli heb ik zonnepanelen waardoor het maandbedrag tot 35 eur is verlaagd. Is dus helaas slechts een keer goed gegaan. Zal ze wel leren: heb het hele bedrag gestorneerd.

t.a.v. de jaarafrekening: op magische wijze houdt Nuon alleen rekening met de de afgenomen elektriciteit op mijn slimme meter. Maar tot aan de afrekendatum had ik 760 KWh teruggeleverd. Toch zo’n 160 euro waard. Heb ze tot twee keer toe via het nauwelijks te vinden “contactformulier” om opheldering gevraagd. Maar het blijft stil aan de overkant…. Mijn contract duurt nog 2 jaar bah!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
George Philip
23/10/2014
via website
thumbs down

Kreeg net een Nuon verkoper aan de deur met een heuse tablet waarop hij meteen mijn gegevens in wilde fietsen. Toen ik hem het URL van Nuon vroeg had hij het over het mislopen van zijn provisie. Ik vroeg hem evenjes te wachten en ik ging hier op het web checken over het wel en wee van Nuon. Ik dank u allen, want ik heb met die informtie de Nuon mijnheer zonder provisie een goedendag toegewenst.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
SportsSpeakers
Geen oordeel
23/10/2014

‘@nuon zoekt ludieke sportverenigingen, lees meer http://t.co/dhiEKUeoWP @toinevp @Lammerskim

Nuttig? Ja   Nee

Boris Smit
16/10/2014
thumbs down

@Nuon Als ik op mijn jaar afrekening 5 euro moet bijbetalen waarom gaat mijn maandbedrag 10 euro omhoog ? Is mij niet geheel duidelijk !

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sabine Verschoor
15/10/2014
thumbs down

Kwalijke praktijk Nuon: zonder toestemming en zonder noodzaak maandbedrag verhogen #gratisfinanciering

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
M*H styling
15/10/2014
thumbs up

Men begint eindelijk door te krijgen dat je zuinig moet zijn op vaste trouwe klanten! Toppie #nuon eindelijk korting of wat daar op lijkt.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Danielle Meijer
15/10/2014
thumbs up

Korting voor klanten die blijven #Nuon Hé hé #eindelijk

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tetje
15/10/2014
via twitter
Tetje (@yaslyngirl)
thumbs down

@Nuon waarom wordt ik na 3 kwartier in de wacht staan nog steeds niet geholpen? wacht..prima maar dit is niet acceptabel!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Geerten
14/10/2014
thumbs down

Ja ja @Nuon, ‘blijven loont’, maar dan willen jullie wel meteen automatisch kunnen incasseren. Mooi niet!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gert Laman
14/10/2014
thumbs down

#nuon Merkwaardig en onbereikbaar. Lange wachttijd telefoon. E-mail: antwoord binnen 2 dagen, maar geen adres te vinden. Dan maar snailmail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
pino
14/10/2014
via twitter
pino (@pino669)
thumbs down

Zo na twee weken weer overgestapt naar @Eneco . @Nuon heeft mooie praatjes en ik maar betalen ja daag @Nuon we Willen u graag terug pffff.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Asjon van den Andel
13/10/2014
thumbs down

@Nuon @ Pauline jammer. Ik ben 6 mnd geleden juist weggegaan bij Nuon vanwege het stroomtarief.dus dat is helemaal niet concurrerend.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Boy Haenen | 2507
11/10/2014
thumbs up

Sterke actie Nuon: vaste klanten belonen ipv idiote overstapacties voor nieuwe klanten. Kunnen velen voorbeeld aan nemen. #klantenservice

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jolanda Soeting
11/10/2014
thumbs down

Jammer, @Nuon. Dat blijven niet loont voor de afnemers van #groenestroom.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Akif עאכף
22/09/2014
thumbs down

@Nuon Goedemorgen, ik ben zomaar klant gemaakt bij Nuon. Heb nergens een offerte/info aangevraagd. Kunnen jullie dat z.s.m. terugdraaien?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
MI
Geen oordeel
24/02/2015
via website

Meneer van Nuon aan de deur: U zit nu bij Oxxio, maar u heeft nog recht op een korting van toen u daarvoor bij Nuon zat. Wilt u die alsnog ontvangen? Eh, ja, tuurlijk. Ik vul het formulier in (dom, ja weet ik). En opeens ben ik lid van Nuon. Zeg, daar had ik niet om gevraagd. Nu weer overstappen naar Oxxio (veel goedkoper), gigantisch dure afrekening en overstapkosten. In termijnen betalen? Ja, kan wel, komt er wel elke maand 5 euro rente bij. Ik ga nooit meer naar Nuon. Betalen, betalen, betalen.

Nuttig? Ja   Nee

Martine
Geen oordeel
24/02/2015
via website

Meneer van Nuon aan de deur: U zit nu bij Oxxio, maar u heeft nog recht op een korting van toen u daarvoor bij Nuon zat. Wilt u die alsnog ontvangen? Eh, ja, tuurlijk. Ik vul het formulier in (dom, ja weet ik). En opeens ben ik lid van Nuon. Zeg, daar had ik niet om gevraagd. Nu weer overstappen naar Oxxio (veel goedkoper), gigantisch dure afrekening en overstapkosten. In termijnen betalen? Ja, kan wel, komt er wel elke maand 5 euro rente bij. Ik ga nooit meer naar Nuon. Betalen, betalen, betalen.

Nuttig? Ja   Nee

cees strijder
17/09/2014
via website
thumbs down

Drie eind afrekeningen twee dreig brieven en twee klacht brieven ne nog niet inordeMaar morgen zouden ze weer gleld storten en nog niet goed,.
Wat een zootje is het daar

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
RPH
11/09/2014
via twitter
RPH (@rph11)
thumbs up

Das lekker thuiskomen, de helft van de vakantieuitgaven weer retour dmv. de jaarafrekening… die warme trui heeft dus echt nut! #NUON

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Monique Teunissen
11/09/2014
thumbs down

@Nuon dank je voor je snelle reactie. Heb mijn vraag al gemaild. Misschien wel een idee om het vragenformulier makkelijker vindbaar te maken

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Frits Nolet
11/09/2014
via twitter
Frits Nolet (@fritsn)
thumbs up

Klachten over @Nuon zijn naar tevredenheid opgelost. Dank daarvoor!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Eccentric Lady
09/09/2014
thumbs down

@Nuon Ik wil geen klant worden bij een bedrijf met agressieve verkooptechnieken. Nu niet en nooit niet. Dus stop met bellen en langs komen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Karin Kappers
05/09/2014
thumbs down

@nuon : Waarom nu alwéér zoveel problemen met teruglevering opbrengst #zonnepanelen? Ze liggen et toch echt al 2 jr! http://t.co/4mLODvDUdL

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Harry Gerritsen
14/08/2014
thumbs down

Hoop dat @nuon belofte waar maakt en me niet meer lastig valt. Oud-klanten blijven ze benaderen. Wacht nog op reactie @nrc #terreur

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rene Vlaanderen
14/08/2014
thumbs down

@Nuon belachelijke vastrechtbedragen voor stadsverwarming zijn vervelend, maar onterechte aanmaningen zijn nog vervelender…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
 Maikel van Leuken
14/08/2014
thumbs up

Dank je wel @Nuon voor dit mooie gebaar. Zo kan het ook, probleem oplossen en de klant energie teruggeven. #topgebaar http://t.co/ptuk5OUvXI

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bert Lekx
07/08/2014
via twitter
Bert Lekx (@BertLekx)
thumbs down

Forse verhoging maandbedrag #Nuon (17%) niet in relatie met aanzienlijk verminderd elektriciteit- en gasverbruik.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mira Jansen
28/07/2014
thumbs down

@Nuon jaarafrekening ontvangen maar meterstand gas is na een jaar ongewijzigd zie ik. Kan niet kloppen, want kook op gas.Neem svp contact op

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Treesie
17/07/2014
via twitter
Treesie (@Treesie84)
thumbs up

@OxxioService Mijn dag is helemaal goed! Vanmiddag gebeld door @Nuon wat een goede service van de Nuon. Hoop gauw van Oxxio af te zijn 1/2

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Annemieke Klepper
17/07/2014
thumbs up

wat een service @Nuon belt om te vragen of alles nog naar wens is. Had echt even geen tijd, maar ze bellen nog terug! Top!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
V v.d. Klooster
17/07/2014
thumbs down

@jannyzeeland k had met Nuon afspraken gemaakt over de eindafrekening en die zijn ze dus niet nagekomen stelletje eikels

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kim Castro
17/07/2014
via twitter
Kim Castro (@DeKimCa)
thumbs up

Ervaring met de customer care van @Nuon en @NLEnergie, 1 woord: TOP! #asitshouldbe

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Time-outlifecoaching
13/07/2014
thumbs down

Stop met de inkoop van bloedkolen #stopbloedkolen @Nuon @Essent @EONBenelux @ElectrabelNL en @DELTAnv http://t.co/YBXFBsmOx9

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Evert Nieuwenhuis
13/07/2014
thumbs down

Mijn column in @vrij_nederland: Nuon verschuilt zich achter Colombiaanse rechter. #bloedkolen
http://t.co/JAVC25wtB5 http://t.co/GCliAir8EV

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Maartje-Anne
02/07/2014
thumbs up

Super service van @Nuon stond om 23.30 nog een storings monteur ivm lekkage. #top

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Martine Groenewegen
24/06/2014
thumbs down

Belachelijk dat @Nuon klanten slechts 1 week geeft voor keuze NL groene stroom of anders grijze stroom. Tijd om over te stappen!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sterk
12/06/2014
via website
thumbs down

Zojuist een zeer vervelende verkoper van Nuon aan de deur gehad. zodra hij merkt dat je geen interesse hebt wordt hij pissig en nog vervelender dan hij al was. Heeft zelf zijn zaakjes niet op orde, maar is verbaasd als je over rompslomp bij overstappen begint. In welk ei leeft hij?

Tip voor Nuon: stop met deze acties.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Frank Koken
12/06/2014
thumbs down

Energieleverancier NUON kan nu 15% korting geven, nadat ik heb opgezegd en bent overgestapt. Wat moet ik er van denken?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Vincent van Drie
10/04/2014
thumbs down

arrogantie ten top ? @nuon : brief ontvangen. Wederom geen uitleg waarom huursom wisselaar met 97% is gestegen. #echteklantenservice #NOT!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ernst Hulsebos
31/03/2014
thumbs down

Vreselijke verkoper aan de deur gehad #nuon slecht verhaal binnen 5min hem al terug gepakt op eigen woorden! #opdringerig! #middelstum

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Randy the Conz
31/03/2014
thumbs down

Laat @Nuon me nu ook al barsten nadat ze me met @FeenstraWarmte opgezadeld hebben? We hebben wel een contract, hou je daar aan!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bob Jaspers Focks
21/03/2014
thumbs down

10 minuten bij @Nuon in de wacht. Wilde weten wat ze me konden bieden indien ik mijn contract wilde verlengen. #fail #nuon

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kees Langeveld
15/03/2014
thumbs down

Klantvriendelijk is … een (snel vindbaar) webformulier of e-mailadres aanbieden voor een vraag, wens, opmerking of klacht. Tip voor #Nuon.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
CreativeWriterIvanka
08/03/2014
thumbs down

Wat is #Nuon toch een vervelend en slecht bedrijf! Ze komen afspraken niet na. Jammer jongens, na zoveel belletjes…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Herald van Zuiden
07/03/2014
thumbs down

@Nuon nee ik ga storneren jullie hadden dit niet moeten afschrijven en al lang de eindafrekening moeten sturen #slechte service #nuon

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ria
07/03/2014
via twitter
Ria (@wijri)
thumbs down

Jemig, vanaf januari bezig nieuwe prijs af te spreken @Nuon, echter vandaag medewerker nr 5 of 6 die niet terugbelt. Wie wil ons wel helpen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Patrick ツ
27/02/2014
thumbs down

Al meer dan 17 min in de wacht voor klantenservice @Nuon. Geen contractverlenging wenselijk blijkbaar #irritant

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Lois New Media
26/02/2014
thumbs down

@Nuon Ik sta al 2 dagen meer dan 20 minuten in de wacht. Kan iemand mij terugbellen? Ik wil naast elektriciteit gas aanvragen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Roel Wolters
24/02/2014
thumbs down

@Nuon Nu al 3 dagen geprobeerd om het wachtwoord van mijn nuon te wijzigen. Iedere keer de melding dat ik het nu niet kan wijzigen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Vincent van Drie
24/02/2014
thumbs down

@Nuon opvallend. Zojuist weer teruggebeld “was een foutje”. Maar vragen die ik voorheen telefonisch stelde moet ik maar mailen #beschamend

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Vincent van Drie
24/02/2014
thumbs down

Klantenservice in ogen van @Nuon … Boot afhouden en verbinding verbreken wanneer je om een specificatie vraagt conform #warmtewet #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
George S.
24/02/2014
via twitter
George S. (@Gi0w)
thumbs up

@Nuon toch wel weer top die snelle reactie en betalingsregeling. Bedankt!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mindert Westra
23/02/2014
thumbs down

Baal van #NUON. Ze kunnen maar niet de standen van mijn zonnepanelen opleveren. Krijg wel 2x een afrekening over 2013. Dat dan weer wel.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
me dingetjes doen
23/02/2014
thumbs up

Vanmorgen monteur van #Feenstra op bezoek! Expansievat, veiligheidsventiel en wisselaar vervangen!! Goede service, geweldig #nuon

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Linda van der Laan
18/02/2014
thumbs down

Serieus??? Een acceptgiro in de brievenbus voor het bijbetalen van €0,19 mbt de jaarafrekening. Serieus???
@Nuon #geldverspilling

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mv. Martina
18/02/2014
via website
thumbs down

PAS OP VOOR NUON!!!!!! De grootste oplichters. Je met een mooie aanbieding binnen halen om daarna een eindjaar afrekening van 4.808, 62 voor je te sturen. Hepdesk zit keihard te liegen en is niet bereid om er naar te kijken. En dit voor een huishouden van 2 personen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Toob Alers
13/02/2014
thumbs down

Hopla en weer een storing hoor. Je wordt er wel een moedeloos van! Emanager! 13/2 22:15 @Nuon

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Willem C
13/02/2014
thumbs up

@Nuon Net al door jullie servicedesk gebeld, wat een snelle service! dikke pluim!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Fiona prinsen
12/02/2014
thumbs down

Ik heb nog nooit nog nooit zon #slechte service meegemaakt als de #nuon #overstappen #energiemaatschapij

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
RiitRiit
12/02/2014
via twitter
RiitRiit (@RiitRiit)
thumbs down

@Nuon Schoolvoorbeeld klantenservice van kastje naar muur! 2 x verhaal gedaan, 3 x doorverbonden, neemt niemand nu op, 15min belkosten! #moe

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Petra
12/02/2014
via twitter
Petra (@Zoebes)
thumbs down

@Nuon Boos, 29-11 alles door gegeven, betalen tot 16-12???? Drie kwartier aan de telefoon en niet opgelost! #boos #slechteservice

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Roland Martinus
10/02/2014
thumbs down

@nuon zakelijk is moeilijk aan de lijn te krijgen. 2 keer gebeld en 2 keer verbinding verbroken. Klantvriendelijkheid nul! #energie

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
esther draijer
07/02/2014
thumbs up

@Nuon Ik ben ter plekke van de lijst gehaald door de keurige en vriendelijke jongeman. Mijn verbazing ging over de term NUONgebied.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
esther draijer
07/02/2014
thumbs down

NUON colporteur; u woont in een NUON gebied en we gaan al onze oude klanten langs. Nog nooit klant geweest. Volgens zijn lijstje wel.Tja.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ron Denneman
07/02/2014
thumbs down

Hallo @Nuon krijg mail om kontakt op te nemen met de klantenservice maar die is niet bereikbaar….. en nu?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Renee van Os
07/02/2014
thumbs down

@Nuon Jep: slechte communicatie tussen #nuon afdelingen en met #liander. Correcte meterstanden worden ‘overruled’, heel klantonvriendelijk

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Renee van Os
07/02/2014
thumbs down

Telefoontje nr 30 naar #nuon. Alweer een mw die ‘alles’ opnieuw gaat uitzoeken, terwijl het zo simpel is: er is 1000 kW teveel gefactureerd!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
George Silooy
07/02/2014
via twitter
George Silooy (@Gi0w)
thumbs down

@Nuon blijkbaar werkte de automatische incasso niet meer.. waarom hoor ik twee maanden lang niks en krijg ik dan ineens een aanmaning??

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Michiel Maes
05/02/2014
thumbs up

Klacht @Nuon is na weken goed afgehandeld door klantenservice. Werd ook regelmatig teruggebeld. Ook complimenten moet je benoemen. Top @Nuon

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Martijn
04/02/2014
via twitter
Martijn (@ikbenmabo)
thumbs down

Hoe trots zijn ze nu nog op hun drammerige D2D verkoop? Energeia: “@NUON_NV kampt met toenemend aantal overstappende klanten” #leedvermaak

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jean van der Werf
27/01/2014
via website
thumbs down

Na verhuizing van koop- naar huurhuis hebben ze het nieuwe contract met goed adres afgesloten maar het afleveradres niet. Verhuisadres = 90 G en ze hebben er 90 B van gemaakt bij Nuon met naar gevolg: ze sturen brieven en e mails naar 90 G (het goede adresnummer) en vertellen dat het wordt afgesloten op 90 B (mijn buurman waar ik niets mee te maken heb) omdat er 2 leveranciers op 1 adres (90 B) zitten!! Ze beeindigen het contract met boeteclausule. Veel gebeld naar Nuon, veel kosten, veel irritatie, veel tijd! mijn buurman in de stress. Nuon heeft gewoon een invoerfout gemaakt en legt het uitzoeken bij de klant. Dreigen met afsluiten en boetekosten maar niet communiceren dat er een invoerfout (door Nuon) is gemaakt. GRRRRRRR

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mandy
25/01/2014
via twitter
Mandy (@soundgarden1)
thumbs down

Sinds augustus bezig eindafrekening @Nuon gecorrigeerd te krijgen. Op klacht wordt niet gereageerd. #jammer #nuon #service?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Anne
13/01/2014
via twitter
Anne (@Polderland)
thumbs up

Zeuren kan ik als de beste, complimenten geven kan ook #Nuon dank u voor de keurige service na het overlijden van mijn lieve 84-jarige.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kees van der Laan
08/01/2014
thumbs down

@Nuon gisteren 35 minuten in de wacht, vanmorgen alweer een kwartier! wat een drama bij jullie!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kees van der Laan
08/01/2014
thumbs down

zucht.. Al voor de 2e dag in de wacht bij @nuon.. Schijnbaar toch moeilijk om mensen aan te nemen die een telefoon kunnen bedienen..

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rendier
07/01/2014
via twitter
Rendier (@rendier410)
thumbs down

Zo jammer dat @Nuon na 4x vragen de spullen nog niet op orde heeft. Gelukkig maar 1 jarig contact dus kan kijken of @Essent het kan wel kan

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
patricia hendriks
07/01/2014
thumbs down

Spreek je nu weer iemand van de @nuon en die zegt dat je helemaal niets terugkrijgt van de zonnepanelen en dat die niet op afrekening staan!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
ingrid molenaar
27/12/2013
thumbs down

Is toch jammer dat de #nuon niet bereikbaar is #abonnement veranderen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tony
23/12/2013
via twitter
Tony (@DJ_Tony_Star)
thumbs up

top service van @nuon bedankt voor terug bellen!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rena
22/12/2013
thumbs down

Al jaaaaaren natuurstroom van Nuon, maar morgen ga ik volgens mij overstappen op 99,9% windenergie. Niks geen gesjoemel meer

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
AccessorizeyourHome
21/12/2013
thumbs down

@Nuon debiteert ten onrechte bedrag jaarafrekening, ik storneer, zij crediteren en nu ontvang ik een zeer dreigende 1e aanmaning?! #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Teet & Peet
20/12/2013
thumbs down

Boycotten, bedrijven zials NUON, EON etc… volgens de directeur van NUON maakt de consument zélf de keuze voor de certificatenzwendel #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kleptweets Mokums
20/12/2013
thumbs down

Nuon oplichters. Nu op NL2. Ik durf dat te zeggen want Nuon heeft knollen voor citroenen verkocht.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jan van Metz
20/12/2013
thumbs down

#Groenestroom blijkt gewoon bruinestront te zijn…#NUON

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hans Nijenhuis
16/12/2013
thumbs down

@Nuon lij dat ik geen klant ben bij Nuon. KlantenSERVICE telefoon wachttijd 20 minuten en dan doen ze hun best! Zeggen ze echt zelf…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Vera van der Hoek
16/12/2013
thumbs up

@Nuon Mijn geduld is beloond. Ben inmiddels vriendelijk geholpen. Bedankt.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Berry van der Haring
Geen oordeel
16/12/2013

Vandaag weer een ouderwetse training geven. Dit keer aan de trainees van @werken_bij_Nuon Even kijken of ik nog kan. #bi #cognos

Nuttig? Ja   Nee

Miranda SJ
15/12/2013
via twitter
Miranda SJ (@mispja)
thumbs up

@Cjansuh verschil @NUON_NV en @eneco is 375 euro!!! Daarbij ik zit altijd al bij Nuon dus geef me daar maar eens wat voor #trouw

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ron van Os
14/12/2013
thumbs down

Nuon blijft het gewoon doen….privegegevens van hun klanten sturen naar verkeerde adressen. Fijn te weten wat andere bedrijven verbruiken.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Harry van der Laan
13/12/2013
via website
thumbs down

Geachte heer/mevrouw,

Begin oktober ben ik overgestapt via Gaslicht.com van Nuon naar Energie Direct.
De meterstanden zijn overgezet per 13 oktober 2013.
De eind afrekening van de Netwerkkosten heb ik 26 oktober ontvangen waar op ik € 14,36 moest bij betalen.
Van de verbruikskosten van Juni t/m 13 oktober heb ik vandaag ( 13 december 2013 ) nog steeds geen betaling door NUON ontvangen.
Europese wetgeving geeft de leverancier 4-8 weken de tijd om deze eindafrekening te regelen.
Ik vind het vreemd dat een eindafrekening van de netwerkkosten waar ik op moet bijbetalen door NUON binnen 2 weken is geregeld en dat een eindafrekening waar ik geld moet ontvangen van NUON gewoon niet wordt geregeld.
Op 18-11-13 gebeld met NUON klanten service. Dit is geen gratis service maar moet door de klant extra over de reeds eigen belkosten moet worden betaald.
“Ja, het klopt. Wij hebben uw meterstanden en binnen een aantal weken krijgt U de eindafrekening van uw energie verbruik”.

Vandaag weer met NUON via 0900-0808 op eigen en extra kosten gebeld. Na 5 minuten in de wacht krijg ik het bericht: “Dit nummer is nog niet in gebruik. De verbinding wordt verbroken.”.
Kontroleert NUON het binnenkomende telefoonnummer en zien ze dat het nummer niet meer als bestaande klant in gebruik is?
Op deze manier voorkomt NUON dat ze worden lastig gevallen door ex-klanten die nog geld tegoed hebben van NUON.

Wordt vervold.
H. van der Laan
Delfzijl.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
monique vegelien
08/12/2013
thumbs down

@Nuon Nuon is een oplichter! Actief een kortingspakket verkocht terwijl ze wisten dat we niet aan de eisen voldeden: zeer hoge naheffing nu!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Quentin van der Pan
07/12/2013
thumbs down

@hfftig Klopt en de telefonistes waren ook erg vriendelijk, daar lag het dus allemaal niet aan. Maar die wachttijd… #Nuon

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Renske Sprakel
07/12/2013
thumbs up

#Loyaliteit loont! Nuon lanceert ook programma om trouwe klanten te belonen en zo te binden.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jeanette Koenen
06/12/2013
thumbs down

@Nuon bizar…dat noemen ze klantvriendelijk….#nuon NEE dus. Bizar….misschien maar over stappen op de #eneco of een andere leverancier

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
MKBVeiling
29/11/2013
thumbs down

@Huning Beste Frank, ons laatste collectief was zelfs 31% goedkoper dan de gem variabele leveringstarieven van NUON, Essent en Eneco. Mvg

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Liset Bom
29/11/2013
thumbs down

Zeg @Nuon doen jullie ook aan terugbellen? #duurtlang

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kris Pals-Krukkert
24/11/2013
thumbs down

2 jr geleden van emailadres gewisseld bij #nuon krijg deze week post(!) dat ze de jaarrekening niet naar dat mailadres konden sturen #GOH!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Queen of All Saints
23/11/2013
thumbs down

In okt jaarafrekening #Nuon, we kregen €158,10 terug! Yeah! Vandaag bericht dat incassoprocedure voor dit bedrag gestart wordt! Huh??? @Nuon

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Niels Picard
23/11/2013
thumbs up

Vorig jaar @energiedirect de goedkoopste. Net gekozen voor @Nuon met haar variabele tarieven. Energieprijzen gaan omlaag! Welkomstpremie 🙂

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gea Rakhorst
22/11/2013
thumbs up

Keurig geholpen door @Nuon !!! Kan niet anders zeggen! Nu nog hopelijk een goede oplossing. We wachten af!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Peter Jansen
19/11/2013
thumbs down

@Nuon Vorige week een opdringerige verkoper na veel verzoeken van me afgeschud. nu weer iemand aan de deur. bah.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jeroen
19/11/2013
thumbs down

Het dagelijkse telefoontje van een afgeschermd nummer ook weer gehad.. Laat me met rust Nuon, Ziggo en alle andere anonieme stalkers!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Nicole Goris
18/11/2013
thumbs up

Wat een behulpzame service van de @Nuon Ik weer helemaal blij 🙂

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mirjana Todorovic
13/11/2013
thumbs down

Hoe moeilijk kan het zijn om een correcte jaarafrekening te maken?! #nuon #fail #neehoorbenerechtnieteenmaandalmeebezig

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
MaaikeK.
13/11/2013
thumbs down

Koude douche voor @Nuon Zeggen probleem niet op te kunnen lossen maar t is kwestie van niet willen. Medewerker Joeri deed i.i.g. zijn best.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Vitriool
13/11/2013
via twitter
Vitriool (@Vitriool)
thumbs up

Pfff, uitstel van executie gekregen van @Nuon Dat is toch wel heel erg fijn! Nu weer verder met wachten op reactie van @Rochdale_NL

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
MaaikeK.
13/11/2013
thumbs down

Na 3 telefoontjes aan #nuon en een half uur in de wacht is het antwoord: we kunnen dit niet verhelpen. #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
trudy
10/11/2013
via twitter
trudy (@trudywiegers)
thumbs up

Kijk je eens op site van @Nuon krijgen nieuwe leden 3 maanden gratis stroom.. Al 8 jaar klant en nog nooit een kWh gehad.. Niet erg eerlijk!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rien van Genderen
09/11/2013
thumbs down

@EmilevanRinsum @Nuon Dit is wel het toppunt! Nuon stuurt tegenwoordig kennelijk niet alleen gladjakkers maar ook geboefte op pad.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Chris
08/11/2013
via twitter
Chris (@waliers)
thumbs down

Sta al 35 minuten in de wacht bij @nuon benieuwd of ik voor sluitingstijd nog iemand aan de lijn krijg…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rolf Paardekooper
08/11/2013
thumbs down

#Nuon wilt geen nieuwe (oude) klanten meer 🙁 Bij elkaar al meer dan 25 minuten aan het wachten op een #telefonist(e) #dtv #help #urgent

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
5181359
04/11/2013
via twitter
5181359 (@5181359)
thumbs down

@Nuon , want Telefonisch vergeet het maar. ze nemen niet op. en het kost veel geld

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Yvette
04/11/2013
thumbs down

Inmiddels voor een fortuin met de klantenservice gebeld! Herhaaldelijk 10 minuten wachttijd is best lang! #nuon

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Thomas van Asperen
04/11/2013
thumbs down

@nuon aanbieding 50% korting op stroom blijkt nog geen 10% per klik op de teller. Is dit niet gewoon misleiding?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Oyk-D.Coy
03/11/2013
via twitter
Oyk-D.Coy (@OykDCoy)
thumbs down

Na anderhalf jaar zonnepanelen en ruim 6000 kWh te hebben geleverd, nog steeds niets terug ontvangen voor de geleverde stroom… #nuon

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Fred Stortelers
31/10/2013
thumbs down

@Nuon wat een ellende met het doorgeven van de meterstand! Site vraagt maar om 1 meterstand. Brief gehad. opname num klopt niet.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Thijs Swinkels
31/10/2013
thumbs down

Al twee dagen proberen meterstanden door te geven….#fail #nuon @Nuon

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marjanne Mostert
31/10/2013
thumbs up

@Nuon topservice bij NUON! Mag ook wel eens gezegd worden!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
marina verwaal
31/10/2013
thumbs up

de Klantenservice van @nuon lost netjes en persoonlijk een klacht op. Zo hoort het ook #top.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Moorbit
30/10/2013
thumbs up

@Nuon ben terug gebeld en binnen 10 minuten stond er een monteur op de stoep! Ontzettende vriendelijke jongeman! #bedankt #top #service

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tamar Kaijzer
30/10/2013
thumbs down

@Nuon Even een vraagje; zijn jullie in Nijkerk bezig met marketing acties langs de deur? #klacht

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Michel Willems
27/10/2013
thumbs down

@RenePalsma @kafygi het zijn allemaal oplichters, en wat een gedoe dat overstappen. Wij hebben nog spijt van overstap naar Nuon… #gedoe

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Robert van Woensel
26/10/2013
thumbs down

Ooit Nuon telefonisch geprobeerd te bereiken als je een full-time baan hebt? Ik wil MENSEN spreken en geen keuzemenu waar je in vast loopt!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Maaike van de Wiel
26/10/2013
thumbs down

12 minuten aan de lijn met @Nuon om geweldige aanbieding door te nemen inclusief alle voorwaarden. Kan niet schriftelijk. #geenmanieren

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Willem Sonnemans
25/10/2013
thumbs down

Dramatische klantenservice #nuon. Tot drie keer aan toe meer dan 20 minuten aan de telefoon zonder succes. Iemand een tip?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marianne
25/10/2013
via twitter
Marianne (@LaBlaey)
thumbs down

@Nuon waarom moet ik een half uur in de wacht staan om iemand van jullie klantenservice te spreken te krijgen? #klantonvriendelijk #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Wyanke Prins
24/10/2013
thumbs down

Inmiddels meer dan een half uur wachten totdat een iemand van @Nuon klantenservice mij zo snel mogelijk te woord kan staan #duurtlang

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marluz
24/10/2013
thumbs down

Hallo @Nuon, waarom is mijn termijn bedrag bij verhuizing naar een soortgelijke woning opeens 2!!! keer zo hoog? Van €65 naar €120?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Alice
22/10/2013
via twitter
Alice (@AliceK_dj)
thumbs down

Een voorschot van 5.300 euro voor gas en electra bij de #NUON in een rijtjeshuis en dan nog een naheffing krijgen. Hoe kan dat? #DeRechtbank

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ana Prieto Lestegas
22/10/2013
thumbs down

@Nuon maakt mensen kapot!! Ik heb nu al meerdere gevallen meegemaakt dat mensen gigantische naheffingen krijgen #nuon #oplichting #Rechtbank

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ruud van Rooij
22/10/2013
thumbs down

@Nuon Waar gaat het herhaaldelijk mis bij jullie inzake toezending van mijn eindafrekening? Big #fail tot 3x toe! #nuon #klachtenzijnkansen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sjowhan
22/10/2013
via twitter
Sjowhan (@sjowhan)
thumbs down

Say whut? Naheffingen van 2900 euro over een half jaar van de Nuon? Wow.. #derechtbank

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Petra Lansdorp
22/10/2013
thumbs down

Betalen afrekening @Nuon onmogelijk: vereist betaalkenmerk ontbreekt, online betaalfunctie buiten werking en telefonisch onbereikbaar 2/2

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
marielle van oene
19/10/2013
thumbs down

@Nuon fijn dat wij nooit wat van mijn klacht weergehoord hebben. prima klantenservice hebben jullie!Nevernooitgeenklantbijjullie

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
carin bobeldijk
19/10/2013
thumbs down

Dus ik heb met zonnepanelen minder gebruikt, maar het maandbedrag gaat toch omhoog. Begrijpt u het nog? #nuon #tegenvallervandedag

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ricardo de Graaf
18/10/2013
thumbs down

@Nuon bellen is dan prima. Is ook zo afgesproken. Maar wordt steeds gebeld door klantenservice die niet weten waarom ze bellen… #kosttijd

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Lady Antebellum
13/10/2013
thumbs down

ga nooit verhuizen#er is geen instantie die in staat is alles in een keer goed te verwerken# echt :niet een#vermoeiend,nuon op1

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Goed in Stijl Sandra
12/10/2013
thumbs down

we zijn overgestapt naar een ander @Nuon stop AUB met iedere dag post sturen om weer terug te komen!!! Verspilling van papier!!!!!! RT=fijn

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
TeamUnit
12/10/2013
via twitter
TeamUnit (@LVRYAW_)
thumbs down

Komt er zo’n gast van nuon aan de deur shit aansmeren, mijn moeder zegt 3x nee.. Blijft die doorzeiken, k moest me echt inhouden ahah

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Laura van Dijk
10/10/2013
thumbs down

@vakantieassist @Nuon Ik hoor er vandaag al meer klachten over! #20minutenwachttijd

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gabriëlle Jurriaans
05/10/2013
thumbs down

.@nuon Ha komen jullie nu ook al na het donker op zaterdagavond aan de deur. Stelletje colporteurs.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Erdogan Sener
05/10/2013
thumbs down

En vervolgens krijg ik de melding dat t opnamenr niet klopt! Stuur me dan een brief met t juiste nummer! Heb wel wat beters te doen! #nuon

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jeroen Raaphorst
03/10/2013
thumbs down

Vandaag een zeer slechte klantervaring bij #nuon ik ga kijken voor andere energie aanbieders

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Colin Banks
29/09/2013
thumbs down

Lekker dan, @nuon maakt weer een verkeerde afrekening en beloofd het bedrag niet af te schrijven,nou toch wel!Kan ik weer gaan bellen. #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Saskia Stoop
29/09/2013
thumbs down

Wederom brief ontvangen van li ander. Schijnbaar lukt t #nuon niet om mijn gegevens door te sturen nadat ik 10 keer gebeld heb. Prutsers!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Franck Ploum
29/09/2013
thumbs down

#eon en #nuon kopen massaal kolen van criminele mijnen Colombia @vpro #radio1

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Vincent Gerrits
28/09/2013
thumbs down

1/2 Wat een foute club zeg @Nuon vinden het niet nodig om je meter stand op te nemen maar schaten je vervolgens even hoger in of je even

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sandra Maas
28/09/2013
thumbs down

@Nuon waardeloos die klantenservice van jullie. Bellen niet terug na 2 keer belafspraak!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
MarnixAmsterdam©
28/09/2013
thumbs down

Ik vind dat ‘Nuon, partner van de zon’ denk ik wel de meest megalomane commerciële uitspraak van 2013. Lever stroom en houd je verder koest.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Annick
27/09/2013
via twitter
Annick (@AnnickdeJ)
thumbs up

Dank aan @Nuon voor snelle reactie én actie op mijn vraag! #goedeservice #Nuon

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
De Prutsers
27/09/2013
thumbs down

@Nuon kwaad ben ik. Onvolledig vooraf geïnformeerd door callagent, contract niet telefonisch terug te draaien in zelfde gesprek! #Fail #nuon

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Eric Obbes
22/09/2013
thumbs down

@Nuon Heb ook een klacht mail verzonden en ook hier niets op vernomen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Peter Roelofsen
22/09/2013
thumbs down

@Nuon Waarom wil een straat verkoper van jullie mijn eindafrekening graag inzien?…..#fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Fred
21/09/2013
via twitter
Fred (@fred1975)
thumbs down

Wat een agressieve verkopers van @Nuon in Amersfoort. Lopen zelfs mee de winkel in. #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Eduard van Leeuwen
20/09/2013
thumbs down

@Nuon stuurt #eindafrekening buiten bereikbaarheidstijd en gebruikt geschatte meterstanden voor eindafrekening &^%$^*()! #boefjes

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Esther Scholten
20/09/2013
thumbs down

Verkeerde tarieven in contract en na 20 min nog niet aan de beurt bij klantenservice @nuon #fail. Moet ik nu al spijt hebben van de wissel?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Liz Griffioen
20/09/2013
thumbs up

@Nuon dank en aan @FeenstraWarmte voor een snelle behandeling van mijn klacht! Het word gewardeerd!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Liz Griffioen
20/09/2013
thumbs down

@Nuon wat is jullie service level agreement om te reageeren op tweets? 5uur? Zo lang moest ik wachten. @KLM reageert in 1 uur. Het kan!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Frans Lansdorp
20/09/2013
thumbs down

@Nuon gisteren meterstanden doorgegeven tot mijn verbazing zie ik bij jaarafrekening 4 sept staan en de standen kloppen ook niet !!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
SupergroverPA
20/09/2013
thumbs up

@nuonwebcare Ik had zojuist een behoorlijk prettige ervaring met de klantenservice van Nuon. Mag ook weleens gezegd.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Martijn Hartman
17/09/2013
thumbs up

@NuonWebcare dank je, maar ik bel morgen zelf wel even ! Wel goede snelle reactie #nuon

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bert van de Kamp
17/09/2013
thumbs up

@NuonWebcare bedankt voor de snelle afhandeling. Heel tevreden met de service #nuon #klantenservice

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gert van den Bor
17/09/2013
thumbs down

Nee hoor, niemand aanspreekbaar heel #NUON kijkt schijnbaar tv… onvoorstelbaar.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gert van den Bor
17/09/2013
thumbs down

Bedrijven die totaal onbereikbaar zijn voor hun klanten zoals #NUON kunnen beter hun deuren sluiten en zichzelf opheffen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gert van den Bor
17/09/2013
thumbs down

Hierbij roep ik #NUON uit tot het meest klantonvriendelijke bedrijf van Nederland!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Titia de Vries
16/09/2013
thumbs up

Ik trap er nooit meer in bij #Oxxio met hun onvolledige info voor overstap. #Nuon zet gelukkig alles recht. Ik ben weer uit de kramp

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gert van den Bor
16/09/2013
thumbs down

@NUON = meest klant onvriendelijke bedrijf van Nederland! Sturen ‘dreigbrieven’, maar nemen nooit geen tel. meer op!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Raymond
16/09/2013
via twitter
Raymond (@rap001)
thumbs down

Begon ik net weer positief te denken over #NUON … Is de klantenservice wegens ‘een technische storing’ niet te bereiken. Handig!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tjapko Stel
13/09/2013
via twitter
Tjapko Stel (@tstel2)
thumbs down

@GordonShandling @ewaldeng @HansdeBoer18 Nuon heeft ook te hoge tarieven zeker voor die mensen die niet elk jaar opnieuw afsluiten (bij hen)

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
alex does
13/09/2013
thumbs down

Ik zeg de #Nuon vergeet nooit wat. Verstuurd altijd brieven te laat of erg onzichtbaar . Storingen bestaan niet moet ik nog meer opnoemen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jordy van Houten
13/09/2013
thumbs down

Wat een irritante colporteur. #nuon

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rebecca Looijen
13/09/2013
thumbs down

Wauw. Stroom op vrijdagmiddag, door een fout van Nuon, afgesloten. Dat gaat dus nog dagen duren. Dankzij een fout bij Nuon.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Babykadootjes.nl
12/09/2013
thumbs down

En dan ook nog gerichte colportage. ‘U staat ingeschreven bij de KVK, bla, blabla, daarom kom ik langs, blabla’. #fail #nuon! Geen interesse

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Babykadootjes.nl
12/09/2013
thumbs down

En dan staan ze van #nuon aan de deur om je van alles aan te smeren #fail. Via de telefoon geen ingang, dan maar via colportage… Irritant!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Esther Hereijgers
12/09/2013
thumbs up

En wederom uitstekend geholpen door #NUON . Fijn!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rob van der Woerdt
11/09/2013
thumbs down

En vandaag belde #NUON weer, trekken zich niets aan van bel-me-niet. Volgens mij is het licht bij hen al jaren uit. #fail #sukkels

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Zaagvis
11/09/2013
via twitter
Zaagvis (@zaagvis)
thumbs down

Bij ons stond #Nuon voor de deur, helaas ervaring mee, tientje goedkoper, maar 50 euro ellende duurder. Ik blijf waar ik blijf!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gideon Folkers
08/09/2013
thumbs down

@Floriskleefman haha… Grapje zeker? Ze reageren snel, dat wel. Maar vervolgens gebeurd er nog steeds niets mee. Schijnservice #nuon

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gideon Folkers
08/09/2013
thumbs down

@mjcdebie deze keer niet nee… Ga wel eens kijken naar alternatieven.. Ben het wel echt zat #NUON

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Martin de Bie
08/09/2013
thumbs down

@albertroos @gideonfolkers Echt raar bedrijf #NUON. Vlgns mij heeft Gideon al op 2 september #NUON vermeld in een tweet. Slechte service !

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Erwin Maas
07/09/2013
thumbs down

Heb je een #warmtegarantie abonnement bij @NUON_NV, sta je toch tot halverwege volgende week onder een koude douche…#fail @NuonWebcare

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Remco Mienis 
06/09/2013
thumbs down

Serieus? @nuon bellen en horen: de wachttijd bedraagt 18 minuten. Blijft u aub aan de lijn.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Miranda
06/09/2013
via twitter
Miranda (@Salama2103)
thumbs down

@ietsist Maar Eneco is qua duurzaamheid altijd nog 100 keer beter dan Nuon waar ik eerst zat.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Wouter Koiter
05/09/2013
thumbs down

@NuonWebcare stop gewoon met deze irritante & onfatsoenlijke verkoopmethode. Al ben je nog zo goedkoop mij krijg je zo nooit als klant #nuon

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Wouter Koiter
05/09/2013
thumbs down

@NUON_NV waarom stuur je in Oldenzaal colporteurs ’s avonds langs de deur. #Irritatiefactortje

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Odette de Koning
05/09/2013
thumbs down

Zeg ik tegen Nuon “vind 50 min. in de wacht wel lang, gaan ze gelijk telefoonkosten vergoeden” goed bezig daar 🙂

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gerard Schurink
05/09/2013
thumbs down

Nuon luistert goed naar z’n klanten ….daarom krijg je geen beter tarief maar spaar je punten voor uitje naar Walibi. Zit ik op te wachten?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Anniek van Luijn
05/09/2013
thumbs up

Weer heel wat aanbiedingen van #energie vergeleken @NUON_NV jullie komen er nog steeds als beste voor ons uit! Al jaren trouwe klant!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Dennis F.
05/09/2013
thumbs down

Stelletje faalhazen bij #Nuon zeg! Rampzalige webcare-service die belafspraken niet nakomt. Brief naar directie is onderweg! #fail #boos

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ronald Klip
05/09/2013
thumbs down

Vage brief gekregen van Nuon over Natuurstroomgate. Waarom geven ze niet toe dat ze niet groen investeren maar groencertificaten kopen?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Video Communicatie
05/09/2013
thumbs down

Nuon heeft ons gebruik van gezin met 1 klein geschat op 217 per maand. Ze gaan uit van de gegevens van het vorige gebruik toen het nog een …

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Eelke Veenstra
05/09/2013
thumbs up

Bereikbaarheid Nuon telefonie, ontzettend slecht. Nuon chat, grote complimenten! Goed geregeld #nuon

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Harry Donker
05/09/2013
thumbs down

Kom op #Nuon, fouten maken kunnen jullie in 5 minuten, maar herstellen duurt 5 maanden? Doe wat

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ira Dabinovic
03/09/2013
thumbs down

@altijdwatncrv Mijn moeder kan al een jaar niet haar eigen huis in door fout #pur #isolatiemateriaal van #Nuon #altijdwat

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Steven Overhand
03/09/2013
thumbs down

Heb ik weer, twee ongeschoolde verkopers van #nuon die niet kunnen lezen dat verkopers niet hoeven aan te bellen. #Fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rena
02/09/2013
thumbs down

Wanneer krijgen we nou eens bericht van @NUON_NV over die #natuurstroom? Ik wacht op een brief met uitleg!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Anoeska de Vries
02/09/2013
thumbs down

Jammer dat #nuon zijn boekhouding niet op orde heeft! Ik heb nog recht op 400 euro meneer de boekhouder! #Goeiecheck gedaan!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tim Sevenants
02/09/2013
thumbs down

Wat een slechte service bij @essent – hoeveel moeite moet een mens doen om daar klant te worden. Was ik maar met @nuon gebleven.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gideon Folkers
02/09/2013
thumbs down

Tijdens de vakantie gelukkig weer gedoe met #NUON, want stel je voor dat het goedgaat. Ik zou vrijdag al teruggebeld worden.. Gaat weer top!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Judith Sargentini
01/09/2013
thumbs down

Na alle tips ben ik vanavond begonnen aan n overstap traject weg van #Nuon. #natuurstroom

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marten Bos
01/09/2013
thumbs down

@mvdoorninck @judithineuropa thnx dat was het zetje dat ik nodig had, overgestapt van #NUON naar #Greenchoice !

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Judith Sargentini
01/09/2013
thumbs down

Ik heb dus Nuon-natuurstroom. En nu blijkt dat ipv investeren in duurzame energie ik betaal voor die onzin waardebon voor 50E aan gadgets.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
De culturele snede
30/08/2013
thumbs down

Nuon misleidt klant met natuurstroom.ich habe das nicht gewust.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hans Elbers
29/08/2013
thumbs down

Voorstel #Nuon gehad met 1e jaar 50% korting op Electriciteit: Is dan net zo duur als huidig contract… Maar na ’n jaar dus 100% duurder!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Judith
29/08/2013
via twitter
Judith (@Judith1990)
thumbs down

Fijnnnnnn. Ik sta al 25 minuten in de wacht bij #NUON nu is het 18:00 uur en gaat iedereen zeker naar huis. Ik weet wel de rekening krijgt

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Michael Fraats
28/08/2013
thumbs down

Nuon gestuntel echt te gek voor woorden. Tijd voor Crtl-Alt-Del voor de markt en integriteit op numner een te zetten. #vergunningafpakken.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Aleida
28/08/2013
thumbs down

Jaren lang gedacht,dat ik als #Nuon Natuurstroom klant bijdroeg aan beter milieu. Blijken we massaal bedrogen! Exit #Nuon!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Henny Radstaak
28/08/2013
thumbs down

Nav het feit dat Nuon de boel behoorlijk heeft getild met z’n natuurstroom vraag je je af: zijn er nog eerlijke energiebedrijven?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gerrit Jan Veldhoen
28/08/2013
thumbs down

Energieleverancier Nuon heeft de afgelopen tien jaar 200.000 klanten en honderden grote bedrijven onjuist voorgelicht over Natuurstroom.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
ingrid lefeber
28/08/2013
thumbs down

Ik wil de jarenlang betaalde extra toeslag voor investering in duurzame energie terug van #nuon. Vanaf 2002 tot ze doen wat ze beloofden 1/2

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rena
28/08/2013
thumbs down

Iemand al een schadeclaim ingediend bij #Nuon ivm #natuurstroom?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Arnout-Jan Rossenaar
28/08/2013
thumbs down

Wat jullie misleiding noemen noemen anderen gewonn #oplichting #NUON @energiewaaier

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bart_Lenting
27/08/2013
thumbs down

#Nuon colporteur de deur gewezen. Die gasten begrijpen echt geen nee. Heel onbeschoft…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ineke Wieman-Mulder
27/08/2013
thumbs down

Mag het verkopen aan de deur aub stoppen? Misschien heel effectief #Nuon, maar niet zo’n prettige aanpak!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Frances Aikema
27/08/2013
thumbs down

@angela_petrillo ik ga @Greenchoice kiezen: vriendelijk, betaalbaar en goed bereikbaar. Zeer slechte ervaring bij @NUON_NV #klantenservice

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Frances Aikema
27/08/2013
thumbs down

Dikke #fail voor @NUON_NV. Wat een slechte klantenservice! Voor de 4e x in korte tijd andere info gekregen #kastjemuur #geenantwoord

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Baarnse Tekstwinkel
23/08/2013
thumbs down

Miscommunicatie NUON: ‘We hadden de energie niet uw meterstand op te vragen, dus u krijgt een door ons gefantaseerde nota’.@NUON_NV

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Inge
23/08/2013
via twitter
Inge (@Ingerr30)
thumbs down

Tijdje terug telefonisch mijn meterstanden doorgegeven. Vandaag ligt een brief in de bus dat ze het verbruik gaan schatten.#nuon #fail!!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Coen Beijer
22/08/2013
thumbs down

@hanselbers onze ervaring is dat jaarlijks overstappen zeker loont en dat NUON te duur is.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hans Elbers
22/08/2013
thumbs down

#Nuon wil mij als klant terug. Doen ze met een voorstel waar je eerst een HBO- wiskunde voor gedaan moet hebben om te kunnen vergelijken.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Frans van Ginkel
22/08/2013
thumbs down

25 minuten in de wacht bij klantenservice #nuon, hoezo klantenservice nu hang ik op.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Annemarie Vrijdag
22/08/2013
thumbs down

Omdat de meeste mensen in het belmijniet register staan, komen de verkopers maar aan de deur #nuon #irritant

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Eline
22/08/2013
via twitter
Eline (@Eline_100)
thumbs down

@NuonWebcare Gek dat Eneco na 10 minuten al reageert en dat Nuon na een uur nog geen reactie heeft gegeven…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
schoenszegt
22/08/2013
thumbs down

Nuon adverteert op Nu.nl als ‘partner van de zon’. Lekkere claim. Ga ik ook doen. Ik ben dan ‘partner van gebakken lucht’. Zo!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jacky Otten
21/08/2013
thumbs down

@nuon meer dan 20 minuten in de wacht! #nietnormaal!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Roy Duffels
21/08/2013
via twitter
Roy Duffels (@RoyDuf)
thumbs down

begrijp @nuon niet, stapte na 38 jaar op 1 aug. over @essent. Want geen goed aanbod vaste klant, biedt nu opeens 50% korting #telaat 🙁

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marianna Bakker
20/08/2013
thumbs up

goed geholpen door #klantenservice #NUON via chat. Nog vraagje: grafiek van gebruiksgegevens doet het niet?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tom Baars
19/08/2013
via twitter
Tom Baars (@tombaars)
thumbs down

@nuon jullie zouden me helpen met de foutieve eindafrekening van @Eneco. Helaas hebben ze toch een boel geld afgeschreven.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
nld burger
19/08/2013
thumbs down

Waarom stuurt nuon ineens een aanmaning ipv een herinnering? Ik ga wel opzoek naar een VRIENDELIJKE nederlandse stroomleverancier.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Johan
Geen oordeel
29/08/2013
via website

Ga naar budget energie vriendelijke accountmanagers en goeie afhandeling van zaken

Nuttig? Ja   Nee

Arlette Neuteboom
17/08/2013
thumbs up

Zojuist overgestapt van @NUON_NV naar @GreenchoiceNL! Overstappen altijd beetje ‘eng’. Het webform was duidelijk + eenvoudig (hulde!).

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Annemarie
17/08/2013
thumbs down

Ongevraagd geld van mijn rekening afhalen is stelen. Wat een baggerinstelling #nuon

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Dimitri Witte
17/08/2013
thumbs up

Vandaag mijn contract bij @nuon aangepast naar nuon powerdeal. Goede aanbieding hoor.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Peter den Haan
16/08/2013
thumbs down

Overstappen van NUON naar ESSENT verloopt alles behalve vlekkeloos…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
bresjnef
15/08/2013
via website
thumbs down

NUON = Slecht,
Was bij greenchoice, kreeg iemand van NUON aan de deur. Greenchoice zou bij NUON het stroom weghalen en dus net zo groen zijn. Alleen NUON zou veel goedkoper zijn. Het verschil konden ze niet aangeven. Contract getekend omdat opzeggen een kwestie van een belletje zou zijn. Ben gaan rekenen : verschil een paar tientjes! Dus telefonisch opgezegd. Zou geen probleem zijn. Nu paar maanden later : Nog steeds niet van NUON af tig keer opgebeld , wachtijden tot 35 min!!!!! En niet doen wat ze beloven. Wel mensen langsturen om mijn meterstanden op te nemen , dus niet…..

Een woord SLECHT dus geen NUON nemen!!!!
Als ze je contract binnen hebben is er geen opzeggen meer mogelijk!

Groeten

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ik Weet Het Beter
15/08/2013
thumbs down

Schandalige behandeling klantenservice #eneco Bij klant worden heel vriendelijk, klant zijn en je telt niet meer mee. #overstappen #nuon

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Nico.
13/08/2013
via twitter
Nico. (@Clev_r)
thumbs down

@NuonWebcare deur aan deur verkoop is iets uit de #middeleeuwen stop er mee. Wij kopen niet aan de deurne 3x nee zeggen betekent … #nuon

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
✿Petra Suijkerbuijk✿
13/08/2013
thumbs down

Is het soms nationale colportagedag ofzo? Eerst #Nuon aan de deur, nu weer #Telfort. Go away!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
caroline
13/08/2013
thumbs down

Dus @Nuon, als ik een kortingsaanbod krijg van 20% op electriciteit betaal ik op jaarbasis 152 euro meer? U wordt bedankt 🙁

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jasper Klapwijk
13/08/2013
thumbs down

@DigitaleThijs Nee, heb ik nagekeken; alles braaf betaald. Nuon stuurt brieven naar de verkeerde mensen, overzicht klopt niet.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Dick Mol
13/08/2013
via twitter
Dick Mol (@Dick_Mol)
thumbs down

Gebeld worden in Noorwegen door #Nuon . Laat me met rust!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
~ Sannee ' x
13/08/2013
thumbs down

Komt er zon mannetje van de nuon aan je deur om 10 uur sochtends…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Andrew
12/08/2013
via twitter
Andrew (@Knakworstje)
thumbs down

@nuon fijn dat uw deur aan deur verkopers mensen voor mafkees uitmaken als je ze een goedeavond wenst omdat je niks wil kopen, wold lelystad

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
BrigittevanderErve
11/08/2013
thumbs down

Zo. Overgestapt v #Nuon naar #Essent.Besparing 1ejr €350 . Va 2jr €170,- op jaarbasis!Opstappen=moeite waard. #geendiefvaneigenportemonnee

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rodric
09/08/2013
via twitter
Rodric (@RefRod)
thumbs up

#Nuon gebeld ivm overstappen. Bieden nieuw contract, betere condities ondanks lopende contracten. Klanten vasthouden =goedkoper dan werven!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Martijn
09/08/2013
via twitter
Martijn (@iep_man)
thumbs down

nuon heeft mij op 120€ gezet is dat niet beetje veel???

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
biblioteekje
06/08/2013
thumbs down

Wat een middag: Ik blijf me verbazen over het gebrek aan klantenservice bij een groot aantal bedrijven #bol #wehkamp #nuon #orthodontist 1/2

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Robinkolkman
06/08/2013
thumbs down

Pff helpt telefoon niet dan maar aan de deur staan stalken #irritant #nuon

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
JohanBosMusic
06/08/2013
thumbs down

#Nuon Eerst zijn ze te duur, dan ga je naar een ander en nu willen ze me terugkrijgen met een bedenkelijke, agressieve wervingsmethode…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Pablo Meegdes
05/08/2013
thumbs down

Nuon heeft record verbroken 40 minuten in de wacht een nog niemand gesproken. En dan iedere keer maar zeggen dat ze hun best doen #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Joris Helming
05/08/2013
thumbs down

Week geleden een mail gestuurd naar #NUON. Men belooft binnen 3 werkdagen reactie, maar helaas. @NuonWebcare Klantenservice op vakantie??

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Yucel Ince
05/08/2013
thumbs down

#fail @NuonWebcare Je kan bij Nuon zomaar iemand aanmelden via hun website. En geen reactie na 7 dagen is klant worden.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Yucel Ince
05/08/2013
thumbs down

@NuonWebcare weet je wat ook niet goed klinkt 30 minuten telefonisch in de wacht staan bij Nuon.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
EllyGerbesLelystad
04/08/2013
thumbs down

Tip:@UPC,@Nuon,etc…beloon vaste klanten ipv. nieuwe! Je weet wat je hebt….voorkom overstappen ipv. in de hand werken. Trouw verdient ook

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ietze Oostinga
03/08/2013
thumbs up

@pjdejong70 @Greenchoice @Eneco ik heb hele positieve ervaringen van #Nuon naar #Greenchoice. #vlekkeloos en veel goedkoper. #duurzaam

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Installatie Verspeek
03/08/2013
thumbs down

Bij Nuon krijg je in de zomer €300 “extra” korting op een nieuwe cv-ketel. Bij Verspeek betaal je het hele jaar dezelfde scherpe prijzen!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Paul van Veen
03/08/2013
thumbs down

NUON komt net door de straat omroepen dat ze extra stopcontacten gaan uitdelen. Ga ik vast en zeker meer stroom verbruiken………….

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Juliane
02/08/2013
via twitter
Juliane (@jrink74)
thumbs down

#Nuon verkoopt de stroom tegenwoordig aan de deur. Het moet niet gekker worden. #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sandra van Herk
02/08/2013
thumbs down

En dan probeer je netjes te blijven #buitenvoorhetwinkelcentrumindehitte De volgende keer loop ik gelijk door #nuon

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sandra van Herk
02/08/2013
thumbs down

Verkoopster van @nuon snapt het woord NEE #geenintresse #zitgoedbijgreenchoice niet #agressieveverkoop Alleen daarom al NEE bedankt!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Suzanne Ronde
01/08/2013
thumbs up

#nuon mag zijn informatiebrieven echt overzichtelijker maken. Wat een hoop tekst zonder inhoud. #klantenservice is dikke ok trouwens!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Dirk Mazereeuw
31/07/2013
thumbs down

De eikels van #nuon pakken mij niet met vastzetten van de energie. Heb een variabel contract scheelt 20 euriotjes in de maand.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
kritisch_ede
27/07/2013
thumbs down

Afgelopen week #dingdong #nuon #eneco #warchild #leesmap verkopers aan de deur. Boodschap doen op stadspoort #daklozenkrant #warchild #pfff

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rob Freijssen
26/07/2013
thumbs down

Wat n #slecht bedrijf #Nuon #Feenstra, komen niet opdagen op afspraak! Zijn telefonisch onbereikbaar. Moet Ver #EigenHuis daar mee werken ?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Nuchter Burger
25/07/2013
thumbs down

#Nuon Gezocht cursus rekening betalen met iDeal op de nuon-site. Dreigbrieven sturen is geen kunst, begrijpelijke website maken wel!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Andy Bruin
22/07/2013
thumbs down

Ik vind dat toch vervelend, dat je moet praten tegen het belmenu van de Nuon. Het werkt best wel, maar het klinkt zo vreemd.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Saartje 
22/07/2013
thumbs down

Zo’n ‘robot’ aan de telefoon die je adres niet verstaat. Grrrrr doe toch normaal! Geef een mens van vlees en bloed aan de telefoon! #nuon

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Saartje 
22/07/2013
thumbs down

Godver ik wil gewoon iemand aan de telefoon bij Nuon! Niet zo’n verschrikkelijk bandje. En ‘chatten’ met Nuon werkt dus ook niet. #ergenis

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Roy Duffels
19/07/2013
via twitter
Roy Duffels (@RoyDuf)
thumbs down

Onbegrijpelijk dat @NUON, na 39 jaar klant te zijn geweest de bevestigingsbrief laat beginnen met “opzegkosten” verhaal en GEEN mooi aanbod!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Caty Hendriks
14/07/2013
thumbs down

#nuon schrijft zomaar € 650 af…
Dan bel je ze en bellen ze terug. Ooit waarschijnlijk, want tot nog toe niet ;(

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Daniel van der Ree
14/07/2013
thumbs down

Nuon Klantenservice stuurt brief zonder mailadres en normaal telefoonnr. Alleen stemcomputer. Wil @NuonWebcare dat ik een brief terugstuur?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gerwin Berentschot
13/07/2013
thumbs up

Zeer attent: Nuon bedankt Maxys in speciale mail voor de goede service en wenst ons een fijne vakantie!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Iel1
12/07/2013
via twitter
Iel1 (@iel1)
thumbs down

@_MajaV nuon is duur!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Herman Bruggink
12/07/2013
thumbs up

Na alle commotie en gedoe over het energie contract bij #NUON heeft medewerker ^Renata ons goed geholpen! Sportief en alles is rechtgezet!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Karin de Lange
12/07/2013
thumbs up

@NuonWebcare #NUON bedankt voor de schitterende bloemen!! Wat een service!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Yvonne
12/07/2013
thumbs down

@NUON_NV, is het moeilijk om juist te adresseren.!!!!! Ze landen in 3 dagen op de maan. U ziet geen mogelijkheid om juist te adresseren.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Herman Bruggink
11/07/2013
thumbs down

Ik heb nog nooit zulke brutale varkens meegemaakt als @Nuon “wij willen helemaal geen stroom van hun! Sturen gewoon brutaal een contract 🙁

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jacob de Vries
11/07/2013
thumbs down

#NUON aan de deur. Als ik NU zou overstappen kon ik 20% minder betalen dan bij @Essent. ‘U moet NU beslissen meneer’. Alleen NU. #doei

Nuttig? Ja