Generic selectors
Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Energie
Internet
Mobiel
Verzekeren
3.1

Aanbiedingen

scores

Algehele indruk
Energietarieven
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
65 positief – 346 negatief

Top 5

Energie vergelijken?

Profiteer van de beste deals! Nu energie vergelijken en overstappen levert geld op.

Energie vergelijken onafhankelijk op Energievergelijking.nl

Schrijf ervaringen en maak zo kans op een gratis vvv waardebon van 50 euro!

Nuon

Nuon is van oudsher één van de drie grote energiebedrijven van Nederland, naast Essent en Eneco. Met meer dan vier miljoen aansluitingen heeft Nuon maar liefst 28,5% van het marktaandeel in Nederland. In 2009 is Nuon overgenomen door het Zweedse staatsbedrijf Vattenfall, een geïntegreerd energiebedrijf dat zich inzet op gebied van elektriciteit, warmte en gas. Vattenfall is vooral actief in Duitsland, Zweden en Nederland. Na de overname door Vattenfall is het netwerkbedrijf van Nuon afgesplitst en gaat het zelfstandig door onder de naam Alliander. Geografisch is Nuon vooral sterk vertegenwoordigd in Noord-Holland, Gelderland en Friesland.  Nuon is via Vattenfall betrokken in vele onderzoeken naar aanwendingen voor duurzame energie.

Nuon aanbiedingen en tarieven 2018

Profiteren van extra korting, actie's en aanbiedingen bij Nuon. Met onze onafhankelijke prijsvergelijkers kunt u alle tarieven van Nuon vergelijken. Zo weet u binnen enkele minuten of Nuon voor u de beste keuze is! Vervolgens kunt u overstappen naar Nuon of naar een andere aanbieder...

Nuon ervaringen

Geef Nuon een beoordeling

424 Nuon ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Energietarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

mevr
Geen oordeel
12/06/2018
via website

eerst die cash back belofte die ze nooit naar komen daar wordt je mee gelokt om klant te worden en dat ze zogenaamd goed koper zijn .Dus je stapt over. in jullie zou die over gemaakt worden dat nooit gebeurt.Dan als het jaar verstrijkt krijg je een filmpje op gestuurd waar je verbruik wordt weer gegeven .En dan komt het er op neer dat je veel meer gebruikt en het maand verbruik met 30 € omhoog. ben toen met dat verbruik over gestapt naar oxxio waar ik voor dat vele verbruik 30€ goedkoper ben.heb nu een geld bedrag afgeschreven gekregen van 338.83€denk de boete van het weg gaan onder het contract uit.en krijg nu nog een eind afrekening van stroom 229.48 € en gas 402.80 € plus nog het termijn bedrag van 112 € voor een een slaapkamer appartement van label A.Dus dat is in een maand meer dan duizend euro die naar de nuon moet gaan. Echt niet normaal dat ze mensen dit aan doen. ga nooit meer hier naar terug en mensen die dit lezen pas op wand dit kan je de schulden in helpen .Echt belachelijk geen goed woord meer voor over met hun mooie praatjes .Niet naar nuon overstappen dus het is en lokkertje met slechte bedoeling.

Nuttig? Ja   Nee

Ivonne Koster
13/02/2018
via website
thumbs down

Middels verkoop aan deur overgestapt naar NUON, dit heeft ons bergen geld gekost.NOOIT overstappen naar NUON, valse informatie/onvoldoende informatie. Boete van vorige leverancier wordt pas betaald bij jaarafrekening, dit vermelden ze niet. Digitale omgeving is niet bereikbaar. Klantenservice zeer klantonvriendelijk. Nogmaals NIET doen, kost ons nu veel geld

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
luc
Geen oordeel
12/02/2018
via website

na opgelicht te zijn door een verkoper van de nuon.en er weer van af wilde kreeg ik een boete van 600 let wel wij zijn een 2 persoons huishouden zonder kinderen later wet nog een keer 100 euro afgehouden voor iets waar ik nu nog niet achter ben. in mijn ogen zijn het gewoon witte boorden criminelen met als doel de kleine man zoveel mogelijk geld uit de zak kloppen ik en steets meer mensen zullen klaar zijn met nuon gr luc

Nuttig? Ja   Nee

T.Hamburg
12/01/2018
via website
thumbs up

23 november geregeld dat ik per 01-01-2018 over zou stappen naar NUON maar administratief worden er nogal wat fouten gemaakt: Ik zou een mail krijgen in december met mijn wachtwoord voor mijn NUON account maar niet gekregen. Ik zou eind december een mail krijgen met verzoek eindstanden door te geven maar niet gekregen.Als dan bijna half januari ik eindelijk kan inloggen zie ik de beginmeterstanden in mijn account maar deze kloppen voor geen meter. Ik bel NUON en krijg te horen dat zij wél de juiste meterstanden genoteerd hebben maar dat er een storing in het systeem is waardoor ze de meterstanden in mijn account niet kunnen wijzigen. Hoe lang de storing gaat duren,enkele dagen of weken of langer, hebben ze geen idee over. Een energieleverancier die je dus in de gaten moet houden, vervelend.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marinda
14/12/2017
via website
thumbs down

Ik ben vorig jaar overgestapt naar NUON en had meteen al problemen met het doorgeven van mijn meterstand. Ik heb dit ingevuld, maar kreeg daarna nog een oproep en kon vanaf dat moment niet meer inloggen. Alhoewel ik dus de meterstanden had doorgegeven en daarna niet meer kon inloggen,kreeg ik weer bericht dat ik niks had doorgegeven en dat mijn meterstanden zouden worden geschat.

Via facebook (ja echt) heb ik de meterstanden doorgegeven, want ik kon niet meer in mijn eigen omgeving komen en chat was onbereikbaar. Inloggen lukte daarna nooit, ook niet na klagen (geen enkele reactie).

Ik kreeg mijn “welkoms”bonus vorige maand uitbetaald en kreeg daarna een mail dat ik bijna 200 euro retour zou krijgen, want ik had minder gebruikt dan verwacht. Ik heb nu een maandbedrag van 89 euro. Die gaan ze nu verhogen naar 149 euro. Ik sla bijna achterover van verbazing, ik krijg geld terug van 89 euro per maand en dan zo’n gigantische verhoging. Geprobeerd de klantenservice te bereiken, maar chat is onbereikbaar (goh, dat was vorig jaar dus ook al zo). Ook geeft de omgeving waar ik mijn jaaropgave zou kunnen inzien aan dat er een storing is en dat er aan wordt gewerkt.
Dit is al dagen zo.

Gelukkig kan ik overstappen, dit heb ik dan ook meteen geregeld.

Kortom: slechte site, problemen met inloggen, geen reactie klantenservice, problemen met doorgeven meterstanden, belachelijke verhoging van maandbedrag en geen enkele communicatie over voordelige abonnementen als je blijft. Vaste klanten worden gewoon gestraft.

Stap over, daarmee kun je echt enorm veel geld besparen!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Emile
10/10/2017
via website
thumbs down

Heel erg vreemd dat NUON na 10 maanden met een naheffing komt, omdat mijn netwerkbeheerder op basis van mijn huidige meterstanden van mijn nieuwe elektriciteitsmeter berekend heeft, na een defect van de de oude elektrische tijdmeter, nu heeft NUON het nieuwe verbruik dat ze reeds in rekening hebben gebracht, gecorrigeerd. Terwijl mij vorig jaar september telefonisch verteld was dat er geen verrekening zou komen en dat het zo in orde was. Er wordt gesuggereerd dat de meter in de periode van 6 december 2015 tot en met 7 september 2016 de standen niet goed op de meter zijn geregistreerd, terwijl er op 22-02-2016 nog meterstanden zijn ingevoerd. Wat mij ook bevreemd, dat NUON nog steeds mijn verbruik via mijn netbeheerder mag inzien, en de gegevens over de laatste maanden mag inzien terwijl ik sinds december 2016 geen klant meer bij de NUON ben. Daarbij heb ik 9 maanden geleden al de eindafrekening gekregen! Al met al een vreemd verhaal, en op deze manier kom ik zeker nooit meer terug bij deze Energieleverancier!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
wegblijven bij nuon
Geen oordeel
19/09/2017
via website

@v francis..dit is dus precies hetzelfde hetgeen ze bij mij ook hebben geflikt..

Heel verhelderend je commentaar ,want het bewijst wederom wat er bij mij ook is gebeurd.

Nuttig? Ja   Nee

wegblijven bij nuon
Geen oordeel
19/09/2017
via website

NOOIT bij nuon gaan.. ik ben er nu achter.. ik geef vorig jaar mijn eindstand door via de email.
Nuon zei alleen maar we willen u bellen.NOOIT meer op de mail gereageerd.
Nuon gaat dus de klant verplichten om hun manipulaties via de telefoon aan te horen en de klant mag niet voor emails kiezen schijnbaar.
Want ze luisteren niet naar uw verhaal ;u krijgt het welbekende kruisverhoor waarin ze u voor achterlijk houden en zelf nooit de schuld hebben.
HUN GESCHATTE EINDSTAND VAN 2 JAAR TERUG IS NAMELIJK DE WAARHEID BIJ NUON EN NIET DE DAADWERKELIJKE STAND DIE U EEN JAAR EERDER AL HEEFT DOORGEMAILD. ZO CORRUPT ZIJN ZE DUS.
Ik geef door reageer via de email.
Nu ben ik een jaar verder .krijg ik een jaarRekening met een mijn oude” geschatte” eindstand van 2015.
Resultaat een dubbel watt verbruik natuurlijk. Want de eindstand die ik in aug 2016 aan ze heb gegeven die 60,000 was hebben ze nooit genoteerd.
Wanneer je dit meldt krijg je te horen JA HEBBEN WE NIET VERWERKT VORIG JAAR ;MAAR IS NU NIETS MEER AAN TE DOEN.

echt waar ik lieg het niet.

RESULTAAT: mijn daadwerkelijk verbruik moest dus zijn 60,000-63000 van aug 2016-2017 = 3000 watt,maar is nu 56000+ – 63000+ 6800 watt. resultaat 925 euro bijbetalen.

voor een eenpersoons huishouden. ter vergelijking gemiddeld verbruik 5 personen is 5300 watt.Dan weet je dus dat een persoon zoiets nooit verbruikt in een jaar.
.ik heb in 14 jaar bij nuon nooit meer dan 3000 per jaar verbruikt..maar doordat men dus een geschatte beginstand neemt van 2015 wordt ik compleet genaaid.
En ze zeggen gewoon dat het niet hun fout is.

Een criminele bende. want ze kunnen wel een geschat verbruik van 2 jaar terug gaan herberekenen(ze denken dat je meer verbruikt hebt maar kunnen dit helemaal niet aantonen ) halen ;maar als ze vorig jaar mijn doorgemailde stand compleet negeren(ik heb de emails die door 3 nuon mensen zijn genegeerd) dan kunnen ze een jaar later het ineens niet meer corrigeren, hun eigen fout en gaan ze vrolijk een geschatte begin stand van 2015 gebruiken voor de afrekening van 2017.

Nuttig? Ja   Nee

Jb
Geen oordeel
23/02/2017
via website

Verkoper nuon aan de deur gehad.te mooi voor woorden.gesprek is opgenomen beeld en geluid.iets leuks voor op youtube. Hoe je legaal genaaid kan worden. Ik wacht even nuon af

Nuttig? Ja   Nee

Evelien
02/02/2017
via website
thumbs down

Zeer slecht Nuon beloofd je van alles maar maakt het niet waar

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Henk
Geen oordeel
12/01/2017
via website

Vanavond stond er ineens een verkoper van Nuon aan de deur. Ongehoord. Wat een inbreuk op de privacy. Ik bepaal zelf wel of en wanneer ik overstap. Maar 1 ding is zeker, met Nuon ben ik voor eens en altijd klaar

Nuttig? Ja   Nee

Kasper Den Hartog
05/12/2016
via website
thumbs down

Nuon is an sich een redelijke leverancier, maar kan die lage energieprijzen alleen bieden doordat ze goedkoop kolen inkopen in Colombia. Voor die kolen zijn enkele duizenden mensen verjaagd door de mijnbouwbedrijven daar, ze hebben zelfs mensen vermoord! Ik vind het van den zotte dat Nuon zich hier nog mee inlaat – voor de ‘eerlijkheid’ van het product dus een dikke min. Nadat ze hier vorige week weer voor de deur stonden met die verkopers ben ik overgestapt, tot nooit meer ziens Nuon.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gerrit
21/10/2016
via website
thumbs up

In 2015 overgestapt van E.ON naar NUON omdat NUON toen voor mij de voordeligste aanbieding had. Ik ben zeer tevreden over de klantenservice en de gebruiksapp “Mijn Nuon”. Omdat mijn contract bij NUON afliepen ben ik via Pricewise de aanbieders maar weer eens gaan vergelijken. BudgetEnergie kwam er ditmaal als voordeligste uit maar omdat ik heel tevreden was over NUON heb ik hen ook gevraagd om een tegenvoorstel te doen. Helaas heeft NUON blijkbaar een marketingafdeling die liever veel geld steekt in het binnenhalen van nieuwe klanten dan minder geld kwijt te zijn aan het behoud van bestaande klanten. Als ik nu bij NUON als nieuwe klant binnen zou komen krijg ik een bonus van € 145,00. Echter omdat ik een bestaande klant ben wilde NUON mij een uiterste bod doen dat gelijk is aan een nieuwe klant exclusief de bonus. Ik heb nog een tegenvoorstel gedaan waarbij NUON aan mij op het aanbod slechts een bonus van € 85,00 kwijt zou zijn. T.o.v. Een nieuwe klant dus een voordeel voor NUON van € 65,00. Helaas bleek dit niet mogelijk en ben ik eigenlijk tegen mijn zin in door NUON gedwongen om over te stappen naar een andere leverancier omdat het financiële gat nu te groot werd. De blijverskorting van NUON is volstrekt niet interessant omdat je toch jaarlijks de tarieven moet vergelijken en dan blijkt dat het ergens anders voordeliger kan. Hopelijk worden de marketingafdeling en de financiële afdeling van NUON nog een keer wakker en beseffen zij dat er waarschijnlijk best veel tevreden klanten zijn die niet welwillend maar door het beleid van NUON worden gedwongen om over te stappen. Aan de medewerkers van jullie klantenservice zal het niet liggen want die zijn uiterst vriendelijk en meedenkend maar ze worden wel met handen en voeten gebonden om klanten te kunnen behouden.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hans.B
06/09/2016
via website
thumbs up

2 jaar geleden overgestapt van Nuon naar Essent. Toen kreeg ik een welkomstkorting van 300 euro. Nu ben ik weer van Essent naar Nuon overgestapt en krijg ik weer een welkomstkorting van 250 euro. Die energiebedrijven zijn helemaal gek geworden, maar ik klaag niet hoor. Ik stap gewoon steeds over en bespaar honderden euro’s.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
maurice vermeij
25/08/2016
via website
thumbs down

niet bereikbaar via een normaal telefoonnummer! alleen via de oplichterslijn met een 0900-nummer! afgrijselijke terreur dat ze mensen lastig vallen aan de deur, terwijl er een sticker op zit: ”GEEN VERKOOP AAN DE DEUR”. het niveau van nuon is kennelijk gedaald tot het niveau rioolput…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
V. Francis
17/06/2016
via website
thumbs down

Nuon stuurt fake eindafrekeningen op basis van (natuurlijk in eigen voordeel) veel te hoge schattingen, terwijl ze de standen met het werkelijke verbruik in hun bezit hebben. Als je vraagt om een correcte eindafrekening word je afgepoeierd met een smoes dat het verschil niet groot genoeg is om te corrigeren (terwijl Nuon honderden euro’s terug moet betalen!). Waardeloos. Doet men vaker; hebben ze, vorige week nog, ook bij een vriendin van mij trachten te doen. Nooit aan Nuon beginnen! Nu weet ik weer waarom ik al eerder bij Nuon ben weg gegaan. Had niet terug moeten gaan. Nooit doen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Pjotr
15/04/2016
via website
thumbs down

Overstapdatum is niet zoals beloofd. Dat levert veel ellende op, bijv. met de netwerkleverancier. Om te achterhalen waar en waarom het fouit ging gingen al vele mailberichten en telefoontjes op en neer. Zonder oplossing. Aldus werd ik slachtoffer van de slechte kwaliteit van de medewerkers bij Nuon. Een chef/manager/teamleider is er niet. Dus de ellende gaat eindeloos voort.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Arend
25/02/2016
via website
thumbs up

Yes, eindelijk ook een voordeel voor trouwe klanten en niet alleen voor nieuwe klanten.

Verder tevreden over de helpdesk,
facturen kloppen gewoon en vandaag via de site gas en stroom voor een goed tarief vastgezet voor een jaartje. Daarna zien we wel weer.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
rvschaik4@hotmail.com
21/12/2015
via website
thumbs down
Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Nawaz
17/11/2015
via website
thumbs down

Nuon !! NEEEE. Nooooit.

Dit is mijn advies aan iedereen. Dit is een oneerlijke, onduidelijke en een zeer tricky bedrijf.

Redenen waarom niet.

1. Afspraken door de vertegenwoordiger zijn loze beloftes. En deze baseren op leugens.
2. Na een berekende en afgesproken maandbedrag krijg je toch altijd en steeds maar hogere maandbedragen in rekening.
3. Na een of twee keer contact opnemen en uitleggen willen ze niet begrijpen en klacht oplossen. Je moet maar eindeloos blijven energie en tijd insteken om een fout van hun recht te laten zetten.
4. Bij de jaareinde afrekening betaal je toch flink erbij. Terwijl van te voren door de vertegenwoordiger veel berekend en beloofd was.
5. Als je, je contract opzegt dan proberen ze je alsnog op rotte manieren af te plukken. Dat door middel van onbegrijpelijke boetes op te leggen voor te laat betalingen enz. Terwijl dit eerder nooit gebeurt, zolang je het contract niet opgezegd hebt.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Nawaz
16/11/2015
via website
thumbs down

Nuon !! NEEEE. Nooooit.

Dit is mijn advies aan iedereen. Dit is een oneerlijke, onduidelijk en een tricky bedrijf.

Redenen waarom niet.

1. Afspraken door de vertegenwoordiger zijn loze beloftes. En deze baseren op leugens.
2. Na een berekende en afgesproken bedrag krijg je toch altijd en steeds maar hogere maandbedragen in de rekening.
3. Na een of twee keer contact opnemen en uitleggen willen ze niet begrijpen en klacht oplossen. Je moet maar eindloos blijven energie en tijd insteken om een fout van hun recht te laten zetten.
4. Bij de jaareind afrekening betaal je toch flink erbij. Terwijl van te voren door de vertegenwoordiger veel berekend en beloofd was.
5. Als je, je contract opzegt dan proberen ze alsnog op rotte manieren af te plukken. Dat door middel van onbegrijpelijke boetes voor te laat betalingen enz. Terwijl dat eerder nooit gebeurt als je de contract niet opgezegd hebt.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mark Plantenga
23/09/2015
via website
thumbs down

Beste Renée Moonen

Geef nou is gewoon antwoord op de klachten per punt.
Zie hier onder de mail probeer graag per punt.
Ik ga van uit dat het nu gaat lukken drie keer vragen ik heb toch recht op antwoorden per punt.
Ik ga ook van uit dat als jullie medewerkster verkeer de info geven en ik daar over klanten geeft dat jullie het oplossen ook ga ik er van uit als ik in buitenland ben en geen mail en of rek kan in kijken dat ik op zijn minst sorry hoor.
Jullie web was in onderhoudt en stond niks in.
Jullie lijken wel op volkswagen zie journaal kunnen ook niks toe geven.

Nog maal per punt antwoord ben echt niet blij.
Moet ik het nog hoger op zoeken wil alleen antwoorden en een aangepaste rek per mail graag waar.

Ik weet dat ik moet betalen maar ik heb de volgende punten en klachten
waar het zeker niet mee eens ben.
1. Ik heb meer malen telefonisch aangegeven dat ik pas per 1 sep wil overstappen.
2. Van af het begin al problemen met jullie naam stellen ga zo maar door gehele administratie niet duidelijk ga zo maar door internet niet werkend.
3. Eind afrekening niet in te zien op internet aangezien we in buitenland zijn.
4. Jullie gebruiken niet goede mail adres dat zou ook telefonisch in orde gemaakt woorden mail zou naar mijn mail
5. Zo maar heel groot bedrag van mijn rekening afschrijven zonder dat ik ook maar op internet een eind afbreking heb kunnen ben kijken en wat ergers is zonder aankondiging en of mail.
6. Ik mis mijn cashback nu van jullie om dat jullie mij eerder hebben laten overstappen. Terwel een van jullie medewerkers heeft aangegeven dat dat niet eerder kon dan
per 1 sep over stappen.

Kort om was echt bij jullie gebleven als deze problemen niet hadden voor gedaan zo als ik aan even van jullie medewerkster heb verteld.

Mijn voor stel is dat jullie de cashback als nog van de rekening aftrekken dan nieuwe rekening sturen per mail naar goede mail adres.

Dan zorg ik er voor dat jullie zo dra ik thuis ben 21 sep in de morgen weer thuis
Voor eind 25 sep heb betaald.
Het dreigen met incasso kosten lijkt mij wat snel en gaan ook geen extra kosten ga ik niet betalen aangezien er zo veel fouten zijn gemaakt, nu wachten jullie maar op mij.
Ik ben de manieren waar op Nuon met klanten om gaat echt niet blij mee.
Mogen jullie hier geen gehoor aan geven zal ik op zo veel mogelijk plaatsen leden wat er in een jaar verkeert kan gaan bij jullie. Melden Consumentenbond en gas.licht. Com en op internet zo veel mogelijk. Mijn punten neer zetten.

Ik ga zeker betalen na nieuwe rekening

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
sijtske
19/04/2015
via website
thumbs down

ene grote dievebende ze maken zelf heel veel fouten met contracten waar de klant geen toesteming voor geef maar ook niet van de veranderingen op de hoogte is gebracht je betaald netjes de maandelijkse termijnen het bedrag waar wij onze contract op hebben afgesloten en dan beweren ze gewoon dat je niet betaald en krijg je hele lelijke dreigementen telefonisch naar je hoofd geslingerd en als je dan zelf voor je rechten op komt gooien ze telefoon neer SCHANDALIG BEDRIJF die zouden eigenlijk niet meer hun bestaan meer voort mogen zetten

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
MI
Geen oordeel
24/02/2015
via website

Meneer van Nuon aan de deur: U zit nu bij Oxxio, maar u heeft nog recht op een korting van toen u daarvoor bij Nuon zat. Wilt u die alsnog ontvangen? Eh, ja, tuurlijk. Ik vul het formulier in (dom, ja weet ik). En opeens ben ik lid van Nuon. Zeg, daar had ik niet om gevraagd. Nu weer overstappen naar Oxxio (veel goedkoper), gigantisch dure afrekening en overstapkosten. In termijnen betalen? Ja, kan wel, komt er wel elke maand 5 euro rente bij. Ik ga nooit meer naar Nuon. Betalen, betalen, betalen.

Nuttig? Ja   Nee

1 7 8 9

Nuon ervaringen 2018

Heeft u ervaringen met Nuon en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u Nuon beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.

Ons doel is altijd dat u snel en simpel de beste keuze kan maken en zorgeloos kan overstappen. Of u nu kiest voor Nuon of voor een andere aanbieder. Die keuze is aan u en wij helpen u graag!

Nuon 1.56 stars 424 reviews