Generic selectors
Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Blog
Energie
Geen categorie
Internet
Mobiel
Nieuws
Verzekeren
3.2

Aanbiedingen

scores

Algehele indruk
Energietarieven
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
65 positief – 343 negatief

Top 5

Energie vergelijken

Profiteer van de beste deals! Nu energie vergelijken en overstappen levert geld op.

energie vergelijken

Nuon

Nuon is van oudsher één van de drie grote energiebedrijven van Nederland, naast Essent en Eneco. Met meer dan vier miljoen aansluitingen heeft Nuon maar liefst 28,5% van het marktaandeel in Nederland. In 2009 is Nuon overgenomen door het Zweedse staatsbedrijf Vattenfall, een geïntegreerd energiebedrijf dat zich inzet op gebied van elektriciteit, warmte en gas. Vattenfall is vooral actief in Duitsland, Zweden en Nederland. Na de overname door Vattenfall is het netwerkbedrijf van Nuon afgesplitst en gaat het zelfstandig door onder de naam Alliander. Geografisch is Nuon vooral sterk vertegenwoordigd in Noord-Holland, Gelderland en Friesland.  Nuon is via Vattenfall betrokken in vele onderzoeken naar aanwendingen voor duurzame energie.

Nuon aanbiedingen en tarieven 2017

Profiteren van extra korting, actie's en aanbiedingen bij Nuon. Met onze onafhankelijke prijsvergelijkers kunt u alle tarieven van Nuon vergelijken. Zo weet u binnen enkele minuten of Nuon voor u de beste keuze is! Vervolgens kunt u overstappen naar Nuon of naar een andere aanbieder...

Nuon ervaringen

Geef Nuon een beoordeling

419 Nuon ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Energietarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

Karen de Loos
27/05/2013
thumbs down

Verbazingwekkend: @nuon biedt amper excuus aan voor autom incasso nw maandbedrag (2x zo hoog als zou moeten!) #klant #service #opzeggen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
R.J.J. Ouwendijk
26/05/2013
thumbs down

Wanneer gaat Nuon eens normaal via e-mail adres communiceren.
Ben geregistreerd bij Nuon als teruglevering van energie.
Wanneer uitbetaling?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
hanneke verburg
25/05/2013
thumbs down

@NuonWebcare Best irritant sms’jes in de gebiedende wijs.! kan ik me hier voor afmelden ?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
hanneke verburg
25/05/2013
thumbs down

War irritant dat #nuon ongevraagd sms’jes stuurt over wel of niet betaalde facturen in gebiedende wijs. #dikkefail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
brinkie
24/05/2013
via twitter
brinkie (@zuivel_el)
thumbs down

@NuonWebcare gelukkig is contact niet meer nodig en ben ik binnen enkele weken van Nuon af!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gertjan Kleinpaste
24/05/2013
thumbs down

@NuonWebcare Ik voel me niet serieus genomen; krijg geen antwoord op mijn vragen en wel nietszeggende briefjes die niet ingaan op t probleem

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
A.H. Hall
24/05/2013
thumbs down

Overweeg je over te stappen naar#Nuon? Achteraf het “aardigheidje” van Nuon, exclusief leveringskosten, dus duurder uit! #Nuon nooit meer.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jacqueline Bron
24/05/2013
thumbs down

@Consumentenbond nee, daar ben ik niet van gediend. Aan de deur ook niet meer na dubieuze actie van Nuon. Ik zoek het zelf wel uit.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Robert Schueler
24/05/2013
thumbs down

Klantenservice Nuon gebeld, na 5 min wachten 2 keer achter elkaar verbinding verbroken #nuon # slechteservice #overstappen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jelleke Bouma
24/05/2013
thumbs up

Mooie bos bloemen gekregen van #Nuon vanwege de fout rond mijn aanmelding. netjes hoor #bedankt

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bjorn Nijdeken
24/05/2013
thumbs up

@NuonWebcare ik weet het! Heb net al gebeld. Bedankt iig voor het snelle reageren!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Shadelife
24/05/2013
thumbs up

Bijzonder netjes behandeld door het @NuonWebcare team. Top hoor #Nuon.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gertjan Kleinpaste
24/05/2013
thumbs down

@NuonWebcare En dan krijg je van Nuon de lang verwachte uitleg in een email en is die zo nietszeggend. Nemen jullie klanten wel serieus?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Linda
24/05/2013
via twitter
Linda (@Lin78_12)
thumbs down

@NuonWebcare bedankt! Wel slordig hoor. Was vorige week al toegezegd dus waarom niet vandaag opsturen?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kattenoppas aan huis
23/05/2013
thumbs down

@NuonWebcare Ik vind het zo aan zo al NIET KUNNEN dat de mensen aan de deur lastig gevallen worden! #Nuon hier win je geen klanten mee!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sylvia van Willigen
23/05/2013
thumbs down

1. Er staat een meneer van #Nuon aan de deur. Omdat ik nog ingeschreven sta bij KvK heb ik recht op voordelige zakelijke tarieven.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Arno Wolsink
23/05/2013
thumbs down

En BAM… Mooi bijlappen voor #stroom en #gas. Toedeloe oplichters van #Nuon. Ik ga komende tijd wel een andere oplichter proberen…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
jwkoers
22/05/2013
via twitter
jwkoers (@jwkoers)
thumbs down

@NuonWebcare krijg ik zo’n e-manager kado, moet ik weer een abo afsluiten voor 3 euro per maand, voor onbepaalde tijd. Koekje van eigen…..

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Britte Koppel
Geen oordeel
22/05/2013

What’s up met de website van Nuon?

Nuttig? Ja   Nee

Kolette
22/05/2013
via twitter
Kolette (@Sportjuf)
thumbs down

Email#Nuon let op wanneer je op link in email jaarafrek klikt om pers video te bekijken kom je in andermans Mijn Nuon en is alles in te zien

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kolette
Geen oordeel
22/05/2013
via twitter
Kolette (@Sportjuf)

@NuonWebcare Email jaarafrek met link naar pers video heeft als resultaat dat ik in iemands Mijn Nuon komt en alle gegevens kan muteren!

Nuttig? Ja   Nee

Martijn Steghuis
22/05/2013
thumbs down

Gezellig gesprek gehad met agressieve telefonische verkoopster van #Nuon. Volgens mij vond ze het niet leuk dat ik tijd zat te rekken…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Erwin Postma
22/05/2013
thumbs down

Bellen met Nuon om 18:50u: “De wachttijd is momenteel langer dan normaal wegens grote drukte. En we zijn telefonisch gesloten na 18u.”

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Erwin Postma
22/05/2013
thumbs down

Stelletje klojo’s bij NUON. Op te veel vlakken voor 140 tekens. Manmanman.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Wouter Mellaart
22/05/2013
thumbs down

@paulvandoorne had je die flipse van Nuon ook aan de deur? “Ja maar, u kunt heel veel besparen” #irritant

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Louise Ankerman
22/05/2013
thumbs down

@NuonWebcare 4 mei vraag gemaild, nog steeds geen reactie? klantnummer 0022823163 Ik hoor jullie graag!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Dennis
22/05/2013
thumbs down

@NuonWebcare Hoever na het weekend ontvang ik de code? heb er namelijk een hard hoofd in. begon al met aanmelden vanaf daar loopt het anders

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jacco Wisman
22/05/2013
thumbs down

@NuonWebcare en @NUON_NV komen afspraken toch niet na! #fail Jammer van verspilde energie!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Vlieland
22/05/2013
thumbs down

@NuonWebcare er gaat van alles fout met herinneringen e.d. Krijg 21-5 post dat ik VOOR 22-5 €8.- euro moet betalen? Brief te laat verstuurd?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Vlieland
22/05/2013
thumbs down

Helemaal gek word ik van #nuon totaal niet te bereiken. Wat een verschikkelijk bedrijf toch maar eens gaan denken aan overstappen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
cees Meerhof
22/05/2013
thumbs down

@NuonWebcare liander verwisseld meter van analoog naar digitaal(okt.2011)eindafrekening 2012 geen teruggave zonnepanelen.wanhoop nabij

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Paul de Bruijn
20/05/2013
thumbs down

Leest van #nuon dat mijn jaarrekening nu op video staat. Ik wil gewoon energie tegen redelijke prijs. #flauwekul #marketingoudestijl

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Joffrey Lambregs
20/05/2013
thumbs down

@tasvolverhalen Klopt dus wel, geen verhuizing zonder gezeik met de Nuon. Nog zo slecht niet, die levenslijn.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
albert
20/05/2013
thumbs down

@joukjebroier ik nam 20 jaar geleden groene stroom bij #NUON. Nou bedankt voor de geleverde grijze stroom, NUON!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Martin de Munck
20/05/2013
thumbs down

#nuon, te bizar, inloggen met de gegevens die zij hebben gestuurd is niet mogelijk. Email sturen zonder klantnummer is niet mogelijk

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Harry Donker
18/05/2013
thumbs down

De hele winter in de kou gezeten en nog moet ik ruim €500 bijbetalen… Wie weet er beter en goedkoper alternatief dan #NUON?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Pieter Doornekamp
18/05/2013
thumbs down

Mooie beloftes bij Nuon, maar nakomen ho maar #Nuon #klacht

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sjowhan
17/05/2013
via twitter
Sjowhan (@sjowhan)
thumbs down

@NuonWebcare strange. Mijn verbruiksoverzicht zou klaar staan in mijn nuon, maar ik zie (helaas) niets?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tuttivabene
17/05/2013
thumbs down

#nuon wacht al 10 dagen op antwoord wanneer ik jaarrekening krijg. Telefonisch dacht ik afgehandeld maar nee hoor. Ltste priveber is wk oud.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
A.H. Hall
17/05/2013
thumbs down

@NuonWebcare. Brief cc Kassa en Radar, opzeggen nu per 1-1-2014. Kennelijk vindt Nuon handelwijze normaal.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
A.H. Hall
17/05/2013
thumbs down

@NuonWebcare dat is net die vreselijke adder. Maandbedrag totaal 187. En niets melden over kosten. Ga een klacht indienen per brief,

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jacqueline
17/05/2013
thumbs down

Beste @nuon_nv, willen jullie me niet meer telefonisch lastigvallen, en al helemaal niemand naar mn huis sturen? Ik heb géén interesse!!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jacqueline
17/05/2013
thumbs down

De #nuon wordt ook steeds brutaler. Paar weken geleden lastiggevallen per telefoon en enorm duidelijk gemaakt dat ik geen interesse heb..

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
A.H. Hall
17/05/2013
thumbs down

#Nuon: let goed op, mocht je overwegen over te stappen. Bij Nuon is de adder onder het gras; actietarief exclusief transportkosten. Honden!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
merlin finke
17/05/2013
thumbs down

Nuon verkoper aan de deur… #gaweg #engerd..

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hans Huisman
17/05/2013
thumbs down

De eindafrekening van het huis van m’n overleden vader na verkoop. Het ‘systeem’ had een foutje gemaakt. Komen ze nu pas achter. Fail #NUON

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Paul van Giessel
17/05/2013
thumbs down

@NuonWebcare leuk dat jullie snel willen helpen, maar na 3 dagen ben ik nog niet gebeld en heb een nieuw aanmaning ontvangen! #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sjowhan
17/05/2013
via twitter
Sjowhan (@sjowhan)
thumbs down

@NuonWebcare enig idee waarom ik nog steeds post krijg van jullie voor de oude overleden bewoner? Woon hier al min 4jr..

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jan Hoek
17/05/2013
thumbs up

@NuonWebcare Prima oplossing, Barry! Bedankt voor je moeite en alvast een goed weekend!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
wardvanbeek
17/05/2013
thumbs down

@nuonwebcare als jullie de terugleveringsbetaling zo lang achterhouden, mag ik dan de rente claimen?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
1 2 3 9

Nuon ervaringen 2017

Heeft u ervaringen met Nuon en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u Nuon beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.

Ons doel is altijd dat u snel en simpel de beste keuze kan maken en zorgeloos kan overstappen. Of u nu kiest voor Nuon of voor een andere aanbieder. Die keuze is aan u en wij helpen u graag!

Nuon 1.58 stars 419 reviews