Generic selectors
Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Energie
Internet
Mobiel
Verzekeren
2.2

Aanbiedingen

scores

Algehele indruk
Energietarieven
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
31 positief – 456 negatief

Top 5

Energie vergelijken?

Profiteer van de beste deals! Nu energie vergelijken en overstappen levert geld op.

Energie vergelijken onafhankelijk op Energievergelijking.nl

Schrijf ervaringen en maak zo kans op een gratis vvv waardebon van 50 euro!

Oxxio

Oxxio heeft met 354.000 klanten ongeveer 5% van de totale markt in handen en werd in 2000 opgericht. Oxxio is vooral bekend van het poppetje van de reclames, en staat voor dat zij het anders doen dan de rest (als jonge en energieke leverancier). Oxxio heeft veel geïnvesteerd in de klantenservice, die voor enkele jaren geleden nog ondermaats was. Daarnaast levert Oxxio groene stroom, en kunnen de klanten dankzij de Energiemonitor hun uitgaven in de gaten houden. In 2011 werd Oxxio verkocht door het Britse moederbedrijf voor de prijs van 72 miljoen aan Eneco.

Oxxio aanbiedingen en tarieven 2018

Profiteren van extra korting, actie's en aanbiedingen bij Oxxio. Met onze onafhankelijke prijsvergelijkers kunt u alle tarieven van Oxxio vergelijken. Zo weet u binnen enkele minuten of Oxxio voor u de beste keuze is! Vervolgens kunt u overstappen naar Oxxio of naar een andere aanbieder...

Oxxio ervaringen

Geef Oxxio een beoordeling

494 Oxxio ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Energietarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

Ton Schobben
11/07/2018
via website
thumbs down

Overgestapt naar Oxxio. Er wordt aangegeven zodra het kan ivm met oude contract. Echter tot mijn verbazing niet gebeurd, 100,– boete bij mijn oude leverancier en Oxxio wikkelt het zakelijk af door je in de kou te laten staan. Via een chatsessie kom je er niet uit. bij mijn terugbelverzoek ga je eerst nog eens in de wacht en wanneer ze je te woord staan weten ze niet eens waarover ze je terugbellen. Absoluut niet overstappen naar Oxxio onpersoonlijk en moeilijk te bereiken. Na mijn review bij energieleveranciers.nl reageren zij met, vervelend voor u en vragen ze je wederom te chatten, Knettergek zijn ze!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
R.de Vries
Geen oordeel
13/04/2018
via website

Hierbij wil ik mijn ervaring delen, medio 2015

Via deurverkoop getekend voor een hoop mooie praatjes en de gratis iPad actie en ze beweerde in tarieven een stuk lager zitten dan mijn huidige energie leverancier .
Ook beloofde oxxio de eventuele overstap boete te gaan betalen.
Echter bleek niets minder waar!

De Overstap boete werd verrekend bij het eerste termijnbedrag a€350 ,echter was er hier helemaal geen sprake van een overstap boete omdat ik al jaren klant was bij de energieleverancier.
Het maandelijkse termijn werd geschat op €275 – €350 het werd steeds hoger. En ik kon dit niet bijstellen volgens klantenservice naar minder..Voorheen betaalde ik €120 aan voorschot.. na twee maanden hield ik het voor gezien want ik kon die termijn bedragen niet meer blijven voorschieten a 350.Als. eind afrekening zou ik nog €150 moeten betalen. Ik had inmiddels al €900 betaald. Volgens hun moest ik ook de ipad terug betalen echter had ik deze nooit ontvangen.

Uiteindelijk terug naar mijn huidige leverancier gegaan en zij hebben mijn zorgen uit handen genomen!
Ik weet wel waar mijn vakantiegeld is gebleven…
OXXIO NO GO

Nuttig? Ja   Nee

nico vd ree
11/04/2018
via website
thumbs down

ga nooit naar dit bedrijf! werd gelokt met laptop daarna jaren vastzitten hoge maandbedragen en extra bijbetalen telefoonnummer klantenservice slecht en eerste jaren zelfs moeilijk te vinden op internet. dreigen bij minste of geringste met boete en hebben geen manieren. dit is het slechtse energie bedrijf wat ik ooit heb meegemaakt

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
peter manschot
03/03/2018
via website
thumbs down

ze houden zich niet aan de procedure die geldt voor de behandeling van achterstand in betaling. Wettelijk hoor je dan een herinnering te sturen die tevens een in gebreke stelling is en dan hoor je nog 14 dagen te krijgen voor betaling of betalingsregeling. Oxxio heeft bij de eerste achterstand van mij geen herinnering gestuurd, heeft verder geen termijnen meer geind, heeft het laten oplopen tot 521,37 en dit gemeld bij team schuldhulpverlening van Gouda. Deze heeft contact opgenomen met Oxxio en die zegt hij moet zelf contact hierover opnemen. Maar telefonisch zijn ze niet bereikbaar, via computer door het openen van een account of gebruik van app lukt ook niet. Bovendien hebben ze gedreigd om af te sluiten als ik geen contact met ze opneem voor betaling of betalingsregeling. ik doe mijn stinkende best dit voor elkaar te krijgen, maar ze zijn echt niet bereikbaar. Geen jaarnota. Ik heb dit nog bij geen enkel bedrijf meegemaakt.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sonja
14/02/2018
via website
thumbs down

Een verkoper namens Oxxio aan deur informeerde mij dat Oxxio de overstapboete betaald van 180,-. Dat bleek niet het geval te zijn en een medewerker van Oxxio zei mij letterlijk ‘je gelooft toch niet zomaar wat iedereen zegt?’ Ze voelde zich op geen enkele manier verantwoordelijk voor de informatie die de verkoper gaf aan mij (om zijn eigen bonus te krijgen?) Bij de klantenservice kon niemand mij helaas helpen. Echt waardeloos en niet onprofessioneel. De verbruik-app vind ik wel handig, daarom was ik ook overgestapt. 😕

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Broer Adema
03/01/2018
via website
thumbs down

Geachte heer Julien Boonen (dir. oxxio) 03-01-2018

Afgelopen week kreeg ik van u een mailtje: Wij leren graag van jouw ervaring.Dat kan bij deze.
In 2015 werd ik door een van uw medewerkers gebeld of ik weer klant van oxxio wilde worden.Ik was destijds overgestapt naar nuon.Overstappen doe je natuurlijk om er beter van te worden .Hun tarief was een stuk aantrekkelijker dan van oxxio.
Nu kon oxxio ver onder de tarieven van nuon . Dat leek me wel wat , maar ik had net het contract weer verlengd bij nuon. Voor contractbreuk moest ik 100 euro betalen. Dit wilde oxxio niet betalen. Die 100 euro zou ik makkelijk terug verdienen.Ik geloofde hun. Telefonisch,niets op papier. Vorig jaar kreeg ik de jaarnota.Moest 149.00 bijbetalen.Vond het vreemd was dat jaar veel minder thuis.Kreeg van nuon in 2015 nog 71euro terug en het jaar daarvoor 92euro terug.
Heb gebeld met oxxio hoe dit kon !!!. Zoiets moet je natuurlijk niet uitvechten via de telefoon.Wil iedereen hier nog even voor waarschuwen nooit bellen met oxxio,alles op papier.Uiteindelijk zijn wij er uitgekomen,ik zou een eenmalige cash-back van 175euro wat normaal voor nieuwe klanten was,als compensatie.
We hadden ook een nieuw termijn bedrag afgesproken telefonisch. Maar er werd steeds een hoger bedrag afgeschreven .Ik stortte dit steeds terug en betaalde dan het afgesproken,allemaal binnen 1 of 2 dagen. Werd gedreigd met incassokosten ,bedragen liepen alleen maar op. Maanden mee bezig geweest om het recht te krijgen .Uiteindelijk werd de fout toegegeven na maanden !!!
Eind nov moest ik mn meterstanden doorgeven.175 cash-back eraf etc.. Kreeg een paar weken daarna moest 85.27 betalen (eindafrekening)
Zag op de nota dat er 2x 50euro ingehouden was. Gemaild wat dit betekende.
Het termijn was niet precies een jaar nl, het contract was tot 8 dec, ben 4 dec , dus 4 dagen eerder overgestapt !!!!!
Oxxio gaat mij binnen 14 dagen 14,73 euro overmaken. Zoniet dan komen 40euro handelings-en ergerniskosten bij. En ga mijn ervaringen met oxxio nog verder in de media delen.
Nu meneer Julien, dit is mijn ervaring met dat klotenbedrijf van jullie !!
Lijkt D666 wel

Met vriendelijke groet,
Broer Adema
Boornbergum

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
M
02/01/2018
via website
thumbs down

Na het overstappen toch weer bedacht. Binnen het bedenktermijn opgezegd & werd letterlijk uitgelachen aan de telefoon. Vriendelijkheid of beledigend?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
AZ
Geen oordeel
19/08/2017
via website

Jongeman van de klantenservice vond ik zeer netjes.
Echter waar ik voor belde was dat ik mij aangemeld had via gaslicht.com en daar de vaste leverkosten per jaar 110,16 euro stonden en bij de bevestigingsmail van oxxio stond 7,75 p.m. voor energie en 7,75 p.m. voor gas. Dat is 186 per jaar.
Wat een bedrog. Gaslicht.com kan daar niks aan doen. Oxxio veranderd gewoon die prijzen bij aanmelding.

Nuttig? Ja   Nee

F.
22/05/2017
via website
thumbs down

Jarenlang klant geweest van Oxxio, maar helaas achteraf toch flink te grazen genomen door deze partij. Enorme kostenpost achteraf, omdat men niet wenst transparant te zijn. Erg jammer, maar laat het een les zijn. Allemaal mooie middeltjes om zogenaamd besparend te zijn, maar let op!! Puur om zand in de oogjes te strooien. Ze hebben het zelfs gepresteerd om ons maandbedrag naar beneden bij te stellen voor het goede gevoel om er vervolgens bij de afrekening van te kunnen profiteren. Onbetrouwbaar en vol vuile trucjes.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ellen Cornelissen
Geen oordeel
28/02/2017
via website

Net gebeld met de facturatie afdeling vanwege het missen van een automatische incasso, stoppen ze de betalingsregeling. Ik vertel dat er nog twee termijnen open staan en dat ik die eind van de maand en volgende maand betaal. Krijg het antwoord: je begrijpt toch wel dat als je een betaling mist de hele regeling vervalt? Ik geef aan me te ergeren aan het aangesproken worden met je en jij en dat ik niet begrijp waarom het een probleem is als ik de laatste twee termijnen zelf overmaakt. Oxxio geeft aan dat een vervallen regeling niet opnieuw geactiveerd kan worden dat zijn de regels en daar moeten zij zich aan houden. Wat een gezeur. Ik wil wel betalen maar mag het niet vanwege de regeltjes! Wat een onzin! Jammer dat Oxxio welwillende klanten niet tegemoet wil komen en liever een incasso bureau stuurt!

Nuttig? Ja   Nee

Ellen Cornelissen
28/02/2017
via website
thumbs up
Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Esther
22/03/2016
via website
thumbs down

Zeer klantonvriendelijk. Weigeren met een smoes mijn incorrecte jaarafrekening te corrigeren.
Zij houden met smoezen betalingen achter!!
Op 22 februari kreeg ik via de mail hun bericht dat ik mijn meterstanden aan hun door moest geven.
Dat heb ik direct die dag gedaan.
Nu zeggen zij dat ik op eigen houtje de meterstanden heb doorgegeven en dat zij daarom de maand februari 2016 niet hebben kunnen meerekenen en dat bedrag van € 160,- krijg ik volgend jaar pas terug.
Volgens OXXIO hadden zij de standen pas nodig op 26 februari.
De zaken verdraaien zodat het in hun straatje past.
Pure oplichting en een vorm van diefstal

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Frits
03/03/2016
via website
thumbs down

Een eerste klas oplichtersbedrijf.
Klachtafhandeling wordt systematisch geboycot.
Emails worden niet behandeld.
Verbruiksgegevens zijn niet beschikbaar.
Klantenservice is via app en website (ingelogd) onbereikbaar!
Verbinding met veel te duur 0900-nummer wordt gewoon vebroken!
Dit is de bewuste strategie van het bedrijf ben ik achter.
Je bestelt enkel tarief en krijgt een dubbeltarief berekend.
In de contractbevestiging wordt niet bevestigt welk tarief er is besteld, want Oxxio bepaalt zelf wel welke rekening ze sturen. Dat het niet bevestigd wordt blijkt dus helemaal niet zo toevallig. Ik krijg dus nog geld van dit aso-bedrijf, maar je kan er naar fluiten. Ik ga het er uiteraard niet bij laten zitten.

Op klantenservice@oxxio.nl en oxxionederland@oxxio,nl wordt niet gereageerd? Heeft iemand nog andere emailadressen?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Niek
02/03/2016
via website
thumbs down

Via Overstappen.nl bij Oxxio aangemeld.
Enkele dagen later contract ontvangen, prijzen weken af van eerdere voorspiegeling.
Ben 13 dagen bezig geweest om duidelijkheid te krijgen, is niet gelukt.
Veertiende dag opgezegd. Oxxio beweert echter dat opzeggen niet geldig is omdat het per email ging, het had telefonisch moeten gebeuren. maar dan heb je geen bewijs. Oxxio blijft hardnekkig volhouden dat er een overeenkomst is. Oxxio laat je als je belt in de wacht staan om na 10 minuten te verbreken. Zelfs op schriftelijke uitleg wordt door O. totaal niet gereageerd. O. is een bedrijf met een mentaliteit van voor de crisis; klant bekijkt het maar, klant is een noodzakelijk kwaad.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jacob
01/02/2016
via website
thumbs down

Oxxio is gegarandeerd het slechtste energiebedrijf van Nederland. Ga hier nooit mee in zee.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mirna
28/12/2015
via website
thumbs down

Slechtste service ooit! Neem geen Oxxio. 28 december 2015
Kent u dat, dat je het gevoel hebt dat je vriendje liegt en vreemdgaat? Je komt er achter en confronteert hem met de feiten? Eerst zegt hij sorry en heeft hij spijt en opeens draait hij het verhaal om waardoor hij zijn acties uitlegt en er opeens niks aan de hand is. Hij blijft door met liegen ookal heb je bewijzen dat hij liegt… En opeens negeert hij jou, je weet dat het een slechte relatie is maar je komt er maar niet vanaf.

Nou dat is mijn relatie met Oxxio. Sinds oktober 2013 koos ik voor je Oxxio, mijn onvoorwaardelijke liefde kreeg je, ik ging niet vreemd en koos volledig voor jou. Maar jij koos niet voor mij en bleef maar liegen. Bij mijn eerste jaarnota moest ik een fors bedrag bijbetalen. Na deze nota te hebben bekeken zag ik meteen dat de standen niet klopten. Na heel lang en heel vaak gebeld en gemaild te hebben werd de nota gewijzigd. En alweer klopte deze nota niet, weer klopten niet alle standen. Uiteindelijk waren we 3 jaarnota’s voor hetzelfde jaar verder en dat duurde maanden. Denk je dat iemand zijn fouten toegeeft? Zelfs na bewijzen waar ik praktisch zelf de jaarnota heb opgesteld doet Oxxio zijn werk niet correct. Maar na deze grote hobbel in onze relatie was het weer rustig. Ik ging verder met betalen en Oxxio zorgde dat ik het lekker warm had en altijd licht had.

Nu, jaar later weer een verkeerde jaarnota. Wanneer zal iemand het leren zal je denken? Vorig jaar heb ik het jullie vergeven, maar nu weer dezelfde fouten maken, jammer. In deze jaarnota zijn de beginstanden genoteerd van 2 jaar geleden, dus er is een jaarnota berekend op 2 jaar… Hoe kan het gebeuren vraag ik mezelf af? Na een uur met jullie gesproken te hebben snapten jullie het nog niet helemaal. Alle bewijzen liggen voor het oprapen… Maar het is te moeilijk omdat er zoveel nota’s liggen. Vanaf het moment dat ik mag overstappen ren ik, ren ik heel hard weg, zo snel als ik maar kan!!!! Slechtste service ooit, jullie zijn niet in staat om jullie werk te doen, in plaats van callagents zou ik jullie personeel eens goed trainen, uw collega deed er 59 minuten erover om te snappen wat een jaarnota is en dat het om 1 jaar gaat…

Liefs, knuffels en kusjes

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Dick
20/11/2015
via website
thumbs down

verhuisservice waardeloos.
alles zou geregeld worden maar ik krijg aanmaningen
hang uur aan de lijn, wordt 5 keer doorverbonden.
helemaal mee gehad, alles opgezegd, wat een bende daar.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Fransergio
16/10/2015
via website
thumbs down

Ik ben overgestapt naar Oxxio ik heb probleem gehad met betalen doorgestuurd naar Das incasso. Netjes mijn bedragen betaald bij Das incasso en ook tegelijkertijd betaald bij Oxxio, nu zegt Oxxio je hebt openstaande bedragen wat normaal niet klopt Das incasso heeft Oxxio niet betaald en daarom zijn er incasso kosten bij gekomen en zij willen het van mij incasseren. Bedreigen kunnen ze heel goed. Zo te zien ga ik een rechtzaak openen en schadeclaim aanvragen. Ze hebben mijn dag alweer kapot gemaakt. Mensen stap niet over naar Oxxio ook al krijg je schatvol diamanten.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Leander
06/10/2015
via website
thumbs down

Zojuist voor de duizendste keer gebeld door een medewerker van OXXIO. Na dat ik direct aangaf al voor een andere leverancier te hebben gekozen kreeg ik een belachelijke reactie: “dat het niet netjes is van mij om aan te geven dat er teruggebeld moest worden en ik nu een andere keuze heb gemaakt”. Allereerst heb ik een tijd afgesproken waarop niet wordt teruggebeld en wordt ik de volgende dag herhaaldelijk tijdens werktijd lastig gevallen. Nu op een ongevraagd tijdstip krijg je zo’n ongeschoolde smurf aan de lijn die mij de les gaat leren, en verteld “dat dit gesprek wordt opgenomen”? Laat het maar aan je supervisor horen pannenkoek, dan kan die je direct de deur uit smijten. Ik hoef als niet-eens-klant aan helemaal NIEMAND verantwoording af te leggen waarom ik voor een andere keuze ga. Bedankt OXXIO, ik neem NOOIT meer een energiecontract bij jullie bedrijf met achterlijke callcenter agents.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Chris
12/09/2015
via website
thumbs down

Ook ik, ben er, als velen met mij ingestonken.
Zodra je getekend hebt, ben je de sjaak en krijg je een torenhoge afrekening alsof je een wietplantage voorziet van stroom en gas.
Nu, na maanden discussiëren via de “geweldige” Oxxio-app toch maar een brief aan Oxxio gestuurd en een klacht ingediend bij ConsuWijzer.nl.
Als je de reacties op internet leest, kan ik mijn tranen haast niet bedwingen. Oxxio belooft oplossingen, doet toezeggingen, zowel in woord als geschrift, maar maakt er niets van waar.
In mijn geval is Oxxio begonnen met geschatte meterstanden en zijn de juiste meterstanden nimmer in het systeem ingevoerd, zelfs ondanks dat de Oxxio verkoper ze had bijgevoegd bij de overeenkomst.
Na een bevestigingsmail van Oxxio, dat de standen gecorrigeerd zouden zijn, heb ik toch een afrekening gekregen met de geschatte beginstanden????
Dan zou je verwachten dat een bedrijf als Oxxio dit corrigeert… Niet dus! ze vragen bewijzen, mutatiekaarten, huurcontract, etc. etc. Allen zaken die NIETS met het ontstane probleem te maken hebben! Oxxio verzint gewoon elke keer wat anders.
Gelukkig ben ik in het bezit van een door de verkoper geschreven briefje met zijn naam, telefoonnummer en de meterstanden alsmede de bevestigingsmail van Oxxio dat ze de meterstanden zouden hebben aangepast.
Voor potentiële klanten 1 heel goed advies: TRAP ER NIET IN! Bedenk je 2 maal voor je overstapt naar Oxxio!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Patricia Hoogenes
18/05/2015
via website
thumbs down

Wij zijn een aantal weken geleden aan de deur benaderd door Oxxio met een prachtig verhaal. Wij nemen de boete van u over die u moet betalen aan Essent en wij regelen de overstap volledig zonder dat u er ook maar iets van merkt. Afgelopen weekend de afrekening van Essent gekregen met een boete van maar liefst 250 euro. Gebeld met de klantenservice en dan wordt er gezegd dat ze al een jaar geen boetes meer overnemen maar dat wordt wel door de verkoper aan de deur vertelt nu zitten wij dus opgescheept met een boete van 250 euro en Oxxio kunnen we ook niet meer opzeggen omdat ze inmiddels al stroom en gas aan ons leveren. Willen we weg krijgen we daar ook nog eens een boete. Wat een OPLICHTERS stap er nooit naar over komt alleen maar narigheid van!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
hans
07/02/2015
via website
thumbs down

ondanks herhaald aanleveren van bewijzen dat de meterstanden niet kloppen die door oxxio gebruikt zijn voor de afrekening is de klacht nog steeds niet afgehandeld, jaren prettig klant geweest, maar helaas

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
oTTo
02/02/2015
via website
thumbs down

4 jaar klant 2009-2013
Overstappen zou geen probleem geven. Dus wel, moest €450,- overstap betalen. In die periode was er andere vergoeding bij overstappen 2x aanvraag ingediend bij Oxxio en betaalbewijzen overlegd. Geen reactie., nadien blijkt vergoeding verjaard te zijn.
Gehele contract beëindigd direct een naheffing van € 1200,- gekregen. Blijkbaar verkeerde meterregistratie. Die zou dan eigenlijk ook verjaard moeten zijn.
Maar nee directe dreiging met incassobureau als ik niet per omgaande zou betalen. Dacht geheel afgekocht te hebben met €1000,- en nog DAS op je afsturen, die met versturen van 1 brief €225,- wilt verdienen. Wat een k-bedrijf die oxxiooten!
Oxxio is een contractverkoper zonder daadwerkelijk een fysiek product te hebben, dus enige wat daar gebeurt is factureren en lekken van ook uw persoonlijke gegevens aan data-collectbedrijven. Daar is namelijk ook geld mee te verdienen.
Heb er geen goed woord voor over autistische instelling.
Ben benieuwd of ik hier nog vanaf kom…..want Oxxio is 2015 niet meer thuis das das geworden.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
johan
29/01/2015
via twitter
johan (@johandolstra)
thumbs down

@OxxioService ik heb jullie vier keer gebeld. Waarom zou ik nu weer energie erin stoppen? En ik weet niet hoe ik privé bericht moet doen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
johan
29/01/2015
via twitter
johan (@johandolstra)
thumbs down

@OxxioService mevrouw Leerdam en mister halbak!! We zijn er wel wat klaar mee !!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Suzanne Noya
15/12/2014
thumbs down

@OxxioService zijn jullie helemaal gek geworden! Jullie hebben veels te veel van me rekening afgeschreven. Zo blijf ik niet bij jullie hoor

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ton Jacobs
04/12/2014
thumbs up

Mooi, tweet naar @Oxxio met opmerking over colpartage. @OxxioService biedt excuses aan. Weer een bedrijf dat weet hoe Twitter werkt. Hulde.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Debbie Ketelaar
25/11/2014
thumbs down

Slecht begin van energie levering @Oxxio! Slechte informatie, slechte afhandeling, slechte communicatie! #nieuwcontract

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Joey Dammiaans
23/11/2014
thumbs down

Zeg @Oxxio… jullie zeiden veel goedkoper zijn dan EON maar als ik de recentie websites zo nakijk klopt er niets van. Reactie graag.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ruben Smal
09/11/2014
thumbs down

Na meerdere mensen gesproken te hebben. Stap nooit over naar @Oxxio @OxxioService #stapnooitovernaaroxxio #slechteservice

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Robin
05/11/2014
via website
thumbs down

Na overgestapt te zijn naar Oxxio afgelopen mei dacht ik mijn energie en gas verbruik eens wat beter in de hand te houden. Ik wilde niet meer bijbetalen en ben uit voorzorg zo’n 20% meer gaan betalen per maand. Verder ben ik bewuster omgegaan met mijn verbruik, hoop maatregelen genomen en energieverslinders vervangen voor energiebesparende apparaten en lampen. Na drie maanden kon ik mijn eerste voorschotcheck doen en kijken hoe ik ervoor stond. Dit was precies zoals ik gehoopt en verwacht had, ik zou zo rond de €600 terug krijgen in mei. Dit gaf mij ook een gevoel dat ik op de goede weg was en ben nog meer gaan letten op energiebesparing en gasverbruik. Ook gesteund door een meevallend klimaat dacht ik dat de voorschotcheck misschien op termijn nog wel meer in mijn voordeel zou gaan uitpakken. Na vorige week weer de check gedaan te hebben moest ik ineens rond de €400 bijbetalen! Een verschil van €1000 met een week hiervoor. Oplichters zijn het!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ruben Smal
01/11/2014
thumbs down

Wat blijft het toch een K bedrijf. Binnen 4 a 5 dagen krijgt u antwoordt. Wacht al ruim anderhalve week!! #stapnooitovernaaroxxio @Oxxio

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bassie
28/10/2014
via twitter
Bassie (@Bassie83)
thumbs down

Ben al lang een @Essent klant en mag Nest Learning pas krijgen als je 5jaar (!) bijtekent. Tijd om over te stappen naar @Oxxio of @Nuon ?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
 
22/10/2014
via twitter
  (@Fish918_)
thumbs down

Ik mag toch hopen dat Oxxio slimmer met energie omgaat dan hun colporteurs met klantvriendelijkheid. Wat een irritante gasten! #neeisnee

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Wouter Versluis
21/10/2014
thumbs down

waarom nemen ze bij grote bedrijven niet gewoon genoeg personeel aan om klanten te helpen #dtv #klantenSERVICE #frustratie cc @Oxxio

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Wim Wolbrink
14/10/2014
thumbs down

Heel vreemd. Krijg van @Oxxio, alwaar ik ruim een jaar geen afnemer meer van ben, een rekening op een naam die notabene ver weg woont #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hans Heeren
25/09/2014
via website
thumbs down

Als ik dat lees allemaal dan staat me nog wat te verwachten en ik heb me 30 dagen geleden aangemeld en heb er nu al spijt van wat zijn het oplichters criminelen zijn het. Ik heb de kleine letters niet gelezen en nu moet ik 250 euro betalen om er onderuit te komen. Dat noemen ze daar klantenservice ze regelen alles zeggen ze maar in kleine letters staat dat de boete die je moet betalen voor eigen rekening is en dat is een fout van mijn dat weet ik. Ik vind dat ze ook wel eens duidelijk erin moeten zetten de vieze ikken naar drie jaar ga ik weer terug naar me oude leverancier wat kan ik mezelf voor me kop slaan.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Frank Schippers
25/09/2014
thumbs down

Epic: klantenservice van #Oxxio bellen op 17:15 en dan te horen krijgen dat ze tot 18:00 open zijn en nu dus gesloten zijn. Tuut-tuut-tuut.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
john honda
24/09/2014
thumbs down

Mensen ga NOOIT in zee met @Oxxio . Je wordt genept waar je bijstaat en vervolgens door hun @OxxioService nog slecht behandeld. Schande dit!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Erik Veen
11/09/2014
via twitter
Erik Veen (@dunkie66)
thumbs down

Beetje jammer #oxxio. 10-9 gasstand doorgegeven. Vandaag al afrekening gas ontvangen. Geschatte eindstand op 30-6 hoger dat huidige stand!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Snoopy2012
11/09/2014
thumbs down

Ik ben aan het bijkomen, van een bezoek van Oxxio. Ik heb een mededeling gestuurd naar Oxxio, en waren boos op Oxxio, zij zijn hardleers..

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Martin Schonewille
08/09/2014
thumbs down

@OxxioService waarom komen er geen antwoorden als ik een mail stuur? Wil van jullie af, hou niet van bedrijven met slechte service #oxxio

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Selma
08/09/2014
via twitter
Selma (@selmasavas)
thumbs down

@Oxxio mensen nooit overstappen naar #oxxio! 500E betaald voor 2 maanden stroom en gas!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Nienke Hitman
30/08/2014
thumbs down

Slechte zaak @oxxio. Telefonisch aangegeven toch niet op jullie aanbieding in te gaan en toch geld afschrijven. Hoe lossen jullie dit op?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
1 8 9 10

Oxxio ervaringen 2018

Heeft u ervaringen met Oxxio en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u Oxxio beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.

Ons doel is altijd dat u snel en simpel de beste keuze kan maken en zorgeloos kan overstappen. Of u nu kiest voor Oxxio of voor een andere aanbieder. Die keuze is aan u en wij helpen u graag!

Oxxio 1.12 stars 494 reviews