Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Blog
Energie
Geen categorie
Internet
Mobiel
Nieuws
Verzekeren

Oxxio

Oxxio heeft met 354.000 klanten ongeveer 5% van de totale markt in handen en werd in 2000 opgericht. Oxxio is vooral bekend van het poppetje van de reclames, en staat voor dat zij het anders doen dan de rest (als jonge en energieke leverancier). Oxxio heeft veel geïnvesteerd in de klantenservice, die voor enkele jaren geleden nog ondermaats was. Daarnaast levert Oxxio groene stroom, en kunnen de klanten dankzij de Energiemonitor hun uitgaven in de gaten houden. In 2011 werd Oxxio verkocht door het Britse moederbedrijf voor de prijs van 72 miljoen aan Eneco.

Oxxio ervaringen

Geef Oxxio een beoordeling

487 Oxxio ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Energietarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

AZ
Geen oordeel
19/08/2017
via website

Jongeman van de klantenservice vond ik zeer netjes.
Echter waar ik voor belde was dat ik mij aangemeld had via gaslicht.com en daar de vaste leverkosten per jaar 110,16 euro stonden en bij de bevestigingsmail van oxxio stond 7,75 p.m. voor energie en 7,75 p.m. voor gas. Dat is 186 per jaar.
Wat een bedrog. Gaslicht.com kan daar niks aan doen. Oxxio veranderd gewoon die prijzen bij aanmelding.

Nuttig? Ja   Nee

F.
22/05/2017
via website
thumbs down

Jarenlang klant geweest van Oxxio, maar helaas achteraf toch flink te grazen genomen door deze partij. Enorme kostenpost achteraf, omdat men niet wenst transparant te zijn. Erg jammer, maar laat het een les zijn. Allemaal mooie middeltjes om zogenaamd besparend te zijn, maar let op!! Puur om zand in de oogjes te strooien. Ze hebben het zelfs gepresteerd om ons maandbedrag naar beneden bij te stellen voor het goede gevoel om er vervolgens bij de afrekening van te kunnen profiteren. Onbetrouwbaar en vol vuile trucjes.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ellen Cornelissen
28/02/2017
via website
thumbs up
Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ellen Cornelissen
Geen oordeel
28/02/2017
via website

Net gebeld met de facturatie afdeling vanwege het missen van een automatische incasso, stoppen ze de betalingsregeling. Ik vertel dat er nog twee termijnen open staan en dat ik die eind van de maand en volgende maand betaal. Krijg het antwoord: je begrijpt toch wel dat als je een betaling mist de hele regeling vervalt? Ik geef aan me te ergeren aan het aangesproken worden met je en jij en dat ik niet begrijp waarom het een probleem is als ik de laatste twee termijnen zelf overmaakt. Oxxio geeft aan dat een vervallen regeling niet opnieuw geactiveerd kan worden dat zijn de regels en daar moeten zij zich aan houden. Wat een gezeur. Ik wil wel betalen maar mag het niet vanwege de regeltjes! Wat een onzin! Jammer dat Oxxio welwillende klanten niet tegemoet wil komen en liever een incasso bureau stuurt!

Nuttig? Ja   Nee

Esther
22/03/2016
via website
thumbs down

Zeer klantonvriendelijk. Weigeren met een smoes mijn incorrecte jaarafrekening te corrigeren.
Zij houden met smoezen betalingen achter!!
Op 22 februari kreeg ik via de mail hun bericht dat ik mijn meterstanden aan hun door moest geven.
Dat heb ik direct die dag gedaan.
Nu zeggen zij dat ik op eigen houtje de meterstanden heb doorgegeven en dat zij daarom de maand februari 2016 niet hebben kunnen meerekenen en dat bedrag van € 160,- krijg ik volgend jaar pas terug.
Volgens OXXIO hadden zij de standen pas nodig op 26 februari.
De zaken verdraaien zodat het in hun straatje past.
Pure oplichting en een vorm van diefstal

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Frits
03/03/2016
via website
thumbs down

Een eerste klas oplichtersbedrijf.
Klachtafhandeling wordt systematisch geboycot.
Emails worden niet behandeld.
Verbruiksgegevens zijn niet beschikbaar.
Klantenservice is via app en website (ingelogd) onbereikbaar!
Verbinding met veel te duur 0900-nummer wordt gewoon vebroken!
Dit is de bewuste strategie van het bedrijf ben ik achter.
Je bestelt enkel tarief en krijgt een dubbeltarief berekend.
In de contractbevestiging wordt niet bevestigt welk tarief er is besteld, want Oxxio bepaalt zelf wel welke rekening ze sturen. Dat het niet bevestigd wordt blijkt dus helemaal niet zo toevallig. Ik krijg dus nog geld van dit aso-bedrijf, maar je kan er naar fluiten. Ik ga het er uiteraard niet bij laten zitten.

Op klantenservice@oxxio.nl en oxxionederland@oxxio,nl wordt niet gereageerd? Heeft iemand nog andere emailadressen?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Niek
02/03/2016
via website
thumbs down

Via Overstappen.nl bij Oxxio aangemeld.
Enkele dagen later contract ontvangen, prijzen weken af van eerdere voorspiegeling.
Ben 13 dagen bezig geweest om duidelijkheid te krijgen, is niet gelukt.
Veertiende dag opgezegd. Oxxio beweert echter dat opzeggen niet geldig is omdat het per email ging, het had telefonisch moeten gebeuren. maar dan heb je geen bewijs. Oxxio blijft hardnekkig volhouden dat er een overeenkomst is. Oxxio laat je als je belt in de wacht staan om na 10 minuten te verbreken. Zelfs op schriftelijke uitleg wordt door O. totaal niet gereageerd. O. is een bedrijf met een mentaliteit van voor de crisis; klant bekijkt het maar, klant is een noodzakelijk kwaad.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jacob
01/02/2016
via website
thumbs down

Oxxio is gegarandeerd het slechtste energiebedrijf van Nederland. Ga hier nooit mee in zee.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mirna
28/12/2015
via website
thumbs down

Slechtste service ooit! Neem geen Oxxio. 28 december 2015
Kent u dat, dat je het gevoel hebt dat je vriendje liegt en vreemdgaat? Je komt er achter en confronteert hem met de feiten? Eerst zegt hij sorry en heeft hij spijt en opeens draait hij het verhaal om waardoor hij zijn acties uitlegt en er opeens niks aan de hand is. Hij blijft door met liegen ookal heb je bewijzen dat hij liegt… En opeens negeert hij jou, je weet dat het een slechte relatie is maar je komt er maar niet vanaf.

Nou dat is mijn relatie met Oxxio. Sinds oktober 2013 koos ik voor je Oxxio, mijn onvoorwaardelijke liefde kreeg je, ik ging niet vreemd en koos volledig voor jou. Maar jij koos niet voor mij en bleef maar liegen. Bij mijn eerste jaarnota moest ik een fors bedrag bijbetalen. Na deze nota te hebben bekeken zag ik meteen dat de standen niet klopten. Na heel lang en heel vaak gebeld en gemaild te hebben werd de nota gewijzigd. En alweer klopte deze nota niet, weer klopten niet alle standen. Uiteindelijk waren we 3 jaarnota’s voor hetzelfde jaar verder en dat duurde maanden. Denk je dat iemand zijn fouten toegeeft? Zelfs na bewijzen waar ik praktisch zelf de jaarnota heb opgesteld doet Oxxio zijn werk niet correct. Maar na deze grote hobbel in onze relatie was het weer rustig. Ik ging verder met betalen en Oxxio zorgde dat ik het lekker warm had en altijd licht had.

Nu, jaar later weer een verkeerde jaarnota. Wanneer zal iemand het leren zal je denken? Vorig jaar heb ik het jullie vergeven, maar nu weer dezelfde fouten maken, jammer. In deze jaarnota zijn de beginstanden genoteerd van 2 jaar geleden, dus er is een jaarnota berekend op 2 jaar… Hoe kan het gebeuren vraag ik mezelf af? Na een uur met jullie gesproken te hebben snapten jullie het nog niet helemaal. Alle bewijzen liggen voor het oprapen… Maar het is te moeilijk omdat er zoveel nota’s liggen. Vanaf het moment dat ik mag overstappen ren ik, ren ik heel hard weg, zo snel als ik maar kan!!!! Slechtste service ooit, jullie zijn niet in staat om jullie werk te doen, in plaats van callagents zou ik jullie personeel eens goed trainen, uw collega deed er 59 minuten erover om te snappen wat een jaarnota is en dat het om 1 jaar gaat…

Liefs, knuffels en kusjes

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Dick
20/11/2015
via website
thumbs down

verhuisservice waardeloos.
alles zou geregeld worden maar ik krijg aanmaningen
hang uur aan de lijn, wordt 5 keer doorverbonden.
helemaal mee gehad, alles opgezegd, wat een bende daar.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Fransergio
16/10/2015
via website
thumbs down

Ik ben overgestapt naar Oxxio ik heb probleem gehad met betalen doorgestuurd naar Das incasso. Netjes mijn bedragen betaald bij Das incasso en ook tegelijkertijd betaald bij Oxxio, nu zegt Oxxio je hebt openstaande bedragen wat normaal niet klopt Das incasso heeft Oxxio niet betaald en daarom zijn er incasso kosten bij gekomen en zij willen het van mij incasseren. Bedreigen kunnen ze heel goed. Zo te zien ga ik een rechtzaak openen en schadeclaim aanvragen. Ze hebben mijn dag alweer kapot gemaakt. Mensen stap niet over naar Oxxio ook al krijg je schatvol diamanten.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Leander
06/10/2015
via website
thumbs down

Zojuist voor de duizendste keer gebeld door een medewerker van OXXIO. Na dat ik direct aangaf al voor een andere leverancier te hebben gekozen kreeg ik een belachelijke reactie: “dat het niet netjes is van mij om aan te geven dat er teruggebeld moest worden en ik nu een andere keuze heb gemaakt”. Allereerst heb ik een tijd afgesproken waarop niet wordt teruggebeld en wordt ik de volgende dag herhaaldelijk tijdens werktijd lastig gevallen. Nu op een ongevraagd tijdstip krijg je zo’n ongeschoolde smurf aan de lijn die mij de les gaat leren, en verteld “dat dit gesprek wordt opgenomen”? Laat het maar aan je supervisor horen pannenkoek, dan kan die je direct de deur uit smijten. Ik hoef als niet-eens-klant aan helemaal NIEMAND verantwoording af te leggen waarom ik voor een andere keuze ga. Bedankt OXXIO, ik neem NOOIT meer een energiecontract bij jullie bedrijf met achterlijke callcenter agents.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Chris
12/09/2015
via website
thumbs down

Ook ik, ben er, als velen met mij ingestonken.
Zodra je getekend hebt, ben je de sjaak en krijg je een torenhoge afrekening alsof je een wietplantage voorziet van stroom en gas.
Nu, na maanden discussiëren via de “geweldige” Oxxio-app toch maar een brief aan Oxxio gestuurd en een klacht ingediend bij ConsuWijzer.nl.
Als je de reacties op internet leest, kan ik mijn tranen haast niet bedwingen. Oxxio belooft oplossingen, doet toezeggingen, zowel in woord als geschrift, maar maakt er niets van waar.
In mijn geval is Oxxio begonnen met geschatte meterstanden en zijn de juiste meterstanden nimmer in het systeem ingevoerd, zelfs ondanks dat de Oxxio verkoper ze had bijgevoegd bij de overeenkomst.
Na een bevestigingsmail van Oxxio, dat de standen gecorrigeerd zouden zijn, heb ik toch een afrekening gekregen met de geschatte beginstanden????
Dan zou je verwachten dat een bedrijf als Oxxio dit corrigeert… Niet dus! ze vragen bewijzen, mutatiekaarten, huurcontract, etc. etc. Allen zaken die NIETS met het ontstane probleem te maken hebben! Oxxio verzint gewoon elke keer wat anders.
Gelukkig ben ik in het bezit van een door de verkoper geschreven briefje met zijn naam, telefoonnummer en de meterstanden alsmede de bevestigingsmail van Oxxio dat ze de meterstanden zouden hebben aangepast.
Voor potentiële klanten 1 heel goed advies: TRAP ER NIET IN! Bedenk je 2 maal voor je overstapt naar Oxxio!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Patricia Hoogenes
18/05/2015
via website
thumbs down

Wij zijn een aantal weken geleden aan de deur benaderd door Oxxio met een prachtig verhaal. Wij nemen de boete van u over die u moet betalen aan Essent en wij regelen de overstap volledig zonder dat u er ook maar iets van merkt. Afgelopen weekend de afrekening van Essent gekregen met een boete van maar liefst 250 euro. Gebeld met de klantenservice en dan wordt er gezegd dat ze al een jaar geen boetes meer overnemen maar dat wordt wel door de verkoper aan de deur vertelt nu zitten wij dus opgescheept met een boete van 250 euro en Oxxio kunnen we ook niet meer opzeggen omdat ze inmiddels al stroom en gas aan ons leveren. Willen we weg krijgen we daar ook nog eens een boete. Wat een OPLICHTERS stap er nooit naar over komt alleen maar narigheid van!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
hans
07/02/2015
via website
thumbs down

ondanks herhaald aanleveren van bewijzen dat de meterstanden niet kloppen die door oxxio gebruikt zijn voor de afrekening is de klacht nog steeds niet afgehandeld, jaren prettig klant geweest, maar helaas

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
oTTo
02/02/2015
via website
thumbs down

4 jaar klant 2009-2013
Overstappen zou geen probleem geven. Dus wel, moest €450,- overstap betalen. In die periode was er andere vergoeding bij overstappen 2x aanvraag ingediend bij Oxxio en betaalbewijzen overlegd. Geen reactie., nadien blijkt vergoeding verjaard te zijn.
Gehele contract beëindigd direct een naheffing van € 1200,- gekregen. Blijkbaar verkeerde meterregistratie. Die zou dan eigenlijk ook verjaard moeten zijn.
Maar nee directe dreiging met incassobureau als ik niet per omgaande zou betalen. Dacht geheel afgekocht te hebben met €1000,- en nog DAS op je afsturen, die met versturen van 1 brief €225,- wilt verdienen. Wat een k-bedrijf die oxxiooten!
Oxxio is een contractverkoper zonder daadwerkelijk een fysiek product te hebben, dus enige wat daar gebeurt is factureren en lekken van ook uw persoonlijke gegevens aan data-collectbedrijven. Daar is namelijk ook geld mee te verdienen.
Heb er geen goed woord voor over autistische instelling.
Ben benieuwd of ik hier nog vanaf kom…..want Oxxio is 2015 niet meer thuis das das geworden.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
johan
29/01/2015
via twitter
johan (@johandolstra)
thumbs down

@OxxioService ik heb jullie vier keer gebeld. Waarom zou ik nu weer energie erin stoppen? En ik weet niet hoe ik privé bericht moet doen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
johan
29/01/2015
via twitter
johan (@johandolstra)
thumbs down

@OxxioService mevrouw Leerdam en mister halbak!! We zijn er wel wat klaar mee !!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Suzanne Noya
15/12/2014
thumbs down

@OxxioService zijn jullie helemaal gek geworden! Jullie hebben veels te veel van me rekening afgeschreven. Zo blijf ik niet bij jullie hoor

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ton Jacobs
04/12/2014
thumbs up

Mooi, tweet naar @Oxxio met opmerking over colpartage. @OxxioService biedt excuses aan. Weer een bedrijf dat weet hoe Twitter werkt. Hulde.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Debbie Ketelaar
25/11/2014
thumbs down

Slecht begin van energie levering @Oxxio! Slechte informatie, slechte afhandeling, slechte communicatie! #nieuwcontract

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Joey Dammiaans
23/11/2014
thumbs down

Zeg @Oxxio… jullie zeiden veel goedkoper zijn dan EON maar als ik de recentie websites zo nakijk klopt er niets van. Reactie graag.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ruben Smal
09/11/2014
thumbs down

Na meerdere mensen gesproken te hebben. Stap nooit over naar @Oxxio @OxxioService #stapnooitovernaaroxxio #slechteservice

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Robin
05/11/2014
via website
thumbs down

Na overgestapt te zijn naar Oxxio afgelopen mei dacht ik mijn energie en gas verbruik eens wat beter in de hand te houden. Ik wilde niet meer bijbetalen en ben uit voorzorg zo’n 20% meer gaan betalen per maand. Verder ben ik bewuster omgegaan met mijn verbruik, hoop maatregelen genomen en energieverslinders vervangen voor energiebesparende apparaten en lampen. Na drie maanden kon ik mijn eerste voorschotcheck doen en kijken hoe ik ervoor stond. Dit was precies zoals ik gehoopt en verwacht had, ik zou zo rond de €600 terug krijgen in mei. Dit gaf mij ook een gevoel dat ik op de goede weg was en ben nog meer gaan letten op energiebesparing en gasverbruik. Ook gesteund door een meevallend klimaat dacht ik dat de voorschotcheck misschien op termijn nog wel meer in mijn voordeel zou gaan uitpakken. Na vorige week weer de check gedaan te hebben moest ik ineens rond de €400 bijbetalen! Een verschil van €1000 met een week hiervoor. Oplichters zijn het!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ruben Smal
01/11/2014
thumbs down

Wat blijft het toch een K bedrijf. Binnen 4 a 5 dagen krijgt u antwoordt. Wacht al ruim anderhalve week!! #stapnooitovernaaroxxio @Oxxio

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bassie
28/10/2014
via twitter
Bassie (@Bassie83)
thumbs down

Ben al lang een @Essent klant en mag Nest Learning pas krijgen als je 5jaar (!) bijtekent. Tijd om over te stappen naar @Oxxio of @Nuon ?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
 
22/10/2014
via twitter
  (@Fish918_)
thumbs down

Ik mag toch hopen dat Oxxio slimmer met energie omgaat dan hun colporteurs met klantvriendelijkheid. Wat een irritante gasten! #neeisnee

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Wouter Versluis
21/10/2014
thumbs down

waarom nemen ze bij grote bedrijven niet gewoon genoeg personeel aan om klanten te helpen #dtv #klantenSERVICE #frustratie cc @Oxxio

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Wim Wolbrink
14/10/2014
thumbs down

Heel vreemd. Krijg van @Oxxio, alwaar ik ruim een jaar geen afnemer meer van ben, een rekening op een naam die notabene ver weg woont #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hans Heeren
25/09/2014
via website
thumbs down

Als ik dat lees allemaal dan staat me nog wat te verwachten en ik heb me 30 dagen geleden aangemeld en heb er nu al spijt van wat zijn het oplichters criminelen zijn het. Ik heb de kleine letters niet gelezen en nu moet ik 250 euro betalen om er onderuit te komen. Dat noemen ze daar klantenservice ze regelen alles zeggen ze maar in kleine letters staat dat de boete die je moet betalen voor eigen rekening is en dat is een fout van mijn dat weet ik. Ik vind dat ze ook wel eens duidelijk erin moeten zetten de vieze ikken naar drie jaar ga ik weer terug naar me oude leverancier wat kan ik mezelf voor me kop slaan.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Frank Schippers
25/09/2014
thumbs down

Epic: klantenservice van #Oxxio bellen op 17:15 en dan te horen krijgen dat ze tot 18:00 open zijn en nu dus gesloten zijn. Tuut-tuut-tuut.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
john honda
24/09/2014
thumbs down

Mensen ga NOOIT in zee met @Oxxio . Je wordt genept waar je bijstaat en vervolgens door hun @OxxioService nog slecht behandeld. Schande dit!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Erik Veen
11/09/2014
via twitter
Erik Veen (@dunkie66)
thumbs down

Beetje jammer #oxxio. 10-9 gasstand doorgegeven. Vandaag al afrekening gas ontvangen. Geschatte eindstand op 30-6 hoger dat huidige stand!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Snoopy2012
11/09/2014
thumbs down

Ik ben aan het bijkomen, van een bezoek van Oxxio. Ik heb een mededeling gestuurd naar Oxxio, en waren boos op Oxxio, zij zijn hardleers..

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Martin Schonewille
08/09/2014
thumbs down

@OxxioService waarom komen er geen antwoorden als ik een mail stuur? Wil van jullie af, hou niet van bedrijven met slechte service #oxxio

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Selma
08/09/2014
via twitter
Selma (@selmasavas)
thumbs down

@Oxxio mensen nooit overstappen naar #oxxio! 500E betaald voor 2 maanden stroom en gas!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Nienke Hitman
30/08/2014
thumbs down

Slechte zaak @oxxio. Telefonisch aangegeven toch niet op jullie aanbieding in te gaan en toch geld afschrijven. Hoe lossen jullie dit op?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sjoerd van Andel
27/08/2014
thumbs down

ook klantenservice van #oxxio is hopeloos. De ene spreekt de ander tegen. Maar ze houden wel mijn geld achter. DIEVEN!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Haarlem
26/08/2014
via twitter
Haarlem (@023fissa)
thumbs down

Daar gaan we weer. Terreur van #oxxio . Wat een ongelooflijk ziek bedrijf is dit. Liever dood dan ooit daar weer klant zijn.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sjoerd van Andel
26/08/2014
thumbs down

#oxxio houdt 400 euro vast, nadat alle contracten zijn afgesloten. 56 dagen. 400 euro is niet niks. ik vind het diefstal.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Richard Sommer
25/08/2014
thumbs down

Vervelend genoeg kan ik dit bevestigen… #oxxio #fail #afrekening ‘Klantenservice energiebedrijven ondermaats’ http://t.co/q2qzq90lBS @NUnl

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Amarins van den Berg
12/08/2014
thumbs down

Lesson learned: stap nooit over naar #oxxio. De vaste rechten zijn namelijk sky high en dat vertellen ze er natuurlijk niet bij

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jan de Voogd
08/08/2014
via website
thumbs down

Oxxio wenst geen vergoeding te geven voor gedurende de maand juli door onze zonnepanelen opgewekte energie . Reden: toen was er nog geen slimme meter die onze levering aan het net registreerde. Daarvan de reden: Stedin plaatste pas een slimme meter (met 4 tariefstanden, die dus ook onze teruglevering registreet) een maand na plaatsing van de panelen. Dat was veel te laat (pas 8 weken na indiening verzoek onzerzijds , maar Stedin acht zich juridisch niet aan enige planningstermijn gebonden).
De Stedin monteur wil optreden als getuige dat we in juli reeds 1197kwh opgewekt hadden met de panelen, zowel tegenover Stedin als Oxxio, maar geen van beide aanvaarden dit als een schattingsbasis. Ook een achteraf-schatting op basis van augustus/september gegevens is niet aanvaard. Het bedrag dat we mislopen is aldus geschat ongeveer 180 Euro. De algemene leveringsvoorwaarden energie , i.h.b. art. 9.1 en 9.3, zijn o.i. in te roepen tegen het gedrag van Oxxio (is dat correct Trosradar?) . We zegden Oxxio al op, en zullen dat inroepen bij de eindafrekening doen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Abdellah Dami®
06/08/2014
thumbs up

Waarom ben ik overgestapt van Oxxio naar Energiedirect?! Waaaaroommmm! #grijzeharen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
gr0te br0er
25/07/2014
thumbs down

Haal nooit je energie bij #oxxio zij zijn nietInStaatEenEind afrekening te maken, terwijl ik heel veel geld moet terug krijgen. Lulpraatjes

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Janine Mennenga
24/07/2014
thumbs down

@OxxioService Wanneer worden wij geholpen? Wanneer wordt er echte service verleend? Dit is werkelijk ongelofelijk slechte service. Help AUB?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rick Roelofs
15/07/2014
thumbs down

Wat een verschrikkelijk bedrijf dat @oxxio Eerst ‘per ongeluk’ afgesloten, dan lange stilte, dan jaarrekening met boete (2×100 euro)..1/2

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ernst Plante
15/07/2014
thumbs up

@OxxioService Dank we gaan het zien. En dank voor de service, nooit klachten gehad over @Oxxio.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
☺ Torrenttop100 ☺
23/06/2014
thumbs down

Pas op met @oxxio, geregeld worden #oxxio klanten #opgelicht door brieven bewust niet te verzenden! @riktoetenel

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Barbara Lin
11/06/2014
thumbs down

Leren die @Oxxio ronselaars ook wat NEE betekent? Nee. Ik wil geen verouderde Ipad. Nee. Ik stap niet over. Nee. Nee. Nee!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ernst Paul Niessen
11/06/2014
thumbs up

Krijg ik toch zo maar 580 euro terug op de #energiefactuur van @Oxxio! Ben ik dan zo zuinig geweest? 🙂

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
jimmy pronk
10/06/2014
thumbs down

Voor de 12e keer oxxio gebeld nu al 4 maanden klant nog geen iPad zo spyt wat een slechte service zo klaar ermee #oxxio

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ronald
31/05/2014
via twitter
Ronald (@goudje1980)
thumbs down

Betalingsafspraak maken met @Oxxio @OxxioService en vervolgens een brief sturen waarin je wordt verzocht ineens te betaling incl incassokst?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Monique Dassen
30/05/2014
thumbs down

Haat aan #oxxio. Was ik maar nooit over gestapt. Mis #nuon nu al:-(

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Silke Hendriks
21/05/2014
thumbs down

@Oxxio wat zijn jullie klantonvriendelijk. Ik moet een waarborgsom betalen door wanbetaling vorige bewoner. Schandalig!!! Erg Ontevreden!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
TomOudeVrielink
14/05/2014
thumbs down

@Oxxio in november hebben jullie ten onrechte geld afgeschreven. Telkens krijgen we een nieuwe smoes en nog steeds NIKS ontvangen. #nixxio

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Lynn Pieschel
13/05/2014
thumbs up

Grote fout van @Oxxio in mn jaarafrekening. Maar wat hebben ze het super netjes afgehandeld! Complimenten voor hun klantenservice!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Robbert Uges
12/05/2014
thumbs down

@OxxioService vanochtend al uitgebreid gebeld. Blijkt niks meer mogelijk, dus bel jullie straks om te hebben over opzegging.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Robbert Uges
12/05/2014
thumbs down

Overgestapt naar #oxxio en nu al te maken met zeer slechte, inflexibele dienstverlening. Zsm overstappen. #fail @oxxio #energieleverancier

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
MarcV
09/05/2014
via twitter
MarcV (@_Asopus)
thumbs down

De beste manier voor een lage energierekening. Niet #overstappen naar @Oxxio #bedankmelatermaar

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
HetTreffertje
09/05/2014
thumbs down

Al maanden teveel betaald aan @Oxxio en contract al lang en breed opgezegd, toch blijven ze incasso sturen #waardeloos

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Miriam Brummelkamp
08/05/2014
thumbs up

@OxxioService Wat fijn en netjes om van jullie zo snel een reactie te ontvangen. Voor mij is de klacht op deze manier voldoende afgehandeld.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Peter Bosch
08/05/2014
thumbs up

@OxxioService Dank voor snelle en adequate reactie.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sija op 't Hof
01/05/2014
thumbs down

Gloeiende, vorige week #oxxio nu #nuon aan deur. Ik word gek, was uit register gehaald bij nuon. De volgende krijgt een. …. #agressief

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Peter Schouten MBA
24/04/2014
thumbs down

Vervelende colporteurs aan de deur van @Oxxio. Opdringerig en irritant. Tijd voor vragen in de #rvl @PVLelystad #verbod.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Fafarie
23/04/2014
via twitter
Fafarie (@Fafarie)
thumbs down

Laat je niet lokken door @Oxxio ! Bizarre voorschotbedrag is het resultaat. €100,- verhoging en niemand kan het uitleggen! @OxxioService

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Nadine van Giezen
16/04/2014
thumbs down

Overstappen naar #Oxxio omdat ze de goedkoopste zijn. Mijn voorschotberekening laat zien dat ze de duurste zijn.. #foutje?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gijs Assink
07/04/2014
thumbs down

Jaarrekening gekregen van @Oxxio, ben ervan geschrokken hoe duur ze eigenlijk zijn. Gelijk de overstap gemaakt naar @Essent.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
themull
07/04/2014
via twitter
themull (@themullNL)
thumbs down

@OxxioPowerStunt dank voor t contact opnemen helaas is #oxxio #powerstunt niet goedkoper dan @NLEnergie

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
themull
07/04/2014
via twitter
themull (@themullNL)
thumbs down

@OxxioPowerStunt prijs is 1 ding, service een tweede:zojuist Oxxio gebeld voor berekening maandbedrag 3x doorverbonden zonder antwoord

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Linda Bultena
29/03/2014
thumbs down

Wat een agressie zeg bij de colporteurs van @Oxxio @OxxioService. Ze accepteren geen nee. En dit is al de tweede keer in 2 weken!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
F R van der Kooi
28/03/2014
thumbs down

Ondanks sticker geen verkoop aan de deur toch aangebeld door loopjongens voor #oxxio.Heb ze maar snel weggestuurd.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Petra Schouten
28/03/2014
thumbs down

Wat een agressiviteit zeg, van @oxxio…accepteert geen ‘nee’ aan de deur. Ik bepaal zelf wel! #stickerbesteld

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
moppergek
27/03/2014
thumbs down

Pas op met @Oxxio ze lichten je op waar je bijstaat en tonen geen enkele begrip voor je prove situaties, ze zijn zeer onbeschoft!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Dennis
25/03/2014
via twitter
Dennis (@Dennis3425)
thumbs up

@OxxioService gelukkig hebben jullie ook medewerkers die wel meedenken en beleefd blijven bij lastige situaties. #duidelijke afspraken

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Coen van der Zanden
21/03/2014
thumbs up

Blijft vreemd dat helpdesk niet kan helpen maar na tweet een webcare-team wel. Desondanks heeft #Oxxio mijn probleem netjes opgelost. #dank

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Melle Kloosterman
21/03/2014
thumbs down

Vrijdagmiddagdrukte bij @Oxxio. Andere keer maar weer een poging…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kelly
21/03/2014
via twitter
Kelly (@_Kelly89)
thumbs down

Gloeiende gloeiende, nog steeds in de wacht….. #oxxio #slechteservice

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hans
21/03/2014
via website
thumbs down

Door Oxxio erg sneaky methode gehanteerd zodat zij onder een hoor hun te geven korting uit kunnen wurmen. Had normaal contract afgesloten maar dit bleek geen jaarcontract te zijn, wat “voorwaarde” bleek te zijn voor korting. Onbetrouwbaar, niet mee in zee gaan.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Lin van T
14/03/2014
thumbs down

Ohhh mensen van oxxio.. stop trying. Ik wil jullie stroom en korting niet. Anders had ik het wel #irritantemensenaandedeur

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Monique
14/03/2014
thumbs down

Ik voel me onderhand een medewerker van oxxio zoveel contact ik heb…#zucht

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Monique
14/03/2014
thumbs down

Wauw he hoe krijg het het toch weer voor elkaar oxxio…. Geld terugstorten is zelfs al te moeilijk!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kim Mulders
14/03/2014
thumbs down

@OxxioService Het zou enorm tof zijn als ik morgen eindelijk telefonisch de klantenservice zou kunnen bereiken. Eventuele tips zijn welkom

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Anne Gietema
13/03/2014
thumbs down

@Oxxio: ‘geef uw klantnr, dan kijken we het na’. Daarna: stilte, grote stilte. De klant heeft het nakijken. Vaarwel Oxxio.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mirjam de Jonge
13/03/2014
thumbs down

Oxxio vraagt een voorschot van klanten met een bepaalde postcode, pure discriminatie

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
András Schuh
07/03/2014
thumbs down

@brianelings Verstandig Brain! Lekker bij @Nuon blijven, degelijke club, niks mis mee. Ik heb geen goede ervaringen met @Oxxio.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
brian elings
07/03/2014
thumbs up

Na een uitstapje naar #Nuon ben ik weer terug bij @Oxxio Waarom? Ik wil meer inzicht hebben in mijn verbruik en #oxxio is proactief!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Casper Langemeijer
06/03/2014
thumbs down

Ben je ook klant bij @oxxio en heb je een ‘gecorrigeerde afrekening’ gehad? Ik denk dat daar structureel iets mis is, plz contact, plz RT.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
haakM, Apeldoorn
06/03/2014
thumbs down

“@Glenn10kr: Ik neem de energie weer in eigen hand en heb #oxxio mijn huis uitgezet.” K heb er de energie ook niet meer voor #geenservice

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Monique
04/03/2014
thumbs up

Nou @OxxioService @oxxio is allemaal geregeld nu wel een snelle en duidelijk service gekregen #datnagdanookwelevengezegdworden

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Johan Wienen
03/03/2014
thumbs down

Verkopers van @oxxio bellen aan en als er niet word opengedaan kijken ze naar binnen en maken aantekeningen. #Nijmegen #Muntenbuurt

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Monique
03/03/2014
thumbs down

Pfff maar snel overstappen naar @essent als die zogenaamde afrekening van die kut @oxxio betaald is #pleurisbedrijf

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Nand de Galan
27/02/2014
thumbs up

Mooi aanbod van #oxxio, zelfde privileges als een nieuwe klant! Zo hoort het! @Oxxio

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
JanKalter
25/02/2014
thumbs up

#Essent heeft het voor elkaar hoor. Ben zojuist overgestapt naar #Oxxio. Scheelt weer € 130 dit jaar.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rick Leijs
24/02/2014
thumbs down

Raar. Spreek je met een vertegenwoordiger van @Oxxio af voor een serieus gesprek, komt hij gewoon niet opdagen #gemistekans

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Remon Hollander
24/02/2014
thumbs down

@OxxioService Helaas te vroeg gejuicht. Er mist nog een credit van de foute afrekening en verkeerde voorschot bedragen. Opnieuw een mail.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rick Vechel
24/02/2014
thumbs down

#oxxio dramt wel erg door aan de deur. & Nee, een iPad of een oud model Samsung tablet heeft voor mij geen meerwaarde. Nee, nieuwe ook niet.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jacq45
24/02/2014
via twitter
Jacq45 (@aubjacq)
thumbs up

@OxxioService snel beantwoord, bedankt, wijzigingen doorgevoerd,
wij waren vergeten dat we een half jaar geleden accound hadden gemaakt.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Alette Jurgens
22/02/2014
thumbs down

@mening_geven @Oxxio oxxio is mij meteen gaan volgen maar dit heb ik geblokkeerd. Ik bendoor #oxxio medewerkers geintimeerd bij m’n deur 1/2

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Carmen Verheul
21/02/2014
thumbs down

M’n vader wimpelt Oxxio-verkoper handig af door te zeggen dat ie al jaren is afgesloten. Hij droop meteen af #goeie

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Melissa Schaarman
20/02/2014
thumbs up

Wow, een mail naar een klantenservice op 29 januari verstuurd. Krijg net antwoord. Staat ze netjes. #oxxio #klantenservice

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Richard van der Poll
19/02/2014
thumbs down

#oxxio vraagt sinds 3 jan. voor de 5e x om de tellerstanden voor saldering van teruggeleverde energie. Wat een organisatie!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Remco Meijer
19/02/2014
thumbs down

@Oxxio klant bij #Oxxio stap dan snel op,want je word belazerd bij het leven. Oxxio verschuilt zich achter een waardeloze #klantenservice

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Remco Meijer
19/02/2014
thumbs down

@Oxxio Mevr Stroeken, Dirks, John Vaassen, mevr Dekkers, allemaal oplichters bij de klantenservice, allemaal loze beloften.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Remco Meijer
19/02/2014
thumbs down

@Oxxio Directie Oxxio geeft niet thuis en verschuild zich achter een waardeloze #klantenservice Kom is uit voor je fouten en los het op…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Remco Meijer
Geen oordeel
19/02/2014

@Oxxio Oxxio is goed in het incasseren van geld, maar zodra het compleet fout gaat bij hun geven ze niet thuis. Dan moet je maar wachten!

Nuttig? Ja   Nee

Remco Meijer
19/02/2014
thumbs down

@Oxxio Dhr John Vaassen van klantenservice die zichzelf Specialist noemt kunnen ze ook beter ontslaan, Wat een manieren heeft die man zeg!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Remco Meijer
19/02/2014
thumbs down

@Oxxio wat een enorm slechte klantenservice heeft #oxxio al 4 maanden lang geen service en maar beloftes doen, nakomen?? NEE.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marion Hogervorst
18/02/2014
thumbs down

mega-irritant die lui van @Oxxio die gewoon maar aanbellen en willen weten bij welke energieleverancier je bent en wat je betaald.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jurg
17/02/2014
via twitter
Jurg (@jup28)
thumbs down

Jammer dat de Nuon niets doet voor bestaande klanten ze zien ze liever vertrekken naar oxxio en Essent #Nuon #generatie #trouwe klanten

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Patrick van 't Haar
17/02/2014
thumbs down

. @OxxioService yeah maar de besparing gaat niet op incl vastrecht. #misleidend

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
hassan
15/02/2014
via twitter
hassan (@hsaoud2013)
thumbs down

Nog steeds bezig om in te loggen klote oxxio klantenservice schooiers

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Han Colen
09/02/2014
via twitter
Han Colen (@hancolen)
thumbs down

@OxxioService Vorige week zondag een vraag gesteld op jullie netwerk. Belofte binnen 5 werkdagen te reageren. Wederom niet gelukt!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ilona
07/02/2014
via twitter
Ilona (@Ilona07)
thumbs down

@OxxioService Ik zou 5/2 per mail reactie krijgen. Het is nu de 7e en nog steeds geen mailtje…..

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Korntjes
05/02/2014
thumbs down

@VakR78 @Oxxio @OxxioService zijn niet goed die lui

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
VikingFR1908
05/02/2014
thumbs down

@010Korntjes @Oxxio @OxxioService haha ja echt!! Wat is dat godverdomme nu voor een tijd om aan te gaan lopen bellen!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
VikingFR1908
05/02/2014
thumbs down

Half 9 kinderen op bed belt er zo’n teringleijer van @Oxxio @OxxioService aan!!! 2e al deze week! Volgende keer sla ik hem de voortuin door!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Nathalie Dijkshoorn
03/02/2014
thumbs down

Elke week wel verkopers in de straat, irritanter kan niet.. Dit x #oxxio.. #Hollandskroon moet geen vergunningen geven hiervoor! #overlast

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
John Raesen
01/02/2014
thumbs down

#kassatv Heb OXXIO slimme meter. Ben klant van Essent. weghalen hoefde niet. Snap er geen bal van. 2,5 keer meer verbruik dan andere jaren.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Eric Broers
24/01/2014
thumbs down

Waardeloos, die @Oxxio gasten die zomaar iedereen op straat aanspreken! Slecht! #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Martijn Olthoff
23/01/2014
thumbs down

Ongelofelijk! @Oxxio pretendeert goedkoper te zijn, maar ze kunnen niet aangeven wat ik kwijt ben op basis van mijn realistische verbruik!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ari-jan van de Bunt
22/01/2014
thumbs down

Inmiddels 2 weken geleden een simpele vraag gesteld aan #oxxio via de website, maar tot nu geen enkele reactie. #klant onbelangrijk denk ik?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Amberien Pierkhan
21/01/2014
thumbs down

“Pech” krijg je te horen wanneer je een rekening van 5100 euro krijgt van #oxxio en er iets duidelijk niet klopt. @Oxxio #belachelijk

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Joan de Vries
11/01/2014
thumbs down

@OxxioService zou kunnen maar weinig vertrouwen als er zelfs via klantenservice binnen 3 dagen niet gereageerd wordt, het loopt al vanaf dec

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Daphne van Staveren
10/01/2014
thumbs down

De smoes : “ik hoef geen stroom van oxxio, ik werk bij het energiebedrijf, ik krijg mijn stroom nagenoeg gratis” werkt nog steeds! #yes

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Angelique vd Heide
10/01/2014
thumbs down

Beste @oxxio val anders ff mensen lastig die net uit hun werk komen. Met je hoerige #colportage en je achterhaalde totaal-niet-gratis iPad.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tineke van Uden
10/01/2014
thumbs down

Wat ’n irritante opdringerige colporteur van @Oxxio. Kent ’t woord nee niet, stelt vragen waar hij niks mee te maken heeft >

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Yasin Caliskan
10/01/2014
thumbs down

Ik wil de IQ van de klantenservice medewerkers bij OXXIO testen. Wedden dat ze de IQ van een AAP niet eens halen?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Martijn Arns
08/01/2014
thumbs down

Stugge klantenservice @oxxio zij maken een fout en wij verplicht dikke rekening te betalen. Wij stappen over…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Suzanne Slagboom
06/01/2014
thumbs down

@OxxioService ik wil iedereen sterk afraden ooit in zee te gaan met oxxio!
Wat een slechte service!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Wesley
05/01/2014
via twitter
Wesley (@RooieHoed)
thumbs down

@OxxioService Ik heb afrekening stroom gehad, maar na een maand nog steeds geen afrekening gas? Ben overgestapt btw

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sander D
05/01/2014
via twitter
Sander D (@zsanderz)
thumbs down

@Oxxio Vreemde #Duurzaamheid:40 teuro boete voor eerste mislukte incassopoging. Dank voor #Eyeopener, ik ben naar echte #Groenestroom #Radar

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
EmvanEm
04/01/2014
thumbs down

#Oxxio heeft me dit jaar 200 euro extra in de maag gespits voor een apple i pad nog een jaartje kutjanussen en dan nooit meer

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
TX10
23/12/2013
via twitter
TX10 (@TX10emmie)
thumbs down

En mijn zwagor weet t klantnummer zelfs uit z’n hoofd , kan je na gaan #oxxio #energie fail.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Winterbird
20/12/2013
thumbs down

Kennis van mij stapt over van #Nuon naar #Oxxio, krijgt giga boete van Nuon..leuk, dat overstappen #fail.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Han Colen
19/12/2013
via twitter
Han Colen (@hancolen)
thumbs down

Al 2 maanden bezig met #OXXIO om hun serviceapparaat antwoord te ontfutselen op gestelde vraag. Nog steeds niet goed !!! Schande!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Han Colen
19/12/2013
via twitter
Han Colen (@hancolen)
thumbs down

@OxxioService het is nu 19 december en nog steeds geen antwoorden. Wordt een beetje vervelend !!!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Debby
19/12/2013
via twitter
Debby (@dabbertje)
thumbs down

Aggressieve Oxxio verkoper aan de deur. #irritatie

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Monique
17/12/2013
thumbs down

Hoerige tyfus oxxio dit soort achterlijk gedoe zou strafbaar moeten zijn!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores

13/12/2013
via twitter
♡ (@lisa_lies)
thumbs up

Wauw mooie jongen net hier van oxxio

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Simone
13/12/2013
via twitter
Simone (@siepie)
thumbs down

Zo @Oxxio gaat een klant minder hebben, ik ga niet een jaar wachten op het verrekenen van een voorschotbedrag! Op zoek naar nieuwe.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Debbie Barendregt
06/12/2013
thumbs down

@OxxioService niet handig! Moet vandaag contract afsluiten voor nieuwbouwhuis, maar kan niet omdat ik sleutel pas 16-12 krijg?! #klantminder

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Daniëlle
05/12/2013
via twitter
Daniëlle (@18873)
thumbs down

@MirandaMijnders waardeloos, klopt gewoon niet, jullie zijn opgelicht door die #oxxio, bah bah, hopelijk gaat het bij nuon nu wel goed

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marlies van Alphen
04/12/2013
thumbs down

Wat een vervelende mensen zijn deur-aan-deur verkopers toch #oxxio #gaweg

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
anita ammeraal
03/12/2013
thumbs down

Wat een vreselijk onbeleefde colporteur van de #oxxio! Dankzij hem voor mij NOOIT geen #oxxio!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jeroen van den Broek
01/12/2013
thumbs down

@tomvds Het punt is dat ze juist ’n slechte naam hebben op dat gebied. 😛 Oxxio was goedkoop maar GreenChoice ook en had een betere naam. 🙂

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Remko Fuchs
28/11/2013
thumbs down

@OxxioService 2/2 terwijl juiste stand al is doorgegeven #zeer #klantonvriendelijk #slechte service

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Remko Fuchs
28/11/2013
thumbs down

@OxxioService Jullie hebben ondanks eerdere toezegging een volslagen belachelijk bedrag afgeschreven gebaseerd op idiote schatting, 1/2

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Erik Bos
28/11/2013
via twitter
Erik Bos (@ErikBos75)
thumbs down

Staat er weer zo’n #oxxio mongool voor de deur. Oprotten!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jeroen Oosterhof
28/11/2013
thumbs down

@OxxioService Ja alleen niet via aut. Incasso. Nieuwe rekeningen geopend vanwege samenwonen/verhuizen. Maar snappen ze bij jullie niet.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Richard
27/11/2013
via twitter
Richard (@rietvelt)
thumbs up

Vraagt die man van @Oxxio welke energielevancier ik heb, zeg ik: “Ik woon in een kernonderzeeër”, hij heeft drie minuten staan nadenken,,,

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Maarten Gerats
27/11/2013
thumbs up

@OxxioService jazeker, jullie medewerker bood ook direct excuses aan, dat dan weer wel

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Heididepeidi
27/11/2013
thumbs down

Die vent van @oxxio die gister aan de deur stond, was bijzonder. Irritant. Zelden heb ik me zo bot gevoeld bij het dichtgooien van de deur.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mandy Damhoff
26/11/2013
thumbs down

@OxxioService Is het zo druk bij de klantenservice door de feestdagen of duurt een berichtje terugsturen toch langer dan 3 werkdagen?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Petra Volkens
26/11/2013
thumbs down

@Oxxio snapt het nog steeds niet. Ik wil geen colportage aan mijn voordeur. Ik regel mijn eigen energiezaken! Elke jaar hetzelfde liedje..

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Michael van Lohuizen
25/11/2013
thumbs down

Klasse @oxxio, deur tot deur verkoopgesprekken voeren alsof je namens de gemeente werkt. #nietnetjes

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Remko Fuchs
Geen oordeel
25/11/2013

@OxxioService er is inmiddels telefonisch contact geweest en ga ervan uit dat de zaak zal worden opgelost.

Nuttig? Ja   Nee

Sharmayne
22/11/2013
thumbs down

#oxxio @OxxioService @Oxxio ik heb niks bij jullie aangevraagd willen jullie stoppen met geld afschrijven ? Heeeel vervelend

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
T.J. Keijzer
21/11/2013
via website
thumbs down

Ga NOOIT met Oxxio in zee als je zonnepanelen hebt: zodra je stroom teruglevert, geeft Oxxio niet thuis en betalen ze niet. Ik wacht nu al meer dan VIER maanden op mijn jaarafrekening!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marcellino van Hecke
21/11/2013
thumbs down

Komt er net iemand van #Oxxio langs de deur. Hebben ze weer een oude marketing strategie van onder het stof gehaald? Deur tot deur.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marije Sluis
19/11/2013
thumbs down

Oxxio houdt er niet de leukste verkoopmanieren op na. Aanbellen, je regelmatig belagen als je naar supermarkt gaat. Ben er niet van gediend

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Daniëlle
19/11/2013
via twitter
Daniëlle (@18873)
thumbs down

@MirandaMijnders ja maar 1000 is onmogelijk tenzij je een hennepkwekerij heb, hihihi, nee het zijn een stel oplichters bij oxxio

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
paula van donk
19/11/2013
thumbs down

Weer bijbetalen stroom,en dan komt gas nog ;-( toch maar eens kijken voor een andere leverancier dan #@@Oxxio

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Johan Koning
18/11/2013
thumbs down

Tijdens de maaltijd twee keer aan de deur geklopt. Geen Goedheiligman, noch Piet. Wel 2 verkopers van @oxxio. Niet best! #storend #FAIL

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Giuseppe Patacca
15/11/2013
thumbs down

#klantenservice #Oxxio: het klopt dat bestaande klanten meer voor gas&electriciteit betalen dan nieuwe klanten. Waarom weten we niet!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Schatje Demi
13/11/2013
thumbs down

Gadverdamme komt er zo’n smerig mannetje van Oxxio die me dood loopt te checken bij die voordeur. Rot is even heel gauw op scheefbek.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Martine van den Berg
12/11/2013
thumbs down

Wederom een mail gestuurd naar #oxxio. Graag snel een juiste factuur! @Oxxio @OxxioService

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ronald
12/11/2013
via twitter
Ronald (@RonaldKrul)
thumbs down

@Oxxio zouden jullie de volgende keer een wat minder opdringerige verkoper langs de deuren willen te gaan? #irritant

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mijn-Tuinman.nl
09/11/2013
thumbs down

Wat zijn de facturen van @Oxxio toch een groot drama. Hoe ingewikkeld kun je het je klanten maken @@OxxioService

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Daniel Groener
08/11/2013
thumbs down

Al zou de energie van #oxxio helemaal gratis zijn, dan hoef ik het niet. #allemaaldankzijdieirritantereclame #oxxio #reclame #zuigt!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Niels
07/11/2013
via twitter
Niels (@nielspeen)
thumbs down

Straatventer @Oxxio beweerd dat @Consumentenbond ze als beste getest heeft. Website en vergelijker consumentenbond zeggen iets heel anders.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Michiel van Turnhout
07/11/2013
thumbs down

We gaan het vandaag oplossen en bellen vandaag terug.. Wacht al 2 dagen #oxxio @OxxioService

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
C. Cornell Evers
05/11/2013
thumbs down

Irritante colporteur @Oxxio aan de deur gehad. Kan er naast niet-bellen ook niet-aanbellen register komen? #DTV

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Frans Reichardt
04/11/2013
thumbs down

Vorige week werd de wijk bezocht door verkopers van #eneco, nu van #oxxio. Weten zij zeker dat dit is wat klanten willen? #colportage

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Folkert F. de Jong
31/10/2013
thumbs down

Het pakket dat #Oxxio me weigerde toen ik wilde verlengen, kan nu na overstap naar #Greenchoice wel. Met zulke lui doe ik geen zaken. #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Wout van Gasteren
31/10/2013
thumbs up

Als @Oxxio mij blijft lastigvallen over ’n onverschuldigde termijn, dan kan #Oxxio een terugkeer volgend jaar vergeten.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jaap Engel
30/10/2013
thumbs down

Weer zo’n oplichter van die #oxxio bende aan de deur. Vráág ik daarom? Nee? Dan opduvelen aub.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gerhard van Putten
30/10/2013
thumbs down

Deur-tot-deur verkoop. @oxxio die @hofpromotion ” profs in verkoop & promotie” langs de deur stuurt. #nietvandezetijd. #colportage

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Joost Gijsbers
30/10/2013
thumbs down

Boevenbende! Afschrijven terwijl contract beeindigd is #oxxio

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Yaron Lourens
29/10/2013
thumbs down

@OxxioService @Oxxio Dit is dus hoe ze met hun klanten omgaan, mooie aanbiedingen om klanten te werven maar superslechte service

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
GlasvezelBronckhorst
25/10/2013
thumbs down

@polvorden Oxxio is op dit moment aan het colporteren in #Vorden Gladde praatjes,als je naar colportage vergunning vraagt zijn ze niet thuis

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Erika
24/10/2013
via twitter
Erika (@EertjeKoes)
thumbs down

Gadver…. voor de 2e keer vanavond iemand van Oxxio aan de deur of ik geld wilde besparen. De 2e 5 min. geleden. Vriendelijk doch 1/2

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jennifer ten Have
24/10/2013
thumbs up

Positief verrast door klantenservice #oxxio. Direct iemand aan de lijn, heldere antwoorden en een fijn gesprek #magookweleensgezegdworden

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Foodfotografie
22/10/2013
thumbs down

Staat er zo’n gluiperd in trainingspak om 20:45 aan de deur. Wil een energiecontract afsluiten #OXXIO

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Martijn Nahumury
21/10/2013
thumbs down

Door deurverkoper van @Oxxio onheus bejegend! Wilde zich niet legitimeren en had zich stiekem ingesloten om bij de buren te kunnen aanbellen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sylvia
21/10/2013
via twitter
Sylvia (@SylviA3t)
thumbs down

#OXXIO verkopers aan de deur; Behalve te lang aanbellen, zijn ze drammerig, brutaal en eigenlijk gewoon #vervelend!!! Nee = NEE!! #damn!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bien
19/10/2013
via twitter
Bien (@Bien666)
thumbs down

@Oxxio geen klant meer zijn bij oxxio..maar wel nog oxxio incasseert nog wel van onze rekening.. ?????

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Giuseppe Levatino
18/10/2013
thumbs down

Colporteurs van @oxxio aan de voordeur… Op vrijdagavond 19:30 uur… Zucht Hoe dringend verlegen zitten jullie om klanten #weekend #triest

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Lester
18/10/2013
via twitter
Lester (@lessszzz)
thumbs down

Wilt u terugbellen? We hebben het te druk om u te woord te staan als potentiele nieuwe klant#oxxio_spoort_niet_zij_bellen_maar_terug!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Robin Booiman
16/10/2013
thumbs down

Even twee hondsbrutale deurverkopers van #Oxxio uitgelegd wat ik van hun gedrag vond. #prettiggesprek

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Niels Heijne
12/10/2013
thumbs down

Stroom: Oxxio krijgt nog geld van ons; binnen 5 dagen afgeschreven. Gas: wij krijgen nog geld van Oxxio; binnen 14 dagen op onze rekening…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Chantal Spierings
11/10/2013
thumbs down

#Fail van #oxxio deur aan deur verkopers! Duidelijk een sticker op deur met dat ik zeer tevreden ben met #essent. DusNOG blijer met Essent!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Frans van Rossum
11/10/2013
thumbs down

Een #klantenservice die ’n potentiële klant te woord staat alsof hij staat te liegen is nooit slim maar #Oxxio doet het! #ergernistop10

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ruud van de Rakt
11/10/2013
thumbs down

Yes, het is #oxxio gelukt de meterstanden ( en afrekening) na 4 maanden te corrigeren! Foutje meteropnemer verwisselde dag- en nachttarief

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Maaike Sportel
08/10/2013
thumbs down

Onbeschoft te woord gestaan bij @Oxxio meneer voelde zich duidelijk persoonlijk aangevallen dat ik hun aanbieding afwijs.. #afgesnauwd

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
mirthe bijkerk
05/10/2013
thumbs down

Lachen dit #oxxio of ik aub terug wil komen, maar dan wel €100 MEER wil betalen (vastrecht) tarief was 0,010 goedkoper dan #nuon tuurlijk!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
jbverschoor
04/10/2013
thumbs down

@Oxxio ik kan mn mijn oxxio niet activeren, omdat mijn email adres al bestond.. dit hele overstappen van jullie is gewoon beroerd

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Vincent Verbruggen
01/10/2013
thumbs down

Schandalig dat #oxxio hun mensen nog om half tien laat aanbellen. Gelukkig voor haar deed mijn vrouwtje open en werd mijn kind niet wakker

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
judea87
01/10/2013
via twitter
judea87 (@judea87)
thumbs down

Stelletje maloten van de @Oxxio komen even langs de deur om klanten te werven om half 9. #goaway

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Dennis Jongen
27/09/2013
thumbs down

#Oxxio en service gaat niet samen, al sinds april aan het proberen hun fout op te lossen, lukt gewoon niet. Dan maar opzeggen 🙁 @Oxxio

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Richard Nandpersad
26/09/2013
thumbs down

@OxxioService . Klacht! Jullie beloven mij een Ipad! Staat zwart op wit. En wanneer ik bel om te bestellen, komen ze afspraken niet na!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Coen Brandsma
26/09/2013
thumbs down

@Oxxio waarom mensen langs de deur sturen in #udenhout. Echt heel irritant! Ongevraagd mensen benaderen. Het zou verboden moeten worden!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gaby Eenschoten
21/09/2013
thumbs down

Aparte combi: #oxxio wint prijs voor online campagne maar is ook een vd minst geloofwaardige merken

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Harro
21/09/2013
via twitter
Harro (@zsnajorrah)
thumbs down

FUCK Oxxio! Serieus. Elke maand wéér zo’n irritante, gespeeld geïnteresseerde deurverkoper. Na al die keren nee moeten ze toch beter weten…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jilly-Anne
20/09/2013
thumbs down

@OxxioService beste mensen van oxxio..Gaan jullie ook alle iPads ophalen als er 1 keer iets te laat is betaald?gewoon ronduit slecht!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
@emmymuller
20/09/2013
thumbs down

@polPlanvGool #jazeker ken ik dat, vooral de Oxxio brigade kent geen genade. Ik zet mijn gezicht standaard op onweer en gaan ze wel opzij…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Berry Beersen
20/09/2013
thumbs down

@oxxioservice @oxxio Op twitter zijn jullie al net zo traag als via telefoon! Ik heb 350 euro van jullie tegoed. #klacht #consument

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gertjan Nansink
20/09/2013
thumbs down

@polPlanvGool Ja, maar niet alleen op het winkel centrum, ook aan huis zijn ze uiterst brutaal (Oxxio)

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
NynkeZ
19/09/2013
via twitter
NynkeZ (@Nijntje31)
thumbs down

@lin1975 Zo ben ik ooit in de Oxxio verhaal getrapt….NOOIT DOEN…afzetters zijn het..je betaalt het 3 dubbele…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Claudia
19/09/2013
thumbs down

@lin1975 Ben ooit een jaar van nuon naar durion (nu oxxio) overgestapt, echt nóóit meer, was per maand meer kwijt omdat deel nog via nuon

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Nathalie Venema
19/09/2013
thumbs down

Ik ontvang geld terug voor stroom (duurt 2 weken) maar moet bijbetalen voor gas (binnen 5 dagen). Cashflowtrucje @Oxxio ? #jaarrekening

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Enrique Cortés
19/09/2013
thumbs down

@Oxxio please, stuur aub geen mensen meer langs de deur met n fantastische deal. Zo lullig om zo’n jong stotterend meisje teleur te stellen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Berry Beersen
19/09/2013
thumbs down

@oxxio Klantenservice is om te huilen. 14 dagen word ik aan het lijntje gehouden, terwijl ik 350 euro van ze tegoed heb #klacht #consument

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Living legend
18/09/2013
thumbs down

Natuurlijk! Verkopers in de trein. Proberen een conducteur dat gare #Oxxio aan te smeren. -_-‘

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
MTPMarieke
17/09/2013
thumbs down

@OxxioService bedankt voor jullie reactie, stel ik op prijs, maar jullie verkoop-aan-de-deur-beleid absoluut niet!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
MTPMarieke
17/09/2013
thumbs down

@RomijnSales @OxxioService het feit dat mijn 90-jarige buurvrouw mij belt omdat ze schrok Vd #Oxxio man aan de deur, maakt me pas echt boos!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Han
17/09/2013
via website
thumbs down

Net hufterig behandeld!!
Na een jaar prima service en dienstverlening krijg ik een aanbod voor verlenging.
Als we hier niet op ingaan (elders beter aanbod) en wil overstappen, krijg ik opeens een scherper aanbod.
Als ik aangeef dat ik vind dat je als bestaande klant meteen het beste aanbod moet krijgen en evengoed wil overstappen, slaat de sfeer opeens om.
Ik krijg te horen dat onderhandelen er nou eenmaal bij hoort, en het de klant een ‘goed gevoel’ geeft als het lukt om een goedkoper aanbod te krijgen als hij daarom vraagt. Als je kleren gaat kopen werkt het ook zo, zegt de meneer.
Nooit meer Oxxio voor mij.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Monique Baan
17/09/2013
thumbs down

Afijn, het ligt dus aan #oxxio, die hebben al sinds 1 juli ons geld van stedin en maken dat dus niet aan ons over. Ongelofelijk slechte zaak

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gudule Martens
17/09/2013
thumbs down

fijn bedrijf die @oxxio . Loopt mijn contract af, weten ze ineens niet meer dat ik een bonus zou krijgen. #FAIL , hoezo service?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Monique Baan
17/09/2013
thumbs down

Wie helpt mij verder? Heb probleem bij @Stedin en @oxxio. Na 3 weken bellen nog geen steek verder dan: ‘we zoeken het uit’. Slechte service!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Clarity Coaching
16/09/2013
thumbs down

Ik trap er nooit meer in bij #Oxxio met hun onvolledige info voor overstap. #Nuon zet gelukkig alles recht. Ik ben weer uit de kramp

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Titia de Vries
16/09/2013
thumbs down

Top #Norton: tijdelijk stopzetten abo kruist afschrijving. Alles wordt teruggestort. Van deze vriendelijke service kan #Oxxio van leren.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Evert Boesten
14/09/2013
thumbs down

Bah bah @oxxio wat zijn jullie vervelend, zo erg heen ik het nog nooit meegemaakt. Allemaal van het padje af daar? Of school nooit afgemaakt

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Evert Boesten
14/09/2013
thumbs down

@oxxio sucks, als ze terug moeten betalen laten ze het expres fout lopen en blijven maar om standen vragen van het oude adres BAN #OXXIO

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Suliko
13/09/2013
thumbs down

Hahahahahahahahahahah hoe iemand aan de deur staat om m’n ma na oxxio te laten overstappen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
MarydeWeerd
12/09/2013
via twitter
MarydeWeerd (@Mweerd)
thumbs down

Betalen: binnen 5 dagen en geld terug binnen 2 weken; zelfde organisatie. Niet eerlijk. Ik wil geld terug binnen 5 dagen! #oxxio

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Seven League Beats
11/09/2013
thumbs down

Tip aan Oxxio huis aan huis verkopers; neem ontslag.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Andy van der Steen
10/09/2013
thumbs down

Kan zó slecht tegen dat jaarlijkse opdringerige gedoe aan de deur van @Oxxio!(2)

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
maria visser
10/09/2013
thumbs down

Dus als je bij #oxxio moet betalen schrijven ze binnen 5 dagen af en als je terug krijgt hanteren ze een termijn van twee weken #lekker

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Danny de heer
10/09/2013
thumbs down

Ook irritant, Je zou haast deur op slot doen. NED, Eneco, en Oxxio hier in 1 maand binnengestapt met verhaal dat ze de goedkoopste zijn.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Michel
10/09/2013
thumbs down

Overstap #oxxio naar #Essent levert me €100 teruggave eindafrekening op en €200 welkomstbonus Essent. Oftewel +€300. Ik zeg: Mooi 🙂

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marty Suijkerbuijk
09/09/2013
thumbs down

#oxxio had belooft binnen 2 mnd. uitsluitsel over een onderzoek. Nu komen er nog 4 a 6 wkn. bij. Weinig waardering voor klant. #fail.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ellanoor Rep
09/09/2013
thumbs down

Het moet niet gekker worden hoor.. #oxxio spreekt je op straat aan met: “ik weet dat je haast heb schat, maar heb je even een minuutje”

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marcel
07/09/2013
via twitter
Marcel (@Marcel_038)
thumbs down

@OxxioService maar wil sowieso al geen zaken doen met oplichters van Durion / Oxxio. Triest dat jullie mensen langs de deur laten verkopen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Natascha
06/09/2013
thumbs down

Is er iets niet duidelijk?“@Marcel_038: Die lui van #oxxio moeten op les! Kan hun verteld worden wat nee betekend! #gewoonoprotten#neeisnee”

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Arnold Reyneveld
05/09/2013
thumbs down

Ha fijn…en dan komt @Oxxio weer langs de deur om zieltjes te winnen. Is er al een bel-niet-aan-en-laat-me-met-rust register?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Heleen Kuiper
05/09/2013
thumbs down

Hee @Oxxio, wil je je opdringerige verkopers bij je houden! Kan in mijn eigen buurt niet over straat zonder lastig gevallen te worden!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marco van Veelen
05/09/2013
thumbs down

@OxxioService Het verbaast mij eigenlijk niets dat jullie nooit meer iets van jullie hebben laten horen. Geeft me te denken over de service.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Peter Mulder
04/09/2013
thumbs down

@OxxioService Voorschotbedragen voor zowel stroom (+500%!!) als gas (+21%) zonder aankondiging verhoogd… Wat is er aan de hand bij Oxxio?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Janotelli
04/09/2013
thumbs down

@Ketsje net die mongool van oxxio ook aan de deur gehad #misselijkelui

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Stefan ket
04/09/2013
via twitter
Stefan ket (@Ketsje)
thumbs down

Tjezus wat irritant oxxio aan de deur. Drie keer gezegd niet geintresseerd. Toch doorlullen. Toen toch deur dicht gedrukt. #drammers

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
*Astriede*
04/09/2013
thumbs down

Yes vanaf 6 september GEEN klant meer bij #Oxxio #oplichters!!!! Reden voor een feestje #blij 😀

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Janneke
04/09/2013
thumbs down

@PatrickWILDFM @DeBertuzzz @Oxxio tegen mij werd gezegd: “u boort me nu mijn commissie door mijn neus, dat kan niet de bedoeling zijn…!”

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ivo Pasveer ツ
03/09/2013
thumbs down

@PatrickWILDFM @Oxxio Nieuwe manier van klanten winnen! #straattaal

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Yves G B Caron
02/09/2013
thumbs down

#oxxio is onrechtmatig bezig door klantlogs niet inzichtelijk te maken na eerste verzoek door klant veel succes met mijn juristen!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Folkert F. de Jong
31/08/2013
thumbs down

Voorbeeld van ‘supplier disloyalty’: #Oxxio wil mij als vaste klant meer laten betalen voor energie dan nieuwe klanten. #Adieu #Fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Robert Slis
30/08/2013
thumbs down

@janrotmans Oxxio kan er anders ook wat van, 90 kub gas minder verbruikt en moet 102 euro bijbetalen, rara

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bea van Dijk
30/08/2013
thumbs down

Weer zo’n colporteur aan de deur, deze keer Oxxio.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Stefan Hes
30/08/2013
thumbs down

@OxxioService als ik na 10 dgn geen bevestiging heb, heb ik geen poot om op te staan. Rare gang van zaken bij @oxxio

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Stefan Hes
30/08/2013
thumbs down

Vreemde werkwijze van @oxxio. Meldt je dus nooit zomaar aan via zo’n deuractie!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
DJ Ralf
29/08/2013
via twitter
DJ Ralf (@DJ_Ralf1)
thumbs down

@energieadviezen top! Ik hoop dat ik enkele mensen heb kunnen waarschuwen alvorens ze gedupeerd worden #Oxxio

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mrs. A.
28/08/2013
via twitter
Mrs. A. (@RagnaJa)
thumbs down

@OxxioService Hallo oxxio. ik zou binnen 48 uur een email krijgen nav spoedaanmelding. (nadat aanmelding in mei verkeerd ging.. #niksgehoord

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
AnjavEde
28/08/2013
via twitter
AnjavEde (@anja1612)
thumbs down

@OxxioService meerdere malen contact gehad over een foutieve jaarafrekening. Geen medewerking verleend, niet meegedacht toch 5 mensen gespr.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
AnjavEde
28/08/2013
via twitter
AnjavEde (@anja1612)
thumbs down

#Oxxio personeel opgeleid om je bij klachten af te wimpelen!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Yves G B Caron
28/08/2013
thumbs down

#oxxio ontkent #klantrecht inzage klantgesprek logs en stellen dat hiervoor een civiele procedure gestart moet mijn #rechtsbijstand is bezig

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Paul Beijnsberger
28/08/2013
thumbs down

@OxxioService er zijn al weer bijna 2maanden om zonder reactie van jullie! Graag zsm info!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Renze van der Sluis
27/08/2013
thumbs down

Ligt t aan mij of worden die huis-aan-huis- en straatverkopers steeds brutaler? Vanmiddag een vasthoudende verkoper van #oxxio aan de deur 1

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Adriaan Kegel
27/08/2013
thumbs down

Een mafketel van #oxxio aan de deur die niet begreep wat ‘geen colportage’ betekende. Of ‘geen interesse’. Of ‘nee’. Zonde van mijn tijd.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
REPROTEX
27/08/2013
thumbs up

@Oxxio de klachtenservice heeft snel gehandeld en mijn klacht serieus genomen en gelukkig goed opgelost.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Roy vd Linden
26/08/2013
thumbs down

@freddyonderstal Verkopers van @Oxxio gedragen zich als Jehova’s getuige, alleen dan zonder morele overtuiging.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Freddy Onderstal
26/08/2013
thumbs down

@ggwenn @mening_geven @Oxxio misschien moet Oxxio al die verkopers aanspreken. Gaat overal zo. #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Nieck
24/08/2013
via twitter
Nieck (@nieck85)
thumbs down

@energieadviezen net verhuisd en nog door moeten betalen voor m’n oude woning #oxxio

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Roy vd Linden
24/08/2013
thumbs down

Aggressieve verkoopmethode @Oxxio riekt naar #oplichting. Richten zich alleen op migrantengezinnen en minder daadkrachtigen,

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mirjam de Jonge
24/08/2013
thumbs down

@Dutchp4t @Oxxio zeer onbeschofte verkoopmethodes

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Roy vd Linden
24/08/2013
thumbs down

Net weer @Oxxio aan de deur gehad. Ze targetten nog steeds mensen met buitenlandse naam in een achterstandsbuurt, die zich niet verweren.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Maureen de Vries
22/08/2013
thumbs down

#oxxio @mndevries: Waar is de tijd gebleven dat er nog een mannetje aan hè deur kwam om je echte meterstanden op te nemen??? Shit Oxxio!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Daniëlle
21/08/2013
thumbs down

@Oxxio wat een beroerde service!!! Jullie verwerken mijn aanmelding niet en nu ben ik de pineut!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Freddy Onderstal
21/08/2013
thumbs down

@beschuit_p @mening_geven @OxxioService had er maandag nog een; ‘dus u wilt niet minder betalen?’ Ik heb 1.5jr teveel betaald aan Oxxio.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Freddy Onderstal
21/08/2013
thumbs down

@beschuit_p @mening_geven @OxxioService gaat ook niet alleen vanuit Oxxio. Zijn veel promobedrijven die dat doen. #onbeschofte mannetjes

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Yves G B Caron
20/08/2013
thumbs down

Als #consument trek je altijd aan het kortste eind, niet waar momenteel hoogoplopend zaakje oxxio heb hen even uitgelegd wat incasso inhoud

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sebastiaan Arends
19/08/2013
thumbs down

-_- rekening van €100 door foute berekening v/d maandlast door oxxio medewerker, moet in 1 keer voldaan worden. #nietvrolijk @OxxioService

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Job Kersemaekers
17/08/2013
thumbs down

@OxxioService mijn nieuwe maandelijks voorsch. bedrag is verdrievoudigd bij mijn nieuwe woning! Ik zie dit niet in ‘mijn Oxxio’ Hoe kan dit?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jelle Bouma
16/08/2013
thumbs down

@REPROTEX2012 @Oxxio oplichters bij @Oxxio zelfs de klantenservice is het oneens met de handelswijze, nu aangifte politie en consumentenbond

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
REPROTEX
16/08/2013
thumbs down

Kijk uit met @Oxxio zonder goedkeuring ben ik 5 weken klant geweest en ze hebben € 450 afgeschreven, oa boete voor de Ipad die ik niet heb

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ilse vanWillenswaard
16/08/2013
thumbs down

#Oxxio scoort laagste van alle energieleveranciers volgens #consumentenbond.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ilse vanWillenswaard
16/08/2013
thumbs down

Ga niet in zee met #oxxio. Schijn bedriegt!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Joep Leenen
16/08/2013
thumbs down

#oxxio #essent zo, hè hè, Oxxio opgezegd en ingeruild voor Essent, scheelt 60 Euro in de maand #istochveelgeld

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tom Stobbe
16/08/2013
thumbs up

Net gebeld met de klantenservice van #oxxio ivm jaaropgave, vriendelijk en snel geholpen! Top!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Deelife
15/08/2013
via twitter
Deelife (@Deelife0)
thumbs down

@OxxioService ben al twee keer belachelijk gemaakt door jullie zogenoemde klantenservice. #afscheid snel weer terug naar @energiedirect #top

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sophie
15/08/2013
via twitter
Sophie (@Soofpeters)
thumbs down

@Oxxio mijn stroom- en gasgebruik is enorm gedaald en toch gaat mijn voorschotbedrag automatisch omhoog, waarom? #oxxio

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Letty
14/08/2013
via twitter
Letty (@Lettyletty)
thumbs down

@ilonavandekamp ja die had ik ook aan de deur! Super irritant. “Ja maar Nuon ia failliet”. Ja dus? Ik zei toch nee? Opzouten! @oxxio

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jerom
14/08/2013
via twitter
Jerom (@JeromNomNom)
thumbs down

@OxxioService Hallo, ik heb een probleem. Ik heb een klacht over één van jullie promoters, maar ik ben geen klant dus ik kan niets indienen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hessel
14/08/2013
via twitter
Hessel (@hessel1989)
thumbs down

Heerlijk een rekening van #oxxio waar niet duidelijk staat vermeld welke maand of maanden ik moet betalen.
Bijna hele jaar al een ramp.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Deelife
14/08/2013
via twitter
Deelife (@Deelife0)
thumbs down

@OxxioService tevens de meest #onvriendelijke #klantenservice welke ik in mijn leven heb gesproken. Lekker voor de eenmalige transactie gaan

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Deelife
14/08/2013
via twitter
Deelife (@Deelife0)
thumbs down

@OxxioService Wat een kut bedrijf #Oxxio. Ga een #overeenkomst aan van 12 maanden maar zij vonden 2 maanden later een leukere datum.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
GooischeGossip
13/08/2013
thumbs down

Klanten werven Amsterdam West, personeel @Oxxio behoorlijk #bijdehand – #service #customers #energiemarkt #oxxio #werven

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Vanety
13/08/2013
via twitter
Vanety (@Vanetyy)
thumbs down

Yup ,, #oxxio zijn echte naaiers .. Beloven 800terug moet je 400 bij betalen zakkenwassers gewoon iets zeggen en niet waarmaken

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kevin van Westbroek
13/08/2013
thumbs down

Binnenkort maar eens overstappen naar #essent ofzo. Oxxio doet niets voor bestaande klanten. Dag #Oxxio.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Arts and Music
12/08/2013
thumbs down

@diedelicious doen ze het nog. Oxxio not a nice company

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ruud van de Rakt
12/08/2013
thumbs down

@OxxioService En nee hoor de klantenservice belt NIET terug.
Meneer geef me 2 dagen (1 en 2 aug.) vergeten te vragen welk jaar! #oxxio

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
roevka
11/08/2013
via twitter
roevka (@roevka)
thumbs down

@OxxioService Werkelijk ongelooflijk dat na dik 40 dagen het nog niet op orde is. Belachelijk! Meterstand en termijnbedrag klopt niet.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marty Suijkerbuijk
11/08/2013
thumbs down

Binnen 1 maand 2 verschillende jaarafrekeningen van #Oxxio. Verbruik blijkt 5x zo hoog te zijn. Zelfde gezinssituatie. Slechte communicatie?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
CrazyGraphics
10/08/2013
thumbs down

@OxxioService Ik krijg een email van OXXIO over een aanmelding wat ik nooit gedaan heb. Adres klopt ook niet maar mijn naam wel.Wat te doen?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Daphne Kitzen
10/08/2013
thumbs down

@OxxioService Als nieuwe klant wil ik graag online inloggen maar dit lukt niet. Hoe kan ik dit oplossen?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Loes van Toor
09/08/2013
thumbs down

@Oxxio agressieve verkoop op Reigersbos. Weet jij het beter, dan begint de verkoper te schelden! Ga zo door OXXIO!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jan Masseurs
08/08/2013
thumbs down

21:15 opdringerige verkopers van #oxxio aan de deur is dat normaal rond dit tijdstip? @pmwb @wa_Moerdijk01 @OxxioService #noordhoek

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jeff
08/08/2013
via twitter
Jeff (@Jeff4u2day)
thumbs down