Generic selectors
Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Energie
Internet
Mobiel
Verzekeren
2.7

Aanbiedingen

scores

Algehele indruk
Energietarieven
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
10 positief – 49 negatief

Top 5

Energie vergelijken?

Profiteer van de beste deals! Nu energie vergelijken en overstappen levert geld op.

Energie vergelijken onafhankelijk op Energievergelijking.nl

Schrijf ervaringen en maak zo kans op een gratis vvv waardebon van 50 euro!

Qurrent

Qurrent is een energiebedrijf dat eigendom is van de Stichting DOEN. De Stichting DOEN wordt door de Postcodeloterij gefinancierd. Qurrent richt zich vooral op het zelf opwekken van energie en besparen. Het bedrijf is bekend van het TV-programma Utopia en van de radioreclames ‘Nu 200 Euro korting’. In de zomer van 2014 had het bedrijf een actie waarbij het designer artikelen tegen inkoopprijs verkocht, om haar boodschap “energie tegen inkoopprijs” kracht bij te zetten.

Qurrent aanbiedingen en tarieven 2018

Profiteren van extra korting, actie's en aanbiedingen bij Qurrent. Met onze onafhankelijke prijsvergelijkers kunt u alle tarieven van Qurrent vergelijken. Zo weet u binnen enkele minuten of Qurrent voor u de beste keuze is! Vervolgens kunt u overstappen naar Qurrent of naar een andere aanbieder...

Qurrent ervaringen

Geef Qurrent een beoordeling

69 Qurrent ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Energietarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

Lia Verweij
Geen oordeel
07/06/2018
via website

Kip ik heb je …. en daarna kun je het bekijken. In het begin beginnersfoutjes gemaakt door Qurrent. Helaas werkt dit niet naar de klant toe. Een contract met een groene cheque afgesloten, zodat je de boete door Qurrent met de eerstvolgende jaarnota vergoed krijgt. Helaas pindakaas …. lees dan wel de voorwaarden dat je dit binnen 3 maanden moet doen … anders kun je naar die vergoeding fluiten … voor wat de beginnersfouten van de klant … sorry geen begrip, geen vergoeding, want .. kip ik heb je binnen..

Nuttig? Ja   Nee

Annemarieke
05/06/2018
via website
thumbs down

Slecht!! Verkooppraatjes kloppen voor geen meter. Ik zit nu aan een contract vast wat ik helemaal niet wil. Natuurlijk ook mijn domme fout. Ik had het contract moeten controleren. Maar dat een verkoper oneerlijke voorlichting geeft vind ik al asociaal maar dat Qurrent op die manier klanten binnen wil halen vind ik bizar. Zeker met de hun hoogstaande idealen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marcus
28/05/2018
via website
thumbs down

Na 4 maanden nog steeds geen meterstanden zichtbaar. 5 keer zelf contact gezocht en ze zeggen steeds dat ze gaan terugbellen of mailen en dat ze nu echt het probleem gaan oplossen maar ik heb nog geen enkele reactie mogen ontvangen. Jammer dat ik geen 0 sterren kan geven

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bert
18/05/2018
via website
thumbs down

Nooit meer Qurrent!!
Wat een administrative slecht georganiseerde organisatie is dat. De helpdesk is zeer slecht bereikbaar en wat ze beloven komen ze niet na. Zowel schriftelijk al telefonisch niet. De een zegt “a” en later zegt een ander “b”. DRAMA

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kaspar
30/04/2018
via website
thumbs down

Een oplichtersbende. Meer woorden zijn ze niet waard.
Niet aan beginnen. Ze proberen je op alle manieren geld af te troggelen en je komt nooit meer van de hoofdorganisatie of bijbehorende dreigbriefzenders af.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
menno
21/04/2018
via website
thumbs down

1 jaar gratis als feyenoord wint( az wint maar buiten dat) kijk is naar de voorwaarden….

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mamies
04/04/2018
via website
thumbs down

Zeer slechte klachtafhandeling. Beloftes worden niet nagekomen en mails niet beantwoord. Na een jaar kunnen overstappen. Geen eindafrekening maar alleen een bedrag van mijn rekening geschreven. Klantenportaal niet meer inzichtelijk en beloftes om eindafrekening te sturen worden niet waargemaakt. Ga nu maar het laaste bedrag laten storneren in de hoop dan wel een rekening te krijgen. Daarna voldoe ik uiteraard alsnog aan mijn betalingsverplichting

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
bc
28/03/2018
via website
thumbs down

Twee glade verkopers kwamen gisteren bij mij aan de deur en ze voorstelden zichzelf als twee medewerkers van Liander. Normaliter zeg ik tegen verkopers van andere energie maatschappij dat ik geen interesse heb in hun services. Ik ben al vier jaar hartstikke tevreden met Green Choice. Omdat ik dacht ze Lianders medewerkers waren liet ik ze naar binnen. Eenmaal binnen begonnen ze met hun glade verkooppraatjes en bleek dat ze van Qurrent waren. Na drie keer gezegd te hebben dat ik geen interesse had, noemden ze mij KOPPIG! ongelooflijk! Ik heb ze snel de deur uitgewezen en gezegd dat ze mensen puur misleiden met hun gladde praatjes en leugens.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bart
Geen oordeel
16/02/2018
via website

Zeer slechte ervaring met deze aanbieder, beloven van alles en doen niks.
Trap er niet in mensen,sturen een colporteur langs de deuren die op slinkse wijze de boel keihard bedonderd.
god zij dank zijn wij er weer vanaf !!

Nuttig? Ja   Nee

Hans
Geen oordeel
14/02/2018
via website

Slechte maatschappij drama
Betaal 10 cent meer maar geen
Hoofdpijn die kut qurrent

Nuttig? Ja   Nee

M Geile
27/12/2017
via website
thumbs down

The sales people lie. The customer service has terribly long waits. And there is no flexibility when you tell them the sales person lied and you now want to end your contract before it begins. I was sold a 3 year energy contract outside of a grocery store. I asked the sales person if there would be any fees if I moved out of the country before the contract was up. He said no fees would be charged and we could even try to hand the contract over to the following renters if we moved. We tried to get a hold of Qurrent for a whole week, calling a couple times a day and each time met with really long waiting times. I was never able to stay on longer than that because I was at work. I emailed to say I want to end my contract and was told I would get an answer in two weeks which is of course outside the 14 day period. We missed our 2 week period to cancel the contract because the last few days was on a Sunday (not open) and during the Christmas Holidays. We finally got through one day and were told you have to pay a fee if you leave the country. So the sales person directly lied. The customer service has terrible waiting times. And they aren’t willing to work with you even when you say you were lied to. I’m sure they have good prices, and clean energy, but we now have to pay a fine. They lie to sell you things and then don’t help you fix it.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Michaela Fabianova
Geen oordeel
20/12/2017
via website

ik heb niet normale bedrag van hun gekregen en ik heb mijn abonnement opgezegd en dat word niet gestopt ….OPLICHTERS ZIJN ZEEEE …..EN DIE KANKER KLANTENSERVICE IS DRAMA EN NOG MOET JIJ VOOR GESPREK 1 UUR WACHTTE

Nuttig? Ja   Nee

H v/d B
22/11/2017
via website
thumbs down

Mooie praatjes aan de deur maar niet de beloftes na komen, na veel praten en bellen hebben ze de overstap boete betaald en krijgen we toch wind energie korting. ( eerst zien volgend jaar op de eind afrekening). En we zouden een Feyenoord shirt krijgen. ( wat mijn mijn over de streep heeft getrokken om over te stappen) dit was ons allemaal aan de deur belooft. Maar naar het shirt kan mijn man fluiten. Niet over stappen is ons advies.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tonnie
Geen oordeel
01/11/2017
via website

Wie heeft het Feyenoord shirt al ontvangen?

Nuttig? Ja   Nee

Edwin
Geen oordeel
13/10/2017
via website

Zeer slecht nooit overstappen pfff

250 euro boete

Nuttig? Ja   Nee

Lance
13/10/2017
via website
thumbs down

Ik werd door een goede verkoper overgehaald me aan te melden.
Na alle slechte berichten, o.a. hier, had ik er al snel spijt van.

Op m’n herroepingsmail kreeg ik een ontvangstbevestiging (automatisch, niet inhoudelijk) waarin stond dat het wegens ‘groeistuipen’ wel 1 tot 2 weken kon duren voordat ik een antwoord zou krijgen.

Op de live chat is ‘op dit moment’ niemand beschikbaar. Dat ‘moment’ duurt nu al minstens twee dagen.
Telefonisch zijn ze vandaag (13-10-2017) de hele dag niet bereikbaar wegens ‘onderhoud’. Hoe verzin je het.

Welk bedrijf gaat nu actief klanten werven als ze er dit administratief totaal niet aankunnen?

Mijn advies: Loop met een grote boog heen om alles wat met qurrent te maken heeft.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marijke
12/10/2017
via website
thumbs down

Mooie praatjes geen winstoogmerk en dan gaan we voetbal sponsoren waar komt dat geld dan vandaan. Juist uit wat de klant betaald. Hoezo dan goedkoop. Als ik al iets wil sponsoren dan wil ik ook zeker zelf beslissen wat of wie. Ik ga overstappen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Redz
03/09/2017
via website
thumbs down

Gelukkig al weer een tijd van Qurrent af. Zijn een stel oplichters. Factureren kunnen ze als de beste maar als jij van hun nog geld tegoed hebt laten ze je maanden wachten! Administratie is een complete chaos. Dan gebruiken ze als excuus dat ze het zo druk hebben met nieuwe klanten en dan vinden ze het dus kennelijk normaal dat jij als vaste klant maar gewoon moet wachten tot ze een keer uitkomt om te reageren. Wel opvallen d dat afschrijvingen altijd wel vlekkeloos verlopen maar verrekeningen en jaarnota’s toevallig niet als dat in hun nadeel is. Medewerkers zijn wel vriendelijk maar kunnen je nergens mee helpen. Ik heb uiteindelijk opgezegd en kreeg vervolgens voor mijn windtegoeden nog maar een fractie terug ook al had ik die maar iets meer dan een jaar daarvoor gekocht. Dat was dus goud stroom zo duur. Vervolgens hadden ze ook nog het gore lef om te hopen dat ik weer klanten zou worden. Ratten en dieven zijn het en ik ontraad het iedereen en mij zien ze echt nooit never terug.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
lucien
Geen oordeel
10/08/2017
via website

Stel oplichters zeggen veel goed koper te zijn dan andere en dan krijg je een afrekening die nog veel hoger is dan bij anderen mooie praatjes hebben ze

Nuttig? Ja   Nee

1 2

Qurrent ervaringen 2018

Heeft u ervaringen met Qurrent en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u Qurrent beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.

Ons doel is altijd dat u snel en simpel de beste keuze kan maken en zorgeloos kan overstappen. Of u nu kiest voor Qurrent of voor een andere aanbieder. Die keuze is aan u en wij helpen u graag!

Qurrent 1.34 stars 69 reviews