Generic selectors
Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Blog
Energie
Geen categorie
Internet
Mobiel
Nieuws
Verzekeren
3

Aanbiedingen

scores

Algehele indruk
Energietarieven
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
10 positief – 40 negatief

Top 5

Energie vergelijken

Profiteer van de beste deals! Nu energie vergelijken en overstappen levert geld op.

energie vergelijken

Qurrent

Qurrent is een energiebedrijf dat eigendom is van de Stichting DOEN. De Stichting DOEN wordt door de Postcodeloterij gefinancierd. Qurrent richt zich vooral op het zelf opwekken van energie en besparen. Het bedrijf is bekend van het TV-programma Utopia en van de radioreclames ‘Nu 200 Euro korting’. In de zomer van 2014 had het bedrijf een actie waarbij het designer artikelen tegen inkoopprijs verkocht, om haar boodschap “energie tegen inkoopprijs” kracht bij te zetten.

Qurrent aanbiedingen en tarieven 2017

Profiteren van extra korting, actie's en aanbiedingen bij Qurrent. Met onze onafhankelijke prijsvergelijkers kunt u alle tarieven van Qurrent vergelijken. Zo weet u binnen enkele minuten of Qurrent voor u de beste keuze is! Vervolgens kunt u overstappen naar Qurrent of naar een andere aanbieder...

Qurrent ervaringen

Geef Qurrent een beoordeling

56 Qurrent ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Energietarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

kamiel
02/08/2017
via website
thumbs down

Je wilt goedkoop en je zult het weten ook.

1. Verkeerde meter in rekening gebracht bij mij persoonlijk. Pas na tientallen telefoontjes rechtgezet.
2. Foutieve facturen in rekening gebracht.
3. Iets simpels als een rekeningnummer wijzigen gaat al mis
4. Opgezegd, wacht nu al 3 maanden op een eindnota (termijn is 6 weken)
5. Slechts enkele mensen in het bedrijf lijken verstand van zaken te hebben. Deze mensen kun je heel heel moeilijk bereiken.

Kortom: echt alleen maar slechte ervaringen bij Qurrent. Betaal een paar euro meer en je zit prima.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
sylvia
31/07/2017
via website
thumbs down

Vreselijk!! ik wordt gewoon overgezet naar Qurrent zonder dat ik het heb aangegeven. Qurrent heeft nl aan Utility services opdracht gegeven om klanten te werven. Utility services geeft dat weer uit handen aan een ander bedrijf. Daar werkte iemand die blijkbaar mijn gegevens heeft meegenomen van een eerdere werkgever (???). Hij zet gewoon zelf een handtekening en hoppa…. je bent overgestapt. Al die bedrijven vinden het dus niet de moeite om een handtekening te controleren. Ik ben ongelooflijk lang bezig geweest om dit allemaal recht te zetten en wat zegt Qurrent… sorry maar meer kunnen we niet doen. Schandalig! Ik kende Qurrent niet maar met deze praktijken zal ik ook nooit naar Qurrent gaan!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jeroen
16/06/2017
via website
thumbs down

Qurrent misleid mensen op de energie vergelijkings sites met mooie maandbedragen die in de offerte ineens veel hoger zijn. De klantenservice doet daar niets aan totdat je het aanbod opzegt, dan bellen ze. Maar vervolgens ontvang je in het aangepaste contract dezelfde hoge maandbedragen die je niet had afgesproken. DOE HET NIET !!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Dora
14/06/2017
via website
thumbs down

Mijn post krijg ik niet dat wordt al meer dan een jaar naar een bewindvoerder die allang uit zicht is gestuurd, moet zelf eerst het contract opzeggen en me dan opnieuw aanmelden. Ik heb me dus maar bij een andere energie maatschappij aangemeld die mij als klant en mens gewoon mijn post stuurt.
Wat een stel onmogelijke tikgeiten hebben deze constructie bedacht

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ronald
01/06/2017
via website
thumbs up

3 jaar Prijs Zeker, april afgesloten, en sinds 29 mei 2017 nu stroom van Qurrent. Tarieven zijn goedkoper, en ook de windkracht korting is hoger. Qurrent gaat ook de boete betalen, voor het voortijdig opzeggen bij vorige energie leverancier, en begin juli 2017 krijg ik het nieuwe Feyenoord thuisshirt cadeau.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Daniella
01/06/2017
via website
thumbs up

Ingeschreven bij een hele lieve dame oo straat. Ik snap niet dat er zoveel negatieve reacties staan op dit forum.
Ze heeft mij alles duidelijk verteld en ik ga nog besparen ook!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Maus
Geen oordeel
17/05/2017
via website

Ze stonden maandag in Rotterdam met de mededinging vanwegen nieuwe shirt sponsor van feyenoord kan je overstappen naar qurrent en hun betalen de overstap boete en je kreeg een feyenoord shirt.is dus niet waar qurrent betaald overstap boete niet je moet zelf boete voorschieten en na de eerste jaar nota vergoed qurrent het tot 250.

Ik vraag me af hoeveel feyenoord fans jullie hebben opgelicht op de kampioensdag het koste me 3 dagen en 50 keer de zelfde vraag gesteld om er achter te komen dat qurrent toch niet de boete betaald. Conclusie kijk uit met qurrent en feyenoord moet zijn fans waarschuwen van afgelopen maandag.

Nuttig? Ja   Nee

Roland
Geen oordeel
10/05/2017
via website

Qurrent is een ster in het foutief voorlichten, agressief verkopen en doen alsof ze zo duurzaam zijn. Trap er niet in! Die windtegoeden zijn écht gebakken lucht, berekeningen kloppen niet, helpdesk helpt niet, administratief een puinhoop, geen enkele klantvriendelijkheid op het moment dat er zaken fout gaan. Kortom: waardeloos!

Nuttig? Ja   Nee

De Beir
05/05/2017
via website
thumbs down

In feb contract aangegaan, maar binnen wettelijke termijn van 14 dagen het contract opgezegd omdat ik vast zat aan een ander energiebedrijf en ik anders een boete had ban 250 euro. Ik heb een week energie gehad van Qurrent, waarna het contract dus stopte. Het ene na het andere termijnvoorschot werd van mijn rekening gehaald, terwijl ik al lang had opgezegd. Inmiddels een keer of 10 gebeld…. als het niet meer is. Ik heb de meeste bedragen kunnen storneren, maar de eindafrekening is nog steeds niet klaar. Bij Budgetenergie ging dit telefonisch. Ook de berekening. Bij Qurrent duurt het al 3 maanden. Ook kreeg ik 250 euro boete voor het binnen de contracttermijn opzeggen (ze bedoelen binnen wettelijke termijn van 14 dagen, dus geen boete). Iedere maand wordt er onterecht geïncasseerd. Ze geven niet thuis, dreigen met stappen en ik…. ik blijf rustig storneren. 1 dame aan de lijn gaf me gelijk, begreep me en vond het heel vervelend. De rest van de medewerkers zijn boerig, hebben geen idee waar ze het over hebben en zijn erg klantonvriendelijk. Terwijl het een geweldig initiatief leek….

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Roald
10/04/2017
via website
thumbs down

Al in het begin waren er problemen. Mijn voorschot werd even verdubbeld zonder overleg. Dit kwam door het “historisch verbruik” op mijn adres werd mij verteld. Dat dit een gezin van 5 personen was en ik alleenstaand ben werd maar even aan voorbij gegaan. Heb er twee keer achteraan gemoeten voor het gewijzigd was. Hoor ook van veel andere klanten veel klachten over de belabberde klantenservice.

Ze pretenderen een community te zijn met leden, geen winst te maken en flink te investeren in duurzame energie. In werkelijkheid geven ze daar niks om. Het gaat ze om zieltjes winnen met “exposure”. Daarom steken ze flink geld in Feyenoord. U weet wel, bekend van de Hamas spreekkoren, massale rellen en gesloopt historisch erfgoed. Of ik mij daar even lid van wil noemen en via een community daaraan wil bijdragen… Nee dank u, ik ben weg zodra mijn contract af loopt.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bella
07/04/2017
via website
thumbs down

Sinds februari werkt de app niet en we kunnen die bij onze persoonlijke gegevens via ons account. Eindeloos bellen helpt niet. Telkens krijgen we te horen dat het morgen of volgende week gaat werken.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kees
20/02/2017
via website
thumbs down

Het doen van een informatieaanvraag via een “verkoper” op straat blijkt ineens het afsluiten van een 3-jarig contract te zijn. Enorme consumentenbedrog dus!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Peter Gijsbertse
Geen oordeel
17/02/2017
via website

Telefonisch niet te bereiken . Slechte zaak en zeker geen reclame .

Nuttig? Ja   Nee

Piet
06/02/2017
via website
thumbs down

Qurrent zuigt gewoon, ze antwoorden op support e-mails na 3 weken met ‘we zijn er mee bezig’. Volgens mij zijn het ook middelbare scholieren die werken bij de klantenservice.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hans
23/12/2016
via website
thumbs down

Almere
Vandaag 23-12-2016 een vertegenwoordiger van Qurrent aan de deur. Voordat ik ook maar iets kon zeggen begint mijnheer te raaskallen dat ik niet ongerust en vooral niet agressief moet zijn.
ik heb de deur maar zachtjes dicht gedaan.

gemiste kans Qurrent !

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kitty Wissink
07/11/2016
via website
thumbs down

Ik zou 3 aandelen in windmolens krijgen. Nadat ik de applicatie geïnstalleerd had, bleek ik er geen te hebben. Toen gebeld. Er werd mij verteld ik voor een waka waka ding gekozen had. Ik heb niet voor dat ding gekozen, het is me ongevraagd toegestuurd. Ze willen het niet omzetten. Oplichters zijn het.Zo zijn zij goedkoper uit, inkoop kost ze dat waka waka ding veel minder dan dat ze aan windmolen energie hadden uit moeten betalen. Benieuwd hoeveel mensen ze zo benadeeld hebben. Ik ga overstappen, ik betaal nog liever boete dan dat ik bij deze oplichters blijf.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
john
07/10/2016
via website
thumbs down
Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Manfred van Doorn
06/10/2016
via website
thumbs down

Oplichterij.
Op straat aangehouden door vriendelijke jongedame met goed verhaal. Ik vraag of ze wat informatie kan opsturen. Ze zegt dat ze dan wat gegevens nodig heeft en begint in feite een contract op te stellen.
Aan het vinkt ze namens mij aan dat ik Qurrent machtig ommijn huidige abonnement op te zeggen.
Ik zeg dat ik dat niet wil en ontvink het hokje en zet mijn handtekening. Zij vinkt alsnog het hokje aan en drukt op verzend.
Pas als ik een scene schopen met de politie dreig, wist ze mijn aanvraag.
Ik herhaal dat ik alleen om informatie vroeg en zei verdedigt zich dat die erbij zat. Ja ja, een contracr layen tekenen om informatie toe te zenden en snel een vink geven die ik zelf weigerde..ik blijf bij Greenchoice.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marieke
03/10/2016
via website
thumbs down

Bij de overstap is van alles misgegaan bij Qurrent. Je krijgt geen bericht als je emails stuurt of het duurt weken. Vandaag per ongeluk een interne email gekregen: “hierbij de klant, met zijn opstapelende problemen binnen Qurrent.” Zo wordt bij Qurrent met klanten omgegaan. Qurrent maakt fouten maar het is klant met “zijn” problemen ipv dat het Qurrents probleem is.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
I. Weber
30/09/2016
via website
thumbs down

Heb nooit gedacht dat ik aan de deur door twee zogenoemde “adviseurs”erin geluisd zou worden. Nadat ik hun verhaal heb aangehoord heb ik om schriftelijke informatie gevraagd om met rust hun aanbieding te kunnen beoordelen en bovendien herhaaldelijk erop gewezen dat ik geen contract wil afsluiten maar gewoon informatie wil hebben. Dit werd mij verzekerd en toegezegd dat die binnen 10 dagen zou komen, zo dat ik rustig mijn beslissing kon nemen.
ik werd allen gevraagd om een klantentevredenheidsformulier te tekenen, iets wat ik vol vertrouwen heb gedaan. De bovenste helft van het formulier werd echter met de hand bedekt zo dat ik niet heb kunnen zien dat aangekruist was dat ik voor een 3-jarig contract heb gekozen. Zelf toen ik aan het eind nog een keer nadrukkelijk erop wees, dat ik alleen informatie wilde hebben, werd mij nog een keer verzekerd dat dit geen contract was.
Ik noem dit OPLICHTERIJ!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Slager
09/05/2016
via website
thumbs down

Ondeugdelijk ict systeem/organisatie!!! qua jaarnota

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Peet Jans
25/03/2016
via website
thumbs down

Slechte ervaring bij overstappen naar Qurrent, los van de bonuspremie blijken ze veel duurder dan berekend! Ben inmiddels weg maar ze blijven maandelijks incasseren …. Slechte dossiervorming en slechte klantenservice. krijg de indruk dat ze maar wat doen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
geritq
19/01/2016
via website
thumbs down

Ik ben overgestapt naar Qurrent maar kwam toch nog voor dubbele kosten te staan
Ze namen mijn overstapkosten van de vorige leverancier NIET over, kon praten en mailen maar dat heeft niets geholpen! Advies niet doen! Ze betalen niets terug!
Welkomspremie krijg je niet vooraf maar bij de eindafrekening en wordt op een slimme manier verrekend dat je uiteindelijk NIETS teugeboekt krijgt zeker niet vooraf?
Advies niet intrappen laat ze maar vooraf alles maar eerst betalen!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sybren
10/01/2016
via website
thumbs down

Toch na een jaar qurrent gekozen want de energiekosten waren hier het laagste.

Expliciet bij het aangaan van het contrect gemeld dat ik zonnepanelen heb die voor 75% in mijn stroomkosten voorzien en dat ik daardoor een zeer laag tarief heb. Dit was geen probleem en zou mee worden genomen vanaf de eerste maand. Helaas, toch start het jaar met een factuur die gebaseerd is op het gemiddelde verbruik van mijn buurt, wat voor mij een dubbele rekening betekend.

Herhaaldelijk klantencontact gehad en een enkele maand gecompenseerd door Qurrent, maar al snel begon het voorschotbedrag weer te groeien. Omdat dit niet klopte (ik heb een zorgvuldige boekhouding qua energieverbruik) heb ik halverwege mijn contract om een overzicht van mijn verbruikskosten gevraagd omdat ik qua actuele cijfers mijn jaarkosten al betaald had. Uiteindelijk twee maanden op een antwoord gewacht en tussentijds nagebeld maar uiteindelijk kreeg ik te horen dat een overzicht tussentijds niet mogelijk is. Een antwoord op de vraag waarom Qurrent dan wel in staat is om zonder verbruikscijfers tussentijds het voorschotbedrag te verhogen heb ik niet gekregen.

Kortom: Qurrent sjoemelt met het voorschotbedrag en doet dit niet met onderbouwing van cijfers, zelfs niet als je zelf je actuele verbruikscijfers aanlevert.
Dit gecombineerd met een servicedesk die nauwelijks bereikbaar is (alleen tijdens werktijden) en geen inhoudelijke oplossingen kan bieden hebben mijn vertrouwen in Qurrent doen verdampen.

Ik verwacht dat de afwikkeling naar de nieuwe stroomleverancier met dezelfde onzorgvuldigheid zal gaan als ik van Qurrent gewend ben.Het structureel verhogen van het voorschotbedrag doet mij vermoeden dat het financieel niet zo goed gaat met Qurrent en ze daardoor wat reserves willen opbouwen. Een sterk alarmsignaal voor nieuwe klanten.
Achteraf heb ik aanzienlijk meer betaald dan mij vooraf voorgesteld is en een iets duurder alternatief bij een grote betrouwbare partij was beter geweest.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
J. Huisman
24/12/2015
via website
thumbs down

Op basis van een rekentool op de website van Querrent bleek uit een gespecificeerde jaarberekening dat mijn JAARkosten uitkwamen op € 10. Op basis daarvan ben ik overgestapt naar Querrent. Nu de bedenktijd voorbij is krijg ik te horen dat de rekentool op de website niet klopt en mijn JAARkosten € 540 gaan bedragen. Ach waar praat ik over; HET IS MAAR RUIM 50 KEER ZO HOOG. De Klantenservice is zeer ondeskundig en uiterst klantonvriendelijk. Een opgevraagde gespecificeerde jaarberekening die uitkomt op die € 540 heb ik nog steeds niet ontvangen. Ik voel me misleid en zal de zaak voorleggen aan de Geschillencommissie energie. En uiteraard zo snel mogelijk overstappen naar een energieleverancier die wel nakomt wat hij op zijn website belooft

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Cor Steyn
16/07/2015
via website
thumbs down

En dan denk je dus.. moooie EERLIJK club.. uhh Fout en gioed fout ook!
Ze gaven mij een voorschot bedrag door veel lagere dan ik gewend was van Greenchoice. Ik heb drie keer gebeld ,maar steeds het antwoord Mijnheer het klopt ECHT hoor. tenslotte zijn wij veel goedkoper dan wie dan ook en verkopen tegen inkoopprijs. daarbij komt dat wij uw voorschotbedrag afstellen op uw “historsch verbruuik” dus gelooft u ons nu maar…
Na enige tijd emiigreer ik terug naar Azie en zeg dus op. Ik heb ze de eindstanden door : Nou mijnheer u gaat gekld terug krijgen en niet zo,n klein beetje ook. Tja zachte winter gehad he… En dat KLOPT daarbij stond de verwarming bij ions NOOIT boven de 19 fo 20 graden dus..
Eindafrekening komt en Qurrent vraagt even meer dan 600 euro ERBIJ.. Komt daar hun winst mogelijk vandaan… Zou zo maar kunnen !!
Ze dreigen nu met een incassopbureau, fijn ik woon in de Filipijnen dus ze gaan hun gang maar. Daarbij komt dat ik best zlefs voor een rechter wil uitleggen waarom alles bij hun goed fout gaat. Doet me denken aan de oude praktijken van COLTORTAGE aan de deur van Energiebedrijven.. die gaven ook honderden euros terug.. NOT…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mac van Dinther
22/02/2015
thumbs down

@Qurrent ik heb al Qurrent. Hou je nou op mij te spammen? Anders zeg ik het contract weer op.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sucile
11/02/2015
via twitter
Sucile (@Ciel02)
thumbs down

@Qurrent_webcare kan het zijn dat jullie server problemen heeft? Ik probeer in te loggen maar krijg melding ‘server error’

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
m i q u e l
11/02/2015
thumbs down

@Snemyllas @Qurrent @Qurrent_webcare ik ben zoekende naar een nieuwe leverancier, 2x het formulier ingevuld, 2x nog steeds geen bericht.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
m i q u e l
10/02/2015
thumbs down

Helaas bij start al geen goede ervaringen met @Qurrent

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bob Breijs
14/01/2015
via twitter
Bob Breijs (@bbreijs)
thumbs down

@Qurrent_webcare Hoe kan ik mijn emailadres wijzigen? Lukte mij niet bij mijn accountgegevens.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mac van Dinther
08/01/2015
thumbs up

Contract bij #Nuon opgezegd en overgestapt op duurzame #Qurrent. Die #Nuon ging me op mijn zenuwen werken met hun nep vaste klantenkorting.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Maurice Willemsen
31/12/2014
thumbs down

@qurrent_webcare stroom tegen inkoopprijs, €200 korting, 0,10 cent/KWh en personeelskosten. Hoe kan dat? Normaal bedrijf gaat dan failliet!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
henkabma
31/12/2014
via twitter
henkabma (@henkabma)
thumbs down

Als ze ‘groenste groene stroom’ zegt klinkt dat als een soort gorgel om van ernstige keelklachten af te komen #qurrent.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mac van Dinther
31/12/2014
thumbs down

@Qurrent Dat jullie ongevraagd in mijn tijdlijn opduiken, dat is wat er mis is. Wat doen jullie daar?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Han Lieverdink
30/12/2014
thumbs down

@Qurrent jaja inkoopprijs en nog geld toe. Wie wil je nu wat wijs maken??

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Berend Quest
30/12/2014
thumbs down

Zeg, @Qurrent, als je stroom tegen inkoopprijs doorverkoopt, hoe verdien je dan geld?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mac van Dinther
29/12/2014
thumbs down

@Qurrent ik wou vandaag net naar jullie overstappen. Maar ik hou er niet van om gespamd te worden. Toch nog even nadenken dan maar.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Dirk
28/12/2014
via twitter
Dirk (@klunske)
thumbs down

Toch maar niet naar #Qurrent veel te hoog #vastrecht. Hoeveel je #verbruikt kan je zelf bepalen aan een hoog #vastrecht doe je niets.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Petty
27/12/2014
via twitter
Petty (@Rene_Petty)
thumbs down

@Qurrent het is niet meer mogelijk om in mijn Qurrent in te loggen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Erik Beelen
21/12/2014
thumbs down

@Qurrent de prijs vastrecht bij @Qurrent meer dan 2 keer duurder dan bij @BudgetEnergie

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
jandebehanger
14/12/2014
thumbs down

@Qurrent Rekensom gedaan, €12/mnd duurder bij jullie, huidige bonus aan het eind €75.
Ben bij @essent 12×12+75=€219 toch voordeliger uit!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
fairtraderoute
12/12/2014
thumbs up

Voorpagina #AD én in december €200 korting bij @Qurrent. Groener of goedkoper vind je het niet op dit moment: http://t.co/Tj6B7qKKb8

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marc Hopman
12/12/2014
thumbs up

Qurrent duurzaamste leverancier van Nederland! https://t.co/sON9NgUcYe

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Eline Goemans
12/12/2014
thumbs up

Qurrent duurzaamste leverancier van Nederland! – Bericht – Qurrent https://t.co/Lcgs0lqYdf

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Olof van der Gaag
11/12/2014
thumbs up

De andere binnenkomer in de top is @Qurrent: hele goede keuze https://t.co/dNSNDjTO9l #groenstroom

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
natuurenmilieu
11/12/2014
thumbs up

Qurrent is duurzaamste energieleverancier – z24 #NatuurMilieu http://t.co/QStSPaK5Uj

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Duurzame Brabanders
10/12/2014
thumbs down

Hoe kun je nu EN stroom voor de kostprijs hebben, en ook nog €200 korting, @Qurrent ? Wie betaalt dat?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Piet van Reeuwijk
10/12/2014
thumbs up

Laat maar föhnen, want zo simpel is het – onze stroomboer Qurrent.nl is gewoon het duurzaamst 🙂 http://t.co/1xt9LDQ0PB

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Duurzame Dennis
10/12/2014
thumbs up

Veruit het meest duurzaam zijn Windunie, Huismerk Energie, Raedthuys en Qurrent. Deze kleinere scoren bijna allemaal een 10 op de ranglijst.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
1 2

Qurrent ervaringen 2017

Heeft u ervaringen met Qurrent en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u Qurrent beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.

Ons doel is altijd dat u snel en simpel de beste keuze kan maken en zorgeloos kan overstappen. Of u nu kiest voor Qurrent of voor een andere aanbieder. Die keuze is aan u en wij helpen u graag!

Qurrent 1.51 stars 56 reviews