Generic selectors
Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Energie
Internet
Mobiel
Verzekeren
3.4

no prev

Aanbiedingen

Energie vergelijken?

Profiteer van de beste deals! Nu energie vergelijken en overstappen levert geld op.

Energie vergelijken onafhankelijk

scores

Algehele indruk
Energietarieven
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
10 positief – 37 negatief

Top 5

Schrijf ervaringen en maak zo kans op een gratis vvv waardebon van 50 euro!

Tariefcoach.nl

Tariefcoach.nl ervaringen

Geef Tariefcoach.nl een beoordeling

53 Tariefcoach.nl ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Energietarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

wendy
04/04/2019
via website
thumbs down

Zeer onbeschoft zojuist behandeld door een dame die mij belde.
Ondanks bel mij niet registratie wordt je toch gebeld.
Super irritant, zal nooit met zo een bedrijf in zee gaan alleen al de manier van benaderen
En waag het niet om mijn mail adres te gebruiken om mij via email ook nog eens te benaderen / bestoken met info waar ik niet op zit te wachten

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Monique
02/04/2019
via website
thumbs up

super nette mensen aan de telefoon gehad. Goeie uitleg, vrijblijvend advies. Daarna een zeer aardige energie adviseuze langs geweest, die een nette besparing heeft geregeld. Scheelt ons zelf een hoop uitzoekwerk. Wij zijn er blij mee!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Nikki
28/03/2019
via website
thumbs down

Blijven bellen ondanks registratie in belmeniet-register, beweren bijv. dat ze al eerder contact met je hebben gehad en afgesproken hebben terug te bellen (nee!). Wanneer je je beroept op je recht van verzet blijven ze vragen stellen en alsnog terugbellen, volledig in strijd met de wet en regelgeving. Smeerlappen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
laurens
26/03/2019
via website
thumbs down

omzeilen het bel me niet register door te zeggen dat er eerder telefonisch contact is geweest. Vorig jaar kon er geen afspraak ingepland omdat mijn energie contract niet binnen een jaar afliep. Volgens de medewerker loopt mijn contract voor gas en elektra nu wel af binnen een jaar. Welk energie contract vraag ik? Ik huur mijn bedrijfslocatie al jaren inclusief elektra. Er is niet eens een gas aansluiting. En ik woon zelf in Duitsland.
Zijn erop uit om een afspraak op locatie in te plannen met een ”onafhankelijk” energie adviseur die komt controleren of mijn energieleverancier wel de juiste tarieven heeft doorberekend. Beltrol bleef doordrammen voor afspraak. Ondanks ik geen energie leverancier heb, laat staan een meter voor gas en elektra.
Maar ik kon haar niet overtuigen. Na een bezoekdatum overeengekomen te zijn vroeg of ik een jaaroverzicht beschikbaar had. Die heb ik wel, staat in mijn huurovereenkomst.
Enkele dagen later adviseur op de stoep. Wou graag mijn handtekening onder een machtiging hebben zodat hij kon onderhandelen bij energie leveranciers en tevens een nieuw contract kon afsluiten onder mijn naam. In gesprek met hem gewezen dat ik inclusief huurde, einde gesprek. Hij was voor niets gekomen maar hij kon in de tussentijd geen anderen oplichten.
Dus plan gerust een afspraak in, bevestig dat je contract binnen een jaar afloopt en dat je een overzicht met tarieven klaar hebt. Maar tijdens het gesprek met de adviseur op locatie nergens een handtekening onderzetten of mondeling toestemming geven. Ik wacht met smart op de volgende adviseur, ik denk dat ik een ander bezoekadres opgeef. Gevangenis Lelystad oid.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jolanda
26/03/2019
via website
thumbs down

Verschrikkelijk!!! Bellen 3 dagen achter elkaar! Wat denk je dan? De eerste keer zegt ze nee laat ik het nog twee keer proberen?!? En als je belt (patrick) zeg dan wel voor welk bedrijf je belt! Je moet er zelf naar vragen, héél apart!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jolanda
26/03/2019
via website
thumbs down

Verschrikkelijk! Ik werd gebeld door ene patrick die echt enorm slecht te verstaan was. Na het ingestuurde riedeltje aangehoord te hebben waar niet tussen te komen is, keurig gezegd geen interesse te hebben. Meneer zou aangezien ik erg druk was qua werk wel even terug bellen. Aangegeven dat ik daar geen belang bij had maar toch ben ik drie dagen achter elkaar door hem gebeld Wat snap je niet als ik nee zeg?!? Asociaal!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
laurens
26/03/2019
via website
thumbs down

omzeilen het bel me niet register door te zeggen dat er eerder telefonisch contact is geweest. Vorig jaar kon er geen afspraak ingepland omdat mijn energie contract niet binnen een jaar afliep. Volgens de medewerker loopt mijn contract voor gas en elektra nu wel af binnen een jaar. Welk energie contract vraag ik? Ik huur mijn bedrijfslocatie al jaren inclusief elektra. Er is niet eens een gas aansluiting. En ik woon zelf in Duitsland.
Zijn erop uit om een afspraak op locatie in te plannen met een ”onafhankelijk” energie adviseur die komt controleren of mijn energieleverancier wel de juiste tarieven heeft doorberekend. Beltrol bleef doordrammen voor afspraak. Ondanks ik geen energie leverancier heb, laat staan een meter voor gas en elektra.
Maar ik kon haar niet overtuigen. Na een bezoekdatum overeengekomen te zijn vroeg of ik een jaaroverzicht beschikbaar had. Die heb ik wel, staat in mijn huurovereenkomst.
Enkele dagen later adviseur op de stoep. Wou graag mijn handtekening onder een machtiging hebben zodat hij kon onderhandelen bij energie leveranciers en tevens een nieuw contract kon afsluiten onder mijn naam. In gesprek met hem gewezen dat ik inclusief huurde, einde gesprek. Hij was voor niets gekomen maar hij kon in de tussentijd geen anderen oplichten.
Dus plan gerust een afspraak in, bevestig dat je contract binnen een jaar afloopt en dat je een overzicht met tarieven klaar hebt. Maar tijdens het gesprek met de adviseur op locatie nergens een handtekening onderzetten of mondeling toestemming geven. Ik wacht met smart op de volgende adviseur, ik denk dat ik een ander bezoekadres opgeef. Gevangenis Lelystad oid.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
DR hendrik
04/03/2019
via website
thumbs up

Heb een hele goeie ervaring met tarief coach!
Zeer tevreden.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
DR hendrik
04/03/2019
via website
thumbs up

Heb een hele goeie ervaring met tarief coach!
Zeer tevreden.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Lente
21/02/2019
via website
thumbs down

Een bedrijf van oplichters!!! Krijg een contract achteraf, dat ik 3 jaar aan een nieuwe energy leverancier vast zit. Nooit Ja op gezegd hiervoor! Bel je Tariefcoach dan sturen ze je naar de NLE, bel je NLE zeggen ze dat ze met Tariefcoach moeten gaan onderzoeken. Duidelijke samenwerking van oplichters, beide bedrijven oom nog.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Erwin
19/02/2019
via website
thumbs down

Super agressief en fout bedrijf. Ik heb net telefonisch aangegeven er niet aan mee te willen werken krijg ik een grote mond en wordt de hoorn erop gegooid. Nooit mee in zee gaan! Oplichters!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
mike
13/02/2019
via website
thumbs down

Onwaarschijnlijk brutaal acquisitiegesprek. Na vele malen nee uiteindelijk af weten te wimpelen. Luisteren niet , ongehoorde reactie.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Lisa
12/02/2019
via website
thumbs down

Duurt een paar dagen voordat je de mail met het aanbod krijgt. Nog opletten ook want de mail wordt onder een naam verstuurd ipv tarizfcoach. Wil je niet ingaan op het aanbod dan dien je te bellen. Het nummer hebben ze waarschijnlijk express verkeerd gelinked. Dan is het een niet bestaand nummer. Dus kopieer het nummer en plak ipv erop klikken om direct te kunnen bellen.
Eenmaal aan de telefoon was het wel zonder veel moeite doorgeven dat ik het aan bod wilde afwijzen.

Al met al is mijn ervaring dat ik netjes behandeld ben aan de telefoon alleen voelt het voor mij alsof ze heel veel stiekeme dingen ingebouwd hebben waardoor je zonder het te willen ergens aan vast kan zitten waar je niet aan vastzitten wilt..

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Frank
08/02/2019
via website
thumbs down

Wat een brutaliteit! Ik wordt als werkgever zo moe van dit soort telefoontjes.
Dit soort bedrijven moeten snel verdwijnen!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
martijn
07/02/2019
via website
thumbs down

Gebeld door dit nummer 010-3122202. Kom overal op tariefcoach uit. Naam genoemd en kantoor van ons waar ze heen belden en ze hingen gelijk weer op. Ik heb volgens mij dit zelfde bedrijf dagelijks als privenummer gemiste oproep in mijn mobiel staan. 1x op tijd op kunnen nemen en hoorde alleen een callcenter waarna de verbinding werd verbroken.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
chien
05/02/2019
via website
thumbs down

Vragen wie ik ben, maar moeite met vertellen wie ik zelf aan de lijn heb. Na gesteggel herhaal ik vraag waar ze voor belt, en hangt op. Gelukkig maar want erg vervelend lastig vallen dit…. Nummer niet verborgen: 010-3122202

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jan
31/01/2019
via website
thumbs down

Hoe komen deze oplichters aan mijn privé mobiel nummer en hebben ze alle gegevens van mijn bedrijf. Gekocht van die boevenbende van de KVK? Ik neem geen energie af en heb geen energie contract, omdat ik een ai huur heb.

Deze zeer onbeschofte, zeer gebrekkig Nedelands sprekende medewerker probeerde mij diverse malen “ja” te laten zeggen. Ik heb het gesprek beeindigd. Let hier mee op!!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
ep
30/01/2019
via website
thumbs down

Ondanks het bel mij niet register toch gewoon blijven bellen. Erg irritant

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
E. el Bakkali
28/01/2019
via website
thumbs down

Het is wel heel toevallig ook dat alle “goede beoordelingen” op dit forum allemaal goed verlopen annuleringen zijn. Dus deze “echte mensen” hebben de tijd genomen om Tariefcoach.nl een 5 sterren beoordeling te geven omdat ze een slecht aanbod hebben ontvangen maar deze wel “makkelijk konden afzeggen”???

Ja hoor, geloof je het zelf? Dus nog meer bewijs; OPLICHTERS!!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mark
25/01/2019
via website
thumbs up

Telefonisch benaderd vanwege mijn inschrijving bij KvK.
Dame aan de telefoon was beleefd, duidelijk en bekwaam.
Meerdere malen werd benadrukt dat ik nog nergens aan vastzat.
Telefoontje werd bevestigd met sms en een paar dagen later kreeg ik het aanbod (NLE)..
Omdat het niet veel scheelde met mijn huidige contract heb ik per mail afgezegd.
Ik kreeg dezelfde dag nog een mail terug, waarin mijn afzegging bevestigd werd.

Ik vind dit een keurig traject en dat mag ook wel eens gezegd worden.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Peter
15/01/2019
via website
thumbs down

Hit and run kantoor denk ik vele handelsnamen en websites uit de lucht halen.
Handelsnamen zo proberen ze denk ik onder de radar te blijven
Enjoyabels, Regionaaltotaal, Consutotaal, Snellevergelijking, The Focusgroup, Tariefdeal, Bizzpower, Tariefcoach, De Rekencoach Save4you en ook Greenfouryou.nl nieuw label

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Peter
15/01/2019
via website
thumbs down

Hit and run kantoor denk ik vele handelsnamen en websites uit de lucht halen.
Handelsnamen zo proberen ze denk ik onder de radar te blijven
Enjoyabels, Regionaaltotaal, Consutotaal, Snellevergelijking, The Focusgroup, Tariefdeal, Bizzpower, Tariefcoach, De Rekencoach Save4you en ook Greenfouryou.nl nieuw label

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
E. el Bakkali
10/01/2019
via website
thumbs down

De reinste oplichterij. In het eerste gesprek doen ze heel vriendelijk en behulpzaam. Ze hebben hele mooie praatjes met de goedkoopste deals. Vervolgens doen ze alsof ze je goed informeren per mail. Maar als het moment daar is en het contract word gestuurd blijkt dat de kosten veel te hoog zijn. In mijn geval ruim €30 per maand meer dan mijn huidige leverancier (met de nieuwste tarieven) met een identiek verbruik en looptijd (3 jaar!).

Ik heb meteen met ze gebeld en de eerste medewerker was niet gediend van mijn klacht en heeft de hoorn er op gegooid! De tweede stond mij wel redelijk beleefd te woord, maar kon alleen maar zeggen “de 14 dagen bedenktijd zijn verstreken, dus tja”. Met andere woorden: betaal maar gewoon 3 jaar lang veel te veel voor je energie.

Nu doen ze alsof ik er aan vast zit en een overeenkomst aangegaan ben, maar na contact met de ACM kwam ik er achter dat omdat ik zzp’er ben en het een woonhuis betreft ik onder het consumentenrecht val. Dat wil zeggen dat ik een schriftelijk akkoord moet geven op de overeenkomst. Dit is niet gebeurd, dus is hun hele verhaal niet rechtsgeldig.

Ik heb Tariefcoach een formele brief gestuurd evenals de betreffende energieleverancier. Hopelijk is het hiermee afgedaan.

Lang verhaal kort: GA NIET IN ZEE MET DEZE OPLICHTERS!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tinus
06/12/2018
via website
thumbs down

Dat ze je bellen aan de hand van je KVK is 1 ding maar de manier waarop ze je bespelen is heel vervelend. Slechte uitleg en proberen de belangrijke zaken op een manier te benoemen zodat je ze niet doorhebt.

Nadat ik deze reviews opende tijdens mijn gesprek en aangaf dat ik toch wat meer de tijd wilde nemen om rustig mijn research naar het bedrijf te doen kreeg ik een enorme wind van voren. Zwaar asociaal en blijkbaar alleen maar gericht op winst maken voor het bedrijf ten koste van alles.

Aan de andere kant is dit ook een bedrijf die niks toevoegd aan de samenleving. Het is druk uitoefenen op energiemaatschappijen en daar geld vanaf snoepen. Ik steun liever mijn energiemaatschappij (Vandebron) gewoon met mijn maandelijkse bijdrage dan dat ik mijn korting overmaak naar deze mensen.

Gelijk ophangen!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Quaak
Geen oordeel
21/11/2018
via website

Net gebeld door een zeer onbeschofte , kortaangebonden juffrouw , omdat ik niet wist wat tariefcoach was, beet ze me toe dat ik dan wel een heel raar persoon ben .
Ze doen daar echt aan klantenbinding. 😡 ga dit ook op FB vermelden , om te delen .
Een gewaarschuwd persoon etc ..
Gelijk ophangen dus bij dit 070 2620087

Nuttig? Ja   Nee

Marcel
30/10/2018
via website
thumbs down

Verhaal klopt helaas niet.
Er zou in de provincie onderzoek zijn gedaan en daarom kwamen wij in aanmerking voor goedkopere tarieven. Is op zich al vreemd.
Daarnaast konden wij de volledige BTW terugvragen omdat het een bedrijf betreft.
Ook dit klopt niet.
Verder een warrig ratelend persoon.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mick
30/10/2018
via website
thumbs down

Ze bestaan nog steeds, deze hyena’s. Massaal onze gegevens van de kvk overkopen om ons zo op slinkse manieren op te lichten. Een goedkoper energiecontract dat achteraf veel duurder blijkt. Maar daar kom je pas achter als de wettelijke bedenktijd verstreken is. Trap er niet in.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kees
15/10/2018
via website
thumbs down

Ronduit hondsbrutaal volk. Blijft je lastig vallen; advies aan de mensen die hier werken: maak wat van je leven en ga wat nuttigs doen!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
van der boom
05/10/2018
via website
thumbs up

ik ben tevreden !

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Nicole
02/10/2018
via website
thumbs up

Een aantal weken geleden werd ik gebeld met een aanbod en vorige week kreeg ik het aanbod van de winnende energieleverancier. Na een kort rekensommetje bleek ik niet goedkoper uit te zijn en kreeg ik toch een beetje een naar gevoel na het lezen van de negatieve reviews en ervaringen.
Ik heb daarom telefonisch contact gehad met de klantenservice om het aanbod te annuleren. Ik werd direct heel vriendelijk geholpen en er werd niet eens gevraagd waarom ik niet gebruik wilde maken van het aanbod. Ik blijf een beetje een onderbuikgevoel hebben, maar wilde wel even laten weten de de afhandeling/annulering vervolgens erg netjes gedaan is door Tariefcoach.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Willem
01/10/2018
via website
thumbs down

Pas op!!!! Tariefcoach biedt vrijblijvende offerte aan, maar in plaats daarvan krijg je een vast contract door de strot geduwd. Telefoon gelijk erop gooien…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bo
26/09/2018
via website
thumbs down

Verschrikkelijk. Geen deskundig en vriendelijk personeel achter de telefoon. Snapte niet wat ze aan het verkopen was en na 3 keer te zeggen dat ik geen overeenkomst wilde aangaan, toch doorgaan en alsnog een e-mail versturen. Ook na de manager gesproken te hebben geen succes.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Joly
23/09/2018
via website
thumbs down

Opdringerig, moeilijk te verstaan. Na herhaaldelijk aangeven dat ik niet geïnteresseerd was toch doorgaan. Brutaal

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Niet Gewenst
13/09/2018
via website
thumbs down

Wat een slechte club is dit! Ik vroeg of ze mij van de bellijst konden halen? Vroeg hij waarom. Moet ik daar een reden voor hebben? Ik wil gewoon niet gebeld worden. Gaf hij aan dat ik een telefoon heb en dat je dan dus gebeld kan worden. Dus… Wat een idioten. Laat ze lekker de ^&%$&^%# krijgen daar!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
correct
Geen oordeel
13/09/2018
via website

clowns, gebrekkig Nederlands, geen zaken mee doen!!

Nuttig? Ja   Nee

ReinaF
Geen oordeel
04/09/2018
via website

Brutaal. Gemeld bij ACM ze mogen mij niet bellen omdat ik bij bel-me-niet ben geregistreerd. Zegt zij dat dat wel mag omdat ik een bedrijf heb. Niet eens op de hoogte van de regels. Wil ze me op het eind nog een bandje laten horen wat mijn rechten zijn.
Volgens mij moeten ze daar echt werk gaan zoeken en geen mensen lastig vallen.

Nuttig? Ja   Nee

Roy
Geen oordeel
10/08/2018
via website

Bieden een contract aan met een negatieve optie. Als je binnen twee weken niet reageert zit je eraan vast. Op deze wijze doe je geen zaken. Niet aan beginnen!

Nuttig? Ja   Nee

Linda
23/07/2018
via website
thumbs down

Ze hebben mij verteld dat mijn huidige contract afgelopen was en daardoor geen boete zou krijgen. Was niet waar! Nu heb ik een boete van 700 euro! Ze zeggen nu dat het niet te zien was of het contract afgelopen was of niet… Naaiers zijn het!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Martine
26/06/2018
via website
thumbs down

Bijdehandte medewerkers. Ik sta in het bel-me-niet register tegen dit soort verkooplui maar madam beweert dat ze iets GRATIS komen aanbieden. “dat is toch alleen voor bedrijven die iets komen verkopen?” Jongens mij bellen is TIJDverspilling, ik zal nooit kopen via de telefoon! laat mij met rust!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ro
22/06/2018
via website
thumbs up

Fijn gesprek gehad, ik vond de medewerkster erg vriendelijk en duidelijk. Alle vragen werden netjes en rustig beantwoord. Als ik alle reacties lees…ik heb die 14 dagen uitgelegd gekregen (staat ook in de sms die ik kreeg bij het aanbod), waarin ik kon opzeggen (gewoon een email terugsturen of even bellen). Ik was een beetje huiverig voor het geven van mijn geboortedatum en 3 cijfers van het rekeningnummer, maar werd netjes doorverwezen naar de website van de Consumentenbond, die hier ook een stukje over geschreven heeft, waarom dat werd gevraagd (dat heeft niets te maken met dat je dan al een toestemming geeft voor een contract) Toen ik dat had gelezen, was ik helemaal gerustgesteld. De medewerkster probeerde het niet door te drukken, wat sommige anderen bedrijven wel doen. Goed aanbod, waar we ook gebruik van gaan maken.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Raadgever
19/06/2018
via website
thumbs down

Deze mensen bellen je op om een vrijblijvende aanbieding te doen, dit is dus geen vrijblijvende aanbieding maar een list zodat je de 14 dagen, vergeet en dan vast zit aan een ongewenst energie overeenkomst voor minimaal 3 jaar, gezien dit soort overeenkomsten gemiddeld 400 euro aan commissie opleveren per zakelijke overeenkomst, is dit een behoorlijke drive om particulieren en bedrijven dit massaal op te dringen.
Geld verdienen mag, Maar dit neigt tot oplichterij.
Zelf zit ik ook in de energie verkoop, maar zal dit nooit willen doen.

Deze ervaring heb ik dan ook van een van mijn klanten gekregen, en wil een ieder wakker maken er op attent te zijn, dat deze praktijken moeten gestopt worden
Dit gaat onrechtmatig ook voor de slechte naam van Eerlijke adviseurs in betrouwbaarheid kosten.

Tip
Als je telefonisch benaderd wordt, geef nooit de laatste 3 cijfers van je bankrekening nummer, of geboorte datum. Dit gebruiken deze bedrijven als goedkeuring een aanbod te maken met daar een machtiging gekoppeld met een bedenktijd van 14 dagen via email. Ben je er even niet op bedacht zit voor je het weet vast aan een contract van 3 jaar.

In dit geval van mijn klant een commissie van ongeveer 300 euro per aansluiting keer 2 wordt 600 euro of wellicht nog meer verdiend door dit soort bedrijven.

Stel er wordt per dag op deze wijze 30 van dit soort overeenkomsten gesloten, betekent 30 keer 300 euro is 9000 euro aan commissie per dag.

Dit is motivatie genoeg voor dit soort bedrijven. En dit wordt door u betaalt als consument en/of bedrijf.

WEES GEWAARCHUWD EN WEES ALERT

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Yvonne
19/06/2018
via website
thumbs up

Zeer vriendelijke mensen! Goeie uitleg. Geen contractbreuk of boetes.
Contract werd achter het huidige contract geplakt.
Bod ontvangen per email en sms dat het bod in de mail kwam. Dus niet te missen.
Ook nog herinneringen gehad. Na 14 dagen werd alles zoals beloofd kosteloos geregeld. Wij zijn zeer tevreden.
Ik denk dat de mensen met de negatieve reactie hand in eigen boezem moeten steken. Als ze het niet willen konden ze zich ook afmelden. Bedrijfsgegevens /telefoon nummer om af te bellen van Tariefcoach kregen we netjes per mail en sms binnen. Voor ons scheelt het een hoop geld per jaar!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Thom
04/06/2018
via website
thumbs down

Negatief. Niet mee in zee gaan.

De “positieve” reacties zijn van 1 en waarschijnlijk van 1 en dezelfde persoon. Gelet op het woord “netjes” en de zinsopbouw.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hendrik van Diemen
04/05/2018
via website
thumbs up

Paar maanden geleden benaderd door Tariefcoach. Ze hebben letterlijk gedaan wat me is verteld. Ik heb een vergelijking per mail ontvangen, ik vond de tarieven interessant wat mij heeft doen laten besluiten om niet te reageren binnen 14 dagen. Na deze bedenktijd heb ik netjes een overeenkomst ontvangen van de betreffende energiemaatschappij. Ik kan niet anders zeggen dat ik tevreden ben.

De negatieve reacties verbazen mij overigens wel. Ik heb 3 herrineringsmails van ze gehad waar ik werd herrinerd aan de bedenkperiode. Bijna niet te missen, zou je denken..

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marco
Geen oordeel
25/04/2018
via website

Bij mij het zelfde verhaal als bij @Arie van 23-04-2018. Op mijn uitdrukkelijk verzoek heb ik enige tijd geleden per mail bevestiging gehad dat er geen contract zou worden afgesloten. Maandag 22-04-2018 kreeg ik een bevestigingscontract van Total Gas & Power. Ik was des duivels.Dit ik geen contract had en nergens aan zou vastzitten was ook al telefonisch afgesproken met tariefcoach. Het is idd een criminele bende oplichters.

Nuttig? Ja   Nee

Arie
23/04/2018
via website
thumbs down

Oplichters en onbevoegd handelen door Tariefcoach.nl
Er zou een vrijblijvend aanbod worden gedaan voor goedkopere energietarieven. Zonder verdere toestemming heeft Tarief Coach een overeenkomst afgesloten tussen ons bedrijf en Total Gas & Power. Onjuist geschreven namen stonden hier nog in, een IBAN stond niet in de genoemde overeenkomst ingevuld, terwijl het op basis van automatische incasso zou gaan.
Overeenkomst met onze eigenlijke aanbieder is ongevraagd opgezegd.
Oplichting, ga er nooit mee in zee!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Paddy.v
21/04/2018
via website
thumbs up

Ik zie veel negatieve reacties. Weinig positieve. Daarom wel mijn ervaring hier. Netjes te woord gestaan. Duidelijke uitleg en ik kreeg netjes de aanbieding de volgende week binnen op mail. Voor mij nog niet echt de moeite waard omdat ik aan heb gegeven zeer snel te gaan verhuizen naar een andere regio. Toch de aanbieding bekeken. Netjes afgemeld. En toch een gratis vergelijking om mee te nemen in mijn volgende keuze. Tariefcoach krijgt van mij wel een compliment.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rob
20/04/2018
via website
thumbs down

TariefCoach in een grote criminele bende! Ze beweren dat je aan hun contract vast zit door een mondelingen overeenkomst. Trap hier niet in!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Harm
21/03/2018
via website
thumbs down

Wij hebben zeer slechte ervaringen met de Tariefcoach. Via een schimmige constructie zijn we er door Tariefcoach ingeluisd en worden nu geconfronteerd met een boete wegens contractbreuk van 700 euro! Ze blijven naar elkaar wijzen en de tactiek is dat ze niet reageren op mails, klachten, brieven etc. Ondertussen sturen ze wel aanmaningen. We hebben bewijsstukken opgevraagd en die kunnen ze niet overleggen. Ze blijven hameren op een klein stukje voicelog, wat volgens hen volledig de juridische lading zou dekken. Wij zijn nooit geïnformeerd over het zg. beloofde aanbod. Tariefcoach geeft in de voicelog duidelijk aan dat de absolute voorwaarde is dat wij het voorstel eerst konden bestuderen en binnen 14 dagen konden reageren. Dit voorstel nooit gehad. Ze kunnen ook geen mail laten zien waaruit blijkt dat ze dit verzonden hebben. Ze beweren te onderhandelen en dan zou er een voorstel komen. Ze onderhandelen helemaal niet met meerdere maatschappijen, slechts met één, van de andere maatschappijen plukken ze de tarieven van internet voor de zogeheten vergelijking. Total gaat op basis van vertrouwen akkoord met de doorgegeven persoonsgegevens van ons en verifieert niets! Ze bezorgen zichzelf een zeer slechte naam, door met dit soort malafide intermediairs in zee te gaan.
Ze claimen dat wij een zakelijk contract hebben en dat een mondelinge toezegging dan voldoende is en alles wordt volledig uit de context getrokken. Dit is gewoon acquisitiefraude en anders niet.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Danny
19/03/2018
via website
thumbs down

Ga er niet in mee het zijn echte OPLICHTERS

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
1 2

Wat mensen over Tariefcoach.nl vertellen.

Heeft u ervaringen met Tariefcoach.nl en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u elke aanbieder beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.

Ons doel is altijd dat u snel en simpel de beste keuze kan maken en zorgeloos kan overstappen. Die keuze is aan u en wij helpen u graag!

Aanbieders vergelijken

Met onze onafhankelijke vergelijkers kunt u alle tarieven en aanbiedingen vergelijken. Zo weet u binnen enkele minuten welk aanbod voor u de beste keuze is.

Tariefcoach.nl 1.68 stars 53 reviews