Generic selectors
Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Energie
Internet
Mobiel
Verzekeren
2.9

no prev

Aanbiedingen

scores

Algehele indruk
Energietarieven
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
9 positief – 61 negatief

Top 5

Energie vergelijken?

Profiteer van de beste deals! Nu energie vergelijken en overstappen levert geld op.

Energie vergelijken onafhankelijk op Energievergelijking.nl

Schrijf ervaringen en maak zo kans op een gratis vvv waardebon van 50 euro!

Total gas & power

Total Gas & Power is een relatief nieuwe energieleverancier in Nederland. Hoewel het bedrijf al langer bestaat leveren ze pas sindskort energie aan ondernemers in heel Nederland. Direct van de bron naar uw bedrijf, want we produceren ons aardgas zelf. Sinds 2013 kunt u als zakelijke klant rechtstreeks gas en stroom bij ons afnemen, zonder tussenkomst van commerciële partijen. En dat ziet u terug op uw energierekening. Vanuit ons kantoor in Den Haag zorgen onze 80 collega’s er elke dag voor dat uw energiezaken optimaal geregeld zijn.

Total gas & power aanbiedingen en tarieven 2018

Profiteren van extra korting, actie's en aanbiedingen bij Total gas & power. Met onze onafhankelijke prijsvergelijkers kunt u alle tarieven van Total gas & power vergelijken. Zo weet u binnen enkele minuten of Total gas & power voor u de beste keuze is! Vervolgens kunt u overstappen naar Total gas & power of naar een andere aanbieder...

Total gas & power ervaringen

Geef Total gas & power een beoordeling

89 Total gas & power ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Energietarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

Gijs
13/07/2018
via website
thumbs down

Waardeloos bedrijf, klantenservice nooit bereikbaar, geprobeerd contact te leggen via telefoon, op èèn keer na (en toen kreeg ik iemand aan de telefoon die te dom was om te poepen) niet gelukt. Zes keer een contact formulier ingevuld, pas nadat ik boos werdt kreeg ik 2 maand later contact. Ik moet er alleen niet op rekenen dat Total GP meedenkt. Dat doen ze namelijk gewoon niet! Daarnaast als ik mijn contract wil opzeggen ben ik 600 euro kwijt (voor 9 maanden eerder opzeggen). Ook kom ik erachter dat het helemaal niet goedkoper is, je kunt beter een particulier contract afsluiten bij NUON. Beste mede ondernemers, trap er niet in, het is èèn grote boevenbende en meedenken ho maar! Dit bedrijf zouden ze moeten sluiten!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jeroen Maas
12/07/2018
via website
thumbs up

Mensen die hier onder lopen te klagen weten gewoon niet dat ze waren overgestapt.
Je bent daadwerkelijk goedkoper uit als je maar goed naar je contract kijkt.

Waarom ik dit plaats om dat ik schijt ziek word van mensen die maar klagen als zij zelf fouten maken.
Je bent een ondernemer dus je hebt het aan je zelf te danken als je ergen voor kiest!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
rene
12/07/2018
via website
thumbs down

Ik kreeg van mijn energieleverancier een brief waarin stond dat ik mijn contract zou hebben opgezegd en dat ik naar total gas en power zou gaan. IK HAD NOG NOOIT van hen gehoord laat staan een contract aangegaan (wat ik nu ook nooit zal doen al leveren ze gratis!)
Mijn energieleverancier vertelde dat zij veel klachten kregen van die BOEVENBENDE!!
ze zouden het voor mij oplossen.
in een woord asociaal! als ik op vakantie was geweest was ik wellicht niet op tijd geweest om te reageren
Rene

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ronald
11/07/2018
via website
thumbs down

Hoeveel opzegvergoeding moet u betalen?

Hoeveel u aan opzegvergoeding moet betalen, hangt af van het energiecontract dat u hebt en van het moment waarop u stopt. Hebt u een energiecontract voor een jaar? En zegt u het contract eerder op? Dan moet u maximaal 50 euro betalen. Hebt u een energiecontract voor langer dan een jaar? Dan moet u kijken hoeveel tijd het nog zou duren voordat het contract afloopt als u gewoon was doorgegaan. In het schema ziet u hoeveel u dan maximaal hoeft te betalen:
Opzegvergoeding voor energiecontracten

hoe lang zou het nog duren voordat het contract afloopt?

hoeveel moet u maximaal betalen?

korter dan 1,5 jaar
50 EUR

1,5 – 2 jaar
75 EUR

2 tot 2,5 jaar
100 EUR

langer dan 2,5 jaar
125 EUR


Let op!

Het energiebedrijf mag dit voor gas en voor elektriciteit aan u vragen. Als u met allebei stopt, betaalt u dus maximaal het dubbele bedrag. De Autoriteit Consument & Markt (ACM) heeft deze bedragen vastgesteld.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gert-Jan
10/07/2018
via website
thumbs down

Wat een boevenbende! Telefonisch met mijn partner een bandopname maken en een link sturen die een ander heeft opent. Vervolgens zit je ergens aan vast en daarna ruim 1,5 maanden bezig om duidelijkheid te krijgen want wil er helemaal niks mee. WAT EEN BOEVENBENDE! Op een slinkse manier mensen erin proberen te luizen. Advies: Begin er nooit aan en beeindig het gesprek direct als ze bellen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Henk
05/07/2018
via website
thumbs down

Waardeloos bedrijf, ga er niet mee in zee! Zeker niet goedkoper dan de concurrent, onbereikbaar (zowel per e-mail als telefoon). Reageren gewoon niet en telefonisch sta je of heel lang in de wacht en de verbinding wordt verbroken….
Wegkomen lukt ook niet want dan ze smeren je een opzegboete van 35% aan de broek.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
René
04/07/2018
via website
thumbs down

wat een waardeloos bedrijf, zeg. reageren niet contact verzoeken op website (meer dan twee weken geleden), komen afspraken niet, telefonisch uitermate moeilijk te bereiken. kost een half uur in de wacht staan.
wilde alleen opzegvergoeding weten van contract van nog 17 maanden en slechts vier tientjes per maand. daar durven ze opzeg vergoeding van eur 200 voor te vragen. contract = contract is het enige wat je te horen krijgt, maar redelijkheid, tja, dat kennen ze niet.
kortgezegd, resterende looptijd uitzitten en daarna snel wegwezen. en al mijn contacten in het bedrijfsleven zal ik uiteraard ook even informeren. gaat ze iets meer kosten (…..) dan dat het ze nu oplevert.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jan de Man
03/07/2018
via website
thumbs down

Tijdens werk uren adviseer ik een IEDER van u: vraag nooit tarieven op, geef geen toestemming om uw gegevens te gebruiken en zoek een adviseur die echt het beste met je voor heeft.
MijnInkoophulp.nl en hun verkoop team is echt bedroevenswaardig beneden ieder ethisch niveau: Hoe kun je nu mensen een ENORM SLECHT contract aansmeren, waardoor ze 70% meer gaan betalen en dan durven te zeggen dat het goedkoper is?

Dan vraag ik me soms echt af waar de ethische normen en waarden van dit land is. Helemaal de weg kwijt. Mijn Inkoophulp gaf dus misleidende informatie en weigert vooralsnog de voice log te sturen.

De afkoopsom van TOTAL is €100 per jaar per aansluiting: 5 jaar contract betekent €1000,- boetesom. Nu kun je naar NUON gaan en vragen of ze 2x €400 boetesom willen overnemen en dan zit je ALTIJD beter dan bij TOTAL met een vastrecht van €18 per maand per aansluiting!!!

MIJN INKOOPHULP = MISLEIDING.

Vraag ALTIJD waar het voor is en als het voor stroom/energie is; hoorn ophangen.
Daar komt alleen gezeik van en kost je geld.

Succes gewenst.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
sandra
29/06/2018
via website
thumbs down

Per 1 mei bij total, maar ik heb nog geen factuur ontvangen??? Lange lange wacht tijd via de telefoon en geen antwoord. Als ik geen factuur ontvang weet ik niet wat ik moet betalen en bij te laat betalen krijg je een boete, idd tot nu toe een waardeloos bedrijf. Ook heb ik toegestemd op 1 jaar contract via de telefoon (wat opgenomen word) en hebben ze een ander contract op 4 jaar gezet, mijn fout omdat ik denk alle 2 de contracten zijn hetzelfde, oplichters, ik ga kijken wat de afkoopsom is, want wat ik zie tot nu toe is alleen maar negatieve ervaringen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Van Buuren Bouwservice
28/06/2018
via website
thumbs down

Zeer waardeloos bedrijf. Ik ben het volledig eens met vorige sprekers. Ze zijn absoluut niet goedkoper. Je krijgt pas iemand aan de telefoon als je de overstap niet meer ongedaan kunt maken en op mails krijg je (zelfs als je er specifiek om vraagt) gewoon geen antwoord. Zit er helaas nog lang aan vast, maar ik raad iedereen af of met ze in zee te gaan.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tamara
25/06/2018
via website
thumbs down

Hoi ik heb net een mail van ze gehad met een groen balkje waar je op moest drukken, maar zit je dan nu gelijk vast aan een contract?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ray
21/06/2018
via website
thumbs up

Veygood!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jawel
Geen oordeel
21/06/2018
via website

Zeer fijne tarieven!

Nuttig? Ja   Nee

Frederik
Geen oordeel
21/06/2018
via website

Top

Nuttig? Ja   Nee

H. van Duijnhoven
20/06/2018
via website
thumbs down

Na het lezen van alle beoordelingen hieronder kan ik deze alleen maar beamen.
Vreselijke organisatie. Na een incasso van niet geleverde gas en elektra is de maat voor mij ook vol. Ook ik ben al 2 weken proberen contact te krijgen met deze organisatie. Telefonisch-emails, ze worden niet beantwoord.
Enige opties is rechtsbijstand-RADAR-KASSA inschakelen. Helaas dat het zo moet gaan.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sjoerd
19/06/2018
via website
thumbs down

Meest waardeloze firma EVER. Wordt niet gereageerd op berichten, ook niet via hun contact formulier via de site. Telefoon wordt NOOIT opgenomen,
Bij overstap hadden ze géén meterstanden doorgegeven aan oude leverancier. Gevolg: mocht ik even 1200 bijbetalen vanwege een schatting!!!

DOE DIT NIET!!!!! NEEM GEEN ELECTRA AF BIJ HUN!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Wilco
18/06/2018
via website
thumbs down

Waardeloos bedrijf; slecht bereikbaar: 4x gebeld 12 minuten wachten. Mails wordt niet op gereageerd, zelfs geen ontvangst bevestiging. Word indirect uitgemaakt voor leugenaar. Hun systeem is heilig, mijn woord niet.

Ze kunnen een verhuizing niet regelen. Vul je formulieren in, mag je dat later nog een keer doen omdat ze het niet verwerkt hebben. En dan tegen mij zeggen dat die formulieren niet zijn ingediend, want het staat niet in het systeem.

Helaas zit ik nog 2 jaar aan deze miserabele toko vast.

BLIJF WEG!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mark
13/06/2018
via website
thumbs down

Wat een kloteinstelling
Denk je na advies van een tussenpersoon, neem eens een gok hier is het iets goedkoper en een soepele overgang.
Praktijk is diepe ellende, vandaag na 57 minuten de haak opgehanfen, niemand neemt op, er wordt niet gereageerd op emails.
Fotos gemaakt van de chatberichten en nu na vier weken klant nog niet gelukt om juist bedrag voorschot correct volgens afspraak te krijgen.
Ik ga mijn rechtsbijstandverzekering bellen hoe ik onder deze shit uit kan komen, stelletje oplichters

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bianca
11/06/2018
via website
thumbs down

VRESELIJK slechte ervaring. NOOIT aan beginnen. Trek de haren uit m’n hoofd dat we ooit zakelijk met ze in zee zijn gegaan. Niet bereikbaar. Zomaar opeens krijgen we dubbele voorschotnota’s. Die ook nog eens allebei geincasseerd worden. Contractovername fout verlopen, daardoor 2 maanden dubbele elektrakosten gehad. WAARDELOOS bedrijf!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kleermakerij Wina
11/06/2018
via website
thumbs down

mooi praatjes via een tussen persoon , maar veel duurde dan mijn vorige leverancier en dat hadden ze mij niet verteld .
Opgezegd en voor een maand energie een rekening van 755,61 euro.
Verschrikkelijk ben maar een klein bedrijfje.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Van den brink
09/06/2018
via website
thumbs down

Een waardeloos jong bedrijf wat door de custemerservice zo genoemd word. Maar met de klantenservice die ze NIETverlenen worden ze geen oud bedrijf. Moet nog steedsmn mail van 1 maart 2018 beantwoord hebben. Nu 9 juni 2018. Nog diverse mails gestuurd. Je krijgt alleen mail van ontvangst bevestig met een nummer.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
henk
08/06/2018
via website
thumbs down

Mensen doe het alstublieft niet om in zee te gaan met dit bedrijf zijn nooit te bereiken komen absoluut niet hun afspraken na en geven niets om hun klanten waardeloos.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
timmerberg
08/06/2018
via website
thumbs down

Nooit intrappen waardeloos bedrijf komen hun afspraken niet na en geen helemaal niets om hun klanten mensen trap er niet in waardeloos.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
l.b. de berg
08/06/2018
via website
thumbs down

Kut bedrijf waardeloze instantie. we hebben een verhuizing gehad in 2017 kregen nog even een eind afrekening van €750,-. Mijn vrouw waste altijd s,nachts we kregen te horen dat het nacht tarief nooit gebruikt is.We hebben denk ik wel 20 mailtjes verstuurd dat dit niet klopte nooit antwoord gehad. Diverse telefoontjes gepleegd als je ze al aan de lijn kreeg zeker moeilijk om terug te bellen blijkbaar. [nooit gedaan]. Kregen we plots klap een brief van het incasso bureau als we niet snel betalen dat we van stroom & gas afgaan. Weer gebeld en gemaild nee hoor er valt niets te praten [moet je je boekhouding maar goed doen] zeiden ze [nou ja 20 mensen in dienst nooit geen klacht gehad]. Mensen ik geef een raad trap er niet in in deze waardeloze instantie echt waardeloos. diep droevig hoe ze mensen behandelen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Truus
Geen oordeel
08/06/2018
via website

wij zijn verhuis per 1 juli vorig jaar, netjes de verhuizing en de meterstanden doorgegeven, ondanks we 1-7-17 zijn vertrokken moeten we op het oude adres door betalen 31-1217.
Geen mail- en/of telefonisch contact mogelijk. dus betalen voor het geen wat je niet gehad hebt…….
achterlijke toestanden……

Nuttig? Ja   Nee

Harry
Geen oordeel
08/06/2018
via website

Tarieven zijn super….totdat je een afrekening krijgt waar niets van klopt….maar je moet betalen anders sluiten ze je af en sturen je een incassobedrijf op je dak, waar je vervolgens ook nog aan moet betalen

NOOIT AAN BEGINNEN

Nuttig? Ja   Nee

Maria
08/06/2018
via website
thumbs down

Waardeloos bedrijf…….veel duurder dan afgesproken…..
en absoluut NIET bereikbaar….

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
l.berg276@chello.nl
Geen oordeel
08/06/2018
via website

ONMOGELIJK OM CONTACT TE KRIJGEN…..
62 MAILTJES
13 TELEFOONTJES
IN DE MAANDEN APRIL EN MEI 2018
NOOIT AAN BEGINNEN JE BENT GEWAARSCHUWD!!!
GROTE OPLICHTERS.

Nuttig? Ja   Nee

detimmerberg@gmail.com
Geen oordeel
08/06/2018
via website

In het begin waren wij een tevreden klant. Het leek ook alsof wij veel goedkoper uit zouden zijn dan bij onze vorige leverancier. Maar na 3 jaar kregen we nog een afrekening van 2015, 2016 en 2017………..nu betaal ik dus tenslotten nog 2x zoveel als bij ENECO.

OPLICHTERS…..naderhand krijg je een giga afrekening waar niet meer over te communiceren valt wat ze reageren niet op telefoon en/of mail.

DENK GOED NA VOOR JE EEN CONTRACT TEKENT …….(je bent absoluut NIET goedkoper uit) !!!!!

Nuttig? Ja   Nee

debergmarjon@gmail.com
Geen oordeel
08/06/2018
via website

GROTE OPLICHTERS…..NIET BEREIKBAAR….NOTA’S KLOPPEN NIET.
HEB VOLGENS TOTAL GAS EN POWER HET AFGELOPEN JAAR 3X ZOVEEL ENERGIE VERBRUIKT ALS AL DIE JAREN ERVOOR !!!! EN HELEMAAL NIETS IN DALUREN…..
OM HET E.E.A. UIT TE ZOEK IS NIET TE DOEN WANT ZE KOMEN NIET AAN DE TELEFOON. OM HALF 09:30 UUR WERD IK IN DE WACHT GEZET EN OM 15:30 UUR (TELEFOON HANDSFREE/OP DE SPEAKER) NOG NIET OPGENOMEN…..
OOK HEB IK GEBELD EN BEN IK TOT 3X TOE NIET TE VERSTAAN VOLGENS DE MEDEWERK EN BREEKT HIJ DE VERBINDING……
AL MET AL EEN WAARDELOOS KLANTONVRIENDELIJK BEDRIJF……

Nuttig? Ja   Nee

marjon.deberg@peemantransport.com
Geen oordeel
08/06/2018
via website

Verschrikkelijk moeilijk / niet bereikbaar bedrijf. 3 telefoonnummers en 2 mailadressen van januari 2018 t/m 7 juni 2018 3x per week geprobeerd in contact te komen.
Geven nooit antwoord. Sturen 2x de zelfde factuur en “verplichten” je 2x de zelfde factuur te betalen anders gaan ze over op incasso en sluiten ze je af……macht van de sterkste…..gelukkig loopt mijn contract eind van dit jaar af…..
In het vervolg ga ik liever naar een leverancier waar ik iets meer betaal en wel met respect wordt behandeld ( en dan bedoel ik terug gebeld of gemaild worden). Totaal heeft het me tig telefoontjes gekost, veel uren tijdens mijn werkzaamheden en onnoemelijk veel negatieve energie

Nuttig? Ja   Nee

lizzy
04/06/2018
via website
thumbs down

Ik kan kort zijn alles wat hier staat klopt, 2 uur wachtrij en dan nog niemand aan de lijn, onduidelijke nota’s, geen reactie op mail, terugbel verzoeken etc. Wil weg door hun wanbeleid maar dat kan dus weer niet, toch raar dat je niet kan overstappen naar een ander terwijl total niet aan zijn verplichtingen voldoet. Elke maand een andere afschrijving , ik wordt er gek van. Openingstijden van 09.00 tot 17.00 zijn ook mijn werktijden dus bellen in de baas zijn tijd terwijl je 2 uur in de wacht staat kan echt niet.
Kortom, Radar zou daar eens aandacht aan moeten besteden.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Berend
31/05/2018
via website
thumbs down

Inmiddels 12 mails en nog steeds geen reactie.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
JLD van Opstal
31/05/2018
via website
thumbs down

Nooit over gaan naar hun als energie leverancier is echt total de slechtste kan niet weg maar ik blijf het proberen wil weg wil geen energie van hun zijn niet goedkoop ect ronduit slecht

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Janet
31/05/2018
via website
thumbs down

Slechte ervaring met Total. Krijg een voorschotnota met een heel ander bedrag dan dat in het contract staan. Meerdere e-mails gestuurd en meerdere malen geprobeerd om telefonisch contact te krijgen, maar tot op heden nog geen resultaat. Gelukkig gaat de levering van gas en elektra wel gewoon door.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
DA
30/05/2018
via website
thumbs down

Heb een ongewenste contract ontvangen.

Kan maar niet in contact komen. Het is altijd maar in de wacht. Zo vaak gebeld tot op heden heeft niemand mij te woord gestaan. Mails gestuurd ook daar geen reactie op.

Zeer slecht bedrijf

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marcel
30/05/2018
via website
thumbs down

Nog nooit zoiets als dit mee gemaakt. Door een vrijblijvend aanbod zat ik meteen vast aan een 5 jarig contract… Deze was door total voor geen enige mogelijkheid bespreekbaar en begonnen meteen over boetes en meer. Daarnaast nooit toestemming gegeven voor een automatische incasso en trekken zomaar geld van mijn rekening af. Ik neem mijn verlies en ben meteen opgestapt. De boete van Total word betaald door Eneco. Een bedrijf dat wel naar zijn klanten luisterd en meedenkt. Niet te vertrouwen dit bedrijf.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
W.C.A. Paans
29/05/2018
via website
thumbs down

Zeer slecht. had een contract bij Green Choice. Naar tevredenheid. Krijg een aardig klinkende dame aan de telefoon met het bericht dat Total nu ook kleine ondernemers mag leveren en zeer voordelig kan leveren. Betaalde 371 per maand. Dit was volgens haar erg veel en zei berekende mij dat wanneer ik bij Total zou afnemen ik 322,21 per maand zou gaan betalen. dat omdat ik kleine ondernemer ben. Ik ga hiermee akkoord.
Vervolgens krijg ik een contract waar niet een totaalbedrag maar heel vaag bedragen genoemd staan per kw. had uiteraard zelf moeten na rekenen maar had vertrouwen. Krijg nu 1 week voor overstap een contract met de totaalbedragen en ga 409 per maand betalen bij hetzelfde gebruik. Mevrouw had mijn eerste inclusief btw bedrag als huidig betaald tarief genomen en haar exclusief btw tarief en mij verteld dat dit dus € 50 Euro besparing zou opleveren. Mijn advies ga niet met deze partij in zee. bij navraag krijg je te horen kijk goed in het contract.
GEEN GOEDE PARTIJ!!!!!!!!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Henk Jan
26/05/2018
via website
thumbs up

Zit er nu anderhalf jaar bij, ben en goedkoper uit dan mij vorige leverancier, en heb langer zekerheid!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
1 2

Total gas & power ervaringen 2018

Heeft u ervaringen met Total gas & power en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u Total gas & power beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.

Ons doel is altijd dat u snel en simpel de beste keuze kan maken en zorgeloos kan overstappen. Of u nu kiest voor Total gas & power of voor een andere aanbieder. Die keuze is aan u en wij helpen u graag!

Total gas & power 1.47 stars 89 reviews