Generic selectors
Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Energie
Internet
Mobiel
Verzekeren
2.3

no prev

Aanbiedingen

scores

Algehele indruk
Energietarieven
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
14 positief – 142 negatief

Top 5

Energie vergelijken?

Profiteer van de beste deals! Nu energie vergelijken en overstappen levert geld op.

Energie vergelijken onafhankelijk

Schrijf ervaringen en maak zo kans op een gratis vvv waardebon van 50 euro!

Total gas & power

Total Gas & Power is een relatief nieuwe energieleverancier in Nederland. Hoewel het bedrijf al langer bestaat leveren ze pas sindskort energie aan ondernemers in heel Nederland. Direct van de bron naar uw bedrijf, want we produceren ons aardgas zelf. Sinds 2013 kunt u als zakelijke klant rechtstreeks gas en stroom bij ons afnemen, zonder tussenkomst van commerciële partijen. En dat ziet u terug op uw energierekening. Vanuit ons kantoor in Den Haag zorgen onze 80 collega’s er elke dag voor dat uw energiezaken optimaal geregeld zijn.

Total gas & power ervaringen

Geef Total gas & power een beoordeling

208 Total gas & power ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Energietarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

Suzanne
27/09/2018
via website
thumbs down

Wat een rotbedrijf! Ik moet veel meer betalen! Ik ga bij hun weg en daarna trap ik nooit meer in die praatjes om te veranderen van energiemaatschappij.. Ben er doodziek van!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
H ten Kulve
25/09/2018
via website
thumbs down

Helaas via mooie beloften in zee gegaan met Tot al gas en power nu betaald ik veel meer als ook tevoren ruim €100,00 meer als dat mij was voorgesteld en op mails wordt niet gereageerd en per telefoon blijf je uren in de wacht staan een vreselijk bedrijf, dikke spijt dat ik eraan begonnen ben.NOOIT AAN BEGINNEN,!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Emiel
Geen oordeel
25/09/2018
via website

Vandaag voor de zoveelste keer benaderd,zeer agressieve verkooptechniek hebben ze .Vertelde mij dat ze in opdracht voor essent belde over mijn energie contract.
Vertrouwde het niet heb gelijk essent gebeld maar klopte natuurlijk niets van.
Door een bedrijf OEV werd ik vandaag benaderd gelukkig niet verder mee gegaan.
Als ik al die klachten lees hier wat een bedrijf zeg.

Nuttig? Ja   Nee

M. GERAETS
25/09/2018
via website
thumbs down

Ze hebben een met IP adres ondertekend contract voor 4 jaar met een bandopname waarin ik alleen ja ja ja zeg. Klopt van geen meter. Zi nu 4 jaar aan deze zeer slechte organisatie vast. Wat een onbetrouwbare club is dit. Ik baal als een stekker.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marcel
23/09/2018
via website
thumbs down

Onder valse voorwendselen een contract gekregen als ZZP (woonhuis – vrijwel geen zakelijk gebruik). was gebeld door regio-collectief. Deze partij is niet bekend bij de KvK. Via het mailadres @regio-collectief.nl kom je uit bij een contact-mailadres opvallersgroep.nl (kon geen KvK inschrijving vinden). Op linkedin gevonden dat deze partij verkopers zoekt voor de nederlandseenergievergelijker.nl. Deze partij is wel bekend bij KvK.

Op het contract zelf staat geen informate over regio-collectief en wordt verwezen naar de algemene voorwaarden van Total. Ook staat er geen adres of Kvk op het contract. Erg dubieus.

Gelukkig was contract wel op tijd geannuleerd (hoop ik – ik check dit via Nuon die behulpzaam is.

Voor de energiewet wordt je als gewone consument gezien in een geval als de mijne en heb je extra beschering.

Total en regio-collectief zijn wat mij betreft uiterst onbetrouwbare partijen. Advies…. blijf hier ver weg van

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hanneke
21/09/2018
via website
thumbs down

Ik via Mijn Inkoophulp bij Total in een contract geluisd. Ik ben al weken bezig met het contract op te zeggen. Maar elke medewerker die ik spreek of naar wordt doorverbonden is niet bij machte/ heeft de kennis niet/ zegt niet meer te kunnen doen. Elke afspraak die ik maak wordt niet nagekomen, zo zou ik in een klachtenprocedure komen en hiervan per mail een bevestiging krijgen. Deze heb ik niet gekregen. Ook zou ik de opname van mijn Inkoophulp krijgen en een mail over hoever ze met mijn case waren. Na letterlijk uren in de wachtrij en diverse medewerkers gesproken te hebben krijg ik steeds hetzelfde terug: vervelend voor u maar ik kan verder niks voor u doen. Omdat ik door foutieve informatie aan dit contract vast zit wil ik dat zij de torenhoge boete te betalen en mijn ongewilde contract ontbinden. Hier is nog geen gehoor aan gegeven,…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
C.
20/09/2018
via website
thumbs down

Ook ik heb last van Total.
Beloftes dat ik minder zou betalen, maar maandbedrag komt 50% hoger uit dan bij andere leverancier. Ik heb aangegeven hiermee niet akkoord te gaan en Total heeft aangegeven dat het een onterechte overname is.
Nu krijg ik toch een factuur van een maandbedrag, terwijl ik geen contract met Total heb. Geen eerste of tweede herinnering, meteen dreigen met incassokosten.

Wat een malafide praktijken, gewoon niet oke hoe agressief ze mensen benaderen, liegen en bedriegen. Ook de klantenservice van Total zitten mensen die totaal niet geschikt zijn en je behandelen als een klein kind.

Ik heb nu bij Total om een excuus mail gevraagd. Betalen ga ik niet. Ze krijgen deze week nog een aangetekende brief en als ze hun excuses niet aanbieden, ga ik verder de pers op zoeken.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Vondenhoff
19/09/2018
via website
thumbs down

NIET AAN BEGINNEN CRIMINELE BENDE !!!! Wat een vreselijk bedrijf Mooie praatjes alleen bij het verkopen van hun product
Maandbedrag veel te hoog geschat ,schrijven bedragen af boven proporties ,al herhaaldijk mail,s gestuurd met verbruiksoverzicht van vorige leverancier ,maar wordt maar niet op gereageerd ,totaal niet in contact te komen met deze mensen

En als je ze dan eens aan de lijn krijgt wordt er ook nog geïrriteerd gereageerd ,
WAT EEN FLUT BEDRIJF

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
ellen
Geen oordeel
19/09/2018
via website

ben net wederpm gebeld door iemand van total gas…hele aardige jongen….bleef maar doorgaan….klinkt heel betrouwbaar…maar bleef zeuren om mijn bankrekening…dit heb ik geweigerd…en toen hing hij op….ik hoop dat ik er vanaf ben nu, gezien onderstaande berichten.

Nuttig? Ja   Nee

Mariska
18/09/2018
via website
thumbs down

Total Gas & Power (van Total benzine stations) is een waardeloos bedrijf dat met malafide partners werkt en op misleidende wijze probeert energiecontracten te verkopen. Dit met zogenaamde korting voor ondernemers.

Ze willen ‘slechts’ een voorstel sturen per e-mail en er wordt tot vervelends toe gebeld en aangedrongen dit te mogen sturen wat vervolgens telefonisch wordt opgenomen.

Dit voorstel komt echt vele dagen na het telefoongesprek via de map ‘ongewenste mail’ binnen, of helemaal niet. Als je niet per omgaande reageert wordt dit voorstel automatisch in gang gezet en word je afgesloten bij je eigen energieaanbieder die je een boete geeft voor voortijdig vertrek binnen haar contract.

Annuleren bij Total Gas & Power of haar partner kost vele honderden euro’s. Er wordt niet gereageerd op telefoon of mail. Stuur per direct een aangetekende brief naar Total Gas & Power, Prinses Beatrixlaan 5, 2595 AK Den Haag en naar haar partner als je deze naam hebt kunnen onthouden. Als het contract al ingegaan is kun je de partner achterhalen via het telefoonnummer van de Total ‘service’desk: 088 – 33 45 072.

Total is zich zeer bewust van deze praktijken, haar eerste veelgestelde vraag op de website is nota bene: Ik heb een bevestigingsbrief ontvangen, maar ben mij niet bewust van een contract. Hoe kan dit? “.

Ik roep iedereen op tot een totaal boycot van het Total concern, met name haar benzine stations. Dit moet per direct gestopt worden!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
A
Geen oordeel
18/09/2018
via website

Wat een zootje ongeregeld, zelf er ook ingetrapt ( bijna) maar na veel bellen naar Total ( nr 3 intoetsen…meterstanden) heb je eerder contact, en is het uteindelijk geannuleerd.
ook heel vervellend dat dit allemaal mag en nog steeds gebeurd met name door kvk inschrijving ( of we niets anders te doen hebben)
Ik raad een ieder aan door te blijven bellen en klagen tegen deze dwingende verkoop van Mijn inkoophulp ( je bent echt niet goedkoper uit) en zit zomaar aan een contract vast.
NIET LATEN MISLEIDEN DOOR MIJN INKOOPHULP

Nuttig? Ja   Nee

Hil
18/09/2018
via website
thumbs down

Ik ben telefonisch benaderd door Regionale “Energievergelijker”. Volgens de medewerkster had ik recht op lagere energie tarieven omdat ik ZZP’er was geworden en zij waren er omdat voor me regelen. Het termijnbedrag viel volgens haar berekeningen door de zogenaamde lagere tarieven €11,- per maand lager uit en zou uitkomen op €101,-. Voortaan zou ik de factuur van Total gas & power ontvangen. Toen ik de eerste factuur kreeg schrok ik me rot. Het voorschotbedrag per maand bedroeg €190,-. Dit is €78,- meer dan dat ik betaalde bij mijn vorige energie leverancier. Dit bedrag was niet volgens afspraak! De tarieven voor gas en stroom blijken 2x zo hoog te zijn als wat ik betaalde bij Budget energie en de vaste leveringskosten zijn 36X zo hoog! Ik ben door Regio “Energievergelijker” misleid op grond van valse en onvolledige telefonische informatie. Regio “Energievergelijker” is telefonisch niet bereikbaar. Het formulier op de site wordt niet op gereageerd en e-mails blijven onbeantwoord. Total gas & power is zeer slecht bereikbaar. De medewerkers zijn niet hulpvaardig. Het klachtenformulier op hun site werkt niet tot dusver! Ik ga de hulp inschakelen van Autoriteit consumentenmarkt en de geschillencommissie.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Beukering
Geen oordeel
17/09/2018
via website

Dit is echt een criminele partij!!
Je wordt er letterlijk ingeluisd en je moet alle zeilen bijzetten om er weer onderuit te komen.
Ze nemen de telefoon niet op reageren niet op mail.
Echt hier moet je echt niets mee te maken krijgen.
30% duurder dan mijn vorige leverancier.
Je kunt er onderuit maar dan mag je 1000 euro afrekenen.
Echt niet doen!!!!!!!!!!!!

Nuttig? Ja   Nee

Steiger
14/09/2018
via website
thumbs down

Helaas ben ik er ook ingestapt. Maar mijn rechtsbijstandverzekering is er mee bezig. Maandbedrag veel te hoog. Tip aan iedereen, kijk welk maandbedrag in je overeenkomst staat en wat er daadwerkelijk afgeschreven wordt. Bij mij schreven ze veel meer af.
Er wordt niet gereageerd op mail en telefoon.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Annemiek
12/09/2018
via website
thumbs down

Wat een rampenplan. Ik ben overgestapt na een gesprek met een meneer van het Nationaal Bespaar Collectief die vertelde dat hij namens het MKB me een mooi voorstel mocht doen. Omdat ik als zelfstandig ondernemer recht had op de goedkopere tarieven die daar voor gehanteerd worden. Uiteindelijk de overstap gewaagd en een zakelijk contract afgesloten voor 4 jaar. Ik kreeg binnen een week 2 facturen, voor juli en augustus. En mijn maandbedrag was 90 euro meer dan bij mijn vorige leverancier. Ik baal als een stekker dat ik er ingestonken ben. Want het kost bijna 1500 euro om er vanaf te komen. Ik denk dat het bedrijf daarvan bestaat…de boetes..

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
DVDD
12/09/2018
via website
thumbs down

Ongelofelijk…

op zéér slinkse wijzen me aan een contract proberen te binden van 4 jaar, leuke woorden, beste tip: ga NOOIT een contract aan van langer dan 1 jaar.
Zeggen dat ik 16 euro per maand ga besparen… snel over willen gaan naar telefoonopname voor akkoord..

Meneer was direct geïrriteerd toen ik zei dat ik geen meerjarig contract aanging..
” maar uw contract is nu ook 3 jaar ? ”
ik: Nee, 1 jaar :/ waar heb je het over”
“ja.. maar met 3 jaar prijsgarantie”
ik: “Leuk en aardig maar het blijft maar een contract van 1 jaar en niet een contract van 3 of 4 jaar”

Bij de naam Total energie direct afhaken mensen!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
RB
08/09/2018
via website
thumbs down

Wat een verschrikkelijk bedrijf. Ze werken bijvoorbeeld samen met mijn inkoophulp.nl die je op een hele sluwe manier een oor aannaaien waar je vervolgens niet meer vanaf kunt.
Ze zeggen dat ze je vrijblijvende offerte opsturen maar dat doen ze pas ruim een week later en als die dan in je spambox komt en je er niet op reageert hebben ze je te pakken want omdat het zogenaamd zakelijk is mag dit geintje schijnbaar.
vervolgens heb je een onnoemelijk duur contract voor 5 jaar aan je broek.

Vervolgens geen opnamenummer doorgekregen en nu moet ik maar hopen dat het goed komt nu ik helaas de standen heb doorgegeven aan een collega.
Vervolgens de boel opgezegd en mijn nieuwe energie maatschappij helpt mij deels de overstap boete te betalen.
Omdat ze je gelijk een 5 jarig contract aansmeren help je voor elk jaar 200 Euro boete.dus totaal 1000 Euro

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
RV
04/09/2018
via website
thumbs up

Ik wordt anoniem gebeld door EVT?? die zeggen dat ze van Total Total Gas & Power Nederland zelf zijn, echter ze sturen geen offerte maar geven na doorvragen wel een tel.prijs af. Ze blijven netjes terugbellen als je ze aan het lijntje houd. Komt heel betrouwbaar over maar blijf het vreemd vinden aangezien je de Total Gas & Power Nederland club zelf gewoon ook kan bellen in DenHaag en die geven WEL gewoon een offerte vrijblijvend af. Kortom niet goed voor hun naam!!!!

Dus algemeen indruk van nep-Total is 7,5 echter voor de rest geen ervaring
Wel goede ervaring met Total Gas & Power Nederland DenHaag zelf, offerte gehad, echter nog in beraad

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Garmt Wiersma
03/09/2018
via website
thumbs down

Er werd mij beloofd aanzienlijk goedkopere maandkosten, dit stond vast op een voice-loch helaas de rekening ruim 2 x zoveel als beloofd ik ben genaaid betaal voor vier jaar dubbel
Na uren bellen en mailen betaal ik nu 16 euro meer als bij mijn vorige leverancier. Dit is tegen de gemaakte afspraken in en gaat me helaas weer uren kosten en eerlijk gezegd mijn humeur en geduld ook. Stap niet over is mijn advies

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Karen Clark
Geen oordeel
29/08/2018
via website

Disgusting service!
I have been scammed big time!
My original energy cost per month with Nuon was175 euro which is now (with Total Gas & Power €275.00!!!!

I have asked these nasty pushy sales people to send proof that I have signed a contract or to send Proof of a recorded message saying that ‘I have agreed to the terms of this contract but until now they have sent nothing only invoices and demands.

This has been on going stress for the past 4 months.

Nuttig? Ja   Nee

Nic
29/08/2018
via website
thumbs down

Heel opdringerig gebeld en zogenaamd vanuit Nuon. Aan het eind van het gesprek kreeg ik een mail en sms daar moest ik wel even op klikken, toen vertrouwde ik het niet meer en heb ik gezegd dat ik een dag later teruggebeld wil worden zodat ik eerst Nuon kan bellen en thuis kan overleggen. Toen werd er kwaad gereageerd en na een uur werd er ongeduldig gebeld of ik al besloten had. Heel bijzonder en zeer, zeer onaardig. Nu, 8 weken verder, krijg ik ineens facturen per mail toegestuurd en is Total niet meer bereikbaar. Ze reageren niet op mail, telefonisch sta je lang in de wacht tot de verbinding wordt verbroken en chat wordt wel gereageerd maar daar heb je totaal niks aan. Oplichters eersteklas.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
b
Geen oordeel
29/08/2018
via website

Beste allen,
vanwege zeer slechte ervaring met Total en Mijn Inkoophulp, heb ik de hulp ingeschakeld van ACM (Autoriteit Consument en Markt) waarna het ‘contract’ is ontbonden ná de ‘wettelijke’ termijn van 12 dagen. Dit gebeurde op basis van een mail waarin ik mij beroep op het consumentenrecht, want dat is dwingend en geldig omdat het een woonhuis betrof, bovendien heb je als consument 1 jaar bedenktijd. Ook kan het geen kwaad om de geschillencommissie hierover in te lichten (en dat te melden aan de zogenaamde klantenservice), om dit soort praktijken te stoppen.
Mvg, B.

Nuttig? Ja   Nee

D
28/08/2018
via website
thumbs down

oplichters! Herhaaldelijk door verkopers gebeld tot stalken aan toe! Uiteindelijk op kwade toon aangegeven dat ze ons met rust moeten laten omdat we gek werden van ze! Nu ineens kom ik erachter dat ze onterecht een contract hebben opgevoerd!? Ze zetten mij oneindig in de wacht en vragen mijn gegevens in kader van privacywet( naast postcode en Huisnr) ik heb niet eens een contract oid!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
B.
27/08/2018
via website
thumbs down

Beste lezers,

graag deel ik het juridisch advies dat ik kreeg van de ACM (Autoriteit Consument en Markt) om het ‘contract’ te laten annuleren. Dit was nadat ik talloze en zeer frustrerende telefoontjes voerde met zowel Total als tussenpersoon Mijn Inkoophulp en daardoor zelf ook geen enkel vertrouwen had in de gang van zaken bij deze partijen (bovendien zei mijn huidige leverancier niets te kunnen betekenen, maar adviseerden zij me ook om vasthoudend te zijn en te dreigen met een stap naar de Geschillencommissie, want dat zou Total ook geld kosten). Ik ben net als vele anderen als ZZP-er benaderd vanwege een inschrijving bij de KVK.

In een mail heb ik me succesvol beroepen op het consumentenrecht omdat het een energiecontract voor een woonhuis betreft, en het consumentenrecht is dwingend. Aangezien ik als consument nooit schriftelijk akkoord ben gegaan met het voorstel (noch via een hyperlink of een mailbericht), is de overeenkomstig niet wettelijk. Bovendien loopt de bedenktijd voor consumenten door tot maximaal 1 jaar tijd. Aangezien er niet is voldaan aan de juridische voorwaarden, is er dus ook géén nieuw energiecontract afgesloten (ondanks dat de ‘klantenservice’ je anders doet geloven).

Ik hoop hiermee anderen te kunnen helpen om onder deze malafide praktijken uit te komen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Pisters
27/08/2018
via website
thumbs down

Deze organisatie is alles wat ook in de reviews geschreven wordt. Mijn ervaring spreekt in het geheel over Total GP, en laat me vertellen beste Bryan en eventuele goed praters van Total, die ervaring is bar, bar en bitter slecht. Als de mensen graag beetgenomen en opgelicht willen worden sluit dan vooral een contract bij Total. Mijn dossier is te groot en ingewikkeld om dat allemaal hier uit te leggen, maar kan jullie wel vertellen dat deze inmiddels naar een advocaat is omdat er een Totale stilte is vanuit Total omdat ze hun fouten niet onder ogen willen zien. En die totale stilte is vanaf de 1e mail dat ik een klacht stuurde. Ook op alle andere mail wordt niet of nauwelijks gereageerd. Alleen als ze geld van je willen (en dat is altijd) dan kunnen ze je wel opeens benaderen. Mensen wees gewaarschuwd neem het risico niet.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bryan Koster
24/08/2018
via website
thumbs up

Overgestapt naar Total via een tussenpersoon NVNO.

Ik zat na me contractvoorstel is eens te zoeken op Total, en zag dat deze erg slecht op internet staat.
Ik kan me totaal niet aansluiten bij wat mensen zeggen. De energieleverancier Total is niet de boosdoener, maar de tussenpersonen. Waarschijnlijk verkopen deze op dubieuze wijze.

De NVNO heeft mij super geholpen, en alles netjes uitgelegd. Vandaar dat ik me niet kan inleven in de ervaringen die jullie hebben met de Total.

Dit komt echt door de manier van verkopen!!!

De NVNO kan ik iedereen aanraden! Deze hebben mij eerlijk geholpen, en ben er op jaarbasis +/- 124,- op vooruit gegaan met het huidige verbruik. Tevens is bij de NVNO de klantenservice heel goed bereikbaar! Ik heb totaal geen problemen gehad, om hun aan de telefoon te krijgen, toen ik een vraag had over de belastingen. Ben geholpen door volgens mij een jonge dame, die me alles helder heeft uitgelegd.

Brian Koster

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Brian Koster
Geen oordeel
24/08/2018
via website

Overgestapt naar Total via een tussenpersoon NVNO.

Ik zat na me contractvoorstel is eens te zoeken op Total, en zag dat deze erg slecht op internet staat.
Ik kan me totaal niet aansluiten bij wat mensen zeggen. De energieleverancier Total is niet de boosdoener, maar de tussenpersonen. Waarschijnlijk verkopen deze op dubieuze wijze.

De NVNO heeft mij super geholpen, en alles netjes uitgelegd. Vandaar dat ik me niet kan inleven in de ervaringen die jullie hebben met de Total.

Dit komt echt door de manier van verkopen!!!

De NVNO kan ik iedereen aanraden! Deze hebben mij eerlijk geholpen, en ben er op jaarbasis +/- 124,- op vooruit gegaan met het huidige verbruik.

Brian Koster

Nuttig? Ja   Nee

Brian Koster
24/08/2018
via website
thumbs up

Overgestapt naar Total via een tussenpersoon NVNO.

Ik zat na me contractvoorstel is eens te zoeken op Total, en zag dat deze erg slecht op internet staat.
Ik kan me totaal niet aansluiten bij wat mensen zeggen. De energieleverancier Total is niet de boosdoener, maar de tussenpersonen. Waarschijnlijk verkopen deze op dubieuze wijze.

De NVNO heeft mij super geholpen, en alles netjes uitgelegd. Vandaar dat ik me niet kan inleven in de ervaringen die jullie hebben met de Total.

Dit komt echt door de manier van verkopen!!!

De NVNO kan ik iedereen aanraden! Deze hebben mij eerlijk geholpen, en ben er op jaarbasis +/- 124,- op vooruit gegaan met het huidige verbruik.

Brian Koster

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Willy
23/08/2018
via website
thumbs down

Dit is echt een boevenclub! Je wordt binnengehaald met gladde praatjes en een zogenaamd laag tarief.

Met tweepersoonhuishouden, voorschot 140 per maand, toch nog een afrekening van 825 bijbetalen. En dat terwijl ik er maar 9 maanden heb gewoond van de 12. Oplichters!

Zat drie jaar aan het contract vast en als je voortijdig wilt opzeggen hangt er een flinke boeteclausule aan.

KIJK UIT

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Vaartjes
22/08/2018
via website
thumbs down

Gebeld door regionale energie vergelijker. Contract laten aansmeren, hoe dom.
Na een paar dagen ging ik googelen. Leek niet best allemaal. Ik heb 4 dagen geprobeerd contract te annuleren. Als ik met mijn telefoon belde, ging ik oneindig in de wacht tot ze uiteindelijk ophingen.
Toen een aangetekend brief gestuurd, naar zowel total en reg.
Gelukkig toch nog antwoord en het is geannuleerd. Tegenwoordig neem ik niet meer op;)

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Berkers
Geen oordeel
20/08/2018
via website

oplichters ze hebben mij verteld dat Total de fakturering over gaat nemen en ik van hun de fakturen ging krijgen en moest daarvoor op de mail op de bevestiging drukken zodat ik op de hoogte was van die gebeuren hij vroeg vooraf op ik op mijn telefoon mijn mail kom zien. dan kon hij ook direct zien of het gelukt was, ik vertelde hem dat ik niet over wilde stappen, waarop hij antwoorde nee nee uw leverancier blijft de zelfde.
na ja, dan druk je op bevestigen.
uiterraad krijg ik een boete van essent en begrijp dat ik overgestapt ben (k***) dacht ik dat wilde ik juist niet
weer overgestapt naar essent ( kreeg nettjes de reedts betaalde boete van essent terug, bamm! volgende Boete van Total maarliefst € 800,– en dubbele tarieven voor stroom.
binnen 20 dagen terug bij mij vorige leverancier met een eindafrekening van 21 dagen
na telefonische contact de boete niet te willen betalen zeggen ze ook leuk, dat doen we niet na 21 dagen.
oplichters zijn het
en klanten werven onder valst voorwenselen
dit moet gestopt worden.

Nuttig? Ja   Nee

Zijn we er dan toch ingetuint
Geen oordeel
17/08/2018
via website

oplichters, laag tarief belooft uiteindelijk veel duurder dan mijn vorige energieleverancier, en niet meer te bereiken ook niet per chat of mail. Dat dit nog steeds gebeurd in Nederland. Welke minister grijpt eens in? En dan te bedenken hoeveel mensen vooral ouderen er van in de stress schieten. Je kunt de oplichting zo bewijzen want wie stapt er nu over met hogere maandlasten tot gevolg? Op water en brood met die dieven

Nuttig? Ja   Nee

Rieneke
Geen oordeel
16/08/2018
via website

NIET INTRAPPEN. Zeer opdringerige verkoop via telefoon. Ben ik korte tijd minimaal 7 keer gebeld. Kreeg steeds een mail waarbij je dan op het ‘groene linkje’ moet drukken. NIET DOEN DUS WANT DAN ZIT JE ER AAN VAST. Heb hem haarfijn uitgelegd dat het internet vol staat met negatieve referenties en dat het misleidend is om zogenaamd via een of andere vergelijkingssite contact op te nemen. Na uur belde hij weer! Grote bek gegeven nu! Niet te geloven maar belde na 3 uur weer! Ongelofelijk ! Hoe haalt ie het in zn hoofd dat ik nú nog over wil stappen

Nuttig? Ja   Nee

Mike
16/08/2018
via website
thumbs down

Wat een schijt bedrijf!!!!!!!!! Oplichters eerste klas. Betaal 75,00 meer per maand

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kai Mekkelholt
14/08/2018
via website
thumbs down

Wat een k** bedrijf.
Erg slecht met het incasseren.
Erg slecht met de vragen beantwoorden.
Erg slecht geholpen.
Kortom Total gp bakt er helemaal niks van. Wat een onduidelijkheid.
Trap er niet in

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sim North
Geen oordeel
12/08/2018
via website

I switched from Nuon and suddenly my monthly payments shot up by 28% despite them offering me a lower rate. They don’t reply to emails, phone is always busy and online chat is a waste of time.

Save yourself lots of money and stress and avoid these crooks.

Nuttig? Ja   Nee

Mark Beukering
Geen oordeel
11/08/2018
via website

Ik probeer ze telefonisch te pakken te krijgen.
3 keer gemiddeld 20 min in de wacht gestaan.
Gemaild maar ze reageren nergens op.
Mijn klacht is dat ik nu 45 % meer kwijt ben.

Nuttig? Ja   Nee

Ilona
10/08/2018
via website
thumbs down

Wat een drama. Vandaag om 18.15 uur een eindafrekening gekregen na 1 dag levering met een boete van bijna 2000 euro. Niemand meer bereikbaar natuurlijk. Waren destijds heel vasthoudend aan telefoon.
15/7 eindigde mijn contract met eneco. Ik was 28/4 overgestapt naar energieflex. Zij begonnen ook met de incasso’s op 11/7.30/4 belde total. Total was heel vasthoudend. Zij zouden dat ongedaan maken en goedkoper kunnen aanbieden. Total begint 16/7 met leveren. eindigt het contract op 17/7. Ik krijg een eindafrekekning van 2000 euro/. Staat totaal niet in verhouding tot boetes bij andere leveranciers of geleverde energie. Energieflex start 17/7 met leveren. ( terwijl ik hun eerder had afgesloten dan total). Er is dus niks geregeld en de klant zit met hoge boetes. Voor mij nooit meer overstappen.. Ik schakel maandag de rechtbijstand in.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Nienke
09/08/2018
via website
thumbs down

Ik ben er dus net als velen voor mij erin gestonken. Contract van vijf jaar zonder dat ik uberhaupt wist dat ik mij vastlegde. Ik kom bij Nuon vandaan en mijn contract zou ingaan op 1 september. Ik heb Nuon gebeld met de vraag of zij mij niet nog konden ‘redden’. GOED NIEUWS, DAT KAN DUS.
Als je overstapt naar een zakelijk contract van Nuon, dat echt slechts €3,00 duurder is als een consumentencontract, betalen zij bijna de volledige boeteclausule. In mijn geval betalen zij €938 voor mijn boete van ongeveer €1000.
De moeite waard wat mij betreft, ik ben af van die klereleijers!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
S. Mulder
09/08/2018
via website
thumbs down

Ik zou per 1 juli energie krijgen maar na informatie omdat ik niks kreeg werd dat in eens 1 augustus en werd bijna een verdubbeling van de maandlasten die ik had en ook nog eens twee rekeningen over hetzelfde tijdvak. Schandalige verkooppraktijken.
Zijn niet bereikbaar en op mn mailtje om het contract te ontbinden krijg ik geen reactie. Ik ga de rekeningen niet betalen.

Voel me echt besodemieterd.
Wat kan ik er nog meer aan doen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hetty Enning
07/08/2018
via website
thumbs down

wat een hufters, sorry voor het woord gebruik maar offerte aangevraagd en contract gekregen. Zij hebben mij gelijk afgesloten bij mijn huidige leverancier. Krijg aanmaning na aanmaning terwijl ik binnen de gestelde termijn mijn “contract” heb laten ontbinden.
Slecht, zeer slecht zelfs is de klantafhandeling en de manier waarop zij zaken doen. NOOIT zaken met hen doen is mijn oordeel!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mariska
06/08/2018
via website
thumbs down

Het is eigenlijk allemaal al gezegd.
Trieste bedoeling.
– valse voorlichting
– geen beloftes nakomen
– geen offerte ontvangen
– wel opzegging bij energieleverancier
– geen idee welk contract ze aangesmeerd hebben
– Ze hebben uitsluitend onze gegevens via kvkregister
– waarschijnlijk vrij spel in Nederland.
– regeren op geen enkel mailtje, behalve een nummer (omdat het zo druk is)
– bij telefoongesprekken wordt het nooit duidelijk met wie je belt
– toezeggingen die telefonisch worden gedaan, worden niet (zoals beloofd) per mail bevestigd.
– wij hadden dit al verwacht: hebben daarom het gesprek opgenomen

Iedereen die positief is hier: Ratten

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jan van de Meent
Geen oordeel
06/08/2018
via website

Niet aan beginnen! € 920 afgeschreven en diverse aanmaningen. geen contact te krijgen per mail of telefonisch.
Ben uiteindelijk naar kantoor aan de Beatrixlaan 5 Den Haag afgereisd om verhaal te halen. Direct werd de boete van €900 ingetrokken en excuses gemaakt. Schandalige praktijken zijn het.

Nuttig? Ja   Nee

Rene
06/08/2018
via website
thumbs down

BANDIETEN BOEVEN MAFFIA!!!!!!
ga nooit in zee met dat tuig. Ze hebben mij zonder dat ik ervan afweet met allerlei tussenhandelaren SYNNION en de maandlastenmakelaar zogenaamd een contract afgesloten terwijl ik nog nooit van hen gehoord heb. Ik krijg het niet klaar om met de juiste persoon in contact te komen, ze wijzen allemaal naar elkaar! ik ga ze een proces aandoen de smeerlappen!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
ronald b
Geen oordeel
06/08/2018
via website

in de auto gebeld met drie keer toezegging dat het om een offerte ging. deze mocht ik indien niet akkoord binnen 4 dagen annuleren. stomgenoeg bedacht ik even later dat als ze niks sturen ik niet kan annuleren. En dat is dus gebeurd, niets gehad. Ik heb meteen na 4 dagen mijn huidige leverancier gewaarschuwd en Liander en de rechtsbijstand. Wist nl niet meer welke aanbieder het was.
Vandaag een contract voor 4 jaar gekregen miv juni 2019. De tarieven zijn behoorlijk hoog maar ik heb geen vergelijk want huidige 3jrs. contact loopt nog een jaar dus let je er niet op. Stel dat het een scherpe tarief is voor 4 jaar dan zit je wel goed. Afwachten maar. Gelukkig wel even de tijd om een een ander proberen te annuleren indien beter. Maar nu ik lees hoeveel ellende er is met anderen vrees ik wel het ergste.

Nuttig? Ja   Nee

Horselenberg
04/08/2018
via website
thumbs down

Erg negatief ik vind dit criminele praktijken..

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Pdebeer
03/08/2018
via website
thumbs down

Niet aan beginnen contract adfgesloten maar moet nu maandelijks meer betalen per telefoon onbereikbaar

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
hannes
03/08/2018
via website
thumbs down

Ook contract blijkbaar gekregen maar zelf nooit goedkeuring voor gegeven.
Inderdaad oplichters. Total gas hiervoor ook aangeschreven per mail en telefonisch en ze ook meegegeven dat het hun blijkbaar niet uitmaakt hoe hun naam in de vuilnisbak belandt als je met zulke zgn. “verkoopadviseurs” in zee gaat die lopen te liegen en te bedriegen .In mijn geval na wat onderzoek (ook door jurist) werd opdracht voor total uitgevoerd door Bespaar direct.nl en deze hadden het in handen gegeven van PROVIDER ADVISEUR. Zo lomp van TOTAL GAS om niet beter te screenen. Ook in de nieuwe situatie kom ik nog duurder uit :). En bij mijn vorige leverancier was ik zo vrij geweest deze een machtiging te geven met mijn. bankgegevens. In de factuur van Total zag ik dat ze mijn bankrekening. niet wisten. :))). Gewoonweg omdat ik mijn bankgegevens sowieso toch niet ga geven, als ik bepaald contract niet wil ???? En dan dreigen met bandopnames te laten horen waarin ik blijkbaar wel akkoord gegeven hebt. Laat maar horen dan heb ik ze gezegd. Als anderen nog meer tips hebben om dit evt.hogerhand of elders te melden zodat dit soort oplichters het werken onmogelijk wordt gemaakt. En nogmaals schaam je TOTAL GAS &POWER dat jullie überhaupt maken van dit soort direct/indirecte klantenwerving.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Madelief
Geen oordeel
02/08/2018
via website

..ik zit met een eindafrekening van 800 euro!!!!
Goedkoper al helemaaaal niet…..
Maand voorschot is zelfs ruim aangehouden……153.euro.. 2 pers huishouden…..
En dan gas 500 euro!!!! Dat moet dan verwarming zijn terwijl we beiden overdag werken …….en verwarming minimaal is….pfff rechtsbijstand las ik hierboven…ja laten we kijken hoe we van dit contract af kunnen komen..
Onder valse voorwendselen binnengehaald door glad verkoop praatje…..
Dom ja best wel….maar ik kende m van vroeger leek betrouwbaar..
NIETDUS!!!!!

Nuttig? Ja   Nee

JP
02/08/2018
via website
thumbs down

Het is een criminele organisatie die samen met mijninkoophulp ondernemers een poot uitdraait. Mooie woorden, valse voorwendselen en geen contact mogelijk.
Mijn voorstel is dat gedupeerden zich organiseren en deze boevenbende gezamenlijk aanpakken. Ik heb mijn rechtsbijstand reeds benaderd.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
1 2 3 4 5

Total gas & power ervaringen 2018

Heeft u ervaringen met Total gas & power en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u Total gas & power beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.

Ons doel is altijd dat u snel en simpel de beste keuze kan maken en zorgeloos kan overstappen. Of u nu kiest voor Total gas & power of voor een andere aanbieder. Die keuze is aan u en wij helpen u graag!

Total gas & power vergelijken

Met onze onafhankelijke vergelijkers kunt u alle tarieven en aanbiedingen van Total gas & power vergelijken. Zo weet u binnen enkele minuten of Total gas & power voor u de beste keuze is! Vervolgens kunt u overstappen naar Total gas & power of naar een andere aanbieder...

Total gas & power 1.15 stars 208 reviews