Generic selectors
Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Energie
Internet
Mobiel
Verzekeren
2.1

no prev

Aanbiedingen

Energie vergelijken?

Profiteer van de beste deals! Nu energie vergelijken en overstappen levert geld op.

Energie vergelijken onafhankelijk

scores

Algehele indruk
Energietarieven
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
16 positief – 197 negatief

Top 5

Schrijf ervaringen en maak zo kans op een gratis vvv waardebon van 50 euro!

Total gas & power

Total Gas & Power is een relatief nieuwe energieleverancier in Nederland. Hoewel het bedrijf al langer bestaat leveren ze pas sindskort energie aan ondernemers in heel Nederland. Direct van de bron naar uw bedrijf, want we produceren ons aardgas zelf. Sinds 2013 kunt u als zakelijke klant rechtstreeks gas en stroom bij ons afnemen, zonder tussenkomst van commerciële partijen. En dat ziet u terug op uw energierekening. Vanuit ons kantoor in Den Haag zorgen onze 80 collega’s er elke dag voor dat uw energiezaken optimaal geregeld zijn.

Total gas & power ervaringen

Geef Total gas & power een beoordeling

296 Total gas & power ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Energietarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

Anna
16/07/2019
via website
thumbs down

Oplichters!!! Ik heb me aangemeld bij een advocaat en de Geschillencommissie. Heeft iemand deze oplichters al gemeld bij de Geschillencommissie? Wat was de beslissing? erin geslaagd om te winnen?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kim
12/07/2019
via website
thumbs down

Doe absoluut GEEN zaken met dit bedrijf. In augustus vorig jaar werden we opgebeld met de belofte dat zij veel goedkoper waren dan waar we oorspronkelijk zaten. Alles afgesproken en in orde gemaakt. Maar het contract zou pas in juli dit jaar in gaan. Alles leek goed geregeld, tot we de rekening binnen kregen die vele malen hoger was dan normaal gesproken. Geprobeerd te bellen, geen contact. Meteen het contract opgezegd (op internet staat dat dat binnen 14 dagen moet, anders zijn er kosten aan verbonden) en vandaag kreeg ik een mail met daarin dat er kosten voor ons in rekening worden gebracht omdat we niet binnen 14 dagen opgezegd hebben. Geprobeerd te bellen, wederom geen contact. Via de website een chat-sessie gestart, die meneer legde uit dat je had moeten annuleren 14 dagen nadat je de bevestigingsbrief hebt gekregen. Total verwacht dus dat je annuleert vóór je de eerste rekening hebt gehad. Als wij in augustus hadden geweten dat ze ons op zouden lichten met de energieprijzen hadden we meteen afgezegd, maar wij kregen pas in juli een rekening omdat vanaf toen het contract in zou gaan. Het komt er dus op neer dat wij straks 1400 euro moeten gaan betalen door deze oplichtpraktijken. Binnen vijf werkdagen word er contact met me gezocht, maar aan al deze reacties te lezen denk ik dat we gewoon de sjaak zijn. Één tip, HANG OP ALS TOTAL JE BELT!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Alberto J.
Geen oordeel
12/07/2019
via website

The same situation happened with me.No emails.never signed anything.terrible company
.

Nuttig? Ja   Nee

Marloes
11/07/2019
via website
thumbs down

Begin deze maand kreeg ik een eindafrekening van Eneco (mijn energiemaatschappij) met een boete voor een vroegtijdige beëindiging van mijn contract. Ik heb mijn contract nooit opgezegd, dus meteen Eneco gebeld. Zij vertelden mij dat het energiecontract is opgezegd en dat ik Enexis moest bellen om mij te laten vertellen bij welke energiemaatschappij ik nu zit. Enexis gebeld, zij vertelden mij dat ik nu bij Total Gas en Power zit. Ik had serieus nog nooit van deze energiemaatschappij gehoord, laat staan dat ik toestemming heb gegeven om mij uit te laten schrijven en bij hun in te laten schrijven.
Het enige wat ik mij nog kan heugen is dat ik in januari iemand van Partner Energie aan de lijn heb gehad voor een goedkopere verlenging van mijn contract bij Eneco. Aan de telefoon er een heel contract bij gehad met bijbehorende cijfers om te bewijzen dat het nog goedkoper kon. In het contract staat Eneco en het zag er verder goed uit, dit contract uiteindelijk ondertekend.
Ik heb dit bedrijf (Partner Energie) via een hele omweg met nummers en contactgegevens die niet meer klopten opgebeld om verhaal te halen, zij vertelden mij dat het 2e contract bij Eneco door Eneco zelf afgekeurd is omdat ik al klant was bij Eneco (raar verhaal) en dat zij niks over Total Energie weten.
Ik probeer nu al een week met Total Gas en Power in contact te komen, maar telefoontjes worden niet beantwoord en mails worden met een automatische reply dat ze ‘druk zijn en zo snel mogelijk antwoorden’ beantwoord.
Ik ben niet van plan te betalen, ik bel Eneco weer op om de opzegging te negeren.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Salah
04/07/2019
via website
thumbs down

Ongelofelijk, ongevraagd contract per 01-06-2019 overgenomen, terwijl wij op 01-07-2019 zouden verhuizen. Bij navraag werd ons verteld dat wij 13 maanden geleden telefonisch toestemming hebben gegeven aan de Nederlandse energie vergelijken! En ja hoor, opname van het gesprek hebben zij niet meer, want deze mogen zij maar 1 jaar bewaren. Inmiddels verhuisd en nog niets opgelost. moeten wel €250 boete betalen. Dit bedrijf licht jou op terwijl je erbij staat.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gerard Zomet
Geen oordeel
03/07/2019
via website

Al meer dan een half jaar bezig duidelijkheid te krijgen in de nota’s . Per mail wordt pas na maanden (nietszeggend) geantwoord, telefonisch weten ze het zelf ook niet, behalve 1 persoon die na een halfjaar wel de moeite neemt inhoudelijk daarop in te gaan. Helaas daarna geen reactie meer .. Als voor 10 juli aanstaande geen gesprek met Richard Dutton of iemand anders die klanten wel serieus neemt, is gepland, ben ik genoodzaakt andere kanalen in te schakelen zoals Geschillencommissie, pers en kamerleden. Allerlaatste kans voor Total Energie om dit naar mijn tevredenheid op te lossen!

Nuttig? Ja   Nee

Anna
Geen oordeel
02/07/2019
via website

Oplichters! Ik heb nooit contact opgenomen met Total en we hebben geen toestemming gegeven en ze hebben ons geannuleerd bij de huidige Engie-leverancier. Vandaag werd de zaak gemeld bij de politie en ACM. Ik wil geen energie van een oplichters!!!!!!! NUL STEEREN!!!!!

Nuttig? Ja   Nee

J. D. Bokma
29/06/2019
via website
thumbs down

Oplichters zijn het!!! Sturen ongevraagd een contract. Zeggen dat ze een bandopname heeft wat absoluut niet kan omdat ik NOOIT via de telefoon iets afsluit, dus fake opname.
Gezien alle rescensies betreft dit echt een stel criminelen!!!
Ik ga absoluut geen geld aan deze boeven betalen!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Peter
28/06/2019
via website
thumbs down

Geen service
Geen reacties op mails, klachten etc
Onbegrijpelijke facturen, die ook wisselen per week.

Advies: nooit mee in zee gaan.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kelvin van der Meule
20/06/2019
via website
thumbs down

Het zelfde al veel al andere hier.. Ongewild lid gemaakt.. Allang weer over gestapt naar eneco maar de rekeningen blijven komen..

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marja
Geen oordeel
18/06/2019
via website

Ongevraagd overgegaan naar total gas zakelijk moet nu de oplichting zelf bewijzen. Zal ACM en Geschillen comissi, fraude help desk en Bel me niet inlichten en Rechts bijstand er achter zetten want dit pik ik niet. oplichters. Mensen kijk uit en doe u beklag alleen dan kan dit stoppen.

Nuttig? Ja   Nee

peters
18/06/2019
via website
thumbs down

Bijzonder slechte ervaring met Total 10 maanden geduurd voordat ik reactie kreeg. Uiteindelijk hebben ze mij de 400 euro ‘administratiekosten’ teruggestort, administratiekosten die het gevolg waren van een foute switchdatum van de Nationale Energievergelijker. Total kreeg de administratie niet op orde, stuurde de post naar het verkeerde adres maar wist uiteindelijk wel een deurwaarder te sturen. Diverse uren besteed aan bellen naar Total en Nationale Energievergelijker, slecht bereikbaar, geen terugbellen etc. Afgelopen maand opnieuw Total gebeld, na inleggen klacht, nu reageerden ze wel (kudos voor het huidige team, niets mis met mensen, wel alles mis met systeem). Uiteindelijk gaat Total wel in zee met de uiterst dubieuze Nationale Energievergelijker, vandaar mijn lage score op verkoopmethoden.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Maria Bakker
14/06/2019
via website
thumbs down

Achter onze rug zonder dat wij het wisten hebben deze criminelen geregeld dat we niet meer bij essent onze energie leverancier zijn. Ik heb kassa , Mona Keijzer , de politie en de directeur general manager Richard Dutton van total gas power op de hoogte gesteld en er zullen er nog meer volgen .

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
René A.
12/06/2019
via website
thumbs down

Totaal verkeerde meteropnames, 100en kubieke meters gas teveel gerekend. Na 10/11 maanden proberen met hen te communiceren, nóg niets opgeschoten.

* Naar kantoor Den Haag zelfs gegaan: doen niet open. “Nee meneer, kan niet.”
* Klachten via website, mail, allerlei andere kanalen (facebook bijv.): nooit 1 beantwoord!
* Gaan maar door met vorderen, terwijl meterstanden (toch vrij onbetwistbaar) totaal foutief zijn en we al 9 maanden niet meer gebruik maken van hun diensten
* Zomaar opeens afschrijvingen verhogen met 500%; pas na half jaar soebatten al het geld terug.

Moet wel malafide bedrijf zijn; alles wat gezegd wordt, nooit komt hier iets van uit. “We lossen dit op voor u” …nooit meer bericht. “U krijgt van ons bevestiging” …nooit meer wat gehoord. En dat al bijna 4 jaar, zelfs een jaar nadat het contract is beëindigd nog niet van hen af.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Wies Noordijk
Geen oordeel
11/06/2019
via website

0 sterren, erg slecht! Telefoon wordt niet opgenomen, klachten wordt niet op gereageerd, eindafrekening januari wordt uiteindelijk door een hoop onzin in mei betaald etc etc. Ze verdienen 5 sterren voor het aan het lijntje houden van klanten. Klantonvriendelijk.
Sluit nooit een contract af bij dit bedrijf.

Nuttig? Ja   Nee

Albert
10/06/2019
via website
thumbs down

Inderdaad ook wij zijn opgelicht!

Community via Telegram :

Opgelicht total gas

Samen staan we sterker om hier korte metten mee te maken met deze oplichters. Het is allemaal via een tussenpersoon gegaan die er van door is gegaan. En total gas ook de dupe hiervan is geworden.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
R. Kramer
Geen oordeel
08/06/2019
via website

Op alle fronten waardeloos.

Nuttig? Ja   Nee

Huub grouls
Geen oordeel
08/06/2019
via website

Inderdaad ik kan ze niet weet van niets en heb nog nooit mails gehad.nu krijg ik of ik meterstanden op wil geven…en een dikke nota voorschot..terwijl de meters overgegaan zijn naar een hurder.6 maanden geleden.
Zelfs automatiek betaling .
Geld zou gewoon af geschreven worden.
Ongelooflijk dat dit kan.
80 man in dienst????
Zelf doen ze gas winnen???
Word geen gehoor gegeven.kom ik persoonlijk een kijkje nemen ik ben het zat in Nederland hoop dat ik mondeling iemand aan tref.

Nuttig? Ja   Nee

R
06/06/2019
via website
thumbs down

Zeer slecht

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
t.scheffer
29/05/2019
via website
thumbs down

sinds een jaar klant, onderhand twee weken totaal kwijt aan mailtjes sturen en proberen ze aan de lijn te krijgen, nergens word op gereageerd, mega grote voorschotbedragen, uiteindelijk in september tot een overeenkomst gekomen, j.l. maart een bedreigende aanmaning gekregen van juli en augustus, dus weer een mailtje, incl. de 488 eerdere mailtjes als bijlage, met de vraag om een passende oplossing, nu drie maanden later kwam de passende oplossing, een incasso buro. dus daarmee lossen ze hun eigen problemen mee op. ben er helemaal klaar mee, juridisch gezien kan en mag je zo niet met klanten omgaan. dit bedrijf is een drama.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mitchell
Geen oordeel
27/05/2019
via website

Ik had een werknemer aan de lijn. De medewerker zou alleen info opsturen. Krijg ik na een poosje een mail dat mijn contract bij mijn huidige leverancier is stopgezet. Super oplichters is die total gas and power. Door deze oplichters hang ik nu gelijk op bij die telefoonverkopers. Ik sta niemand meer te woord. Moet ook een overstapboete betalen. Niemand die je normaal te woord staat.

Nuttig? Ja   Nee

R. van de Pol
23/05/2019
via website
thumbs down

Zijn gebeld met een aanbod, waarop ze niet zijn ingegaan. Zouden nog wat info mailen, maar dat is nooit aangekomen.
Vandaag een mail van onze energieleverancier: ons contract met hen is opgezegd door Total.
Zal maar niet zeggen wat ik van dit soort praktijken vindt, maar ga er alles aan doen om ervoor te zorgen dat dit niet doorgaat en Total hier niet mee wegkomt!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Meijs
Geen oordeel
22/05/2019
via website

Oplichters ! wij hebben nooit contact met Total gehad nergens voor toestemming gegeven en hun hebben ons opgezegd bij nle pr 1 juli 😡beste is aangifte doen lijkt mij zijn oplichters
Blijkt dat ze bedrijven zoek bij kvk en zo gegevens van je krijg hoorde ik

Nuttig? Ja   Nee

Gerda Jonker
21/05/2019
via website
thumbs down

Zeer, zeer slecht.
Nadat een buitenstaander die vorig jaar de telefoon aannam akkoord is gegaan met toezending van informatie ontvingen wij een voldongen contract van Total terwijl ik daarin niet gekend ben en als enige beslissingsbevoegd ben. Hoe kan zoiets nu?
Na een heftig telefoongesprek met Total is het contract tenslotte door Total geannuleerd.
Maar wat schetst mijn verbazing nu ik vandaag na ontvangst van een nieuw contract mijn huidige en toekomstige leverancier belde en vernam dat Total de levering zonder mijn toestemming heeft overgenomen.
Gelukkig heb ik de bevestiging van de annulering kunnen overleggen en dat is mij ook door de medewerker van Total bevestigd. Bovendien gaat Total alles terugdraaien heeft hij mij toegezegd. Ik mag hopen dat dat ook gebeurt.
Ik begrijp werkelijk niet hoe het mogelijk is dat iemand mij zomaar een contract kan opdringen zonder dat ik daarvoor ooit toestemming heb gegeven.
Dit leidt tot enorme schade van het maatschappelijk vertrouwen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Reinier
Geen oordeel
20/05/2019
via website

Fraudeleus handelen .
Geen contract toch overschrijving

Nuttig? Ja   Nee

Deurne
16/05/2019
via website
thumbs down

Verschrikkelijk om zo behandeld te worden. Na vele beloftes om dingen recht te zetten wordt er helemaal niets gedaan. Ook de nationale energie vergelijking die met hun talloze telefoontjes en gelieg ons dit woekercontract hebben aangesmeerd zijn net zo fout als total. Een tip ga zelf op zoek als je wil overstappen en laat de rest vallen , doen ze jou ook

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
El Ais
Geen oordeel
14/05/2019
via website

Totaal Gas and Power Nederland B.V, is een oplichters bende, ze nemen geen contact met jou en ze meld je bedrijf zo maar aan terwijl dat bedrijf helemaal energie neemt. Ik heb geen mail(spam) of brieven ontvangen, laat staan ergens toestemming voor gegeven. Hoe is het in godsnaam in Nederland mogelijk dat je zonder toestemming/handtekening/mail/bevestiging dit in werking kunt zetten en een contract kunt afsluiten voor een bv die nog nooit zoiets gedaan heeft???
Dit louche bedrijf moet gestopt worden en uit de energiemarkt uit knikkeren.

Nuttig? Ja   Nee

Corben Leek
13/05/2019
via website
thumbs down

Onterechte aanmedling heel veel gezeur om het ongedaan gemaakt te krijgen hier is in eens weer heel veel papier werk voor nodig.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Joey de Waard
06/05/2019
via website
thumbs down

binnen 6 weken 3 keer een onterechte aanmelding gehad op mijn zakelijke adres zonder ooit contact gehad te hebben. Bizar walgelijk.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
B tazelaar
25/04/2019
via website
thumbs down

Oplichters zijn het! Kreeg een mail en als je niet reageerde dat je geen contract wilt dan zit je er dus aan vast! Ook zeiden ze dat het aftrekbaar is bij de belastingdienst omdat je ZZP er bent… nou NOT!!! Ook nog boete bij onze vorige leverancier erbij!
We zijn verhuisd en stond er op de afrekening contractbreuk Gewoon 2x €500 dus we moesten betalen terwijl dat we terug zouden moeten krijgen.. Ook kloppen de meterstanden niet die wij hebben doorgegeven.. bij het gas was er zelfs door hun ruim 600m3 meer gerekend en bij de electriteit ook ruim 500 meer dan wij opgegeven hebben!! Daar ben ik nu dus al weken mee bezig om het goed te krijgen!!
Het zijn leugenaars en oplichters!! Ga nooit met Total gas en power in zee..!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Greetje
Geen oordeel
23/04/2019
via website

Ga nooit met dit bedrijf in zee, van begin tot het eind een ramp!

Nuttig? Ja   Nee

Sina
22/04/2019
via website
thumbs down

Zo raar! Krijg ik inneens een email dat ik klant geworden zou zijn, met contract en al! Ik heb mij nooit aangemeld! Het emailadres dat ze gebruiken, gebruik ik nooit voor dat soort zaken, de aanhef ook niet. Geen idee waar ze dat dus vandaan hebben gehaald.

Ik ga me niet afmelden waarvoor ik mij nooit heb aangemeld. Ik heb mijn huidige leverancier ingelicht en stap zeker niet over.

Dit zijn oplichters!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Anouk
18/04/2019
via website
thumbs down

Wow echt een bizar onvriendelijk bedrijf. Agressieve verkoop tegen alle regels in (via de mail een contract waar je binnen 2 weken op dient te reageren), vervolgens factureren ze (natuurlijk) en als je niet betaald krijg je alle gevolgen van dien, als je dan denkt ik betaal om daar in ieder geval geen gedoe mee te krijgen zien ze het (in de wet) als toezegging en akkoord gaan met het contract.
Klacht indienen werkt niet, bellen werkt niet, opzeggen kan maar krijg je een dikke schadeclaim. Tot je bij de geschillencommissie aanklopt!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Patricia Mulder
Geen oordeel
17/04/2019
via website

In juli 2018 hebben ze mij een offerte gestuurd wat hun gelijk een contract noemen blijkbaar.Gelijk een mail gestuurd dat ik afzie van de offerte.Wel een casenummer gekregen maar wel met de mededeling dat ze het erg druk hebben(niet zo gek voor een oplichtersbende).Krijg ik vandaag 17-04-2019 een berichtje dat er vanaf 30-06-2019 energie van hun geleverd wordt.Ik zit niet eens meer in dat pand meer.Bijna een jaar later duwen ze je het alsnog door je strot.Gelijk de klantenservice(callcenter)gebeld en ze zal het annuleren.Kan tot 2 weken duren voordat ik die bevestiging heb vanwege drukte,hoe verrassend. Krijg je ooit een belletje van ze ,gelijk ophangen.Begrijp niet dat zulke bedrijven niet door de overheid gesloten worden.

Nuttig? Ja   Nee

Secret Squirrel
Geen oordeel
16/04/2019
via website

Dat ik hier met mijn domme kop ingetrapt ben!
Kreeg een mooie aanbieding, wilde wel overstappen om geld te besparen op elektriciteit en gas. Blijkt dat het contract alleen voor gas was, waardoor het totaalbedrag, inclusief elektriciteit bij een ander, alsnog duurder was dan niet overstappen. Daarnaast krijg ik mails met “beste gender achternaam”. Lekker persoonlijk… Tuig dus.

Nuttig? Ja   Nee

J rook
Geen oordeel
15/04/2019
via website

Wat een waardeloos bedrijf is dit

Nuttig? Ja   Nee

Marcel
28/03/2019
via website
thumbs down

Total Gas & Power NL is een totale ramp!
Vaste prijs afspraken meermaals eenzijdig geschonden.
Communicatie bar en boos. Geklungel met eindafrekening na eindafrekening, correctie op correctie.
Eigen personeel dat klant adviseert vanwege interne wanorde elders contract af te sluiten.
Zelfs op aangetekende brief volgt geen enkele reaktie.
Weer bellen. Ooh, klachtenformulier invullen?
Ook nog gedaan.
Wederom geen inhoudelijke reaktie.
Dreigen met bijkomende kosten!
Jullie hebben juridisch geen poot om op te staan!
Onvoorstelbaar anno 2019.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jan
Geen oordeel
28/03/2019
via website

gebeld door een dame die zich uit gaf namens een bemiddeling “besparingen van bedrijven”. Haar naam is Sonja van den Berg. Ze gaf als telefoonnummer 0857325742.
Zij vertelde dat wij na afloop van ons huidige energie en gas contract voordelig over konden naar een contract bij Total. Zij zou informatie doorsturen via de mail. Zij bleef vragen stellen aan de telefoon en aan het einde van het gesprek had ik pas in de gaten dat deze mw nu een contract aan het afsluiten was.
Ik heb het telefoonnummer 0857325742 drie dagen achtereen non stop gebeld, dit nummer wordt niet opgenomen.
Ik heb dagelijks Total gemaild, wordt niet op gereageerd. Ik heb Total gebeld, een onnozel schaap aan de telefoon geeft aan “maar even af te wachten”. Pure oplichterij dit.
Trap er niet in!!!

Nuttig? Ja   Nee

Jan
27/03/2019
via website
thumbs down

Oplichters beweren dat ik een contract heb met hun maar kunnen bewijs niet leveren wel moet ik blijven betalen. Dat zulke bedrijven nog kunnen bestaan anno 2019 in Nederland

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Patrick Dubois
Geen oordeel
27/03/2019
via website

Ik heb 5 maanden gas en licht bij ze afgenomen en toen kunnen overstappen.
Mijn contract bleek geen 1 jaar te zijn maar 5 jaar maar daar was ik heel snel van af. Maar nu krijg ik een factuur van €574,= dit is alleen van transport koste zijden ze en dat komt allemaal door de overheid is hun verklaring.

Vreselijk bedrijf NIET MEE IN ZEE GAAN

Nuttig? Ja   Nee

Jaapjan
23/03/2019
via website
thumbs down

Zeer slecht bedrijf trap er niet in
Verkopen kunnen ze goed, daarna zit je aan een meerjarig contract vast .. die veel te duur is.. en ze zijn onbereikbaar via mail of telefoon.. pas op

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Echt Papez
23/03/2019
via website
thumbs down

Absoluut ZERO
Totaal geen inzage in het verbruik.
Bij aanvang werden lagere tarieven genoemd als de werkelijke tarieven. Ik ging meer betalen in plaats van minder.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Iris
Geen oordeel
20/03/2019
via website

Boeventuig, ik wacht al een half jaar op de juiste eindafrekening en mijn geld, ze zijn duur en er is geen contact mogelijk.

Nuttig? Ja   Nee

Vero
19/03/2019
via website
thumbs down

Erg duur en te lang contract zonder dat je het door hebt. Buitensporige opzegvergoeding. Niet doen!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
bert morsink
19/03/2019
via website
thumbs down

de afrekening over 2018 deugde voor geen meter. i.p.v. 7000 kWh terug hebben zij afname berekend schade ca. 1900€ ben al 2 maand aan het vechten voor teruggave, maar het enige wat zij doen is incasseren. 01-01-2020 loopt de overeenkomst af ,kan niet wachten tot het zover is. Wat een arrogantie !!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Harold Heijdeman
18/03/2019
via website
thumbs down

Zeer dure energieleverancier. Hebben hele goede verkoop praatjes, zonder dat je het weet heb je zomaar een 4 jarig contract en als je dan overstapt betaal je de hoofdprijs aan ze. Pas op met deze oplichters.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
1 4 5 6

Total gas & power ervaringen 2018

Heeft u ervaringen met Total gas & power en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u Total gas & power beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.

Ons doel is altijd dat u snel en simpel de beste keuze kan maken en zorgeloos kan overstappen. Of u nu kiest voor Total gas & power of voor een andere aanbieder. Die keuze is aan u en wij helpen u graag!

Total gas & power vergelijken

Met onze onafhankelijke vergelijkers kunt u alle tarieven en aanbiedingen van Total gas & power vergelijken. Zo weet u binnen enkele minuten of Total gas & power voor u de beste keuze is! Vervolgens kunt u overstappen naar Total gas & power of naar een andere aanbieder...

Total gas & power 1.04 stars 296 reviews