Generic selectors
Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Energie
Internet
Mobiel
Verzekeren
1.9

no prev

Aanbiedingen

Vergelijk energie

Energie vergelijken loont! Door te kiezen voor de goedkoopste energiedeal bespaart u honderden euro’s! Start met energie vergelijken, stap snel en simpel over naar de goedkoopste energieleverancier en bespaar op uw energiekosten!

scores

Algehele indruk
Energietarieven
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
16 positief – 235 negatief

Top 5

Schrijf ervaringen en maak zo kans op een gratis vvv waardebon van 50 euro!

Total gas & power

Total Gas & Power is een relatief nieuwe energieleverancier in Nederland. Hoewel het bedrijf al langer bestaat leveren ze pas sindskort energie aan ondernemers in heel Nederland. Direct van de bron naar uw bedrijf, want we produceren ons aardgas zelf. Sinds 2013 kunt u als zakelijke klant rechtstreeks gas en stroom bij ons afnemen, zonder tussenkomst van commerciële partijen. En dat ziet u terug op uw energierekening. Vanuit ons kantoor in Den Haag zorgen onze 80 collega’s er elke dag voor dat uw energiezaken optimaal geregeld zijn.

Total gas & power ervaringen

Geef Total gas & power een beoordeling

347 Total gas & power ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Energietarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

Don Konijnenberg
04/12/2019
via website
thumbs down

Deze organisatie zal zich diep moeten schamen. Sinds Juli 2019 kan men niet inzien wat je verbruik is, zij schuiven dit af op de it-leverancier. Ik heb een overeenkomst met Total en niet met de IT.

Prachtige verhalen met de aankoop, en dat het bedrijf is die stabiel is. Maar ikzelf moet hier nog 3 jaar mee in zee, letterlijk en figuurlijk.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hermans
02/12/2019
via website
thumbs down

NIET INTRAPPEN. DIT ZIJN OPLICHTERS!!!

Ik werd ruim een jaar gelden gebeld met een prachtig verhaal dat ik maandelijks erg veel geld ging besparen etc. iedereen kent die mooi weer verhaaltjes allemaal wel. Ik ben er echter toch ingetrapt helaas. Ik moest direct aan de telefoon beslissen of ik over wilde stappen destijds. Ik geloofde die vertegenwoordiger en dat was een grote fout. Mijn eerste maand termijn was ruim 80 euro per maand meer als dat ik gewend was. Uiteraard gelijk gemeld maar om überhaupt iemand aan de telefoon te krijgen of antwoord op je mails is echt een nachtmerrie bij dit bedrijf. Ik kan nog veel vertellen over wat er in de tussentijd allemaal heeft plaatsgevonden. Verschrikkelijk gewoon. Als je met confronterende correspondentie aankomt, wordt hier of niet op gereageerd of weg weggewuifd met een of ander regelement. Kortom bijzonder onprofessioneel en disrespect naar de klant. Uiteindelijk ben ik overgestapt op een andere energieleverancier. Ik kreeg een boete wegens vroegtijdig overstappen van ruim €700 euro. Ook dit kwam als een verrassing en heeft de vertegenwoordiger uiteraard even weg gelaten voor het gemak. Ik heb doorgerekend wat ik uiteindelijk per maand kwijt ben geweest. Dit is ruim € 100 euro per maand meer als dat ik destijds niet was overgestapt.

WEES GEWAARSCHUWD en trap er dus niet in. Je wordt bij dit bedrijf opgelicht.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
M
Geen oordeel
25/11/2019
via website

Hier ook net als vele de ervaring
Zou geen overstap zijn
Binnen twee weken geannuleerd en nu een jaar later ineens als nog overgezet
Maar reageren niet op mail
Waardeloos dit kost zoveel negatieve energie 😬

Nuttig? Ja   Nee

Onno Stevens
11/11/2019
via website
thumbs down

Een aantal jaren energie van Total gas en power afgenomen en dat ging prima totdat we op gingen zeggen wegens verhuizing en overstap naar een andere leverancier.
Nadat wij de meterstanden hadden doorgegeven bleef het lange tijd stil maar werd er wel elke maand geld van de rekening afgeschreven. Ondertussen al verhuisd en een andere energie leverancier genomen. Na dit ook verteld te hebben op Facebook werd ik benaderd door iemand van Total zelf en die is er achter aan gegaan. na heel veel excuses en toegegeven dat er wel het een en ander fout gegaan is een afrekening gegeven die bij het geloofwaardige in de buurt kwam maar betaald om er maar van af te zijn. ( dacht ik )
Maar nee vandaag werd er in een keer een bedrag van € 4.85 bij geschreven van TGP en probeerde ze een bedrag van € 272.95 van mijn rekening af te schijven maar gelukkig had ik ze al geblokkeerd. Nadat ik ze gebeld had en eindelijk aan de telefoon had gekregen vertelde ze mij dat dat van een andere aansluiting was ( die ik helemaal niet heb) en dat ze vergeten waren de facturen te sturen ……….
Maar ze zou het uitzoeken en mij terug bellen.

Wordt vervolgd…….

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
franco jansen
Geen oordeel
07/11/2019
via website

Kreeg van mijn huidige/vorige (?) leverancier NLE een opzegging, ik zou zijn aangemeld door Total Gas & Power. ik ken(de) deze club niet, heb mij te nooit en te nimmer aangemeld. Desondanks blijkt bij herhaalde pogingen NLE niet in staat dit ongedaan te maken en krijg ik van hen ook nog eens een boete van 600 euro. Ook met NLE ben ik dus inmiddels klaar, maar wat nu te doen ? Gezien onderstaande ervaringen ben ik zeker niet de enige, maar bij wie kunnen we terecht om dit soort wantoestanden aan te kaarten en ongedaan te maken ?

Nuttig? Ja   Nee

Klaas
06/11/2019
via website
thumbs down

Sluit hier niks af,

Onbeleefd aan de telefoon ze wilde niet luisteren naar mijn verhaal. Alleen hun verhaal is de juiste!

Komen afspraken niet na.
Wilde vanaf 1 nov opzeggen en kreeg een factuur van november heel vreemd dan zeg ik dat ze een foutje gemaakt hebben en zelfs dat kan er bij hun niet in! En moet ik t gewoon betalen. Het zou later wel weer verrekend worden..

T enige waar ze wel goed in zijn is facturen sturen!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Remco
01/11/2019
via website
thumbs down

Factureren zijn ze erg goed is dus dat een maximaal aantal sterren. Dat dit soort bedrijven überhaupt bestaansrecht heeft. Correspondentie wordt niet op gereageerd. Tarieven veel duurder dan derden. Total moet het fijn bij brandstoffen houden. Mooie verhalen en veel gebakken lucht.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Frank
01/11/2019
via website
thumbs down

Wat een nachtmerrie. Heel moeilijk iemand aan de lijn te krijgen. Kreeg plotseling een contract voor mijn neus zonder aanvraag. Veel duurder en een flinke boete bij overstappen. Krijg nog geld terug na alle verrekeningen. Als oplossing bij overstap heeft een andere energie maatschappij mij geholpen, gelukkig. Daar ben ik Vattenfall heel dankbaar voor. Gemene en agressieve mw aan de lijn bij klantenservice. Als ik zo de berichten hieronder lees kan ik me voorstellen waarom ze bij de klantenservice zelf ook gek worden. NOOIT AAN BEGINNEN AUB.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Elisabeth
31/10/2019
via website
thumbs down

Zeer slechte ervaring mee, het zelfde verhaal als voorgaande berichten, onterechte overname, opgescheept worden met een hoge overstap boete, niet reageren op berichten. Na 6 maanden onophoudelijke administratieve drama’s mag ik eindelijk overstappen naar een andere energieleverancier. Nooit meer!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jos
28/10/2019
via website
thumbs down

Zeeeer slecht. Wat een bende daar.
Ga daar nooit mee in zee.
Dat dit soort gasten hier zo mee weg komen!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
mandy
24/10/2019
via website
thumbs down

slechte ervaring met call center. Voel me erin geluisd!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tim hollander
21/10/2019
via website
thumbs down

Ik ben er helaas ook in gestonken omdat ik ondernemer ben kon ik voor 30 euro per maand minder bij total terecht. Ik dacht mooi dat scheeld weer totdat ik de eerste factuur kreeg waaruit bleek dat ik 40 euro duurder uit was en nu naar de jaarnota komt daar nog eens 35 euro bij op. Ik ga nu zsm overstappen en neem de 250 euro boete voor lief. Kijk uit met dit bedrijf je bent gemiddeld 60/70 euro per maand duurder uit dan bij de gemiddelde leverancier.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Barbara
21/10/2019
via website
thumbs down

Wat een waardeloze klant-onvriendelijke club! Slechte communicatie en geen service. Ik kan mensen alleen aanraden om zich niet in te laten met deze oplichters!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jannie
18/10/2019
via website
thumbs down

Ik ben normaal bij energie direct maar kwam erachter zonder dat ik het wist en zonder dat ik was overgestapt daar geen contract meer had en was aangesloten bij Total gas en power. Hoe het mogelijk is mag joost weten maar ik zit nu met de problemen en het word al helemaal niet snel opgelost. Hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat je bij een andere leverancier terecht komt zonder dat je ergens voor hebt getekend of ergens hebt aangemeld.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
NG
Geen oordeel
15/10/2019
via website

Waardeloos en nog eens waardeloos! Oplichters!!! Ze beloven van alles maar niets klopt!! Na 8 maanden nadat er meterstanden doorgegeven pas de jaarafrekening ontvangen met flinke bedrag om te betalen!! Wordt niet eens je mail beantwoord! Je krijgt de facturen niet op tijd en ineens de incassobureau inschakelen! Betaaltermijn van een week! Bizar voor woorden!! Aub niet bij hun aanmelden! Je krijgt er spijt van!

Nuttig? Ja   Nee

Rob
15/10/2019
via website
thumbs down

Onverwacht geconfronteerd met een factuur van Total Gas: ik zou zijn overgestapt. Geen contract, geen bevestiging.Niets. Telefonisch contact met Total lijkt goed te verlopen. Men verwijt fout aan Tariefcoach, een verkoopbedrijf en belooft beterschap. Vervolgens gebeurt er niets..Energiedirect, mijn vorige/huidige leverancier heeft wederom contract afgesloten met toezegging eventuele boetes van deze oplichters over te nemen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Coen
01/10/2019
via website
thumbs down

Zo maar mijn contact bij Essent opgezegd door Total gas en power zonder opdracht. Bij telefonisch contact geen antwoord gekregen hoe dit kan?…
Essent ingeschakeld en tot op dit moment geen nieuw contract!
Raar bedrijf wat dus zomaar je bestaande contract kan overnemen zonder opdracht!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jan
23/09/2019
via website
thumbs down

NIET MEE IN ZEE GAAN! Wat een puinhoop, een bak ellende!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hans
23/09/2019
via website
thumbs down

Waardeloze communicatie en administratief een bende. Ik ga hier zsm. weg en kom NOOIT meer terug, al zou ik de helft moeten betalen dan bij de goedkoopste concurrent. Ze maken er een puinhoop van en sturen vervolgens doodleuk aanmaningen…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
B
23/09/2019
via website
thumbs down

WAARDELOOS BEDRIJF!!!!
op het moment dat ze je bellen ben je ineens klant. nu willen we ervan af en zeggen ze dat we vast zitten aan een 5 jarig contract. nooit een contract getekend. 1000 euro’s aan boetes ontvangen waarvan zelfs 800 aan administratie kosten. en dat terwijl de jaarafrekening al is geweest.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
B
Geen oordeel
23/09/2019
via website

Bij ons helaas precies dezelfde vervelende ervaring met Total Gas en Power.
Een “contract”aangesmeerd gekregen op naam van het bedrijf van onze zoon, maar op ons adres. Dit stond natuurlijk nog vermeld bij de K.v.K. , maar hij is inmiddels allang verhuisd. Ze sturen je het contract toe waar geen handtekening op staat. Ze zeggen dat een IP adres een geldige handtekening is . Dit is niet zo! Volgens mijn advocaat. Ze gaan dus gewoon bij de K.v.K. adressen opvragen en proberen die te strikken. Ik heb inmiddels een klacht ingediend bij Total en een nieuw contract bij Eneco afgesloten. De kosten van gas en stroom wil ik wel betalen, maar al die extra kosten natuurlijk niet. Benieuwd hoe ze hier op reageren. Wordt vervolgd.

Nuttig? Ja   Nee

Patrick clignet
17/09/2019
via website
thumbs down

Gewoon oplichters zijn deze gasten.
Wij hebben 3 maanden geleden een mail gehad dat ons huidige energie contract bij Eneco opgezegd was door Total gas & Power. Nagevraagd en dat was 1,5 jaar geleden gebeurt. Telefoon tap opgevraagd maar deze kunnen ze natuurlijk niet vinden. Al 3 x met de klanten service gebeld maar tot nu toe geen resultaat.
Geef ze nog 4 weken de tijd en dan ga ik juridische stappen ondernemen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Nihal
Geen oordeel
13/09/2019
via website

Echten oplichters. Onrecht overgestapt in januari. Een maand klant geweest met mooiete terug drajen. En afgesproken met hun allen te betalen wat ik verbruikt heeft en eindafrekening betaald. En nog deurwaarder gekerijgen niet te geloven zo lang bezig te oplossen lukt niet hoe kom ik van jullie af

Nuttig? Ja   Nee

MG
10/09/2019
via website
thumbs down

Ook hier een verrassende opzegging bij de Eneco, zonder dat wij er ook maar iets van wisten. Wel telefonisch contact gehad met een medewerker van Total Gas & Power en deze verzocht mij het hele verhaal per email te sturen. Dit gedaan en na 4 weken zit ik nog steeds op antwoord te wachten. Ook al 3x een herinnering gestuurd. Wat een vreemde en nare bedoeling!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sabine
Geen oordeel
06/09/2019
via website

beste mensen
Ik ben ondernemer en ook opgelicht.
Graag zou ik willen brainstormen om deze lui juridisch aan te pakken.
Als je een groep vormt sta je altijd sterker dan als individu.
Een front vormen is wellicht een goed idee. Desnoods om juridische kosten te delen en een grote klacht in te dienen zodat zij een torenhoge boete aan hun broek hebben hangen/.
Heb je interesse hierin, laat het me dan weten, want deze lui rijk laten worden van oplichterij weiger ik echt.

sabflipse@hotmail.com

Nuttig? Ja   Nee

Sab
Geen oordeel
06/09/2019
via website

Ik ben ook slachtoffer van deze praktijken die hieronder staan beschreven.
Ik ben eigenlijk wel bereid om dit hard to get te spelen. Als we met zijn alleen dit laten gaan, komen ze hier mee weg terwijl ACM enorme boetes kan geven als blijkt dat er corrupte praktijken gaande zijn.
Ik wil de beste advocaat hier eigenlijk op gaan zetten. Die kosten echter veel geld.
Wellicht dat we een front kunnen vormen en met zijn allen die juridische kosten kunnen delen en dit gewoon kunnen gaan aanvechten. Daarnaast wil ik in dat geval ook gaan voor een schadevergoeding.

Nuttig? Ja   Nee

Natasja
04/09/2019
via website
thumbs down

Wat een ellendig bedrijf. Blij dat ik er met veel pijn en moeite weg ben..

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Egberts
Geen oordeel
29/08/2019
via website

Wat een oplichterij die Total Gas en Power! Na m’n inschrijving bij de KVK kreeg ik een berichtje van iemand die zich voordeed als medewerker van Essent (mijn toenmalige leverancier) met de mededeling dat ik vanaf toen de btw kon aftrekken omdat ik zelfstandige was, ik zou ongeveer 30 euro per maand besparen!! In plaats daarvan was ik maandelijks 50 euro duurder uit!
Mailtjes na maanden beantwoord, telefonisch al helemaal geen succes. Na een jaar (mijn bedrijf is ondertussen uitgeschreven bij de KVK) overgestapt naar m’n vorige leverancier. Moet nota bene nog eens 650 euro betalen, zgn eindafrekening!
Al met al kost me deze oplichterij dus 1250 euro.

Waar kan ik terecht voor tegemoetkoming? Kan ik onder die 650 euro uitkomen?

Nuttig? Ja   Nee

Kees
Geen oordeel
28/08/2019
via website

Ook bij ons is het contract wat wij bij Eneco hadden opgezegd. Blijken we klant te zijn bij Total gas Serv nederland. Zonder dat wij hier voor getekend hebben. Bovendien flinke boete gekregen van Eneco. Stelletje oplichters zijn jullie. Alleen maar incasseren en klant de dupe te laten zijn.

Nuttig? Ja   Nee

Anna
28/08/2019
via website
thumbs down

Ben het met iedereen eens. Onder valse voorwendselen wordt een contract aangeboden via een tussenpersoon, de looptijd wordt er niet bij vermeld en de algemene voorwaarden zijn zo klein gedrukt dat je ze met een loep moet bekijken. Wij betalen ruim € 600,– per jaar meer aan Total voor gas en elektra dan bij de Nuon, Wil je van het contact af omdat je de woning verlaat, dan blijven ze gewoon automatische incasso’s incasseren, ook al woon je daar niet meer. Na ongeveer 10 e-mails en 2x telefonisch contact met de “klantenservice” , waarbij degene die ons 2x terug gemaild had (met ondertekening met zijn naam) ineens aan de telefoon nergens van wist, is het nu na 6 weken nog niet gelukt om het contract op te zeggen. Via een e=mail werd vermeld, dat dit nog 6 weken duurt voor dat ze de definitieve eindstand kunnen opgeven/verrekenen en inderdaad € 250,– boete!!!! OPLICHTERS !!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kees
Geen oordeel
28/08/2019
via website

Ook wij zijn zonder het te weten opeens klant van Total Gas @ Power, Wij hadden een contract bij Eneco, We kwamen erachter omdat er via automatische incasso een bedrag was afgeschreven door Total. Bovendien nog hoger dan bij Eneco. Onbegrijpelijk. want geen ja gezegd via de telefoon en helemaal niets ondertekend. Bovendien nu een fikse boete van Eneco ivm contractbreuk! Total Gas @ Power jullie zijn oplichters!!!

Nuttig? Ja   Nee

Rachel
28/08/2019
via website
thumbs down

Oplichters! Niet te bereiken, rommelig, slechtste service ooit, en maar aanmaningen krijgen van nota’s die al betaald zijn. Blijkt dat we twee klankaccounts hebben maar er wordt nog steeds niks aan gedaan. Het is belachelijk, wij hebben gelukkig ons zakelijk contract naar een particulier contract om kunnen zetten waardoor wij nu kunnen overstappen naar onze oude leverancier Eneco! Of dat gaat lukken, is nog een raadsel.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
suden
27/08/2019
via website
thumbs down

My wife was tricked into switching us over to Total Gas & Power. Luckily they were too incompetent to send a copy of the contract and we were able to nullify it. NB this took more than 3 months of countless headaches, phone calls and e-mails.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
lucy lu
21/08/2019
via website
thumbs down

I had awful experience with Total gas and power. They just transferred my energy company from Essent to them without my permission and awareness. After I complain to customer service by telephone and e-mail, they just don’t do anything to solve the problem. What I want to do is stop this invalid contract a.s.a.p. and never contact them again.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
lucy lu
20/08/2019
via website
thumbs down

A really awful experience with total gas and power. They transferred my energy contract from Essent to total gas and power without my permission and awareness. i never received any contract, but they just sent the energy invoice to me. The customer service is really not helpful at all to solve the problem. So what i want is just stop this invalid contract with them a.s.a.p.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Lee
13/08/2019
via website
thumbs down

Gore vuile oplichters!! Geen andere woorden voor!! Zelfde problemen als mijn medemens op deze pagina.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Anke
09/08/2019
via website
thumbs down

Slecht bereik, slecht reactie , na herhaaldelijk gevraagd te hebben naar het jaaroverzicht van mijn stroom verbruik nog steeds niets ontvangen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Nico
09/08/2019
via website
thumbs down

onder valse voorwendselen is mij een contract voor 4 jaar door mijn strot geduwd, antwoord van Total: haha dan had u maar beter op u email moeten letten, u had 14 dagen om het te annuleren…dikke vinger,oh ja u kunt er wel af: boete clausule 125 euro per product….mijn advies ga niet met deze mensen in zee!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Anoniem
07/08/2019
via website
thumbs down

Zonder het te weten ben ik opeens verplaatst van Eneco naar Total. Hoe kan dat zelfs mogelijk zijn! Oplichters!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Küppenbender
Geen oordeel
01/08/2019
via website

Total Gas & Power sind hinterhältig und Betrüger. Unser Prokurist hat angeblich den Vertrag abgeschlossen. Würde gerne diesen Herren/Frau kennenlernen, denn wir haben keinen. Die gehen auf keine Beschwerde ein, wollen aber die Rechnung bezahlt haben und bei einer Kündigung wollen die auch noch 250€ Gebühren. Unglaublich!
Es gibt keine Worte um diese Firma zu Bewerten

Nuttig? Ja   Nee

Carlijn
31/07/2019
via website
thumbs down

Wat een slecht bedrijf. Ik wil graag aan dhr/mevr “volgt nog” mijn verhaal kwijt om het bij kassa neer te leggen. Je wilt niet weten wat wij de afgelopen 2 jaar met hun voor de kiezen hebben gehad..

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Nicoline
29/07/2019
via website
thumbs down

ongevraagd over gegaan naar total gas & power, gevraagd om bewijs, niet gekregen. Wel al een nota ontvangen met dreiging incassokosten. Al diverse pogingen gedaan om telefonisch contact te krijgen. Uiteindelijk werd ik gebeld door iemand van de administratie over openstaande faktuur. Mijn klacht was ontvangen maar zou 6 tot 8 weken duren… en wat nu in de tussentijd?? Wat een fout bedrijf is dit zeg …

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Stef
27/07/2019
via website
thumbs down

Ik werd verrast met het feit dat ik opeens total gas en power als energie leverancier had terwijl ik nergens op had toegezegd !! Ondertussen werd mijn zakelijk contract bij mijn leverencier waar ik zat per direct opgeschort TEGEN mijn wil in. Resultaat een extreem forse boete en een torenhoge maandelijkse rekening . De daarop volgende maanden tevergeefs geprobeerd er vanaf te komen zelf niet gelukt totdat ik dit nummer op internet tegenkwam

■ 0202420178
■ energie adviseur Willem Schoenmaker

die heeft het voor ons aangevochten en met resultaat van boetevergoeding tot teruglaatsing bij mijn oude leverancier en dat binnen een termijn van een 1 week.
Bravo

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
wietze
26/07/2019
via website
thumbs down

Dan denk je dat het echt niet gekker kan worden, en dan blijkt dat toch te kunnen.. En dat kan natuurlijk bij Total energie. Krijg je na heel en heel veel zeuren en aandringen eindelijk een creditnota voor de teveel betaalde voorschotten.Maar dan wordt de creditnota niet uitbetaald. dus begint het gezeur en aandringen weer. Ik zit tegenwoordig dagelijks te klagen op elke website die ik maar tegen kom en ook per email naar Total. Maar niets helpt. Nu hebben ze zelfs geprbeerd het bedrag van de CREDIT nota bij mij te incaseren, en wordt ik aangemaand om het bedrag zelf over te maken omdat de incasso niet gelukt is.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
volgt nog
26/07/2019
via website
thumbs down

Dit is een bedrijf dat een scenario heeft uitgedacht om consumenten ongewenst aan zich te binden. Dit is ook nog bij het progamma KASSA besproken. Bent u ook ongewenst benadert door een tussenpersoon van dit bedrijf? En hebben ze daarna u een zogenaamd gunstig voorstel gedaan zonder die tussenpersoon? Laat het weten op deze pagina. Dan kunnen we onze klachten bundelen. Ik ga de makers van het progamma KASSA benaderen met verzoek deze oplochting nogmaals te behandelen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
André Plat
25/07/2019
via website
thumbs down

Waardeloze leverancier, telefonisch onbeholpen. Meterstanden 5 dagen de tijd voor (in vakantietijd), reageren al 5 weken niet behoorlijk op mails. Schatten meterstanden verbruik wel, echter teruglevering niet mee. Schrijven wel jaarfactuur vrolijk af. Reageren niet op mails en telefonisch kom je in ”loop’ terecht, terwijl die niet door te geven zijn omdat ze of al ontvangen zijn (ze bedoelen door hen zelf geschat) en/of dat het opnamenummer niet meer werkt en geen werkend systeem wordt aangeboden. Normale inlogomgeving ontbreekt Total….
Dramatisch slecht bedrijf: heel veel spijt van

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jan
Geen oordeel
23/07/2019
via website

Jan,
Kan dit allemaal gewoon maar? Volkomen onbereikbaar per telefoon! Facturen die volstrekt onbegrijpelijk zijn.. Terwijl het maandtermijnbedrag al betaald was je een nieuwe rekeningsturen , met € 40,- administratiekosten er bij. Ik liet me overhalen:”‘Bij ons betaalt u veel minder “‘ Dat bleek volstrekt NIET WAAR ! Op maandagmorgen 9;00 uur . Waarom ik niet betaalde, op een toon alsof ik een moord had gepleegd, terwijl Termijnal betaald was. EEN GROTE CHAOS . Facturering wijzigde steeds. Geen touw aan vast te knopen. . Corrupt zootje ! NUL STERREN ! Service . Die bestaat niet bij dit bedrijf…! 2 soorten rekeningen: 1 voor Gas en 1 voor Stroom. Eindafrekening , Spookrekening

Nuttig? Ja   Nee

1 5 6 7

Wat mensen over Total gas & power vertellen.

Heeft u ervaringen met Total gas & power en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u elke aanbieder beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.

Ons doel is altijd dat u snel en simpel de beste keuze kan maken en zorgeloos kan overstappen. Die keuze is aan u en wij helpen u graag!

Aanbieders vergelijken

Met onze onafhankelijke vergelijkers kunt u alle tarieven en aanbiedingen vergelijken. Zo weet u binnen enkele minuten welk aanbod voor u de beste keuze is.

Total gas & power 0.97 stars 347 reviews