Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Blog
Energie
Geen categorie
Internet
Mobiel
Nieuws
Verzekeren

United Consumers

United Consumers is met 71.000 aansluitingen een redelijke speler op de Nederlandse markt met een aandeel van 0,49%. Deze leverancier heeft een unieke aanpak; zij verzamelt consumenten om vervolgens groepskorting en betere voorwaarden te bedingen bij de energieproducenten. Zij beloven tevens dat uw vraag binnen één werkdag wordt beantwoord door de klantenservice, en dat deelname gratis is en vrijblijvend. Het marktonderzoeksbureau Gfk ondervroeg 15.000 huishoudens in Nederland en riep United Consumers uit als winnaar van 2012. Gfk lette vooral op de dienstverlening, waarop United Consumers uitstekend scoorde.

United Consumers ervaringen

Geef United Consumers een beoordeling

18 United Consumers ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Energietarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

Utrecht
16/06/2017
via website
thumbs up

United consumers zijn een verlengstuk. Ze hebben hun eigen agenda en bij problemen behartigen ze namelijk niet uw belangen maar die van de leverancier.
Ik ben niet helemaal tevreden.

Ik heb mezelf een autoverzekering afgesloten maar ze (unitedconsumers) hadden een hidden administratiekosten die was niet (duidelijk) vermeld aan mij.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Astrid Schackman
19/05/2017
via website
thumbs up

Zeer tevreden. Sparen en uitbetalen gaat zonder problemen of extra kosten. Er wordt snel en adequaat gereageerd op vragen per email.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Peter
01/04/2016
via website
thumbs up

Als kamer-bewoner zijn mijn gegevens gebruikt om een contract af te sluiten.
Per telefoon vertelt men mij dat ik verantwoordelijk ben als zijnde Contractant.

*Nieuwe digitale maas in de wet!

Dús als je geen geld hebt als VERhuurder,noem je gewoon een ander op!

Handig voor huisjesmelkers of (anti)-kraak groeperingen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hugo van Aken
04/09/2015
via website
thumbs up

Kwam bij toeval op hun site in mijn zoektocht naar een nieuwe leverancier en het verhaal sprak me wel aan. Dat is inmiddels een half jaartje geleden, tot op heden een tevreden klant en ze hebben hele vriendelijke mensen aan de telefoon.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Suzanne Maas
03/09/2015
via website
thumbs up

Hele goede ervaringen na mijn overstap. Complimenten

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
abeltje
01/05/2015
via website
thumbs down

De naam United consumers is zeer misleidend. Ze zijn een verlengstuk van een energieleverancier. De club komt namelijk helemaal niet op voor de consument maar hebben een eigen agenda, die van een energieleverancier. Bij problemen behartigen ze namelijk niet uw belangen maar die van de leverancier. Een zeer slechte ontwikkeling. ik had een aanvraag gedaan en ook weer afgezegd. niet binnen de gestelde 2 weken. Twee weken is op zichzelf al vreemd. wie weet wat binnen 2 weken?? Maar ik krijg toch een gepeperde `eind`afrekening terwijl er geen atoom stroom of druppel gas is geleverd. Op dat moment gaan ze niet mijn belangen verdedigen met de vraag waarom ik die rekeningen krijg, nee de belangen van de leverancier worden behartigd. Uit het telefoongesprek bleek dat ze gewoon een onderdeel van een leverancier te zijn. Uw prijs is dus geen echte consumentenprijs.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Richard كافر| ن
14/08/2014
thumbs up

Thanks #unitedconsumers
Great service as always.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Martijn
31/07/2014
via website
thumbs up

Ik heb nu al jaren Energie via UnitedConsumers. Ik zie veel mensen die zeggen dat ze de korting niet krijgen die beloofd wordt door UnitedConsumers. Mijn ervaring is hier anders mee. Het is een kwestie van goed lezen. Je krijgt korting over verbruik, dus als deze laag is, krijg je weinig korting. Is deze hoog, dan krijg je veel korting. Maar korting krijg je!

Ik heb een enkele klacht gehad, maar die werden perfect opgelost. Meteen een vriendelijke dame/heer aan de lijn die de klacht serieus neemt en oplost. In de inlogomgeving zie je de opgebouwde korting en een uitleg bij elk punt van de facturatie. Super duidelijk!

Als je goed leest en niet blind overstapt, is UnitedConsumers zeker een aanrader. Ze zijn misschien niet de allergoedkoopste, maar de service is echt perfect.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Janice Tse Vidal
07/07/2014
via website
thumbs down

Ik heb een mobiel abonnement afgesloten bij united consumers. Mijn telefoon is 4 x voor reparatie opgestuurd voor hetzelfde defect. De laatste twee keren zelfs aaneengesloten, daar ze hem hadden teruggestuurd terwijl hij nog defect was. Na de 4e keer hebben ze hem wederom defect teruggestuurd met de mededeling dat hij gemaakt is. Defect blijft. (toestel laadt soms totaal niet op, soms heel langzaam, 15 uur tot 100%) Ik heb United Consumers hiervan meerdere keren op de hoogte van gebracht en gewezen op het feit dat mijn telefoon 1 jaar oud is en ik nog wettelijke garantie heb. Ik word de hele tijd aan het lijntje gehouden. Ik heb 4 verschillende batterijen moeten proberen, 2 verschillende opladers, en dus 4x opgestuurd, laatste twee keer zelfs verzendkosten moeten betalen. Dit alles mocht niets baten. Ze hadden mij een oud toestel van de afdeling gestuurd zodat ik deze kon vergelijken met mijn eigen toestel of dat ik wellicht te hoge verwachtingen had van mijn toestel. Het verschil was direct te zien! Ik had weer een mobiele telefoon, ipv een vast toestel (aangezien mijn toestel 15 uur aan de lader hangt en na 6 uur weer leeg is) United Consumers weer gebeld. Moest ik de batterijen weer verwisselen van hun eigen toestel met die van mij. Weer dit braaf gedaan. Geen verschil. Weer United Consumers gebeld. Ze zouden contact opnemen met samsung om voor een oplossing te zorgen. 5 weken niets gehoord, waarna ik zelf een email heb gestuurd met de mededeling dat de 4 weken die ik hun had gegeven verstreken waren en als ik geen gehoor zou krijgen het verder via de geschillencommissie zou voeren. Helaas lijken mijn berichten te verdwijnen in een zwart gat, ik krijg totaal geen reactie. Ik heb alle informatie (aankoopbon en kopieen van reparatie formulieren) naar United Consumers gestuurd, ik heb alles in mijn bezit om aanspraak te krijgen op de wettelijke garantie, helaas kunnen de regels United Consumers niets schelen en laten ze consument vallen. Ik was altijd tevreden over United Consumers, ben er al meerdere jaren klant, met meerdere producten, maar als dit de gang van zaken is van United Consumers, dat wanneer er een probleem is dat ze je compleet negeren, alvorens je van het kastje naar de muur en loze beloftes maken, weet ik wel dat ik nooit meer iets bij hun zal afnemen. Hoe goed hun kortingen ook zijn, als je een probleem krijgt met je product, dan kan je aankloppen wat je wilt, je krijgt toch geen respons. Ik heb met dhr van Dongen en mevr. Hubers gesproken per e-mail, totdat ook zij besloten op radiostilte over te gaan.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Preciosa Borger
05/05/2014
thumbs up

#unitedconsumers heeft een verzoek/klacht van mij zeer professioneel behandeld. @unitedconsumers complimenten aan Stijn van Eeten.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hugo
07/11/2013
thumbs up

Met #klantenservice @unitedconsumers wijzigingen doorgevoerd. Wederom vriendelijk, geduldig, behulpzaam. Goed gevoel! http://t.co/pSMyfykdY4

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Greta van Buuren
08/08/2013
thumbs up

Realiseer met zojuist hoeveel ik al bespaard heb met United Consumers #fijn

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Roelof
26/07/2013
via twitter
Roelof (@Roelio2010)
thumbs up

Positief verrast door uitstekende #service van @unitedconsumers. Nemen de tijd om helder uitleg te geven over #energievoorschot! #Toppers

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Preferenso Reviews
22/07/2013
thumbs up

#UnitedConsumersEnergie krijgt een geweldige 9.0 op #Preferenso.nl http://t.co/TBsCfLwTF5

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
PriscillaDH
18/07/2013
via twitter
PriscillaDH (@PgslDH)
thumbs up

@mening_geven Beste mensen kijk ook eens naar United Consumers voor gas en energie. Ik zit er al jaren naar tevredenheid 🙂

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sander
10/07/2013
via website
thumbs down

Telefoon afgenomen laatste weken van 2012.
Maar ik ben toch wel zéér ontevreden.
De telefoon diende direct bij aanvang te worden gerepareerd
(S3 Galaxy) omdat bellen niet kon.
Men was zo oncoulant om mij per ommegaande geen nieuw toestel te geven
omdat ik niet binnen 7 dagen de klacht aanmeldde.

Opnieuw problemen met bellen nu laatste weken en daarvoor een nieuwe SIM-kaart aangevraagd die men zou leveren. Die leverde men niet na afspraak. Kreeg ik de nieuwe SIM-kaart kon men op geen enkele fatsoenlijke en deskundige manier van de klantenservice uitleggen wát ik moest doen.

De klantenservice en met name hun deskundigheid én verantwoordelijkheidsbesef is bij UC ver te zoeken.
De vraag is dus of ik nogmaals in de toekomst met hun in zee ga.

Ik lees ook positieve verhalen maar een klantenservice die de klant de schuld geeft vd problemen en niet zichzelf is toch wel een dikke vette afknapper!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jeroen
03/07/2013
via website
thumbs down

Afgelopen jaar bij United Consumers gezeten, wat een ellene. slechte klantenservice, geen duidelijke antwoorden en belangrijker, ze zijn helemaal niet zo goedkoop. toen ik dat overigens vroeg aan die dame van klantenservice beaamde ze dat ook!!?? ze willen niet de goedkoopste zijn? maar service was ook slecht. nu nog steeds geen afrekening gehad, zijn al 4 maanden verder.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
tel4biz☎ Machteld
29/05/2013
thumbs up

@Tjerkje01 Gelukkig zit in bij @unitedconsumers dat scheelt al heel veel op gas, elektra, brandstof en ziektekosten maar dan toch

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores

United Consumers ervaringen

Heeft u ervaringen met United Consumers en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u United Consumers beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.
7.9

Bekijk aanbiedingen

Profiteer van de beste deals! Nu energie vergelijken en overstappen levert geld op.

energie vergelijken

Top 5

scores

Algehele indruk
Energietarieven
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
14 positief – 4 negatief
United Consumers 3.93 stars 18 reviews