Generic selectors
Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Energie
Internet
Mobiel
Verzekeren
2.5

Aanbiedingen

scores

Algehele indruk
Tarieven
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit product
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
7 positief – 83 negatief

Top 5

Schrijf ervaringen en maak zo kans op een gratis vvv waardebon van 50 euro!

CanalDigitaal

Een bedrijf dat zich geheel op de Nederlandse markt richt, is CanalDigitaal. Dit gebeurt via het in Luxemburg gevestigde M7 Group S.A. Deze biedt overigens geen eigen internet of telefoniediensten aan. Deze worden via een alles in 1 pakket ingekocht bij KPN. Met momenteel rond de 1 miljoen klanten wordt CanalDigitaal meer en meer bekend als alles in een aanbieder in plaats van aanbieder van televisie. De  bedrijfsnaam is ontstaan na de overname van Canal+ met een verwijzing naar het moederbedrijf  welke Frans is, en het tweede bedrijf Digitaal wat de Nederlandse invloed aan de naam moest geven.

CanalDigitaal ervaringen

Geef CanalDigitaal een beoordeling

105 CanalDigitaal ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Tarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit product
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

Tummers
09/11/2018
via website
thumbs down

Wij wonen in Duitsland. Graag wilden wij nederlandse tv. Dus bestelde wij in Mei van dit jaar het Zomerpakket. Wat een waardeloze aanbieder. In mei besteld. In oktober, na tig keer heen en weer bellen en schrijven, eindelijk het pakket ontvangen. We hebben het pakket geinstalleerd. Helemaal geweldig. Vanaf 4 november (nog geen twee weken later) geen ontvangst meer. Na 5 keer contact te hebben opgenomen met Canal Digitaal, blijkt dat we geen klant zijn en niemand onze gegevens kan vinden. Dit was in august en september ook het geval. Ik heb zo vaak onze gegevens doorgegeven van naam tot bankrekeningnummer, ordernummer, het smartcard nummer, MAC nummer…. niemand kan ons in hun geweldige systeem vinden. Als je vraagt naar de mogelijkheid om teruggebeld te kunnen worden, krijg je als antwoord dat zij niet naar het buitenland kunnen bellen. Dit is toch een giller. Dit is een grote grap.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ab van den Heuvel
04/10/2018
via website
thumbs up

Het afgelopen jaar was door familie omstandigheden niet optimaal. Uiteindelijk zijn we 22 september op vakantie gegaan en waar we niet aangedacht hadden dat ons tv recreatieset is verlopen. Canal digitaal gebeld of het een week uitgesteld kom worden. Conclusie: 1 week verlenging gekregen. TOP CANALDIGITAAL

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hans van Elk
25/09/2018
via website
thumbs down

Abominabel slecht! Gisteren een betaling gedaan van € 183,95 voor zes maanden vakantie Flex. Omdat er iets niet goed ging in het bestelproces (ik kreeg een document toegestuurd met algemene voorwaarden en een formulier wat ik in moest vullen voor herroeping). Ik wilde echter niet herroepen, ik wilde een bevestiging per e-mail van mijn bestelling. Maar die kwam niet binnen ook niet in mijn Spambox. Vervolgens even gebeld met klantenservice. Dat lossen we zo even op, dacht ik. Zelden zo’n rigide organisatie meegemaakt! Uitsluitend wanneer ik mijn ordernummer zou geven, konden ze iets opzoeken. Ik opperde nog dat ze toch ook mijn betaalgegevens, mijn adresgegevens, mijn e-mailadres en nog zo wat gegevens hadden maar er was geen doorkomen aan. Nog geen halve * waard! Helaas kan ik deze beoordeling niet achterlaten op hun eigen website. Je raadt het al daarvoor heb je toch echt je ordernummer nodig. Geen idee wie hun systeem gebouwd heeft, maar die IT organisatie verdient een dikke min. Ik ben benieuwd of ik de bestelde module en kaart ga binnen krijgen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Cornelia
20/09/2018
via website
thumbs down

Recreatie pakket. Dit jaar niet tot eind september. Flex pakket mogelijk voor €75,-. Vraag naar coulance i.v.m. niet kunnen resetten van receiver in april. Lange telefoongesprekken en zelf uitvinden. Uiteindelijk gelukt via Astra 1. Ben 3 dagen bezig geweest. Krijg nu als antwoord dat er vermeld staat dat toen een verkeerde Astra gebruikt werd. Het resetten had al veel eerder gedaan kunnen worden dan in april. En dat terwijl het recreatiepakket eind maart begint en wij 1 april met caravan voorzien van schotel op pad gingen. Hoe dom kan het antwoord zijn. Kortom geen coulance.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
peter van den Brink
20/09/2018
via website
thumbs down

wilde mijn abonnement opzeggen wat 2 jaar gelopen had, dit kon pas 2 jaar !!! later omdat ik volgens hun een 2 de ontvanger had ontvangen terwijl ik maar een recreatie pakket heb met 1 ontvanger. kreeg een onsamenhangend verhaal te horen en als ik om de leiding gevende vroeg werd mij verteld dat deze meeluisterden ?? en dus geen verandering van mening zou geven.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
1 2 3

CanalDigitaal ervaringen 2018

Heeft u ervaringen met CanalDigitaal en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u CanalDigitaal beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.

Ons doel is altijd dat u snel en simpel de beste keuze kan maken en zorgeloos kan overstappen. Of u nu kiest voor CanalDigitaal of voor een andere aanbieder. Die keuze is aan u en wij helpen u graag!

CanalDigitaal vergelijken

Met onze onafhankelijke vergelijkers kunt u alle tarieven en aanbiedingen van CanalDigitaal vergelijken. Zo weet u binnen enkele minuten of CanalDigitaal voor u de beste keuze is! Vervolgens kunt u overstappen naar CanalDigitaal of naar een andere aanbieder...

CanalDigitaal 1.25 stars 105 reviews