Generic selectors
Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Energie
Internet
Mobiel
Verzekeren
2.7

Aanbiedingen

scores

Algehele indruk
Tarieven
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit product
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
10 positief – 100 negatief

Top 5

Schrijf ervaringen en maak zo kans op een gratis vvv waardebon van 50 euro!

CanalDigitaal

Een bedrijf dat zich geheel op de Nederlandse markt richt, is CanalDigitaal. Dit gebeurt via het in Luxemburg gevestigde M7 Group S.A. Deze biedt overigens geen eigen internet of telefoniediensten aan. Deze worden via een alles in 1 pakket ingekocht bij KPN. Met momenteel rond de 1 miljoen klanten wordt CanalDigitaal meer en meer bekend als alles in een aanbieder in plaats van aanbieder van televisie. De  bedrijfsnaam is ontstaan na de overname van Canal+ met een verwijzing naar het moederbedrijf  welke Frans is, en het tweede bedrijf Digitaal wat de Nederlandse invloed aan de naam moest geven.

CanalDigitaal ervaringen

Geef CanalDigitaal een beoordeling

129 CanalDigitaal ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Tarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit product
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

jemy
09/07/2019
via website
thumbs down

Doe het niet, Ik heb een half jaar terug alleen wat informatie doorgezocht waarbij ik blijkbaar gelijk geregistreerd stond als abonnee. Opzeggen is niet te doen en er word ook niet gecommuniceerd. Ik krijg van een incassobureau te horen dat ik een half jaar geleden klant zou zijn geweest van canal digitaal en nog een x aantal maanden moet betalen. u bent gewaarschuwd. DOE HET NIET!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Cor de Groot
08/07/2019
via website
thumbs down

Omdat digitenne uit de lucht, het familie pakket van canal digitaal icm de CI+ cam-701 beteld. De reclame was heel gelikt en in de reclame uitingen was het mantra: u kunt het familiepakket bekijken waar en wanneer u wilt. DIT IS NIET WAAR. Als u een twin tuner heeft dan kunt u naar een zender kijken en geen andere zender opnemen of u kunt een zender opnamen en daarna kunt u met uw hele familie gezellig gaan ganzenborden want de zender die u dan wilt zien heeft een zwart beeld. Ik had mij een FAMILIEPAKKET toch wel anders voorgesteld. De beperking zit in de CI+ cam-701. Door te googelen kwam ik erachter dat deze maximaal 4 streams tegelijk kan decoderen, maar Canal Digitaal heeft hier 3 streams van uitgezet zodat er maar 1 over blijft. Zeg maar gerust dat er een gecastreerd product is geleverd..

Het contrast tussen de reclame uitingen en het daadwerkelijk geleverde product kan niet groter. Vandaar mijn lage waardering voor eerlijkheid, service, klachtafhandeling en de kwaliteit van het product. De inlogomgeving kan ik niet beoordelen omdat na het inloggen op mijn canal digitaal een wit scherm.gepresenteerd wordt. En dit komt niet door een verkeerd paswoord.
Het enige wat wel snel ging was het afschrijven van mijn rekening.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Nick
21/06/2019
via website
thumbs down

Absurd hoe slecht zij omgaan met hun klanten. 2 weken na dat ik een abonnement afgesloten had kon ik nog steeds niet inloggen om tv te kijken. Na wat email contact gingen ze mij steeds meer en meer negeren om er maar gewoon van af te zijn volgens mij. Nu heb ik dus na 2 mijn abonnement opgezegd en willen ze mij alsnog laten betalen voor de volgende maand.

Twijfel je nog, neem vooral geen Canal Digitaal.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Patrick
21/06/2019
via website
thumbs down

Super slecht! Alleen maar proberen te verkopen. Zelfs als klant van ruim 10 jaar wordt er geen enkele coulance of service geboden.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
lvdh
Geen oordeel
11/06/2019
via website

Ik Ben inmiddels 2 maanden bezig het geld terug gestort te krijgen. Op hun website zeggen ze 2 weken. Ze hebben het product wel terug ontvangen en als antwoord: hou er rekening mee dat het terug storten enkele weken kan duren. Practice what you preach!

Nuttig? Ja   Nee

Wouter
04/06/2019
via website
thumbs down

LET OP: 1 maand proefperiode betekent bij Canal Digitaal GEEN maand gratis. Je moet namelijk direct betalen voor alle dagen na de 1 maand opzegtermijn. Meldt je je aan op 1 januari en zet je je abonnement stop op 5 januari, dan moet je toch betalen voor 1 februari tot 5 februari. Achterlijk spelletje. Ik maak er nog niet eens gebruik van ook. De Android app werkt slecht. Het is relatief duur en opzeggen kost heel veel moeite. Bagger. NIET DOEN. IK HERHAAL: NIET DOEN.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
j.
20/05/2019
via website
thumbs down

Ik ben als inmiddels 4 maanden bezig met het terug krijgen van een bedrag. 11 keer telefonisch contact geweest met iedere keer hetzelfde antwoordt. Het wordt binnen 2 weken aan u over gemaakt… schandalig

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ijsbaard
08/05/2019
via website
thumbs up

Top service, al de rest hier zijn aanstellers die hun fout bij andere zoeken.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Joan
01/05/2019
via website
thumbs down

Wat een slechte klanten service. Wanneer je je apparaat moet updaten en de update lukt niet. Ook na tussenkomst van de dealer, krijg je geen enkele compensatie.
Je betaald dus voor niks voor een periode die je niet kunt kijken.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Anne
25/04/2019
via website
thumbs down

Wat een slechte klantenservice! Alle keren slecht geholpen. Aan de telefoon zeggen medewerkers totaal andere dingen dan die je kennelijk afsluit: kortingen blijken lager dan telefonisch vermeld, tarieven worden verhoogd meteen bij ingang van het nieuwe abonnement (zonder dat dit telefonisch was vermeld), en zelfs bij het opzeggen wordt telefonisch een verkeerde datum aangegeven waardoor ik er nog een jaar aan vast zit en met extra kosten opgezadeld. Ik klaag niet snel, maar dit is echt de slechtste klantenservice die ik ooit heb meegemaakt!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ron Willems
16/04/2019
via website
thumbs down

Als er iets niet duidelijk is binnen deze onderneming, dan zijn het wel de prijzen. Bel je ze om op te zeggen, kan het abonnement ineens 24 euro goedkoper. Dag later wordt je gebeld, 28 euro goedkoper! Opzeggen kan niet zonder slag of stoot, ondanks dat je een opzegging per maand hebt. Ineens vinden ze nog wel ergens een reden om toch nog wat te incasseren, met direct de dreiging incassokosten…Helpdesk? Forget it!
Ach, weet je…dit soort bedrijven heffen zichzelf uiteindelijk op..dat is een wetmatigheid. Wie zit er te wachten op een Canal Digitaal kaartje in het schoteltje?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
H.J. van der Ploeg
09/04/2019
via website
thumbs down

In januari wilde ik opzeggen i.v.m. verhuizing naar Portugal. Mij werd toen verteld dat ik niet hoefde op te zeggen omdat ik in Portugal gewoon ontvangst had. Twee bedrijven zijn op bezoek geweest om de schotel af te stellen, en gaven aan dat ontvangst onmogelijk was i.v.m. de locatie in een vallei. In april nogmaals opgezegd en ik moet gewoon nog een maand extra betalen i.v.m. de opzegtermijn. Kortom, 4 maanden extra betaald doordat Canal Digitaal me verkeerd heeft voorgelicht. Wat een oplichterij. Mijn advies: Doe nooit zaken met dit bedrijf!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rob Hilarius
26/03/2019
via website
thumbs down

Zeer slechte ervaring. Pas na maanden van ergernis, eindeloze zinloze telefonische contacten, hoge kosten voor installateurs, onbeantwoorde klachten, nu eindelijk beeld. Wat bleek: de ontvanger was niet goed. Voor canal digitaal is er echter maar 1 optie: het ligt aan uw onkunde. En bereidheid om ruiterlijk de fout toe te geven en kosten te vergoede ho maar. Enige gebaar is dat er voor de maanden dat ik geen ontvangst heb gehad geen kosten worden geïncasseerd maar dit weegt niet op tegen de kosten die ik heb gemaakt,

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Karin
21/03/2019
via website
thumbs down

Pas op met abonnementen. voor je het weet, pas op want je weet of ziet het vaak niet, zit je 2 jaar ergens aan vast. Mijn tip voor canal digital: Help de klant en jezelf door contracten duidelijk en volledig te mailen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Alice
Geen oordeel
20/03/2019
via website

Ik heb een slechte ervaring met canaal digitaal , ik heb mijn account nooit geactiveerd en er ook geen gebruik van gemaakt, maar toch wordt er 2 maanden later alsnog een bedrag afgeschreven , ik had de incasso gestorneerd maar kreeg vervolgens er een boete boven op , daarna gebeld maar het lukte niet om eraf te komen , je wordt niet gehoord en kreeg erzelfs nog een maand opzeg termijn bij om te betalen . Kort om ben echt misleid .

Nuttig? Ja   Nee

Hendrik
21/02/2019
via website
thumbs up

Goed beeld en geluid ook vele HD zenders. Maak gebruik van duo LNB en de niet gecertificeerde SAB Titan III met canal digitaal insteekkaart. Gebruik voor BBC een SAB sky 4900 FTASC HD. Heb even weinig te besteden en aangetekend opgezegd.
Kreeg daarop een vriendelijke compliance call. Het deel van het maandbedrag is netjes weer bijgeschreven. Niets dan Lof voor canal digitaal. Wanneer ik weer meer te besteden heb ga ik voor de nieuwe SAB III met DVB-T2 en een schotel met drievoudige LNB zodat ik met één schotel toe kan. En canal digitaal weer aan.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Klazien
13/02/2019
via website
thumbs down

Meeredere keren respect-loos te woord gestaan via de telefoon

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gerard
09/02/2019
via website
thumbs up

Cancel digital bied kortingen aan en dan vlak voor de betaling merk je dat de korting alleen voor nieuwe klanten is en dat je er iets extra bij moet kopen.
Als je declameert krijg je te horen sorry dat het anders gemoeten.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
T v Welij
05/02/2019
via website
thumbs down

Het gaat zeker slecht met Canal Digitaal, komen in eens na 12 jaar met een nota op de proppen, wauw, je moet het maar durven op deze manier kijken of er oud klanten zijn die daar intrappen.
CANAL DIGITAAL IS EEN GROTE ROT BENDE MET EEN SERVICE VAN LIK MIJN VERSJE!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Frank
26/01/2019
via website
thumbs down

ik heb al een aantal slechte ervaringen met Canaldigitaal, herhaalde ondermaatse internetsnelheid (ik betaal voor 20Mbps, heb nu 1,5 Mbps. De klantenservice is in het algemeen beroerd. Meestal een slechte bereikbaarheid per telefoon, een email schrijven is helemaal niet mogelijk, in elk geval is er geen optie op de website te vinden. Nieuw modem dat zou worden opgestuurd werd niet opgestuurd, dsu weer bellen, etc. Via de persoonlijke inlogpagina krijg je heel veel keuzes, maar niet hoe je een klacht in kunt dienen.
Sommige links op de website kloppen niet of werken niet.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Simone
Geen oordeel
25/01/2019
via website

Trap hier niet in mensen!!.. 30 dagenproef gratis? jaa natuurlijk niet!! en wil je abbo eerder opzeggen? ja dat kan maar dan heb je een maand opzeg termijn en als nog laten ze je betalen stel oplichters zijn het! neem een voorbeeld aan netflx of videoland…daar kun je 2 weken proef bekijken en dan op zeggen geen probleem geen betaling! je word af gepoeierd! En werkt ook nog eens niet! En oja de 30 dagen gratis is alleen voor de televisie en niet voor computer!! Hoe vaag is dat! En er staat nergens hoe je het stop moet zetten.. bij andere providers kun je het via internet stop zetten maar nee hoor hier moet je eerst kosten maken voordat je het op kan zeggen. Rommel is het! en idd slechte berdrijf ooit net begonnen en nu al zo mensen de kosten op jagen!

Nuttig? Ja   Nee

N hut
Geen oordeel
11/12/2018
via website

Slechte bedrijf ooit ik wilde mijn abonnement seizoen verbonden zetten heb met een medewerker gesproken. Dat kon volgens hem .omdat het half okt 2018 was moest ik allleen de kosten van serie maand betalen toen zou het tot april 2019 stop gezet worden zo gezegt zo gedaan heb netjes de rekening betaalt .en dacht dat het zo goed geregeld was nu komt het volgende tot mijn verbazing kom ik achter dat de abonnement helemaal niet stopgezet is en dat de maandelijkse betalingen gewoon door liepen in dat ik nu een achterstand heb .hier ga ik niet mee akkoord. Ook ben woest heb erheen gebeld kreeg er een medewerkster voor .en vertelde dat het niet seizoen verbonden kon worden omdat ik zogenaamd vorig jaar een verlingeing heb aangevraagd en dat het niet eerder dan volgend jaar augustus kon inz ik was woest .ze zette me later in de wacht voor 9verleg net collega.s inz later kwam ze terug met een verhaal dat het wel kon dat het een foutje was van die koke ga die ik toen heb gesproken hij was het vergeten stop te zetten inz het zal nu goed geregeld worden .tot gisteren werd ik 3 keer privé gebeld ik neem nooit op omdat het 9 van de 10 gevallen reclame .is maar na 3 keer privé telefoon dacht ik ik neem toch maar op en ja hoor canaldigital 9f ik de achterstand wilde betalen .nou ik dacht het niet Ik haar het verhaal uitleggen .ja zegt ze dat kan niet niet eerder dan volgend jaar inz .nou ik sprong uit mijn vel ik weer klantenservice bellen. Kreeg ik weer een medewerker ik weer het hele verhaal uitleggen hij weer in 9verleg komt de medewerker terug met een verhaal van 9ns ecusses Mvr. wij gaan het direkt regelen inz u krijg 3oo nog wat terug gestord op uw bank ter compsatie inz inz .ik zeg oke ik vroeg nog krijg ik daar een bevestiging van .ja dat zal dan per mail gebeuren .maar geen bevestiging op mijn mail. Maar tot mijn verbazing krijg ik vandaag een mail dat ik moest betalen plus een sms .met een betaal link .Ik ga die achterstand niet betalen hier heb ik niet om gevraagt .heb nog maals gebeld de situatie uitgelegd inz .Maar ik moest gewoon de achterstand betalen in geen gemaakt inz .sorry ik betaal niet laat die gene de achterstand maar recht zetten die dit veroorzaakt heeft dus canaldigitaal een dikke oplichterij nooit intrappen ben er hele,maal klaar mee laten ze Maar een deurwaarder sturen ik sleep ze voor het gerecht gr m hut ui delfzijl

Nuttig? Ja   Nee

Patrick
07/12/2018
via website
thumbs down

Zeer slechte ondeskundige medewerkers die telkens weer met een ander smoesje komen als je belt dat telkens de ontvanger zichzelf opnieuw opstart en terug gaat naar NPO1, ik heb de machtiging ingetrokken en heb ze in gebreke gesteld, en gevraagd het contract per direct te ontbinden, waardeloze troep, je kijkt veel beter naar de Nederlandse zenders via glasvezel of kabel en alleen naar de sat voor de fta zenders…zijn we nog goedkoper uit ook.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Els
07/12/2018
via website
thumbs down

Zoals meerdere bedrijven dit aanbieden waaronder Videoland en Netflix kun je ook bij CanalDigitaal de eerste maand gratis kijken.. Ik wilde het wel proberen maar ik kwam er toch achter dat dat ik heb weinig ging gebruiken dus ben er die maand telefonisch opgezegd. Blijkt dat je je gewoon de eerste maand gratis krijgt maar in principe 2 maanden bij CanalDigitaal zit en dus ook als nog moet betalen wat een misleiding vind ik dit zeg dan kun je het wel in de kleine lettertjes zetten maar echt transparant vind ik dat niet en de klantenservice is om te huilen.. they don’t fucking care

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tummers
09/11/2018
via website
thumbs down

Wij wonen in Duitsland. Graag wilden wij nederlandse tv. Dus bestelde wij in Mei van dit jaar het Zomerpakket. Wat een waardeloze aanbieder. In mei besteld. In oktober, na tig keer heen en weer bellen en schrijven, eindelijk het pakket ontvangen. We hebben het pakket geinstalleerd. Helemaal geweldig. Vanaf 4 november (nog geen twee weken later) geen ontvangst meer. Na 5 keer contact te hebben opgenomen met Canal Digitaal, blijkt dat we geen klant zijn en niemand onze gegevens kan vinden. Dit was in august en september ook het geval. Ik heb zo vaak onze gegevens doorgegeven van naam tot bankrekeningnummer, ordernummer, het smartcard nummer, MAC nummer…. niemand kan ons in hun geweldige systeem vinden. Als je vraagt naar de mogelijkheid om teruggebeld te kunnen worden, krijg je als antwoord dat zij niet naar het buitenland kunnen bellen. Dit is toch een giller. Dit is een grote grap.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ab van den Heuvel
04/10/2018
via website
thumbs up

Het afgelopen jaar was door familie omstandigheden niet optimaal. Uiteindelijk zijn we 22 september op vakantie gegaan en waar we niet aangedacht hadden dat ons tv recreatieset is verlopen. Canal digitaal gebeld of het een week uitgesteld kom worden. Conclusie: 1 week verlenging gekregen. TOP CANALDIGITAAL

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hans van Elk
25/09/2018
via website
thumbs down

Abominabel slecht! Gisteren een betaling gedaan van € 183,95 voor zes maanden vakantie Flex. Omdat er iets niet goed ging in het bestelproces (ik kreeg een document toegestuurd met algemene voorwaarden en een formulier wat ik in moest vullen voor herroeping). Ik wilde echter niet herroepen, ik wilde een bevestiging per e-mail van mijn bestelling. Maar die kwam niet binnen ook niet in mijn Spambox. Vervolgens even gebeld met klantenservice. Dat lossen we zo even op, dacht ik. Zelden zo’n rigide organisatie meegemaakt! Uitsluitend wanneer ik mijn ordernummer zou geven, konden ze iets opzoeken. Ik opperde nog dat ze toch ook mijn betaalgegevens, mijn adresgegevens, mijn e-mailadres en nog zo wat gegevens hadden maar er was geen doorkomen aan. Nog geen halve * waard! Helaas kan ik deze beoordeling niet achterlaten op hun eigen website. Je raadt het al daarvoor heb je toch echt je ordernummer nodig. Geen idee wie hun systeem gebouwd heeft, maar die IT organisatie verdient een dikke min. Ik ben benieuwd of ik de bestelde module en kaart ga binnen krijgen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Cornelia
20/09/2018
via website
thumbs down

Recreatie pakket. Dit jaar niet tot eind september. Flex pakket mogelijk voor €75,-. Vraag naar coulance i.v.m. niet kunnen resetten van receiver in april. Lange telefoongesprekken en zelf uitvinden. Uiteindelijk gelukt via Astra 1. Ben 3 dagen bezig geweest. Krijg nu als antwoord dat er vermeld staat dat toen een verkeerde Astra gebruikt werd. Het resetten had al veel eerder gedaan kunnen worden dan in april. En dat terwijl het recreatiepakket eind maart begint en wij 1 april met caravan voorzien van schotel op pad gingen. Hoe dom kan het antwoord zijn. Kortom geen coulance.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
peter van den Brink
20/09/2018
via website
thumbs down

wilde mijn abonnement opzeggen wat 2 jaar gelopen had, dit kon pas 2 jaar !!! later omdat ik volgens hun een 2 de ontvanger had ontvangen terwijl ik maar een recreatie pakket heb met 1 ontvanger. kreeg een onsamenhangend verhaal te horen en als ik om de leiding gevende vroeg werd mij verteld dat deze meeluisterden ?? en dus geen verandering van mening zou geven.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
1 2 3

CanalDigitaal ervaringen 2018

Heeft u ervaringen met CanalDigitaal en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u CanalDigitaal beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.

Ons doel is altijd dat u snel en simpel de beste keuze kan maken en zorgeloos kan overstappen. Of u nu kiest voor CanalDigitaal of voor een andere aanbieder. Die keuze is aan u en wij helpen u graag!

CanalDigitaal vergelijken

Met onze onafhankelijke vergelijkers kunt u alle tarieven en aanbiedingen van CanalDigitaal vergelijken. Zo weet u binnen enkele minuten of CanalDigitaal voor u de beste keuze is! Vervolgens kunt u overstappen naar CanalDigitaal of naar een andere aanbieder...

CanalDigitaal 1.34 stars 129 reviews