Generic selectors
Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Blog
Energie
Geen categorie
Internet
Mobiel
Nieuws
Verzekeren
2.1

Aanbiedingen

scores

Algehele indruk
Tarieven
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit product
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
3 positief – 64 negatief

Top 5

CanalDigitaal

Een bedrijf dat zich geheel op de Nederlandse markt richt, is CanalDigitaal. Dit gebeurt via het in Luxemburg gevestigde M7 Group S.A. Deze biedt overigens geen eigen internet of telefoniediensten aan. Deze worden via een alles in 1 pakket ingekocht bij KPN. Met momenteel rond de 1 miljoen klanten wordt CanalDigitaal meer en meer bekend als alles in een aanbieder in plaats van aanbieder van televisie. De  bedrijfsnaam is ontstaan na de overname van Canal+ met een verwijzing naar het moederbedrijf  welke Frans is, en het tweede bedrijf Digitaal wat de Nederlandse invloed aan de naam moest geven.

CanalDigitaal aanbiedingen en tarieven 2017

Profiteren van extra korting, actie's en aanbiedingen bij CanalDigitaal. Met onze onafhankelijke prijsvergelijkers kunt u alle tarieven van CanalDigitaal vergelijken. Zo weet u binnen enkele minuten of CanalDigitaal voor u de beste keuze is! Vervolgens kunt u overstappen naar CanalDigitaal of naar een andere aanbieder...

CanalDigitaal ervaringen

Geef CanalDigitaal een beoordeling

77 CanalDigitaal ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Tarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit product
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

Jenniskens
12/01/2017
via website
thumbs down

Dit bedrijf moet verboden worden in Nederland.
Opzeggen en te veel betaalde jaarkosten zijn niet mogelijk en bedragen worden gewoon niet terug betaald. Dure telefoon kosten maken met resultaat nul.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Robert
09/01/2017
via website
thumbs down

Zeer slecht,

Het wordt nu wel eens tijd dat CD zich aansluit bij een geschillencommissie en dat er een autoriteit sancties kan opleggen, omdat CD weet dat veel klanten afhankelijk zijn,

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Nee
20/12/2016
via website
thumbs down

Bijzonder slecht

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
ies
09/12/2016
via website
thumbs down

Ik kan niet downgraden, dus ben verplicht om nog een jaar bij ze te zitten!!?? Klopt het dat jaarcontracten na juli 2009 wettelijk zijn aangepast?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hennie
07/12/2016
via website
thumbs up

wat een waardeloos bedrijf als nieuwe klant kon ik mijn moeder zonder problemen aanmelden.
nu het opzeggen wat een drama brieven die niet ontvangen zijn
heb ze belooft dat ik het geld terug boek met een beetje geluk word ik afgesloten

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Luuk Driessen
18/11/2016
via website
thumbs down

Kansloos bedrijf. Je wordt tot dingen verplicht zonder enige waarschuwing. Extra kosten moeten gemaakt worden. De service als je gaat informeren is helemaal lachwekkend. Ze willen je klacht niet horen en zeggen dat het nu eenmaal zo werkt.

Dat de klant hiervan de dupe is geven ze uiteraard niks om. Als Canaal Digitaal maar geld ontvangt.

Ook al ben je al 10 jaar lang klant, je kunt in de stront zakken.

Wat zijn wij blij als we ons abonnement van CD kunnen annuleren. Kansloze instantie met verschrikkelijke telefonische support.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Fiona van Rossum
07/10/2016
via website
thumbs down

Mijn vader is op 27 maart 2015 overleden, en daarom 6-mei- 2015 gebeld met Canal Digitaal om te vragen of de tv recorder en schotel ons eigendom was ja of nee en ja het was ons eigendom. En ik wilde opzeggen maar dit ging aldus Dhr. Housunne want het contract liep door t/m 16-08-2016, nou ja omdat ik niet iedere dag met een overlijden te maken heb, heb ik dit zo aangenomen.
31-08-2016 weer contact opgenomen Canal Digitaal omdat er voor de hele maand Augustus 2016 was ingehouden van de rekening, en ik had er geen goed gevoel bij. Met Nadia gesproken en gehele gebeuren uitgelegd, en die vertelde mijn dat ik wel op 6-mei-2015 had kunnen opzeggen, en beloofde mijn als ik de overlijdens akte te zou mailen 6 maanden zou terug krijgen. Avonds ging ik aan mailen maar het lukte niet, dus weer gebeld met Canal Digitaal met Robert Gerritsen weer het hele verhaal uitgelegd en die zei mevr. uw krijgt alles terug incl. de maand dat dat uw vader is overleden en ik kreeg een email adres door want ze waren bezig met onderhoud dit allemaal verstuurd. En een email gehad van Nadia op 2-09-2016 met de bevestiging dat ik alles terug kreeg van de betaling die op 27-03-2015 tot nu gedaan waren duurt ongeveer 4 a 6 weken voordat het terug gestort wordt. Eind september was er weer geld van de rekening afgeboekt, weer gebeld met Canal Digitaal ik kreeg maar 6 maanden terug want vanaf april 2015 t/m eind Januari 2016 was er niet betaald (nooit geen aan maling en niks van gehoord of gezien) ik moest maar bewijzen dat we wel hadden betaald ingelogd bij de ING bank als geselecteerd van Canal Digitaal en toegestuurd met een begeleidende brief en de email van Nadia, wat krijg ik terug ze gaan het volgens de voorwaarden doen en dan mogen ze maar 6 maanden terug betalen. Ik vind het een hele slechte zaak dat je zo met klanten en nabestaande omgaat. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. De ene zijn dood, is de ander zijn brood ik heb geen goed woord over voor heel Canal Digitaal ik wordt er misselijk van die vuile honden

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
averzijl
Geen oordeel
09/12/2016
via website

het zijn asoos ze stelen van ons als raven kan al maanden niet kijken wel betalen zelfs voor overlijden geen begrip begrijp ik ben het met uw eens bloet zuigers zijn het ik ga ook weg bij hun ik wil mensen oproepen met klachten de handen in een te slaan voor een recht zaak samen kom je verder hoop ik

Nuttig? Ja   Nee

Leo
07/10/2016
via website
thumbs down

Willen totaal niet meedenken, of een oplossing zoeken. Na opzeggen van diverse abonnementen, welke CD gelukkig wel schriftelijk had vastgelegd bleven zij het abo afschrijven nemen geen moeite om het in hun systeem op te zoeken. Verplichten je dit dan weer middels een brief aan te tonen. Na eindelijk excuses te hebben gemaakt wachten of je het geld nog eens terug krijgt.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Andy P
04/10/2016
via website
thumbs down

Monopolie positie maakt een bedrijf corrupt en dat is dan wel weer duidelijk. Ik gebruik het zelf niet, maar heb een abonnement voor familie in het buitenland. Als enige aanbieder bieden ze deze service alleen maar aan als je een NL adres hebt… (beetje dom).

Eerst een standaard receiver gekocht en deze werkte wel. Totdat men besloot wat te updaten. Daarna een CanalDigital gecertificeerde receiver gekocht en na de update van eerder dit jaar werkt deze ook niet meer. Het apparaat is zogenaamd te oud voor de update, dus moeten we maar weer even een nieuwe kopen. Ik vind dat een waardeloze verkoopmethode en aangezien de servicedesk dit heel normaal vind, zijn zij zelf ook niet helemaal lekker.

Voor in Nederland zou ik Canaldigital compleet negeren, helaas is het de enige met de Nederlandse kanalen op satelliet dus ben je gedwongen met dit bedrijf om te gaan.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
den Boer
03/09/2016
via website
thumbs down

Kan iedereen canal digitaal afraden! Slecht produkt nog mindere service (denk aan 70 euro voor extra kosten indien je TV ontvangst niet goed is of 2 jaar extra verlenging van je contract dan komt de monteur ‘gratis’ langs! Nu eenmaal betaling te hebben gemist en zelf bedrag overgemaakt gelijk worden afgesloten zonder hierover te worden ingelicht! Gevolg extra 27 euro aansluitkosten..Ook telefonisch contact hierover met medewerksters is een drama! je wordt niet serieus genomen krijg alleen mededeling dan had u maar moeten betalen (terwijl ik dat reeds had gedaan)
De mededeling dat ik betalingsbewijs reeds 3 x had verzonden via hun webformulier kreeg ik als reactie…niet ontvangen.
Op de vraag of ik dan een algemeen mailadres mag hebben kreeg ik als reactie nee dat gaat alleen via de webformulier. Gevolg meer dan 4 dagen geen TV of internet en telefoon want er gaat nu eenmaal paar dagen overheen voordat de betaling wordt verwerkt.. Dus met andere woorden stik maar.
Nee geen canal digitaal meer voor ons. Ga andere provider zoeken en raad deze bij iedereen af.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
den Boer
03/09/2016
via website
thumbs down
Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Oscar
29/08/2016
via website
thumbs down

Last year, my 76 year old mother ended her subscription via an online site (opzeggen.nl). Soon afterwards, she was contacted by Canaal Digitaal and asked if she wanted a ‘free film package’ for three months. Some months later, because she had accepted this free offer, Canaal Digitaal told her that she had entered into a new one year contract with the company – despite not receiving or signing an agreement. When she stopped paying the invoices, the company started sending threatening letters (Deurwaarde). After spending an enormous amount of money on phoning the customer services line (35 Euros, if I remember correctly), I still did not manage to solve the problem. An employee told me they had a recording of her verbal agreement. When I asked for a copy of this recording, they were unwilling to e-mail it to me. They did assure me, however, that the subscription would expire after one year.We were so fed up that prospect of paying for a service that my mother doesn’t use was more appealing than trying to get through all the obstacles of the customer service department. The year is now over, and to my mother’s horror, she has now been informed that the agreement was for two years as opposed to one year. As we have nothing on paper, we cannot prove or disprove any facts. My mother has a legal insurance, but they cannot do anything without a written contract. My mother has no contract and no proof of her ‘alleged’ verbal agreement. I can only describe this behaviour as criminal. I am very surprised that such a company is allowed to operate in the Netherlands. My strong advice – DO NOT TAKE A SUBSCRIPTION WITH THIS COMPANY.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Noel
31/07/2016
via website
thumbs down

Ook ik heb nooit eerder de moeite genomen om een review te schrijven. Helaas vormt dit bedrijf de eerste uitzondering. IK WIL MIJN ABONNEMENT OPZEGGEN. Ik denk dat ik maar beter een spandoek aan de overkant van hun kantoor op kan hangen met deze tekst, want telefonisch is dit niet mogelijk. Ook het sturen van een brief heeft geen effect. Wel heb ik na goed zoeken het e-mailadres gevonden van hun *ahem* klantenservice *ahem*. klantenservice@canaldigitaal.nl

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
nico
19/07/2016
via website
thumbs down

helaas in 1 woord slecht, hoop dat ik na 6 jaar brieven schrijven eindelijk een goed contact krijg met canal digitaal. de modem begint op te raken. het hd kastje heeft nooit goed gewerkt, en kreeg wel 2 jaar geleden de opmerking dat de opname functie verdwijnt. in het eerste hd kastje kregen we de schotel niet aangesloten, duur bedrijf ingeschakeld, bleek dat in het kastje een foute code zat, deze had de monteur kunnen herstellen… niet gebeurd. 250 euro nooit weer terug gehad. kreeg wel nieuwe hd kastje maarrrrrrr, dan moest ik verplicht 2 jaar lid blijven en ja ook dit kastje deed het niet….
ik krijg geen contact meer , ook niet via email.

nu niet meer ingekocht via kpn maar via online…

de schotel hebben we echter wel goed gemonteerd….bij alle stormen hier in zandvoort blijft ie perfect hangen en beeld geven!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
A OZDEMIR
07/07/2016
via website
thumbs down

Canal digitaal is een oplichters

Kort om zeer ontevreden en we voelen ons opgelicht

Dat 0900 nummer is ook een diefstalnummer

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
averzijl
Geen oordeel
09/12/2016
via website

hoe kan uw dat nu zeggen dat ze stelen nee het zijn gewoon criminelen met zijn alle de handen in een slaan naar de rechter met zijn alle en alles opzeggen wat ik ook ga doen

Nuttig? Ja   Nee

Daisy
30/06/2016
via website
thumbs down

Ik heb nog nooit een review geschreven, maar dit keer wel. Meerdere keren gebeld en dan zeggen ze terugbellen ivm systeemstoring. Klantenservice is zeer onbeschoft. We hebben een recreatieabonnement: opzeggen kan alleen door een overlijdensakte te sturen, echter vader is in 2002 overleden en nu geen akte meer in ons bezit. Vreselijk wat een onmogelijke afdeling klanten’zonder’service. En dan incasseren ze ook nog 1 euro per gesprek extra. Heel naar gevoel aan overgehouden.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jessica
24/06/2016
via website
thumbs down

In één woord, waardeloos!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
dré
19/06/2016
via website
thumbs down

waardeloos ballen bedrijf, abonnement beëindigt en blijven gewoon geld afschrijven van je rekening. voordeel is dat ik een brief met einde datum van opzegging heb.

Nog nooit van mijn leven zo’n ballen bedrijf meegemaakt.
Alleen al de brutaliteit waar mee je bij hun te woord wordt gestaan.
Mensen neem nooit canaal digitaal !!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Olivier
17/05/2016
via website
thumbs down

SLECHT. Klantenservice heel onbeschoft en brutaal. Aangetekend opgezegd, maar alsnog problemen met opzeggen.
Mijn advies: nooit klant worden!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marion Veldema
04/05/2016
via website
thumbs down

In een woord Waardeloos. Als je niet oppast gegevens kwijt.Onterecht afsluiten. Weinig service. Mails raken ze ook kwijt.tip nummers direct noteren.Dus dit is eens maar nooit weer!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Goeds
22/03/2016
via website
thumbs down

Schandalig behandeld! In mei telefonisch opgezegd wegens verhuizing. Vervolgens bleven ze incasseren (in eerste instantie zonder dat we dat door hadden (ivm drukte verhuizing en ernstige ziekte). Uiteindelijk per aangetekende brief opgezegd. Resultaat: 300 EUR lichter en er wordt gedreigd met incasso bureau voor laatste incasso, die we bij de bank hebben gestopt.
Administratieve afdeling is zeer vijandig en niet coöperatief. En geen klachten afdeling waar je je klacht kunt deponeren…. Kort om zeer ontevreden en we voelen ons opgelicht.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Steef
07/03/2016
via website
thumbs down

Na vier brieven, waarvan twee aangetekend omdat ze nergens op reageren, heb ik de bank opdracht gegeven om de machtiging tot maandelijkse incasso voor de in te trekken. M.i. de enige mogelijkheid om de onterechte betalingen die elke maand plaatsvinden te stoppen. Na verhuizing zijn wij komen te wonen in een appartement waarbij geen schotelontvangst wordt toegestaan. Dat moest allemaal bewezen worden en dat heb ik uiteraard gedaan. Daarna blijft het stil maar de incasso gaat gewoon door, terwijl ik al maanden geen ontvangst meer heb via CD.
Wel steeds tussentijds bellen om je weer nieuwe producten aan te smeren. Buitengewoon klantonvriendelijk en niet te begrijpen dat daarover in consumentenprogramma’s zo weinig wordt geklaagd.
Het enige positieve dat ik kan melden is dat het product dat ze leveren van goede kwaliteit is. Maar zoals gezegd kan ik daarvan geen gebruik meer maken.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Reinder
14/02/2016
via website
thumbs down

Bezint eer gij begint.
De aanmelding was al geen succes. De afsluiting nog erger. We zitten inmiddels meer dan een half jaar te wachten op te veel geïncasseerde maandbedragen t.w.v. €180,-
“Het staat op de terugstort lijst van deze maand” is het enige dat ze terug mailen.
Gelukkig dat de wisseling van medewerkers daar zo snel gaat dat niemand ergens van af weet. Scheelt voor de medewerkers een hoop stress, voor de consument zeer frustrerend.
Mocht je last hebben van lage bloeddruk is deze organisatie een geweldig hulpmiddel om deze te verhogen, voor de rest: Nooit aan beginnen!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Wilco van de Logt
15/01/2016
via website
thumbs down

Wat een nare ervaringen met dit bedrijf, niet één maar meerdere nare ervaringen. Klachten worden niet of slecht behandeld, je moet gewoon dreigen om iets geregeld te krijgen, ik heb nog nooit zo’n slecht bedrijf meegemaakt als dit.
2 jaar en 8 maanden geleden klant geworden, 1 hd recorder die al 5 x vervangen is omdat die niet goed werkt en 2 normale ontvangers bestelt. Nu wil ik mijn abonnement terug zetten omdat er toch zelden tv gekeken wordt blijkt dat ze zelf tussentijds het abonnement hebben aangepast zonder dit te overleggen, melden of wat dan ook. Het gevolg is dat ze nu het abonnement niet willen terugzetten.
Stelletje criminelen ben je dan toch, jullie passen dat zelf aan, ik niet maar ik mag de rekening betalen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gerrit
06/01/2016
via website
thumbs down

Ik heb al jaren een recreatiepakket van canal digitaal voor mijn caravan. Omdat de caravan lang stil staat moet ik elke keer de schotel activeren. Zo ook afgelopen november werd de schotel geactiveerd. Opeens wordt maandelijks het HD pakket €19,95 van mijn rekening gehaald en na mijn klacht krijg ik het antwoord dat ik binnen 14 dagen had moeten reageren. Ik heb een eigen schotel en installatie. En moet het abonnement een jaar houden. Ik heb niet eens een digitaal pakket van hun ontvangen. Ze zijn nog niet van mij af. Wat een behandeling

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
HansR
09/11/2015
via website
thumbs down

Al jaren een drama. Wekelijks moet ik de ontvanger met Harddisk opnieuw opstarten; daardoor gaan de meeste geheugen gegevens verloren dus heb ik dat maar opgegeven. Service daarover wordt nauwelijks verleend, wel 3 keer een nieuwe ontvanger gekregen maar steeds dezelfde problemen. Nu weer een probleem om de afstandsbediening af te stemmen op mijn TV. Dat ondersteunen wij niet, gaat u maar langs de dealer. Dit grenst aan oplichting. Mijn advies: elk alternatief is beter!!!! Begin er niet aan.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Peter
08/11/2015
via website
thumbs down

Ik wilde CanalDigitaal opzeggen maar werd door een agressieve verkoper Online.nl aangepraat.
Online.nl doet valse beloftes, is telefonisch zeer slecht bereikbaar en schrijft veel te hoge bedragen van je rekening af. (€167 in plaats van €29)
CanalDigitaal steekt zijn kop in het zand. Ze helpen je aan shit en laten je er in verzuipen.
De €167 heb ik gestorneerd en nu ben ik telefonisch door CanalDigitaal bedreigd dat een incassobureau ingeschakeld zal worden als ik niet betaal. Ik woon langs een kanaal dus ik hoop dat de deurwaarder kan zwemmen.
Trap er niet in! Zeg alles op van CanalDigitaal en hou voet bij stuk!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Geralt
22/09/2015
via website
thumbs down

Wat een ongelofelijke ballen tent.

Inmiddels alweer 18 jaar lid, tot mijn grote spijt !!

Altijd een settopbox pakket gehad, die werd maar duurder en duurder en duurder, later nog een HD-Pakketje erbij voor 5,- per maand, op zich niet slecht.

Maar nu, geen settopbox meer, regering zegt dit eist dat blablabla gelul.
Ik wil dus opzeggen, bellen lukt niet, neemt niemand op, nog een keer, nog een keer…
Uiteindelijk iemand aan de lijn, blablabla, laat ik me toch weer om lullen voor een jaar Fam.HD Pakket voor 17,95,- per jaar.
Maar nu gaat het fout !! Wordt er gewoon 90,- + 5,- van mijn rekening geschreven voor settopbox en HD-pakket ??
Dus storneren en bellen, geen probleem meneer komt allemaal goed zie ze lacherig. Oké ik wacht.
Een maand niks…
Wordt er 125,90 afgeschreven, 90,- + 2X17,95,- Fam.HD-Pakket. ???
Weer storneren en bellen, ooohh ja ik zie het al, oké er wordt 90,- terug gestort NEE hoeft niet is al gestorneerd, ja ja er wordt 90,- teruggestort. Jij je zin ik wacht wel..?!

Brief in huis, wij kunnen niet incasseren en u wordt afgesloten + 25,- extra kosten ????
Gloeiende gloeiende, weer bellen, Ja ja ik zie het al we gaan 35,90,- afschrijven komt goed, NEE NEE ik ben het zal ik wil het opzeggen.
Kan niet meneer uw hebt een jaar contract, ach krijg een zik en val D….
1 maand niks !?
Telefoon, Hallo analdigitaal, wij kunnen niet incasseren, ja klopt. Heeft uw hier al over gebeld, ja 3 keer. Oké weet ik genoeg, UUUUhhhhh want ??
3 weken later, beeld weg werkt niet meer ???????????
week later;
Rekening; 3X 17,95,- + 25,- afsluitkosten= 78,85,-
Krijg het heen en weer, weer bellen.
Mevrouw ik ga geen 25,- betalen terwijl jullie het steeds fout doen. Bovendien ben ik het zat en wil van jullie af, als uw 78,85,- betaald kan ik uw contract eind dit jaar stop zetten, gloeiende gloeiende gloeiende, Ik betaal helemaal niks meer ik bel wel een advocaat, dat moet u dan maar doen, ik zal het noteren.

Wel slim, ik moet 25,- extra betalen dat is precies de korting die ik eerst kreeg.
Zijn we weer op 19,95,- per maand ?!!!!

DUS; NOOIT MET CANALDIGITAAL IN ZEE GAAN< ZIJN OPLICHTERS !!!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Herman Biesma
31/08/2015
via website
thumbs down

Twee jaar gelkeden ben ik ingegaan op een actie van CD: overstappen van familiepakket naar entertainment pakket voor de prijs van € 24,95 i.p.v. € 29,95. Vreemd verhaal: de actie is een jaar geldig, maar ook na dat jaar blijft de prijs gelijk. Prima! Tot ik de bevestiging op papier kreeg: 12 maanden geldig. Contact met CD. “Meneer, dat kan de verkoper nooooit hebben gezegd!” Tja, dan maar bandje afluisteren. Maar die mocht ik niet horen om privacy redenen. HAHA! Onzin uiteraard. Tenslotte kreeg ik het aanbod om het bandje aan de telefoon mee te luisteren. Ik zeg: prima! En toen de e-mail: “Naar aanleiding van Uw verzoek hebben wij gezocht naar de bewuste log. Deze zal echter door een technische storing verloren zijn geraakt. Wij gaan bij deze Uw verzoek tot korting honoreren. De prijs zal ook na 12 maanden dezelfde blijven als Uw actieprijs.”

Prima, zou je zeggen. Nou, het ging 2 jaar goed. Tot vorige maand alsnog het volle bedrag werd geïncasseerd. Ik denk nog: foutje, even bellen en het wordt recht getrokken! Nee hoor, de afdeling klanten-afpoeier-service vond dat men NIET akkoord kon gaan. Met wat eigenlijk? Met jullie eigen mail? “Eh…. we gaan NIET akkoord.” Dus nu als bewijs hun mail van twee jaar terug verzonden. Eens kijken wat ze zeggen. Ik vrees het ergste. Nu kan ik wel de bedragen storneren en het lagere bedrag overmaken, maar je betaalt vooruit he. Dus dan kun je met dit k*t-bedrijf wel nagaan wat er gebeurt.

Helaas heb ik geen alternatief: ik woon in het buitenland 🙁

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
k.koop
17/08/2015
via website
thumbs down

Op dit moment is CD Weer eens bezig de klanten in het harnas te jagen. Vorige maand haast €80,- betaald voor aankomend jaar plus €10,- per mnd voor HD en gelijk daarna mailbericht dat CD stopt met SetTopBox abo of je nu effe snel wilt oversluiten naar een aanbieding,van haast €15,- alleen nu per maand. Leuke verhoging. Ontving daarna een mail met stopdatum aanpassing naar april 2016. En als je even nadenkt betaal je dit alles alleen voor een paar commerciële zenders die achter de decoder zitten want de rest plus NPO 1,2,3 zijn vrij ontvangbaar. Zo prijst CD zich pittig uit de markt.
Ik heb nu een KPN aanbieding van alles in een, 50 Internet, telefoon avond/ weekend vrij, TV HD voor €39,- Pm. Als daar een simonly mobiel van €17,50 wordt bij afgesloten 120 bel minuten 1Gb data dan krijg je volledig zender pakket Tv en verdubbeling van het mobiel abo. Dan hoef je toch niet verder met Canal Digitaal.
En dan nog het laatste, de arrogantie! Lees alleen maar onderstaande reviews.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Uzan
13/07/2015
via website
thumbs down

Geen woorden voor cd! Heb ik wel, maar zal ze niet hier typen.
Nu jaren na het opzeggen van mijn abonnement nog steeds gezeur. Klantenservice is kortaf, amateuristisch en brutaal.
2012 abonnement opgezegd. Zelf gebeld met de vraag over schotel en decoder, wat ik hiermee moest. Antwoord was dat het mijn eigendom nu was na 24 maanden. Ik melde dat ik er niks aan had waarna nog gezegd werd dat ik het kon verkopen op marktplaats.
Jaren later incassobureau, dikke rekening voor het niet inleveren van mijn schotel n decoder. Verhaal uitgelegd, bezwaar getekend, canal digitaal meerdere malen gebeld en uren in de wacht gestaan, kastje naar de muur, doorverbonden worden n opgehangen, kortom ook vele euro’s aan kwijt. Nu nog steeds niet opgelost, dossier ligt niet meer bij hun( na 2 x vragen wat nu werd er letterlijk gezegd: ik kan hier niks voor je betekenen n werd er opgehangen) BOOS DAT IK WAS !

Bij vragen zijn ze niet te bereiken. Beweren dat ze nooit zulke dingen kunnen zeggen, onbereikbaar, luisteren niet als je ze al een keer spreekt en ga zo nog maar ff door.

Kan het nog veel langer maken, maar wat ik eigenlijk wil zeggen is; begin er niet aan, het is verschrikkelijk irritant en frustrerend, snap niet dat ze nog bestaan, grootste fout oooooooit geweest.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
ben
05/07/2015
via website
thumbs down

een zeer slechte service…. ze luisteren niet naar de klant…
denk 10x na voor je een abonnement afsluit…..

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Th.Hendrikx
Geen oordeel
24/11/2016
via website

In een woord “MISERABEL“

Nuttig? Ja   Nee

Th.Hendrikx
Geen oordeel
24/11/2016
via website

Tracht altijd een oplossing te vinden samen met CanalDigital. Spaar je tijd; dit bedrijf zal steeds met een andere argumenten komen. Zij doen alles goed?! Dit bedrijf zou publiekelijk aan de schandpaal moeten hangen!
Geen enkel support om de klanten op een fatsoenlijke wijze tegemoet te komen.De overheid zou eens in actie moeten komen om dit bedrijf te dwingen een ander beleid te gaan voeren. Heel erg dat zo iets een monopolie positie heeft in een “democratisch“ land!!!

Nuttig? Ja   Nee

John
22/05/2015
via website
thumbs down

Ik heb hele slechte en vervelende ervaringen met CD. Ik kan verder kort zijn. De klantenservice zit er NIET voor de klanten ! Ik ben blij dat ik er weg ben ook al heeft dat mij onterecht meer gekost .!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
ab
23/03/2015
via website
thumbs up

Telefonisch contact met CD om over te stappen van een set top box pakket naar een HD basis pakket. Dit voor de actie prijs van €9,95 per maand.
In de praktijk blijkt het een uitgekleed HD pakket te zijn. Diverse mails verder (>5) en geen enkel concreet antwoord . Ja een brief schrijven om daarin aan te geven wanneer, met wie en hoe laat ik met CD contact heb gehad. Eventueel op locatie in Hilversum kan ik het gesprek terug beluisteren. Hoezo de klant aan het lijntje houden net zo lang tot deze het op geeft!!! Mensen laat de keuze niet op CD vallen, u bent gewaarschuwd!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
pieter vd molen
15/03/2015
via website
thumbs down

ondanks mijn 4 maal schriftelijke opzegging want per e mail werd geweigerd wordt er toch geld afgeschreven. een bevestiging van mijn opzegging heb ik niet ontvangen wat ik wel kon doen was een 0900 nummer bellen a xxxx per minuut nog meer inkomsten

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
peperkamp
09/03/2015
via website
thumbs down

Zeer slecht in de 7 maanden dat mijn cotract loopt al 3 keer problemen met CD. gehad, het begon al met misleiding bij het afsluiten van een tweejarig contract, nu is mijn lnb stuk moet alles zelf betalen. een en al problemen. op z’n zachts gezegt zeer klantonvriendelijk bedrijf. wil er dan ook zo snel mogelijk vanaf.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Geike Pots
09/02/2015
via website
thumbs down

Bedroevend. Wordt door hen gezegd dat je er 18 zenders bijkrijgt op je extra kaart,
maar dan worden de kosten wel van € 1,50 verhoogd naar € 4,50. Hiertegen kan
men absoluut geen bezwaar maken; de meerkosten worden door CD keurig via au-
tomatische incasso afgeboekt. Ook wordt door hen ongevraagd de volgorde der Duit-
se zenders volledig doorelkaar gehusseld, als zijnde dit beter. Op een offerteaanvraag
wordt door CD helemaal niet gereageerd, mijn brief, als zoveelste, is wel in die gro-
te bureaulade verdwenen. O ja, de naam van CanalDigitaal is nu veranderd in CanailleDigitaal, een beter passende naam voor dit zeer klantonvriendelijke bedrijf.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
N. van Gestel
05/02/2015
via website
thumbs down

Telefonisch zeer slecht bereikbaar, minuten lang zit je te wachten tot er eens iemand aan komt. Wil je je tweede smartcard opzeggen; komen ze met allerlei alternatieven, of je misschien dan een paar weken gratis HD zenders wilt ontvangen? NEE, ik wil de smartcard opzeggen! Dit is trouwens niet per direct op te zeggen, bij elke wijziging die daar doorgevoerd wordt, blijk je er weer een jaar (en soms twee jaar) aan vast te zitten, dus nu moeten we betalen voor een tweede smartcard die niet eens werkt! Niet erg klantvriendelijk dus.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Arjen
19/01/2015
via website
thumbs down

Ik heb internet en bellen van Canal Digitaal. De snelheid van het internet is zo beroerd dat ik besloten heb om over te stappen op glasvezel van een andere provider. Op de CD website staat dat je ze moet bellen om op te zeggen (1 euro per gesprek). Afijn, 5 gesprekken en twee weken later: nog steeds niet opgezegd want nu wordt gezegd dat dat schriftelijk moet. Dus: aanmelden kan per telefoon, afmelden moet schriftelijk! Schandalig – ze proberen inderdaad op een waardeloze klantonvriendelijke manier klanten aan zich te binden. Denken ze nou echt dat ik nog een minuut langer bij CD blijf na zo’n ervaring? Of dat ik ooit nog zou overwegen om terug te gaan naar CD? Of dat ik CD zou aanbevelen bij mijn vrienden en familie? Canal Digitaal: nooit weer!!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Maria
25/11/2014
via website
thumbs down

Really bad experience by CD. We moved to DK and signed up by them so we could watch Dutch channels. Delivery address could only be within NL, payment has to happen from a Dutch bank account, and the invoice address could not even be changed to outside NL. Very inconvenient, but we managed it with help from family. Moving to DK meant we didn´t make use of the “monteur” to hang the satellite, but paid one in DK to do so. After a year we returned to NL and now we have to pay 70 € for a new “monteur” even though we never made use of the first one. We considered changing to all-in-1 and was told over the phone, that it wasn´t a problem. Address got changed and my husband then tried to make a deal, so we didn´t have to pay for another “monteur”. He is then informed, that is possible, if we would extent the contract for another year. We decide to do so and upgrade to all-in-1. Unfortunately we now told a different story. All-in-1 is not possible on our new address because of the low internet speed and because we already changed our address, they cannot extent the contract so we don´t have to pay for a “monteur”. What kind of service is this! Why couldn´t they have told us that from the beginning on. We are even offering to upgrade and extent our contract, for a small exchange – but no, they obviously don´t value their customers or try to find a joint solution that could benefit both of us:(

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Niek
05/10/2014
via website
thumbs down

Ik ben overgestapt naar CD en dat is de grootste fout die ik dit jaar heb gemaakt 🙁
De overstap ging compleet verkeerd. Ik had een alles in 1 pakket besteld met Glasvezel. Eerste wat ik al vreemd vond is dat het alles in 1 pakket in meerdere delen wordt opgeleverd. Eerst tv en een maand later internet. En toen ging het helemaal mis. Ik had glasvezel besteld maar er werd adsl geleverd. Duurde een maand voordat ik daar achter was en voordat ik weer internet had. Daarna heeft het nog 5 maand gekost om CD ervan te overtuigen dat ik glasvezel had besteld. Al die tijd ook zonder telefoon gezeten. Uiteindelijk heeft CD in een brief, naar de rechtsbijstand, toegegeven dat ze het verkeerde pakket geleverd hadden. Ik had graag gezien dat het contract werd ontbonden maar daar gingen ze niet in mee.

Daarnaast werkt de website erg slecht, ik kan geen nota’s inzien en overal moet je voor bellen, waar weer kosten voor in rekening worden gebracht.

CD is het meest klant onvriendelijke bedrijf dat ik ken!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Herma
Geen oordeel
14/10/2014
via website

Zelfde ervaring als alle andere klachten. Ik heb 14 dgn zonder internet en telefonie gezeten omdat CD mijn KPN aansluiting had opgezegd. De moeite genomen om vier klachtenbrieven met gedetailleerde opsomming van deze hele kwestie te sturen naar CD, maar tot op heden geen enkele reactie daarop ontvangen. CD website werkt niet goed; als je mailt krijg je als reactie dat je moet bellen. Email adres aanpassen is niet mogelijk, nota’s inzien ook niet. Eindelijk een mail gekregen dat ik gespecificeerde rekeningen moet insturen. Vandaag weer eens gebeld, met twee call center medewerkers gesproken, maar die kunnen ook niet verder helpen dan ‘ik kan me voorstellen dat u gefrustreerd ben’. Hoe is het mogelijk dat in Nederland een bedrijf zo kan opereren? Als je een oplossing zoekt loop je tegen een betonnen muur aan!!

Nuttig? Ja   Nee

anti CD
25/08/2014
via website
thumbs down

sorry 035 – 64 66 884 (ma. t/m vr. 09:00 tot 21:00 uur).

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Peter
08/08/2014
via website
thumbs down

Ik kan maar één ding zeggen over Canal Digitaal:
Zo lang je iets wilt aanschaffen zijn ze allerliefst.
Maar het beleid bij CD is absoluut: Zo gauw de klant weg wil: zo veel mogelijk drempels opgooien en zo vaak mogelijk ontkennen dat er is opgezegd. Ze snappen blijkbaar niet dat een klant ooit zou kunnen overwegen om weer terug te komen als hij tevreden is geweest, of CD zou kunnen aanbevelen bij anderen.
ECHT een frustrerende club……

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
lianne
30/04/2014
via website
thumbs down

Wat een waardeloos bedrijf. Wij zijn net overgestaptt van KPN en hebben een compleet pakket genomen, inclusief telefonie. Nou hebben we inmiddels al 3 weken problemen met de telefoon , die het op verschillende momenten gewoon niet doet. natuurlijk kom je daar pas achter als je wil bellen, of als je op je mobiel gebeld wordt.
We hebben inmiddels al 10 keer mobiel moeten bellen, gemiddelde wachttijd na een zeer irritant en nutteloos keuzemenu omdat alles wat je ingeeft ook nog wordt gevraagd als je een mens an de telefoon hebt van 10 minuten, kosten inmiddels 20 euro, zonder oplossing. Tip die ik van ze kreeg : modem resetten. Het probleem is natuurlijk dat je niet weet dat je niet bereikbaar bent, bovendien hebben we ook al 10 x aangegeven dat dat niet werkt. het probleem ligt volgens canal digitaal bij de leverancier van het modem die de verkeerde software heeft geïnstalleerd, maar wanneer dat opgelost is kon hij niet zeggen. Dus het kan nog een dag duren, een week of een maand, of nog langer. En ik kan ook mijn abonnement niet opzeggen volgens hem. Dus, ik heb geen telefoon ( het is uren per dag dat de telefoon het niet doet) regelmatig geen internet, als ik ze bel kost me dat 2 tot 3 euro per keer, en na 10 keer bellen nog steeds geen oplossing maar ik moet wel blijven betalen. Dit kan toch niet mogelijk zijn in Nederland ? Dit zijn maffia praktijken. En dan kreeg ik ook nog een ongelofelijk slechte customer service medewerker aaan de lijn de gewoon onbeschoft was en zei : U kunt nog wel een tijdje boos blijven op mij, ik heb nog drie minuten, ik luister wel. Werkelijk te triest voor woorden dit bedrijf. Geen zaken me doen ! Met Kpn had ik nooit problemen, zo’n spijt dat ik daar weggegaan ben.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
G.Swart
06/04/2014
via website
thumbs down

Na opzegging doen ze alsof ik een nieuw lid ben met twee maanden gratis ontvangst..Afschrijven gaat gewoon door en bellen naar de klanten service is 15 eurocent per minuut je staat zo 10 minuten in de wacht en het lost niets op.Storingsgevoelige ontvangst wel veel zenders te krijgen.
Niet aan beginnen of direkt per aangetekent opzeggen.Hufterige medewerkers

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Dem29
03/03/2014
via website
thumbs down

Wij hebben ook flink wat problemen met canal digitaal
Ze komen beloftes niet na er wordt telkens wat anders vertelt en iedereen vertel ook telkens wat anders.
We worden nergens van op de hoogte gebracht en tevens kunnen ze geen bewijzen leveren van brieven die ze hebben verstuurd met het stoppen van zenders of van wijzigingen.
Deze partij moet gestopt worden ze kleden de mens financieel helemaal uit

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Joke
07/02/2014
via website
thumbs down

Canal digitaal heeft zonder mijn toestemming het oude klantnummer geactiveerd en bedragen van mijn rekening afgeschreven. Ik heb twee keer de klacht gemeld via hun site, geen enkele reactie. De bedragen heb ik gestorneerd, toen kwam er wel een brief. Hierover gebeld: ik zou volgens de medewerker telefonisch benaderd zijn en toestemming gegeven hebben. Dit is niet het geval bovendien sta ik in het bel me niet register en hadden ze me niet eens mogen bellen.
De medewerker kon het abonnement wel voor mij opzeggen met een opzegtermijn van een maand. Als ik het er niet mee eens was moest ik maar een brief schrijven.
Het is de vraag of ze hier wel op reageren.

(destijds het abonnement schriftelijk opgezegd omdat Canal digitaal de zenders op zwart zette en me verplichtte een nieuwe HD decoder aan te schaffen, de bevestigingsbrief heb ik bewaard)

Dus pas op voor Canal digitaal, ook als je klant geweest bent, voor je het weet schrijven ze bedragen van je bankrekening af.
En jij moet zowel per internet, per telefoon en schriftelijk reageren in de hoop dit ongedaan te maken.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rijkers
10/01/2014
via website
thumbs down

Oplichters eerste klas!
Ze houden je zo lang mogelijk in de wacht! Zodat ze je á 0,15€ per minuut uit je beurs trekken.
34 keer gebeld dat smartcard niet werkt en na 5 jaar trouw abonnee geweest te zijn kun je niet eens fatsoenlijk opzeggen.
Nog maanden geld afgeschreven!
De klantenservice is zeeeeer klantonvriendelijk en de producten werken niet na behoren!
Ga met deze oplichters nooit in zee!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
joost
31/10/2013
via website
thumbs down

wat een waardeloos bedrijf is Canal Digitaal
ik raar dan ook iedereen af, om ooit internet en bellen aan te schaffen van canal digitaal.
niets dat echt goed werkt en een oplossing hebben ze niet.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Michel
06/08/2013
via website
thumbs down

CanalDigitaal

Een schitterend zenderaanbod voor een heel zacht prijsje,dacht ik dus 8 weken geleden.

Na een goed overleg en een grondig onderzoek met CD hebben zij hun best gedaan om te controleren of ik vanaf mijn balkon een goede ontvangst zou hebben,hun antwoord was ja het kan.
Ik zou alleen de engelse zenders niet kunnen ontvangen,dat was voor mij geen probleem.
Ik dus een afspraak gemaakt voor monteur die de schotel zou komen monteren,dagje vrij heerlijk genoten van het weer…..maar toch om 18 even gebeld of hij nog kwam,Oeps foutje de afspraak was niet bekend.
Nieuwe afspraak gemaakt en toen kwam de monteur wel.
Mooi de schotel had ik in huis,jammer was wel dat de monteur de juiste beugel niet had en ik dus maar een nieuwe afspraak moest maken,gedaan dus en op mn 3e vrije dag eindelijk de schotel aan het balkon Mooi!!!!!!
Jammer was dan weer dat ik bijna niks kon ontvangen,de mediabox bleekt niet goed te zijn er zat een softwarefout in.
Er werd mij direct een nieuwe opgestuurt na een dag of 3 moest ik hem wel hebben……na 6 weken en 24 keer bellen nog steeds niet.dat bellen moest ik overigens met mn mobiel doen want na veel beloftes had ik na 6 weken ook nog steeds geen internet en telefonie.

7 weken in de weer en al die tijd dus geen TV Internet en niet kunnen bellen das echt …..hoor.
Weer een afspraak gemaakt of ze het nog een keer wilde proberen,met een mediabox die de monteur maar mee moest brengen want die was volgens CD toch echt verstuurd.
Weer een dag op een monteur gewacht en je gelooft het niet…..juist die kwam niet.
S,avonds maar weer gebeld of ik AUB heel de kolere zooi terug mocht sturen.haha zelfs dat mocht niet ik mocht de schotel houden en ze wilde alleen de niet werkende mediabox en het niet werkende modem terug.

Al met al heeft me het 3 vrije dagen 68 euro belkosten heel veel ergernis en 7 weken geen tv ,internet en telefonie gekost.

Maar eerlijk is eerlijk wel een prachtige wokschotel met daarop een stikker van Canal Digitaal cadeau
Jammer was dan weer wel dat ze de niet werkende randapparatuur terug wilde hebben.

Conclusie van mijn verhaal,tja bedenk die zelf maar.

Ik ben er klaar mee,en gebruik die schotel wel als we een keer met heel de familie gaan Wokken.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
ton wensink
Geen oordeel
01/11/2016
via website

omdat we voor een half jaar naar het buitenland vertrokken en graag tv-ontvangst wilden hebben onze volledige installatie voor vertrek laten vernieuwen. De duurste installatie om maar niets mis te lopen. Wat schetst onze verbazing als we net 1 week in Frankrijk vertoeven: geen TV ontvangst. Geprobeerd CD te bellen. Op 0900 nummer niet mogelijk vanuit het buitenland. Het door hun opgegeven nummer gebeld wat gedraaid moet worden vanuit het buitenland: verbinding wordt verbroken. Diverse malen geprobeerd om de smartcard te reactiveren, ook geen succes. Morgen gaan we de leverancier van de installatie bellen die gelauwerde dealer is van CD. Nou we zijn benieuwd naar zijn reactie en oplossing.

Nuttig? Ja   Nee

1 2

CanalDigitaal ervaringen 2017

Heeft u ervaringen met CanalDigitaal en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u CanalDigitaal beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.

Ons doel is altijd dat u snel en simpel de beste keuze kan maken en zorgeloos kan overstappen. Of u nu kiest voor CanalDigitaal of voor een andere aanbieder. Die keuze is aan u en wij helpen u graag!

CanalDigitaal 1.07 stars 77 reviews