Generic selectors
Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Energie
Internet
Mobiel
Verzekeren
2.5

Aanbiedingen

scores

Algehele indruk
Tarieven
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit product
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
7 positief – 85 negatief

Top 5

Schrijf ervaringen en maak zo kans op een gratis vvv waardebon van 50 euro!

CanalDigitaal

Een bedrijf dat zich geheel op de Nederlandse markt richt, is CanalDigitaal. Dit gebeurt via het in Luxemburg gevestigde M7 Group S.A. Deze biedt overigens geen eigen internet of telefoniediensten aan. Deze worden via een alles in 1 pakket ingekocht bij KPN. Met momenteel rond de 1 miljoen klanten wordt CanalDigitaal meer en meer bekend als alles in een aanbieder in plaats van aanbieder van televisie. De  bedrijfsnaam is ontstaan na de overname van Canal+ met een verwijzing naar het moederbedrijf  welke Frans is, en het tweede bedrijf Digitaal wat de Nederlandse invloed aan de naam moest geven.

CanalDigitaal ervaringen

Geef CanalDigitaal een beoordeling

107 CanalDigitaal ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Tarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit product
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

Aline Janssen
23/08/2018
via website
thumbs down

Zeeeeeer slechte service! Ben al de hele dag telefonisch én via chat met Canal digitaal in contact. De ene medewerker geeft door, dat de vorige medewerker mij onzin heeft verteld. Het was op een gegeven moment zo erg, dat ik een intern gesprek (waarin ene Josra mij tegenover haar mannelijke collegae belachelijk heeft gemaakt) heb kunnen horen!!!! Op de vraag of ik een leidinggevende te spreken kon krijgen, heb ik als antwoord: “mijn leidinggevende geeft hetzelfde antwoord en dus krijgt U de naam niet”, gekregen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Robert Nijssen
13/08/2018
via website
thumbs down

Wat een slecht bedrijf. Lokt je met een maand gratis, maar ziet dit niet als proef periode.
Ook al meld je je na 1 dag af. Je zit vast aan een maand en ze laten je gewoon betalen.
Gaan niet in op de klacht, maar zetten in op het beëindigen en dat dat niet kan..

Het product (online TV) is daarbij slecht. Hapert aan alle kanten.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
a van der kolk
09/08/2018
via website
thumbs down

Zeer slechte ervaring maand zonder internet,telefoon, foutje van techneut can, maar wij een maand zonder internet,telefoon em blokkeerde die maand betaling…..incasso buro op mijn dak??
een woord rasboeven

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Auke Huizenga
Geen oordeel
26/07/2018
via website

Slecht, heel slechte service, kaart van CD overgenomen en wilde er het flex pakket op laten zetten, een aanbieding via internet van CD. Nee hoor, kan niet op een overgenomen kaart, had dat er even bij gezet op internet dan had ik niet z’n waardeloze kaart gekocht. Diep trieste bende.

Nuttig? Ja   Nee

Willem
18/07/2018
via website
thumbs up

Begrijp niets van al die negatieve recensies. Ben al meer da 10 jaar klant. Een keer een probleem gehad, maar dat werd tot volle tevredenheid opgelost; zelfs mijn telefoonkosten werden vergoed ( was toen nog het hoge tarief) Verder niets dan lof.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Corinne Jansen
13/07/2018
via website
thumbs down

Verschrikkelijk slechte service. Verkeerde prijsstelling gegeven, als je daarover belt, dan, kan de medewerker je plotseling ‘niet meer horen’ en vraagt of je weer opnieuw wilt bellen. Dan is zo 3 keer gegaan totdat je de moed opgeeft.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
haw kauffman
27/06/2018
via website
thumbs down

schandalige onderneming ,waarmee communiceren wordt ontmoedigt en onmogelijk gemaakt. via Canal Digitaal”s betaallink is er tweemaal euro 224,- voor een receiver afgeschreven. Ik heb alle bewijzen voor de dubbele afschrijving aangeleverd. vele emails verder,ondanks facebook chats en toezeggingen van deze schandalige club word ik iedere keer weer weer op een dwaalspoor gezet”, van service afdeling naar financiele afdeling naar verkoopafdeling. Er wordt zelfs aantoonbaar gelogen ! de kwestie loopt inmiddels zo”n 9 weken en ik heb nog geen “cent” terug ontvangen ! ik overweeg om de zaak uit handen te geven want ik kom geen stap(je) verder.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
petertje
15/06/2018
via website
thumbs down

Deze clup gaat vooral voor het grote geld, nl dat van u!
Binnen 4 maanden 2 keer de prijzen verhogen, de 1e keer een prijs verdubbeling (50%) op de 2e smart kaart, een paar maanden later op allebei de kaarten 3 euro erbij. En de 2e verhoging op en misselijk makende manier aangekondigd in een mail, nee het zal niet 6 euro duurder worden, u ontvangt alleen minder korting, erg brutaal en ongepast.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
w.peeters
30/05/2018
via website
thumbs down

alweer een prijsverhoging als u 50 of 60 zenders minder uitzend dan kan de prijs omlaag jullie doen er veel oudjes een plezier mee.we hebben veel te veel zenders.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Reijer
23/05/2018
via website
thumbs down

Het product, de satellietontvangst, is echt fantastisch van CanalDigitaal! Kan ik niets anders dan positief over zijn.

Het contractmanagement en de klantenservice is echter hopeloos is mijn ervaring in de afgelopen 15 jaar dat ik klant ben. Dit begint wel steeds meer op mijn gehele productervaring af te stralen.

Zijn er ook andere klanten van CanalDigitaal die meer al meer dan 15 jaar klant zijn? Klanten die ooit een “Basispakket” tegen een vast tarief voor onbepaalde tijd hebben afgesloten? Per 28 februari 2018 heeft CanalDigitaal mijn Basispakket en de extra smartcard eenzijdig omgezet naar twee Start HD pakketen. En blijkbaar ook met andere algemene voorwaarden: Vandaag kreeg ik ineens 2 maal €3,- tariefsverhoging aangekondigd, die per 1 juli 2018 in gaat :-(. Zijn er andere klanten met dezelfde ervaring?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Snoet
14/04/2018
via website
thumbs down

Wat een zooitje deze bende, als je belt met een klacht ligt het nooit aan dat stelletje prutsers. Het is altijd je eigen schuld!!de ontvangst is beroerd zzeker sinds die waarderlose 23.5 sataliet in gebruik is genomen, en dat voor 20 euro per maand?? Opgesodermieterd stelletje mongolen aan het eind van het contract over stappen zeker weten stelletje zakkenvullers.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Lex
05/03/2018
via website
thumbs up

Digitale Televisie en Radio zijn prima. Ben al jaren een tevreden klant.
Met internet en bellen heb ik geen ervaring.

De klantenservice is hopeloos. Die weten dus echt niet wat service bieden inhoud.
Jammer. Een gemiste kas.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Coco
07/02/2018
via website
thumbs down

Wordt een beetje moe van die lui, nu gaan ze ook nog bepalen dat we zo nodig een Benelux History moeten hebben,
Wij kijken altijd naar bepaalde programma daar van en dan krijgen we weer een schijtzooi in het NL
Canal digital luister naar de klanten, niet denken dat jullie dat doen, aantal zenders zijn al weg travel enzv nog even, ik vraag mij af waarvoor ik jullie nog heb,
ik ga nu toch echt op zoek naar een andere die wel luisteren naar de klanten.
na al jaren lid te zijn ben ik het nu wel is zat

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
kees
Geen oordeel
26/01/2018
via website

echte dieven. een maal opgezegd. jaar later bleek dat het nog niet opgezegd is, als ik naar bewijs vraag, geven ze die niet. 1 jaar lang gestolen van mij.

Nuttig? Ja   Nee

Jos Schröder
Geen oordeel
12/01/2018
via website

Blokkeer die criminele honden in uw e-mailaccount en dan is het afgelopen,!

Nuttig? Ja   Nee

Martin Jansen
05/01/2018
via website
thumbs up

Prima satelliet ontvangst kijk al meer als 10 jaar satelliet TV nooit geen problemen vaak ligt het aan de mensen zelf wat de ontvangst betreft vaak verkeerde afstelling
En Ja met zware regenbuien wel eens geen beeld heel normaal met satelliet ontvangst.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
fien
05/01/2018
via website
thumbs down

Slechte service ,
Slecht ontvangst en signaal , 10 minuten voor het gaat regenen , al geen ontvangst
betaal je 30 euro voor in de maand , ik ben afhankelijk van de schotel

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
schippers
Geen oordeel
25/12/2017
via website

Verschrikkelijke firma !!!
Ben nooit klant geweest maar ze blijven me stalken !
Al jaren krijg ik dagelijks ongewenste reclame !
Heb al honderden e-mails verstuurd, maar helaas !!!
Beoordeling : 0/10

Nuttig? Ja   Nee

Moniqie
Geen oordeel
22/12/2017
via website

De canaal digitaal app stopt bij langere films ongeveer na een uur en begint dan opnieuw. Zou geen probleem zijn normaal gesproken maar je kunt hem nu niet meer terug zetten naar waar hij gestopt is. Dus als je de film verder wilt kijken moet je weer van voren af aan kijken. 😡

Nuttig? Ja   Nee

a van der kolk
20/12/2017
via website
thumbs down

Nu 5 dagen zonder telefoon/internet , hartbewakings latitude die in verbinding staat met het LUMC werkt nu niet, cd sloot ons af per abuis af kregen excuses ,maaarrrrrrrrr duurt bijna zeker 2 weken voor ze weer aansluiten.
Kortom eens maar nooit meer, onbeschofte telefoniste die dit alles heel gewoon vind.
Heb cd aansprakelijk gesteld als er problemen komen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
EdV
09/12/2017
via website
thumbs down

Zeer slechte service, al 30 jaar klant (afhankelijk ivm schotel) later ook internet en telefonie.
Betaal voor 20Mb, maar krijg nu 5 Mb, en als klap op de vuurpeil is het nu weer modem snelheid, hoera Canal Digitaal, je weet het goed te verprutsen.
Dus wil je overstappen naar deze provider of Online (zuster bedrijf, kijk uit, de service is zeeeeeer slecht, je krijgt geen of een waardeloos antwoord, en jij zit met de elende.
Faktureren gaat overgens zeer goed altijd op tijd, zonder storingen.
Pas op dus met deze flut provider.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
cvdl
08/12/2017
via website
thumbs down

de app Canal digital is met de nieuwe verplichte update zeer irritant. Je kunt nu niet de reclames doorspoelen wegens afspraken met derden. Ha, Ha. Zit je nog steeds 1,5 uur te kijken naar een uitzending die in werkelijkheid maar 45 minuten uitzending geeft.
wat een tijd verspilling.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
ies
26/11/2017
via website
thumbs down

Meer dan waardeloos dit bedrijf! Dit “bedrijf” moet heel gauw worden gestopt!
Ze harken je eerst naar binnen en je komt er niet vanaf! Zelfs als ze tussendoor de zenders veranderen in je pakket of de prijzen omhoog schroeven kan je niet opzeggen!!
Wat een zegen was het dat mijn contract was afgelopen!
Mensen, begin er nooit aan maar bel gewoon je provider, je hebt bijna nergens meer CD meer nodig want er zijn legio andere mogelijkheden!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ed
12/11/2017
via website
thumbs down

Lang afhankelijk geweest van canaldigitaal. Dit heeft ons veel geld gekost, regelmatig moesten wij van apparatuur veranderen en dus ook betalen. Dus mensen als je keuze hebt niet doen…..

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
db
10/11/2017
via website
thumbs down

slechte ervaring en klantonvriendelijk, na jarenlang abonnement te hebben gehad overgestapt naar een andere provider. Tegelijker tijd is alles uit de lucht gehaald, waardoor er geen mogelijkheid is om de mail binnen te krijgen, niet handig!!!! en klantonvervriendleijk

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
r.boulengier
07/11/2017
via website
thumbs down

heb internet van CD…. deze valt 30….40 x per uur uit, soms 30 sec…soms minuten,…..heb een nieuw modem ontvangen, dito….”men” kan er niets aan doen, we wonen in “buitengebied”….2km van de centrale….surfen is niet meer mogelijk…..en de klantenservice?? lachertje…. voor mij 10-/-

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jos Schröder
Geen oordeel
02/11/2017
via website

Het zijn inderdaad criminelen die zelfs met vervalste automatische incasso machtigingen werken!
Dit bedrijf stuurt ook schriftelijke dreigementen als de overeenkomst al lang is ontbonden.
Het enige dat helpt, is een volledige incassoblokkade voor deze criminelen door uw bank! Soms komen ze zelfs door deze blokkade heen maar dan blijf je gewoon storneren. Hun factureringsysteem loopt 6 tot 8 weken achter en op deze wijze frustreer je het hele betalingsverkeer met deze schurken.
Hun systeem is totaal verouderd en volkomen overbodig geworden.
Niet meer van deze tijd!
Met vriendelijke groet,
Jos Schröder
oud onderzoek redacteur Veronica Satellite

Nuttig? Ja   Nee

taekeimmie
Geen oordeel
31/10/2017
via website

Zeer slechte ervaring met Canaldigitaal: al 2 maanden niet kunnen bellen en niet gebeld kunnen worden. Met Canaldigitaal gebeld en verschillende mails gestuurd, de enige reactei is we nemen zo snel mogelijk contact met U op. maar 2 maand verder is er nog steeds niks gebeurd. Imiddels is er wel weer 2×30.00 euro afgeschreven..waar dus niks voor is geleverd. Als je probeerd te bellen wordt je regelmatig LANG IN DE WACHT gezet. al met al ZEER SLECHTE SERVICE. En krijg je al een medewerker aan de lijn wordt er doodleuk gezegd : U moet even met KPN bellen…..maar wij hebben een cotract bij Canaldigitaal… EEN ZEER ONTEVREDEN KLANT taekeimmie

Nuttig? Ja   Nee

Robby
06/10/2017
via website
thumbs down

Zeer slechte ervaring! Eerste klas oplichters zijn het! Klantenservice zeer onvriendelijk, valt niet te praten met deze mensen en helpen doen ze je niet! Schreeuwen aan de telefoon tegen klanten! Nooit meer!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Thom van Helwegen
01/10/2017
via website
thumbs down

Wat een ongelofelijk slechte dienstverlening. Onbeschofte, nauwelijks Nederlands sprekende helpdeskmedewerkers aan de klantenservice. Nooit mee in zee gaan met deze slechte firma. Communiceren niet, probeer maar eens iemand aan de lijn te krijgen die je probleem oplost. Dramatisch!!! Wij proberen nu al maanden van ze af te komen maar blijkbaar zijn ze zo aan ons gehecht dat ze ons niet willen loslaten. Het is de hoogste tijd dat er nieuwe, frisse aanbieders komen en de monopolie van dit bolwerk word doorbroken. Nogmaals: Denk goed na voor je met ze in zee gaat.tr je twijfelen aan wat ik hier schrijf? Lees voor de gein eens de algemene voorwaarden door …

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Phil
16/08/2017
via website
thumbs up

Snelle levering en goede service en ondersteuning.
Ik ben erg tevreden!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Willem op de camping
13/07/2017
via website
thumbs up

Al jaren klant bij CD en ik wil niet anders. Ik lees hier veel zeurverhalen waar geen aap van klopt en waarmee je bedrijven in diskrediet brengt. Ik heb zowel thuis als op de camping een ontvanger zodat ik alleen mijn kaartje maar mee hoef te nemen. Geweldige oplossing. 1abonnement voor twee lokaties👌

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Paul Ogilvie
30/06/2017
via website
thumbs down

Bij mijn satellietabonnement leverde Canal Digitaal ook de ontvanger/HD recorder, een DSR8141 van (naar zeggen) Philips. Dat is een waardeloze machine de sterft van de softwarefouten en problemen. Maar dat interesseert ze niet. Ze blijven deze machine(s) verkopen en klachten worden afgehandeld met “Tja, zo werkt die machine nu eenmaal.” Zonde, want verder ben ik wel te spreken over Canal Digitaal.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bas
07/06/2017
via website
thumbs down

NIET DOEN!!!
Bijna dagelijks storingen, oude TV ontvanger en ze willen geen nieuwe leveren.
Na opzegging ineens een hoge incassorekening omdat er iets niet terug gestuurd is wat wel gedaan is.

Wees gewaarschuwd, ga niet met deze oplichters in zee!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
David
23/05/2017
via website
thumbs down

Wonend in Frankrijk leek het me leuk nederlandse tv te ontvangen. Opgeven via internet ging gesmeert dacht ik. Het geld was gelijk van mijn rekening maar na een week nog niks vernomen. Klantenservice gebeld en ik kreeg gelijk iemand aan de lijn. “Wat is uw ordernummer?” Heb ik niet want ik heb nog geen bevestiging van jullie ontvangen. “Zonder ordernummer kan ik niets voor u doen, wat is uw ordernummer?” Na 3 keer uitgelegd te hebben dat het niet ontvangen hebben van een bevestiging met ordernummer de reden van mijn telefoontje was begon het langzaam door te dringen dat ze wellicht op naam of adres moest gaan zoeken. “Aha ik zie het al, we weten niet of u betaald heeft en dan doen we maar niks, als u het betaalbewijs van Paypal aan ons doormailt da komt alles in orde” Ok geeft u maar het emailadres. “Hebben we niet, u kunt ons mailen via onze site” Kan ik dan een bijlage meesturen? “Nee” Ok hoe kan ik dan de bevestigingsmail van paypal doorsturen? “U kunt ons mailen via de site” Ja dat begrijp ik, maar u wilt een betalingsbewijs ontvangen en dat kan niet doorgestuurd worden via de site? “Ja uhh, zo werkt dat nu eenmaal bij ons ik heb geen andere oplossing voor u” ………

Nu ik ook alle onderstaande mails gelezen heb maak ik me ernstig zorgen of ik ooit iets terug zie van die 300 euros, het zal een zware bevalling worden vrees ik.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
BW
11/05/2017
via website
thumbs down

Een tijd geleden via verhuisservice aangegeven dat ik een ander adres heb gekregen succesvol doorgegeven volgens verhuisservice, maar factuur bleef op oude adres binnenkomen (alle andere diensten zijn goed verlopen…). Later contact opnemen met CanalDigitaal maar gegevens lagen bij een incassobureau.
Zeer ontevreden, zou nooit weer een dienst afnemen bij CanalDigitaal.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bart
11/05/2017
via website
thumbs down

Apparatuur moet gemiddeld 1 keer per week worden terug gezet op fabrieksinstellingen, omdat het niet goed werkt.
Grote probleem hierbij is dat je er meestal pas achterkomt als het wederom niet gelukt is om iets op te nemen.

Ik neem niet veel op, dus het zou wel fijn zijn als het werkt op het moment dat ik dat wel wil.

Klantenservice gebeld, maar die konden, natuurlijk, niks voor ons betekenen.

Zeer ontevreden over Canal Digitaal, maar als je Spaanse en Engelse zenders wilt ontvangen is er geen alternatief.

Misschien dat deze monopolie positie een belangrijke reden is dat ze zo slecht met hun klanten om gaan???

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
rene
Geen oordeel
10/05/2017
via website

ervaring is niet goed. Al maanden kan niet worden ingebeld. Verder is de internetsnelheid niet volgens de overeenkomst.
Diverse keren moeten bellen zonder dat er iets aan de telefoonklacht wordt gedaan.
Is inmiddels niet opgelost. Kan inmiddels al een jaar geen telefoon ontvangen. Ligt niet aan ons ….. Ga nu een andere provider zoeken.

Nuttig? Ja   Nee

Marc
01/05/2017
via website
thumbs down
Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
cornelis filius
Geen oordeel
17/04/2017
via website

helaas om het hele verhaal op te schrijven heb ik te veel tijd nodig dus met weinig woorden het is een grote asociale roversbende.

DUS GA NOOIT MET DEZE LUI IN ZEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nuttig? Ja   Nee

Robbie
28/02/2017
via website
thumbs down

Apparatuur al 2,5 maand kapot , en helpen ho maar. Na veel social media gedoe zit ik er nog 3 maanden aan vast zonder dat ik beeld heb. Trap er niet in , flexibiliteit is onbekend bij Canal Digitaal

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
henk van Limburg
18/02/2017
via website
thumbs down

canaldigitaal doet mij mij een voorstel voor een abonnement van 8 euro per maand.
Echter ik krijg een brief met een voorstel van 12,95 euro per maand. ze komen hun belofte niet na en dat geeft men ook toe

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ende
24/01/2017
via website
thumbs down

Zeer slecht!
In 2016 verschillende malen gebeld (mobiel of met telefoon v d buren),omdat we geen telefoon en internetverbinding hadden. De ene keer moesten we een kabel veranderen, en dan weer wat anders. Na vele telefoontjes kregen we een nieuw modem toegestuurd. Ging een paar weken redelijk goed..met nadruk op redelijk! Weer storing, af en toe door de week, meestal in de weekenden en dan van vrijdag tm maandag…dan hadden we en geen telefoon en geen internetverbinding. Weer contact opgenomen met CD…monteur van kpn langsgestuurd om te kijken of het aan de buitenlijn lag…niet dus…binnenshuis kabels rechtstreeks aangesloten en het leek goed te zijn. Af en toe toch weer internet wat haperde…op een gegeven moment weer GEEN internet, gebeld, tja ze konden wel zien dat de verbinding niet goed was en gingen bij hun ressetten…moest binnen 3 kwartier weer goed zijn…dat klopt…even afwachten voor hoelang. Ik wordt teruggebeld voor een vergoeding waar ik om gevraagd, voor zowel de telefoontjes die ik gepleegd heb en voor de periodes dat ik en niet kon bellen en geen internetverbinding had en waarvoor ik wel gewoon betaald heb uiteraard.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
An O. Niem
20/01/2017
via website
thumbs down

Canal Digital werkt zonder contracten die een klant moet ondertekenen, dus is ten alle tijden opzegbaar.
Wettelijk hun woord tegen uw/ons/mijn woord, dus geen rechtsgeldigheid.
Mail sturen met opzegging, en schrijf erbij dat als er inhoudelijk niet gereageerd wordt op uw schrijven CD dus zwijgend akkoord gaat met uw geschreven mail.
Consumenten hebben ook rechten!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jenniskens
12/01/2017
via website
thumbs down

Dit bedrijf moet verboden worden in Nederland.
Opzeggen en te veel betaalde jaarkosten zijn niet mogelijk en bedragen worden gewoon niet terug betaald. Dure telefoon kosten maken met resultaat nul.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Robert
09/01/2017
via website
thumbs down

Zeer slecht,

Het wordt nu wel eens tijd dat CD zich aansluit bij een geschillencommissie en dat er een autoriteit sancties kan opleggen, omdat CD weet dat veel klanten afhankelijk zijn,

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Nee
20/12/2016
via website
thumbs down

Bijzonder slecht

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
averzijl
Geen oordeel
09/12/2016
via website

hoe kan uw dat nu zeggen dat ze stelen nee het zijn gewoon criminelen met zijn alle de handen in een slaan naar de rechter met zijn alle en alles opzeggen wat ik ook ga doen

Nuttig? Ja   Nee

averzijl
Geen oordeel
09/12/2016
via website

het zijn asoos ze stelen van ons als raven kan al maanden niet kijken wel betalen zelfs voor overlijden geen begrip begrijp ik ben het met uw eens bloet zuigers zijn het ik ga ook weg bij hun ik wil mensen oproepen met klachten de handen in een te slaan voor een recht zaak samen kom je verder hoop ik

Nuttig? Ja   Nee

ies
09/12/2016
via website
thumbs down

Ik kan niet downgraden, dus ben verplicht om nog een jaar bij ze te zitten!!?? Klopt het dat jaarcontracten na juli 2009 wettelijk zijn aangepast?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
1 2 3

CanalDigitaal ervaringen 2018

Heeft u ervaringen met CanalDigitaal en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u CanalDigitaal beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.

Ons doel is altijd dat u snel en simpel de beste keuze kan maken en zorgeloos kan overstappen. Of u nu kiest voor CanalDigitaal of voor een andere aanbieder. Die keuze is aan u en wij helpen u graag!

CanalDigitaal vergelijken

Met onze onafhankelijke vergelijkers kunt u alle tarieven en aanbiedingen van CanalDigitaal vergelijken. Zo weet u binnen enkele minuten of CanalDigitaal voor u de beste keuze is! Vervolgens kunt u overstappen naar CanalDigitaal of naar een andere aanbieder...

CanalDigitaal 1.24 stars 107 reviews