CanalDigitaal
Een bedrijf dat zich geheel op de Nederlandse markt richt, is CanalDigitaal. Dit gebeurt via het in Luxemburg gevestigde M7 Group S.A. Deze biedt overigens geen eigen internet of telefoniediensten aan. Deze worden via een alles in 1 pakket ingekocht bij KPN. Met momenteel rond de 1 miljoen klanten wordt CanalDigitaal meer en meer bekend als alles in een aanbieder in plaats van aanbieder van televisie. De bedrijfsnaam is ontstaan na de overname van Canal+ met een verwijzing naar het moederbedrijf welke Frans is, en het tweede bedrijf Digitaal wat de Nederlandse invloed aan de naam moest geven.
CanalDigitaal ervaringen
167 CanalDigitaal ervaringen
Henk
Geen oordeel 27 november 2020 abonnement opgezegd. Opzegging bevestigd door CD. Zouden binnen 6 weken geld retour ontvangen. In januari ’21 brief met vraag om ons bankrekeningnummer voor terugstorting.(kunnen ze zo achterhalen al meer dan 20 jaar een abonnement). Ze hebben deze brief op 5 feb. verwerkt in systeem en dan duurt het nog uiterlijk 6 weken voordat geld wordt teruggestort. Zijn inmiddels 3,5 maanden verder. Zou niet moeten mogen.
jAN v
Geen oordeel welkom terug melding is vreselijk!
Laat me met rust.
Bovendien werkt het bekijken van gemiste programma’s maar tot 24:00H.
Daarna moet je vanaf het begin weer starten ZONDER de mogelijkheid vooruit te spoelen.
Wie is nou eigenlijk de belanghebbende in dat geval, ik betaal tenslotte
Jan v
John
Geen oordeel ruben F
Geen oordeel De ontvangers die ze als laats hebben uitgebracht geven steeds ellende, ik heb er 3 stuks van…het lijkt wel of het geheugen vol loopt waardoor het zappen steeds trager gaat en het zappen zelfs blijft hangen….het enige wat je hieraan kunt doen is naar instellingen gaan en de ontvanger herstarten…dan werkt het weer een paar dagen goed.
Diny

hans

Ik ben gebeld met het aanbod een verbeterd ontvangstmodem type MZ-102 te krijgen indien ik het abonnement met 2 jaar zou verlengen. Het modem blijkt geen verbinding te kunnen maken met mijn soundbar. Canal digitaal erkend dit en zegt er niets aan te kunnen doen. Blijft over het slechte geluid van een platte t.v.. Ik verzocht ong 6 weken na ontvangst de deal terug te draaien, maar dit blijkt onmogelijk.
Jan

Opzeggen is niet moeilijk, maar je geld terugkrijgen is een groot probleem
Vanaf opzegging heeft het ca 10 weken geduurd voor dat een reactie kwam dat ik nog geld terug krijg.
En wat moet ik doen, het IBAN nummer van mijn bank opgeven en de begunstigden
Het is heel moeilijk voor ze, ook al heb ik ca 20 jaar al met het zelfde rekeningnummer betaald.
Waardeloze club, bezint voor u begint.
John

Net een abonnement aangegaan. Nog steeds niet aangesloten. Diverse keren gebeld soms aardige mensen. Maar soms totaal niet geïnteresseerd. Krijg steeds na elk gesprek een uitnodiging tot ervaren en of ik het ander zou aanbevelen. Dit zou ik van me leven niet durven. Ik zou wel gek zijn om mijn familie en kennissen aan dit KINDERLIJKE bedrijf aan te bevelen. Onbegrijpelijk dat het al zo lang bestaat. John
Q

Andre
Geen oordeel Marjo meijee

Erwich
Geen oordeel Na opzegging canal digitaal alsnog na bevestiging, canal 15,95 afgehouden van automatische incasso, teruggave ho maar, ben daar al ruim 2 maanden mee bezig, telkens schuif men de 4/6 weken op, is niet doorheen te komen, x-aantal mensen van cd mee gechat het beste wordt beloofd men sluit het chatten af en dan niets meer van zich laten horen. Een zeer zeer slechte ervaring!!!!
T.Nieboer

BP

Slechte kwaliteit van de dienst en vooral verkeerde voorwendselen. Zou een 30 dagen gratis periode zijn en daarna automatisch ophouden. Blijkt het toch niet zo te zijn en verwijzen ze naar de kleine lettertjes. Als je dan belt word je zeer klantonvriendelijk geholpen en houden ze je aan je contract. Echt alsof die 13-14 euro omzet echt het verschil gaat maken t.o.v. een ontevreden klant die hierdoor echt nooit meer gaat terugkomen. Het businessmodel zal wel uitwijzen dat het werkt, maar mensen trap er niet in!!!
Nick Bouwknegt

Slechte services! Product werkt niet naar behoren. Houden zich niet aan de afspraken. Halen zonder toestemming geld van je rekening! Na 3x bellen met het bericht sorry voor het ongemak alles is goed nu. Toch de volgende dag zonder toestemming geld van je rekenking boeken. Je kan niet mail of wat dan ook alleen maar contact leggen via de telefoon dus een zaak opbouwen met bewijzen is bijna onmogelijk. Lijkt wel of ze dit met opzet doen! Pas op mensen!
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.