Generic selectors
Exacte woorden
Titel
Content
Categorie
Energie
Internet
Mobiel
Verzekeren
1

no prev

Aanbiedingen

scores

Algehele indruk
Tarieven
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit product
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
Gemiddeld oordeel
0 positief – 1 negatief

Top 5

Schrijf ervaringen en maak zo kans op een gratis vvv waardebon van 50 euro!

Fiber internet

Fiber internet ervaringen

Geef Fiber internet een beoordeling

1 Fiber internet ervaringen

smok26
26/02/2018
via website
thumbs down

ben klant bij Fiber Nederland en heb een glasvezel abonnement voor tv en internet. Rond kerstmis 2017 kon ik opeens geen tv meer kijken. Na het bellen van een servicenummer had ik pas na 1 uur contact met en medewerker. er moest een ticket ingevuld worden om de klacht digitaal kenbaar te maken.

om een heel lang verhaal kort te maken kan ik na 2 maanden nog geen tv kijken , heb inmiddels 12 tickets geschreven , meer dan 300 belminuten aan de telefoon gezeten en gehoopt dat nadat alles gedaan was wat fiber me had gevraagd deze storing opgelost zou worden. afgelopen week, 2 maanden later heeft fiber Nederland uiteindelijk een externe monteur gestuurd . het probleem was binnen 5 minuten opgelost. echter geen eind goed al goed want 2 dagen nadat alles weer functioneerde opeens geen internet en tv meer. dus na weer 1 uur in de wachtrij hebben gestaan bleek dat ik geblokkeerd was door Fiber. vandaag kreeg ik een brief dat ik gecompenseerd zou worden met de onkosten die gemaakt zijn en de niet geleverde diensten. 18 euro om precies te zijn. de klanttevredenheid is sinds de fusie met fiber ver te zoeken.Er is geen structuur in het service apparaat van Fiber en gemaakte afspraken worden niet nagekomen. kort gezegd weet de linkerhand niet wat de rechterhand doet.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Fiber internet 0.50 stars 1 reviews