Generic selectors
Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Blog
Energie
Geen categorie
Internet
Mobiel
Nieuws
Verzekeren
6.6

Aanbiedingen

scores

Algehele indruk
Energietarieven
Overstapproces
Service
Facturatie
Aanbevelenswaardig?
4 positief – 6 negatief

Top 5

KPN Internet

KPN is waarschijnlijk de oudste provider van heel Nederland, zeker qua telefonie waarmee ze al sinds 1900 de markt domineren.  In 2010 hadden ze al 44,5 miljoen klanten, en waren ze al eigenaar van onder andere Getronics, E-Plus, Talk & Vision, BASE, iBasis, Telfort en Simyo.  Dochtermaatschappij XS4ALL opereert geheel zelfstandig. In tijden van nood helpen KPN, T-Mobile en Vodafone elkaar door het sms en telefoonverkeer over te nemen bij storingen, in de toekomst zal dit ook voor (mobiel) internet gaan gelden. Daarmee versterken de marktleiders hun eigen positie wezenlijk.

KPN Internet aanbiedingen en tarieven 2017

Profiteren van extra korting, actie's en aanbiedingen bij KPN Internet. Met onze onafhankelijke prijsvergelijkers kunt u alle tarieven van KPN Internet vergelijken. Zo weet u binnen enkele minuten of KPN Internet voor u de beste keuze is! Vervolgens kunt u overstappen naar KPN Internet of naar een andere aanbieder...

KPN Internet ervaringen

Geef KPN Internet een beoordeling

10 KPN Internet ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Energietarieven
Overstapproces
Service
Facturatie
Aanbevelenswaardig?

nick
15/11/2017
via website
thumbs down

KPN DE TELECOMSPECIALIST,

zelfs mijn oma kan betere service bieden op het gebied van telefonie,
als je zakelijke telefonen het niet doen word je zogenaamd door de 2de lijns monteuren terug gebeld en dat wel binnen 72 uur, echt een super service (sarcastische opmerking) en als je dan na deze beleberde service ook nog niet word teruggebeld binnen 72 uur gaat het wat mij betreft niet meer om slechte service, als ik het slechte service zou noemen zou dit een belediging zijn voor slechte service,
daarbij heb ik afgelopen 2 weken meer als 3,5 uur aan de telefoon gehangen omdat ze ook lekker snel zijn met het uitzoeken welke afdeling ze moeten bereiken
Het licht nooit aan het netwerk maar aan ons toestel die net 2,5 jaar oud is en door hun geleverd zijn er zit dus blijkbaar een houdbaarheidsdatum aan hun toestellen ik denk dat ik hem begin te ruiken van de bederving ( aangezien dit volgens hun mogelijk is
mijn advies nooit bij kpn gaan

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bas v.d. Burgt
20/10/2017
via website
thumbs up

Na 9 maanden van frustratie ben ik zojuist overgestapt van Ziggo naar KPN. Monteur was vriendelijk en zeer kundig. alles werkt naar behoren en heb nu een snelle en stabiele internetverbinding.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Joy
05/09/2017
via website
thumbs down

Verschrikkelijk slecht!!
Facturen kloppen niet, je word maar niet geholpen en krijgt nog grote mond ook.
Opzegging was niet eens verwerkt, factureren zomaar random zaken (heel erg goed facturen controleren!!).

Eén verschrikkelijk groot drama en ben er he-le-maal klaar mee!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Claire
26/07/2017
via website
thumbs down

Recent overgestapt van Ziggo naar KPN en daar heel veel spijt van!!

Toen er uiteindelijk, na al een keer voor niks thuis gezeten te hebben, een installatiemonteur langs kwam kon deze het KPN Compleet systeem niet installeren en is hij onverrichte zaken vertrokken.

KPN houdt mij nu verantwoordelijk voor het feit dat hun systeem niet aangesloten kan worden en ik kan mijn overeenkomst ook niet beëindigen. Meerdere malen contact gezocht met de klantenservice maar ik kom niet verder dan ‘we laten een notitie achter’. Ondertussen heeft KPN ondanks dat er niks is aangesloten hun abonnement in laten gaan en mijn abonnement bij Ziggo beëindigd. Ik zit nu dus al dagen zonder internet.

KPN dwingt mij nu om een belachelijk bedrag van 80 euro te betalen voor een draadloos modem. Kortom de reden waarom ik ben overgestapt namelijk ‘kostenbesparing’ is niet meer van toepassing. Ondertussen kost mij dit alleen maar meer geld, tijd en stress!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Shirley
21/02/2017
via website
thumbs down

Slecht, heb storing en weinig begrip van kpn personeel. Moet een dag wachten voordat een monteur wordt gestuurd. Heb uitgelegd dat mijn zoon bonus toets moet maken en wordt steeds gereageerd ik begrijp het maar word niks meegedaan. Medewerker zeg ook nog kan hij niet bij de buren gaan om zijn toets temaken. Waarop ik reageer ik stuur hem wel bij jouw van 16.00 tot 24.00 maar dat gaat niet ze moet tot 24.00 werken. Heb mijn abonnement opgezegd bij kpn.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
mv1990
12/03/2016
via website
thumbs down

Mijn Klacht
bericht staat openbaar op kpn facebook.
In het kort.
jaar contract was afgelopen, we wilden overstappen. kpn komt met tegenaanbod we hadden 20MBIT pakket. en hun beloofde 19MEGABYTE(gelijk aan 150mbits). niet de tijd gehad om hier naar te kijken of het geregeld was. na 15 dagen kwamen we erachter dat het internet niet veranderd was, gebeld en werd gezegt dat het 19MBIT is geworden en niet Megabyte. met die reden wil ik alsnog overstappen maar we waren dus 1 dag te laat mbt het heroepingsrecht. flinke discussies gehad via telefoon 12x en via FB openbaar/chat. uiteindelijk via fb iets van medewerking gekregen en doorverbonden naar de juiste afdeling contract opzegging . hiervoor werd ik steeds van het kastje naar de muur gestuurd en niemand kon wat doen.
vervolgens werd ik bij deze afdeling belachelijk gemaakt omdat ik een limburgs accent heb ik heb van iedereen de naam opgeschreven met wie ik gesproken heb. ik wil van dit contract af maar zit er weer aan vast zonder toestemming.

Kortom. de bedoeling was om over te stappen naar een andere provider,(dit was zo ver als goed geregeld met een andere provider)
KPN belt hierna op en komt met een tegenaanbod van 19MEGABYTE.
we hadden bij kpn het 20mbps(MBIT DUS GEEN MEGABYTE) pakket.
het tegenaanbod zou dus logischer wijs hoger moeten zijn.
achteraf blijkt dat het om 19mbit blijkt te gaan.
Kort door de bocht van 20mbit zijn we naar 19mbit gegaan (wat dus slechter en minder snel is)
dit was niet de bedoeling en ook niet logisch in mijn ogen. want het doel was juist SNELLER internet.
dit kan kpn niet leveren en nu zeggen ze keihard dat we er een jaar aan vast zitten.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Andrew
10/02/2016
via website
thumbs up

Een paar jaar geleden overgestapt naar Telford, het tweede merk van KPN, en dat is dan ook goed te merken, want daar kreeg ik maar heel weinig service. Als je dan problemen hebt met je internetverbinding, dan zou je willen dat je weer KPN hebt. Daarom vandaag weer naar KPN overgestapt. Wel iets duurder, maar geen hoofdpijn.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
rik
02/09/2015
via website
thumbs up

Ik mis kpn 🙁

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tinus
20/04/2015
via website
thumbs down

Ontzettend slechte service! Nadat ik gebruik had gemaakt van een onbeperkt bellen actie, bleek dat de belkosten toch waren berekend. Na meerdere keren een toezegging te hebben gekregen dat het zou worden verrekend, wacht ik nu nog steeds op een tegemoetkoming. Waardeloos!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jasper
29/07/2013
via website
thumbs up

Na een vraag over mijn internetaansluiting 4(!) keer doorgeschakeld naar de verkeerde klantenservice. Kwam via deze op deze site terecht, en was op zoek naar meerdere reacties. Laat ik dan maar de eerste zijn.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores

KPN Internet ervaringen 2017

Heeft u ervaringen met KPN Internet en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u KPN Internet beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.

Ons doel is altijd dat u snel en simpel de beste keuze kan maken en zorgeloos kan overstappen. Of u nu kiest voor KPN Internet of voor een andere aanbieder. Die keuze is aan u en wij helpen u graag!

KPN Internet 3.31 stars 10 reviews