Generic selectors
Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Energie
Internet
Mobiel
Verzekeren
6.2

Aanbiedingen

scores

Algehele indruk
Energietarieven
Overstapproces
Service
Facturatie
Aanbevelenswaardig?
5 positief – 9 negatief

Top 5

Schrijf ervaringen en maak zo kans op een gratis vvv waardebon van 50 euro!

KPN Internet

KPN is waarschijnlijk de oudste provider van heel Nederland, zeker qua telefonie waarmee ze al sinds 1900 de markt domineren.  In 2010 hadden ze al 44,5 miljoen klanten, en waren ze al eigenaar van onder andere Getronics, E-Plus, Talk & Vision, BASE, iBasis, Telfort en Simyo.  Dochtermaatschappij XS4ALL opereert geheel zelfstandig. In tijden van nood helpen KPN, T-Mobile en Vodafone elkaar door het sms en telefoonverkeer over te nemen bij storingen, in de toekomst zal dit ook voor (mobiel) internet gaan gelden. Daarmee versterken de marktleiders hun eigen positie wezenlijk.

KPN Internet ervaringen

Geef KPN Internet een beoordeling

14 KPN Internet ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Energietarieven
Overstapproces
Service
Facturatie
Aanbevelenswaardig?

fred
10/11/2018
via website
thumbs up

Thuis overgestapt naar KPN daar werkt alles naar behoren.
Maar de belofte: Overal tv kijken is een wassen neus!
Mijn ervaring is dat onderweg KPN ITV kijken niet mogelijk is en alleen maar ergernis veroorzaakt. Als je iets hebt uit gezocht om te kijken krijg je ergens een melding “Error decoding media” en is het tv kijken afgelopen.
Eerst denk je nog dat het iets tijdelijk is en dat het morgen weer zal doen, of is de wifi van het hotel niet helemaal top is. Maar dit blijkt niet zo te zijn, KPN ITV werkt gewoon niet!
Ik heb het op allerlei apparaten geprobeerd (iPad, Samsung Galaxy. iPhone, windows laptop ) overal hetzelfde probleem!
Zoeken op internet of het probleem bekend is levert een bijzondere inkijk op de manier waarop KPN met klachten afhandeling omgaat.
Veel mensen hebben hetzelfde probleem, op het forum van KPN klagen veel mensen over hetzelfde probleem en een vriendelijke moderater staat ze dan te woord, doet in eerste instantie of degene met de klacht met een tot nu toe nieuwe klacht komt en gaat vragen stellen als: met welk apparaat heeft u het probleem? bij welk programma krijgt u de melding? en nog meer zinloze vragen. Nadat de klager zijn tijd heeft verspilt met het beantwoorden van alle zinloze vragen deelt de moderator de klager mee dat er op dit moment geen oplossing is, maar dat er z.s.m. een antwoord op komt.
2 maanden geleden stond onderstaand bericht op het forum:
Goedemorgen allemaal, we hebben inmiddels antwoord van de ontwikkelaars. Ze zijn bezig met een onderzoek waardoor deze foutmelding ontstaat. Als ze dit weten, dan kan er gekeken worden naar een oplossing. Zodra we meer informatie hierover hebben, dan delen we dit met jullie.
Leek veelbelovend, eindelijk na maanden een antwoord van de ontwikkelaars, (vraag me overigens af, hebben de ontwikkelaars maanden over de vraag gedaan en met de antwoord gekomen we zijn met onderzoek bezig….. of heeft het maanden geduurd voordat KPN de vraag heeft kunnen stellen aan de ontwikkelaars)
KPN is of incapabel of ongeïnteresseerd! voor mij een reden om zodra het contract afloopt over te stappen naar een andere aanbieder.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
N
06/08/2018
via website
thumbs down

In Mei heb ik gechat met een van de medewerkers van KPN en is mij een nieuw aanbod gedaan om klant te blijven bij KPN. Ik ben (vandaag was) klant bij KPN en eigenlijk altijd tevreden, maar ik betaalde veel te veel per maand. Tevreden sluit ik het chat gesprek en wacht op een bevestigingsmail. Helaas heb ik deze mail nooit ontvangen, maar we weten allemaal dat fouten maken menselijk is… Dus ik kom opnieuw in contact met KPN waarnaar er bij mij wordt aangegeven dat het voorstel niet met terugwerkende kracht kon ingaan, maar die medewerker het die maand zou regelen (halverwege juni). Tot mijn verbazing is het wederom niet gelukt om hun afspraak na te komen en kom ik nogmaals in contact met een medewerker van KPN, nu telefonisch. Wederom wordt mij van alles toegezegd en toen ik nog geen bevestigingsmail had ontvangen, ben ik overgestapt naar Telfort met een mooie aanbieding.

En jawel hoor… ik word gebeld waarom ik weg zou gaan en dat hij mij een nieuw aanbod mocht doen. Na lang in gesprek te zijn geweest heb ik ze nog 1 kans gegeven en aangegeven dat ik mijn aanvraag bij Telfort zou annuleren.

Wat er toen gebeurde…. Tja, het voorstel wat was aangeboden was onmogelijk en nergens terug te vinden. Één grote grap! Ik ben zo ongelooflijk klaar met KPN Klantenservice. Zoek een goede manager en zorg dat je systemen op orde zijn in plaats van ”verschillende afdelingen” de schuld te geven.

Al met al… Na 5 telefoontjes is het nog steeds niet geregeld en stap ik over. Oh ja… En Spotify werkt niet meer samen met KPN, mocht je het nog niet weten. Ik snap Spotify volkomen!

Waardeloos!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Susy
21/06/2018
via website
thumbs down

Sinds 31 mei 2018 overgestapt naar KPN omdat bij Ziggo na jaren de verbinding sinds een jaar niet meer naar tevredenheid werkt. De service bij Ziggo is altijd goed geweest. Waarom ze het niet hebben kunnen verhelpen is mij een raadsel. KPN daarentegen heeft een slechte verbinding, slechte beeldontvangst en een nog slechtere service. Ik heb het inmiddels opgegeven om nog met ze te contacten. Bij KPN is het pappen en nathouden. Je krijgt altijd een “begripvolle” medewerker aan de lijn of via de chat, maar daadwerkelijk iets doen, ho maar. Uit frustratie heb ik maar hun incasso gestorneerd en wat denk je? Binnen 2 dagen wordt mij verzocht het bedrag binnen 3 dagen te betalen. Goh, ze kunnen dus wel iets heel vlot.
Ik pleit er dan ook voor dat je eigenlijk binnen 14 dagen je contract mag herroepen na aansluiting en niet 14 dagen na het aangaan van het contract. Je hebt namelijk een maand opzegtermijn bij je vorige provider en bent dan in de meeste gevallen dus ook al een contract bij de nieuwe provider aangegaan.
Mocht je toch over willen stappen naar KPN, dan is mijn advies. Laat de monteur niet gaan voordat hij daadwerkelijk alles heeft geïnstalleerd. Niet in trappen dat ie zegt nog een keer terug te komen om het werk af te maken omdat hij nu geen tijd meer heeft. Want vrij kort daarna krijg je een mail van KPN dat de werkzaamheden niet afgerond konden worden doordat jij niet de juiste voorzieningen had. Wow!
Kan nu alleen maar aftellen. Nog 344 dagen en dan ben ik eindelijk van KPN verlost.
Jammer! Ik had meer verwacht van de oudste provider van Nederland. Kennelijk hebben ze hun beste tijd gehad.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Henriëtte
14/12/2017
via website
thumbs up

Vandaag overstap van onsbrabantnet naar KPN gehad. Als je de monteur treft die ik had mag je in de handjes klappen, war een geweldige service en adviezen heb ik van hem gekregen. 👍👍👍👍

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
nick
15/11/2017
via website
thumbs down

KPN DE TELECOMSPECIALIST,

zelfs mijn oma kan betere service bieden op het gebied van telefonie,
als je zakelijke telefonen het niet doen word je zogenaamd door de 2de lijns monteuren terug gebeld en dat wel binnen 72 uur, echt een super service (sarcastische opmerking) en als je dan na deze beleberde service ook nog niet word teruggebeld binnen 72 uur gaat het wat mij betreft niet meer om slechte service, als ik het slechte service zou noemen zou dit een belediging zijn voor slechte service,
daarbij heb ik afgelopen 2 weken meer als 3,5 uur aan de telefoon gehangen omdat ze ook lekker snel zijn met het uitzoeken welke afdeling ze moeten bereiken
Het licht nooit aan het netwerk maar aan ons toestel die net 2,5 jaar oud is en door hun geleverd zijn er zit dus blijkbaar een houdbaarheidsdatum aan hun toestellen ik denk dat ik hem begin te ruiken van de bederving ( aangezien dit volgens hun mogelijk is
mijn advies nooit bij kpn gaan

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bas v.d. Burgt
20/10/2017
via website
thumbs up

Na 9 maanden van frustratie ben ik zojuist overgestapt van Ziggo naar KPN. Monteur was vriendelijk en zeer kundig. alles werkt naar behoren en heb nu een snelle en stabiele internetverbinding.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Joy
05/09/2017
via website
thumbs down

Verschrikkelijk slecht!!
Facturen kloppen niet, je word maar niet geholpen en krijgt nog grote mond ook.
Opzegging was niet eens verwerkt, factureren zomaar random zaken (heel erg goed facturen controleren!!).

Eén verschrikkelijk groot drama en ben er he-le-maal klaar mee!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Claire
26/07/2017
via website
thumbs down

Recent overgestapt van Ziggo naar KPN en daar heel veel spijt van!!

Toen er uiteindelijk, na al een keer voor niks thuis gezeten te hebben, een installatiemonteur langs kwam kon deze het KPN Compleet systeem niet installeren en is hij onverrichte zaken vertrokken.

KPN houdt mij nu verantwoordelijk voor het feit dat hun systeem niet aangesloten kan worden en ik kan mijn overeenkomst ook niet beëindigen. Meerdere malen contact gezocht met de klantenservice maar ik kom niet verder dan ‘we laten een notitie achter’. Ondertussen heeft KPN ondanks dat er niks is aangesloten hun abonnement in laten gaan en mijn abonnement bij Ziggo beëindigd. Ik zit nu dus al dagen zonder internet.

KPN dwingt mij nu om een belachelijk bedrag van 80 euro te betalen voor een draadloos modem. Kortom de reden waarom ik ben overgestapt namelijk ‘kostenbesparing’ is niet meer van toepassing. Ondertussen kost mij dit alleen maar meer geld, tijd en stress!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Shirley
21/02/2017
via website
thumbs down

Slecht, heb storing en weinig begrip van kpn personeel. Moet een dag wachten voordat een monteur wordt gestuurd. Heb uitgelegd dat mijn zoon bonus toets moet maken en wordt steeds gereageerd ik begrijp het maar word niks meegedaan. Medewerker zeg ook nog kan hij niet bij de buren gaan om zijn toets temaken. Waarop ik reageer ik stuur hem wel bij jouw van 16.00 tot 24.00 maar dat gaat niet ze moet tot 24.00 werken. Heb mijn abonnement opgezegd bij kpn.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
mv1990
12/03/2016
via website
thumbs down

Mijn Klacht
bericht staat openbaar op kpn facebook.
In het kort.
jaar contract was afgelopen, we wilden overstappen. kpn komt met tegenaanbod we hadden 20MBIT pakket. en hun beloofde 19MEGABYTE(gelijk aan 150mbits). niet de tijd gehad om hier naar te kijken of het geregeld was. na 15 dagen kwamen we erachter dat het internet niet veranderd was, gebeld en werd gezegt dat het 19MBIT is geworden en niet Megabyte. met die reden wil ik alsnog overstappen maar we waren dus 1 dag te laat mbt het heroepingsrecht. flinke discussies gehad via telefoon 12x en via FB openbaar/chat. uiteindelijk via fb iets van medewerking gekregen en doorverbonden naar de juiste afdeling contract opzegging . hiervoor werd ik steeds van het kastje naar de muur gestuurd en niemand kon wat doen.
vervolgens werd ik bij deze afdeling belachelijk gemaakt omdat ik een limburgs accent heb ik heb van iedereen de naam opgeschreven met wie ik gesproken heb. ik wil van dit contract af maar zit er weer aan vast zonder toestemming.

Kortom. de bedoeling was om over te stappen naar een andere provider,(dit was zo ver als goed geregeld met een andere provider)
KPN belt hierna op en komt met een tegenaanbod van 19MEGABYTE.
we hadden bij kpn het 20mbps(MBIT DUS GEEN MEGABYTE) pakket.
het tegenaanbod zou dus logischer wijs hoger moeten zijn.
achteraf blijkt dat het om 19mbit blijkt te gaan.
Kort door de bocht van 20mbit zijn we naar 19mbit gegaan (wat dus slechter en minder snel is)
dit was niet de bedoeling en ook niet logisch in mijn ogen. want het doel was juist SNELLER internet.
dit kan kpn niet leveren en nu zeggen ze keihard dat we er een jaar aan vast zitten.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Andrew
10/02/2016
via website
thumbs up

Een paar jaar geleden overgestapt naar Telford, het tweede merk van KPN, en dat is dan ook goed te merken, want daar kreeg ik maar heel weinig service. Als je dan problemen hebt met je internetverbinding, dan zou je willen dat je weer KPN hebt. Daarom vandaag weer naar KPN overgestapt. Wel iets duurder, maar geen hoofdpijn.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
rik
02/09/2015
via website
thumbs up

Ik mis kpn 🙁

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tinus
20/04/2015
via website
thumbs down

Ontzettend slechte service! Nadat ik gebruik had gemaakt van een onbeperkt bellen actie, bleek dat de belkosten toch waren berekend. Na meerdere keren een toezegging te hebben gekregen dat het zou worden verrekend, wacht ik nu nog steeds op een tegemoetkoming. Waardeloos!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jasper
29/07/2013
via website
thumbs up

Na een vraag over mijn internetaansluiting 4(!) keer doorgeschakeld naar de verkeerde klantenservice. Kwam via deze op deze site terecht, en was op zoek naar meerdere reacties. Laat ik dan maar de eerste zijn.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores

KPN Internet ervaringen 2018

Heeft u ervaringen met KPN Internet en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u KPN Internet beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.

Ons doel is altijd dat u snel en simpel de beste keuze kan maken en zorgeloos kan overstappen. Of u nu kiest voor KPN Internet of voor een andere aanbieder. Die keuze is aan u en wij helpen u graag!

KPN Internet vergelijken

Met onze onafhankelijke vergelijkers kunt u alle tarieven en aanbiedingen van KPN Internet vergelijken. Zo weet u binnen enkele minuten of KPN Internet voor u de beste keuze is! Vervolgens kunt u overstappen naar KPN Internet of naar een andere aanbieder...

KPN Internet 3.08 stars 14 reviews