Generic selectors
Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Energie
Internet
Mobiel
Verzekeren
4.4

Aanbiedingen

scores

Algehele indruk
Energietarieven
Overstapproces
Service
Facturatie
Aanbevelenswaardig?
5 positief – 14 negatief

Top 5

Schrijf ervaringen en maak zo kans op een gratis vvv waardebon van 50 euro!

KPN Internet

KPN is waarschijnlijk de oudste provider van heel Nederland, zeker qua telefonie waarmee ze al sinds 1900 de markt domineren.  In 2010 hadden ze al 44,5 miljoen klanten, en waren ze al eigenaar van onder andere Getronics, E-Plus, Talk & Vision, BASE, iBasis, Telfort en Simyo.  Dochtermaatschappij XS4ALL opereert geheel zelfstandig. In tijden van nood helpen KPN, T-Mobile en Vodafone elkaar door het sms en telefoonverkeer over te nemen bij storingen, in de toekomst zal dit ook voor (mobiel) internet gaan gelden. Daarmee versterken de marktleiders hun eigen positie wezenlijk.

KPN Internet ervaringen

Geef KPN Internet een beoordeling

22 KPN Internet ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Energietarieven
Overstapproces
Service
Facturatie
Aanbevelenswaardig?

Jan Gerritsen
22/08/2019
via website
thumbs up

Ik ben een maand geleden over gestapt naar KPN glasvezel. Op zich werkt het goed, maar o wee o wee als je te maken gebruikt met klantenservice/facturatie…. Je loopt echt tegen een muur op en de wil je als klant verder te helpen is ver te zoeken.We komen er ook niet uit, dus ik moet veel (extra)dokken. Ik heb er echt spijt van dat ik weggegaan ben bij Ziggo, ook daar liep wel eens wat mis, maar de klantenservice/helpdesk was 10x beter. Ik geb me een beetje laten verblinden door alle mooie verhalen over glasvezel. Het enigste voordeel is dat de upload snelheid veel hoger is, maar voor de rest is Ziggo veel beter. Mijn contract loopt volgend jaar juni af, maar dan ga ik meteen weer terug naar Ziggo!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
A.J. Vos
03/08/2019
via website
thumbs down

Ik ben 5 weken geleden overgestapt naar KPN.
Vervolgens komt een monteur alles installeren, echter liet hij ons (Stel van 81- en 76 jaar) achter met een verbinding die wij zelf moesten gaan activeren. Dat heeft al meer dan een dag geduurd voor de juiste codes waren verzonden. Vervolgens deed onze vaste telefoonlijn het nog niet. Hierover gebeld en KPN weet het zelf ook niet helemaal. We moesten dan maar wachten en dan zou het binnen 3 dagen opgelost zijn. Niks opgelost.

Na 2 x bellen wilden zij dan toch wel een monteur sturen (over een maand). Onacceptabel. Toen heeft KPN er een spoed opdracht van gemaakt zodat een monteur een week later kwam.
Helaas kon die niks doen want zijn verhaal was dat er een storing was geweest tijdens de eerste installatie, waardoor de order nog in de lucht hangt???
Zolang die daar “zweeft” kan KPN niks doen????

De ene afdeling doet dit stapje en de andere afdeling doet dat stapje, maar niemand kan het hele traject regelen waardoor het opgelost wordt.
KPN is heel druk met z’n allen om door te schuiven tussen de afdelingen, maar werken / oplossen ho maar.!!

Inmiddels 5 weken verder loopt de rekening van mijn mobiele telefoon behoorlijk uit de klauwen en gezien het ontduikgedrag van KPN ben ik benieuwd of ik dat nog vergoed ga krijgen.

Tot groot verdriet hebben wij 4 weken geleden te horen gekregen dat mijn vrouw van 76 uitbehandeld is en x maanden te leven heeft. Het doet ons groot verdriet dat wij onze kostbare energie nu al 5 weken aan KPN moeten besteden en wie weet hoeveel langer nog.

Bedankt voor niks KPN.!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jef
07/06/2019
via website
thumbs down

Wonen in een buitengebied, maximale aanbod internet is 5 mb download. Monopoliepositie KPN, geen alternatieven. KPN doet niets om situatie te verbeteren (in de 10 jaar dat wij hier wonen). De praktijk is bijna altijd trager internet. Regelmatig haperend internet, bijna dagelijks periodes dat het internet er helemaal uit ligt. Hebben ze ook nog het lef om duurdere abonnementen (interactieve tv) aan te bieden, terwijl dat technisch onmogelijk is. Ik ben hier helemaal klaar mee. Gelukkig worden we zeer binnenkort aangesloten op glasvezel. Moeten we helemaal zelf betalen, maar dat heb ik wel voor over!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
de lorijn
22/04/2019
via website
thumbs up

heb 5dagen kpn maar de email werkt niet

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
hans
Geen oordeel
20/03/2019
via website

onder klant nummer 9067262163

Ben per 11 maart 2019 overgegaan naar nlex,de modem van KPN ging het signaal uit op 11 maart om 7:00 s morgens.
Heb de V10 modem omgerolen,deze van nlex aangesloten en na harde reboot,werkte de modem van nlex netjes,zo ook de t.v ontvanger die in het pakket erbij zit.

Krijg ik nog 275,00 euro als eindafrekening,toezeggingen van klantenservice medewerkers,dit door 8 klantenservice medewerkers/sters.

Krij ik eindelijk de rekening gisteren middag,blijkt de gehele rekening niet te kloppen,factuurdatum 13 maart tot 17 maart,terwijl ik al vanaf 11 maart signaal heb via de nlex modem V10.

KPN weet ineens nergens van,ik heb maar op 8 maart besloten,een concept naar kantongerecht gebracht en deze laten stempelen,als bewijs dat ik in geleverd heb,op de informatiebalie Oranje singel 56 in Nijmegen.

Ik heb nu na 8 maanden ( vanaf 28 augustus tot 11 maart storingen op de t.v ontvanger) en klachten er over ingediend,maar word al die tijd niks mee gedaan.

Bij nlex betaal ik voor het zelfde pakket 29,05 en bij KPN 61,00 euro per maand.

Ik en vele andere vinden het zeer grof schandaal,dat KPN zo met haar klanten omgaat.

Als ik de klachten hier al zie staan,is dit geen gezonde zaak,het ergste van alles is,KPN doet er niks mee.

Ik zou 275,00 euro gaan terug ontvangen,omdat ik deze te goed heb naar aanleiding van alle klachten te samen.
Ik zie op de factuur staan,u krijgt 113,18 euro cent terug.
Terwijl dit moet zijn de volle 275,00 euro.
KPN maakt zich grof te schande,en KPN doet er geheel niks mee.

Krijg ik nog een dreigbrief,waarin vermeld staan,dat ik als klant moet stoppen om klantenservice KPN te bellen,anders gaat KPN mijn contract in der tijd bij hun ontbinden,terwijl de problematiek aan KPN zelf ligt.

Op mijn adres,zou Vplus bonding aanwezig zijn,dit heb ik uiteraard zelf nagekeken en klopte indd.
Heb een twee aderige paar,maar de wijkcentrale is er niet klaar voor.

Bij de aanvraag op de KPN site stond op mijn adres 111 download en 30 upload,daarbij stond ook nog een upgrade vermeld,deze aangeklikt en zag tot mijn verbazing,dat ik tot 200 Mbps kon gaan,koste 9,95 euro per maand duurder.
deze info door gebeld en klopte niet wat ik zag,na meerdere pogingen naar klantenservice te bellen,krijg ik eindelijk iemand aan de lijn,die dit ook zag staan.
Deze laatste alinea,das het probleem waar het daadwerkelijk om gaat.

KPN zegt keihard,klopt niet,maar op de site staat het wel vermeld.
Ik had 150 Mbps aangevraagd,na 400 telefoontjes,kon ik niks regelen,om het contract van 71,00 euro te verlagen.
Heb toen gevraagd om mij door te verbinden met afdeling opzeggen,daar werkt Claudia,daar heb ik 20 min gesproken gehad,deze vroeg mij het een en ander toe te mailen,dan pas kon Mvr het wijzigen,ik heb mvr de info toe verzonden,en mijn contract werd netjes aangepast,naar 61 euro,voor 100 Mbps download en 30 upload.
Daarnaast zijn er al vanaf deze wijziging op 28 augustus tot heden de t.v ontvanger storingen nog steeds niet op gelost.

IK RAAD KPN ECHT AF,BAR SLECHTE SERVICE.
zo kan ik nog 4 a 4 volschrijven,niet normaal en niet gezond.
Heb bijna alle tijd gratis alles in een gehad,omdat KPN haar verplichtingen en afspraken niet nakwam.
KPN maakt de wet uit,de klant heeft niks in te brengen,men word arrogant en buitensporig gedrag van de klantenservice KPN behandeld.

Nuttig? Ja   Nee

hans
19/03/2019
via website
thumbs down

Slechte service en klantenservice van kpn
Ben vorig jaar medio juni bij kpn en heb vaste aansluiting aangevraagd,ik kreeg het pakketje snel in huis,nu ben ik internet monteur 10 jaar particulieren en sluit zelf altijd alles aan.
Ik kreeg t.v software problemen in augustus,daarbij meerdere malen de klantenservice gebeld gehad en getracht het probleem op te lossen,tot mijn ongenoegen is het nog steeds niet opgelost.
Per 11 maart ben ik overgegaan naar nle en de modem en t.v ontvanger aangesloten,ff de modem een risset gegeven,en daar kwam het internet aan ( gelukkig)
Bij KPN vanaf augustus alleen maar t.v en internet problemen ( modem omgeruild Experia box de V10) deze ging kapot ( defect) was ook goed te merken met het internetten ( 100 MBPS) zou eigenlijk 11 moeten zijn,volgens de lijn info.
Na maanden klachten ingediend te hebben ( vanaf augustus tot vandaag) geen oplossing geboden vanuit KPN.
Het is een waardeloze organisatie,met alleen oog voor het betalen van facturen,niet kijkend naar de vele storingen die ik heb gehad.
Ik heb 40 officiële klachten door gemeld via klachten afdeling,in een aparte email adres,daar geen antwoord op gekregen,dan nog meer dan 4000 telefoontjes,tot ongenoegen,nog steeds niet de wijkcentrale als de server op orde gebracht,daar meerdere malen om gevraagd,dan nog de online klachten,die men via de site kpn.
Hier ook 15 klachten aangemeld,en KPN doet hier niks mee.
Ik krijg alleen te horen,dat KPN alleen problemen telefonische op gaat lossen,nu heb ik daar totaal geen boodschap aan,ik heb kantonrechter Nijmegen gebeld,en het een en het ander door besproken,en deze gaven mij ook al te kennen aan,dat een telefonische onderhoud,geen inhoud heeft.

Dit nadat ik de telefonische onderhoud heb afgebroken,ook aan KPN medegedeeld (klantenservice eerste lijns) kreeg te horen,helaas KPN doet niets anders.

Ik heb deze kwestie door gezet naar kantonrechter in Nijmegen vorige week Vrijdag,ben dat gezeik echter helemaal zat ( ben er helemaal klaar mee)

Krijg ook nog 275,00 euro aan crediteringen,vanwege de slechte t.v ontvangers die maar half werken,ook daar meerdere bevestigingen van ontvangen,telefonische als via de mail.

Ik ga niet meer terug naar KPN,ik ben nu bij nle en bevalt mij goed,scheelt mij 31 euro per maand,met de zelfde faciliteiten ( 2 t.v ontvanger en goede stabiele internet via de telefoon lijn van KPN (
ISO aansluiting.

Ook op mijn adres is de V+ bonding gereed,maar de wijkcentrale niet,deze zou een upgrade moeten ondergaan en dan kan ik op mijn twee aderige paar ( 9 telefoonkabeltje aanwezig) met deze V+ pair bonding zou ik en ieder ander een snelheid kunnen behalen van 200 max,en met een firmware op de V10 modem,zelf een snelheid kunnen halen van 1 Gbit via de koperen lijn van KPN

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
M. Dinkeloo
Geen oordeel
07/02/2019
via website

Wacht al sinds 6-12-2018 op een aanzienlijk bedrag dat KPN mij schuldig is. Hoe lang moet ik nog bedelen om en wachten op het mij toekomende geld, KPN?! Werkelijk een buitengewoon respectloze gang van zaken.

Nuttig? Ja   Nee

m.fritz
Geen oordeel
01/12/2018
via website

Slechte afhandeling wat betreft modem werkt niet.
Kpn gebeld meeting gedaan lag aan modem.
Sturen nieuwe op duurt twee dagen eerder kon niet?
Eindelijk binnen geinstalleerd en wat denk je zelfde probleem.
Weer gebeld nu vrijdag avond. Eindelijk iemand aan de lijn vast niet goed aangesloten wel dus!
Hij weer meten lijn goed is met hoop onzin verkoop praatjes waar ik niet om vraag. Lijn komt niet aan probleem straat. Kan pas vanaf maandag monteur komen eerder geen tijd chapoo kpn.
Wel oplossing sturen kastje op dat voor 4 g werkt zou dan kunnen werken kan zaterdag 14.30 ophalen buurt super deze dicht 12.30 hoop voor u optijd binnen anders dikke pech? Anno 2018 5 dagen zonder t.v internet en telefoon ect zeer slechte service en dat voor duurste provider zonder actie voor vaste klanten denk maar snel over te stappen wand is niet eerste keer.

Nuttig? Ja   Nee

Silvio
26/11/2018
via website
thumbs down

Ben je al 7 jaar klant van dezelfde provider, mag je uiteindelijk niet eens meedoen met de huidige acties waardoor je uiteindelijk duurder uit bent dan “nieuwe” klanten. In 7 jaar ook nooit benaderd voor nieuwe aanbiedingen. Laat slapende klanten lekker teveel betalen.

Beste aanbieding dat Meneer mij kon aanbieden was 6 maanden 40 euro en daarna 62,50. 10 euro duurder dan de concurrent. Keuze is dan snel gemaakt. Dag dag KPN.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
fred
10/11/2018
via website
thumbs up

Thuis overgestapt naar KPN daar werkt alles naar behoren.
Maar de belofte: Overal tv kijken is een wassen neus!
Mijn ervaring is dat onderweg KPN ITV kijken niet mogelijk is en alleen maar ergernis veroorzaakt. Als je iets hebt uit gezocht om te kijken krijg je ergens een melding “Error decoding media” en is het tv kijken afgelopen.
Eerst denk je nog dat het iets tijdelijk is en dat het morgen weer zal doen, of is de wifi van het hotel niet helemaal top is. Maar dit blijkt niet zo te zijn, KPN ITV werkt gewoon niet!
Ik heb het op allerlei apparaten geprobeerd (iPad, Samsung Galaxy. iPhone, windows laptop ) overal hetzelfde probleem!
Zoeken op internet of het probleem bekend is levert een bijzondere inkijk op de manier waarop KPN met klachten afhandeling omgaat.
Veel mensen hebben hetzelfde probleem, op het forum van KPN klagen veel mensen over hetzelfde probleem en een vriendelijke moderater staat ze dan te woord, doet in eerste instantie of degene met de klacht met een tot nu toe nieuwe klacht komt en gaat vragen stellen als: met welk apparaat heeft u het probleem? bij welk programma krijgt u de melding? en nog meer zinloze vragen. Nadat de klager zijn tijd heeft verspilt met het beantwoorden van alle zinloze vragen deelt de moderator de klager mee dat er op dit moment geen oplossing is, maar dat er z.s.m. een antwoord op komt.
2 maanden geleden stond onderstaand bericht op het forum:
Goedemorgen allemaal, we hebben inmiddels antwoord van de ontwikkelaars. Ze zijn bezig met een onderzoek waardoor deze foutmelding ontstaat. Als ze dit weten, dan kan er gekeken worden naar een oplossing. Zodra we meer informatie hierover hebben, dan delen we dit met jullie.
Leek veelbelovend, eindelijk na maanden een antwoord van de ontwikkelaars, (vraag me overigens af, hebben de ontwikkelaars maanden over de vraag gedaan en met de antwoord gekomen we zijn met onderzoek bezig….. of heeft het maanden geduurd voordat KPN de vraag heeft kunnen stellen aan de ontwikkelaars)
KPN is of incapabel of ongeïnteresseerd! voor mij een reden om zodra het contract afloopt over te stappen naar een andere aanbieder.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
N
06/08/2018
via website
thumbs down

In Mei heb ik gechat met een van de medewerkers van KPN en is mij een nieuw aanbod gedaan om klant te blijven bij KPN. Ik ben (vandaag was) klant bij KPN en eigenlijk altijd tevreden, maar ik betaalde veel te veel per maand. Tevreden sluit ik het chat gesprek en wacht op een bevestigingsmail. Helaas heb ik deze mail nooit ontvangen, maar we weten allemaal dat fouten maken menselijk is… Dus ik kom opnieuw in contact met KPN waarnaar er bij mij wordt aangegeven dat het voorstel niet met terugwerkende kracht kon ingaan, maar die medewerker het die maand zou regelen (halverwege juni). Tot mijn verbazing is het wederom niet gelukt om hun afspraak na te komen en kom ik nogmaals in contact met een medewerker van KPN, nu telefonisch. Wederom wordt mij van alles toegezegd en toen ik nog geen bevestigingsmail had ontvangen, ben ik overgestapt naar Telfort met een mooie aanbieding.

En jawel hoor… ik word gebeld waarom ik weg zou gaan en dat hij mij een nieuw aanbod mocht doen. Na lang in gesprek te zijn geweest heb ik ze nog 1 kans gegeven en aangegeven dat ik mijn aanvraag bij Telfort zou annuleren.

Wat er toen gebeurde…. Tja, het voorstel wat was aangeboden was onmogelijk en nergens terug te vinden. Één grote grap! Ik ben zo ongelooflijk klaar met KPN Klantenservice. Zoek een goede manager en zorg dat je systemen op orde zijn in plaats van ”verschillende afdelingen” de schuld te geven.

Al met al… Na 5 telefoontjes is het nog steeds niet geregeld en stap ik over. Oh ja… En Spotify werkt niet meer samen met KPN, mocht je het nog niet weten. Ik snap Spotify volkomen!

Waardeloos!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Susy
21/06/2018
via website
thumbs down

Sinds 31 mei 2018 overgestapt naar KPN omdat bij Ziggo na jaren de verbinding sinds een jaar niet meer naar tevredenheid werkt. De service bij Ziggo is altijd goed geweest. Waarom ze het niet hebben kunnen verhelpen is mij een raadsel. KPN daarentegen heeft een slechte verbinding, slechte beeldontvangst en een nog slechtere service. Ik heb het inmiddels opgegeven om nog met ze te contacten. Bij KPN is het pappen en nathouden. Je krijgt altijd een “begripvolle” medewerker aan de lijn of via de chat, maar daadwerkelijk iets doen, ho maar. Uit frustratie heb ik maar hun incasso gestorneerd en wat denk je? Binnen 2 dagen wordt mij verzocht het bedrag binnen 3 dagen te betalen. Goh, ze kunnen dus wel iets heel vlot.
Ik pleit er dan ook voor dat je eigenlijk binnen 14 dagen je contract mag herroepen na aansluiting en niet 14 dagen na het aangaan van het contract. Je hebt namelijk een maand opzegtermijn bij je vorige provider en bent dan in de meeste gevallen dus ook al een contract bij de nieuwe provider aangegaan.
Mocht je toch over willen stappen naar KPN, dan is mijn advies. Laat de monteur niet gaan voordat hij daadwerkelijk alles heeft geïnstalleerd. Niet in trappen dat ie zegt nog een keer terug te komen om het werk af te maken omdat hij nu geen tijd meer heeft. Want vrij kort daarna krijg je een mail van KPN dat de werkzaamheden niet afgerond konden worden doordat jij niet de juiste voorzieningen had. Wow!
Kan nu alleen maar aftellen. Nog 344 dagen en dan ben ik eindelijk van KPN verlost.
Jammer! Ik had meer verwacht van de oudste provider van Nederland. Kennelijk hebben ze hun beste tijd gehad.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Henriëtte
14/12/2017
via website
thumbs up

Vandaag overstap van onsbrabantnet naar KPN gehad. Als je de monteur treft die ik had mag je in de handjes klappen, war een geweldige service en adviezen heb ik van hem gekregen. 👍👍👍👍

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
nick
15/11/2017
via website
thumbs down

KPN DE TELECOMSPECIALIST,

zelfs mijn oma kan betere service bieden op het gebied van telefonie,
als je zakelijke telefonen het niet doen word je zogenaamd door de 2de lijns monteuren terug gebeld en dat wel binnen 72 uur, echt een super service (sarcastische opmerking) en als je dan na deze beleberde service ook nog niet word teruggebeld binnen 72 uur gaat het wat mij betreft niet meer om slechte service, als ik het slechte service zou noemen zou dit een belediging zijn voor slechte service,
daarbij heb ik afgelopen 2 weken meer als 3,5 uur aan de telefoon gehangen omdat ze ook lekker snel zijn met het uitzoeken welke afdeling ze moeten bereiken
Het licht nooit aan het netwerk maar aan ons toestel die net 2,5 jaar oud is en door hun geleverd zijn er zit dus blijkbaar een houdbaarheidsdatum aan hun toestellen ik denk dat ik hem begin te ruiken van de bederving ( aangezien dit volgens hun mogelijk is
mijn advies nooit bij kpn gaan

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bas v.d. Burgt
20/10/2017
via website
thumbs up

Na 9 maanden van frustratie ben ik zojuist overgestapt van Ziggo naar KPN. Monteur was vriendelijk en zeer kundig. alles werkt naar behoren en heb nu een snelle en stabiele internetverbinding.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Joy
05/09/2017
via website
thumbs down

Verschrikkelijk slecht!!
Facturen kloppen niet, je word maar niet geholpen en krijgt nog grote mond ook.
Opzegging was niet eens verwerkt, factureren zomaar random zaken (heel erg goed facturen controleren!!).

Eén verschrikkelijk groot drama en ben er he-le-maal klaar mee!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Claire
26/07/2017
via website
thumbs down

Recent overgestapt van Ziggo naar KPN en daar heel veel spijt van!!

Toen er uiteindelijk, na al een keer voor niks thuis gezeten te hebben, een installatiemonteur langs kwam kon deze het KPN Compleet systeem niet installeren en is hij onverrichte zaken vertrokken.

KPN houdt mij nu verantwoordelijk voor het feit dat hun systeem niet aangesloten kan worden en ik kan mijn overeenkomst ook niet beëindigen. Meerdere malen contact gezocht met de klantenservice maar ik kom niet verder dan ‘we laten een notitie achter’. Ondertussen heeft KPN ondanks dat er niks is aangesloten hun abonnement in laten gaan en mijn abonnement bij Ziggo beëindigd. Ik zit nu dus al dagen zonder internet.

KPN dwingt mij nu om een belachelijk bedrag van 80 euro te betalen voor een draadloos modem. Kortom de reden waarom ik ben overgestapt namelijk ‘kostenbesparing’ is niet meer van toepassing. Ondertussen kost mij dit alleen maar meer geld, tijd en stress!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Shirley
21/02/2017
via website
thumbs down

Slecht, heb storing en weinig begrip van kpn personeel. Moet een dag wachten voordat een monteur wordt gestuurd. Heb uitgelegd dat mijn zoon bonus toets moet maken en wordt steeds gereageerd ik begrijp het maar word niks meegedaan. Medewerker zeg ook nog kan hij niet bij de buren gaan om zijn toets temaken. Waarop ik reageer ik stuur hem wel bij jouw van 16.00 tot 24.00 maar dat gaat niet ze moet tot 24.00 werken. Heb mijn abonnement opgezegd bij kpn.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
mv1990
12/03/2016
via website
thumbs down

Mijn Klacht
bericht staat openbaar op kpn facebook.
In het kort.
jaar contract was afgelopen, we wilden overstappen. kpn komt met tegenaanbod we hadden 20MBIT pakket. en hun beloofde 19MEGABYTE(gelijk aan 150mbits). niet de tijd gehad om hier naar te kijken of het geregeld was. na 15 dagen kwamen we erachter dat het internet niet veranderd was, gebeld en werd gezegt dat het 19MBIT is geworden en niet Megabyte. met die reden wil ik alsnog overstappen maar we waren dus 1 dag te laat mbt het heroepingsrecht. flinke discussies gehad via telefoon 12x en via FB openbaar/chat. uiteindelijk via fb iets van medewerking gekregen en doorverbonden naar de juiste afdeling contract opzegging . hiervoor werd ik steeds van het kastje naar de muur gestuurd en niemand kon wat doen.
vervolgens werd ik bij deze afdeling belachelijk gemaakt omdat ik een limburgs accent heb ik heb van iedereen de naam opgeschreven met wie ik gesproken heb. ik wil van dit contract af maar zit er weer aan vast zonder toestemming.

Kortom. de bedoeling was om over te stappen naar een andere provider,(dit was zo ver als goed geregeld met een andere provider)
KPN belt hierna op en komt met een tegenaanbod van 19MEGABYTE.
we hadden bij kpn het 20mbps(MBIT DUS GEEN MEGABYTE) pakket.
het tegenaanbod zou dus logischer wijs hoger moeten zijn.
achteraf blijkt dat het om 19mbit blijkt te gaan.
Kort door de bocht van 20mbit zijn we naar 19mbit gegaan (wat dus slechter en minder snel is)
dit was niet de bedoeling en ook niet logisch in mijn ogen. want het doel was juist SNELLER internet.
dit kan kpn niet leveren en nu zeggen ze keihard dat we er een jaar aan vast zitten.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
rik
02/09/2015
via website
thumbs up

Ik mis kpn 🙁

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tinus
20/04/2015
via website
thumbs down

Ontzettend slechte service! Nadat ik gebruik had gemaakt van een onbeperkt bellen actie, bleek dat de belkosten toch waren berekend. Na meerdere keren een toezegging te hebben gekregen dat het zou worden verrekend, wacht ik nu nog steeds op een tegemoetkoming. Waardeloos!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jasper
29/07/2013
via website
thumbs up

Na een vraag over mijn internetaansluiting 4(!) keer doorgeschakeld naar de verkeerde klantenservice. Kwam via deze op deze site terecht, en was op zoek naar meerdere reacties. Laat ik dan maar de eerste zijn.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores

Wat mensen over KPN Internet vertellen.

Heeft u ervaringen met KPN Internet en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u elke aanbieder beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.

Ons doel is altijd dat u snel en simpel de beste keuze kan maken en zorgeloos kan overstappen. Die keuze is aan u en wij helpen u graag!

Aanbieders vergelijken

Met onze onafhankelijke vergelijkers kunt u alle tarieven en aanbiedingen vergelijken. Zo weet u binnen enkele minuten welk aanbod voor u de beste keuze is.

KPN Internet 2.22 stars 22 reviews