Generic selectors
Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Energie
Internet
Mobiel
Verzekeren
6.2

Aanbiedingen

scores

Algehele indruk
Tarieven
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit product
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
33 positief – 57 negatief

Top 5

Schrijf ervaringen en maak zo kans op een gratis vvv waardebon van 50 euro!

NLEX Alles in 1 (tv-, internet- en telefoon)

NLEX is het internetmerk van de NLE (Nederlandse energie maatschappij). De Nederlandse energie maatschappij levert niet alle energie, maar ook internet, tv en telefonie, oftewel alles in 1. NLEX levert snel internet tegen concurrerende tarieven. De grootste concurrent van NLEX is Tele2. Heeft u ervaringen met NLEX en wilt u deze met ons delen? Graag! Hierdoor kunt u andere mensen weer helpen een beter besluit te nemen!

NLEX Alles in 1 (tv-, internet- en telefoon) ervaringen

Geef NLEX Alles in 1 (tv-, internet- en telefoon) een beoordeling

112 NLEX Alles in 1 (tv-, internet- en telefoon) ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Tarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit product
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

Jeroen
23/05/2019
via website
thumbs up

Eerste indrukken zijn prima, overgestapt van XS4All naar NLEx.

Wat beter kan:
Jammer dat je je inlog wachtwoord niet wijzigen kunt (is eigenlijk niet van deze tijd) in de inlog omgeving online. Facturen worden niet per mail gestuurd, maar kun je online bekijken (en afdrukken) dus is een extra handeling.

Wat al goed is:
Informatie over het overstapproces
Downloadsnelheid is wat beloofd wordt: 100Mbps

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Peter
20/05/2019
via website
thumbs down

Niet doen!.
Onterechte incasso’s, niet bereikbaar via email (alleen telefonisch, lang in de wacht!).

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mariska
18/05/2019
via website
thumbs up

ik heb overwegend goede ervaringen met de NLEx klantenservice. Paar jaar geleden ben ik overgestapt van Ziggo naar NLEx en dat ging soepeltjes. Na een verhuizing ging het even wat minder soepel; er werd automatisch geïncasseerd voor beide adressen. Maar dat was met 1 telefoontje geregeld, waarbij ik geloof ik niet eens lang in de wacht heb gestaan. Het teveel gefactureerde werd teruggestort op mijn rekening. Vandaag heb ik het contract opgezegd omdat er zenders uit het pakket worden gehaald die ik juist erg interessant vindt. Na alle verhalen was ik voorbereid op een wachttijd van minstens een half uur, maar ik had binnen 5 minuten iemand aan de lijn, de contractbeëindiging werd meteen in gang gezet en ik heb de email van de beëindiging (opzegtermijn 1 maand) al binnen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Noor
16/05/2019
via website
thumbs down

Zeer slechte klantenservice! Ze doen er alles aan om je ontevreden te maken.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Fred Rengelink
14/05/2019
via website
thumbs down

Slechte facturatie door fouten bij de adminstratie. Ongelooflijke slechte klantenservice.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Fred Rengelink
Geen oordeel
14/05/2019
via website

Slechte facturatie door fouten in de adminstratie. Super slechte klantenservice.

Nuttig? Ja   Nee

Egle Spruit
02/04/2019
via website
thumbs down

SUPER SLECHT klantenservice, als je belt ben je minstens 45 min in de wacht,tenzij je nummertje 1 toetst want dan nemen ze meteen op(is namelijk de lijn voor verkoop…). Onduidelijk wanneer internet er zal zijn, ook via vrienden te horen gekregen dat we een noodpakket konden krijgen! Dit zou toch de klantenservice moeten zeggen!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
German Quintero
15/03/2019
via website
thumbs down

Verschrikkelijk, mijn god wat heb ik spijt dat ik deze provider heb genomen. Ongelooflijk. Vanaf moment 1 alleen maar ellende gehad met deze provider. Ik ben overgestap vanwege de prijs maar ik had eingelijk dat nooit moeten doen.
1. Ten eerste 42 dagen voordat de service was opgeleverd. Belachelijk .
2. Op de dag van oplevering gebeurt niets en een week later krijg ik te horen dat vanwege een issue met hun software nog eens 1.5 week moest wachten voor oplevering.
3. Omdat hun klanten service zo ongelooflijk onduidelijk was over mijn ISRA punt heb ik nog eens bijna 80 euro extra betalen voor een monteur met iets waar ik misschien 5 minuten mee bezig zou zijn als hun klantenservice een beetje duideiljke was geweest.

Kortom , niet overstappen ik kan jullie garanderen dat het absoluut niet de moeite waard is. betaal ietsjes meer per maand bij een provider waar je in ieder geval een duidelijke en eerlijk antwoord van kan verwachten.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
joey woo
01/03/2019
via website
thumbs down

Afrader. Mijn startdatum is maar liefst 3x uitgesteld. Geen coulance. Slechte bereikbaarheid. Geen telefoonnummer op de website. Elke keer wacht ik minimaal 30 min. aan de telefoon. Geen klantenservice, maar arrogante medewerkers. Medewerkers kunnen niks voor je betekenen. Alles meot intern worden doorgestuurd of besproken voordat er een beslissling moet worden gemaakt.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
M
22/02/2019
via website
thumbs up

Na lang dubben overstap gewaagd van KPN glasvezel naar NLEx glasvezel. Itt diverse rampverhalen ging het bij ons van een leien dakje. De dag voordat de NLEx monteur langs kwam, viel KPN internet weg. De monteur had de apparatuur van KPN zo vervangen door (identieke) NLEx apparatuur en alles werkte probleemloos. Even twee weken afgewacht alvorens conclusies te trekken, maar het werkt nog steeds prima – precies hetzelfde als KPN glasvezel, maar dan een derde goedkoper. De NLEx klantenservice hebben we gelukkig niet nodig gehad.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Andre
16/02/2019
via website
thumbs down

Wat een ongelofelijk slechte organisatie!
– Heb een internet aansluiting afgesloten en op het laatst versprong de aanvangsdatum
– ontving keurig contract en inloggegevens, welkom als klant!
– Heb direct gemaild dat ik andere datum wil
– standaard mail binnen vijf dagen reactie, maar nooit reactie
– pas op boze Fb berichten of via klacht consumentenbond enige reactie
– inmiddels wel al bijna een maand bezig en eerste automatische afschrijving is gedaan!
– Krijg ik vanochtend mail dat ik geen klant kan zijn omdat ze niet kunnen aansluiten
– Kan ik weer twee keer een uur in de telefonische wachtrij om iemand aan de lijn te krijgen die ook alleen maar standaard smoesjes ophangt
– Dit is echt radar waardig!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jans
13/02/2019
via website
thumbs down

Zeer slechte ervaring klantenservice, wordt niet beantwoord, eindeloos in de wacht gezet zonder resultaat. Mail wordt niet op gereageerd. App werkt niet.
Kortom ergerlijk en genoeg redenen om hier mee te stoppen!
Des te meer als je in het keuzemenu toets 1 indrukt voor de verlenging van contract, dan wordt er meteen gereageerd. Echter toen hij mijn vraag hoorde werd ik zonder respons weer naar het bekende bandje doorgeschakeld.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
1 2 3

NLEX Alles in 1 (tv-, internet- en telefoon) ervaringen 2018

Heeft u ervaringen met NLEX Alles in 1 (tv-, internet- en telefoon) en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u NLEX Alles in 1 (tv-, internet- en telefoon) beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.

Ons doel is altijd dat u snel en simpel de beste keuze kan maken en zorgeloos kan overstappen. Of u nu kiest voor NLEX Alles in 1 (tv-, internet- en telefoon) of voor een andere aanbieder. Die keuze is aan u en wij helpen u graag!

NLEX Alles in 1 (tv-, internet- en telefoon) vergelijken

Met onze onafhankelijke vergelijkers kunt u alle tarieven en aanbiedingen van NLEX Alles in 1 (tv-, internet- en telefoon) vergelijken. Zo weet u binnen enkele minuten of NLEX Alles in 1 (tv-, internet- en telefoon) voor u de beste keuze is! Vervolgens kunt u overstappen naar NLEX Alles in 1 (tv-, internet- en telefoon) of naar een andere aanbieder...

NLEX Alles in 1 (tv-, internet- en telefoon) 3.10 stars 112 reviews