Generic selectors
Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Blog
Energie
Geen categorie
Internet
Mobiel
Nieuws
Verzekeren
7.4

Aanbiedingen

scores

Algehele indruk
Tarieven
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit product
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
22 positief – 26 negatief

Top 5

NLEX Alles in 1 (tv-, internet- en telefoon)

NLEX is het internetmerk van de NLE (Nederlandse energie maatschappij). De Nederlandse energie maatschappij levert niet alle energie, maar ook internet, tv en telefonie, oftewel alles in 1. NLEX levert snel internet tegen concurrerende tarieven. De grootste concurrent van NLEX is Tele2. Heeft u ervaringen met NLEX en wilt u deze met ons delen? Graag! Hierdoor kunt u andere mensen weer helpen een beter besluit te nemen!

NLEX Alles in 1 (tv-, internet- en telefoon) aanbiedingen en tarieven 2017

Profiteren van extra korting, actie's en aanbiedingen bij NLEX Alles in 1 (tv-, internet- en telefoon). Met onze onafhankelijke prijsvergelijkers kunt u alle tarieven van NLEX Alles in 1 (tv-, internet- en telefoon) vergelijken. Zo weet u binnen enkele minuten of NLEX Alles in 1 (tv-, internet- en telefoon) voor u de beste keuze is! Vervolgens kunt u overstappen naar NLEX Alles in 1 (tv-, internet- en telefoon) of naar een andere aanbieder...

NLEX Alles in 1 (tv-, internet- en telefoon) ervaringen

Geef NLEX Alles in 1 (tv-, internet- en telefoon) een beoordeling

67 NLEX Alles in 1 (tv-, internet- en telefoon) ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Tarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit product
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

Jan
23/07/2017
via website
thumbs up

Ben direct overgestapt van Ziggo naar NLEX toen dat nogelijk was. Ik heb een beter product en lagere kosten. Wat wil je nog meer. In al die tijd geen storingen gehad. Internet is snel, tv werkt prima en telefoon is probleemloos.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Linda
19/07/2017
via website
thumbs down

Modem niet op tijd geleverd. Startdatum is vandaag. Appen…Men reageert niet. Bellen. …afschuiven. ..fout ergens. ..bij KPN of mij nota bene zegt ze. ..ik heb wel al betaald. Keiharde tante aan de lijn. Geen begrip. Geen verhelderende uitleg. NIET DOEN NLEX!!!!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
S. Bokern
15/07/2017
via website
thumbs up

Wij hebben gewisseld tussen de duurdere betrouwbare partijen en de prijsvechters. Dus van KPN naar Telfort (zelfde maatschappij), vervolgens naar Ziggo en daarna Tele2. Altijd geknoei gehad met vastlopende modems, haperende streams en afwisselend gedoe met klantservice. Niet altijd de schuld van de ISP, soms gewoon een knoeier die met een graafmachine de kabel doorharkt. Maar voor mij maakte het geen verschil meer of ik veel of weing betaalde. Het was altijd geknoei.

Tele2 was de draak. Dat begint met een beperkt datalimiet van 5mbit (konden ze op het begin niet helpen) waar je betaalt voor 20, maar dan erachter komen dat KPN al 8 maanden VDSL levert, en pas bij het overstappen werd Tele2 opeens wakker. Tot vervelende opdringerigheid aan toe. Eerst schuilen achter ‘wij kunnen niets doen’ en dan 8 maanden verzuimen het kabeltje om te zetten à 2 minuten werk, maar wel incasseren voor een belofte van viermaal de geleverde snelheid. Erg slordig!

Dus tegen beter weten in overstappen op internet’s slechts gereviewde ISP, NLEX. De action onder de maatschappijen. Kut services zouden ze hebben. Nou, ik keek mijn wederhelft aan vanavond en zei tegen haar: ‘lief, ik ga een review schrijven’. Wij hebben voor het eerst in (ooit) zonder het door te hebben fantastische verbinding. Geen vastlopers van het modem meer, geen trage verbinding meer, maar gewoon ongemerkt goed internet. Eigenlijk wat je verwacht, maar wat wij al opgegeven hadden als euforisch denkgoed. En dat met zeker acht verschillende adressen (onze studententijd + antikraak).

Ongetwijfeld dat alle slechte reviews met de service van NLEX oprecht zijn. Maar een tip van ome Sander: ‘als de service top is, maar ze verkopen je telkens nee, is het net zo kut maar dan met een kersje erop’. Dus als je mazzel hebt net als wij, dan werkt het out of de box en heb je die klantservice helemaal niet nodig. Ik heb nog nooit zo weinig betaald en nog nooit zoveel gekregen.

Helemaal TOP!
(overigens, als je het helemaal tot hier gelezen hebt, hulde!).

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
GuusW
07/07/2017
via website
thumbs down

Onbeperkt bellen betekent niet onbeperkt bellen bij NLEx. Er is wel degelijk een limiet. Geen informatie wordt verstrekt over wat de limiet is, behalve dan dat het maximum 5x het gemiddelde is. Volgens woordenboek is onbeperkt zonder limiet. MISLEIDING dus. Geen bellimiiet bij Ziggo en KPN trouwens.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
N. Schouten
05/07/2017
via website
thumbs down

Op 28-6-2017 ben ik aangesloten, een monteur is langsgeweest en heeft alles werkend opgeleverd. De gehele overstap verliep ook prima en ik vond het erg fijn dat er zo goed gecommuniceerd werd over de stappen in het overstapproces.

De volgende dag (vrijdag) is er ‘s middags een fout gemaakt door KPN, gebeld met NLEX en ze zouden proberen om het nog voor het weekend op te lossen (maar KPN heeft 3 werkdagen de tijd van NLEX). Inmiddels is het woensdag 5-7 en nu verwachten ze dat KPN pas week na mijn melding het probleem zal onderzoeken.
Inmiddels zit ik dus nu al 6 dagen zonder internet, tv en telefoon, ronduit slecht dat NLEX zo zulke service level afspraken heeft gemaakt met KPN en klanten dus op deze manier voor blok zet.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gerrits
Geen oordeel
04/07/2017
via website

NLEX, aanbieding klinkt mooi maar dat is het niet, service is naadje. Mensen van NLE zijn niet te bereiken en bellen al helemaal niet terug. Klachten en disputen worden niet opgelost, niemand geeft thuis of probeerd tot een klant vriendelijke oplossing te komen. NLEX trap er niet in, NLE energie is overigens goed, geen problemen mee.
NLE is wel een “digitaal bedrijf”, er werken een beperkt aantal mensen, en veel gaat via of over callcenters oid., mensen weten niet waar de over praten en lossen niets op.

Nuttig? Ja   Nee

Gerrits
Geen oordeel
04/07/2017
via website

NLEX = slecht

Nuttig? Ja   Nee

Pieter
04/07/2017
via website
thumbs down

Afrader!!!!

Installatie gedaan volgens de handleiding, werkte niet. 10x gebeld, slechte service

Internet is snel, maar zodra er een muur tussen zit is het traag tot geen verbinding.

Mijn modem staat 3 meter van mijn tv en het stoort continue, zelfs tot helemaal wegvallen!! Ik kijk daardoor nog amper tv!

Klantenservice zijn allemaal studenten met een handleiding, 0 flexibel en het enige wat ze je aan kunnen aanraden is een monteur van 80 piek!

De tarieven zijn aantrekkelijk, maar het product is het echt niet waard!

Doe het niet!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Pieter
01/07/2017
via website
thumbs up

Alles werkt zoals beloofd & de prijs is geweldig.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Chahira
29/06/2017
via website
thumbs down

Bagger bagger bagger!!! Ik heb op 18 mei 2017 aangemeld voor Nle met een gewenste leverdatum van 29 juni! Gebruik gemaakt van de overstap service. Op 29 juni is mijn oude internet abonnement opgezegd door NLEX maar ik heb geen pakket ontvangen of zelfs maar een leveringsdatum. Eindsaldo ik zit zonder internet en nlex kan mij geen exacte leveringsdatum melden! Dus geen idee hoe lang het nog duurt!
Klantenservice niet normaal bereikbaar want alles is digitaal, maar gezien het feit dat ik geen internet thuis heb moet ik alles via mijn mini telefoonscherm doen, geen reactie via whatsapp twitter verwijst naar whatsapp en chat dame zegt we houden je op de hoogte! Mijn advies niet overstappen!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Michelle
Geen oordeel
05/07/2017
via website

Wij hebben hetzelfde als Chahira.

“Bagger bagger bagger!!! Ik heb op 18 mei 2017 aangemeld voor Nle met een gewenste leverdatum van 29 juni! Gebruik gemaakt van de overstap service. Op 29 juni is mijn oude internet abonnement opgezegd door NLEX maar ik heb geen pakket ontvangen of zelfs maar een leveringsdatum. Eindsaldo ik zit zonder internet en nlex kan mij geen exacte leveringsdatum melden! Dus geen idee hoe lang het nog duurt!
Klantenservice niet normaal bereikbaar want alles is digitaal, maar gezien het feit dat ik geen internet thuis heb moet ik alles via mijn mini telefoonscherm doen, geen reactie via whatsapp twitter verwijst naar whatsapp en chat dame zegt we houden je op de hoogte! Mijn advies niet overstappen!!!”

Bij ons was de aanmelding 14 mei en de startdatum zou 26 juni zijn. Inmiddels wel de spullen ontvangen (na daar om gevraagd te hebben), maar er zou een storing zijn op de lijn van KPN waardoor wij nog steeds niet aangesloten kunnen worden. En inderdaad, zelfde verhaal: geen idee hoe lang dit nog gaat duren, want ze zouden de status opgevraagd hebben bij KPN en de bal ligt daar.
Ondertussen al een flink hoge telefoonrekening door alle extra MB’s die daarop verbruikt worden.

Nog iemand een ervaring met overstappen en niet aangesloten worden door “storing” bij KPN? Zijn jullie inmiddels geholpen?

Nuttig? Ja   Nee

Nara V
27/06/2017
via website
thumbs up

Goed voorbereid per email. Alles geleverd zoals beloofd. Installatie verliep perfect en was met een uurtje helemaal klaar. Nog nooit zo vlot aangesloten en lekker sneller en voor een betere prijs dan mijn vorige providers.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
nico
23/06/2017
via website
thumbs up

geen probleem mee gehad werkt prima en snel. voorheen ziggo ook nooit problemen
maar wel een stuk duurder hoop dat het zo blijft installatie stelt niets voor stekker er in en nummers invoeren had het eerder moeten doen tot nu toe top product

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Nihat Baran
22/06/2017
via website
thumbs down

Verhuisd van Ziggo naar NLEx. Nou als je het over slechte keuzes in het leven hebt.

12 Juni zou de datum zijn dat we konden internetten, nou dat werd verzet naar 16 Juni (lekker handig als je je vorige provider al had opgezegd).

Drie dagen lang internet gehad en sindsdien geen internet.

Een klantenservice die je nooit kan helpen. Maar ook echt met nooit en met niets. Ze weten niets of mogen niets. Na drie dagen word er gemeld dat de technical support contact zal opnemen met ons. Gelijk doorverbinden kan niet en het kan tot 5 werkdagen duren tot ze contact opnemen.

Bij Ziggo krijg je alles opgelost aan de telefoon of morgen een monteur aan huis of nieuw apparatuur.

En als klap op de vuurpijl krijg je dit bericht van de klantenservice.


*Bedankt voor je gegevens! Ik heb het even nagekeken. Wij maken gebruik van het netwerk van KPN. Als wij willen starten met leveren moet dit daarom door KPN geactiveerd worden. Wij hebben het verzoek bij hen ingediend, maar dit is afgekeurd. Daarom hebben we hier een nieuw verzoek voor ingediend. Dit wordt allemaal geregeld via de backoffice, de algemene klantenservice die jij aan de telefoon krijgt bij KPN is hier niet van op de hoogte.

Je hoeft je in ieder geval geen zorgen te maken. We laten jouw contract pas starten wanneer we kunnen zien dat alles werkt. Op dit moment betaal je dus nog niet aan ons. Jouw eerste betaling geldt pas vanaf de werkelijke activatiedatum. Zo betaal je dus nooit voor een periode waarin jouw diensten nog niet werken.

Dus ze mailen je ook nog eens door met valse activatiedatums, waarvoor ze nog geeneens akkoord voor de lijn hebbeb van KPN.

Ik vind dit alles heel vaag en vind dat dit soort praktijken ook moet worden aangepakt.

Ga niet met deze partij in zee en blijf betaal wat extra voor service en internet.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
r.vrooman@hotmail.com
13/06/2017
via website
thumbs up

Ik ben sinds 4 maanden overgestapt en heb geen enkel probleem ondervonden.
(gelukkig). De aanvraag ging goed , de monteur heeft op het afgesproken tijdstip het geheel goed geinstalleerd. En alle onderdelen van het pakket werken prima. Dus wat mij betreft een aanrader.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Duns
12/06/2017
via website
thumbs up

Prima ervaring hier.
overstappen ging zonder problemen inclusief telefoonnummer
zelf alles in 20 minutes geinstalleerd en alles draait sindsdien als een zonnetje
na een week van “intrainen” van het modem zat ik op de aangeboden snelheid van
50 Mbit.
TV ontvanger is een zegen, na dat trage ruk ding van Ziggo (zonder opnemen)

zag alleen dat nu de prijs omhoog is gegaan voor nieuwe klanten.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mark
09/06/2017
via website
thumbs down

Blijf zitten waar je bent. Betaal liever iets meer. Ben sinds 2 juni aan gesloten. Na een avond deed internet het niet en na twee dagen had ik ook tv meer. Dat kan natuurlijk getbeuren.
Maar met een klantenservice die geen telefoniche afhandeling doet heeft het 5 dagen geduurd voordat er werd gezegd dat een monteur zou komen. Ik denk dat we hier normaal 20 minuten over hadden kunnen doen. Nu komt de monteur en moet ik van 4 a 5 wekragen uitgaan. Dit vind ik echt niet normaal.

Als alles werkt is het natuurlijk prima maar je ziet pas kwaliteit als er een probleem is.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
H.W. van Toren
08/06/2017
via website
thumbs down

sinds December 2016 NLEX alles in1.
Om de paar dagen valt alles uit, Ze zijn moeilijk bereikbaar en als je ze eindelijk
aan de telefoon hebt kunnen ze met je klacht ook niet echt helpen.
Ik zou teruggebeld worden voor een oplossing maar tot heden is dat nog niet
gebeurd.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gerrit
07/06/2017
via website
thumbs down

De eerste levering was na de ‘wettelijke afkoelperiode’ op 19 mei. Email gekregen dat ik niet voor die dag het modem moest installeren. Keurig op die dag het modem geinstalleerd. Nu blijkt dat ze nooit begonnen zijn met leveren. Ik heb (het is nu 7 juni) nog steeds KPN als leverancier. Krijg nog steeds KPN factuurtjes. Contact met de klantenservice leerde me dat ik een ‘harde reset’ moest uitvoeren, hierna zou levering van NLEx beginnen. Dat lukte niet. Vervolgens rees bij de klantenservice de mogelijkheid dat ze op een verkeerde lijn aan het leveren zijn. Hiervoor moet wel even een monteur langskomen OP MIJN KOSTEN. Ik heb aangegeven dat als ze niet in staat zijn op een normale monteurloze manier de overstap te organiseren ik liever bij KPN blijf. Maarja, dat kan nu niet meer want “de wettelijke afkoelperiode is voorbij”. Dus of een dure monteur, of geen levering van internet. Ik voel me genaaid door deze oplichters van NLEx en betreur mijn keuze om bij KPN weg te gaan zeer…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Iwema
24/05/2017
via website
thumbs up

November 2016: Aanvraag bij Nlex gedaan voor levering internet en tv.
December 2016: Ze zijn er mee bezig om op 5 jan 2017 te kunnen leveren.
Januari 2017: Excuusmail dat ze nog niet konden leveren.
Februari 2017: Nog een mail van Nlex, wordt aan de levering gewerkt.
Maart 2017: Nog steeds geen levering.
Overstapservice functioneert slecht.
Eind maart 2017, eerste levering Nlex.
5 maanden heeft het geduurd!

Volgende punt.
Wij hebben ons huis verkocht.
We kunnen pas anderhalve maand later in ons nieuwe huis.
In deze tijd zitten we in een vakantiehuisje.
Nlex kan niet gepauzeerd worden.
Ik vrees voor voor de verhuizing van Nlex. Als dit net zo slecht gaat als in de 1e 5 maanden….
Inlogomgeving is erg summier.
Tarief is laag.
Kwaliteit is voldoende.
Service en klachtafhandeling vind ik slecht.
Aanbeveling: Absoluut niet!
Voorheen zat ik bij Ziggo. Was aanmerkelijk klantgerichter maar ook 50% duurder.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tim
17/05/2017
via website
thumbs up

Goede ervaring. Per 01-05 jl. overgestapt van KPN alles 1 naar NLEx. Bijzonder soepel. Aansluiting is hetzelfde en de tv service feitelijk ook. Slechts opnemen zit nu niet meer standaard in het pakket, maar daar is de prijs ook naar. Zonder enige strubbelingen alles in een half uur aangesloten en geinstalleerd en sindsdien nog geen enkel probleem ondervonden. De wifi versterker is handig en ook al aangesloten.

Een overstap van KPN naar NLEx is in ieder geval aan te raden.c

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ed
13/05/2017
via website
thumbs up

2 recente ervaringen

Ben eind april zelf overgestapt van tele2 naar NLEx. Ik had bij de vorige provider internet,tv en telefonie, dus één klantnummer. Alles is goed gegaan, zelfs de nummerovername.

Voor een vriendin dit ook geregeld, overstap is tot nu toe een RAMP!!!

Het probleem is daarbij dat ze alleen vaste telefonie van kpn heeft, geen internet en kabeltv bij ziggo. NLEX is onduidelijk, communiceerd onduidelijk. Klantenservice is ondeskundig, adviseerd verkeerd en jaagt nieuwe klanten op dubbele kosten!!

Een samenvatting om toekomstige NLEx klanten te waarschuwen:

OVERSTAPSERVICE werkt alleen als je bij de vorige provider MINIMAAL INTERNET hebt, anders kun je niet gebruik maken van de overstapservice en dien je zelf bij de vorige provider(s) op te zeggen. NLEx geeft vooraf niet aan!

Heb je VASTE TELEFONIE bij KPN, dan nemen ze wel je nummer over, maar kun je pas opzeggen bij KPN nadat je nummer is overgenomen door NLEx. Je betaald dus ook nog een maand extra aan KPN. De lijn moet namelijk actief zijn vooraf aan overname. Je kunt dus niet vooraf aan KPN zeggen beeindig mij abonnement maar een week na overname door NLEx, dit is onmogelijk! NLEx zegt niet je abonnement voor je op en stemt dat ook niet af met KPN! Zoek het maar zelf uit.

Ziggo kun je wel een maand vooraf zelf opzeggen. Ik zou echter nog een week na oplevering NLEx aanhouden als opzegdatum, mocht NLEx later leveren.

Conclusie: Stap alleen over als je al alle producten (inclusief internet!) bij een aanbieder hebt, dus één klantnummer. In andere gevallen zou ik er niet aan beginnen, om veel ergernissen, door onkunde NLEx en zelf veel regelwerk te voorkomen.

Het product wat NLEx levert is van goede kwaliteit, echter de overstapservice krijgt van mij een ruime onvoldoende!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ed
13/05/2017
via website
thumbs up
Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Leo van Meggelen
12/05/2017
via website
thumbs up

Vandaag overgestapt, monteur heeft alles netjes aangesloten, alles werkt in 1 keer.
Top gedaan. Verbinding bekabeld op 111Mb en via Wifi op 96Mb. Tv goed beeld. Extra kastje voor boven en extra wifi repeater. Ook telefoon met nr behoud ging goed.
Ben tot nu toe heel tervreden.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kevin
Geen oordeel
16/05/2017
via website

Hoe kun je nou 111mbs ontvangen als het maximale 100 is???
Ik denk dat ze ons voor de gek willen houden met hun (eigen) internet snelheids test….

Nuttig? Ja   Nee

Wageninger
04/05/2017
via website
thumbs up

Elk jaar stap ik over van provider en nog nooit zonder gezeten, afgelopen februari overgegaan maar helemaal geen problemen gehad. De zelfde dag werkte alles.
Een tip inplaats de normale opzegtermijn moet je de datum verder weg zetten +2 weken.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
f.ijsendoorn
Geen oordeel
03/05/2017
via website

d.d. 02-05-2017 gepoogd telefonisch contact op te nemen. Na 23 minuten kreeg ik service medewerker aan de lijn. Kan wifi niet op mobile en tablet ontvangen,
Ruime 1 uur en 7 minuten gesprek gehad, met de nodige pauzes, Tot op vandaag niet meer vernomen en ook nog steeds geen wifi op gsm en tablet. Hebben geen E-mail adres waar klachten kenbaar gemaakt kunnen worden. Uitermate slechte service.
F.IJ
Almelo

Nuttig? Ja   Nee

jeroen
20/04/2017
via website
thumbs down

Lijkt goedkoop, maar aangezien je toch nooit geleverd krijgt op de activatiedatum wordt het al met al een dure provider. Lekker naar iets betrouwbaars gaan en NLEX zeker niet proberen. Heb er zelf alleen maar ellende van.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
SeA
Geen oordeel
19/04/2017
via website

Pas geleden overgestapt en
Sinds vorige week wachtende op internetverbinding. Na herhaaldelijk verzoek is de klacht nog steeds niet verholpen. Voor de tweede keer afspraak gemaakt wat niet nagekomen is. Ze weten wel maand vantevoren het geld te innen maar verder geen actie.
Slechte service! Na morgen stappen we over naar een ander provider.
Geen aanrader.

Nuttig? Ja   Nee

A. Schoenmaker
18/04/2017
via website
thumbs down

begeleiding is zeer matig. Communicatie verloopt stroef. Ik h

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Stef
11/04/2017
via website
thumbs down

Wachten wachten wachten. Bij de klantenservice blijven ze aardig maar de medewerkers doen niets of mogen niets doen. Ik zit te wachten op een monteur van KPN maar niemand weet hoelang dit gaat duren. Ook mogen ze mij niet het telefoonnummer van de betreffende afdeling geven. De medewerkers mogen alleen luisteren en vooral geen aktie ondernemen. Wel schrijft NLEX geld af van mijn rekening maar leveren niets. Echt waardeloos.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Josta
10/04/2017
via website
thumbs up

NLEX hield ons vooraf prima op de hoogte van de status van de bestelling en de te nemen stappen voor de nieuwe aansluiting. Het ingebruikstellen van de aansluiting was eenvoudig en snel voor elkaar. Internet, tv en telefoon werken perfect. Gewoon precies wat het moet zijn. Ik ktan een overstap naar NLEX zeker aanbevelen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gungor
Geen oordeel
01/04/2017
via website

Super een maal aangesloten alles werkt zoal tv en internet het beloofde snelheid 100mb haal ik probleem loos via vdsl ik raad zeker aan als als je koperlijn 50mb of meer haalbaar is gewoon kpn producten maar dan €20 per maand goedkoper super ga zo door nlex

Nuttig? Ja   Nee

Johan
01/03/2017
via website
thumbs up
Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Thijs
Geen oordeel
28/03/2017
via website

Kan niet slechter en klantonvriendelijker! Bij mijn aanmelding concludeerde NLE op de site dat ik een glasvezelaansluiting had en de aansluiting dus gratis was, No worry. Sinds die tijd heb ik alleen maar worry. gehad. De NLE monteur concludeerde later dat de kabel verkeerd lag, in de garage, en dat er een nieuwe moest worden gelegd vanaf de straat. Kosten voor de klant. Telefonisch en via chat geprobeerd om te annuleren, maar niets heeft geholpen: contract is contract!
6 weken later word ik door NLE per email gefeliciteerd omdat ik online zou zijn. Echter nergens een kabel. Per email duidelijk gemaakt dat ik niet online ben en ruim 1 maand later nog geen reactie van NLE. Wel wordt maandelijks € 56 euro ingehouden.
Na 1 week zonder internet en telefoon toch maar weer Ziggo gevraagd om een nieuw contract. Binnen enkele dagen had ik weer internet en telefoon, wel een ander telefoonnummer met alle rompslomp vandien.
Het is me nog niet gelukt om de incassomachine van NLE te stoppen. Anderhalve week een klacht ingediend via het klachtenformulier op de site van NLE, ook hier is nog geen reactie op gekomen. Dus straks naar de geschillencommissie.

Nuttig? Ja   Nee

Klaas-Jan
26/02/2017
via website
thumbs up

Geen enkel probleem!
Super verlopen en bel, kijk tv en internet probleemloos.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Danny
Geen oordeel
08/03/2017
via website

Zeer en zeer slecht. De klantenservice is onder bezet en niet deskundig. De storing willen ze het liefst op jou verhalen, dit terwijl de storingspagina van KPN duidelijk aangeeft dat er een storing is.

Een compensatie of iets daar zijn ze niet van en de klantenservice reageert legt alles neer bij jou.

Geloof me doe het niet !!!

Achteraf spijt dat ik niet Ziggo heb genomen voor 30 euro meer

Nuttig? Ja   Nee

CM
06/02/2017
via website
thumbs up

Stap op dit moment niet over!!!!!! Telefoon en internet werkt prima, maar met de t.v. niks anders dan problemen tot nu toe. Nu al de 4de dag dat wij geen t.v.kunnen kijken omdat KPN iets moet uitzetten en misschien ook wel aanzetten 🙄en dat tot nu toe nog steeds niet hebben gedaan 🤔Voor die tijd iedere dag het kastje meerdere keren moeten resetten totdat we een nieuw kastje kregen en nu dus niet meer kunnen kijken of radio luisteren. NLEx we hebben iedere dag contact met jullie hierover, doe er iets aan. We hopen dat we uiteindelijk toch ooit een tevreden klant mogen zijn.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jan Vrijsen
02/02/2017
via website
thumbs down
Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
albert
01/02/2017
via website
thumbs up

Alles omgezet van KPN naar NLEx
geen enkel probleem waar bij KPN HD tv steeds problemen opleverde en er nooit een oplossing kwam(maar wel betalen)
is nu alles ok Sneller internet en echt HD tv
en wat niet onbelangrijk is ook nog goedkoper:-)

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Antonie
01/02/2017
via website
thumbs up

Zeer goede service. Klantenservice vier keer aan de lijn gehad in drie weken tijd omdat mijn ISRA-2 aansluiting niet goed geconfigureerd was. Erg goede en snelle hulp. Ik had maar 1 x een wachttijd bij de klantenservice en dat was maar drie minuutjes ofzo. Het pakket is goedkoop voor wat je er voor krijgt. Eigenlijk krijg je gewoon KPN alles in 1. De extender werkt ook prima. Ik ben tot nu toe erg evreden. Of de verbinding ook daadwerkelijk stabiel is dat zal de komende weken blijken. Het overstappen is in ieder geval prima gegaan.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tibet
Geen oordeel
31/01/2017
via website

Na 5 weken nog steeds geen internet en tv! Reactie op mijn aangetekende brief voor ontbinding stuurt NLEx via klacht.nl? Tevens geeft NLEx aan dat ze op mijn adres niet kunnen leveren en daarom de bestelling wordt teruggedraaid. Flauwekul, omdat ze voorheen wel hebben geleverd en KPN trouwens ook. Ik wacht nog steeds op een duidelijke en officiële reactie…

Nuttig? Ja   Nee

Wilma Peeters
Geen oordeel
21/01/2017
via website

Kan niet geïnstalleerd worden bij een zwevende tv. Met kaart.
Dan moet je er kastjes bij kopen en heb je weer allerlei spullen erbij en bedrading, terwijl je juist alles weggewerkt had achter de plint omdat je dat niet meer wil.
Dit wordt niet eerst goed en duidelijk besproken want dan was ik er niet aan begonnen.
De installateur was hierover ook heel duidelijk en eerlijk. Heb het dus niet laten installeren.

Nuttig? Ja   Nee

Tom
16/01/2017
via website
thumbs up

Slechte ervaringen.Helpdesk moeilijk te bereiken.Een keer zelfs 40 min. moeten wachten.Amicale behandeling.Wordt slecht geluisterd.Planning is zeer slecht.Verzending van materialen beroerd , te laat en overcompleet..
Wordt nooit excuus aangeboden of compensatie.Proces heeft twee en een halve maand geduurd.Vanavond valt er weer wat te kiezen op tv.!!!
De ergste vijand van de NLEX is de organisatie zelf..

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
frederique
16/01/2017
via website
thumbs up

Nadat Telfort geen ondersteuning meer biedt op zijn itv kijken app, was ik het zat. Stijgende tarieven en slechte service….overgestapt naar Nlex. Modem en tv ontvanger 1 week voor ingang abbo ontvangen. Keurig. Kan nu (terwijl mijn abbo nog in moet gaan) al tv kijken via de kpn itv app opmijn tablet en telefoon!.
As vrijdag sluit ik het modem aan, ik heb nog tot 1 febr. Telfort, dus ik maak me geen zorgen tot nu toe. Mijn telfort heb ik trouwens wel zélf opgezegd.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tibet
07/01/2017
via website
thumbs up

Na de overstap van KPN heb ik 5 dagen geen tv gehad. Het signaal was niet correct overgenomen. De klantenservice was zeer moeilijk te bereiken en na veel aandringen had ik ineens weer tv. Twee dagen later was ik helemaal afgesloten. En met mij vele anderen merkte ik op de forum, Twitter en Facebook. Ik ben nog steeds al een week afgesloten en Nle kan/wilt mij niet vertellen waarom . Ze bieden ook geen oplossing en ik hoor dus al een week lang ‘ we doen ons best en de technische dienst zal contact met je opnemen”. Dus ik ben zeer ontevreden en raad niemand deze overstap aan helaas…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tibet
Geen oordeel
07/01/2017
via website

Na de overstap van KPN heb ik 5 dagen geen tv gehad. Het signaal was niet correct overgenomen. De klantenservice was zeer moeilijk te bereiken en na veel aandringen had ik ineens weer tv. Twee dagen later was ik helemaal afgesloten. En met mij vele anderen merkte ik op de forum, Twitter en Facebook. Ik ben nog steeds al een week afgesloten en Nle kan/wilt mij niet vertellen waarom . Ze bieden ook geen oplossing en ik hoor dus al een week lang ‘ we doen ons best en de technische dienst zal contact met je opnemen”. Dus ik ben zeer ontevreden en raad niemand deze overstap aan helaas…

Nuttig? Ja   Nee

Marianne en Willem
Geen oordeel
04/01/2017
via website

Op 1 december komt monteur langs om alles aan te sluiten. Blijkt dat er geenglasvezelkastje is meegeleverd. Men veronderstelde een koperaansluiting?, Terwijl ik glasvezel had aangegeven. Geen probleem tegen meerkosten is het kastje te leveren , er zou contact worden opgenomen. Niets meer vernomen. Helpdesk gebeld, na anderhalf uur en € 17,60 lichter op advies het contract geannuleerd De vaste telefoonverbinding was al afgesloten, door de annulering zou alles met de vorige provider worden hersteld. Dit was afgesproken op 13 december 2016. Tot op heden nog steeds geen reactie

Nuttig? Ja   Nee

Henrik
02/01/2017
via website
thumbs up

Overstap zonder problemen, alles werkt!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Leonie
29/12/2016
via website
thumbs up

Overstap ging super. In eerste instantie kregen we de box niet aan de praat maar we hadden m op de verkeerde aansluiting gekoppeld. Een belletje en het werkte. Overigens niet lang in de wacht gestaan. Ondanks dat we langzaam internet hebben in de straat zijn tv en internet zonder storing.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Schaeffer
24/12/2016
via website
thumbs down

Wat een ellende NLEx!!

Zit nu al een dikke week over de uiterste leverdatum heen. Na gister een halve dag aan de telefoon te hebben gehangen op dit moment nog geen enkele oplossing in zicht. Ze vertelden dat de stoom uit de toetsenborden kwamen vanwege alle problemen die er bij bij NLE zijn.

Wat in ieder geval wel duidelijk is is dat we de feestdagen zonder internet, tv en bellen zitten. NEt de periode in het jaar dat we er het meeste gebruik van maken.

NLE weg ermee, mensen stap niet over!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jansen
09/12/2016
via website
thumbs up

Overstap verliep vrijwel vlekkeloos van Telfort naar NLEx. Kreeg wel een melding dat de datum was opgeschoven (1 week), maar mijn oude provider mailde dat ze tot die datum bleven leveren (allebei kpn). Werkt allemaal prima, nu 3 dagen in gebruik.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Evert Hoorn
Geen oordeel
20/12/2016
via website

Bijzonder slechte ervaringen bij overstapservice: vanaf 5 decmeber afgesloten van tv/internet en telefoon dankzij overstapervice.
Helpdesk blink uit in onbetrouwbaarheid, niet nakomen (bel)afspraken en geven desinformatie. Totale afrader!!
Klant wordt in het geheel niet serieus genomen.
Bron van ergernis en tijdsverlies.

Nuttig? Ja   Nee

Sidan
Geen oordeel
22/12/2016
via website

Sinds 20 december in overstapservice van xs4all naar nlex.
Je weet niet wat je meemaakt!
Nu al voor de tweede achtereenvolgende dag afgesloten van alles. Geen tv, geen telefonie en geen internet. De technische dienst is onbereikbaar voor de buitenstaander. Afgeschermd door onbenullen, die nergens op dit terrein verstand van hebben.
Bijna een uur in de wacht, met elke dag dezelfde muziek met een slechte geluidskwaliteit en met haperingen.
Wat een afgang om van xs4all naar deze zooi af te dalen!

Nuttig? Ja   Nee

Lebbink
Geen oordeel
08/12/2016
via website

De eerste ervaring is meer een aanvaring wat hebben die mensen het slecht geregeld.

Dan vervolgens de oude provider zo ongeveer de schuld geven, ik macht 8 dagen gaan wachten zoals het er nu uitziet voor ik weer telefonisch bereikbaar ben.

Reden Ziggo beeindigd contract per 12-12-2016 maar ja ik krijg bij NLE pas 20-12-2016 een monteur.

Hi Gerard,
Je hebt je aangemeld voor Alles-in-1 van NLEx. Supertof! We gaan ervoor zorgen dat je zo snel mogelijk kunt genieten van internet, tv en/of bellen via NLEx. En het mooie is dat je daar zelf helemaal niets voor hoeft te doen! Wij regelen het voor je. Met onze overstapservice.

Nu hebben we begrepen dat de oude provider in sommige gevallen contact met onze nieuwe klanten zoekt en dat dan niet altijd juiste informatie wordt gegeven.

De enige die niet juist is is NLE

Nuttig? Ja   Nee

Ted
06/12/2016
via website
thumbs down

Mooi kut! 6 weken voor onze verhuizing aangemeld en dan krijg je twee dagen van te voren bericht dat ze nog even geld van je rekening afschrijven en daarna nog eens twee weken later pas gaan leveren. En als je dan belt voor een oplossing, beginnen ze te dreigen met boetes als je overstapt!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
R HILDERS
05/12/2016
via website
thumbs down

na afgesproken overstapdatum zit ik zonder telefoon en internet, melding bij serviceafdeling, overstap “kan nog minimaal 1 a 2 weken duren”. Schandelijk.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marcel
25/10/2016
via website
thumbs up

Helemaal goed. Aanvragen ging snel en simpel. Meteen gratis modem erbij. Eindelijk van Essent af en ook nog extra korting van 50 euro. Mijn dag kan niet meer stuk.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
hans
Geen oordeel
02/03/2017
via website
Nuttig? Ja   Nee

Osipova margita
Geen oordeel
04/05/2017
via website

Heb er zelf alleen maar ellende van .

Nuttig? Ja   Nee

1 2

NLEX Alles in 1 (tv-, internet- en telefoon) ervaringen 2017

Heeft u ervaringen met NLEX Alles in 1 (tv-, internet- en telefoon) en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u NLEX Alles in 1 (tv-, internet- en telefoon) beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.

Ons doel is altijd dat u snel en simpel de beste keuze kan maken en zorgeloos kan overstappen. Of u nu kiest voor NLEX Alles in 1 (tv-, internet- en telefoon) of voor een andere aanbieder. Die keuze is aan u en wij helpen u graag!

NLEX Alles in 1 (tv-, internet- en telefoon) 3.68 stars 67 reviews