Generic selectors
Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Energie
Internet
Mobiel
Verzekeren
6.3

Aanbiedingen

scores

Algehele indruk
Tarieven
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit product
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
26 positief – 45 negatief

Top 5

Schrijf ervaringen en maak zo kans op een gratis vvv waardebon van 50 euro!

NLEX Alles in 1 (tv-, internet- en telefoon)

NLEX is het internetmerk van de NLE (Nederlandse energie maatschappij). De Nederlandse energie maatschappij levert niet alle energie, maar ook internet, tv en telefonie, oftewel alles in 1. NLEX levert snel internet tegen concurrerende tarieven. De grootste concurrent van NLEX is Tele2. Heeft u ervaringen met NLEX en wilt u deze met ons delen? Graag! Hierdoor kunt u andere mensen weer helpen een beter besluit te nemen!

NLEX Alles in 1 (tv-, internet- en telefoon) ervaringen

Geef NLEX Alles in 1 (tv-, internet- en telefoon) een beoordeling

92 NLEX Alles in 1 (tv-, internet- en telefoon) ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Tarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit product
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

G
18/10/2018
via website
thumbs down

Nu na ruim een week na de opleverdatum te horen gekregen dat ze niet kunnen leveren. Heb echt 5 a 6 verschillende mensen gesproken van de slecht bereikbare klantenservice van NLE x, allemaal geven ze KPN de schuld. (Gemiddelde wachttijdvan 20 mimuten)
Ik kon telefonisch mijn contract beeindigen en krijg dan de vooruitbetaalde € 29.95 terug gestort. Hoe lang dit duurde kon de medewerker ook niet zeggen… ben benieuwd!!!
Een oplossing werd niet aangeboden , ik moest zelf maar even kijken voor een andere leverancier.
Zoiets als dit echt nog nooit meegemaakt. Mensen denk hier echt goed over na. Je betaald iets vooruit en uiteindelijk word je aan je lot overgelaten.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Monique Zonland
11/10/2018
via website
thumbs down

slecht! Niets geleverd, modem nooit geactiveerd, afgemeld en niet genoteerd; toch 2 jaar geld innen! Netjes gevraagd dit redelijkerwijs op te lossen, maar daar staat men niet voor open. Ik modem aangetekend retour gestuurd, maar dat houden ze niet bij……. net als annuleren dus niet! Wat een rotprovider….

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Karolina
Geen oordeel
01/10/2018
via website

Ik zie wel dat ik niet de enige ben die problemen heeft met dit bedrijf. Ze zeggen een ding via telefoon en ze doen iets anders dat je met ze had afgesproken. Ze nemen geld van me terwijl ik alles betaald had. Meteen een andere bedrijf zoeken. !!

Nuttig? Ja   Nee

Peter
28/09/2018
via website
thumbs down

Niet mee in zee gaan!
Waardeloze ‘klantenservice’, niet te bereiken op normale manieren (een email of telefoon).
Komen beloften meermaals niet na zonder bericht.

NIET doen dus!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Martijn Hoogstraten
28/09/2018
via website
thumbs down

Gekozen voor de prijs, weggegaan door
– het contract dat zogenaamd verlopen was waardoor de prijs van 30 euro pmd naar 55 euro per maand ging, zonder verklaring of melding;
– een klantenservice die onbereikbaar is
– contract dat per 13 augustus afloopt zelf verzetten naar 15 augustus zonder enige reden;
– factuur voor september moeten betaling omdat er wat fout gegaan is met de onderbouwing dat het geld terug komt bij afrekening, afrekening is 3 euro geworden?
– sinds 15 augustus probeer ik mijn geld terug te krijgen via de online klanten service voor zover je het klantenservice kan noemen en tot op heden nog niet terug.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
p.h.martinus
18/09/2018
via website
thumbs down

slechte service geld als eerste afhalen en dan zeggen zijn bijna zo ver bulchit geld speelt als eerste bij NLEX geen afpraak nakomen raad iedereen af in zee te gaan

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
J.de Vries
25/07/2018
via website
thumbs down

Zeer slecht. Als je KPN klant bent NIET overstappen naar NLEx. Ze maken gebruik van dezelfde lijnen en de overstap ging bij ons helemaal mis. NLEx kon op zijn vroegst pas over 3 weken leveren. Hun oplossing ik mocht gratis annuleren maar ik kon ook niet terug naar KPN. Bizar. Ook de klachtafhandeling was treurig.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
yalcinkaya
28/06/2018
via website
thumbs down

Let op mensen! 🙁
Ga niet in zee met dit bedrijf. 🙁
De klantenservie is echt om te huilen. 🙁
Kies beter voor een bedrijf met een klantenservice voor ietsje meer dan deze bende.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
VOLTJE
Geen oordeel
24/06/2018
via website

Met het product is niets mis; met de organisatie veel!
bereikbaarheid waardeloos, administratie een bende, klachtenproces niet ingeregeld. Ik ga morgen het contract opzeggen en de AP tippen. Geen zin noch tijd voor dramarama!
Aanbeveling; niet.

Nuttig? Ja   Nee

Voltje
24/06/2018
via website
thumbs down

Ik heb met het product zelf een goede ervaring. Met de organisatie een zeer slechte ervaring. Je beaalt (zefls) vooraf) krijgt zonder herinnering vervolgens een aanmaning mét aanmaningskosten en disfunctioneren van je account. De klantenservice niet bereikbaar, de mail onbeantwoord etc etc. Ik ga morgen gelijk et contract opzeggen. Dit soort ongeorganiseerd onrechtmatige markt drama kent Nederland voldoende. Ik vermoed dat een AVGklacht richting de autoriteit persoonsgegevens ook hier op zijn plasts is.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
hanson
14/06/2018
via website
thumbs down

Let op mensen! Ga niet in zee met dit bedrijf. De klantenservie is echt om te huilen. Kies beter voor een bedrijf met een klantenservice voor ietsje meer dan deze bende.

Dit bedrijf zit echt op het randje van instorten en proberen te innen wat ze kunnen. Pas op oplichters

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jannis
07/06/2018
via website
thumbs up

Probleemloze overstap ruim een jaar geleden. Prima internet, werkt altijd en ook snel. Had bij het verlengen van abonnement een misverstand, mijn schuld, had niet goed gelezen. Dit werd echter snel, zeer coulant en zonder gedoe opgelost.
10 punten voor NLEx👍👍👍

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Paul Veenstra
24/05/2018
via website
thumbs up

Aangezien het meestal alleen klagers zijn die een beoordeling maken komt hier een positief geluid. Probleemloze overstap van Ziggo naar NLEX. Vanaf begin gelijk de maximaal beloofde snelheid (109 mbps DL, ongeveer 35 mbps UL). Snelheid is dus uitstekend (had 40mbps DL en 10 mbps UL via Ziggo voor dezelfde reguliere prijs) en ook de beeldkwaliteit is top. Interactieve TV is een verademing vergeleken met Ziggo: geen minuut wachten totdat de tv box is opgestart maar gelijk TV. Ben tot nu toe uiterst tevreden en hoop dat het zo blijft 🙂

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Anita Giebels
21/05/2018
via website
thumbs down

Aangezien ik hier meer negatieve dan positieve ervaringen lees,stap ik dus toch niet over naar NLE.
Blijf lekker bij ZIGGO.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ed
10/05/2018
via website
thumbs up

Nou lieve mensen, alle bad kritiek ten spijt, mijn ervaring tot nu toe bij NLEx is super. Zij regelen alle (over)stapjes perfect, op tijd en er is een goede monteur geweest die , zoals beloofd niet eerder wegging voordat alles perfect werkte en op de juiste snelheid. Qua energie leverantie heb ik met NLEx nog geen ervaring, maar qua prijzen zijn zij precies gelijk aan Greenchoice. Qua communicatie is het even wennen met NLEx, bellen heeft geen zin, WhatssApp werkt het beste, Adequate antwoorden, en een prima planning. Alles gaat bij hen automatisch. Geweldig.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
KB
07/05/2018
via website
thumbs down

Ben nu bijna een jaar klant van Nle. En ik ben blij dat mijn contract er bijna opzit.
Je word binnen gehaald met mooie prijzen en onbeperkt bellen maar helaas is de realiteit heel anders.
De kwaliteit van het internet en de tv is prima.
De telefoonlijn stoort iedere dag en je kan dus niet onbeperkt bellen!!( fair use policy) maar hier kom je dus pas naderhand achter.
Nu heb ik een correctie op mijn factuur gehad en ik wacht al meer dan een week op uitleg. Het geld is al van mijn rekening gehaald maar men kan mij nog steeds niet uitleggen waar de correctie vandaan komt.
Dus kortom, wil je tv kijken internetten en af en toe bellen tegen een lagere prijs, doen!
Wil je kwaliteit en service, weg wezen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sylwia
03/05/2018
via website
thumbs down

Overgestapt omdat ik sneller internet kon krijgen voor minder geld. Had ik dit nooit maar gedaan. Nu zit ik met hele slechte WiFi. En wat krijg ik als antwoord. Dat het aan mijn huis ligt want volgens hun krijg ik een goed signaal binnen. Wel raar dat ik bij mijn vorige aanbieder geen problemen had met de WiFi. Ze weten niet wat ze doen. Laten het lijken alsof ze je willen helpen maar doen helemaal niks. Was ik maar bij T-mobile gebleven. Ik hoop dat ik hiermee andere mensen veel gedoe kan besparen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Maeli
14/03/2018
via website
thumbs down

Onbeschoft, traag en niet behulpzaam.
Ik wacht al een maand op een bevestiging, maar deze moet nog altijd verwerkt worden. Niemand kan hier wat aan doen zegt webcare.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gaston
13/02/2018
via website
thumbs down

NLE is een bedrijf met heel veel mooie beloftes. Zo pretenderen ze op hun website binnen vier weken glasvezel te kunnen leveren. Pas nadat je het contract hebt getekend ontvang je een leverdatum en die blijkt dan opeens ZES weken later te zijn in plaats van de vier waarmee ze klanten lokken. Bij navraag bleek dit een “foutje op de website” te zijn. Wel een foutje dat er al weken opstaat.
Nou goed. Dan maar leveren ze binnen zes weken. Mooi niet dus. Vlak voordat deze zes weken voorbij zijn wordt je gebeld door de afdeling “planning” en wordt je doodleuk verteld dat de monteur pas 2 weken later tijd heeft. Geen sorry of niets, gewoon dikke vette pech. Houdt wel in dat je twee maanden zonder tv, internet of telefoon zit.
Als je dan belt sta je keer op keer minimaal een half uur in de wacht, waarna een lieve juffrouw je beloofd alles na te kijken en je de dag erna terug te bellen met een oplossing. Ook dat gebeurt dus mooi niet. Als je dan zelf belt krijg je simpelweg te horen dat er niets in het systeem staat, worden dezelfde beloften gedaan en begint het riedeltje van vooraf aan, want natuurlijk wordt je WEER niet teruggebeld.
Vanuit NLE bekeken doen ze dit natuurlijk heel slim, want dit komt pas na bijna 6 weken naar boven, waardoor je wettelijke bedenktijd allang vervlogen is.
Mijn tip? Blijf weg van dit soort leugenachtige bedrijven!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
caspar muysert
09/02/2018
via website
thumbs down

Wat een waardeloos bedrijf!!
Overstap service is ronduit slecht!
Vanaf medio november klant voor 500mb/s, telefonie en tv, na 2 maanden alleen maar storingen. Mag nu genieten van 3mb/s, geen telefoon en TV waar je na 5 minuten een epileptische aanval van krijgt.
Wat doet NLE? De hoorn erop gooien als je 30 minuten in de wacht staat, via whatsapp alleen een berichtje terugsturen dat het wat langer kan duren. Wel een melding gehad dat er een monteur zou komen. Zit daar na 3 weken nog op te wachten!!!

Mensen trap hier niet in!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mirjam
24/01/2018
via website
thumbs down

De monteur zou gisterenmiddag komen tussen 12 en 14 uur, helaas niet gezien! Via whatsapp NLE krijg ik geen reactie. Overstapservice deugt niet, oude afgesloten, monteur niet verschenen. Ruim 30min in de wacht gestaan en wordt er doodleuk verteld dat de afspraak met monteur niet in systeem voorkomt en dat ik maar contact moet opnemen met afdeling planning. Hele middag dus gewacht, zonder tv en internet! Afdeling planning is ook niet te bereiken, verbinding wordt gewoon verbroken zonder dat je iemand aan de lijn krijgt! Kortom: waardeloos en niet aan beginnen!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Wendy
15/01/2018
via website
thumbs down

Slechte bereikbaarheid klantenservice bij klachten of als je je factuur op wil vragen. Bel je de keuze verlenging of nog geen klant, heb je binnen 5 min iemand aan de lijn. Maar bij andere zaken duurt dit minimaal een half uur.
Vervolgens zitten daar mensen die alleen mogen zeggen dat ze het gaan regelen en dat daar 5 werkdagen voor nodig zijn. Vervolgens 2 weken verder en je hangt weer drie kwartier in de wacht om te vertellen dat het nog niet opgelost is. Dan krijg je weer 5 werkdagen. Er is verder niemand bereikbaar die iets meer te vertellen heeft of beslissingen mag nemen. Alleen het standaard riedeltje.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sander
09/01/2018
via website
thumbs down

Slecht bereikbaar, geen info en dan vervolgens vasthouden aan contract – meteen boetes hanteren en niet inspelen op wens vd klant. Klant zijn fout afstraffen en geen service willen verlenen – triest als je dat uitzonderlijk goede service noemt..

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
de la Haye
30/11/2017
via website
thumbs down

Dit bedrijf probeert onrechtmatig een automatisch incasso af te schrijven van onze zakelijke rekening, terwijl ik geen contract bij dit bedrijf heb. We zitten privé bij Ziggo en hebben verder geen apart zakelijk adres. Nemen geen diensten af van dit bedrijf en hebben al helemaal geen toestemming gegeven voor automatisch incasso. Neigt dus naar oplichtingspraktijken.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Michael
29/11/2017
via website
thumbs up

Ik heb nu sinds 3 jan 2017 alles in 1 van Nlex. Ik heb het aangevraagd in 2016 en kreeg de aansluiting 1 week later als gepland. Maakte niet uit de vorige provider liep gewoon door tot de nieuwe aansluiting.Ik had in het begin alleen wat moeilijkheden met mijn vorige provider tele2 met doorlopende kosten. Dit aan tele2 gemeld telefonisch en aan Nlex via whatsapp. Het duurde even met de communicatie via whatsapp waar ik totaal niet tevreden mee was maar is uiteindelijk toch goedgekomen tele2 had een fout gemaakt. Maar de communicatie via whatsapp met Nlex was frustrerend traag. Nu na bijna een jaar bij Nlex moet ik zeggen dat ik niet ontevreden ben. In dit jaar 1x een storing gehad van een aantal uren. De klanten service is nu ook te bereiken via telefoon, handig bij een storing en de wachttijd bij vragen via whatsapp zijn met mijn ervaring kort.In het eerste jaar was het niet bekent wat de kosten voor het 2de jaar zouden zijn, maar nu een aanbod gekregen voor verlenging wat ik heel acceptabel vind. Half jaar tegen zelfde prijs als eerste jaar daar na euro 10 verhoging. Ik kan het niet ergens anders vinden voor wat ze bieden voor dit pakket.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Michiel
02/11/2017
via website
thumbs up

Spijt dat ik heb gekozen voor NLE. Mooie prijzen maar daar is ook alles mee gezegd. Geld incasseren is het enige wat bij NLE vlekkenloos verloopt! Aansluiten kost 6 weken! En zelfs die 6 weken blijft vaak nog te weinig. Monteurs komen afspraken niet na. Pakket te laat verzonden. Geen makkelijke manier om de klantenservice te bereiken.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
johan pelt
06/10/2017
via website
thumbs down

in mei aangevraagd ook binnen 14 dagen afgezegd nu okt 2017 nog steeds belaagd door rekeningen op geen enkele wijze contact mogelijk ,ook nooit modem geleverd
gekregen heb al maanden vodafoon maar ze blijven dreigen en rekeningen opsturen
een hele slechte firma die door de dienst telecomunicatie een goed onder de loep zou
moeten worden.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Erik Goessens
04/10/2017
via website
thumbs up

Zeer positieve ervaring met overstappen naar NLEx: informatie op de website is duidelijk, aanmeldproces eenvoudig, via e-mails op de hoogte gehouden van voortgang, levering van apparatuur op tijd, duidelijke aansluitinstructies, daadwerkelijke oplevering van het signaal zelfs 1 dag eerder.

Ook de snelheid van het internet is prima. Heb een online snelheidstest uitgevoerd en daar kwam upload op 85 mbit (100 in abonnement), upload op 27 mbit (10 in abonnement), ping op 11ms. Dit is prima.

Enige punt van verbetering is de lengte van de totale duur van aanmelding tot oplevering. Zoals gecommuniceerd (en in mijn geval nageleefd) is deze 6 weken. Naar mijn idee is dit redelijk lang. Kan dat niet korter?

Over de stabiliteit van het netwerk over een langere periode kan ik niet geen oordeel geven aangezien mijn aansluiting minder dan een week actief is.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Frial
26/09/2017
via website
thumbs down

De minimale internetsnelheid wordt structureel niet nageleefd, en de klacht afhandeling is eveneens niet naar behoren.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Robin van genderen
14/09/2017
via website
thumbs down

Nog nooit zo’n beroerde servicedesk meegemaakt. Al sinds het sinds het begin van het contract al last van weg vallende verbinding.
Elke keer dat je iemand van de servicedesk aan de lijn krijg krijg je ook een complete andere analyse.

Tot je op het punt komt dat ze KPN moeten inschakelen en dan heb je een probleem want dat kunnen ze spontaan niets meer voor je beteken van KPN kan er 5 dagen over doen om te reageren en als je dan na 5 dagen belt dan hebben ze net KPN pas ingeschakeld en kan je weer 5 dagen wachten.

Na 3 maanden heb ik dan eindelijk de keus gekregen om van het contract af te komen omdat KPN het schijnbaar ook niet kon oplossen.
Je zou dan denken dat je het geld terug krijgt omdat je niet tot nauwelijks gebruik kon maken van de verbinding.
Dan heb je mis want dan zeggen ze doodleuk je hebt toch wel eens internet gehad in die 3 maanden dus moet je ook betalen.
En om zichzelf helemaal in te dekken sturen ze dan ook dit antwoord:

“NLEx levert Alles-in-1 via het netwerk van KPN Wholesale, zij zijn de beheerder van het netwerk. Het klopt uiteraard dat je een contract afsloot met NLEx, maar zoals gesteld in de algemene voorwaarden van Alles-in-1 zijn wij afhankelijk van hen voor de levering van je diensten.

Ook vermelden wij in de algemene voorwaarden van Alles-in-1 dat wij geen enkele garantie verstrekken over de diensten. Zoals bevestigd doen wij onze uiterste best om de diensten zo ongestoord mogelijk te laten verlopen, maar verstrekken wij geen enkele garantie over bijv. de beschikbaarheid of een ononderbroken levering. ”

Voor mij dus nooit meer iets van NLE ook al is het nog zo goedkoop.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Erik de Vries
17/08/2017
via website
thumbs down

NLEX’s klantenservice is momenteel offline (kan ook een verkeerde link zijn op hun website):

Forbidden

You don’t have permission to access /energie/klantenservice on this server.

Additionally, a 403 Forbidden error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

Apache/2.2.15 (CentOS) Server at cms.nle.nl Port 443

NLEX heeft telefonische medewerkers in dienst die niet begrijpen dat ze een dienst moeten leveren. Als je uitlegt dat *NLEX* een fout heeft gemaakt, hebben ze niet het intellectuele vermogen om dit te begrijpen en excuses aan te bieden.

NLEX is niet bereikbaar via e-mail; alleen via prutskanalen als WhatsApp en CrapBook.

De installatie instructies werken in uitzonderlijke gevallen niet zoals in de installatiehandleiding staat vermeld.

De overstapservice werkt niet zoals beloofd, zodat er van de oude provider alsnog een rekening wordt gestuurd met de verkeerde datum (volledig te wijten aan NLEX).

NLEX is gewoon een verpakt marketing product waar geen enkele inhoud aanwezig is.

Het zijn het type mensen dat je eigenlijk gewoon door de wc zou moeten spoelen, maar helaas is er wet en regelgeving dat dit in de weg staat.

Het grootste probleem is dat er geen betekenisvolle concurrentie is op de consumenten internetmarkt.

Ik zou het persoonlijk niet erg vinden als de overheid gewoon tegen een dergelijke partij zou zeggen dat ze “te dom zijn om een dergelijke dienst te kunnen leveren”, maar helaas bestaat ook hier geen juridische basis voor. Een van de nadelen van het niet leven in een dictatuur, zullen we maar zeggen.

Mocht u het fijn vinden om met mensen met een beperking om te gaan, gaat u dan vooral naar NLEX.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hansi
Geen oordeel
01/08/2017
via website

De beloftes die voorafgaand aan de activering worden gedaan, blijken slechts ten dele te worden ingelost. Zo wordt het modem niet één week van tevoren geleverd, maar pas één dag ervoor. Nu is dit in feite geen echt probleem, maar toch…. De in eerste instantie aangeven opleverdatum wordt in een later stadium fors naar achteren geschoven, waardoor ik in mijn geval al bijna 1 maand betaald heb voor deze diensten, maar deze niet geleverd kreeg. Op de oplevering sluit ik het modem aan, maar helaas, geen internet. Klantenservice gebeld, maar die konden niets voor mij doen en verwezen naar Facebook. Deze vorm van dienstverlening blijkt extreem traag te zijn: gemiddelde responstijd ligt tussen 6 en 12 uur! De adviezen die ik kreeg waren soms echt banaal, zoals: verwissel de aderparen in de aansluiting. Hierdoor verwissel je alleen de aansluitingen van aansluitpunt 1 en 2, die beide al getest waren en ook beide niet bleken te werken. Pas nadat ik hun gevraagd had of zij bij KPN de verbinding tot aan het aansluitpunt hadden gecontroleerd, kwamen zij op het idee om dit dan toch maar eens te controleren. Meer dan twee weken over en weer berichten sturen leidt er uiteindelijk toe dat er bijna een week later een monteur van KPN komt. Deze constateert een defect modem. Direct doorgegeven aan NLEx en pas 5 dagen later wordt het nieuwe modem bezorgd. Internet werkt nu, maar uiteindelijk heeft deze hele procedure wel lang geduurd: ruim drie weken. Inmiddels dus al anderhalve maand betaald voor nop…. Op dit moment kan ik NLEx dus echt niet aanraden, tenzij je oneindig veel geduld hebt. Jammer!

Nuttig? Ja   Nee

Jan
23/07/2017
via website
thumbs up

Ben direct overgestapt van Ziggo naar NLEX toen dat nogelijk was. Ik heb een beter product en lagere kosten. Wat wil je nog meer. In al die tijd geen storingen gehad. Internet is snel, tv werkt prima en telefoon is probleemloos.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Linda
19/07/2017
via website
thumbs down

Modem niet op tijd geleverd. Startdatum is vandaag. Appen…Men reageert niet. Bellen. …afschuiven. ..fout ergens. ..bij KPN of mij nota bene zegt ze. ..ik heb wel al betaald. Keiharde tante aan de lijn. Geen begrip. Geen verhelderende uitleg. NIET DOEN NLEX!!!!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
S. Bokern
15/07/2017
via website
thumbs up

Wij hebben gewisseld tussen de duurdere betrouwbare partijen en de prijsvechters. Dus van KPN naar Telfort (zelfde maatschappij), vervolgens naar Ziggo en daarna Tele2. Altijd geknoei gehad met vastlopende modems, haperende streams en afwisselend gedoe met klantservice. Niet altijd de schuld van de ISP, soms gewoon een knoeier die met een graafmachine de kabel doorharkt. Maar voor mij maakte het geen verschil meer of ik veel of weing betaalde. Het was altijd geknoei.

Tele2 was de draak. Dat begint met een beperkt datalimiet van 5mbit (konden ze op het begin niet helpen) waar je betaalt voor 20, maar dan erachter komen dat KPN al 8 maanden VDSL levert, en pas bij het overstappen werd Tele2 opeens wakker. Tot vervelende opdringerigheid aan toe. Eerst schuilen achter ‘wij kunnen niets doen’ en dan 8 maanden verzuimen het kabeltje om te zetten à 2 minuten werk, maar wel incasseren voor een belofte van viermaal de geleverde snelheid. Erg slordig!

Dus tegen beter weten in overstappen op internet’s slechts gereviewde ISP, NLEX. De action onder de maatschappijen. Kut services zouden ze hebben. Nou, ik keek mijn wederhelft aan vanavond en zei tegen haar: ‘lief, ik ga een review schrijven’. Wij hebben voor het eerst in (ooit) zonder het door te hebben fantastische verbinding. Geen vastlopers van het modem meer, geen trage verbinding meer, maar gewoon ongemerkt goed internet. Eigenlijk wat je verwacht, maar wat wij al opgegeven hadden als euforisch denkgoed. En dat met zeker acht verschillende adressen (onze studententijd + antikraak).

Ongetwijfeld dat alle slechte reviews met de service van NLEX oprecht zijn. Maar een tip van ome Sander: ‘als de service top is, maar ze verkopen je telkens nee, is het net zo kut maar dan met een kersje erop’. Dus als je mazzel hebt net als wij, dan werkt het out of de box en heb je die klantservice helemaal niet nodig. Ik heb nog nooit zo weinig betaald en nog nooit zoveel gekregen.

Helemaal TOP!
(overigens, als je het helemaal tot hier gelezen hebt, hulde!).

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
GuusW
07/07/2017
via website
thumbs down

Onbeperkt bellen betekent niet onbeperkt bellen bij NLEx. Er is wel degelijk een limiet. Geen informatie wordt verstrekt over wat de limiet is, behalve dan dat het maximum 5x het gemiddelde is. Volgens woordenboek is onbeperkt zonder limiet. MISLEIDING dus. Geen bellimiiet bij Ziggo en KPN trouwens.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
N. Schouten
05/07/2017
via website
thumbs down

Op 28-6-2017 ben ik aangesloten, een monteur is langsgeweest en heeft alles werkend opgeleverd. De gehele overstap verliep ook prima en ik vond het erg fijn dat er zo goed gecommuniceerd werd over de stappen in het overstapproces.

De volgende dag (vrijdag) is er ‘s middags een fout gemaakt door KPN, gebeld met NLEX en ze zouden proberen om het nog voor het weekend op te lossen (maar KPN heeft 3 werkdagen de tijd van NLEX). Inmiddels is het woensdag 5-7 en nu verwachten ze dat KPN pas week na mijn melding het probleem zal onderzoeken.
Inmiddels zit ik dus nu al 6 dagen zonder internet, tv en telefoon, ronduit slecht dat NLEX zo zulke service level afspraken heeft gemaakt met KPN en klanten dus op deze manier voor blok zet.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Michelle
Geen oordeel
05/07/2017
via website

Wij hebben hetzelfde als Chahira.

“Bagger bagger bagger!!! Ik heb op 18 mei 2017 aangemeld voor Nle met een gewenste leverdatum van 29 juni! Gebruik gemaakt van de overstap service. Op 29 juni is mijn oude internet abonnement opgezegd door NLEX maar ik heb geen pakket ontvangen of zelfs maar een leveringsdatum. Eindsaldo ik zit zonder internet en nlex kan mij geen exacte leveringsdatum melden! Dus geen idee hoe lang het nog duurt!
Klantenservice niet normaal bereikbaar want alles is digitaal, maar gezien het feit dat ik geen internet thuis heb moet ik alles via mijn mini telefoonscherm doen, geen reactie via whatsapp twitter verwijst naar whatsapp en chat dame zegt we houden je op de hoogte! Mijn advies niet overstappen!!!”

Bij ons was de aanmelding 14 mei en de startdatum zou 26 juni zijn. Inmiddels wel de spullen ontvangen (na daar om gevraagd te hebben), maar er zou een storing zijn op de lijn van KPN waardoor wij nog steeds niet aangesloten kunnen worden. En inderdaad, zelfde verhaal: geen idee hoe lang dit nog gaat duren, want ze zouden de status opgevraagd hebben bij KPN en de bal ligt daar.
Ondertussen al een flink hoge telefoonrekening door alle extra MB’s die daarop verbruikt worden.

Nog iemand een ervaring met overstappen en niet aangesloten worden door “storing” bij KPN? Zijn jullie inmiddels geholpen?

Nuttig? Ja   Nee

Gerrits
Geen oordeel
04/07/2017
via website

NLEX = slecht

Nuttig? Ja   Nee

Gerrits
Geen oordeel
04/07/2017
via website

NLEX, aanbieding klinkt mooi maar dat is het niet, service is naadje. Mensen van NLE zijn niet te bereiken en bellen al helemaal niet terug. Klachten en disputen worden niet opgelost, niemand geeft thuis of probeerd tot een klant vriendelijke oplossing te komen. NLEX trap er niet in, NLE energie is overigens goed, geen problemen mee.
NLE is wel een “digitaal bedrijf”, er werken een beperkt aantal mensen, en veel gaat via of over callcenters oid., mensen weten niet waar de over praten en lossen niets op.

Nuttig? Ja   Nee

Pieter
04/07/2017
via website
thumbs down

Afrader!!!!

Installatie gedaan volgens de handleiding, werkte niet. 10x gebeld, slechte service

Internet is snel, maar zodra er een muur tussen zit is het traag tot geen verbinding.

Mijn modem staat 3 meter van mijn tv en het stoort continue, zelfs tot helemaal wegvallen!! Ik kijk daardoor nog amper tv!

Klantenservice zijn allemaal studenten met een handleiding, 0 flexibel en het enige wat ze je aan kunnen aanraden is een monteur van 80 piek!

De tarieven zijn aantrekkelijk, maar het product is het echt niet waard!

Doe het niet!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Pieter
01/07/2017
via website
thumbs up

Alles werkt zoals beloofd & de prijs is geweldig.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
1 2

NLEX Alles in 1 (tv-, internet- en telefoon) ervaringen 2018

Heeft u ervaringen met NLEX Alles in 1 (tv-, internet- en telefoon) en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u NLEX Alles in 1 (tv-, internet- en telefoon) beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.

Ons doel is altijd dat u snel en simpel de beste keuze kan maken en zorgeloos kan overstappen. Of u nu kiest voor NLEX Alles in 1 (tv-, internet- en telefoon) of voor een andere aanbieder. Die keuze is aan u en wij helpen u graag!

NLEX Alles in 1 (tv-, internet- en telefoon) vergelijken

Met onze onafhankelijke vergelijkers kunt u alle tarieven en aanbiedingen van NLEX Alles in 1 (tv-, internet- en telefoon) vergelijken. Zo weet u binnen enkele minuten of NLEX Alles in 1 (tv-, internet- en telefoon) voor u de beste keuze is! Vervolgens kunt u overstappen naar NLEX Alles in 1 (tv-, internet- en telefoon) of naar een andere aanbieder...

NLEX Alles in 1 (tv-, internet- en telefoon) 3.13 stars 92 reviews