Generic selectors
Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Energie
Internet
Mobiel
Verzekeren
5.8

Aanbiedingen

scores

Algehele indruk
Tarieven
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit product
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
35 positief – 65 negatief

Top 5

Schrijf ervaringen en maak zo kans op een gratis vvv waardebon van 50 euro!

NLEX Alles in 1 (tv-, internet- en telefoon)

NLEX is het internetmerk van de NLE (Nederlandse energie maatschappij). De Nederlandse energie maatschappij levert niet alle energie, maar ook internet, tv en telefonie, oftewel alles in 1. NLEX levert snel internet tegen concurrerende tarieven. De grootste concurrent van NLEX is Tele2. Heeft u ervaringen met NLEX en wilt u deze met ons delen? Graag! Hierdoor kunt u andere mensen weer helpen een beter besluit te nemen!

NLEX Alles in 1 (tv-, internet- en telefoon) ervaringen

Geef NLEX Alles in 1 (tv-, internet- en telefoon) een beoordeling

123 NLEX Alles in 1 (tv-, internet- en telefoon) ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Tarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit product
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

Robert
02/10/2019
via website
thumbs down

Had ik onderstaande maar eerder gelezen….

Al 5 weken geen internet en televisie.
In totaal 2 uur en 42 minuten gebeld met de klantenservice zonder resultaat!

Echt diep triest dat je zo veel moeite moet doen voor TV en internet.

NLEx, we leven in 2019!!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
RM Naarding
05/09/2019
via website
thumbs down

Te slecht voor woorden.
Door hun eigen monteur word gezegd dat het afgesloten abonnement niet werkt op het adres.
Dan maar abonnement annuleren. Verder niks meer van vernomen. Ondertussen een nieuw abonnement afgesloten bij een provider die wel kan leveren.

Plots na 3 maand ineens een incasso van NLEX. Blijkt het abonnement toch te lopen en kan het niet meer opgezegd word en moet er betaald worden gedurende de looptijd van het contract.

Meerdere malen over proberen te bellen om tot een oplossing te komen. Word van het kastje naar de muur gestuurd, beloftes vanuit NLEX worden niet nageleefd.

Ga je schamen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Martin
Geen oordeel
31/08/2019
via website

Er is toch de mogelijk om door wanprestatie onder je contract uit te komen. Ben nu twee weken bezig maar krijg het niet op de rit met die k#t club. Alles nieuw en nu moest ik een nieuwe kabel leggen nou gedaan nog steeds k#t nu moest ik maar foto’s maken en op sturen van de aansluiting van de modem en tv kastje. Terwijl het door een monteur is aangesloten nu snap ik er niks meer van wat een kloten service.

Nuttig? Ja   Nee

Mart
31/08/2019
via website
thumbs up

Ben nu al twee weken bezig met de klantenservice mijn TV staat steeds stil en geeft een storing aan nieuwe modem nieuwe ontvanger, nieuwe kabel gelegt weer het zelfde zegt de klantenservice maak even wat foto’s van de aansluiting heeft de monteur aangesloten wat een ballentent. ik ben er klaar mee maar hoe kom ik er van af. ik gooi de spullen op straat GvD.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
K van k
14/08/2019
via website
thumbs down

Zeer maar dan ook zeer slecht.
Nu bijna 1300 € aan rekeningen terwijl er nooit iets geleverd is.
Maar ik geef niet op.
Vandaag weer bedrag afgeschreven en weet niet waarvoor. Spookrekeningen. Doe het niet ga naar ZIGGO OFZO.Betaal 5 euro meer en je hebt service

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Lonneke Greten
13/08/2019
via website
thumbs down

Begin juni het contract afgesloten. Midden juli kwamen ze voor de installatie. Deze is niet gelukt. We zijn ondertussen dik een maand verder zonder aansluiting (wel met 4 a 5 pogingen om dit op te lossen en dus 4 a 5 dagen verlof moeten nemen om thuis aanwezig te zijn) Net wel een mail gekregen dat wij ‘on air zijn? Heel knap zonder aansluitpunt. Het is dat je geen negatieve punten kunt geven. Nog nooit meegemaakt dat een bedrijf zo extreem nalatig kan zijn. Doe jezelf een plezier en kies ieder ander bedrijf.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
KEES
08/08/2019
via website
thumbs down

Wil je hartproblemen,haaruitval,overspannen kinderen omdat er geen tv of internet is.
Ruzie met je vrouw.
Echtscheiding en burn out.
Maagzweer of aan de dunne met koppijn.of worden opgelicht
Ga naar Nlex succes verzekerd

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
KEES van
08/08/2019
via website
thumbs down

Nu na 4 maanden slapeloze nachten van nlex
Alles is retour gestuurd en nu moet ik alles terugsturen.
Er is niets en ook nooit iets geleverd.
Ze schrijven nog steeds geld af en weer of ik het pakket betaal en van een jaar lang. Dit komt dan boven de 1000 euro uit.
Monteur kwam niet opdagen.
Ze reageren echt nergens op
Niet bereikbaar..mensen pas echt op met dit bedrijf echt deugt echt niet.
Zou met rode kaken naar mijn werk gaan als ik hier werkte

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
KEES
10/07/2019
via website
thumbs down

Zeer maar dan ook zeer slecht.
Ik word nu bedreigd met aanmaningen en ik moet voor een jaar betalen terwijl er nooit iets geleverd is. Telefonisch niet bereikbaar en via email heb ik 100 afgezegd.Nu werden er pas al bedragen afgeschreven uit het niets wat niet klopt. Nu 1.5 maand zonder internet of tv of tel. Nu bij Ziggo sinds 3 dagen. Word ik plots doodgegooid met e-mails uw aansluiting is gelukt bij nlex en hebben ze Ziggo weer afgezegd .Dat mogen ze niet zomaar doen. Heb 9 rekeningen van nlex en word steeds hoger de bedragen. Ook word gedreigd met incasso terwijl ik netjes per direct binnen de 14 dagen heb opgezegd.Schandalig wat hier gebeurt.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kees keulen
01/07/2019
via website
thumbs down

De installateur kwam niet opdagen en al maand zonder internet of tv.
Telefonisch niet te bereiken en via mail niet reageren.Ja 14 dagen later uw proefperiode is verlopen en je moet voor heel jaar betalen

Pure oplichting. Hele dag voor niets gewacht nooit ergens bericht van gehad .Weg snipperdag.
Pure oplichting en dat in 2019

In niet pluis dit bedrijf

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
E. Riedel
29/05/2019
via website
thumbs up

Mijn abonnement bij NLEx is vandaag ingegaan. Probleempje: ik had de mail met het abonnementnummer en de pincode niet gekregen. Vanmiddag gebeld en in één keer een medewerker aan de lijn die me de gegevens heeft doorgegeven.
Ik was voorbereid op een lange wachttijd, gezien veel reviews. Maar dat viel dus mee. En alles werkt.
Ook de informatie en de overstapservice vanaf de aanmelding waren goed (behalve dus die ene mail). Een tussentijdse e-mail van mij is de volgende dag beantwoord.
Ik zie dat er klachten zijn over de eerste incasso. Die is vroeg, voor hun zekerheid. Maar er staat duidelijk bij dat die bedoeld is voor de eerste maand vanaf startdatum. Ook dat klopt dus.
Goede eerste kennismaking.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jeroen
23/05/2019
via website
thumbs up

Eerste indrukken zijn prima, overgestapt van XS4All naar NLEx.

Wat beter kan:
Jammer dat je je inlog wachtwoord niet wijzigen kunt (is eigenlijk niet van deze tijd) in de inlog omgeving online. Facturen worden niet per mail gestuurd, maar kun je online bekijken (en afdrukken) dus is een extra handeling.

Wat al goed is:
Informatie over het overstapproces
Downloadsnelheid is wat beloofd wordt: 100Mbps

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Peter
20/05/2019
via website
thumbs down

Niet doen!.
Onterechte incasso’s, niet bereikbaar via email (alleen telefonisch, lang in de wacht!).

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mariska
18/05/2019
via website
thumbs up

ik heb overwegend goede ervaringen met de NLEx klantenservice. Paar jaar geleden ben ik overgestapt van Ziggo naar NLEx en dat ging soepeltjes. Na een verhuizing ging het even wat minder soepel; er werd automatisch geïncasseerd voor beide adressen. Maar dat was met 1 telefoontje geregeld, waarbij ik geloof ik niet eens lang in de wacht heb gestaan. Het teveel gefactureerde werd teruggestort op mijn rekening. Vandaag heb ik het contract opgezegd omdat er zenders uit het pakket worden gehaald die ik juist erg interessant vindt. Na alle verhalen was ik voorbereid op een wachttijd van minstens een half uur, maar ik had binnen 5 minuten iemand aan de lijn, de contractbeëindiging werd meteen in gang gezet en ik heb de email van de beëindiging (opzegtermijn 1 maand) al binnen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Noor
16/05/2019
via website
thumbs down

Zeer slechte klantenservice! Ze doen er alles aan om je ontevreden te maken.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Fred Rengelink
14/05/2019
via website
thumbs down

Slechte facturatie door fouten bij de adminstratie. Ongelooflijke slechte klantenservice.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Fred Rengelink
Geen oordeel
14/05/2019
via website

Slechte facturatie door fouten in de adminstratie. Super slechte klantenservice.

Nuttig? Ja   Nee

Egle Spruit
02/04/2019
via website
thumbs down

SUPER SLECHT klantenservice, als je belt ben je minstens 45 min in de wacht,tenzij je nummertje 1 toetst want dan nemen ze meteen op(is namelijk de lijn voor verkoop…). Onduidelijk wanneer internet er zal zijn, ook via vrienden te horen gekregen dat we een noodpakket konden krijgen! Dit zou toch de klantenservice moeten zeggen!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
German Quintero
15/03/2019
via website
thumbs down

Verschrikkelijk, mijn god wat heb ik spijt dat ik deze provider heb genomen. Ongelooflijk. Vanaf moment 1 alleen maar ellende gehad met deze provider. Ik ben overgestap vanwege de prijs maar ik had eingelijk dat nooit moeten doen.
1. Ten eerste 42 dagen voordat de service was opgeleverd. Belachelijk .
2. Op de dag van oplevering gebeurt niets en een week later krijg ik te horen dat vanwege een issue met hun software nog eens 1.5 week moest wachten voor oplevering.
3. Omdat hun klanten service zo ongelooflijk onduidelijk was over mijn ISRA punt heb ik nog eens bijna 80 euro extra betalen voor een monteur met iets waar ik misschien 5 minuten mee bezig zou zijn als hun klantenservice een beetje duideiljke was geweest.

Kortom , niet overstappen ik kan jullie garanderen dat het absoluut niet de moeite waard is. betaal ietsjes meer per maand bij een provider waar je in ieder geval een duidelijke en eerlijk antwoord van kan verwachten.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
joey woo
01/03/2019
via website
thumbs down

Afrader. Mijn startdatum is maar liefst 3x uitgesteld. Geen coulance. Slechte bereikbaarheid. Geen telefoonnummer op de website. Elke keer wacht ik minimaal 30 min. aan de telefoon. Geen klantenservice, maar arrogante medewerkers. Medewerkers kunnen niks voor je betekenen. Alles meot intern worden doorgestuurd of besproken voordat er een beslissling moet worden gemaakt.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
M
22/02/2019
via website
thumbs up

Na lang dubben overstap gewaagd van KPN glasvezel naar NLEx glasvezel. Itt diverse rampverhalen ging het bij ons van een leien dakje. De dag voordat de NLEx monteur langs kwam, viel KPN internet weg. De monteur had de apparatuur van KPN zo vervangen door (identieke) NLEx apparatuur en alles werkte probleemloos. Even twee weken afgewacht alvorens conclusies te trekken, maar het werkt nog steeds prima – precies hetzelfde als KPN glasvezel, maar dan een derde goedkoper. De NLEx klantenservice hebben we gelukkig niet nodig gehad.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Andre
16/02/2019
via website
thumbs down

Wat een ongelofelijk slechte organisatie!
– Heb een internet aansluiting afgesloten en op het laatst versprong de aanvangsdatum
– ontving keurig contract en inloggegevens, welkom als klant!
– Heb direct gemaild dat ik andere datum wil
– standaard mail binnen vijf dagen reactie, maar nooit reactie
– pas op boze Fb berichten of via klacht consumentenbond enige reactie
– inmiddels wel al bijna een maand bezig en eerste automatische afschrijving is gedaan!
– Krijg ik vanochtend mail dat ik geen klant kan zijn omdat ze niet kunnen aansluiten
– Kan ik weer twee keer een uur in de telefonische wachtrij om iemand aan de lijn te krijgen die ook alleen maar standaard smoesjes ophangt
– Dit is echt radar waardig!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jans
13/02/2019
via website
thumbs down

Zeer slechte ervaring klantenservice, wordt niet beantwoord, eindeloos in de wacht gezet zonder resultaat. Mail wordt niet op gereageerd. App werkt niet.
Kortom ergerlijk en genoeg redenen om hier mee te stoppen!
Des te meer als je in het keuzemenu toets 1 indrukt voor de verlenging van contract, dan wordt er meteen gereageerd. Echter toen hij mijn vraag hoorde werd ik zonder respons weer naar het bekende bandje doorgeschakeld.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
1 2 3

Wat mensen over NLEX Alles in 1 (tv-, internet- en telefoon) vertellen.

Heeft u ervaringen met NLEX Alles in 1 (tv-, internet- en telefoon) en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u elke aanbieder beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.

Ons doel is altijd dat u snel en simpel de beste keuze kan maken en zorgeloos kan overstappen. Die keuze is aan u en wij helpen u graag!

Aanbieders vergelijken

Met onze onafhankelijke vergelijkers kunt u alle tarieven en aanbiedingen vergelijken. Zo weet u binnen enkele minuten welk aanbod voor u de beste keuze is.

NLEX Alles in 1 (tv-, internet- en telefoon) 2.90 stars 123 reviews