Generic selectors
Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Energie
Internet
Mobiel
Verzekeren
2.5

Aanbiedingen

scores

Algehele indruk
Tarieven
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit product
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
1 positief – 6 negatief

Top 5

Schrijf ervaringen en maak zo kans op een gratis vvv waardebon van 50 euro!

Online

Online is in 1994 onder de naam EuroNet gestart, zij behoorde tot de pioniers van het Nederlandse Internet! In 1998 ging EuroNet samen met France Telecom.  In 1999 werd EuroNet opnieuw aan de Nederlandse markt gepresenteerd als Wanadoo, en in 2004 was Wanadoo de tweede provider binnen Nederland . In 2006 werden alle diensten van France Telecom samengevoegd naar de naam Orange waarna in 2007 het Nederlandse Orange werd over gekocht door het Duitse T-Mobile, waarna die naam weer werd aangehouden maar er in 2011 toch besloten is om onder Online.nl verder te gaan. Leuk weetje: Bij EuroNet waren ze de eersten ter wereld, die internet in een doos in de winkels te koop hebben aangeboden.

Online aanbiedingen en tarieven 2018

Profiteren van extra korting, actie's en aanbiedingen bij Online. Met onze onafhankelijke prijsvergelijkers kunt u alle tarieven van Online vergelijken. Zo weet u binnen enkele minuten of Online voor u de beste keuze is! Vervolgens kunt u overstappen naar Online of naar een andere aanbieder...

Online ervaringen

Geef Online een beoordeling

7 Online ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Tarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit product
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

e.k.
03/07/2018
via website
thumbs down

very bad company,worthless with costumer communication, and their adsl fail regularly.
to make things worse they put up their prices up 50% in the last 1-2 years.

today was the last straw, got a call from a sells man of them, who wanted to sell me a faster ,more expensive package.
I told him I don’t need this faster package, but another package that will fit my needs(running an office with isdn of kpn,pin ,and 2 lines.and isdn service will stop soon ).
the sales man was clearly lacking knowledge, but he still tried to sell me a package that was not complete.I asked him to sent me an offer per email so i can check it.
Next thing he tried was totally criminal, He tried to lure me into a contract agreement steps by phone, while pretending the information and my legal consent is needed for the offer.
when i called him on this, he started to say I agreed for the deal-stupid lie, I agreed to get an offer.told him that, wished him good day, and hang the phone.
I have to thank this online criminal employee, because of him I will make sure I’m leaving them asap!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Peter van Giezen
11/01/2018
via website
thumbs down

Buitengewoon slecht. Houden zich niet aan het staatsbesluit 2016-524 inzake einapparatuur waardoor het niet mogelijk is om GAMECONSOLES, Androidboxen, thuisservers en nog meer soorten eindapparatuur te gebruiken. Schrijven niet gespecficeerde en niet aangekondigde bedragen af. Servicedesk komt steeds met verschillende, tegenstrijdige antwoorden maar helpen kunnen ze niet, of dit onwil is of pure onkunde ben ik niet helemaal zeker van. Kwaliteit van het TV beeld is niet van 1080i HD kwaliteit wat buitengewoon storend is op vooral grotere schermen ik krijg er gewoon hoofdpijn van zo slecht. Het door Online verstrekte emailaccount wordt niet ondersteunt door outlook. TV box is traag, vooral met zappen.Overstapservice was veel te laat waardoor ik nu dubbele lasten heb. Internetverbinding is niet erg stabiel al verscheidene onderbrekingen gehad zit je op een belangrijke email te wachten blijkt deze al lang verstuurd te zijn maar niet aangekomen omdat het internet er weeer eens uit lag.
Ik heb per aangetekende brief laten weten dat ik op bovengenoemde gronden mijn contract wil laten ontbinden hetgeen met een kulverhaal afgewimpeld werd.
Ik heb inmiddels contact opgenomen met de Autoriteit Consument en Markt welke mij vertelde dat het klachten regent over Online.nl
Verschrikkelijke spijt dat ik overgestapt ben voordat ik voldoende reviews gelezen had en alleen naar de prijs gekeken heb. Ik hoop van harte met deze review andere mensen deze ellende te besparen. Lieve mensen Online.nl NOOIT DOEN !!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
J.A.vdH
30/12/2017
via website
thumbs down

Ben al jaren bij deze provider. Dit al voor het online werdt. Eerst ADSL nu sinds bijna 2 jaar glasvezel.
Waar ik eerst zeer tevreden was over de service is dit nu totaal verdwenen. Klantenservice doet buiten je vriendelijk te woord staan niets voor je. TV kijken via het door hun geleverde kastje werkt redelijk (was periode heel slecht). Via de APP is ondanks verbeteringen dit jaar nog steeds slecht. Dit op verschillende apparaten geprobeerd en getest.
Het geleverde modem/router is matig. Voor goede wifi heb je echt een ander modem/router nodig. Dit zeker als je gebruik wil maken van de TV app want die werkt anders al helemaal niet.
Ook hebben ze dit jaar hun TV aanbod veranderd. Niet om gevraagd en krijg nu meer waar ik niets aan heb. Staat groot in de brief “Voor u blijft verder alles hetzelfde” . Dat neem je dan ook aan tot het einde van mijn contract. Spijtig is de brief zo opgesteld dat er dus verwarring kan ontstaan. En moet ik 4,50 meer betalen voor iets wat ik niet zal en wil gebruiken.

Was dit eerst een goede en voordelige provider maar nu niets van dit. Prijs/Kwaliteit is slecht. GEEN AANRADER DUS!
Ben helemaal klaar met ONLINE.nl zodra ik weg kan ben ik weg

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Nathalie
12/07/2017
via website
thumbs down

slecht en trage internet verbinding sinds mei 2017 !
waardeloos
de tarief is om hoog gegaan zonder communicatie

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
benny
28/05/2017
via website
thumbs down

problemen zijn er om opgelost te worden, maar bij online zijn het er teveel problemen
de monteurs kunnen de problemen niet aan, dus die komen in de meeste gevallen gewoon niet opdagen.
telefoon werkt minimaal eens in de week niet, tv beeld blijft constant op stil, en internet krijg je nooit meer dan 15 binnen, maar je betaald voor 50

blijf weg bij dit nare bedrijf, dat nu ook nog eens meer geld wil om minder te bieden

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
NicoW
03/03/2016
via website
thumbs up

Ik heb enkele jaren Online.nl gehad voor telefoon en internet. De verbinding viel best vaak uit, maar ik dacht dat dit een binnenshuis probleem was. Tot ik de kabels tot in de meterkast heel goed ging doormeten. Gebeld met de service van Online.nl: men schrok van mijn actie en men ging blijkbaar goed zoeken naar de storing. Daar niets meer van gehoord, maar het kan best een verdeelkast of zoiets geweest zijn. Dus het laatste jaar eigenlijk geen storingen meer gehad.
Per november 2015 wilde ik overstappen naar glasvezel van Caiway. In oktober belde ik daarom voor instructies. De technische overstap ging goed: binnen een paar dagen had ik weer telefoon en internet ging meteen.
Blijkbaar ben ik tegoed van vertrouwen, want ik dacht dat het zo geregeld was! Maar ik bleef facturen van online.nl krijgen. Formulier ingevuld op hun site, en men mailde mij, dat ik mijn nieuwe provider om een bericht moest vragen dat het abonnement was overgezet. Gebeld, maar Caiway zegt dit niet te doen.
Mijn conclusie op dit moment is: de overstapservice is zeker niet zorgeloos. Je moet als klant het abonnement opzeggen, ook al heb je naar je idee geen aansluiting meer. Om dat duidelijk te maken: bij het veranderen van de krant moet je de bezorging stopzetten én het abonnement. Heel vreemd, maar bij een provider gaat dat zo. Als consument zit je er tussen en heb je het nakijken.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jermaine Lievendag
24/05/2013
thumbs down

Tmobile vast internet, best waardeloos!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores

Online ervaringen 2018

Heeft u ervaringen met Online en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u Online beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.

Ons doel is altijd dat u snel en simpel de beste keuze kan maken en zorgeloos kan overstappen. Of u nu kiest voor Online of voor een andere aanbieder. Die keuze is aan u en wij helpen u graag!

Online 1.27 stars 7 reviews