Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Blog
Energie
Geen categorie
Internet
Mobiel
Nieuws
Verzekeren

Online

Online is in 1994 onder de naam EuroNet gestart, zij behoorde tot de pioniers van het Nederlandse Internet! In 1998 ging EuroNet samen met France Telecom.  In 1999 werd EuroNet opnieuw aan de Nederlandse markt gepresenteerd als Wanadoo, en in 2004 was Wanadoo de tweede provider binnen Nederland . In 2006 werden alle diensten van France Telecom samengevoegd naar de naam Orange waarna in 2007 het Nederlandse Orange werd over gekocht door het Duitse T-Mobile, waarna die naam weer werd aangehouden maar er in 2011 toch besloten is om onder Online.nl verder te gaan. Leuk weetje: Bij EuroNet waren ze de eersten ter wereld, die internet in een doos in de winkels te koop hebben aangeboden.

Online ervaringen

Geef Online een beoordeling

4 Online ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Tarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit product
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

Nathalie
12/07/2017
via website
thumbs down

slecht en trage internet verbinding sinds mei 2017 !
waardeloos
de tarief is om hoog gegaan zonder communicatie

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
benny
28/05/2017
via website
thumbs down

problemen zijn er om opgelost te worden, maar bij online zijn het er teveel problemen
de monteurs kunnen de problemen niet aan, dus die komen in de meeste gevallen gewoon niet opdagen.
telefoon werkt minimaal eens in de week niet, tv beeld blijft constant op stil, en internet krijg je nooit meer dan 15 binnen, maar je betaald voor 50

blijf weg bij dit nare bedrijf, dat nu ook nog eens meer geld wil om minder te bieden

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
NicoW
03/03/2016
via website
thumbs up

Ik heb enkele jaren Online.nl gehad voor telefoon en internet. De verbinding viel best vaak uit, maar ik dacht dat dit een binnenshuis probleem was. Tot ik de kabels tot in de meterkast heel goed ging doormeten. Gebeld met de service van Online.nl: men schrok van mijn actie en men ging blijkbaar goed zoeken naar de storing. Daar niets meer van gehoord, maar het kan best een verdeelkast of zoiets geweest zijn. Dus het laatste jaar eigenlijk geen storingen meer gehad.
Per november 2015 wilde ik overstappen naar glasvezel van Caiway. In oktober belde ik daarom voor instructies. De technische overstap ging goed: binnen een paar dagen had ik weer telefoon en internet ging meteen.
Blijkbaar ben ik tegoed van vertrouwen, want ik dacht dat het zo geregeld was! Maar ik bleef facturen van online.nl krijgen. Formulier ingevuld op hun site, en men mailde mij, dat ik mijn nieuwe provider om een bericht moest vragen dat het abonnement was overgezet. Gebeld, maar Caiway zegt dit niet te doen.
Mijn conclusie op dit moment is: de overstapservice is zeker niet zorgeloos. Je moet als klant het abonnement opzeggen, ook al heb je naar je idee geen aansluiting meer. Om dat duidelijk te maken: bij het veranderen van de krant moet je de bezorging stopzetten én het abonnement. Heel vreemd, maar bij een provider gaat dat zo. Als consument zit je er tussen en heb je het nakijken.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jermaine Lievendag
24/05/2013
thumbs down

Tmobile vast internet, best waardeloos!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores

Online ervaringen

Heeft u ervaringen met Online en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u Online beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.
3.8

Bekijk aanbiedingen

Top 5

scores

Algehele indruk
Tarieven
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit product
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
1 positief – 3 negatief
Online 1.88 stars 4 reviews