Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Blog
Energie
Geen categorie
Internet
Mobiel
Nieuws
Verzekeren

OnsBrabantNet

OnsBrabantNet is een consumenteninitiatief uit Zuid-Oost-Brabant, vanuit Eindhoven en omstreken. Zij werkt samen met Glashart Media, Edutel en Reggefiber waardoor zij niet alleen internet kunnen leveren, maar ook digitale televisie, telefonie en ook radio. De internetdiensten worden aangeboden via het netwerk van Edutel. Met de beperkte regio waarin OnsBrabantNet opereert, is het aantal klanten van 60.000 op z’n minst respectabel te noemen. Helaas scoort de klantenservice niet zo goed; het is makkelijker klachten te vinden over slechte bereikbaarheid van de klantendiensten en storingen in het netwerk, dan positieve reacties over OnsBrabantNet. Daarentegen worden negatieve reacties uiteraard sneller verspreid.

OnsBrabantNet ervaringen

Geef OnsBrabantNet een beoordeling

162 OnsBrabantNet ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Tarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit product
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

Leon
Geen oordeel
08/09/2017
via website

Op donderdag avond journaal, geen beeld. Modem gerstart, geen beeld. Bellen met storingsdiens Onsbrabantnet, geen telefoon. Mobiel gebeld, kunnen het niet oplossen, vrijdag om 14.00 uur teruggebeld, nog geen oplossing. Niets meer vernomen, daarom maar weer zelf gebeld om 17.30, krijg te horen dat het aan de netbeheerder? ligt, kan tot 5 dagen duren. Fijne service!

Nuttig? Ja   Nee

Mike Oomen
03/09/2017
via website
thumbs up

Inmiddels meerdere jaren klant van onsbrabantnet en naar volle tevredenheid. Bellen internet + tv alles een dikke voldoende, en als er ooit iets is wordt het per direct opgelost.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Anita
Geen oordeel
30/07/2017
via website

Mijn moeder 91 en gehandicapt ,is geheel afhankelijk van de vaste telefoon omdat haar alarmnummer via de telefoon loopt.
Gevraagd om me terug te bellen in het weekend omdat dit een zeer dringende situatie is ,gezien het feit dat ze nog al eens valt. Geen reactie van hun kant !!!
Wat moet er gebeuren om deze provider in beweging te brengen ?
Moeten er eerst gewonden vallen die een hele nacht geen hulp kunnen bereiken ?
Of moet het nog erger ?

Nuttig? Ja   Nee

Bel
Geen oordeel
28/06/2017
via website

Vandaag weer eens een film gehuurd via de applicatie van Videoland, welke on demand in mijn pakket van onsbrabantnet zit.
Trailer bekeken van de amerikaanse film, deze is in het engels gesproken, film gehuurd en deze zelf blijkt frans gesproken. WTF…

Nergens een mogelijkheid om dat te veranderen of checken of wat dan ook.
Eerst OBN gebeld..ja, allemaal heel raar. Krijg me geld wel terug, maar ik wil die film zien !!!!!

Ook nog videoland gebeld, die reageert als verwacht. OBN neemt de dienst af en het is aan hen wat ze daarmee doen.
Leasen ze bewust andere talen films ofzo ?? Is dat goedkoper ??

Hoe dan ook, het hoort te werken !

Als ik nog es zoiets meemaak (ga bewust meer films huren) gaan ze daar wat beleven op 1 van die service/informatiepunten in de regio.
Als niemand ze verantwoordelijkheid neemt doe ik dat ook niet meer….en dan ‘praat’ ik ook alleen maar frans !!!

Nuttig? Ja   Nee

Joop
17/06/2017
via website
thumbs down

Waar zal ik beginnen…

Toen ON hier in Eindhoven (Tongelre) werd aangelegd, kreeg ik de mogelijkheid om mee in te stappen. Ik heb toen de Klantenservice gezegd dat ik graag zou overstappen, mits ON anders met bestaande klanten zou omspringen dan UPC. Ik heb toen specifiek genoemd dat aanbiedingen voor nieuwe klanten wat mij betreft ook zouden moeten gelden voor bestaande klanten. UPC had destijds namelijk de praktijk om nieuwe leden allerlei voordelen te geven (variërend van lagere prijzen, via gratis uitbreiding van het standaardpakket tot gratis producten zoals tv’s, recorders en laptops), waarbij de bestaande klanten uitgesloten werden van deelname.

Er is me toen gegarandeerd dat ON beslist niet zo met hun bestaande klanten zouden omspringen; men zou bestaande klanten minstens net zo goed behandelen als nieuwe klanten.

Dat blijkt dus een pertinente leugen te zijn geweest. Nieuwe klanten krijgen voor hetzelfde tarief interactieve televisie; ik betaal dus voor analoge tv hetzelfde – en al jarenlang.

Toen ik aangaf dat ik dat niet netjes vind en dat ik eigenlijk wel een mooie aanbieding verwachtte als ik interactieve tv zou afnemen, werd ik gebeld door een man die de indruk wekte (minstens) senior verkoper te zijn. Dat bleek achteraf niet te kloppen; hij had geen enkele onderhandelingsruimte. Ik kreeg de ‘aanbieding’ om de eerste 3 maanden slechts € 39 te betalen – de standaard aanbieding. Door mij aan te schaffen infrastructuur zou ik ook zelf moeten betalen. De Amino-box zou ik gratis krijgen; wel zou ik de verzendkosten à € 10 moeten betalen. Op zich al belachelijk: een pakketje binnen Nederland via PostNL kost € 6,95 dus zelfs hier moet winst op worden gemaakt.

Na een paar dagen bedenktijd toch maar besloten om interactieve tv af te gaan nemen – als dat hetzelfde kost, zou je gek zijn als je dat niet doet, toch?

Na anderhalve week wachten had ik nog steeds geen Amino-box, maar wel een brief met daarin een overzicht van de veranderde diensten en de ingangsdatum van interactieve tv. Dat bleek diezelfde dag te zijn. Op zich mooi natuurlijk, maar je hebt wel een Amino-box nodig.

Ik belde de Klantenservice en kreeg te horen dat het heel vreemd was dat ik nog geen box had ontvangen. Wist ik het wel zeker? Ik had er immers maar 1 besteld. Dit wekte bij mij de indruk dat het meisje dacht dat ik probeerde om een tweede box gratis te krijgen. Na haar gezegd te hebben dat ik zwaar teleurgesteld was, beloofde ze ervoor te zorgen dat ik die week nog een box zou ontvangen. Ik stelde een ultimatum: als ik die box niet binnen twee dagen in huis zou hebben, zouden de rapen gaar zijn.

Ik had de box na 2 dagen thuis.

Ik heb de installatie vandaag (17/6) gedaan. Simpele installatie, kan niet mislukken.

Totdat bleek dat de bediening van de Amino-box het niet doet. Klantenservice gebeld; melding aan laten maken. De box zou maandag pas worden verstuurd.

Weer de telefonist ingelicht dat ik al een lijstje van teleurstellingen heb inmiddels. Ik heb hem gevraagd of de bediening ergens op te halen is – dat blijkt niet zo te zijn.

Toen maar weer gevraagd om te worden doorverbonden met een manager; ik ben er klaar mee. De telefonist zei letterlijk dat hij me niet ging doorverbinden met een manager, want die zou toch niks anders kunnen zeggen.

In een vorig gesprek (dat gesprek met die senior-verkoper) is gezegd dat ON, KPN en nog een paar aanbieders allemaal onder dezelfde paraplu hangen. Dat betekent dus dat er geen alternatief is – we hebben dit soort wanprestatie dus maar te slikken.

Gelukkig is er internet – ik ben benieuwd of slechte recensies op het net wel effect hebben…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Joost
10/06/2017
via website
thumbs down

Ik ben al jaren klant bij OBN, tot ik recent erachter kwam dat ik hele hoge facturen ontving voor de telefonie. Wat blijkt nu? Het onbeperkt bellen voor een vast bedrag wordt niet meer aangeboden. OBN geeft aan daarover een brief te hebben verzonden. Ik ben met die brief niet bekend. Uit navraag bij OBN bleek dat er met de verzending van de brieven ook wel eens wat mis gaat. Het gevolg is dat ik vanaf 1 januari 2017 enorm hoge gesprekskosten moet betalen. Ik heb de klacht bij OBN gemeld. OBN erkent dat niet vast staat dat ik van de wijziging in het aanbod in kennis ben gesteld. Een afdoende oplossing biedt OBN niet. En dat terwijl ik al bijna 10 jaar klant ben. Een enorm gemiste kans voor OBN om dit netjes op te lossen en een klant te behouden, i.p.v. allerlei stuntacties met kortingen te moeten voeren om nieuwe klanten te krijgen. Daarbij komt nog dat de afhandeling van de klacht belachelijk lang duurt. Voor zo’n eenvoudige kwestie heb je geen vijf weken de tijd nodig. De medewerkers die je af en toe aan de telefoon krijg weten eigenlijk ook van toeten noch blazen. Jammer dat dit zo gaat met vaste klanten!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Frans Berkers
09/06/2017
via website
thumbs down

Momenteel serveerd onsbrabantnet de Klantenservice unit vught af. Verplicht over tegaan naar Kpn. In de flyer zeggen ze gelijk waardig pakket voor de zelfde prijs. Ik heb 60/60 volgens aanbod kpn is 60 down en 6 up het zelfde maar de prijs 30 euro duurder. Of 100/100 wat gelijkwaardig is met wat Ik nu heb(60/60 is in werkelijkheid 100/100) maar dan moet Ik 90 euro meer betalen. Ik vowel me door onsbrabantnet veraden!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
jos
15/04/2017
via website
thumbs up

Vanaf de aanleg van glasvezel in Maasdriel ben ik naar volle tevredenheid klant bij OBN. Problemen, als deze er zijn, binnen de kortste keren verholpen. Geen wacht tijden, als je belt. Kortom een zeer tevreden klant.
Nu krijgen wij in Maasdriel bericht van OBN dat de diensten over gaan naar KPN en dat betekend o.a. dat er naast de glasvezel, geen analoge Tv en radio meer aangeboden gaat worden.
Nu heb ik 2 tv’s en radio’s op analoog aangesloten,
Heeft iemand hier een oplossing voor????

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Roderik
13/04/2017
via website
thumbs up
Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Esther
Geen oordeel
10/04/2017
via website

Heel vaak storing!
Word niks gecompenseerd.
Nu ineens op zaterdag 1 april geen tv, geen internet.
Gebeld naar ons Brabant net en wat blijkt, hebben ze ons zonder reden afgesloten, en er werd gezegd dat hun ook niet wisten waarom maar wel dat hun eigen fout was. Ze konden op nieuw aan sluiten maar dat zou 8 wkn gaan duren. Daarom zij wij over gestapt naar een ander.

Nuttig? Ja   Nee

Piet
03/02/2017
via website
thumbs down

Geconfronteerd met prijsstijging gebeld en gezegd mogelijk over te stappen naar ziggo. Me laten overhalen toch klant te blijven. Gekozen voor Comfort 100 pakket, 6 maanden voor 39 euro, met daarin ook 6 maanden onbeperkt bellen staat letterlijk op de site. Besproken met de medewerkster dat dit voor mij een belangrijk onderdeel van de deal was.
Na contractbevestiging worden nu toch belkosten in rekening gebracht (zie recensie van S. hieronder). Dit onder mededeling dat de 6 maanden onbeperkt bellen alleen voor nieuwe klanten geldt. Ronduit misleiding, komt in de buurt van oplichting!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
s
Geen oordeel
27/01/2017
via website

Erg slechte ervaring als je al enige jaren klant bent en je wilt een ander contract afsluiten.
Ik wilde een tweede ontvanger erbij dus wilde ander contract aangegeven welke waarbij ook het onbeperkt bellen in zit voor een half jaar.
Nu contract afgesloten zit het onbeperkt bellen er niet bij ze zeggen dat geldt niet voor bestaande klanten had ik om moeten vragen of dat er bij zat. ik zei zo staat dat op de site. Zei zeggen dat ze erop getraind zijn zo het telefoongesprek te doen met de klant dat daar niet over gepraat wordt ( daar komt het ongeveer op neer).
Nu zit ik er dus een jaar aanvast dus met klanten die al langer bij zitten gaan ze heel associaal mee om

Nuttig? Ja   Nee

Henk
29/12/2016
via website
thumbs up

Ik ben vanaf het begin bij brabantnet.
Dik tevreden over klantenservice.wordt altijd netjes te woord gestaan problemen worden opgelost .ik ben zeer tevreden.voor mij geen andere .

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
rinus
09/12/2016
via website
thumbs down

De laatste dagen telkens weg vallen van het tv signaal .als je contact wilt moet je telkens de laatste cijfers van je bankrekening geven ook voor het contact formulier .
En voor de rest lukt het niet een waardeloze firma wordt het begint op ziggo te lijken
.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Eric
04/12/2016
via website
thumbs up

Eric

Ben zeer tevreden over OBN.
Bij storing/probleem gelijk reactie.
En indien nodig een monteur ad deur.
Zelfs die me ongevraagd nog van een ander tv probleem heeft verlost.

Ben dan ook zeeer verbaasd over de vele negatieve reacties hier.

Voor mij nog lang geen andere provider.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
John
Geen oordeel
25/12/2016
via website

Ik kan me alleen maar aansluiten bij de positieve reacties. Ook wij hebben een storing gehad en deze werd zeer vakkundig en duidelijk opgelost. Binnen een half uur was het klaar. En dan ook nog telefonisch. Voor ons dus een dikke voldoende voor deze organisatie. Top. Ga zo door, ons Brabant net. Wij blijven in elk geval klant. Voor ons dus nooit geen ziggo meer.

Nuttig? Ja   Nee

Sanne
22/11/2016
via website
thumbs down

Geen goed woord over te zeggen. Alles gaat daar fout, het systeem waarmee ze werken is waardeloos en werkt totaal niet. Ze hebben het zelfs voor elkaar gekregen om ons ongevraagd af te sluiten en aansluiten schijnt nu erg moeilijk te zijn. Totaal waardeloos bedrijf!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Henk
21/11/2016
via website
thumbs up

Ik ben vanaf het begin bij brabant net. Nooit geen probleem gehad altijd vriendelijk en behulpzaam

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
cees wijnans
11/11/2016
via website
thumbs down

Klantenservice kent maar een opdracht om je modem te resetten Zijn niet klant vriendelijk en vragen zelfs aan je hoe de modem er uit ziet

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Erwin José
11/11/2016
via website
thumbs down

Wij hebben ons abonnement opgezegd vanwege de erg slechte databundel. Beloofd is 50 MB en wij haalden net 5 MB. Je moet dan track en trace en speedtest uitvoeren, en die opsturen. Deze testen moeten direct op de glasvesel aansluiting. Dat werkte niet wat ik in de mail met de testen heb verstuurd. Gen enkele reactie. Vervolgens gebeld en abonnement opgezegd. ON zou dan 7 december stoppen. Echter, gisteren 1o november bleek dat het signaal al niet mer werd doorgegeven. Een belletje naar de helpdesk was verbijsterend met name het antwoord: ja, zal wel storing zijn, duurt wel 2 dagen………

Er wordt ’s midags gebeld ern men verteld dat het signaal niet meer wordt doorgegeven. Helaas, niets meer aan te doen, kan niet hersteld worden.
Opzegbrief gekregen (met taalfouten) die weinig te wensen overliet. Wel was ons een mail toegezegd met een incidentnr. Na aandrigen is deze ontvangen maar er is geen sprake van dat ON zich verantwoordelijk voelt.
Vanochtend weer gebeld en duidelijk gemaakt dat ik het en schandaal vindt en de wijze waarop er met deze stommiteit wordt omgegaan. Opnieuw aansluiten? Ja meneer, dat kost 20 dagen………..en er volgt en absoluut onduidelijk verhaal waarom dat 20 dagen moet duren. Geen enkel goed argument dus. Onze nieuwe provider gaat ons zo snel mogelijk aansluiten. Maar in principe zitten wij als het tegenzit een maand zonder tv, radio, telefoon en internet. Wat ons betreft en slecht klantgericht handelen en geen enkele service. Wij gan een klacht indienen en juridische stappen ondernemen. Wij willen een schade vergoeding voor de geleden en te lijden ellende.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marcel
25/10/2016
via website
thumbs down
Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marcel
25/10/2016
via website
thumbs down
Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
GamerGirl
13/10/2016
via website
thumbs up

Super provider. Gamen gaat super. Super snelheid. Altijd goed te woord gestaan via telefoon. Werkt iets niet word gelijk een monteur langs gestuurd om het te verhelpen. Ik kan me geen betere provider voorstellen als Onsbrabandnet! Ik kan me niet voorstellen dat mensen hier problemen ondervinden.

Let op ik zit op glasvezel. Kabel en ADSL zijn niet zo’n goede verbindingen als glasvezel dus ik kan daar niet over oordelen. Glasvezel is een stabiele verbinding.

Helaas wegens omstandigheden met geld overstappen naar andere provider. Ik hou mijn hart vast of deze net zo goed is (waarschijnlijk niet).

Zelfs met het abonnement opzeggen word er met je meegedacht. Helemaal geen problemen mee.

Onsbrabandnet ik wil jullie bedanken voor goede internet en tv (telefonie maak ik geen gebruik van)!!! 😀 Super, aanrader!

Wil je super internet, telefonie en tv? Pak dan deze provider.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Maarten
06/10/2016
via website
thumbs down

Internetverbinding valt meerdere keren per dag uit. Als je OBN om een oplossing vraagt sturen ze een hele lijst met zaken die je moet controleren, maar aan de kwaliteit van hun netwerk kan het natuurlijk niet liggen.. Intussen wordt een prijsverhoging van 15% aangekondigd omdat ze hun website en ‘interne processen’ hebben verbeterd. De klant merkt daar niets van, maar we mogen het wel betalen. Wegwezen hier. ‘Dankzij’ de prijsstijging kan er tot 1 november worden opgezegd.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hermans
04/10/2016
via website
thumbs down

Waardeloos onbeperkt bellen naar vast en mobiel maar ze doen gewoon voor het bellen extra kosten berekenen nu al 4 maanden zo maar oplossing komt er niet ze zeggen elke keer gewoon factuur betalen en wachten tot het opgelost is en mail en aangetekende brieven hoeven ze natuurlijk niet te reageren nou maar vlug opgezegd bij dit waardeloos bedrijf

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Anita vd berghe
26/09/2016
via website
thumbs down
Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ruud
23/09/2016
via website
thumbs down

Opzeggen en vlug..nu kan het kostenloos…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tom
23/09/2016
via website
thumbs down

Onsbrabantnet wil iedereen in de hoek drukken,iedereen het liefst het pakket van 65 euro en dan even telefonie afkopen voor 16,50 euro.Dat is namelijk het enigste pakket dat geen prijsstijging krijgt….de rest wel.De telefonie wel een stuk duurder geworden. Wat zijn ze stom bezig.Heb meteen opgezegd.

Tom (glasvezelnetwerk)

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hanno
23/09/2016
via website
thumbs up

Goedenavond..
Nu komt onsbrabantnet wederom met veranderingen en prijsstijgingen. Ik roep iedereen op die deze dagen een brief hebben gekregen met de prijsstijgingen meteen uw abonnement op te zeggen.Deze dagen hebben ze al heel veel klanten verloren….en er zullen er nog veel volgen.Misschien gaan ze bij onsbrabantnet toch even nadenken.
m.v.g. Hanno Janssen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
john
23/09/2016
via website
thumbs down

Onlangs zomaar 4,50 extra per maand prijsverhoging aangekondigd omdat ze meer winst willen. In hun eigen woorden “De afgelopen jaren hebben wij veel geinvesteerd, wat gepaard gaat met een stijging van kosten”. Terwijl de klanten niks terugzien van die investering (verbindingskwaliteit wordt met de dag slechter) willen ze nu ook nog meer geld.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mr. Aart
21/09/2016
via website
thumbs up

Net een brief van onsbrabantnet gehad, de prijs van mijn pakket gaat EURO 4,50 omhoog en onbeperkt naar vast bellen kan niet meer, moet in combinatie met mobiel en kost EURO 11 meer. Dat komt voor mij neer op een prijsverhoging van iets meer dan 28%. Hoeveel was de inflatie ook alweer volgens CBS? 😉

Dan kan ik wel gratis bellen naar mobiel maar daar heb ik geen behoefte aan. Overigens bel ik ook weinig vast maar hebben ze de tarieven een aantal jaren geleden dusdanig verhoogd dat zelfs met die paar telefoontjes die ik per maand doe ik iedere maand tussen de 10 en 30 EURO kwijt was aan belkosten, dat onbeperkt vast bellen is voor mij dus een must.

Heb meteen opgezegd.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hans
10/09/2016
via website
thumbs down

Amino’s blijven herstarten. Wij hebben er 2 en dit gebeurt altijd na 20:00. Als ze niet meer bereikbaar zijn. Helpdesk is dezelfde die pindakaas klachten aanneemt voor Calve, dus bagger en geen inhoudelijk kennis. Niet de eerste keer en sinds 2 weken 2 x per week dezelfde problemen. Het herstarten duur de hele avond.
Dus concreet, als je TV wil kijken adviseer ik een andere provider. Als je genoegen neemt met een zwart scherm waar mee en dan het Amino logo op verschijnt is dit een aanbeveling.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
sjoerd
26/08/2016
via website
thumbs up

Ben al zeer lang bij onsbrabantnet, zeker 6 jaar denk ik. Ik heb bijna nooit storingen, snel internet en telefoon doet het goed. Ik heb interactieve tv. Pas was er een grote storing, maar toen was ik op vakantie. Hoorde van vrienden dat ze overstapten en heb een prijsvergelijking gedaan, maar de prijzen zijn ook concurrerend. Als je digitale TV wilt voor meerdere TV’s wordt dat tot max 3 ondersteund en voor elke TV heb je een kastje (amimo) nodig. Mochten vrienden overstappen, vraag dan of je het kastje mag (tip). Ik vind het een nadeel dat het internet en digitale TV twee gescheiden netwerken zijn in de router. Daardoor moet je een netwerkkabel voor internet en een netwerkkabel voor digitale TV apart doortrekken en als je het wil splitsen voor elk netwerk switches kopen (25 eur per switch). Maar dan heb je wel goed signaal. Tegenwoordig wordt dat ook netjes in handleidingen uitgelegd.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
MKX
23/08/2016
via website
thumbs down

Bedroevende communicatie, afspraken worden herhaadelijk niet nagekomen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Joost
20/08/2016
via website
thumbs down

4 minuten geleden
Waardeloze communicatie
Internet ligt er nu al uit voor de derde dag binnen ons appartementencomplex, ondanks dat het staat aangemeld als spoedje.

Steeds een ander verhaal, modem is al 2x vervangen (eerste keer in een ouder model) en het is al lang duidelijk wat het probleem is sinds dag 1. Doordat er intern gerommeld wordt komt er telkens de verkeerde persoon langs. (Een monteur van bedrijf of glasvezel monteur)

Het enige dat er hoeft te gebeuren is een schakelaar die omgezet moet worden bij onsbrabantnet zelf die nu nog uitgeschakeld staat. Maar omdat de communicatie onder het vriespunt zit wordt dit steeds verkeerd doorgegeven en daardoor niet uitgevoerd.

Dit moet blijkbaar langer dan 3 dagen in beslag nemen. Daarnaast worden we aan het lijntje gehouden met dingen die gewoon niet waar zijn, jammer genoeg heb ik zelf ook verstand van deze zaken waardoor ik geen hogere waardering kan geven dan 1 ster.

Jammer, teleurstellende service. Eerste keer na 2 jaar dat we nodig hebben overigens… Dat dan weer wel.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Joost
20/08/2016
via website
thumbs down

4 minuten geleden
Waardeloze communicatie
Internet ligt er nu al uit voor de derde dag binnen ons appartementencomplex, ondanks dat het staat aangemeld als spoedje.

Steeds een ander verhaal, modem is al 2x vervangen (eerste keer in een ouder model) en het is al lang duidelijk wat het probleem is sinds dag 1. Doordat er intern gerommeld wordt komt er telkens de verkeerde persoon langs. (Een monteur van bedrijf of glasvezel monteur)

Het enige dat er hoeft te gebeuren is een schakelaar die omgezet moet worden bij onsbrabantnet zelf die nu nog uitgeschakeld staat. Maar omdat de communicatie onder het vriespunt zit wordt dit steeds verkeerd doorgegeven en daardoor niet uitgevoerd.

Dit moet blijkbaar langer dan 3 dagen in beslag nemen. Daarnaast worden we aan het lijntje gehouden met dingen die gewoon niet waar zijn, jammer genoeg heb ik zelf ook verstand van deze zaken waardoor ik geen hogere waardering kan geven dan 1 ster.

Jammer, teleurstellende service. Eerste keer na 2 jaar dat we nodig hebben overigens… Dat dan weer wel.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
van de Sanden
04/08/2016
via website
thumbs down

Sinds woensdag 3 augustus vroeg in de ochtend storing bij Onsbrabantnet. Gevolg geen internet, geen telefoon en geen interactieve TV. Ook diensten van HBO en Netflix zijn niet bereikbaar. Storing duurt ook nu (donderdag 4 augustus 10.30 uur) nog voort!!
Klantenservice zeer moeilijk bereikbaar…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
a stabel tilburg
28/07/2016
via website
thumbs up

ben nu ruim een jaar bij onsbrabantnet ,nog geen enkel probleem gehad

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
william
05/07/2016
via website
thumbs up

Ik zou op 1 juli in mijn nieuwe huis een aansluiting krijgen van ON.nl (=onsbrabantnet)
Ik had het ruim op tijd aangevraagd, maar ze waren het “vergeten”. Kan gebeuren, maar vervolgens is er niemand te vinden die zich hiervoor verantwoordelijk voelt en de zaak probeert op te lossen.
Ik ben al 10 jaar klant van glasvezel in Eindhoven, maar als zelf de helpdesk van Onsbrabantnet zegt dat ze niet kunnen escaleren om zaken te versnellen, dan raad ik deze provider niet meer aan!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ruud
24/06/2016
via website
thumbs down

We zitten al sinds dinsdag zonder internet, word in 1 werkdag opgelost vertelde de aardige dame op dinsdag avond!! het is een heel verhaal maar het is nu vrijdag avond maar nog steeds niks in huis. ze zouden nl na een 10 tal telefoontjes onzer kant een nieuw modum opsturen!

Gelukkig is het vandaag weer uit zich zelf aan de gang gegaan….het onsbrabant netwerk!!

Ik ben echt helemaal piswoest over de service

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ruud
24/06/2016
via website
thumbs down

Dinsdag geen internet meer!!! van alles geprobeerd en gebeld en tot de avond leek het een goede service van een aardige dame. het zou binnen 1 werkdag opgelost worden en zou het gelijk richting technische dienst doorschuiven. wij heben een autobedrijf en kunnen helemaal niks zonder internet en dus woensdag maar weer eens bellen…. de dame aan de telefoon vroeg me weer het hemd van de broek en zou het naar de technische dienst doorschuiven!! ik zeg zwaar geirriteerd …volgens mij zouden ze dat gister toch al doen??? maar goed… ik zou zsm teruggebeld worden!! gisteravond ik zelf maar weer eens gebeld!! weer het hele verhaal moeten vertellen.ze gaan U een nieuw modum opsturen meneer!! Nu al?? Ik zeg gewoon KUT organisatie… het is nu vrijdag en ze zouden een nieuw modum opsturen maar heb nog steeds niks in huis!! Toeval wil dat internet het vandaag weer spontaan is gaan doen… ik zeg pffffff onsbrabantnet… BEDANKT voor de service

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
berry
23/05/2016
via website
thumbs up

Brabantnet al verschillende jaren.Als er iets is, snelle perfecte service,,zelfs 2e kerstdag en dat was onze fout,
En nu na zoveel jaren de modem kapot en vervangen
Ik zeg ga zo door(,perfect) en dankje wel

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jos van Baal
04/05/2016
via website
thumbs down

Drama: 5 weken vantevoren een verhuizing doorgegeven. Niets geregeld en als je belt, schuiven ze de schuld in de schoenen van de provider. Vervolgens een monteur van de provider langs geweest en moeten ze bij OnsBrabantnet nog een knop omzetten(administratieve handeling) en duurt dit 3 dagen….
Communicatie is een groot drama: ze beloven terug te bellen, doen ze niet. Vervolgens tonen ze geen enkel begrip voor het feit dat je al een week geen tv/internet en telefoon hebt en tot slot communiceren afdelingen alleen per email en duurt alles verschrikkelijk lang.
Klantenservice is niet het goede woord: klantenfrustratie dekt de lading beter. Uiteraard kun je een fatsoenlijke compensatie wel vergeten….

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
M.V.
07/04/2016
via website
thumbs up

Al vanaf begin 2009 lid en alles wordt positief en vlot opgelost.
Zeer goed te spreken over de internet snelheid.
En vind het ook betaalbaar.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jörg
01/03/2016
via website
thumbs up

Al enige jaren klant, maar erg tevreden met de service. Kan me niet vinden in een aantal onderstaande reacties.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Henk
27/02/2016
via website
thumbs up

Goed tevreden! ben al jaren klant

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mart
03/02/2016
via website
thumbs up

Beste mensen, wat ik hier allemaal lees, zo ervaar ik het niet. Ik ben al jaren een trouwe klant van onsbrabantnet. Ik ben zeer tevreden, ook over de klantenservice.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
George
03/02/2016
via website
thumbs up
Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Faes
02/02/2016
via website
thumbs down

Zeer slechte service .wij hadden een overstapservice bij ons brabantnet dat ze maar half regelde, alleen de telefoon hebben ze opgezegd , de tv hebben ze niet gedaan .wij hebben dus twee maanden dubbel abonnement betaald ,dat ze niet vergoeden .onvriendelijke klantenservice .ze beloven van alles maar ik zou zeggen NIET GELOVEN . TRAP ER NIET IN .

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
A.v.d.Horst
06/01/2016
via website
thumbs down

Ik ben al jaren klant en heb vorig jaar een voordelig abonnement genomen bij onsbrabantnet.
Nu het jaar voorbij is krijg ik hoge rekeningen voor het bellen niet normaal.
Bij het oude abonnement had je gratis bellen naar klanten van onsbrabantnet.
Nu krijg ik rekeningen van over de € 30 per mnd. alleen voor het bellen ook naar hun klanten.
Je kan nu geen ander abonnement afsluiten als met 100 mb/s
ook al heb je dat niet nodig ben je dat verplicht en gratis bellen naar gewone nummers kan niet alleen met mobiel erbij voor een groot bedrag.
Klanten van onsbrabantnet let dus goed op voordat je een ander pakket kiest.
Dan hebben ze je over 1 jaar te pakken.

Dus maar heel vlug een andere Provider zoeken.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
van diesen h.
06/01/2016
via website
thumbs down

deze man wacht al 7 maanden op een aansluiting maar vandaag niets dan ga ik jullie aanklagen en via de rechtbank die zogenaamde contract van jullie beeindigen dit zijn geen goede afspraken op 6 -1-2016 zouden ze ALLES aansluiten maar er is niemand te zien
ik wacht niet nog eens 7 maanden

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Lynne
19/10/2015
via website
thumbs down
Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
stefan
02/10/2015
via website
thumbs down

Erg slechte provider, nu al ruim 2 maanden verder na aanvraag, niemand kan vertellen wanneer iets aan de aansluiting gedaan kan worden.
Annulering wil men niet accepteren, aangezien 14 dagen annulering voorbij is.
Je word niet begrepen en gewoonweg genaaid als consument.
Wanneer het mogelijk is zo snel mogelijk terug naar huidige provider, dit geeft geen vertrouwen voor de toekomst.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Huub Weel
09/09/2015
via website
thumbs down

Wat een waardeloze provider.
Probeer al weken duidelijkheid te krijgen over een nieuwe aansluiting. Eerst kennen ze je niet. Beloven uiteindelijk 2 dagen na het aanleggen van de kabel de aansluiting te realiseren. Komt niets van terecht. Beloven na weer telefonisch kontakt terug te bellen. Doe ze niet. Na weer bellen zeggen ze een probleem te hebben met de overstap van een andere provider. Is door mij niet aangevraagd. Nu ligt het probleem bij de technische afdeling en weet men niet wanneer het wordt opgelost. Moet nu extra mb’s kopen bij de provider van mijn mobile telefoon. Gek wordt ik ervan.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bram
26/08/2015
via website
thumbs up

Internetverbinding erg stabiel. TV beeld is scherp. Modem gisteravond kapot gegaan. Vanmorgen stond de monteur voor de reparatie. Alles doet het weer, dus top!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
ron
15/08/2015
via website
thumbs up

op 4 augustus internet glasvezel aangevraagd, had alleen glasvezel in huis liggen nog geen modem.

wel… 13 aug modem geplaats, 14 augustus internet, werkt prima!

enige wat iets minder is.. ze konden mij beter op de hoogte houden wat, wanneer gebeurd etc, op bevestigingsbrief na, hoorde ik niks van hun.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kees
12/08/2015
via website
thumbs down

internet is zeer slecht valt per dag wel 20 keer uit om internet te hebben moeten wij op wc langs meterkast zitten ,gebeld al div keren maar er wordt niets opgelost ,nu gebeld het lag aan de stenen muur die er tussen zit ,moet ik nu de muur uit de kamer breken ! ,voor heen bij ziggo hadden wij geen klachten ,nu moet ik site com kocht 80 cent per min +gebruikelijke kosten en je staat in de wacht ,toen wij het contract afsloten zij de man dat alles beter was dan bij ziggo DUS NIET. dus wat moet ik nog doen ,ze zeggen dat ze het opnemen voor training doeleinden maar ik merk er niets van

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gijs
11/08/2015
via website
thumbs up

Goede kwaliteit internet en tv. Uitstekende service. Geen slechte ervaringen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
anneke
04/08/2015
via website
thumbs down

Nog nooit zo slechtinternet gehad,paar x per dag uitval.Een drama

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Smolenaers
29/07/2015
via website
thumbs down

Vanaf 28 mei bezig om glasvezel aansluiting te krijgen. Na 6 weken iedere dag te bellen, eindelijk binnen gebracht. MAAR DAN!! Moet er nog een modem geplaatst worden. Er zijn te veel schakelingen om dit blijkbaar in een paar dagen te regelen. Ze krijgen niets voor elkaar, enige wat je hoort is we begrijpen je situatie. nou daar geloof je na 14 dagen ook niets meer van. Daar zit je dan 2 weken na de verhuizing geen internet,tel,tv..enz. Wat een waardeloze bende bij dit bedrijf, BAH,BAH.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
A stabel
28/07/2015
via website
thumbs up

Ik heb de indruk dat ons brabantnet bij de glasvezel leverancier afrekend per geleverde Mbit door nu een slecht WiFi modem aan de klant die daardoor maar 40 Mbit
Maken ze enorme winsten

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Brouwer
13/07/2015
via website
thumbs down

On = onderdeel van OBN. Overstapservice; kregen we drie -foutieve- opzegbrieven na maanden, hadden we zelf dus ook wel kunnen doen. Brief; op 10 juli wordt alles actief, KPN sloot die dag netjes vaste tel. af, maar ON niet aan. Gevolg mijn moedertje van 83jaar zit nu al vier dagen zonder haar levenslijn met de buitenwereld. Al zes keer gebeld; ja ligt bij netwerkbeheerder, is iets fout gegaan, don`t call us we call you, we wachten op terugkoppeling, is complex. Wat een lulkoek. Moedertje helemaal in paniek. Medicijnen, huisarts, bustaxi, boodschappen bestellen, kinderen bellen, niks kan ze meer. Dikke schande ON !

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Knipping
09/07/2015
via website
thumbs down

Eind maart kwam op mijn oude adres een vertegenwoordiger van OBN, hij heeft mij toen verzekerd dat OBN de oude provider op zou zeggen en dat ik geen dag zonder TV en internet zou zijn. Op 01-05 bekijk verhuisd, door een storing een aantal dagen voor de verhuizing kwamen we erachter dat er niets was opgezegd, na contact te hebben gelegd met OBN bleek uiteindelijk dat niet zij maar wij?? de opzegging hadden moeten doen. Uiteraard dit direct gedaan met het gevolg een maand extra kosten bij de oude provider. Contact gelegd met OBN, ik hoefde alleen maar de factuur op te sturen en deze zou me vergoed worden, immers geen fout van mij, nu word de helft inderdaad vergoed maar naar de andere helft kan ik fluiten. Door een foute info van hen vertegenwoordiger zit ik met een onkostenpost. Een zeer slechte service………..

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kusters
25/06/2015
via website
thumbs down

We kregen gratis Glasvezel van dit bedrijf, MAAR we zaten nergens aan vast.
Ze zijn een paar keer langs geweest om de glasvezel aan te sluiten en we hebben daarvoor een paar keer iets moeten ondertekenen, MAAR ze zeiden telkens dat we nergens aan vast zaten. toen in eens hadden we geen telefoon meer, die had Ons BrabantNet overgenomen (terwijl ze toch echt hadden gezegd dat we nergens aan vast zaten en bij onze eigen provider konden blijven). We hebben ze proberen te bellen, geen gehoor. Ondertussen wel een rekening op de deurmat liggen. Omdat ze ons dus iets hebben laten onderteken, wat volgens hun dus ECHT GEEN contract zou zijn (dus wel…), moeten we dus nu een advocaat in de arm nemen om ons telefoonnummer weer terug te krijgen… ZWAAR TELEURGESTELD IN DIT BEDRIJF! Alstublieft mensen, ga niet met dit bedrijf in zee, ze liegen u voor om contactjes in handen te krijgen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Luuk
13/06/2015
via website
thumbs up

Redelijk goed
wel na tekening van het contract dat ze het gewoon gaan veranderen naar eigen goed dunken
zenders eraf waar ik wel voor getekend heb
was ik maar bij Ziggo gebleven iets duurder maar wel de muziek zenders die er nu afgaan
slechte beurt gemaakt onsbrabantnet

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
R. Oosterhuis
29/05/2015
via website
thumbs up

Sinds anderhalf jaar maak ik gebruik van de internetverbinding van OnsBrabantNet en ben zeer tevreden over de kwaliteit van de verbinding. Daarmee doel ik op de snelheid (up- en download) en de stabiliteit (betrouwbaarheid) verbinding.

Hiervoor was ik klant bij UPC en vindt de internetverbinding van de OnsBrabantNet van hogere kwaliteit als bij UPC.

Toch zijn er enkele punten waarop OnsBrabantNet kan verbeteren, dit kan vooral gezocht worden in de servicekant. Het duurde 6 weken vanaf het moment van aanvragen tot de aanleg van de verbinding, de commmunicatie in die periode was vrij minimaal. (terwijl de vorige bewoners eerder ook gebruik maakt van OnsBrabantNet) Dit kan zeker korter heren. Voor een papieren factuur wordt 2,50 gevraagd en ervaar ik als niet klantvriendelijk. Ook de monteurs (waarschijnlijk van een andere firma) waren niet erg vriendelijk.

Ben je zelf een klein beetje technisch onderlegd en stel je hoge eisen aan de betrouwbaarheid van je verbinding dan is OnsBrabantNet in mijn optiek een zeer goede keuze voor goed tarief.

Binnen kort stap ik ook mogelijk over met het TV abonnement omdat ik bij UPC sinds enkele maanden zeer slechte kwaliteit beelden ontvang en een bedroevende service ontvang. Ik zal ook hiervan mijn ervaringen op termijn posten.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gerard Alders
12/05/2015
via website
thumbs up

Na de diverse recensies toch wat huiverig voor de overstap van Ziggo naar Brabantnet. Het is perfect gegaan, professioneel, goede service, vriendelijke monteur die goed adviseerde. 100% meegevallen. Ziggo beviel ook maar toch blij met de overstap.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kelly
23/04/2015
via website
thumbs up

Super product met goede tarieven. Snelle levering en hele aardige medewerker die het bij mij thuis heeft uitgelegd. Toppie

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
de Vries
16/04/2015
via website
thumbs down

Duur
Internet valt elke week paar keer uit
Kortom, pure oplichterij

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Van den Boom
30/03/2015
via website
thumbs up

Prima…!Prima…..Prima….!!!
Snelle service, goedkoop en goede ontvangst Vooral bereidwillig bij problemen snel opgelost. Ben na jarenlang Ziggo klant snel overgestapt. Ga door Brabantnet!!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Dhr. van der Valk
18/03/2015
via website
thumbs up

Goede ervaringen, ook een leuke kaart gehad na problemen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
peter vromans
17/03/2015
via website
thumbs down

Ik heb geen ervaring maar ik kreeg een mooie folder binnen en ik vond het toch wel een heel mooi aanbod maar nu ik die ervaringen lees kan ik toch maar beter blijven waar ik was want daar heb ik nog nooit problemen mee gehad. Ik ben blij dat er een ervaringssite bestaat anders zou je er zo in zo n aanbieding trappen en da ben je wel toch wel lekker gefopt.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Pch
Geen oordeel
15/08/2015
via website

Heb al vanaf het begin dat onze gemeente is aangsloten op glasvezel
van ons brabantnet.

Het internet is snel, mijn buren met Ziggo hebben een iets snellere download snelheid
alleen mijn upload is stuk hoger. Maar goed heb ook niet het aller snelste abonnement.

TV werkt voortreffelijk, prima kwaliteit.

Ben zeer tevreden over OBN (dochter van KPN trouwens)

Erg veel zenders, met het pluspakket.

Als ik ooit overstap, zou ik het voor de prijs doen, maar als je elk jaar belt met OBN,
dan krijg je ELKE keer 3 maanden voor een veel scherpere prijs.
In principe verleng je dan het contract voor 1 jaar.

Ben tevreden over glasvezel OBN, ik ga nooit meer terug naar kabel (coax)

Nuttig? Ja   Nee

fa
Geen oordeel
12/04/2015
via website

Vanaf het begin dat wij in de gemeente glasvezel hebben 5 jaar,
altijd onsbrabantnet gehad.

Kwaliteit perfect, nooit storingen.
Wel is het niet zo heel goedkoop, maar dat zijn de andere providers ook niet.
Ik ben zeer tevreden, heb wel alle bekabeling aangepast (utp)

Maar daarom overal perfect beeld, internet, woonkamer, slaapkamers, kantoor etc.

Nuttig? Ja   Nee

henk
11/03/2015
via website
thumbs up

Vanaf het begin klant van onsnet , dik tevreden goede klantenservice ,altijd vriendelijk en behulpzaam als ik bel.
Twee weken geleden int tv geïnstalleerd vriendelijke monteur netjes op tijd alles heel goed uitgelegd . Goed tevreden . Super.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
creighton
05/03/2015
via website
thumbs up

Komt er binnenkort nog een MOBIELE APP???? ik ga geen tablet aanschaffen puur om tv te kunnen kijken……

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Henk
27/02/2015
via website
thumbs up

Prima ervaringen mee.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
coby
25/02/2015
via website
thumbs up

super service! ik ben heel erg tevreden!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
C van 't Hullenaar
04/02/2015
via website
thumbs down

Ben heel ontevreden dat het nog steeds niet gelukt de storing die al 2 dagen duurt op te lossen!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jeroen
07/01/2015
via website
thumbs up

Gisteren overgestapt van UPC naar ons Brabantnet. 12,5 jaar abonnee geweest bij UPC. Ons Brabantnet hele verbetering. Goedkoper, meer TV zenders en veel beter signaal als bij UPC. Tot nu toe geen min punten kunnen ontdekken. Ben heel tevreden tot nu toe. Ook de overstap van UPC naar ons Brabantnet is goed verlopen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Joost Sanders
20/11/2014
thumbs down

Brief van internetprovider met aanbod voor een zorgverzekering. Moet niet gekker worden. Niet meer doen deze flauwekul @OnsBrabantNet.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Renée
19/11/2014
via website
thumbs down

Erg slechte service!! Gebeld om abonnement om te zetten, monteur zou op bepaalde datum komen. Niemand gezien! Toen ik belde vertelde men mij doodleuk dat ze het vergeten waren in te voeren en ik dus weer ruim 2 weken moest wachten. Letterlijk werd gezegd: “Omdat wij hier een fout maken wil dat niet zeggen dat u voorrang krijgt mevrouw”…Vreselijk! Een andere datum afgesproken, kreeg hiervan een bevestiging en wat blijkt? Staat een heel andere datum om de afspraakkaart, een dag dat voor mij absoluut niet uitkomt en dat had ik al meteen aangegeven.
Hoe dom zijn ze daar?? Het wordt tijd dat ze iets aan de service doen anders zullen ze veel klanten kwijtraken!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Chantal Vermeulen
17/11/2014
thumbs up

Super service van @OnsBrabantNet kabeltje nodig zouden ze opsturen maar monteur was in de buurt en bracht het direct langs!#blijmee #bedankt

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Adrie Bijsterveld
12/11/2014
via website
thumbs up

Ohja, de volledige sterrenreeks zijn gegeven op basis van de eerste 4 vraagstellingen, verder vragen kon ik gelukkig nog niet beoordelen.

Suc6 voor de gedupeerden.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Adrie Bijsterveld
12/11/2014
via website
thumbs up

Op 11-11-2014 een contract getekend, daarna even de ervaringen hiero bekeken. Ik ga per vandaag of morgen uit het contract stappen (14 dgn opzegtermijn) De ervaringen die ik hier lees zijn waardeloos, terwijl de verkoper alles super mooi voorspiegeld en ke gouden bergen belooft. Ik blijf wel bij UPC, is blijkelijk wel duurder maar kan het overbrengen van valse berichtgeving absoluut niet waarderen. Succes brabantnet met mensen besotemieteren!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
GG
10/11/2014
via website
thumbs down

Waardeloze klantenservice, waar woord service niet past. Geprobeerd manager te spreken omdat persoon vd klantenservice niet wilde luisteren, haar antwoord: nee kan niet want dat zou betekenen dat ik mijn werk niet goed doe. Precies daarom zou ik graag de manager spreken, werd gewoon opgehangen… Overstappen naar een ander zodra contract gedaan is. Waardeloze club, wat een bizar bedrijf.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Vd Ploeg
08/11/2014
via website
thumbs down

Verschrikkelijke service, klachtenafhandeling heeft totaal geen goede afstemming/interface met storingsdienst. Zit al 24 zonder diensten. As. Direct overstappen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
FH_MultiMedia
29/09/2014
thumbs up

@UPC fijn al ruim 5 dagen geen upc on Demand en een aantal zenders kwijt vreselijk toch maar overstappen naar @OnsBrabantNet #faill

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Dennis Beemsterboer
12/09/2014
thumbs down

@JolandaHooft @OnsBrabantNet altijd klote als afspraken niet na worden gekomen en niemand iets wil oplossen! sterkte!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jolanda Hooft
12/09/2014
thumbs down

Wat een waardeloze service @OnsBrabantNet! Al 2,5 week zonder tv en telkens weer iemand anders aan de lijn, die het niet oplost!Drama!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
GertJan Minkels
26/08/2014
thumbs up

Verbluffend snelle en solide service van @OBN_Webcare / @OnsBrabantNet. Het kan dus nog, echt goede service!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Chrétien Sijbers
04/08/2014
thumbs down

Net terug van vakantie, kom ik thuis: geen internet tv en telefoon. @OnsBrabantNet: hoop op snelle fix!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tom Delahay
17/07/2014
thumbs down

@OnsBrabantNet @OBN_Webcare Een klacht sturen omdat iets extreem lang duurt, om vervolgens te horen dat een klachtafhandeling ongeveer 1/2

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tom Delahay
14/07/2014
thumbs down

@OBN_Webcare We zijn al ruim 3 weken bezig met overstappen naar OnsBrabantNet, we wachten nog voor een oplossing #duurtlang #slechteservice

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mandy
02/07/2014
via twitter
Mandy (@MandyvdE)
thumbs up

De service van onsbrabantnet is toch echt super! Heel netjes geholpen,diverse oplossingen bekeken en nu nieuw kastje. Zaterdag toch ⚽️dus!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
PJ Vogels van Vught
13/06/2014
via website
thumbs down

Op 1 mei verhuist, vooraf alles in orde laten brengen. Op 1 mei geen diensten. Nu, na 7 weken van bellen(06)/mailen(via mijn zoon) nog steeds geen enkele dienst. Volgens onsbrabantnet zit er een andere dienst op onze glasvezel, dit terwijl de vorige bewoner al in februari is overleden. “We zijn er mee bezig” is het enige wat ik te horen krijg. Waar wie al die tijd mee bezig is? Geen idee, in elk geval niet met een oplossing. Nog nooit zo’n waardeloze organisatie meegemaakt. Er is ook niemand die zich verantwoordelijk voelt en je te woord durft te staan, alleen de belpapagaaien van de klanten****** (tja, er staat service maar dat is het dus echt niet).

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
PeterR
09/06/2014
via website
thumbs up

Ze geven te weinig info bij de overstap en hoe je product krijgt. Bijna een jaar abbo en geen 1 storing, perfect beeld, storingsvrij Internet Helpdesk 1 keer nodig gehad over een vervelend telefoontje uit Italië (hijackers) ; goed geholpen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ton Ketelaars
06/06/2014
thumbs up

#onsbrabantnet prompte reactie op mijn tweet. #mailreply van mijn kant geeft echter aan dat #mailbox ons brabantnet vol zit. #veelklachten?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
esther
05/06/2014
via website
thumbs down

Wat een ongelooflijk slecht bedrijf!!! Zomaar uit het niets een bedrag van 129 euro in rekening brengen. Dus ik heb meteen gebeld, en de man aan de andere kant van de lijn zei: “tja mevrouw, u heeft zelf aan mijn collega toegezegd dat u dit wilde,dat staat in haar notitie”. Op mijn antwoord dat ze dan het gesprek erbij moeten pakken en terug luisteren (ik hoorde aan het begin van het gesprek immers een bandje waarop werd gezegd dat mijn gesprek opgenomen werd) zei de man: “daar ga ik echt niet aan beginnen”…..” En, ik ben klaar met dit gesprek”.
Toen hing hij op.
Brabant net……Ga je diep diep diep schamen!!!!!
Geld verdienen op deze oneerlijke manier,ongelooflijk!!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
José van der Waerden
26/05/2014
thumbs up

Complimenten voor @OnsBrabantNet. Gebeld omdat internet/tel/tv eruit ligt; half uur later al monteur! Kapotte adapter. Zo gefixt. #super

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Lilly
14/05/2014
via twitter
Lilly (@gewoonlilly)
thumbs down

Fijn @OnsBrabantNet vanmiddag nieuwe modem gekregen sindsdien doet internet raar, en is mijn analoge tv beeld niet om aan te zien! Pfff.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bram van den Kerkhof
01/05/2014
thumbs down

Zoveelste issue met @OnsBrabantNet Is het niet de snelheid die niet gehaald wordt, is het wel onderhoud in de ochtend doen ipv ’s nachts

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hans@kanzz.nl
16/04/2014
thumbs down

Wat een slappe brief van #onsbrabantnet over het uitvallen van diensten. Bang voor claims?? #helmond

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Werner Töller
31/03/2014
via website
thumbs down

Lijkt op groen krokodil,

Ben al een jaar bezig het abonnement, na uiteengaan relatie, op mijn naam over te zetten. partner is naar overzees buitenland verdwenen. Al jaren wel de facturen van een rekening op naam betaald. Na 3/4 jaar discussies met ‘helpdesk’, bemand met mensen die niets kunnen en mogen, geweigerd de facturen, gesteld op de verkeerde naam, nog te betalen. Gevolg afsluiting van alles. Notabene bedrijfsactiviteit vanuit thuis. Nieuwe aansluiting aangevraagd op mijn naam, doen ze zodra ik bewijs van uitreksel uit gemeente register kan aanleveren. Gedaan en nu toch niet. Contract moet eerst beëindigd worden door contractant???!!! Nu loopt incasso via deurwaarder. Of ik moet als nieuwe abonnee de schuld eerst betalen en dan willen ze het dossier opnieuw bekijken. Maar het contract dient ook eerst beëindigd te worden, en ja je raadt het al, door de contractant die ik niet ben…..>

De verantwoordelijke van de afdeling wil geen contact met mij opnemen….dus…….. Wie o wie kan me hierin de gouden tip geven? Zal iemand binnen OnsBabantNet met enig gevoel voor klantgerichtheid de moeite nemen dit te lezen en er een vervolg op te geven?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Onsnet slechte service en niet klantgericht
21/03/2014
via website
thumbs down

Afgelopen maadag gebeld omdat de zenders blokkerig zijn en het geluid steeds wegvalt. Zelf al een nieuwe kabel gekocht maar daar lag het niet aan. Uitgelegd dat alsik tegen het glasvezelmodem tik het weer heel even goed gaat. Ze zouden een monteur sturen die het glasvezelmodem kwam vervangen omdat deze verouderd was.De ochtend thuisgebleven voor de monteur. Die komt binnen kijkt een keer en verteld doodleuk daat hij die niet mag vervangen omdat deze van onsnet is en hij ingehuurd is. Zelf maar weer gaan bellen omdat we niet gebeld werden door Onsnet. Daar krijg je te horen dat er waarschijnlijk iets met het signaal aan de hand is en dit voor het weekend wel niet opgelost zal zijn. Service leveren kunnen ze niet maar betalen mag je wel. Tijd voor een andere provider.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
carmin karasic
21/03/2014
thumbs down

BE WARNED onsbrabantnet.nl provides terrible service and will not cancel your contract. BIG RIPOFF! #onsbrabantnet #onsnet

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Laurens van Voorst
09/03/2014
thumbs down

Wat een ongelofelijk k-systeem, die digitale tv van #onsbrabantnet met dat stupide kastje. De keuze: analoog of digitaal zonder geluid.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ronnie Kastelijn
07/02/2014
thumbs up

Blijkbaar overal #glasvezel storing in #schijndel. Maar die van @OnsBrabantNet werkt nog gewoon.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jolanda
03/02/2014
via website
thumbs down

Begin er niet aan!
Verkoper spiegelt het allemaal erg mooi voor. Alles zou draadloos geleverd worden. DUS NIET. Niks dan problemen gehad. Oa:
telefoonabonnement met nummerbehoud afgesproken! Echter nr werd veranderd. Door te belllen met de klantenservice zou dit geregeld worden, er werd verschillende keren beloofd dat het binnen een week geregeld zou zijn, echter de telefoonaansluiting, werd van het een op het andere moment volledig afgesloten op vrijdagmiddag 16.00 uur, zonder overleg hierover en dat bij mensen op leeftijd (75-80 jaar) . Bij opnieuw telefonisch contact werd dood leuk gezegd dat het di of wo daarna geregeld zou zijn. Op steving aandringen en regelmatig bellen dat dit niet verantwoord was. Werd het oude onjuiste nr tijdelijk weer ingeschakeld. Dit alles heeft al met al nog bijna 3 maanden geduurd. Ook werden er bedragen maandelijks van de rekening gehaald die niet klopte. De belofte het terug te sturen duurde gemiddeld ook 3 maanden. Laatste maal het zelf terug laten storten door de bank. Echter toen was het door hun ook terug gestort, met als gevolg dat er een klein bedrag niet betaald was. Gelijk kwam er een dreigbrief dat alles binnen 1 week afgesloten zou worden, , en dan wetende dat we zeker 3 maanden op ons geld moesten wachten! Hoe vaak er telefonisch contact is geweest is niet te beschrijven. 2x netjes behandeld, regelmatig beloftes gedaan die niet werden nagekomen. Telefoongesprek abrupt afgebroken. Etc. Alles uiteindelijk laten overnemen door Ziggo. Echter toen dit bekend werd bij brababant net werd alles voor overname datum afgesloten!!! Dit alles heeft echt heel veel impact gehad op mijn ouders. Mobiel bellen lukt ze niet meer en Gelukkig zijn er in die periode dat ze niet konden bellen geen lichamelijke problemen ed. geweest ! Ik kan zo nog een hele poos doorgaan. Echter nogmaals begin er niet aan!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Frank Pelt
10/01/2014
thumbs down

@onsbrabantnet zorgen dat HUN kastje beter gaat werken!!!! Dus dat is meteen t laatste jaar met onsbrabantnet #doei

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Frank Pelt
10/01/2014
thumbs down

@onsbrabantnet slechte klantenservice al 5 maanden werkt mijn amino slecht uiteindelijk moet ik zelf attributen erbij gaan kopen om te

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Daniel
09/01/2014
via website
thumbs down

Hallo, ik heb ook zeer slechte ervaringen met OnsBrabantNet. Ik heb een all-in-1 pakket bestelt eind November 2013 en half January 2014 is er nog niets gebeurt en ook geen contact met mij opgenomen! Uiteraard heb ik zelf (meer dan 10x) gebeld maar dan krijg ik te horen dat de aanvraag wel bekend is en in ‘behandeling’ is. Ik heb de aanvraag inmiddels laten annuleren. Ook annuleren was in eerste instantie niet mogelijk door een ‘foutje’ in het systeem, maar er is mij verteld dat dit uiteindelijk toch gelukt is.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
piet geerts
27/12/2013
via website
thumbs down

op 24/12(in de middag) heb ik de vraag gesteld, kan ik de radiozenders van de tv(1001-1958) via de radio beluisteren zonder dat de tv aanstaat?hier kwam geen goed advies uit. Medewerkster obn advies was “op iedere radio zit een knop om zenders via de kabel of uit de ether te hebben.(volkomen onzin).Daarna nog eens gebeld na te zijn bekomen van het eerste ondeskundige advies. Nu medewerkers` obn advies was
“trek een kabel extra voor analoge zenders” Deze kabel zit er al van 1995. Sta versteld van de ondeskundigheid van obntelefoon medewerkers.
groeten en in afwachting van een goed advies,
P.Geerts.Valkenswaard 5554MV33 T.040-2012226.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Arno
05/12/2013
via website
thumbs down

Waardeloze service, beloven steeds terug te bellen maar helaas. Dan maar weer zelf bellen, minimaal 10 minuten in de wacht gestaan te hebben en dan meerdere malen met een kluitje in het riet gestuurd te worden is schandalig.

Internet valt om de haverklap uit en als het werkt is het niet sneller zoals beloofd maar 10x trager. Vooral het downloaden van muziek video’s op sites als youtube is een drama.

Ze lossen het niet op, een zoek het zelf maar uit beleid. Ik stap z.s.m. over naar andere partij. Kan helaas pas over 11 maanden!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
roland willems
Geen oordeel
21/12/2013
via website

Hallo,

ben het helemaal met je eens de snelheid is absurd laag, bij een stand alone haal je je verbindingssnelheid wel,maar wanneer je er een router tussen zet, is het een zoek het maar uit mentaliteit bij obn.

De internetsnelheid is belachelijk laaag een ze beweren dan dat het aan je apparatuur ligt. Zeker nu de laatste paar dagen is het weer belachelijk laag qua snelheid. Glasvezel en 110 mbps? laat me niet lachen.

Ik denk er ook over om zo snel mogelijk over te stappen.

Nuttig? Ja   Nee

vd ven
22/11/2013
via twitter
vd ven (@vdven2)
thumbs down

#Onsbrabantnet
Slechtste klantenservice ooit! Kan mijn rekeningnummer niet eens aanpassen zonder bewijs. Idioten!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marco
13/11/2013
via twitter
Marco (@Marcop1975)
thumbs down

@OnsBrabantNet zojuist boze mail gestuurd. Wacht meer dan jaar op antwoord. #service #klantvriendelijkheid #bizar #slecht op dit moment!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Laurens van Voorst
12/11/2013
thumbs up

Alle vijftig helpdeskmedewerkers van Onsbrabantnet zijn aardig. Ik kan het weten. Zojuist kennisgemaakt met nummer 50.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
wouters
07/11/2013
via website
thumbs down

allerslechtste klantenservice ooit.
heb spijt dat ik van upc naar onsbrabantnet ben gegaan. 3 keer problemen gehad met aanlsuiten van de diensten en nu weer 8 dagen zonder ik heb de laatste 3 maanden 21 dagen zonder gezeten verspreid over die drie maanden en de laaste fout die ze zelf hebben toegegeven is nog niet opgelost weekend word niet meegeteld en de klantenservice is waardeloos de hulp die word geboden is eveneens waardeloos het enige positieve is als de internet verbind werkt is deze goed de tv is minder en de telefonie is ook goed voor de rest is er niks positiefs te melden over deze firma en in mijn ogen willen ze alleen mensen binnen halen en daarna is het zoek het zelf maar uit beleid.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
ron burgers
03/11/2013
thumbs down

zeg @OnsBrabantNet vlgd jaar gewoon sport1 doorgeven JA!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mitch
02/11/2013
via twitter
Mitch (@meijerke18)
thumbs down

Verschrikkelijk beeld @OnsBrabantNet ! Schokt en stottert, niet echt lekker voetbal kijken…. #psvpec

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jan martens
31/10/2013
via website
thumbs down

Helaas, de horror is bewaarheid geworden. Spijt spijt spijt dat ik bij UPC weg ben gegaan…..

Omdat er een boel bij komt kijken een verkoper in huis gehaald en alles doorgesproken. Er kan een boel fout gaan, dus proberen te voorkomen als het kan… Omdat het gehele huis van coax is voorzien die specifiek doorgesproken met de verkoper: geen probleem meneer. Kan ik ook opnemen en dergelijk ja meneer.

Goed en wel de boel ondertekend en hoppa. Helaas…….

Er blijkt een utp bekabeling noodzakelijk te zijn….. Dit diverse malen doorgesproken maar opeens zijn ze bikkelhard; alles wat die verkoper heeft besproken had moeten worden opgeschreven. Zo niet; pech voor u meneer. Schaft u maar een powerline systeem aan…….
Oja, waar blijft die opnamebox? Nee meneer die moet u erbij kopen ; 150 euro……. Ook hier weer; had alles van de verkoper maar opgeschreven. Zo niet, vette pech.

Enfin, dan maar die powerline adapters aanschaffen. Meteen flinke jongens zodat er meer dan genoeg bandbreedte voorhanden is.
Resultaat; het beeld blijft gewoon hangen. Niet soms, nee erg vaak ( om de 10 minuten). Opnieuw gebeld met de jongens van onsbrabantnet. Ja meneer het signaal naar uw aminobox is zwak, terwijl wij een sterk signaal geven. O u heeft powerline?, tsja, dat is niet onze verantwoordelijkheid meneer. ?????? Nu opeens niet meer ? Hallo geachte helpdesk, wat zal ik dan doen met die powerlineadapters die we op uw advies hebben moeten kopen, soep van trekken????

Daarna wordt je gewoon afgekapt en komt er alleen de standaard zin uit; de binnenbekabeling is UW verantwoordelijkheid………

Sorry hoor, voor mij nooit geen onsbrabantnet meer. Lijkt me een gevalletje te veel hooi op de vork/ laten we kijken hoe we snel geld kunnen maken……..

Schaam me dood dat ze in Eindhoven zitten, zulke prutsers horen niet thuis in techcity numero uno. Schande…….

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Arno
24/10/2013
via twitter
Arno (@Arnod1968)
thumbs down

@OnsBrabantNet #onsbrabantnet gisteren zou ik teruggebeld worden en wederom niet gebeurt ik wil zo graag van u als organisatie af.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Annemarie
18/10/2013
via twitter
Annemarie (@jongade)
thumbs up

@Kobus1962 ik heb onsbrabantnet-glasvezel en dat is super. Maar daar heb jij in Noord Holland weinig aan 😉

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jerryvanderwielen
16/10/2013
thumbs down

En we zijn inmiddels weer een paar weken verder bij @OnsBrabantNet … Ik raad het niemand aan! Lieve help..#klanten”service” #stil

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rob van de Goor 
13/10/2013
thumbs down

Die gesprekstarieven per miniuut van #Onsbrabantnet zijn echt belachelijk. Met de auto op en neer rijden is goedkoper!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
joke
Geen oordeel
07/03/2014
via website

telefoon belachelijk duur per min.ik bel altijd mobiel naar mensen die geen brabant hebben.veel goedkoper.

Nuttig? Ja   Nee

PicturEyes
12/10/2013
thumbs down

@OnsBrabantNet De laatste dagen is het al erg traag, nu werkt het voor geen meter meer en niemand die je kan bellen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Pieter Krop
10/10/2013
thumbs down

Eindelijk weer internet, telefoon en televisie!!!! Dag #onsbrabantnet, hallo #ziggo

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
L¡a Krop - Woering
10/10/2013
thumbs down

Vandaag #eindelijk internet, tv en telefoon. Niet van #onsbrabantnet maar van #ziggo. Die kunnen dat wel snel regelen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sanja Wissink Mesic
05/10/2013
thumbs down

#onsbrabantnet is waardeloos! Slecht software, slechte klantenservis.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
L¡a Krop - Woering
01/10/2013
thumbs down

Als je zo met klanten omgaat #onsbrabantnet, dan verlies je ze!!! Eigen schuld!!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
L¡a Krop - Woering
01/10/2013
thumbs down

Als je een nieuwe internet provider zoekt neem dan niet #onsbrabantnet. Service bij een verhuizing is heel erg slecht

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
L¡a Krop - Woering
01/10/2013
thumbs down

1/2 Bedankt #onsbrabantnet voor de slechte service!!!! Na 6 weken komen jullie er achter dat er een andere provider op onze lijn zit.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Thei
27/09/2013
via website
thumbs down

Wat een balletent, setupbox in rekening gebracht, terwijl deze gratis was.
Dit staat aangegeven op de bon die de monteur bij de installatie heeft achter gelaten,dit was op 25 juli 2013.Nog steeds geen geld terug gestort, al 6 keer over gebeld met OBN.
Ik heb internet abo van 500MB, maar mijn snelheid is maar net 200Mb download en upload.Monteur hier geweest maar kon niks vinden, wel snelheid gemeten, en inderdaad snelheid veel te laag.Dit ligt volgens hem aan de netbeheerder.
Paar keer gebeld, maar er gebeurd niks.Ik ga opzeggen, dat kan als OBN niet levert wat je besteld hebt, 500MB internet dus.Of ze moeten €30,- zakken met de prijs van €56,- naar €26,-! Zo niet schakel ik mijn rechtsbijstandsverzekering.
Ze komen hun beloftes en plichten niet na, en laten de klanten gewoon verrekken!!!!stelletje hufters.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Elco
24/09/2013
via twitter
Elco (@elco1972)
thumbs down

@rickvdbosch #onsbrabantnet is geen aanrader. Veel storingen en waardeloze klantenservice.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Deborah van Klinken
24/09/2013
thumbs down

@jerryvanderw @OnsBrabantNet wat een onzin zeg! 3 maanden zonder tv, internet en telefoon?! Hele dikke dikke #fail #klantvriendelijkheid?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Pieter Krop
19/09/2013
thumbs down

Was altijd tevreden over #onsbrabantnet maar nu laten ze ons gewoon 2-4 weken zonder televisie, internet en telefoon zitten #ballentent

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
L¡a Krop - Woering
19/09/2013
thumbs down

de enige #zekerheid die #onsbrabantnet je kan geven is dat je pas na 6 – 8 weken in je nieuwe huis wordt aangesloten dus #nog2 weken

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
 Johan 
12/09/2013
thumbs down

Wéér eens problemen met digitale tv van #onsbrabantnet Begint een beetje te vervelen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gilles
09/09/2013
via twitter
Gilles (@Gilles_H)
thumbs down

Al jaren een tevreden klant van @OnsBrabantNet, maar de TV Android app doet me voor het eerst serieus twijfelen #werktniet #drama #nosupport

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ruud Paulusse
06/09/2013
thumbs down

@killmymusic jawel, glasvezel via onsbrabantnet, maar ik ben weggegaan omdat kpn veel meer biedt dan obn.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ruud Paulusse
06/09/2013
thumbs down

Migratie van de hele spullenboel (telefoon, tv en internet) van @onsbrabantnet naar @KPN geslaagd.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gijs Bekkers
05/09/2013
thumbs down

Fijn man! Overstappen van OnsBrabantNet naar KPN! Ze zeggen letterlijk: ‘Zoek het maar uit!’

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Lianne van Moorsel
03/09/2013
thumbs down

#Onsbrabantnet! Elke keer valt de internet uit! hoe kan dit?! Storing ofzo #help

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Boy van de Wijgert
03/09/2013
thumbs down

Knappe koppen daar bij #onsbrabantnet na 2 maanden nog geen bericht of iets en vanzelfsprekend geen internet! #sukkels #slecht #fuck

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jos van der Hijden
01/09/2013
via website
thumbs down

Betal