Generic selectors
Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Blog
Energie
Geen categorie
Internet
Mobiel
Nieuws
Verzekeren
5.8

Aanbiedingen

scores

Algehele indruk
Tarieven
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit product
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
47 positief – 109 negatief

Top 5

OnsBrabantNet

OnsBrabantNet is een consumenteninitiatief uit Zuid-Oost-Brabant, vanuit Eindhoven en omstreken. Zij werkt samen met Glashart Media, Edutel en Reggefiber waardoor zij niet alleen internet kunnen leveren, maar ook digitale televisie, telefonie en ook radio. De internetdiensten worden aangeboden via het netwerk van Edutel. Met de beperkte regio waarin OnsBrabantNet opereert, is het aantal klanten van 60.000 op z’n minst respectabel te noemen. Helaas scoort de klantenservice niet zo goed; het is makkelijker klachten te vinden over slechte bereikbaarheid van de klantendiensten en storingen in het netwerk, dan positieve reacties over OnsBrabantNet. Daarentegen worden negatieve reacties uiteraard sneller verspreid.

OnsBrabantNet aanbiedingen en tarieven 2017

Profiteren van extra korting, actie's en aanbiedingen bij OnsBrabantNet. Met onze onafhankelijke prijsvergelijkers kunt u alle tarieven van OnsBrabantNet vergelijken. Zo weet u binnen enkele minuten of OnsBrabantNet voor u de beste keuze is! Vervolgens kunt u overstappen naar OnsBrabantNet of naar een andere aanbieder...

OnsBrabantNet ervaringen

Geef OnsBrabantNet een beoordeling

167 OnsBrabantNet ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Tarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit product
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

Frank Pelt
10/01/2014
thumbs down

@onsbrabantnet slechte klantenservice al 5 maanden werkt mijn amino slecht uiteindelijk moet ik zelf attributen erbij gaan kopen om te

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Daniel
09/01/2014
via website
thumbs down

Hallo, ik heb ook zeer slechte ervaringen met OnsBrabantNet. Ik heb een all-in-1 pakket bestelt eind November 2013 en half January 2014 is er nog niets gebeurt en ook geen contact met mij opgenomen! Uiteraard heb ik zelf (meer dan 10x) gebeld maar dan krijg ik te horen dat de aanvraag wel bekend is en in ‘behandeling’ is. Ik heb de aanvraag inmiddels laten annuleren. Ook annuleren was in eerste instantie niet mogelijk door een ‘foutje’ in het systeem, maar er is mij verteld dat dit uiteindelijk toch gelukt is.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
piet geerts
27/12/2013
via website
thumbs down

op 24/12(in de middag) heb ik de vraag gesteld, kan ik de radiozenders van de tv(1001-1958) via de radio beluisteren zonder dat de tv aanstaat?hier kwam geen goed advies uit. Medewerkster obn advies was “op iedere radio zit een knop om zenders via de kabel of uit de ether te hebben.(volkomen onzin).Daarna nog eens gebeld na te zijn bekomen van het eerste ondeskundige advies. Nu medewerkers` obn advies was
“trek een kabel extra voor analoge zenders” Deze kabel zit er al van 1995. Sta versteld van de ondeskundigheid van obntelefoon medewerkers.
groeten en in afwachting van een goed advies,
P.Geerts.Valkenswaard 5554MV33 T.040-2012226.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Arno
05/12/2013
via website
thumbs down

Waardeloze service, beloven steeds terug te bellen maar helaas. Dan maar weer zelf bellen, minimaal 10 minuten in de wacht gestaan te hebben en dan meerdere malen met een kluitje in het riet gestuurd te worden is schandalig.

Internet valt om de haverklap uit en als het werkt is het niet sneller zoals beloofd maar 10x trager. Vooral het downloaden van muziek video’s op sites als youtube is een drama.

Ze lossen het niet op, een zoek het zelf maar uit beleid. Ik stap z.s.m. over naar andere partij. Kan helaas pas over 11 maanden!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
roland willems
Geen oordeel
21/12/2013
via website

Hallo,

ben het helemaal met je eens de snelheid is absurd laag, bij een stand alone haal je je verbindingssnelheid wel,maar wanneer je er een router tussen zet, is het een zoek het maar uit mentaliteit bij obn.

De internetsnelheid is belachelijk laaag een ze beweren dan dat het aan je apparatuur ligt. Zeker nu de laatste paar dagen is het weer belachelijk laag qua snelheid. Glasvezel en 110 mbps? laat me niet lachen.

Ik denk er ook over om zo snel mogelijk over te stappen.

Nuttig? Ja   Nee

vd ven
22/11/2013
via twitter
vd ven (@vdven2)
thumbs down

#Onsbrabantnet
Slechtste klantenservice ooit! Kan mijn rekeningnummer niet eens aanpassen zonder bewijs. Idioten!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marco
13/11/2013
via twitter
Marco (@Marcop1975)
thumbs down

@OnsBrabantNet zojuist boze mail gestuurd. Wacht meer dan jaar op antwoord. #service #klantvriendelijkheid #bizar #slecht op dit moment!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Laurens van Voorst
12/11/2013
thumbs up

Alle vijftig helpdeskmedewerkers van Onsbrabantnet zijn aardig. Ik kan het weten. Zojuist kennisgemaakt met nummer 50.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
wouters
07/11/2013
via website
thumbs down

allerslechtste klantenservice ooit.
heb spijt dat ik van upc naar onsbrabantnet ben gegaan. 3 keer problemen gehad met aanlsuiten van de diensten en nu weer 8 dagen zonder ik heb de laatste 3 maanden 21 dagen zonder gezeten verspreid over die drie maanden en de laaste fout die ze zelf hebben toegegeven is nog niet opgelost weekend word niet meegeteld en de klantenservice is waardeloos de hulp die word geboden is eveneens waardeloos het enige positieve is als de internet verbind werkt is deze goed de tv is minder en de telefonie is ook goed voor de rest is er niks positiefs te melden over deze firma en in mijn ogen willen ze alleen mensen binnen halen en daarna is het zoek het zelf maar uit beleid.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
ron burgers
03/11/2013
thumbs down

zeg @OnsBrabantNet vlgd jaar gewoon sport1 doorgeven JA!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mitch
02/11/2013
via twitter
Mitch (@meijerke18)
thumbs down

Verschrikkelijk beeld @OnsBrabantNet ! Schokt en stottert, niet echt lekker voetbal kijken…. #psvpec

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jan martens
31/10/2013
via website
thumbs down

Helaas, de horror is bewaarheid geworden. Spijt spijt spijt dat ik bij UPC weg ben gegaan…..

Omdat er een boel bij komt kijken een verkoper in huis gehaald en alles doorgesproken. Er kan een boel fout gaan, dus proberen te voorkomen als het kan… Omdat het gehele huis van coax is voorzien die specifiek doorgesproken met de verkoper: geen probleem meneer. Kan ik ook opnemen en dergelijk ja meneer.

Goed en wel de boel ondertekend en hoppa. Helaas…….

Er blijkt een utp bekabeling noodzakelijk te zijn….. Dit diverse malen doorgesproken maar opeens zijn ze bikkelhard; alles wat die verkoper heeft besproken had moeten worden opgeschreven. Zo niet; pech voor u meneer. Schaft u maar een powerline systeem aan…….
Oja, waar blijft die opnamebox? Nee meneer die moet u erbij kopen ; 150 euro……. Ook hier weer; had alles van de verkoper maar opgeschreven. Zo niet, vette pech.

Enfin, dan maar die powerline adapters aanschaffen. Meteen flinke jongens zodat er meer dan genoeg bandbreedte voorhanden is.
Resultaat; het beeld blijft gewoon hangen. Niet soms, nee erg vaak ( om de 10 minuten). Opnieuw gebeld met de jongens van onsbrabantnet. Ja meneer het signaal naar uw aminobox is zwak, terwijl wij een sterk signaal geven. O u heeft powerline?, tsja, dat is niet onze verantwoordelijkheid meneer. ?????? Nu opeens niet meer ? Hallo geachte helpdesk, wat zal ik dan doen met die powerlineadapters die we op uw advies hebben moeten kopen, soep van trekken????

Daarna wordt je gewoon afgekapt en komt er alleen de standaard zin uit; de binnenbekabeling is UW verantwoordelijkheid………

Sorry hoor, voor mij nooit geen onsbrabantnet meer. Lijkt me een gevalletje te veel hooi op de vork/ laten we kijken hoe we snel geld kunnen maken……..

Schaam me dood dat ze in Eindhoven zitten, zulke prutsers horen niet thuis in techcity numero uno. Schande…….

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Arno
24/10/2013
via twitter
Arno (@Arnod1968)
thumbs down

@OnsBrabantNet #onsbrabantnet gisteren zou ik teruggebeld worden en wederom niet gebeurt ik wil zo graag van u als organisatie af.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Annemarie
18/10/2013
via twitter
Annemarie (@jongade)
thumbs up

@Kobus1962 ik heb onsbrabantnet-glasvezel en dat is super. Maar daar heb jij in Noord Holland weinig aan 😉

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jerryvanderwielen
16/10/2013
thumbs down

En we zijn inmiddels weer een paar weken verder bij @OnsBrabantNet … Ik raad het niemand aan! Lieve help..#klanten”service” #stil

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rob van de Goor 
13/10/2013
thumbs down

Die gesprekstarieven per miniuut van #Onsbrabantnet zijn echt belachelijk. Met de auto op en neer rijden is goedkoper!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
joke
Geen oordeel
07/03/2014
via website

telefoon belachelijk duur per min.ik bel altijd mobiel naar mensen die geen brabant hebben.veel goedkoper.

Nuttig? Ja   Nee

PicturEyes
12/10/2013
thumbs down

@OnsBrabantNet De laatste dagen is het al erg traag, nu werkt het voor geen meter meer en niemand die je kan bellen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Pieter Krop
10/10/2013
thumbs down

Eindelijk weer internet, telefoon en televisie!!!! Dag #onsbrabantnet, hallo #ziggo

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
L¡a Krop - Woering
10/10/2013
thumbs down

Vandaag #eindelijk internet, tv en telefoon. Niet van #onsbrabantnet maar van #ziggo. Die kunnen dat wel snel regelen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sanja Wissink Mesic
05/10/2013
thumbs down

#onsbrabantnet is waardeloos! Slecht software, slechte klantenservis.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
L¡a Krop - Woering
01/10/2013
thumbs down

Als je zo met klanten omgaat #onsbrabantnet, dan verlies je ze!!! Eigen schuld!!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
L¡a Krop - Woering
01/10/2013
thumbs down

Als je een nieuwe internet provider zoekt neem dan niet #onsbrabantnet. Service bij een verhuizing is heel erg slecht

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
L¡a Krop - Woering
01/10/2013
thumbs down

1/2 Bedankt #onsbrabantnet voor de slechte service!!!! Na 6 weken komen jullie er achter dat er een andere provider op onze lijn zit.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Thei
27/09/2013
via website
thumbs down

Wat een balletent, setupbox in rekening gebracht, terwijl deze gratis was.
Dit staat aangegeven op de bon die de monteur bij de installatie heeft achter gelaten,dit was op 25 juli 2013.Nog steeds geen geld terug gestort, al 6 keer over gebeld met OBN.
Ik heb internet abo van 500MB, maar mijn snelheid is maar net 200Mb download en upload.Monteur hier geweest maar kon niks vinden, wel snelheid gemeten, en inderdaad snelheid veel te laag.Dit ligt volgens hem aan de netbeheerder.
Paar keer gebeld, maar er gebeurd niks.Ik ga opzeggen, dat kan als OBN niet levert wat je besteld hebt, 500MB internet dus.Of ze moeten €30,- zakken met de prijs van €56,- naar €26,-! Zo niet schakel ik mijn rechtsbijstandsverzekering.
Ze komen hun beloftes en plichten niet na, en laten de klanten gewoon verrekken!!!!stelletje hufters.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Elco
24/09/2013
via twitter
Elco (@elco1972)
thumbs down

@rickvdbosch #onsbrabantnet is geen aanrader. Veel storingen en waardeloze klantenservice.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Deborah van Klinken
24/09/2013
thumbs down

@jerryvanderw @OnsBrabantNet wat een onzin zeg! 3 maanden zonder tv, internet en telefoon?! Hele dikke dikke #fail #klantvriendelijkheid?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Pieter Krop
19/09/2013
thumbs down

Was altijd tevreden over #onsbrabantnet maar nu laten ze ons gewoon 2-4 weken zonder televisie, internet en telefoon zitten #ballentent

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
L¡a Krop - Woering
19/09/2013
thumbs down

de enige #zekerheid die #onsbrabantnet je kan geven is dat je pas na 6 – 8 weken in je nieuwe huis wordt aangesloten dus #nog2 weken

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
 Johan 
12/09/2013
thumbs down

Wéér eens problemen met digitale tv van #onsbrabantnet Begint een beetje te vervelen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gilles
09/09/2013
via twitter
Gilles (@Gilles_H)
thumbs down

Al jaren een tevreden klant van @OnsBrabantNet, maar de TV Android app doet me voor het eerst serieus twijfelen #werktniet #drama #nosupport

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ruud Paulusse
06/09/2013
thumbs down

@killmymusic jawel, glasvezel via onsbrabantnet, maar ik ben weggegaan omdat kpn veel meer biedt dan obn.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ruud Paulusse
06/09/2013
thumbs down

Migratie van de hele spullenboel (telefoon, tv en internet) van @onsbrabantnet naar @KPN geslaagd.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gijs Bekkers
05/09/2013
thumbs down

Fijn man! Overstappen van OnsBrabantNet naar KPN! Ze zeggen letterlijk: ‘Zoek het maar uit!’

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Lianne van Moorsel
03/09/2013
thumbs down

#Onsbrabantnet! Elke keer valt de internet uit! hoe kan dit?! Storing ofzo #help

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Boy van de Wijgert
03/09/2013
thumbs down

Knappe koppen daar bij #onsbrabantnet na 2 maanden nog geen bericht of iets en vanzelfsprekend geen internet! #sukkels #slecht #fuck

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jos van der Hijden
01/09/2013
via website
thumbs down

Betalen vooraf. Dit geeft hen een kapitaal injectie van enkele miljoenen, schat ik. Voor dit idee krijgt iemand vast een flinke bonus….. En dat briefje erbij om uit te leggen dat u per jaar niet meer kwijt bent…. Toch maar uitzoeken welke alternatieven er zijn om bij hen weg te komen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rick
30/08/2013
via twitter
Rick (@Rickerttttt)
thumbs down

Heledag al geen internet echt chill goed bezig @OnsBrabantNet

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jeroen = OK
27/08/2013
thumbs down

@OnsBrabantNet wil vooraf abonnement gaan innen! Ik koop niks in, ik huur niets ik neem een dienst af. Deze worden achteraf betaald! #Fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ruud Moviat
27/08/2013
thumbs down

Onsbrabantnet eist dubbele betaling in een maand voor abon.Waar is hun sociale gedrag voor ouderen enz. die net maandelijks rondkomen!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ferry
21/08/2013
via twitter
Ferry (@Llanirev)
thumbs up

Eindelijk over op het Glasvezel van OnsBrabantNet. *zucht van verlichting*. Doei UPC!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tom van den Reek
19/08/2013
thumbs up

Wat een top service van @OnsBrabantNet net gebeld met een probleem en komen het vandaag al gelijk maken. Top!!! Dank!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Oki Kay
17/08/2013
via twitter
Oki Kay (@55kayano)
thumbs down

@OnsBrabantNet Ik ben sinds 06-08 helaas een nieuwe klant van jullie. En sindsdien werkt niks mijn diensten kunnen niet geactiveerd worden !

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Dirk van Gestel
15/08/2013
thumbs down

Beste @onsbrabantnet das lekker verdienen he….. cc @obn_webcare #not

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Freek van Overbeek
13/08/2013
thumbs down

Serieus wtf @OnsBrabantNet ? Al je abonnees een dubbele rekening sturen terwijl het recessie is? #fail #onsbrabantnet #afzetters

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Leonie
Geen oordeel
09/08/2013
via website

dramatisch vind ik het!!!
ik heb deze ook speciaal gepakt omdat ze aangaven dat het een fantastische helpdesk zou hebben, nou absoluut niet!!
zodra ik kan pak ik gelijk weer een andere provider!!
internet is waardeloos, heb de eerste maand ook geen telefoon gehad, enige is wat ze zeggen ja mw ik zie hier dat die het moet doen, dus met andere woorden of ik gek was, ja en ik hoor hier dat die het niet doet..
ja dan moest ik toch maar even afwachten daar kwam het maar op neer
vind het echt slecht geregeld

Nuttig? Ja   Nee

Yoyo
07/08/2013
via website
thumbs down

Drama! Weken zonder tv, internet en telefoon. Klacht ingedient maar die hebben ze zelf maar afgesloten…. Je kunt niet zomaar meerdere tv’s aansluiten; 1 ontvanger= 1 tv. Een extra tv kan alleen met een analoog signaal. Please ZIggo, mag ik terug???

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jurgen Valks
06/08/2013
thumbs down

@Consumentenbond Misschien een onderzoek starten naar OnsBrabantNet? Klanten worden aan het lijntje gehouden zonder levering van dienst.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kris
05/08/2013
via website
thumbs down

3 weken zonder signaal zitten en geen actie ondernemen. triest…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Louis
05/08/2013
thumbs down

@TROSRadar glasvezel geweldig behalve als je dankzij onsbrabantnet 2 weken zonder internet zit. Niemand kan vertellen hoe lang t nog duurt!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bart van den Broek
03/08/2013
thumbs down

Ik ben blij met m’n @ZiggoCompany!!!
Eindelijk weg bij OnsBrabantNet…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Erik
12/07/2013
via website
thumbs up

Ben per 1 juli overgestapt.
Dit ging eigenlijk helemaal vlekkeloos, het signaal was meer dan een week voor 1 juli al geactiveerd dus ik had ruim de tijd om alles te installeren en ben geen 5 minuten zonder tv of internet geweest.
Het nummer overnemen van mijn vorige provider is niet gebeurt, ik heb dit vorige week aangekaart maar tot op heden is het nog niet gecorrigeerd. Ik heb vandaag nog een keer gebeld en men verzekerde mij dat ze het met prioriteit op zouden gaan lossen.

Dus al met al ben ik eigenlijk wel tevreden.
Wat ik nog meer een minder goed puntje vind is het volgende:
1,5/2 jaar terug kwam men in het dorp inventariseren of er behoefte was voor glasvezel. Als op dat moment 1/3e van de mensen een abonnement zouden nemen ging het leggen van glasvezel door. Ik heb toen bij onsbrabantnet enkel een internet abonnement besteld, maar na de bevestigingsmail er eigenlijk helemaal niets meer van gehoord. De glasvezel modem was aangebracht in ons huis door de netbeheerder maar nog steeds geen contact vanuit onsbrabantnet. Dus uiteindelijk heb ik zelf contact met ze opgenomen.
Dit lijkt me voor hen wel een verbeterpunt want ik had zomaar mijn abonnement bij mn huidige provider kunnen verlengen en dan had ik mijn glasvezel aansluiting pas volgend jaar kunnen gebruiken.

Maar nogmaals al met al ben ik zeer te spreken.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
1 2 3 4

OnsBrabantNet ervaringen 2017

Heeft u ervaringen met OnsBrabantNet en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u OnsBrabantNet beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.

Ons doel is altijd dat u snel en simpel de beste keuze kan maken en zorgeloos kan overstappen. Of u nu kiest voor OnsBrabantNet of voor een andere aanbieder. Die keuze is aan u en wij helpen u graag!

OnsBrabantNet 2.90 stars 167 reviews