Generic selectors
Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Energie
Internet
Mobiel
Verzekeren
5.8

Aanbiedingen

scores

Algehele indruk
Tarieven
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit product
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
48 positief – 111 negatief

Top 5

Schrijf ervaringen en maak zo kans op een gratis vvv waardebon van 50 euro!

OnsBrabantNet

OnsBrabantNet is een consumenteninitiatief uit Zuid-Oost-Brabant, vanuit Eindhoven en omstreken. Zij werkt samen met Glashart Media, Edutel en Reggefiber waardoor zij niet alleen internet kunnen leveren, maar ook digitale televisie, telefonie en ook radio. De internetdiensten worden aangeboden via het netwerk van Edutel. Met de beperkte regio waarin OnsBrabantNet opereert, is het aantal klanten van 60.000 op z’n minst respectabel te noemen. Helaas scoort de klantenservice niet zo goed; het is makkelijker klachten te vinden over slechte bereikbaarheid van de klantendiensten en storingen in het netwerk, dan positieve reacties over OnsBrabantNet. Daarentegen worden negatieve reacties uiteraard sneller verspreid.

OnsBrabantNet aanbiedingen en tarieven 2018

Profiteren van extra korting, actie's en aanbiedingen bij OnsBrabantNet. Met onze onafhankelijke prijsvergelijkers kunt u alle tarieven van OnsBrabantNet vergelijken. Zo weet u binnen enkele minuten of OnsBrabantNet voor u de beste keuze is! Vervolgens kunt u overstappen naar OnsBrabantNet of naar een andere aanbieder...

OnsBrabantNet ervaringen

Geef OnsBrabantNet een beoordeling

171 OnsBrabantNet ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Tarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit product
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

nijman
30/03/2018
via website
thumbs down

zeer slechte ervaring nu al met kpn over stap van ons naar kpn ben al heel de week bezig met regelen vele keren moeten bellen is een puin hoop bij kpn ik denk dat ik het hele zooitje af zeg

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
van der Donk
09/03/2018
via website
thumbs up

Ik heb vanaf het allereerste begin een erg goede ervaring gehad met OBN. Ik was wat huiverig voor de overstap naar KPN, maar dat bleek niet nodig. De voorlichtingsbijeenkomst in het Klooster in Nuenen was prima georganiseerd, al mijn (vele) vragen werden duidelijk beantwoord. De afspraak met de monteur verliep soepel. Alle analoge radio’s zijn probleemloos gekoppeld aan de digitale kastjes. Alle diensten werkten direct en zonder haperingen.. Ik ben erg tevreden.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Vereijken
05/03/2018
via website
thumbs down

Vandaag zou de monteur tussen 8.00-10.00 uur komen om ons Brabantnet over te zetten naar KPN. Toen om 11.00 uur er nog geen monteur was heb ik gebeld. Antwoord: de monteur heeft een ongeluk gehad zonder letsel, maar vanmiddag hoorde ik meer. Mooi niet, om 17.00 uur weer gebeld, antwoord was dat er storingen waren. Is het dan zoveel moeite om klanten dan even te informeren.
Ik even op internet gekeken of er storingen waren bij KPN. Nee dus !!!!
Een zeer slecht begin in ik moet even overwegen of ik een andere provider neem.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Polly
Geen oordeel
05/02/2018
via website

Overzetten onsbrabantnet naar KPN is waardeloos een week geen internet telefoon en tv KPN doet niks voor nieuwe klanten waardeloos 100 keer gebeld naar kpn

Nooit meer kpn

Nuttig? Ja   Nee

Albert Wouters
14/11/2017
via website
thumbs up

Ben al tiental jaren abonnee van obn nooit een probleem gehad zelf diverse aanbiedingen ontvangen en ik ben zeer tevreden. Mijn abonnement loopt nog tot 11 januari 2018 en ik begrijp nu dat obn geheel overgaat naar KPN en dat ben ik nit van plan. KPN staat zeer slecht bekend. Ik ga wel op zoek naar een andere aanbieder.
Denk xs4all is wel goed

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
E.J. Oranje
12/11/2017
via website
thumbs down

NOOIT DOEN! Verschrikkelijke klantenservice, doen niets met je klachten, sturen je van het kastje naar de muur. Verbinding is erbarmelijk. Bij navraag waarom, ligt het NOOIT aan de dienst die ze leveren maar altijd aan je eigen apparatuur (ook al heb je het nieuwste van het nieuwste).
Nog een paar maanden. Dan nooit weer! Zoek een provider die doet wat ie belooft en niet onsbrabantnet!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
M.G.A. Bosch
14/10/2017
via website
thumbs up

Vanaf 26 januari 2011 zijn we bij de provider onsbrabantnet. We hebben daar Internet, Telefoon, Interactieve TV en Coaxiale Radio en TV. Met dit laatste hebben we ons hele huis coax bekabeld aan videorecorders, DVD-recorders, Radio’s en TV’s. Nu wil onsbrabantnet hebben dat we overstappen naar KPN. KPN heeft geen Coaxiale Radio en TV-aansluitingen dus kunnen we al onze bekabeling en apparatuur niet meer gebruiken. We hebben dan nog één TV die digitaal aangesloten kan worden. We kunnen het met onsbrabantnet niet eens worden om hier een oplossing voor te vinden. We zijn al meer dan 10 keer gebeld dat wij moeten overstappen, maar dat zijn wij niet van plan. Ze zeggen steeds dat ze daar nog op terugkomen voor een oplossing maar dat is niet. Steeds opnieuw de vraag of we een monteur willen laten komen voor overstappen naar KPN. Als KPN ook coaxiale aansluiting heeft willen we best overstappen maar dat hebben zij niet.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
henk
11/10/2017
via website
thumbs up

Al jaren klant goed internet stabiele verbinding.
TV beeld ook perfect .

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hans
29/09/2017
via website
thumbs down

Verschrikkelijke club die haar afspraken niet nakomt. Gewoon niet doen.
Als de lijn werkt is er niets aan de hand, heb je ze echter echt nodig, laten ze je in de kou staan.
Als je een andere club kunt vinden: doe die maar

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Leon
Geen oordeel
08/09/2017
via website

Op donderdag avond journaal, geen beeld. Modem gerstart, geen beeld. Bellen met storingsdiens Onsbrabantnet, geen telefoon. Mobiel gebeld, kunnen het niet oplossen, vrijdag om 14.00 uur teruggebeld, nog geen oplossing. Niets meer vernomen, daarom maar weer zelf gebeld om 17.30, krijg te horen dat het aan de netbeheerder? ligt, kan tot 5 dagen duren. Fijne service!

Nuttig? Ja   Nee

Mike Oomen
03/09/2017
via website
thumbs up

Inmiddels meerdere jaren klant van onsbrabantnet en naar volle tevredenheid. Bellen internet + tv alles een dikke voldoende, en als er ooit iets is wordt het per direct opgelost.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Anita
Geen oordeel
30/07/2017
via website

Mijn moeder 91 en gehandicapt ,is geheel afhankelijk van de vaste telefoon omdat haar alarmnummer via de telefoon loopt.
Gevraagd om me terug te bellen in het weekend omdat dit een zeer dringende situatie is ,gezien het feit dat ze nog al eens valt. Geen reactie van hun kant !!!
Wat moet er gebeuren om deze provider in beweging te brengen ?
Moeten er eerst gewonden vallen die een hele nacht geen hulp kunnen bereiken ?
Of moet het nog erger ?

Nuttig? Ja   Nee

Bel
Geen oordeel
28/06/2017
via website

Vandaag weer eens een film gehuurd via de applicatie van Videoland, welke on demand in mijn pakket van onsbrabantnet zit.
Trailer bekeken van de amerikaanse film, deze is in het engels gesproken, film gehuurd en deze zelf blijkt frans gesproken. WTF…

Nergens een mogelijkheid om dat te veranderen of checken of wat dan ook.
Eerst OBN gebeld..ja, allemaal heel raar. Krijg me geld wel terug, maar ik wil die film zien !!!!!

Ook nog videoland gebeld, die reageert als verwacht. OBN neemt de dienst af en het is aan hen wat ze daarmee doen.
Leasen ze bewust andere talen films ofzo ?? Is dat goedkoper ??

Hoe dan ook, het hoort te werken !

Als ik nog es zoiets meemaak (ga bewust meer films huren) gaan ze daar wat beleven op 1 van die service/informatiepunten in de regio.
Als niemand ze verantwoordelijkheid neemt doe ik dat ook niet meer….en dan ‘praat’ ik ook alleen maar frans !!!

Nuttig? Ja   Nee

Joop
17/06/2017
via website
thumbs down

Waar zal ik beginnen…

Toen ON hier in Eindhoven (Tongelre) werd aangelegd, kreeg ik de mogelijkheid om mee in te stappen. Ik heb toen de Klantenservice gezegd dat ik graag zou overstappen, mits ON anders met bestaande klanten zou omspringen dan UPC. Ik heb toen specifiek genoemd dat aanbiedingen voor nieuwe klanten wat mij betreft ook zouden moeten gelden voor bestaande klanten. UPC had destijds namelijk de praktijk om nieuwe leden allerlei voordelen te geven (variërend van lagere prijzen, via gratis uitbreiding van het standaardpakket tot gratis producten zoals tv’s, recorders en laptops), waarbij de bestaande klanten uitgesloten werden van deelname.

Er is me toen gegarandeerd dat ON beslist niet zo met hun bestaande klanten zouden omspringen; men zou bestaande klanten minstens net zo goed behandelen als nieuwe klanten.

Dat blijkt dus een pertinente leugen te zijn geweest. Nieuwe klanten krijgen voor hetzelfde tarief interactieve televisie; ik betaal dus voor analoge tv hetzelfde – en al jarenlang.

Toen ik aangaf dat ik dat niet netjes vind en dat ik eigenlijk wel een mooie aanbieding verwachtte als ik interactieve tv zou afnemen, werd ik gebeld door een man die de indruk wekte (minstens) senior verkoper te zijn. Dat bleek achteraf niet te kloppen; hij had geen enkele onderhandelingsruimte. Ik kreeg de ‘aanbieding’ om de eerste 3 maanden slechts € 39 te betalen – de standaard aanbieding. Door mij aan te schaffen infrastructuur zou ik ook zelf moeten betalen. De Amino-box zou ik gratis krijgen; wel zou ik de verzendkosten à € 10 moeten betalen. Op zich al belachelijk: een pakketje binnen Nederland via PostNL kost € 6,95 dus zelfs hier moet winst op worden gemaakt.

Na een paar dagen bedenktijd toch maar besloten om interactieve tv af te gaan nemen – als dat hetzelfde kost, zou je gek zijn als je dat niet doet, toch?

Na anderhalve week wachten had ik nog steeds geen Amino-box, maar wel een brief met daarin een overzicht van de veranderde diensten en de ingangsdatum van interactieve tv. Dat bleek diezelfde dag te zijn. Op zich mooi natuurlijk, maar je hebt wel een Amino-box nodig.

Ik belde de Klantenservice en kreeg te horen dat het heel vreemd was dat ik nog geen box had ontvangen. Wist ik het wel zeker? Ik had er immers maar 1 besteld. Dit wekte bij mij de indruk dat het meisje dacht dat ik probeerde om een tweede box gratis te krijgen. Na haar gezegd te hebben dat ik zwaar teleurgesteld was, beloofde ze ervoor te zorgen dat ik die week nog een box zou ontvangen. Ik stelde een ultimatum: als ik die box niet binnen twee dagen in huis zou hebben, zouden de rapen gaar zijn.

Ik had de box na 2 dagen thuis.

Ik heb de installatie vandaag (17/6) gedaan. Simpele installatie, kan niet mislukken.

Totdat bleek dat de bediening van de Amino-box het niet doet. Klantenservice gebeld; melding aan laten maken. De box zou maandag pas worden verstuurd.

Weer de telefonist ingelicht dat ik al een lijstje van teleurstellingen heb inmiddels. Ik heb hem gevraagd of de bediening ergens op te halen is – dat blijkt niet zo te zijn.

Toen maar weer gevraagd om te worden doorverbonden met een manager; ik ben er klaar mee. De telefonist zei letterlijk dat hij me niet ging doorverbinden met een manager, want die zou toch niks anders kunnen zeggen.

In een vorig gesprek (dat gesprek met die senior-verkoper) is gezegd dat ON, KPN en nog een paar aanbieders allemaal onder dezelfde paraplu hangen. Dat betekent dus dat er geen alternatief is – we hebben dit soort wanprestatie dus maar te slikken.

Gelukkig is er internet – ik ben benieuwd of slechte recensies op het net wel effect hebben…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Joost
10/06/2017
via website
thumbs down

Ik ben al jaren klant bij OBN, tot ik recent erachter kwam dat ik hele hoge facturen ontving voor de telefonie. Wat blijkt nu? Het onbeperkt bellen voor een vast bedrag wordt niet meer aangeboden. OBN geeft aan daarover een brief te hebben verzonden. Ik ben met die brief niet bekend. Uit navraag bij OBN bleek dat er met de verzending van de brieven ook wel eens wat mis gaat. Het gevolg is dat ik vanaf 1 januari 2017 enorm hoge gesprekskosten moet betalen. Ik heb de klacht bij OBN gemeld. OBN erkent dat niet vast staat dat ik van de wijziging in het aanbod in kennis ben gesteld. Een afdoende oplossing biedt OBN niet. En dat terwijl ik al bijna 10 jaar klant ben. Een enorm gemiste kans voor OBN om dit netjes op te lossen en een klant te behouden, i.p.v. allerlei stuntacties met kortingen te moeten voeren om nieuwe klanten te krijgen. Daarbij komt nog dat de afhandeling van de klacht belachelijk lang duurt. Voor zo’n eenvoudige kwestie heb je geen vijf weken de tijd nodig. De medewerkers die je af en toe aan de telefoon krijg weten eigenlijk ook van toeten noch blazen. Jammer dat dit zo gaat met vaste klanten!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Frans Berkers
09/06/2017
via website
thumbs down

Momenteel serveerd onsbrabantnet de Klantenservice unit vught af. Verplicht over tegaan naar Kpn. In de flyer zeggen ze gelijk waardig pakket voor de zelfde prijs. Ik heb 60/60 volgens aanbod kpn is 60 down en 6 up het zelfde maar de prijs 30 euro duurder. Of 100/100 wat gelijkwaardig is met wat Ik nu heb(60/60 is in werkelijkheid 100/100) maar dan moet Ik 90 euro meer betalen. Ik vowel me door onsbrabantnet veraden!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
jos
15/04/2017
via website
thumbs up

Vanaf de aanleg van glasvezel in Maasdriel ben ik naar volle tevredenheid klant bij OBN. Problemen, als deze er zijn, binnen de kortste keren verholpen. Geen wacht tijden, als je belt. Kortom een zeer tevreden klant.
Nu krijgen wij in Maasdriel bericht van OBN dat de diensten over gaan naar KPN en dat betekend o.a. dat er naast de glasvezel, geen analoge Tv en radio meer aangeboden gaat worden.
Nu heb ik 2 tv’s en radio’s op analoog aangesloten,
Heeft iemand hier een oplossing voor????

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Roderik
13/04/2017
via website
thumbs up
Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Esther
Geen oordeel
10/04/2017
via website

Heel vaak storing!
Word niks gecompenseerd.
Nu ineens op zaterdag 1 april geen tv, geen internet.
Gebeld naar ons Brabant net en wat blijkt, hebben ze ons zonder reden afgesloten, en er werd gezegd dat hun ook niet wisten waarom maar wel dat hun eigen fout was. Ze konden op nieuw aan sluiten maar dat zou 8 wkn gaan duren. Daarom zij wij over gestapt naar een ander.

Nuttig? Ja   Nee

Piet
03/02/2017
via website
thumbs down

Geconfronteerd met prijsstijging gebeld en gezegd mogelijk over te stappen naar ziggo. Me laten overhalen toch klant te blijven. Gekozen voor Comfort 100 pakket, 6 maanden voor 39 euro, met daarin ook 6 maanden onbeperkt bellen staat letterlijk op de site. Besproken met de medewerkster dat dit voor mij een belangrijk onderdeel van de deal was.
Na contractbevestiging worden nu toch belkosten in rekening gebracht (zie recensie van S. hieronder). Dit onder mededeling dat de 6 maanden onbeperkt bellen alleen voor nieuwe klanten geldt. Ronduit misleiding, komt in de buurt van oplichting!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
s
Geen oordeel
27/01/2017
via website

Erg slechte ervaring als je al enige jaren klant bent en je wilt een ander contract afsluiten.
Ik wilde een tweede ontvanger erbij dus wilde ander contract aangegeven welke waarbij ook het onbeperkt bellen in zit voor een half jaar.
Nu contract afgesloten zit het onbeperkt bellen er niet bij ze zeggen dat geldt niet voor bestaande klanten had ik om moeten vragen of dat er bij zat. ik zei zo staat dat op de site. Zei zeggen dat ze erop getraind zijn zo het telefoongesprek te doen met de klant dat daar niet over gepraat wordt ( daar komt het ongeveer op neer).
Nu zit ik er dus een jaar aanvast dus met klanten die al langer bij zitten gaan ze heel associaal mee om

Nuttig? Ja   Nee

1 2 3 4

OnsBrabantNet ervaringen 2018

Heeft u ervaringen met OnsBrabantNet en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u OnsBrabantNet beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.

Ons doel is altijd dat u snel en simpel de beste keuze kan maken en zorgeloos kan overstappen. Of u nu kiest voor OnsBrabantNet of voor een andere aanbieder. Die keuze is aan u en wij helpen u graag!

OnsBrabantNet 2.91 stars 171 reviews