Generic selectors
Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Energie
Internet
Mobiel
Verzekeren
5.8

Aanbiedingen

scores

Algehele indruk
Tarieven
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit product
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
48 positief – 111 negatief

Top 5

Schrijf ervaringen en maak zo kans op een gratis vvv waardebon van 50 euro!

OnsBrabantNet

OnsBrabantNet is een consumenteninitiatief uit Zuid-Oost-Brabant, vanuit Eindhoven en omstreken. Zij werkt samen met Glashart Media, Edutel en Reggefiber waardoor zij niet alleen internet kunnen leveren, maar ook digitale televisie, telefonie en ook radio. De internetdiensten worden aangeboden via het netwerk van Edutel. Met de beperkte regio waarin OnsBrabantNet opereert, is het aantal klanten van 60.000 op z’n minst respectabel te noemen. Helaas scoort de klantenservice niet zo goed; het is makkelijker klachten te vinden over slechte bereikbaarheid van de klantendiensten en storingen in het netwerk, dan positieve reacties over OnsBrabantNet. Daarentegen worden negatieve reacties uiteraard sneller verspreid.

OnsBrabantNet ervaringen

Geef OnsBrabantNet een beoordeling

171 OnsBrabantNet ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Tarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit product
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

Brouwer
13/07/2015
via website
thumbs down

On = onderdeel van OBN. Overstapservice; kregen we drie -foutieve- opzegbrieven na maanden, hadden we zelf dus ook wel kunnen doen. Brief; op 10 juli wordt alles actief, KPN sloot die dag netjes vaste tel. af, maar ON niet aan. Gevolg mijn moedertje van 83jaar zit nu al vier dagen zonder haar levenslijn met de buitenwereld. Al zes keer gebeld; ja ligt bij netwerkbeheerder, is iets fout gegaan, don`t call us we call you, we wachten op terugkoppeling, is complex. Wat een lulkoek. Moedertje helemaal in paniek. Medicijnen, huisarts, bustaxi, boodschappen bestellen, kinderen bellen, niks kan ze meer. Dikke schande ON !

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Knipping
09/07/2015
via website
thumbs down

Eind maart kwam op mijn oude adres een vertegenwoordiger van OBN, hij heeft mij toen verzekerd dat OBN de oude provider op zou zeggen en dat ik geen dag zonder TV en internet zou zijn. Op 01-05 bekijk verhuisd, door een storing een aantal dagen voor de verhuizing kwamen we erachter dat er niets was opgezegd, na contact te hebben gelegd met OBN bleek uiteindelijk dat niet zij maar wij?? de opzegging hadden moeten doen. Uiteraard dit direct gedaan met het gevolg een maand extra kosten bij de oude provider. Contact gelegd met OBN, ik hoefde alleen maar de factuur op te sturen en deze zou me vergoed worden, immers geen fout van mij, nu word de helft inderdaad vergoed maar naar de andere helft kan ik fluiten. Door een foute info van hen vertegenwoordiger zit ik met een onkostenpost. Een zeer slechte service………..

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kusters
25/06/2015
via website
thumbs down

We kregen gratis Glasvezel van dit bedrijf, MAAR we zaten nergens aan vast.
Ze zijn een paar keer langs geweest om de glasvezel aan te sluiten en we hebben daarvoor een paar keer iets moeten ondertekenen, MAAR ze zeiden telkens dat we nergens aan vast zaten. toen in eens hadden we geen telefoon meer, die had Ons BrabantNet overgenomen (terwijl ze toch echt hadden gezegd dat we nergens aan vast zaten en bij onze eigen provider konden blijven). We hebben ze proberen te bellen, geen gehoor. Ondertussen wel een rekening op de deurmat liggen. Omdat ze ons dus iets hebben laten onderteken, wat volgens hun dus ECHT GEEN contract zou zijn (dus wel…), moeten we dus nu een advocaat in de arm nemen om ons telefoonnummer weer terug te krijgen… ZWAAR TELEURGESTELD IN DIT BEDRIJF! Alstublieft mensen, ga niet met dit bedrijf in zee, ze liegen u voor om contactjes in handen te krijgen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Luuk
13/06/2015
via website
thumbs up

Redelijk goed
wel na tekening van het contract dat ze het gewoon gaan veranderen naar eigen goed dunken
zenders eraf waar ik wel voor getekend heb
was ik maar bij Ziggo gebleven iets duurder maar wel de muziek zenders die er nu afgaan
slechte beurt gemaakt onsbrabantnet

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
R. Oosterhuis
29/05/2015
via website
thumbs up

Sinds anderhalf jaar maak ik gebruik van de internetverbinding van OnsBrabantNet en ben zeer tevreden over de kwaliteit van de verbinding. Daarmee doel ik op de snelheid (up- en download) en de stabiliteit (betrouwbaarheid) verbinding.

Hiervoor was ik klant bij UPC en vindt de internetverbinding van de OnsBrabantNet van hogere kwaliteit als bij UPC.

Toch zijn er enkele punten waarop OnsBrabantNet kan verbeteren, dit kan vooral gezocht worden in de servicekant. Het duurde 6 weken vanaf het moment van aanvragen tot de aanleg van de verbinding, de commmunicatie in die periode was vrij minimaal. (terwijl de vorige bewoners eerder ook gebruik maakt van OnsBrabantNet) Dit kan zeker korter heren. Voor een papieren factuur wordt 2,50 gevraagd en ervaar ik als niet klantvriendelijk. Ook de monteurs (waarschijnlijk van een andere firma) waren niet erg vriendelijk.

Ben je zelf een klein beetje technisch onderlegd en stel je hoge eisen aan de betrouwbaarheid van je verbinding dan is OnsBrabantNet in mijn optiek een zeer goede keuze voor goed tarief.

Binnen kort stap ik ook mogelijk over met het TV abonnement omdat ik bij UPC sinds enkele maanden zeer slechte kwaliteit beelden ontvang en een bedroevende service ontvang. Ik zal ook hiervan mijn ervaringen op termijn posten.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gerard Alders
12/05/2015
via website
thumbs up

Na de diverse recensies toch wat huiverig voor de overstap van Ziggo naar Brabantnet. Het is perfect gegaan, professioneel, goede service, vriendelijke monteur die goed adviseerde. 100% meegevallen. Ziggo beviel ook maar toch blij met de overstap.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kelly
23/04/2015
via website
thumbs up

Super product met goede tarieven. Snelle levering en hele aardige medewerker die het bij mij thuis heeft uitgelegd. Toppie

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
de Vries
16/04/2015
via website
thumbs down

Duur
Internet valt elke week paar keer uit
Kortom, pure oplichterij

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
fa
Geen oordeel
12/04/2015
via website

Vanaf het begin dat wij in de gemeente glasvezel hebben 5 jaar,
altijd onsbrabantnet gehad.

Kwaliteit perfect, nooit storingen.
Wel is het niet zo heel goedkoop, maar dat zijn de andere providers ook niet.
Ik ben zeer tevreden, heb wel alle bekabeling aangepast (utp)

Maar daarom overal perfect beeld, internet, woonkamer, slaapkamers, kantoor etc.

Nuttig? Ja   Nee

Van den Boom
30/03/2015
via website
thumbs up

Prima…!Prima…..Prima….!!!
Snelle service, goedkoop en goede ontvangst Vooral bereidwillig bij problemen snel opgelost. Ben na jarenlang Ziggo klant snel overgestapt. Ga door Brabantnet!!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Dhr. van der Valk
18/03/2015
via website
thumbs up

Goede ervaringen, ook een leuke kaart gehad na problemen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
peter vromans
17/03/2015
via website
thumbs down

Ik heb geen ervaring maar ik kreeg een mooie folder binnen en ik vond het toch wel een heel mooi aanbod maar nu ik die ervaringen lees kan ik toch maar beter blijven waar ik was want daar heb ik nog nooit problemen mee gehad. Ik ben blij dat er een ervaringssite bestaat anders zou je er zo in zo n aanbieding trappen en da ben je wel toch wel lekker gefopt.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
henk
11/03/2015
via website
thumbs up

Vanaf het begin klant van onsnet , dik tevreden goede klantenservice ,altijd vriendelijk en behulpzaam als ik bel.
Twee weken geleden int tv geïnstalleerd vriendelijke monteur netjes op tijd alles heel goed uitgelegd . Goed tevreden . Super.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
creighton
05/03/2015
via website
thumbs up

Komt er binnenkort nog een MOBIELE APP???? ik ga geen tablet aanschaffen puur om tv te kunnen kijken……

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Henk
27/02/2015
via website
thumbs up

Prima ervaringen mee.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
coby
25/02/2015
via website
thumbs up

super service! ik ben heel erg tevreden!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
C van 't Hullenaar
04/02/2015
via website
thumbs down

Ben heel ontevreden dat het nog steeds niet gelukt de storing die al 2 dagen duurt op te lossen!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jeroen
07/01/2015
via website
thumbs up

Gisteren overgestapt van UPC naar ons Brabantnet. 12,5 jaar abonnee geweest bij UPC. Ons Brabantnet hele verbetering. Goedkoper, meer TV zenders en veel beter signaal als bij UPC. Tot nu toe geen min punten kunnen ontdekken. Ben heel tevreden tot nu toe. Ook de overstap van UPC naar ons Brabantnet is goed verlopen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Joost Sanders
20/11/2014
thumbs down

Brief van internetprovider met aanbod voor een zorgverzekering. Moet niet gekker worden. Niet meer doen deze flauwekul @OnsBrabantNet.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Renée
19/11/2014
via website
thumbs down

Erg slechte service!! Gebeld om abonnement om te zetten, monteur zou op bepaalde datum komen. Niemand gezien! Toen ik belde vertelde men mij doodleuk dat ze het vergeten waren in te voeren en ik dus weer ruim 2 weken moest wachten. Letterlijk werd gezegd: “Omdat wij hier een fout maken wil dat niet zeggen dat u voorrang krijgt mevrouw”…Vreselijk! Een andere datum afgesproken, kreeg hiervan een bevestiging en wat blijkt? Staat een heel andere datum om de afspraakkaart, een dag dat voor mij absoluut niet uitkomt en dat had ik al meteen aangegeven.
Hoe dom zijn ze daar?? Het wordt tijd dat ze iets aan de service doen anders zullen ze veel klanten kwijtraken!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Chantal Vermeulen
17/11/2014
thumbs up

Super service van @OnsBrabantNet kabeltje nodig zouden ze opsturen maar monteur was in de buurt en bracht het direct langs!#blijmee #bedankt

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Adrie Bijsterveld
12/11/2014
via website
thumbs up

Ohja, de volledige sterrenreeks zijn gegeven op basis van de eerste 4 vraagstellingen, verder vragen kon ik gelukkig nog niet beoordelen.

Suc6 voor de gedupeerden.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Adrie Bijsterveld
12/11/2014
via website
thumbs up

Op 11-11-2014 een contract getekend, daarna even de ervaringen hiero bekeken. Ik ga per vandaag of morgen uit het contract stappen (14 dgn opzegtermijn) De ervaringen die ik hier lees zijn waardeloos, terwijl de verkoper alles super mooi voorspiegeld en ke gouden bergen belooft. Ik blijf wel bij UPC, is blijkelijk wel duurder maar kan het overbrengen van valse berichtgeving absoluut niet waarderen. Succes brabantnet met mensen besotemieteren!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
GG
10/11/2014
via website
thumbs down

Waardeloze klantenservice, waar woord service niet past. Geprobeerd manager te spreken omdat persoon vd klantenservice niet wilde luisteren, haar antwoord: nee kan niet want dat zou betekenen dat ik mijn werk niet goed doe. Precies daarom zou ik graag de manager spreken, werd gewoon opgehangen… Overstappen naar een ander zodra contract gedaan is. Waardeloze club, wat een bizar bedrijf.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Vd Ploeg
08/11/2014
via website
thumbs down

Verschrikkelijke service, klachtenafhandeling heeft totaal geen goede afstemming/interface met storingsdienst. Zit al 24 zonder diensten. As. Direct overstappen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
FH_MultiMedia
29/09/2014
thumbs up

@UPC fijn al ruim 5 dagen geen upc on Demand en een aantal zenders kwijt vreselijk toch maar overstappen naar @OnsBrabantNet #faill

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Dennis Beemsterboer
12/09/2014
thumbs down

@JolandaHooft @OnsBrabantNet altijd klote als afspraken niet na worden gekomen en niemand iets wil oplossen! sterkte!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jolanda Hooft
12/09/2014
thumbs down

Wat een waardeloze service @OnsBrabantNet! Al 2,5 week zonder tv en telkens weer iemand anders aan de lijn, die het niet oplost!Drama!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
GertJan Minkels
26/08/2014
thumbs up

Verbluffend snelle en solide service van @OBN_Webcare / @OnsBrabantNet. Het kan dus nog, echt goede service!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Chrétien Sijbers
04/08/2014
thumbs down

Net terug van vakantie, kom ik thuis: geen internet tv en telefoon. @OnsBrabantNet: hoop op snelle fix!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tom Delahay
17/07/2014
thumbs down

@OnsBrabantNet @OBN_Webcare Een klacht sturen omdat iets extreem lang duurt, om vervolgens te horen dat een klachtafhandeling ongeveer 1/2

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tom Delahay
14/07/2014
thumbs down

@OBN_Webcare We zijn al ruim 3 weken bezig met overstappen naar OnsBrabantNet, we wachten nog voor een oplossing #duurtlang #slechteservice

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mandy
02/07/2014
via twitter
Mandy (@MandyvdE)
thumbs up

De service van onsbrabantnet is toch echt super! Heel netjes geholpen,diverse oplossingen bekeken en nu nieuw kastje. Zaterdag toch ⚽️dus!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
PJ Vogels van Vught
13/06/2014
via website
thumbs down

Op 1 mei verhuist, vooraf alles in orde laten brengen. Op 1 mei geen diensten. Nu, na 7 weken van bellen(06)/mailen(via mijn zoon) nog steeds geen enkele dienst. Volgens onsbrabantnet zit er een andere dienst op onze glasvezel, dit terwijl de vorige bewoner al in februari is overleden. “We zijn er mee bezig” is het enige wat ik te horen krijg. Waar wie al die tijd mee bezig is? Geen idee, in elk geval niet met een oplossing. Nog nooit zo’n waardeloze organisatie meegemaakt. Er is ook niemand die zich verantwoordelijk voelt en je te woord durft te staan, alleen de belpapagaaien van de klanten****** (tja, er staat service maar dat is het dus echt niet).

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
PeterR
09/06/2014
via website
thumbs up

Ze geven te weinig info bij de overstap en hoe je product krijgt. Bijna een jaar abbo en geen 1 storing, perfect beeld, storingsvrij Internet Helpdesk 1 keer nodig gehad over een vervelend telefoontje uit Italië (hijackers) ; goed geholpen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ton Ketelaars
06/06/2014
thumbs up

#onsbrabantnet prompte reactie op mijn tweet. #mailreply van mijn kant geeft echter aan dat #mailbox ons brabantnet vol zit. #veelklachten?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
esther
05/06/2014
via website
thumbs down

Wat een ongelooflijk slecht bedrijf!!! Zomaar uit het niets een bedrag van 129 euro in rekening brengen. Dus ik heb meteen gebeld, en de man aan de andere kant van de lijn zei: “tja mevrouw, u heeft zelf aan mijn collega toegezegd dat u dit wilde,dat staat in haar notitie”. Op mijn antwoord dat ze dan het gesprek erbij moeten pakken en terug luisteren (ik hoorde aan het begin van het gesprek immers een bandje waarop werd gezegd dat mijn gesprek opgenomen werd) zei de man: “daar ga ik echt niet aan beginnen”…..” En, ik ben klaar met dit gesprek”.
Toen hing hij op.
Brabant net……Ga je diep diep diep schamen!!!!!
Geld verdienen op deze oneerlijke manier,ongelooflijk!!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
José van der Waerden
26/05/2014
thumbs up

Complimenten voor @OnsBrabantNet. Gebeld omdat internet/tel/tv eruit ligt; half uur later al monteur! Kapotte adapter. Zo gefixt. #super

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Lilly
14/05/2014
via twitter
Lilly (@gewoonlilly)
thumbs down

Fijn @OnsBrabantNet vanmiddag nieuwe modem gekregen sindsdien doet internet raar, en is mijn analoge tv beeld niet om aan te zien! Pfff.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bram van den Kerkhof
01/05/2014
thumbs down

Zoveelste issue met @OnsBrabantNet Is het niet de snelheid die niet gehaald wordt, is het wel onderhoud in de ochtend doen ipv ‘s nachts

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hans@kanzz.nl
16/04/2014
thumbs down

Wat een slappe brief van #onsbrabantnet over het uitvallen van diensten. Bang voor claims?? #helmond

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Werner Töller
31/03/2014
via website
thumbs down

Lijkt op groen krokodil,

Ben al een jaar bezig het abonnement, na uiteengaan relatie, op mijn naam over te zetten. partner is naar overzees buitenland verdwenen. Al jaren wel de facturen van een rekening op naam betaald. Na 3/4 jaar discussies met ‘helpdesk’, bemand met mensen die niets kunnen en mogen, geweigerd de facturen, gesteld op de verkeerde naam, nog te betalen. Gevolg afsluiting van alles. Notabene bedrijfsactiviteit vanuit thuis. Nieuwe aansluiting aangevraagd op mijn naam, doen ze zodra ik bewijs van uitreksel uit gemeente register kan aanleveren. Gedaan en nu toch niet. Contract moet eerst beëindigd worden door contractant???!!! Nu loopt incasso via deurwaarder. Of ik moet als nieuwe abonnee de schuld eerst betalen en dan willen ze het dossier opnieuw bekijken. Maar het contract dient ook eerst beëindigd te worden, en ja je raadt het al, door de contractant die ik niet ben…..>

De verantwoordelijke van de afdeling wil geen contact met mij opnemen….dus…….. Wie o wie kan me hierin de gouden tip geven? Zal iemand binnen OnsBabantNet met enig gevoel voor klantgerichtheid de moeite nemen dit te lezen en er een vervolg op te geven?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Onsnet slechte service en niet klantgericht
21/03/2014
via website
thumbs down

Afgelopen maadag gebeld omdat de zenders blokkerig zijn en het geluid steeds wegvalt. Zelf al een nieuwe kabel gekocht maar daar lag het niet aan. Uitgelegd dat alsik tegen het glasvezelmodem tik het weer heel even goed gaat. Ze zouden een monteur sturen die het glasvezelmodem kwam vervangen omdat deze verouderd was.De ochtend thuisgebleven voor de monteur. Die komt binnen kijkt een keer en verteld doodleuk daat hij die niet mag vervangen omdat deze van onsnet is en hij ingehuurd is. Zelf maar weer gaan bellen omdat we niet gebeld werden door Onsnet. Daar krijg je te horen dat er waarschijnlijk iets met het signaal aan de hand is en dit voor het weekend wel niet opgelost zal zijn. Service leveren kunnen ze niet maar betalen mag je wel. Tijd voor een andere provider.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
carmin karasic
21/03/2014
thumbs down

BE WARNED onsbrabantnet.nl provides terrible service and will not cancel your contract. BIG RIPOFF! #onsbrabantnet #onsnet

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Laurens van Voorst
09/03/2014
thumbs down

Wat een ongelofelijk k-systeem, die digitale tv van #onsbrabantnet met dat stupide kastje. De keuze: analoog of digitaal zonder geluid.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
joke
Geen oordeel
07/03/2014
via website

telefoon belachelijk duur per min.ik bel altijd mobiel naar mensen die geen brabant hebben.veel goedkoper.

Nuttig? Ja   Nee

Ronnie Kastelijn
07/02/2014
thumbs up

Blijkbaar overal #glasvezel storing in #schijndel. Maar die van @OnsBrabantNet werkt nog gewoon.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jolanda
03/02/2014
via website
thumbs down

Begin er niet aan!
Verkoper spiegelt het allemaal erg mooi voor. Alles zou draadloos geleverd worden. DUS NIET. Niks dan problemen gehad. Oa:
telefoonabonnement met nummerbehoud afgesproken! Echter nr werd veranderd. Door te belllen met de klantenservice zou dit geregeld worden, er werd verschillende keren beloofd dat het binnen een week geregeld zou zijn, echter de telefoonaansluiting, werd van het een op het andere moment volledig afgesloten op vrijdagmiddag 16.00 uur, zonder overleg hierover en dat bij mensen op leeftijd (75-80 jaar) . Bij opnieuw telefonisch contact werd dood leuk gezegd dat het di of wo daarna geregeld zou zijn. Op steving aandringen en regelmatig bellen dat dit niet verantwoord was. Werd het oude onjuiste nr tijdelijk weer ingeschakeld. Dit alles heeft al met al nog bijna 3 maanden geduurd. Ook werden er bedragen maandelijks van de rekening gehaald die niet klopte. De belofte het terug te sturen duurde gemiddeld ook 3 maanden. Laatste maal het zelf terug laten storten door de bank. Echter toen was het door hun ook terug gestort, met als gevolg dat er een klein bedrag niet betaald was. Gelijk kwam er een dreigbrief dat alles binnen 1 week afgesloten zou worden, , en dan wetende dat we zeker 3 maanden op ons geld moesten wachten! Hoe vaak er telefonisch contact is geweest is niet te beschrijven. 2x netjes behandeld, regelmatig beloftes gedaan die niet werden nagekomen. Telefoongesprek abrupt afgebroken. Etc. Alles uiteindelijk laten overnemen door Ziggo. Echter toen dit bekend werd bij brababant net werd alles voor overname datum afgesloten!!! Dit alles heeft echt heel veel impact gehad op mijn ouders. Mobiel bellen lukt ze niet meer en Gelukkig zijn er in die periode dat ze niet konden bellen geen lichamelijke problemen ed. geweest ! Ik kan zo nog een hele poos doorgaan. Echter nogmaals begin er niet aan!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Frank Pelt
10/01/2014
thumbs down

@onsbrabantnet zorgen dat HUN kastje beter gaat werken!!!! Dus dat is meteen t laatste jaar met onsbrabantnet #doei

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Frank Pelt
10/01/2014
thumbs down

@onsbrabantnet slechte klantenservice al 5 maanden werkt mijn amino slecht uiteindelijk moet ik zelf attributen erbij gaan kopen om te

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
1 2 3 4

OnsBrabantNet ervaringen 2018

Heeft u ervaringen met OnsBrabantNet en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u OnsBrabantNet beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.

Ons doel is altijd dat u snel en simpel de beste keuze kan maken en zorgeloos kan overstappen. Of u nu kiest voor OnsBrabantNet of voor een andere aanbieder. Die keuze is aan u en wij helpen u graag!

OnsBrabantNet vergelijken

Met onze onafhankelijke vergelijkers kunt u alle tarieven en aanbiedingen van OnsBrabantNet vergelijken. Zo weet u binnen enkele minuten of OnsBrabantNet voor u de beste keuze is! Vervolgens kunt u overstappen naar OnsBrabantNet of naar een andere aanbieder...

OnsBrabantNet 2.91 stars 171 reviews