Generic selectors
Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Energie
Internet
Mobiel
Verzekeren
5.8

Aanbiedingen

Powered by Power.nl

scores

Algehele indruk
Tarieven
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit product
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
48 positief – 111 negatief

Top 5

Schrijf ervaringen en maak zo kans op een gratis vvv waardebon van 50 euro!

OnsBrabantNet

OnsBrabantNet is een consumenteninitiatief uit Zuid-Oost-Brabant, vanuit Eindhoven en omstreken. Zij werkt samen met Glashart Media, Edutel en Reggefiber waardoor zij niet alleen internet kunnen leveren, maar ook digitale televisie, telefonie en ook radio. De internetdiensten worden aangeboden via het netwerk van Edutel. Met de beperkte regio waarin OnsBrabantNet opereert, is het aantal klanten van 60.000 op z’n minst respectabel te noemen. Helaas scoort de klantenservice niet zo goed; het is makkelijker klachten te vinden over slechte bereikbaarheid van de klantendiensten en storingen in het netwerk, dan positieve reacties over OnsBrabantNet. Daarentegen worden negatieve reacties uiteraard sneller verspreid.

OnsBrabantNet ervaringen

Geef OnsBrabantNet een beoordeling

171 OnsBrabantNet ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Tarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit product
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

Henk
29/12/2016
via website
thumbs up

Ik ben vanaf het begin bij brabantnet.
Dik tevreden over klantenservice.wordt altijd netjes te woord gestaan problemen worden opgelost .ik ben zeer tevreden.voor mij geen andere .

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
John
Geen oordeel
25/12/2016
via website

Ik kan me alleen maar aansluiten bij de positieve reacties. Ook wij hebben een storing gehad en deze werd zeer vakkundig en duidelijk opgelost. Binnen een half uur was het klaar. En dan ook nog telefonisch. Voor ons dus een dikke voldoende voor deze organisatie. Top. Ga zo door, ons Brabant net. Wij blijven in elk geval klant. Voor ons dus nooit geen ziggo meer.

Nuttig? Ja   Nee

rinus
09/12/2016
via website
thumbs down

De laatste dagen telkens weg vallen van het tv signaal .als je contact wilt moet je telkens de laatste cijfers van je bankrekening geven ook voor het contact formulier .
En voor de rest lukt het niet een waardeloze firma wordt het begint op ziggo te lijken
.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Eric
04/12/2016
via website
thumbs up

Eric

Ben zeer tevreden over OBN.
Bij storing/probleem gelijk reactie.
En indien nodig een monteur ad deur.
Zelfs die me ongevraagd nog van een ander tv probleem heeft verlost.

Ben dan ook zeeer verbaasd over de vele negatieve reacties hier.

Voor mij nog lang geen andere provider.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sanne
22/11/2016
via website
thumbs down

Geen goed woord over te zeggen. Alles gaat daar fout, het systeem waarmee ze werken is waardeloos en werkt totaal niet. Ze hebben het zelfs voor elkaar gekregen om ons ongevraagd af te sluiten en aansluiten schijnt nu erg moeilijk te zijn. Totaal waardeloos bedrijf!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Henk
21/11/2016
via website
thumbs up

Ik ben vanaf het begin bij brabant net. Nooit geen probleem gehad altijd vriendelijk en behulpzaam

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
cees wijnans
11/11/2016
via website
thumbs down

Klantenservice kent maar een opdracht om je modem te resetten Zijn niet klant vriendelijk en vragen zelfs aan je hoe de modem er uit ziet

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Erwin José
11/11/2016
via website
thumbs down

Wij hebben ons abonnement opgezegd vanwege de erg slechte databundel. Beloofd is 50 MB en wij haalden net 5 MB. Je moet dan track en trace en speedtest uitvoeren, en die opsturen. Deze testen moeten direct op de glasvesel aansluiting. Dat werkte niet wat ik in de mail met de testen heb verstuurd. Gen enkele reactie. Vervolgens gebeld en abonnement opgezegd. ON zou dan 7 december stoppen. Echter, gisteren 1o november bleek dat het signaal al niet mer werd doorgegeven. Een belletje naar de helpdesk was verbijsterend met name het antwoord: ja, zal wel storing zijn, duurt wel 2 dagen………

Er wordt ‘s midags gebeld ern men verteld dat het signaal niet meer wordt doorgegeven. Helaas, niets meer aan te doen, kan niet hersteld worden.
Opzegbrief gekregen (met taalfouten) die weinig te wensen overliet. Wel was ons een mail toegezegd met een incidentnr. Na aandrigen is deze ontvangen maar er is geen sprake van dat ON zich verantwoordelijk voelt.
Vanochtend weer gebeld en duidelijk gemaakt dat ik het en schandaal vindt en de wijze waarop er met deze stommiteit wordt omgegaan. Opnieuw aansluiten? Ja meneer, dat kost 20 dagen………..en er volgt en absoluut onduidelijk verhaal waarom dat 20 dagen moet duren. Geen enkel goed argument dus. Onze nieuwe provider gaat ons zo snel mogelijk aansluiten. Maar in principe zitten wij als het tegenzit een maand zonder tv, radio, telefoon en internet. Wat ons betreft en slecht klantgericht handelen en geen enkele service. Wij gan een klacht indienen en juridische stappen ondernemen. Wij willen een schade vergoeding voor de geleden en te lijden ellende.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marcel
25/10/2016
via website
thumbs down
Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marcel
25/10/2016
via website
thumbs down
Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
GamerGirl
13/10/2016
via website
thumbs up

Super provider. Gamen gaat super. Super snelheid. Altijd goed te woord gestaan via telefoon. Werkt iets niet word gelijk een monteur langs gestuurd om het te verhelpen. Ik kan me geen betere provider voorstellen als Onsbrabandnet! Ik kan me niet voorstellen dat mensen hier problemen ondervinden.

Let op ik zit op glasvezel. Kabel en ADSL zijn niet zo’n goede verbindingen als glasvezel dus ik kan daar niet over oordelen. Glasvezel is een stabiele verbinding.

Helaas wegens omstandigheden met geld overstappen naar andere provider. Ik hou mijn hart vast of deze net zo goed is (waarschijnlijk niet).

Zelfs met het abonnement opzeggen word er met je meegedacht. Helemaal geen problemen mee.

Onsbrabandnet ik wil jullie bedanken voor goede internet en tv (telefonie maak ik geen gebruik van)!!! 😀 Super, aanrader!

Wil je super internet, telefonie en tv? Pak dan deze provider.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Maarten
06/10/2016
via website
thumbs down

Internetverbinding valt meerdere keren per dag uit. Als je OBN om een oplossing vraagt sturen ze een hele lijst met zaken die je moet controleren, maar aan de kwaliteit van hun netwerk kan het natuurlijk niet liggen.. Intussen wordt een prijsverhoging van 15% aangekondigd omdat ze hun website en ‘interne processen’ hebben verbeterd. De klant merkt daar niets van, maar we mogen het wel betalen. Wegwezen hier. ‘Dankzij’ de prijsstijging kan er tot 1 november worden opgezegd.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hermans
04/10/2016
via website
thumbs down

Waardeloos onbeperkt bellen naar vast en mobiel maar ze doen gewoon voor het bellen extra kosten berekenen nu al 4 maanden zo maar oplossing komt er niet ze zeggen elke keer gewoon factuur betalen en wachten tot het opgelost is en mail en aangetekende brieven hoeven ze natuurlijk niet te reageren nou maar vlug opgezegd bij dit waardeloos bedrijf

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Anita vd berghe
26/09/2016
via website
thumbs down
Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ruud
23/09/2016
via website
thumbs down

Opzeggen en vlug..nu kan het kostenloos…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tom
23/09/2016
via website
thumbs down

Onsbrabantnet wil iedereen in de hoek drukken,iedereen het liefst het pakket van 65 euro en dan even telefonie afkopen voor 16,50 euro.Dat is namelijk het enigste pakket dat geen prijsstijging krijgt….de rest wel.De telefonie wel een stuk duurder geworden. Wat zijn ze stom bezig.Heb meteen opgezegd.

Tom (glasvezelnetwerk)

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hanno
23/09/2016
via website
thumbs up

Goedenavond..
Nu komt onsbrabantnet wederom met veranderingen en prijsstijgingen. Ik roep iedereen op die deze dagen een brief hebben gekregen met de prijsstijgingen meteen uw abonnement op te zeggen.Deze dagen hebben ze al heel veel klanten verloren….en er zullen er nog veel volgen.Misschien gaan ze bij onsbrabantnet toch even nadenken.
m.v.g. Hanno Janssen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
john
23/09/2016
via website
thumbs down

Onlangs zomaar 4,50 extra per maand prijsverhoging aangekondigd omdat ze meer winst willen. In hun eigen woorden “De afgelopen jaren hebben wij veel geinvesteerd, wat gepaard gaat met een stijging van kosten”. Terwijl de klanten niks terugzien van die investering (verbindingskwaliteit wordt met de dag slechter) willen ze nu ook nog meer geld.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mr. Aart
21/09/2016
via website
thumbs up

Net een brief van onsbrabantnet gehad, de prijs van mijn pakket gaat EURO 4,50 omhoog en onbeperkt naar vast bellen kan niet meer, moet in combinatie met mobiel en kost EURO 11 meer. Dat komt voor mij neer op een prijsverhoging van iets meer dan 28%. Hoeveel was de inflatie ook alweer volgens CBS? 😉

Dan kan ik wel gratis bellen naar mobiel maar daar heb ik geen behoefte aan. Overigens bel ik ook weinig vast maar hebben ze de tarieven een aantal jaren geleden dusdanig verhoogd dat zelfs met die paar telefoontjes die ik per maand doe ik iedere maand tussen de 10 en 30 EURO kwijt was aan belkosten, dat onbeperkt vast bellen is voor mij dus een must.

Heb meteen opgezegd.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hans
10/09/2016
via website
thumbs down

Amino’s blijven herstarten. Wij hebben er 2 en dit gebeurt altijd na 20:00. Als ze niet meer bereikbaar zijn. Helpdesk is dezelfde die pindakaas klachten aanneemt voor Calve, dus bagger en geen inhoudelijk kennis. Niet de eerste keer en sinds 2 weken 2 x per week dezelfde problemen. Het herstarten duur de hele avond.
Dus concreet, als je TV wil kijken adviseer ik een andere provider. Als je genoegen neemt met een zwart scherm waar mee en dan het Amino logo op verschijnt is dit een aanbeveling.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
sjoerd
26/08/2016
via website
thumbs up

Ben al zeer lang bij onsbrabantnet, zeker 6 jaar denk ik. Ik heb bijna nooit storingen, snel internet en telefoon doet het goed. Ik heb interactieve tv. Pas was er een grote storing, maar toen was ik op vakantie. Hoorde van vrienden dat ze overstapten en heb een prijsvergelijking gedaan, maar de prijzen zijn ook concurrerend. Als je digitale TV wilt voor meerdere TV’s wordt dat tot max 3 ondersteund en voor elke TV heb je een kastje (amimo) nodig. Mochten vrienden overstappen, vraag dan of je het kastje mag (tip). Ik vind het een nadeel dat het internet en digitale TV twee gescheiden netwerken zijn in de router. Daardoor moet je een netwerkkabel voor internet en een netwerkkabel voor digitale TV apart doortrekken en als je het wil splitsen voor elk netwerk switches kopen (25 eur per switch). Maar dan heb je wel goed signaal. Tegenwoordig wordt dat ook netjes in handleidingen uitgelegd.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
MKX
23/08/2016
via website
thumbs down

Bedroevende communicatie, afspraken worden herhaadelijk niet nagekomen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Joost
20/08/2016
via website
thumbs down

4 minuten geleden
Waardeloze communicatie
Internet ligt er nu al uit voor de derde dag binnen ons appartementencomplex, ondanks dat het staat aangemeld als spoedje.

Steeds een ander verhaal, modem is al 2x vervangen (eerste keer in een ouder model) en het is al lang duidelijk wat het probleem is sinds dag 1. Doordat er intern gerommeld wordt komt er telkens de verkeerde persoon langs. (Een monteur van bedrijf of glasvezel monteur)

Het enige dat er hoeft te gebeuren is een schakelaar die omgezet moet worden bij onsbrabantnet zelf die nu nog uitgeschakeld staat. Maar omdat de communicatie onder het vriespunt zit wordt dit steeds verkeerd doorgegeven en daardoor niet uitgevoerd.

Dit moet blijkbaar langer dan 3 dagen in beslag nemen. Daarnaast worden we aan het lijntje gehouden met dingen die gewoon niet waar zijn, jammer genoeg heb ik zelf ook verstand van deze zaken waardoor ik geen hogere waardering kan geven dan 1 ster.

Jammer, teleurstellende service. Eerste keer na 2 jaar dat we nodig hebben overigens… Dat dan weer wel.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Joost
20/08/2016
via website
thumbs down

4 minuten geleden
Waardeloze communicatie
Internet ligt er nu al uit voor de derde dag binnen ons appartementencomplex, ondanks dat het staat aangemeld als spoedje.

Steeds een ander verhaal, modem is al 2x vervangen (eerste keer in een ouder model) en het is al lang duidelijk wat het probleem is sinds dag 1. Doordat er intern gerommeld wordt komt er telkens de verkeerde persoon langs. (Een monteur van bedrijf of glasvezel monteur)

Het enige dat er hoeft te gebeuren is een schakelaar die omgezet moet worden bij onsbrabantnet zelf die nu nog uitgeschakeld staat. Maar omdat de communicatie onder het vriespunt zit wordt dit steeds verkeerd doorgegeven en daardoor niet uitgevoerd.

Dit moet blijkbaar langer dan 3 dagen in beslag nemen. Daarnaast worden we aan het lijntje gehouden met dingen die gewoon niet waar zijn, jammer genoeg heb ik zelf ook verstand van deze zaken waardoor ik geen hogere waardering kan geven dan 1 ster.

Jammer, teleurstellende service. Eerste keer na 2 jaar dat we nodig hebben overigens… Dat dan weer wel.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
van de Sanden
04/08/2016
via website
thumbs down

Sinds woensdag 3 augustus vroeg in de ochtend storing bij Onsbrabantnet. Gevolg geen internet, geen telefoon en geen interactieve TV. Ook diensten van HBO en Netflix zijn niet bereikbaar. Storing duurt ook nu (donderdag 4 augustus 10.30 uur) nog voort!!
Klantenservice zeer moeilijk bereikbaar…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
a stabel tilburg
28/07/2016
via website
thumbs up

ben nu ruim een jaar bij onsbrabantnet ,nog geen enkel probleem gehad

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
william
05/07/2016
via website
thumbs up

Ik zou op 1 juli in mijn nieuwe huis een aansluiting krijgen van ON.nl (=onsbrabantnet)
Ik had het ruim op tijd aangevraagd, maar ze waren het “vergeten”. Kan gebeuren, maar vervolgens is er niemand te vinden die zich hiervoor verantwoordelijk voelt en de zaak probeert op te lossen.
Ik ben al 10 jaar klant van glasvezel in Eindhoven, maar als zelf de helpdesk van Onsbrabantnet zegt dat ze niet kunnen escaleren om zaken te versnellen, dan raad ik deze provider niet meer aan!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ruud
24/06/2016
via website
thumbs down

We zitten al sinds dinsdag zonder internet, word in 1 werkdag opgelost vertelde de aardige dame op dinsdag avond!! het is een heel verhaal maar het is nu vrijdag avond maar nog steeds niks in huis. ze zouden nl na een 10 tal telefoontjes onzer kant een nieuw modum opsturen!

Gelukkig is het vandaag weer uit zich zelf aan de gang gegaan….het onsbrabant netwerk!!

Ik ben echt helemaal piswoest over de service

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ruud
24/06/2016
via website
thumbs down

Dinsdag geen internet meer!!! van alles geprobeerd en gebeld en tot de avond leek het een goede service van een aardige dame. het zou binnen 1 werkdag opgelost worden en zou het gelijk richting technische dienst doorschuiven. wij heben een autobedrijf en kunnen helemaal niks zonder internet en dus woensdag maar weer eens bellen…. de dame aan de telefoon vroeg me weer het hemd van de broek en zou het naar de technische dienst doorschuiven!! ik zeg zwaar geirriteerd …volgens mij zouden ze dat gister toch al doen??? maar goed… ik zou zsm teruggebeld worden!! gisteravond ik zelf maar weer eens gebeld!! weer het hele verhaal moeten vertellen.ze gaan U een nieuw modum opsturen meneer!! Nu al?? Ik zeg gewoon KUT organisatie… het is nu vrijdag en ze zouden een nieuw modum opsturen maar heb nog steeds niks in huis!! Toeval wil dat internet het vandaag weer spontaan is gaan doen… ik zeg pffffff onsbrabantnet… BEDANKT voor de service

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
berry
23/05/2016
via website
thumbs up

Brabantnet al verschillende jaren.Als er iets is, snelle perfecte service,,zelfs 2e kerstdag en dat was onze fout,
En nu na zoveel jaren de modem kapot en vervangen
Ik zeg ga zo door(,perfect) en dankje wel

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jos van Baal
04/05/2016
via website
thumbs down

Drama: 5 weken vantevoren een verhuizing doorgegeven. Niets geregeld en als je belt, schuiven ze de schuld in de schoenen van de provider. Vervolgens een monteur van de provider langs geweest en moeten ze bij OnsBrabantnet nog een knop omzetten(administratieve handeling) en duurt dit 3 dagen….
Communicatie is een groot drama: ze beloven terug te bellen, doen ze niet. Vervolgens tonen ze geen enkel begrip voor het feit dat je al een week geen tv/internet en telefoon hebt en tot slot communiceren afdelingen alleen per email en duurt alles verschrikkelijk lang.
Klantenservice is niet het goede woord: klantenfrustratie dekt de lading beter. Uiteraard kun je een fatsoenlijke compensatie wel vergeten….

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
M.V.
07/04/2016
via website
thumbs up

Al vanaf begin 2009 lid en alles wordt positief en vlot opgelost.
Zeer goed te spreken over de internet snelheid.
En vind het ook betaalbaar.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jörg
01/03/2016
via website
thumbs up

Al enige jaren klant, maar erg tevreden met de service. Kan me niet vinden in een aantal onderstaande reacties.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Henk
27/02/2016
via website
thumbs up

Goed tevreden! ben al jaren klant

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mart
03/02/2016
via website
thumbs up

Beste mensen, wat ik hier allemaal lees, zo ervaar ik het niet. Ik ben al jaren een trouwe klant van onsbrabantnet. Ik ben zeer tevreden, ook over de klantenservice.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
George
03/02/2016
via website
thumbs up
Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Faes
02/02/2016
via website
thumbs down

Zeer slechte service .wij hadden een overstapservice bij ons brabantnet dat ze maar half regelde, alleen de telefoon hebben ze opgezegd , de tv hebben ze niet gedaan .wij hebben dus twee maanden dubbel abonnement betaald ,dat ze niet vergoeden .onvriendelijke klantenservice .ze beloven van alles maar ik zou zeggen NIET GELOVEN . TRAP ER NIET IN .

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
A.v.d.Horst
06/01/2016
via website
thumbs down

Ik ben al jaren klant en heb vorig jaar een voordelig abonnement genomen bij onsbrabantnet.
Nu het jaar voorbij is krijg ik hoge rekeningen voor het bellen niet normaal.
Bij het oude abonnement had je gratis bellen naar klanten van onsbrabantnet.
Nu krijg ik rekeningen van over de € 30 per mnd. alleen voor het bellen ook naar hun klanten.
Je kan nu geen ander abonnement afsluiten als met 100 mb/s
ook al heb je dat niet nodig ben je dat verplicht en gratis bellen naar gewone nummers kan niet alleen met mobiel erbij voor een groot bedrag.
Klanten van onsbrabantnet let dus goed op voordat je een ander pakket kiest.
Dan hebben ze je over 1 jaar te pakken.

Dus maar heel vlug een andere Provider zoeken.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
van diesen h.
06/01/2016
via website
thumbs down

deze man wacht al 7 maanden op een aansluiting maar vandaag niets dan ga ik jullie aanklagen en via de rechtbank die zogenaamde contract van jullie beeindigen dit zijn geen goede afspraken op 6 -1-2016 zouden ze ALLES aansluiten maar er is niemand te zien
ik wacht niet nog eens 7 maanden

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Lynne
19/10/2015
via website
thumbs down
Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
stefan
02/10/2015
via website
thumbs down

Erg slechte provider, nu al ruim 2 maanden verder na aanvraag, niemand kan vertellen wanneer iets aan de aansluiting gedaan kan worden.
Annulering wil men niet accepteren, aangezien 14 dagen annulering voorbij is.
Je word niet begrepen en gewoonweg genaaid als consument.
Wanneer het mogelijk is zo snel mogelijk terug naar huidige provider, dit geeft geen vertrouwen voor de toekomst.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Huub Weel
09/09/2015
via website
thumbs down

Wat een waardeloze provider.
Probeer al weken duidelijkheid te krijgen over een nieuwe aansluiting. Eerst kennen ze je niet. Beloven uiteindelijk 2 dagen na het aanleggen van de kabel de aansluiting te realiseren. Komt niets van terecht. Beloven na weer telefonisch kontakt terug te bellen. Doe ze niet. Na weer bellen zeggen ze een probleem te hebben met de overstap van een andere provider. Is door mij niet aangevraagd. Nu ligt het probleem bij de technische afdeling en weet men niet wanneer het wordt opgelost. Moet nu extra mb’s kopen bij de provider van mijn mobile telefoon. Gek wordt ik ervan.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bram
26/08/2015
via website
thumbs up

Internetverbinding erg stabiel. TV beeld is scherp. Modem gisteravond kapot gegaan. Vanmorgen stond de monteur voor de reparatie. Alles doet het weer, dus top!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Pch
Geen oordeel
15/08/2015
via website

Heb al vanaf het begin dat onze gemeente is aangsloten op glasvezel
van ons brabantnet.

Het internet is snel, mijn buren met Ziggo hebben een iets snellere download snelheid
alleen mijn upload is stuk hoger. Maar goed heb ook niet het aller snelste abonnement.

TV werkt voortreffelijk, prima kwaliteit.

Ben zeer tevreden over OBN (dochter van KPN trouwens)

Erg veel zenders, met het pluspakket.

Als ik ooit overstap, zou ik het voor de prijs doen, maar als je elk jaar belt met OBN,
dan krijg je ELKE keer 3 maanden voor een veel scherpere prijs.
In principe verleng je dan het contract voor 1 jaar.

Ben tevreden over glasvezel OBN, ik ga nooit meer terug naar kabel (coax)

Nuttig? Ja   Nee

ron
15/08/2015
via website
thumbs up

op 4 augustus internet glasvezel aangevraagd, had alleen glasvezel in huis liggen nog geen modem.

wel… 13 aug modem geplaats, 14 augustus internet, werkt prima!

enige wat iets minder is.. ze konden mij beter op de hoogte houden wat, wanneer gebeurd etc, op bevestigingsbrief na, hoorde ik niks van hun.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kees
12/08/2015
via website
thumbs down

internet is zeer slecht valt per dag wel 20 keer uit om internet te hebben moeten wij op wc langs meterkast zitten ,gebeld al div keren maar er wordt niets opgelost ,nu gebeld het lag aan de stenen muur die er tussen zit ,moet ik nu de muur uit de kamer breken ! ,voor heen bij ziggo hadden wij geen klachten ,nu moet ik site com kocht 80 cent per min +gebruikelijke kosten en je staat in de wacht ,toen wij het contract afsloten zij de man dat alles beter was dan bij ziggo DUS NIET. dus wat moet ik nog doen ,ze zeggen dat ze het opnemen voor training doeleinden maar ik merk er niets van

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gijs
11/08/2015
via website
thumbs up

Goede kwaliteit internet en tv. Uitstekende service. Geen slechte ervaringen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
anneke
04/08/2015
via website
thumbs down

Nog nooit zo slechtinternet gehad,paar x per dag uitval.Een drama

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Smolenaers
29/07/2015
via website
thumbs down

Vanaf 28 mei bezig om glasvezel aansluiting te krijgen. Na 6 weken iedere dag te bellen, eindelijk binnen gebracht. MAAR DAN!! Moet er nog een modem geplaatst worden. Er zijn te veel schakelingen om dit blijkbaar in een paar dagen te regelen. Ze krijgen niets voor elkaar, enige wat je hoort is we begrijpen je situatie. nou daar geloof je na 14 dagen ook niets meer van. Daar zit je dan 2 weken na de verhuizing geen internet,tel,tv..enz. Wat een waardeloze bende bij dit bedrijf, BAH,BAH.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
A stabel
28/07/2015
via website
thumbs up

Ik heb de indruk dat ons brabantnet bij de glasvezel leverancier afrekend per geleverde Mbit door nu een slecht WiFi modem aan de klant die daardoor maar 40 Mbit
Maken ze enorme winsten

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
1 2 3 4

OnsBrabantNet ervaringen 2018

Heeft u ervaringen met OnsBrabantNet en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u OnsBrabantNet beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.

Ons doel is altijd dat u snel en simpel de beste keuze kan maken en zorgeloos kan overstappen. Of u nu kiest voor OnsBrabantNet of voor een andere aanbieder. Die keuze is aan u en wij helpen u graag!

OnsBrabantNet vergelijken

Met onze onafhankelijke vergelijkers kunt u alle tarieven en aanbiedingen van OnsBrabantNet vergelijken. Zo weet u binnen enkele minuten of OnsBrabantNet voor u de beste keuze is! Vervolgens kunt u overstappen naar OnsBrabantNet of naar een andere aanbieder...

OnsBrabantNet 2.91 stars 171 reviews