Scarlet Internet
Scarlet is een van oorsprong Nederlandse provider die in 1997 is opgericht. In 2007 fuseerde ze met het Belgische Scarlet om in 2008 overgenomen te worden door Belgacom. Scarlet streeft ernaar de allerbeste kwaliteit te leveren voor de allerlaagste prijs. En ze is dé alternatief leidende full-service provider van Nederland. En Scarlet blijft zich inzetten om particuliere consumenten te werven met speciaal geselecteerde service specifiek op maakt gemaakt voor deze klanten. Scarlet zet zich graag in voor milieu en maatschappij en lijkt hiermee in te zetten op een grote marktaandeel.
Scarlet Internet ervaringen
50 Scarlet Internet ervaringen
Line
Geen oordeel Zeer slechte klantenservice! Mijn handtas werd gestolen op 12/11/20- tot de dag van vandaag wacht ik nog op mijn simkaart met oude nummer, we zijn 1/12/20..na ellenlange wachttijden aan de telefoon die dan ook nog fors oplopen en mails geen concreet antwoord – je dossier werd opgestart, daar moet ik het meedoen! Morgen mag ik om mijn ID kaart en ben ik vrij om van operator te veranderen ! EINDELIJK, Scarlet – bende ONprofessionals -die klanten gewoon in de kou laten staan!
Crombach
Geen oordeel Hans
Geen oordeel Katrien

Ik ben al sinds 2012 klant bij Scarlet en ben altijd goed geholpen geweest. Zelfs dit jaar nog toen begin juni mijn modem stuk was, hebben ze dit vrij snel opgelost. En toen zijn de problemen begonnen …. . Nadat mijn modem vervangen was bedacht ik bij mezelf dat ik eigenlijk wel naar scarlet trio kon overstappen. Ik heb nog een oud scarlet one abonnement maar kijk toch niet naar die extra zenders. Dus eind juni een migratie aangevraagd. Midden augustus was er nog steeds niets aangepast, dus de klantendienst gecontacteerd. Ondertussen al 6 keer naar de klantendienst gebeld en telkens wordt er me gezegd dat ze een probleem zullen aanmaken en dit zullen doorgeven/escaleren aan de leidinggevende. De laatste keer wisten ze me te zeggen dat er een gekend probleem is met de migratie van one naar trio en dat ze een maandelijkse compensatie kunnen geven maar daar moet je wel iedere maand voor bellen. Gedurende deze 4 maanden heeft scarlet mij nog nooit gecontacteerd ivm dit lopende probleem om mij ergens van op de hoogte te brengen. Dit versterkt echt wel het gevoel dat dit allemaal zeer goed wordt opgevolgd.
wendy

NDB

Wou met plezier klant worden bij Scarlet maar na een wanordelijke en onprofessionele aanvraagprocedure heb ik mij bedacht. Ik deed ruim op tijd een aanvraag om Scarlet te installeren op mijn nieuw adres (ik was nog geen klant), hier kreeg ik ook meteen een bevestiging van. Voor de zekerheid bel ik de dag voor installatie op om te bevestigen en krijg ik te horen dat de aanvraag nooit werd goedgekeurd. De vorige bewoners waren namelijk ook klant bij Scarlet, hun abonnement was al gedeactiveerd tegen mijn installatie afspraak maar de deactivatie duurt blijkbaar enkele dagen en twee klanten kunnen niet op één adres in het systeem zitten. Wij zouden met gevolg een week zonder internet zitten voor een adres waar in de eerste plaats al Scarlet wás. Ik heb de foutmelding zelf nooit binnen gekregen, waardoor ik niet op tijd op zoek kon gaan naar alternatieven. Aan telefoon werd er niet begripvol gereageerd tegenover deze issues en was men niet meedenkend in oplossingen. Ik had mij opgegeven voor een tevredenheidssurvey maar wanneer ik werd doorsgestuurd hiernaar werd het gesprek plots beëindigd (dit gebeurde tweemaal). Ik betaal liever wat meer in ruil voor betere service.
Faiiza

Zowel thuis als mobiel internet via scarlet. Problemen thuis zijn paar maanden geleden gestart met storingen. Meerdere keren aangegeven bij scarlet. Heen en weer gebel. Want tja lijnen zijn van proximus. Er was n storing waargenomen in de kabel buiten. Het zou opgelost worden. Vervolgens bleven we klachten hebben. Weer bellen naar scarlet. Zitten nu sinds t weekend zonder internet. Ze zou den maandag bellen. Niks gehoord. Ik heb dinsdag gebeld. Kreeg te horen dat ze pas volgende week kunnen. Dan nog moet je thuis zitten van 8 tot 16.30u. Geen internet. Geen tv. In n tijd dat alles digitaal gaat is dit niet acceptabel. Ik betaal voor n product en dat moet dan ook naar behoren werken! Dikke onvoldoende voor Scarlet
Patrick Nolf
Geen oordeel Vreselijke slechte klantendienst. Een zekere Osman is een onbeleefde bullebak. Had een probleem met vaste lijn. Zaterdag doorgegeven, zouden maandag terugbellen om te horen of het probleem opgelost was. Hebben niet teruggebeld!l-Woensdag teruggebeld. Klantendienst last het weer niet op!
H.J. Habets

Let goed op want Scarlet dat zijn echte gangsters!
In het zicht van mijn pensionering wilde ik van mijn dure Belgacom-abonnement af. Met hulp van de Telec-winkel hier in de straat switchte ik naar Telenet. Die overgang ging niet vlekkeloos: september 2015 werd overlapt: tot en met september betaalde ik Belgacom terwijl het Telenet-abonnement vanaf 1 september begon. Maar maanden nadien kwam nog een derde rekening voor diezelfde september van Scarlet! Die zond ik ongeopend retour, maar die oplichters bleven rekeningen sturen. Niets werd hier geïnstalleerd of weggehaald en ik was op geen enkel moment abonnee van Scarlet maar moest wel vijf maanden abonnementsgeld, gerechtskosten, advocaat en de deurwaarder betalen, bij elkaar bijna het dubbele van mijn maandelijks € 620,- pensioen. Spijtig dat onze suffe Belgische magistraten helemaal niet opgewassen zijn tegen dit soort gewiekste scélérate misdadigers.
Llaura Nini

Toen ik net scarlet afsloot heb ik de eerste tijd ruim 5 maanden zonder internet gezeten bij Scarlet. Ik kreeg ze maar niet te pakken en er werd niets aan gedaan. Vreselijke klantenservice en mijn probleem is uiteindelijk niet opgelost. Ook moest ik mijn jaar abonnement volmaken voor dat ik kon overstappen, trap er niet in het zijn dieven.
Jos

Onlangs verhuisd, en toen is de miserie begonnen.
Men heeft mijn perfect werkende sagem vervangen door een BrolBox3, een toestel waar ik amper controle over heb.
Er zijn andere oplossingen, maar daarvoor heb je bepaalde gegevens nodig en… laat dat nu net zijn wat ze weigeren te geven.
Verschillende mailtjes en telefoontjes met medewerkers die niet eens weten waarover gepraat wordt verder denk ik dat ik maar ga overstappen naar een andere provider. Ze liegen ronduit tegen hun klanten over dingen die zogezegd niet mogelijk zouden zijn, maar perfect kunnen. Ze weigeren gegevens te bezorgen die bij mijn abonnement horen, waar ik voor betaal!
Zeer slechte ervaring, zo behandel je geen klanten!
alleen zal de service van dit bedrijf er niet beter op worden…. http://t.co/7MXalV626e
hz

Wat mensen over Scarlet Internet vertellen.
Heeft u ervaringen met Scarlet Internet en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u elke aanbieder beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.
Ons doel is altijd dat u snel en simpel de beste keuze kan maken en zorgeloos kan overstappen. Die keuze is aan u en wij helpen u graag!
Aanbieders vergelijken
Met onze onafhankelijke vergelijkers kunt u alle tarieven en aanbiedingen vergelijken. Zo weet u binnen enkele minuten welk aanbod voor u de beste keuze is.