Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Blog
Energie
Geen categorie
Internet
Mobiel
Nieuws
Verzekeren

Scarlet Internet

Scarlet is een van oorsprong Nederlandse provider die in 1997 is opgericht. In 2007 fuseerde ze met het Belgische Scarlet om in 2008 overgenomen te worden door Belgacom.  Scarlet streeft ernaar de allerbeste kwaliteit te leveren voor de allerlaagste prijs. En ze is dé alternatief leidende full-service provider van Nederland. En Scarlet blijft zich inzetten om particuliere consumenten te werven met speciaal geselecteerde service specifiek op maakt gemaakt voor deze klanten. Scarlet zet zich graag in voor milieu en maatschappij en lijkt hiermee in te zetten op een grote marktaandeel.

Scarlet Internet ervaringen

Geef Scarlet Internet een beoordeling

41 Scarlet Internet ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Tarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit product
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

Llaura Nini
18/08/2017
via website
thumbs down

Toen ik net scarlet afsloot heb ik de eerste tijd ruim 5 maanden zonder internet gezeten bij Scarlet. Ik kreeg ze maar niet te pakken en er werd niets aan gedaan. Vreselijke klantenservice en mijn probleem is uiteindelijk niet opgelost. Ook moest ik mijn jaar abonnement volmaken voor dat ik kon overstappen, trap er niet in het zijn dieven.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jos
11/07/2017
via website
thumbs down

Onlangs verhuisd, en toen is de miserie begonnen.

Men heeft mijn perfect werkende sagem vervangen door een BrolBox3, een toestel waar ik amper controle over heb.
Er zijn andere oplossingen, maar daarvoor heb je bepaalde gegevens nodig en… laat dat nu net zijn wat ze weigeren te geven.

Verschillende mailtjes en telefoontjes met medewerkers die niet eens weten waarover gepraat wordt verder denk ik dat ik maar ga overstappen naar een andere provider. Ze liegen ronduit tegen hun klanten over dingen die zogezegd niet mogelijk zouden zijn, maar perfect kunnen. Ze weigeren gegevens te bezorgen die bij mijn abonnement horen, waar ik voor betaal!

Zeer slechte ervaring, zo behandel je geen klanten!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Cor Japin
31/05/2014
via twitter
Cor Japin (@corjapin)
thumbs down

alleen zal de service van dit bedrijf er niet beter op worden…. http://t.co/7MXalV626e

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Azazel
02/05/2014
thumbs up

Welkom #scarlet !! Onbeperkt internetten, géén dichtgetimmerde poorten meer & bridged modem in tegenstelling tot #telenet #eindelijk !!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
hz
29/04/2014
via website
thumbs down

WAARDELOZE OPLICHTERS!!!
al 5 weken zonder internet en telefoon, er wordt NIETS aan gedaan

TRAP ER NIET IN!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rosa
15/04/2014
via twitter
Rosa (@Vegaleven)
thumbs down

De #Scarlet klantenservice is niet echt handig. Elke keer denk je iemand aan de lijn te krijgen en dan wordt de verbinding verbroken

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bea Moedt
27/02/2014
via twitter
Bea Moedt (@Sientje)
thumbs down

Lang leve Scarlet!!!!
Al vanaf gistermiddag geen internet en als je belt wordt je van het kastje naar de muur gestuurd!!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Myra
24/02/2014
via twitter
Myra (@MierMyra)
thumbs down

@scarlet_nl @DyanaLoehr wil idd graag overstappen van Scarlet naar een ander. Scarlet superslecht bedrijf

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Denise Fles
20/02/2014
thumbs up

@scarlet_nl bedankt! Top geregeld. Modem was snel in huis en na installatie werkt alles weer als een zonnetje!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Cloxxki
05/02/2014
via twitter
Cloxxki (@Cloxxki)
thumbs down

@scarlet_nl in R’dam werkt inet echt niet, ook na laaange reset…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Barbara Oosterom
05/02/2014
thumbs down

@scarlet_nl Is er iets bekend over een internet storing in IJsselstein? Stroom al van modem gehaald…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Leon
05/02/2014
via twitter
Leon (@leonstolk)
thumbs up

@scarlet_nl Dank voor de snelle reactie! Hielp helaas niet, dit had ze al gedaan. Andere opties?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
marc van der linden
12/01/2014
thumbs down

fijn! Klntserv in weekend gesloten @scarlet_nl nwe modem gisteren ontvangen maar nog steeds niets. 7dgn zndr tel. En internet

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
marc van der linden
08/01/2014
thumbs up

@scarlet_nl bedankt voor de reactie en #service

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hans Moerland
05/01/2014
thumbs down

Internet storing bij #scarlet.nl in het weekend en geen klantenservice. #scarlet laat je klanten niet zitten ga aan het werk ook op zondag

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
anna
02/12/2013
via website
thumbs down

scarlet is het ergste!
ik geef 0*!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
fietspomp
30/10/2013
thumbs down

@Telenet @Elkeforsure wij hadden dit probleem ook bij telenet. En er was geen verbetering. Overgeschakeld naar scarlet. 30 € goedkoper.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sylvia
03/10/2013
thumbs down

@scarlet_nl sinds gisteren 6 uur geen internet meer. Klantenservice gebeld, niets wijzer want meneer zijn werktijd zat erop.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Karen Haine
11/09/2013
thumbs up

@mcbrando Ik ben heel tevreden van Scarlet. Heel gemakkelijk te contacteren en probleem werd altijd erg snel opgelost met nodige feedback!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
marc van der linden
29/08/2013
thumbs up

Super #service van @scarlet_nl nieuw modem werkte niet. Opgelost nu alleen telefonie maar ook dit komt goed #aljarenklant

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Stijn Hooft
20/08/2013
thumbs down

Bezoekje van een #Scarlet installateur. Resultaat: internet aan geen 3 kbps en frequente time-outs. 2de poging door mezelf: 15 MBPS. Zucht.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Edwin Leenders
09/08/2013
thumbs down

@ScarletBelgium Scarlet alweer plat wel telefoon geen internet, Pokke Vdsl! #internet #Belgie #vdsl #scarlet

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Roy Stahli
28/07/2013
via twitter
Roy Stahli (@RStahli)
thumbs down

@scarlet_nl dan is het bij oa KPN waar ik voor werk beter geregeld. Hier kun je als klant de storing volgen per stap.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Scott Ponsen
28/07/2013
thumbs down

@scarlet_nl neem toch wel aan dat er een vergoeding klaarstaat voor de klanten? 3de keer in krap 4 weken is te heftig. Overstappen!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
roodje
28/07/2013
via twitter
roodje (@roodje85)
thumbs down

@scarlet_nl ik word er wel gek van de 3e keer alweer en weer in het weekend ben niet blij

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
ROB
28/07/2013
via twitter
ROB (@075Rob)
thumbs down

@scarlet_nl ik denk nu echt hard om maar over te stappen naar #UPC.
Dit is echt %#^%$%^. !

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ar Moerman
28/07/2013
thumbs down

@scarlet_nl pardon in dezen… maar 3x in 1,5 mnd uitval is niet echt prettig… #understatement

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ar Moerman
28/07/2013
thumbs down

Handig @scarlet_nl storingsnummer is via #scarlet lijn gratis is… , want die lijn werkt niet tijdens de #storing! #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
roodje
28/07/2013
via twitter
roodje (@roodje85)
thumbs down

@scarlet_nl en bij de klantenservice wordt je niks wijzer, een nieuwe modem maar probleem blijft

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Renate Wijma
10/07/2013
thumbs up

Jongens ik word steeds enthousiaster over @scarlet_nl Service is TOP!! Via twitter maar ook via 0900. Tis een verademing!! Zo zie ik t graag

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rob Kling
07/07/2013
via twitter
Rob Kling (@Rob020)
thumbs down

@scarlet_nl Het is diep treurig dat Scarlet weer in storing is.
Het storingsnr. herhaald dat er dat er geen storing is.
#slechteservice

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Niels Kalkman
17/06/2013
thumbs down

Ben echt consumentenbondwaardig kwoad op de belabberde service en diensten van @scarlet_nl maar val jullie daar verder niet lastig mee, hoor

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Shirley H
17/06/2013
via twitter
Shirley H (@Shirr83)
thumbs down

@scarlet_nl Inmiddels is het geregeld en doet alles het. Wel jammer dat julie klantenservice in het weekend gesloten is.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Annigje Deinum
10/06/2013
thumbs up

@Joycaa afgelopen 3 jaar scarlet, weinig storingen en had 1x een kapot modem werd ook meteen kosteloos vervangen buiten de garantie

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Annigje Deinum
10/06/2013
thumbs up

@Joycaa afgelopen 3 jaar scarlet, weinig storingen en had 1x een kapot modem werd ook meteen kosteloos vervangen buiten de garantie

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Nele Hiers
27/05/2013
via twitter
Nele Hiers (@NeleHi)
thumbs up

@StephRumm momenteel Scarlet vr internet + Telenet voor digitale tv + Mobile Vikings mobiel: Tevreden v alle 3 maar is niet erg prijsbewust

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jan de Bont
23/05/2013
thumbs down

@ZiggoWebcare Ik heb nu het probleem dat er soms stukken telefoongesprek wegvallen (bij Scarlet) is dit ook bij Ziggo alles-in-een basis?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Patricia
23/05/2013
thumbs down

@scarlet_nl grapje zeker? Had een terug bel verzoek gedaan maare gaat het niet meer worden lijk me zo

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Patricia
23/05/2013
thumbs down

@scarlet_nl jaja probleem opgelost en nee niet dankzij de klantenservice die in 2009 als beste is getest #scarletzekernietdebeste

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Patricia
23/05/2013
thumbs down

@scarlet_nl jeetje wat zijn jullie moeilijk te bereiken telefonisch als je probleem heb

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marvin Spruit
20/05/2013
thumbs down

Wat een K. U. T. klanten en normale service van @scarlet_nl. Had ik dit maar eerder geweten. Voel me zwaar genaaid!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores

Scarlet Internet ervaringen

Heeft u ervaringen met Scarlet Internet en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u Scarlet Internet beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.
3

Bekijk aanbiedingen

Top 5

scores

Algehele indruk
Tarieven
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit product
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
10 positief – 31 negatief
Scarlet Internet 1.52 stars 41 reviews