Tele2 Internet & TV
Tele2 is van oorsprong afkomstig uit een Zweeds bedrijf dat sinds 1997 in Nederland op de markt is.
De oprichting van het Zweedse bedrijf Tele2 AB was echter al in 1993 en bedient momenteel 30 miljoen klanten, in onder andere Nederland, Noorwegen, Zweden, Duitsland en Rusland.
Het Nederlandse aandeel van Tele2 is het afgelopen jaar wat gezakt, mede door de sterke concurrentie en de steeds groter wordende eisen; maar waar de omzet omlaag ging heeft Tele 2 wel meer klanten weten te trekken in 2012 en is het bezig om een eigen 4G netwerk aan te leggen en uit te breiden.
Tele2 Internet & TV ervaringen
459 Tele2 Internet & TV ervaringen
Wouter
Geen oordeel Tele2 is waardeloos. Wou internet aanschaffen hier omdat ik ook een unlimited mobiel abonnement heb van tele2 het probleem is alleen dat ze zijn samengevoegd met T-mobile dus nu moet ik bij T-mobile weer ineternet aanvragen het scheve hieraan is alleen dat het tele2 abonnement weer niet telt als unlimited abonnement bij T-mobile en daarom krijg ik dus geen korting bij T-mobile terwijl ze zogenaamd wel samenwerken moet dus dubbel betalen omdat tele2 niet in alles samenwerkt maar in maar een paar dingen met T-mobile het slaat echt nergens op zou het dus ook compleet afraden. Wat het abonnement zelf betreft is het soms wel oké het werkt in principe gewoon niet overal maar dat doet geen 1 abonnement wel is hun website echt een van de meest waardeloze die ik ooit heb gezien en de app doet het 9/10x ook niet ik zou tele2 dus absoluut afraden als je gaat samenwerken met T-mobile doe dat dan of helemaal of gewoon helemaal niet. Niet half om half. Je kan ook geen klachten indienen over dit soort dingen op de website terwijl dat wel geclaimed word. De virtuele assistent loopt ontzettend vaak vast en de tarieven zijn ook harstikke duur voor hoe waardeloos het word gepresenteerd.
Erik Tijink
Geen oordeel John
Geen oordeel Toen ik in 2017 een unlimited abonnement nam was ik dik tevreden. Ik kon toen (onbeperkt) streamen net zo veel ik wilde. Later hebben ze het veranderd, op een bepaalde moment na zoveel gig stopte het automatisch en mocht je daarna zelf je de aantal Gig zelf via 1280 net zoveel je wilde boosten. Dat was alsnog acceptabel. Sinds kort hebben ze het weer veranderd, je krijgt nu elke dag plusminus 5 a’ 6 Gig per dag. Als je er doorheen ben krijg je een bericht tegen het eind 500 mb dat je gratis een 1 boost 1000 mb moet nemen en niet meer. Je mag niet meer zelf bepalen hoeveel je neemt. Streamen met 1000 mb is een ramp. Telkens is het in no time op,en krijg je een bericht dat bij 500 mb mag boosten wat eigenlijk niet werkt. Zij bepalen wanneer je mag boosten. In mijn geval was het binnen 15 minuten op en kon ik telkens weer wachten op toegang tot een boost van 1000 mb wachten. Doe je dat niet tijdig, dan stopt je internet verbinding. Hier heb ik niet voor getekend, het unlimited abonnement is bagger geworden en misleidend. U bent gewaarschuwd. Je kan moeilijk met hun communiceren via email, en de helpdesk, dat is een lachertje. Gelukkig loopt mijn abonnement tot begin 2021, daarna geen Tele2 voor mij. Het is een klote aanbieder geworden!
Shar
Geen oordeel Mijn wifi verbinding was niet optimaal en werd door de klanterservice geadviseerd om 2.4 en 5G te nemen. Wifi is 10x erger geworden en ALLEEN via kabel gaat het goed. Maar ik gebruik wifi en geen kabel. Ik ben er dus ingeluisd om een nieuw abbonement te nemen van 1 jaar en zit nu aan ze vast met zeer slechte verbinding. Oplichters noem ik dat.
eva

Verschrikkelijke ervaring met tele2 internet wifi. De meting via een kabel geeft aan hoeveel je krijgt maar als je iets anders meet op je laptop heb je pech. Je zit vast een abonnement van 1 jaar lang terwijl je niet eens netflix kan kijken op je laptop. Klantenservice helpt amper, je moet 10 keer hetzelfde verhaal vertellen en iedereen zegt iets anders. Tele2 internet is goedkoop maar je hebt er helemaal niks aan.
Vera van der Ham

Slecht heel slecht. 3 dagen gewacht op monteur nog geen seconde tv en internet gehad heb een week later alles ingepakt en terug gestuurd en alles opgezegd. Krijg ik een boete van 174 euro omdat ik een bedenktijd had van 14 dagen. Maar hoezo bedenktijd als ik 22 dagen erna word aangesloten?Gaat in zodra je het aanvraagt.
Maar ben helaas niet helderziend en kan niet weten of het werkt of niet.
Ga hier zeker werk van maken want ik ben niet van plan om dit te betalen.
Marvin
Geen oordeel Wat mensen over Tele2 Internet & TV vertellen.
Heeft u ervaringen met Tele2 Internet & TV en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u elke aanbieder beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.
Ons doel is altijd dat u snel en simpel de beste keuze kan maken en zorgeloos kan overstappen. Die keuze is aan u en wij helpen u graag!
Aanbieders vergelijken
Met onze onafhankelijke vergelijkers kunt u alle tarieven en aanbiedingen vergelijken. Zo weet u binnen enkele minuten welk aanbod voor u de beste keuze is.