Generic selectors
Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Blog
Energie
Geen categorie
Internet
Mobiel
Nieuws
Verzekeren
2.3

Aanbiedingen

scores

Algehele indruk
Tarieven
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit product
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
31 positief – 291 negatief

Top 5

Tele2 Internet & TV

Tele2 is van oorsprong afkomstig uit een Zweeds bedrijf dat sinds 1997 in Nederland op de markt is.
De oprichting van het Zweedse bedrijf Tele2 AB was echter al in 1993 en bedient momenteel 30 miljoen klanten,  in onder andere Nederland, Noorwegen, Zweden, Duitsland en Rusland.
Het Nederlandse aandeel van Tele2 is het afgelopen jaar wat gezakt, mede door de sterke concurrentie en de steeds groter wordende eisen; maar waar de omzet omlaag ging heeft Tele 2 wel meer klanten weten te trekken in 2012 en is het bezig om een eigen 4G netwerk aan te leggen en uit te breiden.

Tele2 Internet & TV aanbiedingen en tarieven 2017

Profiteren van extra korting, actie's en aanbiedingen bij Tele2 Internet & TV. Met onze onafhankelijke prijsvergelijkers kunt u alle tarieven van Tele2 Internet & TV vergelijken. Zo weet u binnen enkele minuten of Tele2 Internet & TV voor u de beste keuze is! Vervolgens kunt u overstappen naar Tele2 Internet & TV of naar een andere aanbieder...

Tele2 Internet & TV ervaringen

Geef Tele2 Internet & TV een beoordeling

367 Tele2 Internet & TV ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Tarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit product
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

Vito
20/01/2018
via website
thumbs down

Ik ging verhuizen en mijn abonnement kon niet worden meeverhuisd. De Verkoopafdeling heeft mij verteld dat de enige optie een nieuw contract was. Ik ben voor gelogen over de aansluitperiode en over de internet snelheid en ik had twee weken opzegtermijn maar ik kreeg mijn product pas na 17 dagen… Hoe weet ik of ik tevreden ben met het abonnement als ik het nog niet ontvangen heb? Ik heb een 50mbit abbo waarvan 30mbit beloofd wordt zelf haal ik maar 23.5mbit. Tele2 zegt in mijn modem te kunnen zien dat mijn modem 25mbit haalt. Blijkbaar is het zo dat ze 80% van de beloofde snelheid moeten leveren. ik kom maar op 79% maar omdat ze beweren dat mijn modem 25mbit levert kunnen ze niks voor mij doen. Ondanks dat ik met de bijgeleverde utp kabel en hun eigen speedtest niet aan de 80% van de beloofde snelheid kom.

GA NIET IN ZEE MET TELE2!!!!!! K***T BEDRIJF

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Peter van der Meijden
Geen oordeel
17/01/2018
via website

Ik heb sinds kort een nieuw ,,alles in een’’ abonnement via Tele 2 en ben daar niet tevreden over, opnemen kan slechts via een decoder i.p.v. via beide decoders, foxsport wordt door Tele 2 niet ondersteund in tegenstelling tot alle andere aanbieders.
De layout van het menu is niet om aan te zien, het lijkt wel iets uit het DOS tijdperk.
Het vervelende is dat je hier pas achter komt op het moment dat de spullen thuis zijn geleverd en je het e.e.a. hebt geinstalleerd en op dat moment is de tijd om te annuleren verlopen, Tele 2 heeft namelijk een periode van 14 dagen annuleren vanaf het moment dat ze je een welkombrief sturen.
Het is echter pas mogelijk om de door hun geleverde diensten te beoordelen op het moment dat je hiermee aan de gang kan gaan en als op dat moment blijkt dat het geleverde niet aan je verwachtingen voldoet rest slechts een hele dure afkoopsom waar ze je aan houden.
De wettelijke bedenktijd zouden ze dus in moeten laten gaan 14 dagen vanaf de levering van de spullen i.p.v. vanaf een zogenaamde welkomsbrief.
Ik heb hierover telefonisch contact gehad met Tele 2 en werd door hun medewerkers behoorlijk onbeschoft te woord gestaan.
Voor mij dus nooit geen Tele 2 meer, ik hoop dat veel mensen dit bericht lezen en zich goed bedenken dat Tele 2 er eigen regels op na houd.
Met vriendelijk groet,
Peter v. d. M.

Nuttig? Ja   Nee

Gita
Geen oordeel
12/01/2018
via website

Zeer slecht!! Abonnement opgezegd na 3 keer bellen nog steeds niet gebeurt. Maar wel steeds facturen opsturen en incasseren. Afspraken worden niet nagekomen.
Kortom systeem werkt niet, de rekening wordt bij de klant neergelegd.

Nuttig? Ja   Nee

oosterwijck
09/01/2018
via website
thumbs down

Ga niet in zee met Tele2

Het is een zéér onbetrouwbaar bedrijf. Het personeelsverloop is zéér groot, omdat personeel (via uitzendbureaus) constant moet liegen tegen klanten. Het personeel loopt gillend weg, om niet geestesziek te worden, door al dat liegen en bedriegen. Daardoor heeft Tele2, zéér slecht en ondeskundig personeel, die maar iets zeggen, als er geklaagd worden. Als de klant geen internetontvangst heeft, zal Tele2, waarschijnlijk de rekening niet betaald hebben aan de netbeheerder, die dan de stekker eruit trekt. Maar de klant is daarvan de dupe, die krijgt geen product geleverd en foutieve facturen. Klachten worden niet opgelost. Zie de geschillencommissie, als opstapje voor een gang naar de rechter, want die neemt Tele2 in bescherming. Het bedrijf staat nu op springen, omdat er steeds minder klanten in hun debiele reclame trappen. Met die debiele reclame, lokken ze het minst slimme deel van de bevolking. De rest is verstandig genoeg om niet in de leugens te trappen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Esther
04/01/2018
via website
thumbs down

Ik wil overstappen voor internet, alles geregeld , welkom bij tele 2 blablabla.
Andere provider opgezegt, telefoon en internet.
Vier dagen later , mail van tele 2 , ohhh we kunnen toch niet leveren bij u , oepsie we zijn een beetje dom !,,, wel op de site zeggen dat het kan en als je dan alles geregeld en opgezegt hebt , oh nee toch niet …. valse voorlichting en misleiding !,

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Angelique
Geen oordeel
21/12/2017
via website

Vuile oplichters die tele 2 ik heb 4 jaar lang voor niets Internet betaald bij Tele 2 terwijl ik bij ziggo zat met me Internet, en ik dacht al die tijd dat ik dat bedrag betaalde voor me mobiele telefoon, na 1 week bellen met Tele 2 kreeg ik vandaag te horen dat ik naar me 1300 euro kan fluiten want er is nooit opgezegd gelul natuurlijk want de eerste medewerker die ik spraak van tele 2 zei dat er 4 jaar geleden een brief naar mij gestuurd is met daarin wat jammer dat u weg gaat bij Tele 2 en nu is die brief opeens verdwenen WALGELIJK BEDRIJF OPLICHTERS ZIJN JULLIE

Nuttig? Ja   Nee

ben
09/12/2017
via website
thumbs down

De slechtste provider die er bestaat!! Ik wacht nog steeds op een bedrag van €267,00 die ik nog tegoed heb van Tele2. Deze oplichters hebben kosten in rekening gebracht die buiten mijn schuld in rekening zijn gebracht. Hun verschrikkelijke arrogantie maakt het er niet beter op. Sturen ook nog een incassobureau op je af omdat je natuurlijk niet wil betalen. Incompetent personeel bij de klantenservice. Zoveel klachten over tele2 en niemand doet iets! Wat een rechtstaat hier. Dit soort oplichters hebben vrij spel hier in nederland. Maar ik geef het niet op. Stelletje oplichters!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Corry Bijster
03/12/2017
via website
thumbs down

waardeloze provider geen kwaliteit en slechte opnamemogelijkheden

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
AUTOWEIS
01/12/2017
via website
thumbs down

Wat een vuile oplichters bende zeg de ene naar de andere leugen zit nu al 12 dagen zonder telefoon en internet OP DE ZAAK !! is ook nog een zakelijke aansluiting echt schandelijk. snel weg gaan en mijn advies is: NOOIT MEE INLATEN MET TELE 2 ZEEER SLECHT

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Carlo
Geen oordeel
26/11/2017
via website

Zeer slecht

Nuttig? Ja   Nee

Jeroen
Geen oordeel
24/11/2017
via website

Opgelicht over het jaartal wanneer ik een contract had afgesloten terwijl ik het zwart op wit had maar toch hun poot stijf blijven houden waardoor ik opeens +/- €1385,- moest betalen!

Nuttig? Ja   Nee

Alje van den Bosch
10/11/2017
via website
thumbs down

Tele2 mijn slechtste ervaring ooit

Ik ben al bij veel prijsvechters klant geweest (zowel telefonie, als internet, als zorg etc.), soms was er wel gedoe, maar nooit zoals dit. Tele2 (internet) is het slechtst wat ik ooit heb meegemaakt, vandaar ook deze review.

Mijn problemen liggen op 3 punten:
i. Het belangrijkst: betrouwbaarheid van het internet. In afgelopen 6 maanden heb ik 2x problemen gehad. De 1e keer dat het internet er af en toe uitlag en recent dat het internet het helemaal niet deed. Nu snap ik dat het internet er af en toe uit ligt (kan gebeuren), maar toen ik afgelopen zaterdag belde kreeg ik te horen dat er 3 tot 5 werkdagen doorlooptijd was! Een telefoontje op woensdag gaf aan dat de klacht “in behandeling was” sinds maandag. Toen ik doorvroeg wat precies het probleem was, werd mij duidelijk dat “in behandeling” een synoniem is voor “in de wachtrij voordat we er naar kijken”.
ii. De klantenservice doet alsof je dom bent en lijkt het zelf niet helemaal te snappen. Eerder deed mijn internet het af en toe niet, de mevrouw aan de telefoon dacht toen dat dat misschien door mijn wireless zou komen (wat niet mogelijk was, want ik kon mijn router gewoon bereiken en in de router stond “dsl: fail”), toen ik hier naar vroeg hoe dat mogelijk was kreeg ik één of ander verhaal over dat het wireless een soort tuinslang was waar het internet dan als water doorheen ging. Uiterst vaag. Ook toen ik afgelopen zaterdag belde, kwam Karim na 10 minuten tot de conclusie dat dit “een typisch gevalletje wel synchronisatie geen data was” en gaf hij aan dit “door te escaleren” naar de technische dienst waar ze “de lijn zouden monitoren”. Wat hij bedoelde was: “het klopt wat je zegt, het lampje dsl brand groen en het lampje internet oranje, ik heb geen flauw idee wat er aan de hand is, maar ik ga je in de wachtrij zetten voor mensen die je wel kunnen helpen”.
iii. Toen ik belde en aangaf dat ik graag ergens een klacht zou willen indienen. Dat kon volgens de medewerker alleen op de website (best wel ironisch als je een klacht wilt indienen terwijl je internet niet werkt). Dat formulier ga ik zo invullen, maar met de responstijd van 30 dagen die er vermeld staat heb ik er weinig vertrouwen in.

Het verbaasd me ook niks dat tele2 net als slechtst uit de bus kwam bij de test van de consumentenbond. Dikke afrader.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Anton
07/11/2017
via website
thumbs down

Van de ene dag op de andere viel de lijn van onze vaste telefoon dood. Bij navraag liet Tele2 weten dat dit lag aan het feit dat wij naar een andere provider waren overgestapt. Pure Onzin! Ze hadden daar ook geen enkel bewijs van. Kennelijk had iemand bij Telef2 ons (per ongeluk?) uit het bestand verwijderd. Hoewel later schoorvoetend werd toegegeven dat de fout ‘misschien ook wel bij Tele2 kan hebben gelegen’ kon de beslissing niet worden teruggedraaid, want ‘ja, ziet u, wij nemen geen nieuwe klanten voor vaste telefonie meer aan.’ .Was hier sprake van bureaucratisch Kafka-gedrag? Of was het een slinkse manoeuvre om klanten met een vaste telefoonaansluiting zo snel mogelijk te lozen? Een ding is zeker: Tele 2 heeft voor ons definitief afgedaan.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
druide
Geen oordeel
28/10/2017
via website

we gaan van storing naar storing wat betreft internet en tv…soms hele avonden geen internet en dus ook geen tv….jaren goed gegaan maar sinds een paar maanden…bagger…dan maar een tientje meer en geen frustraties meer…het is echt hopeloos…

Nuttig? Ja   Nee

de Raaff
Geen oordeel
18/10/2017
via website

Wat een vreselijke provider. Service echt nul. Nadat ik lang aan het lijntje ben gehouden bleek het signaal zo slecht te zijn dat daadoor mijn tv vaak stoorde. Men wist dit wel maar sja gewoon geld innen en niks zeggen. Dus meteen opgezegd. Dus ben ik nu bij KPN. Helemaal top. U bent gewaarschuwd

Nuttig? Ja   Nee

Dane
16/10/2017
via website
thumbs down

Geen service. Zomaar abbonoment afsluiten Endan vervolgens 28 euro heraansluit kosten aan je factuur toevoegen. Raak hier aub nooit in verstrikt. Tele2 sucks.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hanane
13/10/2017
via website
thumbs down

Mijn ouders zitten al 10 jaar bij Tele2 voor hun vaste telefonie en internet. Sinds juli 2017 is er in de avond geen internet en is de huistelefoon zo goed als dood. Tientallen keren hebben mijn ouders met Tele2 gebeld en er wordt ze alleen verteld dat we een harde reset moeten doen. Mijn ouders zijn bovendien al op leeftijd, maar een monteur sturen is voor Tele2 blijkbaar teveel gevraagd! Deze zogenaamde oplossingen halen ot op de dag van vandaag helemaal niets uit! Ondertussen heb ik samen met mijn ouders een advocaat ingeschakeld en gaan we over tot terugvorderen van de door mijn ouders betaalde kosten aan Tele2. Mensen, zo gaat Tele2 om met zijn trouwe klanten! Wat een ongelooflijk waardeloos bedrijf, moet je niets mee te maken hebben!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
1 6 7 8

Tele2 Internet & TV ervaringen 2017

Heeft u ervaringen met Tele2 Internet & TV en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u Tele2 Internet & TV beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.

Ons doel is altijd dat u snel en simpel de beste keuze kan maken en zorgeloos kan overstappen. Of u nu kiest voor Tele2 Internet & TV of voor een andere aanbieder. Die keuze is aan u en wij helpen u graag!

Tele2 Internet & TV 1.13 stars 367 reviews