Generic selectors
Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Energie
Internet
Mobiel
Verzekeren
2.1

Aanbiedingen

scores

Algehele indruk
Tarieven
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit product
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
32 positief – 343 negatief

Top 5

Schrijf ervaringen en maak zo kans op een gratis vvv waardebon van 50 euro!

Tele2 Internet & TV

Tele2 is van oorsprong afkomstig uit een Zweeds bedrijf dat sinds 1997 in Nederland op de markt is.
De oprichting van het Zweedse bedrijf Tele2 AB was echter al in 1993 en bedient momenteel 30 miljoen klanten,  in onder andere Nederland, Noorwegen, Zweden, Duitsland en Rusland.
Het Nederlandse aandeel van Tele2 is het afgelopen jaar wat gezakt, mede door de sterke concurrentie en de steeds groter wordende eisen; maar waar de omzet omlaag ging heeft Tele 2 wel meer klanten weten te trekken in 2012 en is het bezig om een eigen 4G netwerk aan te leggen en uit te breiden.

Tele2 Internet & TV ervaringen

Geef Tele2 Internet & TV een beoordeling

433 Tele2 Internet & TV ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Tarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit product
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

Esther van Crasbeek
11/07/2019
via website
thumbs down

Tele2 Nederland wat een drama!

Vorige week het pakket van Tele2 Nederland ontvangen. Wat een aanfluiting! De harddisk recorder heeft geen aansluiting voor mijn audio, opnemen is heel beperkt (1 programma kijken en 1 opnemen) en programma gemist stelt helemaal niets voor! Serie opnemen is niet mogelijk (neemt op op tijd en niet op programma) en opnemen in de gids is ook geen optie (neemt ook op op tijd).

Maar dit alles staat niet op de site!

Op de site Tele2 Nederland staat:
Eigen baas over jouw tv
Word nu baas over eigen tv! Bestel TV Opnemen & Pauzeren van Tele2 Nederland en kijk jouw favoriete programma´s wanneer jij het wilt. Want zeg nou zelf; programma’s missen is wel erg 2012.
Laat je televisieavond nooit meer in de soep lopen. Neem alle programma’s op en kijk ze terug wanneer jij er zin in hebt. Of pauzeer een uitzending, zodat je even iets anders kunt doen tussendoor. TV Opnemen & Pauzeren is beschikbaar bij Interactieve TV, omdat er maar één de baas is over jouw tv en dat ben jij!

Van Tele2 Nederland krijg je de Interactieve TV-ontvanger met harddisk in bruikleen. Hiermee wordt Opnemen & Pauzeren heel eenvoudig. Zo kun je bijvoorbeeld instellen dat je favoriete serie elke week automatisch wordt opgenomen, zodat jij het later terug kunt kijken. Verder kun je live tv pauzeren en terug of vooruitspoelen. Precies zoals het jou uitkomt!
Alle voordelen van Opnemen & Pauzeren:
Tot 80 uur aan tv opnemen
Opnemen van tv tot in de puntjes beheren en plannen
Opnames instellen met 1 druk op de afstandsbediening

Hier vergeten ze even te vertellen dat je maar 2 zenders tegelijkertijd kan streamen, opnemen van meerdere programma’s is dus niet mogelijk vanwege overlapping van tijd. Daarom is het gebruik van pauzeren en terug of vooruitspoelen ook niet bruikbaar als je opnames hebt gepland. Het opnemen van series is een fabel, de harddisk recorder kan alleen op tijd opnemen en niet op serie. Omdat programma’s regelmatig uitlopen kan je dit dus niet van te voren instellen. Regelmatig zie ik op mijn TV dat er een ‘conflict’ situatie is en ben ik verplicht te schakelen naar een ander net of een opname te stoppen…. Opnemen in de gids werkt ook geweldig, heb al een aantal films en series bekeken zonder eind! Handmatig moet je het aantal minuten voor de uitzending en een aantal minuten na de uitzending invoeren. Hoezo missen is wel erg 2012? 25 jaar geleden had ik zo’n harddiskrecorder met deze beperkingen!

Programma gemist…… volgens mij heeft Tele2 Nederland heel veel gemist!
Programma gemist NPO 1, 2 en 3 is geen probleem maar Net5, SBS6 en Veronica is zo summier dat je er niets aan hebt. Op deze zenders kan ik maar enkele programma’s terugkijken en op sommige dagen geen enkele!

Op de site Tele2 staat:
TV programma’s missen is zo jaren negentig
Programma gemist? Hoezo, als je ze gewoon later kunt kijken, op een tijdstip dat jou beter uitkomt? Helemaal geen punt!
Programma gemist
Met Programma Gemist ‘bewaart’ Tele2 tv-programma’s van Nederland 1, 2, en 3 en Net 5, SBS6 en Veronica tot wel 10 dagen voor je. Handig is dat je je favoriete programma kan zoeken op zender, dag, genre of naam. Uitzendingen missen is dus helemaal niet nodig. Je kunt natuurlijk ook met je krantje op schoot wachten totdat je favoriete televisieprogramma begint.

Als je dit leest mag je toch verwachten dat je alle programma’s terug kan kijken en niet enkele! Bij de klantenservice verwijzen ze naar een derde partij waar zij dit inkopen. Leuk excuus maar daar heb ik helemaal niets mee te maken! Ik heb een abonnement bij Tele2 Hrvatska en ik baseer mijn keuzes op hun informatie, en die is niet volledig!

Bellen met Tele2 Nederland helpt echt! Na het vertellen van mijn klachten hoorde ik een soort gegrinnik bij de medewerken, hij was het met me eens dat dit achterhaalde techniek was. Helaas kon de medewerken alleen op de afdeling mijn klachten noteren, deze worden niet doorgegeven aan het management. Klachten worden telefonisch niet aangenomen, hiervoor moet je naar de website. Leuk voor klanten die geen internet hebben! O ja, er was 1 medewerken die het contract wel kon stopzetten tegen een afkoopsom. Deze afkoopsom zou hoger uitkomen dan de kosten van mijn abonnement! Daar willen ze dus ook aan verdienen!

Inmiddels een klacht geschreven op Klachtenkompas en een klacht ingediend op de site van Tele2 Latvia. Denk dat beide geen zin hebben, op Klachtenkompas reageert Tele2 Nederland nooit en de klachten die worden ingediend via hun site worden pas na 14 dagen beantwoord.

Wat heb ik een spijt dat ik ben overgestapt naar Tele2 Nederland, ze beloven veel maar komen hun beloftes niet na. Ik vind deze werkwijze regelrechte misleiding en ga dit ook melden bij de geschillencommissie telecommunicatiediensten.

Een oproepje naar Tele2 Nederland2: beloof niets wat je niet kan waarmaken, ben transparant met wat je aanbied en beëindig mijn contract!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rens oude roelink
28/06/2019
via website
thumbs down

Tv is goed, internet het meest waardelose netwerk in jaren laatste 3 maanden en dan overstappen naar telfort

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Justice Warrior
25/06/2019
via website
thumbs down

Walgelijke afzetters. Heb drie internetbundels gekocht in het buitenland en 100 euro aan extra kosten gemaakt, mijn laatste bundel had nog 800 a 900 mb aan tegoed over. Desondanks krijg ik nu het bericht dat ik 70 euro moet overmaken om van de diensten gebruik te maken, zogenaamd om extra kosten te voorkomen, maar je wil me wel opzadelen en chanteren met 70 euro EXTRA KOSTEN waar ik NIKS voor terugkrijg? En mijn 800 a 900 mb extra tegoed dan waar ik AL VOOR BETAALD heb? Heb ik voor niks geld uitgegeven? Hoe anders kan je dit uitleggen dan diefstal? Zonder pardon mijn mobiele data afsluiten en dan verwachten dat ik per internet (!) 70 euro overmaak, net maffia! Het is dat ik ergens wi-fi heb kunnen vinden om dit bericht te typen, nu ben ik in het buitenland de lul zonder telefoonverbinding of internet!!! En als ik geen wi-fi had gevonden had ik niet eens die 70 euro kunnen betalen als ik het zou willen en niet eens de MOGELIJKHEID gehad om een verbinding te krijgen! Vorig jaar op vakantie had ik hetzelfde probleem. Ten eerste was er in het buitenland meteen een storing en had ik geen bereik, wat totaal niet gecompenseerd werd, wat dacht je van een sympathiek gebaar naar je klanten om het goed te maken? Nee, het gaat ze alleen om de centen, hoe walgelijk die ook verdiend worden. Ook toen moest ik 70 euro betalen waar ik niks voor terugkreeg om gebruik te kunnen blijven maken van de diensten (waar ik weer apart voor moest betalen), bovenop de extra kosten die ik had gemaakt, uit nood had ik dat toen maar gedaan. En zeer waarschijnlijk had ik ook toen MB’s over waar ik al voor betaald had. Heb contact opgenomen met de livechat omdat bellen naar hun klantenservice 90 cent per minuut (!) kost, waar vast ook buitenlandkosten bij komen. Aan het feit dat ik geen waar voor mijn geld krijg (het niet kunnen gebruiken van mijn extra gekochte mb’s waar ik dus al voor BETAALD heb) hadden ze totaal geen boodschap. Ik moet maar lekker die 70 euro dokken voor lucht. Walgelijke afzetterij. Niet aan beginnen!!!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Chahid
Geen oordeel
19/06/2019
via website

ht
Ik Ben een klant van tele2 . Tele2 incasseert elke maand een bedrag van ongeveer 51 euro per maand van mijn rekening , in maand April hebben ze een fout gemaakt en i.p.v 51 euro hebben ze 32,50 euro geïncasseerd ,Daarvoor in februari heb ik doorgegeven dat een andere telefoon wordt overgenomen door mijn dochter . Maar helaas is niet doorgegaan . Daarna krijg ik te horen dat ik een bedrag van 18,46 moet betalen . Die heb ik gelijk overgemaakt .
Vervolgens kreeg ik een bericht dat ik 18,46 euro moet betalen , ik heb tele2 gebeld en uitgelegd dat ik 18,46 heb overgemaakt op 23031919 . Tele2 heeft tegen mij letterlijk gezegd : het is een fout van ons en die gaan we intern oplossen . Na 2 weken heb ik weer hetzelfde bericht gekregen . En weer gebeld toen kreeg ik weer te horen dat ik hoefde niks te doen .
Ik heb trouwens 2 mails als bevestiging gekregen van dit verhaal ( dat ik hoefde niks te doen en dit probleem wordt intern opgelost ) .
Maar in maand mei kreeg ik een mail van incasso gekregen dat ik : die 18,46 moet betalen 40 euro incasso kosten .
Ik heb 2 keer klacht ingediend met de 2 mails van tele2 die ik van hun gekregen heb als bevestiging dat ik hoefde niks voor te doen en dat het probleem wordt intern opgelost MAAR ik kreeg toch te horen dat ik het bedrag moet toch betalen .
Bij deze wil ik weten : wat moet ik nog verder doen om dit probleem op te lossen want incasso bureau zegt letterlijk tegen me : jij hebt gelijk MAAR wij moeten laten betalen door tele 2 ( tele2) is de opdrachtgever .
Ik vond het schandalig : hoe tele2 met haar klanten omgaat .
Tele2 maakt een fout en moet ik ervoor boeten ?
Wij zijn in Nederland ? Of niet ?

Nuttig? Ja   Nee

Ronald Meijer
17/06/2019
via website
thumbs down

Alles gaat fout, waardeloos bedrijf overtreed simpelweg de wet en als groot bedrijf komt het ermee weg

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
mi
Geen oordeel
12/06/2019
via website

opwaardering gaat fout 2x gebeld met GRATIS nummer Er wordt toch geld afgeschreven.

Nuttig? Ja   Nee

Daan
11/06/2019
via website
thumbs up

Vlekkeloze levering en activering ging ook snel, top bedrijf!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Emz
09/06/2019
via website
thumbs down

Slecht
Volgens Tele2 was de overstap niet goed geregeld door Ziggo, terwijl een email met bevestiging van tele 2 dat alles was goed en dat mijn eind datum was prima. In juni 2017 klant van ziggo en kreeg ik tot september nog rekenningen van tele2. Bellen met klanten service, bewijs dat ik niet meer klant van tele 2 was. Toch adviseerd om de rekeningen te betalen (dubbele kosten) Ik heb natuurlijk niet gedaan omdat ik klant van Ziggo was. In Augustus een BOSincasso gehad. Bellen met tele2 had geen zin omdat het bij BOS zat. Bellen met BOS en doorsturen van bewijs dat alles was netjes opgezegd door Ziggo.
Na 6 maanden bellen met Tele2 en BOS was het dossier gesloten.
Tip niet beginnen met Tele 2. Klantenservice en webcare medewerkers zijn vol begrijp maar kan wenig doen, alles via de hoofdkantor!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
dokan
29/05/2019
via website
thumbs down

Meest waardelozen bedrijf ooit nu al 2 weken last van kut internet die steeds weg valt het word maar niet gemaakt altijd storing zo wel met tv en internet een groot shit bedrijf nooit aan beginnen raad ik u aan !

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Roeks
Geen oordeel
22/05/2019
via website

Waardeloos. Al jaren problemen met verbindingen. Adsl is achterhaald, alleen tele2 begrijpt dat nog niet. Overstap is aangevraagd!

Nuttig? Ja   Nee

Roeks
Geen oordeel
21/05/2019
via website

Waardeloze verbinding. Telkens weer problemen met wifi of tv. Mensen zijn aardig bij de service afdeling. Probleem is dat ze de problemen niet oplossen. Zit nu al 4 dagen zonder internet en tv. Langzaam tijd om over te stappen.
Ga er gewoon niet mee in zee. ADSL is een drama. Jaren 80 tele2!

Nuttig? Ja   Nee

Astrid
15/05/2019
via website
thumbs down

Wat een vreselijk bedrijf!
ik heb problemen met mijn webmail en deze kunnen ze niet verhelpen. Slechte service en slecht bereikbare klantenservice. Zelfs een klachtenbrief schrijven lukte niet omdat het programma mijn klantnummer niet herkende.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
LK
11/05/2019
via website
thumbs down

Beroerd, wat een slecht bedrijf. Niet goed te bereiken, heel veel gedoe gehad met de aan- en afsluiting en vervolgens niets over mijn officiële klacht gehoord. Absoluut GEEN aanrader, kies Tele2 niet!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Pieter
10/05/2019
via website
thumbs down

Beste lezer.
Begin aub nooit aan Tele2, ongeveer het meest klant onvriendelijke bedrijf van NL

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ewoud
10/05/2019
via website
thumbs down

Toen ik na vele jaren klant te zijn geweest telefonisch opzegde vroeg men naar de reden. Ik zei toen dat ik al bijna een jaar in het buitenland woonde. Nee, mijn nieuwe adres hoefde de medewerker niet te hebben want alles ging toch per email. Jaja, behalve een aanmaning omdat de een na laatste rekening niet afgeschreven kon worden. Die ging per post en een sms naar het nummer dat ze toen zelf al afgesloten hadden. Het incassobedrijf stuurde wel een mail en natuurlijk een boete van 19 naar 59 euro. En mijn keurig ingediende bezwaar werd natuurlijk keurig afgewezen. Stank voor dank na heel veel jaren trouwe klant die nooit te laat heeft betaald. Ik had echt meer verwacht van een van oorsprong Zweedse bedrijf.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
K. Deinum
Geen oordeel
04/05/2019
via website

Wat een vreselijk bedrijf. Per 1 mei overstapservice en nu op de 4e mei nog niks. Het ligt aan van alles en nog wat, KPN, kabel breuk, kabel niet overgezet door KPN, maar eigen verantwoording is er niet. Vreselijk klantenservice, iedere smoes uit het boek hebben ze gebruikt. Ondertussen een aardige telefoonrekening, maar nog geen oplossing. Opzeggen valt ook niet mee, ook al is er niets geleverd, want dan dreigen ze met een afkoopsom. Afschuwelijk bedrijf. Advies, ga er niet mee in zee. Alle andere providers zijn beter.

Nuttig? Ja   Nee

Leonie
14/04/2019
via website
thumbs down

Slechte verbinding. Nog slechtere service. Tele2 hangt op, antwoord niet. En sluiten je 10 dagen te vroeg af als je overstapt naar een andere provider zonder enige reactie

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Edwin
11/04/2019
via website
thumbs down

Zakelijk data only/sim only bundel onbeperkt.
Deze bundel op advies van Tele2 verkoop afdeling aangeschaft voor 2 jaar. Gezien de zakelijke locatie is er geen snel internet voorhanden m.u.v. ADSL waarbij de afstand tot de centrale dusdanig groot is dat er geen snelle verbinding mogelijk is.
Op advied besloten deze bundel aan te schaffen en aangegeven dat het voor toepassing in een router is. Dagelijks internet en nachtelijke backups.
Nu blijkt dat er een dag limiet op zit van 5Gb en dat deze iedere keer via een sms uitgebreid moet worden. SIM kaart zit in router dus geen SMS! Helpdesk geeft aan om dan iedere keer de SIM kaart uit de router te halen en in mijn telefoon te stoppen om zodat ik de aanvraag voor extra Gb’s kan sturen. Iedere dag de SIM kaart vervangen is gewoonweg geen optie. Beeindigen abonnement is niet mogelijk en moet gewoon de 2 jaar ( min 2 dagen ) uitzitten. Geen enkele coulance!
Nooit aan Tele2 beginnen!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Yasmna
20/03/2019
via website
thumbs down

Ik heb mijn abonnement opgezegd. Geen reactie.
Na bellen nog steeds geen reactie.
Nu ontving ik rekening voor heraansluiten.
Mijn ervaring is tussen september en januari ontvang ik een hoge rekening, al heb ik mijn belminuten niet gebruikt.

Ik neem contact op met Radar, kassa etc. Ik ben het zat

Criminelen zijn dat.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Alex
20/03/2019
via website
thumbs down

Kort geleden overgestapt op Tele2 tijdens een actieperiode. Er is wat verkeerd gegaan in het systeem en Tele2 weigert dit aan te passen waardoor zij letterlijk de beloofde korting niet toepassen. Dus willens en wetens wordt ik opgelicht. De medewerkers zeggen dan dat het echt niet kan dat ik niet de beloofde korting krijg, maar helaas kunnen we er niks aan doen. Willens en wetens stelen noem ik dat, werkelijk een onbetrouwbaar bedrijf!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
PJB
13/03/2019
via website
thumbs down

Simpele upgrade van light naar basis aangevraagd. Geen probleem met ingang van 7 maart zou het nieuwe abo ingaan met van te voren een nieuw modem. Op 6 maart wel oude abo beëindigd, maar nog geen nieuw modem en geen nieuw abo. Op mijntele2 is de status van de bestelling onbekend. De oude modem werkt nog wel maar nog veel langzamer dan daarvoor. Klantenservice onbereikbaar. Dit is helemaal droevig omdat ik bij de telefonische onderhandeling heb aangegeven dat ik deze keer geen gezeur wilde. De Tele2 meneer verzekerde mij dat het soepel zou gaan. Nu al de 13e zonder enige communicatie van tele2; het zou toch de 7e ingaan? Hoe moeilijk kan dat zijn?? Bah, wat een tent!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marijke
02/02/2019
via website
thumbs down

Waardeloos en oplichters!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Maria
02/02/2019
via website
thumbs down

Deze slaat alles. Jaren later krijg ik een incasso bedrijf aan de deur. In 2015 opgezegd Het is nu 2019 wegens wanprestatie en onterecht afsluiten destijds opgezegd. Nu dagen zij mij de rechter. Gelukkig heb ik de meeste klachten op mail nog. Geen antwoorden maar wel verstuurd. Toezeggen via telefoon schandalig. Zeggen vervolgens krijg je B heb je geen tv internet of telefoon. Via de telefoon krijg je altijd gelijk omdat je dat meestal ook hebt hebt maar naar handelen is een ander verhaal.. laat die rechtszaak maar komen. Tele2 zou in Nederland verboden moeten worden voldoen totaal niet aan de eisen van de Nederlandse wetgeving. Schande! M.A.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Danielle
23/01/2019
via website
thumbs down

Waardeloos! Ik wilde graag thuis internet van Tele2. Helaas geen juiste aansluiting in mijn woning (heb daar ook niet al teveel verstand van). Met postcodecheck was het wel mogelijk. Service monteur nog langs geweest om het probleem te constateren. 2 maanden opzegtermijn. Dus nu 2 maanden betalen voor niks + de aansluitkosten die niet zijn gebeurd.. Ik wilde graag klant worden bij Tele2 en dan krijg je dit.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marijke de boer
21/01/2019
via website
thumbs down

Waardeloos heb nog nooit in mijn 38 jaar geklaagd. Maar hun slaan alles waardeloze service monteur die niets doet. Weken geen verbinding. Per ongeluk hadden me ze een extra abbonement op dit adres gezet dus weer dubbele kosten. En opzegservice werkte niet waardoor ik 4 mnd dubbele kosten heb gehad.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Dilek
16/01/2019
via website
thumbs down

Vreselijk! Geen service, heleboel leugens!! Nooit meer!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
ivo
08/01/2019
via website
thumbs down

Zeven weken geleden mijn bestelling moeten annuleren omdat n.b. KORTING die je krijgt wanneer je al klant bent niet op de site van TELE2 staan vermeld. Het bedrag van deze bestelling a €197,70 is nog steeds niet terug gestort op mijn bankrekening.
Binnen 4 werkdagen was de afspraak!! Hoe lang moet ik nog wachten TELE2??

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
ivo
08/01/2019
via website
thumbs down

Zeven weken geleden mijn bestelling moeten annuleren omdat n.b. KORTING die je krijgt wanneer je al klant bent niet op de site van TELE2 staan vermeld. Het bedrag van deze bestelling a €197,70 is nog steeds niet terug gestort op mijn bankrekening.
Binnen 4 werkdagen was de afspraak!! Hoe lang moet ik nog wachten TELE2??

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Adrienne
Geen oordeel
19/12/2018
via website

Slecht bedrijf. Abbonement binnen gestelde termijn geannuleerd. Tele2 factureert via automatische incasso alsnog €39,- .Na mijn gelijk gekregen te hebben is Tele2 niet instaat de factuur te annuleren en ben ik genoodzaakt het bedrag voor te schieten. Tot mijn verbazing ook nog een factuur van €212,- ontvangen alszijnde afkoopsom van het abonnement. Ronduit schandalig!

Nuttig? Ja   Nee

Tiny Canton
16/12/2018
via website
thumbs down

TELE2 zeer slechte ervaring mee!Heb je een klacht er is niemand te bereiken alleen de helpdesk en die weten nergens van.Zullen de klacht doorgeven en je word terug
gebeld binnen 3 dagen.NIET DUS!!!!!!!of ze gaan je doorverbinden,zit je een uur aan de lijn en niemand die je te woord staat!!!!! Ze hebben ook geen mail adres?????Dus hoe dan klantvriendelijk???
Zo vreemd voor een bedrijf.En dan wel onterecht geld afschrijven!!!!!!Je kan als klant geen kant op!!!Ik ben er zo klaar mee!!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Maureen Dalmasso
Geen oordeel
11/11/2018
via website

Zeer slecht bedrijf!! Wij worden heel erg opgelicht en gaat om honderden euro’s
Wij gaan een rechtzaak aanspannen en Kassa en Radar zijn ook ingelicht! Wij zijn er helemaal klaar mee! Zijn er mensen die mee willen doen?

Nuttig? Ja   Nee

Nagel
15/10/2018
via website
thumbs down

Overstappen, als ze je eenmaal het pakket verkocht hebben is de service echt superberoerd. Nog nooit zo slecht meegemaakt!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
m.balk
29/09/2018
via website
thumbs down

begin er niet aan:elke medewerker zegt iets anders. lange wachttijden aan de telefoon en proberen gesprekstijd te rekken (je belt met tele2 en betaalt je telefoo kosten aan tele2).en oplossingen komen er niet!!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
1 7 8 9

Tele2 Internet & TV ervaringen 2018

Heeft u ervaringen met Tele2 Internet & TV en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u Tele2 Internet & TV beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.

Ons doel is altijd dat u snel en simpel de beste keuze kan maken en zorgeloos kan overstappen. Of u nu kiest voor Tele2 Internet & TV of voor een andere aanbieder. Die keuze is aan u en wij helpen u graag!

Tele2 Internet & TV vergelijken

Met onze onafhankelijke vergelijkers kunt u alle tarieven en aanbiedingen van Tele2 Internet & TV vergelijken. Zo weet u binnen enkele minuten of Tele2 Internet & TV voor u de beste keuze is! Vervolgens kunt u overstappen naar Tele2 Internet & TV of naar een andere aanbieder...

Tele2 Internet & TV 1.07 stars 433 reviews