Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Blog
Energie
Geen categorie
Internet
Mobiel
Nieuws
Verzekeren

Tele2 Internet & TV

Tele2 is van oorsprong afkomstig uit een Zweeds bedrijf dat sinds 1997 in Nederland op de markt is.
De oprichting van het Zweedse bedrijf Tele2 AB was echter al in 1993 en bedient momenteel 30 miljoen klanten,  in onder andere Nederland, Noorwegen, Zweden, Duitsland en Rusland.
Het Nederlandse aandeel van Tele2 is het afgelopen jaar wat gezakt, mede door de sterke concurrentie en de steeds groter wordende eisen; maar waar de omzet omlaag ging heeft Tele 2 wel meer klanten weten te trekken in 2012 en is het bezig om een eigen 4G netwerk aan te leggen en uit te breiden.

Tele2 Internet & TV ervaringen

Geef Tele2 Internet & TV een beoordeling

345 Tele2 Internet & TV ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Tarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit product
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

Michel
Geen oordeel
09/09/2017
via website

Goedendag,
Dit is een oproep…..!!

Wie heeft er, net zo als ik, last van geen tot slecht ontvangst op het mobiele tele2 netwerk??
Ik heb een iPhone 7 in combinatie met een Tele2 abbonement. Hiervoor heb ik een iPhone 6 gehad en had geen last. Nu met de iPhone 7 wel.

De oplossing die Tele2 mij bied is dat ik per direct weg mag naar een andere provider. Dit is in mijn opinie geen oplossing maar enkel wij willen zo snel mogelijk van deze persoon af komen.

Deel uw ervaring.

Nuttig? Ja   Nee

Henk
07/09/2017
via website
thumbs down

Ook wij zijn er nu achter gekomen wat een vies bedrijf tele2 is. Ze doen mooie beloftes als je je aan meldt, maar daarna willen ze niet meer helpen om aan te sluiten op internet. Alleen dreigen met boetes kunnen ze nog, maar nog steeds geen internet. Bah bah wat een smerige gluiperds. Ze hebben ook geen eigen mailadres waar je een bericht naar kunt sturen Blijf af van dit oplichters bedrijf

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
degener
23/08/2017
via website
thumbs down

zeer slecht bedrijf 2 jaar klant geweest met mobiel en internet , internet thuis liep af en wilde deze opzeggen ze kwamen met een tegen aanbod met een bedenktijd van 2 weken daarmee ging ik akkoord . echter diezelfde dag heb ik me bedacht en er telefonisch vanaf gezien , overgestapt naar NLEX deze zouden met toestemming van mij de overstap regelen . Krijg netjes email van tele 2 jammer dat je gaat etc mail voor opsturen modem etc . Echter deze maand een mail of ik 226 euro wilde betalen voor de AFKOOP van het nieuwe contract ??? gebeld met tele2 zeer brutale gasten probeerde met allerlei argumenten te komen die ik natuurlijk kon weerleggen echter toen gaven ze aan dat op afstand de bedenktijd van het contract dat ik zou aangaan verwijderd zou hebben ? en dat daarom contract bedenktijd zou zijn verlopen dus ik heb een contract zonder dienst ( omdat ik alles moest terug sturen) en daarbij ik zonder medeweten ook nog eens zonder communicatie het contract heb afgekocht kijk uit voor deze firma TELE2

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Saskia
Geen oordeel
04/09/2017
via website

Bewijs van betaling toesturen naar: betalingsbewijsAtele2.com

Nuttig? Ja   Nee

Saskia
Geen oordeel
04/09/2017
via website

Dreig met geschillencommissie en probeer ook via internet aan telefoonnummer “escalatie”-afdeling te komen. Onmiddellijk automatische incasso intrekken en bewijs daarvan via afbeelding toezenden aan Tele2. Stuur een bewijs van betaling naar: betalingsbewijs@tele2.com onder vermelding van factuurnummer, klantnummer etc. en doe dat met iedere betaling. Zij nemen gesprekken op voor leerdoeleinden en U neemt gesprekken op als bewijs van onkundigheid van klantenservice en meld dit pas aan het einde van het gesprek. Ook zij zullen dat niet waarderen. Besef dan wel dat U moet bellen met vaste telefoon en luidspreker aan om mobiel gesprek op te nemen. Noteer alle gesprekken die U met klantenservice heeft gevoerd zodat U beslagen ten eis komt als U de geschillencommissie inschakelt. Laat U niet kisten maar laat ze verrassen en ten onder gaan!!!

Nuttig? Ja   Nee

Richard
17/08/2017
via website
thumbs down

Een gouden tip: BEGIN NOOIT AAN TELE2. Oplichters eerste klas. Ze noteren alleen gegevens die voor hen uitkomen.
Nooit aan beginnen dus, echt het slechte bedrijf ooit!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ine
06/07/2017
via website
thumbs down

Tele2 weigert de administratie goed bij te houden waardoor rekeningen die op tijd betaald zijn open blijven staan. De telefoon wordt afgesloten en de factuur wordt doorgestuurd naar een incassobureau. Bij de afdeling Klantenservice krijg je van zowel Alfred, Bianca, Jan, Wilco, Kim als Wesley hetzelfde antwoord, namelijk dat zij niets voor je kunnen doen. Hoe moeilijk kan het zijn om gewoon de administratie goed te doen?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
AAT
Geen oordeel
25/07/2017
via website

Nou, precies hetzelfde probleem gebeurt bij mij ook. Betaling is al in april 2017 voldaan, maar tot vandaag de dag, heb ik het niet kunnen oplossen. Tussen BOS Incasso en Tele 2 weer heen gestuurd, waardoor ik uiteindelijk toch openstaande bedrag met boete moest betalen om nog extra kosten te voorkomen.
Iedere keer kreeg ik verschillende antwoord en iedere keer moest ik opnieuw mijn betalingsbewijs sturen (via de site, de mail alles heb ik geprobeerd). Wat denk je? Natuurlijk, is het weer niet opgelost!!!!!

Boven dit gedoe, is er gisteren weer een nieuwe incasso geweest terwijl mijn abonnement al afgelopen is. Grootste spijt in mijn leven is klant worden van hun. Over de opzegging, heb ik al vanaf januari 2017, mins tens 5 keer gebeld om mijn abonnement op te zeggen. Iedere keer zeggen ze dat er iets mis was gegaan en dat ik straks een mail bevestiging zou krijgen dat het opgezegd is. Mooi niet dus, geen bevestiging en de abonnement liep gewoon door. Vandaag laatste keer gebeld en UITEINDELIJK is het vandaag beeindigd.

Ik ben gewoon moe en gefrustreerd van dit bedrijf….de slechtste service ever.

Nuttig? Ja   Nee

Marie
19/06/2017
via website
thumbs down

Tele2 beantwoord alleen snel als je een abbo wilt. Ben je eenmaal klant dan reageren ze nergens op tenzij je in de ellelange wachtrij gaat staan. De terugbelservice werd genegeerd, tweemaal.

Mailtjes sturen heeft dus geen zin zeker als je niet tevreden bent want die worden genegeerd. Probeer al een jaar het aboo op te zeggen en vandaag eindelijk gelukt omdat ik tijd had om lang in de wachtrij te blijven hangen.

Een hele sterke afrader!! Service is alleen goed als ze je iets kunnen verkopen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
S Kaya
16/06/2017
via website
thumbs down

recent overgestapt op tele2 en nu al spijt! Ik heb in 2 jaar nooit een klacht gehad bij telfort. tele2 pleegt gewoon fraude. Er zijn whatsapp berichten gefactureerd als sms berichten uit het buitenland. Ondanks dat ik aangeef dat aantoonbaar is dat deze berichten via whatsapp verzonden zijn is het antwoord , zonder ook maar enig onderzoek te doen: als het op de factuur staat klopt het. een klacht indienen heeft toch geen zin want je krijgt toch geen gelijk. het gaat om een bedrag van 6 euro maar ik sleep dit desnoods naar de rechter voor 6000 euro. stelletje dieven. Klantenservice persobeel praat met je alsof het je straatvriendje is.. heel goedkoop!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
S Kaya
16/06/2017
via website
thumbs down
Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jan de Bree
08/06/2017
via website
thumbs down

Abonnement aangegaan met overstapservice per 3 mei , Tele2 vergeten aan Ziggo door te geven, gevolg zowel abonementskosten Tele2 alsmede Ziggo voor de maand mei , Tele2 vergoed de kosten op basis van abonnement Tele2 voor de maand mei en niet op de extra maand die ik aan Ziggo betaald heb, dus door een fout van Tele2 heb ik voor de maand mei €22 voor Tele2 en €44,95 voor Ziggo betaald, krijg €18 terug.
Net begonnen bij Tele2 maar er nu al klaar mee, einde abonnement .

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Renske
Geen oordeel
06/06/2017
via website

Enorme kut organisatie!
Zelf overal achteraan!
Ten onrechte internet Bundels afgeschreven! Kansloze missie om dat terug te vorderen! Incompetente medewerkers enz!!! Nooit doen

Nuttig? Ja   Nee

S Kaya
Geen oordeel
16/06/2017
via website

Ik wil met iedereen die een klacht heeft over tele 2 een zaak van start laten gaan. wat denken ze wel! wie doet er mee? anders doe ik het alleen

Nuttig? Ja   Nee

Wouter
04/06/2017
via website
thumbs down

So I made contact with Tele2 a month or so ago about why my internet slows down to less than 3MB, and at midnight it goes up to 10MB (which is good enough).

I used the facebook chat service as I don’t have credit on my phone. ABSOLUTELY INCREDIBLE the conversation I had.

First off, they’re not in a consistent chat with you. They answer you, and when you reply INSTANTLY, they don’t reply to you for at least 10 minutes (had it where I got an answer every 2 hours). What’s the use of the facebook chat app if you’re gonna reply to me like it’s an e-mail? Also, every single reply was done by a different person.

So I asked if they could send a mechanic to check up on the wi fi, like KPN and Tele 2 have that service. And they told me:

“We do not offer mechanics for such check ups. You pay for internet and wi-fi is a free service”.

Understandably this broke out an argument, but instead of making you dumber for reading that conversation, trust me when I say it was INCREDIBLY dumb.

Also, the last message I’ve sent them they’ve never replied. Maybe they don’t like being questioned.

Absolutely Horrible.

– W

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
anneke de vries
02/06/2017
via website
thumbs up

Na 7 jaar overgestapt naar Tmobile (zij regelden de overstap) niet dus. Tele 2 sluit ons af op 29-3 prima, Tmobile geinstalleerd. Alles in orde zou je denken. Tele2 blijft afschrijven … wel gek als je al afgesloten bent. Maar even bellen met Tele2 op de dag dat er een incasso op de deurmat ligt. Alles uitgezocht met de medewerker, alles is inderdaad betaald maar de incasso moeten wij zelf regelen. Gebeld met de incasso, foto van de betaling gestuurd (in orde) klaar zou je denken, niet dus. Doos ontvangen om de oude soullen te retourneren en WEER een betaling ingehouden. Iets geirriteerd nogmaals gebeld, mevrouw stond mij erg onvriendelijk te woord en kon niets voor ons doen, wij gaan pas 12 juni uit het systeem, en zij heeft gewoon de verbinding verbroken!!!! Dus als iemand dit leest en nog moet besluiten welke provider te kiezen, neem GEEN tele2.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Willem
18/05/2017
via website
thumbs up

Dit is de eerste keer dat ik klaag over Tele2 als provider in 5 jaar tijd,
Storingen met primaire DNS server en div sites zijn steeds tijdelijk niet te bereiken en even later weer wel, heb er al meerdere jaren steeds tijdelijk last van en dezelfde probleem en komen steeds tijdelijk terug…
Gebeld met klantenservice eerste medewerker gooit hoorn op de haak omdat ik vroeg of het iets sneller kon want bellen is namelijk ook niet gratis en de volgende medewerker zegt het ligt 100% zeker aan aansluiting bij mij thuis in meterkast daar moet modem verplicht staan en wel binnen 2 meter en direct aangesloten worden in die meterkast wat gewoon praktisch onmogelijk is door de indeling.
Het is ook gewoon complete onzin en nonsens wat de klantenservice uitkraamt een extern bedrijf heeft al eens hier alles doorgemeten en bekeken na uitvallen van de verbinding en alles hier is in prinipe 100% voor elkaar en zou gewoon goed moeten werken zoals het is aangesloten!
Klatenservice is verantwoordelijkheid aan het afschuifen op klant…
Tele2 wil gewoon van zijn vaste trouwe klanten af die al jaren diensten afnemen om zo met nieuwe voorwaarden de prijzen te kunnen verhogen!
Klachtenafhandeling en geen oplossing zorgen voor een onvoldoende.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Nico
06/05/2017
via website
thumbs down

Vandaag een harde schijf decoder gekocht…
Aangesloten op Abo tele2 bij mijn schoonvader die nu ook het sport kanaal er bij heeft genomen, moet de nu ook extra betalen om een programma op te nemen!!!
Waar gaat het over willen ze weer geld voor hebben.
Voor iets waar je op dat moment geen tijd voor hebt…
Super teleurgesteld dus!!!
Alleen op geld uit en eigenlijk simpel op te lossen voor tele 2 door 1 druk op de instellingen bij dit bedrijf.
Aanbeveling door mij dus om over te stappen…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Michael
24/04/2017
via website
thumbs down

KOOP NOOIT IETS BIJ TELE2

Oplichters zijn het ik heb van dit criminele bedrijft een rekening gekregen van een mobielabb. Die ik nooit heb afgesloten, meerdere malen contact opgenomen en ze reageren nergens op, ik krijg nu zelfs brieven van een incassobureau, ik heb gevraagd om een kopie van het contact maar tot op heden geen reactie wat logisch is natuurlijk want dat contract bestaat niet, ik laat het voor de rechter komen, GA NIET IN ZEE MET DIT CRIMINELE BEDRIJF!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
s. van gelder
17/04/2017
via website
thumbs down

ik zal tele2 niemand aanraden troep is het veel storing instabiel TV traag internet
3 weken zonder tv gezeten telkens de verkeerde op lossing gegeven BALEN

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
R.N.Swart
10/04/2017
via website
thumbs down
Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
R.N.Swart
Geen oordeel
10/04/2017
via website

TELE 2 .
Wat een bedrijf wij zijn aangesloten op 6-12-2016 wat een ramp waar zijn wij aan begonnen .
Betalingen gedaan aansluitkosten voor twee abonnementen steeds op toen kregen wij een brief dat er 11 euro betaald moest worden de factuurdatum was 6-12-2017 dus dat kan al helemaal niet dus die betaald toen 14 dagen weer een bericht dat er 21 euro betaald moest worden de reden was omdat ik 11 euro betaald had was dat te weinig want het abonnement bedrag is 32 euro dus bellen bellen dus na veel gezeur die 21 euro overgemaakt want anders werd het nummer afgesloten dus conclusie 32 euro teveel betaald .
Weer contact opgenomen maar ze begrijpen daar totaal helemaal niks maar dan ook echt niks .
Ik moest voor de tweede keer weer een vergoedings formulier invullen maar daar kunnen niet meer dan 300 tekens op .
Ik heb maar besloten dat ze 32 euro ergens in mogen stoppen iedereen weet wel wat ik bedoel .
Wat een ramp die TELE2 niet te geloven lieve mensen trap niet in deze provider je gaat het schip in met die gasten .
OPLICHTER ZIJN HET . VERSCHRIKKELIJK

Nuttig? Ja   Nee

Marcel
22/02/2017
via website
thumbs down

Stap nooit over naar Tele2.
Er wordt een ontmoedigingsbeleid toegepast bij klachten.

De klantenservice kan niets doen behalve de klacht doorzetten naar een afdeling.
Dit proces herhaalt zich een aantal keer omdat er geen enkele reactie wordt gegeven door Tele2.
Dan wordt de klacht na heel vaak bellen, in overleg met een manager, doorgezet naar het hoofdkantoor.

Echter kan de klantenservice de status van de klacht vanaf dat punt niet meer inzien of volgen. Dan hoor je niets meer van Tele2!
Doorverbinden naar een afdeling kan niet, een mail naar betrokken collega’s doorsturen kan niet, ook is het niet mogelijk om als klant terug gebeld te worden.

Ik vraag me af wat Tele2 onder service verstaat!?

Persoonlijk ben ik sinds november 2016 bezig om een en ander geregeld te krijgen. Na wat speurwerk heb ik mailadressen van medewerkers weten te achterhalen. Waar vacatures al niet goed voor zijn 😉

Dan krijg je na veel bellen en veel mails een toezegging dat een bedrag binnen 2 weken op mijn rekening wordt overgemaakt.
Echter het bedrag is uiteraard niet overgemaakt.

De betrokken Tele2 medewerker antwoord niet op mijn mail. Klantenservice gebeld maar het proces begint weer vanaf stap 1.
Klacht wordt doorgezet, doorverbinden kan niet, een mail naar betrokken collega’s doorsturen kan niet, ook is het niet mogelijk om als klant terug gebeld te worden.

Op klachten wordt niet gereageerd. Afspraken worden niet nagekomen.
Echt een zeer slecht bedrijf met een waardeloos service beleid.

Helaas komen dit soort bedrijven hier mee weg.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bert-Jan
Geen oordeel
15/03/2017
via website

Na een half jaar telefoneren naar de juiste afdeling om een en ander goed geregeld te krijgen, heb ik het abonnement weer opgezegd. We konden wel uit-bellen maar niet gebeld worden. Na 20 telefoontjes van minstens een half uur een nieuw nummer aangevraagd. Hiervoor werd een voor ons volledig onbekend nummer geporteerd, wat natuurlijk mislukte. Vervolgens wordt hiervoor wel €30,= in rekening gebracht. Dit is overigens de enigste actie, die door TELE2 uitgevoerd is, en dan nog verkeerd ook. Communicatie is volledig onmogelijk, daarom na voorgenoemde nummerportatie de betalingen stop gezet. Tot onze verbazing kon er toen wel gecommuniceerd worden. Tele 2 senkt namelijk het recht te hebben om klanten te laten betalen voor diensten, die niet of slechts gedeeltelijk zijn geleverd. Hiervoor schakelen zij zonder enige schaamte een incassoburo in.

Ga nooit met TELE2 een abonnement aan voor telefoon en internet.

Nuttig? Ja   Nee

marlous olieman
Geen oordeel
08/03/2017
via website

Ben elke maand met tele 2 aan t bellen, want elke maand schrijven ze teveel van mijn rekening af! Klantenservice belooft elke keer van alles, maar je komt geen stap verder. Vanaf nov 2016 ligt mijn klacht al bij t hoofdkantoor! Nee voor eind jan is t opgelost , ja ja , we zitten nu al in maart! Als je zelf geen contact opneemt , hoor je niks, alleen van die standaard smsjes. Ik ben er helemaal klaar mee en raad niemand dit bedrijf aan! Alleen maar ellende ervan en kost hoop energie! Zodra t kan zeg ik alles op! Tele2 never nooit meer!

Nuttig? Ja   Nee

nel meesters
10/02/2017
via website
thumbs down

ben al 3 weken beziig om internet en telefoon terug te krijgen.ligt z g aan de centrale stekker van poortje is z.g stuk Probleem had de hoogste prioriteit en was in behandeling,maar blijft in behandeling. Probleem zou minimaal binnen 10 werkdagen opgelost zijn.Of ze kunnen niet tellen of ze werken niet.
Als je zegt dat je gaat overstappen krijg je het cynische antwoord dat daarmee het probleem niet is opgelost m.a.w. je moet wel bij ons blijven .Ben alleenstaand en kan telefoon en internet niet missen.BIJ CALAMITEITEN KAN IK NIEMAND BELLEN.
Bovendien heb ik internet nodig voor mijn werk om mijn uren door te geven.Nu moet ik constant iedereen lastig vallen.MAAR ABONNEMENT LOOPT WEL DOOR .DAAR HEBBEN ZE BLIJKBAAR GEEN PROBLEMEN MEE.Je kunt je nog zo boos maken,maar het interesseert het geen moer.Selecteren personeel op klantonvriendelijkheid en procedures om de klant zo lang mogelijk aan het lijntje te houden en beloftes te doen,die ze toch niet nakomen.Je zult toch maar bij TELE 2 WERKEN.
Ondertussen heb ik van pure ellende een mobiele telefoon met prepaid.Wie gaat deze kosten betalen.. Dan krijg je als antwoord dat je daar voor een vergoedingenformulier kunt invullen en dan hebben ze daar het lef om te vragen waarom jij meent dat ze jou een vergoeding moeten geven
Word een beetje radeloos van deze provider.
Wie geeft mij advies over een betrouwbare provider die voor mij ook nog betaalbaar is.Er is een hele goeie maar die kan ik met mijn inkomen niet veroorlven.EN DAAR INTERNET NIET WERKT KAN IK ZE OOK NIET BLOKKEREN OF MIJN AFSCHRIJVIJNG RETOURNEREN.
Het is voor mij een organisatie die eens goed onder de loep moet worden genomen door een programma als b.v RADAR..Wil graag mijn verhaal doen.
Kortom mijn adies ga niet met tele 2 in zee.Het is GEBAKKEN LUCHT

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
nel meesters
Geen oordeel
10/02/2017
via website

heb gelukkig geen ervaring met tele 2 ,maar wel met de ellende die een vriendin ondervindt.. H eb voor haar al verscheidene malen gebeld met Tele 2..Mooie beloftes,vooral als ik me boos maak en vertel dat hun service o,oo is.Maar niets werkt. Die zitten daar met een brede grijns achter hun desk.
kassa voor de baas en klant maar betalen zonder dat die er iets voor terug krijgt
Wie heeft de capaciteit om deze mensen te stoppen.
I K ZOU ME DOODSCHAMEN ALS IK AL DEZE NEGATIEVE REACTIES ZOU LEZEN.
Maar ze gaan gewoon door.Heb echt medelijden met alle tele 2 gebruikers.
Wens hen heel veel sterkte.
Ben bang dat je het nooit wint,want daar zijn ze te geraffineerd voor.

Nuttig? Ja   Nee

Marianne
05/02/2017
via website
thumbs down

Tele2 is goedkoop en daar houd het ook op,begin er nooit aan.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Renzo
Geen oordeel
05/02/2017
via website

Tele2 begin er nooit mee,als klant word je onbeschoft en respectloos behandeld,er word niet gereageerd op klachten,zit na 3maanden nog steeds op retour van mijn verzendkosten te wachten.

Nuttig? Ja   Nee

schiphorst
03/02/2017
via website
thumbs down
Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
schiphorst
Geen oordeel
03/02/2017
via website

Schandalig waardeloos, op 20 januari 2017 ontvang ik mail dat ik alles in 1 pakket 5 dagen voor mijn contract begint binnen krijg, dit gebeurde netjes op 25 januari, dan mail per 1 februari na 18 uur hebt u internet, telefonie en tv en NA 3 keer bellen NU vrijdag 3 februari NOG geen tv, dan zit je het hele weekend alleen in stilte zonder tv pfff, dit is schandalig als je een auto koopt laten ze de deuren ook niet achterwege en dan zeggen, de klacht zal met 4 werkdagen afgehandeld worden, kanonne wat ben ik (62 jrg. vrouw) boos. En dan krijg ik vanmiddag om 15 uur ook nog eens mail, dus blij want dat is vast de tv….NEEEEE de tekst: uw pakket is verstuurd dit is de track & trace code, amme hoela die klik je aan en is afgeleverd op 25 januari, wat ik uiteraard al wist. Nou lekker weekend in alle stilte zo….. En dat omdat ik verhuisde en al lang tele 2 heb, ik moest een nieuw contract afsluiten dat was voordeliger, nou ik luister nooit meer na “goed”bedoelde tips :(.

Nuttig? Ja   Nee

Hennie
Geen oordeel
03/02/2017
via website

Ook ik vind Tele 2 een ballenorganisatie. Nog nooit is er iets fatsoenlijk opgelost. Wel veel storingen en uitval. Een zeer onvriendelijke klantenservice die de naam service m.i. niet mag dragen.Op een “nette” manier opzeggen lukt niet. Kunnen geen fox sport meer leveren. Ze zeggen hierover tijdig een mail te hebben gestuurd maar kunnen hiervan zelfs hiervan geen kopie overleggen, evenmin als van het “contract”.
Schriftelijke antwoorden op klachten krijg je NIET. Je wordt alleen telefonisch geïnformeerd. Dat noemen ze tijdig waarschuwen. Ben nog een jaar aan die zooi gebonden of mag zo ’n € 600 BOETE betalen om weg te kunnen.Nu werkt ook email weer niet. Is al meer dan een week. Ze “adviseren” om eerst Google Chrome te installeren. “Misschien” dat het dan werkt. Maar ik wil geen Google Chrome. Wat een knulligheid. Mijn advies:TELE 2 weg er mee. Nooit aan beginnen.

Nuttig? Ja   Nee

Oudie
28/01/2017
via website
thumbs down

Tijdens een storing van KPN geen signaal. Gebeld en op advies Tele2 alles gesloopt tot aan de KPN aansluiting. (anders helpen we u niet). Nadien werd een monteur gestuurd. Waarom heeft u alles weggehaald “moest van Tele2”. Kleine reparatie gedaan 10 min. Kosten 80 euro. Echter net als voor de storing klapt de modem eruit. Zelf heb ik het idee dat het modem als router problemen heeft. Dit geeft men na veel bellen toe. Oplossing een ander abonnement en u krijgt een modem die wel functioneert. Uiteindelijk trap ik daar twee keer in (ja ben erger dan een ezel). Echter weet de ene medewerker van T2 niet wat de andere doet T2 medewerker doet dus het hele circus begint (en blijft) zich weer opnieuw herhalen. Uiteindelijk wordt ik wakker van “ik heb recht op internet ook zonder een nieuw abonnement! Dus opzeggen die aanvraag. Maar ja nu een paar keer per dag het modem resetten als er een nieuw apparaat zich aansluit op mijn router. De sfeer en communicatie wordt steeds grilliger. Bij het terug vragen van mijn 80 euro van de monteur wordt ik door een medewerker T2 afgedroogd voor leugenaar etc. neergezet.
Wat voor bedrijf is dit in godsnaam geworden. Conclusie bijna geen internet, wifi telefoon werkt niet enz.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
schiphorst
Geen oordeel
03/02/2017
via website

Mensen neem alle gesprekken met de klantenservice op, dat doe ik ook, sta je sterker.

Nuttig? Ja   Nee

Jean
25/01/2017
via website
thumbs down

Echt heel slecht Tele2 nog nooit zon kut provider mee gemaakt zeker geen aanrader Facturatie heel onprofessioneel en slecht geregeld

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bonny
24/01/2017
via website
thumbs down

Schandalig Tele2,die eigen rechter spelen.
na een jaar ellende wordt er eindelijk toegezegd dat dit produkt niet werkt op mijn adres( zeeland) en wordt abonnement beeindigt door tele2, alles wordt geregeld.ik krijg overstapnummer en stap over per september 2016. voor alle ellende krijg ik helft van abonnements kosten terug… zegt men. Helaas tele2 doet niets rekeningen en abonnement lopen gewoon door zit dus op dubbele kosten. bellen en bellen waardoor mijn mobiele kosten ver boven mijn limiet komen en dus vet bij moet betalen en wordt hierdoor zelfs afgesloten. Per december is het abonnement eindelijk gestopt maar de rekeningen zijn voor mij tot nu toe.
Conclusie, je staat bij Tele2 met je rug tegen de muur, mensen op serviceafdeling kunnen niets en zeggen dat ze het begrijpen en dat er van alles fout is gegaan door Tele2 maar daar blijft het bij..

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Anna
Geen oordeel
23/01/2017
via website

Ben vanaf 10 november al bezig om na een onterechte afsluiting ( lees hun stappen over na een ander rekeningnummer en alles loopt qua facturatie in de soep, kunnen geen betalingen ed terug vinden)

Wel tich keer contact proberen op te nemen, mails gestuurd, betalingsbewijzen meerdere malen opgestuurd, klachten ingediend etc etc etc

De klanten “service” geeft geen enkele respons, behalve dat ik nu een incassobureau aan mn fiets heb hangen, terwijl hun niets leveren en geheel hun best niet doen om te kijken waar het probleem zit en ik geen enkele dienst geleverd krijg, ga ik natuurlijk niet betalen!

Ik heb opgezegd, hoop dat dat zsm geregeld kan worden.

STAP NOOIT OVER NAAR TELE2!!! waardeloos BEDRIJF MET 0,0 KLANTENSERVICE!!!!

Nuttig? Ja   Nee

Vyas
16/01/2017
via website
thumbs down

Boos op TELE2: TV abonnement opgezegd en decoder teruggestuurd in een door TELE2 geleverde doos.
Helaas telkens brieven ontvangen dat het niet ontvangen was, terwijl als je belt zij het in hun systeem konden zie dat het wel terug was. Telkens gaven ze toe dat het een foutje van hun was. Dit bleef maar doorgaan ondanks dat ik elke keer weer belden. Vandaag tot mij verbazing ook geen internet meer. Weer een foutje van hun. Per ongeluk ook fout gegaan en afgesloten. Alles moet weer opnieuw aangevraagd worden en ik mocht blij zijn dat ze geen aansluit door rekenden naar mij  werd er aangegeven. Met spoed een aansluiting weer krijgen was niet mogelijk ondanks dat het afgesloten was door een fout van TELE2. Niets was mogelijk en moet gewoon in de rij aansluiten en twee a drie weken maar geen internet. ZEER onplezierige klanten “service” afdeling. Ga zo snel mogelijk weg bij hun.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Moniek
13/01/2017
via website
thumbs down

Ben voor de tweede keer afgesloten terwijl ik alles betaald heb. Heb er erg vaak achteraan gebeld maar de klantenservice kan me alleen maar aansluitkosten laten betalen en kan deze alleen terug vorderen dmv een vergoedingsformulier. Een fout in hun systeem zorgt er voor dat ik niet kan bellen. Ze geven het door aan het hoofdkantoor die vervolgens blijkbaar niets doet. Ik ben erg boos.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
waahmed
04/01/2017
via website
thumbs down

slechtste klanten service ooit onterecht afgesloten en het duur 2 maanden om wer aangesloten te worden en ze reageren nooit op berichten

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Vincent in Hongarije
31/12/2016
via website
thumbs down

Rotbedrijf. Mijn vader stapte over van een andere internet-provider naar Tele2. Afgesproken monteur kwam niet. Geen vertraging van opzegging aangevraagd bij vorige provider. Ook niet na aandringen. Momenteel zonder internet, telefoon en televisie. Ze bijten vast in eigen regeltjes. Terwijl klantrelatie totaal verziekt is, door een reeks van fouten en loze beloftes willen ze het contract niet ontbinden. Mijn vader wil absoluut niets meer met het bedrijf te maken hebben, maar Tele2 zegt dat mijn vader getekend heeft voor de Algemene Voorwaarden van Tele2 die hen een maand de tijd geven om problemen op te lossen. Gezien ondeskundige en onprofessionele houding van klantenservice duurt deze situatie al dagen, zonder enig excuus. Ondertussen is mijn vader verstoken van internet en telefoon en televisie, terwijl hij slecht te been is. Dus werpen ze mijn vader tijdens de feestdagen in een sociaal isolement. Tele2 wil het contract niet ontbinden, zodat mijn vader niet terug kan naar de oude provider. Klachten kunnen alleen ingediend worden via klachtenformulier op de website van Tele2. Dit klachtenformulier werkt ook niet. Wat werkt er wel bij Tele2? Klantenservice zegt dat klachten alleen via dat formulier kunnen. Inmiddels ben ik mij met deze kwestie gaan bemoeien, omdat mijn vader er moedeloos van wordt. Hiermee is het laatste woord nog niet gezegd. In ieder geval zeggen we het abonnement op zodra het ontbonden kan worden. Het had Tele2 gesierd als zij niet aan regeltjes hadden vastgehouden en contract hadden ontbonden. Ze zijn immers afspraken niet nagekomen en de fouten en loze beloftes stapelen nog steeds op. We zijn razend. Tele2 gijzelt haar klanten in contracten en martelt ze met een slopende service. De kwaliteit van Tele2 is ongeevenaard slecht. Ik heb een dergelijke situatie nog nooit eerder meegemaakt.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Willem
28/12/2016
via website
thumbs down

S’nachts geen internet. Wifi network valt weg.
Meerdere keren gebeld naar klantenservice.
Meerdere opties uitgeprobeerd die tele2 als advies gaf zoals: Andere wifi kanaal proberen of alles resetten enz.
Helaas werkte dit allemaal niet
Uiteindelijk konden ze ons niet verder helpen en dat we het er maar mee moesten doen. Dus we betalen wel voor internet s’nachts maar we hebben het niet en ze kunnen ons niet verder helpen….?

Mensen nooit aansluiten bij tele2 internet. Je zult er een jaar lang spijt van krijgen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Adema
21/12/2016
via website
thumbs down

Zeer slecht, ga nooit overstappen naar Tele 2! Slechte klantenservice! Begin er niet aan!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Arie Boomsma
18/12/2016
via website
thumbs down

Tele2 alleen maar ellende mee.
Begin er niet aan,
Want dat komt je duur te staan.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
John Spijkenisse
18/12/2016
via website
thumbs down

Mobieltje aangeschaft ,levertijd was max 5 werkdagen,ik had de telefoon er nog niet opgelegd toen ik een mail kreeg dat het 3tot 6 weken ging duren,bij bezorging van het toestel deze niet aangenomen,na een maand werd er op Vrijdag ruim 650 euro van mijn rekening geschreven,wat ik Maandag pas weer terug had.Nu ruim 1.5 maanden geen enkele reactie van Tele2,ook mijn verzendkosten heb ik nog niet retour gehad wat ze wetterlijk verplicht zijn,klanten service is slecht berijdbaar en ze staande te woord alsof je met ze op de lagere school hebt gezeten.Tele2 begin er nooit mee.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ingrid Zalme
12/12/2016
via website
thumbs down

slechte ervaring met tele2; ineens buiten de bundel kosten 1 euro per mb dus absurd hoog, en tegelijkertijd inlogproblemen bij TEle 2 kon geen specificaties inzien dus afschrijving kwam als verrassing.
medewerkers van de helpdesk konden mij niet helpen om inlogproblemen te voorkomen en/of gaven de verkeerde info (het lijkt wel of ze van de straat zijn geplukt en zonder scholinkje achter de telefoon vragen beantwoorden, heel amateuristisch)
daarnaast is de klachten afhandeling beroerd; eerst betalen (die 1 euro per megabite dus anders wordt rekening afgesloten en klacht wordt daarna behandeld want re op klacht kan 30 dagen duren) mij logisch lijkt ; eerst klacht afhandelen en daarna eventueel telefoon afsluiten. klachtenafhandeling is er alleen voor de formaliteit

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
R.O'Neill
08/12/2016
via website
thumbs down

In het verleden had ik al eens Internet gehad van Tele2, en dat was ook klote. Uit gemakzucht ging ik toch weer een jaarcontract aan, en het is nog steeds een drama. Wat een waardeloos bedrijf. En wat een slechte dienst(en) leveren zij.

Maar het is dochteronderneming van KPN. En daar is het ook volop bagger. Daar heb ik inmiddels -via consumentenclaim- al een claim lopen voor het sjoemelen met leasecontracten. Zodra dit opgelost is, dan ga ik lekker aan de schotel. Niks geen gezeik meer met dit soort tuig.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Peter Groen
01/12/2016
via website
thumbs up

Tele2 heeft een zeer lakse houding als het om klachten gaat. We hebben na een half jaar nog steeds geen nummer behoud en zitten nu nog met een “tijdelijk” nummer. Er wordt beloofd dat er wat aan wordt gedaan en dat je wordt terug gebeld. Dit gebeurt nooit en ze weten ook nooit wat er aan de hand is. Uiteindelijk vriendelijk te woord gestaan door een “manager”. Deze heeft beterschap beloofd maar na inmiddels een half jaar nog steeds niets. Op een gegeven moment heb ik het maar opgegeven want elke week een paar uur aan de telefoon(waarvan minimaal een half uur in de wacht voordat je iemand te spreken krijgt) ben ik het helemaal zat met deze partij. Enige voordeel van dit bedrijf is de prijs, maar daar krijg je dan ook voor wat je betaald, heel weinig.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marianne
Geen oordeel
28/11/2016
via website

Ga niet in zee met Tele2
Hier krijg je alleen maar ellende mee.
Zeer lange wachttijd bij de klanten service,waarna je te woord word gestaan door brutale medewerkers die je aanspreken alsof je met ze op school gezeten hebt.
Een klacht indienen heeft geen zin want hier word totaal niets mee gedaan.

Nuttig? Ja   Nee

Johan
Geen oordeel
21/12/2016
via website

Voor iedereen die de kostbare fout (ooit) heeft gemaakt om met deze oplichters-bende in zee te gaan deze tip, het enige dat helaas mogelijk is om van deze flessentrekkers af te komen is: als diensten of apparatuur het niet doet, dus geen telefoon, internet of tv: stuur een aangetekende brief, bewaar kopie en bonnetje van het opsturen. Stel ze in gebreke, geef een termijn van één maand. Je hoort niets van die flessentrekkers. Na een maand: nog een keer een aangetekende brief, alles weer bewaren. Zeg je abonnement op. Trek automatische incasso in en laat stornenen. Nu krijg je binnen de kortste keren van doen met Intrum Justitia, het “eigen” incasso bureau v/d flessentrekkers. Laat het op een rechtszaak aankomen, betaal niets. De rechter zal je in het gelijk stellen. Want de over-arrogante “klanten-service” van deze flessentrekkers hebben lak aan jou. En als dat alles achter de rug is: NOOIT meer klant worden van deze flessentrekkers en oplichters!!

Nuttig? Ja   Nee

John
28/11/2016
via website
thumbs down

Mobieltje na ontvangst direct terug gestuurd door de zeer slechte klanten service,ontvangstbevestiging gehad van Tele 2 dat ze de retour ontvangen hadden,word na een maand ongevraagd de kosten van het toestel à 653 euro van mijn rekening geschreven.Ook heb ik de verzendkosten nog steeds niet retour gehad wat ze wettelijk verplicht zijn.
Ik waarschuw iedereen nooit in zee te gaan met Tele2,goedkoop is hier duurkoop.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Frans
09/11/2016
via website
thumbs down

Dramatisch! Ik wilde mijn abonnement vroegtijdig opzeggen (per 29 november). Daar zitten helaas kosten aan verbonden (dit wist ik van te voren en daarom kan ik hier ook mee leven). Nu heeft Tele2 opeens besloten dat ze per 13 november alles stop zetten. Dit betekent dat ik 16 dagen zonder internet en TV zit terwijl ik hier voor wel gewoon moet betalen. Hier is volgens de klantenservice (die trouwens alles behalve begripvol en behulpzaam zijn) niets meer aan te doen!

Daarnaast zijn de producten die Tele2 levert erg matig. Vaak storingen en het internet valt regelmatig weg.

Kortom, niet aan Tele2 beginnen!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Richard
Geen oordeel
11/11/2016
via website

Heb spijt ooit voor tele2 gekozen te hebben, je kan niet meer dan 2 opnames tegelijkertijd opnemen anders krijg je de ene foutmelding na de ander. Ook zijn de 2 kastjes die ik heb rete traag en krijg regelmatig een recource error.
Ik zit nu 4 maanden bij tele2 dus nog 8 maanden te gaan voordat ik hier eindelijk weg kan. Contract ontbinden op deze gronde is niet mogelijk volgens tele2 dus ik zit hier aan vast. Zij zijden letterlijk, liever een ontevreden klant dan geen klant te hebben.
Mijn conclusie, niet omdat het kan maar omdat het moet.

Nuttig? Ja   Nee

Tele2hater
03/11/2016
via website
thumbs down

Stap aub nooit over op Tele2! Zijn slecht bereikbaar, Facturatie gaat vreselijk. Ondanks automatische incasso altijd herinneringen 🙁 wat ik er ook aan doe, ze blijven maar
Komen. Klantenservice kan niks en doen niks.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ayad
31/10/2016
via website
thumbs down

Klacht indienen heeft geen zin bij dit bedrijf…doen ze toch er toch niks mee.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Onvolledige informatieverstrekking en slecht werkende wifi
01/10/2016
via website
thumbs down

Enige tijd geleden stapte ik over op internet van Tele 2 en nam tevens een abonnement op digitale televisie. Voordat ik besloot om over te stappen, had ik telefonisch informatie ingewonnen om er zeker van te zijn dat ik met genoemde producten draadloos kon internetten en televisie kon kijken, want gedraad aansluiten was geen optie. Dit bleek geen enkel probleem; veel mensen kozen volgens de verkoper om die reden voor internet en tv van Tele 2. Enkele weken na ontvangst wilde ik de tv aansluiten, maar ik kwam er niet uit hoe en belde Tele 2. De medewerker gaf aan dat ik alleen draadloos televisie kon kijken wanneer ik voor 50 euro een apparaatje kocht om in te pluggen in de televisie. Ik protesteerde dat mij dit bij aanschaf van het product niet was verteld en dat ik achteraf dus noodgedwongen op extra kosten werd gedreven. Volgens de medewerker was ik natuurlijk vrij om het apparaatje elders goedkoper aan te schaffen, maar in dat geval zou ik bij storingen van Tele 2 geen ondersteuning krijgen. Ik heb aangegeven dat ik hieruit de conclusie trek dat ik een product heb gekocht, maar niet op de hoogte was dat ik nog een ander product moest aanschaffen om het te laten werken en dat ik vervolgens de extra kosten niet kon beperken omdat ik voor service was aangewezen op de (duurdere) variant van Tele 2 zelf. Ik wilde mijn abonnement dan ook opzeggen. Dat kon echter niet meer, want de zichttermijn was al verstreken en ik moest een flinke som geld betalen om het abonnement te annuleren.

Met mijn internetabonnement verliep het al niet veel beter. Sinds medio mei heb ik voortdurend problemen met de wifi-verbinding: deze valt steeds weg of werkt helemaal niet. Vele malen nam ik hierover contact op met Tele 2, maar kreeg steeds dezelfde adviezen: modem resetten en ander kanaal instellen (want het was érg druk op de digitale snelweg). En toen dat niet hielp: alle electrische apparaten het huis uit, of in ieder geval ver uit de buurt van het modem plaatsen. En toen dat niet hielp: misschien lag het aan mijn laptop? De wifi op mijn laptop werkt echter prima op andere netwerken. Andersom hebben andere apparaten wel hetzelfde probleem met mijn wifi. Ik heb daarom Tele 2 gebeld en voorgesteld om mijn abonnement te annuleren, zodat ik terug kan naar één van de vele providers, waarbij ik voorheen nooit problemen had met de wifi-verbinding. Opzeggen kon natuurlijk, maar wederom voor een flinke afkoopsom. Mijn argument dat ik niet meende te moeten betalen voor een dienst die niet functioneert, werd gepareerd met de uitleg dat Tele 2 wifi wel aanbiedt, maar de werking ervan niet kan garanderen. Waarom wifi alleen via Tele 2 problemen oplevert, wilde Tele 2 op mijn kosten wel onderzoeken.

Ik kan dan ook niet anders, dan concluderen, dat ik bij aankoop vals ben voorgelicht en voor een kleine 500 euro ben opgelicht. Tele 2 verkoopt meer abonnementen dan capaciteit en wentelt het capaciteitsprobleem vervolgens af op het risico van de gebruiker. Dat is net zoiets als meer kaarten verkopen dan zitplaatsen en vervolgens zeggen dat je ook niet gerekend had op zoveel belangstelling. Dat opgeteld bij de arrogantie waarmee iedere keer dezelfde riedeltjes worden afgedraaid, kan ik alleen maar adviseren niet met dit bedrijf in zee te gaan.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
soul
29/09/2016
via website
thumbs down

Ik maak gebruik van Wifi spot en toch krijg ik een dikke rekening van Tele2/ Te veel data gebruikt zegge ze.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Stay away from tele2
06/09/2016
via website
thumbs down

Even if they offer you free package, don’t do it!! Costumer service sucks! They are so unfriendly! They don’t care about you. They dont give any affort to solve your problem. It’s been 26 days since i applyed to new internet package for my house. It supposed to connect last week but since than there was a problem and they could not find the reason. It has been one week and finally they figured out the problem but they said that it will take one another week to solve it!
I got so angry and i said i want to quit my subscription but they say its not possible otherwise I have to pay whole year payment.
Im a freelancer worker and i work with internet. I couldnt do my work. To be able to just do my work partly i needed to buy extra internet package for my phone and it already cost me more than 50€!!
So stupid system, so terrible service. I made a mistake and fuck yes i choose again cheap internet and fucked up. Dont go for tele2. Dont choose for cheap stuff. STAY FUCKING AWAY FROM TELE2!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Stella
29/08/2016
via website
thumbs down

Ben al een jaar klant bij Tele2 voor mobiel abonnement en heb inmiddels al 2 keer vervelende ervaringen gehad.

De eerste keer kwam het doordat ik mijn factuur niet had betaald omdat op de Tele2 app stond dat ik de factuur al betaald had en op de website stond dat ik het niet had betaald. Na enige verwarring door niet correcte informatie heb ik met Tele2 gebeld maar ze konden niets meer voor me doen want de aansluitkosten moesten toch door mij betaald worden.

de tweede nare ervaring was omdat ik geen brief en sms had gekregen dat ik niet betaald had en dat ik afgesloten zou worden. Na gebeld te hebben met een mevrouw die nog wel een cursus over klankvriendelijkheid kon gebruiken heeft zij een notitie doorgestuurd naar de afdeling financiën. Maar waarvan ze eigenlijk al bijna zeker wist dat ik ook alweer de aansluitkosten zelf moest betalen.

Al met al door communicatiefouten van Tele2 heb ik telkens moeten betalen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
STELLA
29/08/2016
via website
thumbs down

Ben al een jaar klant bij Tele2 voor mobiel abonnement en heb inmiddels al 2 keer vervelende ervaringen gehad.

De eerste keer kwam het doordat ik mijn factuur niet had betaald omdat op de Tele2 app stond dat ik de factuur al betaald had en op de website stond dat ik het niet had betaald. Na enige verwarring door niet correcte informatie heb ik met Tele2 gebeld maar ze konden niets meer voor me doen want de aansluitkosten moesten toch door mij betaald worden.

de tweede nare ervaring was omdat ik geen brief en sms had gekregen dat ik niet betaald had en dat ik afgesloten zou worden. Na gebeld te hebben met een mevrouw die nog wel een cursus over klankvriendelijkheid kon gebruiken heeft zij een notitie doorgestuurd naar de afdeling financiën. Maar waarvan ze eigenlijk al bijna zeker wist dat ik ook alweer de aansluitkosten zelf moest betalen.

Al met al door communicatiefouten van Tele2 heb ik telkens moeten betalen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Donald
10/08/2016
via website
thumbs down

ik ben sinds maart 2016 verhuisd en heb 1 maand van tevoren een alles in 1 pakket besteld bij Tele2 (tv, internet, bellen) er werd gezegd dat er een bedenktijd van 3 weken was en dat ze voor die tijd niets konden doen. Na 4 weken maar eens gebeld m.b.t. de bestelling en er bleek een vergissing te zijn gemaakt waardoor mijn bestelling niet in behandeling is genomen, de bestelling moest opnieuw gedaan worden met weer 3 weken wachttijd. Na uiteindelijk de bestelling te hebben ontvangen bleken er voedingskabels te ontbreken, weer 4 dagen wachten op de ontbrekende onderdelen. Ik heb alles aangesloten en toen begonnen de problemen pas echt w.o. geen beeld wel geluid, haperende beelden etc. na veel gebeld te hebben waar je iedere keer weer hetzelfde verhaal moet vertellen werd er een andere type decoder toegestuurd, het probleem bleef sterker nog er kwamen steeds meer problemen bij, bijv. haperende beelden, bevriezing van instellingen (afstandbediening reageerde nergens meer op) ik kreeg steeds te zien dat pagina,s niet meer bestonden of dat er een error fout 143 was opgetreden en ga zo maar door. Ik heb uren met Tele2 gebeld en uiteindelijk kwam het hoge woord eruit nl. dat de fout bij hun lag vanwege een wijkkastje die de data niet goed doorstuurde, maar het probleem zou binnen enkele dagen opgelost worden, niet dus want het probleem is er nog steeds en nu wordt uiteindelijk het hoofdkantoor ingeschakeld om naar het probleem te kijken, zij gaven aan dat ik een schadeformulier kon insturen, maar die kon pas gehonoreerd worden als het probleem opgelost is. Ik heb gezegd dat mijn vertrouwen in Tele2 helemaal weg is en dat ik mijn abonnement voortijdig wil opzeggen omdat ik betaal voor diensten die niet geleverd wordt, maar volgens hun kan dat niet. Ik zoek nog naar oplossingen dus als iemand hier een uitweg in weet zonder dat ik Tele2 nog door moet betalen, dan hoor ik dat graag. Verder wens ik iedereen sterkte die problemen heeft met Tele2.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Robert
02/08/2016
via website
thumbs down

Ik had Tele2 opgezegd per 1 juli. Juist omdat ik een jaar lang problemen met ze had. Automatisch incasso wat niet lukte. Heraansluitkosten op factuur, terwijl je nooit afgesloten bent geweest. 30 juni was dus de laatste dag van mijn contract. Geen tv en internet dus op die dag. Wel een rekening t/m 7 juli. Automatische incasso lukte niet, omdat ze mijn machtiging niet hadden doorgestuurd naar de bank, en mij dan vertellen dat ze een nieuw systeem hadden die de oude data niet goed kon lezen. Maar daar werd aan gewerkt. Nu mij de schuld geven dat ik altijd te laat betaalde. Telefonische bevestiging van Tele2 dat er van afsluiting geen sprake was, maar wel heraansluitkosten betalen. Net nog aan de telefoon gezeten met Tele2 en je hoort ze gewoon hun woorden verdraaien om gelijk te krijgen, terwijl ze wel beter weten. Moet jammer genoeg nog 11 maanden met mijn mobiel, maar daarna haal ik ook deze weg bij ze.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marina Flent
01/08/2016
via website
thumbs down

Per 22-7 zouden mijn oma & opa (nieuw abonnee) gebruik kunnen maken van de diensten internet, telefoon, tv van Tele2. Dan een e-mail met bericht dat het al mogelijk zou zijn vanaf 19-7. Op die dag gepoogd te installeren maar nog geen enkele dienst bleek te werken dus de 22e teruggekomen en opnieuw gepoogd….Zonder succes.

Contact opgenomen via internet, er zou sprake zijn van een storing (gevraagd of het modem niet stuk zou zijn maar nee, dat zeker niet!). Er zou een monteur gestuurd worden.Geen tv/internet, vervelend, dus afwachten, max 3 werkdagen werd gezegd. De 25e wordt hun telefoonnummer geporteerd….maar dus geen werkend modem! Dus óók geen telefoon meer en nog erger: tot op de dag van vandaag, 1-8, géén werkende personenalarmen (beiden 80 jaar & hulpbehoevend!)

Lees het hele verhaal hier (het is inmiddels dusdanig lang, gecompliceerd, energievretend en slopend geworden dat ik het hier niet in een stukje kan omschrijven):
https://www.facebook.com/Tele2Nederland/posts/1262613263758210?comment_id=1264994110186792&reply_comment_id=1269303426422527&notif_t=feed_comment&notif_id=1470044854857297

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Miranda
17/06/2016
via website
thumbs down

Wauw wat een maffia is tele2 toch, Wilde een nieuwe provider en wat goedkoper, via internet aanvraag gedaan en aangegeven kabel te willen, heb geen telefoonaansluiting (kon dat aanvinken ) daar kwam tele2 uit (wat later dus niet zo is) helaas zo dom om niet verder te kijken dus klant geworden.. krijg je een brief om binnen 14 dagen te kunnen annuleren, maar het kastje pas een maand later zodat annuleren niet meer gaat.. En zie dan pas dat het niet kan in huis… dus bellen en een zeer vervelende lange discussie dat er niet opgezegd kan worden.. Er wordt me een monteur in de keel geschoven die moet komen kijken of er aansluiting is.. Die willen ze dan repareren zodat ik kan internetten.. Maar dat gaat veel geld kosten dus nee wil dat niet en dat zou dan niets kosten…… Blijkt dan ook nog eens dat ze mijn contract bij vorige provider niet hebben opgezegd (dus in mijn ogen is hun contract dan niet geldig) Maar toch nog die monteur opdringen en hoor nu dan weer dat als ik weiger te laten verbouwen ik tele2 moet afkopen … Waar zijn die in vredesnaam mee bezig

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Brahim
10/06/2016
via website
thumbs down

Ik heb al langer als een week problemen met internet verbinding. Dit wordt echter niet serieus genomen door Tele 2. Daarbij is de klantenservice zo slecht dat als als je een levend persoon aan de lijn krijgt men weigert op elke manier om een oplossing aan te dragen. Het is ook duidelijk, dat het hun ook totaal niet interesseren of iemand een probleem heeft en probeert te zoeken naar een oplossing. Ze lezen maar telkens de zelfde riedeltje van hun scherm en verwijzen dan naar kpn. Want de monteur moet langs komen en ga zo maar door. Dinsdag middag weer gebeld met tele2 en nu zou er echt een kpn monteur contact met me opnemen. Dat is ook gebeurd en afgesproken voor woensdagmiddag tussen 15 uur en 17 uur maar je kan het al raden. Geen kpn monteur verschenen aan mijn deur en dan denk je weer tele2 te bellen voor info. Nee hoor ik moest alles afwachten want kpn is ermee bezig. Donderdag en vrijdag gebeld voor een statusupdate en net robots lezen ze weer dezelfde riedeltje.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
PS
25/05/2016
via website
thumbs down

Ik heb maandenlang problemen met internet en tv verbinding. Dit wordt echter niet serieus genomen door Tele 2. Daarbij is de klantenservice zeer slecht bereikbaar, en als je een levend persoon aan de lijn krijgt, reageert men zeer klant-onvriendelijk zelfs tegen het onbeschofte aan, daarbij weigert men op elke manier om een oplossing aan te dragen. Het is ook duidelijk, dat het hun ook totaal niet interesseren of iemand een probleem heeft en probeert te zoeken naar een oplossing.
Het product wat geleverd wordt,is gewoon beneden de maat en super slecht. Dit bedrijf denkt echt dat de hele wereld om hun draait, en dat laten zij in hun arrogantie heel goed merken..

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Michael
22/05/2016
via website
thumbs down

Tele2 nooit doen extreem slecht internet kan ip niet eens veranderen, en service is extreem slecht weten die mensen wel iets over computers? Eerste router die ik binnen kreeg was kapot bleef uit en aan uiteindelijk gaan kregen we een nieeuwe.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Flip
20/05/2016
via website
thumbs down

Sinds 2006 klant van Tele2 met internet en bellen. In september 2014 nam ik tv erbij en sindsdien is het een drama. TV van tele2 is een diavoorstelling. Tele2 wilde contract echter niet downgraden. Dus heb ik op 19 april 2015 aangegeven per mail dat ik in september 2015 contract opzeg. Sinds oktober ben ik een tevreden KPN klant. Nu zie ik dat tele2 van oktober 2015 tot nu door is blijven gaan met factureren. Ik zou het contract niet hebben opgezegd. Ik bel met Kevin van tele2. Ik vraag hem of hij mijn mailbericht van 19 april 2015 ziet. Die ziet hij. Ik vraag hem de alinea voor te lezen waarin staat dat ik mijn contract opzeg. Zijn reactie: “nou meneer, u weet zelf wel wat u heeft geschreven”. Ik geef aan dat stilzwijgende verlenging van abonnementen niet is toegestaan.Kevin van tele2 zegt echter dat contracten stilzwijgend verlengd worden als er niet tijdig wordt opgezegd. Ik geef aan dat ik dat heb gedaan via het mailbericht van 19 april 2015. De reactie van Kevin: “welk mailbericht…????”

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jacky
17/05/2016
via website
thumbs down

Heel erg slechte klachten afhandeling,alleen maar formulieren,je word nooit terug gebeld .
Mijn bovenbuurman heeft een upgrade aangevraagd mij #TELE2
als gevolg daarvan is mijn vaste werk telefoonnummer van #KPN gestolen/geslamd door #TELE2,ik heb opnieuw bij KPN mijn eigen nummer terug moeten aanvragen en dit heeft mij 35 euro gekost,#TELE2 heeft mij beloofd deze kosten te vergoeden,maar na meerdere verzoeken weigeren jullie om mij dit terug te betalen omdat”U ben geen klant van #TELE2 ,en daarom krijgt u niks,het is de schuld van KPN ”
ïk ben nu ondertussen zo boos over deze behandeling van TELE2 ik word gewoon in de zeik genomen door #TELE2 en de maat is nu VOL!!!!!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jan
27/04/2016
via website
thumbs down

WAARSCHUWING TELE 2 NOOIT DOEN!!!!!!
TELE 2 is hetzelfde als elektronisch huisarrest, je komt zelfs na aflopen van contractduur niet van ze af. Blijven maar afschrijven van je rekening, Meer dan 10 keer met de klantenservice gebeld, maar er is NIEMAND die je kan en wil helpen.
Ik heb het echt nog nooit zo zuur meegemaakt, wat een ellende! Goedkoop is het niet en kwaliteit was ook niet denderend,

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ricardo
10/04/2016
via website
thumbs down

Beste mensen,

Eerste paar jaar normale internetverbinding gehad van Tele2 en dit was altijd in orde. Sinds wij aangesloten zijn aan het glasvezel is het niets anders dan storingen. En ook voor de mensen met meerdere gameconsoles in huis. Bereid je er maar vast op voor dat Tele2 de poorten niet opengooit en je er een externe router moet tussengooien in DMZ modus. En dit werkt allemaal hartstikke lekker…. Ik wil zoveel mogelijk mensen waarschuwen voor het glasvezel abonnement!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
David
08/04/2016
via website
thumbs down

Op 7-03-2016 heb ik digitaal een internet abonnement aangevraagd. Er werd vermeld dat op 4-04-2016 de oplevering zou plaatsvinden, aan de hand van deze gegevens heb ik mijn oude provider opgezegd. Tot mijn verbazing blijkt nu 20-04-2016 de opleverdatum te worden. Zojuist gebeld met de klantenservice en zij kunnen niks voor mij betekenen / tegemoet komen. Mijn vraag om het abonnement nu al op te zeggen voor ik überhaupt van hun diensten kan gebruik maken blijkt niet te kunnen. Omdat de bedenktijd verstreken is, ik moet kennelijk wel aan een bepaalde datum voldoen maar zelf houden zij zich niet aan afspraken. Ik vind dit ronduit teleurstellend en schandalig!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Angelique Roland
04/04/2016
via website
thumbs down

Helaas zijn mijn ouders slachtoffer geworden van telefoonfraude.Iemand in Albanië heeft op kosten van mijn ouders dure gesprekken gevoerd, dit is gewoon een feit en tevens ook fraude. Ik heb getracht om aangifte te doen bij de politie te Heerlen maar ook dit is niet mogelijk, ze doen er gewoon niks mee. Het allerergste is dat ze zo getraumatiseerd en dermate overstuur zijn dat ze de telefoon niet meer durven op te nemen zowel vast als mobiel. Wij hebben tot 4 keer toe contact gehad met medewerkers en ik heb een vergoedingsformulier opgestuurd voor een gehele of gedeeltelijke kwijtschelding, helaas afgewezen dan maar een klacht indienen maar ook deze werd afgewezen. Ze zijn het zelf schuld terwijl ze niet gebeld hebben. ik had toch wel coulance verwacht. Vandaag meteen het abonnement opgezegd en weer het hele verhaal kunnen uitleggen, de provider in Albanië moet ook betaald worden…….
Totaal geen empathie voor senioren, mijn ouders hebben nu een factuur van €194,50 ipv €8,00 en zijn natuurlijk hartstikke overstuur. Ik vind dit geen correcte afhandeling

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jplezier
31/03/2016
via website
thumbs down

Ik heb 19 februari een bestelling gedaan voor internet van tele2.
Met het verzoek om 30-3 de oplevering te realiseren. Tot op heden geen enkel bericht van jullie ontvangen. Nu blijkt na het inloggen op de website dat het nu nog 2/3 weken gaat duren?!
Na telefonisch contact met jullie klantenservice de heer Alwin die niets kan vinden en daarom dit probleem heeft doorgestuurd voor de technische afdeling. Die pas over 5 ja lees vijf WERKDAGEN telefonisch contact met mij op kunnen nemen over wat het probleem kan zijn.
Dit vind ik totaal onacceptabel!
De levering zonder mededeling vertragen, een klantenservice die niets kan vinden, en dan mogelijk een 2de lijn die pas over 5 werkdagen wat van zich kan laten horen?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ad
29/03/2016
via website
thumbs down

ik heb een abonenement afgesloten bij tele 2 met toestel en wilde mijn oude nummer meenemen dus ik had de toestel al gekregen moest dus nog effe wachten tot mijn nummer werd overgenomen en mijn abonement inging.
in tussentijd kwam ik erachter dat de belbundel niet geneoeg was voor mij dus ik heb meteen gebeld en ze zeiden dat ik mijn bundel pas kon veranderen als abonement ingaat dus ik bel op die dag…en dan hoor ik ineens dat ze de abonement niet mogen veranderen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Annemarie
29/03/2016
via website
thumbs down

Donderdag 2 nieuwe contracten afgesloten. Handig als je in het buitenland werkt. Je hebt nl de eerste 2 facturen geen service in het buitenland. Dit is blijkbaar een nieuw beleid sinds 13 April. 8 medewerkers aan de lijn gehad niemand wist het, ook in de winkel wist men het niet. Kan niet verandert worden raar waarom moet ik dan zowat gescreend worden voor ik kan afsluiten? Voorgesteld om 2 termijnen vooruit te betalen kan de computer niet aan! ! Misleiding.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Christine245
25/03/2016
via website
thumbs down

Ik had aan Tele2 op tijd mijn verhuizing doorgegeven.

Naar talloze gespreken met de klantenservice bleek twee weken na de verhuisdatum helder dat Tele2 niet in staat is om een vaste lijn en internet op dit adres aan te bieden.

De klantenservice bood aan het contract op te zeggen. Inmiddels heb ik een factuur ontvangen voor de diensten die Tele2 zelf zegt niet te kunnen leveren.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Christine245
25/03/2016
via website
thumbs down
Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Aeron
16/03/2016
via website
thumbs down

Heel erg ontevreden en zal ook meerdere reviews achterlaten hierover. Vrijdag geprobeerd om iPhone 6 te bestellen, geen bevestiging gekregen, en diezelfde dag meteen klantenservice gebeld. Volgens afdeling sales was alles in orde en moest ik gewoon even wachten.

Zaterdag nog steeds niks, dus weer gebeld naar sales, deze keer gaven ze aan dat er een probleem is en dat sales er niks aan kan doen. Er werd aan me verteld dat ik de klantenservice nummer moest bellen. Hier werd mijn gegevens herhaald en alles opnieuw ingevuld, alles zou het nu doen. Zondag even gebeld, moest geduldig zijn.

Maar nee hoor, maandag naar sales gebeld. Weer een error. Mijn gegevens weer doorgenomen, volgens de afdeling is dit keer ECHT alles goed. In de avond toch maar even nogmaals proberen, eigenlijk al niet al te veel hoop. Was boos aan de lijn, en werd doorverbonden met klantenservice 2de lijn/safedesk. Ben inmiddels inclusief wachttijden al 2 uur kwijt aan dit gedoe.

Kreeg bij safedesk een aardige jongen aan de lijn die er meer van af wist. Hij is erachter gekomen dat de error voort is gekomen doordat Apple een probleem heeft met het leveren (althans, ik weet niet wat ik moet geloven, want IEDEREEN bij jullie zegt wat anders). Een uur aan de lijn gehad en een aanbod gekregen om de s6 te nemen ipv de 6, eerste drie maanden gratis. Prima, aanbod geaccepteerd . Hij heeft mij persoonlijk beloofd om het in orde te maken, en als het niet gelukt, zou hij me persoonlijk mailen dinsdag 15de voor 10 uur sochtends. HELEMAAL niks meer gehoord. Weer sales bellen, weer doorverbonden met klantenservice in de ochtend. De werknemer heeft totaal geen idee wat er moest gebeuren. Ik wilde doorverbonden worden met safedesk, maar dat wilde ze niet doen omdat het anders druk werd daar. Toen zei ik dat ik de boel maar wil annuleren. En nu ineens kon ik wel doorverbonden worden.

Ben klant geweest bij T mobile, KPN, Vodafone. Nog nooit ben ik zo ontevreden geweest. Toen, na al dit, alsnog een kans gegeven door de winkel te bezoeken, maar klaarblijklijk geld daar de deal van eerste 3 maanden gratis niet.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Patrick
29/01/2016
via website
thumbs up

Langs deze weg wil ik mijn ervaringen met Tele2 delen. Van het ene moment op het andere was mijn telefoon kapot. Kan gebeuren, het blijft immers elektronica. De simkaart reader was defect. Hierdoor kon het netwerk niet worden gevonden en mijn telefoon startte spontaan opnieuw (keer op keer). Ik heb de telefoon opgestuurd en deze is vervolgens gerepareerd. Na 4 weken kreeg ik deze weer retour. Binnen hele korte tijd dezelfde klachten en wederom geen werkende telefoon. Telefoon weer opgestuurd voor reparatie en na 4 weken weer terug. Echter dit keer met een barst in mijn glazen screenprotector en nog veel erger nog steeds dezelfde klachten! 8 weken verder en nog steeds een kapotte telefoon. Contact opgenomen en een klachtenformulier gemaakt. Er kan niks gedaan worden totdat bekend is wat de interne reparatieservice nu heeft gedaan en waarschijnlijk moet de telefoon weer terug. Na 2x repareren heb ik weinig vertrouwen meer in deze service en ik wil een nieuwe vervangende telefoon. Na 8 weken te hebben gewacht, niet optimaal gebruik heb kunnen maken van mijn abonnement en een barst in mijn screenprotector lijkt mij dat niet onredelijk. Het enige waar Tele2 mij nu in tegemoet wil komen is het betalen van de verzendkosten! Nee, tevreden ben ik niet over Tele2.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
nero
21/01/2016
via website
thumbs down

ja tele 2 is erg goed in vershuiven van schuld ik had een tele 2 abonnement aangevraagd staat er in de brief dat het per 05-10-2015 geregeld zou worden komt de overeenkomst staat daar in dat het 05-11-2015 zou worden ik heb gelijk geannuleerd er werd ook gezegd je eigen nummer meenemen kan niet nu blijkt dat wel te kunnen de dame in kwestie die ik toen aan de lijn had op 29-09-2015 zei als het je niet aan staat rot je lekker op en zo werd de hoorn erop gegooid lekker klant vriendelijk tele 2 ze sturen nog steeds facturen die ik uiterraard niet betaal nu moest ik allerlei fratsen gaan uit halen om iets te downloaden en opsturen zei maken een fout niet ik dus laat die deurwaarder maar komen dan gaan we naar de rechter toe toch wel handig als je pa advocaat is lol kom maar op tele 2 van klantvriendelijkheid weten jullie echt niks nooit en nooit meer iets van tele2 jammer dat geen sterren in de min kan geven

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Leo2
05/01/2016
via website
thumbs down

Vandaag, eigenlijk elke dag maar weer wachten, 2 minuten voor er een site geopend is elke avond traaaaaaag traaaaaaaaag traaaaaaaaaaaag elek week wel 1 a 2 dagen geen tv niks nada ja uitzending gemist kan je dan kijken wat een ellende maar1 geluk heb ik nu wel eind van de maand is het afgelopen ga naar een andere provider eindelijk wat een tering bende dat tele 2 Nooit meer tele2

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Leo2
05/01/2016
via website
thumbs down

Vandaag, eigenlijk elke dag maar weer wachten, 2 minuten voor er een site geopend is elke avond traaaaaaag traaaaaaaaag traaaaaaaaaaaag elek week wel 1 a 2 dagen geen tv niks nada ja uitzending gemist kanjedan kijken wat een ellende maar1 geluk heb ik nu wel eind van de maand is het afgelopen ga naar een andere provider eindelijk wat een tering bende dat tele 2 Nooit meer tele2

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Leo
27/11/2015
via website
thumbs down

Nou als de 4g net zo goed werkt als de rest kun je net zo goed all in de prullebak smijten want ze hebben daar een parteidje rotzooi

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ger
21/11/2015
via website
thumbs up

Slecht.
Ik ben eenjaar en acht maanden bij tele2 geweest maar nooit meer.
woon in omgeving eindhoven en negen van de tien keer geen verbinding.
honderd keer gebeld maar geen oplossing tot op drie maanden voor contrakt afloopt nog een keer gebeld en toen kon het wel ontbonden worden maar wel met een bijbetaling
van 25euro en het maand bedrag.
ik raad niemand aan om bij tele 2 te gaan.
Gr Ger

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
leo
03/11/2015
via website
thumbs down

zeer triest bedrijf ze naaien je en luisteren helemaal niet naar de klant opzeggen is een ramp ze doen dat als ze geld zat hebben verdiend voor de baas en een bruine arm kunnen gaan halen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bente
22/09/2015
via website
thumbs down

Ik kijk iedere maand op de tele2 app voor het geval dat een betaling niet betaald is. Hiervoor kan ik gemakkelijk bij het kopje facturen kijken. Nu krijg ik ook soms smsjes van Tele2 wegens het niet betalen van een factuur. Vorige maand kreeg ik weer zo’n berichtje terwijl in de Tele2 app stond dat ik het al had betaald. Uiteraard ga ik geen factuur betalen waarvan de app zegt dat ik het al heb betaald. Nu werd ik 3 dagen na het smsje afgesloten en zijn de servicekosten nu 65,- . Die servicekosten moet ik dus betalen vanwege een fout van de Tele2. Al een aantal maanden ongelofelijk ontevreden over de Tele2 vanwege hoge (databundel) kosten. Aan het einde van de maand stap ik meteen over op T-mobile

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
leo
02/09/2015
via website
thumbs down

wij hebben zeer slechte ervaring met die lui het is gewoon 3 keer niksnaaien je waar je bij zit luisteren al helemaal niet zeggen dat ze je dat ze je helpen maar dan de goot in zeggen ze zullen het op lossen nou ik wacht nog steeds wij waren een paar dagen te laat met op zeggen wij waren met vakantie toen de brief kwam en denk je dat die lui wat doen voor je helemaal niks doen ze na veel bellen en doorverbindingen om dat ze geen antwoord hebben op een simpele vraag ver binden ze je maar door maar die weet ook niks dus je word aan het lijntje gehouden en daarna kassa
Dus al met al gewoon te triest

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
leo
02/09/2015
via website
thumbs down

wij hebben zeer slechte ervaring met die lui het is gewoon 3 keer niksnaaien je waar je bij zit luisteren al helemaal niet zeggen dat ze je dat ze je helpen maar dan de goot in zeggen ze zullen het op lossen nou ik wacht nog steeds wij waren een paar dagen te laat met op zeggen wij waren met vakantie toen de brief kwam en denk je dat die lui wat doen voor je helemaal niks doen ze na veel bellen en doorverbindingen om dat ze geen antwoord hebben op een simpele vraag ver binden ze je maar door maar die weet ook niks dus je word aan het lijntje gehouden en daarna kassa
Dus al met al gewoon te triest

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ik
26/08/2015
via website
thumbs down

Totaal geschoffeerd Door de klantenservice 😨 na mijn verhuizing bleek ik mijn oude abonnement niet te kunnen installeren op mijn nieuwe adres waardoor me de keuze werd gelaten om of een monteur te laten komen waarvan ze de kosten niet konden inschatten of een upgraden te nemen naar een glasvezel abonnement met een gratis monteur. Ik koos voor het glasvezel abonnement aangezien ik dan tenminste wist op waarvoor kosten ik uit zou komen. Na een maand ofline uit het raam staren kwam eindelijk de dag dat mijn nieuwe abonnement in ging. Aangezien ik niets van tele 2 hand vernomen belde ik zelf maar hoe laat ik de monteur kon verwachten waarna ik te horen kreeg dat mijn nieuwe abonnement om technische redenen wat geannuleerd. Toen ik belde wat die redenen dan waren werd mij verteld dat tele 2 dit probleem tot op de bodem ging uitzoeken waarna ze mij zouden terug bellen. 3 dagen later werd ik teruggebeld met de boodschap dat tele 2 geen glasvezel levert op mijn adres terwijl ze dat volgens hun eigen postcode check wel toen. Ik werd zeer onvriendelijk medegedeeld dat ik mijn oude abonnement maar dien af te nemen en daar op eigen kosten een installateur voor moet laten komen! Toen ik zei dat ik dat toch niet echt een bevredigende oplossing vond aangezien ik op hun aanraden het glasvezel abonnement hand afgesloten en een gratis monteur wat toegezegd werd mij simpelweg medegedeeld dat de installatie de verantwoordelijkheid van de klant in en niet van tele 2 en daar moest ik het maar mee doen. Ik zou er nooit meer aan beginnen dat hele tele 2 wat een vreselijk bedrijf!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Leo
Geen oordeel
14/12/2015
via website

He stuur me een mailtje zal ik je vertellen hoe ik ben genaaid door tele 2 kunne op Facebook plaatsen zodat de mensen worden gewaarschuwd
Mijn email is leovogels@gmail.com

Nuttig? Ja   Nee

leo
Geen oordeel
05/09/2015
via website

In en in triest

Nuttig? Ja   Nee

Nicolette
02/07/2015
via website
thumbs down

Wat een zooitje bij Tele 2 Heb morgen vrij genomen omdat er een monteur zou langskomen om alles te installeren. Bel maar even om te vragen hoe laat er morgen iemand komt. Krijg ik te horen dat er niets bekend is. Wil mijn abonnement opzeggen, ja kan over 1 jaar. Tele 2, jullie maken fouten en komen afspraken niet na. Ik zit met ellende. De mevrouw Jolanda Gremmer wil en kan mij niet verder helpen. Moet nu verplicht bij Tele2 blijven terwijl ik een afspraak zwart op wit heb dat als er iets niet goed gaat ik het contract kan opzeggen. Afspraken met Tele 2 zijn dus ook niets waard.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
leo
Geen oordeel
02/09/2015
via website

Ik bet het voldig met je eens nicolette this om te huilen

Nuttig? Ja   Nee

irma van vliet
03/05/2015
via website
thumbs down

we zijn naar tele2 voor de lage bedragen gegaan ,maar uiteindelijk ben je duurder uit, want tele2 verleend zo een slechte service dat je meer uit de lucht dan in de lucht bent. onvriendelijk, alleen maar in problemen denken niet in oplossingen.ik had opgezegd, maar dag later weer geannuleerd omdat glasvezel toch niet kon bij ons, is toch telefoon afgesloten terwijl er in de computer naast staat dat de opzegging geannuleerd is. het is te gek voor woorden. een erg onflexibel bedrijf.absoluut geen aanrader.,modem was kapot,kregen pas na 11 dagen de modem, niet normaal, we werden op een stapeltje geleg, terwijl ik al vanaf dag 1 aangegeven had wat het probleem was. we gaan nu naar KPN,we hadden daar hele goede ervaringen mee, goede service, klantvriendelijk en snelle hulp en meedenkend. dus mensen,laat je niet leiden door de tele2 kosten, KPN is echt een superprovider. ik heb spijt dat ik daar niet gewoon was gebleven had me veel ellende gespaard. tele2 is echt super slecht.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
leo
Geen oordeel
06/09/2015
via website

Ja het is gewoon triest hoe die lui dat doen je bent gewoon duurder uit en als je belt met de vraag dit if dat werkt niet verbinden ze je weet ik hoeveel keren door omdat er niemand weet daar wat ze moeten antwoorden

Nuttig? Ja   Nee

/!\ Gamers pas op /!\
26/03/2015
via website
thumbs down

Glasvezel van Tele2

Werkt allemaal prima tenzij je een gamer bent.

Modem is niet op nat 2 te krijgen dus kan je elkaar niet horen in chat en bij sommige games kan je niet joinen.

Neem een andere provider scheeld heelveel gedoe!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
selma
18/03/2015
via website
thumbs down

Ik heb online tele2 pakket besteld, tv/internet/telefoon. Ik zou het binnen paar dagen in huis hebben. Ik kreeg het pakket(met al die kabels, vreselijk), maar in de brief stond een datum, dus ik zat anderhalf week zonder tv, vreselijk. Eindelijk kon ik het installeren, maar dit luktte niet. Dus ik achteraan bellen, en het werd me verteld dat er storing is. Dus vrijdag, zaterdag en zondag deed mijn tv het niet. Na anderhalf week wachten, moest ik ook nog heel weekend wachten. Ik zou dus een vergoeding krijgen. Ik werd net gebeld. Heel gemaakt vond ze heel vervelend voor ons, dus je krijgt een vergoeding. 2 euro is de vergoeding hahahah, lachwekkend. That’s it!! 2 euro! Heb ik daarvoor formulier ingevuld. Ik hoef die 2 euro niet zei ik, belachelijk. Een jaar contract, anders was ik al weggegaan!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
leo
Geen oordeel
09/09/2015
via website

Nou op een vergoeding hoef je niet te wachten want dat kennen ze niet geld terug geven allen incasseren das wat ze kunnen ze geven er gewoon niks om als jij dat niet kan willen ze wel een monteur sturen a 78 euro zijn die gekken helemaal gek geworden ze moeten blij zijn dat je die zooi nog wilt af nemen

Nuttig? Ja   Nee

Herman Slaghuis
10/03/2015
via website
thumbs down

Tele 2 zegt geen 2e simcard te kunnenleveren. Dit is gelogen. Natuurlijk kan tele2 dit wel. Alle providers kunnen dat, dus dan kan tele2 dat ook. Dit is pure onwil!!!!!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
leo
Geen oordeel
18/09/2015
via website

dat kunnen ze wel maar dat is te veel werk voor de gene die dit doed this gewoon te triest voor woorden ze behandelen de klant net zoals een gek dus zijn zijn normaal denken ze nou mooi niet gewoon zielige mensen met een hele bruine arm

Nuttig? Ja   Nee

stienhoekstra1@hotmail.com
04/03/2015
via website
thumbs down

Tele 2 is de grootste en rotste provider die er is
we gaan hem gewoon betalen hebben we per ongeluk 5 euro te weinig betaalt
is het gelijk naar de deurwaarder gestuurd kom er nog 40euro deur waardes bij
ik vind je moet je eigen schamen dat je bij die organisatie werkt
tele 2 wat een aan fluitING
niks is goed daarbij
mensen kijk uit wat je doe

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
leo
Geen oordeel
09/09/2015
via website

KomeN ze helemaal uit zweden om hier de mensen uit te zuigen ja als je te weinig betaald je word gewoon afgesloten zonder dat ze weten wat de reden is er kan van alles gebeurd zijn maar dat boeit hen niet

Nuttig? Ja   Nee

Jacob
23/12/2014
via website
thumbs up

Alles leek goed te gaan, 5 weken terug aangemeld bij Tele2 voor TV, internet en telefoon. Ook Tele2 mijn opzegging bij KPN laten regelen. Geen problemen tot 2 werkdagen voor de oplevering (KPN was al correct opgezegd), kreeg ik een mail van Tele2 dat mijn aanmelding was geannuleerd!!
Gebeld, een onderzoek opgestart, deze duurt 2 werkdagen. Het is nu 23/12, sinds gisteren heb ik geen TV, internet en telefoon meer. Meerdere keren met Tele2 gebeld, maar nog steeds niets van Tele2 gehoord, ik ben gewoon nummertje zoveel. Het is of het hun niets interresseert dat ze hebben verzaakt.
Het is toch absurd dat ze alles in gang zetten en 2 dagen voor de oplevering ineens niets meer ondernemen, waarschijnlijk moet de procedure opnieuw worden opgestart en zit ik tot half januari zonder aansluiting.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Loyen
Geen oordeel
20/02/2015
via website

Tele2 is de slechtste provider van heel Nederland, het is al een hele toer om Tele2 glasvezel in huis te krijgen laat staan dat je jouw abonnement wil uitbreiden met bv. een plus pakket. Moet helaas wachten tot mijn contractduur is afgelopen i.v.b.m. de hoge boete bij vroegtijdig beeindiging. maar dan ren ik zo hard mogelijk weg bij Tele2 en ga ik weer lekker terug naar KPN waar ik weer zonder problemen al mijn gewenste zenders enz. kan ontvangen en bij een telefoontje mijn veranderingen kan doorgeven in plaats van tientallen telefoontjes en beloftes bij Tele2 en drie maanden verder nog geen steek verder. Shit shit en nog eens shit

Nuttig? Ja   Nee

leo
Geen oordeel
18/09/2015
via website

Ja het is gewoon te triest voor woorden wat die lui flikken ik kan je een verhaal vertellen dat om te huilen is

Nuttig? Ja   Nee

albertgrooten@hotmil.com
09/12/2014
via website
thumbs up

niet kunnen zappen blokjesbeeld geluid dat achter het beeld aankomt meest storend dat je pas kunt zappen n a 20 minuten na 2 jaar ervaring met de leverancier.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Maartje Kuipers
04/12/2014
thumbs up

Hulde aan #tele2 probleem met instal van internet bel je klantenservice helpen ze uiterst vriendelijk Bedankt Florian de Boer @Tele2Webcare

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
brigitte
02/12/2014
via website
thumbs down

Zeer slecht! Overstap aangevraagd incl easyoverstapservice per 1-2-2014, per mail bevestigd door tele2. Per ongeluk kom ik erachter dat ziggo nog steeds niet opgezegd is…vanaf eind augustus hierover in contact met tele2, veel telefoontjes en 5 klachtenformulieren verder moet ik zelf de opzegging nog regelen en heb ik 9 maanden dubbel abonnement betaald, aan ziggo en tele2. Tele2 wil 2 maanden vergoeden en 7 maanden a 68 euro komen voor mijn eigen rekening!!!!!
Tele2 doet niet wat zij belooft op papier, geen excuses en een fooitje toe!
Schandalig dat er zo omgegaan wordt met klanten.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sander
01/12/2014
via website
thumbs down

En WEER ligt de webmail eruit. Dat gebeurd bijna maandelijks. Hoe moeilijk kan het zijn om je mailservers op orde te houden. Geen enkel bedrijf waar ik kom heeft deze problemen. En kijk eens naar Hotmail, nooit problemen daar!
En dan de perfomance, 20mb heb ik, nou nee hoor, ik ben al blij als ik de 0,5 haal. En zelfs dat is sporadisch. Maar die reactie van support: “wat vervelend”, “het spijt me te horen dat …” hou toch op. Maar er is 1 plus punt: mijn contract is afgelopen. WEG HIER!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Cor d'Ancona
18/11/2014
thumbs down

telefoon geblokkeerd. weer activeren kan niet via de site van tele2. maar kan niet bellen. vicieuze cirkel….. onbegrijpelijk

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Willem
16/11/2014
thumbs down

@Tele2Webcare en weer geen TV van TELE2 ! Ga na vanavond echt overstappen naar andere provider.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sebastiaan Eilander
15/11/2014
thumbs down

#Tele2 Internet nog steeds niet aan de praat dankzij #kpn #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
henk
14/11/2014
via website
thumbs down

Meest waardeloze klantenservice van nederland. hoe kan het dat dit soort bedrijven nog steeds op deze manier kunnen zaken doen, ze beloven van alles maar leveren niets. telefonische verkoop zou verboden moeten worden!!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Erwin
10/11/2014
thumbs down

Héél fijn die overstapservice van #Tele2. Twee wkn zonder TV en inet. 5 telefoontjes verder en nog niet kunnen aansluiten of terug bellen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Arjen Bakker
08/11/2014
thumbs down

voor bedrijf dat producten biedt die kwalitatief zo slecht zijn dat tv tijdens voetbal vaak op zwart staat heeft #tele2 wel lef! #ziggo

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sven van Nieuwenhuiz
06/11/2014
thumbs down

@Tele2Webcare @klachtenradar @avrotrosradar internet oplevering al 16 dagen te laat.Waarom is tele2 niet aangesloten bij klachtenkompas

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marieke
04/11/2014
via twitter
Marieke (@Mrieki)
thumbs down

Wederom met #tele2 aan de lijn #slechteverbinding #moedrvan

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
frank
01/11/2014
via website
thumbs down

Ben vanaf zonnet al klant. Afgelopen jaar enorm veel storingen en lakse afhandeling klachten. Nu weer zonder tv en internet heel weekend. Waardeloos.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Karen Bongers
31/10/2014
thumbs down

Kom op zeg #tele2… Is het zo moeilijk ons van tv te voorzien..??

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Niek
31/10/2014
via twitter
Niek (@Mamaniek87)
thumbs down

: Amper internet en zeker een week bijna geen tv gehad! Maar toch de volle pond rekenen? En dan vinden ze het gek dat je weg wil bij #tele2

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Danine de Bruin
20/10/2014
thumbs down

Goed begin van de dag. Uur aan de lijn gehangen en nu balen als een stekker.. Thanks Tele2!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Meneer
16/10/2014
via twitter
Meneer (@Policriet)
thumbs down

@Tele2Webcare #tele2 stuurt je van het kastje naar de muur. Eveneens als #kpn. 3 weken alles in huis. 2 monteurs geweest. Nog geen internet!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
debjuhhhpanda
14/10/2014
thumbs down

Jammer hoor die #Slechteservice van #Tele2. Al 4 dagen geen tv en bij klantenservice geen gehoor #Ontevredenklant @Tele2Nederland

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jolanda Jansen
14/10/2014
thumbs down

Jee, @tele2 internet is vandaag alweer extreem traag, 10 wachtenden voor me bij klantenservice dus ben niet enige, vrees ik?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mayuri
14/10/2014
via twitter
Mayuri (@mayuri1908)
thumbs down

En weer storing op de huis telefoon DOOD ziek word je der van!!! #Tele2

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
jenniemeister
12/10/2014
thumbs down

Whooo, 2 hele minuten werkend internet, een nieuw record voor vandaag! #tele2 #anditsgone

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marietta Betancourt
12/10/2014
thumbs down

Tele2 zou ik aan niemand aanraden heel slecht service,altijd storingen, vandaag de hele dag zonder tv en internet sinds 09.30…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kwarktaart
09/10/2014
thumbs down

Internet is de laatste 2/3 maanden zo kansloos dat ik het over het algemeen wel kan vergeten. Helemaal klaar met #Tele2

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Garret Polderman
08/10/2014
thumbs down

@Tele2Webcare Samenwonen, reeds tv op nieuwe adres, tele2 kan alleen niet opgezegd worden , algemene voorwaarden zeggen iets anders #tele2

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
NathaliedeWeerd
08/10/2014
thumbs down

Kan niet wachten op mijn nieuwe Vodafone abonnement. Wat een drama zeg Tele2/Tmobile qua internet. Tussen Groningen en Utrecht.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
petra wessendorp
30/09/2014
thumbs down

met dank aan #tele2 (grrrrrrr) heb ik geen tv/internet. vaste telefoonlijn is hiermee definitief komen te vervallen #teruwerinformatie 🙂

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Lesley van der Haas
17/09/2014
thumbs up

@silkieway ik heb nu bijna 2 jaar Tele2 en nog geen dag zonder bereik of internet gezeten! Alleen in Hengelo gld sloom internet.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Debbie
09/09/2014
thumbs down

Gaan we weer… Blijkbaar geen internet komende maand :(( #tele2 http://t.co/7MenV1G5ZR

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Robert kuyper
05/09/2014
thumbs up

We hebben weer telefoon & internet . klasse #tele2

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jansen
05/09/2014
via website
thumbs up

Probeer op te zeggen ivm verhuizing, maar dit moet per post. Aangetekend verstuurd, en vervolgens zeggen dat het niet is aangekomen.

e-mailen met de klantenservice is niet mogelijk: alle mailtjes zijn “no-reply”. Dus alleen maar eenrichtingsverkeer. Zelf bij een klacht krijg je geen ontvangstbevestiging en duurt het lang voordat je antwoord krijgt…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bjorn Bos
03/09/2014
thumbs up

Wat een waardeloos bedrijf is #UPC. Al sinds gisteren zonder internet en TV,monteur kan pas volgende week komen. @tele2,mag ik klant worden?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Maurice
03/09/2014
via website
thumbs down

Niet kunnen inloggen op omgeving, langzaam internet, geen registratie van aangevraagde extra services/producten en het belangrijkste: geen reactie (!!) op toegestuurde klachtenformulieren.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marije Bernard
29/08/2014
thumbs down

Geen telefoon, geen internet, geen tv…lekker rustig? Nee! Boos! @tele2 storing duurt al maanden. #geldterug

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ingelise de Vries
27/08/2014
thumbs down

Wat jullie ook doen, sluit nooit internet af bij Tele2. Tenzij je gek bent op traag internet dat er steeds uitknalt.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Alice Goor
27/08/2014
thumbs down

Weken wachten op internet (fout provider). Om 19 u zou het dan zover zijn maar helaas… en helpdesk is morgenochtend pas geopend grr#tele2

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Naomi Rustenberg
26/08/2014
thumbs down

Beetje teleurstellende service van @Tele2Nederland… bijna 2 weken geen internet, nu maar hopen dat ik gauw terug word gebeld #suf #tele2

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Wesley
23/08/2014
thumbs down

Wow #Tele2, wow. Ik heb serieus betere download EN ping via mn telefoon dan via jullie netwerk :’)

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sigrid
21/08/2014
thumbs down

ik snap serieus niet dat mijn ouders nog betalen voor het internet… we kunnen er toch niks mee. omdat het zo langzaam is #tele2

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Viona Groenheide
21/08/2014
thumbs down

30 minuten helpdesk tele2, nog steeds geen tv! Technische afdeling belt me terug. Wanneer? Weten ze niet! #fail #tele2

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Andries van der Kolk
13/08/2014
thumbs down

Dankzij #tele2 minimaal 2 weken zonder tv er internet thuis. #lekkerhoor @Tele2Nederland

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Evelien Piels
06/08/2014
thumbs down

Nieuw tv abo bij tele2: decorder/adapter werkt niet. Maar hoe en wanneer nieuwe binnenkomt zijn medewerkers niet eenduidig over.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores

02/08/2014
via twitter
(@hoiikbenpuck)
thumbs down

Tele2 internet is zo verschrikkelijk langzaam. Nooit aan beginnen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hans Giphart
25/07/2014
thumbs down

#probleem met #Tele2 #internet dan zeggen ze bij de #klantenservice ga maar naar andere #provider. Zo raak je Klanten kwijt. #einde #tele2 ?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
R. Leeuwerik
15/07/2014
via website
thumbs down

Nu 2 jaar aan Tele2 vastgezeten. met 20 Mb internet en t.v. normaal pakket.

Wat betreft de computer:
De binnenkomende Mb is zo laag, dat er niet valt te downloaden.
Vaak storing en haperingen van uuuuuuren.
TV geeft veel storing, van enkele seconden tot bijna 1 minuut, 4 a 5 x op een avond. Beeld blijft stilstaan, geluid weg, beeld wordt zwart en doet t vervolgens weer. Handig bij journaal, praatprogramma’s, films etc.
De ‘virtuele assistente’ is waardeloos, blijft als een papegaai zeggen dat ‘ze’ de vraag niet begrijpt, de beloofde life sessie komt NOOIT, bellen mag je doen op eigen kosten, per e-mail niet bereikbaar.
Klachten 4 maal gemeld, zonder enig reultaat, nu mn abonnement afloopt wordt ik gebeld door de verkoop agdeling….. ja DAAAAAAAG Tele2, blij dat ik van jullie af ben!
p.s. mijn wachtwoord voor tele2 was ’n heel vies woord!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rambo
13/07/2014
via twitter
Rambo (@Oompje_)
thumbs down

Tele2 heeft de slechtste Internet ooit. Gelukkig verloopt mijn contract over een paar maanden, direct overstappen naar een andere provider.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
r liuten
08/07/2014
via website
thumbs up

ik betaal mijn rekening en wordt af gesloten van tv dat is slecht en tl zijn jullie niet bereik baar is kut

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Nooruldeen~! ❄
01/07/2014
thumbs down

Tele2 is echt de slechtste internet ooit!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Brent Knol
23/06/2014
thumbs down

Ben je blij dat je t.v. het weer normaal doet, is het internet weer waardeloos. Niet blij met tele2 #fail #tele2

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores