Generic selectors
Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Energie
Internet
Mobiel
Verzekeren
2.1

Aanbiedingen

scores

Algehele indruk
Tarieven
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit product
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
31 positief – 337 negatief

Top 5

Schrijf ervaringen en maak zo kans op een gratis vvv waardebon van 50 euro!

Tele2 Internet & TV

Tele2 is van oorsprong afkomstig uit een Zweeds bedrijf dat sinds 1997 in Nederland op de markt is.
De oprichting van het Zweedse bedrijf Tele2 AB was echter al in 1993 en bedient momenteel 30 miljoen klanten,  in onder andere Nederland, Noorwegen, Zweden, Duitsland en Rusland.
Het Nederlandse aandeel van Tele2 is het afgelopen jaar wat gezakt, mede door de sterke concurrentie en de steeds groter wordende eisen; maar waar de omzet omlaag ging heeft Tele 2 wel meer klanten weten te trekken in 2012 en is het bezig om een eigen 4G netwerk aan te leggen en uit te breiden.

Tele2 Internet & TV ervaringen

Geef Tele2 Internet & TV een beoordeling

424 Tele2 Internet & TV ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Tarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit product
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

Roeks
Geen oordeel
22/05/2019
via website

Waardeloos. Al jaren problemen met verbindingen. Adsl is achterhaald, alleen tele2 begrijpt dat nog niet. Overstap is aangevraagd!

Nuttig? Ja   Nee

Roeks
Geen oordeel
21/05/2019
via website

Waardeloze verbinding. Telkens weer problemen met wifi of tv. Mensen zijn aardig bij de service afdeling. Probleem is dat ze de problemen niet oplossen. Zit nu al 4 dagen zonder internet en tv. Langzaam tijd om over te stappen.
Ga er gewoon niet mee in zee. ADSL is een drama. Jaren 80 tele2!

Nuttig? Ja   Nee

Astrid
15/05/2019
via website
thumbs down

Wat een vreselijk bedrijf!
ik heb problemen met mijn webmail en deze kunnen ze niet verhelpen. Slechte service en slecht bereikbare klantenservice. Zelfs een klachtenbrief schrijven lukte niet omdat het programma mijn klantnummer niet herkende.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
LK
11/05/2019
via website
thumbs down

Beroerd, wat een slecht bedrijf. Niet goed te bereiken, heel veel gedoe gehad met de aan- en afsluiting en vervolgens niets over mijn officiële klacht gehoord. Absoluut GEEN aanrader, kies Tele2 niet!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Pieter
10/05/2019
via website
thumbs down

Beste lezer.
Begin aub nooit aan Tele2, ongeveer het meest klant onvriendelijke bedrijf van NL

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ewoud
10/05/2019
via website
thumbs down

Toen ik na vele jaren klant te zijn geweest telefonisch opzegde vroeg men naar de reden. Ik zei toen dat ik al bijna een jaar in het buitenland woonde. Nee, mijn nieuwe adres hoefde de medewerker niet te hebben want alles ging toch per email. Jaja, behalve een aanmaning omdat de een na laatste rekening niet afgeschreven kon worden. Die ging per post en een sms naar het nummer dat ze toen zelf al afgesloten hadden. Het incassobedrijf stuurde wel een mail en natuurlijk een boete van 19 naar 59 euro. En mijn keurig ingediende bezwaar werd natuurlijk keurig afgewezen. Stank voor dank na heel veel jaren trouwe klant die nooit te laat heeft betaald. Ik had echt meer verwacht van een van oorsprong Zweedse bedrijf.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
K. Deinum
Geen oordeel
04/05/2019
via website

Wat een vreselijk bedrijf. Per 1 mei overstapservice en nu op de 4e mei nog niks. Het ligt aan van alles en nog wat, KPN, kabel breuk, kabel niet overgezet door KPN, maar eigen verantwoording is er niet. Vreselijk klantenservice, iedere smoes uit het boek hebben ze gebruikt. Ondertussen een aardige telefoonrekening, maar nog geen oplossing. Opzeggen valt ook niet mee, ook al is er niets geleverd, want dan dreigen ze met een afkoopsom. Afschuwelijk bedrijf. Advies, ga er niet mee in zee. Alle andere providers zijn beter.

Nuttig? Ja   Nee

Leonie
14/04/2019
via website
thumbs down

Slechte verbinding. Nog slechtere service. Tele2 hangt op, antwoord niet. En sluiten je 10 dagen te vroeg af als je overstapt naar een andere provider zonder enige reactie

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Edwin
11/04/2019
via website
thumbs down

Zakelijk data only/sim only bundel onbeperkt.
Deze bundel op advies van Tele2 verkoop afdeling aangeschaft voor 2 jaar. Gezien de zakelijke locatie is er geen snel internet voorhanden m.u.v. ADSL waarbij de afstand tot de centrale dusdanig groot is dat er geen snelle verbinding mogelijk is.
Op advied besloten deze bundel aan te schaffen en aangegeven dat het voor toepassing in een router is. Dagelijks internet en nachtelijke backups.
Nu blijkt dat er een dag limiet op zit van 5Gb en dat deze iedere keer via een sms uitgebreid moet worden. SIM kaart zit in router dus geen SMS! Helpdesk geeft aan om dan iedere keer de SIM kaart uit de router te halen en in mijn telefoon te stoppen om zodat ik de aanvraag voor extra Gb’s kan sturen. Iedere dag de SIM kaart vervangen is gewoonweg geen optie. Beeindigen abonnement is niet mogelijk en moet gewoon de 2 jaar ( min 2 dagen ) uitzitten. Geen enkele coulance!
Nooit aan Tele2 beginnen!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Yasmna
20/03/2019
via website
thumbs down

Ik heb mijn abonnement opgezegd. Geen reactie.
Na bellen nog steeds geen reactie.
Nu ontving ik rekening voor heraansluiten.
Mijn ervaring is tussen september en januari ontvang ik een hoge rekening, al heb ik mijn belminuten niet gebruikt.

Ik neem contact op met Radar, kassa etc. Ik ben het zat

Criminelen zijn dat.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Alex
20/03/2019
via website
thumbs down

Kort geleden overgestapt op Tele2 tijdens een actieperiode. Er is wat verkeerd gegaan in het systeem en Tele2 weigert dit aan te passen waardoor zij letterlijk de beloofde korting niet toepassen. Dus willens en wetens wordt ik opgelicht. De medewerkers zeggen dan dat het echt niet kan dat ik niet de beloofde korting krijg, maar helaas kunnen we er niks aan doen. Willens en wetens stelen noem ik dat, werkelijk een onbetrouwbaar bedrijf!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
PJB
13/03/2019
via website
thumbs down

Simpele upgrade van light naar basis aangevraagd. Geen probleem met ingang van 7 maart zou het nieuwe abo ingaan met van te voren een nieuw modem. Op 6 maart wel oude abo beëindigd, maar nog geen nieuw modem en geen nieuw abo. Op mijntele2 is de status van de bestelling onbekend. De oude modem werkt nog wel maar nog veel langzamer dan daarvoor. Klantenservice onbereikbaar. Dit is helemaal droevig omdat ik bij de telefonische onderhandeling heb aangegeven dat ik deze keer geen gezeur wilde. De Tele2 meneer verzekerde mij dat het soepel zou gaan. Nu al de 13e zonder enige communicatie van tele2; het zou toch de 7e ingaan? Hoe moeilijk kan dat zijn?? Bah, wat een tent!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marijke
02/02/2019
via website
thumbs down

Waardeloos en oplichters!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Maria
02/02/2019
via website
thumbs down

Deze slaat alles. Jaren later krijg ik een incasso bedrijf aan de deur. In 2015 opgezegd Het is nu 2019 wegens wanprestatie en onterecht afsluiten destijds opgezegd. Nu dagen zij mij de rechter. Gelukkig heb ik de meeste klachten op mail nog. Geen antwoorden maar wel verstuurd. Toezeggen via telefoon schandalig. Zeggen vervolgens krijg je B heb je geen tv internet of telefoon. Via de telefoon krijg je altijd gelijk omdat je dat meestal ook hebt hebt maar naar handelen is een ander verhaal.. laat die rechtszaak maar komen. Tele2 zou in Nederland verboden moeten worden voldoen totaal niet aan de eisen van de Nederlandse wetgeving. Schande! M.A.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Danielle
23/01/2019
via website
thumbs down

Waardeloos! Ik wilde graag thuis internet van Tele2. Helaas geen juiste aansluiting in mijn woning (heb daar ook niet al teveel verstand van). Met postcodecheck was het wel mogelijk. Service monteur nog langs geweest om het probleem te constateren. 2 maanden opzegtermijn. Dus nu 2 maanden betalen voor niks + de aansluitkosten die niet zijn gebeurd.. Ik wilde graag klant worden bij Tele2 en dan krijg je dit.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marijke de boer
21/01/2019
via website
thumbs down

Waardeloos heb nog nooit in mijn 38 jaar geklaagd. Maar hun slaan alles waardeloze service monteur die niets doet. Weken geen verbinding. Per ongeluk hadden me ze een extra abbonement op dit adres gezet dus weer dubbele kosten. En opzegservice werkte niet waardoor ik 4 mnd dubbele kosten heb gehad.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Dilek
16/01/2019
via website
thumbs down

Vreselijk! Geen service, heleboel leugens!! Nooit meer!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
ivo
08/01/2019
via website
thumbs down

Zeven weken geleden mijn bestelling moeten annuleren omdat n.b. KORTING die je krijgt wanneer je al klant bent niet op de site van TELE2 staan vermeld. Het bedrag van deze bestelling a €197,70 is nog steeds niet terug gestort op mijn bankrekening.
Binnen 4 werkdagen was de afspraak!! Hoe lang moet ik nog wachten TELE2??

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
ivo
08/01/2019
via website
thumbs down

Zeven weken geleden mijn bestelling moeten annuleren omdat n.b. KORTING die je krijgt wanneer je al klant bent niet op de site van TELE2 staan vermeld. Het bedrag van deze bestelling a €197,70 is nog steeds niet terug gestort op mijn bankrekening.
Binnen 4 werkdagen was de afspraak!! Hoe lang moet ik nog wachten TELE2??

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Adrienne
Geen oordeel
19/12/2018
via website

Slecht bedrijf. Abbonement binnen gestelde termijn geannuleerd. Tele2 factureert via automatische incasso alsnog €39,- .Na mijn gelijk gekregen te hebben is Tele2 niet instaat de factuur te annuleren en ben ik genoodzaakt het bedrag voor te schieten. Tot mijn verbazing ook nog een factuur van €212,- ontvangen alszijnde afkoopsom van het abonnement. Ronduit schandalig!

Nuttig? Ja   Nee

Tiny Canton
16/12/2018
via website
thumbs down

TELE2 zeer slechte ervaring mee!Heb je een klacht er is niemand te bereiken alleen de helpdesk en die weten nergens van.Zullen de klacht doorgeven en je word terug
gebeld binnen 3 dagen.NIET DUS!!!!!!!of ze gaan je doorverbinden,zit je een uur aan de lijn en niemand die je te woord staat!!!!! Ze hebben ook geen mail adres?????Dus hoe dan klantvriendelijk???
Zo vreemd voor een bedrijf.En dan wel onterecht geld afschrijven!!!!!!Je kan als klant geen kant op!!!Ik ben er zo klaar mee!!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Maureen Dalmasso
Geen oordeel
11/11/2018
via website

Zeer slecht bedrijf!! Wij worden heel erg opgelicht en gaat om honderden euro’s
Wij gaan een rechtzaak aanspannen en Kassa en Radar zijn ook ingelicht! Wij zijn er helemaal klaar mee! Zijn er mensen die mee willen doen?

Nuttig? Ja   Nee

Nagel
15/10/2018
via website
thumbs down

Overstappen, als ze je eenmaal het pakket verkocht hebben is de service echt superberoerd. Nog nooit zo slecht meegemaakt!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
m.balk
29/09/2018
via website
thumbs down

begin er niet aan:elke medewerker zegt iets anders. lange wachttijden aan de telefoon en proberen gesprekstijd te rekken (je belt met tele2 en betaalt je telefoo kosten aan tele2).en oplossingen komen er niet!!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
1 7 8 9

Tele2 Internet & TV ervaringen 2018

Heeft u ervaringen met Tele2 Internet & TV en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u Tele2 Internet & TV beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.

Ons doel is altijd dat u snel en simpel de beste keuze kan maken en zorgeloos kan overstappen. Of u nu kiest voor Tele2 Internet & TV of voor een andere aanbieder. Die keuze is aan u en wij helpen u graag!

Tele2 Internet & TV vergelijken

Met onze onafhankelijke vergelijkers kunt u alle tarieven en aanbiedingen van Tele2 Internet & TV vergelijken. Zo weet u binnen enkele minuten of Tele2 Internet & TV voor u de beste keuze is! Vervolgens kunt u overstappen naar Tele2 Internet & TV of naar een andere aanbieder...

Tele2 Internet & TV 1.06 stars 424 reviews