Generic selectors
Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Blog
Energie
Geen categorie
Internet
Mobiel
Nieuws
Verzekeren
2.3

Aanbiedingen

scores

Algehele indruk
Tarieven
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit product
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
31 positief – 285 negatief

Top 5

Tele2 Internet & TV

Tele2 is van oorsprong afkomstig uit een Zweeds bedrijf dat sinds 1997 in Nederland op de markt is.
De oprichting van het Zweedse bedrijf Tele2 AB was echter al in 1993 en bedient momenteel 30 miljoen klanten,  in onder andere Nederland, Noorwegen, Zweden, Duitsland en Rusland.
Het Nederlandse aandeel van Tele2 is het afgelopen jaar wat gezakt, mede door de sterke concurrentie en de steeds groter wordende eisen; maar waar de omzet omlaag ging heeft Tele 2 wel meer klanten weten te trekken in 2012 en is het bezig om een eigen 4G netwerk aan te leggen en uit te breiden.

Tele2 Internet & TV aanbiedingen en tarieven 2017

Profiteren van extra korting, actie's en aanbiedingen bij Tele2 Internet & TV. Met onze onafhankelijke prijsvergelijkers kunt u alle tarieven van Tele2 Internet & TV vergelijken. Zo weet u binnen enkele minuten of Tele2 Internet & TV voor u de beste keuze is! Vervolgens kunt u overstappen naar Tele2 Internet & TV of naar een andere aanbieder...

Tele2 Internet & TV ervaringen

Geef Tele2 Internet & TV een beoordeling

356 Tele2 Internet & TV ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Tarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit product
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

Vincent Lukken
12/06/2013
thumbs down

WOW… Net ff speedtest gedaan… Snelheid van de internet verbinding is 45kpbs… Dat is gewoon 20 jaar terug in de tijd!!! #tele2 #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Niko-Kraak
11/06/2013
thumbs down

woow we kunnen gewoon weer tv kijken #tele2 maarja voor hoelang

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Niko-Kraak
11/06/2013
thumbs down

niet eens tv kunnen kijken #tele2

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Emilia Sandström
Geen oordeel
11/06/2013

#Tele2 ni gör mig så lycklig att ge mig 5 ggr så mkt internet än vanligt, kan det möjligtvis hända att jag kmr råka få betala de själv ändå?

Nuttig? Ja   Nee

Ricardo van Loon
11/06/2013
thumbs down

En aangezien Tele2 voorlopig geen televisie en internet levert, draai ik non stop Great Minds op mijn goedje nieuwe home cinema set.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ƭαητ Mαυδ
Geen oordeel
10/06/2013

@Trolluggla Finns så många varianter idag. Jag har Kabelvision från tele2. Innebär separat box trots att TV:n har inbyggd box. Värdelöst.

Nuttig? Ja   Nee

Jerry Boerman
10/06/2013
thumbs down

Straks in Ams. in ieder geval geen Tele2 internet meer. Zo traag als het maar kan.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Eef Meijerink
08/06/2013
thumbs down

Eindelijk internet, is #Tele2 vergeten wat er aan afspraken is gemaakt, de helft vd afspraken wordt gevonden in een ander dossier 🙁

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bovenal Communicatie
08/06/2013
thumbs down

Ooit geprobeerd een klacht in te dienen bij tele2? Volop verbetermogelijkheden hier. Kan niet telefonisch of via mail, alleen via brief.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bovenal Communicatie
08/06/2013
thumbs down

Nou ja, afdeling verkoop van @tele2 hangt op in verkoopgesprek… Bijzondere verkoopstrategie! #klantonvriendelijk #tele2

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Paul
08/06/2013
via twitter
Paul (@Al_Capsones)
thumbs up

Beetje jammer. Tele2 stuurt iets op en ik heb het met 2 dagen, KPN stuurt iets op en heb het na 6 dagen nog niet!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mama van Dyshaina
07/06/2013
thumbs down

Ben bijna van tele2 af *danst*

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jolanda Jansen
07/06/2013
thumbs down

Grappig hoe verschillend bedrijven omgaan met webcare. KvK reageert in 5 minuten, op klacht van Tele2 nog niets gehoord. Maar overstappen?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Karin Bergwerff
07/06/2013
thumbs down

@Tele2Webcare Overstap door/naar KPN.Vanaf 10-6 geen internet, opzegdatum te vroeg.Tele2 wil niet verlengen, omdat KPN niet wil bellen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sven
06/06/2013
via twitter
Sven (@ikheetsven)
thumbs down

Tering #Tele2, ze kunnen beter gemist eruit halen, want niks staat ertussen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jolanda Jansen
06/06/2013
thumbs down

Net de slechtste klantenservicemedewerker van #Tele2 aan de telefoon gehad, ze maakte bijna ruzie. Heerlijk, was ik aan toe. Nu avond4daagse

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
M&M Verlichting
06/06/2013
thumbs down

Attentie! Neem nooit een zakelijk abonnement bij Tele2 zakelijk. Waardeloze service! Al een week zonder zakelijke telefoon! #tele2-zooi

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Wesley
06/06/2013
via twitter
Wesley (@Wesley_AFCA)
thumbs down

@Frieccc ok, ik heb ook gezeik gehad met tele2, werd totaal niet naar me geluisterd totdat ik de betalingen blokkeerde.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ricardo van Loon
06/06/2013
thumbs down

Hey, @youpvanthek. Je dacht dat Vodafone kut was? Tele2 kan er ook wat van. Hellup.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marc Gommans
06/06/2013
thumbs up

Vanaf heden een Tele2 klant. Hopelijk naar tevredenheid. #overgestapt

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Charles Kelder
05/06/2013
thumbs down

@Wuffcc @Tele2Webcare Ik ben ook overgestapt van vodafone naar Tele2. Heb nu 3 dagen tele2 en geen enkele dag fatsoenlijk internet gehad….

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Thijs Tolboom
04/06/2013
thumbs down

Tele2 is echt de slechtste internetprovider

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Peter van der Hammen
04/06/2013
thumbs down

Volg mijn ellende met tele2 op tele2-zeg-nee.nl

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
bianca den outer
04/06/2013
thumbs down

Tele2 zakelijk kan geen digitale facturen verzenden, lees ik net. Echt. Het bestaat nog #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marion Pellekaan
04/06/2013
thumbs down

Als #tele2 me niet kan helpen, dan neem ik maar nood gedwongen internet bij de concurrent… #zucht

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Liev_liefer
04/06/2013
thumbs down

#tele2 maakt er een potje van zijn ze helemaal vd pot gerukt maar ik laat mij niet zo.maar uit veld slaan

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Daphne den Hartog
03/06/2013
thumbs down

Wat een slechte afhandeling van onze #klacht bij @Tele2 denk dat we andere #provider moeten gaan zoeken.@Tele2Nederland @tele2webcare

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
never back down
03/06/2013
thumbs down

KANKER WAAROM NEEMT TELE2 KLANTENSERVICE NIET OP

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bob Kaptein
03/06/2013
thumbs down

@tele2 dienstverlening niet op orde, vaste nummers onbereikbaar. Helpdesk bijschakelem!!!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
CrazyGraphics
03/06/2013
thumbs down

Wat een slechte afhandeling van onze #klacht bij @Tele2 denk dat we andere #provider moeten gaan zoeken.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hans Heuvelman
03/06/2013
thumbs up

@JaapMarinus tele2 is prima. die hebben mooie pakketen met digitale tv, internet en bellen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mikelikel
02/06/2013
thumbs down

Tering tele2 altijd gezeik en alles loopt altijd vast

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
xMarije'
01/06/2013
thumbs down

& dan doet je internet het al niet meer na 3 dagen, heeft iemand daar verstand van? #tele2

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
TNE Media
01/06/2013
thumbs up

@GKBoris @SkateGK Hoor echt alleen maar narigheid over UPC de laatste tijd. Ik heb glasvezel van Tele2.. Niks aan de hand (nog)..

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Juffig
01/06/2013
via twitter
Juffig (@Juffig)
thumbs up

Kudos voor webcare en christaan van customercare #Tele2. Snel en doeltreffend #magookweleensgezegdworden

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sander Vos
01/06/2013
thumbs down

@LindaMarloes neem geen glasvezel van @tele2 dan ben je voorlopig niet bereikbaar op je vaste telefoon

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sjowhan
01/06/2013
via twitter
Sjowhan (@sjowhan)
thumbs down

Al lang in de wacht bij de zakelijke storingsafdeling bij Tele2. Valt me tegen op een zaterdag 😉

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Peter van der Hammen
01/06/2013
thumbs down

@Tele2Webcare In de laatste weken wel 4 dingen misgegaan tussen mij en Tele2 gaat alles wel goed bij jullie? Interne organisatie problemen?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rogier
01/06/2013
via twitter
Rogier (@Rogier9474)
thumbs down

Vervelende belactie van tele2! Wij bellen u omdat u bij KPN zit en deze de prijzen gaat verhogen, dat is contractbreuk dus u kunt naar ons.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Brahim Bouyadou
01/06/2013
thumbs down

Ik raad mensen die tele2 als provider voor volgnde jaar willen kiezen. Niet doen! Ze zijn niet vertrouwen qua factuur.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
.
31/05/2013
via twitter
. (@pineapple1502)
thumbs down

Nog steeds geen tv noch internetverbinding. Goedkoop is duurkoop! Volgende provider die ik neem is upc met KABEL tv! #tele2

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sander Lentink
31/05/2013
thumbs down

#tele2 geeft factuur standaard via post ipv online, dit hoort andersom! sowiezo voor mensen na 1980!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Eef Meijerink
31/05/2013
thumbs down

Eindelijk internet! Monteur bevestigt, dat als #Tele2 direct naar mij had geluisterd ik idd al 2 maanden internet zou hebben gehad, zucht

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Eef Meijerink
31/05/2013
thumbs down

Het probleem van #Tele2 is dat er een bedrijfscultuur is waarin niemand iets mag. De makke schapen zeggen bij elk voorstel: dat mag ik niet

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Eef Meijerink
31/05/2013
thumbs down

@famkeZ en en levert mij dat internet op? Nee, dus. #Tele2 moet gewoon eens gemaakte afspraken nakomen!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sippy van Akker
Geen oordeel
31/05/2013

Nou bijvoorbeeld dat de klant in kwestie zoals @eefmeijerink vriendelijk bedankt voor de diensten van #Tele2?

Nuttig? Ja   Nee

Eef Meijerink
31/05/2013
thumbs down

Ongelofelijk #Tele2 monteur belt voor de 3e x dat het later wordt en daar zit je dan al vanaf 8 uur op te wachten, hoeveel kan er mis gaan

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Brahim Bouyadou
31/05/2013
thumbs down

Na een jaar abonneren met tele2. Resultaat zeer slecht provider

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Eef Meijerink
31/05/2013
thumbs down

Zelfs #Tele2 webcare doet geen pogingen meer om er nog wat van te maken en dat noemt zich een teleCOMMUNICATIE bedrijf

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bert Buijsrogge
31/05/2013
thumbs up

Daar kan menig #bedrijf nog wat van leren! #tele2 #klantenservice

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
oosterwijck
Geen oordeel
06/07/2017
via website

Tele2 is een oplichtersbedrijf, die alleen maar geinteresseerd is in het binnenhalen van klanten. Als je een maal binnen bent, kun je barsten. Bij klachten is het bedrijf een onneembare vesting. De telefoon wordt niet opgenomen, de helpdesk is niet bemand en verzoeken om terug te bellen worden niet beantwoord. Nadat ik het contract beeindigd heb, werd ik een dag later bezocht door Ziggo, dat tot dezelfde organisatie behoord. Ze denken zeker dat ik gek ben. Ik heb een klacht ingediend bij: Toezichthouder Autoriteit Consument en Markt. Ik stel voor dat iedereen, die klachten heeft, dat doet. De toezichthouder is bevoegd tot het geven van geldboetes, en andere maatregelen, voor oplichtersbedrijven zoals Tele2.

Nuttig? Ja   Nee

1 2 3 7

Tele2 Internet & TV ervaringen 2017

Heeft u ervaringen met Tele2 Internet & TV en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u Tele2 Internet & TV beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.

Ons doel is altijd dat u snel en simpel de beste keuze kan maken en zorgeloos kan overstappen. Of u nu kiest voor Tele2 Internet & TV of voor een andere aanbieder. Die keuze is aan u en wij helpen u graag!

Tele2 Internet & TV 1.16 stars 356 reviews