Generic selectors
Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Energie
Internet
Mobiel
Verzekeren
2.1

Aanbiedingen

scores

Algehele indruk
Tarieven
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit product
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
31 positief – 329 negatief

Top 5

Schrijf ervaringen en maak zo kans op een gratis vvv waardebon van 50 euro!

Tele2 Internet & TV

Tele2 is van oorsprong afkomstig uit een Zweeds bedrijf dat sinds 1997 in Nederland op de markt is.
De oprichting van het Zweedse bedrijf Tele2 AB was echter al in 1993 en bedient momenteel 30 miljoen klanten,  in onder andere Nederland, Noorwegen, Zweden, Duitsland en Rusland.
Het Nederlandse aandeel van Tele2 is het afgelopen jaar wat gezakt, mede door de sterke concurrentie en de steeds groter wordende eisen; maar waar de omzet omlaag ging heeft Tele 2 wel meer klanten weten te trekken in 2012 en is het bezig om een eigen 4G netwerk aan te leggen en uit te breiden.

Tele2 Internet & TV ervaringen

Geef Tele2 Internet & TV een beoordeling

413 Tele2 Internet & TV ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Tarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit product
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

PJB
13/03/2019
via website
thumbs down

Simpele upgrade van light naar basis aangevraagd. Geen probleem met ingang van 7 maart zou het nieuwe abo ingaan met van te voren een nieuw modem. Op 6 maart wel oude abo beëindigd, maar nog geen nieuw modem en geen nieuw abo. Op mijntele2 is de status van de bestelling onbekend. De oude modem werkt nog wel maar nog veel langzamer dan daarvoor. Klantenservice onbereikbaar. Dit is helemaal droevig omdat ik bij de telefonische onderhandeling heb aangegeven dat ik deze keer geen gezeur wilde. De Tele2 meneer verzekerde mij dat het soepel zou gaan. Nu al de 13e zonder enige communicatie van tele2; het zou toch de 7e ingaan? Hoe moeilijk kan dat zijn?? Bah, wat een tent!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marijke
02/02/2019
via website
thumbs down

Waardeloos en oplichters!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Maria
02/02/2019
via website
thumbs down

Deze slaat alles. Jaren later krijg ik een incasso bedrijf aan de deur. In 2015 opgezegd Het is nu 2019 wegens wanprestatie en onterecht afsluiten destijds opgezegd. Nu dagen zij mij de rechter. Gelukkig heb ik de meeste klachten op mail nog. Geen antwoorden maar wel verstuurd. Toezeggen via telefoon schandalig. Zeggen vervolgens krijg je B heb je geen tv internet of telefoon. Via de telefoon krijg je altijd gelijk omdat je dat meestal ook hebt hebt maar naar handelen is een ander verhaal.. laat die rechtszaak maar komen. Tele2 zou in Nederland verboden moeten worden voldoen totaal niet aan de eisen van de Nederlandse wetgeving. Schande! M.A.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Danielle
23/01/2019
via website
thumbs down

Waardeloos! Ik wilde graag thuis internet van Tele2. Helaas geen juiste aansluiting in mijn woning (heb daar ook niet al teveel verstand van). Met postcodecheck was het wel mogelijk. Service monteur nog langs geweest om het probleem te constateren. 2 maanden opzegtermijn. Dus nu 2 maanden betalen voor niks + de aansluitkosten die niet zijn gebeurd.. Ik wilde graag klant worden bij Tele2 en dan krijg je dit.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marijke de boer
21/01/2019
via website
thumbs down

Waardeloos heb nog nooit in mijn 38 jaar geklaagd. Maar hun slaan alles waardeloze service monteur die niets doet. Weken geen verbinding. Per ongeluk hadden me ze een extra abbonement op dit adres gezet dus weer dubbele kosten. En opzegservice werkte niet waardoor ik 4 mnd dubbele kosten heb gehad.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Dilek
16/01/2019
via website
thumbs down

Vreselijk! Geen service, heleboel leugens!! Nooit meer!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
ivo
08/01/2019
via website
thumbs down

Zeven weken geleden mijn bestelling moeten annuleren omdat n.b. KORTING die je krijgt wanneer je al klant bent niet op de site van TELE2 staan vermeld. Het bedrag van deze bestelling a €197,70 is nog steeds niet terug gestort op mijn bankrekening.
Binnen 4 werkdagen was de afspraak!! Hoe lang moet ik nog wachten TELE2??

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
ivo
08/01/2019
via website
thumbs down

Zeven weken geleden mijn bestelling moeten annuleren omdat n.b. KORTING die je krijgt wanneer je al klant bent niet op de site van TELE2 staan vermeld. Het bedrag van deze bestelling a €197,70 is nog steeds niet terug gestort op mijn bankrekening.
Binnen 4 werkdagen was de afspraak!! Hoe lang moet ik nog wachten TELE2??

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Adrienne
Geen oordeel
19/12/2018
via website

Slecht bedrijf. Abbonement binnen gestelde termijn geannuleerd. Tele2 factureert via automatische incasso alsnog €39,- .Na mijn gelijk gekregen te hebben is Tele2 niet instaat de factuur te annuleren en ben ik genoodzaakt het bedrag voor te schieten. Tot mijn verbazing ook nog een factuur van €212,- ontvangen alszijnde afkoopsom van het abonnement. Ronduit schandalig!

Nuttig? Ja   Nee

Tiny Canton
16/12/2018
via website
thumbs down

TELE2 zeer slechte ervaring mee!Heb je een klacht er is niemand te bereiken alleen de helpdesk en die weten nergens van.Zullen de klacht doorgeven en je word terug
gebeld binnen 3 dagen.NIET DUS!!!!!!!of ze gaan je doorverbinden,zit je een uur aan de lijn en niemand die je te woord staat!!!!! Ze hebben ook geen mail adres?????Dus hoe dan klantvriendelijk???
Zo vreemd voor een bedrijf.En dan wel onterecht geld afschrijven!!!!!!Je kan als klant geen kant op!!!Ik ben er zo klaar mee!!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Maureen Dalmasso
Geen oordeel
11/11/2018
via website

Zeer slecht bedrijf!! Wij worden heel erg opgelicht en gaat om honderden euro’s
Wij gaan een rechtzaak aanspannen en Kassa en Radar zijn ook ingelicht! Wij zijn er helemaal klaar mee! Zijn er mensen die mee willen doen?

Nuttig? Ja   Nee

Nagel
15/10/2018
via website
thumbs down

Overstappen, als ze je eenmaal het pakket verkocht hebben is de service echt superberoerd. Nog nooit zo slecht meegemaakt!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
m.balk
29/09/2018
via website
thumbs down

begin er niet aan:elke medewerker zegt iets anders. lange wachttijden aan de telefoon en proberen gesprekstijd te rekken (je belt met tele2 en betaalt je telefoo kosten aan tele2).en oplossingen komen er niet!!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
1 7 8 9

Tele2 Internet & TV ervaringen 2018

Heeft u ervaringen met Tele2 Internet & TV en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u Tele2 Internet & TV beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.

Ons doel is altijd dat u snel en simpel de beste keuze kan maken en zorgeloos kan overstappen. Of u nu kiest voor Tele2 Internet & TV of voor een andere aanbieder. Die keuze is aan u en wij helpen u graag!

Tele2 Internet & TV vergelijken

Met onze onafhankelijke vergelijkers kunt u alle tarieven en aanbiedingen van Tele2 Internet & TV vergelijken. Zo weet u binnen enkele minuten of Tele2 Internet & TV voor u de beste keuze is! Vervolgens kunt u overstappen naar Tele2 Internet & TV of naar een andere aanbieder...

Tele2 Internet & TV 1.06 stars 413 reviews