Generic selectors
Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Energie
Internet
Mobiel
Verzekeren
2.2

Aanbiedingen

scores

Algehele indruk
Tarieven
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit product
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
31 positief – 307 negatief

Top 5

Schrijf ervaringen en maak zo kans op een gratis vvv waardebon van 50 euro!

Tele2 Internet & TV

Tele2 is van oorsprong afkomstig uit een Zweeds bedrijf dat sinds 1997 in Nederland op de markt is.
De oprichting van het Zweedse bedrijf Tele2 AB was echter al in 1993 en bedient momenteel 30 miljoen klanten,  in onder andere Nederland, Noorwegen, Zweden, Duitsland en Rusland.
Het Nederlandse aandeel van Tele2 is het afgelopen jaar wat gezakt, mede door de sterke concurrentie en de steeds groter wordende eisen; maar waar de omzet omlaag ging heeft Tele 2 wel meer klanten weten te trekken in 2012 en is het bezig om een eigen 4G netwerk aan te leggen en uit te breiden.

Tele2 Internet & TV aanbiedingen en tarieven 2018

Profiteren van extra korting, actie's en aanbiedingen bij Tele2 Internet & TV. Met onze onafhankelijke prijsvergelijkers kunt u alle tarieven van Tele2 Internet & TV vergelijken. Zo weet u binnen enkele minuten of Tele2 Internet & TV voor u de beste keuze is! Vervolgens kunt u overstappen naar Tele2 Internet & TV of naar een andere aanbieder...

Tele2 Internet & TV ervaringen

Geef Tele2 Internet & TV een beoordeling

387 Tele2 Internet & TV ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Tarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit product
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

Jeroen
21/06/2018
via website
thumbs down

Kreeg in december verkeerde facturen (350 euro te hoog). Na paar telefoontjes werd dit geregeld en waren ze vanaf begin februari kwijtgescholden, toen in maart werd ik door ze afgesloten, in april weer. In april deden ze ook erg moeilijk krijg 3x een mailtje dat ik de rekeningen moest betalen ookal had dezelfde afdeling 2 maanden eerder al vastgesteld dat ik ze niet hoefde te betalen. Uiteindelijk toch weer aangesloten en weer vastgesteld dat ik ze niet hoef te betalen. Maar van beide afsluitingen vroegen ze nog wel 28 euro heraansluit kosten. Na weer moeite doen werden ook deze terug gestort (al heb ik ze nooit ontvangen). Toen in april kreeg ik een brief van een incassobureau dat ik nog een factuur moest betalen die niet bestond op mijntele2. Vervolgens moest ik gaan bewijzen dat de fractuur niet terecht was, was die ook niet dus na veel gedoe ook die kwijt gescholden. Nu als ik naar mijntele2 gaat staan er willekeurige facturen die wisselen per keer dat je inlogt en de pagina ververst. De klanten service zegt dat er wel de juiste facturen staan (er missen maanden enzo) en ook na het sturen van screenshots blijven ze moeilijk doen. Tevens moet je bij de klanten service altijd 4x uitleggen (Bijvoorbeeld Klantenservice: ja dat komt omdat je nog 28 euro aan ons moet betalen, ik: er staat -28 dus ik krijg geld van jullie, klantenservice: ‘Hoi Jeroen, je krijgt inderdaad nog 28 euro terug” en zo gaat het de hele tijd. Kortom geen aanrader.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Elvira Friederichs
08/06/2018
via website
thumbs down

Al lid sinds ze zonnet waren. Was toch niet tevreden en wilde in 2016 overstappen, nee moet u niet doen zeiden ze. We doen u een aanbod wat u niet kunt weigeren.
10 euro per maand internet en bellen. Ja dat kun je niet weigeren. Is dat dan voor altijd? ja voor altijd(fijn dat gesprek ook word opgenomen)Nu tot mijn verbazing mail u maandbedrag word 26 euro!!!! HUH???? een mondelingen overeenkomst is toch bindend,Dit was toch voor altijd. Nou blijkbaar niet,ach ja ze kon er nog 6 euro afhalen. Nou joepie verdubbeling maandbedrag!!!! Volgens mij contract breuk en mondeling overeen gekomen. Zelfs opgenomen gesprek doet er niet toe blijkbaar! Voel me zwaar bedonderd door tele 2.Valse beloftes en niet nakomen van afspraak!! Nou dan zijn ze zo toch gewoon mij helemaal als klant kwijt! Belachelijk dit! Zo goed is tele 2 ook niet…dus omdat t kan weg ermee!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
C.A.
04/06/2018
via website
thumbs down

Mensen, begin niet aan Tele2; na al die jaren zijn ze er met hun dienstverlening niet beter maar alleen maar onbeschofter en lakser op geworden.
Mijn ouders begingen om goedkoper af te zijn ooit de vergissing om over te stappen op Tele2, waardoor ze op hun oude dag regelmatig met de gebakken peren zaten, om de haverklap een storing en dan een dag lang aan de telefoon moeten hangen om vervolgens niet of op een labbekakkige en onbeleefde manier geholpen te worden door de helpdesk.
Nu na hun overlijden presteert Tele2 het om ondanks dat we het abonnement van onze ouders allang hebben afgezegd, daarbij de akte van overlijden op hebben gestuurd en de termijnkosten die nog liepen keurig hebben voldaan, een incassobureau op ons af te sturen met een bevel tot betalen. Na de helpdesk tot uitputtens toe te hebben gebeld geeft Tele2 toe dat hun vordering inderdaad niet klopt en er ‘iets mis is gegaan’, maar weigert dat op te lossen met het door hen ingeschakelde incassobureau; wij moeten dat bureau zelf maar bewijzen dat de vordering onterecht is…. Dat zal hopelijk gaan lukken met de nodige moeite, rompslomp en ergernis, maar het is van de gekke….

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mary Lalin
25/05/2018
via website
thumbs down

Zeer slechte Provider!!! ben al 2 mnd bezig om onterechte facturen opgelost te krijgen….na heel veeeeel telefonische gesprekken en vele beloftes van Tele 2 nog niets opgelost! Zit al 2 mnd te wachten op een bedrag wat Tele 2 terug zou storten enof berekenen tot heden nog steedsniks!!! krijg alleen maar te horen “wat vervelend mw.,, en vanaf vandaag mogen ze me niet meer te woord staan wegens verandering in bescherming van de Privacy wet???? WTF Ga kijken hoe ik zo snel mogelijk van deze Provider ervan af kom!!! Mensen begin er nooit aan!!!!

Mary Lalin

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Nathalie
23/05/2018
via website
thumbs down

Neem nooit Tele2
Er is altijd wel wat mis. En mocht je een keer echt een storing hebben dan mag je een week wachten voor het is opgelost. Ze verdienen niet eens 1 ster!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Quinten
03/05/2018
via website
thumbs down

20-02 Bestelling gedaan telefonisch en nooit meer wat van gehoord .2 weken later gebeld hoe of wat ,en er bleek nooit wat te zijn doorgekomen want de betaling was mislukt . Echter ware ze niet van plan mij daar ook maar 1 sec overte berichten aangezien ik dit zelf had kunnen weten.?? Bizar excuus maar ach …hierdoor dus wachten tot 15 mei.. *29 april al zonder telefoon aangezien dat de eerste datum zou zijn dt k naar tele2 zou komen * . Dus doodleuk 2 weken zonder telefoon en zonder 1 oplossing van tele2 ( aangezien ik citeer *het maar gecompenseerd diend te worde bij de huidige provider *) ik doe er alles aan om dig vervtoegd te krijgen masr tele2 blijft lulverhalen ophangen . Je bent niet vrij , je nummer is niet vrijgegeven .tmobile doet moeilijk blabla. We kunne geen nieuwr aanvraag doen op predpaid binne 2 dagen want jou actie ,die jd bestelde in feb is afgelopen … GEEN MOGELIJKHEID ZELF NIET BIJ RETENTIE om dit opnieuw te realiseren . Ondanks dat de fout bij tele2 ligt…. Dus ok PRIMA DAN MAAR 2 WEKEN ZONDER TELEFOON ..aangezien ik puur uit principe nu niet 4 eu per maand meer wil betalen , door een fout van die provider zelf voor een deal die ik MAANDEN GELEdEN heb gesloten met hun . Vervolgens krijg ik doodleuk een sms dat me order geannuleerd is … Bij terugbellen geeft de medewerker de soft recheck afdeling de schuld .. Die zouden me nog gaan bellen vinne 2 dagen voor een oplossing om alsnog die actie te krijgen of het terug te zette . NATUUURLIJK NIKS MEER GEHOORD VAN ZE . Dus ik zelf maar weer contact zoeke . Dit keer via facebook . En daar krijg ik te horen dat de soft recheck is goedgekeurd??? Ik helemaal niet gebeld gaat worden?? En ik mijn order heb geannuleerd wat nu niet meet terug te draaie is????? WHAT THA FACK !! Hoe had ken je een toekomstige klant naaie ZONDER FCKING OPLOSSING LAATSTAAN EXCUUS OF FINANCIELE COMPENSATIE … DIT IS TE BIZAR VOOR WOORDEN

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ben Lescrauwaet
23/04/2018
via website
thumbs down

ben al twee manden bezig goed tv en internet te krijgen bel maar henen weer met tele twee monteurs kommen af en aan maar klacht blijft er komt te weinig mb bij mij binnen en er gebeurt niets van uit tele twee wil graag van mijn abonnement af maar dat kan niet ik raad iedereen af tele twee te nemen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Thomas
21/04/2018
via website
thumbs down

Sinds ruim een half jaar en tientallen gesprekken met de klantenservice (?) over onterechte rekeningen nog steeds vele honderden euro’s te veel ingehouden. En de ene keer beloven dat het wordt teruggestort en een week later zou het weer allemaal aan mij liggen. Mensen begin hier niet aan en sluit GEEN abonnement af bij Tele2

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Meijer
19/03/2018
via website
thumbs down

Hoe kan het dat Tele nog steeds niet voldoet aan de eis dat providers een minimale en maximale snelheid moeten aangeven? Sinds 2018 is dit toch van start gegaan?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
B. A.
Geen oordeel
10/03/2018
via website

Slechtse provider ooit. Alleen maar ” verbinding verbroken” meldingen. Zelfs als k gewoon tv zit te kijken valt t beeld ineens weg. Om over internet maar te zwijgen. Als ie t al doet is t zo traag dat ik boodschappen kan doen in de tijd dat de pagina upload. En klagen bij tele2 heeft weinig zin wantnze lossen t half op enzeggen dan dat t aan jouw aansluiting ligt
Lekker makkelijk he tele2

Nuttig? Ja   Nee

Sarah
05/03/2018
via website
thumbs down

Na drie maanden is het bedrag van de eindafrekening nog niet teruggestort.
Eindeloos wachten aan de telefoon bij de ‘ klantenservice’ , het mag de naam niet dragen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mike
05/03/2018
via website
thumbs down

Verschrikkelijk slecht. Telkens weer valt het internet uit en waardeloze service. Al meerdere keren problemen met de tv ook gehad. Ik post dit via 4g van T-Mobile want mn internet ligt er weer is uit.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Adrie
03/03/2018
via website
thumbs down

Tele 2 doet beloftes die ze niet nakomen ik had een 4G abonnement unlimited afgesloten waar veel reclame overgemaakt wordt, Krijg na 1 maand te horen dat ik mijn
simcard niet in een router mag plaatsen, ook niet in HTC telefoons alleen in tele2 goedgekeurde telefoons 4g met volte indien ik de sim niet verwijderd wordt ik afgesloten. Helpdesk gebeld, kreeg geen andere oplossing aangeboden
Voor mijn 4g .ik werd daarna na een week afgsloten helaas geen waarschuwing welke dag ,ik was daarna ook telefonisch meer bereikbaar, kennelijk wil tele2 van zijn klanten
af, ik heb ook een klacht ingediend bij tele2 hier op wordt niet op gereageerd.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
oosterwijck
Geen oordeel
02/03/2018
via website

Ga niet in Zee met Tele2

Er zijn al een paar weken geen debiele reclamespotjes te zien op TV, van Tele2, waarmee nieuwe slachtoffers gelokt worden. Er worden ook minder klachten gemeld, omdat nog maar weinig nieuw klanten aanmelden. Ik denk dat Tele2 zo ongeveer, alle Nederlanders al een keer opgelicht zijn en niemand trapt nog in de val van Tele2. Dit kan betekenen dat Tele2 de handdoek in de ring gooit. Waarschijnlijk wordt geen geld meer beschikbaar gesteld door het moederbedrijf in Noorwegen. Het is de laatste tijd stil rond Tele2 en ik hoop dat dit zo blijft. Tele2 heeft naar een overnamepartner gezocht en daarbij T-mobile benaderd, maar die hebben niet veel zin om een oplichtersbedrijf over te nemen. Dat zou ook heel dom zijn, en hun eigen imago schaden. Als Tele2 verdwenen is, betekent dit: Het best mogelijke nieuws.

Nuttig? Ja   Nee

Ik
18/02/2018
via website
thumbs down

Wachten wachten en nog eens wachten. 15 feb zou mijn aansluiting opgeleverd zijn ….volgende dag gebeld .volgens mij kreeg ik de toiletdame aan de lijn. Wist van niks over mijn aansluiting.wel dat ik de 15e opgeleverd zou worden. …binnen 4 werkdagen word ik teruggebeld door tele2(alsof ik dan ineens verbinding heb) na een paar dagen wachten is het nog steeds stil .geen brief .sms of mail .

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
oosterwijck
Geen oordeel
05/02/2018
via website

Ga niet in zee met Tele2. Nog nooit zoveel negatieve reacties bij elkaar gezien. Ik wil iedereen oproepen om massaal klachtenbrieven te sturen naar de consumentenprogramma’s, zoals: Rader en Kassa. Iedereen moet schadeloos gesteld worden en zijn geld terugkrijgen. Ook het programma “Opgelicht” kan bedolven worden met klachtenbrieven. Het is hoognodig dat dit oplichters bedrijf van de markt verdwijnt, en dat iedereen schadeloos gesteld wordt.

Nuttig? Ja   Nee

Jan
03/02/2018
via website
thumbs down

Heel slechte service als je pakket thuis komt en zit onderdeel niet in om aan te sluiten komen ook niet met oplossing 1.5 uur aan de lijn van kastje naar de muur

Nooit meer Tele2

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mer
Geen oordeel
01/02/2018
via website

Zit hier op 9,6 qua snelheid niet te geloven hoe ze je afschepen!

Nuttig? Ja   Nee

Mer
01/02/2018
via website
thumbs down

Ik geef bij alles 1 ster maar dat is het nog niet eens waard!
Fijn tele2 zijn nalatig in alles. Ze bieden niet de juiste internet snelheid voor het goedkoopste pakket. Na een speedtest te hebben uitgevoerd kwam eruit dat de snelheid 9,6 was en 50 hoort te zijn. Meerdere malen Aan de telefoon te hebben gezeten de afgelopen 1,5 week, monteur op bezoek met dezelfde conclusie en de belofte dat binnen 5 werkdagen, de configuratie fout in jullie systeem verholpen zou worden, kan ik nog niet inloggen op mijn administratie account van mijn werk! Dit kost mij dus al 40 werkuren, en jullie houden je schouders op en zeggen continue we zijn ermee bezig. Te triest voor woorden deze service. Ook beweren jullie op 29 januari een sms te hebben gestuurd, deze is echter nooit aangekomen, maar staat wel in jullie systeem…. dus heb ik kennelijk geen recht van spreken als klant.
De teller aan gemaakte kosten staat nu op 492euro en mooi dat ik dit bedrag terug ga krijgen (84euro aan twee maanden internet/tv kosten, 50euro telefoonkosten, 400euro aan werkuren die ik mis!!! Triest bedrijf! Massaal spam ik hun Facebook account vol! Sukkels!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Vito
20/01/2018
via website
thumbs down

Ik ging verhuizen en mijn abonnement kon niet worden meeverhuisd. De Verkoopafdeling heeft mij verteld dat de enige optie een nieuw contract was. Ik ben voor gelogen over de aansluitperiode en over de internet snelheid en ik had twee weken opzegtermijn maar ik kreeg mijn product pas na 17 dagen… Hoe weet ik of ik tevreden ben met het abonnement als ik het nog niet ontvangen heb? Ik heb een 50mbit abbo waarvan 30mbit beloofd wordt zelf haal ik maar 23.5mbit. Tele2 zegt in mijn modem te kunnen zien dat mijn modem 25mbit haalt. Blijkbaar is het zo dat ze 80% van de beloofde snelheid moeten leveren. ik kom maar op 79% maar omdat ze beweren dat mijn modem 25mbit levert kunnen ze niks voor mij doen. Ondanks dat ik met de bijgeleverde utp kabel en hun eigen speedtest niet aan de 80% van de beloofde snelheid kom.

GA NIET IN ZEE MET TELE2!!!!!! K***T BEDRIJF

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Peter van der Meijden
Geen oordeel
17/01/2018
via website

Ik heb sinds kort een nieuw ,,alles in een’’ abonnement via Tele 2 en ben daar niet tevreden over, opnemen kan slechts via een decoder i.p.v. via beide decoders, foxsport wordt door Tele 2 niet ondersteund in tegenstelling tot alle andere aanbieders.
De layout van het menu is niet om aan te zien, het lijkt wel iets uit het DOS tijdperk.
Het vervelende is dat je hier pas achter komt op het moment dat de spullen thuis zijn geleverd en je het e.e.a. hebt geinstalleerd en op dat moment is de tijd om te annuleren verlopen, Tele 2 heeft namelijk een periode van 14 dagen annuleren vanaf het moment dat ze je een welkombrief sturen.
Het is echter pas mogelijk om de door hun geleverde diensten te beoordelen op het moment dat je hiermee aan de gang kan gaan en als op dat moment blijkt dat het geleverde niet aan je verwachtingen voldoet rest slechts een hele dure afkoopsom waar ze je aan houden.
De wettelijke bedenktijd zouden ze dus in moeten laten gaan 14 dagen vanaf de levering van de spullen i.p.v. vanaf een zogenaamde welkomsbrief.
Ik heb hierover telefonisch contact gehad met Tele 2 en werd door hun medewerkers behoorlijk onbeschoft te woord gestaan.
Voor mij dus nooit geen Tele 2 meer, ik hoop dat veel mensen dit bericht lezen en zich goed bedenken dat Tele 2 er eigen regels op na houd.
Met vriendelijk groet,
Peter v. d. M.

Nuttig? Ja   Nee

Gita
Geen oordeel
12/01/2018
via website

Zeer slecht!! Abonnement opgezegd na 3 keer bellen nog steeds niet gebeurt. Maar wel steeds facturen opsturen en incasseren. Afspraken worden niet nagekomen.
Kortom systeem werkt niet, de rekening wordt bij de klant neergelegd.

Nuttig? Ja   Nee

oosterwijck
09/01/2018
via website
thumbs down

Ga niet in zee met Tele2

Het is een zéér onbetrouwbaar bedrijf. Het personeelsverloop is zéér groot, omdat personeel (via uitzendbureaus) constant moet liegen tegen klanten. Het personeel loopt gillend weg, om niet geestesziek te worden, door al dat liegen en bedriegen. Daardoor heeft Tele2, zéér slecht en ondeskundig personeel, die maar iets zeggen, als er geklaagd worden. Als de klant geen internetontvangst heeft, zal Tele2, waarschijnlijk de rekening niet betaald hebben aan de netbeheerder, die dan de stekker eruit trekt. Maar de klant is daarvan de dupe, die krijgt geen product geleverd en foutieve facturen. Klachten worden niet opgelost. Zie de geschillencommissie, als opstapje voor een gang naar de rechter, want die neemt Tele2 in bescherming. Het bedrijf staat nu op springen, omdat er steeds minder klanten in hun debiele reclame trappen. Met die debiele reclame, lokken ze het minst slimme deel van de bevolking. De rest is verstandig genoeg om niet in de leugens te trappen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
oosterwijck
09/01/2018
via website
thumbs down

Ga niet in zee met Tele2
Het zijn oplichters, die géén internet of zéér slecht internet leveren. De facturen kloppen niet. En opzeggen wordt onmogelijk gemaakt. De helpdesk is niet bemand en als je via internet een klacht wilt indienen, reageren ze niet. Een postadres, om op te zeggen, is nog moeilijker te vinden. En brieven komen nooit aan. Aangetekende brieven worden geweigerd. Ik heb persoonlijk ervaren, dat een antwoord apparaat, 14 dagen lang, de tekst uitspuwde: “Dit telefoonnummer is tijdelijk niet bereikbaar, probeer het later nog eens”. Bij de geschillencommissie, worden valse verklaringen afgelegd. De geschillencommissie is niet onpartijdig en kiest de kant van de provider.

Ik roep iedereen op om zoveel mogelijk andere mensen te benaderen en te waarschuwen. Tele2 is op sterven na dood en wil overgenomen door T-mobile. Gelukkig zijn we dan van dat tuig af.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Esther
04/01/2018
via website
thumbs down

Ik wil overstappen voor internet, alles geregeld , welkom bij tele 2 blablabla.
Andere provider opgezegt, telefoon en internet.
Vier dagen later , mail van tele 2 , ohhh we kunnen toch niet leveren bij u , oepsie we zijn een beetje dom !,,, wel op de site zeggen dat het kan en als je dan alles geregeld en opgezegt hebt , oh nee toch niet …. valse voorlichting en misleiding !,

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Angelique
Geen oordeel
21/12/2017
via website

Vuile oplichters die tele 2 ik heb 4 jaar lang voor niets Internet betaald bij Tele 2 terwijl ik bij ziggo zat met me Internet, en ik dacht al die tijd dat ik dat bedrag betaalde voor me mobiele telefoon, na 1 week bellen met Tele 2 kreeg ik vandaag te horen dat ik naar me 1300 euro kan fluiten want er is nooit opgezegd gelul natuurlijk want de eerste medewerker die ik spraak van tele 2 zei dat er 4 jaar geleden een brief naar mij gestuurd is met daarin wat jammer dat u weg gaat bij Tele 2 en nu is die brief opeens verdwenen WALGELIJK BEDRIJF OPLICHTERS ZIJN JULLIE

Nuttig? Ja   Nee

ben
09/12/2017
via website
thumbs down

De slechtste provider die er bestaat!! Ik wacht nog steeds op een bedrag van €267,00 die ik nog tegoed heb van Tele2. Deze oplichters hebben kosten in rekening gebracht die buiten mijn schuld in rekening zijn gebracht. Hun verschrikkelijke arrogantie maakt het er niet beter op. Sturen ook nog een incassobureau op je af omdat je natuurlijk niet wil betalen. Incompetent personeel bij de klantenservice. Zoveel klachten over tele2 en niemand doet iets! Wat een rechtstaat hier. Dit soort oplichters hebben vrij spel hier in nederland. Maar ik geef het niet op. Stelletje oplichters!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Corry Bijster
03/12/2017
via website
thumbs down

waardeloze provider geen kwaliteit en slechte opnamemogelijkheden

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
AUTOWEIS
01/12/2017
via website
thumbs down

Wat een vuile oplichters bende zeg de ene naar de andere leugen zit nu al 12 dagen zonder telefoon en internet OP DE ZAAK !! is ook nog een zakelijke aansluiting echt schandelijk. snel weg gaan en mijn advies is: NOOIT MEE INLATEN MET TELE 2 ZEEER SLECHT

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Carlo
Geen oordeel
26/11/2017
via website

Zeer slecht

Nuttig? Ja   Nee

Jeroen
Geen oordeel
24/11/2017
via website

Opgelicht over het jaartal wanneer ik een contract had afgesloten terwijl ik het zwart op wit had maar toch hun poot stijf blijven houden waardoor ik opeens +/- €1385,- moest betalen!

Nuttig? Ja   Nee

Alje van den Bosch
10/11/2017
via website
thumbs down

Tele2 mijn slechtste ervaring ooit

Ik ben al bij veel prijsvechters klant geweest (zowel telefonie, als internet, als zorg etc.), soms was er wel gedoe, maar nooit zoals dit. Tele2 (internet) is het slechtst wat ik ooit heb meegemaakt, vandaar ook deze review.

Mijn problemen liggen op 3 punten:
i. Het belangrijkst: betrouwbaarheid van het internet. In afgelopen 6 maanden heb ik 2x problemen gehad. De 1e keer dat het internet er af en toe uitlag en recent dat het internet het helemaal niet deed. Nu snap ik dat het internet er af en toe uit ligt (kan gebeuren), maar toen ik afgelopen zaterdag belde kreeg ik te horen dat er 3 tot 5 werkdagen doorlooptijd was! Een telefoontje op woensdag gaf aan dat de klacht “in behandeling was” sinds maandag. Toen ik doorvroeg wat precies het probleem was, werd mij duidelijk dat “in behandeling” een synoniem is voor “in de wachtrij voordat we er naar kijken”.
ii. De klantenservice doet alsof je dom bent en lijkt het zelf niet helemaal te snappen. Eerder deed mijn internet het af en toe niet, de mevrouw aan de telefoon dacht toen dat dat misschien door mijn wireless zou komen (wat niet mogelijk was, want ik kon mijn router gewoon bereiken en in de router stond “dsl: fail”), toen ik hier naar vroeg hoe dat mogelijk was kreeg ik één of ander verhaal over dat het wireless een soort tuinslang was waar het internet dan als water doorheen ging. Uiterst vaag. Ook toen ik afgelopen zaterdag belde, kwam Karim na 10 minuten tot de conclusie dat dit “een typisch gevalletje wel synchronisatie geen data was” en gaf hij aan dit “door te escaleren” naar de technische dienst waar ze “de lijn zouden monitoren”. Wat hij bedoelde was: “het klopt wat je zegt, het lampje dsl brand groen en het lampje internet oranje, ik heb geen flauw idee wat er aan de hand is, maar ik ga je in de wachtrij zetten voor mensen die je wel kunnen helpen”.
iii. Toen ik belde en aangaf dat ik graag ergens een klacht zou willen indienen. Dat kon volgens de medewerker alleen op de website (best wel ironisch als je een klacht wilt indienen terwijl je internet niet werkt). Dat formulier ga ik zo invullen, maar met de responstijd van 30 dagen die er vermeld staat heb ik er weinig vertrouwen in.

Het verbaasd me ook niks dat tele2 net als slechtst uit de bus kwam bij de test van de consumentenbond. Dikke afrader.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Anton
07/11/2017
via website
thumbs down

Van de ene dag op de andere viel de lijn van onze vaste telefoon dood. Bij navraag liet Tele2 weten dat dit lag aan het feit dat wij naar een andere provider waren overgestapt. Pure Onzin! Ze hadden daar ook geen enkel bewijs van. Kennelijk had iemand bij Telef2 ons (per ongeluk?) uit het bestand verwijderd. Hoewel later schoorvoetend werd toegegeven dat de fout ‘misschien ook wel bij Tele2 kan hebben gelegen’ kon de beslissing niet worden teruggedraaid, want ‘ja, ziet u, wij nemen geen nieuwe klanten voor vaste telefonie meer aan.’ .Was hier sprake van bureaucratisch Kafka-gedrag? Of was het een slinkse manoeuvre om klanten met een vaste telefoonaansluiting zo snel mogelijk te lozen? Een ding is zeker: Tele 2 heeft voor ons definitief afgedaan.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
druide
Geen oordeel
28/10/2017
via website

we gaan van storing naar storing wat betreft internet en tv…soms hele avonden geen internet en dus ook geen tv….jaren goed gegaan maar sinds een paar maanden…bagger…dan maar een tientje meer en geen frustraties meer…het is echt hopeloos…

Nuttig? Ja   Nee

de Raaff
Geen oordeel
18/10/2017
via website

Wat een vreselijke provider. Service echt nul. Nadat ik lang aan het lijntje ben gehouden bleek het signaal zo slecht te zijn dat daadoor mijn tv vaak stoorde. Men wist dit wel maar sja gewoon geld innen en niks zeggen. Dus meteen opgezegd. Dus ben ik nu bij KPN. Helemaal top. U bent gewaarschuwd

Nuttig? Ja   Nee

Dane
16/10/2017
via website
thumbs down

Geen service. Zomaar abbonoment afsluiten Endan vervolgens 28 euro heraansluit kosten aan je factuur toevoegen. Raak hier aub nooit in verstrikt. Tele2 sucks.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hanane
13/10/2017
via website
thumbs down

Mijn ouders zitten al 10 jaar bij Tele2 voor hun vaste telefonie en internet. Sinds juli 2017 is er in de avond geen internet en is de huistelefoon zo goed als dood. Tientallen keren hebben mijn ouders met Tele2 gebeld en er wordt ze alleen verteld dat we een harde reset moeten doen. Mijn ouders zijn bovendien al op leeftijd, maar een monteur sturen is voor Tele2 blijkbaar teveel gevraagd! Deze zogenaamde oplossingen halen ot op de dag van vandaag helemaal niets uit! Ondertussen heb ik samen met mijn ouders een advocaat ingeschakeld en gaan we over tot terugvorderen van de door mijn ouders betaalde kosten aan Tele2. Mensen, zo gaat Tele2 om met zijn trouwe klanten! Wat een ongelooflijk waardeloos bedrijf, moet je niets mee te maken hebben!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
1 6 7 8

Tele2 Internet & TV ervaringen 2018

Heeft u ervaringen met Tele2 Internet & TV en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u Tele2 Internet & TV beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.

Ons doel is altijd dat u snel en simpel de beste keuze kan maken en zorgeloos kan overstappen. Of u nu kiest voor Tele2 Internet & TV of voor een andere aanbieder. Die keuze is aan u en wij helpen u graag!

Tele2 Internet & TV 1.10 stars 387 reviews