Generic selectors
Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Energie
Internet
Mobiel
Verzekeren
2.2

Aanbiedingen

scores

Algehele indruk
Tarieven
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit product
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
33 positief – 358 negatief

Top 5

Schrijf ervaringen en maak zo kans op een gratis vvv waardebon van 50 euro!

Tele2 Internet & TV

Tele2 is van oorsprong afkomstig uit een Zweeds bedrijf dat sinds 1997 in Nederland op de markt is.
De oprichting van het Zweedse bedrijf Tele2 AB was echter al in 1993 en bedient momenteel 30 miljoen klanten,  in onder andere Nederland, Noorwegen, Zweden, Duitsland en Rusland.
Het Nederlandse aandeel van Tele2 is het afgelopen jaar wat gezakt, mede door de sterke concurrentie en de steeds groter wordende eisen; maar waar de omzet omlaag ging heeft Tele 2 wel meer klanten weten te trekken in 2012 en is het bezig om een eigen 4G netwerk aan te leggen en uit te breiden.

Tele2 Internet & TV ervaringen

Geef Tele2 Internet & TV een beoordeling

454 Tele2 Internet & TV ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Tarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit product
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

Arie Boomsma
18/12/2016
via website
thumbs down

Tele2 alleen maar ellende mee.
Begin er niet aan,
Want dat komt je duur te staan.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
John Spijkenisse
18/12/2016
via website
thumbs down

Mobieltje aangeschaft ,levertijd was max 5 werkdagen,ik had de telefoon er nog niet opgelegd toen ik een mail kreeg dat het 3tot 6 weken ging duren,bij bezorging van het toestel deze niet aangenomen,na een maand werd er op Vrijdag ruim 650 euro van mijn rekening geschreven,wat ik Maandag pas weer terug had.Nu ruim 1.5 maanden geen enkele reactie van Tele2,ook mijn verzendkosten heb ik nog niet retour gehad wat ze wetterlijk verplicht zijn,klanten service is slecht berijdbaar en ze staande te woord alsof je met ze op de lagere school hebt gezeten.Tele2 begin er nooit mee.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ingrid Zalme
12/12/2016
via website
thumbs down

slechte ervaring met tele2; ineens buiten de bundel kosten 1 euro per mb dus absurd hoog, en tegelijkertijd inlogproblemen bij TEle 2 kon geen specificaties inzien dus afschrijving kwam als verrassing.
medewerkers van de helpdesk konden mij niet helpen om inlogproblemen te voorkomen en/of gaven de verkeerde info (het lijkt wel of ze van de straat zijn geplukt en zonder scholinkje achter de telefoon vragen beantwoorden, heel amateuristisch)
daarnaast is de klachten afhandeling beroerd; eerst betalen (die 1 euro per megabite dus anders wordt rekening afgesloten en klacht wordt daarna behandeld want re op klacht kan 30 dagen duren) mij logisch lijkt ; eerst klacht afhandelen en daarna eventueel telefoon afsluiten. klachtenafhandeling is er alleen voor de formaliteit

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
R.O'Neill
08/12/2016
via website
thumbs down

In het verleden had ik al eens Internet gehad van Tele2, en dat was ook klote. Uit gemakzucht ging ik toch weer een jaarcontract aan, en het is nog steeds een drama. Wat een waardeloos bedrijf. En wat een slechte dienst(en) leveren zij.

Maar het is dochteronderneming van KPN. En daar is het ook volop bagger. Daar heb ik inmiddels -via consumentenclaim- al een claim lopen voor het sjoemelen met leasecontracten. Zodra dit opgelost is, dan ga ik lekker aan de schotel. Niks geen gezeik meer met dit soort tuig.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Peter Groen
01/12/2016
via website
thumbs up

Tele2 heeft een zeer lakse houding als het om klachten gaat. We hebben na een half jaar nog steeds geen nummer behoud en zitten nu nog met een “tijdelijk” nummer. Er wordt beloofd dat er wat aan wordt gedaan en dat je wordt terug gebeld. Dit gebeurt nooit en ze weten ook nooit wat er aan de hand is. Uiteindelijk vriendelijk te woord gestaan door een “manager”. Deze heeft beterschap beloofd maar na inmiddels een half jaar nog steeds niets. Op een gegeven moment heb ik het maar opgegeven want elke week een paar uur aan de telefoon(waarvan minimaal een half uur in de wacht voordat je iemand te spreken krijgt) ben ik het helemaal zat met deze partij. Enige voordeel van dit bedrijf is de prijs, maar daar krijg je dan ook voor wat je betaald, heel weinig.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marianne
Geen oordeel
28/11/2016
via website

Ga niet in zee met Tele2
Hier krijg je alleen maar ellende mee.
Zeer lange wachttijd bij de klanten service,waarna je te woord word gestaan door brutale medewerkers die je aanspreken alsof je met ze op school gezeten hebt.
Een klacht indienen heeft geen zin want hier word totaal niets mee gedaan.

Nuttig? Ja   Nee

John
28/11/2016
via website
thumbs down

Mobieltje na ontvangst direct terug gestuurd door de zeer slechte klanten service,ontvangstbevestiging gehad van Tele 2 dat ze de retour ontvangen hadden,word na een maand ongevraagd de kosten van het toestel à 653 euro van mijn rekening geschreven.Ook heb ik de verzendkosten nog steeds niet retour gehad wat ze wettelijk verplicht zijn.
Ik waarschuw iedereen nooit in zee te gaan met Tele2,goedkoop is hier duurkoop.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Richard
Geen oordeel
11/11/2016
via website

Heb spijt ooit voor tele2 gekozen te hebben, je kan niet meer dan 2 opnames tegelijkertijd opnemen anders krijg je de ene foutmelding na de ander. Ook zijn de 2 kastjes die ik heb rete traag en krijg regelmatig een recource error.
Ik zit nu 4 maanden bij tele2 dus nog 8 maanden te gaan voordat ik hier eindelijk weg kan. Contract ontbinden op deze gronde is niet mogelijk volgens tele2 dus ik zit hier aan vast. Zij zijden letterlijk, liever een ontevreden klant dan geen klant te hebben.
Mijn conclusie, niet omdat het kan maar omdat het moet.

Nuttig? Ja   Nee

Frans
09/11/2016
via website
thumbs down

Dramatisch! Ik wilde mijn abonnement vroegtijdig opzeggen (per 29 november). Daar zitten helaas kosten aan verbonden (dit wist ik van te voren en daarom kan ik hier ook mee leven). Nu heeft Tele2 opeens besloten dat ze per 13 november alles stop zetten. Dit betekent dat ik 16 dagen zonder internet en TV zit terwijl ik hier voor wel gewoon moet betalen. Hier is volgens de klantenservice (die trouwens alles behalve begripvol en behulpzaam zijn) niets meer aan te doen!

Daarnaast zijn de producten die Tele2 levert erg matig. Vaak storingen en het internet valt regelmatig weg.

Kortom, niet aan Tele2 beginnen!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tele2hater
03/11/2016
via website
thumbs down

Stap aub nooit over op Tele2! Zijn slecht bereikbaar, Facturatie gaat vreselijk. Ondanks automatische incasso altijd herinneringen 🙁 wat ik er ook aan doe, ze blijven maar
Komen. Klantenservice kan niks en doen niks.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ayad
31/10/2016
via website
thumbs down

Klacht indienen heeft geen zin bij dit bedrijf…doen ze toch er toch niks mee.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Onvolledige informatieverstrekking en slecht werkende wifi
01/10/2016
via website
thumbs down

Enige tijd geleden stapte ik over op internet van Tele 2 en nam tevens een abonnement op digitale televisie. Voordat ik besloot om over te stappen, had ik telefonisch informatie ingewonnen om er zeker van te zijn dat ik met genoemde producten draadloos kon internetten en televisie kon kijken, want gedraad aansluiten was geen optie. Dit bleek geen enkel probleem; veel mensen kozen volgens de verkoper om die reden voor internet en tv van Tele 2. Enkele weken na ontvangst wilde ik de tv aansluiten, maar ik kwam er niet uit hoe en belde Tele 2. De medewerker gaf aan dat ik alleen draadloos televisie kon kijken wanneer ik voor 50 euro een apparaatje kocht om in te pluggen in de televisie. Ik protesteerde dat mij dit bij aanschaf van het product niet was verteld en dat ik achteraf dus noodgedwongen op extra kosten werd gedreven. Volgens de medewerker was ik natuurlijk vrij om het apparaatje elders goedkoper aan te schaffen, maar in dat geval zou ik bij storingen van Tele 2 geen ondersteuning krijgen. Ik heb aangegeven dat ik hieruit de conclusie trek dat ik een product heb gekocht, maar niet op de hoogte was dat ik nog een ander product moest aanschaffen om het te laten werken en dat ik vervolgens de extra kosten niet kon beperken omdat ik voor service was aangewezen op de (duurdere) variant van Tele 2 zelf. Ik wilde mijn abonnement dan ook opzeggen. Dat kon echter niet meer, want de zichttermijn was al verstreken en ik moest een flinke som geld betalen om het abonnement te annuleren.

Met mijn internetabonnement verliep het al niet veel beter. Sinds medio mei heb ik voortdurend problemen met de wifi-verbinding: deze valt steeds weg of werkt helemaal niet. Vele malen nam ik hierover contact op met Tele 2, maar kreeg steeds dezelfde adviezen: modem resetten en ander kanaal instellen (want het was érg druk op de digitale snelweg). En toen dat niet hielp: alle electrische apparaten het huis uit, of in ieder geval ver uit de buurt van het modem plaatsen. En toen dat niet hielp: misschien lag het aan mijn laptop? De wifi op mijn laptop werkt echter prima op andere netwerken. Andersom hebben andere apparaten wel hetzelfde probleem met mijn wifi. Ik heb daarom Tele 2 gebeld en voorgesteld om mijn abonnement te annuleren, zodat ik terug kan naar één van de vele providers, waarbij ik voorheen nooit problemen had met de wifi-verbinding. Opzeggen kon natuurlijk, maar wederom voor een flinke afkoopsom. Mijn argument dat ik niet meende te moeten betalen voor een dienst die niet functioneert, werd gepareerd met de uitleg dat Tele 2 wifi wel aanbiedt, maar de werking ervan niet kan garanderen. Waarom wifi alleen via Tele 2 problemen oplevert, wilde Tele 2 op mijn kosten wel onderzoeken.

Ik kan dan ook niet anders, dan concluderen, dat ik bij aankoop vals ben voorgelicht en voor een kleine 500 euro ben opgelicht. Tele 2 verkoopt meer abonnementen dan capaciteit en wentelt het capaciteitsprobleem vervolgens af op het risico van de gebruiker. Dat is net zoiets als meer kaarten verkopen dan zitplaatsen en vervolgens zeggen dat je ook niet gerekend had op zoveel belangstelling. Dat opgeteld bij de arrogantie waarmee iedere keer dezelfde riedeltjes worden afgedraaid, kan ik alleen maar adviseren niet met dit bedrijf in zee te gaan.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
soul
29/09/2016
via website
thumbs down

Ik maak gebruik van Wifi spot en toch krijg ik een dikke rekening van Tele2/ Te veel data gebruikt zegge ze.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Stay away from tele2
06/09/2016
via website
thumbs down

Even if they offer you free package, don’t do it!! Costumer service sucks! They are so unfriendly! They don’t care about you. They dont give any affort to solve your problem. It’s been 26 days since i applyed to new internet package for my house. It supposed to connect last week but since than there was a problem and they could not find the reason. It has been one week and finally they figured out the problem but they said that it will take one another week to solve it!
I got so angry and i said i want to quit my subscription but they say its not possible otherwise I have to pay whole year payment.
Im a freelancer worker and i work with internet. I couldnt do my work. To be able to just do my work partly i needed to buy extra internet package for my phone and it already cost me more than 50€!!
So stupid system, so terrible service. I made a mistake and fuck yes i choose again cheap internet and fucked up. Dont go for tele2. Dont choose for cheap stuff. STAY FUCKING AWAY FROM TELE2!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Stella
29/08/2016
via website
thumbs down

Ben al een jaar klant bij Tele2 voor mobiel abonnement en heb inmiddels al 2 keer vervelende ervaringen gehad.

De eerste keer kwam het doordat ik mijn factuur niet had betaald omdat op de Tele2 app stond dat ik de factuur al betaald had en op de website stond dat ik het niet had betaald. Na enige verwarring door niet correcte informatie heb ik met Tele2 gebeld maar ze konden niets meer voor me doen want de aansluitkosten moesten toch door mij betaald worden.

de tweede nare ervaring was omdat ik geen brief en sms had gekregen dat ik niet betaald had en dat ik afgesloten zou worden. Na gebeld te hebben met een mevrouw die nog wel een cursus over klankvriendelijkheid kon gebruiken heeft zij een notitie doorgestuurd naar de afdeling financiën. Maar waarvan ze eigenlijk al bijna zeker wist dat ik ook alweer de aansluitkosten zelf moest betalen.

Al met al door communicatiefouten van Tele2 heb ik telkens moeten betalen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
STELLA
29/08/2016
via website
thumbs down

Ben al een jaar klant bij Tele2 voor mobiel abonnement en heb inmiddels al 2 keer vervelende ervaringen gehad.

De eerste keer kwam het doordat ik mijn factuur niet had betaald omdat op de Tele2 app stond dat ik de factuur al betaald had en op de website stond dat ik het niet had betaald. Na enige verwarring door niet correcte informatie heb ik met Tele2 gebeld maar ze konden niets meer voor me doen want de aansluitkosten moesten toch door mij betaald worden.

de tweede nare ervaring was omdat ik geen brief en sms had gekregen dat ik niet betaald had en dat ik afgesloten zou worden. Na gebeld te hebben met een mevrouw die nog wel een cursus over klankvriendelijkheid kon gebruiken heeft zij een notitie doorgestuurd naar de afdeling financiën. Maar waarvan ze eigenlijk al bijna zeker wist dat ik ook alweer de aansluitkosten zelf moest betalen.

Al met al door communicatiefouten van Tele2 heb ik telkens moeten betalen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Donald
10/08/2016
via website
thumbs down

ik ben sinds maart 2016 verhuisd en heb 1 maand van tevoren een alles in 1 pakket besteld bij Tele2 (tv, internet, bellen) er werd gezegd dat er een bedenktijd van 3 weken was en dat ze voor die tijd niets konden doen. Na 4 weken maar eens gebeld m.b.t. de bestelling en er bleek een vergissing te zijn gemaakt waardoor mijn bestelling niet in behandeling is genomen, de bestelling moest opnieuw gedaan worden met weer 3 weken wachttijd. Na uiteindelijk de bestelling te hebben ontvangen bleken er voedingskabels te ontbreken, weer 4 dagen wachten op de ontbrekende onderdelen. Ik heb alles aangesloten en toen begonnen de problemen pas echt w.o. geen beeld wel geluid, haperende beelden etc. na veel gebeld te hebben waar je iedere keer weer hetzelfde verhaal moet vertellen werd er een andere type decoder toegestuurd, het probleem bleef sterker nog er kwamen steeds meer problemen bij, bijv. haperende beelden, bevriezing van instellingen (afstandbediening reageerde nergens meer op) ik kreeg steeds te zien dat pagina,s niet meer bestonden of dat er een error fout 143 was opgetreden en ga zo maar door. Ik heb uren met Tele2 gebeld en uiteindelijk kwam het hoge woord eruit nl. dat de fout bij hun lag vanwege een wijkkastje die de data niet goed doorstuurde, maar het probleem zou binnen enkele dagen opgelost worden, niet dus want het probleem is er nog steeds en nu wordt uiteindelijk het hoofdkantoor ingeschakeld om naar het probleem te kijken, zij gaven aan dat ik een schadeformulier kon insturen, maar die kon pas gehonoreerd worden als het probleem opgelost is. Ik heb gezegd dat mijn vertrouwen in Tele2 helemaal weg is en dat ik mijn abonnement voortijdig wil opzeggen omdat ik betaal voor diensten die niet geleverd wordt, maar volgens hun kan dat niet. Ik zoek nog naar oplossingen dus als iemand hier een uitweg in weet zonder dat ik Tele2 nog door moet betalen, dan hoor ik dat graag. Verder wens ik iedereen sterkte die problemen heeft met Tele2.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Robert
02/08/2016
via website
thumbs down

Ik had Tele2 opgezegd per 1 juli. Juist omdat ik een jaar lang problemen met ze had. Automatisch incasso wat niet lukte. Heraansluitkosten op factuur, terwijl je nooit afgesloten bent geweest. 30 juni was dus de laatste dag van mijn contract. Geen tv en internet dus op die dag. Wel een rekening t/m 7 juli. Automatische incasso lukte niet, omdat ze mijn machtiging niet hadden doorgestuurd naar de bank, en mij dan vertellen dat ze een nieuw systeem hadden die de oude data niet goed kon lezen. Maar daar werd aan gewerkt. Nu mij de schuld geven dat ik altijd te laat betaalde. Telefonische bevestiging van Tele2 dat er van afsluiting geen sprake was, maar wel heraansluitkosten betalen. Net nog aan de telefoon gezeten met Tele2 en je hoort ze gewoon hun woorden verdraaien om gelijk te krijgen, terwijl ze wel beter weten. Moet jammer genoeg nog 11 maanden met mijn mobiel, maar daarna haal ik ook deze weg bij ze.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marina Flent
01/08/2016
via website
thumbs down

Per 22-7 zouden mijn oma & opa (nieuw abonnee) gebruik kunnen maken van de diensten internet, telefoon, tv van Tele2. Dan een e-mail met bericht dat het al mogelijk zou zijn vanaf 19-7. Op die dag gepoogd te installeren maar nog geen enkele dienst bleek te werken dus de 22e teruggekomen en opnieuw gepoogd….Zonder succes.

Contact opgenomen via internet, er zou sprake zijn van een storing (gevraagd of het modem niet stuk zou zijn maar nee, dat zeker niet!). Er zou een monteur gestuurd worden.Geen tv/internet, vervelend, dus afwachten, max 3 werkdagen werd gezegd. De 25e wordt hun telefoonnummer geporteerd….maar dus geen werkend modem! Dus óók geen telefoon meer en nog erger: tot op de dag van vandaag, 1-8, géén werkende personenalarmen (beiden 80 jaar & hulpbehoevend!)

Lees het hele verhaal hier (het is inmiddels dusdanig lang, gecompliceerd, energievretend en slopend geworden dat ik het hier niet in een stukje kan omschrijven):
https://www.facebook.com/Tele2Nederland/posts/1262613263758210?comment_id=1264994110186792&reply_comment_id=1269303426422527&notif_t=feed_comment&notif_id=1470044854857297

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Miranda
17/06/2016
via website
thumbs down

Wauw wat een maffia is tele2 toch, Wilde een nieuwe provider en wat goedkoper, via internet aanvraag gedaan en aangegeven kabel te willen, heb geen telefoonaansluiting (kon dat aanvinken ) daar kwam tele2 uit (wat later dus niet zo is) helaas zo dom om niet verder te kijken dus klant geworden.. krijg je een brief om binnen 14 dagen te kunnen annuleren, maar het kastje pas een maand later zodat annuleren niet meer gaat.. En zie dan pas dat het niet kan in huis… dus bellen en een zeer vervelende lange discussie dat er niet opgezegd kan worden.. Er wordt me een monteur in de keel geschoven die moet komen kijken of er aansluiting is.. Die willen ze dan repareren zodat ik kan internetten.. Maar dat gaat veel geld kosten dus nee wil dat niet en dat zou dan niets kosten…… Blijkt dan ook nog eens dat ze mijn contract bij vorige provider niet hebben opgezegd (dus in mijn ogen is hun contract dan niet geldig) Maar toch nog die monteur opdringen en hoor nu dan weer dat als ik weiger te laten verbouwen ik tele2 moet afkopen … Waar zijn die in vredesnaam mee bezig

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Brahim
10/06/2016
via website
thumbs down

Ik heb al langer als een week problemen met internet verbinding. Dit wordt echter niet serieus genomen door Tele 2. Daarbij is de klantenservice zo slecht dat als als je een levend persoon aan de lijn krijgt men weigert op elke manier om een oplossing aan te dragen. Het is ook duidelijk, dat het hun ook totaal niet interesseren of iemand een probleem heeft en probeert te zoeken naar een oplossing. Ze lezen maar telkens de zelfde riedeltje van hun scherm en verwijzen dan naar kpn. Want de monteur moet langs komen en ga zo maar door. Dinsdag middag weer gebeld met tele2 en nu zou er echt een kpn monteur contact met me opnemen. Dat is ook gebeurd en afgesproken voor woensdagmiddag tussen 15 uur en 17 uur maar je kan het al raden. Geen kpn monteur verschenen aan mijn deur en dan denk je weer tele2 te bellen voor info. Nee hoor ik moest alles afwachten want kpn is ermee bezig. Donderdag en vrijdag gebeld voor een statusupdate en net robots lezen ze weer dezelfde riedeltje.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
PS
25/05/2016
via website
thumbs down

Ik heb maandenlang problemen met internet en tv verbinding. Dit wordt echter niet serieus genomen door Tele 2. Daarbij is de klantenservice zeer slecht bereikbaar, en als je een levend persoon aan de lijn krijgt, reageert men zeer klant-onvriendelijk zelfs tegen het onbeschofte aan, daarbij weigert men op elke manier om een oplossing aan te dragen. Het is ook duidelijk, dat het hun ook totaal niet interesseren of iemand een probleem heeft en probeert te zoeken naar een oplossing.
Het product wat geleverd wordt,is gewoon beneden de maat en super slecht. Dit bedrijf denkt echt dat de hele wereld om hun draait, en dat laten zij in hun arrogantie heel goed merken..

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Michael
22/05/2016
via website
thumbs down

Tele2 nooit doen extreem slecht internet kan ip niet eens veranderen, en service is extreem slecht weten die mensen wel iets over computers? Eerste router die ik binnen kreeg was kapot bleef uit en aan uiteindelijk gaan kregen we een nieeuwe.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Flip
20/05/2016
via website
thumbs down

Sinds 2006 klant van Tele2 met internet en bellen. In september 2014 nam ik tv erbij en sindsdien is het een drama. TV van tele2 is een diavoorstelling. Tele2 wilde contract echter niet downgraden. Dus heb ik op 19 april 2015 aangegeven per mail dat ik in september 2015 contract opzeg. Sinds oktober ben ik een tevreden KPN klant. Nu zie ik dat tele2 van oktober 2015 tot nu door is blijven gaan met factureren. Ik zou het contract niet hebben opgezegd. Ik bel met Kevin van tele2. Ik vraag hem of hij mijn mailbericht van 19 april 2015 ziet. Die ziet hij. Ik vraag hem de alinea voor te lezen waarin staat dat ik mijn contract opzeg. Zijn reactie: “nou meneer, u weet zelf wel wat u heeft geschreven”. Ik geef aan dat stilzwijgende verlenging van abonnementen niet is toegestaan.Kevin van tele2 zegt echter dat contracten stilzwijgend verlengd worden als er niet tijdig wordt opgezegd. Ik geef aan dat ik dat heb gedaan via het mailbericht van 19 april 2015. De reactie van Kevin: “welk mailbericht…????”

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jacky
17/05/2016
via website
thumbs down

Heel erg slechte klachten afhandeling,alleen maar formulieren,je word nooit terug gebeld .
Mijn bovenbuurman heeft een upgrade aangevraagd mij #TELE2
als gevolg daarvan is mijn vaste werk telefoonnummer van #KPN gestolen/geslamd door #TELE2,ik heb opnieuw bij KPN mijn eigen nummer terug moeten aanvragen en dit heeft mij 35 euro gekost,#TELE2 heeft mij beloofd deze kosten te vergoeden,maar na meerdere verzoeken weigeren jullie om mij dit terug te betalen omdat”U ben geen klant van #TELE2 ,en daarom krijgt u niks,het is de schuld van KPN ”
ïk ben nu ondertussen zo boos over deze behandeling van TELE2 ik word gewoon in de zeik genomen door #TELE2 en de maat is nu VOL!!!!!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jan
27/04/2016
via website
thumbs down

WAARSCHUWING TELE 2 NOOIT DOEN!!!!!!
TELE 2 is hetzelfde als elektronisch huisarrest, je komt zelfs na aflopen van contractduur niet van ze af. Blijven maar afschrijven van je rekening, Meer dan 10 keer met de klantenservice gebeld, maar er is NIEMAND die je kan en wil helpen.
Ik heb het echt nog nooit zo zuur meegemaakt, wat een ellende! Goedkoop is het niet en kwaliteit was ook niet denderend,

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ricardo
10/04/2016
via website
thumbs down

Beste mensen,

Eerste paar jaar normale internetverbinding gehad van Tele2 en dit was altijd in orde. Sinds wij aangesloten zijn aan het glasvezel is het niets anders dan storingen. En ook voor de mensen met meerdere gameconsoles in huis. Bereid je er maar vast op voor dat Tele2 de poorten niet opengooit en je er een externe router moet tussengooien in DMZ modus. En dit werkt allemaal hartstikke lekker…. Ik wil zoveel mogelijk mensen waarschuwen voor het glasvezel abonnement!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
David
08/04/2016
via website
thumbs down

Op 7-03-2016 heb ik digitaal een internet abonnement aangevraagd. Er werd vermeld dat op 4-04-2016 de oplevering zou plaatsvinden, aan de hand van deze gegevens heb ik mijn oude provider opgezegd. Tot mijn verbazing blijkt nu 20-04-2016 de opleverdatum te worden. Zojuist gebeld met de klantenservice en zij kunnen niks voor mij betekenen / tegemoet komen. Mijn vraag om het abonnement nu al op te zeggen voor ik überhaupt van hun diensten kan gebruik maken blijkt niet te kunnen. Omdat de bedenktijd verstreken is, ik moet kennelijk wel aan een bepaalde datum voldoen maar zelf houden zij zich niet aan afspraken. Ik vind dit ronduit teleurstellend en schandalig!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Angelique Roland
04/04/2016
via website
thumbs down

Helaas zijn mijn ouders slachtoffer geworden van telefoonfraude.Iemand in Albanië heeft op kosten van mijn ouders dure gesprekken gevoerd, dit is gewoon een feit en tevens ook fraude. Ik heb getracht om aangifte te doen bij de politie te Heerlen maar ook dit is niet mogelijk, ze doen er gewoon niks mee. Het allerergste is dat ze zo getraumatiseerd en dermate overstuur zijn dat ze de telefoon niet meer durven op te nemen zowel vast als mobiel. Wij hebben tot 4 keer toe contact gehad met medewerkers en ik heb een vergoedingsformulier opgestuurd voor een gehele of gedeeltelijke kwijtschelding, helaas afgewezen dan maar een klacht indienen maar ook deze werd afgewezen. Ze zijn het zelf schuld terwijl ze niet gebeld hebben. ik had toch wel coulance verwacht. Vandaag meteen het abonnement opgezegd en weer het hele verhaal kunnen uitleggen, de provider in Albanië moet ook betaald worden…….
Totaal geen empathie voor senioren, mijn ouders hebben nu een factuur van €194,50 ipv €8,00 en zijn natuurlijk hartstikke overstuur. Ik vind dit geen correcte afhandeling

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jplezier
31/03/2016
via website
thumbs down

Ik heb 19 februari een bestelling gedaan voor internet van tele2.
Met het verzoek om 30-3 de oplevering te realiseren. Tot op heden geen enkel bericht van jullie ontvangen. Nu blijkt na het inloggen op de website dat het nu nog 2/3 weken gaat duren?!
Na telefonisch contact met jullie klantenservice de heer Alwin die niets kan vinden en daarom dit probleem heeft doorgestuurd voor de technische afdeling. Die pas over 5 ja lees vijf WERKDAGEN telefonisch contact met mij op kunnen nemen over wat het probleem kan zijn.
Dit vind ik totaal onacceptabel!
De levering zonder mededeling vertragen, een klantenservice die niets kan vinden, en dan mogelijk een 2de lijn die pas over 5 werkdagen wat van zich kan laten horen?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ad
29/03/2016
via website
thumbs down

ik heb een abonenement afgesloten bij tele 2 met toestel en wilde mijn oude nummer meenemen dus ik had de toestel al gekregen moest dus nog effe wachten tot mijn nummer werd overgenomen en mijn abonement inging.
in tussentijd kwam ik erachter dat de belbundel niet geneoeg was voor mij dus ik heb meteen gebeld en ze zeiden dat ik mijn bundel pas kon veranderen als abonement ingaat dus ik bel op die dag…en dan hoor ik ineens dat ze de abonement niet mogen veranderen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Annemarie
29/03/2016
via website
thumbs down

Donderdag 2 nieuwe contracten afgesloten. Handig als je in het buitenland werkt. Je hebt nl de eerste 2 facturen geen service in het buitenland. Dit is blijkbaar een nieuw beleid sinds 13 April. 8 medewerkers aan de lijn gehad niemand wist het, ook in de winkel wist men het niet. Kan niet verandert worden raar waarom moet ik dan zowat gescreend worden voor ik kan afsluiten? Voorgesteld om 2 termijnen vooruit te betalen kan de computer niet aan! ! Misleiding.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Christine245
25/03/2016
via website
thumbs down

Ik had aan Tele2 op tijd mijn verhuizing doorgegeven.

Naar talloze gespreken met de klantenservice bleek twee weken na de verhuisdatum helder dat Tele2 niet in staat is om een vaste lijn en internet op dit adres aan te bieden.

De klantenservice bood aan het contract op te zeggen. Inmiddels heb ik een factuur ontvangen voor de diensten die Tele2 zelf zegt niet te kunnen leveren.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Christine245
25/03/2016
via website
thumbs down
Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Aeron
16/03/2016
via website
thumbs down

Heel erg ontevreden en zal ook meerdere reviews achterlaten hierover. Vrijdag geprobeerd om iPhone 6 te bestellen, geen bevestiging gekregen, en diezelfde dag meteen klantenservice gebeld. Volgens afdeling sales was alles in orde en moest ik gewoon even wachten.

Zaterdag nog steeds niks, dus weer gebeld naar sales, deze keer gaven ze aan dat er een probleem is en dat sales er niks aan kan doen. Er werd aan me verteld dat ik de klantenservice nummer moest bellen. Hier werd mijn gegevens herhaald en alles opnieuw ingevuld, alles zou het nu doen. Zondag even gebeld, moest geduldig zijn.

Maar nee hoor, maandag naar sales gebeld. Weer een error. Mijn gegevens weer doorgenomen, volgens de afdeling is dit keer ECHT alles goed. In de avond toch maar even nogmaals proberen, eigenlijk al niet al te veel hoop. Was boos aan de lijn, en werd doorverbonden met klantenservice 2de lijn/safedesk. Ben inmiddels inclusief wachttijden al 2 uur kwijt aan dit gedoe.

Kreeg bij safedesk een aardige jongen aan de lijn die er meer van af wist. Hij is erachter gekomen dat de error voort is gekomen doordat Apple een probleem heeft met het leveren (althans, ik weet niet wat ik moet geloven, want IEDEREEN bij jullie zegt wat anders). Een uur aan de lijn gehad en een aanbod gekregen om de s6 te nemen ipv de 6, eerste drie maanden gratis. Prima, aanbod geaccepteerd . Hij heeft mij persoonlijk beloofd om het in orde te maken, en als het niet gelukt, zou hij me persoonlijk mailen dinsdag 15de voor 10 uur sochtends. HELEMAAL niks meer gehoord. Weer sales bellen, weer doorverbonden met klantenservice in de ochtend. De werknemer heeft totaal geen idee wat er moest gebeuren. Ik wilde doorverbonden worden met safedesk, maar dat wilde ze niet doen omdat het anders druk werd daar. Toen zei ik dat ik de boel maar wil annuleren. En nu ineens kon ik wel doorverbonden worden.

Ben klant geweest bij T mobile, KPN, Vodafone. Nog nooit ben ik zo ontevreden geweest. Toen, na al dit, alsnog een kans gegeven door de winkel te bezoeken, maar klaarblijklijk geld daar de deal van eerste 3 maanden gratis niet.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Patrick
29/01/2016
via website
thumbs up

Langs deze weg wil ik mijn ervaringen met Tele2 delen. Van het ene moment op het andere was mijn telefoon kapot. Kan gebeuren, het blijft immers elektronica. De simkaart reader was defect. Hierdoor kon het netwerk niet worden gevonden en mijn telefoon startte spontaan opnieuw (keer op keer). Ik heb de telefoon opgestuurd en deze is vervolgens gerepareerd. Na 4 weken kreeg ik deze weer retour. Binnen hele korte tijd dezelfde klachten en wederom geen werkende telefoon. Telefoon weer opgestuurd voor reparatie en na 4 weken weer terug. Echter dit keer met een barst in mijn glazen screenprotector en nog veel erger nog steeds dezelfde klachten! 8 weken verder en nog steeds een kapotte telefoon. Contact opgenomen en een klachtenformulier gemaakt. Er kan niks gedaan worden totdat bekend is wat de interne reparatieservice nu heeft gedaan en waarschijnlijk moet de telefoon weer terug. Na 2x repareren heb ik weinig vertrouwen meer in deze service en ik wil een nieuwe vervangende telefoon. Na 8 weken te hebben gewacht, niet optimaal gebruik heb kunnen maken van mijn abonnement en een barst in mijn screenprotector lijkt mij dat niet onredelijk. Het enige waar Tele2 mij nu in tegemoet wil komen is het betalen van de verzendkosten! Nee, tevreden ben ik niet over Tele2.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
nero
21/01/2016
via website
thumbs down

ja tele 2 is erg goed in vershuiven van schuld ik had een tele 2 abonnement aangevraagd staat er in de brief dat het per 05-10-2015 geregeld zou worden komt de overeenkomst staat daar in dat het 05-11-2015 zou worden ik heb gelijk geannuleerd er werd ook gezegd je eigen nummer meenemen kan niet nu blijkt dat wel te kunnen de dame in kwestie die ik toen aan de lijn had op 29-09-2015 zei als het je niet aan staat rot je lekker op en zo werd de hoorn erop gegooid lekker klant vriendelijk tele 2 ze sturen nog steeds facturen die ik uiterraard niet betaal nu moest ik allerlei fratsen gaan uit halen om iets te downloaden en opsturen zei maken een fout niet ik dus laat die deurwaarder maar komen dan gaan we naar de rechter toe toch wel handig als je pa advocaat is lol kom maar op tele 2 van klantvriendelijkheid weten jullie echt niks nooit en nooit meer iets van tele2 jammer dat geen sterren in de min kan geven

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Leo2
05/01/2016
via website
thumbs down

Vandaag, eigenlijk elke dag maar weer wachten, 2 minuten voor er een site geopend is elke avond traaaaaaag traaaaaaaaag traaaaaaaaaaaag elek week wel 1 a 2 dagen geen tv niks nada ja uitzending gemist kan je dan kijken wat een ellende maar1 geluk heb ik nu wel eind van de maand is het afgelopen ga naar een andere provider eindelijk wat een tering bende dat tele 2 Nooit meer tele2

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Leo2
05/01/2016
via website
thumbs down

Vandaag, eigenlijk elke dag maar weer wachten, 2 minuten voor er een site geopend is elke avond traaaaaaag traaaaaaaaag traaaaaaaaaaaag elek week wel 1 a 2 dagen geen tv niks nada ja uitzending gemist kanjedan kijken wat een ellende maar1 geluk heb ik nu wel eind van de maand is het afgelopen ga naar een andere provider eindelijk wat een tering bende dat tele 2 Nooit meer tele2

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Leo
Geen oordeel
14/12/2015
via website

He stuur me een mailtje zal ik je vertellen hoe ik ben genaaid door tele 2 kunne op Facebook plaatsen zodat de mensen worden gewaarschuwd
Mijn email is leovogels@gmail.com

Nuttig? Ja   Nee

Leo
27/11/2015
via website
thumbs down

Nou als de 4g net zo goed werkt als de rest kun je net zo goed all in de prullebak smijten want ze hebben daar een parteidje rotzooi

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ger
21/11/2015
via website
thumbs up

Slecht.
Ik ben eenjaar en acht maanden bij tele2 geweest maar nooit meer.
woon in omgeving eindhoven en negen van de tien keer geen verbinding.
honderd keer gebeld maar geen oplossing tot op drie maanden voor contrakt afloopt nog een keer gebeld en toen kon het wel ontbonden worden maar wel met een bijbetaling
van 25euro en het maand bedrag.
ik raad niemand aan om bij tele 2 te gaan.
Gr Ger

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
leo
03/11/2015
via website
thumbs down

zeer triest bedrijf ze naaien je en luisteren helemaal niet naar de klant opzeggen is een ramp ze doen dat als ze geld zat hebben verdiend voor de baas en een bruine arm kunnen gaan halen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bente
22/09/2015
via website
thumbs down

Ik kijk iedere maand op de tele2 app voor het geval dat een betaling niet betaald is. Hiervoor kan ik gemakkelijk bij het kopje facturen kijken. Nu krijg ik ook soms smsjes van Tele2 wegens het niet betalen van een factuur. Vorige maand kreeg ik weer zo’n berichtje terwijl in de Tele2 app stond dat ik het al had betaald. Uiteraard ga ik geen factuur betalen waarvan de app zegt dat ik het al heb betaald. Nu werd ik 3 dagen na het smsje afgesloten en zijn de servicekosten nu 65,- . Die servicekosten moet ik dus betalen vanwege een fout van de Tele2. Al een aantal maanden ongelofelijk ontevreden over de Tele2 vanwege hoge (databundel) kosten. Aan het einde van de maand stap ik meteen over op T-mobile

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
leo
Geen oordeel
18/09/2015
via website

Ja het is gewoon te triest voor woorden wat die lui flikken ik kan je een verhaal vertellen dat om te huilen is

Nuttig? Ja   Nee

leo
Geen oordeel
18/09/2015
via website

dat kunnen ze wel maar dat is te veel werk voor de gene die dit doed this gewoon te triest voor woorden ze behandelen de klant net zoals een gek dus zijn zijn normaal denken ze nou mooi niet gewoon zielige mensen met een hele bruine arm

Nuttig? Ja   Nee

leo
Geen oordeel
09/09/2015
via website

KomeN ze helemaal uit zweden om hier de mensen uit te zuigen ja als je te weinig betaald je word gewoon afgesloten zonder dat ze weten wat de reden is er kan van alles gebeurd zijn maar dat boeit hen niet

Nuttig? Ja   Nee

leo
Geen oordeel
09/09/2015
via website

Nou op een vergoeding hoef je niet te wachten want dat kennen ze niet geld terug geven allen incasseren das wat ze kunnen ze geven er gewoon niks om als jij dat niet kan willen ze wel een monteur sturen a 78 euro zijn die gekken helemaal gek geworden ze moeten blij zijn dat je die zooi nog wilt af nemen

Nuttig? Ja   Nee

leo
Geen oordeel
06/09/2015
via website

Ja het is gewoon triest hoe die lui dat doen je bent gewoon duurder uit en als je belt met de vraag dit if dat werkt niet verbinden ze je weet ik hoeveel keren door omdat er niemand weet daar wat ze moeten antwoorden

Nuttig? Ja   Nee

leo
Geen oordeel
05/09/2015
via website

In en in triest

Nuttig? Ja   Nee

1 4 5 6 7 8 10

Wat mensen over Tele2 Internet & TV vertellen.

Heeft u ervaringen met Tele2 Internet & TV en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u elke aanbieder beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.

Ons doel is altijd dat u snel en simpel de beste keuze kan maken en zorgeloos kan overstappen. Die keuze is aan u en wij helpen u graag!

Aanbieders vergelijken

Met onze onafhankelijke vergelijkers kunt u alle tarieven en aanbiedingen vergelijken. Zo weet u binnen enkele minuten welk aanbod voor u de beste keuze is.

Tele2 Internet & TV 1.08 stars 454 reviews