Generic selectors
Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Energie
Internet
Mobiel
Verzekeren
2.2

Aanbiedingen

scores

Algehele indruk
Tarieven
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit product
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
33 positief – 356 negatief

Top 5

Schrijf ervaringen en maak zo kans op een gratis vvv waardebon van 50 euro!

Tele2 Internet & TV

Tele2 is van oorsprong afkomstig uit een Zweeds bedrijf dat sinds 1997 in Nederland op de markt is.
De oprichting van het Zweedse bedrijf Tele2 AB was echter al in 1993 en bedient momenteel 30 miljoen klanten,  in onder andere Nederland, Noorwegen, Zweden, Duitsland en Rusland.
Het Nederlandse aandeel van Tele2 is het afgelopen jaar wat gezakt, mede door de sterke concurrentie en de steeds groter wordende eisen; maar waar de omzet omlaag ging heeft Tele 2 wel meer klanten weten te trekken in 2012 en is het bezig om een eigen 4G netwerk aan te leggen en uit te breiden.

Tele2 Internet & TV ervaringen

Geef Tele2 Internet & TV een beoordeling

450 Tele2 Internet & TV ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Tarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit product
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

Frank
10/10/2017
via website
thumbs down

Waardeloze organisatie!,ik raad iedereen af om met tele2 in zee te gaan.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Moess
Geen oordeel
09/10/2017
via website

PAS OP!!!!!!!!
TELE2 ZIJN GROOTSTE OPLICHTERS . IK HEB TELE 2 MOBIEL EN TV ABBONEMENT . BETER NIET DOEN DAMES EN HEREN ZE PLUKKEN JOU HELEMAAL LEEG MET VERBORGEN KOSTEN. DAMES EN HEREN AUB TELE 2 NIET NEMEN. AUB GROOTSTE OPLICHTERS DUS PAS OPPP!!!!

Nuttig? Ja   Nee

Anou
Geen oordeel
07/10/2017
via website

Ik had onbeperkt internet. Echter nadat ik besloot mijn contract niet te verlengen van mijn mobiele aansluiting, werden er plotseling kosten verrekend bij oververbruik. (Wat onterecht is aangezien ik onbeperkt internet had en terug te vinden is in mijn contract) Na contact gehad te hebben met klantenservice, werd ik in mijn gelijk gebracht en kreeg ik per email een bevestiging dat het onterecht was en ik mijn teveel betaalde factuur terug zou krijgen. Na geen correctie gehad te hebben, nam ik wederom contact op met tele2. Ik kreeg dit keer te horen dat het echter onterecht was dat ik geld terug zou krijgen. De bevestigings email van hun collega zou niet mogen gebeurd zijn en tot heden heb ik mijn geld niet terug gehad. Ik raad mensen af om in zee te gaan met tele2, tenzij je teveel geld hebt en graag geld doneert aan tele2.

Nuttig? Ja   Nee

Bethany
07/10/2017
via website
thumbs down

Al een aantal maanden geen klant van tele2, vooralsnog worden er elke maand bedragen van mn rekening afgeschreven. Na contact gehad te hebben steeds het zelfde verhaal (het is een interne fout van ons bedrijf.) Moraal van het verhaal, zit nu met een onterecht incasso brief in mijn handen. Slechte klantenservice je word van het kastje naar het muur gestuurd. Maandag moet ik helaas juridisch hulp zoeken. Mensen pas op, sluit geen mobiele abbo af bij tele2!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
de Raaff
Geen oordeel
22/09/2017
via website

Pas op mensen. Het blijkt dat er voldoende mensen zijn die een aansluiting hebben bij tele2 tv. Maar de ontvangst niet oke is. Tele2 verzwijgt dat het signaal zodanig zwak is dat men eigenlijk u geen aansluiting hadden moeten verkopen. Dit is mij dus ook overkomen. Dus meneer Jon James ( directeur tele 2) u bent een oplichter. Dhr de Raaff

Nuttig? Ja   Nee

Michel
Geen oordeel
09/09/2017
via website

Goedendag,
Dit is een oproep…..!!

Wie heeft er, net zo als ik, last van geen tot slecht ontvangst op het mobiele tele2 netwerk??
Ik heb een iPhone 7 in combinatie met een Tele2 abbonement. Hiervoor heb ik een iPhone 6 gehad en had geen last. Nu met de iPhone 7 wel.

De oplossing die Tele2 mij bied is dat ik per direct weg mag naar een andere provider. Dit is in mijn opinie geen oplossing maar enkel wij willen zo snel mogelijk van deze persoon af komen.

Deel uw ervaring.

Nuttig? Ja   Nee

Henk
07/09/2017
via website
thumbs down

Ook wij zijn er nu achter gekomen wat een vies bedrijf tele2 is. Ze doen mooie beloftes als je je aan meldt, maar daarna willen ze niet meer helpen om aan te sluiten op internet. Alleen dreigen met boetes kunnen ze nog, maar nog steeds geen internet. Bah bah wat een smerige gluiperds. Ze hebben ook geen eigen mailadres waar je een bericht naar kunt sturen Blijf af van dit oplichters bedrijf

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Saskia
Geen oordeel
04/09/2017
via website

Bewijs van betaling toesturen naar: betalingsbewijsAtele2.com

Nuttig? Ja   Nee

Saskia
Geen oordeel
04/09/2017
via website

Dreig met geschillencommissie en probeer ook via internet aan telefoonnummer “escalatie”-afdeling te komen. Onmiddellijk automatische incasso intrekken en bewijs daarvan via afbeelding toezenden aan Tele2. Stuur een bewijs van betaling naar: betalingsbewijs@tele2.com onder vermelding van factuurnummer, klantnummer etc. en doe dat met iedere betaling. Zij nemen gesprekken op voor leerdoeleinden en U neemt gesprekken op als bewijs van onkundigheid van klantenservice en meld dit pas aan het einde van het gesprek. Ook zij zullen dat niet waarderen. Besef dan wel dat U moet bellen met vaste telefoon en luidspreker aan om mobiel gesprek op te nemen. Noteer alle gesprekken die U met klantenservice heeft gevoerd zodat U beslagen ten eis komt als U de geschillencommissie inschakelt. Laat U niet kisten maar laat ze verrassen en ten onder gaan!!!

Nuttig? Ja   Nee

degener
23/08/2017
via website
thumbs down

zeer slecht bedrijf 2 jaar klant geweest met mobiel en internet , internet thuis liep af en wilde deze opzeggen ze kwamen met een tegen aanbod met een bedenktijd van 2 weken daarmee ging ik akkoord . echter diezelfde dag heb ik me bedacht en er telefonisch vanaf gezien , overgestapt naar NLEX deze zouden met toestemming van mij de overstap regelen . Krijg netjes email van tele 2 jammer dat je gaat etc mail voor opsturen modem etc . Echter deze maand een mail of ik 226 euro wilde betalen voor de AFKOOP van het nieuwe contract ??? gebeld met tele2 zeer brutale gasten probeerde met allerlei argumenten te komen die ik natuurlijk kon weerleggen echter toen gaven ze aan dat op afstand de bedenktijd van het contract dat ik zou aangaan verwijderd zou hebben ? en dat daarom contract bedenktijd zou zijn verlopen dus ik heb een contract zonder dienst ( omdat ik alles moest terug sturen) en daarbij ik zonder medeweten ook nog eens zonder communicatie het contract heb afgekocht kijk uit voor deze firma TELE2

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Richard
17/08/2017
via website
thumbs down

Een gouden tip: BEGIN NOOIT AAN TELE2. Oplichters eerste klas. Ze noteren alleen gegevens die voor hen uitkomen.
Nooit aan beginnen dus, echt het slechte bedrijf ooit!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
AAT
Geen oordeel
25/07/2017
via website

Nou, precies hetzelfde probleem gebeurt bij mij ook. Betaling is al in april 2017 voldaan, maar tot vandaag de dag, heb ik het niet kunnen oplossen. Tussen BOS Incasso en Tele 2 weer heen gestuurd, waardoor ik uiteindelijk toch openstaande bedrag met boete moest betalen om nog extra kosten te voorkomen.
Iedere keer kreeg ik verschillende antwoord en iedere keer moest ik opnieuw mijn betalingsbewijs sturen (via de site, de mail alles heb ik geprobeerd). Wat denk je? Natuurlijk, is het weer niet opgelost!!!!!

Boven dit gedoe, is er gisteren weer een nieuwe incasso geweest terwijl mijn abonnement al afgelopen is. Grootste spijt in mijn leven is klant worden van hun. Over de opzegging, heb ik al vanaf januari 2017, mins tens 5 keer gebeld om mijn abonnement op te zeggen. Iedere keer zeggen ze dat er iets mis was gegaan en dat ik straks een mail bevestiging zou krijgen dat het opgezegd is. Mooi niet dus, geen bevestiging en de abonnement liep gewoon door. Vandaag laatste keer gebeld en UITEINDELIJK is het vandaag beeindigd.

Ik ben gewoon moe en gefrustreerd van dit bedrijf….de slechtste service ever.

Nuttig? Ja   Nee

Ine
06/07/2017
via website
thumbs down

Tele2 weigert de administratie goed bij te houden waardoor rekeningen die op tijd betaald zijn open blijven staan. De telefoon wordt afgesloten en de factuur wordt doorgestuurd naar een incassobureau. Bij de afdeling Klantenservice krijg je van zowel Alfred, Bianca, Jan, Wilco, Kim als Wesley hetzelfde antwoord, namelijk dat zij niets voor je kunnen doen. Hoe moeilijk kan het zijn om gewoon de administratie goed te doen?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
oosterwijck
Geen oordeel
06/07/2017
via website

Tele2 is een oplichtersbedrijf, die alleen maar geinteresseerd is in het binnenhalen van klanten. Als je een maal binnen bent, kun je barsten. Bij klachten is het bedrijf een onneembare vesting. De telefoon wordt niet opgenomen, de helpdesk is niet bemand en verzoeken om terug te bellen worden niet beantwoord. Nadat ik het contract beeindigd heb, werd ik een dag later bezocht door Ziggo, dat tot dezelfde organisatie behoord. Ze denken zeker dat ik gek ben. Ik heb een klacht ingediend bij: Toezichthouder Autoriteit Consument en Markt. Ik stel voor dat iedereen, die klachten heeft, dat doet. De toezichthouder is bevoegd tot het geven van geldboetes, en andere maatregelen, voor oplichtersbedrijven zoals Tele2.

Nuttig? Ja   Nee

Marie
19/06/2017
via website
thumbs down

Tele2 beantwoord alleen snel als je een abbo wilt. Ben je eenmaal klant dan reageren ze nergens op tenzij je in de ellelange wachtrij gaat staan. De terugbelservice werd genegeerd, tweemaal.

Mailtjes sturen heeft dus geen zin zeker als je niet tevreden bent want die worden genegeerd. Probeer al een jaar het aboo op te zeggen en vandaag eindelijk gelukt omdat ik tijd had om lang in de wachtrij te blijven hangen.

Een hele sterke afrader!! Service is alleen goed als ze je iets kunnen verkopen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
S Kaya
Geen oordeel
16/06/2017
via website

Ik wil met iedereen die een klacht heeft over tele 2 een zaak van start laten gaan. wat denken ze wel! wie doet er mee? anders doe ik het alleen

Nuttig? Ja   Nee

S Kaya
16/06/2017
via website
thumbs down

recent overgestapt op tele2 en nu al spijt! Ik heb in 2 jaar nooit een klacht gehad bij telfort. tele2 pleegt gewoon fraude. Er zijn whatsapp berichten gefactureerd als sms berichten uit het buitenland. Ondanks dat ik aangeef dat aantoonbaar is dat deze berichten via whatsapp verzonden zijn is het antwoord , zonder ook maar enig onderzoek te doen: als het op de factuur staat klopt het. een klacht indienen heeft toch geen zin want je krijgt toch geen gelijk. het gaat om een bedrag van 6 euro maar ik sleep dit desnoods naar de rechter voor 6000 euro. stelletje dieven. Klantenservice persobeel praat met je alsof het je straatvriendje is.. heel goedkoop!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
S Kaya
16/06/2017
via website
thumbs down
Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jan de Bree
08/06/2017
via website
thumbs down

Abonnement aangegaan met overstapservice per 3 mei , Tele2 vergeten aan Ziggo door te geven, gevolg zowel abonementskosten Tele2 alsmede Ziggo voor de maand mei , Tele2 vergoed de kosten op basis van abonnement Tele2 voor de maand mei en niet op de extra maand die ik aan Ziggo betaald heb, dus door een fout van Tele2 heb ik voor de maand mei €22 voor Tele2 en €44,95 voor Ziggo betaald, krijg €18 terug.
Net begonnen bij Tele2 maar er nu al klaar mee, einde abonnement .

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Renske
Geen oordeel
06/06/2017
via website

Enorme kut organisatie!
Zelf overal achteraan!
Ten onrechte internet Bundels afgeschreven! Kansloze missie om dat terug te vorderen! Incompetente medewerkers enz!!! Nooit doen

Nuttig? Ja   Nee

Wouter
04/06/2017
via website
thumbs down

So I made contact with Tele2 a month or so ago about why my internet slows down to less than 3MB, and at midnight it goes up to 10MB (which is good enough).

I used the facebook chat service as I don’t have credit on my phone. ABSOLUTELY INCREDIBLE the conversation I had.

First off, they’re not in a consistent chat with you. They answer you, and when you reply INSTANTLY, they don’t reply to you for at least 10 minutes (had it where I got an answer every 2 hours). What’s the use of the facebook chat app if you’re gonna reply to me like it’s an e-mail? Also, every single reply was done by a different person.

So I asked if they could send a mechanic to check up on the wi fi, like KPN and Tele 2 have that service. And they told me:

“We do not offer mechanics for such check ups. You pay for internet and wi-fi is a free service”.

Understandably this broke out an argument, but instead of making you dumber for reading that conversation, trust me when I say it was INCREDIBLY dumb.

Also, the last message I’ve sent them they’ve never replied. Maybe they don’t like being questioned.

Absolutely Horrible.

– W

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
anneke de vries
02/06/2017
via website
thumbs up

Na 7 jaar overgestapt naar Tmobile (zij regelden de overstap) niet dus. Tele 2 sluit ons af op 29-3 prima, Tmobile geinstalleerd. Alles in orde zou je denken. Tele2 blijft afschrijven … wel gek als je al afgesloten bent. Maar even bellen met Tele2 op de dag dat er een incasso op de deurmat ligt. Alles uitgezocht met de medewerker, alles is inderdaad betaald maar de incasso moeten wij zelf regelen. Gebeld met de incasso, foto van de betaling gestuurd (in orde) klaar zou je denken, niet dus. Doos ontvangen om de oude soullen te retourneren en WEER een betaling ingehouden. Iets geirriteerd nogmaals gebeld, mevrouw stond mij erg onvriendelijk te woord en kon niets voor ons doen, wij gaan pas 12 juni uit het systeem, en zij heeft gewoon de verbinding verbroken!!!! Dus als iemand dit leest en nog moet besluiten welke provider te kiezen, neem GEEN tele2.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Willem
18/05/2017
via website
thumbs up

Dit is de eerste keer dat ik klaag over Tele2 als provider in 5 jaar tijd,
Storingen met primaire DNS server en div sites zijn steeds tijdelijk niet te bereiken en even later weer wel, heb er al meerdere jaren steeds tijdelijk last van en dezelfde probleem en komen steeds tijdelijk terug…
Gebeld met klantenservice eerste medewerker gooit hoorn op de haak omdat ik vroeg of het iets sneller kon want bellen is namelijk ook niet gratis en de volgende medewerker zegt het ligt 100% zeker aan aansluiting bij mij thuis in meterkast daar moet modem verplicht staan en wel binnen 2 meter en direct aangesloten worden in die meterkast wat gewoon praktisch onmogelijk is door de indeling.
Het is ook gewoon complete onzin en nonsens wat de klantenservice uitkraamt een extern bedrijf heeft al eens hier alles doorgemeten en bekeken na uitvallen van de verbinding en alles hier is in prinipe 100% voor elkaar en zou gewoon goed moeten werken zoals het is aangesloten!
Klatenservice is verantwoordelijkheid aan het afschuifen op klant…
Tele2 wil gewoon van zijn vaste trouwe klanten af die al jaren diensten afnemen om zo met nieuwe voorwaarden de prijzen te kunnen verhogen!
Klachtenafhandeling en geen oplossing zorgen voor een onvoldoende.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Nico
06/05/2017
via website
thumbs down

Vandaag een harde schijf decoder gekocht…
Aangesloten op Abo tele2 bij mijn schoonvader die nu ook het sport kanaal er bij heeft genomen, moet de nu ook extra betalen om een programma op te nemen!!!
Waar gaat het over willen ze weer geld voor hebben.
Voor iets waar je op dat moment geen tijd voor hebt…
Super teleurgesteld dus!!!
Alleen op geld uit en eigenlijk simpel op te lossen voor tele 2 door 1 druk op de instellingen bij dit bedrijf.
Aanbeveling door mij dus om over te stappen…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Michael
24/04/2017
via website
thumbs down

KOOP NOOIT IETS BIJ TELE2

Oplichters zijn het ik heb van dit criminele bedrijft een rekening gekregen van een mobielabb. Die ik nooit heb afgesloten, meerdere malen contact opgenomen en ze reageren nergens op, ik krijg nu zelfs brieven van een incassobureau, ik heb gevraagd om een kopie van het contact maar tot op heden geen reactie wat logisch is natuurlijk want dat contract bestaat niet, ik laat het voor de rechter komen, GA NIET IN ZEE MET DIT CRIMINELE BEDRIJF!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
s. van gelder
17/04/2017
via website
thumbs down

ik zal tele2 niemand aanraden troep is het veel storing instabiel TV traag internet
3 weken zonder tv gezeten telkens de verkeerde op lossing gegeven BALEN

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
R.N.Swart
Geen oordeel
10/04/2017
via website

TELE 2 .
Wat een bedrijf wij zijn aangesloten op 6-12-2016 wat een ramp waar zijn wij aan begonnen .
Betalingen gedaan aansluitkosten voor twee abonnementen steeds op toen kregen wij een brief dat er 11 euro betaald moest worden de factuurdatum was 6-12-2017 dus dat kan al helemaal niet dus die betaald toen 14 dagen weer een bericht dat er 21 euro betaald moest worden de reden was omdat ik 11 euro betaald had was dat te weinig want het abonnement bedrag is 32 euro dus bellen bellen dus na veel gezeur die 21 euro overgemaakt want anders werd het nummer afgesloten dus conclusie 32 euro teveel betaald .
Weer contact opgenomen maar ze begrijpen daar totaal helemaal niks maar dan ook echt niks .
Ik moest voor de tweede keer weer een vergoedings formulier invullen maar daar kunnen niet meer dan 300 tekens op .
Ik heb maar besloten dat ze 32 euro ergens in mogen stoppen iedereen weet wel wat ik bedoel .
Wat een ramp die TELE2 niet te geloven lieve mensen trap niet in deze provider je gaat het schip in met die gasten .
OPLICHTER ZIJN HET . VERSCHRIKKELIJK

Nuttig? Ja   Nee

R.N.Swart
10/04/2017
via website
thumbs down
Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bert-Jan
Geen oordeel
15/03/2017
via website

Na een half jaar telefoneren naar de juiste afdeling om een en ander goed geregeld te krijgen, heb ik het abonnement weer opgezegd. We konden wel uit-bellen maar niet gebeld worden. Na 20 telefoontjes van minstens een half uur een nieuw nummer aangevraagd. Hiervoor werd een voor ons volledig onbekend nummer geporteerd, wat natuurlijk mislukte. Vervolgens wordt hiervoor wel €30,= in rekening gebracht. Dit is overigens de enigste actie, die door TELE2 uitgevoerd is, en dan nog verkeerd ook. Communicatie is volledig onmogelijk, daarom na voorgenoemde nummerportatie de betalingen stop gezet. Tot onze verbazing kon er toen wel gecommuniceerd worden. Tele 2 senkt namelijk het recht te hebben om klanten te laten betalen voor diensten, die niet of slechts gedeeltelijk zijn geleverd. Hiervoor schakelen zij zonder enige schaamte een incassoburo in.

Ga nooit met TELE2 een abonnement aan voor telefoon en internet.

Nuttig? Ja   Nee

marlous olieman
Geen oordeel
08/03/2017
via website

Ben elke maand met tele 2 aan t bellen, want elke maand schrijven ze teveel van mijn rekening af! Klantenservice belooft elke keer van alles, maar je komt geen stap verder. Vanaf nov 2016 ligt mijn klacht al bij t hoofdkantoor! Nee voor eind jan is t opgelost , ja ja , we zitten nu al in maart! Als je zelf geen contact opneemt , hoor je niks, alleen van die standaard smsjes. Ik ben er helemaal klaar mee en raad niemand dit bedrijf aan! Alleen maar ellende ervan en kost hoop energie! Zodra t kan zeg ik alles op! Tele2 never nooit meer!

Nuttig? Ja   Nee

Marcel
22/02/2017
via website
thumbs down

Stap nooit over naar Tele2.
Er wordt een ontmoedigingsbeleid toegepast bij klachten.

De klantenservice kan niets doen behalve de klacht doorzetten naar een afdeling.
Dit proces herhaalt zich een aantal keer omdat er geen enkele reactie wordt gegeven door Tele2.
Dan wordt de klacht na heel vaak bellen, in overleg met een manager, doorgezet naar het hoofdkantoor.

Echter kan de klantenservice de status van de klacht vanaf dat punt niet meer inzien of volgen. Dan hoor je niets meer van Tele2!
Doorverbinden naar een afdeling kan niet, een mail naar betrokken collega’s doorsturen kan niet, ook is het niet mogelijk om als klant terug gebeld te worden.

Ik vraag me af wat Tele2 onder service verstaat!?

Persoonlijk ben ik sinds november 2016 bezig om een en ander geregeld te krijgen. Na wat speurwerk heb ik mailadressen van medewerkers weten te achterhalen. Waar vacatures al niet goed voor zijn 😉

Dan krijg je na veel bellen en veel mails een toezegging dat een bedrag binnen 2 weken op mijn rekening wordt overgemaakt.
Echter het bedrag is uiteraard niet overgemaakt.

De betrokken Tele2 medewerker antwoord niet op mijn mail. Klantenservice gebeld maar het proces begint weer vanaf stap 1.
Klacht wordt doorgezet, doorverbinden kan niet, een mail naar betrokken collega’s doorsturen kan niet, ook is het niet mogelijk om als klant terug gebeld te worden.

Op klachten wordt niet gereageerd. Afspraken worden niet nagekomen.
Echt een zeer slecht bedrijf met een waardeloos service beleid.

Helaas komen dit soort bedrijven hier mee weg.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
nel meesters
Geen oordeel
10/02/2017
via website

heb gelukkig geen ervaring met tele 2 ,maar wel met de ellende die een vriendin ondervindt.. H eb voor haar al verscheidene malen gebeld met Tele 2..Mooie beloftes,vooral als ik me boos maak en vertel dat hun service o,oo is.Maar niets werkt. Die zitten daar met een brede grijns achter hun desk.
kassa voor de baas en klant maar betalen zonder dat die er iets voor terug krijgt
Wie heeft de capaciteit om deze mensen te stoppen.
I K ZOU ME DOODSCHAMEN ALS IK AL DEZE NEGATIEVE REACTIES ZOU LEZEN.
Maar ze gaan gewoon door.Heb echt medelijden met alle tele 2 gebruikers.
Wens hen heel veel sterkte.
Ben bang dat je het nooit wint,want daar zijn ze te geraffineerd voor.

Nuttig? Ja   Nee

nel meesters
10/02/2017
via website
thumbs down

ben al 3 weken beziig om internet en telefoon terug te krijgen.ligt z g aan de centrale stekker van poortje is z.g stuk Probleem had de hoogste prioriteit en was in behandeling,maar blijft in behandeling. Probleem zou minimaal binnen 10 werkdagen opgelost zijn.Of ze kunnen niet tellen of ze werken niet.
Als je zegt dat je gaat overstappen krijg je het cynische antwoord dat daarmee het probleem niet is opgelost m.a.w. je moet wel bij ons blijven .Ben alleenstaand en kan telefoon en internet niet missen.BIJ CALAMITEITEN KAN IK NIEMAND BELLEN.
Bovendien heb ik internet nodig voor mijn werk om mijn uren door te geven.Nu moet ik constant iedereen lastig vallen.MAAR ABONNEMENT LOOPT WEL DOOR .DAAR HEBBEN ZE BLIJKBAAR GEEN PROBLEMEN MEE.Je kunt je nog zo boos maken,maar het interesseert het geen moer.Selecteren personeel op klantonvriendelijkheid en procedures om de klant zo lang mogelijk aan het lijntje te houden en beloftes te doen,die ze toch niet nakomen.Je zult toch maar bij TELE 2 WERKEN.
Ondertussen heb ik van pure ellende een mobiele telefoon met prepaid.Wie gaat deze kosten betalen.. Dan krijg je als antwoord dat je daar voor een vergoedingenformulier kunt invullen en dan hebben ze daar het lef om te vragen waarom jij meent dat ze jou een vergoeding moeten geven
Word een beetje radeloos van deze provider.
Wie geeft mij advies over een betrouwbare provider die voor mij ook nog betaalbaar is.Er is een hele goeie maar die kan ik met mijn inkomen niet veroorlven.EN DAAR INTERNET NIET WERKT KAN IK ZE OOK NIET BLOKKEREN OF MIJN AFSCHRIJVIJNG RETOURNEREN.
Het is voor mij een organisatie die eens goed onder de loep moet worden genomen door een programma als b.v RADAR..Wil graag mijn verhaal doen.
Kortom mijn adies ga niet met tele 2 in zee.Het is GEBAKKEN LUCHT

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marianne
05/02/2017
via website
thumbs down

Tele2 is goedkoop en daar houd het ook op,begin er nooit aan.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Renzo
Geen oordeel
05/02/2017
via website

Tele2 begin er nooit mee,als klant word je onbeschoft en respectloos behandeld,er word niet gereageerd op klachten,zit na 3maanden nog steeds op retour van mijn verzendkosten te wachten.

Nuttig? Ja   Nee

schiphorst
Geen oordeel
03/02/2017
via website

Mensen neem alle gesprekken met de klantenservice op, dat doe ik ook, sta je sterker.

Nuttig? Ja   Nee

schiphorst
Geen oordeel
03/02/2017
via website

Schandalig waardeloos, op 20 januari 2017 ontvang ik mail dat ik alles in 1 pakket 5 dagen voor mijn contract begint binnen krijg, dit gebeurde netjes op 25 januari, dan mail per 1 februari na 18 uur hebt u internet, telefonie en tv en NA 3 keer bellen NU vrijdag 3 februari NOG geen tv, dan zit je het hele weekend alleen in stilte zonder tv pfff, dit is schandalig als je een auto koopt laten ze de deuren ook niet achterwege en dan zeggen, de klacht zal met 4 werkdagen afgehandeld worden, kanonne wat ben ik (62 jrg. vrouw) boos. En dan krijg ik vanmiddag om 15 uur ook nog eens mail, dus blij want dat is vast de tv….NEEEEE de tekst: uw pakket is verstuurd dit is de track & trace code, amme hoela die klik je aan en is afgeleverd op 25 januari, wat ik uiteraard al wist. Nou lekker weekend in alle stilte zo….. En dat omdat ik verhuisde en al lang tele 2 heb, ik moest een nieuw contract afsluiten dat was voordeliger, nou ik luister nooit meer na “goed”bedoelde tips :(.

Nuttig? Ja   Nee

schiphorst
03/02/2017
via website
thumbs down
Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hennie
Geen oordeel
03/02/2017
via website

Ook ik vind Tele 2 een ballenorganisatie. Nog nooit is er iets fatsoenlijk opgelost. Wel veel storingen en uitval. Een zeer onvriendelijke klantenservice die de naam service m.i. niet mag dragen.Op een “nette” manier opzeggen lukt niet. Kunnen geen fox sport meer leveren. Ze zeggen hierover tijdig een mail te hebben gestuurd maar kunnen hiervan zelfs hiervan geen kopie overleggen, evenmin als van het “contract”.
Schriftelijke antwoorden op klachten krijg je NIET. Je wordt alleen telefonisch geïnformeerd. Dat noemen ze tijdig waarschuwen. Ben nog een jaar aan die zooi gebonden of mag zo ‘n € 600 BOETE betalen om weg te kunnen.Nu werkt ook email weer niet. Is al meer dan een week. Ze “adviseren” om eerst Google Chrome te installeren. “Misschien” dat het dan werkt. Maar ik wil geen Google Chrome. Wat een knulligheid. Mijn advies:TELE 2 weg er mee. Nooit aan beginnen.

Nuttig? Ja   Nee

Oudie
28/01/2017
via website
thumbs down

Tijdens een storing van KPN geen signaal. Gebeld en op advies Tele2 alles gesloopt tot aan de KPN aansluiting. (anders helpen we u niet). Nadien werd een monteur gestuurd. Waarom heeft u alles weggehaald “moest van Tele2”. Kleine reparatie gedaan 10 min. Kosten 80 euro. Echter net als voor de storing klapt de modem eruit. Zelf heb ik het idee dat het modem als router problemen heeft. Dit geeft men na veel bellen toe. Oplossing een ander abonnement en u krijgt een modem die wel functioneert. Uiteindelijk trap ik daar twee keer in (ja ben erger dan een ezel). Echter weet de ene medewerker van T2 niet wat de andere doet T2 medewerker doet dus het hele circus begint (en blijft) zich weer opnieuw herhalen. Uiteindelijk wordt ik wakker van “ik heb recht op internet ook zonder een nieuw abonnement! Dus opzeggen die aanvraag. Maar ja nu een paar keer per dag het modem resetten als er een nieuw apparaat zich aansluit op mijn router. De sfeer en communicatie wordt steeds grilliger. Bij het terug vragen van mijn 80 euro van de monteur wordt ik door een medewerker T2 afgedroogd voor leugenaar etc. neergezet.
Wat voor bedrijf is dit in godsnaam geworden. Conclusie bijna geen internet, wifi telefoon werkt niet enz.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jean
25/01/2017
via website
thumbs down

Echt heel slecht Tele2 nog nooit zon kut provider mee gemaakt zeker geen aanrader Facturatie heel onprofessioneel en slecht geregeld

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bonny
24/01/2017
via website
thumbs down

Schandalig Tele2,die eigen rechter spelen.
na een jaar ellende wordt er eindelijk toegezegd dat dit produkt niet werkt op mijn adres( zeeland) en wordt abonnement beeindigt door tele2, alles wordt geregeld.ik krijg overstapnummer en stap over per september 2016. voor alle ellende krijg ik helft van abonnements kosten terug… zegt men. Helaas tele2 doet niets rekeningen en abonnement lopen gewoon door zit dus op dubbele kosten. bellen en bellen waardoor mijn mobiele kosten ver boven mijn limiet komen en dus vet bij moet betalen en wordt hierdoor zelfs afgesloten. Per december is het abonnement eindelijk gestopt maar de rekeningen zijn voor mij tot nu toe.
Conclusie, je staat bij Tele2 met je rug tegen de muur, mensen op serviceafdeling kunnen niets en zeggen dat ze het begrijpen en dat er van alles fout is gegaan door Tele2 maar daar blijft het bij..

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Anna
Geen oordeel
23/01/2017
via website

Ben vanaf 10 november al bezig om na een onterechte afsluiting ( lees hun stappen over na een ander rekeningnummer en alles loopt qua facturatie in de soep, kunnen geen betalingen ed terug vinden)

Wel tich keer contact proberen op te nemen, mails gestuurd, betalingsbewijzen meerdere malen opgestuurd, klachten ingediend etc etc etc

De klanten “service” geeft geen enkele respons, behalve dat ik nu een incassobureau aan mn fiets heb hangen, terwijl hun niets leveren en geheel hun best niet doen om te kijken waar het probleem zit en ik geen enkele dienst geleverd krijg, ga ik natuurlijk niet betalen!

Ik heb opgezegd, hoop dat dat zsm geregeld kan worden.

STAP NOOIT OVER NAAR TELE2!!! waardeloos BEDRIJF MET 0,0 KLANTENSERVICE!!!!

Nuttig? Ja   Nee

Vyas
16/01/2017
via website
thumbs down

Boos op TELE2: TV abonnement opgezegd en decoder teruggestuurd in een door TELE2 geleverde doos.
Helaas telkens brieven ontvangen dat het niet ontvangen was, terwijl als je belt zij het in hun systeem konden zie dat het wel terug was. Telkens gaven ze toe dat het een foutje van hun was. Dit bleef maar doorgaan ondanks dat ik elke keer weer belden. Vandaag tot mij verbazing ook geen internet meer. Weer een foutje van hun. Per ongeluk ook fout gegaan en afgesloten. Alles moet weer opnieuw aangevraagd worden en ik mocht blij zijn dat ze geen aansluit door rekenden naar mij  werd er aangegeven. Met spoed een aansluiting weer krijgen was niet mogelijk ondanks dat het afgesloten was door een fout van TELE2. Niets was mogelijk en moet gewoon in de rij aansluiten en twee a drie weken maar geen internet. ZEER onplezierige klanten “service” afdeling. Ga zo snel mogelijk weg bij hun.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Moniek
13/01/2017
via website
thumbs down

Ben voor de tweede keer afgesloten terwijl ik alles betaald heb. Heb er erg vaak achteraan gebeld maar de klantenservice kan me alleen maar aansluitkosten laten betalen en kan deze alleen terug vorderen dmv een vergoedingsformulier. Een fout in hun systeem zorgt er voor dat ik niet kan bellen. Ze geven het door aan het hoofdkantoor die vervolgens blijkbaar niets doet. Ik ben erg boos.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
waahmed
04/01/2017
via website
thumbs down

slechtste klanten service ooit onterecht afgesloten en het duur 2 maanden om wer aangesloten te worden en ze reageren nooit op berichten

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Vincent in Hongarije
31/12/2016
via website
thumbs down

Rotbedrijf. Mijn vader stapte over van een andere internet-provider naar Tele2. Afgesproken monteur kwam niet. Geen vertraging van opzegging aangevraagd bij vorige provider. Ook niet na aandringen. Momenteel zonder internet, telefoon en televisie. Ze bijten vast in eigen regeltjes. Terwijl klantrelatie totaal verziekt is, door een reeks van fouten en loze beloftes willen ze het contract niet ontbinden. Mijn vader wil absoluut niets meer met het bedrijf te maken hebben, maar Tele2 zegt dat mijn vader getekend heeft voor de Algemene Voorwaarden van Tele2 die hen een maand de tijd geven om problemen op te lossen. Gezien ondeskundige en onprofessionele houding van klantenservice duurt deze situatie al dagen, zonder enig excuus. Ondertussen is mijn vader verstoken van internet en telefoon en televisie, terwijl hij slecht te been is. Dus werpen ze mijn vader tijdens de feestdagen in een sociaal isolement. Tele2 wil het contract niet ontbinden, zodat mijn vader niet terug kan naar de oude provider. Klachten kunnen alleen ingediend worden via klachtenformulier op de website van Tele2. Dit klachtenformulier werkt ook niet. Wat werkt er wel bij Tele2? Klantenservice zegt dat klachten alleen via dat formulier kunnen. Inmiddels ben ik mij met deze kwestie gaan bemoeien, omdat mijn vader er moedeloos van wordt. Hiermee is het laatste woord nog niet gezegd. In ieder geval zeggen we het abonnement op zodra het ontbonden kan worden. Het had Tele2 gesierd als zij niet aan regeltjes hadden vastgehouden en contract hadden ontbonden. Ze zijn immers afspraken niet nagekomen en de fouten en loze beloftes stapelen nog steeds op. We zijn razend. Tele2 gijzelt haar klanten in contracten en martelt ze met een slopende service. De kwaliteit van Tele2 is ongeevenaard slecht. Ik heb een dergelijke situatie nog nooit eerder meegemaakt.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Willem
28/12/2016
via website
thumbs down

S’nachts geen internet. Wifi network valt weg.
Meerdere keren gebeld naar klantenservice.
Meerdere opties uitgeprobeerd die tele2 als advies gaf zoals: Andere wifi kanaal proberen of alles resetten enz.
Helaas werkte dit allemaal niet
Uiteindelijk konden ze ons niet verder helpen en dat we het er maar mee moesten doen. Dus we betalen wel voor internet s’nachts maar we hebben het niet en ze kunnen ons niet verder helpen….?

Mensen nooit aansluiten bij tele2 internet. Je zult er een jaar lang spijt van krijgen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Johan
Geen oordeel
21/12/2016
via website

Voor iedereen die de kostbare fout (ooit) heeft gemaakt om met deze oplichters-bende in zee te gaan deze tip, het enige dat helaas mogelijk is om van deze flessentrekkers af te komen is: als diensten of apparatuur het niet doet, dus geen telefoon, internet of tv: stuur een aangetekende brief, bewaar kopie en bonnetje van het opsturen. Stel ze in gebreke, geef een termijn van één maand. Je hoort niets van die flessentrekkers. Na een maand: nog een keer een aangetekende brief, alles weer bewaren. Zeg je abonnement op. Trek automatische incasso in en laat stornenen. Nu krijg je binnen de kortste keren van doen met Intrum Justitia, het “eigen” incasso bureau v/d flessentrekkers. Laat het op een rechtszaak aankomen, betaal niets. De rechter zal je in het gelijk stellen. Want de over-arrogante “klanten-service” van deze flessentrekkers hebben lak aan jou. En als dat alles achter de rug is: NOOIT meer klant worden van deze flessentrekkers en oplichters!!

Nuttig? Ja   Nee

Adema
21/12/2016
via website
thumbs down

Zeer slecht, ga nooit overstappen naar Tele 2! Slechte klantenservice! Begin er niet aan!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
1 5 6 7 8 9

Wat mensen over Tele2 Internet & TV vertellen.

Heeft u ervaringen met Tele2 Internet & TV en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u elke aanbieder beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.

Ons doel is altijd dat u snel en simpel de beste keuze kan maken en zorgeloos kan overstappen. Die keuze is aan u en wij helpen u graag!

Aanbieders vergelijken

Met onze onafhankelijke vergelijkers kunt u alle tarieven en aanbiedingen vergelijken. Zo weet u binnen enkele minuten welk aanbod voor u de beste keuze is.

Tele2 Internet & TV 1.08 stars 450 reviews