Generic selectors
Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Energie
Internet
Mobiel
Verzekeren
2.9

Aanbiedingen

scores

Algehele indruk
Tarieven
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit product
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
72 positief – 477 negatief

Top 5

Schrijf ervaringen en maak zo kans op een gratis vvv waardebon van 50 euro!

Telfort Internet

Telfort is in 1996 ontstaan uit een samenwerking tussen het toenmalige British Telecom en de Nederlandse Spoorwegen. De laatste wilden hun glasvezelkabels die langs het spoor liggen gaan gebruiken en BT wilde uitbreiden.  In 2001 is de naam Telfort aangepast naar 02, welke wijziging in 2003 weer ongedaan gemaakt is (mede door het nog steeds hebben van naamsbekendheid.) in 2005 is Telfort overgenomen door KPN voor maar liefst 890 miljoen euro. In 2011 is Telfort gefuseerd met Atlantic Telecom en sindsdien is de naam Telfort Zakelijk. Wist je dat Telfort in 2012 de Gouden Loeki gewonnen heeft voor beste reclamespot?

Telfort Internet ervaringen

Geef Telfort Internet een beoordeling

565 Telfort Internet ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Tarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit product
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

H.W Kurpershoek
Geen oordeel
04/11/2019
via website

telfort is een slecht bedrijf een bedrijf met alsheimer niet mee te praten al acht maanden weg maar toch rekeningen sturen afz .hw kurpershoek uit rotterdam

Nuttig? Ja   Nee

Gerard
Geen oordeel
24/09/2019
via website

Vandaag de klantenservice van Telfort gebeld die niet zo mag heten want service bieden doen ze niet. Gebeld omdat ik 1 dag te vroeg afgesloten ben. De eerste keer dat ik belde met een zekere Rick werd mij door hem verteld dat het aan de modem lag. De aansluiting was nog goed! Ik vroeg hem wel 5 keer of dat echt zo was, want morgen ga ik over naar een andere provider. Ik geloofde hem niet. Ik wilde ook een leidinggevende spreken maar dat kon natuurlijk ook niet, en ook zijn achternaam of een print van zijn scherm wilde hij niet geven. Nadat ik door bleef vragen en het niet met hem eens was verbrak hij gewoon de verbinding. Weer teruggebeld, kreeg ik een zekere Hester aan de lijn. Volgens haar was ik wel per ongeluk al afgesloten maar zij kon hier niets meer aan doen. Toen ik zei dat ik dat niet kon accepteren omdat de kinderen voor school WiFi nodig hebben vond ze dat heel jammer maar mijn probleem ! ! Toen ik ook. Ik haar door bleef vragen om tot een oplossing te komen verbrak zij ook de verbinding. Schande Telfort hoe jullie met je klanten omgaan. Laat niemand er in trappen om met dit bedrijf nog zaken te doen.

Nuttig? Ja   Nee

Kelly
02/09/2019
via website
thumbs down

Verschrikkelijke klantenservice en boekhouding. Zij nemen een bedrag voor het betalen van een andere rekening die pas 14 dagen later betaald moet worden, waardoor de maand juli blijft openstaan en ze mij afsluiten. Dit is de 2e keer dat ze dit doen.
Ze doen NOOIT iets met een klacht, reageren heel traag op Facebook,maar bellen kan ik niet want ze hebben mij afgesloten (terwijl alles betaald is).
Apparatuur trekt ook op niks.

Ik ben eindelijk weg bij Telfort thuis. Nu nog Telfort Mobiel opzeggen na einde contract, wat ook weer drama wordt.
Ze blijven rekeningen sturen terwijl de opzeg gedaan is door Ziggo.

Triestig bedrijf die zo hun geld verdienen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
mp
23/08/2019
via website
thumbs down

Overzetten oude systeem maar nieuwe systeem bij Telfort, lees KPN. Wordt geadverteerd, nee overgehaald, nee gedwongen om over te stappen. Bieden en soepele overgang, maarnietheus. Vervolgens nu na 3 wkn nog steeds geen telefoon. Helpnietdesk komt niet met alternatief. Voor credit van abonnement moet ik nog maar s terugbellen. Op het antwoord dat Telfort dat als proactieve actie zelf voor moet stellen of doorvoeren, kwam dat gaat helaas niet.
Laten niets horen vwb statusupdates, of we zijn er nog niet uit. Het duurt nog iets langer. Helemaal niets.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
IDon’tLikeGames
Geen oordeel
15/07/2019
via website

Slecht evaring met Telfort, ik word gegijzelt in hun klantenbestand, wil al 2maand overstappen naar ander provider (heb zelfs t pakket al thuis leggen) maar Telfort weigert de “glasvezel lijn” open te draaien bij Reggefiber (is nu KPN netwerk.nl ook zij kunnen niks voor me betekenen) en heeft zelfs mijn maandfactuur verhoogd met €8.00-. Ik ben nu wel zo’n beetje geneigd om de zaak maar te gaan voorleggen bij een rechtbank.

Nuttig? Ja   Nee

Bert de Groot
12/06/2019
via website
thumbs down

Ik heb na de laatste overname van dit bedrijf door de KPN met bijgaande tariefsverhoging besloten over te stappen. De NLE zou 7-6-2019, de nieuwe installatie komen doen. Telfort heeft besloten mij 5-6-2019, maar alvast onverwacht af te sluiten.

Met de klantenservice gebeld om mij weer 2 dagen aan te sluiten, zodat ik niet 2 dagen zonder TV, internet en telefonie zou zitten. De service desk medewerkster gaf mij niet de indruk dat ze me wilde helpen. Vertelde dat ze het modem niet kon bereiken en beweerde vervolgens doodleuk dat mijn modem stuk was. Dat terwijl op het modem het powerlampje gewoon brandde en een knipperlampje om connectie via de glasvezel kabel te maken. Bovendien hangt dit modem al 10 jaar aan de muur zonder problemen te hebben vertoond. Dus dat het modem stuk zou zijn is een onzin verhaal. Nadat ik dit genoemd had gaf de medewerkster aan dat ze er genoeg van had en gooide de hoorn op de haak.

Nu zit ik zelf is de ICT service verlening. Dit vind ik echt ongehoord en onbeschoft. Onbegrijpelijk er mensen op de helpdesk zitten met een dergelijk gedrag en attitude.

Je kunt het altijd met elkaar oneens zijn maar fatsoenlijk gedrag lijkt me altijd een verplichting voor een helpdesk medewerk(st)er.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
J
27/05/2019
via website
thumbs down

OVERSTAPSERVICE TELFORT: NOOIT WEER

Gelukkig kan het ook niet meer, want Telfort neemt geen klanten meer aan.
GELUKKIG voor die potentiele klanten.

De overstap service, maak er maar van: DIY, want ze weten niet wat ze doen. Geen overeenstemming met monteurs, dan moet je zelf maar regelen. En de data op[ elkaar afstemmen.

Telfort, NOOIT WEER (kan gelukkig ook niet meer)

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Daniël
23/04/2019
via website
thumbs down

Voor mijn moeder ben ik nu 2 avonden bezig om Telfort alles in 1 aan de praat te krijgen. Alle kabels en stekkers zijn aangesloten zoals vermeld in het bijgeleverde boekje.

Probleem: de modem , v10a van Telfort blijft rood branden, terwijl dit groen moet zijn.

De eerst avond belde ik om 20:30uur, heb ik 25minuten in de wacht gestaan en 5 minuten met een helpdeskmedewerker gesproken die niet kon achterhalen waarom het lampje van de modem rood bleef branden. Tijdens het gesprek werd de verbinding zonder aankondiging verbroken door de medewerker van Telfort, waarschijnlijk omdat het al 21:00 uur was/sluitingstijd. Erg professioneel!!!!!!

De 2de avond heb ik wederom gebeld over hetzelfde probleem. Eerst natuurlijk weer 20 minuten in de wacht.

Vervolgens een medewerker aan de telefoon die ter controle vroeg naar postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 van het rek.nr van mijn moeder. Vooral dat laatste had ik niet bij de hand en mijn moeder was er niet ter ondersteuning. Ze stond er echt op dat ze deze gegevens nodig had. Kan ik inkomen, zou niet graag willen dat er wat met de gegevens gebeurt.

Dus ophangen en rek.nr navragen bij mijn moeder en vervolgens meteen weer bellen. En natuurlijk weer 20 min in de wacht, top!!!

Uiteindelijk kreeg ik een andere vrouwelijke medewerkster aan de lijn die voldoende had aan postcode+ huisnr. en geboortedatum. DUS REKENINGNR WAS TOCH NIET NODIG!!!!

Situatie wederom uitgelegd, en gezegd dat het lampje van de modem rood blijft branden. Daar snapte ze niks van, want het signaal moest goed zijn. Waarop ze de vraag stelde: HEEFT U DE STEKKER VAN HET MODEM WEL IN HET STOPCONTACT GEDAAN? Alstublieft, een dommere vraag bestaat niet als je het mij vraagt.

Mijn moeder krijgt nu een nieuwe modem opgestuurd want volgens de helpdeskmedewerkster is deze modem kapot.

Conclusie: als u Telfort besteld hoop ik dat het meteen werkt, want de helpdesk van Telfort is zo amateuristisch en totaal niet in staat om een simpel probleem op te lossen. Dus denk goed na voordat u Telfort besteld

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jan60
Geen oordeel
23/04/2019
via website

In Nov 2018 wou ik overstappen naar Telfort ,Telf bestelt TV En Internet Na 3 dagen al moden bij me thuis.Toen Telfort gebeld met hun dure 0900 nr ,om enige uitleg.
Medewerker aan de lijn naar een kwartier , en mijn verhaal te doen Weet niet wat de Medewerker mankeerde maar werd beetje onbeschoft behandeld door hem .Wou wat vragen .maar kreeg niet de gelegenheid want meneer stak een omsamhangheid verhaal af ,waar ik geen speld tussen kon komen. Me Broek was er ondertussen van afgezakt ,volgende dag gebeld naar het dure 0900 nr .want ze laten je bewust in een lange wachtstand staan , Vriendelijke vr Medewerkster aan de lijn /anders dan meneer hierboven, Haar gezegd dat ik wou annuleren wat ken binnen 14 dagen in hun voorschriften. Ok zij de Medewerkter alles geannuleerd ,Modem weer opgestuurd naar alphen a d rijn . Abonnementskosten afgetrokken in Nov v 72,50 E daarna tot april 2019 44,10 E Na weer drie gebeld te hebben ,dat ik helemaal abonnement bij hun hebben Vr Medewerkster aan de lijn ,alles is geannuleerd meneer en het ingevorderde bedragen worden weer terug gestort. Dikke week gewacht, maar geen bedragen terug,, .laaste ingevorderd bedragen weer terug laten storten ,wat ken bij de ing binnen 56 weken Eerste ingevorderd bedragen ken niet want valt buiten de 56 weken .Wacht dus nog steeds op Telfor, maar al begrepen daarzo ,dat hun onderelinge commucasie zeer slecht is .(Bewust of Onbewust?) Loden Loekie voor Telfort

Nuttig? Ja   Nee

Sigrid
11/04/2019
via website
thumbs down

Sinds 8 dagen geen internet en geen tv. Er wordt overal naar toe gewezen en het is niet opgelost. Er zou vrijdags een monteur komen maar die hebben ze niet ingepland en dan kom je op een bellijst terecht als er een keer een plekje vrij is. Meerdere malen ook met telfort en een andere organisatie gesproken maar totaal geen resultaat!!

Slechte klantvriendelijke service van beide partijen!!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Em
01/03/2019
via website
thumbs down

Na 4 dagen van de contractdatum uiteindelijk online! Dat betekent uiteraard ook 4 dagen bellen om de eerder afgesproken afspraak ten uitvoer te laten brengen. De eerste smoes kreeg ik via de mail : adres onvindbaar! Er wonen honderden mensen in onze straat, dus als eerste schoot ik in de lach. Even bellen dus! Volgens de dame heeft de installateur (om hem wat beter te leren kennen, krijg ik ‘gelukkig’ te lezen in de aankondigings-sms, dat hij o.a. van koken en thee houdt en ICT SPECIALIST is. Nou, beter kan toch niet! Voor het zelfde geld had ik een biertje klaar moeten zetten tussen 12.00 uur en 16.00 uur) mij wel gebeld, maar niet ingesproken. Moet toegeven, beide klopte.! Maar op zijn bon stond geen … laan. Maar .. ln. Een afkorting die Telfort dacht te kunnen gebruiken, maar de specialist van Guidion out of order freakten (Postcode intypen was blijkbaar geen optie en bellen naar kantoor blijkbaar ook niet) . Maar goed, het was pas 14.00 uur, dus ruim 2 1/2 uur speling dacht ik. Want volgens het mailtje kunnen de specialisten ook een half uur eerder of later dan de afgesproken tijd komen. En met je bestelbusje ben je tenslotte ook niet binnen 10 minuten aan de andere kant van de wereld. Zeker niet als je als ICT specialist een volgend adres vindbaar moet programmeren. Enfin, op het moment dat ik zelf nog in al deze gedachten, oplossingen en hoop zat, wist de dame aan de telefoon mij al te vertellen dat het voor de specialist ONMOGELIJK was om ons nog aan te doen. En ik had al bellende voor de 3e keer de waterkoker aan gezet. Zo ver kan ie toch niet zijn. Maar nee hoor. U begrijpt, ik ontplofte. Helemaal na de boodschap dat ik een nieuwe afspraak moest maken. Wie gaan ze dan sturen, een specialist die als hobby ‘astronaut zijn’ heeft die met zijn in te tikken coördinatiepunten ons
als een preciesiebom moet gaan vinden en moet hopen dat zijn busje niet zo snel is als de Spaceshuttle! Ik schreef al, dit was de eerste smoes. De rest valt bij de andere reviews te lezen. Tenslotte kreeg ik nog een mail met het verzoek om mijn ervaring met Guidion te delen. Blijkbaar hadden ze na 4 dagen intensieve input niet genoeg! SM is o.a.
een vorm in het uiten van wederzijdse welbevinden, waarbij het aangeven van verdraagzaamheid nodig is. Maar Guidion is onverzadigbaar! Zo’n organisatie heeft nog bestaansrecht ook, waarop hun opdrachtgevers leunen. Trieste combinatie, wat ook veel zegt over deze opdrachtgevers.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Thomas
28/02/2019
via website
thumbs down

Overstappen naar een andere provider wordt je onmogelijk gemaakt door de medewerkers, mails etc kunnen ze niet vinden, zelfs de bevestiging naar de nieuwe provider negeren ze. Wel de nota voor het komende hele jaar in rekening brengen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Germaine Govaart
13/01/2019
via website
thumbs down

Helaas heb ik geen goede ervaringen met Telfort. Ik heb Telfort nu ruim 2 jaar en het geeft een blokkerig tv beeld bij het omschakelen naar een andere zender maar ook soms haperend beeld als je niet schakelt. En om de zoveel weken loopt het beeld op tv vast. Dan veel werk met modem resetten, adapters weer opnieuw schakelen,opstarten maar dan.blijft het meestal op 20 p hangen en doe ik het maar weer even een paar weken zonder tv beneden of boven. Want even bellen met de klantenservice is NIET even. Je bent er zo een uur mee kwijt en moet heel veel handelingen weer verrichten. Tja ze volgen het script…. ik heb nu zojuist wéér storing, vandaar dit bericht. Ik overweeg om de overstap naar Xs4 all te maken. Ik zie alleen op tegen het gedoe en ongemak wat dat natuurlijk ook weer met zich mee brengt.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Joop
23/12/2018
via website
thumbs down

sinds 5 weken continue gesodemieter met de snelheid, zakte van 4 mb naar 2mb, helpdesk hopeloos, weten het niet , techniek erachter al dezelfde no no’s U verbinding is altijd maar 2mb geweest meneer, alsof ik krankjorem ben flikker op telfort, ga asap failliet svp wat een onzettende kut provider.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Astrid
22/11/2018
via website
thumbs down

Mijn partner en ik gaan verhuizen en omdat we bij het nieuwe adres bij een andere provider beter internet kunnen krijgen, besloten we na 5 jaar abonnementschap over te stappen. Ik belde op 30 okotber om de lidmaatschap stop te zetten en onze laatste maand, opzegtermijn, in te kunnen gaan. Door een fout van een medewerker werd ons abonnement niet 4 weken later… maar 4 uur later opgezegd. De drie weken die daarop volgde zijn een paar van mijn meest frusterende weken van mijn leven geweest… erger dan mijn HBO afstudeer periode. Eerst werd er een noodpakket aangevraagd die 2 weken later eindelijk kwam. Toen we vroegen of iemand ons oude abonnement weer kon aanzetten hebben ze zonder onze kennis of toestemming een nieuw abonnement aangevraagd. Toen we hier achter kwamen hebben we gevraagd of ze deze wilden annuleren. Dit zou zijn gelukt, tot ik de volgende dag terug belde en er volgens die medewerker nergens bij stond dat deze geannuleerd zou worden. Vervolgens heb ik een week lang elke dag gebeld en het abonnement leek onmogelijk om af te zeggen. Elk gesprek eindigde met de belofte dat het kosteloos werd afgezegd. Uiteindelijk kregen we een mail met een factuur van 385 euro! Toen ik belde kreeg ik weer excuses voor de zoveelste fout die ze hadden gemaakt. Alleen konden ze dus niet dit voor ons afzeggen en zijn we na 3 weken en bijna elke dag te hebben gebeld en onze hele situatie opnieuw te hebben uitgelegd nog steeds bezig met ons abonnement af te zeggen. Het was een helse ervaring en ik raad iedereen af bij Telfort een abonnement af te sluiten… tenzij je levenslang gaat… want je komt er nooit meer van af.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
1 10 11 12

Wat mensen over Telfort Internet vertellen.

Heeft u ervaringen met Telfort Internet en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u elke aanbieder beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.

Ons doel is altijd dat u snel en simpel de beste keuze kan maken en zorgeloos kan overstappen. Die keuze is aan u en wij helpen u graag!

Aanbieders vergelijken

Met onze onafhankelijke vergelijkers kunt u alle tarieven en aanbiedingen vergelijken. Zo weet u binnen enkele minuten welk aanbod voor u de beste keuze is.

Telfort Internet 1.45 stars 565 reviews