Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Blog
Energie
Geen categorie
Internet
Mobiel
Nieuws
Verzekeren

Telfort Internet

Telfort is in 1996 ontstaan uit een samenwerking tussen het toenmalige British Telecom en de Nederlandse Spoorwegen. De laatste wilden hun glasvezelkabels die langs het spoor liggen gaan gebruiken en BT wilde uitbreiden.  In 2001 is de naam Telfort aangepast naar 02, welke wijziging in 2003 weer ongedaan gemaakt is (mede door het nog steeds hebben van naamsbekendheid.) in 2005 is Telfort overgenomen door KPN voor maar liefst 890 miljoen euro. In 2011 is Telfort gefuseerd met Atlantic Telecom en sindsdien is de naam Telfort Zakelijk. Wist je dat Telfort in 2012 de Gouden Loeki gewonnen heeft voor beste reclamespot?

Telfort Internet ervaringen

Geef Telfort Internet een beoordeling

529 Telfort Internet ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Tarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit product
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

Vincent
04/09/2017
via website
thumbs down

Meest slecht bedrijf waar ik in jaren klant ben geweest. Super traag internet, als het überhaupt al werkt. Super slechte klantenservice. Onbekwaam, niet meedenkend, onbeschoft. Opgezegd, geven ze me nog een trap na. Nooit, maar dan ook nooit aan beginnen, laailichters!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tom
06/08/2017
via website
thumbs down

Sinds dat de EU heeft besloten dat roaming gratis is binnen de EU heeft Telfort zonder enige aankondiging besloten dat dit alleen nog maar kan op een inferieur 3G netwerk. 4G is gewoon beschikbaar en zie ze op mijn telefoon, maar Telfort laat het niet toe. Neem nooit Telfort want ze schepen je willens en wetens op met een slecht netwerk in het buitenland. Mij hebben ze verloren als klant. Zowel voor thuis als mobiel.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Erik S
03/08/2017
via website
thumbs down

Schandalige serviceafhandeling

Al jaren klant van Telfort, maar nu echt besloten om hier weg te gaan. Service/klachten afhandeling is echt verschrikkelijk. Nu 2 x gebeld en tot 2x toe wordt door servicemedewerker de hoorn erop gegooid. Servicemedewerker geconfronteerd met zijn eigen (tegenstrijdige) uitspraken en hierop had hij geen antwoord, waarop hij vervolgens maar de hoorn erop gooide. Kennis/kunde van service afdeling is abominabel slecht en van klantvriendelijkheid hebben ze nog nooit gehoord. Ik baseer mijn reactie op 2 recente contact momenten. Mijn advies zou zijn: betaal liever iets meer bij een concurrent dan bij Telfort. Zolang alles werkt is het ok, maar zodra er ook maar iets fout gaat, geven ze niet thuis en wordt hoorn erop gegooid.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
nee absoluut niet
Geen oordeel
27/06/2017
via website

Ik heb inmiddels al 6 dagen op rij geen internet en kan niet bellen. Dit is vaker gebeurd, er lopen waarschijnlijk onkundige of onoplettende telecom monteurs in wijkknooppunten te rotzooien. Want het is vaker voor gekomen dat net als deze keer mijn diensten worden stop gezet (de stekker eruit wordt getrokken in de centrale midden op de dag, dat niet letterlijk nemen, mijn lijntje wordt dus onderbroken maar hoe weet ik ook niet exact). Maar daarom nam ik contact op met Telfort en lag ze uit wat er waarschijnlijk gebeurd is en hoe ik dat weet (het was dus zeker niet de 1e keer).
Op zo’n contactmoment blijk je volledig lucht als klant en tegen een dikke muur aan te lullen. Ze willen dan dat je het modem reset en kabeltjes gaat wisselen terwijl je aangeeft dat (compleet ter overvloede) allang te hebben gedaan. Na veel tijd en energie verspilling zetten ze er dan een monteur van een extern bedrijf op als Guidion. Maar daar is het een complete chaos en lul je tegen nog dikkere muur. Om een monteur in te plannen moeten ze je 2x terug bellen en komen dan nog met ‘op zijn vroegst over 5 dagen’ terwijl je juist vertelt had dat je al 6 dagen zonder lijn zit en waarschijnlijk door een menselijke fout van zo’n zelfde monteur. Ik ben zelf jaren monteur geweest en zodoende ken ik de techniek en de werkwijze van veel ex-collega’s. Als ze een opdracht krijgen zijn ze te gejaagd of ongeïnteresseerd bezig en koppelen of ontkoppelen verkeerde aansluitnummers. Daardoor vallen verbindingen weg van mensen die niets met de opdracht te maken hebben. Ik weet zeker dat aanbieders dit weten en daarom vind ik het absoluut niet kunnen dat er niet naar tips van klanten wordt geluisterd en klanten een week of langer zonder diensten worden gelaten.

Gelukkig is het wettelijk geregeld dat per 1 juli 2017 aanbieders verolicht zijn de dagen dat de dienst niet geleverd werd vergoed worden, dus in mindering worden gebracht op de abonnementskosten.
Maar er zijn nog 2 dingen nodig:

1. Onkostenvergoeding (als je als klant bijvoorbeeld door gebrek aan vaste diensten afhankelijk wordt van de vaak veel duurdere mobiele diensten. En voor gemaakte telefoon kosten om een monteur of ondersteuning te krijgen. Betaalde service bij storingen moet dan ook per direct verboden worden!
2. De mentaliteit van aanbieders moet veranderen. Ze zetten scholieren zonder enige relevante vakkennis en werkervaring achter de telefoon met de klant en laten die de klant behandelen alsof ze met een ezel aan de telefoon zitten. Schandalig en onacceptabel. Maar omdat deze telefoonservices dus niet werken zo, moeten andere klanten eerst lang in een wachtrij staan en na contact waarbij ze als ezel behandeld worden, ook lang wachten op service ter plaatse indien nodig. Deze werkwijze moet drastisch veranderen! Er moeten eisen worden gesteld aan de oplostijden en juridisch vast worden gelegd. Dan stoppen die telefoonstudenten wel met domme vragen stellen en krijgt een klant echt service i.p.v. slappe vragen en smoesjes!

Ben je er nog?
6 days without services and counting… It doesn’t has to be that way.

Nuttig? Ja   Nee

Yvonne
27/06/2017
via website
thumbs up

Wat een waardelose service. Zit al 4 dagen op ern nieuwe modem te wacht. Terwijl ze zegen op werkdagen voor 21:00 uur gebeld volgende dag in huis. Dus niet. Al 4 dagen geen tv geen internet en geen telefoon.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Karel
20/06/2017
via website
thumbs down

Slecht sta al 14 dagen op de telefoon verbinding te wachten is een slecht bedrijf kan me niet voorstellen dat ze bij KPN horen komen afspraken niet na laten je een week zonder tv zitten zeggen wacht maar tot monteur komt. Monteur komt doet ook niet veel ja ticket aanmaken naar KPN wat heb ik een spijt dat ik ben overgestapt naar dit kut bedrijf

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gaby
26/04/2017
via website
thumbs down

ZEER SLECHTE ERVARING MET TELFORT. Ik ben sinds 2010 klant en heb vooral het laatste jaar enorm veel technische problemen: adaptors die niet werken, modem niet tijdig vervangen, nieuw modem blijkt gerecycled te zijn, verkeerde KPN poort (lag niet aan Telfort), vaste telefoon niet opnieuw aangesloten, sms’jes voor extra MBs op de mobiel die niet worden gehonoreerd, en inderdaad telkens moeten betalen voor support; verzendingen raken kwijt, het kan niet op. Een ongeorganiseerde bende daar bij Telfort.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rutger
19/04/2017
via website
thumbs down

Ivm verhuizing internet beëindigd per 28-04 (middels online formulier). Vandaag geconstateerd dat het systeem per ongeluk per vandaag internet heeft stopgezet, waardoor we de laatste 1,5 week geen internet hebben. Kon helaas enkel een excuus vanaf. Teleurstellend einde.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Leon
14/01/2017
via website
thumbs up
Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Leon
Geen oordeel
14/01/2017
via website

Sorry drukte op de verkeerde knop. Wij hadden eerst Telfort met de Amino box alles in een glasvezel en een eigen router alles deed het geweldig. Toen zijn wij naar een ander abonnement overgegaan konden 2 tv’s aansluiten en kregen de Experiabox 8. Een ramp de internet snelheid met de vaste pc was 5 mbp met de laptop 26.Op een bepaald moment aangesloten op de verbinding van de buurman en alles was sneller. Inmiddels hebben wij de Experiabox 10 en alles werkt geweldig wij hebben de Maximale snelheid met de pc en ook de telefoons. Vanmorgen had ik met mijn telefoon een upload snelheid van 72 MBP. Wij vinden Telfort geweldig. Telefoon ook van Telfort en dat is ook geweldig. Kom op veel kazernes en veel mensen hebben geen bereik, mensen met KPN, Telfort hebben meestal wel bereik.

Nuttig? Ja   Nee

Johan
11/01/2017
via website
thumbs down

TELFORT:NOOIT AAN BEGINNEN!
Ben overgestapt naar Telfort met een 3 in 1 pakket (tv, internet, telefoon). Een complete ramp! Het zgn doe het zelf pakket is voor een leek niet te installeren. Ik heb vele malen telefonische hulp gevraagd (hier staat bij Telfort een boete op van €0,50 per gesprek op!), maar je wordt slecht geholpen. Uiteindelijk is er vier maal (!!) een monteur gestuurd en toen pas was het pakket werkzaam. Dus pas na ca een maand! Beloftes worden niet nagekomen door Telfort. Iedereen werkt langs elkaar heen. Personen bij de zgn “klantendienst” hebben vaak een nogal laag IQ,want ze begrijpen niet waar je het over hebt en lossen dus ook niets voor je op. Maar ook wanneer je doorverbonden wordt (het afschuifsysteem blijkt bij Telfort hoog ontwikkeld) wordt je niet geholpen. Het zijn alleen mooie woorden, loze beloften en vaak wordt de schuld gegeven aan KPN, maar oplossingen komen er niet. Ik heb vier keer voor niets vrij moeten nemen voor een monteur die langs kwam ,maar niet het probleem kon oplossen. Het is een zeer onprofessioneel en chaotisch bedrijf, waar minachting voor de klant de hoofdregel is. Bezint voor u begint!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Azad Balian
09/10/2016
via website
thumbs down

telfort internet slicht worden ,mijn contract is voor 30 MB maar wat ik krijg nu 0,06 MB ,ik heb vroeger contact met zijn gehad om te zegen dat de internet slicht worden en de antwoord was dat ik moet extra betalen om goed internet te ontvangen ,waarom dat moet doen ? mijn richt op de contract is 30 MB dus moet minimaal 20 MB ontvangen ,zijn willen extra geld van het mensen nemen voor zelfde service ,hoe kan dat ? als de klant een keer betaald niet hij krijg boute maar als zijn minder wat zet in de contract geven dat is geen probleem en de klant moet bij zelf alle risico nemen ,op welke regels dat kan ? en wie controle kan maken ? ik heb een vraagje,telefort boven de wet ????

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Orno
Geen oordeel
16/11/2016
via website

wat staat hier eigenlijk ?

Nuttig? Ja   Nee

Ingrid.spuijbroek@diagnostiekvooru.nl
22/08/2016
via website
thumbs up

Ik heb vandaag Christiaan Naujok gesproken over n app-mailprobleem van n moeder.
Christiaan wilde eerst (uiteraard) aantal gegevens van m’n moeder hebben. Dat kwam voor mij heel professioneel over. Nadat Christiaan dat geverifieerd had was hij erg behulpzaam en meelevend. Ik weet dat dat telefoongesprek met mij lang geduurd heeft maar de klantgerichtheid van Christiaan verdient veel punten. Nav dit gesprek zal ik Telfort zeker aanbevelen bij anderen!!!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Van de Riet
17/08/2016
via website
thumbs down

Vanaf dag 1 problemen met Telfort. Heb telfort 3 maanden en tot nu toe elke dag problemen of tv doet het niet of het het internet valt weg. 1 keer nieuwe modem gehad en problemen niet opgelost. En bovendien Telfort is niet veel voordeliger dan hun moedermaatschij. Mooie beloftes en niks nakomen. Hierna geen Telfort voormij meer.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Beter
13/08/2016
via website
thumbs down

BLIJF BIJ TELFORT WEG! Elke andere aanbieder hoe duurder ook blijft beter! Al lang probelemen met tv, deze gemeld maar deze worden continu onder de tafel verschoven! Toch op hun achterlijke forum gekeken en er bleek dat daar een groepje nietsnutters zijn die EN OPENLIJK ANAGEVEN HACKERS TE ZIJN, EN VRAGEN JE OM JE PERSONALIA, EN ANDEREN BELEDIGEN EN PESTEN, EN DE FORUM’webcare’ Jurgen HUN BESCHERMT EN NIET BANT! Wie gebant wordt is iemand die netjes technische vragen stelt en blijft staan en niet wegloopt! Als je kritiek op telfort of op hun medewerkers(Jurgen) hebt wordt je post verwijderd! Niet dat dat nmongolenforum mij iets uitmaakt, die ene Jurgen belde me op(gesprek opgenomen) vorige maand na een klacht van mij en beloofde beterschap maar nu blijkt hij in bed te duiken met de hackers en oplichters op het telfortforum! Pas op mensen, ik zeg alles op bij hun en heb mijn advocaat met bewijzen en opnamens ingeschakeld! Netjes omgaan met dat naar volk werkt niet! Een medewerker belde me een tijdje gelden op en zei LETTERLIJK DAT ZE MIJN EMAILS KONDEN LEZEN! HIJ LAS MIJN MAILS OOK NOG EENS VOOR! “NIET IEDEREEN KAN DAT, ALLEEN MIJN AFDELING” zegt ie! WAT! Bij telfort is dus een afdeling die jouw privegegevens leest! Pas op mensen en zeg alles op!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Robert
09/04/2016
via website
thumbs down

Ik werd persoonlijk benaderd door telfort met een speciale aanbieding voor mij.. Het bleek een abonnement te zijn dat iedereen kan afsluiten. Wel gratis monteur en geen aansluitkosten. Ik zat bij Ziggo. Gevraagd of Telfort zelfde mogelijkheden had als Ziggo. In het bijzonder terugkijken via programma gids. Dit werd mij verzekerd, zelfs tot tien dagen terug waar dat bij Ziggo 7 dagen is.
Op de dag dat de monteur kwam was hij binnen een kwartier weer weg. Hij had alleen maar het ‘glasvezel kastje’ op de muur geklikt. “Geen signaal!”, zei hij. Toen ging hij weg. Ongeveer 7 uur later kwam er een monteur van Reggefiber. Deze monteur herstelde het signaal. Vervolgens heb ik zelf alles maar aangesloten. Dit zou de monteur van Telfort eigenlijk doen maar die heb ik nooit weer gezien. Ik heb ook nog €18,50 moeten uitgeven aan een UTP kabel tang. Waarschijnlijk had de Telfort monteur ook wel zo’n tang gehad. Nu moest ik hem zelf kopen.
Toen alles uiteindelijk werkte zag ik tot mijn grote verbazing dat het bij Telfort helemaal niet mogelijk is om programma’s terug te kijken via de programma gids. Dit kan bij Telfort alleen via ‘programma gemist’, waar je dus fors voor moet betalen in veel gevallen. Voor alle duidelijkheid, bij Ziggo is dit gratis.
Toen ik om deze constatering gebruik wilde maken van mijn veertien dagen opzegtermijn werd mij verteld dat deze al lang verlopen waren. De veertien dagen beginnen te tellen op het moment dat je aan de telefoon aangeeft over te willen stappen naar Telfort. En dus niet op het moment dat je daadwerkelijk gebruik kan gaan maken van je overeenkomst. Zo kan je dus nooit testen of het product wel of niet bevalt. Na telefonisch kontakt kreeg ik het advies om een klacht in te dienen via de website. Dit bleek niet mogelijk!! Er is nergens op de site een mogelijkheid om een klacht in te dienen. Dus heb ik op het kontaktformulier maar de optie gekozen waarvan ik dacht dat ‘ie het dichtst in de buurt kwam. Ik beschreef al mijn frustraties in chronologische volgorde en klikte op ‘verstuur’. BAM! Alles weg!! Om helemaal knetter van te worden toch! Weer telefonisch kontakt.. Ik moest van de Telfort medewerker een klacht indienen!!! Toen werd ik echt boos.. Dit hielp en ik kreeg een direct e-mail adres. Daar heb ik nu een mail naar gestuurd.. Nog geen antwoord gehad.. Afwachten nog even dus.. Maar ik heb nu in nog geen maand al meer gezeik gehad met Telfort dan dat ik met Ziggo in 8 jaar heb meegemaakt!!
Ik ben de overeenkomst aangegaan op basis van foutief verstrekte informatie.. Toch zeggen ze dat ik er een jaar aan vast zit.. Belachelijk toch!?!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Randy
03/01/2016
via website
thumbs down

Schijt Telfort internet thuis met de experia box V8 wat een terinng zooi ey al dagen die kut modem aan t resetten en nu helemaal geen tv of internet net een paar weken in huis. Zijn godver ook niet fatsoenlijk te bereiken natuurlijk alleen 0900 wat een Kut Provider!!!!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
elzinga
10/11/2015
via website
thumbs down

opzegging verloopt pas na klachten

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kimberly
03/11/2015
via website
thumbs down

Behoorlijk slecht,

Ben overgestapt naar een andere provider. Omdat telfort te duur is en geen onbeperkt internet heeft. Ik heb al mijn rekeningen netjes betaald na mijn overstap toch nog een rekening ontvangen van 3 euro. Indien ik het resterende bedrag van 3 euro niet zou betalen zouden extra kosten komen en de deurwaarde kosten. Ik heb hier vervolgens meerdere malen contact opgenomen met Telfort maar tevergeefs. Volgens had ik eerst na het verlopen van mijn contract kosten gemaakt met de simkaart na 3 mails heb ik het volgende ontvangen:

Hartelijk dank voor uw e-mail aan Telfort.

Wij hebben uw vraag nogmaals voor u nagekeken.

De aanvraag voor uitportering van uw nummer naar uw nieuwe provider is binnen gekomen op 17-07-2015 met als wensdatum 25-08-2015.
Vanaf 25-08-2015 is het nummer overgezet naar uw nieuwe provider.

De factuur van 03-10-2015 is opgebouwd uit kosten voor de gebruiksperiode 01-08-2015 tot 25-08-2015.
Er is nog gebruik geregistreerd op:
– 11-08-2015 om 14:24 uur gesprek naar vast nummer
– 11-08-2015 om 15:26 uur gesprek naar vast nummer
– 14-08-2015 om 13:42 uur gesprek naar mobiel nummer
– 22-08-2015 om 13:30 uur gesprek naar mobiel nummer

Zoals eerder is uitgelegd, is de registratie gedaan door uw simkaart en om die reden correct in rekening gebracht.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Wat ik vooral erg vind is dat ik bijna niet bel en mijn 300 bel minuten die ik had nooit heb overschreden. Ik raad ook niemand aan om bij telfort een abonnement te nemen je wordt heel slecht behandeld en je krijgt na meerdere mails pas antwoord.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Martijn
26/07/2015
via twitter
Martijn (@Mogtje)
thumbs down

@Telfort hebben jullie een storing mijn internet thuis werkt niet meer..?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Martijn
09/07/2015
via website
thumbs up

Ik lees altijd veel ervaringen van bedrijven voor dat ik besluit om over te stappen. We zaten al 15 jaar bij caiway, maar ze waren extreem duur met glasvezel. We zijn overgestapt naar telfort via VDSL het is dan wel van 150mb naar ongeveer 40mb maar het werkt hetzelfde zonder problemen. Ik vind dat er ook wel eens goede ervaringen geschreven mogen worden. Ik was huiverend door alle slechte ervaringen op websites, maar dat viel wel mee. De overstap ging prima paar dagen eerder dan gepland zelfs. Vond de bekabeling ingewikkeld, omdat we altijd dubbele aantal kabels door caiway hadden, maar met hulp van Telfort is alles toch goed gekomen en alles werkt naar behoren! Top!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
r.ramdas
23/04/2015
via website
thumbs down

9 maart 2015 overgestapt van kpn naar telfort en sinds dag 1 heb ik geen optimaal internet. Het is zeker om de 2dagen dat ik de modem moet resetten. Wordt er knetter gek van.
vandaag 23 april 2015 voor de zoveelste keer van 13.17 tot 14.30 uur wéér geen internet.
Ik heb vandaag niet gwbeld met Telfort, reden al mijn bel tegoed op mijn mobiel is op , alleen van het bellen naar telfort.
HELPPPP
Rosita

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Elvin
09/03/2015
via website
thumbs down

Ik ben vandaag afgesloten van jullie dienten terwijl er op 27-2 een betaling gedaan is 12 dagen geleden dus nu krijg ik te horen dat het van de maand Januari is waarom wordt mij betaling niet door geschoven wordt naar de langst opstaande rekening onkunde?ik heb geen sms, post of mail ontvangen hierover ik zie alleen op mijn rekening dat het bedrag afgeschreven is de maand ervoor ook!
Waarom als ik meerdere keren aangeef dat mijn internet en telefonie het dagelijks niet doen.wordt van mij wel verwacht het volledige bedrag te betalen voor een fractie van het product?
Is het aan mij om aan te blijven dringen om dit technische probleem op te lossen?
Ook de start was dramatisch ik heb weken langer gewacht om aangesloten te worden dit uiteindelijk door de derde monteur die kwam opgelost.
jullie maken ernaar dat ik op verschillende recensies moet aangeven hoe onbetrouwbaar jullie zijn en jullie ervan uitgaan dat ik geen waarde hecht aan een werkende diensten!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Erik
16/02/2015
via website
thumbs down

Neem vooral géén ADSL; slechte verbingind, valt regelmatig weg. Digitale televisie zelfde verhaal: midden in een programma valt de verbinding weg, waardoor je je documentaire of film niet tot het einde kan zien. Waardeloos product, zeker in vergelijking met de begindagen van Internet toen alles het nog gewoon deed. Nederland wordt steeds dommer!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rudragon43NL
02/01/2015
thumbs down

Still have no internet thanks to telfort.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Edward Verheijen
03/12/2014
thumbs down

Overgestapt naar #Telfort glasvezel. Al binnen 1 dag spijt. Niet geschikt voor Smart TV over één UTP lijn. 2014?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marc
03/12/2014
via twitter
Marc (@DuhhYong)
thumbs down

Mogelijk geen internet meer voor onbepaalde tijd. Reden van @Telfort :”Is uw fout meneer, kunnen we niks aan doen.” Klasse service!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Shane Badeloe
03/12/2014
thumbs down

Wat heeft #telfort Interactieve TV toch altijd rare/oninteressante zenders van de maand. Gemiste kansen @Telfort! #marketing

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
mslikker
03/12/2014
via twitter
mslikker (@m4slik)
thumbs down

@Telfort geen dsl verbinding? En nu?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Musaaa.
Geen oordeel
03/12/2014
via twitter
Musaaa. (@Musaswaggx)

@Telfort ik heb 1/2 vorige week contact gehad mijn oude modem gaf geen internet meer en was stuk ik kreeg de Experia Box v8 maar die brand

Nuttig? Ja   Nee

Aileen van Gemert
26/11/2014
thumbs down

@Telfort beter bellen jullie mij met een goede oplossing voor de fout die jullie gemaakt hebben en ik al 5 weken wacht op Internet..

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rogier Esselbrugge
26/11/2014
thumbs up

Vorige week overgestapt naar @Telfort…al een week probleemloos internet en digitale tv. Da’s al langer dan ooit bij @UPC #hallowebcare

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hans
25/11/2014
via twitter
Hans (@hansuij)
thumbs down

Na vier weken wachten op internet en tv krijg ik vandaag te horen dat @Telfort niet kan leveren. Ben verplicht om glasvezel te nemen. Fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rogier Chang
18/11/2014
thumbs down

Door een administratief foutje van @Telfort heb ik de komende 2,5 week geen internet op de studio. #rampzalig

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Henri
12/11/2014
via website
thumbs down

Telfort neemt concepts ICT over in april, nu dik 6 mnd later wordt ik van de ene op de andere dag afgesloten omdat ze geen adsl mee ondersteunen.ik vindt. Het een schande dat zo iets mogelijk is in Nederland .

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
VALKERIJSCHAAPlochem
12/11/2014
thumbs down

#telfort SLECHTE SERVICE ! 2 dagen geen #telefoon #internet.U hoort van ons, mooi niet.Heeft #telfort het verkeerde nummer doorgegeven.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hennie Verstoep
07/11/2014
thumbs up

@telfort Het is geregeld hoor via jullie klantenservice. Krijg een nieuwe modem.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Cc@
05/11/2014
via twitter
Cc@ (@Chan_l2)
thumbs down

@Telfort internet geblokkeerd terwijl afspraak had gemaakt met telfort medewerker…..niet tevreden

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gilbert van den Bosch
26/10/2014
via website
thumbs down

Na het fuseren van Concept ict met Telfort en ik dus moest overstappen naar deze provider.
Had beter bij een andere provider mij kunnen aanmelden want dit is gewoon 3 x niks.
Je moet de pc of laptop letterlijk en figuurlijk op een meter afstand van de modem zetten anders is de draadloze internetverbinding gigantisch slecht.
Volgend jaar meld ik mij bij een andere provider aan waar ik ondertussen een abonnement voor tv en vaste telefoon heb.
Telfort is een provider die zijn afspraken totaal niet na komt.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Anne Verwaaij
22/10/2014
thumbs down

Wekenlang ellende met internet & tv, wordt je gebeld door @Telfort. Proberen ze een abonnement te verkopen… Nou nee ik heb liever hulp…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Berry Buter
15/10/2014
thumbs down

@Telfort uitermate irritant zo’n storing. Zeker als je een belangrijk telefoontje verwacht!!! Mailen kan ook niet, want internet werkt niet

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Natalie
29/09/2014
via twitter
Natalie (@NaatBout)
thumbs down

Regel jij je zaakjes keurig netjes, maakt @Telfort er een zooi van.. resultaat? Geen internet.. #waardeloos #geenservice #telfort

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
the one and only
21/09/2014
thumbs down

Begin een beetje moe te worden van het internet van @Telfort . Al dagen zo onstabiel als de pest!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Aad Wagner
20/09/2014
thumbs down

Van alles-in-1 naar niks-in-nakkes @Telfort geen internet, geen tv en geen telefoon

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Aafke Frederik
19/09/2014
thumbs down

@Telfort niet echt lekker doorwerken met mega instabiele verbinding.Alle telefoontjes met de klantenservice ten spijt “’t ligt aan KPN’ tja

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
joost
15/09/2014
via twitter
joost (@_Frzr)
thumbs down

@Telfort voor de 10e keer lang aan de telefoon gezeten. Al 2 maanden zonder internet en tv. Geen oplossing. #radeloos

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Engin Yilmaz
11/09/2014
thumbs down

Heb je slechte internet verbinding thuis? Leen dan een pc van je buren tip van klantenservice! @Telfort #schandalig

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Henk Wijdeven
04/09/2014
via website
thumbs up

Ik had eerst Ziggo maar de WiFi viel steeds weg en ze wilden geen monteur sturen.
Dus ben ik overgestapt naar telfort omdat ik wist dat ze een goede modem hebben.
En inderdaad ik heb nog steeds geen klachten.
Echt aan te raden.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Theo van Aken
26/08/2014
thumbs up

Telfort gebeld over hoge rekeningen. Verbinding werd direct verbroken! Bij 2e keer hielp allochtone dame mij netjes. Maar ’t blijft triest.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mex Smits
26/08/2014
via twitter
Mex Smits (@mexsmits)
thumbs down

@Telfort is echt zo’n facking slecte internet provider tip voor mensen ga er niet heen. Slecte router en puur echt slecht internetverbinding

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mark
23/08/2014
via twitter
Mark (@MJK_88)
thumbs down

Dan maar Netflix kijken. Net als gisteren kan Telfort geen verbinding maken met de tv-ontvanger.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sjoerd Oegema
22/08/2014
thumbs up

Het duurde langer dan gehoopt maar uiteindelijk alles netjes opgelost. We hebben weer internet, tv en telefonie van #Telfort @telfort

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
kelly ammerlaan
21/08/2014
thumbs down

Wat een slechte service van @kpn en @Telfort. Door een fout zitten wij nu al dagen zonder internet en de monteur is nergens te bekennen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ruben van der Leun
21/08/2014
thumbs down

Vorige week #telfort aangesloten, TV & Internet werkt. Vrouw krijgt nu brief, zonder uitleg, dat wij 28aug worden afgesloten. Belachelijk.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marleen Schonewille
14/08/2014
thumbs up

Kan niet wachten tot dat het nieuwe #telfort abonnement voor de TV en Internet in gaat, met #HBO!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tim van der Helm
13/08/2014
thumbs up

Hoera! Ik heb weer HD TV.. Goede service van @Telfort 

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Lynn
12/08/2014
via twitter
Lynn (@LynnTimmer)
thumbs down

Zeer ontevreden over @Telfort. ADSL op ons adres niet mogelijk maar wel geleverd. Na div storingen binnen 3 wkn nu dus geen tv & internet.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
henriette meeske
06/08/2014
thumbs down

@Telfort Het gaat over internet tv vast bellen. Iemand heeft mijn rekening nummer gebruikt. Hierdoor onterecht geld afgeschreven.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
maarten_v1 
28/07/2014
thumbs down

Wat een tegenvaller zeg. Schakel internet bundel eu in voor 5 euro, in heel Parijs geen internet. Wat doe ik fout @Telfort ??

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Haarlemse Glas Centr
26/07/2014
thumbs down

#kpn #telfort we horen ook niets, klantenservice dat werkt nog met fax en een postduif 15 dagen zonder #zakelijk #bellen en #internet

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Cherelle
26/07/2014
thumbs down

Slechte service van @Telfort internet bundel aanpassen en die gaat pas in nieuwe maand

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Spaarnebier
26/07/2014
thumbs up

Telefort bezorgd echter nieuw modem de volgende dag. top gedaan @Telfort

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Dieuwertje
15/07/2014
via twitter
Dieuwertje (@Dieuw84)
thumbs down

Na 2 mnd geen internet/televisie héél hard aan t hopen dat t installatiemannetje vd @Telfort #glasvezel morgen toch echt gaat bellen! #zucht

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Louise
11/06/2014
via twitter
Louise (@Louise_L)
thumbs down

Geen internet en #Telfort is telefonisch niet bereikbaar. #afstudeerstress

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
MarcianooM.
11/06/2014
thumbs down

U heeft 80% van uw internet bundel
gebruikt. Terwijl ik fucking niks doe op 3g. Ik ga morgen echt bij Telfort langs want dit is onzin.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Eftie
10/06/2014
via twitter
Eftie (@atEftie)
thumbs down

Jarenlang @conceptsict zonder problemen. Een paar dagen (verplicht) @Telfort en geen internet meer . #fail #zwaarteleurgesteld

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Melanie During
06/06/2014
thumbs down

@Telfort Per 2 juni zouden we weer internet (en tv) op ons nieuwe adres krijgen. Maar tot op heden hebben wij niets!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jeroen
21/05/2014
via website
thumbs down

Waardeloze kwaliteit bij Telfort probeer al een maand een antwoord te krijgen over uitvallen van internet en haperen tv. Je krijgt alleen een auto reply met een antwoord waar je niets mee kan.

Echt zo een spijt van Telfort.

Wil graag opzeggen maar krijg geen respons. Wachtwoord opvragen is ook drama werkt gewoon niet.

Helaas moet je een rating geven

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
moos
12/05/2014
via twitter
moos (@moosniques)
thumbs up

@Telfort #compliment voor de #snelle #service ‘smorgens gebeld; ‘smiddags opgelost! #internet werkt weer!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jan
09/05/2014
via twitter
Jan (@JanEppinkNice)
thumbs down

#Waardeloos telfort de zoveelste hapering met interactieve tv #telfort #interactievetv pauzeren of terugspoelen loopt nooit gelijk weg avond

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kamiel Ruhe
02/05/2014
via twitter
Kamiel Ruhe (@kmruhe)
thumbs down

Internet van @telfort enorm traag. Nauwelijks te surfen. Slecht voor de klant en reputatie…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
EvertMuis
02/05/2014
thumbs down

Ik ga weg bij @Telfort echt onprofessioneel geholpen zit ik dan zonder internet ….. Betaal je 60 euro per maand voor!!!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
nicole walstra
25/04/2014
thumbs down

Tip: neem nooit glasvezel van #Telfort. Heb in mijn huis niet eens fatsoenlijk Internet en data limiet is op! -.-

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gaby Jongenelen
08/04/2014
thumbs down

@Telfort Nul tv ontvangst. Reactie klantenservice; ‘heb geen training gehad voor tv, dus helaas’. Wat is de oplossing voor foutcode 12?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mikhail
08/04/2014
via website
thumbs down

Op 15 januari 2014 heb ik via internet een glasvezelabonnement (“Alles-in-1”) aangevraagd bij Telfort, met de gewenste activatiedatum 10 februari. Ik was in de veronderstelling dat het abonnement 3-4 weken zou gaan duren omdat de glasvezel was al bij ons aanwijzig was Maar de informatie op de website van Telfort misleidend was.
Op 21 maart heeft Telfort namelijk de glazvezelmodem bij ons thuis geïnstalleerd in de meterkast. Helaas is het zo dat de meterkast zich bevind in een openbare ruimte zonder stopkontakt. De verdere bekabeling van de glasvezelaansluiting in de meterkast is niet doorgetrokken naar mijn woning.
Ik heb in totaal 10 brieven en mailtjes naar Telfort in de laatste 13 weken al gestuurd. De dienst was op 4 april aangesloten maar de aansluiting werkt natuurlijk niet. Wel de eerste factuur is al bij ons thuis ligt.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Yvo Zollner
07/04/2014
thumbs down

Al 1,5 maand bezig met regelen van internet en tv. Al 2x toegezegd dat we teruggebeld zouden worden, maar tevergeefs. Heel triest #telfort

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Arie Vet
06/04/2014
via twitter
Arie Vet (@ArieVet)
thumbs down

Vroeger, bij #concepts… strakke #internetverbinding. Nu #telfort: weg vallende verbinding, soms traag… en dat met #nl as!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Joost van Bree
04/04/2014
thumbs up

Goed geholpen door de online klantenservice van @Telfort toch een week eerder internet en televisie in huis! #bedankt

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
M a m a S ii t a ♡..
31/03/2014
thumbs down

@Telfort ik.zit nu al 3 dagen zonder verbinding voor tv internet en bellen jullie zijn ook nog eens niet bereikbaar dit is echt niet normaal

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
monique hogerman
25/03/2014
thumbs up

Wat is het toch fijn dat je gewoon internet hebt als je er ook voor betaalt. Sorry #vodafone maar ben blij met #telfort

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
C-Jay
20/03/2014
thumbs up

Klagen is makkelijk, een compliment moet ook af en toe en die krijgt @Telfort voor hun customer service. en tv + internet. #enzoishet

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tamara Bos
20/03/2014
thumbs down

Nogsteeds slechte verbinding van @Telfort 🙁 Facebook wil bijvoorbeeld niet laden

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Alle de Haan
16/03/2014
thumbs up

@AlbertvanderPlo Gewoon aansluiten op KPN, Telfort of Xs4all, over telefoonlijn ook tv en telefoon. Zeer goede snelheden. 100% aangesloten

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Emma Lilipaly
14/03/2014
thumbs down

Al een week geen internet! Hoera voor Telfort en al mijn verspilde belminuten voor de domste medewerkers ooit! #slachting #genocide

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ruben Crucq
07/03/2014
thumbs down

Onbeperkt internet in je pakket hebben maar toch ook niet. Goed geregeld @Telfort niet dus Mag wel op gaan schieten dit..

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
iCanFix
06/03/2014
via twitter
iCanFix (@iCanFixnl)
thumbs down

@Telfort internet bundel nodig? Telfort werkt weer eens niet… Klantenservice buitenland? Werkt ook niet…. Jammer dit

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jean-Pierre Geelen
27/02/2014
thumbs down

Goed voornemen: zodra @Telfort over twee weken eindelijk dat modem levert en ik pas weer internet heb, #Telfort opzeggen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hans Kolthof
26/02/2014
thumbs down

@Consumentenbond @Telfort de hele dag een slechte tot geen verbinding. Geen communicatie naar de klant. slechte service. Spijt van overstap.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hubertien
24/02/2014
via twitter
Hubertien (@Huber10)
thumbs down

#Telfort beëindigt zonder aanleiding onze adsl-verbinding en oplossing is 10 werkdagen wachten op nwe verbinding #slechtsteserviceooit

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Wick van Peer
23/02/2014
thumbs down

Afgelopen dinsdag overgestapt naar Telfort: één groot drama. Al dagenlang geen tv, telefoon en internet. Niet doen dus.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bart
23/02/2014
via twitter
Bart (@bkluif)
thumbs down

Wordt niet vrolijk van @telfort. Verbinding valt steeds weg.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Joyce Lankhorst
21/02/2014
thumbs down

Wat is @Telfort klantvriendelijk zeg… not! Half maart gelukkig weg bij ze! Internet bundel kan niet verhoogt worden omdat ik weg ga! #haat

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jetskewijnhoud
12/02/2014
thumbs down

@Telfort laatste tijd regelmatig een paar minuten geen internet/tv. Vandaag elk uur wel een paar keer. bekend probleem momenteel?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
marga 22
10/02/2014
via twitter
marga 22 (@marga_m22)
thumbs down

Al 3 dagen geen internet, tv, telefoon. Ik mail telfort: de lampjes vh modem branden niet. Reactie van #Telfort: brandt er geen lampje? NEE!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Elviere Bastiaans
07/02/2014
via website
thumbs down

Alleen maar slechte ervaringen sinds ik in augustus ben overgestapt en er is een duur telefoonabonnement afgesloten wat niet is afgesproken, dus ze stelen ook nog geld van je.
Ben al 4 weken aan het bellen maar wordt maar niet teruggebeld.
Heb doorgegeven op welke telefoonnummers ik te bereiken ben en hoe laat.
Toen heb ik geprobeerd het telefoonnummer te wijzigen maar er kon maar een nummer worden opgeslagen en de computer kon dat niet wijzigen.
Ik heb nog nooit zo’n slechte service meegemaakt.
Vervolgens wordt je in één telefoongesprek 5 x in de wacht gezet en uiteindelijk wordt de verbinding verbroken. Daarvoor had ik al 3 x m’n telefoonnummer moeten herhalen omdat dat heeeel moeilijk is.
Maar terugbellen ho maar.
Ondertussen bijna 5 weken verder en niemand doet z’n werk goed.
Vervolgens krijg ik een brief waarin staat dat ik al 3 keer ben gebeld, alleen op m’n huistelefoon die ik niet heb doorgegeven want ook ik moet gewoon werken.
Is er überhaupt bij Telfort wel iemand die de juiste gegevens in een computer kan invoeren of doorgeven????!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ilse Nikkels
06/02/2014
thumbs down

overname van #concepts naar #telfort is echt bagger continu storing in tv en internet. Misschien toch maar andere aanbieder zoeken

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Factif
06/02/2014
thumbs down

Zucht…. @Glashart overgenomen door @telfort en voor het eerst in jaren geen tv wegens een storing, hoop dat het toeval is.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Renske
06/02/2014
via twitter
Renske (@renmeij)
thumbs down

Goh, @telfort heeft het zo druk als internet niet werkt word je zaterdag teruggebeld om het probleem op te lossen. #geenstijl #noservice

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
-
20/01/2014
via twitter
- (@Donny030_)
thumbs down

Zo snel mogelijk zorgen dat we weg gaan bij de slechtste internet provider van NL @telfort ook het bedrijf met de slechtste klantenservice!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
John Bobeldijk
Geen oordeel
31/01/2014
via website

Zorg zelf voor opzegging oud provider!

Heb op voorhand aangeven dit gaat niet goed( bij navraag oude provider) en na vele telefoontjes naar het slechte callcenter gebeurde er niets.
Ja ze zeiden niet zelf opzegggen het komt goed.
Snappen daar niet dat je toch een maand opzegtermijn hebt.
En ik als klant zit met nu met 2 rekeningen.
Tot 3x toe is er opgehangen, je hoorde dan medewerkster op toetsen drukken en verbinding verbroken en dan kan je zelf weer bellen.
Heb een grote mail met mijn bevindingen gestuurd naar Telfort en ben benieuwd of daar op gereageerd gaat worden.
Wilde gelijk weer opzeggen, maar dat kan pas 3 maanden voor het eind van contract.
Ben nu sinds 14-01-2014 klant en heb zo’n spijt.
Wat een slecht bedrijf.
Moet zeggen die medewerker die ik kreeg toen ik wilde opzeggen was wel goed( en daar kan je je telefoonnummer trouwens invoeren en dan bellen ze terug en kost het de klant dus niets!!!!! TIP)
Snapte mijn probleem en heeft me verder geholpen.
En voor medewerkers die daar personeel aannemen:
Geef gelijk een curcus Telefonie en A.B.N.
Het is in en in triest…

En ik wilde ook overstappen met mijn tv en mobiel, maar dat gaat niet meer gebeuren..
Blijf wel bij oude…

Nuttig? Ja   Nee

Peter Lugten
11/01/2014
thumbs down

@Telfort wordt ik niet goed van. Valt tv beeld steeds weg met fout melding 303. Was tevoren al paar keer per dag, maar nu om de paar tellen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Irma Lokum
27/12/2013
thumbs up

Hatsa! Een week na oplevering van Telfort 3-in-1 werkt alles vlekkeloos 🙂 En ik heb weer lekker generd met alle kabeltjes enzo #nerdtweet

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Monique Molendijk
25/12/2013
thumbs down

@Telfort er is hier al de gehele ochtend storing in vast bellen/internet waarom wordt dit niet vermeldt op de website? #fail #telfort

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Poldermodel
24/12/2013
thumbs down

Het is weer na 10e hoor.. Me draadloze tv verbinding doet het weer eens amper @telfort

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Reinout D.
23/12/2013
thumbs down

@Telfort Fijn, om het uur modem resetten en tv ontvanger via de achterkant uitschakelen… #fijnekerst

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Imre
22/12/2013
via twitter
Imre (@imre18)
thumbs down

Goeie “klantenservice” ook, tech helpdesk tv op zondag wél bereikbaar, internet niet. Wat is dat nou voor onzin? #telfort

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Maxim Geerlings
08/12/2013
thumbs down

telfort storing ik heb sinds gisteren geen internet op mijn laptop. iPhone werkt het wel op. Klantenservice werkt niet. #arnhem

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Matador
08/12/2013
thumbs down

Ondertussen al +48uur helemaal geen tv, internet en telefoon:Met dank aan @telfort voor hun snelle en professionele service! #Telfort

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Yvette Moerdijk
07/12/2013
thumbs down

word gek van @telfort geen tv,kreeg nieuwe verbindingsset na lang wachten eindelijk binnen, weer stuk.Maandag pas bereikbaar

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Alexander
06/12/2013
thumbs up

Goeie tip van #telfort meneer in #utrecht; sommige telefoonproviders verbieden tethering met onbeperkt internet! #dankjewel

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
A. Chimal
28/11/2013
via twitter
A. Chimal (@chml81)
thumbs down

@telfort #klantenservice adviseert opnieuw instellen van eerder bekend slechte modem! #klant #ontevreden

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Elghazi
27/11/2013
via twitter
Elghazi (@eboultam)
thumbs down

#telfort wat een slechte #service traag internet geen TV Telfort reageert niet op email en brieven een vriend van mij is er klaar mee

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Michiel de Molenaar
27/11/2013
thumbs down

@Telfort internet al meer dan jaar traag en valt uit. Bellen en mailen helpt niet, ik wil een ECHTE oplossing of per direct opzeggen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Esther Klarenbeek
21/11/2013
thumbs down

Lieve mensen van @telfort , 3 weken zonder tv kon ik hebben, de laatste 36u. zonder internet en telefonie worden wat vervelend, Is er hoop?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Wilco Westbroek
19/11/2013
thumbs down

@Telfort Ik zou een aantal keer worden gebeld voor een monteur, zit al 2 weken zonder internet.. Forum & Klantenservice hebben geen effect..

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
ammm.
18/11/2013
via twitter
ammm. (@amsterr_)
thumbs down

Internet is zo bagger, hij doet het mega vaak niet maar me 1000mb is al bijna op en ik heb t net 3 dagen wtf #telfort ?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kitty van Muiswinkel
08/11/2013
thumbs down

Waardeloze klantenservice @Telfort! Nieuwe klant & internet doet het niet. Laten me gewoon 10 dagen (!) wachten op antwoord. Ongelofelijk.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Robert Rieck
03/11/2013
thumbs down

@Telfort vorige maand bijna 2 wkn zonder tel/internet, kosten gemaakt om bankzaken te kunnen doen. Geen antwoord op mijn verzoek via intern.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Erwin van Rooijen
01/11/2013
thumbs down

En weer, na honderd telefoontjes en de zoveelse monteur stopt mijn interactieve TV van @Telfort er weer mee. Ga nu echt opzeggen. Drama !

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Klazien
31/10/2013
via twitter
Klazien (@KSchroor)
thumbs up

@Telfort we hebben het nieuwe modem ontvangen en zyn weer bereikbaar. Hartelyk dank voor de service. Klazien

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Klazien
31/10/2013
via twitter
Klazien (@KSchroor)
thumbs up

@Telfort we hebben het nieuwe modem ontvangen en zyn weer bereikbaar. Hartelijk dank voor de service. Kkazien

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Pollem
31/10/2013
via twitter
Pollem (@pollem6)
thumbs up

@Telfort gaat jullie ook nog iets doen aan de slechte ontvangt van interactieve tv de laatste dagen?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
KRISTINA BRUSSAARD
30/10/2013
thumbs down

Sinds juni dit jaar tv & Internet bij #telfort Alleen maar problemen! Nu moet ik tot juni 2014 wachten om op te zeggen..waardeloze service!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Q
30/10/2013
via twitter
Q (@Qansje)
thumbs up

Eerder moeten doen: KPN en xs4all ingeruild voor Telfort. Dat scheelt op jaarbasis € 396. Met het nieuwe modem ook nog eens meer kbps.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Willemijn
28/10/2013
thumbs up

Ja! Fantastisch: #Telfort werkt! internet op mijn telefoon. Bedankt klantenservice 🙂

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
James
28/10/2013
via twitter
James (@ThereIsJames)
thumbs down

Ik ben het zo ontzettend zat dat @Telfort gewoon met geen mogelijkheid goed internet+bellen thuis kan leveren. En slechte service. Top joh!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marlot Brouwer
28/10/2013
thumbs down

Woensdag komt er eindelijk een monteur na 4 weken zonder internet! #slechteservice #telfort

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ton van Domselaar
26/10/2013
thumbs up

Thanx @Telfort Ik weet niet wat jullie gedaan hebben maar internet doet het weer razendsnel en de telefoon werkt ook weer. Helemaal blij

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rogier Chang
22/10/2013
thumbs down

@Telfort ik probeer naast internet nog meer producten van jullie af te nemen, namelijk tv en telefonie. Maar dat is lastig voor de helpdesk.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bianca den Uijl
22/10/2013
thumbs down

@Telfort baggerservice! Rekening is gewoon betaald en dan alsnog de mededeling krijgen dat internet is geblokkeerd, heel erg jammer.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Suzanne Terlingen
21/10/2013
thumbs down

Zo krijg ik echt een goede eerste indruk van Ziggo! Website werkt niet. Toch maar Telfort dan? #internet #tv #ietsmetinteractief

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Brendadebestღ
17/10/2013
thumbs down

Pfff nog steeds geen internet .. Ben je net 2 dagen klant en nu werkt internet al niet meer #telfort #balen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Anouk Twilt
16/10/2013
thumbs down

Helemaal klaar met de bizar slechte service. Na anderhalve maand wachten nog steeds geen internet is om te huilen. @Telfort

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Arrie35
14/10/2013
via website
thumbs down

Telfort is uitzonderdelijk slecht. Klantenservice is na lang wachten pas bereikbaar of helemaal niet. Tweedelijns belt niet terug. Het product, glasvezel verbinding met daarover TV, telefonie en Internet, ligt er binnen de drie dagen wel iets uit en is herstel (blijkbaar) niet mogelijk.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Medium Michaël
11/10/2013
thumbs down

Een #record #Telfort laat het weer #afweten een weekend zonder #TV #Internet of #Telefonie natuurlijk op mijn #rekening. Ik betaal doorrrrr

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Capulcu gücü
10/10/2013
thumbs down

@Telfort neem nooit een #telfort #internet #abonnement als je #online wil #gamen werkt niet Experia box is drama. #Klantenservice is drama

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
♚ SαммιιY
10/10/2013
thumbs down

Heel fijn moet je werken heb je geen internet & geen telefoon. Bedankt TELFORT! Ook bedankt voor het geen antwoord terug geven #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mike @ Gepest-Worden
09/10/2013
thumbs up

@Telfort Even mijn complimenten! De diensten (internet & tv) is écht van geweldige kwaliteit! Nog even afwachten tot alles is geactiveerd!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marloes
09/10/2013
thumbs down

@Telfort wat een slechte service. Telefoon kapot geleverd en tot 3 x doorverbonden en verbinding door jullie verbroken

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Irma_Koopman
09/10/2013
thumbs down

Antwoord van @Telfort over geen internet krijg je pas over 10 werkdagen!! Wat voor nut heeft abbo nog?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mitsah Mazeland
08/10/2013
thumbs down

Nu dus een maand geen internet, tv en vaste telefoon! #waarkanikeenklachtindienen @Telfort @conceptsict en mijn geld terug halen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Nynke Corbeek
03/10/2013
thumbs down

Wat een belabberde klantenservice bij Telfort… Al 45 min aan de lijn en nog geen stap verder (al zes weken zonder internet)!! @&(*%#

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Edwin Ras
28/09/2013
thumbs down

En alweer ligt alle internet eruit. Nadat draadloos steeds uitvalt doet ook de modem het niet meer. Hoe moeilijk is het? #mongolen #telfort

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
kees brouwer
28/09/2013
thumbs up

Internet modem defect, levertijd
5 werkdagen volgens klantenservice, vanmorgen al nieuwe gekregen binnen 24 uur top service #telfort super

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
linda castricum
27/09/2013
thumbs up

Ben de enige van 7 personen die hier internet heeft. Blij met #telfort

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kevin Smith
22/09/2013
thumbs down

Schijtzooi dat @Telfort betaal je voor een wedstrijd valt de verbinding om de 5 min weg!! Echt drama service daar!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Floflo
22/09/2013
via twitter
Floflo (@FloDoHo)
thumbs down

En als het niet lukt, kun je op de telfort site handige filmpjes bekijken. Maar dan ligt je internet er dus al wel uit… #Slimmerikken

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tanja Goossens
22/09/2013
thumbs down

Fijn hoor @Telfort, na slecht internet en het negeren van klachten nu ook al sinds gisteravond geen TV meer? #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Arjan Heugens
21/09/2013
thumbs down

Geen internet. Geen vaste telefoon. En een helpdesk met een wachttijd van meer dan 20 min. #fail #telfort

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Corine Boef
19/09/2013
via twitter
Corine Boef (@jc_bf)
thumbs down

Nu de service van #Telfort nogal beroerd blijkt, zoek ik iemand die mijn internet kan repareren. Wie bel je daarvoor tegenwoordig? #dtv

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Corine Boef
18/09/2013
via twitter
Corine Boef (@jc_bf)
thumbs down

Klantenservice #telfort laat mij kabels doorknippen, de meterkast slopen en laat mij zitten zonder internet, tv en belafspraak. Vrijdag.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Alianna Dijkstra
18/09/2013
thumbs up

Beter: @Telfort meldt zelf even dat internet goedkoper is geworden. #service

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Arief Khedoe
17/09/2013
thumbs down

Wederom geen internet/iTV #telfort meest waardeloze dienstverlener!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jordi
16/09/2013
via twitter
Jordi (@jordi79)
thumbs down

@Telfort internet storing en al meer dan vijf minuten in de wacht bij de klantenservice #belachelijk

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
reitse sybesma
16/09/2013
thumbs down

Ahhhh daar gaan we weer telfort! We zijn een uurtje onderweg en #internet klapt er weer uit. Ik verwachte het al… #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
R van Ingen
15/09/2013
thumbs down

@SlechteService; Telfort heeft B-producten, of ik heb gewoon pech; al 9 maanden Telfort ellende. Neem nooit Telfort TV,bellen en internet

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
R van Ingen
15/09/2013
thumbs down

Schokkerig tv kijken, internet om de haverklap niet werkend en telefonisch niet bereikbaar! Telfort hou jullie aan de afspraak tot opzeggen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ronald
15/09/2013
via twitter
Ronald (@Ronald78_)
thumbs down

@Telfort Mijn VDSL verbinding is instabiel. Snelheid is beduidend lager. Modemreset helpt niets! Graag een VDSL controle op mijn adres aub!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
thom ass
14/09/2013
thumbs down

telfort is echt een tyfus provider, je betaald je scheel voor internet tv bellen voor 2 tv’s met een paar extra zenders met kut verbinding

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
sky
14/09/2013
via twitter
sky (@LIQWIE)
thumbs down

En als je uren met die dure telefoon lijn belt, en de verbinding word verbroken, bellen ze niet eens terug #telfort en probleem blijft

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
sky
14/09/2013
via twitter
sky (@LIQWIE)
thumbs down

Sinds we #telfort hebben in plaats van #upc werkt niets meer goed !!! Heb al weken geen internet op mn kamer door #telfort !!!!!!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Dimitri Broekhof
12/09/2013
thumbs up

Overstappen van #Tele2 naar #Telfort. Meer tv en sneller internet voor minder geld!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Evelien Frederiks
11/09/2013
thumbs down

Slechtste service ooit #telfort!! Weken geen telefoon of internet. Modem sturen? Sorry, geen ticket aangemaakt…. I think you lost a client

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ruud Spring in'tveld
11/09/2013
thumbs down

Geen telefoon en internet van @Telfort . Binnen 5 dagen hoor ik wat. Dat kan toch niet met eigen bedrijf aan huis in een digitale tijd #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bette Kamp
11/09/2013
via twitter
Bette Kamp (@BettteK)
thumbs down

@DePostduif ik heb internet en tv, maar klantenservice @Telfort reageert niet. Blijkbaar ook geen webcare. #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Alkha Modes
10/09/2013
thumbs down

Geen internet via @telfort en tot overmaat van ramp kan ik nu ook geen mail meer ontvangen…..#drama

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Peter Thuis
09/09/2013
via twitter
Peter Thuis (@home65)
thumbs down

tjeeming the peming 🙂 @johnvanelk Wilde abonnement uitbreiden met tv na contact met klantenservice #telfort sta ik op het punt op te zeggen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rekia
09/09/2013
via twitter
Rekia (@Rekia88)
thumbs down

Al maanden lang geen TV. Slechte service, slechte helpdesks. Kastje naar de muur. Euro’s en tijd verspild! Vreselijk! #Epicfail #Telfort

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
inez van der bijl
08/09/2013
thumbs down

van @Telfort naar alles in 1 telfort… 3 weken onderweg en nog steeds geen tv, inmiddels al 1,5 week geen internet en telefoon, #Fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Arjan Waijerink
08/09/2013
thumbs down

Waardeloze verbinding… #telfort

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Lisanne Hamelink
07/09/2013
thumbs down

Geen tv en internet, wat doe je dan een heel weekend! #telfort

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
tahmina
07/09/2013
via twitter
tahmina (@xTahmina)
thumbs up

een telefoontje naar telfort en mijn internet doet het weer superrrr snel. Thanks guys!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Siona van Boven
06/09/2013
thumbs down

@Telfort Al 18 dagen geen internet en interactieve TV! Nog steeds niet gebeld voor afspr met monteur nr 5 van @KPN. Geduld raakt op!!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Esther Meuleman
06/09/2013
thumbs down

@KPNwebcare @Telfort Mijn ouders zitten 2 wkn zonder tel en internet en jullie blijven naar elkaar wijzen.Maar geen oplossing?! Hoe kan dat?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
inez van der bijl
06/09/2013
thumbs down

Ff overstappen van telfort naar #telfort alles in 1. Inmiddels volle week zonder telefoon en internet. Erg lastig.@Telfort @KPNwebcare help!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Romana van Meerlant
05/09/2013
thumbs down

Leuk wanneer je een film zit te kijken en er een storing komt! Geen tv en geen internet meer!! Hoe kan dit???? #slecht!!! @Telfort

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
chantal boterman
05/09/2013
thumbs up

@Telfort gebeld netjes opgelost. Krijg nieuwe modem en belkosten gecrediteerd! Bedankt voor de oplossing en complimenten aan randy van kcc

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marielle Peeters
05/09/2013
thumbs down

Na 10 minuten aan telefoon met helpdesk #telfort kunnen we internet abonnement niet opzeggen “afdeling is te druk”…logisch #slechteservice

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Anurati
05/09/2013
thumbs down

@Telfort Storing met internet is na 4 dagen opgelost, maar de gemaakte mobiele belkosten naar klantenservice wordt niet vergoed..

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Maarten M
05/09/2013
via twitter
Maarten M (@Shm0wzow)
thumbs down

Fuck you #Telfort, met je halfgare 3G verbinding. Wel verdacht dat dat nu opeens optreedt nadat ik opgezegd heb trouwens

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Judith de Best
05/09/2013
thumbs down

Door een fout van @Telfort nu zonder internet en tv. En ze hebben geen oplossing! #fail #telfort #slechteservice

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
makingournewhome
05/09/2013
thumbs down

Waaaaat? Ik heb weer internet! Na 4 dagen.. Wat een top #service #telfort! #dusniet! #abonnement #opgezegd! #toedels dus nu scriptie afmaken

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Martijn v/d Wardt
04/09/2013
thumbs down

Al sinds vrijdag geen internet en tv. Ondertussen nul komma nul actie van @Telfort. Puike service! #prutsers

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kirsten Visser
04/09/2013
thumbs down

Nou, gaat lekker met @Telfort. Mijn 2e tv ontvanger kan ik nog steeds niet activeren!! De vraag is simpel: wanneer wel?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
reitse sybesma
04/09/2013
thumbs down

Hallo #telfort wat is je internet slecht. Klapt er na 26 nieuwe routers nog steeds uit. Jullie hebben zeker geen mannetje wat komt kijken?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
makingournewhome
03/09/2013
thumbs down

Hopen dat er morgen wel internet is #Telfort! Gelukkig loopt het abbo over een maand af! Dus op zoek naar een andere #provider #telfortsucks

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Lins van Wijhe
03/09/2013
thumbs down

Kunnen we ook eens een dag zonder verbinding die wegvalt? Schijnt toch heeeel moeilijk te zijn.. @Telfort

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Siona van Boven
03/09/2013
thumbs down

Meer dan 14 dagen geen #tv en #internet. Deze week komt monteur nr 4. Jammer dit @Telfort.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Annet
03/09/2013
via twitter
Annet (@Annettj_)
thumbs down

Weer eens #storing bij @Telfort. 3 tot 5 werkdagen geen tv/internet/telefoon… is weer fantastisch geregeld! NOT! #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
James
03/09/2013
via twitter
James (@ThereIsJames)
thumbs down

@Telfort dat ging over de storing inderdaad, maar we hebben al anderhalve week slecht internet! Maar nu doet alles het gelukkig, danku!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
★ T.a.n.a™
02/09/2013
thumbs down

“@DeLiefstee: Graf takken tyfus tv- verbinding van Telfort! Heb ik eindelijk beeld, loopt het steeds vast grrr” #Telfort

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kristian
02/09/2013
thumbs down

Wtf is dit voor n gekut met da aids internet vollop betalen voor shit die nie eens werkt rotzooi #telfort

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Erwin van Rooijen
02/09/2013
thumbs down

Nog steeds geen internet van @Telfort ! We kunnen mensen op de maan zetten ! Dit moet toch op te lossen zijn !

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Paul Clancy
02/09/2013
thumbs down

So glad @Telfort keep messing up my Internet connection so that I have time to tidy up my workspace. Thanks, guys!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
melanie hendriks
02/09/2013
thumbs down

nou… dat wordt dus weer 2 weken zonder internet…. en heul misschien iets eerder. Maar dat hoor ik pas binnen 72 uur @telfort

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
David van H.
30/08/2013
thumbs down

@Telfort schrijft een jaar na opzegging nog steeds mijn internet af. Meisje aan de telefoon is te lief om boos tegen te doen. #fml 1/2

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Monique Geerlings
30/08/2013
thumbs up

@Jacynthii We hebben internet en interactieve televisie van Telfort voor € 32,- per maand, en zeer tevreden erover!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
KjellRuiter
29/08/2013
thumbs down

Telfort supper goed. #not. Internet zovaak kapot dat man van phone house mijn nummer al uit zijn hoofd kan. 7x laten maken. #telfort

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
kitty de geus
28/08/2013
thumbs down

Leuk, internet en tv via Telfort: Komen levering en betalingsafpraken niet na!Instaat om directop te zeggen,wat een puinbak #Telfort

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Paul Clappers
27/08/2013
thumbs up

Telfort denkt ook aan de vaste klanten en stuurt een brief voor goedkoper internet. #chapeau

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Peter ..
26/08/2013
thumbs down

@Telfort verbreekt weer de verbinding ! Bellen #gratis na 10 minuten blijkt dus niet haalbaar !! #Fail #telfort 2x verbreken binnen ½ uur !

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
ben hollink
25/08/2013
via twitter
ben hollink (@ben986)
thumbs up

#modem doorgebrand :-(( balen maar zijn perfect geholpen door #Telfort de volgende dag nieuw modem binnen #chapeau

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
shaveke
24/08/2013
via twitter
shaveke (@shaveke)
thumbs down

Alweer storing internet @telfort zo traag als dikke …. Dat nieuwe modem was echt nodig…. Dat hebben we geweten! #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bram van der Sar
23/08/2013
thumbs down

@telfort Zit al de hele dag zonder internet en als ik dat wil melden via 0900-9596 moet ik betalen. Is geen #service

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
inez van der bijl
22/08/2013
thumbs down

@telfort jokt bij aanbod interactieve tv “met behoud van digitenne zonder extra kosten” is niet waar dus trap er niet in!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Vincent van Ommen
22/08/2013
thumbs down

@ncilla @Telfort after 1 week of no internet at home (and no solution in sight), i switched providers and never looked back 🙂

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ancilla Tilia
22/08/2013
thumbs down

Going into 3rd week without internet at home. Pretty sure my life is about to fall apart at any moment now, so behind on stuff 🙁 @telfort

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Eddy Bleijenberg
22/08/2013
thumbs up

5 minuten met #Telfort aan de telefoon (defect modem) en het #probleem is opgelost. Dat mag ook wel eens gezegd worden. #service

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kristel vd Winden
21/08/2013
thumbs down

@Telfort Aaaaah #frustrerend !!! Net 3x hele verhaal aan medewerker uitgelegd, telkens werd verbinding verbroken. Niemand belt terug…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
ItsJe||eX
20/08/2013
thumbs down

TIP: al wil je fucking slecht internet, neem dan internet van telfort

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Clim Parren
20/08/2013
thumbs down

Slechte klantenservice van #Telfort. Al meer dan een week geen internet en geen #Telfort-werknemer die mijn probleem oplost! #frustratie!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
kevin™
20/08/2013
thumbs down

Serieus #telfort jullie zijn echt kut klote internet + router en klote tv ben blij als we weer #ziggo hebben #fuckyoutelfort!!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jose Spork
19/08/2013
thumbs down

Een week later en weer geen internet,tv en foon maar wel een modem die een brandlucht heeft #fail #Telfort

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ronald
19/08/2013
thumbs down

@Telfort : Echt de slechtste provider van nederland, laten je 2 dagen zonder internet zitten. kerel bij de klantenservice onvriendelijk

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Wilco de Bel
19/08/2013
thumbs down

Bel voor 3e keer @telfort over storing, nadat 2maal afspraak niet is nagekomen. Willen ze sneller internet en meer belminuten verkopen #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sander Jansma
19/08/2013
thumbs down

@Telfort M’n internet ligt er nu bijna een week uit en nog steeds geen update. Kan ik een gedeelte van het maandbedrag teruggestort krijgen?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Wouter Schikhof
17/08/2013
thumbs down

Amai aan dat gesprek hier te horen, levert #telfort echt slechte service. Mijn pa al 3 weken zonder internet/tv/telefoon. #schandalig

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Parmahamster
15/08/2013
thumbs down

@Telfort ik wil graag Telfort internet en TV, in jullie winkel werd ik echter weggestuurd naar KPN, dat vind ik een vreemde gang van zaken!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marleen
15/08/2013
thumbs down

Alwéér problemen met internet. Volgend jaar een andere provider zoeken! #Telfort

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
So Lee
12/08/2013
via twitter
So Lee (@xsolee)
thumbs down

@Telfort Internet en telefonie heel de dag eruit, heel de dag onbereikbaar, maat is vol! Na huidige periode gaan we #overstappen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Siep
12/08/2013
via twitter
Siep (@shironb)
thumbs up

@bartlup ik heb internet van telfort en vind t prima. Telefonische klantenservice is ook top daar!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Lorraine
12/08/2013
thumbs down

@bartlup telfort is goedkoop, maar het internet is zo fcking traag.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Lawson
12/08/2013
thumbs down

Huistelefoon, tv en internet doen het niet. bedankt telfort! #kutzooi #verveling

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rob Meeuwessen
12/08/2013
thumbs down

Wat is @Telfort een ongelooflijk kutbedrijf zeg. Na 3 weken nog geen internet.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jokie Lee
12/08/2013
thumbs down

@telfort mijn internet en telefoon thuis ligt er weer eens uit 3de keer al deze week.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Manon Vissers
11/08/2013
thumbs down

@Telfort hoe moet ik ooit mijn belminuten en internetbundel opmaken als ik maar zelden überhaupt een verbinding heb? #fail #ontevreden

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Esther
10/08/2013
via twitter
Esther (@mizzezzie)
thumbs down

@Telfort hallo ik hing net 50 minuten in de wacht de verbinding werd verbroken, ik heb wel een vraag.Ik kan niet vast bellen, is er storing?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bastiaan v. Oossanen
10/08/2013
thumbs down

@Telfort Wij hebben storing telefoon vast. Wachttijd telefoon is meer dan 20 minuten a 10 cent per minuut.
Internet en Tv werken prima.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gerben van Es
10/08/2013
thumbs down

1/2 #telfort#fail geen tv. Bellen met service kost weer eens 10 cent pm en ik moet meer dan 15 minuten wachten. Het blijft toch raar om

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
VivianFrancisca
08/08/2013
thumbs down

Kut telfort!! waarom moet ik geld betalen voor het huren van een film als die toch alleen maar facking vast loopt ???? #telfort #tv

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marije Remmelink
08/08/2013
thumbs up

Wauw! Een week geleden internet + tv besteld bij @Telfort en nu al bezorgd, niceee! Zo kan het ook 🙂

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Iris ter Haar
08/08/2013
thumbs down

OJA! En belde met Telfort over mijn superslome internet. Allemaal instellingen veranderd, etc. Nu heb ik nóg slomer internet!! Wat is deze.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
brenda hagen
08/08/2013
thumbs up

@Telfort hoeft niet meer. Fantastische service gehad. Werd teruggebeld & modem gelijk opgestuurd & ontvangen! Super!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Prins Mottenbal
07/08/2013
thumbs down

@Telfort nu echt de deur uit gedaan. Dus dat irritante klote modem komt weer terug naar jullie. Succes ermee 2/2

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
albert
07/08/2013
thumbs up

DANKZIJ de mannen van TELFORT ! doet mijn tv het weer. Hulde &dank.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kim Willems
06/08/2013
thumbs down

Al een week geen internet of tv van @Telfort.. Thuis werken lijkt er voorlopig niet in te zitten #ouderwets

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Prins Mottenbal
06/08/2013
thumbs down

@Telfort doe er eens wat aan….anders flikker ik heel de zooi op de post en kunnen jullie het heen en weer krijgen met je klote modem.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Reinout D.
06/08/2013
thumbs down

@Telfort Waarom hebben jullie een wachttijd van 15min? Want wil door geven dat onze modem het begeven heeft door het weer van gister..

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bram de Vries
06/08/2013
thumbs down

Telfort smst net over weekbundel internet buitenland; 50MB voor €5. *proest*
Ik had voor £10 een O2 simonly met 500MB/sms/bellen. #aanrader

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Melissaa ♡
05/08/2013
thumbs down

Dus als je een week je tv niet gebruikt doet ie het niet meer?? Of is telfort weer met ons aan het klooien

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bart Schoenmakers
05/08/2013
thumbs down

Al sinds 4-Juni geen TV-aansluiting meer volgens @telfort kan het nog wel 2/4-weken duren. #wasikmaarnietovergestapt #fail #telfort

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
David Uijl
05/08/2013
thumbs down

Halverwege het gesprek met #telfort wordt de verbinding verbroken…en ik mag weer achteraan aansluiten >10 minuten.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rianne
05/08/2013
via twitter
Rianne (@RiannePragt)
thumbs down

@telfort Internet op telefoon is al aantal weken erg slecht. Zijn er problemen bekend/kunnen jullie zien waar dit aan ligt? Dank alvast!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Yvette❤
04/08/2013
thumbs down

Dus dankzij @Telfort kan ik dagen lang geen tv kijken, en dan doet interactieve tv het ook nog eens niet. Ben het ZO ZAT MET DIE PEOPLES

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores

04/08/2013
via twitter
♡ (@Deniseevankan_)
thumbs down

Kut #telfort !!! Meer storingen dan tv bah bah

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ask 'Olsun'
04/08/2013
thumbs down

Ik ben echt helemaal klaar met jullie kut modem en kut verbinding!! Schandalig!!! En de klantenservice mag de pot op! @Telfort #telfort

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jessica Mannak
03/08/2013
thumbs down

@Telfort is jullie internetbereik in Hoogeveen op dit moment niet heel stabiel? Interactieve tv en internet vallen telkens weg ..

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
edwin schilperoort
03/08/2013
thumbs down

Weer zo jammer dat telfort over het modem leveren zo lang doet ken ik geen producties draaien met nieuwe tracks

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Lieke Verhelst
03/08/2013
thumbs up

Hond vernielt afstandsbediening van digitale tv. Binnen 2 dagen is gratis een nieuwe thuisbezorgd. Bravo! #telfort #fijn

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hans Bijkerk
03/08/2013
thumbs down

@telfort wat hopeloos! Zomaar 2e aansluiting op nieuw adres door fout van jullie kant. Heb internet, geen telefoon, kan tv niet bestellen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Phalène
03/08/2013
via twitter
Phalène (@Phalene78)
thumbs down

Dag 2 zonder internet en i-tv @Telfort (netwerkfout 303?), en in en om het huis alleen GPRS (Gemalen Poppenstront Racet Sneller), #zucht

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
HayatımGalatasaray❤
03/08/2013
thumbs down

Telfort slechtste internet ooit! -.-

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Proprius.
03/08/2013
thumbs down

Oh #Telfort ! De nieuwe modem heeft niet geholpen :-(..

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marc Prak
02/08/2013
thumbs down

@Telfort kunt u mij vertellen waarom simonly 23,50 op internet staat aan gegeven als 37,50€ graag pm.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Dennis F.
02/08/2013
thumbs down

Oh ja, Telfort komt nu ineens met internet-in-het-buitenland bundels. Lekker op tijd ook. Ben al 2 weken terug van vakantie. #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Pink Pepper S3H
02/08/2013
thumbs down

Belachelijk slechte #klantenservice @Telfort… een maand geen of slechte tv wordt meneer van de klantenservice vervolgens knorrig????!!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rik Schoonhoven
02/08/2013
thumbs down

@Telfort #Fail #Telfort #Storing Storing in Nederland? Waarom geen comunicatie hierover. Slechte zaak. Heb telefoon en internet nodig!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
melanie hendriks
01/08/2013
thumbs down

@Telfort .. daarna nog 3 weken zou moeten wachten. En complete ramp voor een zelfstandig ondernemer, 3 weken geen internet.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
melanie hendriks
01/08/2013
thumbs down

..dus.. Maar dan blijkt nu dus dat daardoor de hele verhuizing niet doorkomt. Lekker handig. #Telfort #fail Heb nl vooral internet nodig

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
melanie hendriks
01/08/2013
thumbs down

Lekker dan. Vraag je een TV-abonnement aan voor je nieuwe adres, krijg je het geleverd op je oude adres #Telfort #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
melanie hendriks
01/08/2013
thumbs down

Ja.. en dan na 20 min het antwoord dat de modem is af te halen op het postkantoor #grrrrrr dat was niet mijn vraag!! #fail #telfort

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Yvon Janssen
31/07/2013
thumbs down

Stomme kut #telfort stap je over zit je zonder internet en tv en t kan 3dagen duren #wtf …

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
C.T van Oostwaard
31/07/2013
thumbs down

Bye bye @Telfort internet…hello @ziggo!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Dannij Bol
31/07/2013
thumbs down

Al 2 dagen geen internet, tv, telefoon via @telfort Lekker hoor, ook geen enkele berichtgeving op de website. #slecht #telfort #overstappen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Melanie mars
31/07/2013
thumbs down

@Telfort Ik vind het echt belachelijk dat je als nieuwe klant zo lang moet wachten voordat je gebruik kan maken van tv en internet.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
nancy elias
30/07/2013
thumbs down

@Telfort ik zou binnen 48 uur terug gebeld worden maar we zijn al 7 dagen verder en nog geen belletje en oplossing voor geen internet

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Caro van Zutphen
30/07/2013
thumbs down

@Telfort Misschien helpt Twitter? Ik ben nl. klaar met #telfort. Kennelijk erg moeilijk om te zorgen dat mijn tv en internet werkt!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Henk Hofman
30/07/2013
thumbs up

Dat is snel, binnen vijf minuten weer telefoon en internet aan de praat via servicedesk van @Telfort #positweet

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Erik Peeters
30/07/2013
thumbs down

@Telfort waarom mogen klanten niet weten waarom ze geen internet en telefoon hebben, of wanneer ze het wel wel mogen verwachten telfort ?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
dion de jong
29/07/2013
thumbs down

@Telfort mijn 3G verbinding valt heel vaak weg ik baal hier enorm van, kunnen jullie dit oplossen want anders kan ik beter weg gaan

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marije - Miss-M.nl
29/07/2013
thumbs down

Morgen komt er na 1,5 week zonder internet te hebben gezeten een monteur van @Telfort. Ik durf nog niet te geloven dat het gaat helpen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
KΔYLEIGH ♛
29/07/2013
thumbs down

RT”@MARTiiEEE: Slechte service van telfort. Duizenden mensen zonder internet en geen informatie ofzo # waardeloos #telfort” – !!!!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Seb
29/07/2013
via twitter
Seb (@slindenhof)
thumbs down

Goede eerste ervaring met @telfort problemen met nieuwe aansluiting 2-5 dagen zonder internet en tv – fijne kennismaking

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Iris
29/07/2013
via twitter
Iris (@IrisBrian)
thumbs down

Klantenservice van @Telfort in buitenland is écht waardeloos! Activeren van internet lukt dus niet zoals ze zeggen … Waardeloos!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Captain Kahuna
29/07/2013
thumbs down

Goed bezig @Telfort ! Ochtend zonder internet en bij de betaalde klanten”service” wachttijd meer dan 20 minuten…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Remy - Qandidate.com
28/07/2013
thumbs up

Zojuist overgestapt van #KPN naar #Telfort voor televisie en internet. Scheelt toch ruim 25% voor een vergelijkbaar pakket! #vanX5naarlijn5

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sultan
25/07/2013
thumbs down