Generic selectors
Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Energie
Internet
Mobiel
Verzekeren
3

Aanbiedingen

scores

Algehele indruk
Tarieven
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit product
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
72 positief – 464 negatief

Top 5

Schrijf ervaringen en maak zo kans op een gratis vvv waardebon van 50 euro!

Telfort Internet

Telfort is in 1996 ontstaan uit een samenwerking tussen het toenmalige British Telecom en de Nederlandse Spoorwegen. De laatste wilden hun glasvezelkabels die langs het spoor liggen gaan gebruiken en BT wilde uitbreiden.  In 2001 is de naam Telfort aangepast naar 02, welke wijziging in 2003 weer ongedaan gemaakt is (mede door het nog steeds hebben van naamsbekendheid.) in 2005 is Telfort overgenomen door KPN voor maar liefst 890 miljoen euro. In 2011 is Telfort gefuseerd met Atlantic Telecom en sindsdien is de naam Telfort Zakelijk. Wist je dat Telfort in 2012 de Gouden Loeki gewonnen heeft voor beste reclamespot?

Telfort Internet aanbiedingen en tarieven 2018

Profiteren van extra korting, actie's en aanbiedingen bij Telfort Internet. Met onze onafhankelijke prijsvergelijkers kunt u alle tarieven van Telfort Internet vergelijken. Zo weet u binnen enkele minuten of Telfort Internet voor u de beste keuze is! Vervolgens kunt u overstappen naar Telfort Internet of naar een andere aanbieder...

Telfort Internet ervaringen

Geef Telfort Internet een beoordeling

548 Telfort Internet ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Tarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit product
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

Rebecca Bastijn
12/07/2018
via website
thumbs down

Ik sta niet onder curetele. Ik ben uit mijn eigen door mijn ziekte en zware bellasting van mijn zieke moeder heb ik uit mij zelf een bewindvoerder genomen. Mijn vorige was slecht. Mijn nieuwe ruim nu de troep van hem op. Ze heeft het onbeperkt bellen en film1 aan telfort behandeld. En zonder mijn toestemming hebben ze zonder toestemming mijn contract verlengt.
Wat niet mijn bedoeling was. Ik heb problemen met het tv kastje en ook nog met de modem. Dus ik had nooit toestemming gegeven voor verlenging.
Dus ik raad het af.
Ook omdat mijn vorige bewindvoerder niet mijn mobiel betaalde. De nieuwe bewintvoerster heeft een regeling geregeld.
Mijn mobiele abonement is al lang verlopen. Mijn telefoon ga nu vervelend doen. En ze laten ondank de machteging van mij bewindvoerster moelijk doen voor nieuw verlenging voor mobiel abonement.
Ik heb thuiszorg en ook heb ik een scoot mobiel. En kan niet zonder een mobiel.
Ik voel mijn machteloos . Ik raad telfort niemand aan

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
mikk
08/07/2018
via website
thumbs down

hopeless , cannot log in as a new customer. prepaid sim card do not work .Customer service is rubbish .

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Leo Berkhout
09/06/2018
via website
thumbs down

Afijn, de internet oplossing schijnt een soort joint venture van Telfort / KPN netwerk te zijn. Er wordt een Experia V10 box voor gebruikt. Die heeft het drie dagen vol gehouden, daarna was het op vrijdag ‘s avonds bij thuiskomst al afgelopen, geen internet meer en geen tv.
Met Telfort gebeld, ze gingen er de volgende week naar kijken. Hoe krijg je zo slechte service verzonnen…
Even gegoogeld, en nu blijkt dat de Experia V10 inderdaad bij iedereen onbetrouwbaar is, niet-werkende firmware update’s en zo…
Daarna heb ik via de telfort website proberen in te loggen met mij gebruikersnaam en wachtwoord. Maar na het klikken op inloggen zijn daar niet eens invulvelden voor het inloggen, alleen uitleg over hulp bij inloggen op een pagina die ze niet hebben, wat een rotzooi, daar werkt echt helemaal niets: geen internet, geen tv, geen inlogpagina en geen service!
Een weekend zonder TV en internet, nou, ik ga volgende week hun hulp niet afwachten, wat een wanprestatie is dit! Ik heb per omgaande mijn abonnement via hun website opgezegd (dat werkte wonderbaarlijk wel!).
Ik raak daarmee niets kwijt, want ik heb al niets!
Moet dus naar een andere internet oplossing op zoek, want hier hebben we helemaal niets aan…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Monique
07/06/2018
via website
thumbs down

Ontevreden! De buitenlandse telefonisten zitten daar maar met een headset, meer ook niet. Ze weten niks en zijn erg arrogant en vaak onbeschoft..Totaal niet tevreden en zal dan ook mijn huidige contract niet verlengen.Geen goed woord over hun klantenservice te spreken!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Nicolas K.
25/05/2018
via website
thumbs down

F*cking slechte Wi-Fi! Heel traag en soms verbind ‘ie gewoon helemaal niet. Niet eens 1 ster waard, gewoon echt uitermate slecht dit. Als je dan belt met de klanterservice hangen ze gewoon op!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Vincent van Burk
17/05/2018
via website
thumbs down

Wat eens slecht bedrijf. Serviceafhandeling erg slech> Als ik lagere beoordeling had kunnen geven dan had ik dit zeker gedaan.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Samir
07/05/2018
via website
thumbs down

Hele slechte service!!!
TL;DR: Internet Snelheid is traag 20% van de 50 Mbps die ik heb besteld, dan moeilijk doen om het op te lossen.

Ik probeerde contact op te nemen met Telfort als eerste het nummer 0800 1707 wat mij in contact bracht met de verkoop afdeling die me niet kon doorverbinden. Toen moest ik bellen met het 0900 9596 nummer waarvan ik na het inspreken van klantenservice werd door verbonden met mobiel i.p.v. het algemenen kanaal. Uiteindelijk door verbonden met de juiste afdeling Internet, waarna ik heb uitgelegd dat ik traag Internet ervaar bij mij thuis en ik eigenlijk al alles geprobeerd heb en dat ik de modem al een week heb laten draaien om te kijken of dat de snelheid omhoog gaat. Helaas wil dat niet hoger worden en blijft hangen om ongeveer 10Mbps. Dit aangegeven zij (Klantenservice) zien dat er een fout in het Snelheids profiel zit, maar toch willen ze dat er een Guidion monteur ingeplanned moet gaan worden ik als klant die in eerste instantie 50 Mbps Internet heeft besteld moet het probleem van Telfort gaan oplossen. Dit terwijl ik een dag te laat was met opzeggen, maar de dag van opzegging waren zij gesloten,dat is dus de ZONDAG!

Nu moet ik een Guidion monteur in laten plannen voor een probleem die zij met het pushen van een profiel kunnen oplossen.

Na het inplannen van een moneteur is die niet op de juiste (Afgesproken) tijd langs gekomen waardoor ik weer een met de klantenservice van Telfort moest bellen om een nieuw ticket aan te laten maken waarna ik zelf weer contact moest opnemen met Guidion om weer een monteur in te laten plannen. Die monteur was op de dag zelf ziek gemeld en nu moet ik weer wachten voor dat ik kan internetten met de snelheid waarvoor ik betaal.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rico
15/04/2018
via website
thumbs down

Slecht internet. Tv ok.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Lemmob
05/04/2018
via website
thumbs up

De bedraad internet is redelijk stabiel en haalt de beloofde snelheden. De v8 modem is zeer slecht om te gamen en raad ook aan geen Telfort te nemen als game. Ook de wifi is schandalig slechts op de v8 modem zelf.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ton
03/04/2018
via website
thumbs up

gewoon een goede dienstverlening , denkt mee , lost vragen snel en goed op , nog nooit problemen gehad met verbinding. bij contact gelijk de juiste vragen met dito oplossing. zou iedereen aanraden .

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Fucktelfort
27/01/2018
via website
thumbs down

Fuck telfort belachelijk internet van niks laat me gewoon midden in de nacht aan me modem kloten terwijl het gwn aan hun ligt elke nacht krijg ik te zien beperkt internet rot tog op man stelletje vuile dieven lekkernoverstappeb

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marco
17/01/2018
via website
thumbs down

Sinds ruim een jaar hebben wij een slechte internetverbinding. Gevolg hiervan is het niet kunnen bekijken van tv-programma’s (wij streamen televisie), absurd hoog gebruik van 4G terwijl wij thuis zijn en vrijwel geen mogelijkheden om de PC en dergelijken te gebruiken. We hebben een gemiddelde internetsnelheid van 5 mb download en 30 mb upload, welke beide minimaal 100 dienen te zijn met glasvezel.

Ondertussen zijn er ontzettend veel medewerkers van Guidion en Reggefiber geweest. Eindconclusie; we kunnen het probleem niet oplossen en jullie zijn vrij om weg te gaan.

En daar zit het probleem. Wij hebben 3 mobiele abo’s lopen bij Telfort en maken gebruik van het combi-voordeel. Als wij vertrekken bij Telfort vast vervalt ons combi-voordeel. De mobiele abo’s mogen niet beëindigd worden, jawel… Met een eindfactuur.
Dus omdat het probleem niet opgelost kan worden moeten wij maar accepteren dat de internetverbinding zwaar onder de maat is, of de abo’s uitzitten zonder het extra voordeel wat ons is toegezegd. Omdat Telfort Vast het probleem niet op kan lossen.

Na veel contact met de 2e lijn en klantrelaties heb ik een officiële klacht ingediend op 11 januari. Ik zou hierover teruggebeld worden binnen 2 werkdagen. Vandaag ben ik maar eens gaan bellen hoe het zit, gezien ik nog steeds niet teruggebeld ben door de retentie-afdeling. Blijkt onze toegangscode voor de 2e lijn beëindigd te zijn, omdat het ticket is gesloten.

Nu mag ik zelf een oplossing gaan zoeken met Telfort mobiel? De dame van de klantrelatie’s heeft een bericht voor me achtergelaten, maar heeft e niet al te netjes verteld dat ze geen termijn kan hangen aan een terugkoppeling.
Veel woorden voor, die ik hier niet zal gaan vermelden. Wat nu verder?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Manon
05/12/2017
via website
thumbs down

Een jaar geleden heb ik een telfort abb genomen. TV+Internet. Het internet was zo traag dat ik geen appje kon openen naast het modem. Ik heb hiervoor gebeld en dit aangegeven maar men kon niks voor me doen (behalve de gebruikelijke harde reset en stappen die je online kunt vinden). Een jaar later ligt eerst de tv, en daarna het internet er door een fout van de medewerkers een week uit. Ik vroeg om vervangend internet aangezien ik thuis werk maar er kon niks gedaan worden. Toen er een monteur langs kwam gaf hij aan dat het internet zeer traag was en dat het vanaf nu 3x zo snel zou worden. Met een kleine aanpassing. Dat had ik een jaar geleden graag gewild… Nu de tv er voor een 2e keer uit ligt in een maand heb ik ze weer gebeld en meteen aangegeven dat ik ontevreden ben aangezien ik een jaar lang supertraag internet heb gehad en ik niet ben gehoord. Ik verwachte een compensatie maar de vrouw van de klantenservice probeerde me in plaats daarvan met een kleine korting (45euro) een duurder abonnement aan te smeren (5e per maand meer). Dit laatste vind ik echt bizar. Geef gewoon een cadeaubon of een leuke korting om te compenseren, in plaats van proberen er zelf een slaatje uit te slaan. Ontzettend klantonvriendelijk. Ik gaf aan dat ik geen duurder abonnement wilde en toen konden ze niks meer voor me doen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Joel
25/11/2017
via website
thumbs down

Wij wonen in Amsterdam en maken gebruik van Telfort internet en TV. Over de televisie niets te klagen, die werkt perfect. Dat komt ook omdat deze via de internetkabel werkt. Het draadloos internet daarentegen is werkelijk dramatisch. Ik kan iedereen echt ten zeerste afraden om ooit internet van Telfort te kiezen. Zelfs als je met je telefoon naast de ontvanger staat werkt het nog niet altijd en in een andere kamer hoef je het al helemaal niet te proberen. Bespaar jezelf veel frustratie en kies nooit voor Telfort Internet!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jack
05/11/2017
via website
thumbs down

Zeer trage internetverbinding. Was tot voor kort klant bij KPN en heb altijd een snelle verbinding gehad. Baal enorm van de overstap omdat wordt aangegeven dat er maar 15 Mbps mogelijk is op mijn adres. Bij Kpn was dit 50 Mbps op een of andere manier.

Zit er een jaar aan vast en heb er na een maand al spijt van. Niet overstappen is mijn advies, want ook hier geldt: goedkoop is ook vaak mindere kwaliteit.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Inrex
24/10/2017
via website
thumbs down

Telfort heeft mijn abonnement beeindigd en zegt dat ik 1200 euro voor het 2 jarige abonnement nu in 1 keer moet gaan betalen.

Ik was geschrokken, toen ik de klantenservice belde, medewerkers van telfort klantenservice zijn arrogant en brutaal, willen niks horen en niks oplossen. Ik heb nog 3 abonnementen bij T-mobile, Tele2 en Vodafone lopen maar ik heb nog nooit zo’n SLECHTE klantenservice als bij Telfort meegemaakt!

Telfort stuurt totaal geen meldingen via de email en gaat direct abonnement beeindigen!

Na het gesprek met klantenservice is het gebleken, dat ik een openstaande factuur niet op tijd had betaald en daarom moet ik nu hele bedrag van 2 jarige abonnement in 1 keer gaan betalen. Ze zeiden dat ze de brieven naar mijn oude adres hadden verstuurd die ik niet heb gezien omdat ik ondertussen was verhuisd.

Maar waarom hebben ze helemaal geen meldingen via de email verstuurd?! Hoe kan ik dat factuur betalen, als ze geen meldingen over dat openstaande bedrag naar mij sturen? Online kon ik ook niet inloggen, om de facturen te bekijken, er kwam geen verrificatie sms binnen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marc
23/10/2017
via website
thumbs down

Overstapservice werkt niet bij overstap van KPN naar Telfort. Ze zeggen dat ze mail gestuurd hebben. Die heb ik niet gekregen, dus twee abonnementen! Blijkt het ook nog om een verkeerd abonnement te gaan! En tot overmaat van ramp heeft Telfort internet voortdurend problemen. Niet met deze provider in zee gaan!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hans
Geen oordeel
10/10/2017
via website

Hoog tijd om RADAR/Kassa in te schakelen. Door ons verhaal hier te doen of op welke site dan ook helpt niet. Het is tijd om in actie te komen. Vooral je vrienden/families en buren ten zeerste afraden om met Telfort in aanraking te komen. Laat deze klote bedrijf failliet gaan.

Nuttig? Ja   Nee

Hans
10/10/2017
via website
thumbs down

Net als Richard hieronder stelt, wacht ik vanaf 1 oktober op mijn internet/telefonie verbinding. Iedere dag half uur 0900 nummer bellen en zij beloven dat zij mij dezelfde dag terug gaan bellen maar niemand belt. Ik word agressief van dat dit tegenwoordig gewoon kan. Mijn stomste fout ooit om naar Telfort over te stappen. kwaliteit/service WAARDELOOS !!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Richard
25/09/2017
via website
thumbs down

Order voor internet en bellen vastgelopen. Klantenservice heeft het doorgegeven aan een andere afdeling, maar kan geen verdere informatie geven of en wanneer de aansluiting wordt opgeleverd. Doorverbinden met de betreffende afdeling kan niet. Op de vraag of ik de directeur kan spreken, gaf mevrouw aan dat ik het antwoord zelf wel wist. Ik dien gewoon af te wachten. Bijzonder slecht!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Vincent
04/09/2017
via website
thumbs down

Meest slecht bedrijf waar ik in jaren klant ben geweest. Super traag internet, als het überhaupt al werkt. Super slechte klantenservice. Onbekwaam, niet meedenkend, onbeschoft. Opgezegd, geven ze me nog een trap na. Nooit, maar dan ook nooit aan beginnen, laailichters!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tom
06/08/2017
via website
thumbs down

Sinds dat de EU heeft besloten dat roaming gratis is binnen de EU heeft Telfort zonder enige aankondiging besloten dat dit alleen nog maar kan op een inferieur 3G netwerk. 4G is gewoon beschikbaar en zie ze op mijn telefoon, maar Telfort laat het niet toe. Neem nooit Telfort want ze schepen je willens en wetens op met een slecht netwerk in het buitenland. Mij hebben ze verloren als klant. Zowel voor thuis als mobiel.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Erik S
03/08/2017
via website
thumbs down

Schandalige serviceafhandeling

Al jaren klant van Telfort, maar nu echt besloten om hier weg te gaan. Service/klachten afhandeling is echt verschrikkelijk. Nu 2 x gebeld en tot 2x toe wordt door servicemedewerker de hoorn erop gegooid. Servicemedewerker geconfronteerd met zijn eigen (tegenstrijdige) uitspraken en hierop had hij geen antwoord, waarop hij vervolgens maar de hoorn erop gooide. Kennis/kunde van service afdeling is abominabel slecht en van klantvriendelijkheid hebben ze nog nooit gehoord. Ik baseer mijn reactie op 2 recente contact momenten. Mijn advies zou zijn: betaal liever iets meer bij een concurrent dan bij Telfort. Zolang alles werkt is het ok, maar zodra er ook maar iets fout gaat, geven ze niet thuis en wordt hoorn erop gegooid.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
nee absoluut niet
Geen oordeel
27/06/2017
via website

Ik heb inmiddels al 6 dagen op rij geen internet en kan niet bellen. Dit is vaker gebeurd, er lopen waarschijnlijk onkundige of onoplettende telecom monteurs in wijkknooppunten te rotzooien. Want het is vaker voor gekomen dat net als deze keer mijn diensten worden stop gezet (de stekker eruit wordt getrokken in de centrale midden op de dag, dat niet letterlijk nemen, mijn lijntje wordt dus onderbroken maar hoe weet ik ook niet exact). Maar daarom nam ik contact op met Telfort en lag ze uit wat er waarschijnlijk gebeurd is en hoe ik dat weet (het was dus zeker niet de 1e keer).
Op zo’n contactmoment blijk je volledig lucht als klant en tegen een dikke muur aan te lullen. Ze willen dan dat je het modem reset en kabeltjes gaat wisselen terwijl je aangeeft dat (compleet ter overvloede) allang te hebben gedaan. Na veel tijd en energie verspilling zetten ze er dan een monteur van een extern bedrijf op als Guidion. Maar daar is het een complete chaos en lul je tegen nog dikkere muur. Om een monteur in te plannen moeten ze je 2x terug bellen en komen dan nog met ‘op zijn vroegst over 5 dagen’ terwijl je juist vertelt had dat je al 6 dagen zonder lijn zit en waarschijnlijk door een menselijke fout van zo’n zelfde monteur. Ik ben zelf jaren monteur geweest en zodoende ken ik de techniek en de werkwijze van veel ex-collega’s. Als ze een opdracht krijgen zijn ze te gejaagd of ongeïnteresseerd bezig en koppelen of ontkoppelen verkeerde aansluitnummers. Daardoor vallen verbindingen weg van mensen die niets met de opdracht te maken hebben. Ik weet zeker dat aanbieders dit weten en daarom vind ik het absoluut niet kunnen dat er niet naar tips van klanten wordt geluisterd en klanten een week of langer zonder diensten worden gelaten.

Gelukkig is het wettelijk geregeld dat per 1 juli 2017 aanbieders verolicht zijn de dagen dat de dienst niet geleverd werd vergoed worden, dus in mindering worden gebracht op de abonnementskosten.
Maar er zijn nog 2 dingen nodig:

1. Onkostenvergoeding (als je als klant bijvoorbeeld door gebrek aan vaste diensten afhankelijk wordt van de vaak veel duurdere mobiele diensten. En voor gemaakte telefoon kosten om een monteur of ondersteuning te krijgen. Betaalde service bij storingen moet dan ook per direct verboden worden!
2. De mentaliteit van aanbieders moet veranderen. Ze zetten scholieren zonder enige relevante vakkennis en werkervaring achter de telefoon met de klant en laten die de klant behandelen alsof ze met een ezel aan de telefoon zitten. Schandalig en onacceptabel. Maar omdat deze telefoonservices dus niet werken zo, moeten andere klanten eerst lang in een wachtrij staan en na contact waarbij ze als ezel behandeld worden, ook lang wachten op service ter plaatse indien nodig. Deze werkwijze moet drastisch veranderen! Er moeten eisen worden gesteld aan de oplostijden en juridisch vast worden gelegd. Dan stoppen die telefoonstudenten wel met domme vragen stellen en krijgt een klant echt service i.p.v. slappe vragen en smoesjes!

Ben je er nog?
6 days without services and counting… It doesn’t has to be that way.

Nuttig? Ja   Nee

Yvonne
27/06/2017
via website
thumbs up

Wat een waardelose service. Zit al 4 dagen op ern nieuwe modem te wacht. Terwijl ze zegen op werkdagen voor 21:00 uur gebeld volgende dag in huis. Dus niet. Al 4 dagen geen tv geen internet en geen telefoon.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Karel
20/06/2017
via website
thumbs down

Slecht sta al 14 dagen op de telefoon verbinding te wachten is een slecht bedrijf kan me niet voorstellen dat ze bij KPN horen komen afspraken niet na laten je een week zonder tv zitten zeggen wacht maar tot monteur komt. Monteur komt doet ook niet veel ja ticket aanmaken naar KPN wat heb ik een spijt dat ik ben overgestapt naar dit kut bedrijf

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gaby
26/04/2017
via website
thumbs down

ZEER SLECHTE ERVARING MET TELFORT. Ik ben sinds 2010 klant en heb vooral het laatste jaar enorm veel technische problemen: adaptors die niet werken, modem niet tijdig vervangen, nieuw modem blijkt gerecycled te zijn, verkeerde KPN poort (lag niet aan Telfort), vaste telefoon niet opnieuw aangesloten, sms’jes voor extra MBs op de mobiel die niet worden gehonoreerd, en inderdaad telkens moeten betalen voor support; verzendingen raken kwijt, het kan niet op. Een ongeorganiseerde bende daar bij Telfort.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rutger
19/04/2017
via website
thumbs down

Ivm verhuizing internet beëindigd per 28-04 (middels online formulier). Vandaag geconstateerd dat het systeem per ongeluk per vandaag internet heeft stopgezet, waardoor we de laatste 1,5 week geen internet hebben. Kon helaas enkel een excuus vanaf. Teleurstellend einde.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Leon
Geen oordeel
14/01/2017
via website

Sorry drukte op de verkeerde knop. Wij hadden eerst Telfort met de Amino box alles in een glasvezel en een eigen router alles deed het geweldig. Toen zijn wij naar een ander abonnement overgegaan konden 2 tv’s aansluiten en kregen de Experiabox 8. Een ramp de internet snelheid met de vaste pc was 5 mbp met de laptop 26.Op een bepaald moment aangesloten op de verbinding van de buurman en alles was sneller. Inmiddels hebben wij de Experiabox 10 en alles werkt geweldig wij hebben de Maximale snelheid met de pc en ook de telefoons. Vanmorgen had ik met mijn telefoon een upload snelheid van 72 MBP. Wij vinden Telfort geweldig. Telefoon ook van Telfort en dat is ook geweldig. Kom op veel kazernes en veel mensen hebben geen bereik, mensen met KPN, Telfort hebben meestal wel bereik.

Nuttig? Ja   Nee

Leon
14/01/2017
via website
thumbs up
Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Johan
11/01/2017
via website
thumbs down

TELFORT:NOOIT AAN BEGINNEN!
Ben overgestapt naar Telfort met een 3 in 1 pakket (tv, internet, telefoon). Een complete ramp! Het zgn doe het zelf pakket is voor een leek niet te installeren. Ik heb vele malen telefonische hulp gevraagd (hier staat bij Telfort een boete op van €0,50 per gesprek op!), maar je wordt slecht geholpen. Uiteindelijk is er vier maal (!!) een monteur gestuurd en toen pas was het pakket werkzaam. Dus pas na ca een maand! Beloftes worden niet nagekomen door Telfort. Iedereen werkt langs elkaar heen. Personen bij de zgn “klantendienst” hebben vaak een nogal laag IQ,want ze begrijpen niet waar je het over hebt en lossen dus ook niets voor je op. Maar ook wanneer je doorverbonden wordt (het afschuifsysteem blijkt bij Telfort hoog ontwikkeld) wordt je niet geholpen. Het zijn alleen mooie woorden, loze beloften en vaak wordt de schuld gegeven aan KPN, maar oplossingen komen er niet. Ik heb vier keer voor niets vrij moeten nemen voor een monteur die langs kwam ,maar niet het probleem kon oplossen. Het is een zeer onprofessioneel en chaotisch bedrijf, waar minachting voor de klant de hoofdregel is. Bezint voor u begint!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Orno
Geen oordeel
16/11/2016
via website

wat staat hier eigenlijk ?

Nuttig? Ja   Nee

Azad Balian
09/10/2016
via website
thumbs down

telfort internet slicht worden ,mijn contract is voor 30 MB maar wat ik krijg nu 0,06 MB ,ik heb vroeger contact met zijn gehad om te zegen dat de internet slicht worden en de antwoord was dat ik moet extra betalen om goed internet te ontvangen ,waarom dat moet doen ? mijn richt op de contract is 30 MB dus moet minimaal 20 MB ontvangen ,zijn willen extra geld van het mensen nemen voor zelfde service ,hoe kan dat ? als de klant een keer betaald niet hij krijg boute maar als zijn minder wat zet in de contract geven dat is geen probleem en de klant moet bij zelf alle risico nemen ,op welke regels dat kan ? en wie controle kan maken ? ik heb een vraagje,telefort boven de wet ????

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ingrid.spuijbroek@diagnostiekvooru.nl
22/08/2016
via website
thumbs up

Ik heb vandaag Christiaan Naujok gesproken over n app-mailprobleem van n moeder.
Christiaan wilde eerst (uiteraard) aantal gegevens van m’n moeder hebben. Dat kwam voor mij heel professioneel over. Nadat Christiaan dat geverifieerd had was hij erg behulpzaam en meelevend. Ik weet dat dat telefoongesprek met mij lang geduurd heeft maar de klantgerichtheid van Christiaan verdient veel punten. Nav dit gesprek zal ik Telfort zeker aanbevelen bij anderen!!!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Van de Riet
17/08/2016
via website
thumbs down

Vanaf dag 1 problemen met Telfort. Heb telfort 3 maanden en tot nu toe elke dag problemen of tv doet het niet of het het internet valt weg. 1 keer nieuwe modem gehad en problemen niet opgelost. En bovendien Telfort is niet veel voordeliger dan hun moedermaatschij. Mooie beloftes en niks nakomen. Hierna geen Telfort voormij meer.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Beter
13/08/2016
via website
thumbs down

BLIJF BIJ TELFORT WEG! Elke andere aanbieder hoe duurder ook blijft beter! Al lang probelemen met tv, deze gemeld maar deze worden continu onder de tafel verschoven! Toch op hun achterlijke forum gekeken en er bleek dat daar een groepje nietsnutters zijn die EN OPENLIJK ANAGEVEN HACKERS TE ZIJN, EN VRAGEN JE OM JE PERSONALIA, EN ANDEREN BELEDIGEN EN PESTEN, EN DE FORUM’webcare’ Jurgen HUN BESCHERMT EN NIET BANT! Wie gebant wordt is iemand die netjes technische vragen stelt en blijft staan en niet wegloopt! Als je kritiek op telfort of op hun medewerkers(Jurgen) hebt wordt je post verwijderd! Niet dat dat nmongolenforum mij iets uitmaakt, die ene Jurgen belde me op(gesprek opgenomen) vorige maand na een klacht van mij en beloofde beterschap maar nu blijkt hij in bed te duiken met de hackers en oplichters op het telfortforum! Pas op mensen, ik zeg alles op bij hun en heb mijn advocaat met bewijzen en opnamens ingeschakeld! Netjes omgaan met dat naar volk werkt niet! Een medewerker belde me een tijdje gelden op en zei LETTERLIJK DAT ZE MIJN EMAILS KONDEN LEZEN! HIJ LAS MIJN MAILS OOK NOG EENS VOOR! “NIET IEDEREEN KAN DAT, ALLEEN MIJN AFDELING” zegt ie! WAT! Bij telfort is dus een afdeling die jouw privegegevens leest! Pas op mensen en zeg alles op!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Robert
09/04/2016
via website
thumbs down

Ik werd persoonlijk benaderd door telfort met een speciale aanbieding voor mij.. Het bleek een abonnement te zijn dat iedereen kan afsluiten. Wel gratis monteur en geen aansluitkosten. Ik zat bij Ziggo. Gevraagd of Telfort zelfde mogelijkheden had als Ziggo. In het bijzonder terugkijken via programma gids. Dit werd mij verzekerd, zelfs tot tien dagen terug waar dat bij Ziggo 7 dagen is.
Op de dag dat de monteur kwam was hij binnen een kwartier weer weg. Hij had alleen maar het ‘glasvezel kastje’ op de muur geklikt. “Geen signaal!”, zei hij. Toen ging hij weg. Ongeveer 7 uur later kwam er een monteur van Reggefiber. Deze monteur herstelde het signaal. Vervolgens heb ik zelf alles maar aangesloten. Dit zou de monteur van Telfort eigenlijk doen maar die heb ik nooit weer gezien. Ik heb ook nog €18,50 moeten uitgeven aan een UTP kabel tang. Waarschijnlijk had de Telfort monteur ook wel zo’n tang gehad. Nu moest ik hem zelf kopen.
Toen alles uiteindelijk werkte zag ik tot mijn grote verbazing dat het bij Telfort helemaal niet mogelijk is om programma’s terug te kijken via de programma gids. Dit kan bij Telfort alleen via ‘programma gemist’, waar je dus fors voor moet betalen in veel gevallen. Voor alle duidelijkheid, bij Ziggo is dit gratis.
Toen ik om deze constatering gebruik wilde maken van mijn veertien dagen opzegtermijn werd mij verteld dat deze al lang verlopen waren. De veertien dagen beginnen te tellen op het moment dat je aan de telefoon aangeeft over te willen stappen naar Telfort. En dus niet op het moment dat je daadwerkelijk gebruik kan gaan maken van je overeenkomst. Zo kan je dus nooit testen of het product wel of niet bevalt. Na telefonisch kontakt kreeg ik het advies om een klacht in te dienen via de website. Dit bleek niet mogelijk!! Er is nergens op de site een mogelijkheid om een klacht in te dienen. Dus heb ik op het kontaktformulier maar de optie gekozen waarvan ik dacht dat ‘ie het dichtst in de buurt kwam. Ik beschreef al mijn frustraties in chronologische volgorde en klikte op ‘verstuur’. BAM! Alles weg!! Om helemaal knetter van te worden toch! Weer telefonisch kontakt.. Ik moest van de Telfort medewerker een klacht indienen!!! Toen werd ik echt boos.. Dit hielp en ik kreeg een direct e-mail adres. Daar heb ik nu een mail naar gestuurd.. Nog geen antwoord gehad.. Afwachten nog even dus.. Maar ik heb nu in nog geen maand al meer gezeik gehad met Telfort dan dat ik met Ziggo in 8 jaar heb meegemaakt!!
Ik ben de overeenkomst aangegaan op basis van foutief verstrekte informatie.. Toch zeggen ze dat ik er een jaar aan vast zit.. Belachelijk toch!?!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Randy
03/01/2016
via website
thumbs down

Schijt Telfort internet thuis met de experia box V8 wat een terinng zooi ey al dagen die kut modem aan t resetten en nu helemaal geen tv of internet net een paar weken in huis. Zijn godver ook niet fatsoenlijk te bereiken natuurlijk alleen 0900 wat een Kut Provider!!!!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
elzinga
10/11/2015
via website
thumbs down

opzegging verloopt pas na klachten

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kimberly
03/11/2015
via website
thumbs down

Behoorlijk slecht,

Ben overgestapt naar een andere provider. Omdat telfort te duur is en geen onbeperkt internet heeft. Ik heb al mijn rekeningen netjes betaald na mijn overstap toch nog een rekening ontvangen van 3 euro. Indien ik het resterende bedrag van 3 euro niet zou betalen zouden extra kosten komen en de deurwaarde kosten. Ik heb hier vervolgens meerdere malen contact opgenomen met Telfort maar tevergeefs. Volgens had ik eerst na het verlopen van mijn contract kosten gemaakt met de simkaart na 3 mails heb ik het volgende ontvangen:

Hartelijk dank voor uw e-mail aan Telfort.

Wij hebben uw vraag nogmaals voor u nagekeken.

De aanvraag voor uitportering van uw nummer naar uw nieuwe provider is binnen gekomen op 17-07-2015 met als wensdatum 25-08-2015.
Vanaf 25-08-2015 is het nummer overgezet naar uw nieuwe provider.

De factuur van 03-10-2015 is opgebouwd uit kosten voor de gebruiksperiode 01-08-2015 tot 25-08-2015.
Er is nog gebruik geregistreerd op:
– 11-08-2015 om 14:24 uur gesprek naar vast nummer
– 11-08-2015 om 15:26 uur gesprek naar vast nummer
– 14-08-2015 om 13:42 uur gesprek naar mobiel nummer
– 22-08-2015 om 13:30 uur gesprek naar mobiel nummer

Zoals eerder is uitgelegd, is de registratie gedaan door uw simkaart en om die reden correct in rekening gebracht.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Wat ik vooral erg vind is dat ik bijna niet bel en mijn 300 bel minuten die ik had nooit heb overschreden. Ik raad ook niemand aan om bij telfort een abonnement te nemen je wordt heel slecht behandeld en je krijgt na meerdere mails pas antwoord.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Martijn
26/07/2015
via twitter
Martijn (@Mogtje)
thumbs down

@Telfort hebben jullie een storing mijn internet thuis werkt niet meer..?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Martijn
09/07/2015
via website
thumbs up

Ik lees altijd veel ervaringen van bedrijven voor dat ik besluit om over te stappen. We zaten al 15 jaar bij caiway, maar ze waren extreem duur met glasvezel. We zijn overgestapt naar telfort via VDSL het is dan wel van 150mb naar ongeveer 40mb maar het werkt hetzelfde zonder problemen. Ik vind dat er ook wel eens goede ervaringen geschreven mogen worden. Ik was huiverend door alle slechte ervaringen op websites, maar dat viel wel mee. De overstap ging prima paar dagen eerder dan gepland zelfs. Vond de bekabeling ingewikkeld, omdat we altijd dubbele aantal kabels door caiway hadden, maar met hulp van Telfort is alles toch goed gekomen en alles werkt naar behoren! Top!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
r.ramdas
23/04/2015
via website
thumbs down

9 maart 2015 overgestapt van kpn naar telfort en sinds dag 1 heb ik geen optimaal internet. Het is zeker om de 2dagen dat ik de modem moet resetten. Wordt er knetter gek van.
vandaag 23 april 2015 voor de zoveelste keer van 13.17 tot 14.30 uur wéér geen internet.
Ik heb vandaag niet gwbeld met Telfort, reden al mijn bel tegoed op mijn mobiel is op , alleen van het bellen naar telfort.
HELPPPP
Rosita

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Elvin
09/03/2015
via website
thumbs down

Ik ben vandaag afgesloten van jullie dienten terwijl er op 27-2 een betaling gedaan is 12 dagen geleden dus nu krijg ik te horen dat het van de maand Januari is waarom wordt mij betaling niet door geschoven wordt naar de langst opstaande rekening onkunde?ik heb geen sms, post of mail ontvangen hierover ik zie alleen op mijn rekening dat het bedrag afgeschreven is de maand ervoor ook!
Waarom als ik meerdere keren aangeef dat mijn internet en telefonie het dagelijks niet doen.wordt van mij wel verwacht het volledige bedrag te betalen voor een fractie van het product?
Is het aan mij om aan te blijven dringen om dit technische probleem op te lossen?
Ook de start was dramatisch ik heb weken langer gewacht om aangesloten te worden dit uiteindelijk door de derde monteur die kwam opgelost.
jullie maken ernaar dat ik op verschillende recensies moet aangeven hoe onbetrouwbaar jullie zijn en jullie ervan uitgaan dat ik geen waarde hecht aan een werkende diensten!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Erik
16/02/2015
via website
thumbs down

Neem vooral géén ADSL; slechte verbingind, valt regelmatig weg. Digitale televisie zelfde verhaal: midden in een programma valt de verbinding weg, waardoor je je documentaire of film niet tot het einde kan zien. Waardeloos product, zeker in vergelijking met de begindagen van Internet toen alles het nog gewoon deed. Nederland wordt steeds dommer!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rudragon43NL
02/01/2015
thumbs down

Still have no internet thanks to telfort.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Edward Verheijen
03/12/2014
thumbs down

Overgestapt naar #Telfort glasvezel. Al binnen 1 dag spijt. Niet geschikt voor Smart TV over één UTP lijn. 2014?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marc
03/12/2014
via twitter
Marc (@DuhhYong)
thumbs down

Mogelijk geen internet meer voor onbepaalde tijd. Reden van @Telfort :”Is uw fout meneer, kunnen we niks aan doen.” Klasse service!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
1 9 10 11

Telfort Internet ervaringen 2018

Heeft u ervaringen met Telfort Internet en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u Telfort Internet beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.

Ons doel is altijd dat u snel en simpel de beste keuze kan maken en zorgeloos kan overstappen. Of u nu kiest voor Telfort Internet of voor een andere aanbieder. Die keuze is aan u en wij helpen u graag!

Telfort Internet 1.48 stars 548 reviews