Generic selectors
Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Energie
Internet
Mobiel
Verzekeren
2.9

Aanbiedingen

scores

Algehele indruk
Tarieven
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit product
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
72 positief – 480 negatief

Top 5

Schrijf ervaringen en maak zo kans op een gratis vvv waardebon van 50 euro!

Telfort Internet

Telfort is in 1996 ontstaan uit een samenwerking tussen het toenmalige British Telecom en de Nederlandse Spoorwegen. De laatste wilden hun glasvezelkabels die langs het spoor liggen gaan gebruiken en BT wilde uitbreiden.  In 2001 is de naam Telfort aangepast naar 02, welke wijziging in 2003 weer ongedaan gemaakt is (mede door het nog steeds hebben van naamsbekendheid.) in 2005 is Telfort overgenomen door KPN voor maar liefst 890 miljoen euro. In 2011 is Telfort gefuseerd met Atlantic Telecom en sindsdien is de naam Telfort Zakelijk. Wist je dat Telfort in 2012 de Gouden Loeki gewonnen heeft voor beste reclamespot?

Telfort Internet ervaringen

Geef Telfort Internet een beoordeling

568 Telfort Internet ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Tarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit product
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

Shane Badeloe
03/12/2014
thumbs down

Wat heeft #telfort Interactieve TV toch altijd rare/oninteressante zenders van de maand. Gemiste kansen @Telfort! #marketing

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
mslikker
03/12/2014
via twitter
mslikker (@m4slik)
thumbs down

@Telfort geen dsl verbinding? En nu?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Musaaa.
Geen oordeel
03/12/2014
via twitter
Musaaa. (@Musaswaggx)

@Telfort ik heb 1/2 vorige week contact gehad mijn oude modem gaf geen internet meer en was stuk ik kreeg de Experia Box v8 maar die brand

Nuttig? Ja   Nee

Aileen van Gemert
26/11/2014
thumbs down

@Telfort beter bellen jullie mij met een goede oplossing voor de fout die jullie gemaakt hebben en ik al 5 weken wacht op Internet..

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rogier Esselbrugge
26/11/2014
thumbs up

Vorige week overgestapt naar @Telfort…al een week probleemloos internet en digitale tv. Da’s al langer dan ooit bij @UPC #hallowebcare

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hans
25/11/2014
via twitter
Hans (@hansuij)
thumbs down

Na vier weken wachten op internet en tv krijg ik vandaag te horen dat @Telfort niet kan leveren. Ben verplicht om glasvezel te nemen. Fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rogier Chang
18/11/2014
thumbs down

Door een administratief foutje van @Telfort heb ik de komende 2,5 week geen internet op de studio. #rampzalig

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Henri
12/11/2014
via website
thumbs down

Telfort neemt concepts ICT over in april, nu dik 6 mnd later wordt ik van de ene op de andere dag afgesloten omdat ze geen adsl mee ondersteunen.ik vindt. Het een schande dat zo iets mogelijk is in Nederland .

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
VALKERIJSCHAAPlochem
12/11/2014
thumbs down

#telfort SLECHTE SERVICE ! 2 dagen geen #telefoon #internet.U hoort van ons, mooi niet.Heeft #telfort het verkeerde nummer doorgegeven.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hennie Verstoep
07/11/2014
thumbs up

@telfort Het is geregeld hoor via jullie klantenservice. Krijg een nieuwe modem.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Cc@
05/11/2014
via twitter
Cc@ (@Chan_l2)
thumbs down

@Telfort internet geblokkeerd terwijl afspraak had gemaakt met telfort medewerker…..niet tevreden

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gilbert van den Bosch
26/10/2014
via website
thumbs down

Na het fuseren van Concept ict met Telfort en ik dus moest overstappen naar deze provider.
Had beter bij een andere provider mij kunnen aanmelden want dit is gewoon 3 x niks.
Je moet de pc of laptop letterlijk en figuurlijk op een meter afstand van de modem zetten anders is de draadloze internetverbinding gigantisch slecht.
Volgend jaar meld ik mij bij een andere provider aan waar ik ondertussen een abonnement voor tv en vaste telefoon heb.
Telfort is een provider die zijn afspraken totaal niet na komt.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Anne Verwaaij
22/10/2014
thumbs down

Wekenlang ellende met internet & tv, wordt je gebeld door @Telfort. Proberen ze een abonnement te verkopen… Nou nee ik heb liever hulp…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Berry Buter
15/10/2014
thumbs down

@Telfort uitermate irritant zo’n storing. Zeker als je een belangrijk telefoontje verwacht!!! Mailen kan ook niet, want internet werkt niet

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Natalie
29/09/2014
via twitter
Natalie (@NaatBout)
thumbs down

Regel jij je zaakjes keurig netjes, maakt @Telfort er een zooi van.. resultaat? Geen internet.. #waardeloos #geenservice #telfort

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
the one and only
21/09/2014
thumbs down

Begin een beetje moe te worden van het internet van @Telfort . Al dagen zo onstabiel als de pest!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Aad Wagner
20/09/2014
thumbs down

Van alles-in-1 naar niks-in-nakkes @Telfort geen internet, geen tv en geen telefoon

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Aafke Frederik
19/09/2014
thumbs down

@Telfort niet echt lekker doorwerken met mega instabiele verbinding.Alle telefoontjes met de klantenservice ten spijt “‘t ligt aan KPN’ tja

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
joost
15/09/2014
via twitter
joost (@_Frzr)
thumbs down

@Telfort voor de 10e keer lang aan de telefoon gezeten. Al 2 maanden zonder internet en tv. Geen oplossing. #radeloos

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Engin Yilmaz
11/09/2014
thumbs down

Heb je slechte internet verbinding thuis? Leen dan een pc van je buren tip van klantenservice! @Telfort #schandalig

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Henk Wijdeven
04/09/2014
via website
thumbs up

Ik had eerst Ziggo maar de WiFi viel steeds weg en ze wilden geen monteur sturen.
Dus ben ik overgestapt naar telfort omdat ik wist dat ze een goede modem hebben.
En inderdaad ik heb nog steeds geen klachten.
Echt aan te raden.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Theo van Aken
26/08/2014
thumbs up

Telfort gebeld over hoge rekeningen. Verbinding werd direct verbroken! Bij 2e keer hielp allochtone dame mij netjes. Maar ‘t blijft triest.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mex Smits
26/08/2014
via twitter
Mex Smits (@mexsmits)
thumbs down

@Telfort is echt zo’n facking slecte internet provider tip voor mensen ga er niet heen. Slecte router en puur echt slecht internetverbinding

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mark
23/08/2014
via twitter
Mark (@MJK_88)
thumbs down

Dan maar Netflix kijken. Net als gisteren kan Telfort geen verbinding maken met de tv-ontvanger.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sjoerd Oegema
22/08/2014
thumbs up

Het duurde langer dan gehoopt maar uiteindelijk alles netjes opgelost. We hebben weer internet, tv en telefonie van #Telfort @telfort

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
kelly ammerlaan
21/08/2014
thumbs down

Wat een slechte service van @kpn en @Telfort. Door een fout zitten wij nu al dagen zonder internet en de monteur is nergens te bekennen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ruben van der Leun
21/08/2014
thumbs down

Vorige week #telfort aangesloten, TV & Internet werkt. Vrouw krijgt nu brief, zonder uitleg, dat wij 28aug worden afgesloten. Belachelijk.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marleen Schonewille
14/08/2014
thumbs up

Kan niet wachten tot dat het nieuwe #telfort abonnement voor de TV en Internet in gaat, met #HBO!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tim van der Helm
13/08/2014
thumbs up

Hoera! Ik heb weer HD TV.. Goede service van @Telfort 

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Lynn
12/08/2014
via twitter
Lynn (@LynnTimmer)
thumbs down

Zeer ontevreden over @Telfort. ADSL op ons adres niet mogelijk maar wel geleverd. Na div storingen binnen 3 wkn nu dus geen tv & internet.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
henriette meeske
06/08/2014
thumbs down

@Telfort Het gaat over internet tv vast bellen. Iemand heeft mijn rekening nummer gebruikt. Hierdoor onterecht geld afgeschreven.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
maarten_v1 
28/07/2014
thumbs down

Wat een tegenvaller zeg. Schakel internet bundel eu in voor 5 euro, in heel Parijs geen internet. Wat doe ik fout @Telfort ??

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Haarlemse Glas Centr
26/07/2014
thumbs down

#kpn #telfort we horen ook niets, klantenservice dat werkt nog met fax en een postduif 15 dagen zonder #zakelijk #bellen en #internet

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Cherelle
26/07/2014
thumbs down

Slechte service van @Telfort internet bundel aanpassen en die gaat pas in nieuwe maand

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Spaarnebier
26/07/2014
thumbs up

Telefort bezorgd echter nieuw modem de volgende dag. top gedaan @Telfort

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Dieuwertje
15/07/2014
via twitter
Dieuwertje (@Dieuw84)
thumbs down

Na 2 mnd geen internet/televisie héél hard aan t hopen dat t installatiemannetje vd @Telfort #glasvezel morgen toch echt gaat bellen! #zucht

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Louise
11/06/2014
via twitter
Louise (@Louise_L)
thumbs down

Geen internet en #Telfort is telefonisch niet bereikbaar. #afstudeerstress

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
MarcianooM.
11/06/2014
thumbs down

U heeft 80% van uw internet bundel
gebruikt. Terwijl ik fucking niks doe op 3g. Ik ga morgen echt bij Telfort langs want dit is onzin.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Eftie
10/06/2014
via twitter
Eftie (@atEftie)
thumbs down

Jarenlang @conceptsict zonder problemen. Een paar dagen (verplicht) @Telfort en geen internet meer . #fail #zwaarteleurgesteld

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Melanie During
06/06/2014
thumbs down

@Telfort Per 2 juni zouden we weer internet (en tv) op ons nieuwe adres krijgen. Maar tot op heden hebben wij niets!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jeroen
21/05/2014
via website
thumbs down

Waardeloze kwaliteit bij Telfort probeer al een maand een antwoord te krijgen over uitvallen van internet en haperen tv. Je krijgt alleen een auto reply met een antwoord waar je niets mee kan.

Echt zo een spijt van Telfort.

Wil graag opzeggen maar krijg geen respons. Wachtwoord opvragen is ook drama werkt gewoon niet.

Helaas moet je een rating geven

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
moos
12/05/2014
via twitter
moos (@moosniques)
thumbs up

@Telfort #compliment voor de #snelle #service ‘smorgens gebeld; ‘smiddags opgelost! #internet werkt weer!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jan
09/05/2014
via twitter
Jan (@JanEppinkNice)
thumbs down

#Waardeloos telfort de zoveelste hapering met interactieve tv #telfort #interactievetv pauzeren of terugspoelen loopt nooit gelijk weg avond

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kamiel Ruhe
02/05/2014
via twitter
Kamiel Ruhe (@kmruhe)
thumbs down

Internet van @telfort enorm traag. Nauwelijks te surfen. Slecht voor de klant en reputatie…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
EvertMuis
02/05/2014
thumbs down

Ik ga weg bij @Telfort echt onprofessioneel geholpen zit ik dan zonder internet ….. Betaal je 60 euro per maand voor!!!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
nicole walstra
25/04/2014
thumbs down

Tip: neem nooit glasvezel van #Telfort. Heb in mijn huis niet eens fatsoenlijk Internet en data limiet is op! -.-

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gaby Jongenelen
08/04/2014
thumbs down

@Telfort Nul tv ontvangst. Reactie klantenservice; ‘heb geen training gehad voor tv, dus helaas’. Wat is de oplossing voor foutcode 12?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mikhail
08/04/2014
via website
thumbs down

Op 15 januari 2014 heb ik via internet een glasvezelabonnement (“Alles-in-1”) aangevraagd bij Telfort, met de gewenste activatiedatum 10 februari. Ik was in de veronderstelling dat het abonnement 3-4 weken zou gaan duren omdat de glasvezel was al bij ons aanwijzig was Maar de informatie op de website van Telfort misleidend was.
Op 21 maart heeft Telfort namelijk de glazvezelmodem bij ons thuis geïnstalleerd in de meterkast. Helaas is het zo dat de meterkast zich bevind in een openbare ruimte zonder stopkontakt. De verdere bekabeling van de glasvezelaansluiting in de meterkast is niet doorgetrokken naar mijn woning.
Ik heb in totaal 10 brieven en mailtjes naar Telfort in de laatste 13 weken al gestuurd. De dienst was op 4 april aangesloten maar de aansluiting werkt natuurlijk niet. Wel de eerste factuur is al bij ons thuis ligt.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Arie Vet
06/04/2014
via twitter
Arie Vet (@ArieVet)
thumbs down

Vroeger, bij #concepts… strakke #internetverbinding. Nu #telfort: weg vallende verbinding, soms traag… en dat met #nl as!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Joost van Bree
04/04/2014
thumbs up

Goed geholpen door de online klantenservice van @Telfort toch een week eerder internet en televisie in huis! #bedankt

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
1 8 9 10 11 12

Wat mensen over Telfort Internet vertellen.

Heeft u ervaringen met Telfort Internet en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u elke aanbieder beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.

Ons doel is altijd dat u snel en simpel de beste keuze kan maken en zorgeloos kan overstappen. Die keuze is aan u en wij helpen u graag!

Aanbieders vergelijken

Met onze onafhankelijke vergelijkers kunt u alle tarieven en aanbiedingen vergelijken. Zo weet u binnen enkele minuten welk aanbod voor u de beste keuze is.

Telfort Internet 1.45 stars 568 reviews