Generic selectors
Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Energie
Internet
Mobiel
Verzekeren
2.9

Aanbiedingen

scores

Algehele indruk
Tarieven
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit product
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
133 positief – 834 negatief

Schrijf ervaringen en maak zo kans op een gratis vvv waardebon van 50 euro!

Top 5

UPC

UPC is het dochterbedrijf van Liberty Global, Inc. UPC staat voor; United Pan-European Communications.  Ze is in de loop van de jaren 90 onstaan en heeft diverse kleine tot middelgrote bedrijven opgenomen.  UPC was de eerste die in 2008 gebruik maakte van EuroDocsis 3.0. UPC heeft binnen Nederland net iets meer dan 1 miljoen internet gebruikers, van de in totaal 1,7 miljoen klanten. UPC is bezig om al zijn netwerk over te zetten naar glasvezel. Sinds begin april 2013 biedt UPC al haar klanten standaard digitale televisie.

UPC aanbiedingen en tarieven 2018

Profiteren van extra korting, actie's en aanbiedingen bij UPC. Met onze onafhankelijke prijsvergelijkers kunt u alle tarieven van UPC vergelijken. Zo weet u binnen enkele minuten of UPC voor u de beste keuze is! Vervolgens kunt u overstappen naar UPC of naar een andere aanbieder...

UPC ervaringen

Geef UPC een beoordeling

971 UPC ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Tarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit product
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

Bastiaan van Perlo
26/07/2015
thumbs down

@ZiggoWebcare Sinds UPC Ziggo werd storen bij mij een aantal zenders (o.a. Fox). Minder concurrentie, minder kwaliteit.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Charles E.
25/04/2015
via website
thumbs down

Mijn Klacht:
Sinds de “overname” van UPC zijn wat instellingen weg, telefoon, TV e.d.. Na contact met de helpdesk (4x) zijn de problemen nog steeds niet opgelost. Ik zou gaan overstappen maar behalve UPC en Ziggo is er geen andere provider in Amsterdam met dezelfde snelheid!!!!!
Ik denk dat de gemeente of UPC de owner van de kabel infrastuur is waarbij de anderen XS4all, KPN UPC moet betalen voor het gebruik ervan.
Als ik instellingen via de website ga veranderen moet ik 15 euro extra betalen!!!!!!!!!!!!!
Ik heb een geheime nummer al “20” jaar van UPC gehad en betaal al lang “extra” ervoor…..
Volgens de “help desk” moet ik 48 uren wachten op de aanpassing c.q. veranderingen. Sterker nog zijn er zogenaamde systeem problemen. Ik geloof niets van en vindt het jammer dat ik geen andere provider met dezelfde internet snelheid………………….: :o(((((((((
Gewenste Oplossing:
Als alles werkt zoals het in het verleden werkte……………
25-4-2015 13:30

Helpdesk weer gebeld en ik werd verteld dat er een miscommunicatie is geweest en de collega had me niet goed begrepen. Bullshit al ben ik een Amerikaan, versta en spreek ik wel degelijk goed Nederlands.

De “helpdesk” gaat me donderdag (30-4-2015) terugbellen of ik tevreden ben. Bij UPC was ik altijd blij, 1 keer last van een storing gehad. Het probleem laag aan een defecte kast op straat en niet bij mij thuis en werd dezelfde dag verholpen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Pg
11/04/2015
via website
thumbs down

Na werkzaamheden/samengaan geen internet meer. 8 dagen wachten op monteur, kwam er niet uit. Nu weer 7 dagen wachten op monteur.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Upc
10/01/2015
via website
thumbs down

De service van upc is zeer slecht. Ik raad iedereen af om een abonnement af te sluiten. Wij hebben thuis geen tv en internet meer en upc kan pas over 10 dagen een monteur langs laten komen. 10 dagen zonder tv en internet dus. Dat is geen service.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bas
09/01/2015
via twitter
Bas (@langemouwen)
thumbs up

Mijn UPC afstandsbediening was stuk, krijg ik binnen een kwartier na mijn email al telefoon dat er een nieuwe klaarligt in de winkel!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Margot Kouwenberg
09/01/2015
thumbs up

Fijne service @UPC! Snelle reactie, dinsdag nieuwe box in huis.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Asing Walthaus
09/01/2015
thumbs up

Zo. Een paar uur met UPC bezig – ze zijn dienstbaar genoeg – maar geen tv-ontvangst.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Toon Janssen
23/12/2014
thumbs up

@UPC Zojuist gebeld Door Melanie van UPC. Zij heeft ervoor gezorgd dat er toch morgen een monteur komt. Dus toch de goede UPC service .

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hans Kirkenir
23/12/2014
thumbs up

UPC via CI+ module, ideaal. Weer een kastje en kabels minder in de woonkamer. Met goede hulp van @UPC bedankt voor de handleiding.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Krooltje
23/12/2014
via twitter
Krooltje (@KRooltjee)
thumbs down

@UPC met de buren??? Jullie hebben mensen ingehuurd om dit te doen. Ik stel dus ook voor dat jullie die mensen dit ook weer laten opruimen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Byson™©
23/12/2014
thumbs down

@UPC gaat echt helemaal nergens over, betaal wel gewoon voor me abbonoment van horizon tv !! En dan gaan jullie weer bemoeien met jailbreak

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Byson™©
23/12/2014
thumbs down

@upc wat is het nou voor onzin om horizon tv te blokkeren op iphones met een jailbreak. Dit is prive en gaat jullie verder niks aan

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mark Johnson
23/12/2014
thumbs down

@UPC nog een probleempje: bij mijn media hebben we 3 programma icoontjes die blijven staan terwijl geen programma’s meer in zitten.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jim van de ven
22/12/2014
via website
thumbs down

Slecht!

Horizonbox doet het vaak niet!
Telefoonverbinding slecht .kan niet bellen en ben niet bereikbaar.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Monica
14/12/2014
via website
thumbs down

Denk je wat opgenomen te hebben dan staat alles er niet op omdat zoals aangegeven wordt je niet geabonneerd ben op dit programma b.v. Ned. 1 België commerciële omroepen ga zo door genoeg klachten heb ik over UPC trap er niet in

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Danny Latu
25/11/2014
thumbs down

@UPC bekabeld werkt ookniet..!! Verbinding is gewoon SLECHT!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sieb Buiten
19/11/2014
thumbs down

Opeens geen internet, telefoon en tv meer door werkzaamheden van @UPC Kan mijn werk ook niet doen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
CGI-Holland
19/11/2014
thumbs down

Door werkzaamheden van UPC zijn wij vandaag de gehele dag niet telefonisch of per mail bereikbaar @UPC

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
peter de kok
17/11/2014
thumbs up

Zojuist monteur @UPC thuis gehad. Uitstekende service, zeer hulpvaardige monteur. Hulde!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
ria verhoeven
17/11/2014
thumbs up

@UPC Afspraak is afspraak en de monteur is net al geweest alles geregeld #primaservice #bedankt

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Suzan Koerselman
12/11/2014
thumbs down

En weer ligt het internet van @UPC eruit! Ben er klaar mee, tijd om over te gaan op glasvezel? Wie heeft er goede ervaringen in Eindhoven?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
1 18 19 20

UPC ervaringen 2018

Heeft u ervaringen met UPC en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u UPC beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.

Ons doel is altijd dat u snel en simpel de beste keuze kan maken en zorgeloos kan overstappen. Of u nu kiest voor UPC of voor een andere aanbieder. Die keuze is aan u en wij helpen u graag!

UPC 1.47 stars 971 reviews