Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Blog
Energie
Geen categorie
Internet
Mobiel
Nieuws
Verzekeren

UPC

UPC is het dochterbedrijf van Liberty Global, Inc. UPC staat voor; United Pan-European Communications.  Ze is in de loop van de jaren 90 onstaan en heeft diverse kleine tot middelgrote bedrijven opgenomen.  UPC was de eerste die in 2008 gebruik maakte van EuroDocsis 3.0. UPC heeft binnen Nederland net iets meer dan 1 miljoen internet gebruikers, van de in totaal 1,7 miljoen klanten. UPC is bezig om al zijn netwerk over te zetten naar glasvezel. Sinds begin april 2013 biedt UPC al haar klanten standaard digitale televisie.

UPC ervaringen

Geef UPC een beoordeling

971 UPC ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Tarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit product
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

Bastiaan van Perlo
26/07/2015
thumbs down

@ZiggoWebcare Sinds UPC Ziggo werd storen bij mij een aantal zenders (o.a. Fox). Minder concurrentie, minder kwaliteit.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Charles E.
25/04/2015
via website
thumbs down

Mijn Klacht:
Sinds de “overname” van UPC zijn wat instellingen weg, telefoon, TV e.d.. Na contact met de helpdesk (4x) zijn de problemen nog steeds niet opgelost. Ik zou gaan overstappen maar behalve UPC en Ziggo is er geen andere provider in Amsterdam met dezelfde snelheid!!!!!
Ik denk dat de gemeente of UPC de owner van de kabel infrastuur is waarbij de anderen XS4all, KPN UPC moet betalen voor het gebruik ervan.
Als ik instellingen via de website ga veranderen moet ik 15 euro extra betalen!!!!!!!!!!!!!
Ik heb een geheime nummer al “20” jaar van UPC gehad en betaal al lang “extra” ervoor…..
Volgens de “help desk” moet ik 48 uren wachten op de aanpassing c.q. veranderingen. Sterker nog zijn er zogenaamde systeem problemen. Ik geloof niets van en vindt het jammer dat ik geen andere provider met dezelfde internet snelheid………………….: :o(((((((((
Gewenste Oplossing:
Als alles werkt zoals het in het verleden werkte……………
25-4-2015 13:30

Helpdesk weer gebeld en ik werd verteld dat er een miscommunicatie is geweest en de collega had me niet goed begrepen. Bullshit al ben ik een Amerikaan, versta en spreek ik wel degelijk goed Nederlands.

De “helpdesk” gaat me donderdag (30-4-2015) terugbellen of ik tevreden ben. Bij UPC was ik altijd blij, 1 keer last van een storing gehad. Het probleem laag aan een defecte kast op straat en niet bij mij thuis en werd dezelfde dag verholpen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Pg
11/04/2015
via website
thumbs down

Na werkzaamheden/samengaan geen internet meer. 8 dagen wachten op monteur, kwam er niet uit. Nu weer 7 dagen wachten op monteur.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Upc
10/01/2015
via website
thumbs down

De service van upc is zeer slecht. Ik raad iedereen af om een abonnement af te sluiten. Wij hebben thuis geen tv en internet meer en upc kan pas over 10 dagen een monteur langs laten komen. 10 dagen zonder tv en internet dus. Dat is geen service.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bas
09/01/2015
via twitter
Bas (@langemouwen)
thumbs up

Mijn UPC afstandsbediening was stuk, krijg ik binnen een kwartier na mijn email al telefoon dat er een nieuwe klaarligt in de winkel!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Margot Kouwenberg
09/01/2015
thumbs up

Fijne service @UPC! Snelle reactie, dinsdag nieuwe box in huis.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Asing Walthaus
09/01/2015
thumbs up

Zo. Een paar uur met UPC bezig – ze zijn dienstbaar genoeg – maar geen tv-ontvangst.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Toon Janssen
23/12/2014
thumbs up

@UPC Zojuist gebeld Door Melanie van UPC. Zij heeft ervoor gezorgd dat er toch morgen een monteur komt. Dus toch de goede UPC service .

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hans Kirkenir
23/12/2014
thumbs up

UPC via CI+ module, ideaal. Weer een kastje en kabels minder in de woonkamer. Met goede hulp van @UPC bedankt voor de handleiding.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Krooltje
23/12/2014
via twitter
Krooltje (@KRooltjee)
thumbs down

@UPC met de buren??? Jullie hebben mensen ingehuurd om dit te doen. Ik stel dus ook voor dat jullie die mensen dit ook weer laten opruimen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Byson™©
23/12/2014
thumbs down

@UPC gaat echt helemaal nergens over, betaal wel gewoon voor me abbonoment van horizon tv !! En dan gaan jullie weer bemoeien met jailbreak

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Byson™©
23/12/2014
thumbs down

@upc wat is het nou voor onzin om horizon tv te blokkeren op iphones met een jailbreak. Dit is prive en gaat jullie verder niks aan

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mark Johnson
23/12/2014
thumbs down

@UPC nog een probleempje: bij mijn media hebben we 3 programma icoontjes die blijven staan terwijl geen programma’s meer in zitten.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jim van de ven
22/12/2014
via website
thumbs down

Slecht!

Horizonbox doet het vaak niet!
Telefoonverbinding slecht .kan niet bellen en ben niet bereikbaar.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Monica
14/12/2014
via website
thumbs down

Denk je wat opgenomen te hebben dan staat alles er niet op omdat zoals aangegeven wordt je niet geabonneerd ben op dit programma b.v. Ned. 1 België commerciële omroepen ga zo door genoeg klachten heb ik over UPC trap er niet in

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Danny Latu
25/11/2014
thumbs down

@UPC bekabeld werkt ookniet..!! Verbinding is gewoon SLECHT!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sieb Buiten
19/11/2014
thumbs down

Opeens geen internet, telefoon en tv meer door werkzaamheden van @UPC Kan mijn werk ook niet doen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
CGI-Holland
19/11/2014
thumbs down

Door werkzaamheden van UPC zijn wij vandaag de gehele dag niet telefonisch of per mail bereikbaar @UPC

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
peter de kok
17/11/2014
thumbs up

Zojuist monteur @UPC thuis gehad. Uitstekende service, zeer hulpvaardige monteur. Hulde!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
ria verhoeven
17/11/2014
thumbs up

@UPC Afspraak is afspraak en de monteur is net al geweest alles geregeld #primaservice #bedankt

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Suzan Koerselman
12/11/2014
thumbs down

En weer ligt het internet van @UPC eruit! Ben er klaar mee, tijd om over te gaan op glasvezel? Wie heeft er goede ervaringen in Eindhoven?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Erwin
10/11/2014
thumbs up

Waar #tele2 vanaf september mee bezig is heeft de #UPC in twee dagen geregeld. #zokanhetook

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
qranuque
07/11/2014
via twitter
qranuque (@qranuque)
thumbs down

Ook #UPC opzeggen hoor!
#Ziggo is onderdeel UPC. #Ajax #Feyenoord

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Herjan
06/11/2014
via twitter
Herjan (@Herjan_Ede)
thumbs down

En de volgende enquete, nu van @UPC Die willen mijn mening? Nou die kunnen ze krijgen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
derks
05/11/2014
via website
thumbs down

mensen weiger elk contact met upc
want het is een echte oplichters bende

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kris
03/11/2014
via twitter
Kris (@haywardkris)
thumbs down

Sinds jaar en dag belooft #UPC haar klanten beterschap. Maar een snelle check op het internet leert dat het wederom een gebroken belofte is

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Lotte
30/10/2014
via twitter
Lotte (@LOTTEesmee)
thumbs down

Ik moet thuis altijd op de betaalde internet van mijn telefoon, ik ben blij dat we upc eindelijk gaan opzeggen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Apeldoorn
24/10/2014
via website
thumbs down

Wat een drama!
We wilden overstappen van Kpn naar upc.
de horizon box en een extra media box ontvangen voor tv op de slaapkamer.
blijkt dat bij beiden coax kabel nodig is die in de woonkamer in de wandcontactdoos gaat.
Zit erbij geleverd lengte 1.5 meter oftewel nieuwe coax kabels kopen want met 1.5 meter kom je niet ver.
gaten boren door muren na de slaapkamer en kabel leggen.
alles aangesloten stop de horizon box op 50% r scanning en restart dan telkens.
Gebeld met de klantenservice probleem duidelijk uitgelegd en werd door de man begrepen.
het probleem lag als goed is in de wandcontactdoos waar de coax ingaat.
afspraak gemaakt voor een monteur aantal dagen wachten komt er een monteur voor binnen die de boel aansluit etc.
zegt die vrij snel er is iets fout gegaan want de buiten monteur moest langskomen hij kon niet veel voor ons betekenen.
gelijk afspraak gemaakt met de juiste monteur en weer 5 dagen wachten.
de beste man zou tussen 12:00 en 18:00 komen ik gebeld om half 5 hoelaat we de monteur konden verwachten zegt die mevrouw ik zie dat om 13:00 de afspraak is geannuleerd.
Oftewel nog steeds geen tv en internet en weer 5 dagen langer wachten voor een afspraak met een nieuwe monteur.

Al vrij lang geen tv en geen internet vergissingen en fouten.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Iktwitelkedag
Geen oordeel
23/10/2014

@UPC hoi , de monteur is nu ruim een uur weg en de telefoon doet het nog steeds niet hoor rood tel icoon brand op de horizon box

Nuttig? Ja   Nee

Angela Snel
23/10/2014
thumbs down

Zo klaar met #UPC, al die storingen met de box! Stap nu over op #KPN met draadloos via het stopcontact. Geen kabels meer. Heerlijk.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Patries
16/10/2014
via twitter
Patries (@Dushipat)
thumbs down

En internet werkt nog niet. Zucht @UPC ook nog geen vervolg telefoontje ontvangen. Zelf gebeld, inmiddels al 10 min aan het wachten! #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
bartt3002
15/10/2014
thumbs down

@consumentenbond @upc ik heb niks meer gehoord en ben het beu! ik ga dit gewoon opzeggen UPC verdient echt een koude douche @trosradar

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gwen
15/10/2014
via twitter
Gwen (@MsMeesters)
thumbs up

@FRGerardo @Tele2Webcare dat wordt dan een reeks. Ben van Tele2 overgestapt naar @UPC en hoewel ’t ook niet geweldig is, is ’t altijd beter

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Emiel
13/10/2014
via twitter
Emiel (@emiel1976)
thumbs down

#upc 3de avond weer geen internet en telefoon. Super service. Buren wel internet en ik niet. Wanneer word het eens opgelost #oplichters

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Martijn de Vrieze
13/10/2014
thumbs down

@janbooden @Reggefiber @UPC niet zulke goede ervaringen met UPC waardoor ik er helaas graag van weg blijf. Slechte monopolist, geen service.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
edje73
10/10/2014
via website
thumbs down

stap niet over, kies een echt bedrijf.

UPC kan niet waarmaken wat ze beloven. dagen afgesloten geweest van internet, telefoon, tv.de oplossing volgens UPC was bel maar met KPN, dat zegt dus genoeg.
mooie verkooppraatjes maar leveren ho maar, veel gepruts!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tom
30/09/2014
via twitter
Tom (@TomWis_97)
thumbs down

@UPC Als ik mij niet vergis, heeft UPC even geleden de uploadsnelheid verdubbeld. Helaas hebben wij nog steeds 6Mbps up en 120Mbps download.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Froukje
20/09/2014
thumbs down

@UPC op jullie site staat dat er geen meldingen en storingen zijn .. Waarom heb ik dan geen internet?! #rheden #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Vian
17/09/2014
via twitter
Vian (@Vian2712)
thumbs up

@UPC geweldige service! Bedankt voor de hulp.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marco van Hoek
17/09/2014
thumbs up

@UPC perfect geholpen door de mevrouw van de klantenservice. Mag ook gezegd worden. Vriendelijke mevrouw en meteen teruggebeld met antwoord!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Chief Tankua
17/09/2014
thumbs down

upc horizon crap – wie bedenkt er nou om de functie “opstart zender” te verwijderen bij een update. @upc #horizon

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Pim Roeske
10/09/2014
thumbs up

@UPC bedankt voor de snelle reactie op mijn vraag. Film niet in rekening brengen wegens storing getuigt van klantgericht denken. Top!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Daan Smid
10/09/2014
via twitter
Daan Smid (@dkdemen)
thumbs down

@UPC nog geen verbinding telefoon of internet pc, ook op de website geen storingsnummer te vinden #negatief #UPC

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Lenneke de Wit MCC
05/09/2014
thumbs up

@KPNwebcare De klantenservice kon mij aan telefoon niet helpen! Overweeg nu terug te gaan naar upc,daar was t wel gratis bij 65 euro pakket!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Wim
05/09/2014
via twitter
Wim (@WimvanBeek1)
thumbs up

@UPC Bedankt nogmaals voor de telefonische service.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
knoop
28/08/2014
via website
thumbs down

hallo
23-06-2014 besluit ik over te stappen van telfortglasvezel wat me zeer goed beviel maar stom weg te duur voor mij was naar UPC.
via de telefoniste word mij het horizon pakket alles in een van € 55,-
aangeboden ik vertel ze dat ik pas een jaar woon op dit adres en dat ik alleen gebruik heb gemaakt van glasvezel.
mij word verteld dat het bijna geen verschil maakt tussen analoog en glasvezel omdat alleen de laatste paar meter over gaan naar coax wat dan eventueel het verschil zou kunnen beïnvloeden.
11-07-2014 krijg ik van UPC de bevestiging van mijn bestelling en ook de bevestiging dat Telfort is op gezegd.
ook krijg ik die zelfde dag het horizon pakket binnen omdat er in de brief staat dat er mogelijk al een verbinding kan zijn in mijn woning sluit ik de horizon box aan maar deze doet niets ik bel daarom toch even met de klantenservice van UPC maar krijg te horen dat de omschakeling pas echt in de loop van de dag op 14-07-2014 zal plaats vinden.
14-07-2014 krijg ik inderdaad signaal via een monteur van UPC die buiten via de kast mijn woning verbind op het UPC net werk.
de monteur komt kort daar naar bij mij binnen en kijk naar de box en zegt oké hij doet hij is al boven de 55% dus nog even geduld en dan kunt u weer interneten tv kijken en bellen dit duur ongeveer een uurtje.
hij gaat en inderdaad na een uur werk het maar zeker niet optimaal ik bel de klantenservice en zij sturen mij een monteur deze komt pas de 17-07-2014 tussen 12-00- 18-00 uur ook deze monteur komt zo rond 16-00 uur en meet de boel door vervangt mijn coax wand contactdoos hij verandert mijn coax verbindingen die ik net had gekocht €8,20-,en zegt dat het hier mee moest zijn op gelost en hij gaat maar mijn problemen zijn alles dan opgelost ik bel opnieuw met klantenservice en zij controleren de lijn via hun systeem aldaar dan hoor ik haar zeggen dat ik nog net compleet ben aangesloten en word dan in de wacht gezet, waarna enige tijd de verbinding word verbroken ik bel opnieuw krijg dan een ander aan de telefoon deze zegt ook te gaan kijken wat er aan de hand is en hij komt na enkelen minuten terug en zegt dat er opnieuw een monteur komt kijken naar mijn installatie dit is al de derde monteur deze word geplant op 23-07-2014 tussen 8-00-13-00uur.
rond 12 uur was hij aanwezig en vroeg gelijk wat hebben die andere monteurs gedaan bij u ik vertelde hem dit en hij ging aan de slag sloot mijn horizon box aan op een laptop vervang de opnieuw de coax contactdoos en bekeek alle andere bedrading naar ook hij kon niks vinden na 10 minuten was hij klaar en hij vertrok met de mededeling mocht er iets zijn gewoon bellen want u heef volledige service van UPC en recht op een gratis monteur oké maar wat schiet je er mee op als ze steeds niets kunnen doen aan de klachten die er zijn toch helemaal niets.
in het weekend van 26 en 27 juli heb ik helemaal geen sinaal niets meer ik heb geen internet geen telefoon en even later ook geen tv meer ik woon op postcode 6543pk in Nijmegen ik kijk of er storingen zijn kan niet bellen naar UPC ik baal als een stekker ik heb net nu mijn telefoon dringend nodig en mijn internet omdat ik een zaak moet voor bereiden die ik 1augustus aanstaande heb.
maandag 28-07-2014 ga ik geïrriteerd naar de UPC winkel in Nijmegen ben boos en er zeer teleurgesteld in UPC ik word dan geholpen en kan dan even mijn boosheid niet controleren en zeg tegen die medewerker dat ik er eigenlijk wel helemaal mee klaar ben en dat ik wil stoppen met deze onzin ik vraag dan ook of hij mijn contract wil beëindigen zo dat ik op zoek kan gaan naar een andere provider die mij wel kan lever wat ik graag zou willen.
hij zegt hier op dat ik dit moet doen via internet wat ik niet heb of bellen met klantenservice wat ik niet kan dan zegt hij u box is hoogst waarschijnlijk kapot deze word bij u omgeruild ik vraag kan dit vandaag niet en hij zegt ja dan moet u eerst u oude in ruilen, ik ga nog bozer naar huis want dit kost mij nu al ruim € 5,- aan parkeer geld, na een uur kom ik terug en deze zelfde medewerker ruil mijn horizon box om voor een andere box en zegt dat deze pas naar een uur geactiveerd zal zijn ik merk dat er een zweer hangt van daar kom hij weer met zijn grote mond maar zij weten niet dat ik al vanaf 14-07-2014 bezig ben met dit geouwehoer ook nu word er toch weer besloten dat er weer een monter komt kijken deze staat geplant op 30-07-2014 tussen 8-00 en 1300 uur. en ook deze is er die morgen om half 9 hij begint gelijk met door meten hij sluit net als de andere mijn box aan op een laptop stelt mij diversen vragen over wat er allemaal voor hem is gebeurd en komt dan tot de conclusie dat er stom weg geen signaal naar mijn huis komt vanaf de straat en dat hij niets kan doen hij moet hier voor een buiten dienst monteur laten komen om te kijken wat er nu precies aan de hand is ik vraag hem dan kan dat ok nog vandaag geregeld worden waarop hij zegt dat dat helaas niet mogelijk is en dat ze daar voor bij UPC een nieuwe afspraak moeten maken en dit duurt weer minimaal drie tot vijfdagen ik over leg dit met mijn vriendin en we besluiten er mee te stoppen ik vraag of hij kan vragen of mijn contract nu UPC niets kan leveren op dit adres te stoppen met onmiddellijke ingang 30-07-2014 hij belt hier over en er word besloten om te stoppen wat het beste is voor beide partijen de monteur zegt dan tegen mij dat ik een vergoeding kan krijgen bij UPC van € 3,- per dag voor elk onderdeel wat ze mij niet hebben kunnen leveren tv internet en bellen dus €9,- per dag en dit vanaf 25-07 dit zijn en dan blijf ik schappelijk 5 dagen keer €9,- is toch al gouw € 45,-maar ik denk ach toe neem a.u.b. die rotzooi mee van jullie dan ga ik wel weer op zoek naar een andere provider hij belt hier over op met een medewerker van UPC in mijn bij zijn en na enig over leg word er besloten dat hij alles mee neemt zo dat ik dan klaar ben met UPC hij krijgt de opdracht alles mee te nemen en ik help hem hier ook mee met inladen van zijn gereedschap en mijn UPC apparatuur mijn over buurman vraagt dan nog aan mij of alles gelukt is en de monteur groet mij en rijd dan incl. de UPC apparatuur weg.
zonder mij een papier te geven zo dat ik kan bewijzen dat hij deze spullen al reeds heeft ingenomen ik dacht nou ja dit zit wel goed want de monteur snapte mijn situatie compleet en hij had zelf in mijn bij zijn gebeld, geen zorgen dacht ik nog gelijk alles was geregeld.
NIET DUS !!!!!!
ik zie in eens dat UPC €103. van mijn rekening heeft afgeschreven voor de diensten die ze mij zij hebben geleverd ik dacht het niet en ik bel gelijk naar de klantenservice ik krijg daar een medewerker te spreken die mij verteld dat mijn contract helemaal niet is op gezegd en dat er iets mis is gegaan met de communicatie ze zegt meneer geen probleem en ze zet alles toch nog gewoon stop gelukkig alles toch nog goed geregeld ik vraag dit zeker nog drie keer na of daad werkelijk alles is geregeld vanaf nu ze zegt ja u kunt het bedrag gewoon storneren bij u bank en mocht er toch nog een overschrijving plaats vinden moest ik het zelfde doen en dan nog even contact op nemen met UPC verder bood zij mij namens UPC haar excuus aan voor de ongemakken die er waren geweest.
hèhè alles geregeld dacht ik op gelucht.
DACHT HET NIET !!!!!!
TWEEDAGEN LATER KRIJG EEN RETOURDOOS IN MIJN BRIEVENBUS GESTOP VAN UPC NEDERLAND.
wat nou weer ik bel gelijk naar de klantenservice zij gaan voor mij kijken wat er aan de hand is ze komen na in de wacht te zijn gezet van ruim 10 minuten bij mij terug met de mededeling dat ik hun apparatuur terug moest zenden binnen 14 dagen ik leg deze medewerker uit dat dat al lang is geregeld via die laatste monter op nieuw word ik in de wacht gezet en krijg later een vrouw aan de telefoon die met duidelijke stem zegt dat ik niets heb terug gegeven aan de monteur dat deze nergens van af wist ik moest gewoon de pullen die ik niet meer heb terug sturen naar UPC met andere woorden mijn verhaal was gelogen omdat de monteur dit zo had gemeld terwijl ik hem nog had geholpen mijn vriendin als getuigen samen met mijn over buurman maar daar had ik niets aan zonder een bewijs van afgiften bij het postkantoor had ik stom weg niets en stonden zij in hun recht ze wilde nog wel even contact opnemen met deze monteur maar gaf mij geen enkelen hoop zonder bewijs van afgiften was ik machteloos ik heb alles gedaan in goed vertrouwen en word nu gewoon als leugenaar uit gemaakt.
gister avond heeft ze mij terug gebeld 28-08-2014 18:16 uur met de mededeling dat ze gesproken had me de monteur en dat deze niets had mee genomen hij verklaarde zelfs dat ik alleen thuis was die morgen en hij mij had gezegd dat ik de apparatuur moest terug zenden naar UPC ik was zeker niet alleen die morgen mijn vriendin bood hem nog te drinken aan en mijn vriendin haar neefje van 4 jaar was bij ons als loge wat een gedoe even over stappen naar UPC ben sinds 1 -8-2014 weer terug bij Telfort omdat zij de enigste zijn die op dit adres kunnen leveren en dan uitsluitend via de glaskabel omdat mijn coax kabel maar een signaal uitzend van 12% en dat is niet genoeg om maar enig signaal via deze manier te zenden welke provider je ook kiest.
het moet via de glasvezel en daar over heeft alleen Telfort zijn rechten..
wat betreft mijn probleem met UPC ik hoop dat er meer mensen zijn die zo zijn behandel door UPC en mij raad kunnen geven wat ik hier mee aan moet voel me zo bedrogen en dat door een bedrijf zo groot als UPC terwijl ik zelf niets kan doen aan hun probleem zij kunnen niet leveren op dit adres zij hadden hun huiswerk beter moeten doen door eerst te controleren of kabel die naar mijn huis loopt wel goed zou zijn maar niet eerst leveren en de maar eindeloos monteurs sturen die niets maar dan ook niets kunnen oplossen.
wat ik echt niet snap is wat zou ik moeten doen met hun apparatuur waar je niet aan hebt waar je niets mee kunt zonder een contract bij hun leg mij dat eens uit a.u.b.
voor de mensen die naar UPC willen gaan of willen overstappen wil ik zeggen laat eerst alles goed controleren voor dat ze je later voor leugenaar uit maken

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
W&dy
27/08/2014
via twitter
W&dy (@FredGingerNL)
thumbs up

@UPC ja was goede tip en storing snel verholpen. Bedankt #goedeservice

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Phantom Photography
27/08/2014
thumbs down

Lekker bezig UPC, wel prijzen omhoog gooien, maar niets er voor terug.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
jeannette van veluw
27/08/2014
thumbs down

Zo hé abonnement van #upc weer met 2 euro omhoog…. Ga toch maar eens kijken of ik ergens anders goedkoper terecht kan… #kpn misschien?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Maaike van Heerde
27/08/2014
thumbs up

@Charcastisch @ZiggoWebcare sinds vanmorgen bekend dat de fusie met #UPC waarschijnlijk doorgaat…ja dan krijg je gratis UPCservice

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Joop van der Snap
25/08/2014
thumbs up

Ik zie dat #upc de netwerksnelheid verhoogd heeft, 40 Mbps down en 2 Mbps up.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mantelzorger
22/08/2014
thumbs down

@upc krijgen wij nog een email met een nette, begrijpbare, maar eerlijke uitleg wat er de laatste week aan de hand us met jullie tv signaal

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Janet
21/08/2014
via twitter
Janet (@janetwelp)
thumbs down

#Horizon van @UPC …
Na een uur installeren
Geen WiFi meer
Geen telefoon meer
Box maakt meer herrie dan mijn eerste 386 uit 1990!
#retour

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Peter Ruiter
21/08/2014
thumbs down

@UPC 4 maanden op rij mijn factuur niet correct kunnen opmaken. Beloftes van #UPC niets waard. Medewerkers beloven x op x maar gebeurd niets

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Erik Zwaag
14/08/2014
thumbs up

Heb nu een Horizon tv box. Mooi ding! #upc

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marcel ten Caat
14/08/2014
thumbs down

Besluit genomen. @UPC gaat er uit na afloop contractperiode. Begin nu echt serieus over de zeik te raken van die ‘resolving host’ issues.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Crien ヅ
07/08/2014
thumbs down

Belachelijk!! Nog steeds geen telefoon en internet #UPC ga maar eens shoppen voor een andere provider.. Ben al die storingen meer dan zat!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Steven Teunissen
28/07/2014
thumbs up

Zojuist contact gehad met de helpdesk van @UPC, iedere keer weer wordt je snel, gratis en netjes geholpen. #TOP

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
wampie le Comte
18/07/2014
thumbs up

Hulde aan UPC dat ze je toch op alle mogelijke manieren proberen te helpen #UPC #webcare

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marianne Fleers
17/07/2014
thumbs up

@upc hoi Monique, dank voor de snelle service. Alles werkt, behalve de app

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Frank van Wessel
13/07/2014
thumbs down

Klasse @UPC, tijdens finale WK geen Horizon TV, app maakt geen verbinding, onjuiste inloggegevens, etc. Allemaal onzin. Traffic overload?!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
maarten_v1 
13/07/2014
thumbs down

bedankt @UPC, op het moment dat #horizon app hoort te werken doet ie het niet!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
SanderDTC
13/07/2014
thumbs down

@UPC momemteel speelt zich de finale #wk2014 af en ik zie weer eens NIETS!!! Ik wil een wifiversterker!!! #UPC

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Cynthia
13/07/2014
via twitter
Cynthia (@sandycyn84)
thumbs down

Deze week echt overstappen! Helemaal klaar met @UPC ! Haast nooit meer WiFi = hoge telefoonrekeningen! + Programma’s nemen niet op!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Roland
13/07/2014
via twitter
Roland (@rredlum2011)
thumbs down

Dat word een enorme goedmaker van jullie kant @UPC #storing #blokken @kassa_vara #klacht #zoveelstebox #boos #finale #wk2014

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Arie Bruin
13/07/2014
thumbs down

Modem van @UPC zakelijk is echt bagger! Koopt u maar een eigen Access Point!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Roel Cobben
24/06/2014
thumbs up

Fijn dat UPC de uploadsnelheid hier stilletjes heeft verdubbeld naar 20 mbit. Altijd goed :).

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
FiberApeldoorn
24/06/2014
thumbs up

De uploadsnelheid is door @UPC voor een zeer selectief groepje #upc klanten verhoogd naar 20Mb. Met glasvezel kun je 25x zo snel uploaden!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bouncy Pup
07/06/2014
via twitter
Bouncy Pup (@kwisa)
thumbs down

Ik ben zo blij met internet van @xs4all , storing op de lijn van @KPN , en zonder dreigen van kosten zoals bij @UPC gewoon fixen ^_^

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Milo Aarnoutse
01/06/2014
thumbs down

@UPC Fijn dat My prime, lekker ff je HMB compleet resetten en dan heb je (mss) ondertiteling. na 30min nog geen afl. gezien #fail #windows95

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
William
31/05/2014
via website
thumbs down

Na een aantal jaren een UPC Internet en TV abonnement te hebben gehad besloot ik naar een andere provider over te stappen. De directe reden hiervoor is dat ik tijdens het afsluiten van mijn abonnement verplicht ook een Telefonie abonnement erbij kreeg terwijl ik geen huistelefoon heb. Ik kreeg te horen dat ik niet voor het abonnement hoefde te betalen, alleen als ik daadwerkelijk gebruik van een telefoon maakte die kosten in rekening gebracht zouden worden. Tot mijn grote verbazing moest je voor deze Telefonie abonnement op een gegeven moment wel betalen en werd er dus deze maandelijkse kosten ook geincasseerd. Nadat ik hun telefonisch erover had gesproken kreeg ik de mogelijkheid om een ander abonnement, zonder telefonie, af te sluiten. Op dat moment was er al meerdere maanden geld geincasserd voor een abonnement waar ik niet voor had getekend. Dit geld kreeg ik niet terug. Ik kreeg de mogelijkheid per telefoon om een ander abonnement af te sluiten waar mij beloofd werd dat ik 30 euro per maand zou gaan betalen. Groot was mijn verbazing toen na de eerste maand 36 euro werd afgeschreven van mijn rekening. Tijdens het telefoon gesprek is mij niet verteld dat het ging om 30 euro ex BTW. Dus na 1 jaar heb ik mijn abonnement opgezegd omdat ik geen vertrouwen meer had in UPC.
Tijdens de laatste 36 uur van mijn contract periode is het data verkeer dusdanig gelimiteerd dat het kijken van filmpjes op het Internet absurd lang duurde. Het laden van websites duurde onredelijk lang. Ik heb geprobeerd een speedtest te doen op upc.nl maar na 10 minuten heb ik het maar gestopt omdat het te lang duurde. Tijdens de test is de download snelheid niet hoger geweest dan 0,25 Mbps. Op speedtest.nl kwam als download snelheid 218 kbps en als upload snelheid 96 kbps uit. Om er zeker van te zijn dat het niet aan een virus op mijn laptop zou liggen heb ik het nogmaals gedaan met mijn android toestel als hotspot. Hier kwam een download snelheid van 3770 kbps en een upload snelheid van 790 kbps uit.
Het zou UPC wel sieren in ieder geval de betaalde diensten daadwerkelijk te leveren tot einde van de contractperiode.

Voor mij nooit in ieder geval nooit meer UPC!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sander van Leeuwen
30/05/2014
thumbs down

Dit is al de tweede keer dat ik een betalingsherinnering van @UPC krijg terwijl het bedrag gewoon is afgeschreven. Geeft een goed gevoel 🙁

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
DOORNroos
30/05/2014
via twitter
DOORNroos (@OJongere)
thumbs down

Sinds een paar dagen eindelijk van UPC af. Wat een verademing, nu Telfort! #telfort

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Thomas Dorfler
30/05/2014
thumbs down

aub stabiel internet!!!! Geen 120mbit hier, maar 6mbit en instabiel #upc #fail #comeoctober

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
 Erwin Hommerson ツ
30/05/2014
thumbs up

Top service bij @KPNwebcare ! Problemen worden direct aangepakt en opgelost. Was bij @UPC wel anders

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
BrainB0ne
13/05/2014
thumbs up

De beloofde internetsnelheid van 120Mbit/s wordt ruim gehaald. Dat mag ook gezegd worden. Ook positieve zaken meld ik 😉 @UPC

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Maickel van Heeswijk
05/05/2014
thumbs up

YES !!!! @UPC prime is geactiveerd !!!! Dus nu genieten van honderden films en series voor een spotprijsje per maand

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
VOGƎLS
27/04/2014
via twitter
VOGƎLS (@VOGELSZz)
thumbs up

@tomantonis bij @UPC 120mbps jonge. Hoppa!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jimmy Kainama
01/04/2014
thumbs down

UPC maakt overstappen erg onaantrekkelijk met borg- en apparatuurkosten. Of providers die aansluitkosten hanteren #overstappen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Delano H
01/04/2014
via twitter
Delano H (@Delano_H)
thumbs up

@UPC fijn dat we dat als klant weten ,dat ik een dag zonder tv , internet en telefonie zit van te voren , dat is toch wel een stukje service

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Lara de Graaf
01/04/2014
thumbs up

Uiteindelijk top geholpen door @UPC.. Dat mag ook gezegd worden! #problem #solved

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Lenneke Tielenburg
01/04/2014
thumbs up

Snelle service van @UPC… Fijn!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Edwin de Boer
01/04/2014
thumbs down

Wij zijn over gestapt naar upc dat hadden we niet moeten doen. Wat slecht internet heb je dan. Ik zou zeggen niet over stappen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Anoniem
30/03/2014
via website
thumbs down

Je wordt toch zo dramatisch moe van ze, laatst overgestapt van KPN naar UPC prima verlopen todat we de producten ontvingen nog nooit zulk onstabiel slecht internet en televisie gehad. We hadden altijd eerst televisie nou was dit nou ook niet 100% vloeiend maar toch besloten over te stappen voor de snelheid van het internet helaas hadden wij beter nooit kunnen overstappen naar ze. Internet valt om de haver klap weg, horizon tv om de 5 minuten hapert de box op RTL4 RTL5 SBS6.
Dan wil je fatsoenlijk kunnen werken op het internet en dan valt het weg precies als jij bezig bent. Je kan na een tijdje geen whatsapp statussen meer zien volgens de klantenservice ligt dit aan whatsapp, terwijl ik op mijn 4G nergens last van heb, een hele discussie gehad met een “Technische afdeling medewerker” over dat ik mijn interne IP adres wou veranderen volgens hun kon dit niet. Ik was er van overtuigd dat dit wel kon aangezien het zelf aangegeven stond in hun router maar kreeg dus steeds een foutmelding, de medewerker kon de discussie niet meer aan en sloot het telefoon gesprek abrupt af en veranderde onze routernaam naar “PIS Klant”

Dit was voor mij de druppel!
Ik zeg dus kies nooit voor UPC zo klantonvriendelijk als wat!

Mvg,

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kim
19/03/2014
via website
thumbs down

Yeahhhhhhhhhh

Net alle kut diensten van UPC opgezegd, betaal niets meer!!

Zie ze graag in de rechtbank….

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Karin Goes
16/03/2014
thumbs up

Applausje voor @UPC :sneller internet en verlaging van abonnementsprijs en ik hoefde er niet eens om te vragen! #klantgericht #zelerenhetwel

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sieger Hansma
26/02/2014
thumbs down

Altijd leuk, #UPC plant werkzaamheden aan de kabelaansluiting in midden op de dag. Geen internet voor mij vandaag…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Branko
26/02/2014
via twitter
Branko (@Brank0ow)
thumbs down

Misschien alles maar opzeggen bij @UPC #ongeregeldzooitje

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
ME.Media Engineering
26/02/2014
thumbs down

#UPC vraag me af wat ze met ons abo geld doen! En dan heb je een business abo! tijd om over te stappen! #slechte service #neemgeen upc

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
ME.Media Engineering
26/02/2014
thumbs down

Wat een stel prutsers bij #UPC business!hebben de middelen niet om een buiten monteur te sturen.Nu 2dagen zonder internet!!@WijZijnUPC

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Eva Westerveld
24/02/2014
thumbs down

Sneller internet van UPC en geen extra kosten voor de mediabox betalen klinkt leuk! Totdat je de rekening krijgt #UPC

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
meerschilder. nl
24/02/2014
thumbs up

@UPC netjes terug gebeld en een goede oplossing aangeboden gekregen. Top!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bjørn Jansen
23/02/2014
thumbs down

Vandaag is de dag dat we definitief de ellende van #horizon achter ons laten… Zojuist een ‘oude’ box besteld. #upc #ergernis

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Manon Kovacs
23/02/2014
thumbs down

Service hoor.. @UPC wil ik op m’n iPhone/laptop via horizon een film kijken die nu op film1 speelt, kan dat niet! Waarvoor betaal ik dan??

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Frank Thijssen
Geen oordeel
12/02/2014

@UPC voor de tweede keer deze week reclame #UPC ‘Vanaf nu #wifispots in uw regio’ Echt niet, nog steeds niet in #Nijmegen =>

Nuttig? Ja   Nee

awin_nl
12/02/2014
via twitter
awin_nl (@utwaait)
thumbs up

@UPC, top! Dank je wel

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
awin_nl
12/02/2014
via twitter
awin_nl (@utwaait)
thumbs up

@UPC heel graag! Bedankt voor de snelle sevice!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
david vink
12/02/2014
thumbs down

Al een hele tijd geen internet en bellen van #UPC. Geen initiatief vanuit #UPC. ik raad iedereen af om een abonnement af te sluiten.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Wilma Reinders
07/02/2014
thumbs down

Had graag #nadebezetting willen zien en eerste olympisch journaal. @BeetsRoger #upc #fail Dan maar ouderwets spelletje gedaan. Ook leuk!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Wilma Reinders
07/02/2014
thumbs down

2 uur verstoken geweest van kabel #upc Geen tv en internet. Maar het werkt weer. #upc #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Richard van Meelis
07/02/2014
thumbs up

Wow, de @UPC helpdesk heeft een keer geholpen! Blijkbaar een fout in de nieuwe firmware van mijn router 🙁

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
michelle schekman
07/02/2014
thumbs down

@UPC nu 1,89 mb. Zelfs Facebook laadt niet! @RobertMedenblik

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Culé
07/02/2014
thumbs down

@PapaCuleMiguel ik heb ook upc en ik heb echt niet normaal veel storing (ik zie dat je weer je oude ava hebt :P)

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marlou
07/02/2014
via twitter
Marlou (@xoxLouuxox)
thumbs down

@UPC allereerst zou het fijn zijn als ik serieus genomen word bij de klantenservice en daarnaast dat het probleem dan ook wordt opgelost!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Maarten Wullink
Geen oordeel
07/02/2014

@UPC op tv staat “geen signaal” en internet doet het ook niet.

Nuttig? Ja   Nee

Marlou
07/02/2014
via twitter
Marlou (@xoxLouuxox)
thumbs down

Nog nooit zo’n slechte klantenservice meegemaakt als die van jullie! Jullie denken niet in oplossingen maar in problemen! #drama @UPC

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Martijn
05/02/2014
via twitter
Martijn (@MafkAa)
thumbs up

Na @UPC wil ik ook @Essent een compliment maken voor hun goede service. Hartelijk dank, AO!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Servicewatisdat
23/01/2014
thumbs down

Dat je 4 monteurs van @UPC op bezoek krijgt die alle 4 t probleem niét vinden & pas de 5é (seniormonteur) wél! Wat n géld & tijdverspilling.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
babetteverhoef
08/01/2014
thumbs down

Theo Maassen,na drie dagen gevecht met UPC mag ik dan vanavond eindelijk het programma 24 uur me…Ali B bekijken. Het begon veelbelovend…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ruben Roodenburg
07/01/2014
thumbs down

@UPC we willen zsm opzeggen. We wachten al vanaf oktober aangaande een gesprek wat opgenomen is. Zie mijn eerdere tweets en tel gesprek.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
avezetten
28/12/2013
thumbs up

Met #upc besloten om de #horizonbox te houden beeld #kwaliteit veel beter dan gewone hd box.medeweking upc prima

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Robain
23/12/2013
via twitter
Robain (@robain74)
thumbs down

#Horizon #upc dramatisch. Zappen onmogelijk, tv-gids hapert. Twee weken ellende… sta op het punt hem terug te sturen!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Frank
23/12/2013
via twitter
Frank (@Frank_bro)
thumbs down

Nadat we zijn overgestap naar #upchorizon kannik niet meer samen spelen op me ps3 morgen maar ff #upc bellen misschien lag het daaraan

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Michel v Collenburg
22/12/2013
thumbs down

Hm… Mediabox van #upc heeft kuren… Beeld valt na paar seconden weg en apple tv werkt ook niet meer… #storing

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ronny
16/12/2013
via twitter
Ronny (@RonnyPrins)
thumbs down

#UPC verkloot weer zijn afspraken na te komen, met veel tamtam ons teruggehaald als klant en nu laten ze ons al weer in de kou zitten!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Nicole Buurman
15/12/2013
thumbs down

@YolandaOud ja hier ook waardeloos!!! #upc @UPC doe er eindelijk eens wat aan! Oa #ned3 al weken slecht

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sander Rotteveel
15/12/2013
thumbs up

@UPC Hoop gezeik gehad met jullie. Maar modem was kapot. En in de winkel goed geholpen en gelijk een nieuwe. Mag ook gezegd worden! #Top

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Yolanda Oud
15/12/2013
thumbs down

Iemand suggesties voor iets anders dan #UPC ?? Wij hebben het er helemaal mee gehad!! Of is het allemaal prut?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
E Vercauteren
08/12/2013
thumbs down

@upc het blijft drama met die #horizon mediabox, zodra er een pc of laptop aangezet wordt, hapert geluid tv uitzending…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ton Schulten
01/12/2013
thumbs down

@UPC ligt on demand er weer eens uit? Ik kom ook niet echt door de telefoonwachtrij #upc #horizon #problemen #slecht

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gertjan Pasveer
01/12/2013
thumbs up

@UPC Service van #UPC is erg verbeterd. Zelfs nazorg hoort tot het nieuwe protocol. Jammer dat er nog steeds een boze tweet voor nodig is.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Patrick van den Berg
30/11/2013
thumbs down

@UPC Yeps, on demand loopt 2x vast! Dat is alvast 1 euro schadevergoeding! K’ga de maand December eens bijhouden! Dat worden 31 euro’s!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Johan Weiss
30/11/2013
thumbs up

Vandaag al de nieuwe media box van @UPC mogen ontvangen. Zo snel had ik niet durven verwachten! Nu weer heerlijk “normaal” zappen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Roy Santiago
30/11/2013
thumbs down

Van alle televisiezenders is Service Onderbroken bij ons thuis toch wel de favoriet. @UPC

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Johan Weiss
29/11/2013
thumbs up

Net gebeld door @UPC . Keurig te woord gestaan, goede oplossing geboden. #tevreden

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
cees jan ploeger
29/11/2013
thumbs down

@UPC wederom fouten maken en 72 uur nemen voor het herstellen, spijtig dat u geen televisie kunt kijken… doe er eens iets aan!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Leonard
24/11/2013
thumbs down

Word gek van #UPC #Horizon de laatste weken: kan geen programma meer normaal volgen zonder wegvallend geluid en blokjesbeeld. HELP!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Blanca de Louw
24/11/2013
thumbs down

Hoofdstuk 1292 in onze barre strijd met de meest amateurischte organisatie ooit. We betalen WEER voor dingen die we niet hebben. @UPC #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Arjan Olsthoorn
24/11/2013
thumbs down

#upc en bedankt! Voor het weer niet nakomen van belofte. U wordt teruggebeld zaterdag. Nou mooi weer niet. Beloven super internet ook niet.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marieke Testerink
19/11/2013
thumbs up

@UPC dank je wel super service.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bob Muller
19/11/2013
via twitter
Bob Muller (@Bob2712)
thumbs up

recht is recht, krom is krom,complimenten @UPC, eerst geven ze toe dat ze volledig miszitten, en vervolgens krijg ik 2 maanden abbo vergoed

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Danny ''view D2''
18/11/2013
thumbs down

@UPC Erg jammer dat we nu weer 2 dagen zonder internet zitten door een probleem dat jullie beide keren hebben veroorzaakt.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
behind the curtain
13/11/2013
thumbs up

Bedankt @UPC voor de goede service!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Martijn Wesselink
13/11/2013
thumbs up

@UPC nog bedankt voor de goede service 🙂

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bregtje
10/11/2013
thumbs down

@UPC onze #horizon stoort elke twee seconden, waardoor het onmogelijk is om tv te kijken. Wij zijn heel erg ontevreden!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Roy Oostendorp
04/11/2013
thumbs up

@UPC gisteravond werkte alles weer naar behoren. Bedankt voor de service

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
TeenShit
03/11/2013
thumbs down

Ik roep @UPC uit als slechtste provider van Nederland! Klant onvriendelijk en komen hun afspraken niet na!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Casper
03/11/2013
via twitter
Casper (@caspertje86)
thumbs down

Wat een bagger bedrijf dat UPC!!! Spreek de klantenservice vaker dan m’n vriend!!!! Vind ze naar!!!!! #upcnederland

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Maikel Vugts
02/11/2013
thumbs down

@UPC Schandalig! Koop je en wedstrijd a 12 EUR zetten jullie hem klokslag 20.30 uit. Dat is de allerlaatste keer!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Blanca de Louw
31/10/2013
thumbs down

Ons overzetten op een abonnement dat we geweigerd hebben en vervolgens de mediabox afsluiten. Wat een ongelofelijke zooi die @UPC

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jonah Meijers
31/10/2013
thumbs up

thanks @UPC voor de meesterlijke downloadsnelheid 😀 http://t.co/9hNzJiM7ls

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
ياسمينة
31/10/2013
thumbs down

@UPC ga er wel een klacht over indienen want 1 van de dames zei dat ik “het maar zelf moest uitzoeken” vond dat niet echt behulpzaam

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
ياسمينة
31/10/2013
thumbs down

Jullie callcentermedewerkers maken mij echt kwaad. Onbeschofte zooi aan de telefoon. Bah. @UPC

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tim Zoomermeijer
31/10/2013
thumbs down

Al zeker 4 weken last van storingen! Meerdere malen aan de lijn gehangen. Volgende week pas een “hogere” monteur! Ongelofelijk! @UPC

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jeroen Muis
30/10/2013
via twitter
Jeroen Muis (@Muis82)
thumbs down

@UPC De Box is weer terug…….echter wel weer 45minuten mee bezig geweest…waarom kan er nooit iets normaal gaan met #horizon

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sander Oud
30/10/2013
thumbs down

Binnenkort ga ik maar eens de horizon-box terugbrengen naar #upc. Wat een waardeloos ding. Loopt telkens vast.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mendy Smits
30/10/2013
thumbs up

@UPC tnx voor de snelle service nog!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Pietitie.eu
28/10/2013
thumbs down

Altijd leuk bij @UPC ze beloven een hoop je te helpen en zo maar uiteindelijk doen ze niks, het kost je als klant alleen maar extra geld!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Youri Jongkoen
27/10/2013
thumbs up

Overigens nu lekker aam het spelen met de mediabox van @UPC. Eindelijk ook zo’n leuk kastje! Vet hoor!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Judith vd Graaf
27/10/2013
thumbs down

Krijg je een “nieuwe” box van UPC hadden al veel ergernis maar deze box hadden ze niet moeten refurbishen maar weggooien!! #upc

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Onno Groen
26/10/2013
thumbs down

@UPC ik wil overstappen, ik ben jullie dienst zat, altijd storing, altijd gedoe. Ik betaal veel voor niets, zelfs mijn 3G is sneller..

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Lovely Linda Ann
25/10/2013
thumbs down

@upc bedankt voor jullie non-service. In al die jaren is er niets veranderd #majorfail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Noud
24/10/2013
via twitter
Noud (@NoudtL)
thumbs up

Als iedereen bij @UPC zijn werk doet en afspraken nakomt zoals Maurice van Merode zullen ze veel tevreden klanten behouden. Topper! #upc

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
BartHarms
24/10/2013
thumbs down

@UPC helaas. Jullie zijn een klant kwijt. Wéér internet kwijt. Ik stap over.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Berry
24/10/2013
via twitter
Berry (@Berry6079)
thumbs down

@UPC Heel vervelend dat die Horizonbox meerdere keren per dag vastloopt.Goed dat er een UPC aan/uit knop aan de achterkant zit.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jansma
24/10/2013
via twitter
Jansma (@EJansma)
thumbs down

Grote ramp. Net nu #expeditierobinson begint houdt de @UPC mediabox er mee op!! #drama

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Quark
22/10/2013
via twitter
Quark (@Quark_Clone)
thumbs down

@ohdidi2 Dan zul je dat niet hebben. Het zijn de gebruikers van het Horizon pakket van UPC, die steen en been klagen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
★Noortje★
22/10/2013
thumbs up

@UPC zojuist spontaan gebeld door upc #klacht serieus genomen!#samen tot een goede oplossing gekomen! Top service/ bedankt hiervoor!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hylke Anne
22/10/2013
thumbs down

Dus @UPC belt niet zoals afgesproken. Bel ik: ‘de wachttijd is momenteel meer dan acht minuten’. Zucht!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Leon Fleischeuer
22/10/2013
thumbs up

@upc prima snelle reactie: binnen 1 uur! Probleem is bekend! Nu nog oplossen!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Eva Bakker
22/10/2013
via twitter
Eva Bakker (@EVETM)
thumbs down

WAUW. @UPC faalt lekker. Tegenwoordig kost een losse wedstrijd 12 euro!? Belachelijk. Doen we dus ook niet meer.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Michel Rosenquist
20/10/2013
thumbs down

Inmiddels helemaal klaar met die #UPC #horizonbox loopt om de haverklap vast #epicfail toch maar eens andere provider zoeken. #ziggo #kpn

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Selina
19/10/2013
via twitter
Selina (@SelinaK4)
thumbs down

Programma op pauze gezet, en ja hoor …..loopt de horizonbox voor de zoveelste keer vast. Stekker er maar weer uit. Weg programma #upc

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Nicole Hoebergen
19/10/2013
thumbs down

Wat een drama @UPC. Bijna altijd storing Fox Sports. Duur betaalde zender. Zeer slechte kwaliteit. #upc #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Dirk van 't Hul
19/10/2013
thumbs down

@FOXSportsNL_cc de tv aanbieder, #UPC, legt de oorzaak altijd bij de klant, ondanks het grote aantal klachten op div. fora, helpt dus niet

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
leroy
13/10/2013
via twitter
leroy (@leroyegging)
thumbs down

Gaat lekker met #UPC vandaag al 10x de box opnieuw op moeten starten door hangen @UPC begin er nooit aan #horizon #hb

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hanneke
13/10/2013
via twitter
Hanneke (@Hanneke212)
thumbs down

25 euro verhuiskosten terwijl ik jaren vaste klant ben bij @UPC belachelijk! En dat icm met slecht werkende #horizonupc Toch overstappen?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
LARS.
13/10/2013
via twitter
LARS. (@larsisme)
thumbs down

Ik wacht op UPC. Voor 10 cent per minuut luister ik naar jaren 80 en 90 hits. Dat doet me weer beseffen hoe snel de tijd gaat… Slim van ze

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Stijn Lamers
13/10/2013
thumbs down

Internet ligt er weer eens uit. Morgen maar weer bellen naar UPC, want het is de laatste tijd weer een feest van vastlopen en uitvallen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kim de Klonia
13/10/2013
thumbs down

@LabsTipJr Haha, gezellig vrienden worden met de UPC-klantenservice. Heb na het 300e gesprek nu maar meteen opgezegd. Geprobeerd althans!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Expo5ifty8
07/10/2013
thumbs down

Pas na acht keer bellen met @UPC komt een van hun geniale telefoon medewerkers erachter dat mijn account nooit geactiveerd is. Walgelijk!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
MW
06/10/2013
via twitter
MW (@Madeliefwonen)
thumbs down

Jammer genoeg hebben zulke bedrijven de monopolie, #UPC #onbeschoft #klantonvriendelijk

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Richard Kuijlaars
06/10/2013
thumbs down

Dag in dag uit problemen met #horizon van @upc Nu al spijt dat ik me heb laten overhalen. Gaat niet aan of uit, geen zenders, loopt vast.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Colinda Boomsma
06/10/2013
thumbs down

Daarnet al 28 minuten aan de telefoon gehangen. Nu weer 22 min en heb nog niemand gesproken.. #irritant!! #upc #horizon

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Monique69
05/10/2013
thumbs down

Wat een klote verbinding zeg met #upc draadloos. Wordt er gek van. Heb spijt dat ik eraan begonne ben.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mischa Faverey
03/10/2013
thumbs down

Ik dacht tbv UPC een week lang te noteren wat er fout gaat met die Horizon box. Ben maar gestopt na 2 dgn. Kan wel blijven schrijven!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mischa Faverey
03/10/2013
thumbs down

En bedankt hè @UPC! Kan ik midden in een voetbalwedstrijd 5 minuten gaan staan rebooten met die &#$%^mediabox! #horizon

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jaap van Putten
29/09/2013
thumbs down

Upc blijft maar doorgaan met niet leveren waarvoor klanten wel betalen. #upc @UPC #wanprestatie

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jeroen Muis
29/09/2013
via twitter
Jeroen Muis (@Muis82)
thumbs down

Ja hoor de #horizon box van @upc is weer offline, het wordt nu echt aftellen tot einde contract, wat n ellende…#fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Paulo Meijer
29/09/2013
thumbs down

Dramatisch dat @UPC! Monteurs komen gewoon niet en nu wordt een gemaakte afspraak zonder overleg per sms gewijzigd. Héél erg slécht!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Miss Nachtbraker
29/09/2013
thumbs down

Word helemaal gestoord van #UPC #horizon! Mediabox is traag en loopt vast! Wat een schijtsysteem is het toch!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kirsten Danielle
28/09/2013
thumbs down

Heey, @UPC ik ben het een beetje zat. Kunnen jullie nou niet EEN WEEK normaal functioneren?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
dorus
23/09/2013
via twitter
dorus (@dorushiva)
thumbs down

Vraag me af of ze bij helpdeskmedewerkers van @UPC mee gaan naar de wc om ze uit te leggen wat ze daar moeten doen. Morgen maar weer bellen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
N!els
22/09/2013
via twitter
N!els (@nelisvana)
thumbs down

@UPC Na vastlopen/reset #Horizon box heb ik geen internet+telefoon meer! Betaal maandelijks 100+ eurie, maar problemen blijven onopgelost

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
kelly spee
22/09/2013
thumbs down

Zo klaar met @UPC beloven dat de horizon box het helemaal goed gaat doen na de update die kunnen een leuk telefoontje verwacht morgen #boos

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
N!els
22/09/2013
via twitter
N!els (@nelisvana)
thumbs down

@UPC En voor de 2e keer vanavond staat m’n box weer vast 🙁
Nieuwe “proef” software werkt ook niet echt hè…. Wordt het aardig zat nu.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Paul Vinken
22/09/2013
thumbs down

Een flinke stap, want wat krijg je ervoor terug? Blij dat ik van de mafiosi af ben: UPC komt r niet meer in! #horizonsucks #nooitttebereiken

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Nina Hooijenga
22/09/2013
thumbs down

En alweer geen internet! #verynice #godver!!! @UPC

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Monique Morsing
22/09/2013
thumbs down

#UPC laat ons voor de zoveelste keer in de steek, alweer geen #internet

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bas
22/09/2013
via twitter
Bas (@basmohr)
thumbs down

@UPC gisteren het abonnement voor internet van 60 naar 120 MB verhoogd, nu helemaal geen internet, tel etc!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Prism
22/09/2013
thumbs down

Na een jaar ellende nu #Horizon van #UPC opgezegd. Terug naar de oude mediabox.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Eddy Jansen
22/09/2013
thumbs down

Wat een drama is dat @UPC weer vanavond qua snelheid. Dikke poep is sneller!! #dikkefail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Grannymarja 
22/09/2013
thumbs down

#UPC Nog steeds niks,vanaf 12.00 vanmiddag #internet #telefoon #fail #horizonbox Zo gaan mijn MB’s wel snel op met mijn mobile #fail #upc

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Arjen Pakker
22/09/2013
thumbs down

@upc weer eens on demand geprobeerd. Weer storing! Wachttijd helpdesk? Meer dan 25 min. Zucht… #upc. Benieuwd naar de ervaringen met KPN.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bjorn'.
22/09/2013
via twitter
Bjorn'. (@asseltb)
thumbs down

Upc ze moer nooit doet internet het bij jullie#upc drama bedrijf @upc

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Wendy Coolen
22/09/2013
thumbs down

Irritant,wil je Loft gaan kijken hapert #horizon weer… het leek even goed te gaan met #upc ,maar nee

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ger Heimans
22/09/2013
thumbs down

#UPC #horizon. Als je dan toch meent om een klote systeem te moeten uitbrengen, zorg dan dat de resetknop op het frontpaneel zit.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Laurens Hendrik
22/09/2013
thumbs down

Al 3 dagen proberen #upc #helpdesk te bereiken. #fail
Iemand tips voor nieuwe #internetprovider?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
MARK™
22/09/2013
thumbs down

@UPC hebben jullie nooit een normale internrt verbinding ofzo? Het gaat er steeds weer af…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
N!els
22/09/2013
via twitter
N!els (@nelisvana)
thumbs down

Nieuwe test software van @UPC leek probleem van wegvallen geluid verholpen te hebben. Helaas nog veel zenders met teruggekeerd probleem,

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Patrick Joosten
22/09/2013
thumbs down

@dansaap @UPC nope… Blijkbaar mag een #storing of #klacht niet te lang duren. Kost zeker te veel. #upc #fail thnx 4 retweet man!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
René Heite
22/09/2013
thumbs down

Inmiddels al de 5e dag storing bij @UPC. Telefonisten geven aan dat ze er al drie dagen bovenop zitten! NOT!! #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Maria Rotgans
22/09/2013
thumbs down

@UPC Kunnen jullie aub mijn internet en tel activeren. Sinds overstap op ander pakket gaat niets meer goed. Heel frustrerend..

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Daniel van Soest
22/09/2013
thumbs down

Slecht! RT @joosten_patrick: @UPC en nog steeds geen internet… Pas een paar weken aan het klagen en weer geen antwoord vandaag. #upc #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Wilma Bontes
22/09/2013
thumbs down

hoop dat #UPC probleem ook echt kan oplossen #veeltelangindewachtrij

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tamara
21/09/2013
thumbs down

In 1 dag 50% van m’n mb’s gebruikt en een laptop die niks kan laden.. Problemen @UPC

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
N.A.T.H.A.N.
20/09/2013
thumbs down

Waarom is UPC zo kut? Niet normaal meer…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Patrick Joosten
20/09/2013
thumbs down

@UPC jaaaaaaaa en daar gaat ook weer m’n tv!! Pfffffff….#upc #klacht #drama #waardeloze #service #ikzegop

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Cees van Vugt
20/09/2013
thumbs down

On Demand HD film huren: @upc €5,99 @appletv €4,99 Snelverdiend weer, die ene euro! Of is er een ander verschil? #dtv

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
lucie
20/09/2013
via twitter
lucie (@luciewillems)
thumbs down

@UPC ik word echt gek van die horizon box met al die storing, constant vast lopen, ik ga hier niet met voor betalen als ik 4x in de week

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Theo Stensen
20/09/2013
thumbs down

@UPC menu’s van de mediabox loopt steeds vaker vast. #Horizon

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Debby Tulling
20/09/2013
thumbs down

Sinds de update vd #horizonbox van @UPC loopt dat takke ding steeds vast in het menu #fail meer mensen last van??

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Debby Tulling
20/09/2013
thumbs down

@UPC en de helpdesk is ook na 22 uur niet bereikbaar wat een #service #fail #horizon

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
dirk
20/09/2013
via twitter
dirk (@dirkdijk)
thumbs down

@UPC valt mij op dat er sinds de update horizon alles dubbel opneemt. 1 programma staat er 2x op…kan dit anders?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Patrick Joosten
20/09/2013
thumbs down

@UPC nog steeds/wederom geen internet. #upc #fail #drama #klacht pfffffffffff… Worden jullie mij al beu? Geheel wederzijds hoor. Man man..

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
carrie
20/09/2013
via twitter
carrie (@carlakreuk)
thumbs down

“@Jetje1973: Lieve @UPC, kunnen jullie aub wat doen aan dat ontzettend irritante stilstaande beeld? Ik vind m’n abbo duur zo.” KPN ook aub

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Frank Bolder
20/09/2013
thumbs down

Er is me afgelopen week nog nooit zoveel beloofd door een bedrijf waar niets van terecht gekomen is. @UPC #fail #triest

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
John Lemon
20/09/2013
thumbs down

@UPC Komt er op korte termijn nog een update aan…..favorieten werkt niet op de Horizon box. Ben tot nu toe niet tevreden met de Update H2

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Eelke Kleijn
17/09/2013
thumbs down

@upc het is wonderbaarlijk dat jullie dat ding op de markt durven te brengen. Nog nooit zulke slechte software gezien, belachelijk!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Eelke Kleijn
17/09/2013
thumbs down

@upc wat een bagger is die Horizon. En met de nieuwe update alleen nog maar slechter geworden!! Niet te geloven dit!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
dick woerde
17/09/2013
thumbs down

#upc enquete ingevuld met #klachten zonder respons. #upc neemt klanten niet serieus. Heb #overstap serieus in overweging.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
MrBenoTDI
17/09/2013
thumbs down

@UPC zijn al 8 maanden veder en nog geen steek verder voor de mensen met het meest gebruikte systeem Android

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Daniel
17/09/2013
thumbs down

#UPC fijn bedrijf met zn constante waardeloze internetverbinding… Word je toch schijtziek van

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
V. Langendorff
17/09/2013
thumbs down

@JosK @xs4all bij mij ook #upc hel modem blijft trainen tel ok tv ok internet traag normaal 100 Mbit pfff

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
James Tjan
17/09/2013
thumbs down

@UPC Problemen met Internet via Horizon? Mijn internetverbinding valt om de haverklap weg!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Daniel Koning
17/09/2013
thumbs down

@upc #horizon blijft het slechtste programma ooit! Continu uitval, opnieuw inlog en loopt zeker 1 minuut achter #upc

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hans de Jong
17/09/2013
thumbs down

De oude box van UPC weer geïnstalleerd. Goh, wat heeft @UPC met Horizon het kind met het badwater weggegooid.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
benny de Graaf
17/09/2013
thumbs down

@UPC ik heb net gebeld maar door onbekende oorzaak werd de verbinding verbroken. kan nu niet meer bellen gaat over een Wi-Fi modem

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Peter Kommas
17/09/2013
thumbs down

@UPC digitale video recorder doet het niet meer. Dan toch tijd voor Horizon nu? Helpdesk meer als 15 minuten wachttijd #help

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
jeanny
17/09/2013
via twitter
jeanny (@Jeannys26)
thumbs down

Ik hoor net dat mijn internet problemen van upc duren tot december pff ben ik mooi klaar mee

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marijke Wiersma
17/09/2013
thumbs down

Klaar met @UPC niets lijkt zich fatsoenlijk op te lossen. #fail #bigfail #boos

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Belinda
17/09/2013
via twitter
Belinda (@Belinda_BV)
thumbs down

@danwet @UPC nee, komt niet meer goed. Ik zeg: opzeggen. Is mij ook goed bevallen 🙂

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Roland Kroes
17/09/2013
thumbs down

Als de wachttijd bij #upc aan de telefoon > 25 minuten is, gok ik dat webcare het vast ook te druk heeft om te helpen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Christiaan Mooij
17/09/2013
thumbs down

@upc waarom is horizon tv op ipad zo instabiel geworden.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sonja van Zandvoort
17/09/2013
thumbs down

@UPC de mediabox kan zijn warmte kwijt. Gisteravond deed de mediabox het ook weer. Ik heb het dan gerestart krijg dan code 6010 te zien.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Lilian de Bas
17/09/2013
thumbs down

@UPC nee!!! Ben er klaar mee!! Na uren in de wacht ga over op KPN

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Roenski
17/09/2013
thumbs down

@Vrijheidvoorjou @diggersNL @upc Uur geleden gaf de #horizonbox ineens box in beeld met “even geduld aub” na 20min. maar gereset. #storing

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Vrijheidstrijder1980
17/09/2013
thumbs down

@Roenskitweet @diggersNL Het is verschrikkelijk. @upc gooit een ondeugdelijk product de markt op, maar spelen de onschuld zelve.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rik
17/09/2013
thumbs down

Beste #UPC in 1969 liep de mens al op de maan, dan moet een fatsoenlijk werkende Horizon app een dezer dagen toch wel lukken? #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Roenski
17/09/2013
thumbs down

@diggersNL @Vrijheidvoorjou Mijn internet is al 3 keer in 3 maanden uitgevallen en #UPC reageert niet. Mediabox is drama. Zat net weer vast

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Dominique
14/09/2013
thumbs down

@UPC mijn horizon box doet het niet, blijft hangen bij installatie, dit is al de tweede keer in een maand tijd! Hoe te verhelpen?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Joost de Valk
14/09/2013
thumbs down

@UPC beeld kwaliteit is echt weer ontzettend slecht, continu haperingen. Wanneer komen er eens echte oplossingen?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Barbara Vannisselroy
14/09/2013
thumbs down

Horizonbox weigert voor de zoveelste keer. #fail @UPC

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
JanWillem
14/09/2013
via twitter
JanWillem (@JWUWL)
thumbs down

@UPC Foutcode 6010: en dan weer een nieuwe horizonbox? De derde in nog geen jaar! En weer alle opgenomen programma’s en films kwijt! #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Stadsmensje
14/09/2013
thumbs down

@Steffmeister85 Word er moedeloos van… #UPC

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jeroen Pol
14/09/2013
via twitter
Jeroen Pol (@PolZelf)
thumbs down

@Janetf85 @upc Nu na vierde manier van benaderen gelukt. Maar ik betaal best veel. Prijs/ kwaliteit blijft achter. Benieuwd naar #kpn

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
JanWillem
14/09/2013
via twitter
JanWillem (@JWUWL)
thumbs down

@UPC foutcode 6010, contact met #upc: moet monteur voor komen. Kan pas donderdagmiddag??!! 5 dagen geen internet/telefonie! #storing

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kristel van Dalsum
14/09/2013
thumbs down

Als @UPC je vriend een aanbieding doet voor #FOXsports zorg dan dat de verbinding verbroken wordt voor hij ja kan zeggen!! #epicfail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
stefan
14/09/2013
thumbs down

@Stadsmensje ben blij dat ik het niet heb. Zelfs met de normale box heeft #upc al problemen mee.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Stadsmensje
14/09/2013
thumbs down

Goffer! Wederom problemen met Horizon. #UPC

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
emil
14/09/2013
via twitter
emil (@nl1ebu)
thumbs up

@UPC wil jullie nog bedanken..eindekijk is onze storing mbt horizon opgelost.. dankzij deskundige monteur..weer top in orde!!! TOPPIE!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Peter Berkhout
14/09/2013
thumbs down

@UPC mijn verbinding is nu al een aantal dagen erg traag. Speedtest duurt 5 minuten! modem uit en weer aangezet. blijft traag.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mariëlle Vissers
14/09/2013
thumbs down

Nou … zou het na drie kwartier en 354 x de stekker uit het stopcontact trekken dan eindelijk lukken een on demand film van @UPC te kijken?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Aniek van der Meij
14/09/2013
thumbs down

Kan niet eens meer normaal tv kijken!! #UPC #storing #iritatieopzaterdagavond

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Taimen Willems
14/09/2013
thumbs down

@bartheere ik was te verbouwereerd toen die #UPC man mij liet barsten. Volgende keer zal ik zeker om een vergoeding vragen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
KevinVa
14/09/2013
via twitter
KevinVa (@FRkevin010)
thumbs down

Als het zo doorgaat @UPC gooi ik vanavond nog je horizon box over het balkon wat een pleuris zooi en kut service zit meer dan week zonder

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Dan
14/09/2013
via twitter
Dan (@D4nMan)
thumbs down

Jammer. In al die jaren zijn ze altijd goed geholpen door #UPC. Laten zich goed kennen op deze manier. Blij dat ik #Telfort heb.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Geert Jan van Es
14/09/2013
thumbs down

Bij het overschakelen van #AppleTV naar de #Horizon box van UPC doet het geluid het niet meer, gebeurd altijd, iemand een idee? #dtv

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Dan
14/09/2013
via twitter
Dan (@D4nMan)
thumbs down

En m’n ouders hebben al het tweede kastje. Zelfde probleem. “Ligt aan uw TV” zegt #UPC doodleuk. Zal wel in hun draaiboek staan.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Dan
14/09/2013
via twitter
Dan (@D4nMan)
thumbs down

UPC Horizon. Zelden zo slecht werkend, onoverzichtelijk en storingsgevoelig systeem gezien zeg. Bij m’n ouders. Wat een ellende!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sander
14/09/2013
thumbs down

gvd kijk je een hele week uit om lekker voetbal te kijken, storing bij upc, godse woest nu! kut #upc #Ajax

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Taimen Willems
14/09/2013
thumbs down

Ben werkelijk onvriendelijk behandeld door de laatste telefoonmedewerker. @UPC maakt fout met serinr DigiTV-ontvanger en helpt klant niet 🙁

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Armando boender
14/09/2013
thumbs down

@upc waarom valt steeds me verbinding weg?? Heb vandaag weer geen internet en tv weer super slecht beeld?? 3028vl

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rbert
14/09/2013
thumbs down

@UPC daar betaal ik dan 17,25 per maand voor om geen beeld te hebben. #schandalig @FOXSportsnl @FOXSports1

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mark van der Kolk
14/09/2013
thumbs down

@UPC beste UPC, ik heb gisteren via de tv fox eredivisie besteld in de hoop optijd Ajax – pec te kunnen kijken. Helaas nog niet open gezet

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jeroen van den Berg
14/09/2013
thumbs down

@UPC nog altijd geen antwoord van jullie….ik wacht nog altijd op antwoord!! #SERVICE????

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Han Henderikse
14/09/2013
thumbs down

Nog zoiets @UPC , na ca 10 min kijken naar #horizontv op internet moet ik opnieuw inloggen, telkens weer #epicfail !!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Han Henderikse
14/09/2013
thumbs down

Al een paar dagen “hangt” @UPC #Horizonbox tegen het einde van een film. Reset (uit/aan) is dan enige optie, einde film gemist! #megafail !!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Martin
14/09/2013
thumbs down

En JAWEL. Update van de mediabox geslaagd. Reeds in het bezit van de alom geprezen afstandsbediening. En dan ?? Foutcode 6010. @UPC #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
adrievbaalrijschool
14/09/2013
thumbs down

Al 2 dagen geen telefoon en internet. Il heb # upc gebeld nog niet bekend wanneer storing is verholpen. # dronten

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Timokusters
14/09/2013
thumbs down

@UPC bijzonder matige service, afgelopen donderdag mn Internet verhoogd en sinds dat moment geen Internet, nu week op monteur wachten? !!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Cherry'♥
14/09/2013
thumbs down

Moeten echt nieuwe films komen bij UPC *zucht*

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Erik Smink
14/09/2013
via twitter
Erik Smink (@a_ic)
thumbs down

Wat een waardeloos systeem dat horizon. #fail#upc#horizon

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gerbrecht
14/09/2013
thumbs down

Na 32 minuten eindelijk iemand gesproken @UPC : Antwoord: of naar de upc winkel voor omruilen modem of wachten op monteur tot vrijdag.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Yuri Dane
14/09/2013
via twitter
Yuri Dane (@0031YD)
thumbs down

@Flachdj 20 minuten in de wacht. Word nu opnieuw geactiveerd, binnen 24 uur moet weer hebben. @upc #upc 1/3

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
petervandoorne
14/09/2013
thumbs down

@WhiteChunky haha roger is een optie maar dan had ik geen een zender moeten hebben en moet je @upc eens bellen lukt ook niet zware #fail upc

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
mandy 7n
14/09/2013
via twitter
mandy 7n (@mandy7n)
thumbs down

@MENNHAGE @UPC Ik heb de eerste wedstrijd van het seizoen ook al gemist omdat fox niet aanstond doordat sport1 annulering niet verwerkt was.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
tineke posno
14/09/2013
thumbs down

Alweer storing bij UPC; dag 2 op een rij met op en af wel/ geen telefoon en internet! Niet leuk!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
mandy 7n
14/09/2013
via twitter
mandy 7n (@mandy7n)
thumbs down

Begin langzamerhand een beetje klaar te zijn met @UPC , mijn fox sports international doet het niet en de kl.service wachttijd is +30 min!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Chris vd Waart
14/09/2013
thumbs down

Faalhazen bij @UPC! Opeens geen toegang meer tot @FoxSportNL_ , en dan een wachttijd van 30 minuten bij de helpdesk….

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
petervandoorne
14/09/2013
thumbs down

@UPC zit ik de voorbeschouwing te kijken van man utd-crystap palace valt beeld weg en komt niet terug #upcfail again zwaar klote

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Menno Hagendoorn
14/09/2013
thumbs down

@UPC dit houdt in dat ik nu niet kan kijken naar iets waar ik wel voor betaal, bellen is geen optie want: bizarre wachttijden, graag reactie

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sorin Blendea
14/09/2013
thumbs down

@graa1005 @UPC maandag zoek ik een ander provider. 2 weken wachten op een UPC monteur is in 2013 onacceptabel

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
André van de Graaf
14/09/2013
thumbs down

@SBlendea prima, geen klanten service van @upc als je 2 weken moet wachten op monteur. #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ramon
14/09/2013
via twitter
Ramon (@RamonFR1908)
thumbs down

Geweldig weer @UPC zit je klaar voor Engels voetbal, klapt die zender eruit. Gelukkig is wachttijd maar 20 minuten aan de telefoon #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Maud
12/09/2013
via twitter
Maud (@MaudvandeLooy)
thumbs down

Jeetje nu ben ik er wel klaar mee hoor. Gisteren en vandaag UPC al 4 keer gebeld, iedere keer dat gedoe van postcode etc. inspreken en dan..

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Monique vd Heuvel
12/09/2013
thumbs down

Grrr…Voor de 2e keer deze week geen internet via @UPC #fail #doeerwataan

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Chantal Pesch
12/09/2013
thumbs down

Internet werkt al dagen niet en zojuist 15min in de wacht gestaan.. Kunnen jullie contact met mij opnemen?@UPC Alvast bedankt!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Inge Dekker
12/09/2013
thumbs down

Weet iemand een goede tv/internet aanbieder? @UPC maar weer opzeggen omdat we na een maand nog steeds geen internet en tv hebben! #dtv

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jeanine de Jongh
12/09/2013
thumbs down

@UPC kunnen jullie me nog helpen? Heb dus dringend telefoonaansluiting nodig binnen reeds bestaand pakket! Je collega reageert niet!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
ko
12/09/2013
via twitter
ko (@Kobus1962)
thumbs down

@legroep ja achteraf heb ik ook zoiets waar ben ik aan begonnen het houd maar niet op enigste wat goed gaat is de auto incasso @upc #upc

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Inge Dekker
12/09/2013
thumbs down

@UPC sucks. Maand na bestelling nog geen internet en die monteur komt precies in de 15 min van de dag dat er niemand thuis is! #klaagtweet

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jeroen P. Paret
12/09/2013
thumbs down

@UPC Internetsnelheid is ver beneden peil sinds ik 120Mbit abo heb. Haal vaak maar 25Mbit. Wat gaat UPC hieraan doen?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Dave van de Schuur
12/09/2013
thumbs up

Tevreden over @upc. Zonet pakket gewijzigd: meer voor minder! #goedbezig

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Peter Tekst & Beeld
09/09/2013
thumbs up

@Contentgirl Heb al vanaf het prille begin alles van @UPC (rtv, internet, telefoon). 3e product is gratis. Nooit problemen. Prima service.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kim
09/09/2013
via twitter
Kim (@mac_intosch)
thumbs down

Sinds dag 1 heb ik alleen maar ruzie met upc. Dit kan echt niet. Nu is t overdreven.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
johnny
09/09/2013
via twitter
johnny (@johnnyk95)
thumbs down

Kut internet , altijd zelfde met UPC

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
The Babywishlist
09/09/2013
thumbs down

En dan de melding: Als het probleem aanhoudt, neem contact op met UPC! Ja! Fijn! Alsof jullie 24/7 service hebben! Bye bye Chillen met @AliB

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Lars Visser
08/09/2013
via twitter
Lars Visser (@Lvinus)
thumbs down

Fijn dat UPC.. Zit je 2 uur lang een opgenomen film te kijken, staan de laatste 10 min er niet op #%&!^@!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Meike Bergwerff
08/09/2013
thumbs down

Dat verdomd irritante signaalverlies. En altijd ligt het aan mijn kabels. Grrrr. Ik haat het. #UPC

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Meike Bergwerff
08/09/2013
thumbs down

Wat heb ik toch een giga hekel aan UPC. Wil ik docu op Nat.Geo verder kijken vanuit andere kamer mét digitale tv. Signaalverlies. Altijd 1/2

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Steef huiz
08/09/2013
via twitter
Steef huiz (@STOiF)
thumbs down

waarom is russia today #RussiaToday uit het pakket? het was echt een zender met andere visie. zie ik alleen maar hetzelfde @UPC @WijZijnUPC

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
stadenstreekdezeweek
08/09/2013
thumbs down

#Horizon van @UPC liep net spontaan vast en was vervolgens alleen nog uit te krijgen door de stroom eraf te gooien. Vreemd gevalletje!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Cecile Collin
08/09/2013
thumbs down

Dus, UPC is net zo goed als Ziggo. Tijd om Dries Roelvink weer eens te bellen…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Remco
08/09/2013
via twitter
Remco (@Phyrexian_)
thumbs down

@UPC ik geef het op. Geen internet, geen telefonie maar volgens jullie ook geen meldingen bekend van storing. Ik ga slapen, net zoals jullie

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Frank Engels
08/09/2013
thumbs down

@JanKalter1 Toen ik zei dat ik mijn abbo maar ga opzeggen werd verteld dat dat maandag om 8 uur kan!! Klantenbinding ver te zoeken bij upc!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sabine
08/09/2013
thumbs up

De eerste keer dat ik blij ben met UPC.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Brian
08/09/2013
via twitter
Brian (@BrianTimp)
thumbs down

Wat een enorme ellende is #UPC On Demand. Blij dat ik eindelijk kan opzeggen #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
JanKalter
08/09/2013
thumbs down

@UPC zit je net een film te kijken slaat de horizon box weer eens op tilt. Vanaf heden betaal ik pas wanneer ik een maand geen storing heb.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Niels Derksen
08/09/2013
thumbs down

@UPC stel ik de formule 1 in van vanmiddag op BBC 1, word er niks opgenomen!! Erg fijn!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kim Orsel
08/09/2013
via twitter
Kim Orsel (@MsOrsel)
thumbs up

Een pluim voor UPC, wat een verschrikkelijke helpdesk bij XS4ALL. Helpen, ho maar! Schandalig.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Martijn van Ampting
08/09/2013