Generic selectors
Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Energie
Internet
Mobiel
Verzekeren
2.9

Aanbiedingen

scores

Algehele indruk
Tarieven
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit product
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
133 positief – 834 negatief

Top 5

Schrijf ervaringen en maak zo kans op een gratis vvv waardebon van 50 euro!

UPC

UPC is het dochterbedrijf van Liberty Global, Inc. UPC staat voor; United Pan-European Communications.  Ze is in de loop van de jaren 90 onstaan en heeft diverse kleine tot middelgrote bedrijven opgenomen.  UPC was de eerste die in 2008 gebruik maakte van EuroDocsis 3.0. UPC heeft binnen Nederland net iets meer dan 1 miljoen internet gebruikers, van de in totaal 1,7 miljoen klanten. UPC is bezig om al zijn netwerk over te zetten naar glasvezel. Sinds begin april 2013 biedt UPC al haar klanten standaard digitale televisie.

UPC ervaringen

Geef UPC een beoordeling

971 UPC ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Tarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit product
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

Erwin
10/11/2014
thumbs up

Waar #tele2 vanaf september mee bezig is heeft de #UPC in twee dagen geregeld. #zokanhetook

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
qranuque
07/11/2014
via twitter
qranuque (@qranuque)
thumbs down

Ook #UPC opzeggen hoor!
#Ziggo is onderdeel UPC. #Ajax #Feyenoord

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Herjan
06/11/2014
via twitter
Herjan (@Herjan_Ede)
thumbs down

En de volgende enquete, nu van @UPC Die willen mijn mening? Nou die kunnen ze krijgen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
derks
05/11/2014
via website
thumbs down

mensen weiger elk contact met upc
want het is een echte oplichters bende

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kris
03/11/2014
via twitter
Kris (@haywardkris)
thumbs down

Sinds jaar en dag belooft #UPC haar klanten beterschap. Maar een snelle check op het internet leert dat het wederom een gebroken belofte is

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Lotte
30/10/2014
via twitter
Lotte (@LOTTEesmee)
thumbs down

Ik moet thuis altijd op de betaalde internet van mijn telefoon, ik ben blij dat we upc eindelijk gaan opzeggen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Apeldoorn
24/10/2014
via website
thumbs down

Wat een drama!
We wilden overstappen van Kpn naar upc.
de horizon box en een extra media box ontvangen voor tv op de slaapkamer.
blijkt dat bij beiden coax kabel nodig is die in de woonkamer in de wandcontactdoos gaat.
Zit erbij geleverd lengte 1.5 meter oftewel nieuwe coax kabels kopen want met 1.5 meter kom je niet ver.
gaten boren door muren na de slaapkamer en kabel leggen.
alles aangesloten stop de horizon box op 50% r scanning en restart dan telkens.
Gebeld met de klantenservice probleem duidelijk uitgelegd en werd door de man begrepen.
het probleem lag als goed is in de wandcontactdoos waar de coax ingaat.
afspraak gemaakt voor een monteur aantal dagen wachten komt er een monteur voor binnen die de boel aansluit etc.
zegt die vrij snel er is iets fout gegaan want de buiten monteur moest langskomen hij kon niet veel voor ons betekenen.
gelijk afspraak gemaakt met de juiste monteur en weer 5 dagen wachten.
de beste man zou tussen 12:00 en 18:00 komen ik gebeld om half 5 hoelaat we de monteur konden verwachten zegt die mevrouw ik zie dat om 13:00 de afspraak is geannuleerd.
Oftewel nog steeds geen tv en internet en weer 5 dagen langer wachten voor een afspraak met een nieuwe monteur.

Al vrij lang geen tv en geen internet vergissingen en fouten.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Iktwitelkedag
Geen oordeel
23/10/2014

@UPC hoi , de monteur is nu ruim een uur weg en de telefoon doet het nog steeds niet hoor rood tel icoon brand op de horizon box

Nuttig? Ja   Nee

Angela Snel
23/10/2014
thumbs down

Zo klaar met #UPC, al die storingen met de box! Stap nu over op #KPN met draadloos via het stopcontact. Geen kabels meer. Heerlijk.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Patries
16/10/2014
via twitter
Patries (@Dushipat)
thumbs down

En internet werkt nog niet. Zucht @UPC ook nog geen vervolg telefoontje ontvangen. Zelf gebeld, inmiddels al 10 min aan het wachten! #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
bartt3002
15/10/2014
thumbs down

@consumentenbond @upc ik heb niks meer gehoord en ben het beu! ik ga dit gewoon opzeggen UPC verdient echt een koude douche @trosradar

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gwen
15/10/2014
via twitter
Gwen (@MsMeesters)
thumbs up

@FRGerardo @Tele2Webcare dat wordt dan een reeks. Ben van Tele2 overgestapt naar @UPC en hoewel ‘t ook niet geweldig is, is ‘t altijd beter

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Emiel
13/10/2014
via twitter
Emiel (@emiel1976)
thumbs down

#upc 3de avond weer geen internet en telefoon. Super service. Buren wel internet en ik niet. Wanneer word het eens opgelost #oplichters

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Martijn de Vrieze
13/10/2014
thumbs down

@janbooden @Reggefiber @UPC niet zulke goede ervaringen met UPC waardoor ik er helaas graag van weg blijf. Slechte monopolist, geen service.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
edje73
10/10/2014
via website
thumbs down

stap niet over, kies een echt bedrijf.

UPC kan niet waarmaken wat ze beloven. dagen afgesloten geweest van internet, telefoon, tv.de oplossing volgens UPC was bel maar met KPN, dat zegt dus genoeg.
mooie verkooppraatjes maar leveren ho maar, veel gepruts!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tom
30/09/2014
via twitter
Tom (@TomWis_97)
thumbs down

@UPC Als ik mij niet vergis, heeft UPC even geleden de uploadsnelheid verdubbeld. Helaas hebben wij nog steeds 6Mbps up en 120Mbps download.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Froukje
20/09/2014
thumbs down

@UPC op jullie site staat dat er geen meldingen en storingen zijn .. Waarom heb ik dan geen internet?! #rheden #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Vian
17/09/2014
via twitter
Vian (@Vian2712)
thumbs up

@UPC geweldige service! Bedankt voor de hulp.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marco van Hoek
17/09/2014
thumbs up

@UPC perfect geholpen door de mevrouw van de klantenservice. Mag ook gezegd worden. Vriendelijke mevrouw en meteen teruggebeld met antwoord!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Chief Tankua
17/09/2014
thumbs down

upc horizon crap – wie bedenkt er nou om de functie “opstart zender” te verwijderen bij een update. @upc #horizon

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Pim Roeske
10/09/2014
thumbs up

@UPC bedankt voor de snelle reactie op mijn vraag. Film niet in rekening brengen wegens storing getuigt van klantgericht denken. Top!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Daan Smid
10/09/2014
via twitter
Daan Smid (@dkdemen)
thumbs down

@UPC nog geen verbinding telefoon of internet pc, ook op de website geen storingsnummer te vinden #negatief #UPC

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Lenneke de Wit MCC
05/09/2014
thumbs up

@KPNwebcare De klantenservice kon mij aan telefoon niet helpen! Overweeg nu terug te gaan naar upc,daar was t wel gratis bij 65 euro pakket!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Wim
05/09/2014
via twitter
Wim (@WimvanBeek1)
thumbs up

@UPC Bedankt nogmaals voor de telefonische service.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
knoop
28/08/2014
via website
thumbs down

hallo
23-06-2014 besluit ik over te stappen van telfortglasvezel wat me zeer goed beviel maar stom weg te duur voor mij was naar UPC.
via de telefoniste word mij het horizon pakket alles in een van € 55,-
aangeboden ik vertel ze dat ik pas een jaar woon op dit adres en dat ik alleen gebruik heb gemaakt van glasvezel.
mij word verteld dat het bijna geen verschil maakt tussen analoog en glasvezel omdat alleen de laatste paar meter over gaan naar coax wat dan eventueel het verschil zou kunnen beïnvloeden.
11-07-2014 krijg ik van UPC de bevestiging van mijn bestelling en ook de bevestiging dat Telfort is op gezegd.
ook krijg ik die zelfde dag het horizon pakket binnen omdat er in de brief staat dat er mogelijk al een verbinding kan zijn in mijn woning sluit ik de horizon box aan maar deze doet niets ik bel daarom toch even met de klantenservice van UPC maar krijg te horen dat de omschakeling pas echt in de loop van de dag op 14-07-2014 zal plaats vinden.
14-07-2014 krijg ik inderdaad signaal via een monteur van UPC die buiten via de kast mijn woning verbind op het UPC net werk.
de monteur komt kort daar naar bij mij binnen en kijk naar de box en zegt oké hij doet hij is al boven de 55% dus nog even geduld en dan kunt u weer interneten tv kijken en bellen dit duur ongeveer een uurtje.
hij gaat en inderdaad na een uur werk het maar zeker niet optimaal ik bel de klantenservice en zij sturen mij een monteur deze komt pas de 17-07-2014 tussen 12-00- 18-00 uur ook deze monteur komt zo rond 16-00 uur en meet de boel door vervangt mijn coax wand contactdoos hij verandert mijn coax verbindingen die ik net had gekocht €8,20-,en zegt dat het hier mee moest zijn op gelost en hij gaat maar mijn problemen zijn alles dan opgelost ik bel opnieuw met klantenservice en zij controleren de lijn via hun systeem aldaar dan hoor ik haar zeggen dat ik nog net compleet ben aangesloten en word dan in de wacht gezet, waarna enige tijd de verbinding word verbroken ik bel opnieuw krijg dan een ander aan de telefoon deze zegt ook te gaan kijken wat er aan de hand is en hij komt na enkelen minuten terug en zegt dat er opnieuw een monteur komt kijken naar mijn installatie dit is al de derde monteur deze word geplant op 23-07-2014 tussen 8-00-13-00uur.
rond 12 uur was hij aanwezig en vroeg gelijk wat hebben die andere monteurs gedaan bij u ik vertelde hem dit en hij ging aan de slag sloot mijn horizon box aan op een laptop vervang de opnieuw de coax contactdoos en bekeek alle andere bedrading naar ook hij kon niks vinden na 10 minuten was hij klaar en hij vertrok met de mededeling mocht er iets zijn gewoon bellen want u heef volledige service van UPC en recht op een gratis monteur oké maar wat schiet je er mee op als ze steeds niets kunnen doen aan de klachten die er zijn toch helemaal niets.
in het weekend van 26 en 27 juli heb ik helemaal geen sinaal niets meer ik heb geen internet geen telefoon en even later ook geen tv meer ik woon op postcode 6543pk in Nijmegen ik kijk of er storingen zijn kan niet bellen naar UPC ik baal als een stekker ik heb net nu mijn telefoon dringend nodig en mijn internet omdat ik een zaak moet voor bereiden die ik 1augustus aanstaande heb.
maandag 28-07-2014 ga ik geïrriteerd naar de UPC winkel in Nijmegen ben boos en er zeer teleurgesteld in UPC ik word dan geholpen en kan dan even mijn boosheid niet controleren en zeg tegen die medewerker dat ik er eigenlijk wel helemaal mee klaar ben en dat ik wil stoppen met deze onzin ik vraag dan ook of hij mijn contract wil beëindigen zo dat ik op zoek kan gaan naar een andere provider die mij wel kan lever wat ik graag zou willen.
hij zegt hier op dat ik dit moet doen via internet wat ik niet heb of bellen met klantenservice wat ik niet kan dan zegt hij u box is hoogst waarschijnlijk kapot deze word bij u omgeruild ik vraag kan dit vandaag niet en hij zegt ja dan moet u eerst u oude in ruilen, ik ga nog bozer naar huis want dit kost mij nu al ruim € 5,- aan parkeer geld, na een uur kom ik terug en deze zelfde medewerker ruil mijn horizon box om voor een andere box en zegt dat deze pas naar een uur geactiveerd zal zijn ik merk dat er een zweer hangt van daar kom hij weer met zijn grote mond maar zij weten niet dat ik al vanaf 14-07-2014 bezig ben met dit geouwehoer ook nu word er toch weer besloten dat er weer een monter komt kijken deze staat geplant op 30-07-2014 tussen 8-00 en 1300 uur. en ook deze is er die morgen om half 9 hij begint gelijk met door meten hij sluit net als de andere mijn box aan op een laptop stelt mij diversen vragen over wat er allemaal voor hem is gebeurd en komt dan tot de conclusie dat er stom weg geen signaal naar mijn huis komt vanaf de straat en dat hij niets kan doen hij moet hier voor een buiten dienst monteur laten komen om te kijken wat er nu precies aan de hand is ik vraag hem dan kan dat ok nog vandaag geregeld worden waarop hij zegt dat dat helaas niet mogelijk is en dat ze daar voor bij UPC een nieuwe afspraak moeten maken en dit duurt weer minimaal drie tot vijfdagen ik over leg dit met mijn vriendin en we besluiten er mee te stoppen ik vraag of hij kan vragen of mijn contract nu UPC niets kan leveren op dit adres te stoppen met onmiddellijke ingang 30-07-2014 hij belt hier over en er word besloten om te stoppen wat het beste is voor beide partijen de monteur zegt dan tegen mij dat ik een vergoeding kan krijgen bij UPC van € 3,- per dag voor elk onderdeel wat ze mij niet hebben kunnen leveren tv internet en bellen dus €9,- per dag en dit vanaf 25-07 dit zijn en dan blijf ik schappelijk 5 dagen keer €9,- is toch al gouw € 45,-maar ik denk ach toe neem a.u.b. die rotzooi mee van jullie dan ga ik wel weer op zoek naar een andere provider hij belt hier over op met een medewerker van UPC in mijn bij zijn en na enig over leg word er besloten dat hij alles mee neemt zo dat ik dan klaar ben met UPC hij krijgt de opdracht alles mee te nemen en ik help hem hier ook mee met inladen van zijn gereedschap en mijn UPC apparatuur mijn over buurman vraagt dan nog aan mij of alles gelukt is en de monteur groet mij en rijd dan incl. de UPC apparatuur weg.
zonder mij een papier te geven zo dat ik kan bewijzen dat hij deze spullen al reeds heeft ingenomen ik dacht nou ja dit zit wel goed want de monteur snapte mijn situatie compleet en hij had zelf in mijn bij zijn gebeld, geen zorgen dacht ik nog gelijk alles was geregeld.
NIET DUS !!!!!!
ik zie in eens dat UPC €103. van mijn rekening heeft afgeschreven voor de diensten die ze mij zij hebben geleverd ik dacht het niet en ik bel gelijk naar de klantenservice ik krijg daar een medewerker te spreken die mij verteld dat mijn contract helemaal niet is op gezegd en dat er iets mis is gegaan met de communicatie ze zegt meneer geen probleem en ze zet alles toch nog gewoon stop gelukkig alles toch nog goed geregeld ik vraag dit zeker nog drie keer na of daad werkelijk alles is geregeld vanaf nu ze zegt ja u kunt het bedrag gewoon storneren bij u bank en mocht er toch nog een overschrijving plaats vinden moest ik het zelfde doen en dan nog even contact op nemen met UPC verder bood zij mij namens UPC haar excuus aan voor de ongemakken die er waren geweest.
hèhè alles geregeld dacht ik op gelucht.
DACHT HET NIET !!!!!!
TWEEDAGEN LATER KRIJG EEN RETOURDOOS IN MIJN BRIEVENBUS GESTOP VAN UPC NEDERLAND.
wat nou weer ik bel gelijk naar de klantenservice zij gaan voor mij kijken wat er aan de hand is ze komen na in de wacht te zijn gezet van ruim 10 minuten bij mij terug met de mededeling dat ik hun apparatuur terug moest zenden binnen 14 dagen ik leg deze medewerker uit dat dat al lang is geregeld via die laatste monter op nieuw word ik in de wacht gezet en krijg later een vrouw aan de telefoon die met duidelijke stem zegt dat ik niets heb terug gegeven aan de monteur dat deze nergens van af wist ik moest gewoon de pullen die ik niet meer heb terug sturen naar UPC met andere woorden mijn verhaal was gelogen omdat de monteur dit zo had gemeld terwijl ik hem nog had geholpen mijn vriendin als getuigen samen met mijn over buurman maar daar had ik niets aan zonder een bewijs van afgiften bij het postkantoor had ik stom weg niets en stonden zij in hun recht ze wilde nog wel even contact opnemen met deze monteur maar gaf mij geen enkelen hoop zonder bewijs van afgiften was ik machteloos ik heb alles gedaan in goed vertrouwen en word nu gewoon als leugenaar uit gemaakt.
gister avond heeft ze mij terug gebeld 28-08-2014 18:16 uur met de mededeling dat ze gesproken had me de monteur en dat deze niets had mee genomen hij verklaarde zelfs dat ik alleen thuis was die morgen en hij mij had gezegd dat ik de apparatuur moest terug zenden naar UPC ik was zeker niet alleen die morgen mijn vriendin bood hem nog te drinken aan en mijn vriendin haar neefje van 4 jaar was bij ons als loge wat een gedoe even over stappen naar UPC ben sinds 1 -8-2014 weer terug bij Telfort omdat zij de enigste zijn die op dit adres kunnen leveren en dan uitsluitend via de glaskabel omdat mijn coax kabel maar een signaal uitzend van 12% en dat is niet genoeg om maar enig signaal via deze manier te zenden welke provider je ook kiest.
het moet via de glasvezel en daar over heeft alleen Telfort zijn rechten..
wat betreft mijn probleem met UPC ik hoop dat er meer mensen zijn die zo zijn behandel door UPC en mij raad kunnen geven wat ik hier mee aan moet voel me zo bedrogen en dat door een bedrijf zo groot als UPC terwijl ik zelf niets kan doen aan hun probleem zij kunnen niet leveren op dit adres zij hadden hun huiswerk beter moeten doen door eerst te controleren of kabel die naar mijn huis loopt wel goed zou zijn maar niet eerst leveren en de maar eindeloos monteurs sturen die niets maar dan ook niets kunnen oplossen.
wat ik echt niet snap is wat zou ik moeten doen met hun apparatuur waar je niet aan hebt waar je niets mee kunt zonder een contract bij hun leg mij dat eens uit a.u.b.
voor de mensen die naar UPC willen gaan of willen overstappen wil ik zeggen laat eerst alles goed controleren voor dat ze je later voor leugenaar uit maken

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
W&dy
27/08/2014
via twitter
W&dy (@FredGingerNL)
thumbs up

@UPC ja was goede tip en storing snel verholpen. Bedankt #goedeservice

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Phantom Photography
27/08/2014
thumbs down

Lekker bezig UPC, wel prijzen omhoog gooien, maar niets er voor terug.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
jeannette van veluw
27/08/2014
thumbs down

Zo hé abonnement van #upc weer met 2 euro omhoog…. Ga toch maar eens kijken of ik ergens anders goedkoper terecht kan… #kpn misschien?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Maaike van Heerde
27/08/2014
thumbs up

@Charcastisch @ZiggoWebcare sinds vanmorgen bekend dat de fusie met #UPC waarschijnlijk doorgaat…ja dan krijg je gratis UPCservice

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Joop van der Snap
25/08/2014
thumbs up

Ik zie dat #upc de netwerksnelheid verhoogd heeft, 40 Mbps down en 2 Mbps up.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mantelzorger
22/08/2014
thumbs down

@upc krijgen wij nog een email met een nette, begrijpbare, maar eerlijke uitleg wat er de laatste week aan de hand us met jullie tv signaal

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Janet
21/08/2014
via twitter
Janet (@janetwelp)
thumbs down

#Horizon van @UPC …
Na een uur installeren
Geen WiFi meer
Geen telefoon meer
Box maakt meer herrie dan mijn eerste 386 uit 1990!
#retour

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Peter Ruiter
21/08/2014
thumbs down

@UPC 4 maanden op rij mijn factuur niet correct kunnen opmaken. Beloftes van #UPC niets waard. Medewerkers beloven x op x maar gebeurd niets

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Erik Zwaag
14/08/2014
thumbs up

Heb nu een Horizon tv box. Mooi ding! #upc

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marcel ten Caat
14/08/2014
thumbs down

Besluit genomen. @UPC gaat er uit na afloop contractperiode. Begin nu echt serieus over de zeik te raken van die ‘resolving host’ issues.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Crien ヅ
07/08/2014
thumbs down

Belachelijk!! Nog steeds geen telefoon en internet #UPC ga maar eens shoppen voor een andere provider.. Ben al die storingen meer dan zat!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Steven Teunissen
28/07/2014
thumbs up

Zojuist contact gehad met de helpdesk van @UPC, iedere keer weer wordt je snel, gratis en netjes geholpen. #TOP

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
wampie le Comte
18/07/2014
thumbs up

Hulde aan UPC dat ze je toch op alle mogelijke manieren proberen te helpen #UPC #webcare

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marianne Fleers
17/07/2014
thumbs up

@upc hoi Monique, dank voor de snelle service. Alles werkt, behalve de app

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Frank van Wessel
13/07/2014
thumbs down

Klasse @UPC, tijdens finale WK geen Horizon TV, app maakt geen verbinding, onjuiste inloggegevens, etc. Allemaal onzin. Traffic overload?!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
maarten_v1 
13/07/2014
thumbs down

bedankt @UPC, op het moment dat #horizon app hoort te werken doet ie het niet!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
SanderDTC
13/07/2014
thumbs down

@UPC momemteel speelt zich de finale #wk2014 af en ik zie weer eens NIETS!!! Ik wil een wifiversterker!!! #UPC

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Cynthia
13/07/2014
via twitter
Cynthia (@sandycyn84)
thumbs down

Deze week echt overstappen! Helemaal klaar met @UPC ! Haast nooit meer WiFi = hoge telefoonrekeningen! + Programma’s nemen niet op!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Roland
13/07/2014
via twitter
Roland (@rredlum2011)
thumbs down

Dat word een enorme goedmaker van jullie kant @UPC #storing #blokken @kassa_vara #klacht #zoveelstebox #boos #finale #wk2014

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Arie Bruin
13/07/2014
thumbs down

Modem van @UPC zakelijk is echt bagger! Koopt u maar een eigen Access Point!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Roel Cobben
24/06/2014
thumbs up

Fijn dat UPC de uploadsnelheid hier stilletjes heeft verdubbeld naar 20 mbit. Altijd goed :).

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
FiberApeldoorn
24/06/2014
thumbs up

De uploadsnelheid is door @UPC voor een zeer selectief groepje #upc klanten verhoogd naar 20Mb. Met glasvezel kun je 25x zo snel uploaden!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bouncy Pup
07/06/2014
via twitter
Bouncy Pup (@kwisa)
thumbs down

Ik ben zo blij met internet van @xs4all , storing op de lijn van @KPN , en zonder dreigen van kosten zoals bij @UPC gewoon fixen ^_^

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Milo Aarnoutse
01/06/2014
thumbs down

@UPC Fijn dat My prime, lekker ff je HMB compleet resetten en dan heb je (mss) ondertiteling. na 30min nog geen afl. gezien #fail #windows95

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
William
31/05/2014
via website
thumbs down

Na een aantal jaren een UPC Internet en TV abonnement te hebben gehad besloot ik naar een andere provider over te stappen. De directe reden hiervoor is dat ik tijdens het afsluiten van mijn abonnement verplicht ook een Telefonie abonnement erbij kreeg terwijl ik geen huistelefoon heb. Ik kreeg te horen dat ik niet voor het abonnement hoefde te betalen, alleen als ik daadwerkelijk gebruik van een telefoon maakte die kosten in rekening gebracht zouden worden. Tot mijn grote verbazing moest je voor deze Telefonie abonnement op een gegeven moment wel betalen en werd er dus deze maandelijkse kosten ook geincasseerd. Nadat ik hun telefonisch erover had gesproken kreeg ik de mogelijkheid om een ander abonnement, zonder telefonie, af te sluiten. Op dat moment was er al meerdere maanden geld geincasserd voor een abonnement waar ik niet voor had getekend. Dit geld kreeg ik niet terug. Ik kreeg de mogelijkheid per telefoon om een ander abonnement af te sluiten waar mij beloofd werd dat ik 30 euro per maand zou gaan betalen. Groot was mijn verbazing toen na de eerste maand 36 euro werd afgeschreven van mijn rekening. Tijdens het telefoon gesprek is mij niet verteld dat het ging om 30 euro ex BTW. Dus na 1 jaar heb ik mijn abonnement opgezegd omdat ik geen vertrouwen meer had in UPC.
Tijdens de laatste 36 uur van mijn contract periode is het data verkeer dusdanig gelimiteerd dat het kijken van filmpjes op het Internet absurd lang duurde. Het laden van websites duurde onredelijk lang. Ik heb geprobeerd een speedtest te doen op upc.nl maar na 10 minuten heb ik het maar gestopt omdat het te lang duurde. Tijdens de test is de download snelheid niet hoger geweest dan 0,25 Mbps. Op speedtest.nl kwam als download snelheid 218 kbps en als upload snelheid 96 kbps uit. Om er zeker van te zijn dat het niet aan een virus op mijn laptop zou liggen heb ik het nogmaals gedaan met mijn android toestel als hotspot. Hier kwam een download snelheid van 3770 kbps en een upload snelheid van 790 kbps uit.
Het zou UPC wel sieren in ieder geval de betaalde diensten daadwerkelijk te leveren tot einde van de contractperiode.

Voor mij nooit in ieder geval nooit meer UPC!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
1 17 18 19 20

Wat mensen over UPC vertellen.

Heeft u ervaringen met UPC en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u elke aanbieder beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.

Ons doel is altijd dat u snel en simpel de beste keuze kan maken en zorgeloos kan overstappen. Die keuze is aan u en wij helpen u graag!

Aanbieders vergelijken

Met onze onafhankelijke vergelijkers kunt u alle tarieven en aanbiedingen vergelijken. Zo weet u binnen enkele minuten welk aanbod voor u de beste keuze is.

UPC 1.47 stars 971 reviews