Generic selectors
Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Energie
Internet
Mobiel
Verzekeren
4.5

Aanbiedingen

scores

Algehele indruk
Tarieven
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit product
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
15 positief – 55 negatief

Top 5

Schrijf ervaringen en maak zo kans op een gratis vvv waardebon van 50 euro!

XS4ALL

XS4ALL is binnen Nederland de op twee na de oudste service provider. Ze is in 1993 gestart als een experiment met internettoegang, door de hackerorganisatie Hack-Tic die vrij internet wilde aanbieden voor iedereen (vandaar ook de naam ‘access for all’). Vanwege groot succes – binnen een aantal uur al 500 klanten, die ze in een jaar hadden willen trekken – is XS4ALL daaruit ontstaan. Zij bieden een inbelnetwerk, ADSL en glasvezel.
XS4ALL is het creatieve en eigentijdse dochterbedrijf van KPN met alle vrijheid om zelfstandig te handelen.

XS4ALL aanbiedingen en tarieven 2018

Profiteren van extra korting, actie's en aanbiedingen bij XS4ALL. Met onze onafhankelijke prijsvergelijkers kunt u alle tarieven van XS4ALL vergelijken. Zo weet u binnen enkele minuten of XS4ALL voor u de beste keuze is! Vervolgens kunt u overstappen naar XS4ALL of naar een andere aanbieder...

XS4ALL ervaringen

Geef XS4ALL een beoordeling

86 XS4ALL ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Tarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit product
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

Liza
20/08/2018
via website
thumbs down

I wanted to terminate the contract, it turns out to be impossible, no feedback that they received the message (but fortunately for me, ZIGGO helped me in this matter)
next problem, they disconnected the internet two days later and demand that I have to pay them almost 63 euros
It is the most dishonest company in the Netherlands!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
John
16/08/2018
via website
thumbs down

Als je betaalt voor een 200mbits abbo, dan ga je ervan uit dat je als betalende klant op z’n minst iets boven de helft van die snelheid zit.
Niets was minder waar bij XS4ALL. Achteraf bleek namelijk dat ik slechts een downloadsnelheid kon behalen van 8mbits!

Als klant ga je ervan uit dat je provider de zaken op orde heeft.
Dat ze checken of de snelheid dat over de lijn gaat, acceptabel is voor het pakket waarvoor wordt betaald.
En als dit niet zo is, ze het initiatief nemen om ervoor te zorgen dat het probleem opgelost wordt,
‘of’ dat het pakket ge-downgrade wordt omdat de snelheid toch nooit kan worden behaald.

In beide gevallen zou het netjes zijn van XS4ALL als ze mij voor de verloren tijd zouden crediteren.
Mijn internetsignaal is in feite in trieste staat opgeleverd met een fractie van de snelheid waarvoor ik betaal!

In plaats daarvan leggen ze de schuld bij ‘mij’ (de klant) neer en wilden ze slechts een klein deel vergoeden.
Ik had dit probleem namelijk ‘eerder’ moeten aangeven.
Hiermee draaien ze het lekker om! Zij zijn zelf nalatig, maar het is mijn schuld?
Ze hebben het signaal notabene opgemeten na oplevering, maar toen zeiden ze dat het signaal goed was voor mijn locatie!

Later, na aanhoudende problemen kwam ik erachter (na wat googlen), dat je de daadwerkelijke download en upload snelheid zelf kunt uitlezen in het modem.
Toen schrok ik van wat ik las: 8mbits downloadsnelheid!! Met dit bewijs wilde XS4ALL pas actie ondernemen.

Erg ‘ laf’ om de klant de schuld te geven van iets waarvoor zij zelf verantwoordelijk zijn.
De klant zou er niet naar hoeven om te kijken, maar er op moeten kunnen ‘vertrouwen’ dat de internet provider alles goed voor je regelt op technische vlak.

DAT heet service! XS4ALL heeft een service, maar die is ontzettend, ontzettend, ontiegelijk, kansloos slecht!

Mijn advies: Ontwijk XSS4ALL (nee dit is geen spelfout) als de plaag!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ashley
24/05/2018
via website
thumbs down

This company is a scam. I paid for service for 3 months and never received it, so I blocked them from charging me. I’ve tried to cancel my contract multiple times and each time was informed a ticket was put in but only one person could actually cancel the contract–and of course, that person was never there. 6 months went by. I was receiving tons of bills for service I never had. When the contract was finally cancelled, I still received harrassing emails and letters saying I owed the company money. I called and emailed them numerous times to fix this and it got no where until I demanded to speak to a manager or I would go to the police for harrassment. Then magically, they backed off and stopped sending me letters. Still have not been refunded for the 3 months I paid for though.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
m van beek
17/03/2018
via website
thumbs down

ik heb nu een jaar xs4all ik zou het niemand ! kunnen aanraden om daar internet tv en telefoon te nemen heel vaak stil staand beeld wifi is echt waardeloos vaak gebeld maar ze komen met geen oplossing je moet vaak een uur wachten tot voor je aan de beurt bent en dan komen ze met heel veel oplossingen die ik al 20x heb uitgevoerd coulance
vergeet het maar ik moet nog 2 maanden wachten dat ik over kan stappen naar een andere provider ze hebben een dosseier van me opgemaakt waar je behang van zou kunnen laten maken dus mensen denk goed na maar neem aub geen xs4all

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marcel V
12/02/2018
via website
thumbs down

Helaas, toen ik net klant was bij XS4ALL was alles top. Snel geholpen, top service.

Helaas veranderd dat als je al klant bent. Klanten binnenhalen doen ze goed, nemen ze de telefoon snel op, enzovoorts. Heb je een probleem, dan wordt het een ander verhaal. Wachttijden voor technische problemen van 30 – 60 minuten zijn heel normaal. Als je ze dan 4x moet bellen op een dag omdat ze afspraken niet na komen sta je in totaal meerdere uren in de wacht.

Wij hebben sinds ongeveer een week geen internet meer. Na mijn eerste contact nu nog steeds geen internet en het is voor alsnog als volgt verlopen:
1: Ik heb ze gebeld. Geen internet. Ik zou binnen 2 uur teruggebeld worden
2: Dat is nooit gebeurd
3: 1,5 dag later heb ik ze weer gebeld. Ze gaven iedereen en alles de schuld, KPN dit en zus en zo. Maar, morgenochtend 9 uur wordt ik teruggebeld door deze persoon persoonlijk want hij begreep mijn frustratie.
4: De volgende ochtend geen telefoontje gehad. Nog 1,5 uur langer gewacht, want misschien had hij het een beetje druk
5: Ik maar weer bellen, en kreeg een andere medewerker aan de lijn. Uitleg waarom ik niet gebeld was kon die niet geven.
6: Uiteindelijk via deze beste jongen een afspraak gepland gekregen bij een monteur van KPN. De monteur zou tussen 4 en 6 komen.
7: Het is nu bijna 7 uur, nog geen monteur gezien. Gebeld met KPN, helaas moet u hierover bellen met XS4ALL
8: Gebeld met XS4ALL: helaas KPN is nu niet bereikbaar voor de planningsdienst dus ik kan u op dit moment niet helpen.
9: Ik aangegeven gek te worden van overal zelf achteraan moeten en het niet waarmaken van beloftes van XS4ALL.
10: Meneer begreep wederom mijn frustratie en zal me morgenochtend laten terugbellen. Op mijn vraag: ‘Hoe weet ik dat ik teruggebeld gaat worden, de laatste 2 keer dat jullie die belofte deden gebeurde het niet? ‘ zei hij: ‘Dat weet u inderdaad niet zeker, maar we zullen ons best doen’.

Kortom, ongelooflijk slechte communicatie. ZERO begrip voor de klant, ZERO actieve opvolging (je moet overal zelf achteraan) en alle beloftes die tot nu toe gemaakt zijn, zijn niet nagekomen….

Mijn telefoon gesprekken worden opgenomen dus @xs4all, doe er wat mee, luister het terug, neem personeel aan dat wel wat doet en neem meer mederwerkers aan want het is zeer frustrerend om continue in de wacht te moeten hangen…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
n.heij
Geen oordeel
12/02/2018
via website

zoek je een tv provider? mijd dan xs4all tv,pure ellende,keer op keer is er ellende,ik bespaar jullie een hoop ellende,pure bagger,je mag in je handen knijpen,als je een week normaal tv kijken,neemt niet op,wat je wil,kan de apps niet gebruiken,pure ellende,niet doen n.heij.

Nuttig? Ja   Nee

P. van Lierop
29/01/2018
via website
thumbs down

Ruim 10 dagen zonder internet en tv !
Ik wil toch graag even mijn verhaal delen, ben overgestapt naar de beste provider van Nederland althans dat dacht ik. Heb de overstapservice genomen ook al ben ik zelf werkzaam in de IT. Overstapaanvraag 31 december 2017 en zou 17-01-18 door Guidion aangesloten worden. Op 16-01 mooi een berichtje dat ze me de volgende dag aan komen sluiten en nog geen half uur later een 2e berichtje welke de afspraak annuleert en toen begon de ellende….Guidion gebeld en die gaven aan meneer we kunnen u niet aansluiten want uw glasvezel kastje moet vervangen worden en dat moet eerst gebeuren, wij adviseren om XS4ALL te bellen want die sturen dit aan. XS4ALL geeft aan meneer u kunt het beste met Reggefiber bellen want die moeten het kastje vervangen. Reggefiber geeft aan dat XS4ALL hun aanstuurt en niet de eindklant en zo begonnen ze elkaar aan te wijzen en vervolgens heb ik ruim 10 dagen zonder internet en tv gezeten en ruim een paar uur met die partijen aan de telefoon gehangen wat vooral wachten inhield totdat je aan de beurt was. Een dame van XS4ALL vond het natuurlijk heel vervelend allemaal en bood me een geweldige oplossing aan, tijdelijk een 4G kaartje van 500MB in een 4G router, een avondje netflix verstookt ruim 3GB en de dame vond me eigenlijk ook nog wat ondankbaar!
dat geeft vooral aan dat degene welke dit aanbied geen kennis van zaken heeft maar wel een training heeft gehad hoe poeier ik een klagende klant af.

Toen was daar de grote dag , Reggefiber kwam vrijdag de 26e januari het kastje vervangen, de meneer gaf nog aan dat hij die dag erg veel afspraken had en dat zag ik nadat hij weg was. Hij heeft de kabels vastgeschroefd dwars door de zijkant van mijn meterkast heen en zit mijn zijpaneel vol met uitstekende schroeven. Buiten dat denk ik dat Reggefiber hier niet de boosdoener is buiten de schade dan.

Inmiddels wel alles maar zelf aangesloten en het werkt.
Heb een klacht ingediend bij XS4ALL maar GEEN gehoor, nu vraag ik me af en twijfel of het wel echt 2018 is en niet 2010 ofzo.

Ik heb mijn contract afgesloten met XS4ALL en daarmee zijn zij de hoofdaannemer maar de hoofdaannemer trekt zich nergens iets van aan, ik mocht mijn contract ook niet ontbinden want ik had immers voor 1 jaar getekend. Ik had van de beste provider van NL toch echt meer verwacht ! Ben nu bezig om mijn verhaal te delen op het net wellicht dat iemand dan wakker word of een ander gewaarschuwd word, goed nieuws komt te voet en slecht nieuws vertrekt per paard.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
EAZ
19/01/2018
via website
thumbs up

Bijzonder prettige en goede provider. Snel, betrouwbare verbinding. Wel iets duurder maar je krijgt er veel voor terug: de beste tv decoder, prima modem en accesspoint.
Als er wat is, dan helpen ze je zeer deskundig en snel.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
johannus
Geen oordeel
16/01/2018
via website

Ben overgestapt van tele2 naar xs4all.
In december aangevraagt, om in januari van start te gaan. Wilde internet en 2 telefoonlijnen. Krijg bevestiging van dit alles, maar waren veel te vroeg met uitvoering, dus hele zooi vervallen.Een nieuwe aanvraag gedaan voor januari, maar wat blijkt….ze hebben vergeten de telefoon lijnen er bij te doen, met gevolg dat ik nu zonder telefoon zit voor ongeveer 20 dagen.Dit is wel mijn bedrijfstelefoon en fax lijn.
In januari komt monteur voor aansluiting internet, waarna ik alsnog zelf het apparaat moet aansluiten.
Na aansluiting lukt het niet om contact te krijgen met diverse andere aparaten, waardoor na enige tijd op nieuw naar xs4all is gebeld.Dit hele bellen heeft in een paar dagen ongeveer 10 uur wachttijd opgeleverd.
Op 15 januari wederom gebeld voor afspraak met monteur via XS4All, deze zou komen op 16 januari tussen .09.00 en 10.00 uur .Om 11.30 uur nog niemand verschenen, en weer gebeld naar XS4ALL.
Tot mijn grote verbazing krijg ik te horen dat de afspraak nog niet was doorgezet, en ik zodoende dan maar zelf moestbellen naar die firma voor een monteur.Deze firma gebeld, en ze sturen op 17 januari een monteur. De rekening voor de eerste maand heb ik al gekregen, terwijl niets nog werkt.
Het wordt tijd dat de Nederlandse overheid hier een onderzoek naar gaat doen, want heb stilaan het vermoeden met een criminele organisatie van doen te hebben….!
Het is ook vreemd dat consumenten organisaties en zo, hier veel te weinig aandacht aan besteden.

Nuttig? Ja   Nee

Wessel
12/01/2018
via website
thumbs down

Sinds 2 maanden een abonnement bij xs4all. Helaas is de geleverde WiFi dusdanig zwak dat het bijna niet bruikbaar is. Telefonisch is xs4all onbereikbaar en mail reageren ze pas na een week. Erg lastig communiceren dus. Via mail kreeg ik het advies een extra repeater te kopen. Ook deze werkt waardeloos. Goede oplossingen worden tot nu toe niet geboden.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kees Adriaans
20/12/2017
via website
thumbs down

Slecht!!!
Nieuwe klant vanaf 5 december, waarvan 2 dagen géén internet tv en telefoon, en de dagen daarna 3 monteurs geweest.
Nu nog steeds problemen met internet!
Wachttijden bij XS4all zijn erg lang, en werken met een laag service gehalte.
Je wordt afgescheept naar Guidion, voor een afspraak te maken, en die staat nu pas gepland op 4 januari 2018, om dat er niet eerder een monteur beschikbaar is.
GA NIET MET XS4ALL IN ZEE!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
C.m.ootes
Geen oordeel
15/12/2017
via website

Waardeloze provider , Internet valt uit of is ontzettend langzaam , tot 2 x toe wordt afspraak door service monteur afgezegd , kortom NIET voor XS4all kiezen !!!!

Nuttig? Ja   Nee

Daniël
10/11/2017
via website
thumbs down

Aller slechste provider aller tijden. Internet die om de uur uitvalt , slecht tv beeld kwaliteit , internetkastje moet steeds aan en uit worden gezet, internet werkt niet naar de juiste snelheid. Kortom de hoogste prijs betalen voor de laagste kwaliteit.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
A.o.boot
22/10/2017
via website
thumbs down

na wat ze beloven en een hoop kost krijg je weinig en maar beloven dat het goed kom nou niet dus ben gouw weer naar mijn oude over gestapt perfect nooit storing meer

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
C. Gulickx
17/10/2017
via website
thumbs down

Ik wilde overstappen naar XS4all, telefonische de toezegging gekregen dat ik digitale tv op 3 tv’s kon krijgen. Uiteindelijk bleek dit maar op 1 tv te kunnen. Aangegeven dat wat mij betreft de overstap niet door zou gaan. Daar denkt XS4all dus anders over. Geen aansluiting mogelijk…maar toch gewoon tot april 2018 betalen. Ik vind dit beneden alle peil en laat het er beslist niet bij zitten.
Ik ga een formele klacht indienen en raad anderen aan niet met deze partij in zee te gaan.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Cindy
09/09/2017
via website
thumbs down

Wilde overstappen van Vodafone naar xs4all, wacht nu al op de zevende afspraak van de monteur. Hij zou om 10 uur komen, maar heeft vertraging. De klantenservice houd vrij weinig bij. Steeds moet ik weer alles opnieuw uitleggen aan de medewerkers en de monteurs van KPN en guideon. Tevens word ik vaak verkeerd doorverbonden. Een telefoontje om weer een nieuwe afspraak te maken kost ook weer een half uur. Wat een tijdverspilling allemaal.. ondertussen al een maand aan het wachten op internet.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
hjverburg
28/08/2017
via website
thumbs up

ERVARING;DE ERVARINGEN MET XS4ALL KAN IK UITSLUITEND ALS ZEER POSITIEF WAARDEREN.XS4ALL MAAKT ZIJN NAAM ALS BESTE INTERNETPROVIDER(CONSUMENTENBOND) ABSOLUUT WAAR.MIJN OUDE INTERNETPROVIDER WAS WEL WAT GOEDKOPER ,MAAR DE KWALITEIT DIE XS LEVERT IS NIET TE VERGELIJKEN MET MIJN VORIGE PROVIDER.DAN NOEM IK NOG DE ZEER VRIENDELIJKE,DESKUNDIGE KLANtENSERVICE.XS4ALL IS EEN MUST ALS JE ,JEZELF EEN PLEZIER WILT DOEN,EEN OASE IN DEZE TIJD VAN EEN STEEDS SLECHTERE DIENSTVERLENING DOOR DE OVERHEID(DEREGULERING) EN BEDRIJVEN(INCOMPETENTIE EN ONVERSCHILLIGHEID).DAAR DOET XS4all NIET AAN MEE.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Neo
26/08/2017
via website
thumbs down

Wat een ellende daar zeg, t lijkt wel of ze daar liggen te slapen daaro tjonge jonge….

2 maanden voor onze verhuizing hadden wij melding gemaakte bij xs4all mbt het internet wat wij in ons nieuwe huis zouden krijgen. “Jahoor mevrouw, per 14 augustus hebben wij dit geregeld met onze externe leverancier en hoeft u alleen maar de moden aan te sluiten” Belofte niet na gekomen, we hadden geen internet. Ik dus bellen, wachttijd van 1 miljard eeuw dus volgende morgen vroeg bellen wil je ze uberhaupt te pakken krijgen (advies!!!). Meneer de pannekoek lekker doodleuk aan de telefoon vertellen dat het ‘gewoon een foutje was met de communicatie’ hoezo een foutje, je had godverdomme 2 maanden de tijd je bent toch geen debiel of wel soms, you had one job…. je grote smoel opentrekken en die tering verhuizing doorgeven… nog 2 keer teruggebeld om te vragen wanneer die monteur komen, want ja ze bellen toch niet terug stelletje schapen.. die twee clowns namen mij ook al niet serieus en konden alleen maar afwachten van dat bedrijf Gudion ofzo.. 4e poging van bellen zei dr een mevrouw zelfs nog dat het niet 14 aug gepland stond maar 4 augustus!!!! Nog eerder dus, je had zelfs eerder de tijd om het door te geven… man man man, overigens werden we wel goed geholpen door deze vrouw, we kregen zon draagbare wifi hotspot met 5000 mb aan internet (is toch wel behoorlijk weinig voor mensen die al weken zitten te wachten op internet.) dit kwam dus wel aan (oh, dus afspraken is toch wel mogelijk dus) werden we weer teruggebeld door zon andere vent die ineens zegt dat de monteur pas later kan komen omdat het druk is!! Waardeloos dit zeg en dan zit je verdomme ook nog aan zon kut contract vast van die vieze nsb’ers daaro godverdomme

Gewoon niet naartoe gaan, bespaar je een hoop tijd en geld mee, geloof me…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
William
16/08/2017
via website
thumbs down

Ik wordt nieuwe klant van XS4ALL en heb het duurste pakket genomen met maximale internet snelheid en volledige installatie service. Volgende week vrijdag 22 augustus vindt de overstap plaats en XS4ALL heeft mijn contract bij de huidige provider opgezegd.

Nu blijkt dat ik pas op woensdag 27 augustus weer internet en televisie heb omdat Guidion, die de installatie regelt, niet eerder een monteur ter beschikking heeft. Daardoor zitten we anno 2017 straks bijna een week zonder internet en televisie.

Zojuist heb ik een uur lang met allerlei medewerkers van XS4ALL gesproken, maar niets is mogelijk. Opzeggen kan ook niet meer want daarvoor ben ik een week te laat. De opzegtermijn is verstreken. Dus ik zit aan ze vast. Wat een verschrikkelijk bedrijf. Ik ga alvast weer opzeggen zodat ik over een jaar van ze af ben. Tevens ga ik mijn advocaat en deurwaarder raadplegen om te kijken of ik nog van mijn abonnement af kan komen.

Guidion heeft mij gisteren een email en sms gestuurd met het verzoek een afspraak in te plannen en ik heb daar direct op gereageerd. Helaas dus met bovenstaande uitkomst. Ik dacht naar de beste internet provider van Nederland te gaan met een goede klantenservice etcetera, maar heb spijt als haren op mijn hoofd dat ik voor XS4ALL heb gekozen.

Je bent dus gewaarschuwd !!!! Het lijkt mooier dan het is want het begint al heel erg slecht. Nog nooit zoiets meegemaakt.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Danny
14/08/2017
via website
thumbs down

wat een compleet drama, XS4all werkt samen met een partij Guidion genaamd, die weten precies hoe het niet moet! Naast dat XS4all gewoon helemaal niks doet om deze partij een beetje aan te sporen, worden de monteur afspraken elke keer uitgesteld,. Om je op de hoogte te houden zit terug bellen er niet in, natuurlijk dien je zelf te bellen om te vragen wanneer je de monteur kan verwachten. Ronduit bedroevende service, zowel van XS4all als van Guidion.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Patrick
09/08/2017
via website
thumbs down

Ik heb in 2014/2015 alles in 1 gehad van Xs4all.
Dat beviel redelijk goed, het glasvezel netwerk was super en de Fritz-box een luxe.
Wat mij toen een beetje tegenviel, was de kwaliteit van het tv beeld en de toen al matige tv kastjes.
Na een jaar bij een concurrent gezeten te hebben, toch weer besloten naar Xs4all terug te keren vanwege de glasvezel en de (super) service.
Nou daar kwam ik snel op terug ! Op de eerste dag van aansluiting ben ik er al weer over uit, dat Xs4all bij mij er zo snel mogelijk weer uit gaat. Ik heb een klacht ingediend bij hun en meerdere malen uitgelegd wat mijn problemen zijn, maar je merk gewoon dat ze het probleem wel herkennen maar niet tot een tevreden oplossing willen komen naar de klant toe. Ik ben zeer ontevreden over Xs4all en gaat er hier zo snel mogelijk er weer uit.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Cyriel
04/08/2017
via website
thumbs down

Mensen ga nooit na deze internet ze zeggen snelste internet van Nederland nou sorry ma mij internet valt 3 keer per dag uit weinig internet bereik als er 3 mensen of meer op de internet zitten wordt de verbinding nog slechter … slechtste internet provider van Nederland plus ze verhelpen dit niet eens ze zien in het systeem dat er problemen zijn ma komen nooit langs

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
jan
01/08/2017
via website
thumbs down

April 2017 contract voor 1 jaar verlengd na mooi aanbod.Enkele weken later een brief dat per juli de “jaarlijkse verhoging”van 5 Euro erbij komt.Ik zeg daarom op.Een deal is een deal punt uit.Opzeggen mag in zo’n geval kosteloos.Diverse keren de “klantenservice” moeten bellen omdat afspraken niet nagekomen werden.Fout op fout,Kostte mij heel veel tijd geld en frustratie.Uiteindelijk zou contract per 4 juli 2017 stoppen.Maar men schreef eind juni nog wel voor een maand abonnementsgeld af.Dus tot eind juli moeten betalen.Daarover gebeld en gezegd ik niet langer dan tot 4 juli wilde betalen.Helaas,zat nu eenmaal zo in het systeem werd er gezegd en eind juli zou ik teveel betaalde terug krijgen.25 Juli kwam de eindfactuur.Verkeerde berekening waardoor hetgeen ik moest krijgen op een paar Euro niet klopte.Ik verwachtte rond 28 juli het bedrag op mijn rekening.Dit omdat men ook altijd op de 28e van de maand incaseerde. Niet dus.Pas op 1 augustus zou het aan mij overgemaakt worden vertelde de klantenservice.Ik vind dit OPLICHTERS PRAKTIJKEN.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
yunus
01/08/2017
via website
thumbs down

internet snelheid klopt niet en het valt vaak uit..dus beter kan je geen iptv nemen..ook als je wat aan het sturen bent of met wen website bezig bent..kan je verwachten dat je internet zo maar uitvalt…het leukste is dat je in de avond of nacht niemand kan bereiken…….heb hele erg spijt dat ik overgestapt ben…tele2 was namelijk iets traag maar 6 jaar lang geen enkele probleem met uitval gehad…hoop dat ik snel weer kan overstappen naar tele2

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Michelle
28/07/2017
via website
thumbs down

In september 2016 internet afgesloten, in december eindelijk werkend internet. 3 maanden lopen touwtrekken 4 verschillende routers 8 verschillende monteurs 9 als je 1 mee telt die gewoon niet op kwam dagen. Afspraken over terug bellen voor hulp bij de problemen met het internet, word niet gedaan. Eigenlijk vanaf dag 1 zoveel gezeik, hoe kan dit de beste provider van NL zijn?!

Na een brand in mijn woning noodgedwongen moeten verhuizen, begrijp dat het contractueel gezien niet zomaar ontbonden kan worden maar hulp of meedenken 0. Na aandringen hebben ze mij op het laagste abbonement gezet en in 4 maanden tijd dat stiekem weer verhoogd.

Als je dan belt voor meer info, zijn de werknemers gemaakt behulpzaam en nagenoeg niet empatisch. Wanneer er meer dan 1 vraag is en zij zijn van mening dat ze je goed hebben geholpen word je doodleuk zo naar iemand anders doorverbonden. Hoe dan?! Ik sta jou rustig te woord en wacht doodleuk 10 minuten in de wacht, dan verwacht ik op zn minst een fatsoenlijke afhandeling. Keer op keer hetzelfde gezeik. Beter schaf je goedkoper internet aan, want service kennen ze bij XS4ALL NIET!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tanya
21/07/2017
via website
thumbs down

Bijzonder slecht! Na al meer dan 5 jaar trouwe klant te zijn heeft XS4ALL besloten de internet snelheid te verhogen. Daarvoor zou de service 15 minuten worden onderbroken. Nadat de service al 5 uur niet beschikbaar was heb ik zelf contact gezocht. De monteur had bij de implementatie natuurlijk zelf moeten controleren of eea werkte, maar heeft dit verzuimd. De Genexis box in mijn meterkast blijkt de nieuwe situatie niet aan te kunnen. Deze box is van XS4ALL en dit blijkt een standaard probleem. Handig om te controleren voordat een monteur aan het werk gaat! XS4ALL lost dit probleem pas na 5 dagen op! Dus 5 geen internet, telefoon en tv. XS4ALL is alleen te bereiken voor mensen met een lange adem. Waar zij vijf dagen nodig hebben om een monteur 15 minuten in te plannen, moet je zelf minimaal 15 minuten in de wacht staan voor je uberhaupt een mens aan de telefoon krijgt. Guidion belooft tot twee keer toe terug te bellen, maar doet dat niet. Als je hier om een manager vraagt, wordt de verbinding verbroken. Klachten kunnen per mail worden ingediend, maar als je geen internet hebt is dat best lastig.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
EAZ
18/07/2017
via website
thumbs up

Prima provider.
Net een gratis acces point ontvangen. Nu ac (867mbps) op alle verdiepingen. Storingsvrij, alles werkt, heb je een vraag krijg je netjes antwoord.
hier met bonded VDSL 150MBps, en 60 up. Beter dan ziggo, wel iets duurder maar wat een feest!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
MHTC
Geen oordeel
13/07/2017
via website

Ja dat lijkt erg op invloed van kpn ze zijn zg wel een dochter van kpn maar die lijkt hen erg tegen te werken en daar gaan ze ook nog in mee tegenover hun klanten iets anders doen dan ze beloven echt waar gaat dat naar toe

Nuttig? Ja   Nee

MHTC
Geen oordeel
12/07/2017
via website

Verbindingen zijn goed en stabiel maar bij storingen moet je 5 dagen wachten via de mail klacht en als je belt duurt dat minimaal 15 min voor je iemand aan de lijn krijgt die ook niet kan helpen zonder enig excuus.
Zit al 7 dagen zonder telefonie omdat niemand mij kan bellen terwijl dat slechts 1 dag zou duren de nummeromztting van KPN naar xs4all en dat voor een bedrijfsmatige aansluiting echt dat kan niet en ze doen daar niks aanvia de zg technische helpdesk die zegt dat ze daar niks aan kunnen doen
Ze gaven advies om dan maar weer voirlopig het oude systeem te gebruiken maar hoe werd niet verteld.

Nuttig? Ja   Nee

Kees
11/07/2017
via website
thumbs down

een aantal jaar prima provider met veel extra diensten en snelle en goede serves maar de laatste 2 jaar wordt het steeds slechter het top punt is dat men nu de klanten begint te bedonderen en fout op fout gaat stapelen en niet doen wat men toe zegt en wel doen wat niet moet gebeuren wat een puinzooi daar Maar ze blijven heeeeel vriendelijk het lijkt wel of kpn de vrijheid van xs4all in perkt en kpn methoden doorvoert bij xs4all ( wij als kpn weten wat goed voor u is en u weet van niets )

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
n.heij
Geen oordeel
07/07/2017
via website

de helpdesk,ongelooflijk slecht,50 minuten wachten,is daar de normaalste zaak van de wereld,tis druk zeggen ze dan,een groffe schande,gisteren probeerde ik de afdeling financieel te bellen,2 pogingen van 25 minuten elk,helaas,niemand gesproken,ik zal kassa en radar eens aanschrijven,werk van te maken,ik kan mn beltegoed,beter gebruiken,zeer klantontvriendelijk,niet aan beginnen n.heij

Nuttig? Ja   Nee

Jasper Risselada
05/07/2017
via website
thumbs down

Na een week XS4All ben ik er al helemaal klaar mee.

Als je nog geen klant ben maar wilt worden word je als een koning behandeld. Zeer vriendelijk en vooral vlot. Ben je al (net) klant, kun je barsten.

Zaterdag meer dan een half uur aan de telefoon gezeten zonder contact te krijgen en maar een bericht via het contactformulier verzonden. Nu, woensdagavond, nog geen enkele reactie. Schande!

De monteur, een alleraardigste man, heeft de boel hier als een puinhoop achter gelaten. Kabels op willekeurige veel te lange lengte aangesloten. Wel werkend, dat wel.

Vanaf 4 juli kon je bij XS4All een versterker bestellen, bel je net, de volgende dag 5 juli, is er al niet meer aan te komen.

Onderling overleg om de hele overstap te annuleren levert niets op dus nog 51 weken te gaan en dan weer snel naar mijn vorige provider.

XS4All lijkt mooier dan het is. Wat mij betreft niet doen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
xs4all-b@landgenoot.com
03/07/2017
via website
thumbs up

Na de zoveelste prijs/snelheidsverhoging van mijn smart abonnement bleek mij dat de aansluiting (ADSL) ongeschikt was voor de hoge snelhede. XS4ALL had verzuimd mij te wijzen op de mogelijkheid van BVDSL dat op mijn adres beschikbaar is. Na mijn verzoek zou het geheel worden aangepast naar BVDSL Omdat er nogal wat voorzieningen op het modem aangesloten waren (Bellen,Smarthome, Server, beveiliging etc) en een nieuwe modem vereist is, heeft XS4ALL mij toegezegd mij hierbij te helpen. Toen de monteur kwam bleek deze uitsluitend de draadjes aan te sluiten en geen instructie had om het nieuwe modem in te richten. Deze kon weer onverrichte zaken naar huis omdat na het plaatsen van het modem de helft van mijn internet niet zou werk.. Kennelijk is er nogal wat verschil tussen beloven en doen bij XS4ALL.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Renee
03/06/2017
via website
thumbs down

Overgestapt met internet en tv. Monteur is geweest vppr installatie maar nu de komende 4 dagen (!) geen verbinding. Klantenservice doet niks. Hopeloos

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Melanie
30/05/2017
via website
thumbs down

De afleveringen die ik wil terug kijken worden regelmatig halverwege gestopt of geeft een fout melding aan. Hierdoor moet ik of de helft van de aflevering weer terug kijken of gewoon overslaan en naar de volgende gaan. Bloed irritant. Verder ging het in het begin ook nergens over werd alles naar mij geschoven wat er besproken werd via de telefoon. Of sprak ik twee verschillende werknemers die allebei met een totaal andere uitkomst kwamen en elkaar ongelijk gaven. Heel apart. Kijk het nog even aan of er nog verbetering in zit en anders ben ik pleiten!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
rfe
Geen oordeel
09/05/2017
via website

Als je kritisch bent over kosten en de geleverde diensten dan ben je geen standaard xs4all klant.

xs4all is zonder discussie gewoonweg duur in vergelijking met de concurrentie. en bovendien…

xs4all levert niet altijd wat er is afgesproken
xs4all behandeld zijn klanten als nitwits
xs4all komt de gemaakte afspraken niet na en legt daarvoor de verantwoording bij de klant.

Laat jezelf niet door deze club in de luren leggen. Iedereen verdient iets beters dan xs4all.

Nuttig? Ja   Nee

1 2

XS4ALL ervaringen 2018

Heeft u ervaringen met XS4ALL en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u XS4ALL beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.

Ons doel is altijd dat u snel en simpel de beste keuze kan maken en zorgeloos kan overstappen. Of u nu kiest voor XS4ALL of voor een andere aanbieder. Die keuze is aan u en wij helpen u graag!

XS4ALL 2.25 stars 86 reviews