Generic selectors
Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Blog
Energie
Geen categorie
Internet
Mobiel
Nieuws
Verzekeren
2.6

Aanbiedingen

scores

Algehele indruk
Tarieven
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit product
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
101 positief – 723 negatief

Top 5

Ziggo

Ziggo.nl is een van de grootste aanbieders van kabeltelevisie binnen Nederland, en ook qua internet hebben ze circa 1,7 miljoen klanten. Ziggo is veelvuldig in het nieuws geweest met betrekking tot de slechte klantenservice. Dit is met name na de fusering van @Home, Casema en Multikabel gebeurd, waar Ziggo uit is ontstaan. Lange wachttijden en slechte klantenservice hebben de naam van Ziggo geen goed gedaan. De Britse bank Barclays is groot aandeelhouder in Ziggo, zij bezitten 14% wat op een waarde (in aandelen) komt van 700 miljoen euro. Op 25 april werd bekend dat Ziggo samen wil werken met UPC zodat klanten van beide bedrijven gebruik kunnen maken van alle hotspots om een landelijke dekking te garanderen.

Ziggo aanbiedingen en tarieven 2017

Profiteren van extra korting, actie's en aanbiedingen bij Ziggo. Met onze onafhankelijke prijsvergelijkers kunt u alle tarieven van Ziggo vergelijken. Zo weet u binnen enkele minuten of Ziggo voor u de beste keuze is! Vervolgens kunt u overstappen naar Ziggo of naar een andere aanbieder...

Ziggo ervaringen

Geef Ziggo een beoordeling

876 Ziggo ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Tarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit product
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

Christina
02/01/2018
via website
thumbs down

Zeer slecht!!!! Ik ben Ziggo helemaal zat! Ben een jaar met hun bezig geweest voor fatsoenlijk internet! Daarnaast hebben zij slechte advies gegeven wat betreft het internet om het via de mediabox te laten lopen. Monteur beaamde dat ook! Nu willen ze met een vergoeding van €15 mij zogenaamd compenseren??? Via automatische incasso schrijven ze elke maand €62,50 af! Schandalig!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Monique
30/12/2017
via website
thumbs down

Zender verstrekt geen informatie. Dat is wat ik al wekenlang zie bij tv overzicht. Opnemen kan dus ook niet. Al tig keer alles gereset en niets helpt. Ziggo zegt dat het probleem bekend is en in onderhandeling met leverancier. Maar voorlopig betaal ik maandelijks het volle pond voor uitermate slechte service.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
marcel
29/12/2017
via website
thumbs down

Gegarandeerde wifi in je hele huis……..heb al jaren geen wifi op de zolder….ook nu nog niet…..moet ik volgens ziggo maar weer een wifi booster aanschaffen die nu toevallig in de aanbieding is….59 euro en betaal al 72 euro iedere maand voor een slechte verbinding…de gratis monteur kan je ook vergeten want dan betaal je gelijk het volle pond voor de booster…….heerlijk die ziggo promis………

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Arman
29/12/2017
via website
thumbs down

Slecht!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jan
26/12/2017
via website
thumbs down

Ook een zeer slechte ervaring. Regelmatig ligt internet er uit. Het ligt nooit bij hun maar wel aan mijn aansluitingen(achteraf dus niet). Ik betaal 80 euro per maand en krijg er slechte verbindingen voor terug.Wie weet een betere aanbieder?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kees
24/12/2017
via website
thumbs down

Belachelijk slecht. We kunnen zowat niet eens tv kijken, het blijft maar haperen ( soms zefs 6 minuten lang) of het beeld verdwijnt tussendoor. En dan hebben we het nog niets eens over hoe slecht de WiFi is. Het internet is zo slecht dat soms na 10 minuten de pagina nog niet laadt. Ook al plaats ik het toestel naast de router. En het is al gecontroleerd dat dit niet aan mijn router ligt. Ook heeft ziggo ontzettend vaak ‘storingen’ waar je gek van wordt. Wij zijn zeer ontevreden met ziggo internet en tv. Wij willen hier zo snel mogelijk weg.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
P. de Vree
20/12/2017
via website
thumbs down

Zitten al 3 weken zonder TV beeld Ziggo is al 3 keer geweest de derde keer heeft de monteur ons niet kunnen vinden want de helplijn zegt dat wij niet open deden, was de monteur lekker vroeg thuis op vrijdag.Dan wordt je ook nog onbeschoft geholpen aan de telefoon.Let op NEEM GEEN ZIGGO!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Willem de jong
15/12/2017
via website
thumbs down

Je word echt behandeld
Ik heb zinz 1 december ziggo
Ook voor boven heb ik tv genomen maar helaas na twee weken nog steeds geen tv en ook na 20 tot 30 keer bellen word je van het kastje naar de muur geslingerd
Elke dag bel ik en dan beloven ze weer veel dingwn maar het is elke dag weer een teleurstelling dat hij het nog steeds niet doet de tv boven
Dus mensen weet waar je aan begind bij ziggo
Je word echt slecht geholpen door ziggo

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Nee
13/12/2017
via website
thumbs down

Als je graag geen internet hebt maar wel betaald, is Ziggo een aanrader! Zeer slechte klacht afhandeling. Zeer vaak storing en daarbij duurt het vaak een dag tot het eindelijk opgelost is.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Willem Witteveen
08/12/2017
via website
thumbs up

Bij mij doet Film1 on demand het ook meestal niet. Vaak de Horizon uitdoen en opnieuw opstarten. Soms doet deze het. Ik ben nu van dit menu afgestapt en kijk Film1 on demand nu via het menu aanbieders en dan naar Film1. Dan kom je ook in het menu om on demand films en series te bekijken. Raar, maar deze doen het wel. Waarom er bij Ziggo, voorheen UPC, iedere keer zo vaak iets niet werkt, snap ik even niet. het kan zijn, dat alles te snel in de markt gezet wordt en er eigenlijk software matig nog niet klaar voor is. Fijn is dat, als klant.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Johan de Ridder
06/12/2017
via website
thumbs down

Ivm het slechts aanwezig zijn van kabel van Ziggo in ons nieuwbouwhuis zitten we aan Ziggo vast….en dat al zes jaar, zes jaar ellende. Slecht internet, de eerste avond zonder uitval van TV op de Laptop(Mac) moet nog komen, we worden telkens gebeld door vreemden van over heel de wereld en als je dan een ander nummer aanvraagt moet je eerst betalen… werkelijk een waardeloos bedrijf met slechte service en bovenal een slecht product…. van een snellere wilden we een stap minder ivm verhuizing van onze zoon, dat kon niet…moest ik eerst mijn hele ziggo opzeggen…dus moest ik twee stappen achteruit in snelheid…nog slechter…. ongelooflijk dat mensen overstappen naar Ziggo. Slechter kan toch niet,

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Riet Hoft
Geen oordeel
06/12/2017
via website

Al vanaf zaterdag geen televisie meer, in deze tijd toch belachelijk.
Tot nu toe woensdag, geen passende oplossing

CIJFER minus 5

Nuttig? Ja   Nee

R. Bravenboer
27/11/2017
via website
thumbs down

zeer slecht gezien de klachtafhandeling en telefonische beloftes die niet nagekomen worden

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Verbeek
24/11/2017
via website
thumbs down

is het strategie om de wachttijd bij de afdeling opzeggingen zo lang mogelijk te laten zijn, of is ziggo zo slecht dat het zo druk is met opzeggingen. Hang al ongeveer een half uur in de wacht.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
A. Frings
24/11/2017
via website
thumbs down

Afspraak gemaakt met Ziggo medewerker. Vandaag zou hij om11.00 uur langskomen voor advies en eventueel naar een compleet abonnement over te gaan inclusief telefoon. Hij is echter niet verschenen.
Met Ziggo klantenservice gebeld, Wat krijg ik tot mijn grote verbazing te horen:
Oh mevrouw, u had zeker een afspraak en ze zijn niet gekomen? Ik kan u zeggen ze komen ook niet. Wat die jongens doen, wij weten het niet. Wat ik zeker weet is dat ze niet meer komen. Wij storen ons ook hier aan. Ja, wat moet je hiermee. Misschien géén zaken doen?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
HJM Dorresteijn te Zutphen
18/11/2017
via website
thumbs up

Het is al de vierde dag dat ziggo on demand niet bereikbaar is/
alles doet het telefoon/radio/internet; programma later bekijken is een ramp.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jos
Geen oordeel
13/11/2017
via website

Drama , steeds geen Internet meer, diverse keren resetten , je stekker zou er van verslijten , dan is het weer traag als een inbelverbinding, en maar beloven dat het weer gratis steeds sneller word , indianen verhalen, maar wel elke maand 70,00 Euries armer voor deze ellende , andere providers bieden ook deze sjitzooi aan voor € 40,00 , dan heb je waarschijnlijk het zelfde, maar dan € 30,00 goedkoper , het word tijd voor een de Mb teller , betalen wat je gebruikt, het is een grote Firma List en Bedrog aan het worden, de beoordeling stellen die ze toekomen staan er niet bij, die zijn allemaal negatief, Ziggo, je laat je vaste klanten die al 20 jaar klant zijn behoorlijk in de kou staan , walgelijk

Nuttig? Ja   Nee

sprengers
12/11/2017
via website
thumbs down

Ziggo beloofd tot tweemaal toe een aansluiting te kunnen regelen. Twee maal afgewacht op de monteur en toe bleek dat ons adres niet kon worden voorzien van een ziggo aansluiting. Dus 7 weken zonder tel en internet. Ziggo neemt je verder niet serieus en verzint allerlei smoesjes, Ik wil nu een claim indien doch dat blijkt niet mogelijk. krijg een emailadres (welke niet bestaat) om mijn klacht te deponeren. Na contact blijkt dat deze recent uit de lucht is genomen. Moet nu weer gebruikmaken van contactformulier en daarna ligt de bal bij hun. Ben benieuwd hoelang het nu weer gaat duren en of ik uiteindelijk wel benaderd zal worden. Ik heb er een hard hoofd in.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Peter
Geen oordeel
10/11/2017
via website

De deskundigheid bij ziggo = 0 wij zijn van af 4 oktober bezig om ons pakket van ziggo over te zetten naar ons nieuwe woonadres.immiddels hebben we 15 medewerkers aan de telefoon gehad 9 monteurs van ziggo zijn langs geweest en 6 monteurs van de BAM ivm kabelbreuk en zo ja we hadden weer tv en Internet, de beltoon doet het nog niet en daar komt weer een monteur voor langs . Er waren diversen zenders die nog niet goed te zien waren maar dat zou met een minuut of 20 verholpen zijn. Zien we tot onze verbazing op de mail dat we een nieuw kastje krijgen toe gezonden en je raad het al geen tv meer
Bij ons is de maat vol.we.pleuren morgen alles in de ziggo store en gaan een klacht in dienen en willen ons geld terug

Nuttig? Ja   Nee

H van den Born
09/11/2017
via website
thumbs down

Mooie woorden en niet nakomen van gemaakte afspraken . Internet bagger slecht .

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Harry
05/11/2017
via website
thumbs down

Wifi valt de hele tijd uit. Monteurs komen en vertellen je vervolgens dat er niks aan de hand is en het dus opgelost moet zijn, maar vervolgens weer de hele tijd hetzelfde probleen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
A van loo
04/11/2017
via website
thumbs down

Internet, zowel vste verbinding als wifi valt steeds vaker uit. Aangezien ik vanaf andere locaties apparaten bestuur is dit funest, omdat ik niet telkens de modem kan ressetten, ant ik zit vaak in het buitenland. Overstappen op glasvezel wordt mijn keuze. Dus dag ziggo, na 10 jaar klant te zijn

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Luuk
01/11/2017
via website
thumbs up

Snap de comments van hieronder niet.

Altijd goed geholpen. Bijna nooit storing. En krrijg elk jaar wel een mooi aanbod als mijn contract verlopen is.

Monteurs zijn altijd vriendelijk,en helpen je zelfs de bekabeling netjes in orde en uit het zicht te monteren.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
avp
31/10/2017
via website
thumbs down

Overstappen van KPN naar Ziggo had ik nooit moeten doen.
drie keer een monteur moeten laten komen omdat het beeld niet goed was. Monteurs gaven elkaar de schuld omdat het niet goed was geïnstalleerd.
Volgende probleem..verkeerde mediabox geleverd. Er moet een andere mediabox komen wil ik o.a.kunnen opnemen en pauzeren. Maar dit kost weer extra wat niet in de offerte staat. En daarna de slechte service/reactie van Ziggo. “Wij kunnen niet altijd waarmaken wat een verkoper belooft, dit gaat regelmatig fout, hier wordt aan gewerkt”
Denk even 2x na wanneer je wilt overstappen naar Ziggo

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
L de Jong
25/10/2017
via website
thumbs down

Overstap kpn naar ziggo, nooit moeten doen! Nu al week geen tv en internet en tientallen loze beloftes van dames aan telefoon. Geen enkel gemeend excuus of enige compensatie voor niet geleverde service.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Doesburg Smits
24/10/2017
via website
thumbs down

Na contact met vriendelijke dame dacht ik probleem opgelost te hebben. Zij zond mij een “goede?” Gratis splitter toe. maar de analoge beeld problemen zijn daarmee helemaal niet opgelost, sterker nog. nog veel slechter geworden. Ik heb het idee dat men mij de digitale mediabox wil aansmeren. Die heb ik maar ik kreeg alleen maar blokken en storingen en heb hem dus gauw weer verwijderd en ergens opgeborgen!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
1 16 17 18

Ziggo ervaringen 2017

Heeft u ervaringen met Ziggo en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u Ziggo beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.

Ons doel is altijd dat u snel en simpel de beste keuze kan maken en zorgeloos kan overstappen. Of u nu kiest voor Ziggo of voor een andere aanbieder. Die keuze is aan u en wij helpen u graag!

Ziggo 1.28 stars 876 reviews