Generic selectors
Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Energie
Internet
Mobiel
Verzekeren
2.5

Aanbiedingen

scores

Algehele indruk
Tarieven
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit product
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
101 positief – 757 negatief

Top 5

Schrijf ervaringen en maak zo kans op een gratis vvv waardebon van 50 euro!

Ziggo

Ziggo.nl is een van de grootste aanbieders van kabeltelevisie binnen Nederland, en ook qua internet hebben ze circa 1,7 miljoen klanten. Ziggo is veelvuldig in het nieuws geweest met betrekking tot de slechte klantenservice. Dit is met name na de fusering van @Home, Casema en Multikabel gebeurd, waar Ziggo uit is ontstaan. Lange wachttijden en slechte klantenservice hebben de naam van Ziggo geen goed gedaan. De Britse bank Barclays is groot aandeelhouder in Ziggo, zij bezitten 14% wat op een waarde (in aandelen) komt van 700 miljoen euro. Op 25 april werd bekend dat Ziggo samen wil werken met UPC zodat klanten van beide bedrijven gebruik kunnen maken van alle hotspots om een landelijke dekking te garanderen.

Ziggo aanbiedingen en tarieven 2018

Profiteren van extra korting, actie's en aanbiedingen bij Ziggo. Met onze onafhankelijke prijsvergelijkers kunt u alle tarieven van Ziggo vergelijken. Zo weet u binnen enkele minuten of Ziggo voor u de beste keuze is! Vervolgens kunt u overstappen naar Ziggo of naar een andere aanbieder...

Ziggo ervaringen

Geef Ziggo een beoordeling

914 Ziggo ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Tarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit product
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

damian
17/09/2018
via website
thumbs down

ziggo denkt doordat ze bedrijven overnemen alles in handen te hebben om zo de prijs omhoog te brengen. Ziggo is verschrikkelijk duur en trage wifi punten. of onbereikbare wifi punten.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
klop
14/09/2018
via website
thumbs up

tot op heden hadden wij geen klachten , Maar sinds13-8-2018 gaat het niet goed .Ziggo ggat van analoog /naar digitaal in oktober maar je kan nu al overstappen dus alle stappen doorlopen en goed bevonden maar geen digitale ontvangst de monteur die geweest is ging als een wilde tekeer met als gevolg dat er wel beeld was maar regelmatig viel het beeld weg en kreeg je een krakkelee beeld dat later wel iets beter werd maar uiteindelijk hadden wij geen beeld meer Ziggo gebeld en die kon er niet uitkomen . wij hebben wel 5 personen aan de lijn gehad die wel vriendelijk waren maar het niet konden oplossen uiteindelijk zal er over 5 dagen weer een monteur komen wij zijn benieuwd . maar als ik zo de resenties leest heb ik weinig hoop

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hendrika
07/09/2018
via website
thumbs down

7 september 2511GT
5 minuten aan de telefoon gehangen, in de wacht, kon 8 minuten duren, ineens verbinding verbroken. Storing voorbij…. ik heb geen internet, tv gemist terugkijken is niet beschikbaar, tv uitzending nu is met regelmatig stilstaand beeld en wegvallend geluid grrrrr. Ziggo is waardeloos!!!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Pancajas
05/09/2018
via website
thumbs down

Al dagen hebben ze een storing, en er worden verschillende tijden aangegeven dat het dan opgelost is. Vandaag zou het om 17.00 uur opgelost zijn, nu de storing, is nog steeds niet opgelost. Ben net iets meer dan 1 maand klant bij ze , heb nu er al spijt van

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hansje Pansje Kevertje
03/09/2018
via website
thumbs down

Ziggo No Go… moet zich de ogen uit het hoofd schamen. Ze vragen 75,= per maand voor slechte kwaliteit en een nog slechtere “service”. De helft van de tijd doet het Horizonkastje het niet, neemt programma’s niet op of maar half. Springt meerdere keren per dag uit (weg programma dat je opneemt). Ze koketteren met terugkijken maar dat terug kijken doet het niet… Service is 0, ze reageren niet eens.

Ik ben er langzaam klaar mee en wil overstappen… Fuck Ziggo!! Tijd voor de rechter…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
tonny
28/08/2018
via website
thumbs down

opllichters onwetend personeel wat een vreselijk bedrijf niks kan nooit meer Ziggo dus wees op je hoede

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
j s
24/08/2018
via website
thumbs down

nadat wij Ziggo alles in een abonnement hadden afgesloten tegen een gereduceerde prijs van 34,95 voor 3 maanden bleek dat werkelijke factuur niet klopte er werden van alle diensten in rekening gebracht waardoor de rekening dubbel zoveel was en uiteindelijk over de honderd euro werd erover gebeld met Ziggo er kon niets aan worden gedaan.
ten slotte ruim 2 maanden van te voren opgezegd maar niet uitgevoerd en het abonnement gewoon door laten lopen waardoor ik ruim 150 euro meer moet betalen. deze provider is een gelegaliseerde en frauduleuze en niet eerlijke organisatie ik zou zeggen dieven en voor mij afgedaan al zou het de laatste provider zijn ik hoef niet meer.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
v. duyvenvoorde
24/08/2018
via website
thumbs down

al meer dan 5 jaar klant, diverse keren geklaagd. beeld niet haarscherp zoals beloofd en happert als een idioot. kan niet netflix kijken zonder happeringen. internet varieert gigantisch qua snelheid en valt soms weg. te merken aan muziek met sonos. betaald veel veel, maar het is allemaal waardeloos kwalitatief uitermate teleurstellend, of te wel kut!!!!!!! in het begin was het fantastisch, maar dat na een jaar drama. ziggo beloofd veel, maar maakt weinig waar naar mijn gevoel. krijg ook elke keer zeer onervaren personen aan de telefoon, als ik iets wil melden en dat staat los van wat er langs komt om eventuele storingen op te lossen. wanneer krijg ik waar ik recht op heb. voor mijn gevoel al jaren te veel betaald.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
geerts
14/08/2018
via website
thumbs down

14 aug 2018

Ziggo is een echte nachtmerrie !
Twee maanden lang geen aansluiting gekregen !!
een keer een Ziggo wagen na aanbellen
pijlsnel zien vertrekken
telf klacht, na een week een kaartje in de bus:
wij zijn langs geweest !
ja en ? als je niet wacht na aanbellen
we hadden intussen een mobieltje genomen WANT
nog steeds geen telefoon, geen TV, geen internet !!!

het hele soepzootje van Ziggo retour gestuurd.
geprobeerd op te bellen
4 a 5 keer het aantal wachtenden is nog ….

1 keer geluk gehad en na 12 min wachten
kontakt en van Ziggo terugbellen geeist
dat is gelukt en in ca 20 min uitgelegd
en alle kont(r)akt opgezegd

het was in orde …..

DUS NIET want weer factuur
met aanmaning en verhoging
met dreiging van incasso, beslaglegging,
opsluiten in concentratie kamp
nog net geen doodschieten

tot op vandaag nog nooit ingelogd,
geen telefoon van Ziggo en geen TV.

we hebben wel nog meer narigheid gehad
met te late betaling want geen internet,
geen telefoon
ook vodafoon was niet stop te zetten,
ruim een maand contract uitdienen,
hoewel intussen opgekocht door Ziggo

er zijn nog meer oplichters aktief zoals
bejaardenvoordeel.nl die met mooie beloften
linke smoesjes uithalen en na 2 dagen te laat
beginnen met aanmaningen te berekenen
en dreigen met incasso, in beslagneming
en ook concentratiekamp.

Zo weet u binnen enkele maanden of Ziggo voor u de beste keuze is!
Vervolgens kunt u overstappen naar Ziggo of naar een andere aanbieder…

mailen naar Ziggo is niet mogelijk, alles bounced terug
de upc tijden zijn bijna weer terug

geen internet, geen bankbetaling mogelijk,
niet mogelijk op tijd termijnen te betalen,
pats boeterente, EUR 1200
Ziggo bedankt,
kan het woord niet meer zien zonder kotsneigingen.
de volgende rekening komt er al weer aan ?
weer storneren, dit duurt nog tot sintjuttemis
PAS OP VOOR DE ZIGGO,
die blaft niet maar bijt meteen
—-

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
BenTom1956
12/08/2018
via website
thumbs down

Ik breng u graag op de hoogte over onze ervaring met Ziggo
Het betreft een conflict met Ziggo waar we maar niet uitkomen. Het conflict dat wij, de klant, en Ziggo nu hebben is als volgt begonnen.

Wij kregen een factuur over de maand juli 2018 met een bedrag van € 92,90. Ons abonnement bedraagt maandelijks € 76,45. Dus hebben we hierover contact opgenomen met Ziggo op 1 augustus. Dan krijgen we antwoord van Ziggo via een mail. In deze mail van Ziggo van 1 augustus 2018 Geeft Ziggo aan dat ze inderdaad fouten hebben gemaakt. Wat opvalt is dat Ziggo deze fout niet alleen erkent maar dat zij deze fout allang hebben opgemerkt. Dat kunnen we uit de mails halen. Ziggo corrigeert de fout niet uit zichzelf maar wacht tot de klant er iets van meldt. Deze nare ervaring hebben we vaker gehad met Ziggo.

En dan even tussen neus en lippen door wordt in dezelfde mail van 1 augustus aan ons doorgegeven dat het bedrag van ons abonnement per 1 juli 2018 is verhoogd. Zoiets als, o ja, tussen haakjes, het bedrag van jullie abonnement is per 1 juli verhoogd. Natuurlijk hebben we hiervan werk gemaakt. Ziggo moet de verhoging ruim van te voren aan de klant melden. Dat hebben ze dus niet gedaan. Zoals verwacht van de klantenservice blijven ze volhouden van wel. Eerst beweerden ze dat zij ons daarover hebben gemaild en dat de mail wellicht terecht gekomen is in de map “ongewenst”. Wat een belachelijke aantijging. Het systeem doet dat weleens ja maar niet als de verzender vertrouwd is. En dat is Ziggo dus al meer dan tien jaar. Dus hoezo. Maar ook dan zou de mail gelezen zijn en zouden ze de mail hebben om dat te kunnen bewijzen. Konden ze niet dus was het plotseling dat ze dat per brief hadden gedaan. Ongelooflijk he. Maar ook dat kan Ziggo, zo’n grote organisatie, niet bewijzen. Nou dan zal dat wel telefonisch zijn geweest. Nee, Ziggo jullie hoort de klant van tevoren schriftelijk en duidelijk te informeren over prijsstijgingen. Dat meldt Autoriteit Consument & Markt (ACM) en vermelding in de krant alleen is NIET voldoende. Wordt vervolgt. De Geschillencommissie is inmiddels ingeschakeld.

Het gaat hier om het principe. Wij, de klant, betalen netjes elke maand voor een product/dienst. Onbeschoftheid en arrogantie hoeven klanten niet te pikken. Overstappen? Ja dat kan. Maar is dat de juiste wijze om te handelen? Wij zijn de mening toegedaan dat klanten moeten vechten voor hun rechten. We kunnen gebruik maken van een portaal, een toegangspoort, zo gezegd op het internet om zaken aan de kaak te stellen en ons voordeel er mee doen. Het product dat Ziggo levert, is een goed product. Het gaat om een paar mensen die de boel verzieken. Mensen die, naar het lijkt, in dit geval een eigen agenda op na schijnen te houden. Is het hoger management hiervan wel op de hoogte vraag je je af. Zulk gedrag van medewerkers beschadigt elke organisatie.

De mails die wij hierover van Ziggo medewerkkers klantenservice ontvangen hebben, zijn niet mals. “Zeg dan maar gewoon op als je niet tevreden bent.” En “ons standpunt is duidelijk. Daar blijven we bij en we staan u niet meer te woord over deze onderwerpen, wat je ook doet.”

Ook hebben we ons beklaagd over een brief d.d. 7 juni 2018.
De openingszin van deze brief was “herinnert u het zich? Er staat nog € 37,25 open.” Of we dat bedrag even wilden betalen. Geen uitleg wat het betrof of wat dan ook. In deze brief was dus onze naam, ons klantnummer en een betaalkenmerk vermeld. Dan moet er toch een acceptgiro of wat dan ook zijn, lijkt mij. Deze brief was niet ondertekend, er stond geen naam onder zoals bij elke brief van Ziggo. Niemand wist daar iets van nadat we ons hierover hadden beklaagd. Allemaal loge zaken waarmee we regelmatig geconfronteerd worden. Facturen die niet kloppen, bedragen die zomaar opgevoerd worden of steeds weer teugkomen.

In september 2017 werden we door Ziggo benaderd. Omdat we zo’n uitgebreid pakket hadden, Pakket Alles-in-1 Power met Movies and Series XL, extra mediabox, volop bellen, mobiel bellen gewoon het hele pakket, kregen we een mooi aanbod. We konden een gratis extra pakket naar keuze uitkiezen. We kozen voor Movies and Series XL als gratis extra pakket. Dus, dachten we, dat hebben we al maar dan krijgen we dit dus gratis als extra pakket. Het is het proberen waard, toch. Immers, Ziggo heeft ons benaderd. Maar nu komt het. We moesten eerst het huidige abonnement opzeggen. Dat vonden we heel raar en waren het niet mee eens, we voelden nattigheid, zeker gezien onze ervaringen met Ziggo. Bovendien, vonden we, kon Ziggo ons niet eerst de worst onder de neus voor houden om dan met voorwaarden te komen voor dat aanbod van hun. Wij hebben dus niks opgezegd. Dit was begin september 2017.

Dan komt de factuur van november 2017 met een minder bedrag van € 11,95. Het bedrag dat we betalen voor Movies & Series XL. Verder zien we dat Movies & Series XL is veranderd in Movies & Series L. Dus niet langer XL. Nou, Ziggo is dus toch zo vriendelijk geweest om ons dat pakket gratis te geven. Dachten we. Verder was er trouwens niets verander dan enkel het bedrag, de € 11,95 en alle zenders hadden we nog. Geweldig Ziggo, dank je wel. Hoewel we geen brief of mail hierover hebben mogen ontvangen vonden we het natuurlijk allang ok en zeer vriendelijk van Ziggo.

Maar dan. Acht(8) maanden later eind juli 2018 kregen we plotseling, wederom zonder enige melding op enkele zenders de melding “niet geabonneerd.”

Natuurlijk halen we verhaal bij Ziggo en krijgen we te horen dat wij ons abonnement hebben beëindigd in september 2017. Hu? Dat hebben we helemaal niet gedaan. Waar is ons verzoek dan en waar is jullie bevestiging. Tja, we zouden gewoon geluk hebben gehad dat we de zenders toch hebben kunnen zien zonder er voor te betalen. Maar weest u gerust we zullen over ons hart strijken en u deze niet in rekening brengen. En daarmee is de zaak afgedaan.

Wat we ook hebben geprobeerd om al deze perikelen, de onvermelde verhoging per 1 juli 2018, het zonder te melden verwijderen van de zenders, het zonder te melden beëindigen van ons abonnement in 2017, de foute facturen, de zogenaamde openstaande facturen, mails en brieven die niet aan ons zijn verzonden etc, etc. we krijgen geen gehoor op onze klachten. Sterker nog, we krijgen te horen dat alles ons duidelijk is doorgegeven over wat het standpunt is van Ziggo en dat we kunnen doen wat we willen maar dat Ziggo niet langer op ons zal reageren wat deze onderwerpen betreft. Dat staat letterlijk in hun mail.

Ziggo kan het niet hard maken dat wij hebben opgezegd. Dat kunnen ze niet bewijzen en volhouden. Het komt niet geloofwaardig over. Waarom zouden we opzeggen als we al jaren tevreden zijn met het product. Waarom zouden we genoegen nemen met minder als ons meer aangeboden wordt. Deze verandering is in gang gezet in november 2017, meteen na hun aanbod in september. Ziggo heeft vaker mensen om de tuin geleid wanneer ze veranderingen willen aanbrengen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bert
03/08/2018
via website
thumbs down

Ziggo aanvaardt de opzegging niet, waardoor het abonnement door blijft lopen. Ziggo verwacht daardoor dat je blijft betalen voor diensten, die door Ziggo zijn gestopt.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Cha
03/08/2018
via website
thumbs down

Ziggo is waardeloos!!
Ben al lid sinds 1987 eerst via Casema maar ik betaal 70 euro! En heb t ene na andere probleem en waslijst aan meldingen.

Standaard antwoord: heeft u reset al geprobeerd grrr👹 ja al 30 jaar!!!
Ligt altijd aan iets anders
Bekabeling was verouderd
Bekabeling niet goed gemonteerd door ziggo monteur, maakte kortsluiting etc etc

Buik vol, maar Hey ze hebben machtspositie want lan niet overstappen al mijn mails dan van afgelopen jaren!!

Ik raad t af

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
t.stam
12/07/2018
via website
thumbs down

tarieven omhoog zenders mindr

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kees
12/07/2018
via website
thumbs down

Klote ziggo ga eens eens werkend internet geven met je dure abonnementen. Na een half uur aan de telefoon eindelijk iemand gekregen, moest ik eerst allemaal gegevens geven en toen kwam het er op neer dat er weer een storing is en dat zij het ook niet weten. Had internet echt nodig vieze afzetters ze verdoen je tijd en geven je geld alleen maar aan reclame uit in plaats van een werkende service

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
1 17 18 19

Ziggo ervaringen 2018

Heeft u ervaringen met Ziggo en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u Ziggo beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.

Ons doel is altijd dat u snel en simpel de beste keuze kan maken en zorgeloos kan overstappen. Of u nu kiest voor Ziggo of voor een andere aanbieder. Die keuze is aan u en wij helpen u graag!

Ziggo 1.26 stars 914 reviews