Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Blog
Energie
Geen categorie
Internet
Mobiel
Nieuws
Verzekeren

Ziggo

Ziggo.nl is een van de grootste aanbieders van kabeltelevisie binnen Nederland, en ook qua internet hebben ze circa 1,7 miljoen klanten. Ziggo is veelvuldig in het nieuws geweest met betrekking tot de slechte klantenservice. Dit is met name na de fusering van @Home, Casema en Multikabel gebeurd, waar Ziggo uit is ontstaan. Lange wachttijden en slechte klantenservice hebben de naam van Ziggo geen goed gedaan. De Britse bank Barclays is groot aandeelhouder in Ziggo, zij bezitten 14% wat op een waarde (in aandelen) komt van 700 miljoen euro. Op 25 april werd bekend dat Ziggo samen wil werken met UPC zodat klanten van beide bedrijven gebruik kunnen maken van alle hotspots om een landelijke dekking te garanderen.

Ziggo ervaringen

Geef Ziggo een beoordeling

844 Ziggo ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Tarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit product
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

Wout ten Thij
Geen oordeel
15/09/2017
via website

Ondanks kreeg onze horizonbox kuren. hij gaf de melding dat hij geen zenderinformatie ontving. dat betekent dus ook niet opnemen en terugkijken. Dat is waar we de ziggobox voor hebben. Na meerdere telefoontjes, waarbij een medewerker de verbinding verbrak, kwam men tot de conclusie dat er een nieuwe mediabox moest worden opgestuurd. Toen deze binnen was sloten wij hem aan. Toen kregen we de melding dat we een abbonnement op aanvullende zenders zoals RTL 4 en hoger. Na nog meer telefoontjes besloot men dat er een monteur langs moest komen. Deze is 2 weken geleden geweest en de box werkt(e). Ook constateerd hij dat er een breuk in de kabel zit die door een graafploeg moet worden ingezet. Ondertussen hapert de mediabox steeds vaker en installeert zichzelf opnieuw te pas en te onpas. Vandaag gebeld naar Ziggo en gevraagd hoe het zit met de graafploeg. ik kreeg Jan van gaan aan de telefoon. Die gaf aan dat hij even moest nakijken wat de monteur gemeld had. Ik werd opnieuw 10 minuten in de wacht gezet. Toen kwam hij terug met de mededeling dat ik contact moet opnemen met ConnectZ. Op mijn herhaalde vraag waarom ik contact moet opnemen met en bedrijf waar ZIJ een opdracht hebben gegeven is mij een raadsel en zeker geen service. Hierop werd wederom de verbinding verbroken. Ik ben nu ondertussen al 20 minuten bezig om ConnectZ te bereiken maar er zijn nog meer wachtenden voor me en ik ben bang dat dat vandaag niet meer gaat lukken. Ten eerste ben ik zeer ontevreden over de klantenservice die tot 2x toe de verbinding verbraken waarvoor ik meer dan 15 minuten in de wacht heb gestaan. Dat ik zelf moet bellen naar een bedrijf waar ik geen relatie mee heb is bijzonder vreemd. Ik sta op het punt om een ander provider te zoeken maar de concurrentie is niet echt groot. dat zorgt waarschijnlijk voor de arrogante houding van de organisatie en zijn personeel. ik ben nu bij elkaar 1 maand bezig om mijn TV in orde krijgen en ik weet nog steeds niets

Nuttig? Ja   Nee

Alice Oppenheim
09/09/2017
via website
thumbs down

Ziggo belooft hulp bij overstap en doet niks behalve een monteur op pad sturen die helpt. Maar een half uur na zijn vertrek werd mijn KPN account al geblokkeerd en kon ik niet meer mailen .Dat is nu een vol etmaal gelden en niemand doet iets.
Dat is gevaarlijk voor een oudere vrouw die afhankelijk van haar mail is want niet in staat om snel de vaste telefoon te bereiken.
Veel beloven en weinig geven doet de gek in vreugde leven.Ik voel me dan ook een gek door Ziggo en ook KPN te geloven.Het komt er op neer dat ik al dagen eigenlijk geen aansluitingen heb en wel schriftelijke erkenning dat ik alles al heb betaald.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
H.L.Kempff
09/09/2017
via website
thumbs down

Traag Internet. Helpdesk draait altijd het zelfde verhaal af.Ligt aan de snoeren van de client. Dan gaan ze een afspraak maken voor een monteur. Later die dag krijg je dan een telefoontje dat het een externe storing en Ziggo de monteur heeft afgebeld. De volgende dag gewoon weer geen Internet. Problemen Internet structureel in de ochtend hoor ik van mensen uit mijn omgeving.Verder storing in zender ontvangst. Regelmatig slecht beeld of dan weer geen geluid. Dan ligt het weer aan het intensieve WiFi gebruik in de gemeente Amsterdam.Ziggo komt zijn verplichtingen niet na wat snelheid betreft. Wel ieder jaar de prijzen omhoog.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tim
07/09/2017
via website
thumbs down

Ziggo, de nieuwe grappenmakers! Al maanden extreem slecht internet, LAN of draadloos, maakt niet uit. Allemaal even slecht. Dachten mijn moeder even wijs te maken dat een Samsung apparaat instellingen in de modem aan het aanpassen waren, waardoor mijn moeder een nieuwe modem zou kunnen krijgen met een nieuw wachtwoord… 10/10 Komediant Ziggo!

Alles voor het geld denken ze dan maar lol… (wij gebruiken verder geen Samsung apparaten op de telefoon’s na maar dat waren niet het probleem volgens Ziggo..)

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Roef
31/08/2017
via website
thumbs down

Helaas zijn Ziggo met KPN de aanbieders van Nederlandse drama gebeuren. Klagen helpt niet, krijg alleen maar ongeintreeserde kinderen aan de lijn. SUPER SLECHT!!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
L.
31/08/2017
via website
thumbs down

Pure ellende….

Een zakelijk proefpakket voor 3 maanden (gratis). Desondanks kregen we toch facturen. Meerdere keren gebeld. Uiteindelijk opgezegd na 3 maanden. Deze verwerking verliep niet goed bij Ziggo waardoor wij uiteindelijk nog een maand moesten wachten met terugsturen van het product. Daarbij werden nog wel 2 maanden in rekeninggebracht. Weer gebeld… we krijgen (als het goed is) alles teruggestort in de volgende maand (2 maanden na opzegging). Qua klantenservice zijn ze niet pittig en qua klantvriendelijkheid wat betreft facturen al helemaal niet….

Wij gaan naar KPN waar we wel fatsoenlijk geholpen worden en weten waar we aan toe zijn.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
van middendorp
30/08/2017
via website
thumbs down

Ik hang nu voor de 10e keer al weer 19 minuten aan de lijn, zonder 1 stap verder te zijn.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Arie
30/08/2017
via website
thumbs down

Het ergste van Ziggo zijn de klanten !
Ik wordt het kotsbeu om van zgn. ‘experts’ (de leken) te horen t krijgen dat Ziggo goed is.
In mijn eigen familie kring snappen ze niet dat iedere storing er 1 teveel is en dat ze er over moeten klagen anders wordt er nooit wat opgelost.
Antwoorden als : mijn internet doet het gewoon dus zeik niet ! (terwijl bij nadere inspectie dan blijkt dat ze ruime tijd via roaming op een openbaar netwerk internettn en dus nooit in de gaten hebben dat hun eigen provider niet werkt.
Probeer maar eens uit te leggen aan zulke ‘experts’ dat hun eigen provider (ziggo) zeer slecht is dan komen ze met antwoorden als : daar heb je de professor weer.
Soms ben ik in staat dat soort dom volk keihard hun eigen mobieltje door hun strot te douwen met modem en al !

Dom, slecht en narcistische mensen die de toon aan voeren, maar als iemand zoals ik dan het probleem weet op te lossen dan nog krijgen we niet de waardering die we horen te hebben, nl: wij zijn wel specialist, althans ik. (afgeronde Ambii opleiding HBO-niveau)

Er zou een wet moeten komn die mensen verbied om mee te mogen praten op IT-technisch vlak als ze daar geen gedegen kennis voor hebben. (dit zou beteken dat vrijwel iedere helpdesk medewerker direkt ontslagen kan worden waardoor ik dat baantje zou kunnen overnemen na jarenlange werkloosheid !!!)

Kut land, kut regels, kut mensen. (mbt tot ziggo verheelijking)

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Babs
28/08/2017
via website
thumbs down

Slechte ervaringen met Ziggo. In mijn buurt heeft Ziggo bijna een monopoly dus weinig mogelijkheden, vooral qua prijzen. Ziggo Go tv (voor heen HBO) heeft veel storingen, wil je lekker een avondje tv kijken dan is de kans té groot dat er iets mis gaat. Schandalig, ik betaal voor deze service. Nooit problemen met Netflix gehad.
Onduidelijke mensen aan de telefoon, ze snappen het probleem niet, geven de schuld aan de tv en proberen je tussendoor nog wat extras aan te smeren. Hetzelfde geld voor online hulp. Het internet is ook onstabiel.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hans Mennink
25/08/2017
via website
thumbs down

we zijn overgestapt maar dit gaat niet soepel brieven van ziggo en emails spreken zich tegen . al 5 keer met hun gebeld .

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Theo
21/08/2017
via website
thumbs down

Een bezoek aan ziggo in de mediamarkt was een uiterst slechte ervaring. Mijn vragen werden oninteressant geacht en de persoon die me hielp kwam met een antwoord ” dat heb nou al drie keer verteld” schandalig dat tegen een potentiële klant te zeggen, ik heb het gehad met Ziggo! Groet

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
thomas
15/08/2017
via website
thumbs down

hallo, ik ben een streamer met 50.000 abonnees die 4 jaar al streamt op youtube, mijn moeder is een ziggo fanaat omdat ze denkt dat omdat het goedkoper is het wel beter is terwijl mensen in me streams kunnen zien dat het enorm lagt, ik heb van ziggo 40mb gekregen en 4 upload terwijl ik er maar 20mb heb in me huis en 2 upload wat het is waarom weet ik niet maar ben naar tele2 overgestapt en in 1 jaar heb ik meer als 35.000 subs erbij omdat mijn streams niet meer laggen wat mensen fijn vinden en heb nu 100mb en 10 upload en tv alleen voor 40 euro per maand terwijl ziggo er 48 voor vroeg belachelijk me moeder was verbaast wat het resultaat was en ga weg met storingen die zijn onzin ziggo had er meer als tele2 overstappen een advies van mij

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
lucas
04/08/2017
via website
thumbs down

Hele slechte ervaring met Ziggo. Gaf verhuizing door. Omdat ik verhuisde van voormalig UPC gebied naar voormalig Ziggo gebied moest ik weer een nader modem. De vorige keer ook al en toen moest ik er ruim een maand op wachten. Nu kwam die naar 2 weken maar post nl beschadigde de zending. Daarna Ziggo gebeld om een nieuw pakket te sturen. Is na 5 dagen nog niet gelukt. Iedere keer dat ik bel is er een ander antwoord en niemand kan mij vertellen of de zending nu wel of niet de deur uit is. Ondertussen wel gewoon geld afschrijven.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jan Berend
03/08/2017
via website
thumbs down

Slecht, Al een maand geen of belabberd digitaal beeld van ziggo. Ondanks mooie beloften en van het kastje naar de muur te zijn geschoven, begin ik langzamerhand te twijfelen aan de klantwaardering door ziggo. Klantenservice weet ook niet wat ze met deze koppige houding van ziggo en aannemer aan moeten. Gelukkig hebben we internet bij andere provider)

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
THEO
03/08/2017
via website
thumbs down

Zeer slechte internetverbinding
Prijs kwaliteit verhouding is geheel niet in overeenstemming.
.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Dennis postma
Geen oordeel
01/08/2017
via website

Zenders + rekening aangepast op een lopend contract.
Proberen uit te leggen tot aan 5x toe, medewerkster snapte het niet en kon het haar ook niet uitleggen .
Tot slot , nog een paar maanden ziggo dan overstappen .

Let op , een gegeven actie kan worden aangepast ,
Volgens medewerker is dit ziggo goed recht

Klant van upc 18 jaar.

Dennis postma
Grou

Nuttig? Ja   Nee

kees
31/07/2017
via website
thumbs down

Ziggo is en zal altijd achter de feiten aan lopen. Het zal nooit in staat zijn kwaliteit te leveren zoals een andere aanbieder dat wel kan tegenwoordig. De massa die angst hebben over te stappen zijn hun klanten. Nooit tevreden klanten (TERECHT) dus en daarom oplichters en kwakzalverij bij klantenservice en in heel bedrijf. Sukkels want men weet dat t onderaan blijft bungelen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jeanette Horio
Geen oordeel
31/07/2017
via website

Radio valt steeds weg, mijn mobiel zoekt steeds naar een draadloos netwerk, apps sturen duurt lang, kortom de zoveelste keer van die irritaties met ziggo. Ik ga toch maar eens kijken naar een ander.

Nuttig? Ja   Nee

osnabrugge
28/07/2017
via website
thumbs down

zeer slecht

heeel veel ellende

wees gewaarschuwd, ga niet naar Ziggo

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
P. Cox
28/07/2017
via website
thumbs down

Zeer slecht, laten ons gewoon zonder blikken of blozen een week wachten om een storing op te lossen. Te gek voor woorden in deze digitale tijdperk. Blijkbaar is onze wifi-router stuk, dit kan volgens ziggo alleen worden opgelost door een monteur. Wij hebben de klacht gemeld op donderdag 27-07 en de monteur komt pas op woensdag 02-08. Ook zij de medewerker aan de telefoon dat dit normaal is, hij zou ook wel eens een week zonder internet hebben gezeten. Ik vind dit niet normaal, alles gaat tegenwoordig via internet, betalingen, e-mail verkeer ectr. Ziggo heeft voor mij afgedaan.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
mverzandvoort
Geen oordeel
28/07/2017
via website

Jaren lang klant bij Ziggo, maar de laatste tijd wordt de rekening steeds verhoogd en moet ik steeds alles weer resetten, gisteren een uur aan de lijn gehouden en zelf door een telefoniste doorgestuurd naar UPC, wat die zouden de rekeningen, sturen.
toen weer een half uur aan de lijn gewacht. Uit kwaadheid weer Ziggo gebeld en
wederom een half uur aan de lijn . Uit eindelijk een dame aan de lijn die het mij
fatsoenlijk uit kon leggen. Toch walgelijk van Ziggo om alle maar weer te verhogen,
Ja Ziggo zo ga je niet met klanten om.
Denk er hard over om over te stappen naar NLE.

Nuttig? Ja   Nee

Colin
24/07/2017
via website
thumbs down

Zeer slecht net uur aan de telefoon gezeten. Waardeloos geholpen zou monteur komen maar kosten zijn dan voor eigen rekening waardeloos betaal elke maand 70 euro en dan heb je slecht internet

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
bianca
24/07/2017
via website
thumbs down

Na heel wat jaren klant te zijn geweest vond ik het genoeg geweest toen Ziggo de prijs voor internet en tv weer verhoogde. 46,50 per maand alleen voor tv en internet. Ik overstappen. He toen werd ik ineens steeds gebeld door vasthoudende "blijf bij Ziggo"mensen. Na weigering van het aanbod van een half jaar voor dezelfde prijs als mijn provider (bijzonder) kreeg ik zelfs een heel jaar voor dezelfde prijs als mijn nieuwe provider (nog gekker). Tsja. daar hadden jullie eerder mee moeten komen zei ik nog. Blijkbaar moeten vast klanten de hoofdprijs betalen. Goed per 23-6 werd nog 46,50 afgeschreven. Daar zou ik dan de helft nog van terug moeten krijgen omdat mijn nieuwe provider (NLEX een aanrader trouwens in communicatie, levering van diensten en service, zelfs via app bereikbaar en direct reageren!)) alles netjes bij mij thuis had geinstalleerd en Ziggo was opgezegd. Verbazing: wordt er gewoon weer 46,50 afgeschreven. I klacht ingediend. Vandaag telefoontje: tsja dat is nou eenmaal het beleid. Heb nu via ING de incasso kunnen weigeren die ingepland stond voor de 25e juli. Bah Ziggo!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
S-D
24/07/2017
via website
thumbs down

Nu al enige tijd (7.5 jaar( bij ziggo, als IT-er heb ik diverse systemen 24/7 draaien bij mij thuis. Elke dag (nu laatse half jaar) krijg ik diverse meldingen van mijn alarm centrale, monitoring software, sms diensten dat de verbinding eruit ligt. Dit is nu al weken aan de gang.

In 1.5 jaar tijd, 4 nieuwe modems, 2 keer een monteur over de vloer. Resultaat zelfde. Slecht!!

Snelheid van de verbinding is perfect. Volle 300mb. Maar ja ik heb er niets aan als mijn verbinding continue wegvalt. Hier baal ik, mede Ziggo gebruikers in de straat, maar ook vrienden wie ik destijds allemaal Ziggo heb aanbevolen. Ik ken niemand die nu tevreden is met ziggo.

Ondertussen heb ik me bij een ander aangemeld. Dus wordt even afwachten hoe dat gaat verlopen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Aubrey
24/07/2017
via website
thumbs up

Zeer slecht er is elke dag wel iets bij ziggo. Heel erg vaak het internet 3x per dag modem resetten of de tv Horizon box resetten. Hoe durft ziggo telkens de prijzen te verhogen als de kwaliteit alleen maar slechter wordt. Het is echt slecht. Was een tevreden klant maar sinds kort helemaal niet meer

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Aubrey
Geen oordeel
24/07/2017
via website

Mijn beoordeling is niet goed maar slecht. Ziggo niet aanbevolen

Nuttig? Ja   Nee

Roos
Geen oordeel
23/07/2017
via website

Al jaren een tevreden klant maar de laatste tijd wordt dit danig op de proef gesteld. Ook voor de zoveelste keer geen Internet. Denk nu aan overstappen.

Nuttig? Ja   Nee

Caroline
Geen oordeel
21/07/2017
via website

Voor de zoveelste keer geen internet en telefoon. Daar is vandaag de T.V. bijgekomen. Slechte provider !

Nuttig? Ja   Nee

Marc
17/07/2017
via website
thumbs down

Slechte behandeling en klaar klachten Worden niet opgelost want het probleem ligt nooit bij ziggo. Klantvriendelijk hebben ze daar in ieder geval nog nooit van gehoord.
Al 12 jaar klant maar nu toch overgestapt naar KPN waar je wel normaal als mens behandeld word.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Paul
16/07/2017
via website
thumbs down

Te dure en onbetrouwbare provider!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gert Smits
15/07/2017
via website
thumbs down

Klachten nooit serieus opgelost, veel storingen, maar wel betalen. Na 20 jaar overgestapt naar KPN, dan bellen ze wel met oplossingen. Via de mail nog benaderd, en onbeschofte mails gehad. Letterlijk.. Ze moeten kotsen bij ziggo van het horen van mijn naam, en nog veel meer van deze uitlatingen. Ene Dirk Jan van het ziggo team.. Nee, klantvriendelijk, dat kennen ze bij ziggo niet. Nooit meer terug naar die onebschofte honden

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Daan
14/07/2017
via website
thumbs down

Veel storingen, slechte klantenservice, duur!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Noor
12/07/2017
via website
thumbs down

Vreselijk bedrijf geldtrekkerij

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Leva
08/07/2017
via website
thumbs down

Tv signaal is waardeloos, internet niet stabiel, waardeloze klantenservice…maar er is geen andere optie via de kabel in mijn regio (Heerlen, Limburg). Als het kon, ging Ziggo er bij mij uit. Wachten is nu op een goede bekabelaar die dit oppakt.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Maarten Lindner
05/07/2017
via website
thumbs down

Plotseling geen replay en on-demand meer… op advies ziggo medewerker de mediabox gereset op fabrieksinstellingen en sindsdien foutcode 1050 (geen signaal)
Monteur kan pas na 14 dagen komen!!! Onacceptabel Ziggo!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jan Bijleveld
03/07/2017
via website
thumbs down

Zeer slecht.
Zowel ik als mijn buurman (5 meter naast mij) hebben een offerte aangevraagd bij ziggo.
Mijn buurman krijgt een offerte van €2351,30 ex
Met een eigen bijdrage van €731.30 ex
Dit word gedaan door aannemer Dieter.
Ik kreeg een offerte van aannemer Baas en een heel ander bedrag NL:
€4877.84 inclusief
Met een eigen bijdrage van €2941,84 inclusief
Een verschil van maar liefst €2056,98 netto
Zowel Baas als de klantenservice van Ziggo konden mij niet vertellen hoe dat mogelijk is.
U begrijpt vast wel dat mijn vertrouwen in Ziggo een enorme deuk heeft opgelopen en ik dus niet met hen in zee gaat.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Henri
Geen oordeel
27/06/2017
via website

Jaren goede ervaringen gehad met Ziggo tot 3 weken geleden. Vanwege een verhuizing naar een andere woonplaats adreswijziging doorgegeven en omdat we sneller internet wilde het abonnement laten aanpassen. Bij de vraag wanneer we het modem thuis en ons nieuwe telefoonnummer thuis zouden krijgen werd ons verteld dat het nieuwe modem naar ons oude adres gestuurd zou worden en we daarna een afspraak met de monteur konden maken. Toen we twee dagen later weer belde
omdat we nog geen bevestiging gehad hadden bleek alles geannuleerd te zijn. Bij navraag hoe dit kon bleek de collega een fout gemaakt te hebben. Toen alles weer goed in het systeem stond volgens deze medewerker vroegen we voor de zekerheid wanneer het nieuwe modem nu opgestuurd werd. We kregen te horen dat de pas een week voor de verhuizing kon ect. Een dag later kregen we een mail binnnen dat onze bestelling weer geannuleerd was.
Weer bellen, weer te horen krijgen dat de collega een fout gemaakt heeft en weer een ander verhaal over het modem.
Dit gebeurde nog een keer of twee tot vorige week toen ons gegarandeerd werd dat het nu helemaal goed geregeld was.
Totdat we vandaag de afspraak voor de monteur voor aankomende donderdag wilde verifiëren omdat we hier geen bevestiging van hadden gehad.
Toen kregen we weer te horen dat alles genannuleerd was omdat de collega blablabla. Ondertussen was mijn kookpunt bereikt en heb meerder malen om een superviser gevraagd of iemand die wel een verhuizing en modem kon regelen. Ondertussen al een uur aan de telefoon en drie keer doorverbonden.
Krijgen weer hetzelfde verhaal te horen en dat het allemaal goed geregeld is nu.
We deelde de heer mede dat wij er niet meer in geloofde en vroegen hem naar een supervisor.
Dit
Ging en kon hij niet doen en had er alleen maar over hoe hij werd aangesprokenZ ik heb die meneer proberen uit te leggen als je naar 8 9 telefoontjes met klantenservice en steeds hetzelfde verhaal dat het nu goed komt en ook weer bij hem een ander verhaal over het aansluiten van het modem hun ongeloofwaardig zijn. Ook hier ging hij weer over i. Discussies dat in dit zij en als we hem niet geloofde ging ophangen.
Zo wordt je afgescheept daar tegenwoordig. Allemaal een ander verhaal en wij moeten het volgens hun maar slikken.

Heel frustrerend dat ze een paar simpele dingenniet kunnen regelen en allemaaaalll een ader verhaal vertellen.
Ik vindt het niet erg om een week of twee weken langer te moeten wachten als het echt niet anders kan maar ga niet steeds een ander verhaal vertellen.

Voor mij is het naar 25 einde Ziggo…

Nuttig? Ja   Nee

daniel
24/06/2017
via website
thumbs down

Ik ben zo goed als 2 jaar afnemer van ziggo zakelijk. Ik kan zeggen dat het de slechtste internet ervaring van mijn leven is. Heb vaker niet dan wel connectie met internet via mijn wifi en ben dus vooral buiten de deur gaan werken terwijl ik daar een hekel aan heb. Ik zou dan ook niemand ziggo aanraden want de klantenservice is gekkenwerk, een klacht indienen kan alleen telefonisch maar telefonisch contact opnemen kost je minstens 2 uur van je leven en vervolgens spreek je iemand die je helemaal niet kan helpen; top service!
Ziggo, ik hoop dat je bijzonder snel failliet gaat.
het enige waar ik van baal is dat ik niet minder dan 0,5 sterren kan geven.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
JS
23/06/2017
via website
thumbs down

Wij hebben ook iedere 3 mnd een hoop gedoe met ZIGGO. We liggen er nu vanaf vorige week dinsdag (13-6-2017) uit. Beperkte TV/geen Internet en geen telefonie. We worden van het hoekje naar de kast gestuurd. We krijgen een nieuwe modem toegestuurd maar er zit geen adapter voor stroom bij. Monteur komt as dinsdag (dat is 2 weken later). Hier betalen we iedere maand €130 voor!! Van de zotte.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
machiel
22/06/2017
via website
thumbs down

Ik heb jaren bij Ziggo internet televisie gehat .maar ik heb ook wat klachten .normaal betaal ik 55 euro permaand .en ik huur 1 film voor 3 euro .komt de rekening 75 euro .en dat is niet als .ik heb zelf nog ens een rekening van 125 euro gehat wat ze zoo haden van de rekening haden gehaald .ik bel 1 dag later op .ik zij dat klop niet .ik wil de helft trug en ze zijden dat gaat niet .we willen je wel korting van 25 euro geven . Zelf de horizon kasje hangde elke dag vást. Ik heb vaak heel slechte Internet verbing gehat .en wat me op viel dat de prijzen niet het zelfde zijn .ik betaalde normaal 55 euro en 1 maand later 60 euro .en het gaat op en neer .de mede wekers zijn aardig door de lijn . Maar zelf de Wi-Fi van mij werkden niet goéd .zelf als ik online game op de playstaion 4 viel de Internet veel weg .kijk ik zeg niet dat het aan ziggo licht . Maar volgens mij licht waar je woond .ik woon op de grens van België. Maar wat ik wel zeg ze zijn erg duur en de rekening blijf bijna nooit het zelfde .dat is wel een een probleem van Ziggo

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rick
20/06/2017
via website
thumbs down

Is goed wat mis binnen ziggo ben al van af het begin ziggo klant. nooit gezeur! tot nu afgelopen 2jaar internet is traag, tv ontvanger loopt telkens vast afstandsbediening werkt niet.

De druppel juni-2017 was ook uw medewerker. Met haar Grote ***. Deze medewerker met haar gedrag, heeft niks meer met verkoop te maken of klanten willen houden. Intimiderend en dreigend over komen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Geertjan
19/06/2017
via website
thumbs down

Eindelijk is de laatste druppel bereikt en loopt de emmer over

Na inmiddels een goede band te hebben ontwikkeld met de klantenservice (bel ongeveer iedere twee tot drie maanden) is het besluit genomen on geen gebruik meer te maken van ZIGGO als provider

Van morgen de zoveelste maal dat er een media box mee ophoudt en dienst weigert ze gaan ongeveer een jaartje mee

En niet er mankeert niets aan aansluitingen bekabeling etc dat is al vaker gecontroleerd als dat nodig zou moeten zijn .ook geen stof of andere mysterieuze oorzaken .

nogmaals contact met de klanten service en ja de afspraak voor de monteur gemaakt deze is inmiddels geannuleerd als hij langs komt mag hij alles meenemen wat er van ziggo in mijn huis staat ongeveer een pallet vol

Ik reken ongeveer iedere maand 100 euro af voor 75% kwaliteit en elke vorm van tegemoetkoming blijf uit
ja ik krijg iedere keer een nieuwe ontvanger en dan ben je weer een half dagje zoet mee installeren favorieten instellen lijsten bijwerken qua volgorde noem maar je kent het waarschijnlijk wel.

Het spijt me ZIGGO sinds de overname van UPC zijn jullie niet beter geworden op geen elk front

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Geertjan
19/06/2017
via website
thumbs down
Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Noel
19/06/2017
via website
thumbs down

Het begon allemaal zo goed jaren geleden maar langzamerhand begint Ziggo een cashcow te worden zonder gevoel voor haar klanten.

Keer op keer aangegeven dat mijn oude decoder aan vervanging toe is, zelfde geldt voor het modem. Ik mag doodleuk alles opnieuw aftikken en de volle mep betalen terwijl nieuwe klanten dit gratis krijgen. Ook het blokkeren van je account op social media vind ik behoorlijk onbeschoft.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
sinisa
18/06/2017
via website
thumbs down

Al jaren klant van Ziggo. Zolang je niks wijzigt in je abonnement gaat het prima. Wij hebben recent onze producten telefonisch aangepast van Humax kast naar Smartcard. Vervolgens zijn de problemen met Ziggo ontstaan. Klantenservice valt geen service te noemen. Onze eerste nieuwe factuur was ineens belachelijk duur €129,-. Opgebeld lang in de wacht gestaan en bleek dat men activatiekosten had doorberekend.
Vervolgens ontvingen wij 2 retourdozen voor 1 Humax kastje. Weer opgebeld om te vragen wat wij met 2 retourdozen moesten. We kregen te horen dat we er 1 weg kunnen gooien en de andere het oude product in kunnen doen. één maand later op de nieuwe factuur claimt ziggo dat ze onze retourdoos nooit ontvangen hebben. Weer is onze factuur €132,- omdat ze €85,- voor een Humax berekenen die wij al minimaal 4/5 jaar gebruikten. Weer opgebeld naar klantenservice. Deze dame gaf aan dat ze het vervelend vindt maar er niks aan kan veranderen. Ik voel me bedrogen! Zeker omdat wij al jaren trouwe klant zijn.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mehmet Metin
16/06/2017
via website
thumbs up

Blij verrast!!

Normaal doe ik nooit mee aan dit soort beoordelingen.
Ik ben al jaren klant bij UPC nu Ziggo en heb altijd wel ergernissen gehad.

Sinds kort heb ik mijn pakket uitgebreid ben van modem gebruik naar een Horizon box gegaan. Het wifi bereik hiervan was lang niet zo goed als wat ik voorheen had. Terwijl ik een upgrade had gedaan naar de meest uitgebreide internet aansluiting.

Na een tijdje proberen heb ik via myziggo een contact formulier ingevuld.
Nog geen 5 minuten later ging mijn telefoon. Ik was stomverbaasd omdat het Ziggo was, ik had namelijk gerekend op een paar werkdagen responstijd.
Nog geen 15 minuten na het invullen van de contactformulier was mijn probleem opgelost.

Samen met de dame die ik aan de lijn had hebben we mijn oude modem (die ik gelukkig nog niet had teruggestuurd) weer aangesloten, geactiveerd en in gebruik genomen.

Ik dacht waarom altijd alleen maar klagen, laat ook eens wat van je horen als het wel goed gaat.

Petje af!!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
r.a.h.carrera
15/06/2017
via website
thumbs down

gewoon kut en nog kut,een wiffi versterker aangepast en het is nu nog erger,het valt elke keer weg,wat een kut prov.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mevr.Tempelaars
15/06/2017
via website
thumbs down

Sinds ik horizon heb is het dramatisch!!!vooral bellen of gebeld worden is niet te doen!
alleen maar storingen!!!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
klant
13/06/2017
via website
thumbs down

Zeer slecht telefonische bereikbaar, na alle keuze menu.s te hebben doorlopen waar ik uren mee bezig ben geweest, elke keer wordt de lijn verbroken.
Misschien overwegen om afscheid te gaan nemen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
o
09/06/2017
via website
thumbs up
Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
André
07/06/2017
via website
thumbs down

Zou 6 juni aangesloten worden door een monteur tussen 5 en 10 s’ avonds. Krijg om half 10 een belletje dat hij met autopech staat en omdat ik alleen in de avond kan was de eerst volgende mogelijkheid pas over een week. Van morgen gelijk weer gebeld. Vrij genomen, kunnen ze pas vrijdagmiddag dus weer vrij nemen. Wat een slechte service. Overweeg alweer over te stappen voordat ik ben aangesloten

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
cona111
06/06/2017
via website
thumbs down
Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
cona111
Geen oordeel
06/06/2017
via website

Nav verhuzing ouders. Zéér slecht klantenservice. Gesprekken van 1 uur zijn geen uitzondering. Belangrijke kenmerken staan niet bij het klantnr vermeld, en je wordt hierdoor continue doorverbonden naar de verkeerde afdeling, en mag opnieuw je verhaal doen. Complexe problemen zijn bovendien lastig telefonisch te communiceren. Bij het indienen van een klacht via het ziggoformulier volgt – als je geluk hebt – een email, je hebt echter maar 7 dagen tijd om hierop te reageren. Niet handig als je op vakantie bent. Waarom geen 3 weken, of langer? Via een gewoon emailadres is ziggo sowieso niet te bereiken. Ik zal zelf nóóit overwegen klant te worden. Slechter kan niet.

Nuttig? Ja   Nee

tito
03/06/2017
via website
thumbs down

Leugens, heel snel om factuur en/of boete te sturen, zelf terug betalen of blokkade opheffen duurt weken tot dat je helemaal gek wordt en 20 keer gebeld hebt. KLOTE BEDRIJF!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
john thomson
Geen oordeel
17/07/2017
via website

Deze club weigert hun eigen creditnota terug te betalen aan de erven van een overleden klant.Moet zeggen dat ik dit soort praktijk niet eerder ben tegengekomen.Volgende stap is juridische maatregelen ondernemen.Ziggo is echt een waardloos organisatie en ZEER slecht betaler.NIET GEBRUIKEN!

Nuttig? Ja   Nee

Steve
02/06/2017
via website
thumbs down

Na een storing bleef het slechte beeld aanhouden, ook nadat deze meerdere uren van de stroom is geweest en zelfs na een factory reset van de decoder. Ziggo gebeld, wij kunnen op afstand niks betekenen en sturen een monteur. Monteur zegt dat de decoder kapot is, wel vreemd ineens na een storing bij Ziggo (deze heeft ook op de site gestaan). Wie mag er nu opdraaien voor de kosten van de monteur? De klant. Dat terwijl hun klantenservice niet capabel genoeg is om op afstand zaken op te lossen, schandalig!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ik
25/05/2017
via website
thumbs down
Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Remy
20/05/2017
via website
thumbs down

Gewoon een kut provider, geen enkel ding werkt, internet valt 4 keer per dag weg en ze zeggen altijd dat het probleem bij de gebruiker ligt (maakt niet uit of je alles precies zo hebt zoals Ziggo het wilt of niet). Het is echt waardeloos, vooral sinds het samengegaan is met UPC, ik had hiervoor UPC met nog gewoon weinig storing. Na het samengegaan is alles verpest!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ik
Geen oordeel
25/05/2017
via website
Nuttig? Ja   Nee

Michel
20/05/2017
via website
thumbs down

Helemaal kut

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Michel
20/05/2017
via website
thumbs up

Nieuwe modem gekregen aangesloten. Hadden we een blokstoring. 2 dagen geduurd. Modem aangemeld deed hét niet wel 5keer gebeld in drie dagen. Afwachten meneer. Scheitziek word je ervan. Wat een kut bedrijf. Ze weten van elkaar niet wat ze gedaan of gezegd hebben.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Maria
16/05/2017
via website
thumbs down

Mijn ervaring met Ziggo is zeer slecht, dus ik heb na jaren eindelijk opgezegd. De dame aan de telefoon drukte meteen op de knop, per direct geen internet meer! Oeps, geen sorry of niks. Het duurde 24 uur voor ik weer internet had. Vervolgens blijven ze nu geld van mijn rekening afschrijven terwijl ik al lang geen klant meer ben! Nu al bijna 400 euro! Eerst kreeg ik er geen en nu heb al 4x een doos ontvangen om mijn modem en HD recorder terug te sturen, terwijl het all lang terug is. Dit bedrijf doet nagenoeg alles fout wat er maar fout kan gaan, ik vind het onbegrijpelijk. Ik ga mijn bank maar bellen om ze te blokkeren oid..
En in de afgelopen jaren (UPC) is er ook al genoeg fout gegaan, wat een gepruts.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sacha
15/05/2017
via website
thumbs down

Sinds ongeveer een week heeft de studentencampus waar ik woon een contract met Ziggo afgesloten, sindsdien nog geen seconde goed werkend internet gehad. Het contact met Ziggo verloopt moeizaam doordat er een extern bedrijf wordt gebruikt dat als klantenservice fungeert.
Internet op een studentencampus tijdens een tentamenperiode is een basisbehoefte, Ziggo lijkt dit niet helemaal door te hebben.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Joy
15/05/2017
via website
thumbs down

Samen met meer dan 500 andere studenten en nieuwe Amsterdammers woon ik op de NDSM-werf in Amsterdam. In maart werd aangekondigd dat we allemaal per 1 april zouden overstappen naar Ziggo. Inmiddels is het half mei en moest ik zojuist via een medebewoner vernemen dat iedereen nu gebruikt maakt van een soort noodinternet (???) en dat er pas in juni een glasvezelkabel wordt aangelegd. Ik kan je vertellen, er zijn héél veel dingen hier die zijn misgegaan en nog steeds misgaan.

Los van het feit dat het hele proces vertraagd is, is het extreem vervelend en ronduit onbeschoft dat het internet de afgelopen weken (inmiddels bijna maanden) zonder aankondiging urenlang en soms zelfs dagenlang (!) uitvalt. Op het moment van schrijven is het weer raak. Niemand kan er op deze manier op vertrouwen of zijn/haar internet het gaat doen vandaag of niet. En als het internet het wel doet is het zo traag dat ik er alsnog niets aan heb. Dit is niet te doen voor jonge studenten die hun deadlines moeten halen. Ik ken studenten die uit angst (ik maak geen grap) pas laat in de avond naar hun huis terugkeren als ze al hun werk afgemaakt hebben. Dit is voor mij helaas geen optie, aangezien ik door een ongeluk met botbreuken niet het huis uit kan en alles vanuit huis moet doen. Conclusie: een regelrechte ramp.

Dat we geen internet hebben is één ding: het andere grote probleem is dat er helemaal niets aan ons wordt gecommuniceerd. Geen enkele mededeling, geen excuus, helemaal niks! Een enkele keer misschien een vinger richting onze bewonerscommissie. Alsof die er wat aan kunnen doen… Alleen de medebewoners die er zelf achteraan zijn gegaan hebben een mail ontvangen en zijn op de hoogte gesteld. Ze kunnen niet van mij verwachten dat ik elke dag als er zich weer problemen voordoen ga vragen wanneer het internet het weer doet.
Overigens heb ik zeer te doen met de nieuwe Amsterdammers die amper tot geen Nederlands kunnen: sommigen van hen snappen er al helemaal niks van. Afgelopen week is er zelfs één geweest die uit wanhoop bij mij aanbelde om te vragen of hij misschien iets verkeerd had gedaan bij het installeren van zijn router. Ik heb hem uiteindelijk moeten uitleggen dat het niet aan hem lag en we helaas gewoon moeten afwachten.

Ik kan gerust concluderen dat zowel de technische dienst als de klantenservice van Ziggo in elk opzicht faalt. Een vergoeding voor al die dagen zonder internet zou het minste zijn wat ze kunnen doen, maar ik betwijfel of dat zal gaan gebeuren. Overigens zal het me niks verbazen als de NDSM-werf pas deze zomer is voorzien van snel internet…

Tot slot kan ik alleen nog maar toevoegen: Lang leve hotspotverbinding en een hoge telefoonrekening!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Dewy
15/05/2017
via website
thumbs down

Het laden van deze pagina duurde enkele minuten, en ik denk dat dat in een zin ook gelijk zegt hoe slecht mijn internetverbinding momenteel is.
Superhandig, (NIET DUS), als je belangrijke deadlines voor je opleiding moet halen, of je beeldend werk online probeert te zetten, of bestanden wilt uitwisselen qua ontwerpen met medestudenten. TOTAAL ONTEVREDEN met de overstap.
Het regent klachten onder onze groep studenten.

Daarnaast moest ik ook akkoord gaan met een aantal hele rarae voorwaarden:
“De internetlijn is bedoeld voor 1 persoon met 1 apparaat. Het delen van een aansluiting of het ter beschikking stellen van de aansluiting aan derden is niet toegestaan en kan en zal resulteren in een definitieve afsluiting en eventuele (her)aansluitkosten.” (Lekker handig als je met 2 laptops aan een samenwerkingsproject voor je opleiding moet werken bijvoorbeeld)
Als je meerdere apparaten wenst te gebruiken (voor eigen gebruik) raden wij je aan een router met ingebouwde switch te kopen, een goede router is onder andere een Cisco Linksys E-serie. Bel voor meer informatie tijdens kantooruren 088-4117788.
Als je incidenteel van computer wisselt kan je middels herregistratie via deze pagina ook zonder een router prima internetten. LET OP! Niet meer dan 1 keer wisselen per 24h/”

Voor de rest van review ga ik een van mijn medestudenten quoten:
“Op 9 mei werd de overstap gemaakt van Lijbrand Telecom naar Ziggo op de studentencampus waar ik woon. Er is niemand die 24 uur achter elkaar internet heeft gehad. Als het internet er wel is, is het belachelijk traag. De snelheid is wordt niet eens meer aangegeven in MB’s maar in KB’s. Er is al meermalen naar zowel Ziggo, Duwo (de huurbaas) en ITT Desk (het bedrijf waarmee Ziggo samenwerkt om ons internet te verstrekken) gebeld. Alle bedrijven lijken naar elkaar te wijzen en communiceren totaal niet met elkaar. We worden van het kastje naar de muur gestuurd en niemand lijkt er wat aan te willen doen. Een simpele foto downloaden duurt al 5 minuten, laat staan bronnen opzoeken voor een scriptie of andere schoolopdracht. Daarnaast is het netwerk gedeeld waardoor niets meer veilig is. Het is ronduit belachelijk dat Ziggo zo met zijn klanten omgaat en dit soort netwerken aanbiedt.”

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kees Til
15/05/2017
via website
thumbs down

Op 9 mei werd de overstap gemaakt van Lijbrand Telecom naar Ziggo op de studentencampus waar ik woon. Er is niemand die 24 uur achter elkaar internet heeft gehad. Als het internet er wel is, is het belachelijk traag. De snelheid is wordt niet eens meer aangegeven in MB’s maar in KB’s. Er is al meermalen naar zowel Ziggo, Duwo (de huurbaas) en ITT Desk (het bedrijf waarmee Ziggo samenwerkt om ons internet te verstrekken) gebeld. Alle bedrijven lijken naar elkaar te wijzen en communiceren totaal niet met elkaar. We worden van het kastje naar de muur gestuurd en niemand lijkt er wat aan te willen doen. Een simpele foto downloaden duurt al 5 minuten, laat staan bronnen opzoeken voor een scriptie of andere schoolopdracht. Daarnaast is het netwerk gedeeld waardoor niets meer veilig is. Het is ronduit belachelijk dat Ziggo zo met zijn klanten omgaat en dit soort netwerken aanbiedt.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
eva
15/05/2017
via website
thumbs down

Wat een bedrijf… Sinds de overstap van ons studentencomplex op de NDSM-werf naar Ziggo, heb ik niet meer normaal kunnen internetten. Ik ben al door mijn mobiele internet van deze maand heen, omdat mijn internet thuis – van Ziggo dus: of niet werkt of wel werkt, wat betekent dat het laden van een internetpagina 30 tot 60 seconden duurt en het kijken van youtube-filmpjes of uitzendinggemist niet mogelijk is, omdat de laadsnelheid zó langzaam is. Het bedrijf ontloopt zijn verantwoordelijkheid en houdt ons al een week aan het lijntje zonder resultaat. Ze beloven vaag dat het ‘halverwege juni’ beter wordt. Ondertussen betalen wij er wel gewoon voor en zitten we met deze onzin opgescheept.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
eva
15/05/2017
via website
thumbs down
Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
AA
15/05/2017
via website
thumbs down

Ook bij mij is er op 9 mei de overstap gemaakt van Lijbrand Telecom naar Ziggo op de studentencampus (NDSM-werf) waar ik woon. Er is niemand die 24 uur achter elkaar internet heeft gehad. Als het internet er wel is, is het belachelijk traag. De snelheid is wordt niet eens meer aangegeven in MB’s maar in KB’s. Er is al meermalen naar zowel Ziggo, Duwo (de huurbaas) en ITT Desk (het bedrijf waarmee Ziggo samenwerkt om ons internet te verstrekken) gebeld. Alle bedrijven lijken naar elkaar te wijzen en communiceren totaal niet met elkaar. We worden van het kastje naar de muur gestuurd en niemand lijkt er wat aan te willen doen. Een simpele foto downloaden duurt al 5 minuten, laat staan bronnen opzoeken voor een scriptie of andere schoolopdracht. Daarnaast is het netwerk gedeeld waardoor niets meer veilig is. Het is ronduit belachelijk dat Ziggo zo met zijn klanten omgaat en dit soort netwerken aanbiedt

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ashwin
15/05/2017
via website
thumbs down

Ik woon op het NDSM studentencomplex in Amsterdam Noord. De overstap naar ziggo werd ten eerste niet aan ons meegedeeld, waardoor we onverwachts een dag zonder internet zaten. Met veel bellen kwam ik erachter dat er dus een overstap aan het plaatsvinden was.

Nu hebben we eindelijk i-net, alleen verbreekt de verbinding continu, maar het allerergste is dat we in KB/sec downloaden in plaats van MB’s, wat wel in het pakket zit.

Als we hierover bellen, worden we van het kastje naar de muur gestuurd! Dit kan gewoon echt niet! het downloaden van een plaatje duurt een paar minuten, dit is belachelijk. En ziggo zelf verwijst ons naar DUWO, terwijl zij wel het internet aanbieden.

Veel bewoners hebben al contact opgenomen met IITdesk (van ziggo), met het algemene nummer van ziggo en met DUWO. Maar niemand neemt hier de verantwoordelijkheid. En we betalen hier wel voor!!!

Ronduit schandalig dat dit nog anno 2017 kan!!! Ziggo ga je schamen!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Thijs
15/05/2017
via website
thumbs down

Ook woonachtig op de NDSM-werf, ik had hoge verwachtingen van de overstap maar verlang enorm terug naar het oude vertrouwde Lijbrandt. Waar sommige van mijn medebewoners nog erg traag internet hebben heb ik al 6 dagen helemaal geen internet en dat is voor een student heel heel heel problematisch. Bovendien kosten de extra 4g uitgaven me klauwen met geld.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Chris
15/05/2017
via website
thumbs down

Vorige week is ons NDSM complex in Amsterdam Noord dan eindelijk overgestapt naar Ziggo. Na uitstel en onduidelijkheid is dit uiteindelijk zonder enige kennisgeving gedaan, wat meteen resulteerde in dagen zonder werkende internet verbinding.

Ondertussen is er een verbinding, maar deze is verre van geschikt voor een studenten complex. De snelheden zijn teleurstellend laag, en de verbinding is instabiel en valt herhaaldelijk weg.

Als afstuderend student die druk bezig is met het schrijven van een scriptie, en het uitvoeren van het bijbehorende onderzoek, is het wel zo fijn als je in je studentenwoning internet hebt waar je voor betaald. Helaas is dit niet het geval.

Door menig medebewoner is er meermaals contact opgenomen met de betrokken partijen (Ziggo, ITTdesk, DUWO) welke niet met een concrete oplossing komen maar herhaaldelijk met een doorverwijzing naar een van de andere betrokken partijen. Via via heb ik ontdekt dat er schijnbaar wel monteurs langs zijn gekomen om de problemen te fixen, waarna er bij jullie geen storing meer gevonden word.

Het feit dat er internet is wil niet zeggen dat deze werkt. Met een snelheid van enkele kb/s kunnen wij net zo min ons werk doen als jullie zouden kunnen.

Wij als studenten zijn net zo goed jullie klanten. Bij deze dan ook nog maals DE VRAAG OM ACTIE.

Jullie zijn de betrokken partijen, zorg dan ook dat je samenwerkt met de anderen en in actie komt.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sam
15/05/2017
via website
thumbs down

Vorige week was ik door de verhuurder verplicht om over te stappen van Lijbrandt Telecom naar Ziggo. Ik woon op de NDSM-werf en ongeveer 300-400 mensen hebben deze overstap noodzakelijkerwijs gemaakt. Sindsdien is het storing na storing en zitten wij met onwaarschijnlijk traag internet opgescheept. Iedere helpdesk (ZIggo, Ittdesk) refereert aan de ander en ons wordt verteld dat er simpelweg geen storingen te vinden zijn op het adres.

Het is belachelijk dat ik niemand hier serieus wordt genomen en dat de klachten worden afgehandeld als iets wat we ons inbeelden. Intussen is de downloadsnelheid rond de 25 kb/s en heeft niemand hier de mogelijkheid voor een andere provider te kiezen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mary Boos
15/05/2017
via website
thumbs down

Ik woon op de NDSM-werf studentencampus en sinds vorige week zit onze internet en televisie in onze huur inbegrepen. Zo is DUWO een zakelijk contract met Ziggo aangegaan waardoor we met DUWO, ITT-DEsk en Ziggo te maken hebben als het gaat om ons internet. De overstap gebeurde vorige week wat voor veel klachten zorgde ook omdat niet aan ons gecommuniceerd is dat deze overstap zou gaan plaatsvinden.
We hebben de afgelopen dagen last van extra traag internet (hierbij kun je denken aan kB/s snelheid van internet) of geen internet en worden omdat er drie instanties werken bij dit alles steeds van het kastje naar de muur gestuurd.
Ik heb meerdere keren met Ziggo, Duwo en ITT-Desk aan de lijn gehangen waarna het probleem met geluk voor een uur opgelost lijkt te zijn en dat we daarna weer dezelfde problemen hebben als daarvoor. Ik ben niet de enige die hier last van heeft maar een hele studentencampus van 400 mensen en ik vind het beschamend dat deze klacht niet serieus genomen wordt door ziggo. Of dat er samengewerkt wordt om een oplossing voor dit probleem te vinden. Erg slechte klantenservice.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Melvin
15/05/2017
via website
thumbs down

Op 9 mei werd de overstap gemaakt van Lijbrand Telecom naar Ziggo op de studentencampus waar ik woon. Er is niemand die 24 uur achter elkaar internet heeft gehad. Als het internet er wel is, is het belachelijk traag. De snelheid is wordt niet eens meer aangegeven in MB’s maar in KB’s. Er is al meermalen naar zowel Ziggo, Duwo (de huurbaas) en ITT Desk (het bedrijf waarmee Ziggo samenwerkt om ons internet te verstrekken) gebeld. Alle bedrijven lijken naar elkaar te wijzen en communiceren totaal niet met elkaar. We worden van het kastje naar de muur gestuurd en niemand lijkt er wat aan te willen doen. Een simpele foto downloaden duurt al 5 minuten, laat staan bronnen opzoeken voor een scriptie of andere schoolopdracht. Daarnaast is het netwerk gedeeld waardoor niets meer veilig is. Het is ronduit belachelijk dat Ziggo zo met zijn klanten omgaat en dit soort netwerken aanbiedt.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
D. Boonstra
15/05/2017
via website
thumbs up

Per 30 juni ga ik overstappen van Ziggo naar NLe.
Ziggo geeft maar gratis extra’s gratis sport kanaal formule1 Voetbal enzv..
films series als je meer van ze neemt kan je nog meer gratis krijgen..
Nou dat gratis mogen ze allemaal van mij allemaal houden.. Ik wil gewoon hebben wat ik zelf neem niks meer of minder.. Als ik formule1 wil kijken neem ik het sport pakket wel..
of als ik een FIlm wil kijken Huur ik die wel ondemand.
Constant wordt Ziggo duurder dit omdat de service kosten duurder worden… Als ze nou eerst es niet al dat extra crapp aanbieden.. Zullen de service kosten waarschijnlijk ook meevallen Tis maar een tip voor ZIggo…
Dan houden ze vast wel geld over om ook Discovery op de buis te houden.
Ze hebben mij Tig keer gebeld met aanbieding
normale 45 euro pakket de eerste 6 maanden voor 19 euro zelfs en geen extra service kosten te rekenen een jaar lang dus geen verhoging van dikke 2 euro..

Ik heb het in ieder geval helemaal gehad met Ziggo en hun gratis extra’s
Jaren lang klant geweest van ZIggo maar nu toch maar es even ADSL proberen.
Gewoon simpel van interactieve TV genieten met Internet en een telefoon lijn.
Dit voor 30eu p/m en genoeg pakketten bij te bestellen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
JP Peters
Geen oordeel
14/05/2017
via website

Wie heeft er de afgelopen twee weken ook problemen met ziggo tv en internet
Hij valt steeds uit en ziggo komt niet met een oplossing hebben alle kabels vervangen
Nieuwe modem en tv ontvanger geïnstalleerd maar het is nog steeds shit

Nuttig? Ja   Nee

Jaap Hansen
13/05/2017
via website
thumbs up

Beste Ziggo-medewerkers,

Mooie beloftes, het is vrijdag 21.00 uur en mijn smartcard werkt nog steeds niet. Inmiddels al bijna 4 weken verstreken en probleem nog niet opgelost. Het lijkt onderhand wel een “soap”? We hebben inderdaad wel wat goed te maken maar het begint met het werkzaam maken van de smartcard.

Graag jullie reactie en oplossing?

Met vriendelijke groet,

Jaap Hansen

Op 9 mei 2017 om 09:58 heeft Ziggo het volgende geschreven:

Image

Onze reactie op referentienummer 170507-000103

Beste meneer Hansen,

Het duurt maar en het duurt maar. Ik kan mij voorstellen dat jullie er doodongelukkig van worden. Ik help jullie graag.

Fijn dat je ons hebt doorgegeven welke kaart nu wat vervangt. Hierdoor is het voor ons een stuk duidelijker geworden. De E101-1 foutcode die je ervaart geeft namelijk aan dat het abonnement niet wordt herkend door de smartcard of dat de smartcard niet is geactiveerd.

Het laatste is het probleem. De kaart doet het wel, hij is alleen niet geactiveerd. Bij het omwisselen van de defecte kaart (40273029781) is de nieuwe kaart niet goed in ons systeem komen te staan. Hierdoor krijgen jullie de foutcode.

Ik heb nu een order aangemaakt in het systeem om de kaarten om te wisselen. Kaart 40273029781 wordt dan uit het systeem verwijderd en kaart 10474874483 wordt dan eindelijk geactiveerd.

Werkt het aankomende vrijdag nog niet, stuur dan gelijk een reactie op deze mail. Ik ga er dan graag even achter aan om te kijken wat de status van de order is. Oh, en natuurlijk hebben wij iets met jullie goed te maken voor die 3 weken die jullie hebben gemist!

Ik hoop dat je hiermee weer een beetje gerustgesteld bent.

Ik wens je een fijne dag!

Met vriendelijke groeten,

Marije
Medewerker Klantenservice

Reageren op dit bericht kan binnen 7 dagen. Hierna kunt u ons bereiken via de contactpagina.

Onze conversatie vindt u hieronder terug.

Reactie | 09/05/2017 09:58 AM

Beste meneer Hansen,

Het duurt maar en het duurt maar. Ik kan mij voorstellen dat jullie er doodongelukkig van worden. Ik help jullie graag.

Fijn dat je ons hebt doorgegeven welke kaart nu wat vervangt. Hierdoor is het voor ons een stuk duidelijker geworden. De E101-1 foutcode die je ervaart geeft namelijk aan dat het abonnement niet wordt herkend door de smartcard of dat de smartcard niet is geactiveerd.

Het laatste is het probleem. De kaart doet het wel, hij is alleen niet geactiveerd. Bij het omwisselen van de defecte kaart (40273029781) is de nieuwe kaart niet goed in ons systeem komen te staan. Hierdoor krijgen jullie de foutcode.

Ik heb nu een order aangemaakt in het systeem om de kaarten om te wisselen. Kaart 40273029781 wordt dan uit het systeem verwijderd en kaart 10474874483 wordt dan eindelijk geactiveerd.

Werkt het aankomende vrijdag nog niet, stuur dan gelijk een reactie op deze mail. Ik ga er dan graag even achter aan om te kijken wat de status van de order is. Oh, en natuurlijk hebben wij iets met jullie goed te maken voor die 3 weken die jullie hebben gemist!

Ik hoop dat je hiermee weer een beetje gerustgesteld bent.

Ik wens je een fijne dag!

Met vriendelijke groeten,

Marije
Medewerker Klantenservice
Klant | 08/05/2017 08:38 PM

Dag Jorrit,

In aanvulling op onderstaande mail kan ik je berichten dat de smartcard nog steeds niet is toegevoegd onder mijn producten.
Kennelijk lukt dat niet en zitten wij met een smartcard die niet werkt. Graag een oplossing?

Mvg. Jaap Hansen

Verstuurd vanaf mijn iPad

Op 8 mei 2017 om 20:27 heeft Jaap Hansen het volgende geschreven:

Klant | 08/05/2017 08:28 PM

Dag Jorrit,

Wederom dank voor je bericht. We beschikken over 2 Humax decoders die we van Ziggo hebben ontvangen met de smartcards zoals door jou in onderstaande mail benoemd. Echter de laatst ontvangen Humax met kaartnummer 10474874483 was ter vervanging van een oude smartcard met nummer 40273029781. Deze kaart was gescheurd, vandaar. Echter de vervangende Humax met smartcard 10474874483 geeft de melding 101-04 en dit probleem is kennelijk niet eenvoudig op te lossen door Ziggo. We wachten al ruim 3 weken.

In afwachting en met vriendelijke groet,

Jaap Hansen

Verstuurd vanaf mijn iPad

Op 8 mei 2017 om 10:15 heeft Ziggo het volgende geschreven:

Reactie | 08/05/2017 10:15 AM

Beste Jaap,

Wat een moeite moet je doen om die kaart actief te krijgen zeg! Ik ben gelijk gaan kijken wat ik voor je kan doen om er voor te zorgen dat je de kaart met serienummer 10474874483 kunt gebruiken en vertel je graag wat de status is.

Voor ik je dat vertel zag ik dat je inderdaad een nieuwe box gekregen hebt, met een bijbehorende smartcard. De smartcard die in het systeem staat heeft serienummer 10474632071. Heb je deze smartcard ook in bezit?

Ik heb nu een case aangemaakt om de kaart met het serienummer 10474874483 toe te voegen aan je producten zodat deze kan gaan werken. Als je mij nog wil laten weten of smartcard met serienummer 10474632071 in je bezit is, zou dat geweldig zijn.

Graag verneem ik van je en wens je nog een mooie dag.

Met vriendelijke groet,

Jorrit van der Kroon
Medewerker Klantenservice

Klant | 07/05/2017 05:18 PM

Geachte heer, Dank voor uw reactie. Het gaat om een nieuwe smartcard die bij de Humax is geleverd ter vervanging van een bestaande smartcard die was gescheurd.

Verstuurd vanaf mijn iPhone

Op 7 mei 2017 om 11:15 heeft Ziggo het volgende geschreven:

Reactie | 07/05/2017 11:15 AM

Hallo Jaap,

Dat is al een lange tijd, mijn excuses voor het ongemak.

Ik ben even benieuwd naar het volgende. Werd smartcard 10474874483 geleverd bij de nieuwe Humax of is dat een ‘oude’ smartcard? Het is namelijk van belang dat de smartcard gebruikt wordt die bij de nieuwe Humax geleverd is.

Met vriendelijke groet,

Ben Douma
Medewerker Klantenservice

Klant | 07/05/2017 09:09 AM

Geachte heer/mevrouw,

Het is al ruim 3 weken geleden dat ik voor het eerst melding maakte van het feit dat mijn nieuwe Humax met smartcard 10474874483 niet werkt. Ik krijg de E-melding 101-04 op alle zenders behalve Nl 1 en 2. Kunt u mij concreet berichten wanneer dit euvel is opgelost zodat ik keurig gebruik kan maken van de Humax waarvoor het is aangeschaft?

Mvg. Jaap Hansen

Kijk uit voor phishing: internetcriminelen vissen met valse e-mails naar uw privégegevens. Ziggo vraagt nooit naar persoonlijke gegevens via e-mail. Check zelf hoe u phishing herkent en voorkomt.

Ziggo Services B.V., mede handelend onder de naam Ziggo, statutair gevestigd te Utrecht, KvK 62393944, rekeningnummer (IBAN) NL98 INGB 0000 8457 45 en BIC-code INGBNL2A.
Uitsluitend de betreffende Ziggo Algemene Voorwaarden voor de geleverde diensten, gedeponeerd bij de KvK Amsterdam, zijn van toepassing.

[—001:005176:60224—]

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Flow
12/05/2017
via website
thumbs down

Het is nooit de schuld van dit bedrijf! 2 weken geen beeld op HD zenders gehad, maar volgens ziggo lag dit aan mijn kabels ze wilden niet eens kijken naar een oplossing. Het was dan ook een wonder dat na 2 weken ineens de zenders weer werkten zonder kabels te vervangen. Daarnaast heb ik nooit de beloofde internetsnelheid gekregen (toen ik hier ging wonen betaalde ik voor 96mbps upload en kreeg ±25mbps) in een electronicawinkel kwam een melding naar boven dat op mijn adres ook geen hoge snelheden mogelijk zijn, maar ziggo sluit met alle liefde een hoger abonnement af want volgens hen is dit niet zo…
Als hier ooit glasvezel beschikbaar wordt ben ik als eerste weg bij dit bedrijf.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Matthijs
11/05/2017
via website
thumbs down

Wat een droeftoeters zeg. Alle klachten kan ik niet kwijt met 764 tekens dus ik laat het hierbij.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Lex
09/05/2017
via website
thumbs down

slecht, slecht, slecht. Wat een bedrijf!!! Vreselijk dat we zo met elkaar omgaan in Nederland stemt me diep treurig.
Het lukt Ziggo niet om ons aan te sluiten, maar zij hebben wel onze vorige provider opgezegd en dat kunnen ze niet terugdraaien. XS4all wil echt helpen, maar zegt dat Ziggo het moet melden en dat weigert Ziggo. WE moeten maar onbepaalde tijd zonder tv, internet en telefoon doen……. Nu moeten we 3 dagen wachten dan komt er weer een monteur kijken en als die zegt dat het Ziggo echt niet lukt, dan draaien ze het abonnement terug.
Leuke aanbieding van Vodafone. Wat een ellende

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Paul
03/05/2017
via website
thumbs down

Over het algemeen ben ik niet ontevreden over Ziggo. Wel zijn er sinds de fusie met UPC, meer storingen. Ook heb ik 5 dagen zonder beeld gezeten, nadat ik mijn pakket heb gewijzigd. Dit is wel financiël gecompenseerd.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Nigelo
03/05/2017
via website
thumbs down

SLECHT, is nog te zacht uitgedrukt. Lange wachttijden n het ligt altijd aan de kabeltjes. Oplossing wordt niet geboden en tegenstrijdige antwoorden van minimaal 10 Ziggo medewerkers. Ondertusen geen probleemoplossing.

Als je keuze voor andere provider hebt zou ik overwegen dat te doen, in onze regio (Zandvoort) biedt Ziggo alleen bekabelde aansluitingen aan en is enige andere oplossing KPN.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Miranda
02/05/2017
via website
thumbs down

Vreselijk bedrijf. Wij hebben ziggo moeten kiezen in ons tijdelijke huurhuis omdat er geen glasvezel lag. Nu gaan we verhuizen en ze weigeren de opzegging in behandeling te nemen omdat de afdeling opzeggen betaald wordt om klanten vast te houden. Ook al hebben ze dit afgelopen jaar niets met mijn klachten gedaan. Wij Hanny verhuizen per 8 juni maar ik kan pas opzeggen per augustus. Dan kan de nieuwe bewoner dus op onze kosten verder. En na dit alles is ziggo meenemen geen optie. IK WIL OPZEGGEN MAAR ZE VERWERKEN DAT GEWOON NIET.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Els
02/05/2017
via website
thumbs down

Waardeloos!…Slecht tv gids…traag en de klantenservice werkt beroerd!
Spijt dat wij zijn overgestapt, nu een jaar ” uitzitten” en dan weer terug naar KPN

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
jantje
01/05/2017
via website
thumbs down

In een woord ! …. waaaaaardeloos !

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
M.D. van Aller
28/04/2017
via website
thumbs down

Sinds UPC door Ziggo is overgenomen is er voortdurend narigheid met de betaling. Dat moet nu via mijn Ziggo, een heel gedoe. Nu bleek ik opeens een betalingsachterstand te hebben wat helemaal niet klopt Ik was overgegaan naar automatische incasso dus had ik de maand april niet zelf betaald. Van een meneer van klantenservice moest ik nu 2 maanden betalen anders word ik over 2 weken afgesloten. De meneer wist ook niet wanneer Ziggo dan gebruik zou gaan maken van de automatische incasso dus zo meteen betaal ik dubbel. Daarnaast kun je geen mail sturen aan Ziggo, alleen maar opbellen naar de klantenservice, waar je afgebekt wordt en je niks mag zeggen. Ik heb geen goed woord voor Ziggo over.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tatjana
Geen oordeel
28/04/2017
via website

Mijn bejaarde ouders van 80 en 73 jaar besluiten na allerlei reclames gezien te hebben over Ziggo een sprong te wagen.
Helaas vanaf het eerste telefoongesprek is alles maar dan ook alles fout gegaan.
De eerste medewerker zou verder alles regelen. Dit heeft hij ook gedaan (ergens…)
De frustraties en ergernissen stapelden zich maar op omdat na tientallen medewerkers gesproken te hebben en na allerlei beloftes van hun uit, stapelden de fouten zich nog meer op.
De laatste druppel die de emmer volledig liet overlopen was toen de monteur niet eens is komen opdagen zonder enig bericht!
Eindelijk na vele pogingen kreeg ik een medewerker te spreken die snel en adequaat reageerde en onze afspraak schriftelijk nogmaals bevestigde en dit naar mijn mailadres te sturen. Wij dachten toen he he eindelijk af van het gezeur en we hebben niets meer met ze te maken maar helaas is zelfs dit niet goed gegaan.
Namelijk als beloning kregen wij 2 mailtjes vanuit Ziggo (op vrijdag laat in de avond) dat de abonnementskosten worden geïncasseerd???????
Ziggo heeft in het begin al onterecht abonnementskosten geïncasseerd die wij nog horen terug te krijgen inclusief iets van 38,95 als compensatie (zo noemen zij het) en niet alvorens nog überhaupt dat geld teruggestort te hebben nogmaals extra abonnementskosten te incasseren.

Wij hebben geen goed woord over over Ziggo: administratiefouten worden toegeschreven aan een of ander computersysteem, volgens de Ziggo medewerkers en zij kunnen er niets mee. En als ik ze vraag wie dan wel kun je me met de juiste persoon doorverbinden, dat weten ze niet en niets kan! Maar onterecht geld incasseren van hulpeloze bejaarde mensen dat kan wel en de telefoonnummer zonder informatie vooraf te vroeg laten transporten, ruim voordat het abonnement ooit zou beginnen waardoor je weken telefonisch onbereikbaar bent!!!!!

Is er iemand die voor de deze mensen opkomt?
Of gaat dit ook via een automatische computerprogramma???

Nuttig? Ja   Nee

Klesman
28/04/2017
via website
thumbs down

Ziggo klantenservice, kortweg zeer slecht. Komen afspraken niet na. Voor je het zelf weet hebben de medewerkers je lopend contract aangepast in een veel duurder contract. De hogere facturen volgen automatisch. Als kado krijg je een maand gratis een extra tv pakket dat automatisch stopt echter op de factuur staan daar wel extra kosten voor berekend. Met Ziggo zelf krijg je dit niet geregeld hoe het is afgesproken daarom vraag ik mij af, zijn er instellingen die hierop toezien?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
E. Mennens
27/04/2017
via website
thumbs down

Koningsdag 2017.
Ziggo valt uit bij mijn bejaarde, zelfstandig wonende moeder van 85. Aangezien het een Ziggo alles in één abonnement betreft valt direct alles uit. Zo kan zij de zorg niet bereiken maar ook zij kunnen haar niet bereiken op de vaste lijn. Laat nu ook de alarmknop die mijn moeder kan gebruiken op het moment dat ze met spoed iemand nodig heeft afhankelijk zijn van dit “alles in 1 pakket”. Vervelend

Na contact met de klantenservice blijkt dat haar kastje kapot is en deze komen ze graag repareren, dat is goed nieuws.

Het slechte nieuws: dat kan op zijn vroegst woensdag 3 mei (over 5 dagen!!!)

Onvoorstelbaar, geen spoed kan ingezet worden, blijkbaar bestaat er bij Ziggo geen urgentie. Geen enkele flexibiliteit, mijn boosheid en onbegrip stijgt tot het kookpunt maar de medewerker aan de andere kant van de lijn heeft naar eigen zeggen geen enkele mogelijkheid haar eerder in te plannen!

Groot contrast met de service die ze zeggen te bieden. Ik hoop dat mijn moeder de noodknop de komende 5 nachten niet nodig heeft.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marco
26/04/2017
via website
thumbs down

Hele domme fout gemaakt geprobeerd mijn prive abonnement om te zetten naar een zakelijk bij #ziggo en wat denk je dubbele facturen… email account wat spontaan verdwijnt en alle gegevens die erin zaten zijn weg. drie keer gebeld duidelijk aangegeven dat mijn emailadres wat ik al heb sinds @home moet blijven bestaan. Drie!!!!! keer hebben ze bevestigt dat dat geen probleem zou zijn en poef weg is ie. en nee 24 uur service is alleen als internet het niet doet alle andere fouten van hun moet je maar hopen dat het ooit goed komt. Een helpdesk die je met een kluitje het riet in stuurt #gaatlekker #ziggo #drama #slechteservice

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
A.Castelijns
26/04/2017
via website
thumbs down

Ben al twee weken bezig om een pakket te bestellen, tot nu toe gaat er van alles verkeerd wat er verkeerd kan gaan.Ondeskundig desk personeel, waarschijnlijk studenten. Ze luisteren niet goed, begrijpen niet wat je bedoelt, een zeer trieste bedoeling. Ben nu twee weken verder en heb nog steeds niet het goede pakket kunnen bestellen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
p.h.kleine
25/04/2017
via website
thumbs down
Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Taco
24/04/2017
via website
thumbs up

Defecte Horizon Box al na een paar maanden. Vandaag monteur met een nieuwe Horizon Box. Hij vind dat de installatie erg traag gaat (was dat niet een voorteken??) Hij besluit dat hij vertrekt voordat de installatie voltooid is (tegen het Ziggo beleid in). Telefonisch contact met Ziggo omdat de installatie blokkeert. Dan blijkt dat er pas vrijdag (na 4 dagen) weer een monteur kan komen. Hoezo?? De monteur die vanmorgen is vetrokken kan toch gewoon terug kome om zijn werk af te maken? Nee dat is niet mogelijk. Ziggo wil niet flexibel en klantvriendelijk zijn. Aangedrongen om een leidinggevende te spreken. Ook dat was niet mogelijk. Toch maar opzeggen??

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Suzanne
24/04/2017
via website
thumbs down

Onlangs in verband met een verhuizing tijdig het contract opgezegd bij Ziggo. Na de beëindigingsdatum werd weer geïncasseerd. Medewerker van Ziggo zei dat ik kon storneren. Vervolgens krijg ik een mail met een andere beëindigingsdatum en deze wordt gevolgd door een brief (op het oude adres) waarin ik gesommeerd werd om alsnog het abonnement te betalen. Weer contact met Ziggo. De nota viel inderdaad buiten de abonnementsperiode, maar ik moest deze toch maar even betalen???? Ik kreeg ook nog geld terug van de laatste maand waarin het abonnement wel had gelopen.. Maar als ik nu niet eerst zou betalen kregen ze het niet verwerkt en dan werd alles aan een incassobureau overgedragen. Dit is toch de omgekeerde wereld lijkt mij.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ronald
24/04/2017
via website
thumbs down

Volgens verkoper zou het een eenvoudige administratieve omzetting zijn van particulier naar zakelijk. In december 2016 zou dit plaatsvinden. Het in nu eind april 2017 en nog steeds geen fatsoenlijk werkend systeem. Heb je alles eindelijk draaien dan an 2 weken opeens geen digitale tv meer. Groot gehannes met apparatuur. Inmiddels 7 mediaboxen gehad en (weer teruggestuurd). Ook veel fouten in facturering. Belkosten worden in rekening gebracht terwijl die met een volop bundel zijn afgekocht. Ziggo erkend alle problemen en fouten en noemen het zelf ‘COLLECTIEF FALEN’ Abonnement is inmiddels beëindigd echter krijg nog steeds rekeningen met abonnementskosten. Echt wat een drama, ooit heeft alles naar tevredenheid gewerkt echter sinds die stompzinnige omzetting van particulier naar zakelijk gaat alles mis.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Janson
22/04/2017
via website
thumbs down
Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
B schiphof bouma
21/04/2017
via website
thumbs down

Ik word helemaal gek van Ziggo.
Slapeloze nachten van ze. Moeilijk bereikbaar . Doen niks met de klachten wat ze wel beloven.contrakt zomaar verandert zonder dat je het weet en wat je duur komt staan met die automatische incasso. Moet geld terug en ze pleuren gewoon weer te veel van de rekening af. Gaan gewoon door. Vreselijk. Ga nooit naar ziggo.

.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Boeselaer
Geen oordeel
20/04/2017
via website

Meest waardeloze bedrijf wat ik ken.Altijd en altijd maar storing.Bellen naar de klantendienst heeft geen enkel zin.Komt toch nooit geen oplossing.En maar adverteren.Kunnen beter dat geld besteden aan beter produkt

Nuttig? Ja   Nee

M Boertien
20/04/2017
via website
thumbs up

Alle problemen die hieronder vermeld staan heb ik ook gehad, heb 1 goede tip voor mensen welke problemen hebben met de klantenservice van ziggo. Na meerdere telefoontjes naar ziggo gedaan te hebben zonder succes was ik net zo boos dat ik het adres in Groningen {waar ik ook woonachtig ben} heb opgezocht, willen ze bij de klantenservice ook niet geven. Ben daar naar toe gereden en wat scherts mijn verbazing, direct te woord gestaan en goed geholpen door bekwaam personeel. Mijn tip, mocht u in staat zijn om naar een kantoor van ziggo te kunnen rijden of fietsen of desnoods met het openbaar vervoer, bel dan niet met de klantenservice maar ga HEEN. Met vr gr Marcel

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rinus
19/04/2017
via website
thumbs down

Al jaren klant van ziggo. Maar het doet mij pijn om te zeggen dat het bedrijf het laatste jaar hard, heel hard aan het kelderen is. De klantenservice laat zwaar te wensen over. De mensen die ik aan de telefoon krijg lijken totaal geen verstand van zaken te hebben en doen alles via het boekje. (zelf ben ik werzaam in de ict) Recentelijk is Ziggo aan het adverteren met ziggo go (horizon tv). Het zou slim zijn geweest als ze zich hadden gerealiseerd dat de servers voor deze campagne al tegen hun limiet aan liepen. Nu er veel reclame op tv komt en horizon bekender word en dus meer word gebruikt houden de servers het niet meer bij. Live kijken = veel bufferen. terug kijken is meestal niet te doen. 70% van de tijd ben je aan het bufferen en de beeldkwaliteit houdt zwaar te wensen over. Nogmaals ik ben zelf werzaak in de ict en ik heb alle andere mogelijke oorzaken uitgesloten. Ziggo is aan de dure kant maar door de horizon dienst heb ik het altijd waar voor mijn geld gevonden. Nu deze dienst zwaar te wensen over laat is ziggo alleen nog maar een duur commercieel bedrijf met een slechte klantenservice en slechte diensten. Mocht u overwegen om klant te worden van ziggo, ik kan het u alleen maar afraden.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kaatje
16/04/2017
via website
thumbs down

Grootste kutbedrijf ever, nog nooit zo vaak met de Klantenservice aan de lijn gehangen wat echt eeuwen duurt elke keer want kennelijk is er intern geen enkele fatsoenlijke communicatie onderling. Vanavond wilde mijn dochter een film bestellen en die mochten we natuurlijk eerst prima zonder problemen betalen en zie ook vast terug op mijn komende factuur. Echter, de film kunnen zien? Nee! Natuurlijk niet dus weer bellen en een wachtrij van ahum, minimaal 25 minuten? Mijn dochter moet ook een keer naar bed misschien? Jezus wat een gezeik ik ben er HELEMAAL klaar mee. Slecht hoor dit in deze tijd… We wachten op dit moment nog steeds. Nog niemand aan de lijn.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kaatje
16/04/2017
via website
thumbs down

Grootste kutbedrijf ever, nog nooit zo vaak met de Klantenservice aan de lijn gehangen wat echt eeuwen duurt elke keer want kennelijk is er intern geen enkele fatsoenlijke communicatie onderling. Vanavond wilde mijn dochter een film bestellen en die mochten we natuurlijk eerst prima zonder problemen betalen en zie ook vast terug op mijn komende factuur. Echter, de film kunnen zien? Nee! Natuurlijk niet dus weer bellen en een wachtrij van ahum, minimaal 25 minuten? Mijn dochter moet ook een keer naar bed misschien? Jezus wat een gezeik ik ben er HELEMAAL klaar mee. Slecht hoor dit in deze tijd… We wachten op dit moment nog steeds. Nog niemand aan de lijn.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ramses
14/04/2017
via website
thumbs down

Eerste maand ging alles super, goed internet verbinding en hele hoge downloadsnelheid 100mbps (met kabel) maar na een tijdje begon het echt verschrikkelijk kut te doen en te springen naar 30 kbps . maanden proberen te onderzoeken hoe ik het op kon lossen maar heb nooit iets kunnen vinden, daarna dacht ik dat het misschien aan ziggo lag dus had ik ze proberen te bellen en na 300000 jaar had ik eindelijk iemand aan de telefoon. eindelijk had ik iemand waar ik mijn verschrikkelijke levensverhaal aan kwijt kon dacht ik, en toen viel die weg en heb ik 30 jaar gewacht op de volgende medewerker.heel verhaal over dat je misschien je router moet restarten en heb dat gelijk gedaan maar niks wat hij zij scheen te werken.aangezien de medewerker van ziggo zo zeker van zn zaak was dacht ik dat het 100% aan mijn pc lag of aan mijn internet kabel. dus eerst een nieuwe inetenet kabel gekocht en raad eens, geen verschil. toen na een tijd zoeken op het internet kwam ik op een video met de naam: How to fix internet constantly turning on and off (Network Cable Unplugged) en ik had er erg weinig vertrouwen in. maar het werkte,ik dacht eindelijk van al dit gezeik af te zijn maar toen bleek dat het enige wat gefixt was was de verbinding en niet de downloadsnelheid. de verbinding was gelukkig vanaf nu constant en de downloadsnelheid was rond de 500kbps tot 2mbps. maanden later werd ik er wel gek van en heb ik een nieuwe pc gekocht. ik dacht eindelijk verlost te zijn van al dit maar toen kwam ik erachter dat mn nieuwe pc precies het zelfde probleem had. ook heb ik rond deze periode van 1/2 jaar vaak storingen gehad waar het hele huis geen tv of internet had voor 2 dagen. natuurlijk waren ze hier ook nooit bereikbaar. ongeveer elke 1/2 maanden een storing. dus nu kom ik iedereen die zich bij ziggo wil gaan aansluiten vertellen dat er een hoop goedkopere manieren zijn om jezelf hoofpijn te bezorgen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jos
08/04/2017
via website
thumbs down

Van A tot Z een slechte geregelde bende, ik heb al meer dan 6 uur verbeld. Krijg na 3 maanden nog niet de zenders. Verkeerde kastjes, verkeerde C+ module. Dan ligt het aan mijn tv, dan staan er meerdere klantnummers. Kastje is nu weer kapot, smartcard ineens niet meer werkend. U hebt er maar 1 zeggen ze dan. Terwijl ze in het systeem lezen dat er 4 zijn uitgeleverd. Ik heb er twee en die worden ook doorberekend. Wat een bende, gewoon niet naar toe gaan. Uit de markt met die incompetente club. Het enige wat doorgaat is het factureren en dan nog te veel ook.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sandra
Geen oordeel
04/04/2017
via website

Nog nooit zo’n slechte ervaring met een bedrijf gehad. Na onze verhuizing overgestapt op Ziggo alles in 1. Met de opzegging van het oude adres van alleen t.v. ging het al mis, deze werd niet goed verwerkt. Gebeld, kregen we een medewerkster aan de lijn die er niks van snapte en maar ophing.

In het nieuwe huis wilden we geen mediabox, maar een CI+ module. Kregen we toch een mediabox. Pas anderhalve week later alsnog de CI+ module gekregen. Hiervoor voor € 20 moeten verbellen, terwijl het Ziggo’s fout was. Met veel pijn en moeite hier € 10 voor vergoed gekregen.

Vervolgens hebben we maandenlang teveel betaald, omdat we zowel voor de mediabox als voor de CI+module betaalden. Op mails werd niet adequaat gereageerd, er werd zelfs in een mail beweerd dat ze ons gebeld hadden, maar dat was helemaal niet zo.

Toen maar eens contact gezocht via de chat. Toch € 20 voor belkosten vergoed gekregen. Uiteindelijk kon alleen het juiste abonnementsgeld afgeschreven worden als we de mediabox terugstuurden. Dit uiteindelijk dan maar gedaan. Hier geen bevestiging van gekregen.

Ondertussen hadden we een klanttevredenheidsonderzoek ingevuld en werden we 2 maanden later hierover gebeld. De situatie uitgelegd, maar ook deze medewerkster begreep er waarschijnlijk niks van, want daarna kregen we een mail dat we de CI+module terug moesten sturen en kregen we een retourdoos thuisgestuurd. Verder stond er bij onze status bij mijn Ziggo, dat we een installatiepakket zouden ontvangen.

Hierop maar weer eens een mail gestuurd, hierin de situatie uitgelegd en aangegeven dat we erg boos zijn en dat we toch op zijn minst iets van een bloemetje hadden verwacht.

Krijgen we dezelfde dag nog een bloemetje, met een excuus, maar verder geen inhoudelijke reactie. En vervolgens krijgen we een paar weken later weer een mail dat we de mediabox nog niet terug gestuurd hebben en dat er € 35 in rekening gebracht gaat worden als we dat niet doen.

Het houdt dus maar niet op. Het is nu april en dit loopt al fout sinds juli. Ze kunnen de klantenservice beter klantenpesterij noemen, want de klant staat echt niet voorop bij Ziggo.

Nuttig? Ja   Nee

Johan
Geen oordeel
03/04/2017
via website

Overgestapt naar ziggo
Zo spijt van eerst een maand op mijn nummer behoud moeten wachten nu heb ik dan eindelijk mijn oude nummer terug kunnen ze me niet bellen grrr ook mijn abonnement niet opgezegd ook dat waren ze vergeten te doen bij mijn vorige provider ze weten niks bij ziggo oja incasso daar gaat nooit wat mis mee klotezooi daar

Nuttig? Ja   Nee

michel
Geen oordeel
01/04/2017
via website

Waardeloos.
Wachtwoord kwijt om in te loggen op mijn ziggo.
Eerst 10 minuten gewacht. Verhaal uitgelegd. Blijkt dat ik een ex UPC klant ben (klopt). Weer 10 minuten wachten
Daarna inloggegevens gegeven per sms. Die ingevoerd. Werkt echter nog steeds niet.
Dan maar nog eens opnieuw. Dat doet het helaas niet want krijg melding: is al opgestuurd per sms. enz enz
Weer gebeld. Wederom zelfde verhaal 2*10 minuten (kan dat niet sneleer rechtstreeks naar upc (wat overigens vreemd is is toch 1 organisatie ????))
Zeer slecht sprekende medewerker aan de lijn.
Uiteindelijk meer dan 1 uur bezig geweest. Resultaat NIETS (behalve heel erg boos)

Nuttig? Ja   Nee

Keulers D.
13/03/2017
via website
thumbs down

in januari een twee kastje besteld,(voor op de kamer van zoon) inmiddels een Humax gekregen maar nu ruim 3 weken verder krijgen ze de smartcard nog steeds niet geactiveerd, tot overmaat van ramp is vorige week woensdag 08.03.2017 ook mijn eigen smartcard gedeactiveerd (samsung kastje)
Na 8 telefoontjes nog steeds niets bereikt, iedere keer het zelfde antwoord dat ze er mee bezich zijn. geen tergugkoppeling niks. waardeloze service.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ton Somvorde
Geen oordeel
06/03/2017
via website

Het lukt ziggo maar niet om te snappen dat ik 2 smartkaarten heb en op allebei een pakket wil hebben, en dan krijg je de meest belachelijke antwoorden, zoals je kaart is kapot,je kasje is kapot(ik heb een CI slot) je woont te dicht bij een flat, je kabel is versleten door straling van buitenaf, en dan komt er een monteur die zegt:”Phillips tv’s zijn niet goed”. En na 5 monteurs nog steeds geen zenders. Op hun eigen website staat niet geactiveerd en dit schijnt ziggo niet te snappen zelfs niet na 3 weken. Ik ben het spuug zat dat ik elke keer van het kastje naar het muur wordt gestuurd, het betreft Hindi zenders en ze snappen niet dat dit geactiveerd moet worden op de website. Maar de kosten voor de monteurs weten ze wel op papier te zetten, zelfs voor dingen waar we niet om vragen.

H.g.

Ton Somvorde

Nuttig? Ja   Nee

Jan van Roijen
Geen oordeel
09/03/2017
via website

Heb al jarenlang kabel (geloof UPC als eerste) – maar zo slecht als bij Ziggo is het nooit geweest. Zit nu al bijna twee weken zonder TV; zie op het scherm:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
“De installatie wordt nu voltooid – dit kan enkele minuten duren.
U krijgt daarna een korte introductie te zien en vervolgens kunt u
GENIETEN van Digitale Televisie van Ziggo.

Als U na 30 minuten geen beeld heeft, gaat U naar ziggo.nl/klantenservice”~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ik ben jarenlang aan huis gebonden en tv is mijn enige vermaak.

Talloze malen gebeld – van het kastje naar de muur – Er was bezworen, dat het vandaag zou zijn opgelost: Net weer gebeld: nul op request……

Denk nu aan snel overstappen – wie weet goed alternatief?

~jvr
~~~~~~

Nuttig? Ja   Nee

JM Tinbergen
01/03/2017
via website
thumbs down

Sinds enkele maanden heb ik Ziggo. In het begin ging het nog wel. Ze beloofden snel internet, in ieder geval via de vaste lijn. Maar de verbinding wordt steeds slechter en slechter. Normale emailtjes kan ik niet meer goed sturen. skype en zoom gesprekken kan die niet aan. Ziggo is duur omdat je verplicht wordt om ook voor tv te betalen zelfs als je dat niet afneemt.

Telefonisch zijn ze niet te bereiken.

Mijn advies: niet doen. Zonde van je tijd en je geld.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jan
27/02/2017
via website
thumbs down

Jaren klant geweest. Niet tevreden met upload snelheid dus toch maar voor duurder pakket gekozen. Tegelijkertijd gekozen voor CI+ module aangezien ik de settop box niet gebruikte en zelf een module had die interactief niet ondersteunde. HAD IK DAT MAAR NOOIT GEDAAN!

Het begon er mee dat de verkeerde smartcard werd afgesloten. Gebeld. Oeps, foutje. Duurt 3 dagen voordat hij weer geactiveerd kon worden… Anderhalve week later werkt smartcard nog steeds niet en wordt ook nog eens mijn andere smartcard gedeactiveerd. Weer gebeld. Tja, weer een fout. Volgens betreffende afdeling klopten de opgegeven nummers niet (dus sluit je de klant natuurlijk maar helemaal af door ALLE smartcard te deactiveren). Gaat weer 3 dagen duren…

Inmiddels facturen nagekeken, blijkt dat “onbeperkt bellen” is gestopt. Volgens klantenservice mijn eigen schuld – ik had dit verkeerd ingevuld op de site en niet gereageerd op de bevestiging mail. Overal hanteren ze een opzegtermijn voor, maar als het in hun voordeel is kunnen zij een service wel stoppen zonder dat je iets opzegt…

Aangegeven dat ik mijn geld terug omdat ik nu helemaal geen TV kan kijken. Dat kon pas als het opgelost was…

Aangegeven dat ik helemaal klaar was met Ziggo en per direct wilde opzeggen. Dat kon pas na de opzegtermijn van 1 maand…. Toch gedaan, ben het zat!

Ergste van het hele verhaal? Ziggo rekende 17,50 installatiekosten voor het aanpassen van mijn internet snelheid en er voor te zorgen dar ik nu geen TV meer heb.

Stap nooit over naar Ziggo!!!!! In het verleden ook al eens gedwongen om duurder pakket te nemen omdat mijn contract vorm beëindigd werd door Ziggo. Naderhand b!ijken ze weer andere pakketten gemaakt te hebben die goedkoper zijn, maar daar moet je dan zelf achter zien te komen. En zo kan ik nog wel even doorgaan…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gerard
Geen oordeel
17/04/2017
via website

Mijn ervaring is dat het het over het algemeen het beste geregeld word als je naar een winkel van ze gaat en ze daar aanspreekt dat is even wat tijd vrijmaken ervoor maar werkt over het algemeen het beste in alle gevallen dat ik het zo heb gedaan had ik geen problemen,maar ja niet iedereen heeft daar de tijd voor.

Nuttig? Ja   Nee

marja
27/02/2017
via website
thumbs down
Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Alex
26/02/2017
via website
thumbs down

Doen niets aan klachten, weten alles beter en strond eigenwijs.
Leuk gezegde “u heeft toch geen andere keuxe”.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
C Roelofen
25/02/2017
via website
thumbs up
Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marco van vliet
24/02/2017
via website
thumbs down

Wat een ellende. 8januari gebruik gemaakt van de overstapservice van Vodafone. 9januari probeerde ziggo mij als klant te behouden. Hierbij gesproken over het complete pakket. Keuze gemaakt om de opzegging definitief te maken, zij gingen dit in orde maken. 9februari verbinding actief met Vodafone. Ik hoefde niks te doen, maar toch heb ik bij ziggo bevestigd dat het op dat moment verbroken kon worden. Zij konden hier niks mee, want het was een overstapservice, ging allemaal goed. We week erna bevestiging gekregen dat telefonie opgezegd was…contact gehad dat dit niet klopt, dat het alles betrof. Uiteindelijk op 21februari bevestigd gekregen dat ze per 10 februari opgezegd hadden, credit was aangemaakt en wordt verrekend met eind factuur. Nu een factuur van 90euro!!! Dit moet maar 20 euro zijn. Zojuist contact gehad..
Verkeerde afdeling aan de telefoon, meneer snapt niet waarom ik daar terecht kwam. (Telefoonnummer stond op de factuur). Doorverbonden…mevrouw kon niks…zij zegt dat Vodafone fout was (ziggo heeft op 9januari telefonisch bevestigd dat de opzegging binnen was)…dus dat klopt niet. Vervolgens heeft ziggo pas de 21e opgezegd….en de resttermijn wordt over 8 weken terug gestort. Alle procedures waren juist gevolgd maar ziggo maakt er een potje van. Daarvoor moet ik nu 8 weken wachten tot ik eindelijk van ziggo af ben?? Ik wil gewoon per direct een juiste afrekening en niet nog 8 weken wachten tot ik er een keer van af ben. Als ik het bedrag terug laat storneren… krijg ik een boete (voor een bedrag waar ziggo geen recht op heeft). Op de vraag waar ik de kosten kwijt kan voor mijn telefoonkosten en tijd werd gereageerd dat ik die zelf maar moest betalen!!! Ik wil spoedig van ziggo af en gewoon een juiste onderbouwde factuur!!! HELP!!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jordey van Zelst
22/02/2017
via website
thumbs down

Op mijn zakelijk adres twee jaar lang betaald voor internet en tv heeft nooit gewerkt omdat ik de installatie niet doorkwam door een zwak signaal in de kabel. veel over geklaagd uiteindelijk alles in een doos gegooid en teruggestuurd.

Thuis ben ik al vanaf feb 2016 bezig om het in orde te krijgen maar ze sturen steeds de verkeerde modem of televisie ontvanger, ik ben hier al 600 euro aan rekeningen verder en ik heb pas een week internet en een maand tv. ik storneerde de rekening omdat ik na 50 telefoontjes en al dat gezeik moordneigingen heb gekregen, volgens de vrouw aan de lijn zou ik nog 40 euro van hen krijgen waarop ik zei ” steek ze in je zak ik wil gewoon internetten!” … week later werd ik weer afgesloten, ik bel op volgens de man aan de lijn had ik wel 40 terug moeten krijgen maar nadat ik die storno van 116 euro even had moeten betalen.

Op mijn postcode is geen glasvezel, ik ben woest en kan het woord ziggo niet meer aanhoren ieder alternatief ga ik voor wat moet ik doen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores