Generic selectors
Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Energie
Internet
Mobiel
Verzekeren
2.5

Aanbiedingen

scores

Algehele indruk
Tarieven
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit product
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
101 positief – 760 negatief

Top 5

Schrijf ervaringen en maak zo kans op een gratis vvv waardebon van 50 euro!

Ziggo

Ziggo.nl is een van de grootste aanbieders van kabeltelevisie binnen Nederland, en ook qua internet hebben ze circa 1,7 miljoen klanten. Ziggo is veelvuldig in het nieuws geweest met betrekking tot de slechte klantenservice. Dit is met name na de fusering van @Home, Casema en Multikabel gebeurd, waar Ziggo uit is ontstaan. Lange wachttijden en slechte klantenservice hebben de naam van Ziggo geen goed gedaan. De Britse bank Barclays is groot aandeelhouder in Ziggo, zij bezitten 14% wat op een waarde (in aandelen) komt van 700 miljoen euro. Op 25 april werd bekend dat Ziggo samen wil werken met UPC zodat klanten van beide bedrijven gebruik kunnen maken van alle hotspots om een landelijke dekking te garanderen.

Ziggo ervaringen

Geef Ziggo een beoordeling

917 Ziggo ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Tarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit product
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

Ramesar
12/06/2018
via website
thumbs down

Eind november 2017 ben ik overgestapt met de KPN overstapservice. Begin december 2017 heb ik van Ziggo een bevestigingsmail ontvangen dat mijn diensten per 4 januari 2018 worden beëindigd en dat ze de opzegging van het contract hebben ontvangen. Van KPN heb ik een mail gekregen, zodra de KPN diensten actief zijn, de diensten bij Ziggo, na 24 uur activatie KPN, automatisch worden beëindigd. KPN heeft 11 januari 2018 mijn diensten aangesloten. Noch op 4 januari 2018 noch op 12 januari 2018 heeft Ziggo de diensten beëindigd. Ziggo heeft dit pas op 24 januari 2018 gedaan en sturen mij een factuur van 1 t/m 24 januari 2018 waar ik het niet mee eens ben.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
L. Koning
01/06/2018
via website
thumbs down

Gewoon met het aansluiten van een andere mediabox, omdat de “oude” het niet goed deed, was eerst de (nieuwe) mediabox niet te vinden bij PTT-post, toen hij uiteindelijk boventafel was en ik hem had aangesloten kwamen er geen programma ‘s door. Navraag bij Ziggo leverde op dat de mediabox nog bij de administratie moest worden ingevoerd. Toen dit na een uur bellen was gebeurd was het advies om binnen 24 uur de nieuwe box nog een keer proberen te koppelen en eerst toch maar de oude te gebruiken. Om 22.15. geen beeld meer met de oude mediabox en ook niet met de nieuwe. Ziggo niet meer te bereiken natuurlijk. Wat een KUT-bedrijf. Wat mij betreft uitfaseren en opdoeken, want ze zijn niet meer te bereiken. N.a.v. de installatie in de middag heb ik ze via een andere manier aan de lijn gekregen, want hun telefonische oplossing die ze bieden werkt niet. Nodig mij eens uit op de processen door te nemen. Ik raad Ziggo echt niet aan.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
L. Dekkers
28/05/2018
via website
thumbs down

Sinds we een mediabox XL (horizon, maar mag niet meer zo genoemd worden door slechte naam, want OOK DIE WERKTE NIET) hebben, hebben we problemen. Vage storingen en foutcodes die op magische wijze verschijnen en verdwijnen. Vastlopers en andere ellende. Al veel monteurs op bezoek gehad, die ondertusen steeds maar weer moeten constateren dat het signaal goed is, de bekabeling goed is, de aansluitingen goed zijn. Alles wat kon worden aangepast, is aangepast. De monteurs die extern ingehuurd worden, omdat de eigen monteurs de klachten niet aankunnen zeggen steeds dat het aan de box ligt en/of de software. Maar ziggo blijft onkennen. Vanavond werd ik WEER van het kastje naar de muur gestuurd met een standaard stappenplan dat mij adviseert mijn mediabox op de hoofdaansluiting aan te sluiten. Als dat nou nodig is, oké, maar zoals altijd was het ook nu weer onzin, want zonder verandering aan aansluiting of kabels, wist de box opeens wel weer wat hij behoorde te doen en de tv deed het weer. Voor hetzelfde geld had ik al weer met de tv lopen sleuren en kabels aan het ontwarren geweest. HELEMAAL VOOR NIKS! Maar de meneer die een totaal gefrustreerde klant (ik) opbelt en die vervolgens op arrogante toon niet laat uitspreken houdt vast aan dat stappenplan, WANT DAT IS TOCH LOGISCH? Dat is misschien logisch, maar dat is die horrorbox niet. Die doet maar wat. Of heeft het deze keer te warm, weet ik het. Ik mag niet schreeuwen. Hij is ontmoedigd om mij te helpen.
Laat ik nou ook totaal ontmoedigd zijn, meneer Nani. Ontmoedigd door het starre beleid van ziggo. Een ziggo dat wel zijn tarieven verhoogt, maar weigert verantwoordelijkheid te nemen voor hun eigen falende product.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jeane
Geen oordeel
23/05/2018
via website

Slechte klantenservice, medewerkers onbeschoft en weten niet wat klantenservice is. Klachten die je aan geeft vatten ze persoonlijk op, en reageren:” ik was er niet bij dus kan ik niet bepalen of het zo is”. Maakt u ook geen fouten is ook het antwoord, kon u niet nadenken of verder denken. Ziggo opgezegd na deze onbeschofte behandeling.

Nuttig? Ja   Nee

mendy
18/05/2018
via website
thumbs down

ziggo zijn legale oplichters je betaald nooit wat ze je in het begin beloven altijd meer natuurlijk vaak storingen en nu nog een keertje omhoog met die prijs terwijl ze dat al een paar keer gedaan hebben ik bem er klaar mee ik ga ovetstappen dan heb ik meer internet en zenders voor de helft van het geld

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ferry
16/05/2018
via website
thumbs down

Ziggo bied niet de producten die je afneemt.

Al weken problemen dat de telefoon niet werkt monteur nee die sturen ze niet.

Nu 3 weken veder als bedrijf NOG geen telefoon.

Vandaag overstap naar KPN ingezet ik bel Ziggo nee u gaat over 2 weken naar KPN wij lossen de storing niet meer op.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Martijn
14/05/2018
via website
thumbs down

Ja hoor alweer de prijs omhoog, blijven aan de gang.
Zeker nu ze samen zijn met die eikels van Vodafone bieden ze gare deals. Nooit van mijn leven ga ik terug naar die oplichters van Vodafone (slechte ervaring uit verleden), dus voor mij geen combi voordeel, maar mag wel WEER extra gaan betalen.
Tijd om hier weg te gaan.
Daarnaast hoef je ook geen service te verwachten… of kennis.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Wesley
10/05/2018
via website
thumbs down

Eergister 08-05-2018 was er een storing(wisten wij niks vanaf).
Gebeld met ziggo kregen we te horen dat we afgesloten zouden zijn ,medewerker kon ook niks betekenen want eerst moest rekening betaald zijn.
Wat dus niet zo was er was een storing
Maar na jarenlang klant te zijn en steeds meer gezeik met ziggo te hebben heb ik het kastje gepakt en een gooi gegeven (mag niet maar blijkbaar mag ziggo wel leugens vertellen)
S’avonds weer gebeld met ziggo ivm nieuwe kast, kregen we heel blij te horen er geen afsluiting was maar een storing en het niet normaal was ik met het kastje had gegooid.(als je elke maand €83 betaald en elke maand storingen hebt etc hebben ze schijt aan je) dus acktie reactie ik heb kastje gooi gegeven want blijkbaar mogen ze zomaar dingen uit hun neus halen aan de telefoon.
Uiteindelijk iemand te pakken gekregen zou er een nieuwe kast opgestuurd worden (kosten eigen rekening €220).
krijg je even heel afgunstig te horen je maar 5 dagen moet gaanwachten op een nieuwe kast dus ik betaal €83 in de maand €220 voor nieuwe kast ik zit alsnog hele week zonder tv en internet de rot tering met ziggo gisteren overgestapt betaal de helft nu heb meer mb en meer tv zenders

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Henny
07/05/2018
via website
thumbs down

Micha Visser van Ziggo bedankt , tv en internet doen het weer prima.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
G.P.VELTROP
05/05/2018
via website
thumbs down

Gels snel van je rekening af voor waardeloze service blok beeld tweede tv slecht werken te duur voor voor dit product .

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
tony vromans
07/04/2018
via website
thumbs down

Bij opzeggen nog 3 maanden door betalen wat je niet krijgt , op het nieuwe adres is ook ziggo . Maar niet op mijn naam bestaand lid . Bij opzeggen gemeld en mij verteld geen extra kosten te krijgen .
Maar toch bos incasso met extra kosten op de 3 maanden 😭👎
Zelfs het nieuwe adres kunnen ze niet wijzigen
Mail contact met bos incasso ook belabert kunnen of niet lezen of ook te lam om het nieuwe address in het systeem te zetten

ONKUNDE

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
jager
31/03/2018
via website
thumbs down

NIET NAAR TOEGAAN SLECHTER KAN NIET IK HEB NOG 1 MAAND OPZEGTERMIJN GA IK OOK DOEN EINDELIJK ER VAN AF

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Remy
23/03/2018
via website
thumbs down

3 jaar geleden vanwege de hele slechte service en tevens slechte kwaliteit in onze wijk afscheid genomen van deze heren. Onlangs met een prachtig verhaal bij ons aan de deur waarbij ze aangaven dat alles verbeterd was. Om dit te bewijzen aangeboden gratis 3 weken op proef, alles volledig geïnstalleerd naast onze huidige provider (NLE) zodat we verschillen konden zien etc.

Klinkt goed zou je zeggen maar niets was minder waar. Tijdens installatie heeft de monteur ook aan ons NLE netwerk geknoeid. Na zijn vertrek kwamen we er al vrij snel achter dat NLE niet meer werkte. Na vele pogingen en ontzettend veel wachttijd eindelijk iemand aan de lijn. Trouwens een leuk feit dat zakelijke mensen voorrang krijgen binnen 2 minuutjes iemand aan de lijn waarbij niet zakelijk bijna 20 minuten.

Ziggo kon en wilde het probleem niet oplossen ook al had hun monteur dit veroorzaakt. het voorstel was dat wij (de klant) maar naar NLE moesten gaan bellen. Vervolgens een prijs opvraag moesten doen en dit weer bij Ziggo weerleggen. Ziggo gaat dan kijken wat ze met de kosten gaan doen. Het komt er dus op neer dat hun er een potje van maken en vervolgens mag je zelf alles recht gaan breien niet wetende of ze uiteindelijk de kosten zullen vergoeden. Daarnaast voel je natuurlijk wel aan dat dit niet binnen 24 uur opgelost gaat zijn dus dat je voor langere tijd met de gebakken peren zit.

Nu even over het proefpakket, dit was het basis pakket met veel minder functies etc. dan we nu hebben. Kleine tip voor Ziggo, als je wilt dat we overtuigd zijn dan moet je niet een lada binnen brengen als we al een audi hebben.

Onze stappen zijn als volgt want uiteraard hebben we hier geen zin in: we sluiten alles zelf af gooien het in de doos en in 1x retour met de melding ons nimmer nooit meer te contacteren. Wij blijven lekker bij NLE wat op zich prima werkt.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Yahya
Geen oordeel
21/03/2018
via website

Ziggo niet leuk 👎👎👎👎👎👎intrnet geel langzam werken

Nuttig? Ja   Nee

Peters
13/03/2018
via website
thumbs down

Ongekend slecht, alsof je terug gaat in de tijd naar eerste jaren internet.
Ben paar weken aangesloten bij Ziggo maar ga ze vandaag of morgen laten weten dat ze al hun troepweer kunnen komen ophalen, wat een rommel verkopen zij.
Continu loopt alles vast, netflix lijken ze moedwillig te verstoren, zappen gaat langzamer dan vroeger toen je de knopjes op de tv nog moest indrukken omdat er toen nog geen afstandsbedieningen waren. Echt ongelooflijk, zou veel meer bekend moeten zijn zodat je niet onwetend deze ellende in huis haalt!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marcel
08/03/2018
via website
thumbs down

Zeer slechte ervaring met Ziggo. Probeer al vanaf 28 januari internet te krijgen. Er wordt beloofd dat er een modem wordt opgestuurd en dat wordt niet nagekomen. Monteurs die weggaan zonder dat het internet werkt, monteurs die niet even de moeite nemen om 5 minuten te wachten ondanks dat dat duidelijk telefonisch is afgesproken. Nu ruim een maand verder nog steeds geen modem en dus geen internet. Wanneer het mogelijk is zeg ik direct het abonnement op.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jannie
Geen oordeel
04/03/2018
via website

Slecht al weken niks kunnen opnemen waar betaal je voor

Nuttig? Ja   Nee

Pauli
28/02/2018
via website
thumbs up

zeer slechte service. Geen signaal, zoek daarom telefonisch contact, klantenservice onvriendelijk tot ronduit onbeschoft Zes dagen wachten totdat er een monteur komt, en een snauw na. Deze “service” zou je als bedrijf niet moeten willen. ADVIES,
GEEN ZAKEN DOEN MET ZIGGO

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Erik
18/02/2018
via website
thumbs down

Waardeloos, al tig keer een monteur over de vloer gehad maar de mediabedrijf werkt nog steeds niet fatsoenlijk.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
G.F. vd Berg
16/02/2018
via website
thumbs down

Droefenis alom. Geen goed woord over te zeggen. Nooit mee in zee gaan.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Merel
06/02/2018
via website
thumbs down

Onbekwame “klantenservice”,te weinig monteurs landelijk,komen beloftes niet na.
Duur ,in verhouding wat je er(niet)voor krijgt.
Blij dat ik ben overgestapt!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
R
Geen oordeel
01/02/2018
via website

Ongelovelijke slechte service.
Voor de 4e keer in korte tijd is de mediabox kapot, en kan je 6 daagt wachten tot er een monteur tijd heeft.
De medewerkers doen alsof dat heel normaal is.
Vind het echt belachelijk dat ze geen nieuwe box opsturen of dat je een nieuwe ergens kan halen. Beveel dit bedrijf dan ook bij niemand aan!!!

Nuttig? Ja   Nee

Hanane
26/01/2018
via website
thumbs down

Slechte diensten en meest beroerde klantenservice die ik ooit heb ervaren. Ik ontving twee pakketten op naam van de vorige bewoner (die al een half jaar is overleden en ik verder nooit heb vekend) en deze worden gewoon bij mij in rekening gebracht!! Vervolgens bel ik en zeggen ze dat ik de nabestaandenafdeling maar moet bellen om zijn overlijding met datum te melden. IK BEN GEEN NABESTAANDE!

Het is te belachelijk voor woorden. De medewerkers zijn totaal niet bekwaam en voor mijn probleem zeggen ze allemaal weer wat anders. Uiteindelijk ben ik niet geholpen, excuses voor het ongemak kon er ook niet van af. Waardeloos! Mijn opzegging is inmiddels verzonden en mijn rechtsbijstand is op de hoogte.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Nadia
23/01/2018
via website
thumbs down

wat een klote provider is dit zeg. nu al een aantal maanden bezig met zorgen dat ik fatsoenlijk internet heb maar tot nu toe is het nog steeds bagger. cursus klantvriendelijkheid mogen ze ook wel eens een keer krijgen, monteur gestuurd terwijl het niet aan de modem lag dus ook daar nog eens voor dokken. vervolgens willen beweren dat het aan mijn telefoon zelf ligt terwijl ik overal waar ik kom super wifi verbinding heb behalve in mijn eigen huis. al een aantal keer contact met ziggo opgenomen en het word maar niet opgelost. en daarbij als je wilt opzeggen ook nog eens een boete moeten betalen terwijl het hun eigen schuld is. het zijn gewoon pure afpersers en oplichters. ik ben helemaal klaar met ziggo

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Christina
02/01/2018
via website
thumbs down

Zeer slecht!!!! Ik ben Ziggo helemaal zat! Ben een jaar met hun bezig geweest voor fatsoenlijk internet! Daarnaast hebben zij slechte advies gegeven wat betreft het internet om het via de mediabox te laten lopen. Monteur beaamde dat ook! Nu willen ze met een vergoeding van €15 mij zogenaamd compenseren??? Via automatische incasso schrijven ze elke maand €62,50 af! Schandalig!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Monique
30/12/2017
via website
thumbs down

Zender verstrekt geen informatie. Dat is wat ik al wekenlang zie bij tv overzicht. Opnemen kan dus ook niet. Al tig keer alles gereset en niets helpt. Ziggo zegt dat het probleem bekend is en in onderhandeling met leverancier. Maar voorlopig betaal ik maandelijks het volle pond voor uitermate slechte service.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
marcel
29/12/2017
via website
thumbs down

Gegarandeerde wifi in je hele huis……..heb al jaren geen wifi op de zolder….ook nu nog niet…..moet ik volgens ziggo maar weer een wifi booster aanschaffen die nu toevallig in de aanbieding is….59 euro en betaal al 72 euro iedere maand voor een slechte verbinding…de gratis monteur kan je ook vergeten want dan betaal je gelijk het volle pond voor de booster…….heerlijk die ziggo promis………

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Arman
29/12/2017
via website
thumbs down

Slecht!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jan
26/12/2017
via website
thumbs down

Ook een zeer slechte ervaring. Regelmatig ligt internet er uit. Het ligt nooit bij hun maar wel aan mijn aansluitingen(achteraf dus niet). Ik betaal 80 euro per maand en krijg er slechte verbindingen voor terug.Wie weet een betere aanbieder?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kees
24/12/2017
via website
thumbs down

Belachelijk slecht. We kunnen zowat niet eens tv kijken, het blijft maar haperen ( soms zefs 6 minuten lang) of het beeld verdwijnt tussendoor. En dan hebben we het nog niets eens over hoe slecht de WiFi is. Het internet is zo slecht dat soms na 10 minuten de pagina nog niet laadt. Ook al plaats ik het toestel naast de router. En het is al gecontroleerd dat dit niet aan mijn router ligt. Ook heeft ziggo ontzettend vaak ‘storingen’ waar je gek van wordt. Wij zijn zeer ontevreden met ziggo internet en tv. Wij willen hier zo snel mogelijk weg.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
P. de Vree
20/12/2017
via website
thumbs down

Zitten al 3 weken zonder TV beeld Ziggo is al 3 keer geweest de derde keer heeft de monteur ons niet kunnen vinden want de helplijn zegt dat wij niet open deden, was de monteur lekker vroeg thuis op vrijdag.Dan wordt je ook nog onbeschoft geholpen aan de telefoon.Let op NEEM GEEN ZIGGO!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Willem de jong
15/12/2017
via website
thumbs down

Je word echt behandeld
Ik heb zinz 1 december ziggo
Ook voor boven heb ik tv genomen maar helaas na twee weken nog steeds geen tv en ook na 20 tot 30 keer bellen word je van het kastje naar de muur geslingerd
Elke dag bel ik en dan beloven ze weer veel dingwn maar het is elke dag weer een teleurstelling dat hij het nog steeds niet doet de tv boven
Dus mensen weet waar je aan begind bij ziggo
Je word echt slecht geholpen door ziggo

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Nee
13/12/2017
via website
thumbs down

Als je graag geen internet hebt maar wel betaald, is Ziggo een aanrader! Zeer slechte klacht afhandeling. Zeer vaak storing en daarbij duurt het vaak een dag tot het eindelijk opgelost is.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Willem Witteveen
08/12/2017
via website
thumbs up

Bij mij doet Film1 on demand het ook meestal niet. Vaak de Horizon uitdoen en opnieuw opstarten. Soms doet deze het. Ik ben nu van dit menu afgestapt en kijk Film1 on demand nu via het menu aanbieders en dan naar Film1. Dan kom je ook in het menu om on demand films en series te bekijken. Raar, maar deze doen het wel. Waarom er bij Ziggo, voorheen UPC, iedere keer zo vaak iets niet werkt, snap ik even niet. het kan zijn, dat alles te snel in de markt gezet wordt en er eigenlijk software matig nog niet klaar voor is. Fijn is dat, als klant.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Johan de Ridder
06/12/2017
via website
thumbs down

Ivm het slechts aanwezig zijn van kabel van Ziggo in ons nieuwbouwhuis zitten we aan Ziggo vast….en dat al zes jaar, zes jaar ellende. Slecht internet, de eerste avond zonder uitval van TV op de Laptop(Mac) moet nog komen, we worden telkens gebeld door vreemden van over heel de wereld en als je dan een ander nummer aanvraagt moet je eerst betalen… werkelijk een waardeloos bedrijf met slechte service en bovenal een slecht product…. van een snellere wilden we een stap minder ivm verhuizing van onze zoon, dat kon niet…moest ik eerst mijn hele ziggo opzeggen…dus moest ik twee stappen achteruit in snelheid…nog slechter…. ongelooflijk dat mensen overstappen naar Ziggo. Slechter kan toch niet,

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Riet Hoft
Geen oordeel
06/12/2017
via website

Al vanaf zaterdag geen televisie meer, in deze tijd toch belachelijk.
Tot nu toe woensdag, geen passende oplossing

CIJFER minus 5

Nuttig? Ja   Nee

R. Bravenboer
27/11/2017
via website
thumbs down

zeer slecht gezien de klachtafhandeling en telefonische beloftes die niet nagekomen worden

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Verbeek
24/11/2017
via website
thumbs down

is het strategie om de wachttijd bij de afdeling opzeggingen zo lang mogelijk te laten zijn, of is ziggo zo slecht dat het zo druk is met opzeggingen. Hang al ongeveer een half uur in de wacht.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
A. Frings
24/11/2017
via website
thumbs down

Afspraak gemaakt met Ziggo medewerker. Vandaag zou hij om11.00 uur langskomen voor advies en eventueel naar een compleet abonnement over te gaan inclusief telefoon. Hij is echter niet verschenen.
Met Ziggo klantenservice gebeld, Wat krijg ik tot mijn grote verbazing te horen:
Oh mevrouw, u had zeker een afspraak en ze zijn niet gekomen? Ik kan u zeggen ze komen ook niet. Wat die jongens doen, wij weten het niet. Wat ik zeker weet is dat ze niet meer komen. Wij storen ons ook hier aan. Ja, wat moet je hiermee. Misschien géén zaken doen?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
HJM Dorresteijn te Zutphen
18/11/2017
via website
thumbs up

Het is al de vierde dag dat ziggo on demand niet bereikbaar is/
alles doet het telefoon/radio/internet; programma later bekijken is een ramp.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jos
Geen oordeel
13/11/2017
via website

Drama , steeds geen Internet meer, diverse keren resetten , je stekker zou er van verslijten , dan is het weer traag als een inbelverbinding, en maar beloven dat het weer gratis steeds sneller word , indianen verhalen, maar wel elke maand 70,00 Euries armer voor deze ellende , andere providers bieden ook deze sjitzooi aan voor € 40,00 , dan heb je waarschijnlijk het zelfde, maar dan € 30,00 goedkoper , het word tijd voor een de Mb teller , betalen wat je gebruikt, het is een grote Firma List en Bedrog aan het worden, de beoordeling stellen die ze toekomen staan er niet bij, die zijn allemaal negatief, Ziggo, je laat je vaste klanten die al 20 jaar klant zijn behoorlijk in de kou staan , walgelijk

Nuttig? Ja   Nee

sprengers
12/11/2017
via website
thumbs down

Ziggo beloofd tot tweemaal toe een aansluiting te kunnen regelen. Twee maal afgewacht op de monteur en toe bleek dat ons adres niet kon worden voorzien van een ziggo aansluiting. Dus 7 weken zonder tel en internet. Ziggo neemt je verder niet serieus en verzint allerlei smoesjes, Ik wil nu een claim indien doch dat blijkt niet mogelijk. krijg een emailadres (welke niet bestaat) om mijn klacht te deponeren. Na contact blijkt dat deze recent uit de lucht is genomen. Moet nu weer gebruikmaken van contactformulier en daarna ligt de bal bij hun. Ben benieuwd hoelang het nu weer gaat duren en of ik uiteindelijk wel benaderd zal worden. Ik heb er een hard hoofd in.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Peter
Geen oordeel
10/11/2017
via website

De deskundigheid bij ziggo = 0 wij zijn van af 4 oktober bezig om ons pakket van ziggo over te zetten naar ons nieuwe woonadres.immiddels hebben we 15 medewerkers aan de telefoon gehad 9 monteurs van ziggo zijn langs geweest en 6 monteurs van de BAM ivm kabelbreuk en zo ja we hadden weer tv en Internet, de beltoon doet het nog niet en daar komt weer een monteur voor langs . Er waren diversen zenders die nog niet goed te zien waren maar dat zou met een minuut of 20 verholpen zijn. Zien we tot onze verbazing op de mail dat we een nieuw kastje krijgen toe gezonden en je raad het al geen tv meer
Bij ons is de maat vol.we.pleuren morgen alles in de ziggo store en gaan een klacht in dienen en willen ons geld terug

Nuttig? Ja   Nee

H van den Born
09/11/2017
via website
thumbs down

Mooie woorden en niet nakomen van gemaakte afspraken . Internet bagger slecht .

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Harry
05/11/2017
via website
thumbs down

Wifi valt de hele tijd uit. Monteurs komen en vertellen je vervolgens dat er niks aan de hand is en het dus opgelost moet zijn, maar vervolgens weer de hele tijd hetzelfde probleen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
A van loo
04/11/2017
via website
thumbs down

Internet, zowel vste verbinding als wifi valt steeds vaker uit. Aangezien ik vanaf andere locaties apparaten bestuur is dit funest, omdat ik niet telkens de modem kan ressetten, ant ik zit vaak in het buitenland. Overstappen op glasvezel wordt mijn keuze. Dus dag ziggo, na 10 jaar klant te zijn

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Luuk
01/11/2017
via website
thumbs up

Snap de comments van hieronder niet.

Altijd goed geholpen. Bijna nooit storing. En krrijg elk jaar wel een mooi aanbod als mijn contract verlopen is.

Monteurs zijn altijd vriendelijk,en helpen je zelfs de bekabeling netjes in orde en uit het zicht te monteren.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
avp
31/10/2017
via website
thumbs down

Overstappen van KPN naar Ziggo had ik nooit moeten doen.
drie keer een monteur moeten laten komen omdat het beeld niet goed was. Monteurs gaven elkaar de schuld omdat het niet goed was geïnstalleerd.
Volgende probleem..verkeerde mediabox geleverd. Er moet een andere mediabox komen wil ik o.a.kunnen opnemen en pauzeren. Maar dit kost weer extra wat niet in de offerte staat. En daarna de slechte service/reactie van Ziggo. “Wij kunnen niet altijd waarmaken wat een verkoper belooft, dit gaat regelmatig fout, hier wordt aan gewerkt”
Denk even 2x na wanneer je wilt overstappen naar Ziggo

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
L de Jong
25/10/2017
via website
thumbs down

Overstap kpn naar ziggo, nooit moeten doen! Nu al week geen tv en internet en tientallen loze beloftes van dames aan telefoon. Geen enkel gemeend excuus of enige compensatie voor niet geleverde service.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Doesburg Smits
24/10/2017
via website
thumbs down

Na contact met vriendelijke dame dacht ik probleem opgelost te hebben. Zij zond mij een “goede?” Gratis splitter toe. maar de analoge beeld problemen zijn daarmee helemaal niet opgelost, sterker nog. nog veel slechter geworden. Ik heb het idee dat men mij de digitale mediabox wil aansmeren. Die heb ik maar ik kreeg alleen maar blokken en storingen en heb hem dus gauw weer verwijderd en ergens opgeborgen!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
1 16 17 18 19

Ziggo ervaringen 2018

Heeft u ervaringen met Ziggo en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u Ziggo beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.

Ons doel is altijd dat u snel en simpel de beste keuze kan maken en zorgeloos kan overstappen. Of u nu kiest voor Ziggo of voor een andere aanbieder. Die keuze is aan u en wij helpen u graag!

Ziggo vergelijken

Met onze onafhankelijke vergelijkers kunt u alle tarieven en aanbiedingen van Ziggo vergelijken. Zo weet u binnen enkele minuten of Ziggo voor u de beste keuze is! Vervolgens kunt u overstappen naar Ziggo of naar een andere aanbieder...

Ziggo 1.26 stars 917 reviews