Generic selectors
Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Energie
Internet
Mobiel
Verzekeren
3.4

no prev

Aanbiedingen

scores

Algehele indruk
Tarieven
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit netwerk
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
0 positief – 3 negatief

Top 5

Schrijf ervaringen en maak zo kans op een gratis vvv waardebon van 50 euro!

Aldi Talk

Aldi Talk of ook wel Medion mobile, is in 2009 in Nederland geïntroduceerd. Ze bieden prepaid nummers en beltegoedkaarten aan via de eigen winkels. Aldi Talk is naast Nederland ook actief in Duitsland en Belgie, binnen Nederland maakt het bedrijf gebruik van het KPN Mobile netwerk, in België van KPN Group Belgium en in Duitsland van het netwerk E-Plus. In alle drie de landen kan ook gebruik gemaakt worden van Mobiel internet.

Aldi Talk ervaringen

Geef Aldi Talk een beoordeling

6 Aldi Talk ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Tarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit netwerk
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

beau
Geen oordeel
01/12/2019
via website

bahbah… wat een bar slechte provider
nog nooit meegemaakt.

abbonement afgelopen, wilde nog beslissen welke provider ik wilde en welke telefoon.
dus ik dacht dan pak je even een prepaid kaartje bij de aldi
start pakket gekocht met € 10 euro beltegoed..
na registratie het beltegoed gecontroleerd door *101# te typen
Stond inderdaad 10 euro op

dag later ( niks gebruikt, extra alle mobiele internet uitgezet en zelfs de SERVER uit gezet, niet gebeld niet gesmst)
en wat denk je ??!
Nog maar € 7,43 erop staan!!!!
Een uur later was ik nieuwsgierig en keek nog eens….
€ 5,49

En dan ook nog zo mooi op de voorkant van het startpakket ” zonder verborgen kosten”

Dus ik dacht dan kijk je het op de aldi talk app na wat je verbruikt hebt,
staat er bij het invullen onjuist telefoonnummer….. heb het kaartje van de simkaart met het telefoonnummer erop er nota bene naast liggen!!!!

Het enige wat goed ging in die 2 dagen is het registreren van het simkaartje….

manmanman schijt winkel ook

Nuttig? Ja   Nee

Johan
Geen oordeel
12/09/2019
via website

Een geeft aan er is 15 euro van zijn rekening afgeschreven dat kan niet het is prepaid en als je thuis bent zet je gegevens instellingen dan uit.

Nuttig? Ja   Nee

Yvon moolenaar
14/03/2019
via website
thumbs down

Zeeeer slecht ben jaren klant (prepaid)ben kleine verbruiker bellen nihil en internet 250 mb waarvan ik soms meer dan 100 mb over hou.
Deze maand is er ineens 15 euro afgeschreven terwijl mijn telefoon op wifi stond en ik notabene thuis zat.Er is niet mee te praten zij jouden vol dat er extreem is verbruikt (heb geen you tubeof facebook op de telefoon) krijg maandag melding dat ik mijn data bundel voor 80% heb verbruikt nog geen 10 minuten later sms dat mijn databundel volledig isverbruikt?. Dit klopt gewoon niet en ze hebben m.i 15 euro gewoon onterecht afgeschreven daar is een naam voor! Stelletje %$÷##

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jansen
08/02/2019
via website
thumbs down

Slechte ervaring. Het beltegoed was op zonder gebeld te hebbe. En ook geen sms verstuurd.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
O.Hendriksen
Geen oordeel
26/09/2017
via website

Sinds T-Mobile.nl apparatuur in de mast van KPN heeft geplaatst hebben heel
mensen in Lochem GEEN BEREIK meer!!!!!!!!!
Hoe kan dat??????
Dokterspost s-avonds en nachts NIET bereikbaar!!!! Dierenambulance NIET bereikbaar. DIT BETREFT DUS NOODGEVALLEN!!! Werkgever NIET bereikbaar ga zo maar door!!!!!!

Moet eerst naar de stad fietsen dan lukt het wel, beetje raar of niet dan

Nuttig? Ja   Nee

Christa Bongertman
09/01/2017
via website
thumbs down

Wat een verschrikkelijke provider!
Ik probeer momenteel over te stappen naar een mobiel abonnement van kpn, maar Medion Mobile wil mijn eigen mobielnummer niet vrijgeven.
Klantenservice is echt verschrikkelijk.
Zij blijven me naar kpn wijzen, terwijl het probleem bij hún ligt.
Waarom moet het zo moeilijk gaan!?
Een oplossing geven kunnen zij niet: ik moet wéér afwachten tot de nieuwe datum, maar ik weet dat ik dan gewoon weer een nieuwe uitstel van nummerbehoud krijg. Terwijl mijn beltegoed al een paar dagen is verlopen!
Ik kan nu dus niemand bereiken, heel fijn.
Het houdt maar niet op…

Ook de manier waarop je met de klantenservice in contact komt is moeilijk.
Ik moet elke keer weer via de website een nieuwe e-mail starten, omdat je het oude bericht niet aan kunt passen, maar ze kunnen het nieuwe bericht niet in behandeling nemen omdat je tussen streepjes moet typen.

Op dit moment word ik ook gewoon genegeerd, ik krijg geen reactie meer terug.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores

Wat mensen over Aldi Talk vertellen.

Heeft u ervaringen met Aldi Talk en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u elke aanbieder beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.

Ons doel is altijd dat u snel en simpel de beste keuze kan maken en zorgeloos kan overstappen. Die keuze is aan u en wij helpen u graag!

Aanbieders vergelijken

Met onze onafhankelijke vergelijkers kunt u alle tarieven en aanbiedingen vergelijken. Zo weet u binnen enkele minuten welk aanbod voor u de beste keuze is.

Aldi Talk 1.69 stars 6 reviews