Generic selectors
Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Blog
Energie
Geen categorie
Internet
Mobiel
Nieuws
Verzekeren
2.6

Aanbiedingen

scores

Algehele indruk
Tarieven
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit netwerk
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
1 positief – 10 negatief

Top 5

gsm aanbiedingen vergelijken


beste gsm aanbiedingen vergelijken - Gsm vergelijk

Ben

Tussen 1999 en 2003 was Ben ook al de merknaam van een mobiele provider binnen Nederland. In 2002 werd Ben echter overgenomen door T-Mobile (internationaal) en in 2003 verdween de naam Ben van het toneel en werd het overal T-Mobile. Sinds 2008 is Ben weer terug op de markt als aanbieder van simkaartabonnementen, ze zijn zelfstandig functionerend binnen T-Mobile en maken uiteraard gebruik van het T-Mobile Netwerk.


Ben aanbiedingen en tarieven 2017

Profiteren van extra korting, actie's en aanbiedingen bij Ben. Met onze onafhankelijke prijsvergelijkers kunt u alle tarieven van Ben vergelijken. Zo weet u binnen enkele minuten of Ben voor u de beste keuze is! Vervolgens kunt u overstappen naar Ben of naar een andere aanbieder...

Ben ervaringen

Geef Ben een beoordeling

11 Ben ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Tarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit netwerk
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

Sonja
08/05/2017
via website
thumbs down

ik wilde de geleverde telefoon retour zenden omdat ze ipv de P10 een P10 lite hadden geleverd. Inmiddels zit ik alweer 4 weken zonder telefoon omdat men de retourverwerking niet goed deed. Elke 2 dagen bel ik met de klantenservice, MISSCHIEN gaat het vandaag lukken en kan ik dan alsnog een andere telefoon bestellen. Vooral hun partner Dynafix bakt er niks van. Jammer, want voorheen was ik heel tevreden over Ben. Als ik vandaag weer niks verneem en nog steeds geen bestelling kan plaatsen stap ik over naar een andere provider.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
ken
21/09/2016
via website
thumbs down

Nooit doen
Heel slechte klanten service en onervaring personelen
als je klacht indeinen duurt 10 werk dagen .stres,stres ,alleen stress nooit doen altijd fout

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
JR
21/03/2016
via website
thumbs down

Door een fout op mijn factuur is mijn telefoon 14 dagen lang geblokkeerd geweest. Daarnaast in de periode van een aantal maanden meerdere storingen en errors gehad. Klantenservice is onpersoonlijk en denkt niet oplossing-gericht. Mailen heeft geen nut want “proberen binnen 5 dagen antwoord te geven” als reactietijd is diep triest. BEN vermijden indien mogelijk.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
vera
21/09/2015
via website
thumbs down

Ontzettend slechte klantenservice. Slecht bereikbaar, slechte oplossingen voor problemen. En, het is ALTIJD de klant zijn schuld. Onterechte facturen, onterechte incasso’s. Je dwingen om te betalen voordat er een oplossing komt.. Terwijl er NOOIT een abonnement is doorgezet. Ik heb me gelukkig op tijd bedacht om niet voor deze enorm slechte provider te kiezen! Hierbij bent u gewaarschuwd! Ga niet met deze mensen in zee!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Brigitte
06/07/2015
via website
thumbs down

Sinds 1 juni over gestapt naar ben. Sinds die tijd sporadisch bereikbaar. Meestal gaat mijn telefoon niet eens over. Mensen krijgen Een voicemail die niet bestaat. Klachten ingediend zowel via mail als telefonisch. Na uren in de wachtrij te hebben doorgebracht. Want op de mails wordt niet gereageerd. De “storing” zou door de technische dienst worden opgepakt. Weinig verrassends dat die GEEN enkele keer contact met je opnemen. Mensen kunnen mij niet bereiken, erg lastig met een sales functie. Daarbij ben ik alleenstaande ouder van drie. En TOTAAL niet BEREIKBAAR.
SCHANDALIG!!
Op mails krijg je de standaard reply dat ze hopen je vraag te kunnen beantwoorden.
Ik schaam me rot naar mijn contacten, want die denken dat ik AFGESLOTEN ben vanwege mijn onbereikbaarheid. Een voicemail inspreken die ik NIET heb en wens of kan Afluisteren en daardoor dus op heeeeeeel veel onbegrip kan rekenen.
Reactie van BEN? GEEEEEEEEN ENKELE!!!

Pre paid moeten aanschaffen zodat ik rond mijn kinderen bereikbaar ben!
SCHANDALIG!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Carina
26/06/2015
via website
thumbs up

Ik heb al jaren Ben sim only abo.Heel soms gebruik ik internet als ik geen WiFi heb. Heb nog nooit klachten gehad.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
linda
25/05/2015
via website
thumbs down

zeer slecht komen iedere keer afspraak niet na

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
M. Helder
28/04/2015
via website
thumbs down

Ben nu al vanaf 1 maart 2015 bezig om een aanvraag te annuleren. Helaas, het BEN computersysteem kan dit niet aan. Na meer dan 15 uur bellen (minimaal 45 min. per belletje in de wacht bij de klantenservice voordat je überhaupt iemand aan de lijn krijgt, soms valt tijdens het wachten de verbinding weg!) is nu eindelijk de aanvraag voor het abonnement stop gezet. Echter het nummerbehoud vanuit Telfort (06-nummer werkt nog bij Telfort) loopt nog door!? Niemand kan mij nu verder helpen. Het computersysteem van BEN kan dit niet annuleren. Er is nu 1 oplossing, alsnog een abonnement nemen bij BEN. Volgens klantenservice zal ik spoedig mijn 06-nummer kwijtraken.

CHANTAGE!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
r van der zwan
24/02/2015
via website
thumbs down

en ja hoor 2 dagen bij ben en de problemen beginnen al.
je kan geen internetbundel voor de maand erbij kopen moet gelijk voor de hele contract periode .
niks over verteld bij afsluiten abbo.
bij iedere provider kan het wel en bij ben niet
wat een slechte service

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
John
03/09/2013
via website
thumbs down

Ik wacht sinds 19 augustus op mijn nieuwe aansluiting.
Op 22 augustus zou mij nummerbehoud van T-mobile omgezet worden naar Ben.
Tot op de dag van vandaag is dit niet gebeurt.
Ik heb nu ongeveer 15 maal contact gezocht met de klantenservice van Ben en iedere keer weer hebben ze een ander verhaal.
Storing op het net werk, software fout, nog geen actief nummer en kan nog 3 tot 5 werkdagen duren meneer???
Ik heb nu aangegeven dat wanneer het aan het einde van de termijn van 5 werkdagen niet opgelost is ik mijn contract wil ontbinden omdat Ben in gebreke blijft.
Aan de reactie te horen maakt het ze niet veel uit.
Zeer klant onvriendelijke provider!,,,

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marcel
24/07/2013
via website
thumbs down

Ontzettend teleurstellende provider. Afspraken worden niet nagekomen, niet correct geleverde telefoon wordt voor tweedehands exemplaar omgeruild en hier wordt ook nog schimmig over gedaan. Brand je hier niet aan!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores

Ben ervaringen 2017

Heeft u ervaringen met Ben en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u Ben beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.

Ons doel is altijd dat u snel en simpel de beste keuze kan maken en zorgeloos kan overstappen. Of u nu kiest voor Ben of voor een andere aanbieder. Die keuze is aan u en wij helpen u graag!

Ben 1.29 stars 11 reviews