Ben
Tussen 1999 en 2003 was Ben ook al de merknaam van een mobiele provider binnen Nederland. In 2002 werd Ben echter overgenomen door T-Mobile (internationaal) en in 2003 verdween de naam Ben van het toneel en werd het overal T-Mobile. Sinds 2008 is Ben weer terug op de markt als aanbieder van simkaartabonnementen, ze zijn zelfstandig functionerend binnen T-Mobile en maken uiteraard gebruik van het T-Mobile Netwerk.
Ben ervaringen
13 Ben ervaringen
dekker

DE KLACHT
twee jaar abonnement gehad bij ben. bij verlenging ging het fout, geen verbinding meer.
maar ben blijft wel facturen sturen. de maand dat ik geen verbinding had, heb ik mijn abonementsgeld terug geboekt. nu komen ze met boetes en dreigen met deurwaarder.
ik ben gelukkig weg bij ben, en zal zoveel mogelijk mensen waarschuwen voor ben.
wat een service
DE OPLOSSING
factuur vernietigen, en geen dreigmails sturen
Willemien

“BBBB” Ben Blij Bij Ben..(sim only)
Overstap met nummerbehoud ging prima..
Niet duur
Prima bereik
Klantenservice vlot bereikbaar via facebook chat..
Bij gebruik direct beschermd tegen hoge kosten… dus geen data/belplafond gedoe.
Mogenlijk om al na een maand te verlengen met andere bundel en of mobiele telefoon..
Ik snap niet dat er zoveel negatieve revieuws zijn hier… Groeten!
Sonja

ik wilde de geleverde telefoon retour zenden omdat ze ipv de P10 een P10 lite hadden geleverd. Inmiddels zit ik alweer 4 weken zonder telefoon omdat men de retourverwerking niet goed deed. Elke 2 dagen bel ik met de klantenservice, MISSCHIEN gaat het vandaag lukken en kan ik dan alsnog een andere telefoon bestellen. Vooral hun partner Dynafix bakt er niks van. Jammer, want voorheen was ik heel tevreden over Ben. Als ik vandaag weer niks verneem en nog steeds geen bestelling kan plaatsen stap ik over naar een andere provider.
ken

JR

Door een fout op mijn factuur is mijn telefoon 14 dagen lang geblokkeerd geweest. Daarnaast in de periode van een aantal maanden meerdere storingen en errors gehad. Klantenservice is onpersoonlijk en denkt niet oplossing-gericht. Mailen heeft geen nut want “proberen binnen 5 dagen antwoord te geven” als reactietijd is diep triest. BEN vermijden indien mogelijk.
vera

Ontzettend slechte klantenservice. Slecht bereikbaar, slechte oplossingen voor problemen. En, het is ALTIJD de klant zijn schuld. Onterechte facturen, onterechte incasso’s. Je dwingen om te betalen voordat er een oplossing komt.. Terwijl er NOOIT een abonnement is doorgezet. Ik heb me gelukkig op tijd bedacht om niet voor deze enorm slechte provider te kiezen! Hierbij bent u gewaarschuwd! Ga niet met deze mensen in zee!
Brigitte

Sinds 1 juni over gestapt naar ben. Sinds die tijd sporadisch bereikbaar. Meestal gaat mijn telefoon niet eens over. Mensen krijgen Een voicemail die niet bestaat. Klachten ingediend zowel via mail als telefonisch. Na uren in de wachtrij te hebben doorgebracht. Want op de mails wordt niet gereageerd. De “storing” zou door de technische dienst worden opgepakt. Weinig verrassends dat die GEEN enkele keer contact met je opnemen. Mensen kunnen mij niet bereiken, erg lastig met een sales functie. Daarbij ben ik alleenstaande ouder van drie. En TOTAAL niet BEREIKBAAR.
SCHANDALIG!!
Op mails krijg je de standaard reply dat ze hopen je vraag te kunnen beantwoorden.
Ik schaam me rot naar mijn contacten, want die denken dat ik AFGESLOTEN ben vanwege mijn onbereikbaarheid. Een voicemail inspreken die ik NIET heb en wens of kan Afluisteren en daardoor dus op heeeeeeel veel onbegrip kan rekenen.
Reactie van BEN? GEEEEEEEEN ENKELE!!!
Pre paid moeten aanschaffen zodat ik rond mijn kinderen bereikbaar ben!
SCHANDALIG!!
Carina

linda

M. Helder

Ben nu al vanaf 1 maart 2015 bezig om een aanvraag te annuleren. Helaas, het BEN computersysteem kan dit niet aan. Na meer dan 15 uur bellen (minimaal 45 min. per belletje in de wacht bij de klantenservice voordat je überhaupt iemand aan de lijn krijgt, soms valt tijdens het wachten de verbinding weg!) is nu eindelijk de aanvraag voor het abonnement stop gezet. Echter het nummerbehoud vanuit Telfort (06-nummer werkt nog bij Telfort) loopt nog door!? Niemand kan mij nu verder helpen. Het computersysteem van BEN kan dit niet annuleren. Er is nu 1 oplossing, alsnog een abonnement nemen bij BEN. Volgens klantenservice zal ik spoedig mijn 06-nummer kwijtraken.
CHANTAGE!
r van der zwan

John

Ik wacht sinds 19 augustus op mijn nieuwe aansluiting.
Op 22 augustus zou mij nummerbehoud van T-mobile omgezet worden naar Ben.
Tot op de dag van vandaag is dit niet gebeurt.
Ik heb nu ongeveer 15 maal contact gezocht met de klantenservice van Ben en iedere keer weer hebben ze een ander verhaal.
Storing op het net werk, software fout, nog geen actief nummer en kan nog 3 tot 5 werkdagen duren meneer???
Ik heb nu aangegeven dat wanneer het aan het einde van de termijn van 5 werkdagen niet opgelost is ik mijn contract wil ontbinden omdat Ben in gebreke blijft.
Aan de reactie te horen maakt het ze niet veel uit.
Zeer klant onvriendelijke provider!,,,
Wat mensen over Ben vertellen.
Heeft u ervaringen met Ben en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u elke aanbieder beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.
Ons doel is altijd dat u snel en simpel de beste keuze kan maken en zorgeloos kan overstappen. Die keuze is aan u en wij helpen u graag!
Aanbieders vergelijken
Met onze onafhankelijke vergelijkers kunt u alle tarieven en aanbiedingen vergelijken. Zo weet u binnen enkele minuten welk aanbod voor u de beste keuze is.