Generic selectors
Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Energie
Internet
Mobiel
Verzekeren
3.3

Aanbiedingen

scores

Algehele indruk
Tarieven
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit netwerk
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
86 positief – 344 negatief

Top 5

Schrijf ervaringen en maak zo kans op een gratis vvv waardebon van 50 euro!

Gsm aanbiedingen vergelijken

Hollandsnieuwe

Hollandsnieuwe is een aanbieder van sim only en prepaid abonnementen die van het netwerk van Vodafone gebruik maakt. Je hebt al een sim only vanaf € 4,50 per maand en met een prepaid pakket hanteren ze de volgende kosten; bellen kost 10 cent per minuut, een sms versturen kost 10 cent per minuut en je hebt vanaf 1 euro per dag internet. Online betalen met iDeal behoort tot de mogelijkheden en bij normaal gebruik is je beltegoed 3 maanden geldig. Het aanschaffen van een vervangende sim kaart bij verlies of een dergelijke reden kost eenmalig € 10,-

Hollandsnieuwe aanbiedingen en tarieven 2018

Profiteren van extra korting, actie's en aanbiedingen bij Hollandsnieuwe. Met onze onafhankelijke prijsvergelijkers kunt u alle tarieven van Hollandsnieuwe vergelijken. Zo weet u binnen enkele minuten of Hollandsnieuwe voor u de beste keuze is! Vervolgens kunt u overstappen naar Hollandsnieuwe of naar een andere aanbieder...

Hollandsnieuwe ervaringen

Geef Hollandsnieuwe een beoordeling

439 Hollandsnieuwe ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Tarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit netwerk
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

Ronald
Geen oordeel
18/09/2018
via website

Nooit doen, goedkoop is duurkoop

Nuttig? Ja   Nee

Marco
27/07/2018
via website
thumbs up

Ik heb al ruim 5 jaar 2 zakelijke abonnementen voor mijn transportbedrijf bij Hollandsnieuwe en heb nooit echte problemen gehad. Alleen de app werkte in het begin niet goed met meerdere abonnementen, maar dat is inmiddels verholpen. Klanten bellen en appen ons op deze nummers terwijl we door heel Nederland rijden, dus anders was ik al lang overgestapt. De tarieven die Hollandsnieuwe vraagt zijn echt laag en het bereik is gewoon goed. Wel moet je niet voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. Koop bv gewoon zelf ergens anders een simlockvrije telefoon en neem een sim-only abonnement bij HN. Denk je dat jouw bundel misschien wel eens ontoereikend is? Kies dan gewoon direct voor slechts een paar euro extra een hogere bundel. Waarom de zaak op de spits drijven? Wil je lekker gemak en ook ouderwets te veel geld kwijt zijn voor een mobiel abonnement? Kies dan bv voor KPN, waar je bij het goedkoopste abonnement niet eens internet hebt! De eerstvolgende optie kost EUR 15,00 per maand, dus bijna 2x zo duur als Hollandsnieuwe. Slim trucje van KPN, want bijna iedereen wil internet erbij hebben. Zonder concurrenten als Hollandsnieuwe zou zo’n KPN nog veel meer durven vragen en dat deden ze ook in het verleden.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Cees
22/06/2018
via website
thumbs down

Mijn sim only abo is ingegaan op 06-04-2015 ingegaan, ik wilde na 2 jaar overstappen met nummerbehoud, maar zegt HN dit kan niet!, en ik weet dat je na 2 jaar maandelijks kunt overstappen, maar ze zeggen dood leuk dat het niet kan, ja mensen een rare boel bij HN, maar ik ga nu weer proberen om over te stappen, en nu zal het mij lukken, ik zet de incassos stop en zie wel wat ze dan gaan doen, ik ben er klaar voor!! dus geen HollandsNieuwe!!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rocko
15/06/2018
via website
thumbs down

Het werkt op zich, hoewel, in een grote stad als Amsterdam er plekken zijn waar geen of slechte dekking is.

Hun eigen voorwaarden voor wat betreft het incasseren leven ze niet na en ze sturen een misleidende e-mail over het incassomoment. Kortom: haaien- en graaien gedrag, heel voorbarig wordt er geld voor de volgende maand van je bankrekening gegrist.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marcus Keijzer
07/06/2018
via website
thumbs down

Ik ben twee jaar klant geweest bij Hollandsnieuwe. Ze hebben maandelijks veel geld aan me verdient omdat ik regelmatig over mijn bundel heenging, en daarbij extra belminuten/data/sms moest aanschaffen. De afgelopen maanden ben ik veel in het buitenland geweest en had ik slecht tot geen bereik, en deed mijn databundel het niet in het buitenland. Ik heb elk online stappenplan gevolgd dat ze online hebben gezet, niet eenmaal, maar meerdere malen, omdat ik zowaar zo gek ben dat ik dacht dat IK wat fout had gedaan. Na keer op keer met ze gebeld te hebben was ik het zat, en heb ik het probleem aan hun voorgelegd als zijnde: ´Ik wil heel graag dat jullie er aandacht in steken om dit voor me op te lossen.´ Waarop ik het antwoord kreeg: ´Dat moet je toch echt zelf doen, gewoon de online stappenplannen volgen.´ Frustratie alom, wat een slechte provider en wat een slechte service. Ik ben zojuist overgestapt op Robin Mobile, en driemaal raden… direct internet! Hollandsnieuwe mag zich doodschamen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Anoniem
07/05/2018
via website
thumbs down

Helaas laat hollandsnieuwe niet weten dat je telefoon niet op voorraad is. Dit vermelden ze niet op de website, waardoor ik nu 3-4 weken zonder goed werkende telefoon zit. Je krijgt een mail pas nadat je hebt besteld, waarin staat dat het niet op voorraad is en 5-15 dagen kan duren. Als dit vermeld stond op de website, dan had ik verder gekeken naar een ander. Inmiddels al 4 weken verder en verwacht de telefoon woensdag binnen te krijgen. Hopelijk, want nogsteeds geen mail gekregen met een track and trace code ect.

Ook kan je niet je nummer behouden als je al klant van Hollandsnieuwe bent. Iets wat wel positief is, dat ik klant wilde blijven. Hierover informatie gevraagd via een telefonisch gesprek bij de klantenservice, over beide gevallen en niet echt verder gekomen dan “U krijgt een mail…”.

Geen excusses gekregen van hun voor het ongemak, geen extra MB of dergelijk ( wat ik wel fijn gevonden zou hebben ) maar zo fijn zijn ze ook niet.

Jammer dat het zo lang moet duren. Het is dat ik geen haast heb, anders had ik het geannuleerd. Maar ik vind wel dat Hollandsnieuwe meer intiatief mag tonen en begrip uiteraard.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Crystal
30/04/2018
via website
thumbs down

Heel erg slecht wat een …

Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd ze zijn onbeleefd onbehulpzaam ,

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
b
23/04/2018
via website
thumbs down

Criminele organisatie!
Wanneer ik probeer over te stappen naar een andere provider blijkt er telkens iets mis te gaan op het gebied van nummerbehoud. De fout ligt blijkbaar bij Hollandsnieuwe die een klantnummer doorgeeft die gewoonweg niet werkt. Ik heb dit meerdere keren bij hun aangegeven in de hoop dat ze met een oplossing zouden komen. Maar in plaats daarvan leggen zij de schuld bij de andere provider en doen verder niks, behalve doodleuk geld blijven afschrijven van mijn rekening.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Parlo
17/04/2018
via website
thumbs down

Reacties als deze geef ik NOOIT maar dit is een criminele organisatie. Vooral in combinatie het GSMWEB. Zelfs als je GEEN abonnement bent aangegaan omdat je een aantal dagen na de aanvraag heb besloten om toch geen abonnement bij hun te nemen.
Hierna gaat men doodleuk het abonnement automatisch van je rekening afschrijven. Tenenkrommend zijn de mailtjes en brieven die daarop volgen inclusief de dreiging om in registers te worden geplaatst van wanbetalers.
Het mailen of schrijven doet ze HELEMAAL niks en het te woord staan door de servicemedewerkers is absoluut onbeschoft.
Omdat de aanvraag is gegaan via GSMWEB geeft HollansNieuwe aan dat men geen bericht heeft ontvangen van GSMWEB via “het systeem”?
GSMWEB gaat nog een stapje verder en zegt dat ze wel de annuleringsmail hebben ontvangen maar om dat definitief te maken daar nog een annuleringsmail had moeten worden gestuurd. (Een methode die volgens de ACM ongeoorloofd is)
En nu allebei doen of dit allemaal de normaalste zaak is en naar elkaar wijzen.
Dit is puur Kafka en geeft geen enkele oplossing.
Dus ik noem deze bedrijven, naar aanleiding van deze handelingen, crimineel.
Doe geen zaken en vul zelfs niets in op de websites want voordat je het weet zit je gevangen in het web van de mobile aanbieders!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
M. Coenen
25/03/2018
via website
thumbs up

Ook ik herken niets in de negatieve reviews. Wij hebben al jarenlang 3 abonnementen lopen. Ik vind het ideaal alles uit 1 bundel. Je wordt gewaarschuwd als je bundel bijna op is en als het dan op is kun je gewoon niet meer bellen of internetten (m.u.v. wifi natuurlijk!) Je kunt wel gewoon saldo bijkopen en het abonnement e.v.t maandelijks verhogen of verlagen. Inzicht via app is ook ideaal.
Bereik is goed.
Het enige nadeel vind ik dat er nu geen lagere pakketten meer zijn dan 1000 MB/Min/SMS. Van de prijs is overigens niet veel te zeggen, € 8 voor 1000 MB/Min/SMS. Maar dit is bij twee van de drie abonnementen het geval bij ons, waardoor ik nu toch nog even rond ga kijken voor ik weer ga verlengen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jopie
27/02/2018
via website
thumbs up

Goed provider! Ik herken mij gelukkig niet in alle negattieve reviews. Ik heb altijd een prima ontvangst en een goed inzicht in mijn verbruik middels app. Groot voordeel van deze provider is dat de bundel zowel SMS/MB/belminuten omvat. Alles uit 1 bundel dus, en je kan er niet overheen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jo Ramakers
19/01/2018
via website
thumbs up

Inmiddels ben ik nu 2 maandag klant bij hollandsnieuwe. Het overstappen vanaf mijn oude provider verliep probleemloos. Vanuit hollandsnieuwe werd ik regelmatig van de updates op de hoogte gebracht. Wat dekking, bellen en internet kan ik alleen maar zeggen…. PERFECT…. dekking en stabiliteit op het netwerk van vodafone is goed. Bellen vanuit het buitenland gaat probleemloos. Een aanrader dus !

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Peterrr
06/01/2018
via website
thumbs down

Ik ben een maand later sinds het plaatsen van mijn vorige ervaring. Ik heb nu anderhalve maand een abonnement en ik kan nu eindelijk wel bellen, maar nummer herkenning werkt niet. Ook kan ik niet sms’en en niemand kan mij sms’en. Onvoorstelbaar dat zoiets simpels in 2018 niet goed geregeld kan zijn. Ik heb in totaal al bijna een werkdag aan de telefoon gezeten en de voortgang is nihil. Ik wil dolgraag van mijn abonnement af. Zo’n slechte service als dit heb ik nog nooit meegemaakt.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Peterrr
08/12/2017
via website
thumbs down

Kan na ruim twee weken na ingang abonnement nog niet bellen omdat de sim het niet doet. Servicedesk geeft geen zinvolle informatie. Er kan geen termijn gegeven worden voor oplossen. “het is in behandeling”. Verbazingwekkend dat dit anno 2017 nog kan gebeuren.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ed
12/08/2017
via website
thumbs down

Ik heb een twee jarig abbonement bij hollandsnieuwe en het is de slechtste provider die ik heb gehad. Ontvangst is in buitengebieden slecht of helemaal geen ontvangst. Dit is niet alleen in Nederland het geval maar ook in Italie en Engeland. Ze geven het probleem toe, maar daar heb je weinig aan. Gelukkig ben ik nu van ze af……maar nooit weer…Advies geen Vodafhone mensen, ze hebben misschien wel de grootste netwerk, maar ook de minste…. ZEER SLECHT…….

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
vp
Geen oordeel
28/06/2017
via website

je beltegoed is zeer snel weg geef beter een paar euro meer uit aan een goede provider het ergste is als je een contract netjes hebt doorlopen proberen ze je daarna te intimideren om door te gaan hier een goeie tip sla al je mails op in documenten want ze dreigen gewoon door en neem eventueel contact op met de geschillen comisie 088 0707070 ben voorbereid

Nuttig? Ja   Nee

Pont g.a.
04/05/2017
via website
thumbs down

Komt het ooit nog goed met Hollandsnieuwe? Ik zag op een consumentenprogramma de topmanager. Ze beloofde beterschap. Weer niet gelukt dus. Zonder het mij te melden werd ik vandaag weggestuurd bij de winkel waar ik mijn abonnement had verlengd. Hollandsnieuwe heeft geen fysieke steunpunten meer! Als ouder heb ik soms een vraag met mijn mobiel in de hand. Kan niet meer! Afgeschaft door Hollandsnieuwe! Ik ga proberen mijn contract nu te verbreken, omdat Hn dat heeft gedaan met zijn winkelsteunpunten, zonder dit mij te melden.. Opgebeld. tot 15 minuten gewacht voor ik contact kreeg. Ik kreeg een een adres waarop ik mijn klacht en verzoek kon opsturen. Die mogelijkheid bestaat alleen als je weer alles toe staan met cookies! Als HN dat niet doet zal ik de zaak verder aanhangig maken. Ik wacht nu via dit bericht op antwoord

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tjeerd
03/05/2017
via website
thumbs down

Zeer slecht!!!!!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Anne
06/03/2017
via website
thumbs down

Wij hebben 1 GB internet dat zo snel op is ( binnen een paar uur) terwijl kind op school zit. Ik heb ook een GB maar ik gebruik veel apps maar ik krijg hem bij een andete provider in een maand niet op

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Lotte
22/02/2017
via website
thumbs down

Al bijna een jaar problemen met netwerk en verbinding. Ik word steeds van het kastje naar de muur gestuurd. Ze geven me zelfs slechte adviezen (‘haal zelf de batterij eruit’, wat je volgens de technici bij Belcompany nooit moet doen, dan verloopt je garantie). Niemand van de klantenservice pakt door en lost het probleem echt op. Ik heb al met drie partijen te maken gehad, niemand neemt verantwoordelijkheid, de enige reactie is steeds ‘maar we zien dat u op datum XXX een telefoontje heeft gekregen dus het werkt toch gewoon?’ Dat het 1x werkt, wil niet zeggen dat het weer ‘gewoon’ goed werkt. Waardeloos.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Dennis
16/02/2017
via website
thumbs down

hele slechte klanten service. en zelf opgelicht dat ze me abenoment vorhoogte

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Floor
10/01/2017
via website
thumbs down
Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Wim
10/12/2016
via website
thumbs down

Abonnement wordt halverwege de maand geblokkeerd.
Geen inzicht in verbruik. ZIt enkele weken zonder bel en data verbinding.
SLECHT SLECHT SLECHT – en natuurlijk geen service.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ronald
Geen oordeel
10/12/2016
via website

Mijn abonnement netjes opgezegd,ook bevestigd door hollands nieuwe middels een mail. Zit nu gelukkig bij Telfort, prima netwerk!
Na de einde contract werd toch € 10,50 afgeboekt wat dus onterecht is. Bedrag terug laten boeken. Krijg ik een noreply mail van hollands nieuwe dat ik moet betalen.
Via de website kan je dus niet normaal je antwoord kwijt en de mail kan je dus ook niet beantwoorde. Krijg nu, na 4 noreply mails een aanmaning!
Die zij echt niet goed wijs en weten dus niet dat zij zelf mijn eindiging contract hebben bevestigd.
Ik heb de aanmaning retour gestuurd met de mededeling dat als ik nog verder lastig word gevallen ik mijn advocaat inschalen en ik mijn kosten ga indienen inclusief mijn tijd maal uurtarief!
Wat een drama bedrijf. Ik raad iedereen af hier een abonnement af te sluiten.

Nuttig? Ja   Nee

Ronald
10/12/2016
via website
thumbs down

De bereikbaarheid van de klantenservice, die naam mag het niet eens hebben, is dramatisch.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jordy
02/12/2016
via website
thumbs down

De service is zeer en zeer slecht! Werknemers zijn niet vriendelijk, erg laks en hebben weinig verstand van hun organisatie. Ik kan al 4 dagen geen gebruik maken van mijn data waar ik bijna 30 euro in de maand voor betaal. Er is mij bij het afsluiten beloofd dat ik 250MB gratis erbij zou krijgen, deze heb ik na 2 jaar nog nooit gezien. Klantenservice is slecht te bereiken, bericht via facebook wordt niet op gereageerd. En het probleem van mijn date is nog steeds niet opgelost en ook nog geen poging tot voor gedaan.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Aan AMY
Geen oordeel
27/11/2016
via website

Vreemd verhaal, HN heeft geen 150 of 275 belbundels?
En sim only 1000 MB / MIN / SMS kost maar 10.- Euro.

Nuttig? Ja   Nee

Amy
23/11/2016
via website
thumbs down

4 jaar lang trouwe klant geweest en tevreden. Nu liep mijn abonnement af 2 maanden geleden en ik was ervoor nog langs geweest in de winkel om te vragen hoe of wat. Ze zeiden dat het automatisch zou overgaan naar sim only en dan uit zou komen op 13 euro per maand. Nu is er al 2 keer achter elkaar 20,50 euro afgeschreven dus meer dan dat mijn abonnement per maand was waar ik zelfs een toestel bij kreeg. Dus ik ben terug gegaan. Ik kreeg toen te horen dat ik een abonnement heb met 275 min/sms, wat helemaal niet waar is want heb maar 150 min/sms. Verder werd er mij verteld dat ik dat 2 jaar geleden zelf heb verlengd, terwijl ik 2 jaar geleden niks heb verlengd maar juist een heel nieuw abonnement afgesloten.
Het komt er nu dus op neer dat ik al 15 euro meer heb betaald en ze doen er niks aan. Ben blij dat ik binnenkort weg ben bij Hollands nieuwe.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jeroen bakker
23/11/2016
via website
thumbs down

Waardeloos. Zeer slecht bereik. Nummer behoud duurde veelste lang. En geen 4G. Helaas zit ik er voorlopig nog aan vast.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marianne
04/10/2016
via website
thumbs down

Twee jaar geen enkel probleem bij HN totdat ik besloot om mijn abonnement te beëindigen en naar een andere provider te gaan. Wat een hel!! Via GSMweb.nl een abo aangevraagd bij Ben. Omdat ik een zakelijk abo heb, is de opzegtermijn 3 maanden. Wist ik niet en had de verkeerde datum ingevuld. Geen berichtje, hoor! Ik bel na een week en krijg te horen dat mijn aanvraag tot nummerbehoud is afgewezen. Oké, ik annuleer en dien een nieuwe aanvraag in. Ook deze wordt afgewezen ‘omdat er nog een aanvraag loopt’. Inmiddels zijn we 1,5 maand, vier nieuwe aanvragen en vele telefoontjes en e-mails verder. Ben en GSMweb.nl (super service bij hun trouwens!) hebben het opgegeven.
In het systeem van HN blijft die 1e aanvraag hangen en er is geen doorkomen aan. Ik ben radeloos, weet niet meer waar ik nu nog terecht kan. Krijg geen antwoord op aangetekende brief, e-mails en telefonisch is helemaal dramatisch. Ja, het advies om gewoon op te zeggen. Maar ik heb twee bedrijven en wil MIJN nummer niet kwijt. Weet iemand waar ik een balie kan vinden waar iemand van HN achter zit die ik er vervolgens overheen kan trekken??

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Aldert
15/09/2016
via website
thumbs down

Zolang je contract loopt gaat alles eigenlijk prima. Maar als je contract afloopt pakken ze je. In mijn geval ging de maandprijs van €11,- naar €30,50 oftewel en prijsverhoging van 200%. Dit ondanks dat ik een contract heb waarin een bedrag van €15,50 staat wat ik tegen een actietarief van €11,- voor twee had verlengd. Wettelijk mag HN stilzwijgend per maand verlengen, maar niet als ze de prijs verhogen. In dat geval zou de maand opzegtermijn niet gelden. Ze laten je de prijsverhoging pas enkele weken voor einde contract weten en opzeggen binnen een maand mag niet(ondanks de prijsverhoging) Dus wat mij betreft pure oplichting. Ze doen het erom!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
D. V.
31/08/2016
via website
thumbs up

Ik woon in het buitengebied en had TELE2. Die begonnen met een 4G netwerk en ik had hier vrijwel geen bereik meer, zeker niet in huis. Mijn zoon had een prepaid van HN, en die had overal bereik in huis. Daarom overgestapt naar HN en zelfs mijn vrouw ook, recent [nummerbehoud is niet eens 100% rond]. Nu waren we op vakantie, krijg ik een SMS dat mijn beltegoed bijna op is… DAT IS TOCH GEEN ABONNEMENT.. Gewoon een prepaid met verplicht verbruik !!!! Daarbij moet je vaste bedragen opwaarderen, die ook nog eens vervallen na enige tijd. Hoe DURVEN ze dit als ‘abonnement’ te verkopen ! Ik voel me flink belazerd. Als ze de boel niet omzetten naar een écht abonnement dan ben ik er weg. Zonder ‘afkoop’ onzin : dit is pure misleiding !

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rene.V
05/08/2016
via website
thumbs down

De dekking voor data/internet met 3g was zeer slecht bij Hollandsnieuwe en dat zelfs in Amsterdam waar ik woon. Het was zo’n enorm trage verbinding iets opzoeken met google was echt niet te doen, het enige wat het ongeveer deed was een WhatsApp bericht mits het zonder afbeelding/video was en nog een paar andere apps. Terwijl met de mensen waar mee ik samen was op dat moment wel een prima 3g verbinding hadden via hun provider. Ik ben daarom ook laatst zo’n twee maanden geleden met mijn aflopende abonnement overgestapt naar een andere provider en nu heb ik wel goede data/internet verbinding met hetzelfde mobiel toestel.

Overigens heb ik nu zelfs problemen met die Hollandsnieuwe dat ze nog rekeningen indienen alsof ik nog steeds een abonnement bij hen afneem wat niet zo is. Het contract/abonnement was aflopende eind mei 2016, ruimschoots een maand voor die tijd via de nieuwe provider de overstap aangevraagd met nummerbehoud en de portering is toen eind mei gedaan en daarmee is normaliter ook gelijk de overstap tussen de providers geregeld en het oude contract/abonnement ten einde/opgezegd en is het nieuwe contract/abonnement bij de huidige provider ingegaan.

Van mijn huidige provider ik inmiddels vernomen dat zij en vele andere providers problemen hebben met Hollandsnieuwe van mensen die overstappen met hen abonnement naar een andere provider. Al die providers zijn hun problemen hierover aan het verzamelen en gaan dit gezamenlijk aanpakken tegen Hollandsnieuwe die overduidelijk hun administratie niet op orde hebben.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rob van den Boom
28/07/2016
via website
thumbs down

Ik ben overgestapt (23 juni j.l.) van KPN naar Hollands Nieuwe. Een groot drama en, maar dat is achteraf, dat had ik nooit moeten doen. De bereikbaarheid in onze woonomgeving is dramatisch slecht helaas. Maar wat zeker zo erg is, Hollands Nieuwe beloofd heel veel, maar komen echt geen enkele afspraak na. Oplossingen worden er niet geboden (ja 10x hetzelfde mailtje van telkens een andere callcenter medewerker met dezelfde uit te voeren test opdrachten). Na dit diverse keren gedaan te hebben, zonder oplossing, ben ik daar mee gestopt en laat Hollands Nieuwe helemaal niets meer van zich horen.
Als ik een advies mag geven, ga voor een betrouwbare provider zoals KPN met een goede bereikbaarheid/service en betaal aub iets meer per maand. De problemen die ik nu dagelijks heb staan in geen contrast met de iets hogere kosten en vooral de frustraties naar Hollands Nieuwe. Goedkoop is duurkoop in dit geval. Onze zakelijke abonnementen gaan zo snel mogelijk weer terug naar KPN.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Broeke
21/07/2016
via website
thumbs down
Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Borger
02/06/2016
via website
thumbs down

Slechte provider. Netwerk is erg traag. Omdanks dat er 3G in je scherm staat niet mogelijk om Google te openen. Ook is niet duidelijk wanneer je contract afloopt. Ik ging hierdoor ineens 3x zo veel betalen, omdat volgens hollandsnieuwe de kortingen waren verlopen en t contract steeds n maand werd verlengt maar dan zonder de kortingen. Toen ik erachter kwam was er niet genoeg tijd om over te sluiten naar n nieuwe provider voordat ik opnieuw het hoge maandbedrag moest betalen. Ze konden me wel een aanbieding doen voor n jaarcontract met zeer lage kosten voordat ik weer t hoge bedrag moest betalen. Stom genoeg ben ik hier mee akkoord gegaan en zat ik weer jaar aan ze vast. 10 maanden later (begin april 2016) nieuw abonnement afgesloten bij Vodafone met nummerbehoud. Kom er alleen gister achter (omdat ik zelf was gaan bellen of het goed was gegaan met het nummerbehoud) dat hollandsnieuwe het nummerbehoud had afgekeurd, hadden ze wel even mogen melden! Ik kwam hier achter bij Vodafone klantenservice. Ik hollandsnieuwe weer bellen waarom het was afgekeurd, foutje van hun zei de klantenservice. En ze hebben t nummer vrijgegeven. Ik Vodafone klantenservice weer bellen, maar die kon geen nieuw nummer behoud aanvragen . Daarvoor moest ik bij phonehouse zijn. Hun dus gebeld en die belde mij de volgende dag terug dat door een fout in de simkaart van hollandsnieuwe ik geen Vodafone abonnement kan afsluiten! En dat de oude simkaarten van hollandsnieuwe waar dat wel bij kon niet meer verkrijgbaar zijn. Ze zeggen dus steeds wat anders en na 1,5 dag bellen ben ik nog geen meter opgeschoten! Phonehouse zegt dat ik een heel nieuwe aanvraag moet doen bij een andere provider en dat dit weer n maand gaat duren! En hierdoor ben ik straks te laat met oversluiten van mijn hollandsnieuwe abonnement en zullen de kortingen wederom verlopen!

Wou dat ik nooit bij hollandsnieuwe was gegaan.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
de jong
12/04/2016
via website
thumbs down

Bij overstappen kan je je eigen 06 nummer niet meer menemen .
Ze blijven maar zeggen dat je simkaart nr niet klopt.
Op andere foreum zelfde klachten gelezen en staat het laatste cijfer weglaten.maar ook dat weigeren ze .heb ik nog nooit bij een andere provider meegemaakt waardeloos dus

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Wilbert
08/04/2016
via website
thumbs down

Na het verlopen van mijn vorige 2-jarig contract een verlenging aangegaan voor opnieuw 2 jaar.
Blijkt dat je nu het beltegoed niet meer kan meenemen (dit was 3 maanden in het oude contract). Hollandsnieuwe heeft de voorwaarden voor de nieuwe contracten aangepast en daar wordt geen melding van gemaakt op mijn nieuwe contract. Het staat alleen vermeldt in de algemene voorwaarden die niet mee worden gezonden maar waar je zelf naar opzoek moet gaan.
Nieuw contract opzeggen gaat natuurlijk niet volgens Hollandsnieuwe.
Ook al staan ze wellicht juridisch in hun recht, ik blijf het grote oplichting vinden

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
sjoerd
23/02/2016
via website
thumbs down

ik kan al 5 weken niet gebeld worden op mijn mobile nummer van hollands nieuwe!
ik probeer dagelijks of ik er via de klantenservice schot in kan krijgen maar die werken niet echt mee.
het begon toen ik op 9 januari een nieuwe simkaart kreeg van hollands nieuwe ivbm sneller internet.
het grappige is dat ik er achter ben gekomen dat ik wel gebeld kan worden door mensen met de zelfde provider.
heb van hollands nieuwe een nieuwe sim kaart gehad maar dat mocht niet baten.
ook heb ik mijn simkaart in een andere telefoon geprobeerd geen resultaat.
ik loop nu veel opdrachten mis (ik heb een eigen bedrijfje) en ik heb nog een baan waar ik storingsdiensten loop u raat het al dat is moeilijk als je niet gebeld kunt worden.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
1 7 8 9

Hollandsnieuwe ervaringen 2018

Heeft u ervaringen met Hollandsnieuwe en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u Hollandsnieuwe beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.

Ons doel is altijd dat u snel en simpel de beste keuze kan maken en zorgeloos kan overstappen. Of u nu kiest voor Hollandsnieuwe of voor een andere aanbieder. Die keuze is aan u en wij helpen u graag!

Hollandsnieuwe 1.65 stars 439 reviews