Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Blog
Energie
Geen categorie
Internet
Mobiel
Nieuws
Verzekeren

Hollandsnieuwe

Hollandsnieuwe is een aanbieder van sim only en prepaid abonnementen die van het netwerk van Vodafone gebruik maakt. Je hebt al een sim only vanaf € 4,50 per maand en met een prepaid pakket hanteren ze de volgende kosten; bellen kost 10 cent per minuut, een sms versturen kost 10 cent per minuut en je hebt vanaf 1 euro per dag internet. Online betalen met iDeal behoort tot de mogelijkheden en bij normaal gebruik is je beltegoed 3 maanden geldig. Het aanschaffen van een vervangende sim kaart bij verlies of een dergelijke reden kost eenmalig € 10,-


Hollandsnieuwe ervaringen

Geef Hollandsnieuwe een beoordeling

425 Hollandsnieuwe ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Tarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit netwerk
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

Ed
12/08/2017
via website
thumbs down

Ik heb een twee jarig abbonement bij hollandsnieuwe en het is de slechtste provider die ik heb gehad. Ontvangst is in buitengebieden slecht of helemaal geen ontvangst. Dit is niet alleen in Nederland het geval maar ook in Italie en Engeland. Ze geven het probleem toe, maar daar heb je weinig aan. Gelukkig ben ik nu van ze af……maar nooit weer…Advies geen Vodafhone mensen, ze hebben misschien wel de grootste netwerk, maar ook de minste…. ZEER SLECHT…….

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
vp
Geen oordeel
28/06/2017
via website

je beltegoed is zeer snel weg geef beter een paar euro meer uit aan een goede provider het ergste is als je een contract netjes hebt doorlopen proberen ze je daarna te intimideren om door te gaan hier een goeie tip sla al je mails op in documenten want ze dreigen gewoon door en neem eventueel contact op met de geschillen comisie 088 0707070 ben voorbereid

Nuttig? Ja   Nee

Pont g.a.
04/05/2017
via website
thumbs down

Komt het ooit nog goed met Hollandsnieuwe? Ik zag op een consumentenprogramma de topmanager. Ze beloofde beterschap. Weer niet gelukt dus. Zonder het mij te melden werd ik vandaag weggestuurd bij de winkel waar ik mijn abonnement had verlengd. Hollandsnieuwe heeft geen fysieke steunpunten meer! Als ouder heb ik soms een vraag met mijn mobiel in de hand. Kan niet meer! Afgeschaft door Hollandsnieuwe! Ik ga proberen mijn contract nu te verbreken, omdat Hn dat heeft gedaan met zijn winkelsteunpunten, zonder dit mij te melden.. Opgebeld. tot 15 minuten gewacht voor ik contact kreeg. Ik kreeg een een adres waarop ik mijn klacht en verzoek kon opsturen. Die mogelijkheid bestaat alleen als je weer alles toe staan met cookies! Als HN dat niet doet zal ik de zaak verder aanhangig maken. Ik wacht nu via dit bericht op antwoord

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tjeerd
03/05/2017
via website
thumbs down

Zeer slecht!!!!!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Anne
06/03/2017
via website
thumbs down

Wij hebben 1 GB internet dat zo snel op is ( binnen een paar uur) terwijl kind op school zit. Ik heb ook een GB maar ik gebruik veel apps maar ik krijg hem bij een andete provider in een maand niet op

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Lotte
22/02/2017
via website
thumbs down

Al bijna een jaar problemen met netwerk en verbinding. Ik word steeds van het kastje naar de muur gestuurd. Ze geven me zelfs slechte adviezen (‘haal zelf de batterij eruit’, wat je volgens de technici bij Belcompany nooit moet doen, dan verloopt je garantie). Niemand van de klantenservice pakt door en lost het probleem echt op. Ik heb al met drie partijen te maken gehad, niemand neemt verantwoordelijkheid, de enige reactie is steeds ‘maar we zien dat u op datum XXX een telefoontje heeft gekregen dus het werkt toch gewoon?’ Dat het 1x werkt, wil niet zeggen dat het weer ‘gewoon’ goed werkt. Waardeloos.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Dennis
16/02/2017
via website
thumbs down

hele slechte klanten service. en zelf opgelicht dat ze me abenoment vorhoogte

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Floor
10/01/2017
via website
thumbs down
Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Wim
10/12/2016
via website
thumbs down

Abonnement wordt halverwege de maand geblokkeerd.
Geen inzicht in verbruik. ZIt enkele weken zonder bel en data verbinding.
SLECHT SLECHT SLECHT – en natuurlijk geen service.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ronald
Geen oordeel
10/12/2016
via website

Mijn abonnement netjes opgezegd,ook bevestigd door hollands nieuwe middels een mail. Zit nu gelukkig bij Telfort, prima netwerk!
Na de einde contract werd toch € 10,50 afgeboekt wat dus onterecht is. Bedrag terug laten boeken. Krijg ik een noreply mail van hollands nieuwe dat ik moet betalen.
Via de website kan je dus niet normaal je antwoord kwijt en de mail kan je dus ook niet beantwoorde. Krijg nu, na 4 noreply mails een aanmaning!
Die zij echt niet goed wijs en weten dus niet dat zij zelf mijn eindiging contract hebben bevestigd.
Ik heb de aanmaning retour gestuurd met de mededeling dat als ik nog verder lastig word gevallen ik mijn advocaat inschalen en ik mijn kosten ga indienen inclusief mijn tijd maal uurtarief!
Wat een drama bedrijf. Ik raad iedereen af hier een abonnement af te sluiten.

Nuttig? Ja   Nee

Ronald
10/12/2016
via website
thumbs down

De bereikbaarheid van de klantenservice, die naam mag het niet eens hebben, is dramatisch.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jordy
02/12/2016
via website
thumbs down

De service is zeer en zeer slecht! Werknemers zijn niet vriendelijk, erg laks en hebben weinig verstand van hun organisatie. Ik kan al 4 dagen geen gebruik maken van mijn data waar ik bijna 30 euro in de maand voor betaal. Er is mij bij het afsluiten beloofd dat ik 250MB gratis erbij zou krijgen, deze heb ik na 2 jaar nog nooit gezien. Klantenservice is slecht te bereiken, bericht via facebook wordt niet op gereageerd. En het probleem van mijn date is nog steeds niet opgelost en ook nog geen poging tot voor gedaan.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Amy
23/11/2016
via website
thumbs down

4 jaar lang trouwe klant geweest en tevreden. Nu liep mijn abonnement af 2 maanden geleden en ik was ervoor nog langs geweest in de winkel om te vragen hoe of wat. Ze zeiden dat het automatisch zou overgaan naar sim only en dan uit zou komen op 13 euro per maand. Nu is er al 2 keer achter elkaar 20,50 euro afgeschreven dus meer dan dat mijn abonnement per maand was waar ik zelfs een toestel bij kreeg. Dus ik ben terug gegaan. Ik kreeg toen te horen dat ik een abonnement heb met 275 min/sms, wat helemaal niet waar is want heb maar 150 min/sms. Verder werd er mij verteld dat ik dat 2 jaar geleden zelf heb verlengd, terwijl ik 2 jaar geleden niks heb verlengd maar juist een heel nieuw abonnement afgesloten.
Het komt er nu dus op neer dat ik al 15 euro meer heb betaald en ze doen er niks aan. Ben blij dat ik binnenkort weg ben bij Hollands nieuwe.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Aan AMY
Geen oordeel
27/11/2016
via website

Vreemd verhaal, HN heeft geen 150 of 275 belbundels?
En sim only 1000 MB / MIN / SMS kost maar 10.- Euro.

Nuttig? Ja   Nee

Jeroen bakker
23/11/2016
via website
thumbs down

Waardeloos. Zeer slecht bereik. Nummer behoud duurde veelste lang. En geen 4G. Helaas zit ik er voorlopig nog aan vast.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marianne
04/10/2016
via website
thumbs down

Twee jaar geen enkel probleem bij HN totdat ik besloot om mijn abonnement te beëindigen en naar een andere provider te gaan. Wat een hel!! Via GSMweb.nl een abo aangevraagd bij Ben. Omdat ik een zakelijk abo heb, is de opzegtermijn 3 maanden. Wist ik niet en had de verkeerde datum ingevuld. Geen berichtje, hoor! Ik bel na een week en krijg te horen dat mijn aanvraag tot nummerbehoud is afgewezen. Oké, ik annuleer en dien een nieuwe aanvraag in. Ook deze wordt afgewezen ‘omdat er nog een aanvraag loopt’. Inmiddels zijn we 1,5 maand, vier nieuwe aanvragen en vele telefoontjes en e-mails verder. Ben en GSMweb.nl (super service bij hun trouwens!) hebben het opgegeven.
In het systeem van HN blijft die 1e aanvraag hangen en er is geen doorkomen aan. Ik ben radeloos, weet niet meer waar ik nu nog terecht kan. Krijg geen antwoord op aangetekende brief, e-mails en telefonisch is helemaal dramatisch. Ja, het advies om gewoon op te zeggen. Maar ik heb twee bedrijven en wil MIJN nummer niet kwijt. Weet iemand waar ik een balie kan vinden waar iemand van HN achter zit die ik er vervolgens overheen kan trekken??

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Aldert
15/09/2016
via website
thumbs down

Zolang je contract loopt gaat alles eigenlijk prima. Maar als je contract afloopt pakken ze je. In mijn geval ging de maandprijs van €11,- naar €30,50 oftewel en prijsverhoging van 200%. Dit ondanks dat ik een contract heb waarin een bedrag van €15,50 staat wat ik tegen een actietarief van €11,- voor twee had verlengd. Wettelijk mag HN stilzwijgend per maand verlengen, maar niet als ze de prijs verhogen. In dat geval zou de maand opzegtermijn niet gelden. Ze laten je de prijsverhoging pas enkele weken voor einde contract weten en opzeggen binnen een maand mag niet(ondanks de prijsverhoging) Dus wat mij betreft pure oplichting. Ze doen het erom!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
D. V.
31/08/2016
via website
thumbs up

Ik woon in het buitengebied en had TELE2. Die begonnen met een 4G netwerk en ik had hier vrijwel geen bereik meer, zeker niet in huis. Mijn zoon had een prepaid van HN, en die had overal bereik in huis. Daarom overgestapt naar HN en zelfs mijn vrouw ook, recent [nummerbehoud is niet eens 100% rond]. Nu waren we op vakantie, krijg ik een SMS dat mijn beltegoed bijna op is… DAT IS TOCH GEEN ABONNEMENT.. Gewoon een prepaid met verplicht verbruik !!!! Daarbij moet je vaste bedragen opwaarderen, die ook nog eens vervallen na enige tijd. Hoe DURVEN ze dit als ‘abonnement’ te verkopen ! Ik voel me flink belazerd. Als ze de boel niet omzetten naar een écht abonnement dan ben ik er weg. Zonder ‘afkoop’ onzin : dit is pure misleiding !

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rene.V
05/08/2016
via website
thumbs down

De dekking voor data/internet met 3g was zeer slecht bij Hollandsnieuwe en dat zelfs in Amsterdam waar ik woon. Het was zo’n enorm trage verbinding iets opzoeken met google was echt niet te doen, het enige wat het ongeveer deed was een WhatsApp bericht mits het zonder afbeelding/video was en nog een paar andere apps. Terwijl met de mensen waar mee ik samen was op dat moment wel een prima 3g verbinding hadden via hun provider. Ik ben daarom ook laatst zo’n twee maanden geleden met mijn aflopende abonnement overgestapt naar een andere provider en nu heb ik wel goede data/internet verbinding met hetzelfde mobiel toestel.

Overigens heb ik nu zelfs problemen met die Hollandsnieuwe dat ze nog rekeningen indienen alsof ik nog steeds een abonnement bij hen afneem wat niet zo is. Het contract/abonnement was aflopende eind mei 2016, ruimschoots een maand voor die tijd via de nieuwe provider de overstap aangevraagd met nummerbehoud en de portering is toen eind mei gedaan en daarmee is normaliter ook gelijk de overstap tussen de providers geregeld en het oude contract/abonnement ten einde/opgezegd en is het nieuwe contract/abonnement bij de huidige provider ingegaan.

Van mijn huidige provider ik inmiddels vernomen dat zij en vele andere providers problemen hebben met Hollandsnieuwe van mensen die overstappen met hen abonnement naar een andere provider. Al die providers zijn hun problemen hierover aan het verzamelen en gaan dit gezamenlijk aanpakken tegen Hollandsnieuwe die overduidelijk hun administratie niet op orde hebben.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rob van den Boom
28/07/2016
via website
thumbs down

Ik ben overgestapt (23 juni j.l.) van KPN naar Hollands Nieuwe. Een groot drama en, maar dat is achteraf, dat had ik nooit moeten doen. De bereikbaarheid in onze woonomgeving is dramatisch slecht helaas. Maar wat zeker zo erg is, Hollands Nieuwe beloofd heel veel, maar komen echt geen enkele afspraak na. Oplossingen worden er niet geboden (ja 10x hetzelfde mailtje van telkens een andere callcenter medewerker met dezelfde uit te voeren test opdrachten). Na dit diverse keren gedaan te hebben, zonder oplossing, ben ik daar mee gestopt en laat Hollands Nieuwe helemaal niets meer van zich horen.
Als ik een advies mag geven, ga voor een betrouwbare provider zoals KPN met een goede bereikbaarheid/service en betaal aub iets meer per maand. De problemen die ik nu dagelijks heb staan in geen contrast met de iets hogere kosten en vooral de frustraties naar Hollands Nieuwe. Goedkoop is duurkoop in dit geval. Onze zakelijke abonnementen gaan zo snel mogelijk weer terug naar KPN.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Broeke
21/07/2016
via website
thumbs down
Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Borger
02/06/2016
via website
thumbs down

Slechte provider. Netwerk is erg traag. Omdanks dat er 3G in je scherm staat niet mogelijk om Google te openen. Ook is niet duidelijk wanneer je contract afloopt. Ik ging hierdoor ineens 3x zo veel betalen, omdat volgens hollandsnieuwe de kortingen waren verlopen en t contract steeds n maand werd verlengt maar dan zonder de kortingen. Toen ik erachter kwam was er niet genoeg tijd om over te sluiten naar n nieuwe provider voordat ik opnieuw het hoge maandbedrag moest betalen. Ze konden me wel een aanbieding doen voor n jaarcontract met zeer lage kosten voordat ik weer t hoge bedrag moest betalen. Stom genoeg ben ik hier mee akkoord gegaan en zat ik weer jaar aan ze vast. 10 maanden later (begin april 2016) nieuw abonnement afgesloten bij Vodafone met nummerbehoud. Kom er alleen gister achter (omdat ik zelf was gaan bellen of het goed was gegaan met het nummerbehoud) dat hollandsnieuwe het nummerbehoud had afgekeurd, hadden ze wel even mogen melden! Ik kwam hier achter bij Vodafone klantenservice. Ik hollandsnieuwe weer bellen waarom het was afgekeurd, foutje van hun zei de klantenservice. En ze hebben t nummer vrijgegeven. Ik Vodafone klantenservice weer bellen, maar die kon geen nieuw nummer behoud aanvragen . Daarvoor moest ik bij phonehouse zijn. Hun dus gebeld en die belde mij de volgende dag terug dat door een fout in de simkaart van hollandsnieuwe ik geen Vodafone abonnement kan afsluiten! En dat de oude simkaarten van hollandsnieuwe waar dat wel bij kon niet meer verkrijgbaar zijn. Ze zeggen dus steeds wat anders en na 1,5 dag bellen ben ik nog geen meter opgeschoten! Phonehouse zegt dat ik een heel nieuwe aanvraag moet doen bij een andere provider en dat dit weer n maand gaat duren! En hierdoor ben ik straks te laat met oversluiten van mijn hollandsnieuwe abonnement en zullen de kortingen wederom verlopen!

Wou dat ik nooit bij hollandsnieuwe was gegaan.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
de jong
12/04/2016
via website
thumbs down

Bij overstappen kan je je eigen 06 nummer niet meer menemen .
Ze blijven maar zeggen dat je simkaart nr niet klopt.
Op andere foreum zelfde klachten gelezen en staat het laatste cijfer weglaten.maar ook dat weigeren ze .heb ik nog nooit bij een andere provider meegemaakt waardeloos dus

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Wilbert
08/04/2016
via website
thumbs down

Na het verlopen van mijn vorige 2-jarig contract een verlenging aangegaan voor opnieuw 2 jaar.
Blijkt dat je nu het beltegoed niet meer kan meenemen (dit was 3 maanden in het oude contract). Hollandsnieuwe heeft de voorwaarden voor de nieuwe contracten aangepast en daar wordt geen melding van gemaakt op mijn nieuwe contract. Het staat alleen vermeldt in de algemene voorwaarden die niet mee worden gezonden maar waar je zelf naar opzoek moet gaan.
Nieuw contract opzeggen gaat natuurlijk niet volgens Hollandsnieuwe.
Ook al staan ze wellicht juridisch in hun recht, ik blijf het grote oplichting vinden

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
sjoerd
23/02/2016
via website
thumbs down

ik kan al 5 weken niet gebeld worden op mijn mobile nummer van hollands nieuwe!
ik probeer dagelijks of ik er via de klantenservice schot in kan krijgen maar die werken niet echt mee.
het begon toen ik op 9 januari een nieuwe simkaart kreeg van hollands nieuwe ivbm sneller internet.
het grappige is dat ik er achter ben gekomen dat ik wel gebeld kan worden door mensen met de zelfde provider.
heb van hollands nieuwe een nieuwe sim kaart gehad maar dat mocht niet baten.
ook heb ik mijn simkaart in een andere telefoon geprobeerd geen resultaat.
ik loop nu veel opdrachten mis (ik heb een eigen bedrijfje) en ik heb nog een baan waar ik storingsdiensten loop u raat het al dat is moeilijk als je niet gebeld kunt worden.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
H. Boekhoudt
15/02/2016
via website
thumbs down

uit eigen errvaring weet ik dat het erg lang duurt voordat je contact krijgt met Hollandsnieuwe. Hun webformulier werkt vaak niet en er wordt niet op gereageerd. Je moet 30 tot 45 minuten wachtten voordat je de helpdesk aan de lijn krijgt (als je geluk hebt) en op aangetekende brieven wordt ook niet gereageerd. Van de helpdesk krijg je elke keer een ander antwoord (vaak het tegenovergestelde van wat de vorige keer is gezegd). Gelukkig is er wel een toezichthouder die ook forse boetes op kan leggen (200.000 / 300.000 euro) en er is een geschillencommissie die bindende uitspraken kan doen (dat vertellen ze niet als je de helpdesk aan de lijn hebt).
Als eerste wil ik iedereen die negatieve ervaringen heeft met Hollandsnieuwe vragen om via Consuwijzer (gewoon bellen: 088-0707070) hierover een klacht bij de toezichthouder in te dienen zodat deze een onderzoek in kan stellen en bij gegronde klachten een boete op kan leggen (misschien verbeterd Hollandsnieuwe zijn klantenservice uiteindelijk). Het indienen van een klacht is gratis maar de toezichthouder bepaald zelf wanneer ze een onderzoek instelt of niet en neemt hierover geen contact met je op. Verdere contacgegevens kun je vinden op https://www.consuwijzer.nl/contact

Om de geschillencommissie in te kunnen schakelen moet je eerst een aangetekende brief naar Hollandsnieuwe sturen waarin je uitlegd wat ze niet hebben gedaan een termijn stellen waarbinnen ze de kans krijgen om dit alsnog te doen (bijvoorbeeld 5 werkdagen). Heeft Hollandsnieuwe dan nog niet aan haar verplichting voldaan dan kun je de geschillencommissie inschakelen via https://www.degeschillencommissie.nl/zoeken/?q=hollandsnieuwe (Hollandsnieuwe is een marketingorganisatie zonder eigen netwerk en maakt gebruik van het netwerk van Vodafone Libertel).

De procedure van de klachtencommissie kun je hier nalezen: https://www.degeschillencommissie.nl/consumenten/klachtenprocedure/

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Dennis Ursem
15/02/2016
via website
thumbs up

In de zomer van 2015 overgestapt van Vodafone naar Hollandsnieuwe. De reden voor het overstappen was de prijs van de abonnementen met telefoon.(kost 12 euro per maand meer bij Vodafone)

Nummerbehoud was op de afgesproken datum van 14 augustus geactiveerd. Telefoon was een aantal dagen voor de overgang van het abonnement binnen.

Op zondag 14 februari 2016 kwam ik er achter dat ik geen nieuw beltegoed had ontvangen. Ik heb toen die maandag ochtend gelijk een mail gestuurd. Dezelfde dag kreeg ik een mail terug dat het beltegoed is bijgeschreven.

Conclusie:
Wanneer je het zat ben om belachelijk veel te betalen aan je telefoon abonnement, maar niet wil inleveren op het aantal mb/s, smsjes en bellen, maar wel genoegen neemt met wat trager internet 3G i.p.v. 4G is Hollandsnieuwe zeker een aanrader

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ronald
12/02/2016
via website
thumbs up

Nu 4 jaar klant met meerdere toestellen nu derde keer verlengen met nieuw toestel.
Gaat keurig.
We hadden een vraag, gesteld via de mail binnen 24 uur terug gebeld.
Dat heb ik bij de KPN wel anders mee gemaakt. Privé en zakelijk.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mir1970
02/02/2016
via website
thumbs up

Ik zit nu bij Ziggo, geweldige klantenservice, maar ik wilde graag de Huawei P8 lite met een voordelig abonnement…..dus bij Hollands Nieuwe besteld, maar overstappen gaat haast niet, blijkt na 3 keer met Ziggo bellen vandaag waarom: ik zat blijkbaar nog bij de oude Ziggo, en daar was Teleena de provider, en dit invullen lukt niet bij het overstappen. Ik ga dus morgen Hollands Nieuwe bellen, en hoop dat zij het handmatig wel kunnen, want Teleena staat helemaal niet in de lijst van providers……

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Freek
01/02/2016
via website
thumbs down

Zwaar slecht in alles!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
ow
18/01/2016
via website
thumbs down

2016 Jan 12, een uur in de wacht! houden afspraken niet. Ga gelukkig weg! schijt bedrijf. Ga overal klachten bekent maken.

Geen einddatum van contract, nergens te vinden, gebeld om contract zelf te beeindigen.
Geen sms/txt, email ontvangen van contract eind datum, zonder meer van 18, 50 euro naar 38,50 euro verhoogd! Geld afgeschreven, heb ik teruggehaald. Nu hebben ze zelfs mijn eind

datum verandert! Heb weer (voor de 3de keer, uur wachten) gebeld en weer moeten vechten, ja vechten om iets gedaan te krijgen. Eerst krijg je alleen maar ontkenning en wij gaan

niets doen!!!! Pas als ik dreig wordt er in een ANDER SYSTEEM gekeken om te zien of wat ik vertel klopt!!!!!
GA NOOIT NAAR HOLLANDSNIEUWE, SIMYO, TELFORT, SIMPEL of alle deze goedkope dochter maatschappijen van KPN, VODAFONE OF T-MOBILE!! OMDAT ze geen klanten service verlenen!!! Deze

klacht komt op alle blogs te staan!!Ik heb er genoeg van. Heb al 20 jaar een mobile telefoon. GOOD LUCK!! 🙁

Het is nog erger geworden…..

16 Jan 2016: Ik krijg een text/sms van Ziggo dat mijn mobiel overgezet gaat worden op 11 feb 2016!!! Mijn vrouws mobiel overstappen is wel verandert van 15 jan naar 29 jan naar

uiteindelijk naar 22 jan!!! Mijn datum is niet verandert. Opzettelijk. Ik heb HN en Ziggo vorige week allebei gebeld en alle info over datums besproken!! Dus ik heb Ziggo

gebeld, maar die kunnen door alle interne handboeien geen oplossing bieden. Het blijkt in Nederland niet mogelijk om bij Telefonie gewoon klanten service te krijgen! Ben dus

weer aan het wachten terwijl ik in de wacht ben bij HOllandsnieuwe om weer opnieuw de datum te veranderen!!

GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!!
GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!!
GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!!
GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!!
GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!!
GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!!
GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOL

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
j.henk
15/01/2016
via website
thumbs down

Begin niet aan deze provider ! Zeer slechte communicatie, telefonische wachttijden tot 60 minuten zijn normaal, meedenken over creatieve oplossingen bij een probleem is niet hun stijl, een gewone mail met toelichtende informatie over een probleem is niet mogelijk enz.
Begin er niet aan of verleng het abonnement niet !

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
j.henk
15/01/2016
via website
thumbs down
Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Karen
14/01/2016
via website
thumbs down

Absoluut waardeloze klantenservice. Dagenlang niet te bereiken. Ook na 40 minuten in de wacht niet te bereiken en mails worden niet beantwoord. Ik denk dat er gewoon niemand zit achter die telefoon/computer. Zou echt niet mogen!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ad
11/01/2016
via website
thumbs down

Niet te bereiken al div keren 45 min in de wacht zonder resultaat

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jan Houben
09/01/2016
via website
thumbs down

Zeer slechte klantenservice. Na overstap blijft HN onterecht geld afschrijven. Geen slotnota in te zien omdat vanaf dag 1 na de overstap account is opgeheven. Ze zijn onbereikbaar maar blijven wel dreigberichten sturen en afsluiting van abonnement dat er niet meer bij hen is. Ongelofelijk dat iemand bij dit bedrijf nog een deal wil afsluiten. Je kunt misschien beter een euro meer betalen voor een beter netwerk en klantenservice.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Patricia Slot
07/01/2016
via website
thumbs down

Hollands Nieuwe: een groot drama. Ze weten binnen het bedrijf niet wat er afgesproken is met de klant. Wil er geen enkel woord meer over schrijven!!! Zal er nog wel heel veel woorden over gaan vertellen…………wie het ook maar wil horen!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hans
07/01/2016
via website
thumbs down

H.N

Diverse malen aangegeven bij H.N dat factuurbedrag bedrag betaald maar weer door teruggestort is ( rek. ing 2934981)
Per 1 september is mijn echtgenoot overgestapt naar KPN, toen moest hij al een overschrijving van jullie terugboeken, omdat jullie ook oktober bij hem afboekten. ( ik heb daar een afschrift van zal dat aan het incassobureau tonen.
Jullie hadden ook niet in de gaten dat ik per 1 november naar KPN overgestapt was, dus incasso’s van jullie liepen gewoon, terwijl ik al was overgestapt naar KPN. ik heb de onterechte incasso’s terug geboekt. Vervolgens weer geld overgemaakt voor het toen nog openstaande bedrag naar de rekening van (jullie administratie kantoor of organisatie die voor jullie het geld int ?) deze bedragen werden vervolgens weer terug gestort op mijn rekening ING 2934981 ( kijk maar na op jullie rekening of van jullie administratiekantoor) Ook daar heb ik afschriften van!!!

Jullie administratie is werkelijk een rommeltje. Je weet ook niet wanneer mensen overstappen naar een andere provider. Ik heb ook nog KPN gebeld en ze hebben aangegeven dat tijdig en correct is doorgegeven, dat we overgestapt waren, dat gold dus ook voor mijn echtgenoot. Op zijn rekening ING 2934981 kunt u natrekken, wat er in de maanden september en oktober allemaal is misgegaan

Jullie presteerden het ook nog om mij de laatste week van oktober af te sluiten, terwijl geld was overgemaakt en door jullie weer terug gestort werd. Kortom steek de hand maar een in eigen boezem.

Ik zet na al jullie aanmaningen en dreigementen dit alles op alle klachtensites over Hollandse Nieuwe die ik kan vinden Het gaat me nu niet meer om dat stomme bedrag van ongeveer € 20,-., maar om de tijd die ik aan dit alles kwijt ben en de woede die dit alles oplevert.

Ik maak er nu een principezaak van. Lekker dit soort brieven versturen met no-reply, zodat mensen nauwelijks kunnen reageren is waarschijnlijk ook een onderdeel van jullie verwerpelijke klantenbenadering en strategie

Laat het incassobureau maar komen, ik sta met mijn afschriften klaar en dan zullen jullie diep door het stof moeten gaan en je excuses moeten aanbieden door ook nog eens te dreigen met Preventel.

Nu moet ik weer opzoek moet gaan om uit te vinden hoe ik met dit schrijven jullie kan bereiken. Mijn uurloon is ongeveer € 25,- ik ben hier weer ongeveer een uur mee bezig geweest, begrijp je, dat ik het na alle dreigementen het helemaal gehad heb met jullie en ik ga nu volop in de aanval, het is voor mij een principezaak geworden. Ik hoop werkelijk dat door mijn publicaties op de diverse websites veel ( nieuwe klanten) zich zullen bedenken alvorens Met Hollandse Nieuwe in zee te gaan en hoop dat het verlies dat jullie hierdoor leiden het veelvoudige is van die ten onrechte door jullie opgeëiste
€ 20,-

Hans en Josien Stekelenburg

From: noreply@hollandsnieuwe.nl [mailto:noreply@hollandsnieuwe.nl]
Sent: vrijdag 4 december 2015 9:00
To: Josien van Stekelenburg-Dam
Subject: De vordering is overgedragen aan een incassobureau +31 641433420

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hans
07/01/2016
via website
thumbs down

H.N

Ik heb diverse malen aangegeven dat het bedrag betaald is maar door jullie teruggestort is ( rek. ing 2934981)
Per 1 september is mijn echtgenoot overgestapt naar KPN, toen moest hij al een overschrijving van jullie terugboeken, omdat jullie ook oktober bij hem afboekten. ( ik heb daar een afschrift van zal dat aan het incassobureau tonen.
Jullie hadden ook niet in de gaten dat ik per 1 november naar KPN overgestapt was, dus incasso’s van jullie liepen gewoon, terwijl ik al was overgestapt naar KPN. ik heb de onterechte incasso’s terug geboekt. Vervolgens weer geld overgemaakt voor het toen nog openstaande bedrag naar de rekening van (jullie administratie kantoor of organisatie die voor jullie het geld int ?) deze bedragen werden vervolgens weer terug gestort op mijn rekening ING 2934981 ( kijk maar na op jullie rekening of van jullie administratiekantoor) Ook daar heb ik afschriften van!!!

Jullie administratie is werkelijk een rommeltje. Je weet ook niet wanneer mensen overstappen naar een andere provider. Ik heb ook nog KPN gebeld en ze hebben aangegeven dat tijdig en correct is doorgegeven, dat we overgestapt waren, dat gold dus ook voor mijn echtgenoot. Op zijn rekening ING 2934981 kunt u natrekken, wat er in de maanden september en oktober allemaal is misgegaan

Jullie presteerden het ook nog om mij de laatste week van oktober af te sluiten, terwijl geld was overgemaakt en door jullie weer terug gestort werd. Kortom steek de hand maar een in eigen boezem.

Ik zet na al jullie aanmaningen en dreigementen dit alles op alle klachtensites over Hollandse Nieuwe die ik kan vinden Het gaat me nu niet meer om dat stomme bedrag van ongeveer € 20,-., maar om de tijd die ik aan dit alles kwijt ben en de woede die dit alles oplevert.

Ik maak er nu een principezaak van. Lekker dit soort brieven versturen met no-reply, zodat mensen nauwelijks kunnen reageren is waarschijnlijk ook een onderdeel van jullie verwerpelijke klantenbenadering en strategie

Laat het incassobureau maar komen, ik sta met mijn afschriften klaar en dan zullen jullie diep door het stof moeten gaan en je excuses moeten aanbieden door ook nog eens te dreigen met Preventel.

Nu moet ik weer opzoek moet gaan om uit te vinden hoe ik met dit schrijven jullie kan bereiken. Mijn uurloon is ongeveer € 25,- ik ben hier weer ongeveer een uur mee bezig geweest, begrijp je, dat ik het na alle dreigementen het helemaal gehad heb met jullie en ik ga nu volop in de aanval, het is voor mij een principezaak geworden. Ik hoop werkelijk dat door mijn publicaties op de diverse websites veel ( nieuwe klanten) zich zullen bedenken alvorens Met Hollandse Nieuwe in zee te gaan en hoop dat het verlies dat jullie hierdoor leiden het veelvoudige is van die ten onrechte door jullie opgeëiste
€ 20,-

Hans en Josien Stekelenburg

From: noreply@hollandsnieuwe.nl [mailto:noreply@hollandsnieuwe.nl]
Sent: vrijdag 4 december 2015 9:00
To: Josien van Stekelenburg-Dam
Subject: De vordering is overgedragen aan een incassobureau +31 641433420

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
RobG
07/01/2016
via website
thumbs down

Reeds driemaal !heb ik onderstaande gegevens doorgemaild naar: antwoord@hollandsnieuwe.nl. naar aanleiding chat gesprek met Chaima.
Maar nog steeds geen enkel antwoord!!
——————————————————————————————-
Mijn contract zou 30-12-15 aflopen. 26-11-15 heb ik abbo opgezegd (zie onderstaande bevestiging).

23-12-15 heb ik een nieuw contract afgesloten bij “ben” per 30-12-15.

Nu blijkt dat ik mijn nummer 06…………053 pas op 29-01-16 bij “ben” kan gebruiken! en ik nog tot 29-01-16 aan hollandsnieuwe “vast zit”.

Mijn inziens heb ik aan de opzeg voorwaarden voldaan. Kunnen jullie dit svp snel in orde maken en mijn nummer vrijgeven aan “ben”.
(inloggen/chatcontact lukt ook niet meer!!!)
met vriendelijke groet

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Peter Galant
24/12/2015
via website
thumbs down

Hollands Nieuwe: in één woord: verschrikkelijk! Ga nooit in zee met Hollands Nieuwe. Als alles goed gaat heb je op zich een provider met scherpe tarieven, maar zodra er zaken misgaan, heb je een serieus probleem.

Nadat ik ben overgestapt van Vodafone naar Hollands Nieuwe bleek dat ik geen gebruik kon maken van Blackberry Internet. Verzoek gedaan tot ontbinding, welk verzoek vorige week per mail werd gehonoreerd, maar tegelijkertijd is mijn abonnement per direct gestopt en was ik opeens niet meer bereikbaar. Al met al een goede week bezig geweest om dit via Vodafone (notabene!) opgelost te krijgen. Bij Hollands Nieuwe sta je gerust 45 minuten in de wacht, per mail wordt niet gereageerd en ondanks toezeggingen dat je weer wordt aangesloten, blijkt dat je daar niet van op aan kunt en wordt er geschermd met technische problemen. Kortom: onbetrouwbaar, weinig klantgericht en onvoldoende uitgerust met voldoende personeel om klachten of problemen snel opgelost te krijgen.

Ben benieuwd of mijn verzoek tot schadevergoeding nog wordt gehonoreerd, maar heb zelfs daar een hard hoofd in, Een typisch geval van jammer dan! Nooit meer Hollands Nieuwe voor mij!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Carina Boersen
17/11/2015
via website
thumbs down

Het Hollands nieuwe drama…..

Dit moet ik effe kwijt al is het maar om potentiële nieuwe cliënten af te schrikken!
Ik ben sinds 11 juni bezig met nummerbehoud van mijn oude KPN nr. Over te gaan naar Hollands nieuwe. Tot op heden 17 november is er zo weinig gebeurt en zo slecht met mij als client omgegaan dat ik van ellende nu maar een post op fb zet! Misschien krijg ik een reactie van Hollands nieuwe en misschien zijn er meer mensen die slechte ervaringen met ze hebben? Ik blijf hopen op een goede afloop maar ik denk dat er sneller wereldvrede is dan dat ik mijn nummerbehoud bij Hollands nieuwe voor elkaar krijg!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Daan
28/10/2015
via website
thumbs down

Beste allemaal,

Ik heb ik de maand juni via Studentmobiel een abonnement afgesloten van de provider Hollands nieuwe. Op forums heb ik negatieve berichten over het nummerbehoud van Hollandsnieuwe gelezen waarna ik contact met Studentmobiel heb opgenomen. Zij verzekerde mij dat als ik de gegevens juist invulde er geen problemen ontstaan. Met goede hoop heb ik vervolgens een abonnement afgesloten bij Hollandsnieuwe.

Op 13-07-2015 zou mijn T-mobile nummer, 06-******, overgezet worden naar Hollandsnieuwe. Dit is toen echter niet gebeurd. Ik wou telefonisch contact opnemen met Hollandsnieuwe maar het klantenservice nummer was praktisch onvindbaar op Hollandsnieuwe eigen website. Vervolgens ben ik op internet en forums gaan zoeken en zodoende kwam ik het nummer tegen. Een medewerker van de klantenservice zei mij vervolgens dat het probleem aan T-mobile lag en dat hij een melding zou maken voor een nieuwe aanvraag. Ik heb direct contact opgenomen met T-mobile en die vertelden mij dat Hollandsnieuwe te laat mijn abonnement heeft opgezegd waardoor mij abonnement automatisch is verlengd.
Vervolgens zijn er 3 tot 4 maanden overheen gegaan met nummerbehoud aanvragen tot er eindelijk een definitieve datum kwam, 22-10-2015. Ik heb al deze maanden zowel mijn T-mobile abonnement als Hollandsnieuwe abonnement betaald.

Op 22-10-2015 is mijn Hollandsnieuwe abonnement eindelijk ingegaan en mijn T-mobile abonnement stop gezet. Tot 26-10-2015 heb ik kunnen bellen, sms’en en internetten met mijn telefoon zonder gebruik te maken van een wifi verbinding.
Op 26-10-2015 kwam ik er achter dat ik zonder wifi niet meer op het internet kon. Dit was erg vreemd aangezien het internet teken aangaf dat ik verbinding had. Toen ik hierover wou bellen bleek dat ik ook niet meer kon bellen ondanks dat mijn telefoon aangaf dat ik bereik had.

Hierover heb ik meerdere webformulieren ingevuld, die ook moeilijk vindbaar zijn, waar ik vrijwel geen reactie op krijg of het antwoord zo beknopt is dat ik er niks mee kan. Verder heb ik weer gebeld met het algemene klantenservice nummer maar die begrepen er letterlijk niks van. Ze wisten niet waar het probleem lag en het enige wat ze kunnen doen is een melding aanmaken voor de technische dienst van Hollandsnieuwe. Tot op de dag van vandaag heb ik geen bericht terug gehad en weet ik niet waar ik aan toe ben.
Ik vind het onaanvaardbaar dat ik niet bereikbaar ben en dat ik daar niet direct mee verder geholpen wordt. Alles gaat via keuze menu’s, ingehuurde callcenters en meldingen en formulieren maar niemand kan wat voor je betekenen. Ondertussen betaal ik al 4 maanden netjes mijn abonnement bij Hollandsnieuwe maar heb ik letterlijk 3 dagen gebruik kunnen maken van hun dienst. Kortom, ik ben diep teleurgesteld in Hollandsnieuwe en voel me volledig machteloos.

– Direct contact opnemen met Hollandsnieuwe is onmogelijk en je krijgt nooit iemand te spreken die er verstand van heeft of er over gaat.
– Ze laten je dagenlang/maandenlang wachten voor er iets meer duidelijk is, niet eens een oplossing.
– Enorm veel rompslomp en omwegen om contact op te nemen met de klantenservice.
– Zeer slecht geïnformeerde en georganiseerde klantenservice die niks voor je kan betekenen. Enige wat ze mogen is een melding maken wat minimaal 2 werkdagen duurt voor er een antwoord is.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Erna
21/10/2015
via website
thumbs down

B3GIN ER NIET AAN!!!!
Heb 5,5 mnd moeten wachten eer mijn nummer was overgezet, telefonisch elke keer minimaal 45 minuten in de wacht, webformulier moeilijk te vinden op website. Staat niet eens “klacht” als onderwerp bij. Duurt héél lan nf eer je reactie krijgt op webformulier en dan de helft van de tijd geen antwoord op de vraag
Via Twitter eigenlijk de enige manier om contact te krijgen en dan vaak ook weer de standaard antwoorden.
Heb 24 april 2015 abonnement aangevraagd, ben 24 september 2015 overgezet en zit er helaas tot september 2017 aan vast.
BEGINT ER NIET AAN

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Nakshbandi
19/10/2015
via website
thumbs down

Slecht,nooit mijn abonnement verlangen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
sluimers
06/10/2015
via website
thumbs down

Zeer slechte provider. Helpdesk helpt je absoluut niet, doet niets met je klachten maar verwachten wel dat je betaald. Heb nu 4 maanden een contract, waarvan ik 3 weken heb kunnen bellen. Het begon al met een nieuw mobiel wat niet werkte en teruggestuurd moest worden. Nummerbehoud was niet doorgevoerd, na veel telefoontjes uiteindelijk doorgevoerd maar wat schetst mijn verbazing ik kon na 3 weken niet meer bellen of gebeld worden en dit is tot op heden. Er is onderling tussen de afdeling ook totaal geen communicatie. Heb nog een aangetekende gestuurd met alle klachten en gevraagd om binnen 3 weken een oplossing te vinden voor dit probleem. Weer niet gelukt. Ben nu bezig met de geschillencommissie Telecommunicatie voor ontbinding van mijn contract. Kortom vind Hollandsnieuwe bar en bar slecht.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marcel
25/09/2015
via website
thumbs down

Een bijzonder slechte provider. Dat dit bedrijf juist met communicatiemiddelen bezig is. Het zou verboden moeten worden. Zeer slechte helpdesk. Ik wacht al 3 maanden op het overzetten mbv nummerbehoud. Dit kunnen ze niet doen, en niet zeggen wanneer wel. Ik vraag om tereggebeld te worden. Gaat niet gebeuren. Ik vraag om email-bevestiging. Gaat niet gebeuren. Ik vraag waar ik mijn onkosten kan gaan vergoeden en krijg een onjuist adres. Ik maak allemaal kosten en ga deze niet vergoed krijgen.
Een slecht maar dan ook een heel slecht bedrijf. Ga niet naar HollandsNieuwe!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ad
21/09/2015
via website
thumbs down

Een regelrechte ramp deze provider. Het rioolputje van Vodafone. List en bedrog en ze liegen en bedriegen. (ik kan het helaas niet anders omschrijven) Komen niets (inhoudelijk contract bv nummeroverzetting) maar danook niets (beloften. zoals kortingen) na.
Lees verder vooral revieuws op andere sites over Hn. Een gewaarschuwd mens telt voor twee.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
jdo
18/09/2015
via website
thumbs down

De meest beroerde heldesk ooit!! En ik ben toch wel wat gebeld. Ik kan sinds de realistatie van nummerbehoud al een week niet meer gebeld worden. HN snapt er niets van. Als je ze na het nodige zelfonderzoek zelf uit moet leggen dat er nog een doorschakeling actief is naar een tijdelijk HN nummer komen ze nog met verkeerde oplossingen. Sukkels, geen oplossing per mail maar bel me even en mocht het wonder gebeuren dat je me ook nog aan de lijn krijgt dan WEET je dat mijn probleem is opgelost.
En wij van de servicedesk van HN bepalen wel wat service is! Luisteren naar de klant? Wat heeft dat nu met service te maken? Nee houdt je strikt aan je belscriptje want de baas luistert mee.
Niet aan beginnen!! Als je hulp nodig hebt en het lukt überhaupt om iemand aan de lijn te krijgen ben je aan de goden overgeleverd!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Linda
21/08/2015
via website
thumbs down

In het begin was ik heel tevreden, maar nu ik ze om uitleg vraag wordt het een probleem! Ze kunnen niet uitleggen waarom er 2 uur en 44 minuten mb wordt afgerekend terwijl slechts 7 minuten mobiele data werd ingeschakeld, voor de rest staat mobliele data altijd uit en wordt gebruik gemaakt van wifi! Ja, wifi zou weleens gewoon niet werkeb waardoor het MB kost. Maak dat de kat wijs als je mobiele data is uitgeschakeld! Als ik dan vraag hoe het mogelijk is dat je voor 7 min wel mobiele data inschakeld er voor 2 uur en 44 min in rekening wordt gebracht, is het antwoord “heeft u nog meer vragen”!!! Alsof ze die beantwoorden? Nee dan moet je weer een contactformulier insturen pffff. Wat een klantenservice, het is niet te bewijzen, als het abonnement is afgelopen stap ik over!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Barbara
03/08/2015
via website
thumbs down

Zeer slecht, Hollands nieuwe is een dochterbedrijf van vodafone (ze zitten op hetzelfde systeem). Omdat ze op het zelfde systeem zitten is er nu een systeem storting al vanaf begin mei 2015. Hollands nieuwe is telefonische, via de email, Facebook maar ook via het webformulier niet bereikbaar. Grote spijt dat ik ben overgestapt naar dit bedrijf zegt, brengt alleen maar problemen!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jes
31/07/2015
via website
thumbs down

Hollandse Nieuwe is een zuster van Vodafone. Nummer kan niet overgezet worden vanwege technische problemen bij Vodafone (kastje) en/of Hollandse Nieuwe (muur). Klantenservice van Vodafone geeft niet thuis. Moet maar Hollandse Nieuwe bellen, maar die kun je niet bellen. Klantenservice van BelSimpel overigens kennelijk wel goed op de hoogte van alle problemen en het is wachten op betere tijden. Extra abonnementskosten zullen t.z.t. worden vergoed door Hollandse Nieuwe, zo wordt gezegd. Afwachten dus, maar hoe lang nog?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rosalie
29/07/2015
via website
thumbs down

Wat een, ronduit, achterlijk bedrijf is dit. Onprofessioneel, totaal niet klantvriendelijk, niet te bereiken (logisch, wie wil daar nu werken) het niveau van een kleuterschool.
Eén keer Hollandsnieuwe, NOOIT maar dan ook NOOIT meer.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jan
28/07/2015
via website
thumbs down

Abonnement afsluiten? Geen probleem.
Nummer overzetten? Kunnen ze niet.
Hoe moeilijk is dat, om een nummer over te zetten? Wacht hier al 1,5 maanden op
Klantenservice slecht bereikbaar.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kristiaan
19/07/2015
via website
thumbs down

DOE HET NIET! Je zit vast aan een contract waarbij jij betaalt maar er NIETS voor terugkrijgt. Ik zou 3G internet moeten hebben maar moet het 90% van de tijd stellen met E of GPRS… ik wist niet dat dat nog bestond, en praktisch gezien betekent het dat je GEEN internet hebt. Dit bedrijf lijkt in de markt gezet om je een slechte ervaring te geven. Trap er niet in, er zijn goedkopere alternatieven die ook nog beter zijn (dat laatste is niet moeilijk).

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Han Pasado
16/07/2015
via website
thumbs down

Heel erg slecht bereik. Ik kan iedereen van harte afraden om deze provider te kiezen! Niet doen!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
arthur
14/07/2015
via website
thumbs down

en sinds een paar maanden klant of slachtoffer en heb nooit zo een spijt gehad.het bedrijf is zeer moeilijk te bereiken,reageert nergens op,en weet ook nergens van.
mijn beltegoed is zomaar verdwenen en nee ik heb geen betaalde sms diensten of zoiets.vervolgens zou ik compensatie tegoed krijgen maar heb dit nooit ontvangen.
iedere keer weer zelfde mails via facebook en je komt geen stap verder.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Daan
13/07/2015
via website
thumbs down

Wat een waardeloos bedrijf. Ze zijn nauwelijks bereikbaar. Als je nog wat belminuten overhebt, dan moet je voor de grap maar eens proberen om de klantenservice te bereiken (€ 0,45). ‘Meer dan 20 wachtenden voor u’. Keuzemenu is totaal onduidelijk. Na hard zoeken kom je een webformulier tegen. Geplaatste bestelling gelijk geannuleerd. De droevige verhalen aangaande nummerbehoud stelde mij ook niet echt gerust. Lijkt op goedkoop=duurkoop in vergelijking met mijn oude provider Telfort.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Guusje
27/06/2015
via website
thumbs down

Ik heb via studentenmobiel een abonnement met Hollandsnieuwe afgesloten.
Heb spijt als haren op mijn hoofd.
GA NOOIT MET DIT BEDRIJF IN ZEE .
IK moet iedere maand bellen voor het op waarderen van mijn bundel.
Bel ik niet, dan staat de teller de volgende maand op 0 en heb je geen internet meer en kan je niet bellen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
sofie
14/06/2015
via website
thumbs up

Nummerbehoud zou 23 april moeten gebeuren.
Tot op heden nog steeds niet gebeurd, door technische problemen wordt er gezegd.
Zeer vreemd dat dit zo lang kan duren!
Krijg van Hollandsnieuwe geen update hoe het er voor staat, wel dubbele rekening die teruggestort zou worden door Vodafone,ook dat is tot op heden niet gebeurd.
Waardeloos

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
sofie
Geen oordeel
14/06/2015
via website

groene duim klop niet dit moet rood naar beneden zijn

Nuttig? Ja   Nee

Ziezoo
14/04/2015
via website
thumbs up

Waarom is het onmogelijk een simpele vraag via email te stellen. Telefonisch een wachtrij van 13 personen. Aanmelden voor een abonnement is simpel, een vraag stellen wordt een stuk lastiger.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Frans
13/04/2015
via website
thumbs down

Zolang alles goed gaat prima provider. Maar zodra je contact moet opnemen met klanten service ben je eraan.
Mijn nummer is inmiddels geblokkeerd kan dus niet meer inloggen. Ondanks betaalde rekeningen blijven ze me mails sturen met rekeningen terwijl mijn abonnement al 6 maanden geleden is stopgezet.
Zoveel problemen met interne communicatie heb ik binnen een bedrijf nog niet gezien.
Heb mails ontvangen dat alles is betaald en me dus nergens meer druk over hoef te maken en de dag erna krijg ik een mail dat mijn case overgedragen is aan een incassobureau. Dit alles voor een abonnement van 5 euro per maand.
Hollandsnieuwe zou ik aan NIEMAND aanraden!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
SD
16/03/2015
via website
thumbs down

Ik zat 2 jaar lang vast aan een contract van Hollandsnieuwe. Internet werkt totaaaal niet en toch betaalde ik er elke maand voor. Nu ben ik overgestapt per 28-03 naar Vodafone maar guess what?! Hollandsnieuwe heeft mijn nummerbehoud bij Vodafone geweigerd.
Reden?! Ik moest maar niet eerst opzeggen, want nu zijn ze al van plan om per 28-03 het telefoonnummer aan een ander te geven.
Hoe kinderachtig is Hollandsnieuwe dat zij een nummer waar IK nog voor betaal niet te willen vrijgeven. Hoe kan men het voornemen hebben om een nummer al door te geven terwijl ik er nog lekker voor betaal! Ik heb dit nummers trouwens met nummerbehoud overgebracht naar Hollandsnieuwe, dus was het oorspronkelijk niet eens nummer van hen!! Zo vaak overgestapt met nummerbehoud, maar alleen bij deze SHITPROVIDER gaat het mis!!!

Ik raad niemand aan een abonnement af te sluiten bij Hollandsnieuwe;
– klantenservice is SHIT per mail
– klantenservice is SHIT per telefoon, ook nog eens 45 cent p/gesprek
– Internet heeft sinds dag 1 niet gewerkt en nooit hebben zij het naar behoren opgelost, maar intussen wel abonnementskosten incasseren

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gagea
30/01/2015
via website
thumbs down

Mijn oudere telefoon bleek niet geschikt voor sim only. Na veel gehannes kon ik overstappen. Vervolgens nog maanden rekeningen voor abonnementsgeld. Op een gegeven moment met heraansluitingskosten (voor dienst die ze niet konden leveren).Klantenservice slecht bereikbaar, geen fatsoenlijk webformulier, geen juiste info op internet.. Heeft me niets opgeleverd, alleen veel tijd en ergernis, en veel geld gekost. Niet aan te raden.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
C
21/01/2015
via website
thumbs up

Zolang het goed gaat is het oké, maar toen ik opeens geen mobiele data meer kon ophalen ging het mis. Na lang wachten kreeg ik iemand aan de lijn. Ik vertelde duidelijk wat het probleem was en dat mijn mobiele data wel opgehaald kon worden met een simkaart van een ander. Ze gaf aan dat ik eerst 13 vragen moest beantwoorden. Dat heb ik gedaan via een wegformulier, want een rely was niet mogelijk. Binnen 2 dagen zou er contact opgenomen worden, maar ik ben na 2 dagen nog steeds niet teruggebeld. Weer contact opgenomen, maar er waren 20 wachtende voor me! Echt waardeloos! Goedkoop is dus duurkoop!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mila
07/01/2015
via website
thumbs down

Gewoon slecht
Huawei besteld maanden geleden. Zat de code er nog op. Nou vogel zelf maar uit hoe je hem er af krijgt pfff
Afgelopen maand opeens een rekening van €199

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
baksteen925
23/12/2014
thumbs up

@hollandsnieuwe n.b. ik ben al ruim over mijn contractsperiode heen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
baksteen925
23/12/2014
thumbs up

@hollandsnieuwe ik overweeg om van T-mobile naar jullie over te stappen. Zorgen jullie voor opzegging en dat ik geen dubbele kosten maak?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
G Damhuis
23/12/2014
via twitter
G Damhuis (@Dinges81)
thumbs down

alleen moet dan nog dat hollands nieuwe telefoon abonement weg, willem alexander zou je dat mischien weer recht kunnen zetten #3FM

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Milene
13/12/2014
via twitter
Milene (@Mileneeb)
thumbs up

Top service van @hollandsnieuwe alles werkt weer!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Daniella Groenberg
10/12/2014
thumbs down

@hollandsnieuwe foute facturen, foute verlenging, niet terugbellen na klacht, internetbundel zomaar gestopt, ik ben niet blij #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bas
09/12/2014
via twitter
Bas (@Bas_2014)
thumbs down

Jammer dat het bel-menu van HollandsNieuwe niet werkt! 10x gebeld en geprobeerd om verder dan het 1e menu te komen @hollandsnieuwe #provider

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jasper
08/12/2014
via twitter
Jasper (@JasperBeats)
thumbs up

@hollandsnieuwe daar kwam ik gister ook achter (: toch bedankt voor de snelle hulp!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Lucienne Sprenkeling
25/11/2014
thumbs down

Yes, nog maar een paar maanden bij #Hollandsnieuwe. Heel irritant, geen Ziggo mail op mijn mobiel mogelijk. Welke profidar raden jullie aan?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Anna
24/11/2014
via twitter
Anna (@annakiee)
thumbs down

@hollandsnieuwe .. zien hoe veel belminuten, smsjes en MB’s ik nog had. Op de app van hollandsnieuwe vind ik het erg onduidelijk.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
tjeerd
22/11/2014
via website
thumbs up

Slechte bereikbaarheid klantenservice (waardeloos via een contact formulier via website als er een discussie ontstaat en via bellen werkt het keuzemenu dramatisch). Fout toegeven, maar geen oplossing geven. Foute informatie bij het doorvoeren van een verlenging abonnement via de website.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
ابن الزلفي
22/11/2014
thumbs down

Nummerbehoud wassenneus. December geswitched van abo T-Mobile naar HollandsNieuwe. 60 dagen voor nummerbehoud, absurd

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ingrid Fiege-Houben
20/11/2014
thumbs down

@hollandsnieuwe er wordt om de 5 minuten 5 euro van mijn rekening afgeboekt. Gebruik de telefoon niet eens ????

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
André Spruit
20/11/2014
thumbs down

Tarieven nieuwe klant bij @hollandsnieuwe lager dan bij bundel aanpassen voor bestaande klant! Beloon je zo je klanten?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Margriet Schetselaar
19/11/2014
thumbs down

Bereik is prima, alleen mijn bundel is foetsie. Kan alleen nog gebeld worden. @Sjerril @hollandsnieuwe

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Laura Pladdet
10/11/2014
thumbs down

Dan maar via deze weg proberen… @hollandsnieuwe ik wil contact met jullie per mail of per telefoon!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jasper van Aarst
10/11/2014
thumbs down

@hollandsnieuwe kan ik ergens aanvragen wanneer mijn abo geld wordt afgeschreven? Het gebeurt nu random en komt vaak erg slecht uit met loon

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Suzan Letteboer
10/11/2014
thumbs down

Als je garantie wilt hebben op GEEN verbinding met je netwerk + GEEN service, dan kan ik je @hollandsnieuwe aanbevelen!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gerrie ten Berge
07/11/2014
thumbs down

Zo helemaal klaar met Hollandsnieuwe Vodafone……al dagen geen netwerk in Middelstum!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Suzanne Kox
06/11/2014
thumbs up

@JvNieuwenhoven zou idd ook voor Hollands Nieuwe kiezen. Service goed en volledig netwerk van Vodafone:-)

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
marten talens
06/11/2014
thumbs down

Mooie aanbieding trouwens van #ben icm met samsung4 is goedkoper dan #hollandsnieuwe

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
gert
04/11/2014
via website
thumbs down

slecht heb sim only bestelt zou op elke simlock vrije telefoon moeten werken volgens hun site.
Dus niet want wat oudere modelen telefoons ondersteunt die niet, dat bleek na contact met klanten service waarom ik niet kon bellen .
Proberen ze mij een nieuwe telefoon te verkopen slechte zaak heb contract opgezegd wegens niet nakomen verplichtingen hollandsnieuwe.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
MobielxKnopje
04/11/2014
thumbs down

8 dagen zonder mobiel internet… what the hell @hollandsnieuwe , ik heb deze maand nooit zoveel mb verbruikt

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
noah
03/11/2014
via twitter
noah (@arcticnxvh)
thumbs down

@hollandsnieuwe mn saldo is net als vorige maand niet bijgeschreven.. Gaat lekker!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Emile Oude Wolbers
02/11/2014
thumbs down

@hollandsnieuwe Hallo. Kan niet bellen! Geen beltgegoed meer zegt mn foon, wel tegoed zegt info op de site. Wel afggeschreven zegt giro.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jelle Verschuren
01/11/2014
thumbs down

@hollandsnieuwe waarom heb ik in oktober geen 75 belmin. gekrgen waar ik voor betaal en krijg ik nu sms dat het tegoed op is??

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Harman Idema
31/10/2014
thumbs up

@hollandsnieuwe net goed geholpen door tel. contact met klantenservice – en dat gesprek is ook nog betaalbaar. Mag ook wel es gezegd worden

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Casper
29/10/2014
via twitter
Casper (@cmderks)
thumbs down

@hollandsnieuwe #slecht, 1 maand opzegtermijn, maar 1 maand en 30 dagen aanhouden tot nummerbehoud….. #schadevergoeding?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Duidelijk Verhaal
20/10/2014
thumbs down

U krijgt nu echt binnen 1 week antwoord, zei @hollandsnieuwe. 2 weken verder, geen bericht, probleem met factuur na 9 maanden niet opgelost.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Anouk Broersma
20/10/2014
thumbs down

Apart, ik heb geen telefoonverbinding meer sinds gistermiddag en @hollandsnieuwe is zelf ook niet telefonisch bereikbaar….

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sam
19/10/2014
via twitter
Sam (@jasamdus)
thumbs down

Ligt t aan mij of is het bereik met @hollandsnieuwe #hollandsnieuwe overal ruk?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mustafa Akpinar
19/10/2014
thumbs down

@hollandsnieuwe ik zou binnen 2 werkdagen een antwoord krijgen op mijn vraag… Het is inmiddels 5 dagen geleden -.-‘…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
love me like u do ♡
16/10/2014
thumbs down

Hollandsnieuwe. Echt een kkr provider. bahbah. 22 minuten aan de telefoon en nog geen kkr verder.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jeann♡
16/10/2014
thumbs down

@hollandsnieuwe als ik een nieuwe wil aanvragen moet ik daar 15 euro voor betalen dat vind ik niet echt klant vriendelijk

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hilde Wendel
16/10/2014
thumbs down

#Hollandsnieuwe moet echt met een betere klantenservice komen, dit is echt belachelijk. Welke provider haalt nou gegevens door elkaar? #faal

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Buinus Best
14/10/2014
thumbs down

oppassen met vroeg bestellen bij #hollandsnieuwe Prijs kan zomaar veranderen en dan heb je het nakijken als vaste klant #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rebecca ♔
12/10/2014
thumbs down

Omg @hollandsnieuwe hele dag al lekker aan t kutten … Volgens hun ben ik nu in het buitenland..

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ron Broekmans
09/10/2014
thumbs down

@Consumentenbond dank voor jullie reactie. @hollandsnieuwe heeft klanten”service” erg laag in het vaandel staan. Oplossing: andere provider

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gioia Made Soap
09/10/2014
via website
thumbs down

in eerste instantie keurig. Ook op tijd de sim kaart ontvangen. Echter bij de overstap ging het fout. Ik kan niets doen. Sms lukt wel, maar ik heb ook helemaal geen internet verbinding. Vele malen via hun site alles geprobeerd, maar de beloofde sms met configuratie is nooit ontvangen. Ook bij telefonisch contact, word je heel lang in de wachtrij gehouden. Er komt geen oplossing. Ook bij het melden van een klacht, wordt er niet gereageerd, behalve dan op Twitter. Maar ik heb netjes gevraagd of men mij via e- mail wilde benaderen en ook daaraan appelleert men niet.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jeroen van Eck
09/10/2014
thumbs down

Na 3 jaar met slecht gevoel weg bij @hollandsnieuwe Betaal netjes oktober maar kan niet versneld nummer overzetten naar moeder @vodafoneNL

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Pandaplint
08/10/2014
thumbs down

@hollandsnieuwe Het werkt inmiddels weer. Voortaan service op tijd ipv achteraf. Gelukkig wel geholpen door @vodafone #hetgoedevoorbeeld

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Judith Wennink
08/10/2014
thumbs down

Wat wordt er bij @hollandsnieuwe langst elkaar heen gewerkt,zeg 🙁 !

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ton
30/09/2014
via twitter
Ton (@ton101a)
thumbs down

dat @hollandsnieuwe is echt vreselijk. Het intereseeert ze helemaal niets dat een KLANT problemen heeft door haar fouten! #nooitmeer

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Judith Wennink
29/09/2014
thumbs down

Na meerdere keren geen bereik,morgen de overstap naar een ander.Zelfs daarvoor wil @hollandsnieuwe me straffen.Twitter=klantenservice ?!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marga de Graaf
29/09/2014
thumbs down

Iemand tips hoe @hollandsnieuwe probleem bereik gsm wel wil oplossen ipv mij maanden van kast naar muur te sturen? #dtv #waardeloos

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ton
29/09/2014
via twitter
Ton (@ton101a)
thumbs down

@hollandsnieuwe is inmiddels al 4 dagen zonder antwoord. Als jullie het druk hebben moet je meer mensen inzetten, niet je klanten afzeiken!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Liz
20/09/2014
via twitter
Liz (@iamliz82)
thumbs down

@hollandsnieuwe Lekker bezig zo! Bezig met betaling, internet valt uit, wil ik verder: ‘onderstaande betaling wordt op dit moment verwerkt’

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marga de Graaf
17/09/2014
thumbs down

Wat een slechte service @hollandsnieuwe. Ik heb nooit bereik, klantenserv legt probleem steeds terug ipv oplossen. Hoezo klant is koning?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sylvia
16/09/2014
via website
thumbs down

Abonnement loopt door na einde contract, dat kan ik niet in contract terug vinden. Zeer vreemd. Daarbij komt dat kortingen vervallen, wat betekend dat voor een gratis product (internetbundel) die bij het contract zat, ineens betaald moet worden in plaats van dat dit product stopgezet wordt. Belachelijk!!
Verder wordt er niet of te laat gereageerd door klantenservice en op klachten (dezelfde klacht staat ook op Klacht.nl, klachtenkompas en Facebook).

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Richard Boonstra
15/09/2014
thumbs down

Provider Hollands Nieuwe maakt er een potje van! Absoluut geen service.Weten je wel te vinden voor verlengen van contract maar daarna niet

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
cobblepress
13/09/2014
thumbs down

your customer service is terrible, i’m really disappointed my access is blocked and no-one helps me @hollandsnieuwe

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
cobblepress
13/09/2014
thumbs down

if you are thinking to use @hollandsnieuwe because it’s cheap, DO NOT!! their service is crap – TWO WEEKS without service!! pure vodafone 🙁

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Margo Antonides
12/09/2014
thumbs up

@hollandsnieuwe kon niet meer wachten. Ben naar belcompany gegaan en heb een nieuwe gekregen. Gratis!! Topservice!! Superbedankt!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Eduard Wustenveld
09/09/2014
thumbs down

@hollandsnieuwe Kunnen jullie het wel snel oplossen? Dit is de 2e keer dit jaar dat ik onbereikbaar ben, vorige x duurde het bijna 3 dagen!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Auke lamb
03/09/2014
via twitter
Auke lamb (@aukelamb)
thumbs down

Nummer behoud bij #hollandsnieuwe is waardeloos! Mijn moeder en broertje nu al een paar dagen niet bereikbaar. Bovendien ook slechte service

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Butje de Reus
03/09/2014
thumbs down

Ellende @hollandsnieuwe, is al de zoveelste keer dat automatisch opwaarderen hapert. Dure klantenservice levert niets op. Hoe dan verder?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
marion kuijper
03/09/2014
thumbs down

@hollandsnieuwe na 48min eindelijk iemand aan de tel, dacht dat het opgelost was, maar nee. Ben nu afgesloten, balen!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tess
02/09/2014
via twitter
Tess (@Tesshier)
thumbs down

Frustrerend. Een telefoon die minder lang mee gaat dan het abonnement duurt @hollandsnieuwe. Straks weer lekker naar simonly van @simyonl !

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Wilma
31/08/2014
thumbs down

@hollandsnieuwe tijd geleden contact opgenomen via formulier op jullie website over opzeggen abo. Nog steeds geen antwoord ontvangen, maar

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
lisa
31/08/2014
via website
thumbs down

Medewerkers aan de telefoon zeer goed in het zo snel mogelijk afschepen van klant. Doorverwezen naar contactformulier waar reactie wordt beloofd binnen 7 dagen…niet dus

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Titus v Houwelingen
26/08/2014
thumbs up

@hollandsnieuwe het is helemaal voor elkaar, bedankt voor de snelle service. Vergeet niet de pogingen via website te negeren…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Anja
26/08/2014
via twitter
Anja (@PinguinAnja)
thumbs down

@hollandsnieuwe service zakt tot nieuw dieptepunt. Geen contact na herhaald gestelde vraag. #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Basic Olive
24/08/2014
thumbs down

@hollandsnieuwe 2 x bericht van HN ontvangen dat ik binnen 7 dgn gebeld word. Niet gebeurd. En ook geen toestel ontvangen# help

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Maxime Lechner
24/08/2014
thumbs down

Waaaaarom kan je je nummer niet behouden als je binnen Hollandsnieuwe van abonnement veranderd? #aids #serviceenzo

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
sjaco de lange
24/08/2014
thumbs down

Helpdesk @hollandsnieuwe is er niet.. zelfservice noemen ze dat. Betaal liever iets meer…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
casper de graaf
22/08/2014
thumbs down

Wat een waardeloze zooi bij @hollandsnieuwe de hele dag onderhoud geen verbinding zonder ook maar iets mede te delen #slappe hap

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
marie
22/08/2014
via twitter
marie (@icsiwonder2)
thumbs down

@hollandsnieuwe ben bang van niet heb al dik 2 wk telefonisch contact! Maar nog niet geholpen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Anton Masteling
22/08/2014
thumbs down

#Waardeloos klantenservice @hollandsnieuwe iedere medewerker roept iets anders. Bedrag terugstorten lukt na 14 dagen nog steeds niet #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Erik
22/08/2014
via twitter
Erik (@kwastopzee)
thumbs down

Ik trek het compliment voor @hollandsnieuwe dat ik deze week maakte per direct in. Wat een onwetend klantonvriendelijk zootje daar.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Maurits
22/08/2014
thumbs down

Jullie zijn zo grappig! @hollandsnieuwe. Ik wil jullie opzeggen voor slechte service, maar kan niet online opwaarderen om te bellen. Hylari

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jelger Postma
22/08/2014
thumbs down

@hollandsnieuwe Kunnen jullie er nu eindelijk eens voor zorgen dat mijn facturen verschijnen op ‘mijn hollandsnieuwe’?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
rrutten
21/08/2014
via twitter
rrutten (@rrmemvzz)
thumbs down

Heerlijk, ik heb mijn #abonnement van @hollandsnieuwe beëindigd. Begin er niet aan. Afvalbak van moeder #Vodafone . #klantenservice #faal

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
rrutten
21/08/2014
via twitter
rrutten (@rrmemvzz)
thumbs down

Voor diegene die het nog niet wisten! @hollandsnieuwe heeft geen telefonische klantenservice. Laten je gewoon stikken. #fail #gsm #provider

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Arie van B.
21/08/2014
thumbs up

@sijpie63 Watsgebeurt?
Ben ook over naar Hollandsnieuwe… tevreden over.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Diana
21/08/2014
thumbs down

@hollandsnieuwe Zeer slechte service!nog steeds mijn mobiel niet terug, in juni aangeschaft in juni naar Dynafix gestuurd, Niets terug!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hans Kuiper
21/08/2014
thumbs down

@hollandsnieuwe geen #bereik Heeft nog iemand zulke slechte ervaringen met #hollandsnieuwe duurt dagen dan maar twitter #klantenservice NUL

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Cynthia Luchtenberg
20/08/2014
thumbs up

@hollandsnieuwe nee, ik zie in de app dat het probleem al is opgelost. Ik heb mijn tegoed weer terug. Bedankt!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Erik
19/08/2014
via twitter
Erik (@kwastopzee)
thumbs up

Binnen 24 uur een nieuwe telefoon en nieuwe sim-kaart in huis. Hulde voor @hollandsnieuwe

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kim Lafeber
14/08/2014
thumbs down

Neem nooit een abonnement bij hollandsnieuwe!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Martin Visser
14/08/2014
thumbs down

@hollandsnieuwe Gaat die klantenservice nog eens helpen!? Kan niet extern bellen/sms-en voor een aantal weken.Bel me maar! #slechteservice

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Niels
14/08/2014
thumbs down

Hoe kan het dat mijn maandelijkse beltegoed niet wordt bijgeschreven, maar wel wordt geïncasseerd? @hollandsnieuwe

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kim ten Broek
14/08/2014
thumbs down

@hollandsnieuwe beste klantenservice, neem #!’./#@? De telefoon eens op, hang al 20 minuten in de wacht. Nooit meer een abbo bij jullie!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Pocoloco
13/08/2014
via twitter
Pocoloco (@JarnoLok)
thumbs down

Al 2 x een uur aan de telefoon geweest met klantenservice van @hollandsnieuwe en niets opgeschoten #zeerslechteservice #faill

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Matt Hallmann
12/08/2014
thumbs down

@AlexanderTempel Waardeloze service van die telco’s. @hollandsnieuwe is maar een voorbeeld, maar er zijn zoveel meer.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bert Renkema
08/08/2014
thumbs up

OK, dan wel geen telefonische klantenservice bij @hollandsnieuwe, maar via Twitter ben ik uitstekend door hen geholpen! Dank! #opgelost

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
G100
07/08/2014
via twitter
G100 (@GWijchen)
thumbs down

@hollandsnieuwe waarom bezorgkosten van 30€ wordt de telefoon met een doos gebak bezorgd? #nietmarktconform

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Annemargreet Zijlman
06/08/2014
thumbs down

Op zoek naar nieuwe #provider? Kies niet voor @hollandsnieuwe! Zeer slechte service. Ik word afgebekt na 20 minuten wachten. #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Astrid
06/08/2014
thumbs up

Goed geholpen en uiteindelijk kunnen betalen bij @hollandsnieuwe

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
PRO 2 Support BV
28/07/2014
thumbs down

@hollandsnieuwe mijn abonnement beëindigen…. ik wil iedereen ook aanraden niet te overwegen om klant bij jullie te worden!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Willem van Leeuwen
28/07/2014
thumbs down

@hollandsnieuwe ja zeker!! Mijn moeder heeft n abo dat is geblokkeerd. Omdat jullie autoincasso n keer niet werkte. Graag deblokkeren.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
eLif & iLker
27/07/2014
thumbs down

@hollandsnieuwe ik heb wat problemen met mijn abbo,jullie klantenservice helpt voor geen meter omdat ik weer niemand aan de lijn krijgt!#bah

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
» Geesje'
26/07/2014
thumbs down

@hollandsnieuwe weinig vertrouwen meer in jullie… gaat steeds raarder met mijn bundel #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Willem van Leeuwen
26/07/2014
thumbs down

@hollandsnieuwe maakt fout bij incassering en sluit gsm van moedertje v 86 af. Bedragen dagen terug afgeschreven maar mooi geen verbinding

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
John Lots
26/07/2014
thumbs down

How to get a correct #hollandsnieuwe renewal?? Website (myhn) differs from confirmation, and hollandsnieuwe doesn’t call back as promised?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Miranda Hollander
25/07/2014
thumbs down

Bijna al een half uur aan het wachten tjonge ben al piss nu nog meer @hollandsnieuwe

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Frank Weijers
25/07/2014
thumbs down

Slechte service en totaal niet bereikbaar. Nooit meer @hollandsnieuwe #hollandsnieuwe

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
onkruidje!
25/07/2014
thumbs down

@hollandsnieuwe kunt u mij volgen
heb een vraag!!!
15 min aan de tel gehangen te hebben en niemand te pakken krijgen met bandje zo spoedig

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
DickZ
17/07/2014
via twitter
DickZ (@zeemandick)
thumbs down

@hollandsnieuwe teveel geïncasseerde bedrag gestorneerd en incassobeperking ingesteld. Laat maar weten hoe ik juiste bedrag kan overmaken

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Robert Hoeks
16/07/2014
thumbs down

Klacht @hollandsnieuwe : telefoon geeft aan dat ik geen mobiel data abonnement hebt voor internet terwijl ik dat wel heb en voor betaal:(

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Nicole W
16/07/2014
via twitter
Nicole W (@Meisju)
thumbs down

45 cent per minuut met de klantenservice van @hollandsnieuwe
Als je zegt via internet te handelen, is het ook handig bereikbaar te zijn <<<

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Riese
15/07/2014
via website
thumbs up

Ben overgegaan van Vodafone naar Hollandsnieuwe met nummerbehoud, procedure was bekend, er wordt immers veel geschreven over Hollandsnieuwe.
Alles is toch perfect verlopen echter moet je wel veel zelf doen en inderdaad ben je de zoveelste in de wachtstand bij klantenservice.
Maar ja je betaald dan ook niet zo’n hoog abbonement en voor extra kosten ben je zelf verantwoordelijk, je moet je verbruik in de gaten houden.
Al met al best tevreden.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Carlo Weemaes
13/07/2014
thumbs down

@cornelis_michel @hollandsnieuwe zou toch kleine moeite moeten zijn voor je provider je te helpen! 10 dgn zonder gsm kan niet in deze tijd!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
JORDI
26/06/2014
via website
thumbs down

Sim only zondag besteld tis nu donderdag zou binnnen 2 werkdagen in de bus zitten heb nog niks ontvangen ben heel kwaad op mensen die de afspraak niet nakomen!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
timo van lent
24/06/2014
thumbs down

wtf, bij @hollandsnieuwe moet je per se je abbo via internet afzeggen, ookal krijg je een error. en als je dan belt zijn de kosten superhoog

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Joep Jansen
23/06/2014
thumbs down

dat Hollands nieuwe, je abonnement gaat eerder in dan je je telefoon binnen hebt en verder is er nergens waar je heen kan met vragen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jose
23/06/2014
via twitter
Jose (@Seetje0111)
thumbs down

Ik wordt helemaal gestoord van @hollandsnieuwe. Steeds per direct geblokkeerd worden. Hoe vaak moet je daar je maandelijkse abbo betalen?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kor
11/06/2014
via twitter
Kor (@KorPander)
thumbs down

Waarschuwing aan iedereen die overweegt een abonnement te nemen op @hollandsnieuwe begin er niet aan, het regent klachten op internet

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jennie
11/06/2014
via twitter
Jennie (@jendvrd)
thumbs down

@hollandsnieuwe de klantenservice te bereiken, maar dat is onmogelijk. Jullie service voor zakelijke klanten is slecht! Verder

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Liz
18/05/2014
via twitter
Liz (@iamliz82)
thumbs down

@hollandsnieuwe Ik krijg nu al twee weken lang een email met een betalingsherinnering. Ik wil heel graag betalen, maar de link werkt niet!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Spinnerz
12/05/2014
thumbs down

Klantenservice van @hollandsnieuwe faalt weer! 15 minuten met ze gesproken en krijg een email terug waarin wordt gevraagd wat er loos is..

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
de jong
09/05/2014
via website
thumbs down

Geachte lezer

Internetforums staan vol met klachten over Hollandsnieuwe. Dit wilde ik eerst eigenlijk niet geloven, de mensen zullen zelf wel wat fout doen….had ik maar wel geluisterd

Waarom gaat het fout….
HN is niet telefonisch bereikbaar, heeft geen mailadres en geen bezoekadres van het hoofdkantoor. Mailtjes die je ontvangt zijn van het type no-reply. De enige manier om iets te melden is via een website waar een digitale dame een vraag beantwoord, als dit niet lukt dan kun je een bericht achterlaten. Vervolgens wordt hier dus niet of niet adequaat op gereageerd.

Kort de situatie:
In november 2013 wilde ik voor mijn dochter een sim only nummer omzetten naar een abonnement met toestel. Dat moest volgens mijzelf en de belcompagniewinkel kunnen omdat de looptijd van het contract was uitgediend. Vanwege de korte termijn waarop ik het toestel wilde hebben is gekozen voor een ander nummer met toestel. Via een belcompagnie winkel heb ik de aanschaf geregeld in de winkel en aansluitend via internet is de wijziging doorgegeven aan Hollandnieuwe.
Sindsdien wordt er zowel de sim only kosten alsook het maandbedrag van het duurdere abonnement afgeschreven. Wanneer ik als klant inlog kan ik nog steeds niet zelfstandig mijn contract voor de simonly beëindigen, dit terwijl ik al had opgezegd en tevens de looptijd contract al was verstreken.
Ik heb nu meerdere malen via klantenservice van de website en na vele mailtjes via de website uiteindelijk telefonisch gesproken met medewerkers van HN over dit probleem en ook een brief gestuurd aan het hoofdkantoor in Amsterdam. Ten einde raad heb ik zelfs het moederbedrijf Vodafone een mail gestuurd, deze is ongelezen verwijderd. Tot op heden wordt er nog braaf geld ten onrechte afgeschreven en reageert HN niet op mailberichten en niet op de brief.
De betaling van april 2014 heb ik hierop terug laten storten. Sindsdien krijg ik herinneringen en aanmaningen e.d. en dreigen ze zelfs met een deurwaarder

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores