Generic selectors
Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Energie
Internet
Mobiel
Verzekeren
3.3

Aanbiedingen

scores

Algehele indruk
Tarieven
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit netwerk
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
90 positief – 366 negatief

Top 5

Schrijf ervaringen en maak zo kans op een gratis vvv waardebon van 50 euro!

Hollandsnieuwe

Hollandsnieuwe is een aanbieder van sim only en prepaid abonnementen die van het netwerk van Vodafone gebruik maakt. Je hebt al een sim only vanaf € 4,50 per maand en met een prepaid pakket hanteren ze de volgende kosten; bellen kost 10 cent per minuut, een sms versturen kost 10 cent per minuut en je hebt vanaf 1 euro per dag internet. Online betalen met iDeal behoort tot de mogelijkheden en bij normaal gebruik is je beltegoed 3 maanden geldig. Het aanschaffen van een vervangende sim kaart bij verlies of een dergelijke reden kost eenmalig € 10,-

Hollandsnieuwe ervaringen

Geef Hollandsnieuwe een beoordeling

470 Hollandsnieuwe ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Tarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit netwerk
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

Saskia
09/03/2020
via website
thumbs down

Bundel van een nummer ging mega snel op met mobiel internet.
Heb nooit een bundel die opgaat, binnen 3 dagen 2000Mb bijna totaal op

1) reageren niet op mail ( direct 18 februari per mailformulier op de website kenbaar gemaakt )
2) slechte service aan de telefoon ( de mensen zelf niet, maar de managers erboven wel )
3) reageren niet op antwoord van door hun gestuurde mail
4) geven geen service in de vorm van compensatie
Das dus weer een klant minder binnenkort.
Voor 3 euro in zak hollands nieuwe houden zetten ze een relatie met een zakelijke klant op het spel.
Verder sturen ze NOOIT een factuur als je je bundel opwaardeert.

Zakelijk zou ik zeker niet bij deze firma gaan!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rene
05/02/2020
via website
thumbs down

6 jaar klant geweest. Abbonement is afgelopen, betaal je 25€ voor een simonly die op tv 8€ kost.
Wat vervelend meneer, maar helaas kunnen wij niks voor u doen.

Gelukkig ga ik over een paar week na een andere provider

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Dennis
25/01/2020
via website
thumbs down

Alles gaat langs elkaar heen je betaald en rekening dan woord je afgesloten en dan pas de sms of email dat je en rekening open heb staan dan bel je via iemand anders want je kan niets meer met je zakelijke telefoon en zeg je tegen ze heb net via iDEAL betaald maar sluit me aan dan nee is verwerkingstijd tijd nog nooit gehad ze zien dat het betaald is en dan woord je aangesloten nou nu niet want dat mocht niet maar ik betaal wel en verwerkingstijd hallo het is 2020 alles staat gelijk op de rekening hoor wat en graf bedrijf is dit zeg

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Andrea kloet
Geen oordeel
23/01/2020
via website

Na overlijden van mijn moeder hun gebeld zeker 10 min in de wacht gestaan en de situatie uitgelegd wordt er gezegd nou het abonnement loopt toch nog maar tot maart…u kunt het ook tot dan door laten lopen????
Ik zei nee ik wil er nu vanaf dus akte van overlijden opgestuurd en dan zou het goed komen . en week later wordt er beltegoed bijgeschreven…
Ik weer bellen tja het kon ff duren.
Hoezo zei ik als ik een abbonnement wil afsluiten kan het de zelfde dag nog een nu kan het enkele weken duren.?
Jullie hebben een intern probleem ik wil dat dit heel gauw wordt opgelost en het geld wordt terug teruggestort.
Ben ik nu te ongeduldig of mankeert er daar wat
Zo’n slechte service op deze manier nog geld te willen innen…

Nuttig? Ja   Nee

P.L.Dom
Geen oordeel
20/01/2020
via website

Ik ben zeer teleurgesteld.
Ik had een nieuwe abonnement in september genomen met toestel Huawei P20 en moest simkaart van mijn Samsung in Huawei plaatsen en na 3 maanden deed Huawei niets meer. Ik kreeg tot en met heden 6 simkaarten en kreeg vanaf 2 januari 2020 geen verbinding en Huawei werkt niet meer en wil met spoed dat dit verholpen zal worden en profeit mag hebben. Ik dien een schade vergoeding door tekortkoming aan de Gewaarborgde Normen of anders dat ik mijn Rechtsbijstand inschakelt!
Ik zie van u hopelijk een bevredigende resultaat dat hierin uitvloeid!
Met vriendelijke groet,
Dhr. P.L.Dom
Hoogeind 205
4817 EL Breda

Nuttig? Ja   Nee

Vera
29/11/2019
via website
thumbs down

Nog nooit zo n slechte provider gehad. Tijdens telefonisch contact wordt gewoon contact verbroken met klabtenservice eerat hoor je vaag gekraak en dan wordt er opgehangen. Eerst 12 minuten in de wacht gestaan. Kan Op mobiel geen internet en niet bellen. Nieuwe simkaart en het helpt niks zelf nieuw toestel gekocht, het ligt dus echt aan netwerk. Instellingen zijn gecheckt niks mis mee. Wat zal ik blij zijn als ik bij een andere provider zit. Technische dienst zou mailen daar wacht ik nog steeds op. Duurt 5 dagen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
R. de Swart
07/10/2019
via website
thumbs up

Heel slecht ik heb problemen met een vorig jaar afgesloten abonnement met toestel
Het toestel is defect al vijf keer opgestuurd.
Geen oplossing ze komen gemaakte afspraken niet na.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Frits
04/10/2019
via website
thumbs down

Slecht. Zit 4 weken in Spanje,alles bij elkaar paar uur kunnen bellen en internetten. ER WERD ELKE Keer GESTELD GEEN SIMKAART. LAG ECHTER NIET AAN DE SIMKAART,MAAR AAN DE ZÉÉR SLECHTE INTERNETVERBINDING. Ben uren bezig geweest met het inbrengen van de simkaart,wat een tijdverspilling.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
math
23/09/2019
via website
thumbs down

op 16-09-2019 verlenging contract moest verzendkosten betalen met bij betaling voor de telefoon heb nooit problemen gehad met hollandse nieuwe maar nu wat een ongeregeld zooitje daar en kind met een iq van 40 staat je nog beter te woord ik kreeg een kapotte telefoon geleverd deze teruggestuurd met bijhorende formulieren aangetekend vervolgen krijg ik een paar dagen later een mail met je hebt geannuleerd dus niet vervolgens gebeld word je afgescheept met de woorden je moet opnieuw bestellen en vervolgens weer verzend kosten betalen en weer bijbetaling ik zeg van maar ik heb niets geannuleerd zegt zij dan moeten wij een onderzoek instellen dit duur drie weken en hoe zit het met het geld van bij betaling verzendkosten 2x o ja die worden binnen twee a drie weken teruggestort tjoge wat een puin hoop daar dat ze eerst eens klant vriendelijke vrouwen daar neer zetten en die ook weten waar ze over praten dit is echt bar bar bar en bar slecht heb er geen andere woorden voor dat zoiets kan.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
de kuijper
19/09/2019
via website
thumbs down

Verkeerde sim kaart gekregen nu een week zonder de telefoon kunnen gebruiken elke dag contact gehad met hollandse nieuwe krijg steeds te horen we zijn ermee bezig krijg ook geen antwoordt waarom het zo lang duurdt.
Als ik dit geweten gehad had ik nooit abonnement genomen bij hollandse nieuwe nu zit ik er 2 jaar aan vast.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Martin
16/09/2019
via website
thumbs down

Tja, geen 3G of 4G internet, facturatie vaag, overstappen naar andere provider wordt gedwarsboomd, en dat op een zakelijk abonnement.
Helpdesk is machteloos, netwerk van Vodafone is in heel europa matig, zelfs in een uitgesproken 4G land als NL meer niet als wel 4G mogelijkheid, roaming via andere providers verboden…
Nee, ik ben klaar met Hollandsnieuwe.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
P. Helder
11/09/2019
via website
thumbs down

Oplichters zooi.
Je mb’s zomaar verdwenen zonder dat je mobiel online bent geweest omdat je in het buitenland was.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Menno
06/09/2019
via website
thumbs down

Medewerker hangt telefoon op!

Ik belde de klantenservice in verband met het einde van mijn contract van mijn abonnement bij HN. Ik gaf aan dat ik wilde overstappen omdat ik een andere goedkopere aanbieding bij een andere provider wilde overstappen. Toen er werd gereageerd van ok heeft u nog een ander vraag vond ik dit opvallend en raar dat er niet eens werd geprobeerd een klant te behouden, of om te vragen waarom die weg wil en waarom er niet een een abonnement wordt aangeboden. Dit zie je bij andere providers namelijk wel gebeuren. De manier waarop, de toon en de botte reacties hebben geleid dat ik hierover vragen stelde aan haar en zulk gedrag niet had verwacht tegenover een klant.

Dit zei ik ook tegen haar. Ik vroeg of er eventueel een andere goedkoper abonnement kon worden afgesloten. De medewerker gaf heel korte en in mijn ogen onvriendelijke reacties waarna ik toch vroeg ik haar een andere medewerker of liever een manager/leidinggevende wil spreken over haar reacties waar ik niet mee tevreden was, vooral omdat ik haar antwoorden ook erg kortaf en ook onvriendelijk vond.

Zij zei dat dat niet kon en dat ik kon terugbellen of kon mailen, maar ik gaf aan dat ik dit helemaal niet leuk vond hoe ik word behandeld en teleurgesteld ben en graag op die moment geholpen wil worden. Of doorverbonden word, of dat ik teruggebeld kon worden door een andere collega of liever een leidinggevende. Er werd nog steeds erg bot en kortaf geantwoord van nee of kan niet etc. En tot mijn verbazing hing zij de telefoon op! Dit vond ik heel erg vervelend en schrok er erg van.

Dit kan toch niet. Je verwacht op zijn minst een oplossing in plaats van een klant weg te sturen, en je ook verwacht zoals andere providers dat ook doen een aanbieding aanbieden of proberen tevreden te stellen. Ik bleef immers beleefd praten.

Zo makkelijk een klant verliezen en een mens zo behandelen zal toch niet mogen en niet passen bij zo een groot bedrijf? Ik ben erg teleurgesteld.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mar Riek
02/09/2019
via website
thumbs down

Doordat het systeem de betaling niet had herkend ik dus als wanbetaler te boek sta en dit niet terug gedraaid kan worden kan ik dus nooit meer een abonnement afsluiten fout dateert uit 2017 nog nooit meegemaakt.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
R vargas
02/09/2019
via website
thumbs down

Ik hen heel ver vélense klacht met Hollandsnieuwe, Als Nieuwe Klanten boj Hollandsnieuwe besteld, maar de bezorgen Bedrijf waar sé de bezorgen plaatsvind is Reviva, en deze firma is een toestand en te bezorgen, ze maak afpraak en dan komen ze niet een langs. Dus defsde dag het ik de bestelling geannuleerd, dan ze Hollandnieuwe dat ik moest wachtend dat de bestelling terug zou krijgen, en dat pas is echt geannuleerd, terwijl de bestelling is niet buiten de deur geweest, sterker nog dat heeft de Firma Reviva aan mijn laten weten. Ik vroeg aan Hollandnieuwe hoeland zou no duren, en hun antwoord was geen flauw idee. Ik zou Hollandnieuwe aan niemand aanraden, de bereijktijd van Hollandnieuwe is gemiddelde 45 minuten, en ze zijn nooit in de weekend te bereiken. Ik denk dat je eigen conclusie kan na trekken.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Cor
15/08/2019
via website
thumbs down

Telefonisch bereikbaarheid minimaal 18 minuten in de wacht dus een NUL;
abonnementen worden tegen een hoger tarief verlengd, zonder VOORAF hiervan mededeling te doen en dan zit je er nog 3 maanden aan vast ook,
dus beide een NUL
Overigens waarom treedt onze Overheid en EU commissaris tegen dit soort dingen niet op ?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Anton Zwart
Geen oordeel
31/07/2019
via website

Oplichtersbende. Afspraken niet nakomen, daarna alle verantwoordelijkheid neerleggen bij de consument. U had uw spambox kunnen checken, u had contact met ons kunnen zoeken. Wat een gelul.
Jarenlang incasseren voor een telefoonnummer dat nooit is geëffectueerd, dat wel weten maar niet erkennen. Zwak, misselijkmakend. Zoek het uit…

Nuttig? Ja   Nee

Gert
07/07/2019
via website
thumbs down

Zeer slechte ervaringen met hollandsnieuwe wegens geen 4g in duitsland daardoor wifi kosten moeten maken om wel internet te hebben , helpen doen ze totaal NIET
Zelfs niet als je meer dan 6 jaar klant bent. Kan niet wachten om over te stappen .

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Willeke
Geen oordeel
04/07/2019
via website

Ik ben.nog nooit zo benadeeld door Hollandse nieuwe. Ze hebben een half jaar een bedrag van mijn rekening afgehaald die niet bij mijn abonnement hoorde. Iemand anders heeft mijn rekening gebruikt. Hoe kan dit. Dit liegen ze want als de naam niet overeenkomt met het rekeningnummer kan je er niets afhalen. Ik kan fluiten naar mijn geld. Heel bizar. Stelletje oplichters

Nuttig? Ja   Nee

Jesse
03/07/2019
via website
thumbs down

Klantenservice is waardeloos. Altijd veel tijd kwijt in de wachtrij (30+ minuten) Daarnaast na 2 jaar wanneer je telefoon is afbetaald verhogen ze je abonnementskosten alsnog! Onder het motto ‘u krijgt geen korting meer’. Oplichters en totaal niet transparant

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
1 8 9 10

Wat mensen over Hollandsnieuwe vertellen.

Heeft u ervaringen met Hollandsnieuwe en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u elke aanbieder beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.

Ons doel is altijd dat u snel en simpel de beste keuze kan maken en zorgeloos kan overstappen. Die keuze is aan u en wij helpen u graag!

Aanbieders vergelijken

Met onze onafhankelijke vergelijkers kunt u alle tarieven en aanbiedingen vergelijken. Zo weet u binnen enkele minuten welk aanbod voor u de beste keuze is.

Hollandsnieuwe 1.67 stars 470 reviews