Generic selectors
Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Energie
Internet
Mobiel
Verzekeren
3.3

Aanbiedingen

scores

Algehele indruk
Tarieven
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit netwerk
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
90 positief – 363 negatief

Top 5

Schrijf ervaringen en maak zo kans op een gratis vvv waardebon van 50 euro!

Hollandsnieuwe

Hollandsnieuwe is een aanbieder van sim only en prepaid abonnementen die van het netwerk van Vodafone gebruik maakt. Je hebt al een sim only vanaf € 4,50 per maand en met een prepaid pakket hanteren ze de volgende kosten; bellen kost 10 cent per minuut, een sms versturen kost 10 cent per minuut en je hebt vanaf 1 euro per dag internet. Online betalen met iDeal behoort tot de mogelijkheden en bij normaal gebruik is je beltegoed 3 maanden geldig. Het aanschaffen van een vervangende sim kaart bij verlies of een dergelijke reden kost eenmalig € 10,-

Hollandsnieuwe ervaringen

Geef Hollandsnieuwe een beoordeling

465 Hollandsnieuwe ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Tarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit netwerk
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

H. Boekhoudt
15/02/2016
via website
thumbs down

uit eigen errvaring weet ik dat het erg lang duurt voordat je contact krijgt met Hollandsnieuwe. Hun webformulier werkt vaak niet en er wordt niet op gereageerd. Je moet 30 tot 45 minuten wachtten voordat je de helpdesk aan de lijn krijgt (als je geluk hebt) en op aangetekende brieven wordt ook niet gereageerd. Van de helpdesk krijg je elke keer een ander antwoord (vaak het tegenovergestelde van wat de vorige keer is gezegd). Gelukkig is er wel een toezichthouder die ook forse boetes op kan leggen (200.000 / 300.000 euro) en er is een geschillencommissie die bindende uitspraken kan doen (dat vertellen ze niet als je de helpdesk aan de lijn hebt).
Als eerste wil ik iedereen die negatieve ervaringen heeft met Hollandsnieuwe vragen om via Consuwijzer (gewoon bellen: 088-0707070) hierover een klacht bij de toezichthouder in te dienen zodat deze een onderzoek in kan stellen en bij gegronde klachten een boete op kan leggen (misschien verbeterd Hollandsnieuwe zijn klantenservice uiteindelijk). Het indienen van een klacht is gratis maar de toezichthouder bepaald zelf wanneer ze een onderzoek instelt of niet en neemt hierover geen contact met je op. Verdere contacgegevens kun je vinden op https://www.consuwijzer.nl/contact

Om de geschillencommissie in te kunnen schakelen moet je eerst een aangetekende brief naar Hollandsnieuwe sturen waarin je uitlegd wat ze niet hebben gedaan een termijn stellen waarbinnen ze de kans krijgen om dit alsnog te doen (bijvoorbeeld 5 werkdagen). Heeft Hollandsnieuwe dan nog niet aan haar verplichting voldaan dan kun je de geschillencommissie inschakelen via https://www.degeschillencommissie.nl/zoeken/?q=hollandsnieuwe (Hollandsnieuwe is een marketingorganisatie zonder eigen netwerk en maakt gebruik van het netwerk van Vodafone Libertel).

De procedure van de klachtencommissie kun je hier nalezen: https://www.degeschillencommissie.nl/consumenten/klachtenprocedure/

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Dennis Ursem
15/02/2016
via website
thumbs up

In de zomer van 2015 overgestapt van Vodafone naar Hollandsnieuwe. De reden voor het overstappen was de prijs van de abonnementen met telefoon.(kost 12 euro per maand meer bij Vodafone)

Nummerbehoud was op de afgesproken datum van 14 augustus geactiveerd. Telefoon was een aantal dagen voor de overgang van het abonnement binnen.

Op zondag 14 februari 2016 kwam ik er achter dat ik geen nieuw beltegoed had ontvangen. Ik heb toen die maandag ochtend gelijk een mail gestuurd. Dezelfde dag kreeg ik een mail terug dat het beltegoed is bijgeschreven.

Conclusie:
Wanneer je het zat ben om belachelijk veel te betalen aan je telefoon abonnement, maar niet wil inleveren op het aantal mb/s, smsjes en bellen, maar wel genoegen neemt met wat trager internet 3G i.p.v. 4G is Hollandsnieuwe zeker een aanrader

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ronald
12/02/2016
via website
thumbs up

Nu 4 jaar klant met meerdere toestellen nu derde keer verlengen met nieuw toestel.
Gaat keurig.
We hadden een vraag, gesteld via de mail binnen 24 uur terug gebeld.
Dat heb ik bij de KPN wel anders mee gemaakt. Privé en zakelijk.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mir1970
02/02/2016
via website
thumbs up

Ik zit nu bij Ziggo, geweldige klantenservice, maar ik wilde graag de Huawei P8 lite met een voordelig abonnement…..dus bij Hollands Nieuwe besteld, maar overstappen gaat haast niet, blijkt na 3 keer met Ziggo bellen vandaag waarom: ik zat blijkbaar nog bij de oude Ziggo, en daar was Teleena de provider, en dit invullen lukt niet bij het overstappen. Ik ga dus morgen Hollands Nieuwe bellen, en hoop dat zij het handmatig wel kunnen, want Teleena staat helemaal niet in de lijst van providers……

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Freek
01/02/2016
via website
thumbs down

Zwaar slecht in alles!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
ow
18/01/2016
via website
thumbs down

2016 Jan 12, een uur in de wacht! houden afspraken niet. Ga gelukkig weg! schijt bedrijf. Ga overal klachten bekent maken.

Geen einddatum van contract, nergens te vinden, gebeld om contract zelf te beeindigen.
Geen sms/txt, email ontvangen van contract eind datum, zonder meer van 18, 50 euro naar 38,50 euro verhoogd! Geld afgeschreven, heb ik teruggehaald. Nu hebben ze zelfs mijn eind

datum verandert! Heb weer (voor de 3de keer, uur wachten) gebeld en weer moeten vechten, ja vechten om iets gedaan te krijgen. Eerst krijg je alleen maar ontkenning en wij gaan

niets doen!!!! Pas als ik dreig wordt er in een ANDER SYSTEEM gekeken om te zien of wat ik vertel klopt!!!!!
GA NOOIT NAAR HOLLANDSNIEUWE, SIMYO, TELFORT, SIMPEL of alle deze goedkope dochter maatschappijen van KPN, VODAFONE OF T-MOBILE!! OMDAT ze geen klanten service verlenen!!! Deze

klacht komt op alle blogs te staan!!Ik heb er genoeg van. Heb al 20 jaar een mobile telefoon. GOOD LUCK!! 🙁

Het is nog erger geworden…..

16 Jan 2016: Ik krijg een text/sms van Ziggo dat mijn mobiel overgezet gaat worden op 11 feb 2016!!! Mijn vrouws mobiel overstappen is wel verandert van 15 jan naar 29 jan naar

uiteindelijk naar 22 jan!!! Mijn datum is niet verandert. Opzettelijk. Ik heb HN en Ziggo vorige week allebei gebeld en alle info over datums besproken!! Dus ik heb Ziggo

gebeld, maar die kunnen door alle interne handboeien geen oplossing bieden. Het blijkt in Nederland niet mogelijk om bij Telefonie gewoon klanten service te krijgen! Ben dus

weer aan het wachten terwijl ik in de wacht ben bij HOllandsnieuwe om weer opnieuw de datum te veranderen!!

GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!!
GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!!
GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!!
GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!!
GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!!
GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!!
GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOLLANDSNIEUWE!!! GEEN HOL

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
j.henk
15/01/2016
via website
thumbs down

Begin niet aan deze provider ! Zeer slechte communicatie, telefonische wachttijden tot 60 minuten zijn normaal, meedenken over creatieve oplossingen bij een probleem is niet hun stijl, een gewone mail met toelichtende informatie over een probleem is niet mogelijk enz.
Begin er niet aan of verleng het abonnement niet !

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
j.henk
15/01/2016
via website
thumbs down
Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Karen
14/01/2016
via website
thumbs down

Absoluut waardeloze klantenservice. Dagenlang niet te bereiken. Ook na 40 minuten in de wacht niet te bereiken en mails worden niet beantwoord. Ik denk dat er gewoon niemand zit achter die telefoon/computer. Zou echt niet mogen!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ad
11/01/2016
via website
thumbs down

Niet te bereiken al div keren 45 min in de wacht zonder resultaat

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jan Houben
09/01/2016
via website
thumbs down

Zeer slechte klantenservice. Na overstap blijft HN onterecht geld afschrijven. Geen slotnota in te zien omdat vanaf dag 1 na de overstap account is opgeheven. Ze zijn onbereikbaar maar blijven wel dreigberichten sturen en afsluiting van abonnement dat er niet meer bij hen is. Ongelofelijk dat iemand bij dit bedrijf nog een deal wil afsluiten. Je kunt misschien beter een euro meer betalen voor een beter netwerk en klantenservice.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Patricia Slot
07/01/2016
via website
thumbs down

Hollands Nieuwe: een groot drama. Ze weten binnen het bedrijf niet wat er afgesproken is met de klant. Wil er geen enkel woord meer over schrijven!!! Zal er nog wel heel veel woorden over gaan vertellen…………wie het ook maar wil horen!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hans
07/01/2016
via website
thumbs down

H.N

Diverse malen aangegeven bij H.N dat factuurbedrag bedrag betaald maar weer door teruggestort is ( rek. ing 2934981)
Per 1 september is mijn echtgenoot overgestapt naar KPN, toen moest hij al een overschrijving van jullie terugboeken, omdat jullie ook oktober bij hem afboekten. ( ik heb daar een afschrift van zal dat aan het incassobureau tonen.
Jullie hadden ook niet in de gaten dat ik per 1 november naar KPN overgestapt was, dus incasso’s van jullie liepen gewoon, terwijl ik al was overgestapt naar KPN. ik heb de onterechte incasso’s terug geboekt. Vervolgens weer geld overgemaakt voor het toen nog openstaande bedrag naar de rekening van (jullie administratie kantoor of organisatie die voor jullie het geld int ?) deze bedragen werden vervolgens weer terug gestort op mijn rekening ING 2934981 ( kijk maar na op jullie rekening of van jullie administratiekantoor) Ook daar heb ik afschriften van!!!

Jullie administratie is werkelijk een rommeltje. Je weet ook niet wanneer mensen overstappen naar een andere provider. Ik heb ook nog KPN gebeld en ze hebben aangegeven dat tijdig en correct is doorgegeven, dat we overgestapt waren, dat gold dus ook voor mijn echtgenoot. Op zijn rekening ING 2934981 kunt u natrekken, wat er in de maanden september en oktober allemaal is misgegaan

Jullie presteerden het ook nog om mij de laatste week van oktober af te sluiten, terwijl geld was overgemaakt en door jullie weer terug gestort werd. Kortom steek de hand maar een in eigen boezem.

Ik zet na al jullie aanmaningen en dreigementen dit alles op alle klachtensites over Hollandse Nieuwe die ik kan vinden Het gaat me nu niet meer om dat stomme bedrag van ongeveer € 20,-., maar om de tijd die ik aan dit alles kwijt ben en de woede die dit alles oplevert.

Ik maak er nu een principezaak van. Lekker dit soort brieven versturen met no-reply, zodat mensen nauwelijks kunnen reageren is waarschijnlijk ook een onderdeel van jullie verwerpelijke klantenbenadering en strategie

Laat het incassobureau maar komen, ik sta met mijn afschriften klaar en dan zullen jullie diep door het stof moeten gaan en je excuses moeten aanbieden door ook nog eens te dreigen met Preventel.

Nu moet ik weer opzoek moet gaan om uit te vinden hoe ik met dit schrijven jullie kan bereiken. Mijn uurloon is ongeveer € 25,- ik ben hier weer ongeveer een uur mee bezig geweest, begrijp je, dat ik het na alle dreigementen het helemaal gehad heb met jullie en ik ga nu volop in de aanval, het is voor mij een principezaak geworden. Ik hoop werkelijk dat door mijn publicaties op de diverse websites veel ( nieuwe klanten) zich zullen bedenken alvorens Met Hollandse Nieuwe in zee te gaan en hoop dat het verlies dat jullie hierdoor leiden het veelvoudige is van die ten onrechte door jullie opgeëiste
€ 20,-

Hans en Josien Stekelenburg

From: noreply@hollandsnieuwe.nl [mailto:noreply@hollandsnieuwe.nl]
Sent: vrijdag 4 december 2015 9:00
To: Josien van Stekelenburg-Dam
Subject: De vordering is overgedragen aan een incassobureau +31 641433420

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hans
07/01/2016
via website
thumbs down

H.N

Ik heb diverse malen aangegeven dat het bedrag betaald is maar door jullie teruggestort is ( rek. ing 2934981)
Per 1 september is mijn echtgenoot overgestapt naar KPN, toen moest hij al een overschrijving van jullie terugboeken, omdat jullie ook oktober bij hem afboekten. ( ik heb daar een afschrift van zal dat aan het incassobureau tonen.
Jullie hadden ook niet in de gaten dat ik per 1 november naar KPN overgestapt was, dus incasso’s van jullie liepen gewoon, terwijl ik al was overgestapt naar KPN. ik heb de onterechte incasso’s terug geboekt. Vervolgens weer geld overgemaakt voor het toen nog openstaande bedrag naar de rekening van (jullie administratie kantoor of organisatie die voor jullie het geld int ?) deze bedragen werden vervolgens weer terug gestort op mijn rekening ING 2934981 ( kijk maar na op jullie rekening of van jullie administratiekantoor) Ook daar heb ik afschriften van!!!

Jullie administratie is werkelijk een rommeltje. Je weet ook niet wanneer mensen overstappen naar een andere provider. Ik heb ook nog KPN gebeld en ze hebben aangegeven dat tijdig en correct is doorgegeven, dat we overgestapt waren, dat gold dus ook voor mijn echtgenoot. Op zijn rekening ING 2934981 kunt u natrekken, wat er in de maanden september en oktober allemaal is misgegaan

Jullie presteerden het ook nog om mij de laatste week van oktober af te sluiten, terwijl geld was overgemaakt en door jullie weer terug gestort werd. Kortom steek de hand maar een in eigen boezem.

Ik zet na al jullie aanmaningen en dreigementen dit alles op alle klachtensites over Hollandse Nieuwe die ik kan vinden Het gaat me nu niet meer om dat stomme bedrag van ongeveer € 20,-., maar om de tijd die ik aan dit alles kwijt ben en de woede die dit alles oplevert.

Ik maak er nu een principezaak van. Lekker dit soort brieven versturen met no-reply, zodat mensen nauwelijks kunnen reageren is waarschijnlijk ook een onderdeel van jullie verwerpelijke klantenbenadering en strategie

Laat het incassobureau maar komen, ik sta met mijn afschriften klaar en dan zullen jullie diep door het stof moeten gaan en je excuses moeten aanbieden door ook nog eens te dreigen met Preventel.

Nu moet ik weer opzoek moet gaan om uit te vinden hoe ik met dit schrijven jullie kan bereiken. Mijn uurloon is ongeveer € 25,- ik ben hier weer ongeveer een uur mee bezig geweest, begrijp je, dat ik het na alle dreigementen het helemaal gehad heb met jullie en ik ga nu volop in de aanval, het is voor mij een principezaak geworden. Ik hoop werkelijk dat door mijn publicaties op de diverse websites veel ( nieuwe klanten) zich zullen bedenken alvorens Met Hollandse Nieuwe in zee te gaan en hoop dat het verlies dat jullie hierdoor leiden het veelvoudige is van die ten onrechte door jullie opgeëiste
€ 20,-

Hans en Josien Stekelenburg

From: noreply@hollandsnieuwe.nl [mailto:noreply@hollandsnieuwe.nl]
Sent: vrijdag 4 december 2015 9:00
To: Josien van Stekelenburg-Dam
Subject: De vordering is overgedragen aan een incassobureau +31 641433420

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
RobG
07/01/2016
via website
thumbs down

Reeds driemaal !heb ik onderstaande gegevens doorgemaild naar: antwoord@hollandsnieuwe.nl. naar aanleiding chat gesprek met Chaima.
Maar nog steeds geen enkel antwoord!!
——————————————————————————————-
Mijn contract zou 30-12-15 aflopen. 26-11-15 heb ik abbo opgezegd (zie onderstaande bevestiging).

23-12-15 heb ik een nieuw contract afgesloten bij “ben” per 30-12-15.

Nu blijkt dat ik mijn nummer 06…………053 pas op 29-01-16 bij “ben” kan gebruiken! en ik nog tot 29-01-16 aan hollandsnieuwe “vast zit”.

Mijn inziens heb ik aan de opzeg voorwaarden voldaan. Kunnen jullie dit svp snel in orde maken en mijn nummer vrijgeven aan “ben”.
(inloggen/chatcontact lukt ook niet meer!!!)
met vriendelijke groet

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Peter Galant
24/12/2015
via website
thumbs down

Hollands Nieuwe: in één woord: verschrikkelijk! Ga nooit in zee met Hollands Nieuwe. Als alles goed gaat heb je op zich een provider met scherpe tarieven, maar zodra er zaken misgaan, heb je een serieus probleem.

Nadat ik ben overgestapt van Vodafone naar Hollands Nieuwe bleek dat ik geen gebruik kon maken van Blackberry Internet. Verzoek gedaan tot ontbinding, welk verzoek vorige week per mail werd gehonoreerd, maar tegelijkertijd is mijn abonnement per direct gestopt en was ik opeens niet meer bereikbaar. Al met al een goede week bezig geweest om dit via Vodafone (notabene!) opgelost te krijgen. Bij Hollands Nieuwe sta je gerust 45 minuten in de wacht, per mail wordt niet gereageerd en ondanks toezeggingen dat je weer wordt aangesloten, blijkt dat je daar niet van op aan kunt en wordt er geschermd met technische problemen. Kortom: onbetrouwbaar, weinig klantgericht en onvoldoende uitgerust met voldoende personeel om klachten of problemen snel opgelost te krijgen.

Ben benieuwd of mijn verzoek tot schadevergoeding nog wordt gehonoreerd, maar heb zelfs daar een hard hoofd in, Een typisch geval van jammer dan! Nooit meer Hollands Nieuwe voor mij!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Carina Boersen
17/11/2015
via website
thumbs down

Het Hollands nieuwe drama…..

Dit moet ik effe kwijt al is het maar om potentiële nieuwe cliënten af te schrikken!
Ik ben sinds 11 juni bezig met nummerbehoud van mijn oude KPN nr. Over te gaan naar Hollands nieuwe. Tot op heden 17 november is er zo weinig gebeurt en zo slecht met mij als client omgegaan dat ik van ellende nu maar een post op fb zet! Misschien krijg ik een reactie van Hollands nieuwe en misschien zijn er meer mensen die slechte ervaringen met ze hebben? Ik blijf hopen op een goede afloop maar ik denk dat er sneller wereldvrede is dan dat ik mijn nummerbehoud bij Hollands nieuwe voor elkaar krijg!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Daan
28/10/2015
via website
thumbs down

Beste allemaal,

Ik heb ik de maand juni via Studentmobiel een abonnement afgesloten van de provider Hollands nieuwe. Op forums heb ik negatieve berichten over het nummerbehoud van Hollandsnieuwe gelezen waarna ik contact met Studentmobiel heb opgenomen. Zij verzekerde mij dat als ik de gegevens juist invulde er geen problemen ontstaan. Met goede hoop heb ik vervolgens een abonnement afgesloten bij Hollandsnieuwe.

Op 13-07-2015 zou mijn T-mobile nummer, 06-******, overgezet worden naar Hollandsnieuwe. Dit is toen echter niet gebeurd. Ik wou telefonisch contact opnemen met Hollandsnieuwe maar het klantenservice nummer was praktisch onvindbaar op Hollandsnieuwe eigen website. Vervolgens ben ik op internet en forums gaan zoeken en zodoende kwam ik het nummer tegen. Een medewerker van de klantenservice zei mij vervolgens dat het probleem aan T-mobile lag en dat hij een melding zou maken voor een nieuwe aanvraag. Ik heb direct contact opgenomen met T-mobile en die vertelden mij dat Hollandsnieuwe te laat mijn abonnement heeft opgezegd waardoor mij abonnement automatisch is verlengd.
Vervolgens zijn er 3 tot 4 maanden overheen gegaan met nummerbehoud aanvragen tot er eindelijk een definitieve datum kwam, 22-10-2015. Ik heb al deze maanden zowel mijn T-mobile abonnement als Hollandsnieuwe abonnement betaald.

Op 22-10-2015 is mijn Hollandsnieuwe abonnement eindelijk ingegaan en mijn T-mobile abonnement stop gezet. Tot 26-10-2015 heb ik kunnen bellen, sms’en en internetten met mijn telefoon zonder gebruik te maken van een wifi verbinding.
Op 26-10-2015 kwam ik er achter dat ik zonder wifi niet meer op het internet kon. Dit was erg vreemd aangezien het internet teken aangaf dat ik verbinding had. Toen ik hierover wou bellen bleek dat ik ook niet meer kon bellen ondanks dat mijn telefoon aangaf dat ik bereik had.

Hierover heb ik meerdere webformulieren ingevuld, die ook moeilijk vindbaar zijn, waar ik vrijwel geen reactie op krijg of het antwoord zo beknopt is dat ik er niks mee kan. Verder heb ik weer gebeld met het algemene klantenservice nummer maar die begrepen er letterlijk niks van. Ze wisten niet waar het probleem lag en het enige wat ze kunnen doen is een melding aanmaken voor de technische dienst van Hollandsnieuwe. Tot op de dag van vandaag heb ik geen bericht terug gehad en weet ik niet waar ik aan toe ben.
Ik vind het onaanvaardbaar dat ik niet bereikbaar ben en dat ik daar niet direct mee verder geholpen wordt. Alles gaat via keuze menu’s, ingehuurde callcenters en meldingen en formulieren maar niemand kan wat voor je betekenen. Ondertussen betaal ik al 4 maanden netjes mijn abonnement bij Hollandsnieuwe maar heb ik letterlijk 3 dagen gebruik kunnen maken van hun dienst. Kortom, ik ben diep teleurgesteld in Hollandsnieuwe en voel me volledig machteloos.

– Direct contact opnemen met Hollandsnieuwe is onmogelijk en je krijgt nooit iemand te spreken die er verstand van heeft of er over gaat.
– Ze laten je dagenlang/maandenlang wachten voor er iets meer duidelijk is, niet eens een oplossing.
– Enorm veel rompslomp en omwegen om contact op te nemen met de klantenservice.
– Zeer slecht geïnformeerde en georganiseerde klantenservice die niks voor je kan betekenen. Enige wat ze mogen is een melding maken wat minimaal 2 werkdagen duurt voor er een antwoord is.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Erna
21/10/2015
via website
thumbs down

B3GIN ER NIET AAN!!!!
Heb 5,5 mnd moeten wachten eer mijn nummer was overgezet, telefonisch elke keer minimaal 45 minuten in de wacht, webformulier moeilijk te vinden op website. Staat niet eens “klacht” als onderwerp bij. Duurt héél lan nf eer je reactie krijgt op webformulier en dan de helft van de tijd geen antwoord op de vraag
Via Twitter eigenlijk de enige manier om contact te krijgen en dan vaak ook weer de standaard antwoorden.
Heb 24 april 2015 abonnement aangevraagd, ben 24 september 2015 overgezet en zit er helaas tot september 2017 aan vast.
BEGINT ER NIET AAN

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Nakshbandi
19/10/2015
via website
thumbs down

Slecht,nooit mijn abonnement verlangen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
sluimers
06/10/2015
via website
thumbs down

Zeer slechte provider. Helpdesk helpt je absoluut niet, doet niets met je klachten maar verwachten wel dat je betaald. Heb nu 4 maanden een contract, waarvan ik 3 weken heb kunnen bellen. Het begon al met een nieuw mobiel wat niet werkte en teruggestuurd moest worden. Nummerbehoud was niet doorgevoerd, na veel telefoontjes uiteindelijk doorgevoerd maar wat schetst mijn verbazing ik kon na 3 weken niet meer bellen of gebeld worden en dit is tot op heden. Er is onderling tussen de afdeling ook totaal geen communicatie. Heb nog een aangetekende gestuurd met alle klachten en gevraagd om binnen 3 weken een oplossing te vinden voor dit probleem. Weer niet gelukt. Ben nu bezig met de geschillencommissie Telecommunicatie voor ontbinding van mijn contract. Kortom vind Hollandsnieuwe bar en bar slecht.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marcel
25/09/2015
via website
thumbs down

Een bijzonder slechte provider. Dat dit bedrijf juist met communicatiemiddelen bezig is. Het zou verboden moeten worden. Zeer slechte helpdesk. Ik wacht al 3 maanden op het overzetten mbv nummerbehoud. Dit kunnen ze niet doen, en niet zeggen wanneer wel. Ik vraag om tereggebeld te worden. Gaat niet gebeuren. Ik vraag om email-bevestiging. Gaat niet gebeuren. Ik vraag waar ik mijn onkosten kan gaan vergoeden en krijg een onjuist adres. Ik maak allemaal kosten en ga deze niet vergoed krijgen.
Een slecht maar dan ook een heel slecht bedrijf. Ga niet naar HollandsNieuwe!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ad
21/09/2015
via website
thumbs down

Een regelrechte ramp deze provider. Het rioolputje van Vodafone. List en bedrog en ze liegen en bedriegen. (ik kan het helaas niet anders omschrijven) Komen niets (inhoudelijk contract bv nummeroverzetting) maar danook niets (beloften. zoals kortingen) na.
Lees verder vooral revieuws op andere sites over Hn. Een gewaarschuwd mens telt voor twee.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
jdo
18/09/2015
via website
thumbs down

De meest beroerde heldesk ooit!! En ik ben toch wel wat gebeld. Ik kan sinds de realistatie van nummerbehoud al een week niet meer gebeld worden. HN snapt er niets van. Als je ze na het nodige zelfonderzoek zelf uit moet leggen dat er nog een doorschakeling actief is naar een tijdelijk HN nummer komen ze nog met verkeerde oplossingen. Sukkels, geen oplossing per mail maar bel me even en mocht het wonder gebeuren dat je me ook nog aan de lijn krijgt dan WEET je dat mijn probleem is opgelost.
En wij van de servicedesk van HN bepalen wel wat service is! Luisteren naar de klant? Wat heeft dat nu met service te maken? Nee houdt je strikt aan je belscriptje want de baas luistert mee.
Niet aan beginnen!! Als je hulp nodig hebt en het lukt überhaupt om iemand aan de lijn te krijgen ben je aan de goden overgeleverd!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Linda
21/08/2015
via website
thumbs down

In het begin was ik heel tevreden, maar nu ik ze om uitleg vraag wordt het een probleem! Ze kunnen niet uitleggen waarom er 2 uur en 44 minuten mb wordt afgerekend terwijl slechts 7 minuten mobiele data werd ingeschakeld, voor de rest staat mobliele data altijd uit en wordt gebruik gemaakt van wifi! Ja, wifi zou weleens gewoon niet werkeb waardoor het MB kost. Maak dat de kat wijs als je mobiele data is uitgeschakeld! Als ik dan vraag hoe het mogelijk is dat je voor 7 min wel mobiele data inschakeld er voor 2 uur en 44 min in rekening wordt gebracht, is het antwoord “heeft u nog meer vragen”!!! Alsof ze die beantwoorden? Nee dan moet je weer een contactformulier insturen pffff. Wat een klantenservice, het is niet te bewijzen, als het abonnement is afgelopen stap ik over!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Barbara
03/08/2015
via website
thumbs down

Zeer slecht, Hollands nieuwe is een dochterbedrijf van vodafone (ze zitten op hetzelfde systeem). Omdat ze op het zelfde systeem zitten is er nu een systeem storting al vanaf begin mei 2015. Hollands nieuwe is telefonische, via de email, Facebook maar ook via het webformulier niet bereikbaar. Grote spijt dat ik ben overgestapt naar dit bedrijf zegt, brengt alleen maar problemen!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jes
31/07/2015
via website
thumbs down

Hollandse Nieuwe is een zuster van Vodafone. Nummer kan niet overgezet worden vanwege technische problemen bij Vodafone (kastje) en/of Hollandse Nieuwe (muur). Klantenservice van Vodafone geeft niet thuis. Moet maar Hollandse Nieuwe bellen, maar die kun je niet bellen. Klantenservice van BelSimpel overigens kennelijk wel goed op de hoogte van alle problemen en het is wachten op betere tijden. Extra abonnementskosten zullen t.z.t. worden vergoed door Hollandse Nieuwe, zo wordt gezegd. Afwachten dus, maar hoe lang nog?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rosalie
29/07/2015
via website
thumbs down

Wat een, ronduit, achterlijk bedrijf is dit. Onprofessioneel, totaal niet klantvriendelijk, niet te bereiken (logisch, wie wil daar nu werken) het niveau van een kleuterschool.
Eén keer Hollandsnieuwe, NOOIT maar dan ook NOOIT meer.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jan
28/07/2015
via website
thumbs down

Abonnement afsluiten? Geen probleem.
Nummer overzetten? Kunnen ze niet.
Hoe moeilijk is dat, om een nummer over te zetten? Wacht hier al 1,5 maanden op
Klantenservice slecht bereikbaar.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kristiaan
19/07/2015
via website
thumbs down

DOE HET NIET! Je zit vast aan een contract waarbij jij betaalt maar er NIETS voor terugkrijgt. Ik zou 3G internet moeten hebben maar moet het 90% van de tijd stellen met E of GPRS… ik wist niet dat dat nog bestond, en praktisch gezien betekent het dat je GEEN internet hebt. Dit bedrijf lijkt in de markt gezet om je een slechte ervaring te geven. Trap er niet in, er zijn goedkopere alternatieven die ook nog beter zijn (dat laatste is niet moeilijk).

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Han Pasado
16/07/2015
via website
thumbs down

Heel erg slecht bereik. Ik kan iedereen van harte afraden om deze provider te kiezen! Niet doen!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
arthur
14/07/2015
via website
thumbs down

en sinds een paar maanden klant of slachtoffer en heb nooit zo een spijt gehad.het bedrijf is zeer moeilijk te bereiken,reageert nergens op,en weet ook nergens van.
mijn beltegoed is zomaar verdwenen en nee ik heb geen betaalde sms diensten of zoiets.vervolgens zou ik compensatie tegoed krijgen maar heb dit nooit ontvangen.
iedere keer weer zelfde mails via facebook en je komt geen stap verder.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Daan
13/07/2015
via website
thumbs down

Wat een waardeloos bedrijf. Ze zijn nauwelijks bereikbaar. Als je nog wat belminuten overhebt, dan moet je voor de grap maar eens proberen om de klantenservice te bereiken (€ 0,45). ‘Meer dan 20 wachtenden voor u’. Keuzemenu is totaal onduidelijk. Na hard zoeken kom je een webformulier tegen. Geplaatste bestelling gelijk geannuleerd. De droevige verhalen aangaande nummerbehoud stelde mij ook niet echt gerust. Lijkt op goedkoop=duurkoop in vergelijking met mijn oude provider Telfort.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Guusje
27/06/2015
via website
thumbs down

Ik heb via studentenmobiel een abonnement met Hollandsnieuwe afgesloten.
Heb spijt als haren op mijn hoofd.
GA NOOIT MET DIT BEDRIJF IN ZEE .
IK moet iedere maand bellen voor het op waarderen van mijn bundel.
Bel ik niet, dan staat de teller de volgende maand op 0 en heb je geen internet meer en kan je niet bellen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
sofie
Geen oordeel
14/06/2015
via website

groene duim klop niet dit moet rood naar beneden zijn

Nuttig? Ja   Nee

sofie
14/06/2015
via website
thumbs up

Nummerbehoud zou 23 april moeten gebeuren.
Tot op heden nog steeds niet gebeurd, door technische problemen wordt er gezegd.
Zeer vreemd dat dit zo lang kan duren!
Krijg van Hollandsnieuwe geen update hoe het er voor staat, wel dubbele rekening die teruggestort zou worden door Vodafone,ook dat is tot op heden niet gebeurd.
Waardeloos

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ziezoo
14/04/2015
via website
thumbs up

Waarom is het onmogelijk een simpele vraag via email te stellen. Telefonisch een wachtrij van 13 personen. Aanmelden voor een abonnement is simpel, een vraag stellen wordt een stuk lastiger.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Frans
13/04/2015
via website
thumbs down

Zolang alles goed gaat prima provider. Maar zodra je contact moet opnemen met klanten service ben je eraan.
Mijn nummer is inmiddels geblokkeerd kan dus niet meer inloggen. Ondanks betaalde rekeningen blijven ze me mails sturen met rekeningen terwijl mijn abonnement al 6 maanden geleden is stopgezet.
Zoveel problemen met interne communicatie heb ik binnen een bedrijf nog niet gezien.
Heb mails ontvangen dat alles is betaald en me dus nergens meer druk over hoef te maken en de dag erna krijg ik een mail dat mijn case overgedragen is aan een incassobureau. Dit alles voor een abonnement van 5 euro per maand.
Hollandsnieuwe zou ik aan NIEMAND aanraden!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
SD
16/03/2015
via website
thumbs down

Ik zat 2 jaar lang vast aan een contract van Hollandsnieuwe. Internet werkt totaaaal niet en toch betaalde ik er elke maand voor. Nu ben ik overgestapt per 28-03 naar Vodafone maar guess what?! Hollandsnieuwe heeft mijn nummerbehoud bij Vodafone geweigerd.
Reden?! Ik moest maar niet eerst opzeggen, want nu zijn ze al van plan om per 28-03 het telefoonnummer aan een ander te geven.
Hoe kinderachtig is Hollandsnieuwe dat zij een nummer waar IK nog voor betaal niet te willen vrijgeven. Hoe kan men het voornemen hebben om een nummer al door te geven terwijl ik er nog lekker voor betaal! Ik heb dit nummers trouwens met nummerbehoud overgebracht naar Hollandsnieuwe, dus was het oorspronkelijk niet eens nummer van hen!! Zo vaak overgestapt met nummerbehoud, maar alleen bij deze SHITPROVIDER gaat het mis!!!

Ik raad niemand aan een abonnement af te sluiten bij Hollandsnieuwe;
– klantenservice is SHIT per mail
– klantenservice is SHIT per telefoon, ook nog eens 45 cent p/gesprek
– Internet heeft sinds dag 1 niet gewerkt en nooit hebben zij het naar behoren opgelost, maar intussen wel abonnementskosten incasseren

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gagea
30/01/2015
via website
thumbs down

Mijn oudere telefoon bleek niet geschikt voor sim only. Na veel gehannes kon ik overstappen. Vervolgens nog maanden rekeningen voor abonnementsgeld. Op een gegeven moment met heraansluitingskosten (voor dienst die ze niet konden leveren).Klantenservice slecht bereikbaar, geen fatsoenlijk webformulier, geen juiste info op internet.. Heeft me niets opgeleverd, alleen veel tijd en ergernis, en veel geld gekost. Niet aan te raden.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
C
21/01/2015
via website
thumbs up

Zolang het goed gaat is het oké, maar toen ik opeens geen mobiele data meer kon ophalen ging het mis. Na lang wachten kreeg ik iemand aan de lijn. Ik vertelde duidelijk wat het probleem was en dat mijn mobiele data wel opgehaald kon worden met een simkaart van een ander. Ze gaf aan dat ik eerst 13 vragen moest beantwoorden. Dat heb ik gedaan via een wegformulier, want een rely was niet mogelijk. Binnen 2 dagen zou er contact opgenomen worden, maar ik ben na 2 dagen nog steeds niet teruggebeld. Weer contact opgenomen, maar er waren 20 wachtende voor me! Echt waardeloos! Goedkoop is dus duurkoop!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mila
07/01/2015
via website
thumbs down

Gewoon slecht
Huawei besteld maanden geleden. Zat de code er nog op. Nou vogel zelf maar uit hoe je hem er af krijgt pfff
Afgelopen maand opeens een rekening van €199

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
baksteen925
23/12/2014
thumbs up

@hollandsnieuwe n.b. ik ben al ruim over mijn contractsperiode heen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
baksteen925
23/12/2014
thumbs up

@hollandsnieuwe ik overweeg om van T-mobile naar jullie over te stappen. Zorgen jullie voor opzegging en dat ik geen dubbele kosten maak?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
G Damhuis
23/12/2014
via twitter
G Damhuis (@Dinges81)
thumbs down

alleen moet dan nog dat hollands nieuwe telefoon abonement weg, willem alexander zou je dat mischien weer recht kunnen zetten #3FM

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Milene
13/12/2014
via twitter
Milene (@Mileneeb)
thumbs up

Top service van @hollandsnieuwe alles werkt weer!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Daniella Groenberg
10/12/2014
thumbs down

@hollandsnieuwe foute facturen, foute verlenging, niet terugbellen na klacht, internetbundel zomaar gestopt, ik ben niet blij #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bas
09/12/2014
via twitter
Bas (@Bas_2014)
thumbs down

Jammer dat het bel-menu van HollandsNieuwe niet werkt! 10x gebeld en geprobeerd om verder dan het 1e menu te komen @hollandsnieuwe #provider

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jasper
08/12/2014
via twitter
Jasper (@JasperBeats)
thumbs up

@hollandsnieuwe daar kwam ik gister ook achter (: toch bedankt voor de snelle hulp!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Lucienne Sprenkeling
25/11/2014
thumbs down

Yes, nog maar een paar maanden bij #Hollandsnieuwe. Heel irritant, geen Ziggo mail op mijn mobiel mogelijk. Welke profidar raden jullie aan?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
1 6 7 8 9 10

Wat mensen over Hollandsnieuwe vertellen.

Heeft u ervaringen met Hollandsnieuwe en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u elke aanbieder beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.

Ons doel is altijd dat u snel en simpel de beste keuze kan maken en zorgeloos kan overstappen. Die keuze is aan u en wij helpen u graag!

Aanbieders vergelijken

Met onze onafhankelijke vergelijkers kunt u alle tarieven en aanbiedingen vergelijken. Zo weet u binnen enkele minuten welk aanbod voor u de beste keuze is.

Hollandsnieuwe 1.67 stars 465 reviews