Generic selectors
Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Energie
Internet
Mobiel
Verzekeren
3.9

Aanbiedingen

scores

Algehele indruk
Tarieven
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit netwerk
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
23 positief – 81 negatief

Top 5

Schrijf ervaringen en maak zo kans op een gratis vvv waardebon van 50 euro!

Gsm aanbiedingen vergelijken

KPN Mobiel

KPN is binnen Nederland een van de grootste telecommunicatiebedrijven met onder andere vaste en mobiele telefonie. Onder de KPN familie vallen ook Hi, Telfort, Simyo en XS4ALL maar ook Ortel mobile valt onder KPN terwijl bij deze enkel aangegeven wordt dat er gebruik gemaakt wordt van het KPN netwerk. KPN wordt in de media duur genoemd, wat niet altijd goedgemaakt wordt door het vrijwel overal bereikbare netwerk. In 2013 kondigden T-Mobile, KPN en Vodafone een samenwerking aan met betrekking op regional roaming, zodat bij een storing er altijd verbinding blijft.


KPN Mobiel ervaringen

Geef KPN Mobiel een beoordeling

112 KPN Mobiel ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Tarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit netwerk
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

Valerie
22/08/2018
via website
thumbs down

Slecht bereik in algemene zin en medewerkers zijn zeer onkundig. Iedere keer word je doorverbonden zonder dat er iets opgelost wordt.

– Mobiele internet werkt niet in het buitenland (EU), ook na uren bellen met de technische dienst kan het niet verholpen worden. Bij aankomst op Nederlandse bodem werkt het weer.
– Activeren van een bundel werkt niet terwijl er wel beltegoed is. Probleem kan weer telefonisch niet opgelost worden. Hun advies: bel (zonder je beltegoed) met een ander vaag 06 nummer of ga naar de winkel.

Vele providers gehad zonder problemen. KPN is echt een grote teleurstelling.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sandra
16/12/2017
via website
thumbs down

De service is echt verschrikkelijk. Je word continu met verschillende verhalen en beloftes van het kastje naar de muur gestuurd en ondertussen word er niks geregeld. Mijn nieuwe provider krijgt voor mij geen goedkeuring bij KPN voor nummerbehoud doordat bij KPN allemaal fouten gemaakt worden in de communicatie en ik daar nu de dupe van word.
Nooit meer terug naar KPN!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Wilhelm
02/09/2017
via website
thumbs up

Helemaal top! Allen de eerste factuur ging niet soepel. Na uitleg was dit dus ook de reden waarom er eerste d geen kosten waren. Netwerk is goed net als de bereikbaarheid van de klanten service!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
rowan van nieuwamerongen
02/08/2017
via website
thumbs down

Vorig jaar heb ik bij jullie een abonnement afgesloten met daarbij een Iphone 6S. Omdat het best een duur toestel is, heb ik hierbij gelijk een verzekering afgesloten. Toen ik vorige week mijn telefoon pakte zag ik dat er een vlek op mijn scherm zat. Toen hij een dag later ook ineens heel snel leeg was ben ik naar de KPN XL store in Rotterdam geweest omdat ik niet beter wist dan dat hij daar gelijk gemaakt zou kunnen worden. Dit bleek niet meer zo te zijn, ik had dus net zo goed naar de KPN in mijn eigen plaats kunnen gaan, en ze gingen hem opsturen. De vrouw die mij hielp gaf aan dat het garantie was omdat er geen beschadigingen zichtbaar waren en het dus in het toestel zelf moest zitten. Gister open ik mijn mail en krijg ik van Teleplan een mail dat het niet onder mijn garantie valt en dat het repareren €360 euro zou kosten. Hierop heb ik gelijk KPN gebeld dat het toestel gewoon verzekerd was. Na 6 keer doorverbonden te zijn en 1,5 uur verder kreeg ik te horen dat het toestel inderdaad helemaal verzekerd was en dat ze een nieuwe op gingen sturen. Kosten van eigen risico van €90,- moest ik wel betalen. Mijn oude toestel moest ik terug gaan sturen dus ook kwamen de onderzoekskosten van €36,50 er nog bij om het toestel terug te krijgen. Toen ik daarna contact opnam met Teleplan om te vragen wat er nu precies aan de hand was kreeg ik te horen dat hij open was geweest, De schroeven zaten los, batterij zat er niet zo in als hoort, zegel was door en er zat een papiertje achter mijn batterij. Ik schrok hiervan omdat ik het toestel ‘nieuw’ bij KPN heb gekocht en ik hem nooit zelf heb laten repareren, ik had immers een verzekering op mijn telefoon. De telefoon moet dus al zo geweest zijn toen hij mij verkocht is bij KPN. Opnieuw gebeld om het uit te leggen en ze gaven aan dat ik naar de KPN winkel moet waar ik het toestel gehaald heb om te vragen hoe dit kan en een klacht moet indienen. Ondertussen ben ik dus alsnog €120 euro lichter en moet ik zelf overal achteraan. Ik voel mij zwaar opgelicht omdat ze mij een oud toestel als nieuw toestel verkocht hebben en ik nu overal voor opdraai.Ik eis dan ook de kosten van €120 euro die ik nu gemaakt heb terug, een vergoeding voor het feit dat ik al die tijd voor een nieuw toestel betaald heb terwijl ik een refurbished toestel in mijn bezit had en dat mijn eigenrisico wordt rechtgezet. Indien mij een nieuw toestel was verkocht had het gewoon onder de garantie gevallen en had ik geen kosten hoeven maken. Ook zal ik nog naar de desbetreffende KPN gaan! SCHANDALIG!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Priscilla
06/07/2017
via website
thumbs down

Zo kort mogelijk wat er gebeurd is;
We zijn klant bij KPN met tv, internet en 3 telefoon abonnementen.
Vorige week een prepaid nummer over laten zetten naar een abonnement MET nummerbehoud. Alles bevestigd gekregen, maar iets ging er mis. Dat kan overal gebeuren en daar heb ik alle begrip voor maar naarmate de dagen vorderden werd het echt van kwaad tot veeeel erger!
De eerste dagen had ik een vervangend nummer, daarna had ik mijn eigen nummer (leek alles goed), de dag daarna had ik geen netwerk meer en de dag daarna belt er een vreemde vrouw met MIJN nummer naar mijn andere telefoon! Die ook nog vrolijk verteld dat ze in al mijn groepsapps zit en allemaal berichten en foto’s krijgt!!!
Dan KPN alweer bellen, voor de 20ste keer hetzelfde verhaal vertellen en dan VOOR LEUGENAAR UITGEMAAKT WORDEN!!!
Want het kan niet wat ik vertel en ik moet nu eens eerlijk vertellen wat IK voor raars gedaan heb…!
Dan mag je niet kwaad worden want ARJAN OOST van de helpdesk verbreekt dan gewoon de verbinding omdat er niet met mij te praten valt!!!

Echt, KPN heeft een geweldige service als je iets wilt bestellen, maar het is onmenselijk hoe ik vandaag behandeld ben door de “servicemedewerker” ARJAN OOST!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jansen
28/04/2017
via website
thumbs down

Simm kaart van KPN aangeschaft. Kost slechts 5 euro en geeft 2,50 beltegoed. Na registratie kan je nog gratis 7,50 krijgen. Helaas dat laatste werkt niet. Bij het registreren voor het extra tegoed krijg ik een melding van een technische storing en de medeling dat je het later nogmaals moet proberen. Je kan het blijven proberen tot je een ons weegt. Opbellen van de KPN heeft geen zin gehad ze helpen je niet verder (lang wachten en slechte afhandeling). Ik krijg de indruk dat ze mij de gratis 7,50 euro niet willen verstrekken.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kamal
Geen oordeel
17/04/2017
via website

Op 15 maart heb ik gebeld naar KPN omdat ik mijn mobiele abonnement wilde verlengen maar helaas KPN had geen goeie aanbod toekom de medewerker over mijn alles in een televisie en internet voor mijn woning daarvoor had ze mij een korting aangeboden voor zes maanden lang.

in eerste stands hij ben ik daar akkoord mee gegaan late krijg ik een offerte in mijn mail binnen waar ik in zag dat ik ook nog eens korting krijg op alles op een als ik ook mijn mobiele netwerk de bijhou dus mocht ik mijn abonnement van mijn telefoon niet verlengen betekent dat mijn alles in een kilo

zaterdag 15 gebeld naar KPN klantenservice, kreeg een email binnen waar op stond dat mijn contract voor alles in 1 is verlengd waar ik helemaal geen goedkeuring voor heb gegeven.

heb klantenservice gebeld om het ongedaan te maken maar dat ze het niet moeten beëindigen dus dat ik zelf maandelijkse kan opzeggen, na een lang gesprek met medewerker younes zou het opgelost zijn.

Enkele minuten later heb ik een e-mail weer ontvangen waar in stond dat alles per direct is beëindigd dus geen tv geen internet meer helemaal niets , ik ben afhankelijk van mijn internet vanwege mijn werk, ik terugbellen krijg ik een collega Wouter aan de lijn aan wie ik de situatie heb uitgelegd, na zeker 10 minuten in de wacht heb gestaan heb ik de verbinding verbroken en weer eens opnieuw gebeld kreeg ik medewerker Kirsten aan de lijn die het heel vreemd vond waarom ik zo lang in de wacht heb gestaan, het moment dat ik met Kirsten in gesprek bent belt collega Wouter wel netjes terug nu heb ik twee medewerkers aan de lijn aan wie de situatie heb uitgelegd, het medewerker Kirsten even gevraagd of ze in de wacht dat ik medewerker Wouter even te woord sta dat was geen probleem, wouter heeft me uitgelegd dat hij een mail gaat sturen naar spoed en herstel om dit zo snel mogelijk ongedaan te maken maar heeft ook aangegeven dat het 48 uur kan duren voordat er contact wordt opgezocht met mij, heb direct aangegeven dat ik daar niet van gediend ben dat het 48 uur kan duren aangezien ook de paasdagen en tussen zitten dus dat zou betekenen dat ik pas dinsdag gebeld kan worden.

Ondertussen is collega Kirsten met collega Wouter in gesprek om te kijken waar Wouter nu precies mee bezig is misschien dat Kirsten mij nog ergens mee kan helpen, ondertussen sta ik weer in de wacht en ben ik ook een keer van gesprek aan het wisselen dan ben ik weer terug bij Kirsten dan weer terug bij Wouter op een gegeven moment heb ik het gesprek gewoon samen toegevoegd Wouter heeft aangegeven dat hij uit dat hij uiterste best zou doen om dit vandaag nog ongedaan te maken dat ze voor zes uur terug zouden bellen, het is toch niet mogelijk dat je alles moet ik wat kan beëindigen maar niet met één of twee knoppen weer kan herstellen dit is toch te absurd vooral dat ik het internet nodig heb voor mijn werk die ik vaak vanuit huis doe.

Wouter heeft mij verzekerd dat hij een mail naar spoed een herstel heeft gestuurd om zaterdag 15 april dus contact met mij op te nemen om het zo snel mogelijk te herstellen, heb aangegeven dat Wouter dit toch niet zegt om van mij af te zijn, zodat ik weer rustig bent en niet meer geïrriteerd ben dat ik denk dat het vandaag opgelost wordt maar in werkelijkheid niet zo is.

medewerker Kirsten heeft alles gehoord omdat ik de gesprekken samengevoegd heb dus al die tijd ben ik met twee collega’s in gesprek allebei hebben ze mij beloofd dat ze een mail sturen naar spoed een herstel medewerking Kirsten heeft mij nog wel eens beloofd dat ze mij om 16:30 uur dezelfde dag terug zou bellen om te kijken wat de situatie dan is. Heb tegen Kirsten gezegd dat ik dat heel erg op prijs zou stellen heb ook tegen de medewerkers van KPN mijn excuus aangeboden mocht ik wat verkeerds hebben gezegd wat we niet toepasselijk is, heb je nog de opmerking gemaakt met Kirsten en Wouter ben nu echt benieuwd of de service van KPN goed is aangezien een zelfde fout heb er maakt.

Zoals kirsten mij heeft beloofd om om 16:30 uur terug te bellen is niet gebeurd ik heb zelf nog om 16:45 uur gebeld en gevraagd naar collega Kirsten andere collega Linda heeft aangegeven dat Kirsten met een klant in gesprek is en dat zij mij zo terug zou bellen, 17:15 nog steeds niet gebeurd ik nog een keer terugbellen krijg ik een andere collega aan de lijn die mij gelijk heeft aangegeven dat spoed een herstel helemaal niet aanwezig is en dat collega Kirsten allang al naar huis is gegaan dus ik ben de hele dag voor niet aan het lijntje gehouden internet afgesloten, minuten lang in de wacht gestaan voor helemaal niks voor Jan lul heb gelijk aan collega aangegeven dat ie een notitie kan maken dat ik de rekening niet betaal aangezien mijn internet en televisie is afgesloten en mijn verkeerde informatie te hebben verstrekt ben ik hier helemaal niet van gediend, hebt gelijk het rekening van KPN geblokkeerd mocht er al wat geïncasseerd zijn zal ik dat zeker laten storneren.

ook heb ik al een hele lange periode last van internet die telkens weg valt in mijn woning ook daarvan zijn notities van gemaakt, KPN super slechte service super slechte netwerk dure prijzen en wat krijg je ervoor terug en afsluiten voor je internet, door een fout van KPN zelf

Bij deze bedankt KPN voor jullie slechte service!!

Nuttig? Ja   Nee

Pat
12/04/2017
via website
thumbs up

4g?? Welke 4g??? Heb 9 van de 10 x H verbinding.. super traag internet.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Abbenhuis
10/04/2017
via website
thumbs down

ach ach ach wat erg dit bedrijf. Zo’n klantonvriendelijk en niet klantgericht bedrijf heb ik lang niet meegemaakt. En dan ook nog eens om klant te worden met een alles in 1 pakket. Afspraak maken voor installatie lukt niet en moet minimaal 6 keer voor nagebeld worden en iedere keer zeggen dat de afspraak is gemaakt en dan van de volgende horen dat er niets in staat. Na de zesde keer dan eindelijk gelukt en dan laat de monteur je vanochtend op de afspraakdatum gewoon staan omdat hij het adres niet kan vinden….en dat in deze tijd. Vervolgens weer 6 contact gehad maar niemand belt terug ondanks toezeggingen en ze laten je gewoon staan. Super onvriendelijke klantenservice en praten allemaal langs elkaar heen. Wat heb ik een spijt dat ik van Ziggo ben overgestapt naar KPN ( alleen gedaan omdat nieuwe woning overal glasvliesaansluitingen had). Omdat niemand de afspraak nakomt heb ik maar gevraagd of zij alstublieft mijn nieuwe aanvraag wilde annuleren zodat ik geen klant hoef te worden maar dan heb ik in eens een jaarcontract waar ik aan vast zit. De enige die de afspraken niet na hoeft te komen is schijnbaar KPN. Nou ik weet wel war die eerste K voor staat in KPN. Indien het niet hoeft dan raad ik iedereen af om over te stappen naar KPN, wat een verschrikking!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
H.Alards
Geen oordeel
03/04/2017
via website

Heb al geruime tijd KPN Prepaid, gebruik het alleen maar buitenshuis indien nodig, thuis gaat alles via WiFi, maar ben alles behalve tevreden..

GSM staat op G2 vast ingesteld, data en overige instellingen staan UIT, op mijn Galaxy Note 5.
Toch merk ik dat er elke keer afgeschreven wordt, zo’n 5 Euro per week, zonder dat ik bel en het huis met ingeschakelde WiFi niet uitkom ??

Gisteren zaterdag 2 april had ik 14 Euro bel tegoed, vandaag zondag 3 april op visite bij mensen en schakelde 3/4G in om Gmail in te zien, na een minuut kwam de melding dat er nog 1 Euro tegoed was. Dit was niet de eerste keer dat dit gebeurde en heb besloten om de KPN sim in de kliko te gooien. Een grote oplichters bende is het !!

Vooral wanneer je vaak in het buitenland komt, Oekraine, Rusland, oostblok… Daar kost bellen bijna niets en gebruik van mobiel internet niet veel meer..

Waarom moet er hier in West Europa overal ruim munt uit geslagen worden??
Nelie Smit-Kroes is helaas te vroeg uit Brussel vertrokken. Ze was goed bezig deze “Roverij” aan te pakken !!

Test al drie weken met een Lebara simkaart, deze blijft ( in dezelfde situatie) wel zijn waarde behouden, voor b.v. 5 Euro heb je 500 MB internet tegoed, na ruim 3 uur navigeren via Google maps maar 12 MB weg geschreven… Kijk.. Zo hoort het KPN !!

Ga via de voicemail van het KPN mijn nieuwe Lebara nummer kenbaar maken, zodat KPN mij (wellicht gratis) een laatste dienst gaat bewijzen.. Heb het helemaal gehad met deze oplichters / zakkenvullers !!
Want door de KPN helpdesk te bellen, word je niets wijzer, maar de ergernis alleen maar groter !!

Nuttig? Ja   Nee

reitsma
Geen oordeel
01/04/2017
via website

schofterig duur heb alles in 1 van kpn altijd probleem en ze lokken je met 5 euro pakket korting als je ook je mobiel bij hun neemt maar dan word je genaaid blijf fijn bij Vodafone

Nuttig? Ja   Nee

Baukje
23/02/2017
via website
thumbs down
Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
1 2 3

KPN Mobiel ervaringen 2018

Heeft u ervaringen met KPN Mobiel en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u KPN Mobiel beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.

Ons doel is altijd dat u snel en simpel de beste keuze kan maken en zorgeloos kan overstappen. Of u nu kiest voor KPN Mobiel of voor een andere aanbieder. Die keuze is aan u en wij helpen u graag!

KPN Mobiel vergelijken

Met onze onafhankelijke vergelijkers kunt u alle tarieven en aanbiedingen van KPN Mobiel vergelijken. Zo weet u binnen enkele minuten of KPN Mobiel voor u de beste keuze is! Vervolgens kunt u overstappen naar KPN Mobiel of naar een andere aanbieder...

KPN Mobiel 1.96 stars 112 reviews