Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Blog
Energie
Geen categorie
Internet
Mobiel
Nieuws
Verzekeren

KPN Mobiel

KPN is binnen Nederland een van de grootste telecommunicatiebedrijven met onder andere vaste en mobiele telefonie. Onder de KPN familie vallen ook Hi, Telfort, Simyo en XS4ALL maar ook Ortel mobile valt onder KPN terwijl bij deze enkel aangegeven wordt dat er gebruik gemaakt wordt van het KPN netwerk. KPN wordt in de media duur genoemd, wat niet altijd goedgemaakt wordt door het vrijwel overal bereikbare netwerk. In 2013 kondigden T-Mobile, KPN en Vodafone een samenwerking aan met betrekking op regional roaming, zodat bij een storing er altijd verbinding blijft.


KPN Mobiel ervaringen

Geef KPN Mobiel een beoordeling

110 KPN Mobiel ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Tarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit netwerk
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

Wilhelm
02/09/2017
via website
thumbs up

Helemaal top! Allen de eerste factuur ging niet soepel. Na uitleg was dit dus ook de reden waarom er eerste d geen kosten waren. Netwerk is goed net als de bereikbaarheid van de klanten service!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
rowan van nieuwamerongen
02/08/2017
via website
thumbs down

Vorig jaar heb ik bij jullie een abonnement afgesloten met daarbij een Iphone 6S. Omdat het best een duur toestel is, heb ik hierbij gelijk een verzekering afgesloten. Toen ik vorige week mijn telefoon pakte zag ik dat er een vlek op mijn scherm zat. Toen hij een dag later ook ineens heel snel leeg was ben ik naar de KPN XL store in Rotterdam geweest omdat ik niet beter wist dan dat hij daar gelijk gemaakt zou kunnen worden. Dit bleek niet meer zo te zijn, ik had dus net zo goed naar de KPN in mijn eigen plaats kunnen gaan, en ze gingen hem opsturen. De vrouw die mij hielp gaf aan dat het garantie was omdat er geen beschadigingen zichtbaar waren en het dus in het toestel zelf moest zitten. Gister open ik mijn mail en krijg ik van Teleplan een mail dat het niet onder mijn garantie valt en dat het repareren €360 euro zou kosten. Hierop heb ik gelijk KPN gebeld dat het toestel gewoon verzekerd was. Na 6 keer doorverbonden te zijn en 1,5 uur verder kreeg ik te horen dat het toestel inderdaad helemaal verzekerd was en dat ze een nieuwe op gingen sturen. Kosten van eigen risico van €90,- moest ik wel betalen. Mijn oude toestel moest ik terug gaan sturen dus ook kwamen de onderzoekskosten van €36,50 er nog bij om het toestel terug te krijgen. Toen ik daarna contact opnam met Teleplan om te vragen wat er nu precies aan de hand was kreeg ik te horen dat hij open was geweest, De schroeven zaten los, batterij zat er niet zo in als hoort, zegel was door en er zat een papiertje achter mijn batterij. Ik schrok hiervan omdat ik het toestel ‘nieuw’ bij KPN heb gekocht en ik hem nooit zelf heb laten repareren, ik had immers een verzekering op mijn telefoon. De telefoon moet dus al zo geweest zijn toen hij mij verkocht is bij KPN. Opnieuw gebeld om het uit te leggen en ze gaven aan dat ik naar de KPN winkel moet waar ik het toestel gehaald heb om te vragen hoe dit kan en een klacht moet indienen. Ondertussen ben ik dus alsnog €120 euro lichter en moet ik zelf overal achteraan. Ik voel mij zwaar opgelicht omdat ze mij een oud toestel als nieuw toestel verkocht hebben en ik nu overal voor opdraai.Ik eis dan ook de kosten van €120 euro die ik nu gemaakt heb terug, een vergoeding voor het feit dat ik al die tijd voor een nieuw toestel betaald heb terwijl ik een refurbished toestel in mijn bezit had en dat mijn eigenrisico wordt rechtgezet. Indien mij een nieuw toestel was verkocht had het gewoon onder de garantie gevallen en had ik geen kosten hoeven maken. Ook zal ik nog naar de desbetreffende KPN gaan! SCHANDALIG!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Priscilla
06/07/2017
via website
thumbs down

Zo kort mogelijk wat er gebeurd is;
We zijn klant bij KPN met tv, internet en 3 telefoon abonnementen.
Vorige week een prepaid nummer over laten zetten naar een abonnement MET nummerbehoud. Alles bevestigd gekregen, maar iets ging er mis. Dat kan overal gebeuren en daar heb ik alle begrip voor maar naarmate de dagen vorderden werd het echt van kwaad tot veeeel erger!
De eerste dagen had ik een vervangend nummer, daarna had ik mijn eigen nummer (leek alles goed), de dag daarna had ik geen netwerk meer en de dag daarna belt er een vreemde vrouw met MIJN nummer naar mijn andere telefoon! Die ook nog vrolijk verteld dat ze in al mijn groepsapps zit en allemaal berichten en foto’s krijgt!!!
Dan KPN alweer bellen, voor de 20ste keer hetzelfde verhaal vertellen en dan VOOR LEUGENAAR UITGEMAAKT WORDEN!!!
Want het kan niet wat ik vertel en ik moet nu eens eerlijk vertellen wat IK voor raars gedaan heb…!
Dan mag je niet kwaad worden want ARJAN OOST van de helpdesk verbreekt dan gewoon de verbinding omdat er niet met mij te praten valt!!!

Echt, KPN heeft een geweldige service als je iets wilt bestellen, maar het is onmenselijk hoe ik vandaag behandeld ben door de “servicemedewerker” ARJAN OOST!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jansen
28/04/2017
via website
thumbs down

Simm kaart van KPN aangeschaft. Kost slechts 5 euro en geeft 2,50 beltegoed. Na registratie kan je nog gratis 7,50 krijgen. Helaas dat laatste werkt niet. Bij het registreren voor het extra tegoed krijg ik een melding van een technische storing en de medeling dat je het later nogmaals moet proberen. Je kan het blijven proberen tot je een ons weegt. Opbellen van de KPN heeft geen zin gehad ze helpen je niet verder (lang wachten en slechte afhandeling). Ik krijg de indruk dat ze mij de gratis 7,50 euro niet willen verstrekken.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kamal
Geen oordeel
17/04/2017
via website

Op 15 maart heb ik gebeld naar KPN omdat ik mijn mobiele abonnement wilde verlengen maar helaas KPN had geen goeie aanbod toekom de medewerker over mijn alles in een televisie en internet voor mijn woning daarvoor had ze mij een korting aangeboden voor zes maanden lang.

in eerste stands hij ben ik daar akkoord mee gegaan late krijg ik een offerte in mijn mail binnen waar ik in zag dat ik ook nog eens korting krijg op alles op een als ik ook mijn mobiele netwerk de bijhou dus mocht ik mijn abonnement van mijn telefoon niet verlengen betekent dat mijn alles in een kilo

zaterdag 15 gebeld naar KPN klantenservice, kreeg een email binnen waar op stond dat mijn contract voor alles in 1 is verlengd waar ik helemaal geen goedkeuring voor heb gegeven.

heb klantenservice gebeld om het ongedaan te maken maar dat ze het niet moeten beëindigen dus dat ik zelf maandelijkse kan opzeggen, na een lang gesprek met medewerker younes zou het opgelost zijn.

Enkele minuten later heb ik een e-mail weer ontvangen waar in stond dat alles per direct is beëindigd dus geen tv geen internet meer helemaal niets , ik ben afhankelijk van mijn internet vanwege mijn werk, ik terugbellen krijg ik een collega Wouter aan de lijn aan wie ik de situatie heb uitgelegd, na zeker 10 minuten in de wacht heb gestaan heb ik de verbinding verbroken en weer eens opnieuw gebeld kreeg ik medewerker Kirsten aan de lijn die het heel vreemd vond waarom ik zo lang in de wacht heb gestaan, het moment dat ik met Kirsten in gesprek bent belt collega Wouter wel netjes terug nu heb ik twee medewerkers aan de lijn aan wie de situatie heb uitgelegd, het medewerker Kirsten even gevraagd of ze in de wacht dat ik medewerker Wouter even te woord sta dat was geen probleem, wouter heeft me uitgelegd dat hij een mail gaat sturen naar spoed en herstel om dit zo snel mogelijk ongedaan te maken maar heeft ook aangegeven dat het 48 uur kan duren voordat er contact wordt opgezocht met mij, heb direct aangegeven dat ik daar niet van gediend ben dat het 48 uur kan duren aangezien ook de paasdagen en tussen zitten dus dat zou betekenen dat ik pas dinsdag gebeld kan worden.

Ondertussen is collega Kirsten met collega Wouter in gesprek om te kijken waar Wouter nu precies mee bezig is misschien dat Kirsten mij nog ergens mee kan helpen, ondertussen sta ik weer in de wacht en ben ik ook een keer van gesprek aan het wisselen dan ben ik weer terug bij Kirsten dan weer terug bij Wouter op een gegeven moment heb ik het gesprek gewoon samen toegevoegd Wouter heeft aangegeven dat hij uit dat hij uiterste best zou doen om dit vandaag nog ongedaan te maken dat ze voor zes uur terug zouden bellen, het is toch niet mogelijk dat je alles moet ik wat kan beëindigen maar niet met één of twee knoppen weer kan herstellen dit is toch te absurd vooral dat ik het internet nodig heb voor mijn werk die ik vaak vanuit huis doe.

Wouter heeft mij verzekerd dat hij een mail naar spoed een herstel heeft gestuurd om zaterdag 15 april dus contact met mij op te nemen om het zo snel mogelijk te herstellen, heb aangegeven dat Wouter dit toch niet zegt om van mij af te zijn, zodat ik weer rustig bent en niet meer geïrriteerd ben dat ik denk dat het vandaag opgelost wordt maar in werkelijkheid niet zo is.

medewerker Kirsten heeft alles gehoord omdat ik de gesprekken samengevoegd heb dus al die tijd ben ik met twee collega’s in gesprek allebei hebben ze mij beloofd dat ze een mail sturen naar spoed een herstel medewerking Kirsten heeft mij nog wel eens beloofd dat ze mij om 16:30 uur dezelfde dag terug zou bellen om te kijken wat de situatie dan is. Heb tegen Kirsten gezegd dat ik dat heel erg op prijs zou stellen heb ook tegen de medewerkers van KPN mijn excuus aangeboden mocht ik wat verkeerds hebben gezegd wat we niet toepasselijk is, heb je nog de opmerking gemaakt met Kirsten en Wouter ben nu echt benieuwd of de service van KPN goed is aangezien een zelfde fout heb er maakt.

Zoals kirsten mij heeft beloofd om om 16:30 uur terug te bellen is niet gebeurd ik heb zelf nog om 16:45 uur gebeld en gevraagd naar collega Kirsten andere collega Linda heeft aangegeven dat Kirsten met een klant in gesprek is en dat zij mij zo terug zou bellen, 17:15 nog steeds niet gebeurd ik nog een keer terugbellen krijg ik een andere collega aan de lijn die mij gelijk heeft aangegeven dat spoed een herstel helemaal niet aanwezig is en dat collega Kirsten allang al naar huis is gegaan dus ik ben de hele dag voor niet aan het lijntje gehouden internet afgesloten, minuten lang in de wacht gestaan voor helemaal niks voor Jan lul heb gelijk aan collega aangegeven dat ie een notitie kan maken dat ik de rekening niet betaal aangezien mijn internet en televisie is afgesloten en mijn verkeerde informatie te hebben verstrekt ben ik hier helemaal niet van gediend, hebt gelijk het rekening van KPN geblokkeerd mocht er al wat geïncasseerd zijn zal ik dat zeker laten storneren.

ook heb ik al een hele lange periode last van internet die telkens weg valt in mijn woning ook daarvan zijn notities van gemaakt, KPN super slechte service super slechte netwerk dure prijzen en wat krijg je ervoor terug en afsluiten voor je internet, door een fout van KPN zelf

Bij deze bedankt KPN voor jullie slechte service!!

Nuttig? Ja   Nee

Pat
12/04/2017
via website
thumbs up

4g?? Welke 4g??? Heb 9 van de 10 x H verbinding.. super traag internet.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Abbenhuis
10/04/2017
via website
thumbs down

ach ach ach wat erg dit bedrijf. Zo’n klantonvriendelijk en niet klantgericht bedrijf heb ik lang niet meegemaakt. En dan ook nog eens om klant te worden met een alles in 1 pakket. Afspraak maken voor installatie lukt niet en moet minimaal 6 keer voor nagebeld worden en iedere keer zeggen dat de afspraak is gemaakt en dan van de volgende horen dat er niets in staat. Na de zesde keer dan eindelijk gelukt en dan laat de monteur je vanochtend op de afspraakdatum gewoon staan omdat hij het adres niet kan vinden….en dat in deze tijd. Vervolgens weer 6 contact gehad maar niemand belt terug ondanks toezeggingen en ze laten je gewoon staan. Super onvriendelijke klantenservice en praten allemaal langs elkaar heen. Wat heb ik een spijt dat ik van Ziggo ben overgestapt naar KPN ( alleen gedaan omdat nieuwe woning overal glasvliesaansluitingen had). Omdat niemand de afspraak nakomt heb ik maar gevraagd of zij alstublieft mijn nieuwe aanvraag wilde annuleren zodat ik geen klant hoef te worden maar dan heb ik in eens een jaarcontract waar ik aan vast zit. De enige die de afspraken niet na hoeft te komen is schijnbaar KPN. Nou ik weet wel war die eerste K voor staat in KPN. Indien het niet hoeft dan raad ik iedereen af om over te stappen naar KPN, wat een verschrikking!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
H.Alards
Geen oordeel
03/04/2017
via website

Heb al geruime tijd KPN Prepaid, gebruik het alleen maar buitenshuis indien nodig, thuis gaat alles via WiFi, maar ben alles behalve tevreden..

GSM staat op G2 vast ingesteld, data en overige instellingen staan UIT, op mijn Galaxy Note 5.
Toch merk ik dat er elke keer afgeschreven wordt, zo’n 5 Euro per week, zonder dat ik bel en het huis met ingeschakelde WiFi niet uitkom ??

Gisteren zaterdag 2 april had ik 14 Euro bel tegoed, vandaag zondag 3 april op visite bij mensen en schakelde 3/4G in om Gmail in te zien, na een minuut kwam de melding dat er nog 1 Euro tegoed was. Dit was niet de eerste keer dat dit gebeurde en heb besloten om de KPN sim in de kliko te gooien. Een grote oplichters bende is het !!

Vooral wanneer je vaak in het buitenland komt, Oekraine, Rusland, oostblok… Daar kost bellen bijna niets en gebruik van mobiel internet niet veel meer..

Waarom moet er hier in West Europa overal ruim munt uit geslagen worden??
Nelie Smit-Kroes is helaas te vroeg uit Brussel vertrokken. Ze was goed bezig deze “Roverij” aan te pakken !!

Test al drie weken met een Lebara simkaart, deze blijft ( in dezelfde situatie) wel zijn waarde behouden, voor b.v. 5 Euro heb je 500 MB internet tegoed, na ruim 3 uur navigeren via Google maps maar 12 MB weg geschreven… Kijk.. Zo hoort het KPN !!

Ga via de voicemail van het KPN mijn nieuwe Lebara nummer kenbaar maken, zodat KPN mij (wellicht gratis) een laatste dienst gaat bewijzen.. Heb het helemaal gehad met deze oplichters / zakkenvullers !!
Want door de KPN helpdesk te bellen, word je niets wijzer, maar de ergernis alleen maar groter !!

Nuttig? Ja   Nee

reitsma
Geen oordeel
01/04/2017
via website

schofterig duur heb alles in 1 van kpn altijd probleem en ze lokken je met 5 euro pakket korting als je ook je mobiel bij hun neemt maar dan word je genaaid blijf fijn bij Vodafone

Nuttig? Ja   Nee

Baukje
23/02/2017
via website
thumbs down
Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
h van uem
06/02/2017
via website
thumbs down
Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
H van uem
06/02/2017
via website
thumbs down
Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
marit
26/01/2017
via website
thumbs down

Ontzettend slechte service met personeel dat je continu verkeerde informatie geeft en het vervolgens niet oplossen. Wij betalen elke maand meer dan € 100,- aan deze ellendige organisatie maar service kun je niet verwachten. Ik zou deze provider zeker niet aanraden en hoop dat er eens wat wordt gedaan aan de machtspositie van dit soort bedrijven!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
hetty
Geen oordeel
19/01/2017
via website

7 april verloopt mijn Vodafone mobiel abonnement waar ik al jaren tevreden klant was.
Daar we al KPN alles in 1 hadden, leek het ons een leuke optie om dit uit te breiden naar KPN compleet.
Bij navraag bij de klantenservice van KPN bleek dit nu al mogelijk te zijn om dit abonnement af te sluiten per 7 april en ik zou nu al mijn nieuwe toestel kunnen ontvangen.
17 januari heb ik dan ook met een, overigens hele vriendelijke medewerkster van KPN mijn abonnement afgesloten, onbeperkt bellen en sms met Europa dekking en 1000 Gb internet. Tot zover geen probleem. Mijn I Phone 7 zou een dag later al bezorgd worden, zei de vriendelijke dame. Tot zover hele positieve ervaringen met KPN .. maar helaas toen ging de knop om ..
Speciaal verlof en alles geregeld om thuis te zijn een dag later, want het toestel zou tussen 12 en 15 uur ’s middags geleverd worden, echter kreeg ik een uitnodiging om een nieuwe afspraak te maken voor levering de 19-de. Dus maar meteen in de telefoon geklommen, maar zij konden hier ook niets aan doen, volgens een niet zo vriendelijke KPN medewerkster .. Dus moest ik een dag later weer opnieuw verlof en alles regelen om het nieuwe toestel in ontvangst te nemen ..
’s Middags kreeg ik tot overmaat van ramp een mails van KPN waarin de porteringsdatum stond vermeld van 20 februari, dus bijna twee maanden te vroeg ..
Ook van Vodafone kreeg ik meteen een melding dat ik dan extra moest gaan betalen vanaf 20 februari ..
Dus weer telefoneren .. deze keer met de klachtenlijn van KPN waar een hele klant onvriendelijke dame me te woord stond en zij kwam niet met een goede oplossing, alleen dat ik het abonnement kon annuleren en/of de porteringsdatum aangepast zou worden naar 17 maart. Echter dat zou betekenen dat ik nog 3 weken dubbele kosten zou hebben en dit heb ik ook geweigerd.
Zeker gezien de afspraak die bij het afsluiten van het abonnement gemaakt zijn, om de porteringsdatum 10 april aan te houden en dit zou volgens de betreffende KPN medewerkster geen enkel probleem zijn .. En nu ging dit dus opeens niet meer ..
Uiteindelijk gisteravond weer opnieuw met een wederom wel vriendelijke KPN medewerkster gesproken aan de telefoon, die ook weer zei dat dit gewoon mogelijk was, zij zou dat voor mij kunnen regelen, was een kwestie van de datum aanpassen ..
Het systeem pakte het echter niet en zodoende beloofde ze dat ze het die morgen nog eens zou proberen met betreffende afdeling nummerbehoud .. Na weer een hele tijd aan de telefoon, kwam ze ook met de trieste mededeling dat het niet ging en dat de enige mogelijkheid was de bestelling te annuleren, het toestel te weigeren en wederom een nieuwe order te plaatsen ..
Nou jullie kunnen wel begrijpen dat ik heel veel frustraties verder hier op dit moment in ieder geval, geen zin meer in heb …
Concluderend, KPN is niet eenduidig in zijn benadering en communicatie naar de klant toe. Er kan schijnbaar niet op een simpelere manier naar een oplossing van dit probleem gezocht worden en zo ben ik uren telefoneren verder, frustraties rijker en nog niet in het bezit van een abonnement met toestel bij KPN ..
Hoe klantvriendelijk is dit??

Nuttig? Ja   Nee

Angelie van Grinsven
Geen oordeel
17/12/2016
via website

Hele slechte service!!!! Doo hun fout afgesloten en mag ik de aansluitingskosten betalen!!! Waardeloos! Helaas zit ik er nog veel te lang aan vast!

Nuttig? Ja   Nee

Ellen
05/10/2016
via website
thumbs down

Gigantisch slecht geholpen. Medewerkers onbeschoft. Het is teveel om op te noemen wat er allemaal mis is gegaan. Onvoorstelbaar wat er allemaal mis is gegaan. Ben weer terug naar zuggo maar zit vast aan een heel duur mobiel abonnement

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ellen
05/10/2016
via website
thumbs down
Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mark
29/06/2016
via website
thumbs up

Beste netwerk en redelijke service. Ik ben blij met KPN Mobiel.

Achtergrondinfo: heb een “duur” onbeperkt bellen en 4G abonnement.

Daarnaast in het gezin diverse andere providers (waaronder helaas ook een 2-tal) hele slechte (Vodafone) en (Aller Allerslechtst) Youfone. Deze providers bieden slechte service, slechte dekking. Ja, ook Youfone. Claimen KPN netwerk maar hebben duidelijk een extreem lage prioriteit op het netwerk want waar ik met een ECHT KPN abonnement prima ontvangst heb, doet Youfone het niet.

Lang verhaal kort: bereik van KPN is in NL beste in zijn klasse. Bundels (binnen en buitenland) zijn voorspelbaar en helder). Absolute aanrader. Het nog lopende Vodafone abonnement in mijn gezin gaat binnenkort over naar KPN. Youfone ben ik eindelijk vanaf en is ingeruild voor Simpel (provider die doet wat t moet doen).

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Michel
26/06/2016
via website
thumbs down

Om te beginnen ben ik klant bij KPN vanaf het ATF 3 tijdperk. Jarenlang torenhoge rekeningen gehad met bellen tot wel € 600,- euro per maand. Nooit moeilijk over gedaan. Elk jaar weer een nieuw toestel met stevig bij betalen en al die jaren ook een toestelverzekering erbij. In het verleden wel eens gebruik moeten maken van deze verzekering.. In die tijd kwam een monteur langs om het toestel te repareren en indien dit niet mogelijk was nam hij hem mee en werd er een vervangend toestel achter gelaten. Als het toestel dan weer gerepareerd was kwam er weer een monteur langs om het toestel om te wisselen. Het vervangend toestel was dan wel vaak meer dan karig en zeker niet vergelijkbaar met het toestel wat ikzelf had.maar goed ik kan even vooruit. Echter is daar heel erg veel in veranderd. Nu had/heb ik Samsung Galaxy S6 waarvan het schakelaartje voor de Wifi niet meer aan wilde. Monteur komt langs en laat een toestel achter. Echter nog slechter dan slecht. Krijg met geen mogelijkheid mijn KPNXCHANGE account ingesteld. En als je dan denkt dat je iemand aan de lijn krijgt bij KPN die je kan of wil helpen hiermee dan zit je er compleet langs. Sterker nog je wordt zelfs zeer slecht te woord gestaan en ronduit onbeschoft behandeld. Na vele telefoontjes en frustraties verder is dan uiteindelijk je toestel klaar en krijg je een sms met de melding dat je online een afspraak kunt maken om het toestel terug te kunnen ontvangen. Aangezien ik voor mijn werk veel en vaak zelfs langer van huis ben is dat soms lastig. Ik dan maar bellen voor een afspraak. Ook dan wordt je zeer onbeschoft te woord gestaan door de heren van Smartcare de dienst die voor KPN de service verleent hierin. Die hadden een postcode en huisnummer nodig. Aangezien ik niet alle postcodes van Nederland uit mijn hoofd weet wist ik deze niet en de heren van Smartcare hadden die perse nodig anders kon het toestel niet gewisseld worden. Zelf de postcode erbij zoeken was niet mogelijk volgens de heren. Uiteindelijk na 7 telefoontjes toch gelukt en komt er iemand van TNT 2 dagen later langs om het toestel te wisselen. Dit omdat KPN heeft besloten dat het goedkoper is om dat met TNT Post te doen dan de monteur die hem kwam ophalen. Dat daarmee er nog een extra schakel tussen zit waardoor er nog meer mis kan gaan is geloof ik niet van belang. Aangezien ik bij een (eet)café voor de deur aan een evenement aan het werken was heb ik bij dat eetcafé de bar verteld waar ik ben en bereikbaar ben. Die man was erg vriendelijk en vertelde me dat het goed kwam. Nog geen 15 minuten later krijg ik een telefoontje van de betreffende chauffeur dat ik er niet aanwezig zou zijn geweest. Hij had namelijk aan een juffrouw die daar koffie zat te drinken de vraag gesteld of zij mij kent?!?!? Vraag ik hem om om te draaien omdat ik er 5 meter vandaan was. Dit was echter niet mogelijk en dat ik de dag erna aan het eind van de middag maar weer moest bellen om een nieuwe afspraak te maken. Alsof ik daar alle tijd voor heb. Daarnaast word ik ook nog ronduit zeer onbeschoft behandeld. Als je je meest trouwe klanten die in het verleden erg veel geld hebben achter gelaten zo behandeld dan denk ik niet dat het je betrokken bent bij je klanten. Inmiddels ben ik er zo heel erg klaar mee dat ik alles van KPN maar ga opzeggen, zo behandel je je meest trouwe klanten toch niet??

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
jan willem
21/06/2016
via website
thumbs down

kpn mobiel ik had een abonement bij ze na 2 maanden kreeg ik een rekening met een sms diernst die ik zou hebben moeten geactiveerd wat ik niet heb gedaan. dat even daar buiten gelaten ik moest de rekening maar betalen dan zouden ze er naar kijken of ze wat kunnen doen. ik heb alleen mijn abo betaald en niet de extra kosten van de sms dienst. krijg ik gelijk een brief dat niet alles is voldaan of ik dat even wil betalen. heb ik dus niet gedaan want ik heb die sms diensten niet geactiveerd heb per email en chat hier over contact gehad met hun zij wilden mij niet telefonische tewoord staan. na 2 maanden daarop werd ik voor de helfd afgesloten en ik moest het bedraag maar gewoon betalen waarop ik weer zei tegen hun ik betaal alleen wat ik heb verbruik en heb gedaan die sms dienst heb ik niet geactiveerd zij zeggen op 14 januarie 2016 om 19:24 heb je het gedaan dus betaal maar gewoon dan kunnen we erna over praten. wat we kunnen doen eraan ik ga niet betalen voor iets wat ik niet heb gedaan nu hebben ze mij volledig afgesloten en het bedraag van totale afsluiting lopende tijd in rekening gebracht 1207 euro moet ik maar even betalen omdat zij vinden dat hun gelijk hebben. dit is nu bij een incasso buro lindorff onder gebracht zodat zij het totale bedraag moeten gaan innen bij mij. ik heb hen ook een bericht gestuurd over deze zaak met kpn mobiel. dat zij contract breuk plegen zij zeggen alleen jij hebt het gedaan dus betaal maar gewoon dan is het goed zo. fijne kpn het zijn gewoon honde lullen die daar werken en je met fatsoen helpen doen ze niet want dat staat niet in hun woordenboek. het is net als alee andere bedrijven jij hebt ons nodig wij niet jouw helaas klopt dat. en waarom omdat tegen woordig alles per telefoon of email gaat een brief sturen is er niet meer bij. je bank zaken kan alleen nog per inloggen op een pc als je nu geen internet of een pc hebt dan moet je maar naar de bieb om het te doen. kan alleen als zij open zijn. waar is die ouwe goeie tijd dat ze je durven aan tespreken. kpn is een bagger bedrijf

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
E3D3
09/05/2016
via website
thumbs down

Bij aanmelden voor vaste telefoon en internet kreeg ik de garantie dat het op genoemde datum geinstalleerd zou zijn. 5 minuten hierna kreeg ik een valse rekening van de KPN die spam bleek te zijn, gewoon toevallig ? Terwijl de monteur alles zou installeren moest ik een week later een doe-het-zelf-pakket op komen halen. Vervolgens kreeg ik bericht dat ik een contact op moest nemen met een extern bedrijf dat de glasvezel zou komen leggen. Vele telefoontjes later bleek dat het niet mogelijk was om zich aan de gegarandeerde installatie-datum te houden. Telefonisch contact hierover met de KPN was absurd bot. Het was niet anders, punt. Bijna een maand later kreeg ik een excuusbrief van 1 regel: Sorry maar ’t is niet anders. 3 Maanden, meerdere telefoontjes en emails verder had ik eindelijk internet. Voor de telefoon moest ik nog vaker bellen voor dit weken later ook werkte. Extra lastig cq. idioot was dat om telefoon en internet aan te sluiten ik telkens opnieuw internet en telefoon nodig had.
Helemaal lastig omdat ik zelf overal achteraan moest en van de KPN amper informatie kreeg, veelal fout bv. verouderd met niet werkende links naar webpagina’s.
Ook is mij gegarandeerd dat alles ook met mijn Linux besturingssysteem zou werken, dus niet. Ik moest de boel zelf instellen door op mijn computer een KPN programma te installeren, die dus niet werkt/bedoeld is voor Linux.
Opnieuw valse beloften waar ze bij navragen hierover ijskoud aan voorbij gaan.
Zelden zo’n walgelijk onbeschoft bedrijf meegemaakt.
De monteur die na maanden kwam om de telefoon werkend te krijgen, gaf als advies om m’n beveiliging te verzekeren, snelle oplossingen die de al onveilige standaard fabrieks-instellingen nog onveiliger maakte.
Zo heb ik de KPN leren kennen als goedkope mooipraters.
Ondanks dat ik nog meer voorbeelden hiervan kan geven, lijkt ’t me nu genoeg om anderen duidelijk te maken zich niet met zulke oplichters in te laten.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tommy
04/05/2016
via website
thumbs up

Werd gisteren gebeld omdat mijn abonnement verlengenbaar is.
Ik zeg KPN is veel te duur en mijn abonnement, dat wat ik nu heb wil ik wel behouden voor het zelfde geld.
Dat kan natuurlijk niet, maar mij werd verteld dat ik (omdat er momenteel nog 2 abonnementen bij KPN lopen) als ik 1Gig data zou nemen dit toch verdubbeld wordt waardoor ik toch 2 Gig krijg. Nu moest ik de telefoniste vertellenvertellen dat dat alleen bij KPN totaal geld en niet voor meerdere mobiele abonnementen. Waarop zij dit als excuus toch bevestigdebevestigde.
Dus Let op als ze je een aanbod doen!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Fadil
25/04/2016
via website
thumbs down

Heel slecht ze kunnen zelfs een simpel verhuizing niet goed verwerken je krijgt zomaar extra diensten toegevoegd en ze zijn ook nog onvriendelijk bij de klantenservice.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ina
30/03/2016
via website
thumbs down

Had al zeer slechte ervarineng met internet van KPN. Zodra kon overgestapt. Nu alleen nog lopend abonnement mobieltje. Als vaste klant droefig duur aanbod gekregen om te verlengen. Tegenstrijdige adviezen van de medewerkers van KPN. De laatste dame spande kroon, vond het heel normaal dat ik als klant over een looptijd van 2 jaar ruim 220 euro meer bij KPN zou gaan betalen. Kreeg te horen dat voor service betaald moet worden. Nou ging dit over een abonnement met het maandbedrag van 59 euro, maar dat is blijkbaar exclusief service. Volgens deze zelfde dame was KPN heel erg goed, en stappen veel mensen van andere providers over naar KPN. Dat ik slechte ervaring had was volgens haar onmogelijk. ze ging nog stapje verder door te zeggen dat ik haar voor leugenaar uitmaakte.
Nou KPN deze tactiek van omgekeerde redenatie en psychologie werkt dus niet.
Maar het gaat van kwaad tot erger, het contact met de klachtenservice zowel telefonisch als online lijkt meer op bewust klantje pesten. Verwacht daar dus helemaal niets van. Wees gewaarschuwd.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
manuel
07/11/2015
via website
thumbs down

In Augustus 2015 door KPN gebeld ivm KPN Compleet. Goed verhaal, aantrekkelijk geprijst, maar gezien eerdere zeer beroerde ervaring met KPN thuis (hadden bij de verkeerde aangesloten, waardoor we opeens helemaal geen telefoon, internet, tv hadden; KPN had het namelijk ook bij Ziggo opgezegd) grote twijfel om dit te doen.
Omdat er een nieuwe Iphone kwam toch maar gedaan…SPIJT, SPIJT, SPIJT.
KPN maakte een bezorgafspraak. Keurig mail gehad dat de bezorging bevestigt wordt.
Die heb ik voor vrijdag 16 oktober gemaakt tussen 12 -3, aflevering op mijn werk. Om half vier moest ik namelijk weg.
Het was 3 uur nog geen koerier, ik gebeld, we gaan het uitzoeken, nog een keer gebeld, met KPN, nee, het is een fout van de koerier, en uiteindelijk om 17.55 uur kreeg ik het bericht van de koerier dat het een fout van KPN is. Zij (de koerier) hebben helemaal geen order voor mij ontvangen en er is geen enkel koerier onderweg!
Zit ik daar voor niets, afspraken afgezegd en er is niemand onderweg!
Weer KPN gebeld, tja, geen idee wat er aan de hand is, belt u aub maandag even terug.
Maandag ontvang ik een annulering per e-mail dat de bestelling niet doorgaat. Gebeld met de KPN helpdesk en nu blijkt dat als ik nog wil de bestelling opnieuw moet opgeven!? KPN kan dit niet voor mij doen…Wat raar allemaal.
Gevolg is dat mijn oude abonnement nog langer doorlopt (extra kosten).
Toch een nieuwe bestelling geplaats. En moet opeens moest ik weer voor de nieuwe bestelling 403,23 Euro betalen. Dat klopt natuurlijk niet, want dat heb ik al eerder gedaan en het bedrag tot op heden nog steeds niet terug ontvangen!!!
Sindsdien al 4 keer met de helpdesk gemaild en gebeld. mijn oude contract bij Vodafone blijkt nog steeds niet opgezegd te zijn (bij KPN reageren ze niet op mijn vraag) en het geld ook nog niet terug ontvangen.
Waar het op neer komt is dat ik me niet zo moet aanstellen een 25 euro als tegemoetkoming moet accepteren.
Inmiddels wel de nieuwe Iphone ontvangen maar zonder KPN abonnement.
En straks willen ze zeker ook nog dat het abonnement bij KPN langer doorloopt…
ik heb nu de klantenservice geinformeerd dat ik van het abonnement af wil, dat ik de leidinggevende wil spreken en ik ben er helemaal klaar mee.
Wordt vervolgd…Advies: leg echt alles goed schriftelijk vast!!! Als je telefonische afspraken hebt gemaakt, direct schrifelijk bevestigen, want vervolgens beweert men ook nog dat het niet zo is.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jitze Nicolai
Geen oordeel
19/12/2015
via website

Eerst een compliment: men is voor de telefoon bijzonder vriendelijk.
Nadeel: men werkt langs elkaar heen.
De ene zegt A, de andere vol enthousiastme B.
Telefonisch contact maken is bovendien vaak bijzonder tijdrovend.

Nuttig? Ja   Nee

Ram on
10/08/2015
via website
thumbs up

Mijn telefoon is al 2 x gerepareerd. Nu is hij weer stuk. Kpn geeft aan dat hij eerst vier keer gerepareerd moet zijn en als hij dan stuk gaat, 5e keer dus dan. Dan kunnen we eens kijken. Belachelijke service.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Theo
27/07/2015
via website
thumbs down

Anderhalf jaar geen problemen gehad met mn Hi abonnement. Na overgang naar KPN werd ik gebeld voor tussentijdse contractverlenging. Gehele gesprek en maandtarief op een bandje opgenomen. Na ontvangst contract bleek dit dus een stuk duurder te zijn. Na veel klachten, bellen is alles weer teruggezet echter ook weer tegen een te hoog tarief. Telkens verschillende personen die de klacht behandelen en steeds verschillende antwoorden. Probleem loopt nuruim 2 maanden en nog niet opgelost. Ik raad iedereen af om contractverlenging via KPN te doen. Dat geeft problemen. Dus wat mij betreft nog tot november dan loopt het contract af en neem ik Simyo, youfone of Vodafone maar NOOIT meer KPN.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Nancy L
Geen oordeel
22/07/2015
via twitter
Nancy L (@NancyL1968)

@KPN Service KPN mobiel is zeer slecht. Hoge telefoonrekening zonder vooraf notificatie. Medewerker zegt:”Wij zijn niet coulant.”

Nuttig? Ja   Nee

kees
09/06/2015
via website
thumbs down

het zij een stelletje oplichters Wordt je gebeld om je mobiele abonnement te verlengen,met zogenaamd leuke aanbiedingen.Krijg je na ander halve maand een slotnota van ruim 1000,00 euro ben je zonder pardon afgesloten.Volgens hun heb ik een slechte betaal geschiedenis.Heb alle bankafschriften dat er elke maand betaalt is .Als KPN zo zeker van zijn zaak is,hadden ze mijn abonnement niet verlengd met een duur toestel.KPN maakt geen winsten meer is ook niet vreemd gezien hoe ze met de klanten omgaan.ZIT NU BIJ VODAFOON wat EEN BERE GOEIE SERVICE dat heb ik in geen jaren bij kpn gehad Om weer winst te maken moeten ze maar gaan stelen van de klanten KPN moet de K maar eens weg laten want zo Konigklijk zijn ze niet.Kijk uit ga niet met die lui in zee want voor je het weet zit je met een deurwaarder aan je broek

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
B. de Boer
09/12/2014
via website
thumbs down

Zonder enige waarschuwing mobiele-nummer (prepaid) opgeheven. Tegoed van €25,02 weg! Oorzaak: halfjaar niet mee gebeld! Tegoed overhevelen naar ander prepaid (van KPN) kan niet. Opwaarderen evenmin.
Ik heb nog 2 prepaid toestellen,ook via KPN.
Zo gaan ze dus met hun klanten om!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Douwe Kramer
02/12/2014
thumbs up

Eindelijk door heel Nederland bereik en 4G. Bye bye T-mobile Hello KPN!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ferry ter Beek
04/11/2014
thumbs down

Dit is dus mijn laatste mobiele abo bij deze provider. Beweren service gericht te zijn. Pfff. Alleen bij nieuwe klanten zeker. #kpn #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Carsten Lincke
25/10/2014
thumbs down

service #kpn puur cabaret: wil mobiel abnnmnt opzeggen, wordt direct teruggebeld en doorverbonden naar “helaas zijn we nu gesloten”:(

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Adam P
13/10/2014
thumbs down

Als je bij @KPN een half jaar je beltegoed niet gebruikt, vervalt je beltegoed én #SIMkaart.

Dát is pas service! #Teluitjewinst, #KPN!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Patrick vd Sommen
10/10/2014
thumbs up

#T-Mobile dekking waardeloos in vele delen van het land. Wil snel over naar #KPN. Maar hoe? #tmobilewerktweernietmee

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Edwin K
30/09/2014
via twitter
Edwin K (@Edmaister)
thumbs up

#KPN heeft de klantenservice beter voor elkaar dan #Vodafone. Vodafone is na een slechte dekking mbt mobiel internet ook slecht bereikbaar.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Peter
19/09/2014
via twitter
Peter (@TOXOPEUS1)
thumbs down

KPN scoort weer door nalatigheid. Batterij mobiel loopt op onverklaarbare wijze leeg maar service hier voor..???? No way Jose

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
hilda feenstra
15/09/2014
thumbs down

Ik ben net vandaag met mobiel internet overgestapt naar @vodafoneNL in de volle overtuiging dat service echt niet slechter kan dan bij #KPN

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Esther Devilee
18/08/2014
thumbs down

Van T-Mobile naar KPN…wat een drama. Alles -ik overdrijf niet- alles is al mis gegaan. KPN Klantenservice onder speeddial…#grrrr

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
manon
18/08/2014
via twitter
manon (@MDERKS_)
thumbs up

Bij #KPN #Hi kreeg je altijd adapters voor je simkaart er gratis bij, bij #tele2 moet je die zelf maar ergens kopen. Fijne service, again

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
michael kooren
08/08/2014
thumbs down

#KPN #KPN_service kpn faalt in overzetten T mobile abo naar KPN en laat dochter nu Twee weten wachten op volgende migratie. Topservice NOT !

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Joachim Elte
04/08/2014
thumbs down

#kpn Net bericht gekregen dat klanten voorlopig een goede dekking van KPN mobiel in Breda Noord kunnen vergeten. #klantendumpen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Berry Lommerse
25/07/2014
thumbs up

Top service van #kpn: €10 per maand goedkoper, nieuwe router, nieuwe tv ontvanger & dubbel zoveel data, minuten, sms op mobiel en supersnel!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
sierk van der meiden
01/07/2014
thumbs down

Goed bezig #KPN. Na mijn #HTC 2x te hebben opgestuurd kreeg ik hem terug zonder SIM-kaart lade en zou de service expert me terugbellen. NOT!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bentisto
11/06/2014
via twitter
Bentisto (@Bentisto)
thumbs down

@KPNwebcare Hoi, ik heb nu een 3G abo van KPN, en ben niet tevreden over mijn dekking, kan ik hiervan af? en/of is 4G dekking beter?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sharon Jacobs
06/06/2014
thumbs up

Hoppa, eindelijk! Goodbye T-Mobile. Hello KPN!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Thijs Linsen
09/05/2014
thumbs down

#telfort gebeld, krijg #kpn aan de lijn, meneer vind het te lastig en hangt op! #service mobiele telefonie

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mieke Hees
03/05/2014
thumbs up

Nieuwe mobiele abonnementen afgesloten. Super service in de @Kpn winkel in Roermond. #zokanhetook

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Michael
09/04/2014
via website
thumbs down

Soort klacht Overig n.l. Mijn abonnementUw klacht

Uw klacht Ik heb een tijd geleden gebeld omdat ik steeds een erg hoge
telefoonrekening had. Nu was de oplossing om mijn abonnement naar € 80,-
euro in de maand te zetten, dan was dat probleem opgelost. Hier heb ik mee
ingestemd. Ik had echter een 1 jarig abonnement en nu zie ik dat ook dat
veranderd is naar een 2jarig abonnement. Dat is niet waar ik mee ingestemd
heb, ik wil een 1 jarig abonnement blijven houden.Uw

Gr michael

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
raymond
24/03/2014
thumbs down

@Nijnenske t mobile vind ik wel goed en klant vriendelijk geen kpn da is duur en niet echt klant vriendelijk en de rest weet ik niet

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Milou
15/03/2014
via twitter
Milou (@itsMilou)
thumbs up

Top service van @KPN! Mobiel stuk,
geen gezeik, kreeg gewoon een nieuwe. Heerlijk.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Vincent Pijpers
27/02/2014
thumbs up

Was aangenaam verrast door service #KPN, die hem spontaan en per direct hebben overgezet op 50% voordeliger mobiel contract

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Shaya Feltkamp
25/02/2014
thumbs down

Ook oude abonnement niet opgezegd, gevolg: 2 mobiele abonnementen! Wel handig joh! Vooral als de dekking van @kpn weer #klote is! #fail #kpn

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jan Kees van Vliet
24/02/2014
thumbs down

‘@KPNwebcare wat een sof. 3G dekking @KPN neemt af ten gunste van 4G en je bestaande klanten zijn de dupe! #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
ghostbusters
18/02/2014
thumbs down

@KPN daarna telefonische contact , veel onbeleefder kan bijna niet , waar is de service gebleven ??? Lijkt T-mobile wel

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kim
13/02/2014
via website
thumbs up

Ik heb mijn leasetoestel op maandag 30 december 2013 in de door KPN aangeleverde envelop bij PostNL afgeleverd. Dit was 1 van de punten die KPN zelf heeft aangegeven waar ik het kon inleveren. Omdat het een envelop is is het briefpost en wordt het niet gewogen. Tevens was het op antwoordnummer dus waren er ook geen kosten aan verbonden. Dus ook geen aanleiding om de envelop te wegen. Dit is dan ook niet gebeurd en ze hebben bij de PostNL (Bruna) een streepjescode geplakt en een sticker met adres en mij vervolgens een verzendbewijs gegeven.

Nu heb ik op 14 januari 2014 van de KPN een brief ontvangen dat mijn toestel niet is ingeleverd en dat ik dit alsnog moet doen. Ik heb hierover direct contact opgenomen. Na een gesprek met KPN ben ik er achter gekomen dat wel de envelop met het bijbehorende formulier zijn binnen gekomen maar niet het toestel met batterij. Ik moest hiervoor contact opnemen met PostNL. Dus ik heb dit ook direct gedaan. Zij geven aan dat ik het moet melden bij KPN.

Ik heb een kopie van het verzendbewijs moeten toesturen. Hierop staat dat de enevelop is afgegeven op het juiste adres. tevens staat ook vermeld dat het pakket maar 20gram is. Dit naar aanleiding van het feit dat het briefpost is en het niet gewogen wordt.

Door dit zegt de KPN nu dat het toestel er niet in zat. Wat klets is want ik heb zelfs gefilmd dat ik het toestel er heel en werkend in doe en de envelop sluit. Dit was zodat ik bewijs had dat het toestel het nog wel deed voordat ik het opstuur op deze slechte manier van KPN.

Ik heb van KPN een definitief antwoord gekregen en daar moet ik het mee doen. Het antwoord kwam in de mail en luid: “U heeft aangegeven dat u het toestel heeft ingeleverd. We hebben het
verzendbewijs ontvangen.

Helaas komt het gewicht (20 gram) volgens de site van PostNL niet overeen
met het gewicht van het toestel, de Samsung Galaxy SIII (133 gram).

We vinden het vervelend dat we u op dit moment niet verder kunnen helpen,
omdat er geen toestel ontvangen is.

Dit is een automatisch verzonden bericht. Op een eventueel antwoordbericht
zal niet worden gereageerd.

Voor vragen of opmerkingen verwijzen we u graag naar de Klantenservice van
KPN, bereikbaar via 1200 of 06-12001200 als u niet belt met uw mobiele
toestel van KPN. Wij zijn 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar.

Met vriendelijke groet, ”

Nu heb ik op 11-02-2014 weer een brief Dat het toestel niet is ingeleverd en dat ik de overnamekosten van €225,42 + een boete van €25,- moet betalen en dat deze omdat ik nog steeds klant ben automatisch worden afgeschreven.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Patrick van Oosten
11/02/2014
thumbs down

Nog een #ergernis: drie keer terugbellen naar #KPN helpdesk omdat mobiele netwerk een slechte dekking heeft en verbinding verbreekt.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
nathalie bakker
07/02/2014
thumbs down

Sluit nooit meer een contract af bij KPN! Wel (veel) betalen en geen service na diefstal van mijn mobiel! #KPN #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bas Mahler
04/02/2014
thumbs up

@markkruisman ok. T-mobile heb ik geen ervaring mee. Vodafone heb ik nu en stap direct terug naar KPN. Heel vaak slechte dekking! #irritatie

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Patrick Pelman
11/01/2014
thumbs down

Na enkele weken van het kastje naar de muur te zijn gestuurd door @KPN. Nu op zoek naar ander mobiel abo. Welk bedrijf heeft wel service?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Duco van Overschot
03/01/2014
thumbs down

Na meer dan een half jaar opzeg procedure bij #T-Mobile ben ik vandaag over naar KPN. Beter bereikbaar; een goed begin van 2014.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bart de Groot
21/12/2013
thumbs down

Zit 3 km van duitse grens. Daar houdt #kpn op met gsm dekking. Duitsers nemen cell service serieus tot over de grens

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Wesley Dijkstra
10/12/2013
thumbs up

Weer mobiel te bereiken. Snelle service KPN!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hanneke Willemstein
06/12/2013
thumbs down

Geen mobiele telefonie mogelijk hier met #KPN Volgens de #klantenservice is er geen storing. Wat??! #klantonvriendelijk

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Lars Bijsterveld
29/11/2013
thumbs down

De service van @KPN is waardeloos. m’n telefoon kapot en dat leasen betekent een schraal toestel terug, en 3 weken wachten! #mobiel #kpn

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Alex
28/11/2013
via twitter
Alex (@Weekendalex)
thumbs down

@daniellippens Lees dit steeds vaker, niet alleen KPN: ook T-Mobile en Vodafone zijn een kei in slechte service.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
cynthia
28/11/2013
via website
thumbs down

KPN klantenservice is 1 van de slechtste die ik ooit heb meegemaakt! wordt te woord gestaan door een jonge jongen die begint met je en joh en hoi hoi en het probleem niet serieus neemt en niet vertelt wat hij met het probleem gaat doen. Ik moest doorvragen om er zeker van te zijn of het probleem daadwerkelijk opgepakt zou worden en moest aan hem vragen op welke manier dat zou gebeuren. Er was een fout gemaakt door kpn en hij reageert er vervolgens ook nog een laconieke manier op. Wil de fout niet toegeven en doet net alsof het niet is gebeurd, dat is wat hij tegen me zegt. Nu een paar maanden later blijkt dat de fout alsnog niet serieus is genomen en niet herstelt is en is mijn abonnement afgesloten en kan ik niks meer met mijn simkaart, niet meer gebeld worden, bellen, niet meer bankieren via ING, internetten! Dus voor mij nooit meer KPN!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
maaike
22/11/2013
via website
thumbs down

waardenloos, en dat is nog zachtjes uitgedrukt! kpn winkel bergen op zoom! vrijdagavond 22 november.
mijn net nieuwe telefoonlader maakt binnenin kortsluiting. ik heb garantie en ga ermee terug. allemaal goed ze wilde hem omruilen, maar nu komt het! ze had geen vervangende lader! dus ik wil mijn geld terug om bij een andere winkel 1 aan te schaffen. maar dat kan echter niet. wel gaf ze als tip: koop een nieuwe bij een andere winkel. breng hem terug binnen 8 dagen, krijg je daar je geld terug en ondertussen hebben wij weer voorraad en kunt u de kapotte ruilen. ik mag dit eigenlijk niet zeggen, zegt ze nog! (als ze wel geld had gegeven zou ze haar baan verliezen! ik vind het echt onzin!) een andere winkel zou hier nu de dupe van zijn. (de concurent dus)! zo zit ik niet in elkaar, ik blijf erbij dat ik eigenlijk mijn geld terug wil!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sander v. Veenendaal
15/11/2013
thumbs down

@kpn eindelijk staat de wind met 3G mijn kant op. Kan ik even klagen over het gat in het netwerk in Coevorden en omgeving. #geenservice

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Cor Bey
01/11/2013
thumbs up

#Volgers @CBeyfreelance is ook weer aanwezig en iik kan weer aan het werk op internet Goede service van @KPN. Gratis mobile wifi.#super #top

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Niels Mooij
25/10/2013
via twitter
Niels Mooij (@NLS_82)
thumbs down

@KPN waar blijft de landelijke dekking? Bij Harderwijk niet eens 3G bereik laat staan 4G #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bram van Doorn
25/09/2013
thumbs down

Overigens ben ik die dramatische dekking van #kpn ook spuugzat. Leuk dat 4g.. maar zorg eerst eens dat 3g overal is.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Martijn van der Neut
22/09/2013
thumbs down

Wel tergend natuurlijk dat #Vodafone 4G promoot in abri’s op plekken waar er geen eens 3G-dekking is… En dan nog afgeven op KPN!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Thomas ♥
18/09/2013
thumbs up

Vandaag me mobiel nummer laten wijzigen! Helemaal happy mee. #Kpn bedankt ervoor en de snelle service.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jeroen Quaedvlieg
18/09/2013
thumbs up

In n uurtje de maandelijkse factuur van #KPN #Mobiel verlaagd met dik €200,-. Bedankt #KPN voor ’t advies de oude abonnementen om te zetten!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Saskia Weerstand
13/09/2013
thumbs down

@chrisklomp @vodafoneNL al jaren KPN en eigenlijk nooit problemen. Ook 3G waar de meesten het niet meer hebben – alleen klantenservice sucks

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Harry Bos
30/08/2013
via twitter
Harry Bos (@hhkbos)
thumbs up

Nu alles van KPN, internet, interactieve HD tv, bellen vast en mobiel, 24 uur service en … Dank aan de klantenservice, TOP!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hendrikus Albertus
Geen oordeel
27/08/2013

Eindelijk 3G in het dorp. #kpn > #tmobile

Nuttig? Ja   Nee

Sebastiaan Baauw
27/08/2013
thumbs down

Terug in Nederland, slechte dekking @kpn 3G in Randstad soms geen internet, soms EDGE, wel betalen voor 3G 🙁

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
BrotherPaolo
22/08/2013
thumbs down

De KPN heeft het eindelijk voor elkaar: Na 15 jaar zeg ik mijn mobiele abonnement op
#HI-Toestellease=oplichting#

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Phil Maresch
19/08/2013
thumbs down

Ik ben dus al vanaf 13.45 uur niet meer bereikbaar. Een nieuwe Nano-sim geactiveerd door #kpn werkt gelijk mevrouw. NOT!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Stephanie
17/08/2013
thumbs down

Aaaaaa k*t #hi #kpn #htc #mobiel na 10 jaar eindelijk mijn tel gemaakt valt hij nog om de 3 min uit! @Hi @KPN @htc slechte kwaliteit!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Willem-Jan Vossen
17/08/2013
thumbs up

Net geheel volgens afspraak teruggebeld door #klantenservice van #KPN/ #Hi. Abonnement verlengt en omgezet naar sim-only. Tevreden klant!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Lydia Gerrits
15/08/2013
thumbs up

Net mobiel abonnement bij #kpn geregeld. 5 minuten werk en super vriendelijk en kundig personeel. Top!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
lub
13/08/2013
via twitter
lub (@lupienurk)
thumbs up

Weer mobiel na 3 dagen zonder telefoon, wel top service van Kpn binnen 24 na m’n telefoontje nieuwe mob op werk bezorgd, mag ook wel eens

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tom Jutte
10/08/2013
thumbs down

@toloneum T-Mobile en Tele2 zijn veel goedkoper en ook de service is beter dan die van KPN!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Geert Wind
02/08/2013
thumbs down

kan het zijn dat #kpn bezig is systematisch het 3G-netwerk af te bouwen? de dekking en de beschikbaarheid neemt dramatisch af

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
HJ
31/07/2013
via twitter
HJ (@hjdeventer)
thumbs down

De klantenservice van @Tele2Nederland is opgericht om klanten te treiteren. Bij @KPN wél sprake van service. Prijsvechter = niet doen! #gsm

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Steven Muiser
22/07/2013
thumbs down

En dat KPN eens zorgt voor een betere dekking qua bellen en 3G. Drama in sommige gebieden. De concurrentie heeft daar geen last van #KPNFAIL

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Caroline Willems
22/07/2013
thumbs down

Ik kan al twee weken niet mobiel mailen in Frankrijk. Eindeloos klantenservice gebeld. Dat kan nu ook niet meer. @johnvanvianen #kpn

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
DJ Klaas
22/07/2013
via twitter
DJ Klaas (@DJ_Klaas)
thumbs down

Zo mooi dat #kpn 4G promoot 3G doet het niet eens goed landelijk. Kpn is de laatste jaren veel bla bla zonder service.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Daniel van Leeuwen
22/07/2013
thumbs down

#kpn storing Frankrijk: lijkt meer een conflict dan een technisch probleem. 40 uur geen mobile service

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Wouter Wouters
19/07/2013
thumbs down

#kpn #klantenservice mobiele tel. anno 2013 “@bwouters: Eerst een oplossing bieden en dag daarna melden dat het niet kan” youpvanthek help

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marian Bosker
13/07/2013
thumbs down

KPN zegt steeds meer uit te breiden met 4G. Ik zou zeggen KPN, zorg eerst eens voor 100% 3G dekking….
#marktverovertjespelen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Slingerlandwinkel.nl
05/07/2013
thumbs down

4G van #KPN, laten ze eerst eens zorgen dat er overal een 3G dekking is #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bart de Goede
28/06/2013
thumbs down

De 3G dekking van #kpn in de trein is wel intens verslechterd, overigens

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jacq Tummers
25/06/2013
thumbs down

@KPN
Slechte service. Hun maken fouten en ik moet op de blaren zitten. Kijken wat T-mobile of Vodafone te bieden heeft.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Max Kooijmans
25/06/2013
thumbs down

Omzetten GSM van #KPN naar #Telfort probleemloos verlopen. Zelfde kwaliteit, betere service en 40 euro minder per maand!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ingrid vdHof-vdBerg
20/06/2013
thumbs down

Mensen, mocht ik mobiel niet bereikbaar zijn, het #KPN netwerk is nogal aan het haperen! #storing? #Nieuwegein

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Anne Heining
19/06/2013
thumbs down

@tmobile_webcare Ik probeer ook over te stappen naar jullie, omdat mijn werk t-mobile zakelijk heeft :-). Stukken betere service dan bij KPN

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Nico van Rouwendaal
19/06/2013
thumbs down

KPN Mobile?? Doe je zelf een lol en huur een postduif! Hufterig gedrag!! en service homaar!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Iwan Vervoort
19/06/2013
thumbs down

#3g landelijke dekking… Echt niet! Hier in de randstad werkt het niet eens naar behoren #KPN #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Erikwinfri
14/06/2013
thumbs down

@KPN heeft een service voor wisseling mobiele telefoon genaamd @smartcare. #Smart om niet te komen 4! afspraken later! iPhone niet voorradig

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Klaas vd Ketterij
10/06/2013
thumbs up

Woei…ik ben weer over op KPN. Na maandenlang geen bereik met T-Mobile, gewoon volledig 3G ontvangst overal…geweldige service van #KPN!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
marvin ubels
09/06/2013
thumbs down

Mobiel weer kapot en serieus uit het niets maar KPN neemt niet op ondanks hun 24/7 service, dan maar met mijn iPod communiceren haha #kpn

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gerco Wolfswinkel
06/06/2013
thumbs down

@skoopnl Op perron 14 is de 3G-dekking van KPN ook niet altijd optimaal! Maar die werken wel aan verbetering heb ik gelezen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Patrick Bos Kessen
04/06/2013
thumbs down

Weer een plek waar #KPN het laat afweten @KPNwebcare! Geen 3G bij de bios in t Euroborg stadion waar Vodafone prima dekking heeft! #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Walter Borgstein
03/06/2013
thumbs down

UMTS dekking op station Amsterdam zuid van @KPN is echt drama. Staat vol ontvangst maar data ho maar. Hotspot connect ook zelden 🙁

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Paul Nibbelink
02/06/2013
thumbs down

Baal van matige service KPN tijdens @fortarock. Beperkt 3G, appen, twitteren etc was 1-2 gelukt. #fail #kpn

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores

KPN Mobiel ervaringen

Heeft u ervaringen met KPN Mobiel en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u KPN Mobiel beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.
4.1

Bekijk aanbiedingen

Top 5

scores

Algehele indruk
Tarieven
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit netwerk
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
23 positief – 79 negatief

gsm aanbiedingen vergelijken


beste gsm aanbiedingen vergelijken - Gsm vergelijk

KPN Mobiel 2.05 stars 110 reviews