Generic selectors
Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Energie
Internet
Mobiel
Verzekeren
4.2

Aanbiedingen

scores

Algehele indruk
Tarieven
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit netwerk
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
24 positief – 82 negatief

Top 5

Schrijf ervaringen en maak zo kans op een gratis vvv waardebon van 50 euro!

KPN Mobiel

KPN is binnen Nederland een van de grootste telecommunicatiebedrijven met onder andere vaste en mobiele telefonie. Onder de KPN familie vallen ook Hi, Telfort, Simyo en XS4ALL maar ook Ortel mobile valt onder KPN terwijl bij deze enkel aangegeven wordt dat er gebruik gemaakt wordt van het KPN netwerk. KPN wordt in de media duur genoemd, wat niet altijd goedgemaakt wordt door het vrijwel overal bereikbare netwerk. In 2013 kondigden T-Mobile, KPN en Vodafone een samenwerking aan met betrekking op regional roaming, zodat bij een storing er altijd verbinding blijft.


KPN Mobiel ervaringen

Geef KPN Mobiel een beoordeling

114 KPN Mobiel ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Tarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit netwerk
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

h van uem
06/02/2017
via website
thumbs down
Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
H van uem
06/02/2017
via website
thumbs down
Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
marit
26/01/2017
via website
thumbs down

Ontzettend slechte service met personeel dat je continu verkeerde informatie geeft en het vervolgens niet oplossen. Wij betalen elke maand meer dan € 100,- aan deze ellendige organisatie maar service kun je niet verwachten. Ik zou deze provider zeker niet aanraden en hoop dat er eens wat wordt gedaan aan de machtspositie van dit soort bedrijven!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
hetty
Geen oordeel
19/01/2017
via website

7 april verloopt mijn Vodafone mobiel abonnement waar ik al jaren tevreden klant was.
Daar we al KPN alles in 1 hadden, leek het ons een leuke optie om dit uit te breiden naar KPN compleet.
Bij navraag bij de klantenservice van KPN bleek dit nu al mogelijk te zijn om dit abonnement af te sluiten per 7 april en ik zou nu al mijn nieuwe toestel kunnen ontvangen.
17 januari heb ik dan ook met een, overigens hele vriendelijke medewerkster van KPN mijn abonnement afgesloten, onbeperkt bellen en sms met Europa dekking en 1000 Gb internet. Tot zover geen probleem. Mijn I Phone 7 zou een dag later al bezorgd worden, zei de vriendelijke dame. Tot zover hele positieve ervaringen met KPN .. maar helaas toen ging de knop om ..
Speciaal verlof en alles geregeld om thuis te zijn een dag later, want het toestel zou tussen 12 en 15 uur ‘s middags geleverd worden, echter kreeg ik een uitnodiging om een nieuwe afspraak te maken voor levering de 19-de. Dus maar meteen in de telefoon geklommen, maar zij konden hier ook niets aan doen, volgens een niet zo vriendelijke KPN medewerkster .. Dus moest ik een dag later weer opnieuw verlof en alles regelen om het nieuwe toestel in ontvangst te nemen ..
‘s Middags kreeg ik tot overmaat van ramp een mails van KPN waarin de porteringsdatum stond vermeld van 20 februari, dus bijna twee maanden te vroeg ..
Ook van Vodafone kreeg ik meteen een melding dat ik dan extra moest gaan betalen vanaf 20 februari ..
Dus weer telefoneren .. deze keer met de klachtenlijn van KPN waar een hele klant onvriendelijke dame me te woord stond en zij kwam niet met een goede oplossing, alleen dat ik het abonnement kon annuleren en/of de porteringsdatum aangepast zou worden naar 17 maart. Echter dat zou betekenen dat ik nog 3 weken dubbele kosten zou hebben en dit heb ik ook geweigerd.
Zeker gezien de afspraak die bij het afsluiten van het abonnement gemaakt zijn, om de porteringsdatum 10 april aan te houden en dit zou volgens de betreffende KPN medewerkster geen enkel probleem zijn .. En nu ging dit dus opeens niet meer ..
Uiteindelijk gisteravond weer opnieuw met een wederom wel vriendelijke KPN medewerkster gesproken aan de telefoon, die ook weer zei dat dit gewoon mogelijk was, zij zou dat voor mij kunnen regelen, was een kwestie van de datum aanpassen ..
Het systeem pakte het echter niet en zodoende beloofde ze dat ze het die morgen nog eens zou proberen met betreffende afdeling nummerbehoud .. Na weer een hele tijd aan de telefoon, kwam ze ook met de trieste mededeling dat het niet ging en dat de enige mogelijkheid was de bestelling te annuleren, het toestel te weigeren en wederom een nieuwe order te plaatsen ..
Nou jullie kunnen wel begrijpen dat ik heel veel frustraties verder hier op dit moment in ieder geval, geen zin meer in heb …
Concluderend, KPN is niet eenduidig in zijn benadering en communicatie naar de klant toe. Er kan schijnbaar niet op een simpelere manier naar een oplossing van dit probleem gezocht worden en zo ben ik uren telefoneren verder, frustraties rijker en nog niet in het bezit van een abonnement met toestel bij KPN ..
Hoe klantvriendelijk is dit??

Nuttig? Ja   Nee

Angelie van Grinsven
Geen oordeel
17/12/2016
via website

Hele slechte service!!!! Doo hun fout afgesloten en mag ik de aansluitingskosten betalen!!! Waardeloos! Helaas zit ik er nog veel te lang aan vast!

Nuttig? Ja   Nee

Ellen
05/10/2016
via website
thumbs down

Gigantisch slecht geholpen. Medewerkers onbeschoft. Het is teveel om op te noemen wat er allemaal mis is gegaan. Onvoorstelbaar wat er allemaal mis is gegaan. Ben weer terug naar zuggo maar zit vast aan een heel duur mobiel abonnement

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ellen
05/10/2016
via website
thumbs down
Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mark
29/06/2016
via website
thumbs up

Beste netwerk en redelijke service. Ik ben blij met KPN Mobiel.

Achtergrondinfo: heb een “duur” onbeperkt bellen en 4G abonnement.

Daarnaast in het gezin diverse andere providers (waaronder helaas ook een 2-tal) hele slechte (Vodafone) en (Aller Allerslechtst) Youfone. Deze providers bieden slechte service, slechte dekking. Ja, ook Youfone. Claimen KPN netwerk maar hebben duidelijk een extreem lage prioriteit op het netwerk want waar ik met een ECHT KPN abonnement prima ontvangst heb, doet Youfone het niet.

Lang verhaal kort: bereik van KPN is in NL beste in zijn klasse. Bundels (binnen en buitenland) zijn voorspelbaar en helder). Absolute aanrader. Het nog lopende Vodafone abonnement in mijn gezin gaat binnenkort over naar KPN. Youfone ben ik eindelijk vanaf en is ingeruild voor Simpel (provider die doet wat t moet doen).

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Michel
26/06/2016
via website
thumbs down

Om te beginnen ben ik klant bij KPN vanaf het ATF 3 tijdperk. Jarenlang torenhoge rekeningen gehad met bellen tot wel € 600,- euro per maand. Nooit moeilijk over gedaan. Elk jaar weer een nieuw toestel met stevig bij betalen en al die jaren ook een toestelverzekering erbij. In het verleden wel eens gebruik moeten maken van deze verzekering.. In die tijd kwam een monteur langs om het toestel te repareren en indien dit niet mogelijk was nam hij hem mee en werd er een vervangend toestel achter gelaten. Als het toestel dan weer gerepareerd was kwam er weer een monteur langs om het toestel om te wisselen. Het vervangend toestel was dan wel vaak meer dan karig en zeker niet vergelijkbaar met het toestel wat ikzelf had.maar goed ik kan even vooruit. Echter is daar heel erg veel in veranderd. Nu had/heb ik Samsung Galaxy S6 waarvan het schakelaartje voor de Wifi niet meer aan wilde. Monteur komt langs en laat een toestel achter. Echter nog slechter dan slecht. Krijg met geen mogelijkheid mijn KPNXCHANGE account ingesteld. En als je dan denkt dat je iemand aan de lijn krijgt bij KPN die je kan of wil helpen hiermee dan zit je er compleet langs. Sterker nog je wordt zelfs zeer slecht te woord gestaan en ronduit onbeschoft behandeld. Na vele telefoontjes en frustraties verder is dan uiteindelijk je toestel klaar en krijg je een sms met de melding dat je online een afspraak kunt maken om het toestel terug te kunnen ontvangen. Aangezien ik voor mijn werk veel en vaak zelfs langer van huis ben is dat soms lastig. Ik dan maar bellen voor een afspraak. Ook dan wordt je zeer onbeschoft te woord gestaan door de heren van Smartcare de dienst die voor KPN de service verleent hierin. Die hadden een postcode en huisnummer nodig. Aangezien ik niet alle postcodes van Nederland uit mijn hoofd weet wist ik deze niet en de heren van Smartcare hadden die perse nodig anders kon het toestel niet gewisseld worden. Zelf de postcode erbij zoeken was niet mogelijk volgens de heren. Uiteindelijk na 7 telefoontjes toch gelukt en komt er iemand van TNT 2 dagen later langs om het toestel te wisselen. Dit omdat KPN heeft besloten dat het goedkoper is om dat met TNT Post te doen dan de monteur die hem kwam ophalen. Dat daarmee er nog een extra schakel tussen zit waardoor er nog meer mis kan gaan is geloof ik niet van belang. Aangezien ik bij een (eet)café voor de deur aan een evenement aan het werken was heb ik bij dat eetcafé de bar verteld waar ik ben en bereikbaar ben. Die man was erg vriendelijk en vertelde me dat het goed kwam. Nog geen 15 minuten later krijg ik een telefoontje van de betreffende chauffeur dat ik er niet aanwezig zou zijn geweest. Hij had namelijk aan een juffrouw die daar koffie zat te drinken de vraag gesteld of zij mij kent?!?!? Vraag ik hem om om te draaien omdat ik er 5 meter vandaan was. Dit was echter niet mogelijk en dat ik de dag erna aan het eind van de middag maar weer moest bellen om een nieuwe afspraak te maken. Alsof ik daar alle tijd voor heb. Daarnaast word ik ook nog ronduit zeer onbeschoft behandeld. Als je je meest trouwe klanten die in het verleden erg veel geld hebben achter gelaten zo behandeld dan denk ik niet dat het je betrokken bent bij je klanten. Inmiddels ben ik er zo heel erg klaar mee dat ik alles van KPN maar ga opzeggen, zo behandel je je meest trouwe klanten toch niet??

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
jan willem
21/06/2016
via website
thumbs down

kpn mobiel ik had een abonement bij ze na 2 maanden kreeg ik een rekening met een sms diernst die ik zou hebben moeten geactiveerd wat ik niet heb gedaan. dat even daar buiten gelaten ik moest de rekening maar betalen dan zouden ze er naar kijken of ze wat kunnen doen. ik heb alleen mijn abo betaald en niet de extra kosten van de sms dienst. krijg ik gelijk een brief dat niet alles is voldaan of ik dat even wil betalen. heb ik dus niet gedaan want ik heb die sms diensten niet geactiveerd heb per email en chat hier over contact gehad met hun zij wilden mij niet telefonische tewoord staan. na 2 maanden daarop werd ik voor de helfd afgesloten en ik moest het bedraag maar gewoon betalen waarop ik weer zei tegen hun ik betaal alleen wat ik heb verbruik en heb gedaan die sms dienst heb ik niet geactiveerd zij zeggen op 14 januarie 2016 om 19:24 heb je het gedaan dus betaal maar gewoon dan kunnen we erna over praten. wat we kunnen doen eraan ik ga niet betalen voor iets wat ik niet heb gedaan nu hebben ze mij volledig afgesloten en het bedraag van totale afsluiting lopende tijd in rekening gebracht 1207 euro moet ik maar even betalen omdat zij vinden dat hun gelijk hebben. dit is nu bij een incasso buro lindorff onder gebracht zodat zij het totale bedraag moeten gaan innen bij mij. ik heb hen ook een bericht gestuurd over deze zaak met kpn mobiel. dat zij contract breuk plegen zij zeggen alleen jij hebt het gedaan dus betaal maar gewoon dan is het goed zo. fijne kpn het zijn gewoon honde lullen die daar werken en je met fatsoen helpen doen ze niet want dat staat niet in hun woordenboek. het is net als alee andere bedrijven jij hebt ons nodig wij niet jouw helaas klopt dat. en waarom omdat tegen woordig alles per telefoon of email gaat een brief sturen is er niet meer bij. je bank zaken kan alleen nog per inloggen op een pc als je nu geen internet of een pc hebt dan moet je maar naar de bieb om het te doen. kan alleen als zij open zijn. waar is die ouwe goeie tijd dat ze je durven aan tespreken. kpn is een bagger bedrijf

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
E3D3
09/05/2016
via website
thumbs down

Bij aanmelden voor vaste telefoon en internet kreeg ik de garantie dat het op genoemde datum geinstalleerd zou zijn. 5 minuten hierna kreeg ik een valse rekening van de KPN die spam bleek te zijn, gewoon toevallig ? Terwijl de monteur alles zou installeren moest ik een week later een doe-het-zelf-pakket op komen halen. Vervolgens kreeg ik bericht dat ik een contact op moest nemen met een extern bedrijf dat de glasvezel zou komen leggen. Vele telefoontjes later bleek dat het niet mogelijk was om zich aan de gegarandeerde installatie-datum te houden. Telefonisch contact hierover met de KPN was absurd bot. Het was niet anders, punt. Bijna een maand later kreeg ik een excuusbrief van 1 regel: Sorry maar ‘t is niet anders. 3 Maanden, meerdere telefoontjes en emails verder had ik eindelijk internet. Voor de telefoon moest ik nog vaker bellen voor dit weken later ook werkte. Extra lastig cq. idioot was dat om telefoon en internet aan te sluiten ik telkens opnieuw internet en telefoon nodig had.
Helemaal lastig omdat ik zelf overal achteraan moest en van de KPN amper informatie kreeg, veelal fout bv. verouderd met niet werkende links naar webpagina’s.
Ook is mij gegarandeerd dat alles ook met mijn Linux besturingssysteem zou werken, dus niet. Ik moest de boel zelf instellen door op mijn computer een KPN programma te installeren, die dus niet werkt/bedoeld is voor Linux.
Opnieuw valse beloften waar ze bij navragen hierover ijskoud aan voorbij gaan.
Zelden zo’n walgelijk onbeschoft bedrijf meegemaakt.
De monteur die na maanden kwam om de telefoon werkend te krijgen, gaf als advies om m’n beveiliging te verzekeren, snelle oplossingen die de al onveilige standaard fabrieks-instellingen nog onveiliger maakte.
Zo heb ik de KPN leren kennen als goedkope mooipraters.
Ondanks dat ik nog meer voorbeelden hiervan kan geven, lijkt ‘t me nu genoeg om anderen duidelijk te maken zich niet met zulke oplichters in te laten.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tommy
04/05/2016
via website
thumbs up

Werd gisteren gebeld omdat mijn abonnement verlengenbaar is.
Ik zeg KPN is veel te duur en mijn abonnement, dat wat ik nu heb wil ik wel behouden voor het zelfde geld.
Dat kan natuurlijk niet, maar mij werd verteld dat ik (omdat er momenteel nog 2 abonnementen bij KPN lopen) als ik 1Gig data zou nemen dit toch verdubbeld wordt waardoor ik toch 2 Gig krijg. Nu moest ik de telefoniste vertellenvertellen dat dat alleen bij KPN totaal geld en niet voor meerdere mobiele abonnementen. Waarop zij dit als excuus toch bevestigdebevestigde.
Dus Let op als ze je een aanbod doen!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Fadil
25/04/2016
via website
thumbs down

Heel slecht ze kunnen zelfs een simpel verhuizing niet goed verwerken je krijgt zomaar extra diensten toegevoegd en ze zijn ook nog onvriendelijk bij de klantenservice.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ina
30/03/2016
via website
thumbs down

Had al zeer slechte ervarineng met internet van KPN. Zodra kon overgestapt. Nu alleen nog lopend abonnement mobieltje. Als vaste klant droefig duur aanbod gekregen om te verlengen. Tegenstrijdige adviezen van de medewerkers van KPN. De laatste dame spande kroon, vond het heel normaal dat ik als klant over een looptijd van 2 jaar ruim 220 euro meer bij KPN zou gaan betalen. Kreeg te horen dat voor service betaald moet worden. Nou ging dit over een abonnement met het maandbedrag van 59 euro, maar dat is blijkbaar exclusief service. Volgens deze zelfde dame was KPN heel erg goed, en stappen veel mensen van andere providers over naar KPN. Dat ik slechte ervaring had was volgens haar onmogelijk. ze ging nog stapje verder door te zeggen dat ik haar voor leugenaar uitmaakte.
Nou KPN deze tactiek van omgekeerde redenatie en psychologie werkt dus niet.
Maar het gaat van kwaad tot erger, het contact met de klachtenservice zowel telefonisch als online lijkt meer op bewust klantje pesten. Verwacht daar dus helemaal niets van. Wees gewaarschuwd.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jitze Nicolai
Geen oordeel
19/12/2015
via website

Eerst een compliment: men is voor de telefoon bijzonder vriendelijk.
Nadeel: men werkt langs elkaar heen.
De ene zegt A, de andere vol enthousiastme B.
Telefonisch contact maken is bovendien vaak bijzonder tijdrovend.

Nuttig? Ja   Nee

manuel
07/11/2015
via website
thumbs down

In Augustus 2015 door KPN gebeld ivm KPN Compleet. Goed verhaal, aantrekkelijk geprijst, maar gezien eerdere zeer beroerde ervaring met KPN thuis (hadden bij de verkeerde aangesloten, waardoor we opeens helemaal geen telefoon, internet, tv hadden; KPN had het namelijk ook bij Ziggo opgezegd) grote twijfel om dit te doen.
Omdat er een nieuwe Iphone kwam toch maar gedaan…SPIJT, SPIJT, SPIJT.
KPN maakte een bezorgafspraak. Keurig mail gehad dat de bezorging bevestigt wordt.
Die heb ik voor vrijdag 16 oktober gemaakt tussen 12 -3, aflevering op mijn werk. Om half vier moest ik namelijk weg.
Het was 3 uur nog geen koerier, ik gebeld, we gaan het uitzoeken, nog een keer gebeld, met KPN, nee, het is een fout van de koerier, en uiteindelijk om 17.55 uur kreeg ik het bericht van de koerier dat het een fout van KPN is. Zij (de koerier) hebben helemaal geen order voor mij ontvangen en er is geen enkel koerier onderweg!
Zit ik daar voor niets, afspraken afgezegd en er is niemand onderweg!
Weer KPN gebeld, tja, geen idee wat er aan de hand is, belt u aub maandag even terug.
Maandag ontvang ik een annulering per e-mail dat de bestelling niet doorgaat. Gebeld met de KPN helpdesk en nu blijkt dat als ik nog wil de bestelling opnieuw moet opgeven!? KPN kan dit niet voor mij doen…Wat raar allemaal.
Gevolg is dat mijn oude abonnement nog langer doorlopt (extra kosten).
Toch een nieuwe bestelling geplaats. En moet opeens moest ik weer voor de nieuwe bestelling 403,23 Euro betalen. Dat klopt natuurlijk niet, want dat heb ik al eerder gedaan en het bedrag tot op heden nog steeds niet terug ontvangen!!!
Sindsdien al 4 keer met de helpdesk gemaild en gebeld. mijn oude contract bij Vodafone blijkt nog steeds niet opgezegd te zijn (bij KPN reageren ze niet op mijn vraag) en het geld ook nog niet terug ontvangen.
Waar het op neer komt is dat ik me niet zo moet aanstellen een 25 euro als tegemoetkoming moet accepteren.
Inmiddels wel de nieuwe Iphone ontvangen maar zonder KPN abonnement.
En straks willen ze zeker ook nog dat het abonnement bij KPN langer doorloopt…
ik heb nu de klantenservice geinformeerd dat ik van het abonnement af wil, dat ik de leidinggevende wil spreken en ik ben er helemaal klaar mee.
Wordt vervolgd…Advies: leg echt alles goed schriftelijk vast!!! Als je telefonische afspraken hebt gemaakt, direct schrifelijk bevestigen, want vervolgens beweert men ook nog dat het niet zo is.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ram on
10/08/2015
via website
thumbs up

Mijn telefoon is al 2 x gerepareerd. Nu is hij weer stuk. Kpn geeft aan dat hij eerst vier keer gerepareerd moet zijn en als hij dan stuk gaat, 5e keer dus dan. Dan kunnen we eens kijken. Belachelijke service.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Theo
27/07/2015
via website
thumbs down

Anderhalf jaar geen problemen gehad met mn Hi abonnement. Na overgang naar KPN werd ik gebeld voor tussentijdse contractverlenging. Gehele gesprek en maandtarief op een bandje opgenomen. Na ontvangst contract bleek dit dus een stuk duurder te zijn. Na veel klachten, bellen is alles weer teruggezet echter ook weer tegen een te hoog tarief. Telkens verschillende personen die de klacht behandelen en steeds verschillende antwoorden. Probleem loopt nuruim 2 maanden en nog niet opgelost. Ik raad iedereen af om contractverlenging via KPN te doen. Dat geeft problemen. Dus wat mij betreft nog tot november dan loopt het contract af en neem ik Simyo, youfone of Vodafone maar NOOIT meer KPN.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Nancy L
Geen oordeel
22/07/2015
via twitter
Nancy L (@NancyL1968)

@KPN Service KPN mobiel is zeer slecht. Hoge telefoonrekening zonder vooraf notificatie. Medewerker zegt:”Wij zijn niet coulant.”

Nuttig? Ja   Nee

kees
09/06/2015
via website
thumbs down

het zij een stelletje oplichters Wordt je gebeld om je mobiele abonnement te verlengen,met zogenaamd leuke aanbiedingen.Krijg je na ander halve maand een slotnota van ruim 1000,00 euro ben je zonder pardon afgesloten.Volgens hun heb ik een slechte betaal geschiedenis.Heb alle bankafschriften dat er elke maand betaalt is .Als KPN zo zeker van zijn zaak is,hadden ze mijn abonnement niet verlengd met een duur toestel.KPN maakt geen winsten meer is ook niet vreemd gezien hoe ze met de klanten omgaan.ZIT NU BIJ VODAFOON wat EEN BERE GOEIE SERVICE dat heb ik in geen jaren bij kpn gehad Om weer winst te maken moeten ze maar gaan stelen van de klanten KPN moet de K maar eens weg laten want zo Konigklijk zijn ze niet.Kijk uit ga niet met die lui in zee want voor je het weet zit je met een deurwaarder aan je broek

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
B. de Boer
09/12/2014
via website
thumbs down

Zonder enige waarschuwing mobiele-nummer (prepaid) opgeheven. Tegoed van €25,02 weg! Oorzaak: halfjaar niet mee gebeld! Tegoed overhevelen naar ander prepaid (van KPN) kan niet. Opwaarderen evenmin.
Ik heb nog 2 prepaid toestellen,ook via KPN.
Zo gaan ze dus met hun klanten om!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Douwe Kramer
02/12/2014
thumbs up

Eindelijk door heel Nederland bereik en 4G. Bye bye T-mobile Hello KPN!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ferry ter Beek
04/11/2014
thumbs down

Dit is dus mijn laatste mobiele abo bij deze provider. Beweren service gericht te zijn. Pfff. Alleen bij nieuwe klanten zeker. #kpn #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Carsten Lincke
25/10/2014
thumbs down

service #kpn puur cabaret: wil mobiel abnnmnt opzeggen, wordt direct teruggebeld en doorverbonden naar “helaas zijn we nu gesloten”:(

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Adam P
13/10/2014
thumbs down

Als je bij @KPN een half jaar je beltegoed niet gebruikt, vervalt je beltegoed én #SIMkaart.

Dát is pas service! #Teluitjewinst, #KPN!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Patrick vd Sommen
10/10/2014
thumbs up

#T-Mobile dekking waardeloos in vele delen van het land. Wil snel over naar #KPN. Maar hoe? #tmobilewerktweernietmee

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Edwin K
30/09/2014
via twitter
Edwin K (@Edmaister)
thumbs up

#KPN heeft de klantenservice beter voor elkaar dan #Vodafone. Vodafone is na een slechte dekking mbt mobiel internet ook slecht bereikbaar.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Peter
19/09/2014
via twitter
Peter (@TOXOPEUS1)
thumbs down

KPN scoort weer door nalatigheid. Batterij mobiel loopt op onverklaarbare wijze leeg maar service hier voor..???? No way Jose

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
hilda feenstra
15/09/2014
thumbs down

Ik ben net vandaag met mobiel internet overgestapt naar @vodafoneNL in de volle overtuiging dat service echt niet slechter kan dan bij #KPN

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Esther Devilee
18/08/2014
thumbs down

Van T-Mobile naar KPN…wat een drama. Alles -ik overdrijf niet- alles is al mis gegaan. KPN Klantenservice onder speeddial…#grrrr

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
manon
18/08/2014
via twitter
manon (@MDERKS_)
thumbs up

Bij #KPN #Hi kreeg je altijd adapters voor je simkaart er gratis bij, bij #tele2 moet je die zelf maar ergens kopen. Fijne service, again

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
michael kooren
08/08/2014
thumbs down

#KPN #KPN_service kpn faalt in overzetten T mobile abo naar KPN en laat dochter nu Twee weten wachten op volgende migratie. Topservice NOT !

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Joachim Elte
04/08/2014
thumbs down

#kpn Net bericht gekregen dat klanten voorlopig een goede dekking van KPN mobiel in Breda Noord kunnen vergeten. #klantendumpen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Berry Lommerse
25/07/2014
thumbs up

Top service van #kpn: €10 per maand goedkoper, nieuwe router, nieuwe tv ontvanger & dubbel zoveel data, minuten, sms op mobiel en supersnel!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
sierk van der meiden
01/07/2014
thumbs down

Goed bezig #KPN. Na mijn #HTC 2x te hebben opgestuurd kreeg ik hem terug zonder SIM-kaart lade en zou de service expert me terugbellen. NOT!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bentisto
11/06/2014
via twitter
Bentisto (@Bentisto)
thumbs down

@KPNwebcare Hoi, ik heb nu een 3G abo van KPN, en ben niet tevreden over mijn dekking, kan ik hiervan af? en/of is 4G dekking beter?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sharon Jacobs
06/06/2014
thumbs up

Hoppa, eindelijk! Goodbye T-Mobile. Hello KPN!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Thijs Linsen
09/05/2014
thumbs down

#telfort gebeld, krijg #kpn aan de lijn, meneer vind het te lastig en hangt op! #service mobiele telefonie

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mieke Hees
03/05/2014
thumbs up

Nieuwe mobiele abonnementen afgesloten. Super service in de @Kpn winkel in Roermond. #zokanhetook

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Michael
09/04/2014
via website
thumbs down

Soort klacht Overig n.l. Mijn abonnementUw klacht

Uw klacht Ik heb een tijd geleden gebeld omdat ik steeds een erg hoge
telefoonrekening had. Nu was de oplossing om mijn abonnement naar € 80,-
euro in de maand te zetten, dan was dat probleem opgelost. Hier heb ik mee
ingestemd. Ik had echter een 1 jarig abonnement en nu zie ik dat ook dat
veranderd is naar een 2jarig abonnement. Dat is niet waar ik mee ingestemd
heb, ik wil een 1 jarig abonnement blijven houden.Uw

Gr michael

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
raymond
24/03/2014
thumbs down

@Nijnenske t mobile vind ik wel goed en klant vriendelijk geen kpn da is duur en niet echt klant vriendelijk en de rest weet ik niet

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Milou
15/03/2014
via twitter
Milou (@itsMilou)
thumbs up

Top service van @KPN! Mobiel stuk,
geen gezeik, kreeg gewoon een nieuwe. Heerlijk.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Vincent Pijpers
27/02/2014
thumbs up

Was aangenaam verrast door service #KPN, die hem spontaan en per direct hebben overgezet op 50% voordeliger mobiel contract

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Shaya Feltkamp
25/02/2014
thumbs down

Ook oude abonnement niet opgezegd, gevolg: 2 mobiele abonnementen! Wel handig joh! Vooral als de dekking van @kpn weer #klote is! #fail #kpn

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jan Kees van Vliet
24/02/2014
thumbs down

‘@KPNwebcare wat een sof. 3G dekking @KPN neemt af ten gunste van 4G en je bestaande klanten zijn de dupe! #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
ghostbusters
18/02/2014
thumbs down

@KPN daarna telefonische contact , veel onbeleefder kan bijna niet , waar is de service gebleven ??? Lijkt T-mobile wel

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kim
13/02/2014
via website
thumbs up

Ik heb mijn leasetoestel op maandag 30 december 2013 in de door KPN aangeleverde envelop bij PostNL afgeleverd. Dit was 1 van de punten die KPN zelf heeft aangegeven waar ik het kon inleveren. Omdat het een envelop is is het briefpost en wordt het niet gewogen. Tevens was het op antwoordnummer dus waren er ook geen kosten aan verbonden. Dus ook geen aanleiding om de envelop te wegen. Dit is dan ook niet gebeurd en ze hebben bij de PostNL (Bruna) een streepjescode geplakt en een sticker met adres en mij vervolgens een verzendbewijs gegeven.

Nu heb ik op 14 januari 2014 van de KPN een brief ontvangen dat mijn toestel niet is ingeleverd en dat ik dit alsnog moet doen. Ik heb hierover direct contact opgenomen. Na een gesprek met KPN ben ik er achter gekomen dat wel de envelop met het bijbehorende formulier zijn binnen gekomen maar niet het toestel met batterij. Ik moest hiervoor contact opnemen met PostNL. Dus ik heb dit ook direct gedaan. Zij geven aan dat ik het moet melden bij KPN.

Ik heb een kopie van het verzendbewijs moeten toesturen. Hierop staat dat de enevelop is afgegeven op het juiste adres. tevens staat ook vermeld dat het pakket maar 20gram is. Dit naar aanleiding van het feit dat het briefpost is en het niet gewogen wordt.

Door dit zegt de KPN nu dat het toestel er niet in zat. Wat klets is want ik heb zelfs gefilmd dat ik het toestel er heel en werkend in doe en de envelop sluit. Dit was zodat ik bewijs had dat het toestel het nog wel deed voordat ik het opstuur op deze slechte manier van KPN.

Ik heb van KPN een definitief antwoord gekregen en daar moet ik het mee doen. Het antwoord kwam in de mail en luid: “U heeft aangegeven dat u het toestel heeft ingeleverd. We hebben het
verzendbewijs ontvangen.

Helaas komt het gewicht (20 gram) volgens de site van PostNL niet overeen
met het gewicht van het toestel, de Samsung Galaxy SIII (133 gram).

We vinden het vervelend dat we u op dit moment niet verder kunnen helpen,
omdat er geen toestel ontvangen is.

Dit is een automatisch verzonden bericht. Op een eventueel antwoordbericht
zal niet worden gereageerd.

Voor vragen of opmerkingen verwijzen we u graag naar de Klantenservice van
KPN, bereikbaar via 1200 of 06-12001200 als u niet belt met uw mobiele
toestel van KPN. Wij zijn 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar.

Met vriendelijke groet, ”

Nu heb ik op 11-02-2014 weer een brief Dat het toestel niet is ingeleverd en dat ik de overnamekosten van €225,42 + een boete van €25,- moet betalen en dat deze omdat ik nog steeds klant ben automatisch worden afgeschreven.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Patrick van Oosten
11/02/2014
thumbs down

Nog een #ergernis: drie keer terugbellen naar #KPN helpdesk omdat mobiele netwerk een slechte dekking heeft en verbinding verbreekt.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
nathalie bakker
07/02/2014
thumbs down

Sluit nooit meer een contract af bij KPN! Wel (veel) betalen en geen service na diefstal van mijn mobiel! #KPN #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bas Mahler
04/02/2014
thumbs up

@markkruisman ok. T-mobile heb ik geen ervaring mee. Vodafone heb ik nu en stap direct terug naar KPN. Heel vaak slechte dekking! #irritatie

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
1 2 3

Wat mensen over KPN Mobiel vertellen.

Heeft u ervaringen met KPN Mobiel en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u elke aanbieder beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.

Ons doel is altijd dat u snel en simpel de beste keuze kan maken en zorgeloos kan overstappen. Die keuze is aan u en wij helpen u graag!

Aanbieders vergelijken

Met onze onafhankelijke vergelijkers kunt u alle tarieven en aanbiedingen vergelijken. Zo weet u binnen enkele minuten welk aanbod voor u de beste keuze is.

KPN Mobiel 2.10 stars 114 reviews