Generic selectors
Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Energie
Internet
Mobiel
Verzekeren
6.8

Aanbiedingen

scores

Algehele indruk
Tarieven
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit netwerk
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
21 positief – 12 negatief

Top 5

Schrijf ervaringen en maak zo kans op een gratis vvv waardebon van 50 euro!

Gsm aanbiedingen vergelijken

Robin Mobile

Robin Mobile is een nieuwe mobiele provider die uitsluitend abonnementen met onbeperkt bellen, internetten en sms-en aanbiedt. Het bedrijf is opgericht door Wilfred Rottier, die eerder ook aan de basis stond van de energieleverancier Orro Energie. De naam ‘Robin Mobile’ is een een knipoog naar de legende van Robin Hood, die geld stal van de rijken en aan de armen gaf. Bij de lancering werd door velen gedacht dat Robin Mobile en Robin Energie uit dezelfde koker komt. Dat is echter niet het geval. Robin Mobile en Robin Energie zijn twee verschillende bedrijven.

Robin Mobile ervaringen

Geef Robin Mobile een beoordeling

35 Robin Mobile ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Tarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit netwerk
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

nakkouh@gmail.com
16/11/2018
via website
thumbs down

Zeker geen aanrader.
Vergeet je een maand te betalen.
Sim kaart meteen geblokkeerd.
Klantenservice zeer onprettig en onprofessioneel. Robin zet geen studenten maar scholieren in hun callcenter met vele smileys.
Belachelijke benadering bij een klacht behandeling.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
maurice
28/09/2018
via website
thumbs down

na 1 maand opgezecht, onbeperkt is bij hun 27 gb dus helemaal niet onbeperkt maar 27 gb ga je daar overheen krijg je superlangzaam 3g internet van 1mb per sec, plus het bellen gaat standaard over het 3g netwerk dus de verbinding is waardeloos kan 9 van de 10x niemand verstaan ik ben heel hard weggerend van deze provider hoop dat ik met dit nog iemand weet te redden met mijn ervaring, DOE HET NIET!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
America
Geen oordeel
28/09/2018
via website

Zeer slecht kwa financiering is altijd gehaaid om men af te sluiten als men 1 minuut te laat bent, maar als je teveel overmaakt zijn ze laaks en nemen hun tijd om je geld terug te krijgen en probeert van alles om je geld te houden met onwaarheden en sluwe uitleging van vrrschillende medewerkers en wanneer je hun laat merken dat je alle bewijzen wel bewaart en kan weerleggen nemen ze al een week om mijn geld terug te geven en dit heb ik al te vaak meegemaakt en zie het ook gebeuren bij mijn collega en mijn Ouders ze zijn gewoon dieven ik ga gewoon naar een echte telefoon maatschappij zoals tmobile kpn en of vodafone. Die kan je overal ten allertijden bellen en geeft twee weken ruimte bij een te laat betaling alvorens je afgesloten word.

Nuttig? Ja   Nee

Thijs
13/09/2018
via website
thumbs up

Ik ben het niet eens met Rich. Ik ben zelf sinds 2014 zeer tevreden klant bij Robin. Ik ben best wel zware internetgebruiker en gebruik per maand soms wel 50 Gig.

Toen ik in 2014 overstapte naar Robin hadden ze bij Robin een FUP van rond de 15 Gig, die inmiddels al is opgetrokken naar 32 Gig. Die FUP heb ik best wel een aantal keren bereikt en dan wordt mijn datasnelheid aangepast naar 1 Mb. Omdat er meer personen binnen mijn gezin bij andere providers aangesloten zijn (die wilde per se een nieuwe telefoon erbij) spreek ik uit ervaring als ik zeg dat dit een hele ruime FUP is. Maar ook met een internetsnelheid van 1 Mb kan ik nog prima internetten, zelfs nog Youtube gebruiken. Dat gaat volgens mij wel via 3G maar is zit veelal op H en H+ wat zelfs nog beter is dan 3G. Ik had geen idee wat H of H+ was dus heb ik dit vorige jaar ook bij helpdesk van Robin nagevraagd en H of H+ is de opvolger van 3G zeiden ze.

Als we door Nederland heen rijden krijg ik ook weleens de opmerking van mijn kids dat ze geen bereik hebben bij hun provider. Ik heb daar eigenlijk nooit last van met Robin.

De helpdesk van Robin vind ik prima. Ik heb nog nooit bij een telecom bedrijf zo’n snelle helpdesk meegemaakt waar ze je ook zo vriendelijk en behulpzaam te woord staan. Als ik een vraag had, dan had ik vrijwel direct een antwoord. Mijn ervaring bij andere online bedrijven is dat je blij mag zijn als ze binnen 2 dagen reageren.

Zodra de abonnementen van mijn kinderen aflopen bij hun provider gaan ze lekker over naar Robin. Ik betaal de rekening voor mijn kinderen dus ik bepaal. (hoop ik)

Wel een puntje van kritiek: De helpdesk reageert echt heel snel op vragen via e-mail of via het chat venster maar volgens mij kun je de chat niet vanaf je mobiel doen. Dat lukt mij namelijk nooit. Dat zou wel handig zijn.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rich
11/09/2018
via website
thumbs down

In aansluiting eigenlijk op de vorige beoordeler: was erg goed, maar is met sprongen achteruit gegaan en met name de “Fair Use Policy” is erg slecht geregeld. Deze policy hanteert men overigens voor al hun abonnementsvormen.

Waar het met name mis gaat is denk ik het waarschuwen en de “straf” die men geeft voor haar klanten door de snelheid terug te schroeven (lees: niet vooruit te branden).

De 1Mb wordt ook bij lange na niet gehaald omdat 3G in sommige gebieden erg slecht werkt bij Robin Mobile -tenminste dat is mijn ervaring-.

Ik ben dan ook onlangs overgestapt naar T-Mobile. Op dezelfde plekken met dezelfde apparatuur wél bereik waar het met Robin Mobile niet lukte.Veel sneller en als je meerdere abonnementen afneemt is het niet zo heel veel duurder dan het goedkopere “junior” abonnement van Robin Mobile.

Ben dan ook uitermate tevreden bij T-Mobile op het moment. Ik verbruik net zoveel als voorheen, maar het is écht onbeperkt bij ze. Je moet alleen “optoppen” als je tegen de grens van 3Gb per dag aan loopt. En dat is nou net zo een mooi waarschuwingssysteem van: je gebruikt vandaag veel, dus als je iets per ongeluk aan hebt laten staan, dan komt dat vanzelf goed.

De service desk van Robin Mobile vond ik matig. Men vindt het niet leuk als dat van ze gezegd wordt, maar het gaat om een beschrijving van mijn ervaringen. Waar ik me dood aan irriteerde zijn de smileys die in de antwoorden worden gegeven. Ook bleven mijn vragen (te) lang hangen in de 1e lijn en dan ontvang je van 10 verschillende medewerkers hetzelfde antwoord dat niet het probleem oploste.

Ik raad Robin Mobile af voor gebruikers die middelmatig/regelmatig tot “zwaar” internet gebruiken. Lees je echter een krantje online of kijk je incidenteel een Youtube filmpje en doe je aan wat social media denk ik dat de abonnementen van Robin Mobile wel ok zijn.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Robert
19/07/2018
via website
thumbs up

22-5-18 een update van Robert.

Ik ben sinds 16 juni 2013 klant.
Afgelopen maand de 32gb verbruikt, en de snelheid klapt van 25mbps naar 1mbps. Dat is schrikken, zo tergend langzaam.

Volgens RM is 32gb extreem… Dat is iets meer dan 1gb per dag.
In 2 dagen zit ik al op 3,5gb. Dat belooft wat voor deze laatste maand.

Algehele indruk: Mijn tevredenheid is behoorlijk gezakt in de afgelopen maanden. Vooral de afgelopen week.. ben over de 32gb gegaan.

Tarieven: Zo Robin Hood is het niet meer. T Mobile is goedkoper en bied meer GB’s. 5gb per dag, en gratis telkens 1gb oneindig erbij. PER DAG !
Dat is ongeveer 150gb per maand!

‘Eerlijkheid’ product: Het is maar goed ook dat het tussen aanhalingstekens staat.

Verkoopmethoden: mond op mond begon het mee… nu grijpt men al een poos naar de tv.

Overstapproces: Geen idee… ga het op korte termijn stoppen. Maar neem mijn 06nr niet mee.

Service: Men is flink gegroeit, daar kun je veel personeel voor aannemen. Dat gaat altijd ten koste van iets anders… de voorwaarden bijvoorbeeld.

Klachtafhandeling: 2 mails in 1 dag beantwoord. Op de 3de na 3 dagen nog niks terug.

Het begin was goed, uitmuntend zelfs… maar nu hier abbo nemen zou ik zelf niet meer doen.

Toch bedankt Robin Mobile, maar ik denk dat we uit elkaar gegroeid zijn.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Fons
21/06/2018
via website
thumbs up

Gewoon een prima product. Nooit geen problemen en nooit bijbetalen. Aanrader voor iedereen die zich geen zorgen wil maken.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Henry
18/06/2018
via website
thumbs down

Een drama, anders is het niet te noemen. Ik zit nu op 15 Gb data (29 GB is is wat Robin unlimited noemt) en heb dit weekend 2 keer een SMS ontvangen dat ik teveel data verbruik. En nu is ook nog de snelheid zonder waarschuwing aangepast naar laag.
Robin is een goede provider voor mensen zonder data verkeer, maar dan kun je overal terecht. Bij Robin heb je geen unlimited. Zodra je data verbruikt krijg je naast de sms-en een mail van “risicomanagent”. Je bent als klant bij Robin een risico.
Triest, maar waar. Niet aan beginnen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Robert
22/05/2018
via website
thumbs up

Ik ben al 5 jaar klant, in het begin was het nog 1 tarief… later veranderde dit door meer abbo’s. Maar als klant vh 1ste uur kreeg je 5,- korting.
Als 1ste uur klant zit je in het SuperSnel abbo.
Je kunt naar PijlSnel en krijgt dan ook 5,- korting, tenminste toen.
Maar 45,- is gewoon te duur.
Daarbij is dit oneerlijk.. ik zou altijd het duurste abbo moeten krijgen voor het 1ste bedrag.

Daarnaast was het altijd onbeperkt, later veranderde dit naar een bepaald plafond-gebruik en daarna wordt de verbinding afgeknepen.
Ik heb de max nooit gehaalt, maar de gedachte dat je beperkt kunt worden door een provider die beweerd de Robin Hood in de telecom te zijn..

Robin past de Algemene Voorwaarden ook constant aan, zodat ze altijd in hun recht staan.

Ik twijfel nog of ik nog langer blijf… Robin incasseert enkel, en verder hoor je ze nooit.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Roy Tollenaar
18/01/2018
via website
thumbs up

Zeer goede provider. Niet te duur en toch 4G. En een zeer goede klanten service.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Roy Tollenaar
17/01/2018
via website
thumbs down

Onbeperkt internet is niet waar naar 25 GB wordt de snelheid aangepast naar 1 Mbps aleen has je dat nooit je moet blijzijn als je 0,6 Mbps haalt klanten service is slecht meestal onzin

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hans
11/12/2017
via website
thumbs up

Al enige tijd klant bij Robin Mobile. Goede service en nooit geen klachten. Zeker een aanrader! Je weet elke maand waar je aan toe bent en totaal geen verrassingen. Heb mijn familie en kennissen ook geadviseerd Robin Mobile te nemen en deze zijn ook zeer tevreden :-).

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Serge
09/12/2017
via website
thumbs up

Uitstekende mobiele provider. Ben inmiddels bijna 4 jaar klant en nog altijd super tevreden. Snelle en adequate klantenservice, ook in het weekend. Tot nu toe de beste provider die ik ooit gehad heb en inmiddels is het hele gezin klant. Geen gezeur, gewoon goed! En via KPN netwerk, wat volgens mij nog steeds het beste netwerk is. Geen storingen meegemaakt, werkt altijd.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marcel
08/12/2017
via website
thumbs up

Prima provider!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
JJ Morales
08/12/2017
via website
thumbs down

Halen eerder geld van je rekening dan zou moeten, op vragen krijg je geen antwoord alleen standaard onzin ga mijn laatste maand in nummer wordt overgenomen. Betaal bij de nieuwe provider 7 euro minder per maand maar heb er meer voor terug zoals 4G bij RobinMobile 3G en snelheid wordt beknopt. En als je een 0900 nummer moet bellen heb je extra tegoed nodig die je bovenop je standaard maandkosten moet kopen. Ik ben weg per 4 jan 2018

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kevin smeets
07/12/2017
via website
thumbs down

wat een slecht bedrijf
Je word gelimiteerd op je snelheid
Bij vragen word je geblokeerd van social media
en je recessies worden verwijderd

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Paul
08/11/2017
via website
thumbs up

Helaas kom ik nu ook terug op mijn positieve ervaringen met Robin Mobile.Als klant van vrijwel het eerste uur, wordt ik nu ook geconfronteerd met het terugschroeven van de snelheid van 4G naar 0.4 mb. Ik mag dan wil ik mijn telefoon willen blijven gebruiken zoals ik dat nodig acht extra speed gaan bijkopen. Volgens de altijd vriendelijke helpdesk is er niets veranderd de afgelopen maanden. Ik denk dat Robin besloten heeft een nieuw verdienmodel in te voeren. Namelijk meer geld uit bestaande klanten trekken. Jammer.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Thomas
07/11/2017
via website
thumbs down

Redelijk slecht ik gebruikte vaak 20 GB 1 jaar terug en wert vaak terug gezet naar 400 kbps dit vind ik zelf geen echt onbeperkt. Bij Tmobile heb ik voor 30 euro per maand echt onbepekt. Ze gebuiken als excuus maar de mb,s zijn onbeperkt maar daar heb ik niks aan als mij Netflix niet genoeg kan gebruiken en dus niet kan waar ik het abonoment voor gekocht heb. Daarom zeg ik koop dit Voral NIET en ga naar Tele2 of Tmobile

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Pieter
30/10/2017
via website
thumbs up

baal dat ik iedere maand €29,95 heb betaald terwijl het bij T-Mobile en Tele2 goedkoper is en je internetsnelheid is een 10x sneller. Robin Mobile moet meegaan met de markt: of de snelheid extreem verhogen of de prijs met €10 naar beneden.

Ik word iedere maand teruggezet met mijn internetsnelheid naar 400Kbps. Daarmee kan je vrij weinig. Hoezo onbeperkt? Erg oneerlijk. De klantenservice verwijst door naar de kleine lettertjes altijd. Erg triest!

Ik stap over naar Tele2. Ook maandelijks opzegbaar, goedkoper en sneller internet.

Doei Robin Mobile. Tot nooit!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mark
24/01/2017
via website
thumbs up

Ik heb een 3G abonement en dit is net voldoende voor mijn gebruik en dus prima voor wat het kost.

Enige punt van aandacht wat veel mensen vergeten bij een vast bedrag per maand is dat men nooit een nummer kan bellen wat ….ct/minuut kost. Dit zijn nogrmaal gesproken bijkomende kosten op je maand bedrag en aangezien je nooit meer betaald dat je abonement bij Robin zijn deze nummers niet berijkbaar.

Geen slecht woord over Robin en service alleen een puntje voor toekomstige geinteresseerden.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Achtmaal
14/11/2016
via website
thumbs up

Echt een top provider. Overstappen met mijn nummer verliep werkelijk vlekkeloos en binnen 3 dagen was mijn nummer overgezet. Uitermate vriendelijke en behulpzame klantenservice. Je krijgt direct antwoord op je vraag en dat is wel uniek. Geen verhaal van “we gaan het uitzoeken en komen hierop terug” maar direct een gericht en duidelijk antwoord op je vraag. Nog nooit een provider meegemaakt waar je echt persoonlijk en snel zo goed geholpen wordt. Zeker een aanrader en nee ik heb geen aandelen in het bedrijf hahahahahaha.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tarik
13/11/2016
via website
thumbs down

Door een fout is mijn internetsnelheid terug geschroefd naar 0,4 Mbps. Op mijn verzoek om mijn oude snelheid te herstellen krijg ik de mededeling dat ik extra bij moet betalen. Geldklopperij!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Dame
22/07/2016
via website
thumbs up

Zo ik ga maar lekker hier op over vodafone trekt me helemaal leeg met hun vaag gespecificeerde rekeningen en vervolgens onbeschofte klantenservice byeee

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Alwin
11/04/2016
via website
thumbs down

Het is al lang GEEN ONBEPERKT INTERNET meer. Het 4G netwerk is prima, tot dat je 15Gb hebt gebruikt. Dan verval je in een snelheid waarmee je niet normaal kun surfen en whatsappen. De site zegt 400Kb/s, de Speedtest app zegt 30Kb/s.
De site staat helemaal vol met echt onbeperkt, dat is het NIET!
Ook met de tragere abonnementen (1Mb/s of 400Kb/s) verval je na 15Gb in snelheid, omdat je dan wel ‘excessief’ moet internetten om zoveel bundel te gebruiken.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hugues
Geen oordeel
21/07/2015
via twitter
Hugues (@H237B)

non non ROBINMOBILE 🙂

Nuttig? Ja   Nee

RiCHHOMIEJUAN
21/09/2014
thumbs up

Die robinmobile is wel goeie, 30 euro alles onbeperkt

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
✖️
25/08/2014
via twitter
✖️ (@mssae_)
thumbs up

ey man.. vodafone rooft mij. ik ga een robinmobile abbo halen, onbeperkt internet, bellen & smsen voor 30eu per maand

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bas van Bodegraven
13/07/2014
thumbs up

Ik weet niet op wie ik het meest kwaad moet zijn @kpn of @RobinMobileNL !Nog steeds geen internet op vakantie #FAIL #robinmobile=verdertop!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
valkenburg
15/03/2014
via website
thumbs up

Robin mobile 1 maand goed geweest hierna begon de ellende! Ik heb 2 abbo’s daar lopen maar nu regelmatig valt de internet weg of geen 3G maar ‘E’ verbinding met maar 30 KBps. Al tientallen brieven verder maar alles ligt aan KPN. Daar heb ik dus niets aan!Kortom een zeer slechte provider ,klantenservice geeft snel antwoord ja ,maar oplossingen geven ze niet (niet voor mij in ieder geval!)

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Clifftem
27/02/2014
via website
thumbs up

Ik vond het niet normaal hoe leuk en snel ik behandeld ben door robin mobile.
aanrader voor alle..
Videostreamin is lekker en stabiel..
Nog geen een klacht na 1 week gebruik..
Go Hood !!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Crackbek
26/02/2014
via twitter
Crackbek (@Crackbek)
thumbs up

Van vodafone naar robin mobile gegaan. Scheelt me 480 eu per jaar.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mitchel J L
19/02/2014
thumbs up

@tiesbliep @whatthebliep begrijp dat je weg was! Maar blijkbaar hebben jullie niet genoeg medewerker? Bij Robin mobile had ik snel reactie

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mamoun elyounoussi
26/01/2014
thumbs up

Oja nog Ff een klein shout out!! Naar #Robin mobile.. Die abbo’s aanbieden zonder contract #goeiedingen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
ghost9612
18/09/2013
thumbs down

@vodafoneNL is echt duur met mobiele telefonie. Mensen stap lekker over naar robin mobile.nl Teminste ECHT alles onbeperkt.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
EftelingFreakz
23/08/2013
thumbs up

Zojuist robinmobile aangevraagd onbeperkt bellen smsen en internetten voor 39, 95 per maand

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores

Robin Mobile ervaringen 2018

Heeft u ervaringen met Robin Mobile en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u Robin Mobile beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.

Ons doel is altijd dat u snel en simpel de beste keuze kan maken en zorgeloos kan overstappen. Of u nu kiest voor Robin Mobile of voor een andere aanbieder. Die keuze is aan u en wij helpen u graag!

Robin Mobile vergelijken

Met onze onafhankelijke vergelijkers kunt u alle tarieven en aanbiedingen van Robin Mobile vergelijken. Zo weet u binnen enkele minuten of Robin Mobile voor u de beste keuze is! Vervolgens kunt u overstappen naar Robin Mobile of naar een andere aanbieder...

Robin Mobile 3.40 stars 35 reviews