Simpel.nl
Simpel.nl is de grootste sim only aanbieder van Nederland. Het bedrijf is in 2007 opgericht en verkoopt sim only abonnementen tegen lage tarieven. Hierdoor hebben ze in korte tijd veel klanten kunnen verwelkomen. Simpel.nl zet haar klanten centraal door ze naast de lage tarieven ook voordelen van constante kwaliteit te bieden. Service staat bij Simpel hoog in het vaandel. Dit betekent dat Simpel.nl klanten benadert wanneer ze denken dat dit in hun voordeel is.
Simpel.nl ervaringen
5 Simpel.nl ervaringen
BvD

Nadat ik dagenlang problemen had met bereikbaarheid (bellen en gebeld worden) èn tijdens gesprekken de verbinding er telkens uitvloog, heb ik de ‘klantenservice’ gebeld. Ze vertelden me dat er een storing was op hun netwerk.
Ok, dat verklaart een hoop, dacht ik….
De volgende dag eens gekeken op hun website èn allestoringen.nl: geen enkele storing te zien in de voorgaande dagen!
Nogmaals de ‘klantenservice’ gebeld waarom ze me zo hadden afgepoeierd. Kreeg geen fatsoenlijk antwoord. Sterker nog, tijdens het gesprek viel wéér de verbinding weg….
De maat was vol. Nieuw abonnement bij mijn vorige provider afgesloten, dag later sim-kaart binnen, mijn eigen nummer bij Simpel doorgeschakeld naar het tijdelijke nummer van de nieuwe provider, en sindsdien geen enkel probleem meer!
Vervolgens Simpel gebeld dat ik per direct het abonnement bij hen opzeg.
Maarrrr….
Omdat mijn contract pas halverwege de contracttermijn was MOCHT ik niet opzeggen. Niks mee te maken, zei ik. Jullie leveren immers geen dienst aan mij. Èn hebben me voorgelogen.
Ze wilden namelijk eerst onderzoek doen naar het probleem. Nee, zei ik, die kans hebben jullie jezelf ontnomen door te liegen over een storing.
Èn ik kan het me niet veroorloven om tijdens deze corona-crisis klanten kwijt te raken door wegvallen van de verbinding of helemaal niet bereikbaar te zijn!
Een impasse volgde, ik storneerde alle incasso’s die ik nog kon storneren. Alleen maar om ze tot actie te dwingen!
Drie dagen geleden hebben ze MIJN nummer zelfs geblokkeerd. Vele telefoontjes met de ‘klantenservice’ en zelfs contact via Whatsapp resulteerde in beloftes om mij te helpen. Nog steeds niets gehoord!
Morgen maar eens mijn rechtsbijstandverzekering inschakelen om via een kort geding mijn nummer vrij te geven voor portering….
WAT EEN SPIJT HEB IK OOIT DAAR EEN ABONNEMENT AF TE SLUITEN!
klopping

Barneveld

gijs

simpel zegt:
Binnen de EU bellen, sms’en en internetten uit je bundel, zonder extra kosten
dan komt er een heel verhaal en blijkt dat dat niet zo is, bellen vanuit nederland naar een EU land is heel duur!
ga ajb naar andere providor als je wel eens naar het buitenland belt.
Wat mensen over Simpel.nl vertellen.
Heeft u ervaringen met Simpel.nl en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u elke aanbieder beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.
Ons doel is altijd dat u snel en simpel de beste keuze kan maken en zorgeloos kan overstappen. Die keuze is aan u en wij helpen u graag!
Aanbieders vergelijken
Met onze onafhankelijke vergelijkers kunt u alle tarieven en aanbiedingen vergelijken. Zo weet u binnen enkele minuten welk aanbod voor u de beste keuze is.