Generic selectors
Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Energie
Internet
Mobiel
Verzekeren
4.4

Aanbiedingen

scores

Algehele indruk
Tarieven
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit netwerk
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
123 positief – 328 negatief

Top 5

Schrijf ervaringen en maak zo kans op een gratis vvv waardebon van 50 euro!

Gsm aanbiedingen vergelijken

T-Mobile

T Mobile Nederland is onderdeel van T-Mobile International en binnen Nederland de aanbieder van mobiele communicatiemiddelen voor zowel particulieren als zakelijk gebruik. T-Mobile heeft bekendheid op het gebied van Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen ook wel MVO waar duurzaam vooral de boventoon voert. Hoewel T-Mobile zelf geen aanbieder is van toestellen, zijn er onder de merknaam T-Mobile reeds diverse toestellen op de markt gekomen! T-Mobile telde eind 2012 4,7 miljoen klanten binnen Nederland, en met de samenwerking die zij aangaan met KPN en Vodafone met betrekking tot regional roaming, zullen al deze mensen ook tijdens een storing via een ander netwerk gewoon kunnen bellen.


T-Mobile aanbiedingen en tarieven 2018

Profiteren van extra korting, actie's en aanbiedingen bij T-Mobile. Met onze onafhankelijke prijsvergelijkers kunt u alle tarieven van T-Mobile vergelijken. Zo weet u binnen enkele minuten of T-Mobile voor u de beste keuze is! Vervolgens kunt u overstappen naar T-Mobile of naar een andere aanbieder...

T-Mobile ervaringen

Geef T-Mobile een beoordeling

524 T-Mobile ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Tarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit netwerk
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

Sjon de graaf
04/09/2018
via website
thumbs down

Ik heb op 22-8-2018 doorgegeven dat mijn televisie kastje kapot is , daarna zou er een monteur opbellen maar niet gedaan. Weer gebelt en te horen gekregen dat de monteur zou bellen niet gebelt dus . Gelukkig kreeg ik toen een telefoon nummer van de monteur en dus zelf maar gebelt . Monteurservice aan de lijn, die vertelt mij dat er helemaal niks doorgegeven is aan hun ( terwijl het al 2 keer doorgegeven had moeten zijn ) ik vertel dat het kastje kapot is en dat hij er een mee zou nemen . Die hadden hun niet dus hij heeft mij doirvebonden naar tmobile thuis om door te geven dat er een kastje mee gestuurd zou worden maar die vertelde mij dat de monteur alles bij hun zouden hebben en zo niet ik de volgende dag een in huis zou hebben . De monteur is vrijdag langs geweest , en raad eens wat ” het televisie kastje is kapot . Het is nu 2 weken verder en heb nog steeds geen televisie . Ik wacht al vanaf zaterdag op een televisie kastje en nog steeds geen kastje ontvangen. Mijn geduld is echt op nu . Dit is nu de 4 de keer dat jullie in gebreken zijn geweest ik wacht geen 5 de keer .

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Vivi
Geen oordeel
12/07/2018
via website

Geen dekking, compensaties worden beloofd maar niet voldaan en zodra er iets vanuit t-mobile geregeld moet worden trekken ze hun keulen lekker in…

Verschrikkelijke ervaring van A tot Z…

Nuttig? Ja   Nee

Smit
10/07/2018
via website
thumbs down

Ver-schrikkelijk.
Vorige week voor het eerst klant geworden van T-Mobile thuis. De tv ontvanger die we hadden gekregen gaf geen geluid dus maar gebeld. Na een halfuur met de klantenservice te hebben gebeld zou de medewerker het probleem door zetten naar de Backoffice en die zouden het oplossen op afstand.
Helaas bleek ook deze ‘oplossing’ niet te werken dus opnieuw de klantenservice gebeld. Na weder om een halfuur gebeld te hebben, nu met een iets minder vriendelijke medewerker, zou hij ons een nieuwe tv ontvanger toesturen.
Vandaag, inmiddels 4 dagen later omdat het weekend er ook tussen zat, maar weer eens gebeld om te vragen wanneer mijn nieuwe ontvanger geleverd gaat worden aangezien mij was beloofd dat de tv ontvanger na het weekend zou komen.
Naast dat de nieuwe ontvanger helemaal niet is besteld heb ik vandaag 45 minuten (!) aan de lijn gehangen omdat de medewerker er helemaal niks van snapte.
Medewerker stelde zich aan het begin van het gesprek niet voor. Pas na dat ik mijn naam had gezegd kreeg ik medewerkers naam te horen.
ik ben 5 keer ‘in de wacht’ gezet waar bij de medewerker mij gewoon neer legde op zijn bureau en ik alle gesprekken gewoon kon volgen. Tevens werd mij twee keer gezegd; ‘wacht even’. Niet; ‘ik zet u even in de wacht’ of ‘heeft u een moment geduld?’ Wat passender was geweest aangezien ik naast klantenservice bellen ook nog andere verplichtingen heb.
Medewerker vertelde mij dat als ik ook een ontvanger wou waar mee ik kan opnemen, wat €2,50 extra per maand kost, ik óók mijn internet snelheid omhoog moest doen. Anders kon de opname functie niet worden geleverd. Na dat ik te kennen had gegeven dat ik dat niet wou omdat het dan wel een duur grapje zou worden, heeft medewerker mij tot wel 4 keer opnieuw gevraagd of ik nou wel of geen opname functie wou.
Bij het bestellen van de tv ontvanger ging van alles mis en had de andere collega het hem ‘wel heel moeilijk gemaakt’ maar wat er mis is gegaan weet ik tot op heden niet.
Aan het einde van het gesprek bleek dat medewerker een tweede tv ontvanger had besteld in plaats van een nieuwe ter vervanging van de oude die stuk was. Toen ik hem daar zelf maar op attent maakte kreeg ik als reactie: ‘u heeft niet verteld dat de oude box stuk was’.
Wat een waardeloze service én klantenservice. Ik wou dat ik dit van te voren had geweten. Inmiddels zitten we al 5 dagen zonder televisie, wat nog verlengd zal worden met 5 dagen minimaal omdat de tv ontvanger nu pas is verstuurd! Ik zal nooit weer een abonnement afnemen bij T-Mobile en raad iedereen ook aan om hun product(en) af te nemen bij een andere provider.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Anna
04/07/2018
via website
thumbs up

Oke ik plaats nooit een reactie maar nu moet het even. Ik (en mijn ouders ook) zitten al jaren bij tmobile en we hebben nooit problemen. Alles is goed. Dus ik weet niet waarom iedereen zo zit te zeiken. Ik heb nooit problemen worden goed geholpen en betalen is altijd goed en op tijd. Top! Zeker aan te raden! Ook het netwerk is echt heel erg goed!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Charles Reid
03/07/2018
via website
thumbs down

THEY SEND A LETTER BY POST/MAIL T, 100%HAT I GET 148,62 RETURNED AFTER THEY START CONTRACT NUMBER 2 BEFORE CONTRACT 1 ENDS, THEN DOCTOR THEIR FACTUURS TO HIDE IT, BUT MY BANK PAYMENT SHOW THEY ARE DEVIOUS THIEVES & LIARS.

100% UNETICAL, HAVING A REALLU OBNOXIOUS ATTITUDE & WILL NOT EEN HONOR THEIR OWN STATEMENT, JUST MUTUALLY AGREE TO END OUR CONTRACT OR I WILL NOT QUIT WRITIG TO EVERYONE ON THE INTERNET THAT THEY LIE & STEAL.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Peter van Giezen
30/06/2018
via website
thumbs down

BUITENGEWOON ONBETROUWBAAR BEDRIJF!!!!
Na contractverlenging stopt MB verdeler hetgeen juist de reden was om bij T-Mobile te blijven. Kan niet meer is het boute antwoord van de klantenservice. Helaas geen enkele waarschuwing tijdens het proces van verlenging. Service zit er niet meer in en contract willen ze niet ontbinden want het staat het ergens in de kleine lettertjes.
Had ik dit van tevoren geweten dan had ik goedkoper uit geweest bij Vodafone icm mijn Ziggo abonnement en bovendien een betere ontvangst gehad,
Waarom geen duidelijkheid hierover T-Mobile? Klanten zich bedrogen laten voelen is geen goede publiciteit.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hans van Leeuwen
29/06/2018
via website
thumbs down

Was ik maar eerder op deze site gekomen, inderdaad een waardeloos bedrijf.
Aan de buitenkant ziet het er mooi uit, maar krijg niet met ze te maken met een probleem.
Regeltjes en verwijzing over en weer.

Monteur wordt via sms op de dag van installatie afgemeld, daar gaat je vrije dag. Via via moet je dan zelf een nieuwe afspraak zien te maken.

Nu sluit de andere provider af en zit ik waarschijnlijk ook een tijdje zonder internet/tv en bellen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
A.Waning
14/06/2018
via website
thumbs down

Na enkele maanden abonnee bij T mobile thuis al een derde stb en nog steeds geen vaste telefoon. Klachten worden niet opgelost.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Frank Hilversum
30/04/2018
via website
thumbs down

Nou mocht je T Mobile home willen nemen, bedenk dan dat als het niet goed gaat (en dat gaat het vaak) dat je toch wel een week of 2 zonder TV/Internet en Bellen zit, althans dat is mijn ervaring dus doe er je voordeel mee ik heb nu al spijt en men verschuilt zich achter regeltjes en er gebeurd niet veel. Ikzelf ben al sinds donderdag 26.4 zonder Internet/belle en tv en behalve dat je een gratis internetbundel krijgt om als hotspot te gebruiken doen ze niet veel, nou als het mee zit zal men deze week erop terug komen om het werkend te maken. Dus als je 2 weekjes rust wilt dan zou ik zeggen neem een T Mobile abonnement en anders zoek ff lekker verder bij een betrouwbare leverancier.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
A.R. Hamid
23/04/2018
via website
thumbs down

Er wordt 750 mb beloofd als glasvezelsnelheid. Echter, de geleverde snelheid is 80 mb. Als je erover belt vragen ze of het een wifi verbinding is of kabel en dat ze bij een wifi verbinding geen garantie kunnen geven op de snelheid. Ik vind het een makkelijke excuus om het daarop te gooien. Niet verwacht van t-mobile. Je wordt gelokt met 750 mb en als je erover klaagt dat je máár 80 mb hebt, krijg je te horen dat ze nooit kunnen garanderen dat de snelheid ook voor wifi geldt. Valt me heel erg tegen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
GezinEHV
Geen oordeel
17/02/2018
via website

Wat een verschrikkelijk bedrijf! Nooit, maar dan ook NOOIT iets kopen!!
T-mobile had via het internet een leuke aanbieding: T-Mobile thuis alleen internet, 37,50 euro per maand voor 750Mb/s. Alles geregeld, overstap service en alles. Vervolgens probeer ik via hun website een afspraak te maken zodat er een monteur langs komt. Mijn abonnement gaat in per 05-03-2018 maar dan kan er geen moteur langs komen? Dit kan pas op 13-03-2018. Dus ik bel met de monteur service van T-mobile(Giudion) met de vraag of dit eerder kan. Betreffende mevrouw geeft aan dat dit niet kan, luistert niet naar mijn verhaal en verbindt me door met T-mobile. De mevrouw van T-mobile geeft ook aan dat dit niet kan, Ik zit dus een week zonder internet. Vervolgens ga ik een discussie met mevrouw aan, wordt ze bijzonder onbeschoft en als ik haar naam vraag hangt ze op! Dus ik denk, met zo een bedrijf wil ik geen zaken doen. Op de website staat aangegeven dat je moet bellen om op te zeggen. Dit doe ik dus. Ik krijg wederom een mederwerker van T-mobile aan de lijn, ik leg alles uit en geef aan dat ik wil opzeggen. De man verbindt mij door met een andere afdeling. Ik krijg weer een man aan de lijn, leg weer alles uit en geeft aan dat ik wil opzeggen. LET OP: mijn abonnement zou officieel pas ingaan per 05-03-2018!! Nu zegt de man dat dat niet gaat en indien ik wel opzeg, ik aan een boete van 75 zit euro! Vervolgens geeft ik aan dat ik toch recht heb op herroepingsrecht van 14 dagen?? Blijkbaar staat in hun algemene voorwaarden dat het herroepingsrecht in gaat vanaf de dag dat je het abonnement afsluit. Dus niet de dag dat je het product KRIJGT, nee de dag dat je op de internetpagina op oke drukt. Heel stiekem van T-mobile, aangezien de monteur pas na 14 dagen contact met je opneemt (dus daaaag herroeppingsrecht). Ik weer de discussie aan, vervolgens zegt meneer dat ik naar hem moet luisteren?? zit ik in een omgekeerde wereld?? ik ben toch de klant? Ik weet niet wie er personeel aanneemt bij T-mobile maar ontsla die persoon en de helft van het personeel. De betreffende man die ik als laatste sprak, sprak met een zwaar buitenlands accent, toen ik zijn naam vroeg, zei hij dat hij Kees-Jan heette en weigerde zijn achternaam te geven. Jammer dat T-mobile zo met nieuwe klanten omgaat. Natuurlijk zit ik nu aan een jaarcontract vast. Wat een enorm trietste aanfluiting van een bedrijf. Onbeleefd tegen klanten, ophangen, kleine lettertjes in het contract en achterbakse streken. Mijden als de pest!!!!!!

Nuttig? Ja   Nee

Breda076
16/02/2018
via website
thumbs up

We hebben een kat in een zak gekocht!
We hebben al 4 dagen een all-in abonnement ( TV-internet) van T-Mobile. Ons TV-geluid werkt al 4 dagen niet, want het schijnt dat het tv abonnement van T-Mobile niet werkt op een 4K TV! Tot onze grote verbazing, kan het geluidsprobleem niet worden opgelost worden door Tmobile! We komen er nu achter, dat de tv abonnement van T-Mobile niet geschikt is voor de nieuwste TV. We willen het abonnement opzeggen, maar dit kan niet kosteloos. We moeten dan een jaar lang het abonnement blijven door betalen. Belachelijk, dat je voor iets moet betalen die niet eens goed functioneert! Graag hiervoor een passende oplossing!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
VanderHorst
06/02/2018
via website
thumbs up

Wij zijn in eerste instantie verkeerd voorgelicht in de winkel. Wel t mobile thuis afgesloten. Dat werkte dus niet. Meerdere slechte ervaringen met benaderen van een zeer onwelwillende helpdesk. Mail, chat en telefonisch compleet beroerd. Maar wij zijn terug gegaan naar de winkel in Middenwaard. De bedrijfsleidster heeft ons ontzettend goed geholpen en het voor ons opgelost! Gooi die help-niet-desk maar op de schop en laat het de winkels oplossen. Die mensen hebben in ieder geval een hart. Merit, bedankt voor je hulp en je super attente bos bloemen!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
nick.shooto@gmail.com
30/01/2018
via website
thumbs down

Wat een drama club, niet goed worden geholpen door de helpdesk, 5 telefoontjes ( 5 andere antwoorden van 13 plussers ). Geld terug moeten krijgen maar al meer dan 5 maanden bezig zijn om fatsoenlijk je geld terug te krijgen. Sluit geen abonnement af en kies voor een partij als XS4ALL die alles wel goed voor elkaar heeft. Dit is echt DRAMA!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
jc Scherff
Geen oordeel
29/01/2018
via website

ik ben zeer ontevreden over de via t mobile afgesloten verzekering bij chubb deze firma is er niet op uit om je schade zo snel mogelijk te vergoeden maar doet er alles aan om onder de schade claim uit te komen. .
Ik zou deze verzekering nooit meer afsluiten en raad deze verzekering andere mensen dan ook af .
Ik heb deze negatieve ervaringen met andere verzekeringen nooit gehad .
mvg JC Scherff

Nuttig? Ja   Nee

Huyen
13/01/2018
via website
thumbs up

Al jarenlang klant bij T-Mobile en nog nooit problemen gehad. In de winkel zijn ze niet opdringerig en vrij transparant. Destijd bij het overstappen, verliep alles soepel. Ik werd op de hoogte gehouden d.m.v. mails. Met de app houd je alles in de gaten. Je krijgt enkele dagen voordat de facturatie plaatsvindt altijd een mailtje of je kan dit terugvinden in de app of website. Als je nog meer mensen kent die ook T-mobile gebruiken, dan krijg je korting op de maandfactuur. Ook best handig. Ik heb voor zover geen contact gehad met de klantenservice, omdat dit nog nooit nodig was. Dus daar kan ik niet over oordelen. Ik weet wel, dat het gebruikelijk is dat mensen sneller een review plaatsen indien iets niet goed is gegaan. Dus het is een scheef beeld dat T-mobile op deze website een lage score ontvangt.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Andre Hogenberg
23/12/2017
via website
thumbs down

Waardeloos bedrijf wat zelf veel fouten maakt in mijn aanvraagprocedure, nummerbehoud en ingang contract en dan geen enkele coulance toont. Kost mij alleen maar extra geld.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
just
28/11/2017
via website
thumbs down

Ik heb sinds augustus T-mobile thuis. Sinds dag 1 heb ik spijt dat ik voor hun internetdiensten heb gekozen. Internet is traag, valt telkens uit, ook in de woonkamer 5 meter van de modem vandaan. Bij het bellen van klantenservice ben je snel 30 minuten in de wacht en 45 minuten aan de lijn zonder enige vorm van hulp.
Telkens vragen ze jou om een internet speedtest te doen zonder enige vorm van vooruitgang. Nu ben ik 14 dagen met ze bezig waarin ze van mij EISEN dat ik een test uitvoer dat ik al 3x zonder resultaat heb gedaan. WAARDELOOS BEDRIJF!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Martin van de Wardt-Olde Riekerink
15/11/2017
via website
thumbs down

Wat een baggerservice. Iedereen is erg aardig, maar de organisatie is duidelijk niet op haar taak berekend. Betaling gaat door computerstoring van TMobile verkeerd, krijg ik gelijk een incassobureau aan de lijn met dreigende toon. Als ik vraag of ze niet eerst even een mail hadden kunnen sturen krijg ik te horen dat ze dat gedaan hebben. Als ik vraag wanneer dan komt er geen antwoord, behalve”ja, want dat doen we altijd” Na doorvragen blijkt dat “Een andere afdeling” te zijn. Bij nabellen na een klacht (we beantworden over het algemeen binnen 5 werkdagen) kunnen ze na 2 weken nog niet zeggen wat de status is: “het zal in behandeling zijn bij de andere afdeling, maar ik kan dat niet zien, soms kan het langer duren”

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Robo
13/11/2017
via website
thumbs down

Ok luister. T-Mobile prepaid LIJKT goedkoop met uitstekende voorwaarden maar er zitten addertjes onder het gras. Of beter gezegd een hele zwerm vol met adders, die verachtelijke T-Mobile medewerkers. Alle problemen op een rijtje gezet. Ik ben nu 3 maanden klant bij T-Mobile en NIETS ANDERS DAN GENAAIT WORDEN!
– Promotie werkt alleen met bellen, niet met internet e.d. Daar is niet duidelijk over gecommuniceerd.
– Klantenservice is zo dom als een koe en zo langzaam als een slak (nog nooit zo erg meegemaakt).
– Mobiel internet zonder bundel letterlijk nog geen minuut aangehad en nu al meer dan een euro afgeschreven. Al geruime tijd dezelfde telefoon met dezelfde apps en dezelfde instellingen. Bij Simyo NOOIT geen last van gehad.
– NIET transparant. Je kan GEEN verbruiksgegevens inzien al bestaat dat kopje wel bij de app en je T-Mobile omgeving. Je vindt daar echter alleen je saldo terug.
De reden dat ik was overgestapt van Simyo naar T-Mobile was omdat ik dacht dat ik goedkoper zou zijn. Nou niet dus! Op papier mag het goedkoop lijken, in de realiteit word je keer op keer genaaid.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Elly Stokkermans
08/11/2017
via website
thumbs up

ik ben al sinds 2002 klant bij t-mobile voor mijn mobiel abonnement. Nooit problemen gehad, dus blijf ik daar ook. Maar op 24 Okt. abonnement aangevraagd voor t-mobile thuis, kreeg daardoor enkele vragen die nu nog steeds niet zijn beantwoord. Ik heb 2 dgn. geprobeerd telefonisch in contact te komen, steeds minimaal 20 min. wachttijd, daarop een mail gestuurd om mijn aanvraag te herroepen. Als dit nu al zo moeilijk te bereiken is hoef ik het niet meer. De mail stuurde ik 26 Okt 2017 en had gisterenavond nog steeds geen antwoord. Ik bel naar de afdeling mobiele abonnementen en kreeg daar een tip , die me geholpen heeft. Bel niet naar 08000092 maar 08000419, daar kreeg ik na 4 min. gehoor en meteen per mail de bevestiging van mijn annulering.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
antoon weel
25/10/2017
via website
thumbs up

overstap correct geregeld ging wel wat fout maar werd opgelost wil nu tweede tv abonnement er bij hebben kan allen telefonisch is niet te bereiken tot 3 x 20 min aan de telefoon gehangen geen contact. ik zoek nu andere oplossing desnoods met beëindigen van tv abonnement

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sjors
18/10/2017
via website
thumbs up

Na de overstap van Ziggo naar T-Mobile was ik best nog wel Sceptisch over de internetsnelheid en overige diensten, maar na 4 maanden ben ik toch wel een zeer tevreden klant. Wat er beloofd word krijg je ook daadwerkelijk en dit was bij Ziggo onmogelijk. De internetsnelheid is altijd goed, digitale tv nooit problemen mee daarnaast krijg je ook nog eens gratis Fox Sports Eredivisie + 2,50 euro korting p/m wanneer je mobiele telefoon abonnement afneemt bij T-Mobile. De overstap ging vrijwel naadloos, geen dag zonder verbindingen gezeten.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Albert-Jan
06/10/2017
via website
thumbs up

Sinds overname van VodaFone naadloos overgegaan.
Internet en TV werkt als een zonnetje. (100% up)
Zelfs VPN valt eigenlijk nooit weg,
Nog nooit contact met helpdesk hoeven hebben

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
1 9 10 11

T-Mobile ervaringen 2018

Heeft u ervaringen met T-Mobile en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u T-Mobile beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.

Ons doel is altijd dat u snel en simpel de beste keuze kan maken en zorgeloos kan overstappen. Of u nu kiest voor T-Mobile of voor een andere aanbieder. Die keuze is aan u en wij helpen u graag!

T-Mobile 2.22 stars 524 reviews