Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Blog
Energie
Geen categorie
Internet
Mobiel
Nieuws
Verzekeren

T-Mobile

T Mobile Nederland is onderdeel van T-Mobile International en binnen Nederland de aanbieder van mobiele communicatiemiddelen voor zowel particulieren als zakelijk gebruik. T-Mobile heeft bekendheid op het gebied van Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen ook wel MVO waar duurzaam vooral de boventoon voert. Hoewel T-Mobile zelf geen aanbieder is van toestellen, zijn er onder de merknaam T-Mobile reeds diverse toestellen op de markt gekomen! T-Mobile telde eind 2012 4,7 miljoen klanten binnen Nederland, en met de samenwerking die zij aangaan met KPN en Vodafone met betrekking tot regional roaming, zullen al deze mensen ook tijdens een storing via een ander netwerk gewoon kunnen bellen.


T-Mobile ervaringen

Geef T-Mobile een beoordeling

497 T-Mobile ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Tarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit netwerk
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

Brenda Rook
14/09/2017
via website
thumbs down

Internet thuis prima prijs/kwaliteit. Maar de klantenservice werkt zeer zeer slecht. Een reeds goedgekeurde creditering wordt maar niet teruggestort. Naar maanden bellen en mailen, waarbij fout op fout wordt gemaakt, is er nog geen oplossing. En dit terwijl dat uiterst simpel zou moeten zijn. Mail wordt nu niet meer beantwoord en de klantenservice belt NIET terug onlangs keer op keer weer de belofte, dat zij contact met mij zullen opnemen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Robert
04/09/2017
via website
thumbs down

Hieronder mijn klachten:
1. Bij het afsluiten van het abonnement heb ik aangegeven dat ik de telefoon in de winkel op wil halen. Echter had de persoon van de klantenservice op bezorgen gedrukt, waardoor ik eerst de opdracht moest annuleren.
2. Afspraken niet na komen over onterrechte betalingen van 3e partijen (30 dagen verlengt naar 45 dagen en als nog niet binnnen de 45 dagen een uitspraak hebben)
3. Veilig online afnemen maar als nog niet veilig online zijn, waardoor er extra kosten komen (zonder toestemming) van 3e partijen
4. Meerdere malen per uur bericht krijgen van “veilig online” dienst, die ik niet kan uitzetten
5. Alle werknemers schuiven alle problemen iedere keer door
6. Werknemer van de klantenservice heeft mij niet terugggebeld, terwijl dat wel de afspraak was
7. Werknemer van de klantenservice verbreekt verbinding met mij terwijl ik (al 10 minuten) in de wacht sta

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
van kraaij
02/09/2017
via website
thumbs down

Zeer slecht zowel tv als telefoon maar ook internet zeer traag. Afgesproken maandbedrag klopt niet natuurlijk in mijn nadeel ik krijg nog geld terug daar ben ik al maanden op aan het wachten. Meneer bij klantenservice zeer onbeschoft. Tv langzaam opnemen lukt niet en wifi boven helemaal niet mogelijk.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Timur
22/08/2017
via website
thumbs down

Overstap gemaakt van kabel naar glasvezel van tmobile. In 1 woord: rampzalig.

4x monteur langs, 3 nieuwe modems, 1 versterker en tientallen telefoontjes. Nog steeds valt mijn internetverbinding weg op alle toestellen (sony tv, iphone, ipad, hp computer). Voordeel is dat de monteurs gratis zijn en de klantenservice. Maar mijn tijd is niet gratis!

Ze kunnen het niet oplossen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marleen
19/08/2017
via website
thumbs down

Waardeloos internet. Deze reactie schrijven lukte al amper. Ik wil vodafone terug

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Els
18/08/2017
via website
thumbs down

Sinds kort bij t-mobile thuis. Wat een slecht bedrijf..De internet snelheid waar we recht op hebben krijgen we niet. Uitzending gemist is maar voir een summier aantal kanalen en programma’s. Wachttijd voor klantenservice is heel lang. En dan krijg je mensen aan de lijn die er totaal geen verstand van hebben. Waarvan je 6x de handleiding krijgt opgestuurd maar waarna je mail nog niet verzonden kan worden. 14 dgn bedenktijd. Wij waren in de veronderstelling dat deze in ging nadat we aangesloten waren maar dit bleek na aanmelding te zijn. We zitten er helaas een jaar aan vast. Ik raad niemand t-mobile aan.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Carmen
17/08/2017
via website
thumbs down

Verkoper in winkel bleef aandringen dat ik een duurder abonnement moest afsluiten dan dat ik wilde. Ik weigerde aldoor pertinent maar de verkoper sloot toch op eigen initiatief het duurdere abonnement af, wat ik pas later ontdekte bij ontvangst van de eerste nota. Daarna contact gezocht met de helpdesk via email. Het abonnement zou worden omgezet en het teveel betaalde bedrag met een creditnota verrekend. Maar bij ontvangst van de volgende nota bleek dat maar een gedeelte van het teveel betaalde bedrag was verrekend. Fout op fout, geen goede start met een nieuw abonnement. Als de service exemplarisch is voor hun product dan houd ik mijn hart vast…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
joost
17/08/2017
via website
thumbs down

T-mobile zakelijk is echt verschrikkelijk, netwerk is slecht, klantenservice is via de mail echt onbeschoft en niet klant vriendelijk. voor de rest is het een grote dievenbende. daarom voor ondernemend Nederland sluit nooit een abonnement af bij T-mobile.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
nico
14/08/2017
via website
thumbs down

ontvang binnen 1 blokje 3G met wegvallende verbindingen en gesprekken. ontvangst buiten 1/2 blokjes 3G, met heel af en toe, een paar seconden, 1 blokje 4G.
betaal voor onbeperkt 4G. dekkingskaart van t-mobile is echt niet juist. diep triest!
als je minder gaat betalen staat de deurwaarder op de stoep, maar als er minder geleverd word dan beloofd, dan ben je gewoon de sjaak.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gerard
13/08/2017
via website
thumbs up

Ik schrijf nooit recensies Maar nu had ik er behoefte aan gezien de vele slechte beoordelingen van T Mobile. Ik ben zeer positief verast. Bij Ziggo liep ik al jaren te kloten met versterkers extra WiFi routers enz. Bij T Mobile werkt alles perfect! WiFi modem geweldig. Overal WiFi door het hele huis. Zelfs op zolder. Beeld perfect en gratis Eredivisie. T Mobile bedankt!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jeroen
09/08/2017
via website
thumbs down

Heb in het verleden al vaker gedonder gehad met kosten die ze zomaar in rekening brengen. Krijg nu opeens een brief thuis dat ik wanbetaler ben en ik heb meerdere aanmaningen gehad.Dan melden ze je aan bij preventel nou Dank je t mobile. Gelukkig had ik vorige week net een ander abonnement afgesloten bij kpn. Maar vind dit soort streken na meer als 15 jaar klant te zijn wel erg! Mensen betaal liever iets meer en sla t mobile aub over. Laatst was ik ook al niet bereikbaar bestond mijn nummer niet meer. Had ik zelf aangevraagd nou wist er niets van. Ben nu echt klaar met deze hufters. Denk na voor je met t mobile in zee gaat. ze zijn goedkoper maar krijgt er elende en uren bellen met de waardeloze helpdesk voor terug.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Strooik
08/08/2017
via website
thumbs down

Schrijft zomaar kosten af. Reageert niet. Lost geen problemen op. Trap nie daarop. Trap niet in de 35 euro actie. Verkoper winkel heeft ons bewust verkeerd geïnformeerd om een 2 jarig klote contract te slijten.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rene
16/07/2017
via website
thumbs up

2 jaar geleden ben ik na 10 jaar klant van mobile uit onvreden overgestapt naar Vodafone. Achteraf gezien had ik dat al veel eerder moeten doen omdat de klantenservice van tmobile totaal niet te vergelijken is met de klantenservice van Vodafone. Dat betreft kan tmobile een hele hoop leren van Vodafone.

De overname door tmobile juichte ik o.a door bovenstaande reden niet toe. Na het afwegen van overstappen of blijven heb ik tmobile toch het voordeel van de twijfel gegeven. Ook nu blijkt weer: “bij twijfelen, niet doen.” 

Sinds de overname van Vodafone thuis naar t mobile thuis grote problemen met internet en tv. Vooral
Het internet laat je geregeld in de steek bij streamen van films en series.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Pieter
04/07/2017
via website
thumbs up

Wat een fantastisch bedrijf! Sinds kort hebben wij T-Mobile Thuis! Lekker snel internet via de glasvezel. Televisie is ook top! De installatie was perfect geregeld. Wel hilarisch om de klachten te lezen op deze site. Wat wordt er een slecht Nederlands gebruikt. Spelfouten, grammaticale fouten en foutieve zinsopbouw in veel zinnen. Een aantal klachten zullen ongetwijfeld terecht zijn, dat zijn dan ook mensen die in fatsoenlijk Nederlands kunnen typen. Ik heb mij weer 10 minuten kunnen vermaken en heb weer even flink gelachen!

Bedankt daarvoor!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Danielle
04/07/2017
via website
thumbs down

Ze hebben een mooie aanbieding voor het abonnement en ben daar tevreden over. Maar daarnaast wordt een snelle service beloofd, die ik in de praktijk niet gerealiseerd zie worden. Onder andere vanwege de aangegeven snelle aansluitmogelijkheid, heb ik gekozen voor T Mobile glasvezel internet abonnement. In eerste instantie ontvang je snel een email bevestiging e.d., maar zodra het aankomt op het daadwerkelijk aansluiten en zorgen dat je internet werkt, gaat het erg traag en worden beloofde datums niet gehaald. Ik denk dat de andere aanbieders een realistischer/eerlijker datum laten zien waarop je internet kunt verwachten, dan T Mobile. Misschien willen ze wel graag, maar lukt het niet. Over de daadwerkelijke kwaliteit van het internet kan ik nog niets melden , want dit is er ondanks inschrijving 5 weken geleden, nog steeds niet, dat duurt nog twee weken. Ik hoop wel dat die goed is, aangezien de eerste indruk helaas niet zo best is…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Peter
01/07/2017
via website
thumbs down

Heb je nog keuze? Kies dan niet voor T-mobile thuis. De klantenservice is zeer slecht, ze spreken elkaar tegen waardoor je erg lang moet wachten. Ik ben sinds mei “klant”
Helaas al twee weken geen internet, en een oplossing is er nog niet.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Niels
28/06/2017
via website
thumbs down

Sinds Vodafone thuis is overgenomen door T-mobile is mijn internet slecht en instabiel! Ik heb ook al twee avonden geen internet gehad, terwijl er geen storingen bekend waren in mijn regio. Ook rekeningen kloppen niet. Ik schijn 4 decoders te hebben maar ik heb er echt maar twee. Ik heb mijn conclusie getrokken en ga naar een andere provider( XS4ALL)

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Edwin
Geen oordeel
14/07/2017
via website

Ook ik heb sinds de overname van vodafone thuis naar t mobile thuis grote problemen met internet en tv .
Wij zijn overgestapt nadat bleek dat T mobile het niet ging oplossen.
Toch wil ik de mensen waarschuwen wanneer er storingen zijn gelijk te gaan bellen elke dag maar weer want dan pas wordt blijkbaar je klacht serieus genomen anders zegt men zolang ke moet klaagt gaat allemaal goed ondanks dat ook in die tijd hun diensten aan het onderzoeken zijn blijven bellen elke dag

Nuttig? Ja   Nee

Laantjuh87
27/06/2017
via website
thumbs down

Op 7 juni 2017 telefonisch de overstap geregeld naar T-mobil3 thuis. Achteraf gezien de grootste fout die je ooit kan maken!!!!

Telefonisch mijn wensen doorgegeven met overstapservice, complete installatieservice en dat was geregeld. Mijn diensten zouden 8 juli 2017 gebruikt kunnen worden. Vervolgens krijg je de bevestiging en blijkt het maandpremie niet overeen te komen als wat telefonisch besproken was.

De dag erop gebeld en de medewerker kon ook niet vertellen waar dat verschil vandaan kwam. Vervolgens kwam de vraag; u regelt zelf de overstap? Uhh… nee heb overstapservice. Nou niet dus! Moest zelf maar even regelen dat het opgezegd werd bij mn oude provider. Lekker bezig hoor!

Vervolgens krijg ik 26 juni 2017 een sms van Guideon om een afspraak in te plannen met de installatiemonteur. Bij het online regelen blijk dat de complete installatieservice niet compleet is. De 1e tv word gratis aangesloten maar de 2e tv kost 17.50 euro om aan te sluiten. Echt een complete installatie is het dus niet!

Daarop weer contact opgenomen met T-mobile thuis. De medewerkster kon mij er niks over vertellen en verbond mij door met Guideon. Die vertelde mij dat de 2e tv in de kleine lettertjes stond. Lekker transparant en integer van T-mobile!

Vervolgens hoor ik dat ze pas 12 juli 2017 kunnen installeren. 4 dagen na de afgesproken datum. Kpn was per 10 juli 2017 opgezegd. Dus 2 dagen zonder internet en televisie. Dat met 2 kinderen! Eerder konden ze echt niet komen.

Wederom contact gelegd met T-mobile thuis. Om een lang verhaal kort te maken. T-mobile thuis zegt; de 14 dagen bedenktijd zijn verstreken dus we kunnen en gaan niet meer annuleren. Je kunt of een boete betalen of het contract in stand houden.

Als ik binnen die 14 dagen geweten had dat Guideon niet tijdig kon installeren had ik in die periode al geannuleerd. Echter word je pas na 19 dagen in de gelegenheid gesteld om een afspraak te maken en kom je er dan pas achter dat je diensten tijdig geleverd kunnen worden!!!

In mijn beleving wilt T-mobile alleen zichzelf denken en laat klanten stikken. Ik ga ook mijn mobiele abonnement bij T-mobile stopzetten. Ik wil niks meer met dat bedrijf te maken hebben!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Arjan B te Z
20/06/2017
via website
thumbs down

Wilde per 1 juni overstappen van KPN naar T-Mobile. Dat werd door een grote landelijke storing twee dagen zonder TV en internet. Daarna één bak ellende. Mobiel geen bereik, tv bevriest één keer per uur en internet instabiel.
Na het diverse keren geprobeerd te hebben bij de klanten’service’ (en telkens tegen een muur van onwil aangelopen te zijn) uiteindelijk maar naar de winkel terug.
Daar ben ik allervriendelijkst (echt super) geholpen. Na mijn brief gelezen te hebben was hun reactie “daar valt mijn mond van open” en kon ik per direct en zonder extra kosten weg bij de afdeling mobiel. Ze hebben geprobeerd hun internet bedrijf ook aan opzegging mee te laten werken maar die vragen € 271 voor hun ‘fantastisch’ prestaties.
Tegen beter weten in vandaag zelfs twee keer met de afdeling klanten’service’ gebeld en weer prbeerden ze mee aan het lijntje te houden en werd ik zelf voor kinderachtig uitgemaakt. Jawel, de ‘service’ afdeling begint tegenwoordig zelf maar met het beledigen.
€ 271 klinkt bijna redelijk om van deze ellende af te zijn.

Zie net eerlijkheid product staan. Ze leveren een modem met 4 lan poorten, 2 werken er slecht voor internet (echt waar).

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Lou
20/06/2017
via website
thumbs down
Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Yannick brouwers
Geen oordeel
16/06/2017
via website

allemaal bagger! Beloftes niet na komen, te laat opleveren, niet met een oplossing komen, onduidelijk in afspraken. Ellende! Ow ja en vergoeding? Ik hoef niet te betalen voor de tijd dat ik niet aangesloten ben geweest! Haha dat was ik ook niet van plan!

Nuttig? Ja   Nee

Strootman
Geen oordeel
05/06/2017
via website

Sinds dat het over is gegaan van Vodafone thuis naar T Mobile thuis hebben we slecht ontvangst en krijgen we vaak blokjes in beeld wat erg irritant is, we hebben al een ander ontvangst kastje maar helaas is het probleem nog niet verholpen.
We zitten eraan te denken om toch over te stappen naar een ander internet provider!

Nuttig? Ja   Nee

Angela
03/06/2017
via website
thumbs down

Een paar dagen geleden met heel veel spijt overgestapt van Ziggo naar t-mobile home. Een paar maanden geleden kwam er een verkopen van t-mobile aan de deur, aangezien in een slechte internetverbinding had bij ziggo was ik benieuwd naar de diensten van t-mobile home. met dit fantastische pakket zou ik :
– op een extra tv kunnen kijken,
– 10 dagen terug kunnen kijken
– en film kunnen kijken op my prime
– t-mobie zou de overstap regelen

Mooie verhalen die niet kloppen. Geen extra televisie kijken, geen overstap geregeld, geen RTL zenders terug kunnen kijken en via my prime moet je gewoon betalen.

Uiteraard gebeld naar t-mobile en zou de volgende dag terug gebeld worden. De mevrouw zou proberen te regelen of ik mijn abonnement kosteloos op kan zeggen. Natuurlijk niet terug gebeld en na zelf gebeld te hebben willen ze verder niks voor me doen. Totaal niet tevreden over het product en de bediening er van.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marina
Geen oordeel
07/06/2017
via website

Zelfde ervaring helaas met Tmobile. Ze beloven veel maar je kan maar 1 programma tegelijk opnemen en terugkijken zeggen ze helaas van maar een paar zenders die je ook op npo gemist kan kijken. Helaas is er een bedenktijd van 2 weken alleen kan je pas Tmobile activeren na deze 2 weken dus je zit vast aan contract en kan niet kosteloos opeggen. Had beter bij KPN kunnen blijven, meer betalen maar alles werkt en veel meer mogelijkheden. Marina

Nuttig? Ja   Nee

Raven
30/05/2017
via website
thumbs up

T-mobile thuis: internet werkt niet, na wat standaard oplossingen geprobeerd te hebben; word er aan gegeven dat ze de ticket hebben aangemaakt.. maar het team is er niet dus de ticket word morgen pas opgepakt. Worden dit soort storingen niet rond etenstijd ontdekt, waarom is er geen avonddienst voor dit soort problemen? Beetje jammer

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ray
29/05/2017
via website
thumbs up

Al een tijd klant bij t-mobile. ze hebben een zeer goede service en zijn zeer flexibel. Is mijn toestel kapot? t-mobile gebeld. en ik mocht binnen contract termijn verlengen voor een 1 malig bedrag van 70 euro. mijn huidige contact moest ik dan wel uitzitten en dan nog 2 jaar voor mijn nieuwe contract, maar ik heb een oplossing.

ook mag ik nu mijn huidige sim-only ten alle tijden omzetten naar een abonnement met een toestel en mijn gehele internet bundel is bruikbaar binnen de EU!!

alleen maar lof over t-mobile!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ray
29/05/2017
via website
thumbs up
Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Aafke
Geen oordeel
26/05/2017
via website

Door de overname van Vodafone thuis nu klant bij T-Mobile thuis, maar wat een ellende sindsdien…..We kwamen er achter dat T-Mobile zomaar extra apparatuur op onze factuur hadden gezet en dan ook nog met terugwerkende vanaf 1 december 2016. Zonder opgaaf van reden en enige vorm van communicatie gewoon meer geld van onze rekening geschreven….Em dan bel je om uitleg te vragen en dan krijg je als antwoord dat we onder Vodadone geluk hebben gehad en te weinig betaald hebben, omdat hun systeem aangeeft dat ik meer apparatuur in huis zou hebben…WTF!?!
Blijkbaar heeft Vodafone ( en dat zegt T-mobile) 1,5 jaar geleden iets niet goed geregistreerd, waardoor wij volgens hun systeem niet 2, maar 3 TV boxen heb…Maar we hebben er echt maar 2! Nu moet ik dus aantonen dat Vodafone een fout gemaakt zou hebben 1,5 jaar geleden..hoe krom is dat! We komen er niet uit, ik krijg geen manager te spreken en ze willen ons met een of andere flut coulance regeling afschepen….Mooi niet dus!!! Dan kennen ze mij nog niet. Als mij onrecht wordt aangedaan vecht ik als een ware leeuwin!…..

Nuttig? Ja   Nee

Rina
22/05/2017
via website
thumbs up

Helaas telefoon abonnement afgesloten bij GSM easy, met verlening van mijn huidige contract bij T-mobile. Telefoon werd niet geleverd, Phone house bleek failliet na 3 maanden wachten en zeuren. Dus wel abonnement verlengd, betalen voor een telefoon die niet komt. Om een lang verhaal kort te maken.T-Mobile heeft zich nav mijn verhaal en gevraagde hulp zo coulant opgesteld om mij een nieuw abonnement te verschaffen met telefoon, iets wat eerder niet zou kunnen. De desbetreffende medewerker heeft alle tijd genomen en alles is goed uitgezocht. Dikke pluim voor deze service, ze hadden het niet hoeven doen omdat ik elders een contract had afgesloten! Daarna (na het verkrijgen van de telefoon) een kaartje gekregen van de medewerker om me veel plezier te wensen met mijn telefoon! Erg attent! We zijn ook klant bij T-mobile thuis (voorheen vodafone). Nooit problemen mee gehad, ook niet met het omzetten. Dus een zeer tevreden klant!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Diny
21/05/2017
via website
thumbs down

Ik als klant van Vodafone, Vodafone is overgergestapt naar T-Mobile, een aantal weeken geleden ik als klant van Vodafone ging zonder toestemming mee, dus eigenlijk gaan ze contractbreuk met de huidig klant, nu van dag 1. Slecht internet kan de pagina niet bijna laden, tijdens het laden na een aantal min heb je eindelijk kijk plezier nog geen 2 min zoekt T-mobile en thuis internet en vast bellen weer verbroken en zoek weer verder, startpagina duurd echt min voor het opgeladen is, we hadden heel goed internet enz van Vodafone en nu verschrikkelijk van T-Mobile, ik stap over naar een ander…. ik baal verschrikkelijk me kinderen balen ook niets valt meer gevolgen geen tv op je IPad enz enz, bedankt Vodafone ik als vaste klant zonder mijn toestemming gewoon mijn privé gegevens doorsturen naar een ander T-mobile, en nu heb ik zonder mijn toestemming T-Mobile, dit moet niet kunnen ik beslis of ik overstap als mijn contact afloopt…. dit schend de persoonlijk privé wet.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Pascal
20/05/2017
via website
thumbs down

Terecht een lage score! Zat 16 jaar bij Vodafone! sinds de overname door T-mobile is de klantenservice drastisch achteruit gegaan. Met Vodafone nooit problemen of nare telefoon gesprekken. Net een paar maanden T-mobile en al 2 zeer vreemde en nare telefoon gesprekken gehad. Zij bellen mij, maar dan moet ik verificatie geven????!!! en als het gaat om een betaling waarvan de deadline net verstreken is willen zij de afspraak op de band opnemen… Ook elke keer iemand die gebrekkig Nederlands spreekt, moest duidelijk navragen met wie ik nu te doen had. Internet verbinding en mobiel ook slecht, beide vallen soms willekeurig weg. Nu moet ik gaan zoeken naar een ander provider dankzij T-mobile. Vodafone, IK MIS JE!!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hesna
15/05/2017
via website
thumbs down

Op 1 mei 2017 zou nieuwe abo ingaan. Dat werd 5 mei 2017. Waarom weet ik niet. Ik zou dit niemand aanbevelen. Internet valt continu weg. 30 mb wifi wordt in huis behaald. Dat is veel te laag. Mijn abo is voor 80 mb. Monteur is langsgeweest. Kan geen oplossing bieden. Wederom klacht bij t mobile neergelegd. Die zeggen dat zij geen garantie kunnen bieden op de wifi. Bekabeld werkt het naar behoren.
Mensen, ik zat bij KPN. Nooit problemen gehad. Stap niet over naar deze instelling!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Atilla
09/05/2017
via website
thumbs down

Troep bedrijf constant internet in huis weg complete onzin niet overstappen !!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Cihan
05/05/2017
via website
thumbs up

Al een jaar klant. Ik ga kort zijn. Ijzersterk netwerk! Facturatie klopt altijd. Overstap met nummerbehoud ging foutloos. Prijs aanbod is goed. 1 min punt is is dat je kortingen weg vallen na je contract periode. Dus je wordt gedwongen om of te verlengen of overstappen zo niet wordt het meer betalen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Cihan
05/05/2017
via website
thumbs up
Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jan
Geen oordeel
04/05/2017
via website

T mobiele is DOM KUT bedrijf slecht service.
mensen niet overstap ze zijn oplichter

Nuttig? Ja   Nee

WP Swanborn
04/05/2017
via website
thumbs down

ik ben al 3 jaar abonnements houder bij T Mobile ! ik gebruik mijn abonnement met name zakelijk voor internationaal zakelijk verkeer. Ik maandelijkse rekeningen tussen de 300 – 600 euro die stipt alttijd op tij d betaald zijn.
Nu is er 1 rekening per abuis niet op tijd betaald ….daar wordt NIET door T mobile over gecommuniceerd …wel worden latere rekeningen op tijd betaald…

T mobile stuurt zonder enige waarschuwing een aanmanings email en sluit direct het buitenlands telefoon verkeer af ! WAARDELOOS !

1 telefoontje wa genoeg geweest om mij te attenderen Maar dat kan een TELCO bedrijf NIET : contact zoeken met klanten !!! GOEDE KLANTEN

na dit contract MOOIT MEET T Mobile..ZIj weten niet hoe ze met klaten om moeten gaan. terijwl er voldoende SW op de markt is die hen kan helpen hoe ze daar mee om moeten gaan !

WP SWANBORN.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Isabel
01/05/2017
via website
thumbs down
Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Geert-cremers@home.nl
30/04/2017
via website
thumbs down

Bagger ontvangs in onze regio (Castenray limburg) dit terwijl op de dekkingskaart 4g aangegeven wordt . Ook bellen is lastig. Gewoon niet net netwerk wat ze wel belonen. Balen met een 2 jarig abbonement. Als je van een goedwerkend Vodafoon netwerk af komt

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Neda
21/04/2017
via website
thumbs down

Wat een ellende met t mobile! (Voorheen vodafone)
Vanwege verhuizing hebben wij ons internetabonement opgezegd en nu nog maanden later is alles niet afgehandeld en worden er onterecht facturen afgeschreven. Klantenservice is heel erg slecht. Er wordt langs elkaar gewerkt. Ik zal dan ook nooit meer bij hun een dienst afnemen. Excuses worden er niet gemaakt en onbeschoft gereageerd. En totaal niet meegedacht.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ferdinand
16/04/2017
via website
thumbs down

Nooit voor T-mobile gaan. Je wordt opgelicht en niet geholpen. Heb 2 jaar lang ellende aan mijn mobile gehad. Ik heb veel gebeld en werd nergens bij geholpen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ferry
13/04/2017
via website
thumbs down

Zwaar klote.
Nooit t mobile thuis tv nemen .
Al 2 x 3 dgn zonder gezeten.
Nu weer , is echt de slechste provider ooit.
Nu geven ze weer af op kpn , maar het ligt echt aan t mobile.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jolanda van der ploeg
Geen oordeel
11/04/2017
via website

Wat een oplichters,
Mijn moeder heeft in december opgegeven haar abbonement op te willen zeggen zou gebeuren op zeven april. Maar de medewerker heeft het blijkbaar niet doorgegeven waardoor ze verwachten dat mij moeder het geld voor het abbonement gaat neerleggen ondanks dat ze in de schuldsanering zit. Een abbonement wat jullie ook nog even verhogen. Top jongens echt klasse. Fijn misbruik maken van mensen die niks hebben en ik zal dat ok op ELKE REVIEW SITE NEERZETTEN

Nuttig? Ja   Nee

Ray
Geen oordeel
12/03/2017
via website

T-mobile heeft vodafone overgenomen. De klantenservice van T Mobile is gewoon drama. Voor mij nooit geen t mobile thuis meer. Ik zal blij zijn als de contractperiode voorbij is

Nuttig? Ja   Nee

Sander Keuzenkamp
01/03/2017
via website
thumbs down

Van Vodafone Thuis naar T mobile Thuis en toen een mobiel aanbod gekregen van T Mobile.
Er klopt helemaal niks van, ze betalen de eindafrekening van Vodafone niet zoals ze beloven.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Pierre Gielen
15/02/2017
via website
thumbs up

Goed en betaalbaar maar een absoluut achterlijke service, op middeleeuws niveau. Ik heb sinds 20 januari nauwelijks bereik vanwege een storing in Boxmeer. Klachten via mail, telefoon en zelfs ouderwetse brief halen NIETS uit. Gelukkig verloopt mijn abonnement eind maart !!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Nee AUB
24/01/2017
via website
thumbs down

Verschrikkelijke provider, super lange delay tot mijn abbonement en overprijsd. De enige reden dat ik bij ze vast zit is omdat ze de goedkoopste zijn met internet plafond en een telefoon.

Belachelijke service, niet aan beginnen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
ruud arends
24/01/2017
via website
thumbs up

goedendag, ik had eerst Vodafone, die was prima ,sinds vorige week heeft T-Mobile het overgenomen en sindsdien is het gewoon minder. Ik ben er niet echt blij mee. nou we wachten maar af. Groet, Ruud Arends.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sann
24/01/2017
via website
thumbs down

Verschrikkelijke communicatie @tmobile !!!!!!!! Belachelijk! Als persoon word je blij als je je abonnement mag verlengen en een nieuwe toestel krijgt en dan hoop je dat het allemaal zonder problemen gaat, maar NEE HOOR bij
tmobile word je van kastje naar muur gestuurd tot je helemaal geen raad meer weet!! Sinds 22 december tot vandaag inmiddels tig keren contact gehad met de klantenservice, maar geen oplossing!! Ik mocht mijn abonnement verlengen, aangezien mijn contract per
7 januari zou beëindigen. Op 10 december heb ik mijn contract verlengd, vervolgens kwam ik een andere aanbieding tegen bij algebeld.nl wat voordeliger was en die actie was geldig tot 31 december 2016. Op 22 december contract geannuleerd, maar mijn nummer werd
maar niet vrijgegeven wat normaal gesproken binnen 48 uur moet gebeuren (volgens tmobile medewerkers 5-7 werkdagen). Nou omdat mijn nummer niet werd vrijgegeven kon ik nergens een abonnement afsluiten, waardoor ik was vastgebonden aan tmobile. Sinds 22 december
heel vaak contact gehad met tmobile betreft vrijgave nummer, tmobile gaf aan dat dit alleen kon als de dealer contact opneemt. Ik ben persoonlijk naar mobiel in Leidschendam geweest en zij hebben voor mijn neus gebeld naar de helpdesk en gevraagd om mijn nummer
vrij te geven, waar tmobile op als antwoord gaf: WIJ HEBBEN EEN IP STORING DUS DAT GAAT NIET LUKKEN!!!! Vervolgens weer contact gehad met tmobile, weer hetzelfde verhaal en dit keer gebeld met mobiel.nl en zij hebben vervolgens weer gebeld naar tmobile en
dit keer was het DE ORDERVERWERKINGEN AFDELING LOOPT ACHTER!!

7 januari contract verlopen.. en nu?? Weer contact opgenomen met tmobile, klantenservice zei heel leuk: geen probleem mw. u betaalt geen extra kosten, uw case is bij de juiste afdeling en die is ermee bezig dus wees geduldig
u krijgt een leuke aanbod. 12 januari bericht gehad nummer vrijgegeven, maar mijn contract staat verlengd tot 2019??? Heb ik nooit gedaan!! Weer opgebeld en gevraagd wat nu? Klantenservice heeft gezegd u wordt teruggebeld, dat staat in de systeem dus wees
geduldig, u krijgt een leuk aanbod. Vervolgens 16 januari telefonisch contact gehad met klantenservice voor de zoveelste keer, hetzelfde verhaal voorgelegd. Klantenservice zei weer heel leuk: mw de juiste afdeling is ermee bezig u wordt deze week teruggebeld
want het is ons fout geweest in het systeem dus dat komt helemaal goed. Ik vroeg natuurlijk wat nou als dat niet gebeurd want jullie komen jullie afspraken niet na! Ik krijg daar ook een heel leuk antwoord als: Nee hoor mw dat komt helemaal goed, uiterlijk
maandag 23 januari wordt u gebeld. Nou ra ra ra, IK BEN WEER NIET GEBELD!!! AFSPRAKEN NAKOMEN? NOU DAT KENT TMOBILE NIET HOOR!! Vandaag weer contact gehad en letterlijk 54 minuten aan de telefoon, dan ga je zeker vanuit dat het opgelost is maar NEE HOOR!!
Vandaag weer hele verhaal uitgelegd en ze probeerde mij heel goed te helpen en zei mw ik heb goed nieuws voor u, u verlenging is eruit gehaald dus u mag verlengen. Ja heel leuk ik mag verlengen, maar waar is die aanbod waar jullie mee bezig waren? Klantenservice:
ja mw ik ga u doorverbinden met de verkoopafdeling en die kan u helpen met een leuke aanbod. Ik wilde natuurlijk niet mijn verhaal weer doen, dus heeft de klantenservice dat voor mij gedaan. Krijg ik de verkoopafdeling aan de lijn, nou ra ra ra ik kreeg een
heel leuk aanbod die ik zelf ook via tmobile.nl kon aanvragen. Ik heb mw gevraagd wat is mijn voordeel hierin? Er zou een uitzondering voor mij worden gemaakt, maar dit is precies dezelfde actie voor alle andere klanten. Nou de verkoopafdeling (heeel arrogant!!!)
kon mij niet verder helpen, dus vroeg ik of zij mij weer kon doorverbinden met de klantenservice want dit was niet de afspraak! Dat kon ook niet want de klantenservice kan niks met dit verder doen.. Nou wat doe je dan? Zoveel tijd en energie ingestoken maar
toch geen oplossing?? Je word van kastje naar muur gestuurd en afgeraffeld zodat de ander dit probleem mag oplossen!!

Ik voel me gewoon belazerd door tmobile! Ik wil graag dat ze met een oplossing komen!!!!!!!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
menno
24/01/2017
via website
thumbs down

ik nam een sim only abonnement. ik kon toen inloggen op de site ,maar aanvraag nummerbehoud lukte maar niet. heb contact gehad toen en dit verteld maar moest nog wachten zeiden ze. volgende dag met de sim binnen lukte het ook niet, internet deed het ook niet. waarop ik weer contact nam en dit vertelde, ze zeiden dat nummerbehoud niet is gelukt! ik zei dat ik dan niet verder wil bij hun en dus wil stoppen. medewerker zei dat het goed is en annuleerde gelijk. ik kreeg een mail dat het is geannuleerd op het moment dat we nog contact hadden, wat ook vreemd is want ik verwachte ook dat ze zouden helpen en oplossen.

ik kreeg die dag later een bericht dat mijn nummer word overgezet. ik heb weer contact opgenomen en dit verteld en ik het raar vond omdat ik geen klant meer ben, ik gaf aan dat mijn nummer gewoon moet blijven bij mijn huidige provider omdat ik hier gewoon verder ga. ze zeiden dat het gewoon was geannuleerd dus geen probleem zou zijn.ik kreeg toch steeds berichten&mails binnen komende dagen. ik heb daarna meerdere keren contact gehad en duidelijk gemaakt dat het al is gestopt en ik blijf bij mijn vorige provider. ik kreeg gewoon bevestigingen hiervan op mijn mail (waren ook chats) .

maar vandaag kreeg ik een factuur binnen waarin staat dat ik moet betalen en ook dat ik geen recht meer heb op korting enzo. mijn abo was 13,95 pm en nu moest ik de volledige bvedrag van 33eu betalen!
in chat zeiden ze net dat ik toch moet betalen!

heb vorige week en vandaag meerdere klachten gestuurd via hun klachtenformulier. nog steeds geen antwoord&hulp op mijn klachten. ook gaf ik aan dat ik niet kan bellen om dat mijn tel is afgesloten. en verzocht of ze mij konden bellen en dit probleem die zij hebben veroorzaakt kunnen oplossen, ze zieden in de chat gesprekken dat ze niet kunnen bellen, ik verwachtte eerlijk gezegd wel dat ik gebeld zou worden en zo beter geholpen zou worden.

vandaag heb ik weer contact gehad en verteld over de factuur die ik binnen krijg en dit niet wil (en niet kan) betalen. ik moest het toch betalen en later zou het geregeld worden. ik zei dat ik dit echt niet meer leuk vind en onrecht vind, en dit niet wil en kan betalen. maar ze konden niets doen. Tmobile is echt niet service vriendelijk en ze doen onrecht aan vind ik!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Louis
18/01/2017
via website
thumbs up

Bijna 10 jaar klant bij t-mobile en ik heb ik geen klachten. Reparaties zijn altijd goed afgehandeld, dekking is goed altijd 4g+ klantenservice is behulpzaam.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Simanur
03/09/2016
via website
thumbs down

T-mobile komt zijn beloften niet na, je krijgt eerst een heleboel mooie woorden te horen en vervolgens wordt het zenuwen die zich slopen door bijvoorbeeld overal en altijd bereik hebben moeten hebben maar het is beperkt, dus het onbeperkte is niet waar en wat vervelend is luwt wordt niet langzamer, maar GEEN!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
ontevreden T-mobile klant
26/08/2016
via website
thumbs down

T-mobile geeft verkeerde prijsinformatie over belkosten. Ze misleiden de klant. Daarnaast asociaal gedrag van aantal medewerkers. Zeer slechte provider.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
T-mobile klant
10/08/2016
via website
thumbs down

Kijk uit voor T-mobile !!!
T-mobile berekent voor het bellen vanuit Nederland naar het buitenland buitensporig hoge kosten.
Volgens EU-afspraak mogen ze niet meer dan €0,06/min. rekenen voor het bellen in het buitenland binnen je bundel.
Maar als je vanuit Nederland belt naar het buitenland, heeft de EU geen limietprijs opgesteld.
T-mobile maakt daar handig gebruik van door hiervoor maar liefst €0,51/min. te berekenen aan de klant. Dat is 8,5 keer zowel als bellen vanuit het buitenland (!)
T-mobile maakt dat niet zichtbaar op hun site (alleen in een downloadbaar pdf-bestand).
Als je hierover contact opneemt met T-mobile, geven ze niet thuis.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Derk
Geen oordeel
03/02/2017
via website

Doen alle providers.
Hebben ze in Europa over het hoofd gezien

Nuttig? Ja   Nee

jan swijgman
21/07/2016
via website
thumbs down

in 2010 is mijn telefoon van het dak gevallen, heb mijn simkaart laten deactiveren maar nooit opgezegd. ik kwam erachter toen ik vorige maand alles aan het uitzoeken was. Uiteraard het contract opgezegd. Al 6 jaar betaal ik dus voor nop 47 euro per maand, okay, mijn fout. Maar is het niet zo, dat in die 6 jaar tmobile mij had moeten benaderen ipv nu intimideren over het opzegtermijn. Dat geld van 6 jaar maakt mij niet uit, maar de betaling van deze maand en volgende maand, vind ik meer als billijk als deze gecrediteerd wordt. Dacht het niet!!! Intimidatie, geen klantvriendelijkheid, servicegerichtheid niet, geen oplossingen niets…….

Tmobile, geen aanrader dus….

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Iris
17/05/2016
via website
thumbs down

Van Vodafone abonnement overgestapt naar T-Mobile. Netjes 1 maand van te voren de overstap geregeld + nummerbehoud aangevraagd. Deze week heb ik mijn nieuwe T-Mobile simkaart binnen gekregen met een tijdelijk nummer omdat mijn eigen nummer pas 1 maand later wordt overgezet! Wat is dan het nut van nummerbehoud?! Nu ben ik alsnog bezig met het informeren van contacten met een nieuw nummer, en over 1 maand wéér een ander nummer doorgeven. Telefonisch contact gehad met klantenservice die overigens wel erg vriendelijk was, maar verteld dat zij mij niet kan helpen hiermee. Dus ik zit nu met een situatie die ik wilde voorkomen!! Bedankt T-Mobile. Dus mocht je je nummer willen behouden, bij T-Mobile heeft deze functie weinig nut dus kun je beter voor een nieuw nummer kiezen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jan Buitendijk
06/05/2016
via website
thumbs up

Op 22 april een Huawei P9 met abonnement aangeschaft, waarbij ik keurig ben geholpen door een van de medewerkers bij T-mobile in Almere-Centrum (Traverse). Op Maandag 02 Mei bleek de oorplug niet meer in het toestel geklikt te kunnen worden….dus niet mogelijk om handsfree te bellen. Hierop teruggegaan en werd mij geadviseerd contact op te nemen met de service-afdeling van Huawei, vanwege uitgebreide garantie voorwaarden. De ervaringen met de service afdeling van Huawei zal ik een ieder besparen, maar als je daar mee te maken krijgt: veel geduld en succes gewenst. Vandaag weer terug naar T-mobile, waar ik wederom keurig te woord werd gestaan en na mijn verhaal nog eens aan de aanwezige medewerker en zijn leidinggevende gedaan te hebben PRIMA geholpen. Defecte toestel ingenomen en direct een volledig nieuw exemplaar mee kunnen nemen, dit zonder ook maar enige vorm van “dat men dit lastig vond, sterker nog men kon zich erg goed voorstellen hoe ik mij met de behandeling van Huawei tot nu toe zou moeten voelen.
Kan niet anders dan de complimenten maken aan dit gehele filiaal van T-mobile en kan iedereen aanraden hier naar toe te gaan ! T-Mobile Almere Traverse is wat mij betreft een voorbeeld voor vele anderen !

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
R. Nahon
19/11/2015
via website
thumbs down

Zoals vele duizenden een eenzijdige contractwijziging (met uitermate korte termijn) van T-Mobile ontvangen. Beltegoed van meerdere honderden Euro’s verval geheel.en wordt hiermede schatrijk op kosten van haar gewaardeerde klanten. Dit is pure diefstal. Hiermede schaart T-Mobile zich onder de grotere criminele organisaties van Nederland (= maffia) .
Op voorstel om beltegoed te verrekenen meet toekomstige abo wordt geheel niet gereageerd.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
huub
Geen oordeel
04/12/2015
via website

ik heb het zelfde meegemaakt, ben € 212,= kwijt omdat ze me een ander abbonement [ivm hun systeem] gaven, als compensatie kreeg ik 300 bel minuten en 100 smsjes cadeau. staat er wel bij dat die op 18Dec komen te vervallen en je weer met nul begint
en als je dan klaagt, zeggen ze,……………meneer U kunt ook een andere provider nemen.
maar je geld krijg je niet terug

zoiets kan/mag allemaal

Nuttig? Ja   Nee

Harm
Geen oordeel
25/11/2015
via website

Wat een onbeschoft,klantonvriendelijk bedrijf het lijkt Tele 2.

Moest een paar dagen voor een congres naar Engeland en ging met de auto waar mijn mobieltje voor noodgevallen in ligt,had nog 80 euro prepaid bel te goed.
Tot mijn verbazing kon ik niet bellen omdat ik twee dagen te laat was met mijn verplichte telefoontje om het beltegoed te behouden.Bij thuiskomst ging ik naar een T-mobile winkel waar ik van een simpele,met zijn mobieltje spelende medewerker schamper kreeg te horen dat dit wel zeer stom was,einde verhaal,geen coulance regeling niets.
Stuurde twee mails naar hun klantenservice maar kreeg geen antwoord op mijn vraag,getekend door een zekere Hans,Hans wie? Wellicht Hans Worst,wie zal het zeggen!Mijn vier medewerkers (ben veearts) mogen iedere maand voor 50 euro hun mobieltje opwaarderen,nog steeds alleen heb ik natuurlijk een andere simkaart voor hun genomen waarbij het bellen ook nog eens veel goedkoper is,zat aanbieders,Simyo,Kruidvat,Aldi,Hema enz. Verder mailde ik verschillende collega,s die het zelfde doen wat ik doe betreft opwaarderen prepaid voor hun medewerkers bij T-mobile,ook zij stapten over op een andere simkaart en gezamelijk zonden wij 600 e-mails naar onze klanten met ontvangstbericht,kregen wij een ontvangstbericht dan waren ook zij accoord en bedankten voor de waarschuwing van ons,inmiddels zijn er binnen een week al 261 opzeggingen binnen.
Wens T-mobile succes met deze oplichting.
Harm.

Nuttig? Ja   Nee

HarryMe
13/10/2015
via website
thumbs up

Ik snap al het geklaag niet zo:
1.Vorige week verlengd, keurig geholpen, en met €2 extra korting t.o.v. onlineprijs.
2.Netwerkdekking wordt steeds beter (grootschalige vernieuwing)!!
3.Zeer snel 4G.
4.Gratis 120 buitenlandminuten in de bundel, grootste bundel voor MB’s in het buitenland, zonder bijbetaling buiten de bundel!!
5.Garantieafhandeling gaat eenvoudig: aanmelden bij de klantenservice, en naar de winkel gaan: vaak binnen 1 week toestel gerepareerd terug!

Minpunt: De prijzen zijn gestegen voor de abonnementen met telefoon.

Dus begrijp de negatieve reacties niet zo.
M.v.g.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Thomas
09/10/2015
via website
thumbs down

Voor iedereen die erover na zit te denken over te stappen naar T-Mobile of om hun abonnement daar te verlengen. Verwacht geen service, tuurlijk heeft t-mobile goede dekking en snel 4g.

Echter worden er vaak fouten gemaakt bij de administratie (dubbele eerste factuur). En worden de bestellingen met mobiele telefoons slecht afgehandeld.

Ik heb zelf een iPhone 6S Plus besteld (als een van de eerste, dus wachtrij is geen probleem geweest) is T-Mobile mijn bestelling vergeten (Ik had mijn bestelling vandaag binnen moeten krijgen). Nu heb ik zelf telefonisch contact op moeten nemen met de klantenservice, waar ik overigens 2 keer ben opgehangen. En kreeg ik te horen dat zij geen levertijd kunnen doorgeven en dat ik minimaal uit moet gaan van 1-2 weken levertijd. Echter werd hierbij ook aangegeven dat er meerdere externe factoren een rol spelen dus dat dit niet iets is wat zij met zekerheid konden melden.

Ik heb aangegeven dat ik op deze manier niet langer klant wil blijven en kreeg hierop simpelweg het antwoord: Oke.

Ik ben zelf altijd erg blij geweest met T-Mobile en heb naast deze twee incidenten geen problemen gehad, maar ben zeer geschokt over de manier waarop T-Mobile met haar klanten omgaat.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jan
01/10/2015
via website
thumbs down

Laksheid ten top of tegenwerking.

Na de rekening anderhalfjaar geleden mijn rekening betaald te hebben heeft men mij nog steeds niet van preventel afgehaald terwijl dit tegen de regels is.

Men heeft gewoon maling aan de klant en word gewoon uitgelachen.
Het is een grof schandaal dta men op deze manniet met mensen opgaat

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Dennis Francke
22/08/2015
via website
thumbs down

Ik ben sinds 2 juni 2015 in het bezit van een lg g4 via t-mobile met een abbonement. Deze telefoon ging al snel problemen vertonen dus ik heb via twitter (omdat dat omdat moment het makkelijkst was voor mij) contact op genomen met se klantenservice (18-07), ik zou een nieuw toestel toegestuurd krijgen, maar daarvoor moest ik een afspraak maken via de mail met amp. Dus ik ontvang de mail, maar door een fout bij t-mobile ontvang ik het niet onder mijn gegevens. Dus maar weer terug en wachten, inmiddels alweer 4 weken, een stuk of 10 belletjes, 2 contact momenten met de chat service, 1 email, en weet ik veel hoeveel berichten naar een (inmiddels) negerende twitter klantenservice verder, en ik heb nog steeds geen mail, en een defect toestel. Als je voor de service gaat, zou ik zeggen ga NIET naar t-mobile, krijg nu al spijt dat ik ben over gestapt van hollandsnieuwe naar t-mobile, logisch dat er zoveel klanten weg gaan!!! Oohja voor ik het vergeet, als je klachten hebt of problemen met een toestel zoek gelijk contact met de klantenservice online en niet met de winkel. De winkel zegt niks te kunnen doen waarna je een verontwaardigde reactie krijgt van de klantenservice, die je vervolgens terug stuurt naar de winkel, de winkel die je vervolgens terug stuurt naar de online klantenservice etc. Zelf ben ik zo’n 7x heen en weer gegaan, naar verschillende winkels, om te kijken of de service het zelfde was, maar helaas dit doen ze dus overal!! Kortom baggere klantenservice, baggere algehele service en een slecht dekkend 4g netwerk (watbik overigens nog niet benoemt had)

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Benny
17/07/2015
via website
thumbs down

Via mij werk een mobiel via het T mobile netwerk. Ik woon net buiten Groningen, geen of slechte 3 G dekking, ook de spraakverbinding is ronduit slecht.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
tom
26/03/2015
via website
thumbs down

Ik ben nog nooit zo ontevreden over een service geweest.

Vanaf dag een is informatie verkeerd aan mij doorgegeven. En zodra je je abbenoment afsluit helpen ze jou ook geen meter verder. (in de winkel dus)

Algemene klachtbehandeling: Als zij een template ervoor hebben zou het vast wel gaan lukken, anders doen ze gewoon iets waarom je NIET gevraagd hebt, maar waar zij blijkbaar zin in hebben. (Klantenservice)

Mijn advies, gewoon NIET doen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Harold
28/02/2015
via website
thumbs down

Na een zeer lange tijd bij T-mobile te hebben gezeten ben ik ontzettend blij dat mijn abonnement deze maand afloopt en ik maar dan ook nooit meer terugkeer.Een abonnement voor 500 min/sms voor 76,03 per mnd Incl telefoon is wel erg aso duur.En wil je bij t-mobile je mb’s opwaarderen kost je dat 5,00 maar zodra jij je nieuwe maandelijkse bundel krijgt ben je ineens die mb’s die je opgewaardeerd hebt kwijt.Ik raad iedereen t-mobile af.En dan nog iets ze stelen minuten let maar op als je bijna je nieuwe bundel krijgt vliegen je oude minuten als sneeuw voor de zo’n.Nu naar KPN 27,50 onbeperkt bellen naar 06 en vaste nrs binnenland en 2 mb internet.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sacha
18/02/2015
via website
thumbs down

T mobile heeft handen vol geld gekost met zeer dubieuze praktijken/ de T mobile app geeft aan dat facturen betaald zijn, terwijl dit niet het geval is. Binnen een paar weken ( als je geen toegang tot je mail hebt) ” te laat betaald kosten”: 15 Euro plus “heraansluitingskosten” 25 Euro. Daarnaast: enorme kosten voor het bellen van enkele minuten in het buitenland ; Kan niet wachten tot het abonnemlent afloopt.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Nick
20/01/2015
via website
thumbs down

Na 24 maanden bij T-mobile ben ik blij dat me abonnement bijna afloopt. Maandelijkse telefoontjes naar de servicedesk met klachten over het slechte bereik en na elk gesprek de conclusie zoek het lekker zelf uit zal ik niet bepaald missen, 50 euro p/m voor een 2g verbinding; 1 woord, Dramatisch.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
David van der spoel
10/12/2014
thumbs up

We hebben er even op moeten wachten, maar ook eindelijk 4G in Groningen met T-Mobile. Hoera!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
sandra charlotte
03/12/2014
thumbs down

Denkt u maar niet ‘even’ de klantenservice van T-mobile te bereiken om informatie! Waarom moet dat zo ontmoedigd worden @tmobile_webcare?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Douwe Kramer
02/12/2014
thumbs down

Eindelijk door heel Nederland bereik en 4G. Bye bye T-mobile Hello KPN!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Stefan Jansen
24/11/2014
thumbs down

Doei @TMobile, welkom @simyonl! Nog een maandje en dan eindelijk normale 3G #dekking en bereik in huis.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Shailish Jangi
17/11/2014
thumbs up

Dank je wel @tmobile_webcare voor het ophelderen van mijn bestelling! #t-mobile #service

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Dennis Smolders
05/11/2014
thumbs up

@vodafoneNL Dan denk ik dat er niets anders op zit als bij kpn te blijven of naar T-Mobile te gaan… Hun dekking is optimaal… Helaas…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
NotASandwich
05/11/2014
thumbs up

Dank @TMobile_NL voor de snelle service! Nieuwe simkaart binnen 24 uur binnen i.p.v. 3 werkdagen 🙂

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Will
04/11/2014
via twitter
Will (@WvanKleef)
thumbs up

Dus, er komt een nw IPhone en een veel beter passend abb aan dankzij @t-mobile! Top service !

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Shuttle2Amsterdam
31/10/2014
thumbs down

Vandaag even contact gehad met de klantenservice over een illegale SMS dienst Whooshah, deze dienst haalt 5 euro per week van mijn T Mobile rekening af. Dit zonder een contract gezien te hebben of een akkoord via de mail of app, volgens 1 van u medewerkers is dit een normaalste zaak van de wereld dat dat gebeurd. Waarschijnlijk heeft u ergens op gedrukt zonder dat u het wist.

Nu moet ik jullie akkoord geven om een onderzoek te te starten bij een derden bedrijf om mijn geld terug te vragen. Ik heb besloten om niks in te gaan vullen en het via deze manier aan jullie te melden.

ik zal mijn factuur niet betalen omdat ik vind dat T mobile er voor moet zorgen dat jullie niet met malafide SMS dienst in zee moeten gaan. Even op google de naam van het bedrijf intikken en Woooshas wat een ellende. Ik ga ervanuit uit dat ik een hoop ellende ga krijgen met jullie. Maar na 20 jaar klant zijn is bij mij de druppel… met vriendelijke Groet Lodewijk

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sjoerd
29/10/2014
thumbs up

Echt bedankt voor de service T Mobile Utrecht! @tmobile

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tib
29/10/2014
via twitter
Tib (@tib1969)
thumbs down

Gisteravond in Urk was het pijnlijk duidelijk; @vodafoneNL heeft veel betere dekking dan @TMobile . Ellende. Op de A6 pas weer inet. 3G.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
KiDDoWz
27/10/2014
via twitter
KiDDoWz (@Kiddowz)
thumbs up

@tmobile_webcare Prima service! Mijn complimenten voor T-Mobile!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Pascal Evers Janssen
21/10/2014
thumbs up

Naar meer dan een jaar wachten!! Heeft nou eindelijk #T-Mobile ook 4G #InNijmegen #EindelijkBeterBereik

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Walter Aspin
21/10/2014
thumbs down

@tmobile_webcare , Nee tot op dit moment nog niets vernomen….schandelijke service van T-mobile, het betreft hier een zakelijk abb…! 😉

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rob van Kranenburg
18/10/2014
thumbs down

@tmobile_webcare ongelofelijke slechte klanten-service T-Mobile, nooit meegemaakt,6 weken aan lijntje geen interne communicatie #tijdverlies

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rens Blom
16/10/2014
thumbs up

Klantenservice T-Mobile is top, zo wordt ook deze middag weer eens duidelijk. Complimenten voor @ruudhuigsloot en Harvey!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Patrick vd Sommen
10/10/2014
thumbs down

#T-Mobile dekking waardeloos in vele delen van het land. Wil snel over naar #KPN. Maar hoe? #tmobilewerktweernietmee

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Cyntha Haan
09/10/2014
thumbs up

@tmobile_webcare Vandaag gebeld met de klantenservice van t-mobile, ben erg goed geholpen. Complimenten! Mag ook wel eens gezegd worden!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Boskoop
08/10/2014
via website
thumbs down

Meest waardeloze provider die er bestaat. NOOIT eenabonnement bij afsluiten. Klantenservice is niet aanwezig.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jaap van Weelden
08/10/2014
thumbs down

Probeer al 2 weken een copie-factuur van T-mobile te krijgen; beloven alles maar gebeurt niets. Nominatie voor de slechtste service !

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Maurice Pothoven
07/10/2014
thumbs up

Hoe irritant zijn die radio commercials van @vodafoneNL zeg… En landelijke 4g dekking? In Doesburg geen eens 3g xD. Blij met @TMobile!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
coby
29/09/2014
via twitter
coby (@Broeders123)
thumbs down

Geweldige service van T-Mobile NL .Storing met mijn Samsung galaxy note 2.
Zelf uitzoeken mevrouw.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tony van Tinteren
26/09/2014
thumbs down

En wederom met T-mobile in dialoog om een nummer overgezet te krijgen. Want een MEGA #FAIL bedrijf is dat toch.. echt service -10

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kevin
18/09/2014
via twitter
Kevin (@kevinerken)
thumbs down

@kjevandenhurk @tmobile_webcare @vodafoneNL Service en netwerk staat Vodafone toch wel ver boven T-mobile. Ervaring.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
jw de Haan
17/09/2014
thumbs down

Helaas#fail#t-mobile wilde abonnement als trouwe klant verlengen aanbod na paar uur niet meer geldig ? #tmobile #service#

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Katja
16/09/2014
via twitter
Katja (@KatjaaaD)
thumbs up

@tmobile_webcare prima opgelost t-mobile. Dat was pas service. Bedankt.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Boskoop
Geen oordeel
08/10/2014
via website

werkt zeker voor T-mobile?

Nuttig? Ja   Nee

MissyMedia
15/09/2014
thumbs up

Nog drie weken, dan zit deze goede @Vodafone klant na jaren eindelijk bij @T-Mobile. #radar # veelteduur

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Arie van Leeuwe
09/09/2014
thumbs down

@TMobile tip voor T-Mobile. Schaf klantenservice af. Bespaar die kosten. Intentie om klant tegemoet te komen is er namelijk niet

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Monique
03/09/2014
via twitter
Monique (@Moossie72)
thumbs down

Wat n slechte service van #t-mobile. Jammer dat we er nog n tijd aan vast zitten #T-Mobile

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Wiebe van der Veen
01/09/2014
thumbs down

@Piebe ik vind T-Mobile vrij belabberd. Goedkoop aanbesteed en slechte dekking. Zeker als ik naar het noorden rijd.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
ilikesoul
23/08/2014
thumbs up

@tmobile_webcare Hey T-mobile, jullie zijn top! Service is echt te gek en jullie denken mee aan een oplossing!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Michiel vd Watering
19/08/2014
thumbs up

TOP service #t-mobile; extra Internet kosten in rekening gebracht ipv tegoed afgeboekt. Geen discussie nodig wordt gecrediteerd @Altuition

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Eddy van der Ploeg
18/08/2014
thumbs up

@TMobile worden uitgeleend. Goede service t mobile!! Steeds meer reden om over te gaan stappen!!!!! 2/3

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
bob
18/08/2014
via website
thumbs up

Ik heb een simonly besteld, blijkt dat ik een hele dag thuis moet zijn om deze te ontvangen! Want ik moet 1 cent pinnen bij de deur! Onklantvriendelijk, simyo doet dit veel beter, die stoppen het gewoon in de brievenbus. Telefonisch werd ik prima geholpen en kon ik mijn bestelling gelukkig nog annuleren. Toen ik belde, viel de lijn een paar keer weg! En dat bij een provider. Geen aanrader qua klantvriendelijkheid. Ik viel alleen voor de scherpe prijzen en 4g.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jack Nouws
15/08/2014
via twitter
Jack Nouws (@nouwja)
thumbs up

4G is perfect op Lowlands. T-Mobile heeft het eindelijk door.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jordie
14/08/2014
via website
thumbs up

Goed netwerk, in tegenstelling tot Hollands Nieuwe en Tele-2. Klantenservice is goed te bereiken en klantvriendelijk. Bij Hollandsnieuwe kreeg je ze maar moeilijk te pakken en werd je vervolgens niet geholpen.
Online omgeving ook in orde, via My-T-mobile en via de app goed overzicht van verbruik en geen kosten voor gebruik extra data. Kortom, ik ben een tevreden klant.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Amoorah Kartoubi
09/08/2014
thumbs down

@justlisette Ik zat ook bij tmobile.. altijd shit. Nu bij @RobinMobileNL en alles is perfect! Service, alles! http://t.co/ugG0Xwn67L

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sander de Vries
04/08/2014
thumbs up

Nieuwe mobiel besteld met perfecte service van T-mobile 🙂

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mieke Brama
04/08/2014
thumbs down

T-Mobile is echt k*t in Zeeland. Geen service. Gprs. Beperkt 3G. En als 3G wordt ontvangen is die ook bar slecht.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Maite
02/08/2014
via twitter
Maite (@Maite68)
thumbs up

Vandaag telefoon gehad van TMobile. Ik mag mijn abo kostenlos opzeggen dit ivm slechte dekking (geen 3G) #goedeservice

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Arjan Griffioen
02/08/2014
thumbs down

Wat een K.U.T. service heeft #t-mobile toch!!! En personeel in de winkel dat niks weet! Ben d’r helemaal klaar mee! @tmobile_webcare

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jeroen van Zunderd
24/07/2014
thumbs down

Na de overstap van tmobile naar @simyonl eindelijk volop bereik en 3G op mobiel hier in de grensstreek.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Erik Bos
24/07/2014
via twitter
Erik Bos (@Kippuh)
thumbs down

Wat blijft @tmobile_webcare toch een eind achter met het 3G/4G signaal in noord NL, @KPNwebcare daarentegen volledige 4G dekking #keurig

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Minco Dermois
17/07/2014
thumbs down

Kan de klantenservice van T-mobile nog slechter? @KPN doet haar best! Wil je kopen dan zijn ze er, heb je een vraag dan heb je pech.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mizz Antrope
30/06/2014
thumbs up

@tmobile_webcare “coulance” van T-mobile:20% korting t/m eind v m abo! Die eindigt deze maand! En probleem mt huidige factuur nt opgelost!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Adriënne de Kock
30/06/2014
thumbs up

Onlangs doorgegeven dat dekking 2G/3G van @TMobile_NL in Cromvoirt slecht is. Krijg net telefoon dat ze gaan oplossen: hoera!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mizz Antrope
28/06/2014
thumbs down

#4g Hulp m AUB! Welk provider geeft best 4G dekking #Katwijk Postcode 2224. #t-mobile echt HOPELOOS. Moet zsm overstappen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Erna
27/06/2014
via website
thumbs down

Wat een service maar niet heus. Nieuwe klanten vallen met de de neus in de boter maar bestaande klanten pissen naast de pot.
Snel overstappen volgende maand.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Selma
11/06/2014
via twitter
Selma (@2011Ajax)
thumbs down

#T-mobile echt waar, dan reageren ze en is de “service” van het webcare team nog beroerder! Zo klaar met T-mobile. Service wat is dat!!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Maarten van Woerkom
05/06/2014
thumbs down

Mijn @Hi sim-only besteld, eindelijk weg bij @TMobile_NL en straks overal 4G! Wel bijzonder dat internet+koerier goedkoper is dan winkel…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Léon
04/06/2014
via twitter
Léon (@MOTTENZEDAN)
thumbs down

Fatsoenlijke 3G-dekking in het oosten van Gelderland hoef je van T-Mobile niet te verwachten. Waardeloos.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marc van Tilburg
31/05/2014
thumbs down

Volgens website #TMobile zijn ze 24/7 bereikbaar om je simkaart te blokkeren. Not dus!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Au.
23/05/2014
thumbs up

Dank @t-mobile voor mega snelle levering van nieuwe sim-kaart nadat m’n telefoon gejat was. Ben ik weer bereikbaar! #dank @t-mobilewebcare

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bas 't Hoen
21/05/2014
thumbs up

T-Mobile gaat volgende week in onze regio 4G uitrollen! #yeah #eindelijk #almaandenjaloers #ongeduldig

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rene Eijbersen
20/05/2014
thumbs down

Wat een slechte klantenservice geeft Tmobile. Na tien jaar klant te zijn geweest bij T-mobile ga ik het nu dan opzeggen.ontevrede @TMobile

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Joyce Nillesen
14/05/2014
thumbs down

Boos op T-Mobile, slechte service. Eerst eindeloos heen-en-weer- op forum. Twee weken kwijt voor reparatie. Telefoon terug maar doet t niet.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tom Doeven
05/05/2014
thumbs down

Goh wat heeft t-mobile een geweldige service… En ik hoorde er zulke goede dingen over. Een keer maar nooit weer

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Milou Seine
29/04/2014
thumbs up

Hulde aan T-mobile voor de goede service en uitleg! #top #tmobile #tmobilenl

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tom Verhoeven
26/04/2014
thumbs down

@t-mobile niemand bereikbaar op klantenservice en ik dus ook niet. #worstserviceever #tmobile #t-mobile

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Robin Speekenbrink
20/04/2014
thumbs up

Mag ook eens gezegd: tmobile 4g is geen slechte ontwikkeling! Enorme netwerk uitbreiding incl dekking tot in mn huis! #t-mobile #topmobile!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kimberly
09/04/2014
via twitter
Kimberly (@Kimmosss)
thumbs down

T-mobile; je bent vreselijk. Nog een maandje en dan kan ik eindelijk overstappen naar een andere provider

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
ruhsen
05/04/2014
thumbs up

T-Mobile Alkmaar, bedankt voor de uitstekende service vandaag

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bart Kranendonk
05/04/2014
thumbs down

@tmobile_webcare My #Tmobile is onbereikbaar en jullie Klantenservice is nu al gesloten? Dank, SIM activeren is nu dus onmogelijk #prutsers

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Theo van Aalst
03/04/2014
thumbs down

T mobile KLANTENSERVICE zakelijk, een berichtje naar de afdeling. ik ben sinds drie maanden bezig om een fout van een collega van jullie

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Fleur Reijngoudt
01/04/2014
thumbs up

Beste T-mobile, ik zou het vriendelijk vinden als u uw klanten attendeert op het feit dat uw klantenservice niet gratis is. #veelgeldkwijt!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Oscar Bulthuis
25/03/2014
thumbs down

Zojuist ontving ik een dubbele factuur van #t-mobile . De teleurstellende uitleg luidde dat het komt doordat ik mijn abonnement verlengde.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
raymond
24/03/2014
thumbs up

@Nijnenske t mobile vind ik wel goed en klant vriendelijk geen kpn da is duur en niet echt klant vriendelijk en de rest weet ik niet

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rob Eberhardt
24/03/2014
via website
thumbs down

Na al maanden slecht of geen bereik met mijn sim only abonnementen van
t-mobil zakelijk, heel veel moeite met overstappen (nog niet geregeld op dit moment)Ze snappen niet dat dit mij geld kost, want ik kan geen nieuwe abonnementen afsluiten omdat ik mijn nummers wil behouden ik word er gek van.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Alex Bertens
14/03/2014
thumbs down

Slechte service @TMobile, vriendin al 3 weken niet bereikbaar, door omzetting sim-kaart. Tot op heden geen oplossing #fail Mss werkt dit?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Dirk Burger
12/03/2014
thumbs up

@vodafoneNL Netwerk dekking in Den Haag centrum mag zo wie zo beter (erg weinig 3G zelfs!) T-Mobile heeft het beter voor elkaar.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
kees
10/03/2014
via website
thumbs down

Let op bij het aangaan van een T-Mobile abonnement. Dit wordt na het 1e jaar altijd duurder wegens ‘inflatiecorrectie’. TMobile rekent de gemiddelde prijsindex. MAAR doet dit niet over het te betalen bedrag, maar over het abonnementsbedrag ZONDER korting.
Dus als je een abonnement hebt afgesloten met korting, stijgt na het 1e jaar je abonnementsgeld met 7% (!).
Argument TMobile: De korting is gen dienst, dus wordt niet geïndexeerd.
Vreemd, want andere tarieven worden ook niet geïndexeerd. Slimme marketingtruc van TMobile dus, maar niet bepaald een klantenbinder.

TMobile krijgt dan van mij ook de koude douche.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mitchell Duiker
05/03/2014
thumbs down

Mis nu de service van @vodafoneNL nu al ik bij T-mobile zit.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Yerom
27/02/2014
via twitter
Yerom (@Yerom_loek)
thumbs down

Service van t-mobile wordt steeds minder. Bij contractovername blijkt alles lastig. Bevestigingsbrief lukt 2X niet! #grrr! @tmobile_webcare

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Nieuwe Ottomans
26/02/2014
thumbs down

T-mobile internet is weer zeer traag in R’dam. Mobile bereikbaar is vol en internet is traag. Dat komt door 4G gebruikers?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rob Van den Heuvel
26/02/2014
thumbs down

Again top klantenservice van t-mobile#ergenis#nooitmeert-mobile..

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
paul bubeck
26/02/2014
thumbs down

Het wordt steeds vreemder. Ontvang SMS van T-mobile ivm vraag over tevredenheid contact klantenservice. Blijkt tot kosten te kunnen leiden?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Alex
25/02/2014
via website
thumbs down

Ik heb nog nooit zo’n trieste provider meegemaakt. Ik heb nu al een maand lang mobiel internet met jawel , 7 kb/s. Een staande ovatie voor dit bedrijf, mijn eerste Commodore 64 was nog sneller. Tegen de tijd dat een site geopend is moet ik eerst de slaap uit mijn ogen wrijven. Behulpzaamheid klantenservice? Als je het over een nieuw klachtenformulier invullen hebt een dikke 10, ervaring baart kunst. Wat men met je klacht doet? Een dikke 1-. Is de stapel te groot soms? Maar ik betaal natuurlijk ook” maar” 55 euro per maand voor dit moois….

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ben Kraal
22/02/2014
via twitter
Ben Kraal (@BenKraal)
thumbs up

Complimenten voor T-Mobile. Na probleem met blauwe tanden keurig mijn nieuwe telefoon kunnen omruilen. Service bestaat dus nog 🙂

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Evert Zaal
21/02/2014
thumbs up

Super service van @tmobile_webcare mijn onterecht aangeschafte Mobiele Internet voor Amerika wordt vergoed. Ik zat immers in Frankrijk.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
TMobile zuigt
20/02/2014
via website
thumbs down

Onbeperkt internet is oplichting. Het is niet onbeperkt, na een tijdje wordt het vertraagd en wordt je verteld dat ze bij de verkoop niets over de kwaliteit hebben beloofd.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Peter Mulders
19/02/2014
thumbs down

@tmobile_webcare Jammer, ik denk dat er meer mensen zijn die willen weten hoe lang ze geduld moeten hebben. De 3G dekking hier is erg matig.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Edith
17/02/2014
via twitter
Edith (@Ethunnissen)
thumbs down

Mannetje overgestapt van @TMobile naar @kpnmobile dat krijg je er van met jullie slechte service t mobile!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Erwin
17/02/2014
via twitter
Erwin (@erwin_hoek)
thumbs up

@tmobile_webcare sim defect, net klantenservicegebeld, bedankt voor de service!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jenny Partodimedjo
16/02/2014
thumbs down

T-Mobile Netherlands sucks.
Wat een klotesooi die T-Mobile. Elke keer het zelfde liedje…..geen service…geen service.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bert Kortekaas
15/02/2014
thumbs down

#tmobile Deze incompetente klantenservice is nergens bereikbaar via telefoon…Dat is toch je core-business? Simpel vraagje over simkaart…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Maartje
14/02/2014
thumbs down

Even bellen met de T-Mobile klantenservice. Je krijgt dus niet eens iemand aan de lijn. Nu weet ik nog niks. Bedankt, @TMobile. Super, dit.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
pietje bell
14/02/2014
thumbs down

de nieuwe slogan van t-mobile ,om klachten over onze service te voorkomen geven we geen service meer

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Herbert de Groot
13/02/2014
thumbs down

Werkt de #tmobile #klantenservice eigenlijk wel bij T-mobile? #wetenniks #kunnenniks en #doenniks
Zal dus wel……

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Larissa Bakker
10/02/2014
thumbs down

en ja hoor, het is ze weer gelukt! T-mobile weet voor de 3e keer op rij dezelfde fout in mijn factuur te maken. #ongelovelijkstom

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marion Bloem
10/02/2014
thumbs down

Inloggen bij T-mobile lukt niet, beloofde korting daarom blijft uit, ontvangst slecht, bij klacht legt klantenservice onbeschoft neer.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mayzire
06/02/2014
via twitter
Mayzire (@Mayzire)
thumbs up

@t-mobile_webcare ik ben al zo lang klant bij Tmobile. En ik wil even zeggen dat ik vandaag enorm blij ben met jullie service. Bedankt!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Chris Jonker
05/02/2014
thumbs up

T-Mobile Webcare werkt prima! Super service! Dank voor jullie hulp!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Shaniice!♥
03/02/2014
thumbs down

Pff t-mobile klantenservice heeft altijd 30 min wachttijd

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gerdie van Wingerden
28/01/2014
thumbs down

@tmobile_webcare . Zélden zó’n slechte service meegemaakt. Mobiel is kwijt bij tmobile en NIEMAND doet/kan iets…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Desiree van Duinen
26/01/2014
thumbs down

Nog een paar dagen en dan loopt m’n abbo eindelijk af bij t-mobile #doei

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hanneke Coolen-Colst
24/01/2014
thumbs down

Wanneer is komt er eindelijk 3G in Middelbeers??? Mijn postduiven raken op… #irritatiefactor @tmobile_webcare @tmobile_iphone @tmobile_nl

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Esther Doornewaard
23/01/2014
thumbs up

Dankzij het snelle werk van #T-Mobile #Webcare, ben ik nu weer telefonisch bereikbaar. #Pluspunt #Service #Kassa

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Transitie Consultant
22/01/2014
thumbs up

Het mag gezegd worden: Klantenservice van @ZakelijkTMobile is TOP! #Tmobile #T-mobile #Teamobile

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Monica Lamperjee
21/01/2014
thumbs down

Wat een ‘k’ service van #T-Mobile. Welk nummer ik draai, welke keuze ik maak, lukt niet een mdwrkr te spreken. Wel ‘dit gsprk wordt opgenome

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ronald Van Butselaar
21/01/2014
thumbs down

@vodafonenl Fijne service zeg! Jullie moeten is een voorbeeld nemen aan T-mobile! Als je daar over de limiet gaat krijg je trager internet

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Thierry Vos
17/01/2014
thumbs up

@vodafoneNL er zit een wezenlijk verschil tussen wat jullie systemen zeggen en de dekking in de praktijk. Slechter dan #T-Mobile nog

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Peter 
16/01/2014
via twitter
Peter  (@wiebenik)
thumbs down

Eindelijk van T-Mobile af! Nu kan ik met Vodafone onbeperkt bellen. Scheelt me een hoge rekening aan het einde van de maand 🙂

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gamebasics HQ
15/01/2014
thumbs down

Het einde van T-Mobile is nabij. Dat kan niet anders met deze service. @T-Mobile @tmobile_webcare is #Triest Lees: http://t.co/6l3R2swZDx

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
William van Strien
11/01/2014
thumbs down

#Fail probleem aanmelden #TMobile; klantenservice alleen tijdens werkuren; tijdelijk ww voor My T-Mobile via SMS maar toestel is juist dood

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Djoiz.
10/01/2014
thumbs down

Nou. Als ik naar de klantenservice van t-mobile e bel en vraag om een abbonement zonder ansjovis dan lachen ze me vierkant uit hoor

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Maxol Finance
10/01/2014
thumbs up

@tmobile_webcare die heb je wel. We zijn dan ook perfect geholpen door de #klantenservice. We zijn graag partner van T-mobile

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
dennis
09/01/2014
thumbs down

Fijn geholpen door de klantenservice van t-mobile #sarcasm

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Dennis Kraak
09/01/2014
thumbs up

Eerlijk is eerlijk! Ben niet onder de indruk van klantenservice #T-Mobile, maar @tmobile_webcare ^HK is fantastisch! Ik weer een #blijeklant

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kirsten
08/01/2014
thumbs up

Vriendelijk te woord gestaan door klantenservice #t-mobile. Maar oh oh, wat maken zij veel fouten bij mijn abonnement.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Albertus Portinga
08/01/2014
thumbs down

Waarom is de dekking van 3G netwerk in het noorden de laatste tijd zo belabberd @tmobile_webcare heb een mast vlak achter mijn huis!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kees Groeneveld
06/01/2014
thumbs up

Vodafone slecht bereikbaar. Net geswitcht naar t-mobile. Veel beter ontvangst. #trosradar #ned1

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Roel Geurts
06/01/2014
thumbs down

Het netwerk van T-Mobile is ruk, hun klantenservice ook. Een paar lesjes begrijpend lezen en grammatica kunnen ze óók wel gebruiken.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
vincent moes
04/01/2014
thumbs down

Wat is er toch aan de hand met T-mobile. Het lijkt wel of de dekking elke dag slechter wordt! #Tmobile #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Martina van der Logt
04/01/2014
thumbs down

@tmobile_webcare: Net meest bizarre “klantenservice” gesprek ooit gehad met T-mobile. In discussie gaan over waardeloos bereik had geen zin.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Leon
04/01/2014
via twitter
Leon (@ikkeleon)
thumbs down

Wel mooi dat #tmobile een 4G netwerk uitrolt maar met het 3G netwerk nog niet eens fatsoenlijke dekking heeft. #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Duco van Overschot
03/01/2014
thumbs down

Na meer dan een half jaar opzeg procedure bij #T-Mobile ben ik vandaag over naar KPN. Beter bereikbaar; een goed begin van 2014.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
joey peeters
19/12/2013
thumbs down