Generic selectors
Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Energie
Internet
Mobiel
Verzekeren
4.3

Aanbiedingen

Powered by Power.nl

scores

Algehele indruk
Tarieven
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit netwerk
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
123 positief – 334 negatief

Top 5

Schrijf ervaringen en maak zo kans op een gratis vvv waardebon van 50 euro!

T-Mobile

T Mobile Nederland is onderdeel van T-Mobile International en binnen Nederland de aanbieder van mobiele communicatiemiddelen voor zowel particulieren als zakelijk gebruik. T-Mobile heeft bekendheid op het gebied van Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen ook wel MVO waar duurzaam vooral de boventoon voert. Hoewel T-Mobile zelf geen aanbieder is van toestellen, zijn er onder de merknaam T-Mobile reeds diverse toestellen op de markt gekomen! T-Mobile telde eind 2012 4,7 miljoen klanten binnen Nederland, en met de samenwerking die zij aangaan met KPN en Vodafone met betrekking tot regional roaming, zullen al deze mensen ook tijdens een storing via een ander netwerk gewoon kunnen bellen.


T-Mobile ervaringen

Geef T-Mobile een beoordeling

531 T-Mobile ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Tarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit netwerk
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

Judith
12/01/2019
via website
thumbs down

begin November doorgegeven dat ik zou gaan verhuizen nadien een brief gekregen dat er vanaf 10 December een signaal zou zijn voor TV en Internet voor deze data zag een monteur aan het werk bij de ingang van de flat en ff met deze gesproken bleek dat er in iedere woning geen Israpunt aanwezig was, deze monteur heeft een Israpunt gemaakt en de kabel hiervan door getrokken naar de kelder van de flat.
naar aanleiding hiervan heb ik T mobil gebeld en dit doorgegeven, op 10-12-2018 had ik nog geen signaal en T mobil gebeld en het verhaal uitgelegd hierop zou er een monteur komen dir bevestigde dat er geen signaal was terwijl de klantenservice zegt er is signaal ik ben met de monteur naar de kelder gegaan en hem de kabel getoond die in de kelder ligt waarop hij antwoord dit mag ik niet doen hiervoor moet er een andere monteur komen die het wel mag hij zou dit meteen door bellen en nadien via de normale manier doorgeven de zelfde dag nog met T mobile gebeld en die wisten van niets een week later komt er een andere monteur en die kijkt en zegt dit mag ik niet aansluiten hiervoor moet er een andere monteur komen die het wel mag. wederom met T mobil gebeld en nogmaals het verhaal uitgelegd dat er buiten het pand de kabel moet worden aan gesloten, enige dagen later komt er weer een monteur en kijkt in de kelder en zegt dit mag ik niet doen en hiervoor moet er een monteur komen die het wel mag doen wederom T mobil gebeld en er over geklaagd dat het wel erg lang duurt zo. krijg ik op 24-12 een mail waarin staat dat er tussen 3 3n 5 werkdagen het probleem is opgelost, Op maandag 07-01-2019 met T mobil gebeld met de mede deling dat ik het Contrakt per direkt opzeg omdat ze de beloftes die ze geven niet nakomen hierop werd ik doorverbonden met de TD en het verhaal uitgelegd en ook verteld dat ik het contrakt opzeg omdat ik al bijna een maan geen signaal heb en dit ook steeds heb doorgegeven tijden s iedere telefoon gesprek krijg ik te horen dat ik een boete krijg van €300,= ook kreeg ik te horen dat zij er niets aan konden doen ze zijn van anderen afhankelijk de beste meneer ff duidelijk gemaakt dat ik met anderen niets te maken heb en dat T mobile de provider is en van hun de service verwacht en niet anderen die zijn de provider niet kreeg te horen dat ze het gingen uitzoeken en ze me terug zouden bellen helaas is dit niet gebeurd op vrijdag
11-01-2019 zelf maar weer gebeld en wederom alles uitgelegd en dat ik ruim meer dan een maand geen TV en Internet heb en de bedragen zijn wel afgeschreven hopelijk bellen ze me komende maandag op ( ze hebben dit vaker beloofd).
Kort gezegd ze luisteren niet communiseren niet met de klant, niet leveren en dreigen met een boete omgekeerde wereld klant moet hun een boete opleggen

Eens en nooit weerklant bij T Mobile.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Monica
Geen oordeel
05/01/2019
via website

Ik stap naar de rechter. Als mensen zich aan mijn zaak willen voegen dan kan het!
Mijn e-mailadres is: eigenbaas51@hotmail.com Dit is geen grapje. Had eerder al een klacht beschreven maar zie die niet.

Ik zal als mijn advocaat de pleitnota heeft gemaakt dieper op de kwestie met T-Mobile ingaan. T-Mobile zit niet op mijn hoofd. Mijn advies: geen T-mobile kiezen. Slechte diensten, geen respect naar de klant, beloften worden niet nagekomen ondanks de feiten. Het ‘regent’klachten…..T-MOBILE KLAAR MET DE OPLICHTINGSPRAKTIJKEN, SCHAAM JE DIEP!
Monica L.

Nuttig? Ja   Nee

Monica
05/01/2019
via website
thumbs down

Mijn verhaal is te lang om in detail te gaan. Als er mensen zijn die problemen hebben met T-Mobile, meld je aan want ik stap naar de rechter! Je kunt je voegen aan mijn zaak.

Ik laat mijn e-mailadres achter dan msg een ieder zich bij mij melden!

Kort zijn de klachten als volgt:

Medewerkers T-Mobile hangen in mijn oor op en over de toonzetting nog maar te zwijgen;
Je krijgt bij T-Mobile niet wat is overeengekomen;
Manipulaties door bepaalde medewerkers m.n. van Certin die hun macht misbruiken.
Beloftes worden niet nagekomen terwijl door meerdere medewerkers van T-Mobile is aangegeven dat ik in mijn recht sta;
Je staat heel erg lang in de wacht;
Bedragen worden verkeerd afgeboekt en onnodige kosten worden in rekening gebracht;
Er wordt gesjoemeld met nota’s;
Klachten worden ondanks toezeggingen niet in behandeling genomen’;
Manipuleren door onterecht de blokkade op de diensten te zetten ook al liggen de feiten er.

Vanwege de slechte service en diensten om maar wat te noemen is mij toegezegd fst ik financieel tegemoet gekomen zal worden. Op deze manier is het een dure grap. Betalen voor diensten die niet of nauwelijks werken….ook mijn Wifi en het trage internet hebben ertoe bijgedragen dat ik een klacht heb ingediend. T-Mobile kan het van mij krijgen….op naar de rechter…zeer slechte organisatie met slechte service en baggerdiensten..dan druk ik me nog netjes uit! Dit was het dan. Als mijn advocaat de pleitnota op schrift heeft gezet dan zal ik t.z.t. dieper op de klachten ingaan want het bovenstaande schetst de verkorte versie.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mehmet
17/12/2018
via website
thumbs down

29 oktober overgestapt naar T-mobile. Eerst mogelijke datum van aansluiting zou 29 november zijn. Kreeg 2 dagen voor die datum het bericht dat de overstap datum wordt gewijzigd naar 10 december. Vandaag om 1400 uur monteur langs geweest, alles goed geïnstalleerd, maar de lijn zou door Reggefiber opengezet worden voor 1500 of uiterlijk voor 1800 uur. Niet gebeurt. T-Mobile gebeld. Zij hadden de opdracht gestuurd naar Reggefiber, welke werd bevestigt door Reggefiber na telefonisch contact. Maar Reggefiber heeft die opdracht intern niet gestuurd naar degenen die de lijn horen open te zetten in de wijk.

Hartelijk dank voor uw e-mail.
Excuses dat wij gisteren ons aansluit moment hebben gemist, bij nader onderzoek bleek dat onze uitvoerende partij een storing heeft gehad dit hele weekend waardoor ze geen lijnen konden activeren. Wij hebben zojuist de toezegging gekregen dat alle openstaande opdracht vandaag uitgevoerd gaan worden. Aan het eind van deze dag zal de lijn actief zijn en kan uw provider diensten leveren op uw adres. 

Reggefiber Klachten

Het is inmiddels einde van de dag en nog steeds geen internet. Weer een half uur aan de lijn gehangen bij T-mobile, daar heeft een kerel nog voor 7 dagen onbeperkt internet aangeboden voor de mobiel van mijn vrouw. Meer kon hij niet doen. Reggefiber opgebeld. Zij zagen inderdaad dat de lijn nog niet opengesteld is, ondanks dat ze het belooft hebben in de mail. Bovendien konden ze de desbetreffende uitvoerende afdeling niet bereiken. Het enige wat ze kunnen doen is weer een verzoek bij de interne afdeling leggen. Dus weer een dag zonder tv en internet…

Dat stelt me teleur. Wij kregen gisteren het bericht dat het signaal gisteren nog gezet zou worden, helaas is dat niet gelukt. Wij hebben de vraag uitstaan wat u kunt verwachten en gaan ervan uit dat het zo spoedig mogelijk wordt geregeld. Ik zou u in de loop van de dag een update geven.
Mijn oprechte excuses.

In de loop van de week diverse keren telefonisch en mail contact gehad met T-mobile én Reggefiber. Iedere keer een andere smoes. Dan hebben ze een storing in het systeem, dan weer op de lijn van mijn adres. Sinds vorige week is het laatste smoesje dat er geen deurknop (!) aanwezig is op het kastje van de wijkcentrale…

T-mobile thuis deugd NIET
Reggefiber deugd NIET

Na 10 jaar tevreden te zijn met T-mobile mobiel samen met mijn vrouw, ga ik die ook opzeggen.

Nooit meer T-mobile en Reggefiber…!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
v. Kleef
27/11/2018
via website
thumbs down

Wat een waardeloos bedrijf zeg. Prima, tot je een keer een probleem krijgt. Mijn toestel had vanaf de aanschaf problemen. Ik had er al een paar keer naar laten kijken zonder succes. Nu zat ik tegen het einde van mijn contract en dacht ik, ik ga het nog één keer proberen omdat ik het defect eindelijk kon reproduceren. Blijk ik net buiten de garantie te zitten, omdat het toestel 2 weken eerder geleverd was dan het contract inging.

Geen probleem, want de reparatievoorwaarden bieden gratis reparatie t/m de gemiddelde levensduur van het toestel, wat volgens t-mobile zelf 3 jaar is. Echter zegt de medewerkster van de klachten afdeling dat dat alleen is bij normaal gebruik, en omdat mijn toestel al een probleem had, is er geen sprake meer van normaal gebruik. ???!!! Ten eerste dan kun je het binnen de garantietermijn ook wel afwimpelen, want daar geldt dat normale gebruik ook voor. En ten tweede, het is geen auto waarbij een olielampje brand en het erger wordt als je het niet snel repareert. Het is een microfoon die kraakt, en dat wordt echt niet erger als ik er langer mee rondloop!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kelder
31/10/2018
via website
thumbs down

Apparatuur 2 keer niet aangekomen… vervolgens helemaal geen apparatuur gekregen, onze tv kabel beschadigd met aanleggen glasvezel kabel. Niks opgelost. Vervolgens monteur aan de deur die wist niet dat er geen apparatuur was. Dus de communicatie onderling mankeerd ook van alles aan! Werd van alles beloofd bleek niks van waar te zijn… Dan krijg je ineens te horen dat het contract is opgezegd (Is door ons niks opgezegd) ga je naar een andere provider die alle fouten van T-Mobile oplost… krijg je te horen dat er ineens niks is opgezegd zitten inmiddels bijna half jaar zonder tv en internet. Willen ze ons door hun fouten onderling, een boete van €75 opleggen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Trees van Gaalen
03/10/2018
via website
thumbs down

Slecht, slecht, slecht. Tijdens de abonnementsperiode ging het uitstekend.
Maar toen ik een klachten mogelijkheid zocht, omdat ik vind dat mijn opzegging ruim 2 maanden van tevoren niet is ingepland en ik daardoor nu 1 maand zonder een inbelverbinding en telefoonnummer zit, niets. NERGENS een mogelijkheid, voor mij zijn jullie afgegaan.
En het bijzondere is, ik wil overgaan naar Sim only van Simpel, verneem ik in de wandelgangen dat dit ook Tmobile is. Hoe gek kan je het maken

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sjon de graaf
04/09/2018
via website
thumbs down

Ik heb op 22-8-2018 doorgegeven dat mijn televisie kastje kapot is , daarna zou er een monteur opbellen maar niet gedaan. Weer gebelt en te horen gekregen dat de monteur zou bellen niet gebelt dus . Gelukkig kreeg ik toen een telefoon nummer van de monteur en dus zelf maar gebelt . Monteurservice aan de lijn, die vertelt mij dat er helemaal niks doorgegeven is aan hun ( terwijl het al 2 keer doorgegeven had moeten zijn ) ik vertel dat het kastje kapot is en dat hij er een mee zou nemen . Die hadden hun niet dus hij heeft mij doirvebonden naar tmobile thuis om door te geven dat er een kastje mee gestuurd zou worden maar die vertelde mij dat de monteur alles bij hun zouden hebben en zo niet ik de volgende dag een in huis zou hebben . De monteur is vrijdag langs geweest , en raad eens wat ” het televisie kastje is kapot . Het is nu 2 weken verder en heb nog steeds geen televisie . Ik wacht al vanaf zaterdag op een televisie kastje en nog steeds geen kastje ontvangen. Mijn geduld is echt op nu . Dit is nu de 4 de keer dat jullie in gebreken zijn geweest ik wacht geen 5 de keer .

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Vivi
Geen oordeel
12/07/2018
via website

Geen dekking, compensaties worden beloofd maar niet voldaan en zodra er iets vanuit t-mobile geregeld moet worden trekken ze hun keulen lekker in…

Verschrikkelijke ervaring van A tot Z…

Nuttig? Ja   Nee

Smit
10/07/2018
via website
thumbs down

Ver-schrikkelijk.
Vorige week voor het eerst klant geworden van T-Mobile thuis. De tv ontvanger die we hadden gekregen gaf geen geluid dus maar gebeld. Na een halfuur met de klantenservice te hebben gebeld zou de medewerker het probleem door zetten naar de Backoffice en die zouden het oplossen op afstand.
Helaas bleek ook deze ‘oplossing’ niet te werken dus opnieuw de klantenservice gebeld. Na weder om een halfuur gebeld te hebben, nu met een iets minder vriendelijke medewerker, zou hij ons een nieuwe tv ontvanger toesturen.
Vandaag, inmiddels 4 dagen later omdat het weekend er ook tussen zat, maar weer eens gebeld om te vragen wanneer mijn nieuwe ontvanger geleverd gaat worden aangezien mij was beloofd dat de tv ontvanger na het weekend zou komen.
Naast dat de nieuwe ontvanger helemaal niet is besteld heb ik vandaag 45 minuten (!) aan de lijn gehangen omdat de medewerker er helemaal niks van snapte.
Medewerker stelde zich aan het begin van het gesprek niet voor. Pas na dat ik mijn naam had gezegd kreeg ik medewerkers naam te horen.
ik ben 5 keer ‘in de wacht’ gezet waar bij de medewerker mij gewoon neer legde op zijn bureau en ik alle gesprekken gewoon kon volgen. Tevens werd mij twee keer gezegd; ‘wacht even’. Niet; ‘ik zet u even in de wacht’ of ‘heeft u een moment geduld?’ Wat passender was geweest aangezien ik naast klantenservice bellen ook nog andere verplichtingen heb.
Medewerker vertelde mij dat als ik ook een ontvanger wou waar mee ik kan opnemen, wat €2,50 extra per maand kost, ik óók mijn internet snelheid omhoog moest doen. Anders kon de opname functie niet worden geleverd. Na dat ik te kennen had gegeven dat ik dat niet wou omdat het dan wel een duur grapje zou worden, heeft medewerker mij tot wel 4 keer opnieuw gevraagd of ik nou wel of geen opname functie wou.
Bij het bestellen van de tv ontvanger ging van alles mis en had de andere collega het hem ‘wel heel moeilijk gemaakt’ maar wat er mis is gegaan weet ik tot op heden niet.
Aan het einde van het gesprek bleek dat medewerker een tweede tv ontvanger had besteld in plaats van een nieuwe ter vervanging van de oude die stuk was. Toen ik hem daar zelf maar op attent maakte kreeg ik als reactie: ‘u heeft niet verteld dat de oude box stuk was’.
Wat een waardeloze service én klantenservice. Ik wou dat ik dit van te voren had geweten. Inmiddels zitten we al 5 dagen zonder televisie, wat nog verlengd zal worden met 5 dagen minimaal omdat de tv ontvanger nu pas is verstuurd! Ik zal nooit weer een abonnement afnemen bij T-Mobile en raad iedereen ook aan om hun product(en) af te nemen bij een andere provider.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Anna
04/07/2018
via website
thumbs up

Oke ik plaats nooit een reactie maar nu moet het even. Ik (en mijn ouders ook) zitten al jaren bij tmobile en we hebben nooit problemen. Alles is goed. Dus ik weet niet waarom iedereen zo zit te zeiken. Ik heb nooit problemen worden goed geholpen en betalen is altijd goed en op tijd. Top! Zeker aan te raden! Ook het netwerk is echt heel erg goed!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Charles Reid
03/07/2018
via website
thumbs down

THEY SEND A LETTER BY POST/MAIL T, 100%HAT I GET 148,62 RETURNED AFTER THEY START CONTRACT NUMBER 2 BEFORE CONTRACT 1 ENDS, THEN DOCTOR THEIR FACTUURS TO HIDE IT, BUT MY BANK PAYMENT SHOW THEY ARE DEVIOUS THIEVES & LIARS.

100% UNETICAL, HAVING A REALLU OBNOXIOUS ATTITUDE & WILL NOT EEN HONOR THEIR OWN STATEMENT, JUST MUTUALLY AGREE TO END OUR CONTRACT OR I WILL NOT QUIT WRITIG TO EVERYONE ON THE INTERNET THAT THEY LIE & STEAL.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Peter van Giezen
30/06/2018
via website
thumbs down

BUITENGEWOON ONBETROUWBAAR BEDRIJF!!!!
Na contractverlenging stopt MB verdeler hetgeen juist de reden was om bij T-Mobile te blijven. Kan niet meer is het boute antwoord van de klantenservice. Helaas geen enkele waarschuwing tijdens het proces van verlenging. Service zit er niet meer in en contract willen ze niet ontbinden want het staat het ergens in de kleine lettertjes.
Had ik dit van tevoren geweten dan had ik goedkoper uit geweest bij Vodafone icm mijn Ziggo abonnement en bovendien een betere ontvangst gehad,
Waarom geen duidelijkheid hierover T-Mobile? Klanten zich bedrogen laten voelen is geen goede publiciteit.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hans van Leeuwen
29/06/2018
via website
thumbs down

Was ik maar eerder op deze site gekomen, inderdaad een waardeloos bedrijf.
Aan de buitenkant ziet het er mooi uit, maar krijg niet met ze te maken met een probleem.
Regeltjes en verwijzing over en weer.

Monteur wordt via sms op de dag van installatie afgemeld, daar gaat je vrije dag. Via via moet je dan zelf een nieuwe afspraak zien te maken.

Nu sluit de andere provider af en zit ik waarschijnlijk ook een tijdje zonder internet/tv en bellen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
A.Waning
14/06/2018
via website
thumbs down

Na enkele maanden abonnee bij T mobile thuis al een derde stb en nog steeds geen vaste telefoon. Klachten worden niet opgelost.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Frank Hilversum
30/04/2018
via website
thumbs down

Nou mocht je T Mobile home willen nemen, bedenk dan dat als het niet goed gaat (en dat gaat het vaak) dat je toch wel een week of 2 zonder TV/Internet en Bellen zit, althans dat is mijn ervaring dus doe er je voordeel mee ik heb nu al spijt en men verschuilt zich achter regeltjes en er gebeurd niet veel. Ikzelf ben al sinds donderdag 26.4 zonder Internet/belle en tv en behalve dat je een gratis internetbundel krijgt om als hotspot te gebruiken doen ze niet veel, nou als het mee zit zal men deze week erop terug komen om het werkend te maken. Dus als je 2 weekjes rust wilt dan zou ik zeggen neem een T Mobile abonnement en anders zoek ff lekker verder bij een betrouwbare leverancier.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
A.R. Hamid
23/04/2018
via website
thumbs down

Er wordt 750 mb beloofd als glasvezelsnelheid. Echter, de geleverde snelheid is 80 mb. Als je erover belt vragen ze of het een wifi verbinding is of kabel en dat ze bij een wifi verbinding geen garantie kunnen geven op de snelheid. Ik vind het een makkelijke excuus om het daarop te gooien. Niet verwacht van t-mobile. Je wordt gelokt met 750 mb en als je erover klaagt dat je máár 80 mb hebt, krijg je te horen dat ze nooit kunnen garanderen dat de snelheid ook voor wifi geldt. Valt me heel erg tegen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
GezinEHV
Geen oordeel
17/02/2018
via website

Wat een verschrikkelijk bedrijf! Nooit, maar dan ook NOOIT iets kopen!!
T-mobile had via het internet een leuke aanbieding: T-Mobile thuis alleen internet, 37,50 euro per maand voor 750Mb/s. Alles geregeld, overstap service en alles. Vervolgens probeer ik via hun website een afspraak te maken zodat er een monteur langs komt. Mijn abonnement gaat in per 05-03-2018 maar dan kan er geen moteur langs komen? Dit kan pas op 13-03-2018. Dus ik bel met de monteur service van T-mobile(Giudion) met de vraag of dit eerder kan. Betreffende mevrouw geeft aan dat dit niet kan, luistert niet naar mijn verhaal en verbindt me door met T-mobile. De mevrouw van T-mobile geeft ook aan dat dit niet kan, Ik zit dus een week zonder internet. Vervolgens ga ik een discussie met mevrouw aan, wordt ze bijzonder onbeschoft en als ik haar naam vraag hangt ze op! Dus ik denk, met zo een bedrijf wil ik geen zaken doen. Op de website staat aangegeven dat je moet bellen om op te zeggen. Dit doe ik dus. Ik krijg wederom een mederwerker van T-mobile aan de lijn, ik leg alles uit en geef aan dat ik wil opzeggen. De man verbindt mij door met een andere afdeling. Ik krijg weer een man aan de lijn, leg weer alles uit en geeft aan dat ik wil opzeggen. LET OP: mijn abonnement zou officieel pas ingaan per 05-03-2018!! Nu zegt de man dat dat niet gaat en indien ik wel opzeg, ik aan een boete van 75 zit euro! Vervolgens geeft ik aan dat ik toch recht heb op herroepingsrecht van 14 dagen?? Blijkbaar staat in hun algemene voorwaarden dat het herroepingsrecht in gaat vanaf de dag dat je het abonnement afsluit. Dus niet de dag dat je het product KRIJGT, nee de dag dat je op de internetpagina op oke drukt. Heel stiekem van T-mobile, aangezien de monteur pas na 14 dagen contact met je opneemt (dus daaaag herroeppingsrecht). Ik weer de discussie aan, vervolgens zegt meneer dat ik naar hem moet luisteren?? zit ik in een omgekeerde wereld?? ik ben toch de klant? Ik weet niet wie er personeel aanneemt bij T-mobile maar ontsla die persoon en de helft van het personeel. De betreffende man die ik als laatste sprak, sprak met een zwaar buitenlands accent, toen ik zijn naam vroeg, zei hij dat hij Kees-Jan heette en weigerde zijn achternaam te geven. Jammer dat T-mobile zo met nieuwe klanten omgaat. Natuurlijk zit ik nu aan een jaarcontract vast. Wat een enorm trietste aanfluiting van een bedrijf. Onbeleefd tegen klanten, ophangen, kleine lettertjes in het contract en achterbakse streken. Mijden als de pest!!!!!!

Nuttig? Ja   Nee

Breda076
16/02/2018
via website
thumbs up

We hebben een kat in een zak gekocht!
We hebben al 4 dagen een all-in abonnement ( TV-internet) van T-Mobile. Ons TV-geluid werkt al 4 dagen niet, want het schijnt dat het tv abonnement van T-Mobile niet werkt op een 4K TV! Tot onze grote verbazing, kan het geluidsprobleem niet worden opgelost worden door Tmobile! We komen er nu achter, dat de tv abonnement van T-Mobile niet geschikt is voor de nieuwste TV. We willen het abonnement opzeggen, maar dit kan niet kosteloos. We moeten dan een jaar lang het abonnement blijven door betalen. Belachelijk, dat je voor iets moet betalen die niet eens goed functioneert! Graag hiervoor een passende oplossing!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
VanderHorst
06/02/2018
via website
thumbs up

Wij zijn in eerste instantie verkeerd voorgelicht in de winkel. Wel t mobile thuis afgesloten. Dat werkte dus niet. Meerdere slechte ervaringen met benaderen van een zeer onwelwillende helpdesk. Mail, chat en telefonisch compleet beroerd. Maar wij zijn terug gegaan naar de winkel in Middenwaard. De bedrijfsleidster heeft ons ontzettend goed geholpen en het voor ons opgelost! Gooi die help-niet-desk maar op de schop en laat het de winkels oplossen. Die mensen hebben in ieder geval een hart. Merit, bedankt voor je hulp en je super attente bos bloemen!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
nick.shooto@gmail.com
30/01/2018
via website
thumbs down

Wat een drama club, niet goed worden geholpen door de helpdesk, 5 telefoontjes ( 5 andere antwoorden van 13 plussers ). Geld terug moeten krijgen maar al meer dan 5 maanden bezig zijn om fatsoenlijk je geld terug te krijgen. Sluit geen abonnement af en kies voor een partij als XS4ALL die alles wel goed voor elkaar heeft. Dit is echt DRAMA!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
jc Scherff
Geen oordeel
29/01/2018
via website

ik ben zeer ontevreden over de via t mobile afgesloten verzekering bij chubb deze firma is er niet op uit om je schade zo snel mogelijk te vergoeden maar doet er alles aan om onder de schade claim uit te komen. .
Ik zou deze verzekering nooit meer afsluiten en raad deze verzekering andere mensen dan ook af .
Ik heb deze negatieve ervaringen met andere verzekeringen nooit gehad .
mvg JC Scherff

Nuttig? Ja   Nee

Huyen
13/01/2018
via website
thumbs up

Al jarenlang klant bij T-Mobile en nog nooit problemen gehad. In de winkel zijn ze niet opdringerig en vrij transparant. Destijd bij het overstappen, verliep alles soepel. Ik werd op de hoogte gehouden d.m.v. mails. Met de app houd je alles in de gaten. Je krijgt enkele dagen voordat de facturatie plaatsvindt altijd een mailtje of je kan dit terugvinden in de app of website. Als je nog meer mensen kent die ook T-mobile gebruiken, dan krijg je korting op de maandfactuur. Ook best handig. Ik heb voor zover geen contact gehad met de klantenservice, omdat dit nog nooit nodig was. Dus daar kan ik niet over oordelen. Ik weet wel, dat het gebruikelijk is dat mensen sneller een review plaatsen indien iets niet goed is gegaan. Dus het is een scheef beeld dat T-mobile op deze website een lage score ontvangt.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Andre Hogenberg
23/12/2017
via website
thumbs down

Waardeloos bedrijf wat zelf veel fouten maakt in mijn aanvraagprocedure, nummerbehoud en ingang contract en dan geen enkele coulance toont. Kost mij alleen maar extra geld.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
just
28/11/2017
via website
thumbs down

Ik heb sinds augustus T-mobile thuis. Sinds dag 1 heb ik spijt dat ik voor hun internetdiensten heb gekozen. Internet is traag, valt telkens uit, ook in de woonkamer 5 meter van de modem vandaan. Bij het bellen van klantenservice ben je snel 30 minuten in de wacht en 45 minuten aan de lijn zonder enige vorm van hulp.
Telkens vragen ze jou om een internet speedtest te doen zonder enige vorm van vooruitgang. Nu ben ik 14 dagen met ze bezig waarin ze van mij EISEN dat ik een test uitvoer dat ik al 3x zonder resultaat heb gedaan. WAARDELOOS BEDRIJF!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Martin van de Wardt-Olde Riekerink
15/11/2017
via website
thumbs down

Wat een baggerservice. Iedereen is erg aardig, maar de organisatie is duidelijk niet op haar taak berekend. Betaling gaat door computerstoring van TMobile verkeerd, krijg ik gelijk een incassobureau aan de lijn met dreigende toon. Als ik vraag of ze niet eerst even een mail hadden kunnen sturen krijg ik te horen dat ze dat gedaan hebben. Als ik vraag wanneer dan komt er geen antwoord, behalve”ja, want dat doen we altijd” Na doorvragen blijkt dat “Een andere afdeling” te zijn. Bij nabellen na een klacht (we beantworden over het algemeen binnen 5 werkdagen) kunnen ze na 2 weken nog niet zeggen wat de status is: “het zal in behandeling zijn bij de andere afdeling, maar ik kan dat niet zien, soms kan het langer duren”

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Robo
13/11/2017
via website
thumbs down

Ok luister. T-Mobile prepaid LIJKT goedkoop met uitstekende voorwaarden maar er zitten addertjes onder het gras. Of beter gezegd een hele zwerm vol met adders, die verachtelijke T-Mobile medewerkers. Alle problemen op een rijtje gezet. Ik ben nu 3 maanden klant bij T-Mobile en NIETS ANDERS DAN GENAAIT WORDEN!
– Promotie werkt alleen met bellen, niet met internet e.d. Daar is niet duidelijk over gecommuniceerd.
– Klantenservice is zo dom als een koe en zo langzaam als een slak (nog nooit zo erg meegemaakt).
– Mobiel internet zonder bundel letterlijk nog geen minuut aangehad en nu al meer dan een euro afgeschreven. Al geruime tijd dezelfde telefoon met dezelfde apps en dezelfde instellingen. Bij Simyo NOOIT geen last van gehad.
– NIET transparant. Je kan GEEN verbruiksgegevens inzien al bestaat dat kopje wel bij de app en je T-Mobile omgeving. Je vindt daar echter alleen je saldo terug.
De reden dat ik was overgestapt van Simyo naar T-Mobile was omdat ik dacht dat ik goedkoper zou zijn. Nou niet dus! Op papier mag het goedkoop lijken, in de realiteit word je keer op keer genaaid.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Elly Stokkermans
08/11/2017
via website
thumbs up

ik ben al sinds 2002 klant bij t-mobile voor mijn mobiel abonnement. Nooit problemen gehad, dus blijf ik daar ook. Maar op 24 Okt. abonnement aangevraagd voor t-mobile thuis, kreeg daardoor enkele vragen die nu nog steeds niet zijn beantwoord. Ik heb 2 dgn. geprobeerd telefonisch in contact te komen, steeds minimaal 20 min. wachttijd, daarop een mail gestuurd om mijn aanvraag te herroepen. Als dit nu al zo moeilijk te bereiken is hoef ik het niet meer. De mail stuurde ik 26 Okt 2017 en had gisterenavond nog steeds geen antwoord. Ik bel naar de afdeling mobiele abonnementen en kreeg daar een tip , die me geholpen heeft. Bel niet naar 08000092 maar 08000419, daar kreeg ik na 4 min. gehoor en meteen per mail de bevestiging van mijn annulering.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
antoon weel
25/10/2017
via website
thumbs up

overstap correct geregeld ging wel wat fout maar werd opgelost wil nu tweede tv abonnement er bij hebben kan allen telefonisch is niet te bereiken tot 3 x 20 min aan de telefoon gehangen geen contact. ik zoek nu andere oplossing desnoods met beëindigen van tv abonnement

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sjors
18/10/2017
via website
thumbs up

Na de overstap van Ziggo naar T-Mobile was ik best nog wel Sceptisch over de internetsnelheid en overige diensten, maar na 4 maanden ben ik toch wel een zeer tevreden klant. Wat er beloofd word krijg je ook daadwerkelijk en dit was bij Ziggo onmogelijk. De internetsnelheid is altijd goed, digitale tv nooit problemen mee daarnaast krijg je ook nog eens gratis Fox Sports Eredivisie + 2,50 euro korting p/m wanneer je mobiele telefoon abonnement afneemt bij T-Mobile. De overstap ging vrijwel naadloos, geen dag zonder verbindingen gezeten.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Albert-Jan
06/10/2017
via website
thumbs up

Sinds overname van VodaFone naadloos overgegaan.
Internet en TV werkt als een zonnetje. (100% up)
Zelfs VPN valt eigenlijk nooit weg,
Nog nooit contact met helpdesk hoeven hebben

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
1 9 10 11

T-Mobile ervaringen 2018

Heeft u ervaringen met T-Mobile en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u T-Mobile beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.

Ons doel is altijd dat u snel en simpel de beste keuze kan maken en zorgeloos kan overstappen. Of u nu kiest voor T-Mobile of voor een andere aanbieder. Die keuze is aan u en wij helpen u graag!

T-Mobile vergelijken

Met onze onafhankelijke vergelijkers kunt u alle tarieven en aanbiedingen van T-Mobile vergelijken. Zo weet u binnen enkele minuten of T-Mobile voor u de beste keuze is! Vervolgens kunt u overstappen naar T-Mobile of naar een andere aanbieder...

T-Mobile 2.17 stars 531 reviews