Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Blog
Energie
Geen categorie
Internet
Mobiel
Nieuws
Verzekeren

Tele2 Mobiel

Tele2 biedt diverse mogelijkeden, van Sim only tot prepaid tot hele abonnementen. Je kan bij deze provider kiezen voor bellen per seconde. En wanneer je niet vast wilt zitten aan een abonnement, zijn hun prepaid of sim only aanbiedingen een goede deal. Bij hun prepaid kan je kiezen of je er een toestel bij wilt, sim only en wanneer je extra voordeel activeert bij je prepaid (dit kan door het eenmalig versturen van een sms van vijftig cent) zorgt dit ervoor dat je 30 dagen gebruik kan maken van deze extra service. Tele2 is wereldwijd ontzettend bekend geworden door de reclames met het zwarte pratende schaap, die onderhand iedereen wel zal kennen.


Tele2 Mobiel ervaringen

Geef Tele2 Mobiel een beoordeling

268 Tele2 Mobiel ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Tarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit netwerk
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

Kok
03/09/2017
via website
thumbs down

Zeer slecht

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kok
Geen oordeel
03/09/2017
via website

Het systeem heeft perongeluk mijn abonnement beëindigd..nr kwijt..en tele2 kan er niks aan doen..(zeggen ze)ben er nog steeds mee bezig..vermoeiend allemaal..van het kastje naar de muur.

Nuttig? Ja   Nee

Abdulahi
30/08/2017
via website
thumbs up

Jarenlang sim-only abonnement gehad bij Tele2 en heb nooit wat te klagen gehad. Het netwerk is goed, de tarieven zijn eerlijk en al met al is klant zijn er absoluut geen onaardigheid.

Nu ging mijn toestel kapot en wilde ik een nieuwe telefoon. Ik keek een beetje rond en stuitte op GSM-web, een website die als ‘tussenpersoon’ fungeert. Ik wilde daar een iPhone 6s bestellen. Ik bestelde het ook met Tele2 als service provider.

Oftewel, ik ging nooit weg als klant bij Tele2, maar ik moest wel even mijn sim-only abonnement opzeggen.

Ik bellen met de opzeglijn, zeggen ze: oooh ja maar meneer je moet de volgende keer eerst even bellen, want wij kunnen een betere offer doen! (beter dan 27 EUR per maand voor een iPhone 6s? Hmm.. )

Ja, je hoeft bij ons geen aansluitkosten te betalen! Dus ik keek op de website, was het tarief daar 2 euro per maand duurder. Dus ik legde hem uit dat 2*24= 48 euro en eenmalig 30 euro is dus goedkoper.

Ging hij me uitlachen! ‘Okay meneer, haha, als u dat wilt zeggen we het abonnement op..’

Best wel triest, helemaal gezien het feit dat ik niet eens wegging bij Tele2 maar een aanpassing moest maken in mijn abonnement!

Enfin, redelijk als je klant bent maar zodra ze je dreigen te verliezen zijn het smerige lui.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
noGoodTELE2
01/08/2017
via website
thumbs down

I don’t recommend switching to Tele2. Very very POOR customer service & network. Switching simcard problem from another service provider. they don’t offer a solution. will just let you wait for a day or two. Incompetent Customer service agents will tell you it’s not their problem.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rene
12/07/2017
via website
thumbs down

Heb geen ervaring met tele2 , maar na het lezen van de reviews ga ik ook geen ervaring krijgen met tele2 , zoals alle providers zegt tele2 ook geweldig te zijn maar hier lees ik anders is het niet zo dat alle mobiele aanbieders boeven zijn ? eenmaal een abo afgesloten dan zit je er aan vast ook al bieden ze niet wat ze met mooie verhalen vertellen., word tijd dat ze eens vreselijk hoge boetes gaan krijgen van europa voor het niet nakomen van hun beloftes !

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Willem
29/06/2017
via website
thumbs down

Na het kopen van een prepaid simkaart bleek deze niet te werken.
Na tele2 te hebben gebeld bleek dit nummer al te zijn gebruikt in 2011.
En daarom kon ik hem niet registreren en werkt de kaart dus niet. Ik krijg mn geld niet terug omdat ik niet kan bewijzen dat ik inderdaad dat kaartje heb gekocht.Dus ik zeg dan maak ik een foto van de sim kaart en stuur ik dat gelijk naar je toe. Heb je alle bewijs! Maar dit kon niet. Mijnheer wist ook nog te vertellen dat wellicht over een paar jaar dit nummer weer wordt aangeboden en dan koop je dus een simkaart die het weer niet doet! Schandalig! Ze verkopen expres producten die het niet doen!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jacob
Geen oordeel
21/06/2017
via website

Dacht er over om over te gaan naar Tele2, prijs technisch interessant, maar na alle ervaringen hier , toch maar niet.

Nuttig? Ja   Nee

Lisa
12/06/2017
via website
thumbs down

De prijs is super. Maar dan moet je opk dealen met hun klantenservice systeem. app werkt vaak niet. Zo een paar weken dat ie t niet doet. De klantenservice functioneerd niet als je een serieus probleem hebt. Je bent dat zo 6 maanden bezig met wat geld terug krijgen. Dat callcentre werkt niet goed. Het is maar goed dat ze ook twitter hebben zodat er bij serieuze problemen wel iemand aan de bel trekt. Als je zo wilt leven raad ik tele2 aan.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mark
Geen oordeel
10/06/2017
via website

Nu ik al die negatieve reviews lees ga ik over naar een andere provider, bedankt allemaal voor jullie feedback en Tele 2….. DOE ER WAT AAN,!!!

Nuttig? Ja   Nee

Sanne
16/05/2017
via website
thumbs down

Als je n verpest leven wil, ga naar tele2. Overal moet je maanden achteraan. Die lui vinden dat nog leuk ook lijkt.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Peter Breugem
10/05/2017
via website
thumbs down

Ik wilde overstappen naar tele 2 maar gezien alle reviews doe ik het niet allemaal slechte ervaringen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ozturk
24/04/2017
via website
thumbs down

En nu ben ik jullie helemaal zat. Al bijna 6 jaar ben ik een trouwe klant van Tele2; sinds ik bevoegd ben om een eigen abonnement af te sluiten, ben ik niet weg te krijgen bij jullie. Maar de drama die ik sinds augustus vorig jaar (!!!!!) met jullie heb, wil ik gewoon niet meer.
In augustus mocht ik mijn abonnement verlengen met een nieuw toestel. Ik ben overgegaan van een bundel met 150 bel/sms + 100 mb internet naar onbeperkt bel/sms + 8 gb internet. Een groot verschil! Mijn nieuwe en uitgebreidere bundel zou ingaan op 1 september 2016. Helaas kwam ik er een dag later achter dat dit niet het geval was. Probleem: te veel gesmst en kosten buiten mijn bundel (150smsjes) gemaakt.
Na contact opgenomen te hebben met Tele2, werd mij verteld dat er een foutje was gemaakt en dat mijn abonnement zo snel mogelijk in zou gaan. Na een week kreeg ik opeens een nieuwe simkaart naar huis gestuurd, terwijl mij aan de telefoon duidelijk was verteld dat ik geen nieuwe simkaart hoefde te hebben voor mijn nieuwe bundel. Weer gebeld naar de klantenservice en daar werd mij weer verteld dat ik een nieuwe simkaart nodig had omdat mijn oude simkaart nog beschikt over een 3G systeem en de nieuwe mij zou overzetten naar het 4G systeem. Zo gezegd zo gedaan, nieuwe simkaart werd geactiveerd. Bleek dus dat ik nog steeds niet over was gezet naar mijn nieuwe bundel. Ondertussen maakte ik extra kosten door het aanschaffen van extra internetbundels en bellen over mijn bundel. Tot januari heb ik misschien wel 15 keer gebeld met de klantenservice; het enige wat ik elke keer te horen kreeg was ‘wij maken een notitie voor het hoofdkantoor/technische afdeling en u zult zsm horen van ons’. Nou, nooit wat van gehoord natuurlijk, tot ik zelf weer eens belde. In januari was ik er helemaal klaar mee en heb ik op internet het nummer gevonden van de escalatiedesk. Daar heb ik mijn probleem voor de 100e keer uitgelegd en ook daar werd mij weer verteld dat ze het zouden doorgeven aan de technische dienst. De 2 weken die ze mij beloofd hadden liep natuurlijk weer eens uit. Inmiddels was het eind januari en heb ik wéér moeten bellen naar de escalatiedesk. Elke keer kreeg ik hetzelfde te horen, elke keer werd mij verteld dat ik vast zat in het systeem en dat ze mij er niet uit kregen. Ik kon noch mijn abonnement stopzetten, noch opzeggen. Ondertussen kreeg ik natuurlijk wel al mijn facturen binnen, die wel opliepen tot 90€ per maand. Omdat Tele2 mijn nieuwe bundel niet had geactiveerd, maakte ik kosten buiten mijn bundel om, en die moest ik ook nog eens zsm betalen want anders werd er gedreigd met een incassobureau.
Tele2 staat bekend om het niet leveren van zijn diensten, maar plundert wel je bankrekening!
Inmiddels kocht ik elke maand een extra internetbundel van 20€ aan, omdat mij werd verteld dat ik het allemaal vergoed zou krijgen zodra mijn nieuwe bundel actief zou zijn.
Op 4 april kreeg ik EINDELIJK een smsje, dat mijn nieuwe bundel was ingegaan. Ik was natuurlijk blij, maar had nog steeds geen vertrouwen in Tele2. Dus ik wilde even kijken hoe het er voor stond in MijnTele2-verbruik. En wat bleek? Ja hoor, jullie raden het al… Wéér een STORING! Tele2 heeft het weer voor elkaar gekregen hoor! Na deze melding heb ik gebeld met de klantenservice, maar tevergeefs, ook zij kunnen mijn verbruik niet zien. Ik weet dus niet hoeveel ik verbruik, of ik eventueel over mijn bundel ga en of ik extra kosten maak. Mijn facturen van de afgelopen maanden kan ik ook al niet in zien, dus de vergoeding waar ze het over hadden kan ik ook niet aanvragen. Ik heb nu al meer dan €100,- tegoed van Tele2, maar ik kan dus geen vergoeding aanvragen.
Beste mensen, neem GEEN abonnementen bij Tele2. Het is oplichterij geworden sinds ze over proberen te gaan naar het 4G systeem. Al 8 maanden ben ik in de weer met jullie en ik ben jullie helemaal ZAT!

zelf 0,25 sterren zijn te veel voor jullie, maar ik moest helaas wat aanklikken.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Shanna
22/04/2017
via website
thumbs down

Slecht bedrijf, doet alles voor het geld, verder geen service.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sacha
Geen oordeel
03/04/2017
via website

Twee jaar een abonnement, betaalde netjes elke maand €30,- Zoonlief krijgt een nieuwe telefoon, en heeft per ongeluk een paar sms diensten geactiveerd. Kosten €178,- en €223,- Ontzettend veel geld natuurlijk dus ik verzoek om dit in delen (twee maanden) te betalen. Werd mij verteld dat dit absoluut niet kan! Betalen voor de uiterlijke termijn of u wordt afgesloten.
Geen coulance, helemaal niks.

Ik betaal dus toch. Twee termijnen maar dan netjes op tijd. De laatste betaling was precies op de laatste dag betaald.
AFGESLOTEN…

Gebeld, ” oh wat vreemd, u heeft betaald maar bent toch afgesloten. Binnen 3 werkdagen moet alles het weer doen”
Dezelfde dag nog is ’s morgens vroeg de telefoon enkele tijd aangesloten geweest. Niets van gemerk overigens. En meteen weer afgesloten. Na drie dagen nog geen aansluiting. Weer bellen. Medewerker adviseert mij klachtenformulier in te vullen.

Twee dagen hierna heb ik weer internet. Jeeeh!

Klachtenservice belt vandaag; ” mevrouw, u bent twee keer afgesloten geweest… de tweede keer vergoeden wij voor u” (huh, je vergoed je eigen fout, goh ik ben dankbaar) maar de eerste keer was terecht want u had het in twee keer overgemaakt en toen moesten wij zoeken waar het geld vandaan kwam. Onbeschofte vent, echt ongelooflijk! Dat is dus weer €28,-

Helaas moet ik nog twee jaar, NOOIT MEER TELE2!!! Bah

Nuttig? Ja   Nee

Kaat
25/02/2017
via website
thumbs down

een nachtmerrie waar een jaar lang geen einde aan komt, ben verstandig en blijf er weg!!!
Als ik al mijn ellende die ik het laatste jaar meegemaakt heb met tele2 zit ik hier een hele dag te typen.
Maar de laatste streek die ze mij geflikt hebben wil ik wel even noemen:
Over 5 dagen loopt eindelijk mijn contract bij tele2 af, maar ze hebben mij 5 dagen eerder afgesloten. Wel je rekeningen betalen natuurlijk maar service ho maar. Tele2 is gewoon een legale oplichterbende

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Eefje
24/02/2017
via website
thumbs down

Dramatisch, op elk gebied.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Wael
09/02/2017
via website
thumbs down

Tele 2: goedkoper dan de rest zijn ze wel, maar wat je er voor terug krijgt is alles behalve goed.

Bij het aansluiten van mijn abonnement is het al 3 keer fout gegaan. Je zou denken dat tele2 contact opneemt mocht er iets mis zijn, maar niets is minder waar. Nadat ik er zelf constant achteraan heb gezeten, was ik eindelijk aangesloten.

Zoals de meesten ging ik voor 4g internet. Helaas was dat vooral geen of 3g internet. Hierover contact opgenomen en alles gedaan wat men aangaf. De dekking en mijn telefoon waren prima, maar de oorzaak wist men niet. Jammer dan, was het geluid vanuit tele2. Het feit dat ik wel betaal voor een 4g abonnement, doet er blijkbaar niet toe. Ondertussen nog een nieuwe simkaat gekregen; “met deze kaart kunt u wel de 4g gebruiken hoor meneer!”. Helaas, de kaart werkte niet eens. Toch maar weer mijn oude simkaart erbij gepakt.

Aangezien ik het er maar mee moest doen, besloot ik om maar even de tele2 app te gaan gebruiken. Het is toch wel fijn als je het gebruik in kan zien elke maand. Helaas, werkt ook niet. Bij de aansluiting hebben ze zoveel fout gedaan, dat het emailadres niet meer geaccepteerd werd. Een nieuw emaildres aanmaken en dan zal het wel werken, werd mij verteld. Ohja, en ik zou ook nog een bevestiging krijgen op dat mailadres. Je raad het al, de bevestiging is nooit gekomen en de app nog steeds niet gebruikt worden. Voor de zoveelste keer weer gebeld en na anderhalve maand (!) kon ik dan eindelijk gebruik maken van de app. Ondertussen blijkbaar al door mijn data heen, maar deze kon ik natuurlijk niet inzien. Toch maar weer een extra bundel aangeschaft om de maand door te komen.

Na al dit gezeur, gebrek aan service, medewerkers met kennis en een verschrikkelijke vorm van communicatie, was ik aardig klaar met tele2. Netjes een klacht ingediend en na 2 weken werd ik dan eindelijk teruggebeld. Nouja teruggebeld, even over laten gaan en een voicemail inspreken, is een wat meer passender omschrijving. In de voicemail werden mijn problemen “besproken”. De helft eigenlijk en deze werden afgewimpeld met smoesjes en exuses. Serieus genomen werd ik zeker niet.

Als reactie hierop heb ik contact opgenomen met tele2 en gevraagd naar de jongen die mij heeft gebeld. Het enige wat ik kon krijgen is zijn afkorting en vervolgens werd ik doorverbonden met de afdeling opzeggingen. Hier was het feestje compleet. Deze jongen kon beter thuis gaan zitten en een uitkering aanvragen. Hier zou heel nederland mee geholpen zijn. Hij was onrespectvol, kleinerend en verdiende het zeker niet om daar een dergelijke functie te vervullen. Uiteindelijk had ik 2 keuzes, opzeggen of mijn mond houden.

Sorry? Na anderhalve maand fouten vanuit de kant van tele2, 14 keer gebeld te hebben en extra kosten gemaakt te hebben, moet ik maar mijn mond houden?

Goedkoop? Jazeker! Service, bereik, klantvriendelijkheid en beloftes nakomen? Verre van! De meest verschrikkelijke provider waar ik ooit heb gezeten.

Tele 2: Bedankt, voor helemaal niks 😉

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
RandomName
30/01/2017
via website
thumbs down

Ik wilde even mijn verhaal kwijt gezien ik verwaarloosd wordt als klant die tele2 al 6 jaar trouw is geweest.
Als student zit ik al 6 jaar bij tele2 en heb ik eigenlijk nog nooit eerder problemen ondervonden met tele2.

Helaas was dit niet meer hetzelfde na afgelopen maand. Ik ben op vakantie geweest en heb mijn simkaart thuis gelaten omdat ik van mezelf wist dat ik in het buitenland een simkaart zou aanschaffen. Dit omdat het goedkoper uitkomt dan een bundel van tele2. Zodra ik terugkom van vakantie ontvang ik een factuur van het dubbele bedrag van wat ik normaal betaal. Ik snapte er niets van, ik heb me simkaart die maand maar 2 weken gebruikt in feite…

Direct heb ik contact opgenomen met tele2, ik ben erop gewezen om een vergoedingsformulier in te vullen. De medewerkster gaf meteen al aan dat met dit formulier vrij weinig gedaan wordt en het een kansloze zaak is. Toch wilde ik het proberen, ik ben er 100% zeker van dat ik deze kosten niet heb gemaakt. Tele2 beweert namelijk dat ik kosten in het buitenland heb gemaakt maar dat is onmogelijk, ik heb mijn simkaart in Nederland achtergelaten zoals eerder vernoemd.

Het vergoedingsformulier is een kort formuliertje waar je je klantgegevens dient in te vullen en je verhaal kwijt kunt in 300 karakters. Ik wens in ieder geval de anderen die een vergoedingsformulier bij tele2 willen invullen veel succes. Als je echter met een probleem zit is het een lastige zaak om die te omschrijven in 300 karakters, wat een kunst.. Maargoed, uiteindelijk heb ik dat formulier dus ingevuld en opgestuurd. Vervolgens krijg ik een mailtje dat tele2 met de volgende inhoud:

Wij hebben je aanvraag voor een vergoeding in behandeling genomen en willen je hierbij graag informeren over de uitkomst.
Naar aanleiding van je aanvraag hebben wij je geprobeerd te bellen. Helaas hebben we je niet kunnen bereiken.
Na alles te hebben nagekeken, moet ik je helaas mededelen dat we je aanvraag hebben afgewezen.

Lekker duidelijk ook, vooral gezien ik niet gebeld ben door tele2 en dat weet tele2 zelf ook dondersgoed aangezien ze mijn logboekbestand kunnen inzien net zo goed als die van hun medewerker “Jeroen Achternaamloos”. Het frustreerde mij enorm hoe ik behandeld werd door tele2. Ik had geen gemiste oproep of iets dergelijks ik belde ze meteen op toen ik dat mailtje ontvangen had. Diezelfde achternaamloze Jeroen kon ik niet mee doorverbonden worden en ik werd erop gewezen om het klachtenformulier in te vullen.
Het voordeel van het klachtenformulier was dat ik hier maar liefst 1000 karakters had om mijn situatie te omschrijven.

Vandaag, 30 januari wordt ik opgebeld door iemand van de klachtenafdeling. Een al te vriendelijke mevrouw deelt mede dat ik die kosten wel gewoon heb gemaakt en dat ik pech heb en gewoon moet betalen. Een andere optie of keus bestaat niet. Een welles-nietes spelletje spelen met de klantenservice van tele2 bereik ik ook niets mee.

Wat ik hiervan wijzer ben geworden is dat tele2 een commerciele organisatie is die er alles aan doet om hun klanten leeg te zuigen.
Het is schandalig om te beweren dat je klanten kosten hebben gemaakt terwijl dat helemaal niet zo is.
Helaas loopt mijn huidige contract nog 2 jaar want als er een ding zeker is, is het wel dat ik mijn vertrouwen bij tele2 kwijt ben geraakt en zeker over zal stappen zodra mijn contract afgelopen is.

Wees hiervan gewaarschuwd mensen, tele2 spoort voor geen meter!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marguerite
Geen oordeel
06/01/2017
via website

Beter niet ovrstappen!Tele2 verandert ongevraagd je mobiele nummer en laat je daar ook nog voor betalen. Wij hebben al jaren Tele2. Op een dag kregen we een sms dat ons nummer was veranderd in een ander nummer. Wij hadden daar niet om gevraagd en vroegen Tele2 dit zsm terug te draaien. We hebben eindeloos gebeld, uren in de wacht gestaan, emails gestuurd, maar er gebeurde niets. Uiteindelijk werd er toegezegd dat het werd teruggedraaid; dat zou wel maximaal 15 werkdagen duren. Na 15 werkdagen nog steeds ons nummer niet terug. Weer bellen, uren in de wacht. Antwoord van Tele2: Sorry 15 dagen is de termijn die er voor staat en als die afdeling dat niet doet kunnen we daar niets aan doen, u moet maar wachten. Klacht ingediend, geen reactie. Automatische incasso stopgezet. Na Een maand gezegd dat we het abonnement wilden opzeggen. Dat kon niet volgens Tele2 en zou ons op een boete van ruim 800 euro komen te staan. Na bijna 5 weken toch ons nummer terug gekregen. Een verzoek tot teruggave of vermidering van abonnementsgeld voor de periode dat we ongevraagd een ander nummer hadden werd afgewezen; Tele2 vomd dat we gewoon gebruik hadden kunnen maken van het abonnement. Dat niemand het nieuwe nummer kende en dat het nummer dat iedereen al jaren kende niet meer werkte maakt kennelijk geen verschil voor de aanbieder. Inmiddels waren er ook internetbundels ten onrechte dubbel in rekening gebracht; die moesten we eerst betalen om het daarna terug te krijgen via verrekening in een volgende factuur. En om het verhaal een mooie afsluiting te geven werd dit nummer en een ander nummer dat we bij Tele2 hebben geblokkeerd omdat er een keer geen geld kon worden afgeschreven omdat wij de automatische incasso hadden stopgezet in de hoop dat er dan eindelijk een iemand iets zou gaan doen. Voor hetzelfde geld heb je bij een andere provider een behoorlijke klantenservice, correcte facturen en bovendien meer waar voor je geld.

Nuttig? Ja   Nee

cAATJE
06/01/2017
via website
thumbs down

Niet veel over te zeggen TIS ALLEEN MAAR ELLENDE BIJ TELE2 NIET AAN BEGINNEN.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
rik
22/12/2016
via website
thumbs down

Bijzonder slechte ervaring met Tele 2. Op dit moment al een week niet bereikbaar op mijn nummer als gevolg van een mislukte overstap naar Tele 2. Mijn oude abonnement bij een andere provider is netjes stopgezet, Tele 2 heeft het alleen nog niet voor elkaar om mijn nummer over te nemen. Via de klantenservice krijg ik te horen dat dit weken gaat duren om op te lossen dus ik zit nu met een prepaid kaartje tot half januari.

De periode tussen aanvragen en mijn contact hierover met de klantenservice bedroeg anderhalve maand. In die tijd had ik gehoopt op zijn minst geïnformeerd te worden en een alternatief te krijgen maar dat zit er bij Tele 2 niet in.

De klantenservice is ook een ervaring op zich; doordat ik een keer of vijf een ander aan de lijn heb gehad is mij opgevallen dat er werkelijk niemand zit die me kan helpen of enigszins meedenkt. Het enige wat men voor je kan doen is herhalen dat men begrijpt hoe vervelend de situatie is, vertellen dat het inderdaad nog lang gaat duren en vervolgens de verantwoordelijkheid bij een andere afdeling neerlegt. Doorschakelen naar iemand die wel capabel is of beslissingen mag nemen zit er niet in.

Ik zou graag de hele overstap naar dit verschrikkelijke bedrijf annuleren maar dan ben ik mijn oude telefoonnummer kwijt en dat is voor mij ook geen optie.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tele2 weg ermee! niet omdat het kan maar omdat het moet!
05/10/2016
via website
thumbs down

Ontvangst van het netwerk zeer slecht!, nieuwe simkaart opgestuurd gekregen na ruim anderhalf uur in de wacht bij klantenservice.

Na activatie nieuwe simkaart niet meer uitgaand kunnen bellen, klantenservice bellen, weer ruim een uur in de wacht, niemand die kan vertellen wat het probleem is. Nu inmiddels 2 weken telefoon niet kunnen gebruiken. Bij klantenservice van het kastje naar de muur. Verzoek om abonnement te beëindigen kan, wel even € 900,00 betalen.
Alle gemaakte afspraken worden niet nagekomen, het is een puinhoop bij dit bedrijf.

Mocht je afhankelijk zijn van je mobiel adviseer ik om een van de andere gerenomeerde providers in zee te gaan.

Conclusie, SPIJT ALS HAREN OP MIJN HOOFD

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Maychel
29/07/2016
via website
thumbs down

Oplichters tele2

Zeeer slecht ervaring met Oplichters tele2 1.250.00 euro factuur van een week moet ik betalen internet ik doe alleen wifi internet ,tele2 zecht boven limit. zakelijk abonnement kregen geen waarschuwen. nu 6 maanden bezig nog geen oplossing voor

bedrijven,,,Let goed op voordat u ondertekent! zakelijk contract

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
karin
14/05/2016
via website
thumbs down

Tijdens het afsluiten van mijn abonnement specifiek gevraagd of ik bereik zou hebben in het buitenland omdat ik had gelezen dat mensen 2 maanden geblokkeerd werden voor buitenland. De klantenservice had daar nooit van gehoord en vroeg het even na bij een collega. Nee hoor, ik zou gewoon bereikbaar zijn in het buitenland. Een buitenlandbundel aangeschaft van 10 euro en vertrokken naar het buitenland en geen telefoon en geen internet bereik. Klantenservice gebeld die mij verteld dat een nieuw abonnement 2 mnd geblokkeerd wordt in het buitenland. De situatie uitgelegd maar nee, daar kunnen ze niks aan doen. Ze liegen je dus gewoon voor.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Karin
04/04/2016
via website
thumbs up

Tele2 heeft flink aan de weg getimmerd met het nieuwe netwerk. Waar ik vroeger niet of nauwelijks bereik had, staan de streepjes nu op vol. Bovendien krijg je heel veel MB’s bij je abonnement voor weinig euro’s. Standaard 4G en echt supersnel. Hun buitenlandbundel heel goedkoop.Was voor mij de reden om over te stappen. De meesten providers rekenen 6 cent extra per MB in de EU en dan komt 1 GB toch nog op 60 euro maar bij tele2 heb je 1 GB (EU) voor 10 euro

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
MarkP
13/03/2016
via website
thumbs down

Tele2 de provider die goedkope abonnementen aanbied met de leukste en nieuwste smartphones! Eenmaal aangesloten ben je er gewoon een nummertje!

klanten service kennen ze er niet! Ze bieden het wel aan.. maar geven het niet! zeer waardeloos!

Zelf problemen met facturen , klantenservice en administratie.

Kort samen gevat: Bij meerdere abonnementen maken ze er gewoon een puinzooi van in hun systeem..

elke provider heeft wel iets , maar je hebt baas boven baas betreft slechte punten en dat is toch wel tele2 als provider !

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
daniel
25/01/2016
via website
thumbs down

Bij de start van mobiel ondanks meerdere keren vragen en krijgen van bevestiging zogenaamd omdat er een storing was en zonder dat het gecommuniceerd is, het meer dan een week !!! uitstellen van de nummerportering. Hierdoor natuurlijk extra kosten en tele2 die net doet alsof ze er niets aan kunnen doen. Waardeloze klantenservice die eerst van niets weet en pas na doorvragen gaat kijken wat er aan de hand is om vervolgens alleen maar te herhalen dat er een zogenaamde storing was.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Peter
28/12/2015
via website
thumbs down

Tja, bezint eer ge begint is een oud en wijs spreekwoord. Dat advies wil ik iedereen meegeven die de overstap waagt naar Tele2. In mijn ogen het meest dramatische bedrijf dat ik sinds tijden tegen ben gekomen.

Overstap proberen te maken met nummer behoud. Op de dag van activatie blijkt de koppeling tussen de nieuwe simkaart en nummer niet te kloppen. Bellen naar Tele 2, neem rustig de tijd, want je geduld wordt getest. Ja, eindelijk contact;

Mijnheer u heeft pech! (Geen sorry daar doen ze bij Tele 2 niet aan). Wij gaan een nieuwe SIM kaart voor u aanmaken, dit duurt 5 tot 15! werkdagen.

Oeps Mevrouw van Tele 2 dit is wel erg lang toch?

Ja maar ik kan er niets aan doen, het is een beetje een puinhoop hier….

Maar mevrouw hoe gaan we dit dan oplossen?

Gewoon maar afwachten mijnheer hopelijk komt het goed

Na een paar dagen maar eens weer gebeld…De vervangende SIM kaart stond dus mooi niet in bestelling. Sterker nog, de hele klacht was onbekend…

Mijnheer u heeft pech! (Zoals al gezegd; Geen sorry daar doen ze bij Tele 2 niet aan). Mijn collega heeft een fout gemaakt Wij gaan een nieuwe SIM kaart voor u aanmaken, dit duurt 5 tot 15! werkdagen

Oeps Mevrouw van Tele 2 dit is jullie 2de fout dit kan toch sneller?

Ja maar ik kan hier niets aan doen, de afdeling die hier over gaat kan geen uitzonderingen maken…….

Kortom, een drama. Per omgaande het nieuwe abonnement maar beëindigt en op zoek naar een echte mobiel telefoon provider!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bram
25/12/2015
via website
thumbs up

Zeer tevreden, overstap goed en duidelijk geregeld, tijdige toesturen van de simkaart, bestand met automatisch instellen van je telefoon. Echt top. Vorige provider was Vodafone, maar deze kan niet op tegen de prijzen die Tele2 biedt!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Nat
06/10/2015
via website
thumbs up

Zeer tevreden. Alles wat een andere aanbieder (Telfort) niet kon waarmaken, werd snel geregeld. Nummerbehoud, juiste facturen en je krijgt mensen aan de telefoon die je verder kunnen helpen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sander
11/09/2015
via website
thumbs down

Niet doen! Ik heb zeg 2 jaar geleden bij Tele2 een sim-only abonnement aangeschaft zonder databundel, alleen bellen dus. Het zou 3,50 EUR per maand kosten… Ja dat klopt, de eerste 4-5 maanden was dat het geval, maar hierna werd het 8, 14, 30, 45 EUR. Nu gemiddeld 30 EUR per maand. Ze hebben er niet bij verteld dat bellen naar T-mobile of KPN klanten wel geld kost, en heel heel erg veel! Je wordt dus bij Tele2 bestolen. Niet doen, niet doen is mijn advies beste mensen. Ik ga nu over naar Youfone.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Milo
07/09/2015
via website
thumbs down

Niet doen, service is slecht en nog eens slecht.
klachten worden bagger afgehandeld afspraken niet nagekomen.
Kies a.u.b een andere provider!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
M.Merx
07/09/2015
via website
thumbs up

Het onbeperkt bellen is erg netjes geprijsd daar 🙂

Tegenwoordig heb ik het idee dat het net xs4all lijkt; ook bij hun mobiele diensten.

Een bejaarde was zelf haar afstandsbediening kwijtgeraakt; mevrouw belt ze op; ze sturen gratis een nieuwe handmatig voorgeprogrammeerde afstandsbediening op!

Ik nam tot gisteren onb.bellen af met 500mb à €16 (zonder vast contract; ook mooi) en zag online dat als je “steady” gaat (2jarig contract) krijg je de Microsoft Lumia 640 er min of meer gratis bij; ik bedoel naast het feit dat ik dus een langer durend contract aanga; betaal ik niets meer of anders.
Ik bel zaterdag om.. 3uur? om de aanvraag te doen, word netjes geholpen en goed doorverwezen (en niet weer terug; maar dusdanig omhhoog tot ik bij iemand was die gewoon echt dingen mocht fixen en dat ook gewoon deed.) en ik word om 5uur? door een nette bezorggingsdienst gebeld of ik morgen mn telefoon in ontvangst wil nemen? En eerst krijg ik het tijdsbestek in 3 uur; later savonds een extra bevestiging met een tijdsbestek van 2uur waarin de bezorger komt. Dit mag wat kosten; hele nette man; hele nette service.

Ze denken heel erg mee en zijn er tegenwoordig heel erg op geijkt dat jij als klant tevreden bent; als dit hun insteek blijft en de prijzen op dit niveau (t.o.v. andere providers) blijven; zie ik niet in waarom ik ooit weg zou gaan 🙂

Sorry voor de halve Tele2 reclame :’)
Maar beter dat er ook eens gesproken wordt over goede ervaringen toch? 🙂

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
EenTele2Gebruiker
26/05/2015
via website
thumbs down

Ik zit door het hele land en het internetten gaat allerbelabberst via Tele2. Vaak geen connectie, verbinding die wegvalt maar vooral: vreselijk traag. Heel vaan geen 3G netwerk maar gewoon G waardoor zelfs het ophalen van de mail ontzettend traag gaat. Ik zat hier helaas voor 2 jaar aan vast maar ik ga nu op zoek naar een sim-only aanbieder op het KPN netwerk. Verschrikkelijk dit.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Peggy Spruit
18/11/2014
thumbs down

Wat een ellende! Een mobiel internetabonnement hebben en toch niet kunnen internetten. Lang leve @tele2 #irritatiefactor #nog even volhouden

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Judith Zuijderhoudt
11/11/2014
thumbs down

@Tele2Webcare Toppunt van onfatsoenlijk bereikt. Door de klantenservice van Tele2 weggedrukt worden in gesprek!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Wendy de Echte
07/11/2014
thumbs down

Tele2# hoe kan het dat ik in lissabon totaal geen service heb? Ik ben onbereikbaar. Dat is kostbaar en kost mij omzet.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ron ن​
04/11/2014
thumbs up

Zeer tevreden met de service van Tele2 @Tele2Webcare

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
lidy
02/11/2014
via twitter
lidy (@LidyWeda)
thumbs up

@Tele2Webcare hallo, probleem voor even opgelost door met tele2 te bellen vanmiddag, dus alsnog bedankt voor die service vanmiddag…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sandra van Vreeswijk
Geen oordeel
31/10/2014

De stem bij klantenservice #tele2 wordt vrolijker naarmate het aantal mensen voor me minder wordt. Wachten is ineens niet zo heel erg.

Nuttig? Ja   Nee

Elke Drenth
30/10/2014
thumbs down

Ben geen zeur, zeik nooit en al helemaal niet op bedrijven vanwege mijn marcom achtergrond.Maar service van #tele2 laat te wensen over.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Elke Drenth
30/10/2014
thumbs down

Ben geen zeur, zeik nooit en al helemaal niet op bedrijven vanwege mijn marcom achtergrond.Maar service van #tele2 laat te wensen over.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
donja knulst ♬
29/10/2014
thumbs up

Net voor 1e keer contact gehad met klantenservice van #Tele2 wat een super service en wat een vrolijke dame super! Ik ben helemaal blij

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mark van der Neut
28/10/2014
thumbs down

Bleh, 3G van tele2 is zo ontzettend bar. #slechtsteproviderever

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Meneer
28/10/2014
via twitter
Meneer (@Policriet)
thumbs up

#tele2 snelste service ooit!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
hyra
13/10/2014
via twitter
hyra (@Hyrahp)
thumbs down

Wat een slechte service van tele2, kan niet inloggen op mijntele2 en de klantenservice kan mij niet helpe. #tele2webcare #tele2nederland

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
S4m.
13/10/2014
via twitter
S4m. (@FollowS4m)
thumbs down

Zo internet mag het best wel weer gaan doen ofzo hoor bespaart me heel veel op mb’s op mijn mobiel.. :’) #fail #tele2

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marietta Betancourt
12/10/2014
thumbs down

Tele2 zou ik aan niemand aanraden heel slecht service,altijd storingen, vandaag de hele dag zonder tv en internet sinds 09.30…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tante Nel
12/10/2014
thumbs down

Het lijkt erop dat #tele2 zelf ook plat ligt door de storing.Klantenservice v website doet t niet, telefoonlijn hapert, en geen communicatie

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
melissa
28/09/2014
via twitter
melissa (@melliiss_a)
thumbs down

Ja, er is weer beeld, nu nog een goede service#tele2

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Maikel
19/09/2014
thumbs down

Om gek van te worden… klote #dekking #tele2 #tmobile #shitprovider -_- Welkom in 2014, daar waar #4g nie opgaat voor Tele2…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Anouk Sonnemans
18/09/2014
thumbs down

Al meer dan een half jaar geen klant meer bij Tele2, maar wél nog facturen open hebben staan!! Slechte service!! @Tele2Webcare

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Elmar Rekers
11/09/2014
thumbs down

Te bizar. Telefoon is gestolen in San Francisco; geen manier om #Tele2 hier over te mailen. Alleen een nr, enne tja, dat lukt dus niet he…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Storm
08/09/2014
via twitter
Storm (@TFprojects)
thumbs down

@Tele2Webcare dat is ook precies de reden dat ik volgend jaar ga overstappen. Ik ben zwaar ontevreden over Tele2, zeer slecht bereik.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Robert kuyper
05/09/2014
thumbs up

We hebben weer telefoon & internet . klasse #tele2

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marloes Groen
05/09/2014
thumbs down

@Tele2Webcare met nog een vraag, en daar al 8 uur geen antwoord op.Naast slecht bereik ervaar ik met Tele2 dus ook echt belabberde service..

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Milad
29/08/2014
via twitter
Milad (@MiladMasoumi)
thumbs down

#tele2 Zij begaan intern een foutje, jij als klant bent de dupe. En de klantenservice, daar wil je niet eens over beginnen. Wat een service!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
♡ Dou-z ♡
26/08/2014
thumbs down

Baal echt van #tele2!!! Je betaalt voor internet, maar hebt geen internet op je telefoon! Maar gauw een andere aanbieder zoeken…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Urban Luijkx
24/08/2014
thumbs down

Ongelooflijk wat is die 3g van #vodafone toch traag! De #Tele2 van mijn schoonmoeder doet het hier wel snel! Overstap in het vooruitzicht???

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kevin
24/08/2014
via twitter
Kevin (@riderxxx)
thumbs down

Wat een gênante vertoning, die handmatige actie om je simkaart te activeren bij Tele2. Duurt gewoon tot de volgende dag (als ’t al werkt)!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Leonie Windeveld
23/08/2014
thumbs down

Service van niets, nooit #Tele2 nemen #fail #geldwolven

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Wesley
23/08/2014
thumbs down

Wow #Tele2, wow. Ik heb serieus betere download EN ping via mn telefoon dan via jullie netwerk :’)

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Chris Alain
21/08/2014
thumbs up

Top service van Tele2! Gratis nieuwe oplader opgestuurd gekregen!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Wilco Veldhuizen
21/08/2014
thumbs down

bij deze waarschuw ik al mijn volgers voor de slechte service en praktijken van @tele2

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ruben Kwaaitaal
21/08/2014
thumbs up

Complimenten voor klantenservice Tele2. Al 3 jaar dik tevreden! Was vroeger wel anders. Zo zie je dat prijsvechters ook netjes kunnen zijn.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marieke
19/08/2014
via twitter
Marieke (@Mrieki)
thumbs up

Wat een service van de pakketdienst van #tele2! Belletje dat mijn pakketje over een uur wordt afgeleverd #blij

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marissa
14/08/2014
via twitter
Marissa (@xMarisssss)
thumbs down

Tele2 maakt echt een grote grap met mij €400 reparatie kosten terwijl deze telefoon zomaar barst ja wat een service klote Tele2 rot bedrijf

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
♡☆Noes☆♡
13/08/2014
thumbs down

@Tele2Nederland @tele2 fijne service :'( heb je betaald en al 3x gebeld toch incassoburo op je dak! Dit is het zoveelste gedoe #afscheid

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Veterinaire wondzorg
06/08/2014
thumbs down

@tele2 vorige week 45 minuten met klantenservice gebeld over zelfde probleem vorige maand. Kreeg ook factuur van naamgenoot uit Leeuwarden??

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Daniëlle
28/07/2014
thumbs down

Het internet van mijn telefoon is net zo kut als het weer, vandaag, in Nederland. #tele2 #nietdeeerstekeer

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jeroen
27/07/2014
via twitter
Jeroen (@joene1976)
thumbs down

Nooit meer Tele2!!!!! In het buitenland al problemen en nu ik terug ben in Nederland heb ik niet eens service!!! #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rene Isselman
18/07/2014
thumbs down

@Tele2 noemt je het hemd van je lijf vragen #klantenservice. Een factuur leveren waarop de nummer waarover dit gaat niet eens wordt vermeld!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mel
17/07/2014
via twitter
Mel (@byMel1)
thumbs down

Veel klachten werkwijze klantenservice #Tele2 lees nu: http://t.co/faKO0oM63I … … Youpv t Hek zijn actie uit 2010! Speelt nog #GeenStijl

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mel
16/07/2014
via twitter
Mel (@byMel1)
thumbs down

@kassa_vara Storingen en klachten oke, de werkwijze Tele2 klantenservice is schandalig, tijd voor aktie! #Tele2 #Fail #Altijdwat #Klacht

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Romy den Dekker
01/07/2014
thumbs down

Wat is de klantenservice bij Tele2 toch slecht!! Al 5 keer online een klachtenformulier ingevuld en gebeld maar geen reactie!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Denise
24/06/2014
thumbs down

Wat baal ik daarvan. Weer geen mobiel internet na mijn telefoon leeggegaan is. Met vodafone sim nooit last van gehad. #tele2 @Tele2Webcare

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
MeerSoldeer
23/06/2014
thumbs down

Telefoon verbinding zo slecht dat ik de huisarts niet goed kan bereiken. bedankt #tele2
Wat te doen bij spoed??

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
jasper verhoef
11/06/2014
thumbs down

Na een maand eindelijk iets gehoord van tele2. Wat een service.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Arco van Duin
01/06/2014
thumbs down

Vandaag weer eens geen mobiele dataverbinding mogelijk bij @Tele2Nederland @tele2 Ben je weg en wil je van alles delen via je 2GB bundel NOP

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Frank
25/05/2014
via website
thumbs down

Even kort en krachtig, we hebben een goedkoop abonnement afgesloten dacht ik.
38,00 per maand 1500Mb data en 300bel minuten mooi zijn we van die extra kosten af.
Bij het eerste factuur gaat het al mis, we hebben geen extra kosten gemaakt.
En toch een maand rekening van 47,73 .
Zooitje ongeregeld is het.
Afspraak is afspraak , ik heb niet voor niets een rechtsbijstand verzekering.
Dit noem ik de zaak bedonderen, het was een aanbieding met de introductie van de nieuwe Samsung S5 voor 2jaar.
Om zo mensen aan een tele2 abonnement te krijgen is de zaak bedonderen.
Ik denk dat de rechter er net zo over denkt.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Job Hulsman
24/05/2014
thumbs down

Goede service van @Tele2. Nooit over je internetbundel. Helaas ook nooit bereik. Elk nadeel heeft een voordeel. Ofzo.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Silvie Scheffers
23/05/2014
thumbs up

Eindelijk een keer goed geholpen door de klantenservice van @tele2. Francisca bedankt! Alle vragen netjes en vooral vriendelijk beantwoord!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Bas Roelfsema
18/05/2014
thumbs down

@Tele2Nederland @Mootjjee_ Ik zou er gewoon mee stoppen en kiezen voor een andere leverancier #Tele2 service is erg slecht!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Pauline Bloemsma
16/05/2014
thumbs down

Ben sprakeloos: mobiel afgesloten omdat kredietlimiet (data) bereikt is. Geen factuur, geen betalingsachterstand. #tele2 #fail #snelopzeggen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mirjam Wagenaar
15/05/2014
thumbs down

Hehe eindelijk werkt alles weer. Wat een gekut met Tele2 en m’n mobiel. Opgelost

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Dylan Everaerts
09/05/2014
thumbs down

Mijn nieuwe verslaving: bellen met de Tele2 klantenservice

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
VOGƎLS
17/04/2014
via twitter
VOGƎLS (@VOGELSZz)
thumbs down

Wat heb ik spijt dat ik #tele2 heb gekozen. Zeker 3x per dag geen bereik. Echt ruk!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jamie de Jong
02/04/2014
thumbs up

Ben je net zo goed geholpen door de klantenservice van #Tele2, doet nu mijn 3g het weer eens niet. #internetproblems #againandagain

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Lindsey
01/04/2014
via twitter
Lindsey (@Lindseyk82)
thumbs up

@Goosterlaar Tele2 toch!! Heeft zo’n goed bereik, die legt ziggo plat!! 🙂

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
CleBee
30/03/2014
via twitter
CleBee (@CleBee85)
thumbs down

@Tele2Nederland jullie zijn waardeloos met service. Ik wacht nu al bijna 3 dagen in Twitter zooooooooo traag #tele2 wellicht naar #kpn @KPN

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
G.Snoeck
19/03/2014
via website
thumbs down

woon en werk in het noorden van het land. 3G overhet algemeen niet beschikbaar, volgens een aantal telefoonwinkels ligt dit aan het feit dat ze bandbreedte huren van T-mobile en dat klanten van T-mobile voor gaan op klanten van Tele2. Dus traaaaaaaaaaag internet. kom dus nooit aan mijn datalimiet. Gedurende 2 jaar gemiddels 30% van mijn bundel gebruikt. Dit geldt ook voor mijn belminuten. Dit komt ook doordat de verbinding vaak wegvalt.
Heb nu een discussie over belminuten. Ben in het buitenland geweest en ben gebeld. Omdat ik mijn gsm niet aan had is er dus vaak overgeschakeld naar voicemail. Vaak gesprekjes van een paar seconden. Per telefoontje wel een volle minuut (€1,58) berekend. Oftewel een rekening achteraf van €260,-
Van een betalingsregeling wil Tele2 niet weten. Krijg op mailtjes geen antwoord en wordt doodleuk afgesneden. Mijn belminuten zijn dus pleite gedurende die tijd, mijn databundel kan ik naar fluiten maar mag wel gewoon doorbetalen. NOOIT WEER TELE@

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
David de Beer
16/03/2014
thumbs up

Omdat we teveel zeiken op klantenservice, bij deze iets positiefs. De technische dienst van #tele2 was amazing aan de telefoon. Remi was top

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
BΔS.
14/03/2014
via twitter
BΔS. (@BasGre)
thumbs down

Tele2 klantenservice zijn een stel digibeten die procedures volgen maar eigenlijk niet weten wat ze doen. #helptniet

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Dirk Paardekooper
06/03/2014
thumbs down

#Tele2 negeert mijn telefoontjes, chats, mails & klachten. Repareert & betaalt niet. Maar #Tele2 heeft wél een Klantenservice. HAHAHAHAHA !

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
▲Mick▲
06/03/2014
thumbs down

Tele2 stuurt vandaag bericht dat abonnement van ons internet en telefoon zomaar per maandag wordt opgezegd. Ongelofelijk dit #tele2

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
aspsyrdr
25/02/2014
via twitter
aspsyrdr (@aspsyrdr)
thumbs down

#tele2 slechte service. #webcare company beter personeel werven en geen kinderen! ik raad @Tele2Webcare iedereen af en heel de CS van #tele2

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Onderwijszaken
23/02/2014
thumbs down

@Tele2Webcare Waarom reageren jullie niet op storingsklachten? Klantenservice is zelfs onbereikbaar. Verschrikkelijk slechte service! #tele2

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Samantha vd Luijtgaa
10/02/2014
thumbs up

Wat een goede service van #tele2 #magookeensgezegdworden

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Denise Simonse
08/02/2014
thumbs up

Mag wel eens gezegd worden,bedankt meneer van de klantenservice van #tele2 voor de perfecte service #ikke blij

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Britta Albers
05/02/2014
thumbs down

Webcare@tele2 lijkt non existent, klantenservice geeft n bandje. Hmmm, goede casus hoe het niet moet #Tele2 #Fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marloes Groen
04/02/2014
thumbs down

Al 2 dagen geen 3G op telefoon, gelukkig snapt de klantenservice van #Tele2 hoe erg dat is “Oh, wat vervelend dat u dit moet meemaken”

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Floortje Venneker
04/02/2014
thumbs down

#Tele2 met stip op 1, meest slechte klantenservice. Abonnement opzeggen blijkt onmogelijk.. Telefonisch ligt toevallig steeds alles eruit.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Lisa Huis in 't Veld
03/02/2014
thumbs down

Fijn, #Tele2. Eerst klantenservice niet bereikbaar en bij derde poging nog tien wachtenden voor u. Voor 7,5 ct p/minuut! Goed verdienmodel.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Annemarie Denneboom
24/01/2014
thumbs down

#geen3G bij @tele2, zoveelste dag geen data en onbereikbare klantenservice… Was vroeger beter. Gelukkig maar een 1-jarig abonnement.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Nick
24/01/2014
thumbs down

Wat een dramatisch klantenservice bij #Tele2. Na vijfmaal bellen problemen rondom mobiel internet nog niet verholpen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Nathalie Nijkamp
24/01/2014
thumbs down

net 1uur bezig geweest om in nieuwe website @tele2 voor mijn facturen geen succes ook de klantenservice hielp niet? #durftevragen #rothumeur

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sylvia
12/01/2014
via twitter
Sylvia (@sylm89)
thumbs down

Omdat #tele2 internet nog steeds niets gefixt heeft, duurt alles 2x zolang met schoolwerk omdat nu via mobiel moet ipv thuis internet ..thx

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Eb
11/01/2014
via website
thumbs down

Ontzettend slecht netwerk. Om de haverklap is het mobiele netwerk niet bereikbaar. Dit na het overstappen en met verschillende merken telefoons dus het ligt niet aan mijn apparatuur. Op dat moment ben je dus gewoon niet bereikbaar. Mobiel internet vaak supertraag of zelfs geen bereik. Ik heb bij veel providers een abonnement gehad, maar tele2 is veruit de allerslechte provider van telecommunicatie. Het enige voordeel: ze zijn goedkoop. En dat is alles. Als je zakelijk je telefoon gebruikt is Tele2 geen optie, niet in de verste verte, dat gaat je geld en klanten kosten.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Wesley van der Gouw
10/01/2014
thumbs down

Tele 2 pruts provider telefoon weer kapot kan ik t opsturen dus 6 weken geen mobiel. Geen vevanging. Service onder de maat. nooit meer Tele2

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Iris Janse
25/12/2013
thumbs up

Na een hoop stress van mijn verloren telefoon weer heel snel telefonisch bereikbaar! Goede service van #tele2

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tariq Lalmahomed
24/12/2013
thumbs down

Christmas gift: een rekening van 92,44 van Tele2 terwijl je je 3G haast de hele maand uit hebt laten staan @tele2 #tele2

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
marcel schook
23/12/2013
thumbs down

@Tele2Webcare #slechteservice bij #tele2. #slecht#bereik#3G #stapnietover #optele2.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ronald Janse
22/12/2013
thumbs down

GSM van mijn dochter is gerold, maar #Tele2 is volkomen onbereikbaar op zondag. Achterlijk bedrijf. #fail Z.s.m. andere provider.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
VanessaAssenav
16/12/2013
thumbs down

Godsamme,om #doodziek van te worden!!! Weer doet mobiele internet van #tele2 het niet! Mn contract en voorwaarden eens doorspitten..wil weg!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
mark fontein
12/12/2013
thumbs down

#tele2 heeft schijt aan klanten ,(nieuwe) klanten terwijl ze de boel zelf verprutsen!Krijg de schijt van #non-service verlenende bedrijven!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Dèlano ☢
06/12/2013
thumbs down

Gelukkig heb ik nog een Tele2 medewerken uit kunnen schelden via de telefoon, want dit is echt geen service.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Daniëlle Boddé
29/11/2013
thumbs up

Goede #service van #tele2 om een nieuwe oplader te vergoeden! 🙂

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
iPhoneYouNot
28/11/2013
thumbs down

Tuurlijk: ga je weg bij #Tele2 als mobiele provider zit je ‘opeens’ €30 over je bundel heen terwijl je er altijd onder hebt gezeten. #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ankie Moonen
26/11/2013
thumbs down

@Tele2Nederland slechte service, door fout tele2 bij verlenging geen bereik in de drukste periode van het jaar. Spijt van verlenging

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Erik Bennink
22/11/2013
thumbs down

@ThomasKoers Tele2 heeft inderdaad een slechter bereik dan KPN. Heb nu zelf ook Tele2 en ben blij dat ik begin januari over kan stappen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Chantal Landzaat
18/11/2013
thumbs down

wat een slechte service van #tele2 niemand aan te raden!!!!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rudie Rieck
12/11/2013
thumbs down

@Tele2Webcare wat een waardeloze klantenservice hier bij tele2! Mensen een abbonement aanbieden,geen diensten leveren,maar wel rekeningen!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Harald van Engelen
08/11/2013
thumbs down

Klantenservice Tele2 blijkt na 10 keuzemenu’s nu al GESLOTEN te zijn! Gelukkig kun je wel online 24/7 opzeggen. Dat doe ik dan maar…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Saskia te Nijenhuis
06/11/2013
thumbs down

@vogelpoel Tele2 klantenservice, structureel probleem met servicegerichtheid en klantvriendelijkheid #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
PKN MaNiAc
05/11/2013
thumbs down

Ik snap echt niet waarom men bij #Tele2 mobiel internet verkoopt. Het werkt toch nooit als je het nodig hebt.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Nick Klein
31/10/2013
thumbs down

In Brandevoort van geen internetverbinding naar een erg zwakke GPRS verbinding, betalend voor hoge snelheid 3G verbinding. #tele2

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mike
29/10/2013
via twitter
Mike (@MikeKimmijzer)
thumbs down

Terug van vakantie en belachelijk hoge rekening van #tele2 omdat telefoon uitgeschakeld en op voicemail stond. Wie is dit ook overkomen?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
hampy-buitensport
29/10/2013
thumbs down

Is echt niet te geloven. #Tele2 heeft mijn probleem nu na 5 dagen nog niet opgelost!! Wat een #klantenservice @Tele2Nederland @Tele2Webcare

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Lesley Nieuwenhuis
23/10/2013
thumbs down

simkaart al een week kapot en klantenservice #Tele2 wil niet helpen. Telefoon werkt nauwelijks meer. @Tele2Webcare

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Lonneke de Ruiter
22/10/2013
thumbs down

Let the countdown begin: nog maar 1,5 jaar totdat ik van mijn #Tele2 abonnement af ben. Lieve vertrouwde #Vodafone simkaart: ik mis je!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Cocq Makelaars
22/10/2013
thumbs down

Wat is #tele2 toch echt een vreselijk bedrijf zeg!!! Nooit bereikbaar en service echt zero!!!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jean Pierre Peeters
22/10/2013
thumbs down

Thanks #tele2 ! Wederom een telefoon die na 9 mnd allerlei mankementen vertoond bij een 2 jarig contract #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jelle Bouritius
17/10/2013
thumbs up

Tot nu toe perfecte communicatie van #tele2 Omtrent levering en afspraken. Goede service. Mag ook gezegd worden.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Lennard ジ
15/10/2013
thumbs down

ik heb ALTIJD 2g met #tele2 terwijl ik betaal voor 3g echt vet irritant!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ivo van Laarhoven
11/10/2013
thumbs down

Vrijdag middagborrel voor de klantenservice van #Tele2 , Klanten mogen doodvallen! Hoera! #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
degeschenkerij
11/10/2013
thumbs down

@LindavdHeuvell oh help.ik zit er net bij 🙁 en word nu al gek van hun stomme klantenservice #tele2

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Henry Sonder
09/10/2013
thumbs down

Mobiel Internet werkt niet na overstap van #Telfort naar #TELE2. wachtrij klantenservice TELE2 zeer lang, 9 wachtenden voor mij 🙁 #KLACHT

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Van Hellenberg Hubar
09/10/2013
thumbs down

*@$%& #Tele2 is ons contract kwijt, inloggen gaat niet, klantenservice weet/kan/wil niets, misschien morgen wel/geen nieuw wachtwoord … 🙁

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
LINDA
02/10/2013
via twitter
LINDA (@miszlinnie)
thumbs down

Assosiale mensen daar bij #tele2 klantenservice. Klant is koning toch??!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kevin de Graaff
02/10/2013
thumbs down

Mobiel internet tele2… wanneer functioneert het is optimaal?!?!? #tele2 #klacht #niettevreden

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rob Verdegaal
30/09/2013
thumbs down

Al sinds zaterdag geen mobiel internet van #tele2. Hum..ik weet niet of ik wel zo blij ben met dit nieuwe abonnement.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Lies Woudstra
30/09/2013
thumbs down

Lekkere service van #tele2, zouden ze je bellen bellen ze niet! Totaal niet klantvriendelijk. #durftevragen @tele2Webcare

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Anne Hoogendoorn
30/09/2013
thumbs down

‘Er zijn 9 wachtenden voor je’ bij #Tele2 Klantenservice. En dat voor een betaald nummer.. #FAIL

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Monie
30/09/2013
via twitter
Monie (@Monie__)
thumbs down

@Tele2Webcare wat een slechte service van Tele2!! Spijt van mn abonnement wat zogenaamd ‘goedkoop’ is, maar geen enkele service!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Wouter Voskuil
28/09/2013
thumbs down

#tele2 Ik kan me niet registreren op mijntele2. Daarnaast kunnen mijn vragen over de factuur niet beantwoord worden door de klantenservice!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Anita Sanders
27/09/2013
thumbs down

waarom zijn er nog steeds bedrijven die denken dat een klantcontactformulier of Virtuele Assistent (arghh!) klanten-service zijn..?! #tele2

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Martin Eggert
25/09/2013
thumbs down

Wat een flut provider @tele2 geen dual sim mogelijk bij consumenten abonnement #NOOITMEERDOENtele2

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Robbert van Empel
24/09/2013
thumbs down

Jammer, sluit je een contract af bij #tele2 krijg je vervolgens geen 3G.Ga je naar de virtuele assistent, krijg je geen antwoord. Vermoeiend

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ozcan™
21/09/2013
via twitter
Ozcan™ (@MC_Ozcan)
thumbs down

#tele2 willen jullie graag op mijn vorige tweet reageren. IK GA NIET WEER DE KLANTENSERVICE BELLEN….

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
MarjoleinvEijndhoven
18/09/2013
thumbs down

Stelletje #klunzen bij #Tele2. 1stap in buitenland en ik heb geen mobiel netwerk meer. Dezelfde #ellende als in juli. Niets opgelost dus…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Dave de Groot
18/09/2013
thumbs down

Net de klantenservice van #tele2 opgehangen. Lekkere service daar bij #tele2!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hans van der Wiel
17/09/2013
thumbs down

Internet abonnement van #Tele2 weg ermee. #service wat is dat? Daar doen wij niet aan hahahahaha domme klant!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
jeroen den brok
17/09/2013
thumbs up

Door de goeie service van tele2 was internet zo weer gepiept.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Irmy Vos
16/09/2013
via twitter
Irmy Vos (@irmy_vos)
thumbs down

Zo spoedig mogelijk over naar andere provider met dank aan #slechte #service #Tele2

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Harris Tweets
16/09/2013
thumbs down

De virtuele assistent van #tele2 ligt te slapen. Geen antwoord op vragen. Telefoon onbereikbaar en niet op te waarderen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Cees
16/09/2013
via twitter
Cees (@drentelen)
thumbs down

#grrmbl even ademhalen #klantenservice #tele2

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Saskia Mulder
16/09/2013
thumbs up

Heb weer internet op mijn mobiel. Ben goed geholpen door @tele2. Top.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rik Wassink ◢◤
15/09/2013
thumbs up

Yeah ! Ik heb weer mobiel internet.
#teletwee #tele2 @Tele2Nederland thx.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Monique Eijke
14/09/2013
thumbs down

De slechtste klantenservice ooit hoort vlgs mij bij Tele2

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hennie Poortinga
12/09/2013
thumbs down

#Tele2 heeft een klantenservice! Na 6 mailtjes nog geen reactie. Na 3 telefoontjes nog steeds het antwoord: u moet afwachten. Hoezo service!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marianne Heesen
12/09/2013
thumbs down

De overgang van TELE2 naar KPN is mislukt Nu zit ik zonder internet, telefoon en televisie #fail @KPN slechte dienstverlening #huilen #boe

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Raez
12/09/2013
via twitter
Raez (@HabboNL_Raez)
thumbs down

@Tele2Webcare Ben nog geen week overgestapt naar jullie, en heb nu al spijt. 3G werkt gewoon NIET #waardeloos #klacht #tele2

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ares Kralendonk
11/09/2013
thumbs down

Klantenservice #tele2 die van 9-21u open is meldt 19.48u al gesloten te zijn, wat zijn de openingstijden dan wel? #dtv

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Stephanie C
11/09/2013
thumbs down

Nooit beginnen aan #tele2 niets werkt. Geen tel bereik. Geen internetbereik.Mijn #tele2app doet het niet. Wat een kansloze provider.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
petra
10/09/2013
thumbs down

Of ik a la minute weet wat ik met telefoonabonnement wil?nu? Tja nu ik U toch aan de telefoon heb, 29 dec loopt hij af? Pffff fail #Tele2

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jurgen Schrijft
10/09/2013
thumbs down

Lekkere #chaos bij #tele2. Ze sluiten zonder enige vooraankondiging je telefoon af, terwijl je keurig hebt betaald. #shame #koudedouche

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Theo van Rijn
10/09/2013
thumbs down

@Tele2Webcare dienstverlening = dekking, want dat heeft Tele2 niet in Nijverdal en verkoopt het daar toch. 2/2 Zwijgen is geen optie!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sweet little devil
10/09/2013
thumbs down

Zijn er meer mensen in de regio Twente die problemen hebben met #tele2 ?? Geen of slecht bereik en nog slechtere service?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Valy
08/09/2013
via twitter
Valy (@Valymortaza)
thumbs down

Neem never meer een simkaart van #tele2 #simkaart #activeren #troep

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rodion Jense
06/09/2013
thumbs down

Klantenservice #tele2 belt pas na 4 WERKdagen terug als hun internet niet werkt. #slechteprovider #slechteservice #fail #opzeggen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marieke Wijers
05/09/2013
thumbs down

wat een service #not #tele2

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Paul Kooij
05/09/2013
thumbs up

Laat andere profiders leren van de goede service van @KPNwebcare! binnen no time alles geregeld. dat ben ik niet gewend van bv tele2! #happy

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rodion Jense
04/09/2013
thumbs down

Internet werkt weer niet bij Tele2. Helpdesk: u wordt binnen 3dgn teruggebeld. Service al net zo traag als verbinding bij #tele2 #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ricardo
04/09/2013
thumbs down

Mensen sluit nooit je mobiel abbonoment af bij #tele2 ! Vage facturen totaal geen service! En dan nog de tele2 app wat totaal niet werkt!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
timospruijt'
02/09/2013
thumbs down

Als je belt naar klantenservice van tele2 sta je eerst een half uur in de wacht, en dan word je eruit geknikkerd .. 4x#Tele2@Tele2Webcare

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Youri Straver
01/09/2013
thumbs down

Al drie weken geen 3G-internet op m’n iPhone bij #Tele2. Mss maar eens hun incasso blokkeren. @Tele2Nederland @Tele2Webcare

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Danielle020
27/08/2013
thumbs down

Zit je te chatten met de spraakcomputer van de klantenservice van #tele2, krijg je alleen maar als antwoord, ik snap uw vraag niet….!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Dennis Jak
27/08/2013
thumbs down

TELE2 wordt eens wakker. Facturen niet opvraagbaar via de site en de telefoon wordt steeds opgehangen bij de klantenservice. GRRR

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Wendy van Loenen
24/08/2013
thumbs down

@tele2 de telefonische robot van de klantenservice beëindigd vriendelijk doch onverbiddelijk het gesprek

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kim S.
21/08/2013
via twitter
Kim S. (@__KIMS)
thumbs up

@Tele2Webcare ik heb mijn abonnement net drie dagen en heb er nu al spijt van Tele2 gekozen te hebben! (Ondanks goede service!) (2/2)

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Wim van Ooijen
18/08/2013
thumbs up

#Tele2 mijn dochter ondanks dat haar mobiel gestolen was toch weer blij, met de snelle levering en service!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marlo
17/08/2013
via twitter
Marlo (@MarloMagan)
thumbs up

Gisteren vlekkeloos overgestapt naar internet van @tele2 Goeie service vooraf, snel internet. Helemaal ok!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Patrick aka DJ iPat
15/08/2013
thumbs down

#tele2 #fail geen service, geen dekking, geen afspraak mee te maken #neemdaargeenabonnement #klacht

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Nielske
15/08/2013
via twitter
Nielske (@kingniels)
thumbs down

Al heel de week geen 3g ontvangst hier op de veluwe. Ga je in Apeldoorn hapje eten. Geen internet. Bedankt @tele2 en dat in 2013.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Annika
15/08/2013
thumbs down

@Tele2Webcare en zeggen dan alsnog tele2 op! Slechte service zeg! #tele2 #klaagtweet

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Maxime Santing
14/08/2013
thumbs down

Hoera! Telefoon na 1 dag gebruik alweer kapot! Go Tele2! Dat ding voor de 3e keer, 3 weken kwijt! Jullie zijn goed in repareren, dat blijkt!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gijs
14/08/2013
via twitter
Gijs (@GijsWilmink)
thumbs down

Tele2 en TMobile delen naast antennes wel meer:
Slechte kwaliteit, geen dekking, arrogantie, geen service en onbereikbaar. #FAIL

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ran
14/08/2013
via twitter
Ran (@Randolletjes)
thumbs down

Kan niet wachten tot mijn nieuwe simkaart binnen is van #vodafone. Wat een vervelend slecht bereik van #tele2. Trein, werk, auto enz.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
daniel
14/08/2013
thumbs down

tele2 genomineerd voor meeste fouten maken , beloftes niet nakomen,geen service geven

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
daniel
14/08/2013
thumbs down

tele2 slechter service bestaat niet

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
daniel
13/08/2013
thumbs down

tele2 slechtere service bestaat niet

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
daniel
13/08/2013
thumbs down

tele2 vooral doen als je als klant slechte service wilt,extra kosten wilt krijgen, beloftes niet na worden gekomen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ron Schoonderbeek
13/08/2013
thumbs down

@Tele2Webcare @TSchbeek Oh ja, en klantenservice Tele2 is uitgesproken WAARDELOOS!
Eén op één contact is (vrijwel) niet mogelijk.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
sita
12/08/2013
via twitter
sita (@sitadebruin)
thumbs up

Telefoon werkt weer als een zonnetje dankzij de #helpdesk van #tele2! Mag ook wel eens gezegd worden!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Paul
12/08/2013
via twitter
Paul (@_Peule_)
thumbs up

Daaaaag vééls te duur @vodafoneNL abonnement.. Halloo goedkope sim only van @tele2

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Remon Oord
11/08/2013
thumbs down

F*cking stront beroert van #tele2. Werkt via T-mobile. Ik zit op gprs en @vangorkum heeft ook T-mobile zit naast mij en heeft wel 3G bereik.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Elza Kuyk
11/08/2013
via twitter
Elza Kuyk (@ElzaKuyk)
thumbs down

Zondagmorgen 8 uur: telefoon! #tele2 heeft de computer aangezet om de klanttevredenheid te peilen #hadgeenklacht #nuwel #zondagsrust

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tim.
11/08/2013
thumbs down

Wat beschikt Tele2 natuurlijk weer over een fantastisch netwerk voor mobiel internet #not

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tom Jutte
10/08/2013
thumbs up

@toloneum T-Mobile en Tele2 zijn veel goedkoper en ook de service is beter dan die van KPN!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ran
06/08/2013
via twitter
Ran (@Randolletjes)
thumbs down

Ongelofelijk slechte #service bij #tele2. Afspraken nakomen? Staat niet in hun woordenboek. #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Milou
04/08/2013
via twitter
Milou (@MilouuuG)
thumbs down

Blij met mijn nieuwe telefoon maar wel jammer dat ze dan bijna de dubbele abonnementskosten afschrijven! #tele2

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Steven van Meurs
02/08/2013
thumbs down

Fijn #tele2 weer geen i-net, digitale tel en vaste telefoon. Weer voor het weekend en de tweede keer!! Gaan jullie er een keer wat aan doen?

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Remon Oord
02/08/2013
thumbs down

Zo’n spijt van mijn #tele2 abo. Weer geen 3G verbinding midden in de stad. #goedkoopisduurkoop

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Niels Huijsmans
02/08/2013
thumbs down

Mijn vrienden van de #tele2 belden weer vanavond… Morgen gaan ze de kabel vervangen. Ik zit nu pas 8 dagen zonder telefoon en internet!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jordy Beukeboom
01/08/2013
thumbs down

NOOIT een mobiel abonnement afsluiten bij Tele2. Klantenservice kan NIKS voor je betekenen. @Tele2Webcare

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sofie Kramer
01/08/2013
thumbs down

grr bar slechte service van #Tele2. Tevergeefs zitten wachten tot ik teruggebeld werd voor een klantenvredenheidsonderzoek @Tele2Webcare

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sofie Kramer
01/08/2013
thumbs down

mijn eerste tweet, speciaal op tele2 te bashen. #Tele2 is kut, begin er niet aan! belachelijk duur, nog belachelijkere service. erg slecht:(

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Job Hulsman
30/07/2013
thumbs down

Mensen TELE2 is onwijs ruk. Dan weet u dat. Waardeloze klantenservice, slecht bereik. Wel goedkoop. Niet doen dus.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Klaasjan Oosterveld
30/07/2013
thumbs down

#tele2, waarom werkt jullie 3g zo traag als een oude modem? Bevind me gewoon in bewoond gebied. Dat moet toch razendsnel gaan met HTC one.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rene
Geen oordeel
29/07/2013
via website

Wat een chaos bij Tele2! Vorige week mijn nieuwe mobiele nummer gekregen van Tele2, blijkt het nummer niet in hun systeem te staan. Gevolg: ipv binnen 4 dagen geregeld zoals vermeld op website en mail, nu al 4 dagen aan het prutsen met Tele2. Antwoord Tele2 helpdesk: u wordt vandaag teruggebeld. Geen reactie. Zelf maar weer gebeld, antwoord: u wordt over 3(!) dagen teruggebeld, ook als het niet gelukt is. Dat betekent dus dat ik vanaf 1 augustus niet meer mobiel bereikbaar ben. Waardeloos! Goedkoop=Duurkoop

Nuttig? Ja   Nee

Rene van Norden
29/07/2013
thumbs down

@Tele2Nederland activeren simkaart mislukt. Telnr dat tele2 mij heeft gegeven onbekend in systeem. Duurt nu 3d voor ik gebeld wordt #FAIL

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Nicky, The Creator
26/07/2013
thumbs down

Klantenservice bij de Tele2 heeft niks met service te maken. Je kunt geen vraag stellen want je spreekt niet met een persoon.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Truus
25/07/2013
via twitter
Truus (@Truus)
thumbs up

En dan krijg je een rekening omdat teruggestuurde modem nooit is aangekomen. Gelukkig goed opgelost door #Tele2 klantenservice! #veeldank

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sjaak Derksen
25/07/2013
thumbs down

Tele2 doe je werk is goed tfoee 3e simkaart binnen werkt nog niet!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
ayumi.
23/07/2013
via twitter
ayumi. (@gelgabb)
thumbs up

Die vrouw van tele2 klantenservice was echt lief en aardig voor me 🙂 !

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
ayumi.
23/07/2013
via twitter
ayumi. (@gelgabb)
thumbs up

Damn, werd net teruggebeld door tele2, kreeg ik een chagerijnig iets aan de lijn. Bel ik klantenservice kreeg ik topmensen aan de lijn!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Peter van Rossum
22/07/2013
thumbs down

Internet bij #Tele2. Ik betaal voor 20 MB/s en ik krijg nog niet eens de helft! En die chat met hun klantenservice is echt #bagger.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Dennis Verwoert
22/07/2013
thumbs down

@evanalfen Helemaal !!! Heb net m’n abonnement bij Tele2 opgezegd, had afgelopen zondag in Duitsland 0,0 bereik / toegang netwerk. #slecht

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rienhez
22/07/2013
via twitter
Rienhez (@RienHez)
thumbs down

@Tele2Webcare nou ik weet echt wel hoe ik mijn telefoon in het buitenland moet gebruiken, maar Tele2 heeft gewoon 40 uur niet gewerkt

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
directioner ✌
22/07/2013
thumbs down

ik word echt schijt ziek van die klantenservice van tele2 , kan toch wel ff een simkaart activeren , tjuus .

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Michael Dijkstra
22/07/2013
thumbs up

Fijn, die klantenservice van de #Tele2. Lekker hulpvaardig en vriendelijk ook. <3 Gerda.
http://t.co/iZjMZ4GeS6

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
roberteurope
22/07/2013
thumbs down

Tele2 begint bouw #4G-netwerk in augustus. Tot die tijd geen bereik…#failtele2
http://t.co/LMhCk6nisl

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Micha Italiaander
21/07/2013
thumbs down

Al 24 uur geen netwerk en geen uitzicht op een oplossing #tele2 #Mobiel

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gaby.
21/07/2013
via twitter
Gaby. (@UHHGin)
thumbs down

@timbunink Ik heb ook Tele2 maar bereik sucks … vaak…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Daphne
21/07/2013
via twitter
Daphne (@Djoanies)
thumbs down

Pfff… Geen reactie, geen oplossing, geen service!! Beter idee: NEEM GEEN TELE2 ABONNEMENT!!! #tele2

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
robert-paul prijt
20/07/2013
thumbs down

Hoe komt het dat #Tele2 geen service geeft in Italie. Heb 2 jonge gasten voor wie het bestaan geen zin heeft zonder Iphone en bereik

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Dave
20/07/2013
via twitter
Dave (@Dave_FR010)
thumbs down

@Gijswesterink ja heb nooit bereik met tele2, dus abbo beeindigt, maar moest wel mobiel afbetalen, dus verkoop dees aan me broertje

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
nick philipsen
17/07/2013
thumbs up

Jeej klantvriendelijkheid is top bij tele2… kan weer bellen, smsen, whatsappe en mobiel internette!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Simone
13/07/2013
via twitter
Simone (@Simbaaaaa08)
thumbs down

Ga ik net kijken op de website van tele2 en daar staat nergens toetsellease. Er staat zelfs dat de telefoon helemaal van jou is.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
John
Geen oordeel
31/07/2013
via website

En dan de eerlijkheid van Tele2 slecht beoordelen, terwijl men géén toestellease heeft bij Tele2? Dat is juist héél eerlijk…..

Nuttig? Ja   Nee

Andre de Regt
12/07/2013
thumbs down

@Tele2Webcare het gaat om een opzegging na bijna 2 maanden pogingen om een Tele2 sim te laten werkenin een iPhone 4S – zonder resultaat !

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Floris
12/07/2013
thumbs down

Mijn 3g heeft dus een ping van 1625 een downloadsnelheid van 0,02 mb/s en een upload van 0,01 mb/s @tele2webcare @Tele2Nederland #tele2

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Pim Klompenmaker
11/07/2013
thumbs down

Bij de klantenservice van Tele2 werken ook een aantal super ongeïnteresseerde jongelui die er niks van snappen!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Henriette
05/07/2013
thumbs up

Zo, even abonnement verlengd bij tele2, minder belminuten op hun advies! #service

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sjaak Laan
02/07/2013
thumbs down

Wat een slechte service van #Tele2! Klantenservice weigert nieuwe klant te helpen, gooit de hoorn op de haak als ik een manager wil spreken!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marion Dommerholt
30/06/2013
thumbs down

Wat een super slechte service bij #tele2 #fail #nooitmeertele2

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Remon Oord
29/06/2013
thumbs down

Rij je in de randstad heb je totaal geen bereik met #Tele2 snel overstappen naar #kpn binnenkort.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Chris van der Geld
28/06/2013
thumbs down

Tele2 met hun waardeloze systemen en ronduit belachelijk waardloze klantenservice..

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Stefan
28/06/2013
via twitter
Stefan (@Swefan)
thumbs down

Vooralsnog geen #tele2… Ze gaan me toch niet in de steek laten hè? *op replytweet van klantenservice wacht*

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sharon Denekamp
27/06/2013
thumbs down

Bestaande klanten geen streepje voor bij verlenging mobiel abonnement! #tele2 #faalt #opzeggen #contract

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sander Schuilenburg
27/06/2013
thumbs down

Voor een uitstekend voorbeeld van een falende klantenservice dat geld belangrijker vindt dan de klant: #Tele2 #bedankt

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
My Huong
27/06/2013
via twitter
My Huong (@Myrthezz)
thumbs down

Wat is tele2 slecht! Ik bel de klantenservice hangen ze me twee keer op!! En kan ik ze niet eens mailen #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Peter van den Berg
26/06/2013
thumbs down

Tot vijf keer toe de verbinding met de klantenservice van #Tele2 verbroken en terugbellen ho maar… Na 2 weken al heimwee naar #tmobile

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Joeri van der Molen
25/06/2013
thumbs up

@djarticnl ik heb tele2, niks mis mee, beter bereik dan t-mobile in ieder geval en goeie klantenservice!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Nick disseldorp
25/06/2013
thumbs down

@Tele2Nederland sinds 2 weken een abonnement bij jullie sinds 2 weken slechte 3g verbinding en sinds gisteren niks meer, oplossing ?? #tele2

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
.:niekkiee:.
24/06/2013
thumbs up

@Tele2Webcare, bedankt! Toestelhulp heeft gewerkt en heb nu weer wel 3G! #goedeservice #tele2 , ga zo door!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jessica Zeeman
24/06/2013
thumbs down

Ik HAAT de Tele2 klantenservice. Elke twee minuten zegt het bandje dat de wachttijd nog 10 minuten is. Ik heb niet de eeuwigheid de tijd.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Lianne van der Wijk
23/06/2013
thumbs down

Neem nooit #tele2 op je mobiel: steeds wegvallende verbinding, weinig bereik en dat internet is gruwelijk traag! #ontevreden

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Pepe-
22/06/2013
thumbs up

Klantenservice van tele2 is primaa

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
liesjes
21/06/2013
via twitter
liesjes (@liesjes1)
thumbs down

@Tele2Webcare breng meer dan 100 eueo per maand naar jullie toe. Gemiste kans. Afrader voor iedereen. Nooit tele2 nemen! Slechte service

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Stijn Taverne
21/06/2013
thumbs up

Wat een aardige man van de klantenservice! #tele2

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Erik Vermij
21/06/2013
thumbs down

@kpn @kpnwebcare Grappige aanbieding KPN: maak KPN compleet met n mobiel abonnement dat €25 duurder is dan bijv tele2 + krijg 10 euro gratis

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Wopke ♬♪
20/06/2013
thumbs down

Naar stuk vreten klantenservice #tele2 gadver

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ian.L
19/06/2013
via twitter
Ian.L (@ianlohn)
thumbs down

Thanks #tele2 voor het steeds hebben van een trage internetverbinding op m’n mobiel! Top!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sabine Kerkmeijer
19/06/2013
thumbs down

Het is woe. ochtend 5 minuten voor 9 uur en de klantenservice van #Tele2 is gesloten. Dat noem ik geen #klantenservice!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
jur
19/06/2013
via twitter
jur (@DJ_Jur)
thumbs down

Tele2 is ook praktisch, in Aalten geen internet, en in dat kleine gat van een bredevoort 3g #mooiverteld

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
BvD
18/06/2013
via twitter
BvD (@RPvD)
thumbs down

@Tele2Nederland
….en voor de zoveelste keer klachten over de klantenservice van tele2; dit keer foutief verzonden simkaart. Wat een drama

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
gezinus wilbers
17/06/2013
thumbs down

Voor de zoveelste keer storing bij Tele2. Klantenservice tenenkrommend.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
mandy ter burg
17/06/2013
thumbs down

de klantenservice van de tele2 is echt verschrikkelijk ik wordt alleen maar doorverwezen!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
♡ Yoica
17/06/2013
via twitter
♡ Yoica (@xLarss_)
thumbs down

Dus ik heb me aangemeld bij tele2, ik krijg een tele2 simkaart, uit een tele2 hoesje, enboven bij me provider staat T-Mobile NL? Flikkers…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Aurelia Brouwers
16/06/2013
thumbs down

Dinsdag verloopt eindelijk mijn mobiele abo bij #Tele2 en ga ik over op @VodafoneNL. Onbeperkt bellen en smsen voor maar 44 euro per maand

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
FEYENOORD ROTTERDAM
16/06/2013
thumbs down

Kut tele2 geven ze me een galaxy s3 maar geen nieuwe sim kaart op de goeie maat…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Maurice J. Jordan
14/06/2013
thumbs down

En toen waren ze zomaar vergeten mijn huidige mobiele abonnement op te zeggen tijdens de overstap naar #Tele2 #slechtverhaal #klantenservice

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
CycleTaXXXiAmsterdam
14/06/2013
thumbs down

TELE2 HEEFT EEN 0900LIJN ALLEEN MAAR OM GELD TE VERDIENEN. SERVICE VERLENEN KENNEN ZE NIET. TELE2 DOE HIER WAT AAN…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sander Henstra
13/06/2013
thumbs up

@ZiggoWebcare het is opgelost, zand erover. Afgezien hiervan ben ik tevreden over ziggo. Vond alleen dat Tele2 lof verdiend voor de service.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
̶G̶ erwiim∞
12/06/2013
thumbs up

@xNINJAAA @xJesuisKim Ik heb nu tele2, en daar heb ik goeie service, en is mooi goedkoop.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
UITWEG
12/06/2013
thumbs up

@ExcellentZJ bro pak tele2 man, goeie service

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Anita Slavenburg