Generic selectors
Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Blog
Energie
Geen categorie
Internet
Mobiel
Nieuws
Verzekeren
3.8

Aanbiedingen

scores

Algehele indruk
Tarieven
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit netwerk
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
46 positief – 218 negatief

Top 5

gsm aanbiedingen vergelijken


beste gsm aanbiedingen vergelijken - Gsm vergelijk

Tele2 Mobiel

Tele2 biedt diverse mogelijkeden, van Sim only tot prepaid tot hele abonnementen. Je kan bij deze provider kiezen voor bellen per seconde. En wanneer je niet vast wilt zitten aan een abonnement, zijn hun prepaid of sim only aanbiedingen een goede deal. Bij hun prepaid kan je kiezen of je er een toestel bij wilt, sim only en wanneer je extra voordeel activeert bij je prepaid (dit kan door het eenmalig versturen van een sms van vijftig cent) zorgt dit ervoor dat je 30 dagen gebruik kan maken van deze extra service. Tele2 is wereldwijd ontzettend bekend geworden door de reclames met het zwarte pratende schaap, die onderhand iedereen wel zal kennen.


Tele2 Mobiel aanbiedingen en tarieven 2017

Profiteren van extra korting, actie's en aanbiedingen bij Tele2 Mobiel. Met onze onafhankelijke prijsvergelijkers kunt u alle tarieven van Tele2 Mobiel vergelijken. Zo weet u binnen enkele minuten of Tele2 Mobiel voor u de beste keuze is! Vervolgens kunt u overstappen naar Tele2 Mobiel of naar een andere aanbieder...

Tele2 Mobiel ervaringen

Geef Tele2 Mobiel een beoordeling

272 Tele2 Mobiel ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Tarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit netwerk
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

Dennis Verwoert
22/07/2013
thumbs down

@evanalfen Helemaal !!! Heb net m’n abonnement bij Tele2 opgezegd, had afgelopen zondag in Duitsland 0,0 bereik / toegang netwerk. #slecht

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rienhez
22/07/2013
via twitter
Rienhez (@RienHez)
thumbs down

@Tele2Webcare nou ik weet echt wel hoe ik mijn telefoon in het buitenland moet gebruiken, maar Tele2 heeft gewoon 40 uur niet gewerkt

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
directioner ✌
22/07/2013
thumbs down

ik word echt schijt ziek van die klantenservice van tele2 , kan toch wel ff een simkaart activeren , tjuus .

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Michael Dijkstra
22/07/2013
thumbs up

Fijn, die klantenservice van de #Tele2. Lekker hulpvaardig en vriendelijk ook. <3 Gerda.
http://t.co/iZjMZ4GeS6

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
roberteurope
22/07/2013
thumbs down

Tele2 begint bouw #4G-netwerk in augustus. Tot die tijd geen bereik…#failtele2
http://t.co/LMhCk6nisl

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Micha Italiaander
21/07/2013
thumbs down

Al 24 uur geen netwerk en geen uitzicht op een oplossing #tele2 #Mobiel

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Gaby.
21/07/2013
via twitter
Gaby. (@UHHGin)
thumbs down

@timbunink Ik heb ook Tele2 maar bereik sucks … vaak…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Daphne
21/07/2013
via twitter
Daphne (@Djoanies)
thumbs down

Pfff… Geen reactie, geen oplossing, geen service!! Beter idee: NEEM GEEN TELE2 ABONNEMENT!!! #tele2

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
robert-paul prijt
20/07/2013
thumbs down

Hoe komt het dat #Tele2 geen service geeft in Italie. Heb 2 jonge gasten voor wie het bestaan geen zin heeft zonder Iphone en bereik

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Dave
20/07/2013
via twitter
Dave (@Dave_FR010)
thumbs down

@Gijswesterink ja heb nooit bereik met tele2, dus abbo beeindigt, maar moest wel mobiel afbetalen, dus verkoop dees aan me broertje

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
nick philipsen
17/07/2013
thumbs up

Jeej klantvriendelijkheid is top bij tele2… kan weer bellen, smsen, whatsappe en mobiel internette!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Simone
13/07/2013
via twitter
Simone (@Simbaaaaa08)
thumbs down

Ga ik net kijken op de website van tele2 en daar staat nergens toetsellease. Er staat zelfs dat de telefoon helemaal van jou is.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
John
Geen oordeel
31/07/2013
via website

En dan de eerlijkheid van Tele2 slecht beoordelen, terwijl men géén toestellease heeft bij Tele2? Dat is juist héél eerlijk…..

Nuttig? Ja   Nee

Andre de Regt
12/07/2013
thumbs down

@Tele2Webcare het gaat om een opzegging na bijna 2 maanden pogingen om een Tele2 sim te laten werkenin een iPhone 4S – zonder resultaat !

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Floris
12/07/2013
thumbs down

Mijn 3g heeft dus een ping van 1625 een downloadsnelheid van 0,02 mb/s en een upload van 0,01 mb/s @tele2webcare @Tele2Nederland #tele2

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Pim Klompenmaker
11/07/2013
thumbs down

Bij de klantenservice van Tele2 werken ook een aantal super ongeïnteresseerde jongelui die er niks van snappen!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Henriette
05/07/2013
thumbs up

Zo, even abonnement verlengd bij tele2, minder belminuten op hun advies! #service

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sjaak Laan
02/07/2013
thumbs down

Wat een slechte service van #Tele2! Klantenservice weigert nieuwe klant te helpen, gooit de hoorn op de haak als ik een manager wil spreken!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Marion Dommerholt
30/06/2013
thumbs down

Wat een super slechte service bij #tele2 #fail #nooitmeertele2

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Remon Oord
29/06/2013
thumbs down

Rij je in de randstad heb je totaal geen bereik met #Tele2 snel overstappen naar #kpn binnenkort.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Chris van der Geld
28/06/2013
thumbs down

Tele2 met hun waardeloze systemen en ronduit belachelijk waardloze klantenservice..

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Stefan
28/06/2013
via twitter
Stefan (@Swefan)
thumbs down

Vooralsnog geen #tele2… Ze gaan me toch niet in de steek laten hè? *op replytweet van klantenservice wacht*

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sharon Denekamp
27/06/2013
thumbs down

Bestaande klanten geen streepje voor bij verlenging mobiel abonnement! #tele2 #faalt #opzeggen #contract

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sander Schuilenburg
27/06/2013
thumbs down

Voor een uitstekend voorbeeld van een falende klantenservice dat geld belangrijker vindt dan de klant: #Tele2 #bedankt

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
My Huong
27/06/2013
via twitter
My Huong (@Myrthezz)
thumbs down

Wat is tele2 slecht! Ik bel de klantenservice hangen ze me twee keer op!! En kan ik ze niet eens mailen #fail

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Peter van den Berg
26/06/2013
thumbs down

Tot vijf keer toe de verbinding met de klantenservice van #Tele2 verbroken en terugbellen ho maar… Na 2 weken al heimwee naar #tmobile

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Joeri van der Molen
25/06/2013
thumbs up

@djarticnl ik heb tele2, niks mis mee, beter bereik dan t-mobile in ieder geval en goeie klantenservice!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Nick disseldorp
25/06/2013
thumbs down

@Tele2Nederland sinds 2 weken een abonnement bij jullie sinds 2 weken slechte 3g verbinding en sinds gisteren niks meer, oplossing ?? #tele2

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
.:niekkiee:.
24/06/2013
thumbs up

@Tele2Webcare, bedankt! Toestelhulp heeft gewerkt en heb nu weer wel 3G! #goedeservice #tele2 , ga zo door!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jessica Zeeman
24/06/2013
thumbs down

Ik HAAT de Tele2 klantenservice. Elke twee minuten zegt het bandje dat de wachttijd nog 10 minuten is. Ik heb niet de eeuwigheid de tijd.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Lianne van der Wijk
23/06/2013
thumbs down

Neem nooit #tele2 op je mobiel: steeds wegvallende verbinding, weinig bereik en dat internet is gruwelijk traag! #ontevreden

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Pepe-
22/06/2013
thumbs up

Klantenservice van tele2 is primaa

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
liesjes
21/06/2013
via twitter
liesjes (@liesjes1)
thumbs down

@Tele2Webcare breng meer dan 100 eueo per maand naar jullie toe. Gemiste kans. Afrader voor iedereen. Nooit tele2 nemen! Slechte service

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Stijn Taverne
21/06/2013
thumbs up

Wat een aardige man van de klantenservice! #tele2

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Erik Vermij
21/06/2013
thumbs down

@kpn @kpnwebcare Grappige aanbieding KPN: maak KPN compleet met n mobiel abonnement dat €25 duurder is dan bijv tele2 + krijg 10 euro gratis

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Wopke ♬♪
20/06/2013
thumbs down

Naar stuk vreten klantenservice #tele2 gadver

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ian.L
19/06/2013
via twitter
Ian.L (@ianlohn)
thumbs down

Thanks #tele2 voor het steeds hebben van een trage internetverbinding op m’n mobiel! Top!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sabine Kerkmeijer
19/06/2013
thumbs down

Het is woe. ochtend 5 minuten voor 9 uur en de klantenservice van #Tele2 is gesloten. Dat noem ik geen #klantenservice!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
jur
19/06/2013
via twitter
jur (@DJ_Jur)
thumbs down

Tele2 is ook praktisch, in Aalten geen internet, en in dat kleine gat van een bredevoort 3g #mooiverteld

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
BvD
18/06/2013
via twitter
BvD (@RPvD)
thumbs down

@Tele2Nederland
….en voor de zoveelste keer klachten over de klantenservice van tele2; dit keer foutief verzonden simkaart. Wat een drama

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
gezinus wilbers
17/06/2013
thumbs down

Voor de zoveelste keer storing bij Tele2. Klantenservice tenenkrommend.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
mandy ter burg
17/06/2013
thumbs down

de klantenservice van de tele2 is echt verschrikkelijk ik wordt alleen maar doorverwezen!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
♡ Yoica
17/06/2013
via twitter
♡ Yoica (@xLarss_)
thumbs down

Dus ik heb me aangemeld bij tele2, ik krijg een tele2 simkaart, uit een tele2 hoesje, enboven bij me provider staat T-Mobile NL? Flikkers…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Aurelia Brouwers
16/06/2013
thumbs down

Dinsdag verloopt eindelijk mijn mobiele abo bij #Tele2 en ga ik over op @VodafoneNL. Onbeperkt bellen en smsen voor maar 44 euro per maand

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
FEYENOORD ROTTERDAM
16/06/2013
thumbs down

Kut tele2 geven ze me een galaxy s3 maar geen nieuwe sim kaart op de goeie maat…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Maurice J. Jordan
14/06/2013
thumbs down

En toen waren ze zomaar vergeten mijn huidige mobiele abonnement op te zeggen tijdens de overstap naar #Tele2 #slechtverhaal #klantenservice

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
CycleTaXXXiAmsterdam
14/06/2013
thumbs down

TELE2 HEEFT EEN 0900LIJN ALLEEN MAAR OM GELD TE VERDIENEN. SERVICE VERLENEN KENNEN ZE NIET. TELE2 DOE HIER WAT AAN…

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sander Henstra
13/06/2013
thumbs up

@ZiggoWebcare het is opgelost, zand erover. Afgezien hiervan ben ik tevreden over ziggo. Vond alleen dat Tele2 lof verdiend voor de service.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
̶G̶ erwiim∞
12/06/2013
thumbs up

@xNINJAAA @xJesuisKim Ik heb nu tele2, en daar heb ik goeie service, en is mooi goedkoop.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
UITWEG
12/06/2013
thumbs up

@ExcellentZJ bro pak tele2 man, goeie service

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Anita Slavenburg
10/06/2013
thumbs down

@tele2: kan sinds ik op tele2 ben overgestapt grootste deel van de tijd niet bellen…;”mobiel netwerk niet beschikbaar …” 🙁

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
1 2 3 6

Tele2 Mobiel ervaringen 2017

Heeft u ervaringen met Tele2 Mobiel en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u Tele2 Mobiel beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.

Ons doel is altijd dat u snel en simpel de beste keuze kan maken en zorgeloos kan overstappen. Of u nu kiest voor Tele2 Mobiel of voor een andere aanbieder. Die keuze is aan u en wij helpen u graag!

Tele2 Mobiel 1.90 stars 272 reviews