Generic selectors
Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Energie
Internet
Mobiel
Verzekeren
3.5

Aanbiedingen

scores

Algehele indruk
Tarieven
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit netwerk
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
47 positief – 231 negatief

Top 5

Schrijf ervaringen en maak zo kans op een gratis vvv waardebon van 50 euro!

Gsm aanbiedingen vergelijken

Tele2 Mobiel

Tele2 biedt diverse mogelijkeden, van Sim only tot prepaid tot hele abonnementen. Je kan bij deze provider kiezen voor bellen per seconde. En wanneer je niet vast wilt zitten aan een abonnement, zijn hun prepaid of sim only aanbiedingen een goede deal. Bij hun prepaid kan je kiezen of je er een toestel bij wilt, sim only en wanneer je extra voordeel activeert bij je prepaid (dit kan door het eenmalig versturen van een sms van vijftig cent) zorgt dit ervoor dat je 30 dagen gebruik kan maken van deze extra service. Tele2 is wereldwijd ontzettend bekend geworden door de reclames met het zwarte pratende schaap, die onderhand iedereen wel zal kennen.


Tele2 Mobiel aanbiedingen en tarieven 2018

Profiteren van extra korting, actie's en aanbiedingen bij Tele2 Mobiel. Met onze onafhankelijke prijsvergelijkers kunt u alle tarieven van Tele2 Mobiel vergelijken. Zo weet u binnen enkele minuten of Tele2 Mobiel voor u de beste keuze is! Vervolgens kunt u overstappen naar Tele2 Mobiel of naar een andere aanbieder...

Tele2 Mobiel ervaringen

Geef Tele2 Mobiel een beoordeling

289 Tele2 Mobiel ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Tarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit netwerk
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

Vanessa
Geen oordeel
12/09/2018
via website

Eind juli 2018 zag ik dat Tele2 sinds 26 oktober 2017 iedere maand onterecht € 40,00 van mijn rekening afschrijft. Ik heb toen onmiddellijk de € 40,00 die op 26 juli 2018 van mijn rekening is afgeschreven, gestorneerd. Tevens heb ik op 1 augustus Tele2 gebeld met de vraag waarom dit bedrag vanaf oktober 2017 maandelijks van mijn rekening door Tele2 wordt geïncasseerd. Begin januari 2018 zijn we met het totaalpakket overgestapt naar een andere provider. We hebben van Tele2 op 4 januari 2018 een bevestiging van onze opzegging gehad per mail. In deze mail staat dat ons abonnement op 22 januari 2018 beeindigd zou worden. Eventueel teveel betaalde kosten zouden door Tele2 verrekend worden. Kortom sinds januari 2018 zijn we geen klant meer van Tele2.

Mijn mobiele abonnement heb ik reeds in 2015 opgezegd bij Tele2. Na deze opzegging heb ik op 29 december 2015 een mail van Tele2 ontvangen waarin de opzegging voor mobiele telefonie bevestigd werd met in de kop de tekst: We zullen je nooit vergeten. Dat blijkt! Vanaf 1 augustus 2018 ben ik in conclaaf met ze over de € 40,00 die ze iedere maand afschrijven voor een dienst waar wij vanaf december 2014 geen gebruik meer van maken. Kortom inmiddels vergeten wij Tele2 ook nooit meer.

Op 1 augustus 2018 heb ik gebeld naar Tele2 en gevraagd wat maakt dat ze vanaf 26 oktober 2017 iedere maand € 40,00 afschrijven van mijn rekening. Ik werd van de ene afdeling naar de andere afdeling doorverbonden. Het bleek een ingewikkeld verhaal te zijn dat moest worden uitgezocht en ik werd tijdens dit gesprek uiteindelijk voor de derde keer doorverbonden naar de zoveelste afdeling. Bleek dat ik niet was doorverbonden maar opnieuw in de wacht was gezet. Kon ik alsnog mijn verhaal opnieuw doen aan de betreffende medewerker. Deze medewerker beloofde dat ik z.s.m. zou worden teruggebeld want tja, moeilijk, moeilijk, moeilijk. Op 2 augustus stond een of andere dame van Tele2 op mijn voicemail met de mededeling dat we een abonnement hadden en dat we gewoon moesten betalen. Inmiddels had ik ook een betalingsherinnering ontvangen via de mail. Dit ging over de € 40,00 die ik heb laten storneren.

Dus ik heb meteen weer gebeld naar Tele2 en het hele verhaal verteld. Wederom werd ik van afdeling naar afdeling door verbonden. Want ik moest bij de afdeling vaste telefonie zijn. Eenmaal met de medewerker van de vaste telefonie in gesprek, bleek dat ik toch bij de technische afdeling moest zijn. Immers zij konden uitzoeken wat er nu daadwerkelijk aan de hand was. Excuses werden er aangeboden en ik zou wederom teruggebeld worden. Dit gebeurde niet.

Uiteindelijk sprak ik een medewerker van de technische afdeling van Tele2 die mij wist te vertellen dat er door een migratiefout bij Tele2, per abuis in oktober 2017 een oud vast telefoonnummer van mij is geactiveerd. Het betreft telefoonnummer: 0182-511830. Waarom was het nou zo moeilijk om dit te achterhalen voor Tele2? Dat kwam omdat dit nummer is geactiveerd op mijn oude adres. Toen ik eind 2014 ging verhuizen naar ons huidige adres, wilden mijn partner en ik dit nummer behouden. Dat was volgens Tele2 op dat moment niet mogelijk en we hebben toen besloten om een nieuw vast telefoonnummer te nemen zodat we meteen een vaste lijn hadden. Dus het oude nummer 0182-511830 werd op dat moment opgeheven! Let wel, we hebben het hier over eind 2014!

Enfin, er werd mij toegezegd, door de betreffende medewerker die mij dit vertelde, dat ik mijn geld terug zou krijgen. Het gaat hier over € 360,00. Het totaalbedrag dat sinds 26 oktober 2017 onterecht maandelijks van mijn rekening door een migratiefout van Tele2 zelf, door Tele2 is afgeschreven. Heel fijn nieuws en een geruststelling want we zitten midden in verhuizing en dit gedoe kost onnodig veel tijd. Tijd die we niet hebben want naast verhuizen, werken we en hebben we een gezin en huishouden draaiende te houden. Enfin we zouden het via de mail bevestigd krijgen en het zoveelste rapport van mijn zoveelste telefoontje met Tele2 werd door de medewerker aangemaakt.

Helaas. Het was snel gedaan met de geruststelling. Ik ontving inmiddels weer een betalingsherinnering van het bedrag dat ik terecht gestorneerd heb. En let wel, een nieuwe factuur voor de maand augustus. Oh ja en de mededeling bij de betalingsherinnering dat mijn vaste lijn inmiddels was afgesloten omdat ik niet betaald had. Euh…….?????? Een lijn die op mijn oude adres in oktober 2017 door een migratiefout bij Tele2 is geactiveerd en waar ik sinds eind 2014 niet meer woon? Kortom een dienst van Tele2 waar ik geen gebruik van maak. Sterker nog, ik maak helemaal geen gebruik van welke dienst dan ook van Tele2.
Dus weer bellen met Tele2. Wederom van afdeling naar afdeling doorverbonden. Een van de medewerkers die ik sprak gaf aan depressief te worden van deze gang van zaken en begreep dat het stoom mij inmiddels uit de oren kwam. Hij las mij zelfs het rapport voor waarin stond over de migratiefout van Tele2 en dat ik het totaalbedrag dat Tele2 onterecht van mijn rekening sinds oktober 2017 maandelijks had afgeschreven, teruggestort zou krijgen. Helaas moest hij mij toch weer doorverbinden omdat hij mij niet verder kon helpen. Uiteindelijk sprak ik een medewerker die de gang van zaken ook zeer spijtig vond en die mij beloofde dat het nu echt in orde zou komen. Of ik dan nog een telefonische bevestiging zou willen of via de mail. Ik heb verzocht om dit zowel telefonisch als via de mail te bevestigen omdat mijn vertrouwen in Tele2 inmiddels weg was.

Later heeft een medewerker mijn voicemail ingesproken met de mededeling dat ze een mail hadden gestuurd. Er werd in deze mail op 23 augustus 2018 medegedeeld dat het abonnement op mijn oude adres met telefoonnummer 0182-511830 per 15-9-2018 is opgezegd en dat de kosten voor dit abonnement stoppen na die datum. Nu ik dit hele verhaal schrijf (terwijl ik eigenlijk dozen moet inpakken voor de verhuizing), ben ik er stil van.

Omdat ik van te voren niet had kunnen bedenken dat het zo’n naar en tijdrovend verhaal zou worden, heb ik geen dossier bijgehouden van al mijn belacties. Het woord naar is een eufemisme. Ik houd het netjes. Meerdere malen heb ik de naam van medewerkers die ik sprak gevraagd. Een voornaam en de betreffende afdeling, daar kon ik het dan meedoen. Op 24 augustus heb ik na de mail van 23 augustus weer gebeld. Moedeloos en boos. Het zou in orde komen werd mij beloofd. Tja ik begrijp inmiddels de medewerker van Tele2 die aangaf dat hij depressief werd van dit soort toestanden die zich dus blijkbaar vaker voordoen bij Tele2.

Wederom gebeurde er weer niet wat mij al meerdere malen was toegezegd door Tele2. In plaats daarvan kreeg ik op 30 augustus 2018 via de mail een sommatie van Bos Incasso. Of ik even € 80,00 kon aftikken. Uiteraard met ander taalgebruik: Betaal direct aan Bos Incasso (via een link). € 40,00 voor het spookabonnement (zo noem ik het maar even voor het gemak) en € 40,00 incassokosten. Dus weer bellen naar Tele2. Met de stoom uit mijn oren, ijzig maar beleefd uitgelegd wat er aan de hand was. Wederom las een van de medewerkers van vaste telefonie mij eerdere rapporten voor. Letterlijk kwam weer het verhaal van de migratiefout voorbij en dat het totaalbedrag aan mij zou worden overgemaakt. Helaas ook deze medewerker moest mij toch doorverbinden met de technische afdeling, immers hij kon mij nu ook niet verder helpen. Uiteindelijk sprak ik op 30 augustus 2018 met een medewerker van de technische afdeling die mij haar naam en achternaam gaf. Zij beloofde mij een rapport te maken met de opdracht dat door Tele2 moet worden uitgezocht waarom er gebeurd is wat er is gebeurd en waarom niet gedaan is wat gedaan moet worden. Ook gaf zij mij het advies dat ik meteen contact moest opnemen met Bos Incasso en aan moest geven dat ik in bezwaar ben gegaan bij Tele2 en dat dit bezwaar in behandeling is genomen door Tele2.

Dus niet alleen tig telefoontjes met Tele2, nee nu ook nog een keer actie verrichten naar Bos Incasso. De betreffende medewerker had mij het telefoonnummer van Bos Incasso gegeven. Heel vriendelijk van haar. Echter toen ik belde met Bos Incasso werd mij verteld dat ik dit alleen digitaal kon aangeven. Dit zou ik kunnen doen door de mail die ik heb ontvangen van Bos Incasso, te beantwoorden. Dit heb ik meteen gedaan. Op 30 augustus heb ik om 10:18 uur een mail naar Bos Incasso gestuurd waarin ik heb aangegeven dat ik in bezwaar ben gegaan bij Tele2 en waarin ik in een notendop (zover dit mogelijk is) heb uitgelegd dat dit inmiddels een nare slepende zaak aan het worden is. Tevens heb ik aan Bos Incasso gevraagd of zij mij een bevestiging van ontvangst van mijn mail wilden mailen. Dit hebben zij uiteraard niet gedaan.

Inmiddels was het 9 september 2018 en bleef het stil. Wel is er op 27 augustus wederom € 40,00 afgeschreven van mijn rekening door Tele2. Op 9 september heb ik dit bedrag gestorneerd. Ik verwachtte dat ik vast wel een herinnering van Tele2 zou krijgen. En ja hoor vandaag 12 september heb ik weer “zo’n fijne” herinnering van ze ontvangen. Inmiddels maan ik mijzelf kalmte toe zodat ik niet voor de zoveelste keer door het lint ga.

Van een andere gedupeerde van Tele2 heb ik vernomen dat zij sinds april 2018 met Tele2 in conclaaf is over een mobiel abonnement waar zij onterecht te veel geld voor rekenen tegen de afspraken in. Zij heeft al een klacht ingediend, zou haar geld terugkrijgen maar is ook inmiddels tig telefoontjes verder. Wel heeft ze een dikke chocoladereep als excuus voor al het ongemak ontvangen. Maar helaas nog steeds haar geld niet terug en via sms nog steeds vervelende herinneringen. Kortom Tele2 komt afspraken niet na, neemt onterecht geld in bezit wat Tele2 niet toekomt, stuurt onterecht een incassobureau op je af en neemt heel veel (kostbare) tijd in beslag.

Alle ergernissen, frustraties en boosheid daargelaten ben ik er klaar mee en weet ik niet meer wat te doen om mijn geld terug te krijgen zodat ik niks meer, maar dan ook helemaal niks meer met Tele2 te maken hoef te hebben!
Telefonische contactmomenten met Tele2 hebben onder anderen plaatsgevonden op:
30 augustus 2018, 24 augustus 2018, 17 augustus 2018, 15 augustus 2018, 8 augustus 2018,
2 augustus 2018, 1 augustus 2018. Dit zijn de momenten die ik via mijn belgeschiedenis op mijn mobiele telefoon heb kunnen traceren. Ik heb ook nog een aantal keren via mijn vaste telefoon gebeld en mijn partner heeft nog de nodige keren gebeld.
Verder hebben we alle e-mailberichten van Tele2 bewaard. Ook alle bevestigingen van de opzeggingen van diensten van Tele2.

Nuttig? Ja   Nee

Rowena
04/09/2018
via website
thumbs down

Ik heb op 8 juni jl. Telefonisch 2 bestellingen geplaatst. Deze zouden op 10 juni jl op de verjaardag van mijn zoon geleverd worden. Koerier kwam op zondag me zoon helemaal blij, maar helaas konden de pakketjes niet afgegeven worden, omdat mijn initialen niet klopte. Dit heb ik notabene tijdens het opnamestukje netjes spellend herhaald. Ik had 1 toestel helemaal betaald en de 2e voor een groot deel (tezamen 340,-). Op maandag contact opgenomen en werd gezegd abonnement is geannuleerd, ik zou me geld binnen 2 weken terug hebben. Gelijk opnieuw een bestelling geplaatst (dezelfde) en weer opnieuw betaald, want kon niet verrekend worden. Blijkt dat een toestel een roze kleur had, terwijl ik 2 jongens heb en gewoon hetzelfde (1gouden en 1 zilveren iphone) besteld heb. Nou weer een heel gedoe, maar uiteindelijk een week later opgelost en toestellen ontvangen. Zit alleen tot op heden op mijn geld te wachten. Heb al zovaak gebeld, reep chocola ontvangen met sorry kaartje, de een zei duurt 60 dagen voor je je geld terug hebt, de ander zei 14 dagen, weer een ander zei dat het (geheel ongevraagd en zonder mijn toestemming) verrekend werd met de komende facturen, terwijl ik geen betaalachterstand heb. Er is mij nu al 4x toegezegd dat mijn geld binnen 1 week op me rekening zou staan
Vervolgens niks ontvangen. En dan nog te horen krijgen dat de betaling als afgehandeld staat en ze niet kunnen uitleggen hoe dit komt. 2 klachten ingediend, waar ik na bijna 2 maanden eindelijk een telefoontje over heb gehad. Er is opnieuw een opdracht gemaakt vopr het terugstorten van mijn geld, maar deze moet door 3 afdelingen bekeken worden en ze kunnen geen rechtstreeks contact met elkaar opnemen. Het is 1 ongeregeld zooitje. Ben zelf al jaren klant van Telfort en in dit geval heb ik zeer veel spijt dat ik voor mijn kids tele2 heb gekozen. Heb dit nog nooit mee gemaakt!! Dit is geen professioneel bedrijf ze weten totaal niet wat ze doen of wie wat doet. Een teamleider die naast het gesprek van de medewerker staat maar geen tijd heeft je te woord te staan. En ondertussen wacht ik nog steeds op mijn 340 euro. Als je bij tele2 te laat met betalen bent dan wordt je afgesloten en gaat je dossier naar incassobureau en mag je extra kosten gaan betalen. Tevens kost opnieuw aansluiten ff 28,- maar de klant loze beloftes doen en al 3 maanden op dr geld laten wachten kan wel tele2 pest gewoon haar klanten door leugens, onprofessionaliteit, chaos en beloftes die niet nagekomen worden. Dat is nog een servicegericht te werk gaan.. walgelijk dit!!! Had ik t maar eerder geweten, dan was ik ver bij tele2 uit de buurt gebleven!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tom
26/08/2018
via website
thumbs down

Hallo mijn ervaring met tele 2 is om te noemen zeer slecht
In het buitenland krijg je 2gb extra alleen het probleem is dat weer (2de jaar) het internet in het buitenland het niet doet,kan dus ook niet inloggen om te kijken of er een storing is definitief nooit meer tele 2.
eerste jaar een buitenland bundel gekocht a 10 euro en dat werkte niet eenmaal thuisgekomen klacht ingediend en blijkt da omdat ik nieuwe klant was kreeg ik geen buitenland bundel maar wel afgeschreven en niet teruggekregen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Lisa
19/06/2018
via website
thumbs up

Ik ben zelf nu bijna een jaar klant bij Tele2 en mijn zusje wilde ook graag overstappen van KPN naar Tele2 vanwege de aantrekkelijke prijzen. Ik heb Tele2 gebeld om naar de mogelijkheden te vragen en een medewerker vertelde me dat het allemaal geen probleem moest zijn en dat er momenteel zelfs een actie liep voor het toestel die zij graag wilde (iPhone 8). Helaas kon ze op dat moment nog niet overstappen omdat haar huidige abonnement nog langer dan 4 maanden liep.

Met de desbetreffende medewerker afgesproken dat hij haar zou bellen op de dag dat ze kon verlengen. Dit heeft hij keurig gedaan en daar alsnog de prijs van de actie gegeven, ook al was die op dat moment verlopen! Blijk van fantastische service, goede bekwaamheid van het personeel en goede interne communicatie. Ook de prijzen zijn bij Tele2 ontzettend redelijk. Ik ben zelf jaren klant geweest bij KPN en ik moet wel eerlijk toegeven dat het bereik daar iets beter was, maargoed daar komt het prijsverschil vandaan denk ik. Het bereik van Tele2 is zeker niet dramatisch maar gewoon prima werkbaar. Voor mij het prijsverschil zeker waard.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Laura
12/06/2018
via website
thumbs down

Super slecht doen alles fout en ontkennen dat terwijl het zwart op wit in de mail staat. Je kunt ze enkel bellen en dan is het in mijn systeem staat wat anders. Heb ze nu maar € 3.48 betaald die ze ten onrechte nog open hebben staan omdat ze de overstapservice verkeerd hebben uitgevoerd. Nooit meer Tele 2

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Veldhuizen
12/06/2018
via website
thumbs down

Slechte service, niet helpen om te zoeken naar een oplossing. Verplaatsen zendmast heeft mijn gsm bijna geen bereik maar dit kan nog 2 maanden duren voordat het weer werkt.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Broningen
11/06/2018
via website
thumbs down

Doe het niet!!!

Kan al een jaar geen normaal gebruik maken van mijn TELE2 abonnement en geef dit ook al een jaar aan. Na lang aan het lijntje te zijn gehouden en veel testjes heb moeten doen kwam er toch echt een oplossing.

Ik mag overstappen naar een andere provider. Jippie. Maar ho, ik moet nog wel telefoon lening betalen. Okay, prima. Maar vergoed TELE2 ook iets van de afgelopen maanden? Natuurlijk doen zij dat niet!

Nooit meer. Nooit meer. Wegwezen. Arrogant. Ik hou echt iedereen tegen die er ook maar aan denkt!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Joelle
22/05/2018
via website
thumbs down

Ik heb twee telefoon abonnementen bij tele2
waarvan 1 telefoon al 2 maanden niet in gebruik ik is omdat ik er niet in kom al meerdere keren contact gehad met tele2 en die kunnen niks betekenen voor mij en ondertussen moet ik gewoon de maandelijksekosten betalen
Heel erg zonde van mijn geld
Zit nu nog op een reactie van apple te wachten of die wat kunnen betekenen voor mij dat kunnen ze als ik alle info doorstuur zoals de bon van de telefoon en aangezien ik die niet heb kunnen ze hem niet van afstand resetten best wel balen dit

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
daantje
23/03/2018
via website
thumbs down

Ik dacht meteen over te kunnen na extra maand, maar Nano.formaat kent men niet bij Tele 2…??? Ik ken geen recente mobiel, die geen nano heeft…!!! Waardeloos dus qua overstap!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
B.C Bouma
15/03/2018
via website
thumbs down

Komen hun afspraken niet na. Bij een bewering van een agent, dat er geen afkoopsom van het toestel zou zijn vanwege het eerder stoppen van het contract vanwege hun terugschroeven van het 3g netwerk, heb ik gedubbelcheckt of dit wel klopte. Ja zei de agent, want dit is een uitzondering en in ons systeem niet mogelijk. Deze bewering is me schriftelijk toegezegd, heb ik zelf op tape, heeft tele2 ook toegegeven op tape en in hun systeem te hebben en is me gemaild.

Toch komt de afschrijving van het toestel, is de agent fout geweest en word er doodleuk gezegd dat ik pech heb en miet betalen.

Hoezo niet zelf de consequenties dragen voor je eigen fouten, Tele2?
Leid dan beter je agents op, en leer ervan.

De klachtenafdeling is een facade. Je vult een formulier in, en moet wachten.
Je krijgt geen medewerker aan de telefoon, geen hoor- en wederhoor. Slechts een mail waarin staat dat zij gelijk hebben en je moet betalen. Dat is geen klachtenservice Tele2..

Kortom, slecht bedrijf

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Vincent noske
21/02/2018
via website
thumbs down

Ik ben al 3 jaar klant bij Tele2, de manier hoe Tele2 hun klanten te woord staan via de livechat is amateuristisch. Ik werd te woord gestaan door medewerkster ”Llona”, het intereseerde haar vrij weinig dat ik lang klant was, en dat mijn factuur ontzettend hoog was uitgevallen. Deze slechte omgang met mij als klant en de manier hoe er gereageerd werd, is voor mij een rede om mijn contract niet te verlengen bij tele2 en naar een andere service provider te gaan die mij wel op een fatsoenlijke en behulpzame manier te wordt kan staan.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
oosterwijck
Geen oordeel
09/01/2018
via website

Ga niet in zee met Tele2. Je wordt bedrogen met de debiele reclamecampagne. De kwaliteit is zeer slecht. De service is niks. De helpdesk is niet of slecht bereikbaar en het ondeskundig personeel kraamt alleen onzin uit. De enige afdeling die ‘goed’ functioneert is de incasso afdeling. De klant krijgt te hoge rekeningen of dubbel rekeningen en als je niet betaald, een aantekening in Tiel. Blijf weg bij Tele2 en waarschuw zoveel mogelijk mensen. om niet in de valse aanbiedingen te trappen. Er klopt niets van dat bedrijf.

Nuttig? Ja   Nee

Abby
Geen oordeel
29/12/2017
via website

hhhmmm, dacht erover om over te stappen van KPN naar Tele2. Maar als ik de ervaringen hieronder lees dan heb ik zo mijn bedenkingen! Ik ga wel op zoek naar een ander.

Nuttig? Ja   Nee

Jeroen
22/12/2017
via website
thumbs down

Wat een beroerd bedrijf is dit. Inmiddels 7 modems thuisgestuurd gekregen (ongevraagd) en al zoveel tijd geld en stress hieraan besteed. Werkelijk ongelofelijk. Ga niet in zee met tele2 want het zijn gewoon oplichters!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mark
09/12/2017
via website
thumbs down

Weg blijven bij TELE2,slechte dekking,slechte service en klachtenafhandeling,
kortom,geen abonnement afsluiten

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Karin
03/12/2017
via website
thumbs down

Klantenservice is onwetend en kletst maar wat. Vragen het zelfs zogenaamd na bij collega’s. Alles om je binnen te halen. Later blijkt er niks van het verhaal te kloppen en zit je als klant met de gebakken peren. Het netwerk wordt steeds slechter. Traag tot zeer traag 4G internet. Het forum staat vol met klachten hierover maar het ligt nooit aan tele2. In het buitenland heb je zeer slecht bereik en zeer traag internet. Verbinden met een betere provider kan niet. Bundel verhogen kan uitsluitend tegen een hoger tarief zolang je contract loopt. Het lijkt allemaal voordelig en goed maar echt, er zijn providers die net zo voordelig zijn en een supersnel 4G+ netwerk geven(ook in het buitenland) en bovendien wél moeite doen voor bestaande klanten.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
jelle
21/11/2017
via website
thumbs down

Slecht werkende app, verkeerde facturen die wel betaald moeten worden.
klantenservice die contact verbreekt als ze het niet meer weet. Onterecht afgesloten al 3x. En verkeerde facturen die niet betaald hoeven worden naar het incassobureau sturen verhoogt met incassokosten. Ondertussen afgesloten, ten einde raad.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Esther
17/11/2017
via website
thumbs up

Ben helaas op het punt gekomen dat ik echt even kwijt moet hoe enorm slecht de service van Tele2 Nederland is. Ik zou 30 oktober vertrekken naar Amerika, dus heb ik tele2 gebeld om te vragen of mijn abonnement kon worden stop gezet. Dat kon zeiden ze voor ongeveer 70 euro. Toen kreeg ik mijn ongeluk en heb ik op de datum dat mijn abonnement zou aflopen gebeld om te regelen dat ik hetzelfde nummer zou kunnen houden en het abonnement door kon zetten. Deze meneer van tele2 vertelde aan de telefoon dat dat geen probleem was en dat het binnen 2 werkdagen zou worden geregeld + dat de kosten voor het opzeggen zouden vervallen. Tot nu toe was ik erg blij met de service. Helaas was na 4 werkdagen mijn abonnement nog steeds niet geactiveerd. Dus ik weer gebeld, blijkt er een storing te zijn bij hun. Dus ik later weer terug gebeld, moest ik 5 keer opnieuw mijn verhaal vertellen en al mijn gegevens omdat ik 5 keer werd doorgeschakeld. Toen kon eindelijk iemand mij wel helpen, maar die vertelde dat ik mijn oude nummer kwijt was en ook mijn abonnement. Dus kon alleen een nieuw abonnement nemen met een nieuw nummer. Toen heb ik dat maar met tegen zin gedaan omdat ik na 3 kwartier aan de lijn te zitten (terwijl ik in ziekenhuis lag ) er helemaal geen zin en energie meer had nog wat anders te regelen. Eindstand krijg ik een rekening binnen van 76 euro voor het opzeggen van mijn abonnement. Echt schandalig.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Vivian
15/11/2017
via website
thumbs up

Super! Ik kan er niks anders van maken. Ik ben van KPN overgestapt naar Tele2. Alles verliep soepel, de overstap, nummerbehoud, de prijs, mijn bereik, de app, het bellen met de klantenservice i.v.m. een vraag die ik had over mijn nota, echt super! Ik beveel Tele2 absoluut aan

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
M. Ronner
26/10/2017
via website
thumbs down

Onlangs overgestapt naar Tele2 met een mobiel data-abonnement van 1000MB, wat voor mij al jaren ruim voldoende is. Een uur nadat ik de simkaart in mijn telefoon had gedaan, was er al ruim 800MB verbruikt (volgens de app). Meteen gemeld dat dit niet kon kloppen. een paar dagen later toch maar extra MB’s bijgekocht om niet zonder mob internet te zitten. De klantendienst gebeld: niet bereikbaar. Via FB en messenger berichten gepost, men verwijst naar de nota die nog moet komen. De app werkt daarna niet meer. Ik heb de automatische afschrijvingen geblokkeerd en handmatig het abonnementsbedrag overgemaakt. Reuze spijt van deze overstap!!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Aki Kasumi Izumi Borst
16/10/2017
via website
thumbs down

mijn mobiele internet thuis is instabiel/traag
hierover klaag ik al bijna 4 maanden bij tele2 en geef iedere keer redelijke medewerking, maar krijg nooit terugkoppeling of antwoordt.

in het verleden (afgelopen jaar) heb ik al 4 gigantische klachten over tele2 gehad welke ook zeer slecht beholpen werden
– 1 maand gedaan over verlengen omdat tele2 foutief mij als wanbetaler had ingeboekt, preventel & experian kende mij niet in die zin.
– tegen overeenkomst opzegging vaste diensten geweigerd terwijl kpn een defect had gevonden en tele2 krijg de *piep* zij tegen verplichtingen en afspraken in. via de geschillencommissie alsnog kunnen opzeggen.
– 3 maanden lang last gehad van bos incasso omdat tele2 een fout had in de adminstratie en waslijsten aan facturen zomaar doorstuurden, veroorzaakt door slechte verwerken korting vanwege duur verlengen, toen de goedkope upgrade gekregen naar onbeperkt.

publiekelijk de lijst met testen van de speedtest bijgevoegd.
mijn gemiddelde plus standaarddeviatie is niet de beloofde snelheid van 40/20mbit, daarbij instabiel.

– kan tevens niet normaal bellen in mijn kantoor, in de woonkamer/keuken is nog steeds de verbinding slecht. via viop (app) of normaal is geen verschil. elders kan ik dit wel.
– verbinding met bellen valt soms gewoon ineens weg, heel irritant moet ik zeggen.
– omdat ik voornamelijk via viop bel heb ik hun eerder deze gegevens speedtest geven op 6 september tot vandaag geen echte reactie ontvangen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kok
03/09/2017
via website
thumbs down

Zeer slecht

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kok
Geen oordeel
03/09/2017
via website

Het systeem heeft perongeluk mijn abonnement beëindigd..nr kwijt..en tele2 kan er niks aan doen..(zeggen ze)ben er nog steeds mee bezig..vermoeiend allemaal..van het kastje naar de muur.

Nuttig? Ja   Nee

Abdulahi
30/08/2017
via website
thumbs up

Jarenlang sim-only abonnement gehad bij Tele2 en heb nooit wat te klagen gehad. Het netwerk is goed, de tarieven zijn eerlijk en al met al is klant zijn er absoluut geen onaardigheid.

Nu ging mijn toestel kapot en wilde ik een nieuwe telefoon. Ik keek een beetje rond en stuitte op GSM-web, een website die als ‘tussenpersoon’ fungeert. Ik wilde daar een iPhone 6s bestellen. Ik bestelde het ook met Tele2 als service provider.

Oftewel, ik ging nooit weg als klant bij Tele2, maar ik moest wel even mijn sim-only abonnement opzeggen.

Ik bellen met de opzeglijn, zeggen ze: oooh ja maar meneer je moet de volgende keer eerst even bellen, want wij kunnen een betere offer doen! (beter dan 27 EUR per maand voor een iPhone 6s? Hmm.. )

Ja, je hoeft bij ons geen aansluitkosten te betalen! Dus ik keek op de website, was het tarief daar 2 euro per maand duurder. Dus ik legde hem uit dat 2*24= 48 euro en eenmalig 30 euro is dus goedkoper.

Ging hij me uitlachen! ‘Okay meneer, haha, als u dat wilt zeggen we het abonnement op..’

Best wel triest, helemaal gezien het feit dat ik niet eens wegging bij Tele2 maar een aanpassing moest maken in mijn abonnement!

Enfin, redelijk als je klant bent maar zodra ze je dreigen te verliezen zijn het smerige lui.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
noGoodTELE2
01/08/2017
via website
thumbs down

I don’t recommend switching to Tele2. Very very POOR customer service & network. Switching simcard problem from another service provider. they don’t offer a solution. will just let you wait for a day or two. Incompetent Customer service agents will tell you it’s not their problem.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Rene
12/07/2017
via website
thumbs down

Heb geen ervaring met tele2 , maar na het lezen van de reviews ga ik ook geen ervaring krijgen met tele2 , zoals alle providers zegt tele2 ook geweldig te zijn maar hier lees ik anders is het niet zo dat alle mobiele aanbieders boeven zijn ? eenmaal een abo afgesloten dan zit je er aan vast ook al bieden ze niet wat ze met mooie verhalen vertellen., word tijd dat ze eens vreselijk hoge boetes gaan krijgen van europa voor het niet nakomen van hun beloftes !

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Willem
29/06/2017
via website
thumbs down

Na het kopen van een prepaid simkaart bleek deze niet te werken.
Na tele2 te hebben gebeld bleek dit nummer al te zijn gebruikt in 2011.
En daarom kon ik hem niet registreren en werkt de kaart dus niet. Ik krijg mn geld niet terug omdat ik niet kan bewijzen dat ik inderdaad dat kaartje heb gekocht.Dus ik zeg dan maak ik een foto van de sim kaart en stuur ik dat gelijk naar je toe. Heb je alle bewijs! Maar dit kon niet. Mijnheer wist ook nog te vertellen dat wellicht over een paar jaar dit nummer weer wordt aangeboden en dan koop je dus een simkaart die het weer niet doet! Schandalig! Ze verkopen expres producten die het niet doen!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Jacob
Geen oordeel
21/06/2017
via website

Dacht er over om over te gaan naar Tele2, prijs technisch interessant, maar na alle ervaringen hier , toch maar niet.

Nuttig? Ja   Nee

Lisa
12/06/2017
via website
thumbs down

De prijs is super. Maar dan moet je opk dealen met hun klantenservice systeem. app werkt vaak niet. Zo een paar weken dat ie t niet doet. De klantenservice functioneerd niet als je een serieus probleem hebt. Je bent dat zo 6 maanden bezig met wat geld terug krijgen. Dat callcentre werkt niet goed. Het is maar goed dat ze ook twitter hebben zodat er bij serieuze problemen wel iemand aan de bel trekt. Als je zo wilt leven raad ik tele2 aan.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Mark
Geen oordeel
10/06/2017
via website

Nu ik al die negatieve reviews lees ga ik over naar een andere provider, bedankt allemaal voor jullie feedback en Tele 2….. DOE ER WAT AAN,!!!

Nuttig? Ja   Nee

Sanne
16/05/2017
via website
thumbs down

Als je n verpest leven wil, ga naar tele2. Overal moet je maanden achteraan. Die lui vinden dat nog leuk ook lijkt.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Peter Breugem
10/05/2017
via website
thumbs down

Ik wilde overstappen naar tele 2 maar gezien alle reviews doe ik het niet allemaal slechte ervaringen

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ozturk
24/04/2017
via website
thumbs down

En nu ben ik jullie helemaal zat. Al bijna 6 jaar ben ik een trouwe klant van Tele2; sinds ik bevoegd ben om een eigen abonnement af te sluiten, ben ik niet weg te krijgen bij jullie. Maar de drama die ik sinds augustus vorig jaar (!!!!!) met jullie heb, wil ik gewoon niet meer.
In augustus mocht ik mijn abonnement verlengen met een nieuw toestel. Ik ben overgegaan van een bundel met 150 bel/sms + 100 mb internet naar onbeperkt bel/sms + 8 gb internet. Een groot verschil! Mijn nieuwe en uitgebreidere bundel zou ingaan op 1 september 2016. Helaas kwam ik er een dag later achter dat dit niet het geval was. Probleem: te veel gesmst en kosten buiten mijn bundel (150smsjes) gemaakt.
Na contact opgenomen te hebben met Tele2, werd mij verteld dat er een foutje was gemaakt en dat mijn abonnement zo snel mogelijk in zou gaan. Na een week kreeg ik opeens een nieuwe simkaart naar huis gestuurd, terwijl mij aan de telefoon duidelijk was verteld dat ik geen nieuwe simkaart hoefde te hebben voor mijn nieuwe bundel. Weer gebeld naar de klantenservice en daar werd mij weer verteld dat ik een nieuwe simkaart nodig had omdat mijn oude simkaart nog beschikt over een 3G systeem en de nieuwe mij zou overzetten naar het 4G systeem. Zo gezegd zo gedaan, nieuwe simkaart werd geactiveerd. Bleek dus dat ik nog steeds niet over was gezet naar mijn nieuwe bundel. Ondertussen maakte ik extra kosten door het aanschaffen van extra internetbundels en bellen over mijn bundel. Tot januari heb ik misschien wel 15 keer gebeld met de klantenservice; het enige wat ik elke keer te horen kreeg was ‘wij maken een notitie voor het hoofdkantoor/technische afdeling en u zult zsm horen van ons’. Nou, nooit wat van gehoord natuurlijk, tot ik zelf weer eens belde. In januari was ik er helemaal klaar mee en heb ik op internet het nummer gevonden van de escalatiedesk. Daar heb ik mijn probleem voor de 100e keer uitgelegd en ook daar werd mij weer verteld dat ze het zouden doorgeven aan de technische dienst. De 2 weken die ze mij beloofd hadden liep natuurlijk weer eens uit. Inmiddels was het eind januari en heb ik wéér moeten bellen naar de escalatiedesk. Elke keer kreeg ik hetzelfde te horen, elke keer werd mij verteld dat ik vast zat in het systeem en dat ze mij er niet uit kregen. Ik kon noch mijn abonnement stopzetten, noch opzeggen. Ondertussen kreeg ik natuurlijk wel al mijn facturen binnen, die wel opliepen tot 90€ per maand. Omdat Tele2 mijn nieuwe bundel niet had geactiveerd, maakte ik kosten buiten mijn bundel om, en die moest ik ook nog eens zsm betalen want anders werd er gedreigd met een incassobureau.
Tele2 staat bekend om het niet leveren van zijn diensten, maar plundert wel je bankrekening!
Inmiddels kocht ik elke maand een extra internetbundel van 20€ aan, omdat mij werd verteld dat ik het allemaal vergoed zou krijgen zodra mijn nieuwe bundel actief zou zijn.
Op 4 april kreeg ik EINDELIJK een smsje, dat mijn nieuwe bundel was ingegaan. Ik was natuurlijk blij, maar had nog steeds geen vertrouwen in Tele2. Dus ik wilde even kijken hoe het er voor stond in MijnTele2-verbruik. En wat bleek? Ja hoor, jullie raden het al… Wéér een STORING! Tele2 heeft het weer voor elkaar gekregen hoor! Na deze melding heb ik gebeld met de klantenservice, maar tevergeefs, ook zij kunnen mijn verbruik niet zien. Ik weet dus niet hoeveel ik verbruik, of ik eventueel over mijn bundel ga en of ik extra kosten maak. Mijn facturen van de afgelopen maanden kan ik ook al niet in zien, dus de vergoeding waar ze het over hadden kan ik ook niet aanvragen. Ik heb nu al meer dan €100,- tegoed van Tele2, maar ik kan dus geen vergoeding aanvragen.
Beste mensen, neem GEEN abonnementen bij Tele2. Het is oplichterij geworden sinds ze over proberen te gaan naar het 4G systeem. Al 8 maanden ben ik in de weer met jullie en ik ben jullie helemaal ZAT!

zelf 0,25 sterren zijn te veel voor jullie, maar ik moest helaas wat aanklikken.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Shanna
22/04/2017
via website
thumbs down

Slecht bedrijf, doet alles voor het geld, verder geen service.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Sacha
Geen oordeel
03/04/2017
via website

Twee jaar een abonnement, betaalde netjes elke maand €30,- Zoonlief krijgt een nieuwe telefoon, en heeft per ongeluk een paar sms diensten geactiveerd. Kosten €178,- en €223,- Ontzettend veel geld natuurlijk dus ik verzoek om dit in delen (twee maanden) te betalen. Werd mij verteld dat dit absoluut niet kan! Betalen voor de uiterlijke termijn of u wordt afgesloten.
Geen coulance, helemaal niks.

Ik betaal dus toch. Twee termijnen maar dan netjes op tijd. De laatste betaling was precies op de laatste dag betaald.
AFGESLOTEN…

Gebeld, ” oh wat vreemd, u heeft betaald maar bent toch afgesloten. Binnen 3 werkdagen moet alles het weer doen”
Dezelfde dag nog is ‘s morgens vroeg de telefoon enkele tijd aangesloten geweest. Niets van gemerk overigens. En meteen weer afgesloten. Na drie dagen nog geen aansluiting. Weer bellen. Medewerker adviseert mij klachtenformulier in te vullen.

Twee dagen hierna heb ik weer internet. Jeeeh!

Klachtenservice belt vandaag; ” mevrouw, u bent twee keer afgesloten geweest… de tweede keer vergoeden wij voor u” (huh, je vergoed je eigen fout, goh ik ben dankbaar) maar de eerste keer was terecht want u had het in twee keer overgemaakt en toen moesten wij zoeken waar het geld vandaan kwam. Onbeschofte vent, echt ongelooflijk! Dat is dus weer €28,-

Helaas moet ik nog twee jaar, NOOIT MEER TELE2!!! Bah

Nuttig? Ja   Nee

Kaat
25/02/2017
via website
thumbs down

een nachtmerrie waar een jaar lang geen einde aan komt, ben verstandig en blijf er weg!!!
Als ik al mijn ellende die ik het laatste jaar meegemaakt heb met tele2 zit ik hier een hele dag te typen.
Maar de laatste streek die ze mij geflikt hebben wil ik wel even noemen:
Over 5 dagen loopt eindelijk mijn contract bij tele2 af, maar ze hebben mij 5 dagen eerder afgesloten. Wel je rekeningen betalen natuurlijk maar service ho maar. Tele2 is gewoon een legale oplichterbende

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Eefje
24/02/2017
via website
thumbs down

Dramatisch, op elk gebied.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Wael
09/02/2017
via website
thumbs down

Tele 2: goedkoper dan de rest zijn ze wel, maar wat je er voor terug krijgt is alles behalve goed.

Bij het aansluiten van mijn abonnement is het al 3 keer fout gegaan. Je zou denken dat tele2 contact opneemt mocht er iets mis zijn, maar niets is minder waar. Nadat ik er zelf constant achteraan heb gezeten, was ik eindelijk aangesloten.

Zoals de meesten ging ik voor 4g internet. Helaas was dat vooral geen of 3g internet. Hierover contact opgenomen en alles gedaan wat men aangaf. De dekking en mijn telefoon waren prima, maar de oorzaak wist men niet. Jammer dan, was het geluid vanuit tele2. Het feit dat ik wel betaal voor een 4g abonnement, doet er blijkbaar niet toe. Ondertussen nog een nieuwe simkaat gekregen; “met deze kaart kunt u wel de 4g gebruiken hoor meneer!”. Helaas, de kaart werkte niet eens. Toch maar weer mijn oude simkaart erbij gepakt.

Aangezien ik het er maar mee moest doen, besloot ik om maar even de tele2 app te gaan gebruiken. Het is toch wel fijn als je het gebruik in kan zien elke maand. Helaas, werkt ook niet. Bij de aansluiting hebben ze zoveel fout gedaan, dat het emailadres niet meer geaccepteerd werd. Een nieuw emaildres aanmaken en dan zal het wel werken, werd mij verteld. Ohja, en ik zou ook nog een bevestiging krijgen op dat mailadres. Je raad het al, de bevestiging is nooit gekomen en de app nog steeds niet gebruikt worden. Voor de zoveelste keer weer gebeld en na anderhalve maand (!) kon ik dan eindelijk gebruik maken van de app. Ondertussen blijkbaar al door mijn data heen, maar deze kon ik natuurlijk niet inzien. Toch maar weer een extra bundel aangeschaft om de maand door te komen.

Na al dit gezeur, gebrek aan service, medewerkers met kennis en een verschrikkelijke vorm van communicatie, was ik aardig klaar met tele2. Netjes een klacht ingediend en na 2 weken werd ik dan eindelijk teruggebeld. Nouja teruggebeld, even over laten gaan en een voicemail inspreken, is een wat meer passender omschrijving. In de voicemail werden mijn problemen “besproken”. De helft eigenlijk en deze werden afgewimpeld met smoesjes en exuses. Serieus genomen werd ik zeker niet.

Als reactie hierop heb ik contact opgenomen met tele2 en gevraagd naar de jongen die mij heeft gebeld. Het enige wat ik kon krijgen is zijn afkorting en vervolgens werd ik doorverbonden met de afdeling opzeggingen. Hier was het feestje compleet. Deze jongen kon beter thuis gaan zitten en een uitkering aanvragen. Hier zou heel nederland mee geholpen zijn. Hij was onrespectvol, kleinerend en verdiende het zeker niet om daar een dergelijke functie te vervullen. Uiteindelijk had ik 2 keuzes, opzeggen of mijn mond houden.

Sorry? Na anderhalve maand fouten vanuit de kant van tele2, 14 keer gebeld te hebben en extra kosten gemaakt te hebben, moet ik maar mijn mond houden?

Goedkoop? Jazeker! Service, bereik, klantvriendelijkheid en beloftes nakomen? Verre van! De meest verschrikkelijke provider waar ik ooit heb gezeten.

Tele 2: Bedankt, voor helemaal niks 😉

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
RandomName
30/01/2017
via website
thumbs down

Ik wilde even mijn verhaal kwijt gezien ik verwaarloosd wordt als klant die tele2 al 6 jaar trouw is geweest.
Als student zit ik al 6 jaar bij tele2 en heb ik eigenlijk nog nooit eerder problemen ondervonden met tele2.

Helaas was dit niet meer hetzelfde na afgelopen maand. Ik ben op vakantie geweest en heb mijn simkaart thuis gelaten omdat ik van mezelf wist dat ik in het buitenland een simkaart zou aanschaffen. Dit omdat het goedkoper uitkomt dan een bundel van tele2. Zodra ik terugkom van vakantie ontvang ik een factuur van het dubbele bedrag van wat ik normaal betaal. Ik snapte er niets van, ik heb me simkaart die maand maar 2 weken gebruikt in feite…

Direct heb ik contact opgenomen met tele2, ik ben erop gewezen om een vergoedingsformulier in te vullen. De medewerkster gaf meteen al aan dat met dit formulier vrij weinig gedaan wordt en het een kansloze zaak is. Toch wilde ik het proberen, ik ben er 100% zeker van dat ik deze kosten niet heb gemaakt. Tele2 beweert namelijk dat ik kosten in het buitenland heb gemaakt maar dat is onmogelijk, ik heb mijn simkaart in Nederland achtergelaten zoals eerder vernoemd.

Het vergoedingsformulier is een kort formuliertje waar je je klantgegevens dient in te vullen en je verhaal kwijt kunt in 300 karakters. Ik wens in ieder geval de anderen die een vergoedingsformulier bij tele2 willen invullen veel succes. Als je echter met een probleem zit is het een lastige zaak om die te omschrijven in 300 karakters, wat een kunst.. Maargoed, uiteindelijk heb ik dat formulier dus ingevuld en opgestuurd. Vervolgens krijg ik een mailtje dat tele2 met de volgende inhoud:

Wij hebben je aanvraag voor een vergoeding in behandeling genomen en willen je hierbij graag informeren over de uitkomst.
Naar aanleiding van je aanvraag hebben wij je geprobeerd te bellen. Helaas hebben we je niet kunnen bereiken.
Na alles te hebben nagekeken, moet ik je helaas mededelen dat we je aanvraag hebben afgewezen.

Lekker duidelijk ook, vooral gezien ik niet gebeld ben door tele2 en dat weet tele2 zelf ook dondersgoed aangezien ze mijn logboekbestand kunnen inzien net zo goed als die van hun medewerker “Jeroen Achternaamloos”. Het frustreerde mij enorm hoe ik behandeld werd door tele2. Ik had geen gemiste oproep of iets dergelijks ik belde ze meteen op toen ik dat mailtje ontvangen had. Diezelfde achternaamloze Jeroen kon ik niet mee doorverbonden worden en ik werd erop gewezen om het klachtenformulier in te vullen.
Het voordeel van het klachtenformulier was dat ik hier maar liefst 1000 karakters had om mijn situatie te omschrijven.

Vandaag, 30 januari wordt ik opgebeld door iemand van de klachtenafdeling. Een al te vriendelijke mevrouw deelt mede dat ik die kosten wel gewoon heb gemaakt en dat ik pech heb en gewoon moet betalen. Een andere optie of keus bestaat niet. Een welles-nietes spelletje spelen met de klantenservice van tele2 bereik ik ook niets mee.

Wat ik hiervan wijzer ben geworden is dat tele2 een commerciele organisatie is die er alles aan doet om hun klanten leeg te zuigen.
Het is schandalig om te beweren dat je klanten kosten hebben gemaakt terwijl dat helemaal niet zo is.
Helaas loopt mijn huidige contract nog 2 jaar want als er een ding zeker is, is het wel dat ik mijn vertrouwen bij tele2 kwijt ben geraakt en zeker over zal stappen zodra mijn contract afgelopen is.

Wees hiervan gewaarschuwd mensen, tele2 spoort voor geen meter!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
1 4 5 6

Tele2 Mobiel ervaringen 2018

Heeft u ervaringen met Tele2 Mobiel en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u Tele2 Mobiel beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.

Ons doel is altijd dat u snel en simpel de beste keuze kan maken en zorgeloos kan overstappen. Of u nu kiest voor Tele2 Mobiel of voor een andere aanbieder. Die keuze is aan u en wij helpen u graag!

Tele2 Mobiel 1.75 stars 289 reviews