Telfort Mobiel
Telfort is een aanbieder van vaste en mobiele telefonie; deze worden aangeboden via het KPN netwerk. Telfort heeft met name richting zijn klantenservice een redelijk tot zeer slechte naam. Klachten die niet behandeld worden, fouten die gemaakt worden en abonnementen die niet aangepast kunnen worden. Telfort biedt voor mobiel internet de volgende diensten: Sim only, diverse abonnementen, telefoons en mobiel internet. Je hebt bij Telfort als een Sim only met 400 bel minuten vanaf € 8,50 per maand. En bij Telfort bel je na de eerste 10 minuten gratis!
Telfort Mobiel ervaringen
63 Telfort Mobiel ervaringen
Lonneke
Geen oordeel Hoog zwanger sta ik in een telefoon winkel voor een nieuw toestel aan te schaffen omdat mijn oude telefoon kapot was en een simonly heb van Telfort al jaren lang, bel ik in de telefoon winkel ruim 93 min om de klantenservice te pakken te krijgen met de vraag wanneer mijn abonnement afgelopen is en heb nu een rekening heb van 112 euro. Mijn vriend belde het 0900 nummer en ik via Google 1884 om Telfort te kunnen bereiken. Heb er screenshots van gemaakt al bewijs dat ik Telfort geprobeerd heb te bellen en bel vandaag met de klantenservice en zeggen dood leuk u hebt gekozen om 1884 te bellen. Idd mijn fout omdat ik jullie niet te pakken kreeg heb ik gegoogeld naar een nummer van Telfort. Mijn abonnement loopt nu tot 22 juni 2020 en ben na al die jaren trouwe klant te zijn geweest helemaal klaar met Telfort! 😡😡😡 Na 93 min nog geen contact gehad met de klantenservice terwijl je alleen info wilt over je abonnement 😡 en nu een dikke rekening. Terwijl hun ook kunnen zien dat ik hun heb geprobeerd te bellen😡
Kim

Meijer

Bij ontbinding maak ik gebruik van mijn rechten op grond van het verzuimen van de verplichting van het leveren van de diensten door Telfort, gespecificeerd in de overeenkomst. Ik ga over tot onmiddellijke ontbinding van de desbetreffende overeenkomst. Ik heb een probleem met de router die niet oplosbaar is door het vervangen van het exemplaar door een exemplaar van hetzelfde model. Zodra ik de router belast met de snelheden zoals gedefinieerd in de overeenkomst, raakt deze defect. Ik moet ik deze router resetten om hem opnieuw te kunnen gebruiken.
Ik constateer dat dit een defect in het model is, omdat ik bij twee exemplaren van hetzelfde model exact dezelfde problemen ervaar. Ik ben van mening dat Telfort tekort is geschoten. Naar schatting heb ik ongeveer 10 maal de klantenservice gebeld heb, zonder dat er door Telfort een degelijke oplossing geboden werd. Dit heeft mij 2,5 uur van mijn tijd gekost.
Andrius

carlo
Geen oordeel Elisa
Geen oordeel Elisa

Onlangs een abonnement met s7 aangeschaft via de website van Telfort. Ik was wat huiverig gezien de vele negatieve beoordelingen, maar alles is prima en heel vlot verlopen. Keurig op tijd geleverd en binnen 8 dagen was mijn nummer omgezet. Goed en vriendelijk geholpen bij de klantenservice en de Telfort winkel. Tot op heden heel tevreden!
J Peters

otten

Jos de Blauw

Na 4 jaar mobiele abonnement verlengd en nieuwe telefoon besteld en laten afleveren bij een Telfort winkel, die op basis van de postcode werd geadviseerd. Na een week geen bericht. Blijkt dat die bewuste winkel nog wel op de site te staan, maar niet meer te bestaan. Telfort onderzoekt nu al dagen naar mijn telefoon en weigert een andere te sturen. Onaangename dame aan telefoon adviseerde dan maar te annuleren, excuses zijn niet aan de orde.
A. Mulder

Jarenlang klant bij Telfort.
Bij het aflopen van het huidige contract, contact opgenomen en een nieuwe offerte aangevraagd,
Helaas kwam deze offerte niet, nogmaals gebeld, het was te druk maar de volgende dag zou de offerte binnenkomen.
Ook de volgende dag geen offerte ontvangen, ra ra hoe kwam dit ?
Ze hadden mijn rekeningnummer vergeten te vragen en hebben alles moeten annuleren.
Ik was een bestaande klant, dus was mijn rekeningnummer bekend, of een belletje was voldoende geweest.
Maar na 4 pogingen kwam inderdaad een offerte binnen, maar helaas niet het pakket waar ik om gevraagd had.
Weer gebeld, en het antwoord was dat het systeem dit niet in 1 keer kon omzetten.
Wel was mij beloofd dat alles voor elkaar zou komen.
Nu zijn we een maand verder en je raad het al, nog steeds het verkeerde pakket en de verkeerde facturen.
Pffffffffffffff volgend jaar op zoek naar een betrouwbare partij.
Ik moet als ondernemer niet op zo,n manier te werk gaan denk ik.
E. de Graaff

TELFORT weigert een gevraagde contract wijziging uit te voeren omdat ze niet tevreden zijn met de copie van de ID kaart. De kopie is gemaakt met behulp van de app van de Rijksoverheid om identiteitsfraude tegen te gaan en er staat dus tekst door afbeelding van de ID. Alle belangrijke informatie, zoals, de naam, het kaartnummer en de geldigheidstermijn zijn goed leesbaar. Eindeloos via twitter gecommuniceerd, maar ze komen alleen maar met de opdracht nogmaals een kopie op te sturen. Op vragen wat er dan mis is met de geleverde kopie wordt niet serieus ingegaan. Dit is pure onwil en dwarsliggen van dit bedrijf. Als ze eenmaal een contract hebben weigeren ze gewoon weg los te laten. Mijn advies, als je nog een keuze hebt, ga dan niet met Telfort in zee.
Mos
Geen oordeel Ik wacht vanaf 19 mei op mijn verbinding, inmiddels is 29 mei, en Telfort met zeer onvriendelijk klantenservice, heeft niet kunnen een simpele antwoord geven.
Wanneer heb ik internet dan?????
Over paar dagen??
Week?
Of weken?
Weet niemand
Ik zal in iedere geval Telfort aan niemand aan raden.
Wat mensen over Telfort Mobiel vertellen.
Heeft u ervaringen met Telfort Mobiel en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u elke aanbieder beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.
Ons doel is altijd dat u snel en simpel de beste keuze kan maken en zorgeloos kan overstappen. Die keuze is aan u en wij helpen u graag!
Aanbieders vergelijken
Met onze onafhankelijke vergelijkers kunt u alle tarieven en aanbiedingen vergelijken. Zo weet u binnen enkele minuten welk aanbod voor u de beste keuze is.