Exacte woorden
Titel
Content
Artikelen
Pagina's
Categorie
Blog
Energie
Geen categorie
Internet
Mobiel
Nieuws
Verzekeren

Telfort Mobiel

Telfort is een aanbieder van vaste en mobiele telefonie; deze worden aangeboden via het KPN netwerk. Telfort heeft met name richting zijn klantenservice een redelijk tot zeer slechte naam. Klachten die niet behandeld worden, fouten die gemaakt worden en abonnementen die niet aangepast kunnen worden. Telfort biedt voor mobiel internet de volgende diensten: Sim only, diverse abonnementen, telefoons en mobiel internet. Je hebt bij Telfort als een Sim only met 400 bel minuten vanaf € 8,50 per maand. En bij Telfort bel je na de eerste 10 minuten gratis!


Telfort Mobiel ervaringen

Geef Telfort Mobiel een beoordeling

52 Telfort Mobiel ervaringen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Algehele indruk( Klik sterren om te beoordelen )
Tarieven
'Eerlijkheid' product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit netwerk
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?

E. de Graaff
24/08/2017
via website
thumbs down

TELFORT weigert een gevraagde contract wijziging uit te voeren omdat ze niet tevreden zijn met de copie van de ID kaart. De kopie is gemaakt met behulp van de app van de Rijksoverheid om identiteitsfraude tegen te gaan en er staat dus tekst door afbeelding van de ID. Alle belangrijke informatie, zoals, de naam, het kaartnummer en de geldigheidstermijn zijn goed leesbaar. Eindeloos via twitter gecommuniceerd, maar ze komen alleen maar met de opdracht nogmaals een kopie op te sturen. Op vragen wat er dan mis is met de geleverde kopie wordt niet serieus ingegaan. Dit is pure onwil en dwarsliggen van dit bedrijf. Als ze eenmaal een contract hebben weigeren ze gewoon weg los te laten. Mijn advies, als je nog een keuze hebt, ga dan niet met Telfort in zee.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Chr. Vernooijs
Geen oordeel
24/12/2016
via website

abonnement januari 2016 iphone 5 afgesloten. In juli camera kapot
Opgestuurd ter reparatie. Reactie printplaat kapot, volgens reparateur via Telfort was het toestel gevallen, weas niet juist is. Kosten om terepareren Euro 399,00!!!!!!
uiteraard niet gedaan, moest wel kosten ad 39,00 betalen.bovenstaande viel niet onder de garantie
Toestel deze week laten nakijken bij een reparateur, camara is vervangen, PRINTPLAAT NIET KAPOT en toestel is niet gevallen. kosten EURO 40,00.
Reactie klachtenservice pech gehad.
mail naar Telfort gestuurd met klacht wacht op reactie

Nuttig? Ja   Nee

Arnold
02/09/2016
via website
thumbs down

Zo’n 15 jaar een abonnement. Woon hartje stad. Afgelopen half jaar wordt het signaal steeds slechter en kan nu niet eens vanuit het midden van mijn huis, alleen bij de voordeur. Ik heb hierover gebeld en er werd direct gezegd: neem een andere provider. Heb ik gedaan, maar ik moet een maand wachten met overstappen. Ik heb gebeld dat ik het niet erg vind die maand te betalen, maar ik wil nu over mogen stappen om weer een goed signaal te ontvangen. Mag pertinent niet. Ik kan niet eens een klachtenformulier via email sturen want, gek genoeg, wordt het formulier uitgegooid iedere keer dat het verzonden moet worden. Zelfs als ik ingelogd ben.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Arnold
02/09/2016
via website
thumbs down
Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Beatrice Jansen
22/08/2016
via website
thumbs down

Telfort verschrikkelijk!!

2 jaar een abonnement gehad van Telfort. Wat een klantvriendelijkheid. Die is dus gewoon nul. Zo lang de kassa bij hun doortikt is het goed. De rest is niet belangrijk! Hallo je hebt wel met klanten te maken: mensen.

Zoals iedereen weet mag je de eerste 2 jaar al niet je abonnement opzeggen. Om te beginnen, wat is dat eigenlijk voor een regeling? Ik had een abonnement van 13 euro. Ok is te overzien maar voor mij veel.

Maar nu komt het. Het bleek dat ik die kosten er niet uitbelde, sterker nog ik gebruikte maanden soms niets.

Eindelijk kon ik dan na 2 jaar m’n abonnement opzeggen. Zij €300 rijker. Ik een dikke illusie armer.

Het was toch leuk geweest als Telfort iets had laten weten in de vorm van beste mevr. J we zien dat u weinig gebruik hebt gemaakt van het abonnementsgeld. Weet u wat? We geven u nog een maandje extra of 2 maandjes extra. Dan had ik gedacht: he dat is aardig, fijn!

Nee hoor je hoort niets. Wat een gezellig bedrijf. Nooit meer Telfort. Zo een bedrijf wil ik ook graag runnen: Lekker slapend rijk worden! En van klantvriendelijkheid wordt je moe.

Oh ja ik wilde deze klacht bij hun melden maar het klachtvak is niet in te vullen met een IPad. Hoe zou dat nou kunnen? Overkill? Bahbah!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Beatrice Jansen
22/08/2016
via website
thumbs down

Telfort verschrikkelijk!

2 jaar een abonnement gehad van Telfort. Wat een klantvriendelijkheid. Die is dus gewoon nul. Zo lang de kassa bij hun doortikt is het goed. De rest is niet belangrijk! Hallo je hebt wel met klanten te maken: mensen.

Zoals iedereen weet mag je de eerste 2 jaar al niet je abonnement opzeggen. Om te beginnen, wat is dat eigenlijk voor een regeling? Ik had een abonnement van 13 euro. Ok is te overzien maar voor mij veel.

Maar nu komt het. Het bleek dat ik die kosten er niet uitbelde, sterker nog ik gebruikte maanden soms niets.

Eindelijk kon ik dan na 2 jaar m’n abonnement opzeggen. Zij €300 rijker. Ik een dikke illusie armer.

Het was toch leuk geweest als Telfort iets had laten weten in de vorm van beste mevr. J we zien dat u weinig gebruik hebt gemaakt van het abonnementsgeld. Weet u wat? We geven u nog een maandje extra of 2 maandjes extra. Dan had ik gedacht: he dat is aardig, fijn!

Nee hoor je hoort niets. Wat een gezellig bedrijf. Nooit meer Telfort. Zo een bedrijf wil ik ook graag runnen: Lekker slapend rijk worden! En van klantvriendelijkheid wordt je moe.

Oh ja ik wilde deze klacht bij hun melden maar het klachtvak is niet in te vullen met een IPad. Hoe zou dat nou kunnen? Overkill? Bahbah!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
J.M.v.Gulik
02/08/2016
via website
thumbs down

Zeer slechte bereikbaarheid en klantenservice
ook als je als 70 jarige bent gestrikt om een 2 jarig verlenging te nemen om van het abonnement af te komen en liever 1 jarig contract heeft.
Een brief naar de directie mobiele klantenservice Telfort geschreven aangetekend.
En nog niet eens de moeite genomen mij na 2 weken een antwoord te geven schandalig om ouderen zo te behandelen wij worden toch onmondig beschouwd.
Maar dat heb je met grote bedrijven , een beetje klanten service is ver te zoeken alleen geld binnen halen over de ruggen van de aller zwaksten van de samenleving.
Schaam jullie Telfort met jullie beleid.
Ooit nog Telfort nemen nooit meer met deze praktijken

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Theo Konst
25/07/2016
via website
thumbs up

Sim only abo afgesloten bij Telfort met nummer behoud van vorige provider. Kreeg een sms dat aanvraag was goedgekeurd en datum van overzetten . Een dag voor de overzetdatum wederom een sms dat ik de simkaart in mijn telefoon moet plaatsen. Wel kan het zijn dat ik op de overzetdag mogelijk even slecht bereikbaar ben. Aan het eind van de morgen een sms ontvangen dat mijn oorspronkelijke nummer was omgezet en ik nu gebruik kan maken van hun diensten. Al met al,totaal geen problemen. Ik gebruik ook al jaren het alles in één pakket wat ook werkt tot volle tevredenheid.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Fred
22/07/2016
via website
thumbs down

Abonnement verlengd alleen kosten per maand zijn omhoog gegaan GEEN extra mb’s en beltegoed …..

“Klantenservice reageerd niet op klachten mails

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Hans
08/03/2016
via website
thumbs up

Ik ben al jaren klant bij Telfort, en een incidentje na, met een verhogingen verlaging van mijn belbundel heb ik nooit klachten gehad. Ik ben toen zo stom geweest om over te stappen naar andere provider, niets dan problemen. Dus daarna weer snel terug naar Telfort. Het terug overstappen verliep probleemloos, nota bene in het buitenland! De tarieven zijn scherp, als je binnen je bundel blijft. Ik heb praktisch altijd een goed bereik, zelfs midden in het bos op mijn mountainbike. Als je een keer met de servicedesk moet bellen word je goed geholpen. De website is niet zo goed, niet gebruikersvriendelijk.. Ik kan niet zelf mijn bundel aanpassen daar moet ik voor bellen, en de facturatie is iedere maand een verrassing maar gemiddeld zit ik precies op het afgesproken bedrag.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
MIT
05/02/2016
via website
thumbs up

Ik lees hier een hoop gezeik maar heb zelf alleen maar positieve ervaringen Netwerk 3 van 10 sterren. Flauwekul. Het KPN netwerk is nog steeds een van de beste. Rekeningen kloppen altijd tot in de puntjes. Een keer een SIM kaart online niet kunnen activeren. Bellen naar klantenservice en 5 minuten later kon ik bellen en internetten.
Herken dus niks van het geleverde commentaar.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Nat
06/10/2015
via website
thumbs down

Extreem slechte dienstverlening en service.
* Nummerbehoud werd aangeboden, maar konden ze niet waarmaken.
* Opzegging door Telfort bij vorige provider werd aangeboden, maar deed men niet.
* Zonder enig bericht hierover vanuit Telfort ging het abonnement toch in.
* Machtiging kon niet stopgezet via Telfort, maar dit moest ik bij mijn bank blokkeren.
* Telefonisch contact of e-mailcontact hierover was niet mogelijk; ik moest een brief sturen.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Loes
23/06/2015
via website
thumbs down

Ik ben overgestapt nadat ze me plat belden. Inmiddels ben ik een hele avond aan het proberen mijn simkaart te activeren. Grrrr Maarja, je kunt ze niet bellen na 21 uur.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Robert
05/02/2015
via website
thumbs down

Mijn mobiele nummer is onterecht geporteerd dit terwijl de bestelling nooit succesvol is afgeleverd. Ook in de systemen van Telfort staat dat het simkaartje niet succesvol is afgeleverd aangezien de naam op het contract en op de legitimatie niet overeenkomen. Daarnaast heb ik de order mede nav dit geannuleerd en ook dit is niet in de systemen verwerkt. Nu is mijn nummer geporteerd en kan ik niet meer bellen dit terwijl ik de telefoon 24 uur per dag ivm ziekte nodig heb. Bij de klantenservice kunnen ze alleen maar bevestigen dat de order niet succesvol is afgeleverd en dus niet geporteerd zou mogen worden. Ze kunnen alleen maar een klacht aanmaken voor het hoofdkantoor en dat duurt 5 tot 10 werkdagen. Ze zijn helemaal gek geworden daar. Daarnaast is er ook door Telfort een bedrag van mijn rekening afgeschreven. Dat zie ik als regelrechter fraude aangezien ik nergens voor getekend heb en niets heb ontvangen en er toch zomaar iets van je rekening wordt afgeschreven

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
vdkraan
13/05/2014
via website
thumbs up

Overgestapt van hi naar Telfort ivm snelheid 3g (3,6 naar 7,2).
Snelheid wordt vanaf het begin niet geleverd, max 2mb. Internetversneller werkt niet.
Diverse malen klacht aangegeven, diverse malen werd het opgepakt maar had het nooit een vervolg.
Zij leveren de dienst niet en jij mag er voor opdraaien. Ik kon mn contract afkopen, mooi verhaal!!
Adsl gauw weg bij Telfort en eindelijk is mn einddatum in zicht voor de mobiel, nooit meer!!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Tgerritsen
03/12/2013
via website
thumbs down

Ik ben 12 jaar (probleemloos) klant bij Tmobile geweest en ik ben sinds mei overgestapt naar Telfort, van deze keuze heb ik onzettend veel spijt !
Vanaf de eerste maand(incasso) ging het al mis, er werd een hoger bedrag afgeschreven dan de overeengekomen abbonementskosten (los van bellen buiten een belbundel o.i.d.)
Ik heb dit uiteraard direct aangegeven, Telfort bekende een fout te hebben gemaakt en zou dit per direct aanpassen.
Bij de eerstvolgende maand was dit nog steeds niet opgelost en wederom het verkeerde maandbedrag geincasseerd, eveneens de maand erop. Hierna ben ik gaan storneren. Hierop heeft Telfort mijn telefoonnummer afgesloten.
Ik ben inmiddels al ruim een half jaar met deze kwestie bezig, zonder succes.
Gelukkig is het slechts een jaar abbonement, ik kan niet wachten tot dit voorbij is, voor mij NOOIT MEER TELFORT !!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Ellen
Geen oordeel
24/12/2013
via website

Ik heb sinds 27 juli 2013 een Samsung S4, Deze telefoon heeft geen dag gefunctioneerd. De batterij is binnen een halve dag leeg en er zat een beschadiging aan de bovenkant van het toestel, En ik had ineens 2 keer mijn maand internet verbruikt in 1week. Nadat ik deze ter reparatie heb opgestuurd kreeg ik hem hetzelfde terug alleen hadden ze mijn cameralens aan de binnenkant beschadigd. Toen ik hem voor de 2de keer toezond hadden ze de camera lens gerepareerd en mijn internet verbruik probleem opgelost maar de batterij doet het nog steeds niet, daarnaast had ik een vervangend toestel gekregen die niet werkten. bij de 3de keer kreeg ik te horen dat ik naar de winkel moest om het probleem daar optelossen. Toen ik daar aankwam werd ik weer terug naar de telefonischeklantenservice gestuurd. Uiteindelijk heb ik hem weer opgestuurd en werd deze weer kapot terug gestuurd, Toen ik hem voor de 4de keer toezond kreeg ik een bericht dat ze het probleem gevonden hadden met een prijsopgave om de telefoon te maken. Na een paar boze telefoontjes hebben ze deze kosteloos gemaakt, de beschadigingen aan de buitenkant zijn gemaakt, maar de batterij gaat nog steeds super snel leeg en mijn telefoon valt ineens uit en gaat dan weer uit zich zelf aan. Daarnaast had ik een direct telefoonnummer van een contactpersoon gekregen maar als ik deze belde kreeg ik steeds een voicemail en geen reacties. Voordat ik mijn telefoon opstuurde heb ik aangegeven dat ik over zou gaan tot ontbinding van het contract als deze niet gemaakt zou zijn voor 30 november 2013 (toen hadden zij nog 3 weken om dit probleem op te lossen). Nu heb ik aangegeven dat de telefoon niet werkt en gevraagd of zij contact met mij op willen nemen over de ontbinding van mijn contract. Toen kreeg ik een standaard mail terug waarin word aangegeven dat zij er niet mee instemmen om dit contract kosteloos te ontbinden. En zij vinden dat zij mij hierbij genoeg geïnformeerd te hebben. Zij komen totaal niet met een oplossing. Over deze periode heb ik 3 maanden de lease kosten van mijn contract terug gekregen dus ze weten dat ze fout zitten . Ik zit nu al 5 maanden met een kapotte telefoon en Telfort schuift het probleem steeds vooruit en komt niet met een oplossing. Intussen ben ik hier heel veel uren aan kwijt zijn er weer meer klantenservicenummer kosten bij gekomen en heb ik alweer 2 maanden betaald voor een lease telefoon die niet werkt. Wie o wie kan mij helpen

Nuttig? Ja   Nee

Kjeld Huveneers
Geen oordeel
12/06/2013

@Telfort schoonmoeder heeft haar mobiele abbo al 1,5 maand. Nog steeds werkt bellen en internet niet. 3x gebeld, nog niet verholpen! #pff

Nuttig? Ja   Nee

ilonka wullink
30/05/2013
thumbs down

Koude douche voor @telfort wat een bedrijf

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
swahilli makarov
30/05/2013
thumbs down

Kk telfort wacht al twee weken op me simkaart

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
NA RooseboomDeVries
Geen oordeel
28/05/2013

Hey @telfort kunnen jullie asap 3.09 v Game of Thrones op HBO on Demand zetten? Zondag gemist en hoort er te staan…

Nuttig? Ja   Nee

Richard Zwart
Geen oordeel
28/05/2013

@SharonvH kut @Telfort zit ik 30 minuten aan de lijn! Krijgen ze het probleem niet opgelost word ik 4 juni al teruggebeld!!! #nooitmeer

Nuttig? Ja   Nee

TC Bayram Fatih
Geen oordeel
28/05/2013

@K1ERCIYES38 3G verbinding is zeer slecht van #Telfort

Nuttig? Ja   Nee

dion de jong
Geen oordeel
28/05/2013

# Telfort waarom valt mijn 3G verbinding iedere keer weg??? Word er moe van

Nuttig? Ja   Nee

Frans
Geen oordeel
27/05/2013
via twitter
Frans (@fbakker27)

weer geen internet , welkom bij Telfort

Nuttig? Ja   Nee

Marieke de Wildt
Geen oordeel
27/05/2013

Bleeh,3G werkt niét! Tig keer klantenservice @Telfort gebeld. Naast meermaals verkeerd advies, geen 3g én een dikke vette rekening! #fail

Nuttig? Ja   Nee

Kulup
Geen oordeel
27/05/2013
via twitter
Kulup (@A_Kulup)

Waarom doet Telfort er niets aan ??? En ze beloven van alles en nog wat ,,,, Resultaat nog steeds Wachten

Nuttig? Ja   Nee

Kulup
Geen oordeel
27/05/2013
via twitter
Kulup (@A_Kulup)

Telfort waarom valt mijn internet cinstant weg ????

Nuttig? Ja   Nee

Anton de Leeuw
27/05/2013
thumbs down

Slechte service van @telfort. Neem ik nieuw abonnement en zit 4 dagen zonder internet. Enige dat ze zeggen is: schuld van kpn! Amateurs!

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Kay
Geen oordeel
27/05/2013
via twitter
Kay (@kayotickitchen)

Dat jou en jij ook steeds bij @telfort. Leren ze daar bij de klantenservice niet op een nette manier met klanten te communiceren?

Nuttig? Ja   Nee

Kay
Geen oordeel
27/05/2013
via twitter
Kay (@kayotickitchen)

@Telfort En dat tutoyeren is ook al niet echt netjes bij klanten.

Nuttig? Ja   Nee

Paul Verhulst
Geen oordeel
27/05/2013

@Telfort Net met jullie klantenservice gebeld en ze zijn verder met het onderzoek.. Word ik doorverbonden met een dode lijn, wat is dit :S

Nuttig? Ja   Nee

Vincent
Geen oordeel
27/05/2013

@Telfort hoe lang heeft service desk nodig om te antwoorden #10 werkdagen voorbij.

Nuttig? Ja   Nee

Frits Tempelberg
Geen oordeel
27/05/2013

@Telfort Storing op het mobiele netwerk in de buurt van Velsen?! Het signaal van zowel data als telef. is bedroevend/valt zelfs uit.#telfort

Nuttig? Ja   Nee

Stefan Koopmanschap
Geen oordeel
27/05/2013

Nu al twee keer geprobeerd om telefonisch contact te krijgen met @telfort, maar de verbinding wordt na 2 minuten verbroken 🙁

Nuttig? Ja   Nee

R van Ingen
Geen oordeel
27/05/2013

@Telfort
Nieuwe slogan Telfort: Elke € aan ons besteedt, is elke € weggegooid geld

Nuttig? Ja   Nee

KΔYLEIGH ♛
Geen oordeel
26/05/2013

Nee echt baksteen tegen die telfort service –‘

Nuttig? Ja   Nee

Hanneke de Wit
Geen oordeel
26/05/2013

@papierdier Probeer al een jaar van ze af te komen. Dacht dat het gelukt was, maar zelfs een abonnement opzeggen kunnen ze niet. @Telfort

Nuttig? Ja   Nee

Hanneke de Wit
Geen oordeel
26/05/2013

@papierdier Wat mij betreft is @Telfort synoniem voor #fail!

Nuttig? Ja   Nee

papierdier
Geen oordeel
26/05/2013

Ik stel tot 3 keer toe een vraag aan @Telfort en ik krijg NOOIT antwoord! #frustratie #fail #service

Nuttig? Ja   Nee

Esmee van der Ham
Geen oordeel
26/05/2013

@dannythoonen @xsuuusx3 telfort is ook goed en betaalbaar

Nuttig? Ja   Nee

Lucas Roffel
Geen oordeel
26/05/2013

Is er weer storing met de webmail @Telfort? Kan de inhoud van mijn mails niet lezen.

Nuttig? Ja   Nee

Santiago DeFrancisco
Geen oordeel
26/05/2013

Offline mode again. Still without internet at home @Telfort

Nuttig? Ja   Nee

Rene Huijs
Geen oordeel
25/05/2013
via twitter
Rene Huijs (@rhuijs)

@Telfort waarom heb ik op Utrecht Centraal nooit 3G bereik, zelfs nu om 22:52 niet??

Nuttig? Ja   Nee

Matthijs de Deugd
Geen oordeel
25/05/2013

@Telfort is het niet meer mogelijk om een 0€ abo te nemen? En hoe zit het met lopende 0€ abo’s?

Nuttig? Ja   Nee

Ajax Amsterdam ❤
Geen oordeel
25/05/2013

gewoon even een nieuwe iPhone gekregen #service #telfort

Nuttig? Ja   Nee

Frances Gallimore
Geen oordeel
25/05/2013

@Telfort Ik wacht al meer dan een week op mijn nieuwe SIMkaart, maar nog niets gekregen. Het zou niet langer dan 5 dagen duren?

Nuttig? Ja   Nee

Arjan Koerts
25/05/2013
thumbs down

Klachtbrief geschreven aan #KPN en #Telfort over overstapservice. Door menselijke fout met contractnummer lukt overstap / nummerbehoud niet.

Nuttig? Ja   Nee

Bekijk mijn scores
Richard Larmene
Geen oordeel
25/05/2013

5 mei een contract overname toegestuurd naar #telfort… Nog geen bericht mogen ontvangen.

Nuttig? Ja   Nee

Roy Schellekens
Geen oordeel
24/05/2013

Storing bij Telfort#Telfortmaffia

Nuttig? Ja   Nee

Uden
Geen oordeel
18/07/2014
via website

Slechte service en medewerkers in de winkel die niet weten waar ze het over hebben. Denk 3 keer na voor je met Telfort in zee gaat.ik nooit meer, lossen het probleem niet op.

Nuttig? Ja   Nee

Mos
Geen oordeel
29/05/2017
via website

Ik wacht vanaf 19 mei op mijn verbinding, inmiddels is 29 mei, en Telfort met zeer onvriendelijk klantenservice, heeft niet kunnen een simpele antwoord geven.
Wanneer heb ik internet dan?????
Over paar dagen??
Week?
Of weken?
Weet niemand
Ik zal in iedere geval Telfort aan niemand aan raden.

Nuttig? Ja   Nee

Telfort Mobiel ervaringen

Heeft u ervaringen met Telfort Mobiel en wilt u deze delen, dan bent u op het juiste adres. Op Overstapervaringen.nl kunt u Telfort Mobiel beoordelen op diverse aspecten zoals algehele indruk, tarieven, eerlijkheid, overstapproces, service, klachtenafhandeling, kwaliteit, facturatie en meer.
4.3

Bekijk aanbiedingen

Top 5

scores

Algehele indruk
Tarieven
‘Eerlijkheid’ product
Verkoopmethoden
Overstapproces
Service
Klachtafhandeling
Kwaliteit netwerk
Facturatie
Inlogomgeving
Aanbevelenswaardig?
4 positief – 15 negatief

gsm aanbiedingen vergelijken


beste gsm aanbiedingen vergelijken - Gsm vergelijk

Telfort Mobiel 2.15 stars 52 reviews